תיאור תפקיד:
הצטרפו לצוות הדינמי שלנו בבית תוכנה ושירותים דיגיטליים מוביל בתחום האירועים! אם יש לכם ניסיון במוקדי שירות, "פלפל" ניהולי ויכולת להוביל אנשים להצלחה – המקום שלכם איתנו. מה מחכה לך אצלנו? ניהול ישיר: הובלה והנעה של צוות המונה 6 נציגי שירות לקוחות מקצועיים. טיפול בפניות מורכבות (Escalations) והענקת מענה איכותי ברמה גבוהה. סביבה טכנולוגית: עבודה בלב העשייה של עולם האירועים והדיגיטל. אופק קידומי: הזדמנות אמיתית להתפתח לתפקידי ניהול בכירים יותר כבר לאחר מספר חודשים! תנאים מעולים: שכר מתגמל . בונוסים: יעדים שנתיים מפנקים. מיקום: 5 דקות הליכה מרכבת מרכז ומהרכבת הקלה (גבעתיים/בורסה). ביטחון: פנסיה ותנאים סוציאליים מלאים מהיום הראשון. שעות עבודה: משרה מלאה, ימים א'-ה', 09:00-18:00 (עבודה פיזית ממשרדי החברה).
דרישות:
ניסיון במוקד שירות לקוחות – חובה. ניסיון קודם בניהול צוות או אחמ"שות – יתרון משמעותי. יכולת מוכחת בטיפול בפניות מורכבות ושירותיות ללא פשרות. "ראש גדול", אחריות אישית ויחסי אנוש מעולים.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
887305
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|