דרושים למשרת מנהל/ת חוויית משקיע

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, משרת מנהל/ת חוויית משקיע

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת חוויית משקיע

מנהל/ת חוויית משקיע

חברה דיסקרטית

28/12/2025

תיאור תפקיד:
מנהלת חוויית משקיע
כפיפות ניהולית למנהלת האופרציה
מהות התפקיד תפקיד מפתח בחברה, הכולל ניהול אישי, קשוב ויוזם של הקשר עם משקיעי החברה לאורך כל מסע ההשקעה שלהם – משלב ההצטרפות ועד להשגת התשואה בפועל.
מנהלת חוויית המשקיע היא הכתובת הקבועה של המשקיע/ה לכל שאלה, צורך או תיאום, והיא אחראית לוודא חוויית שירות מיטבית, תקשורת רציפה ותפעול מדויק מול כלל הגורמים המעורבים – בישראל ובפורטוגל.
תחומי אחריות :
1 ניהול תקשורת מול משקיעים:
ניהול קבוצות הוואטסאפ הייעודיות לכל השקעה, כמוקד קשר עיקרי עם המשקיעים.
שליחת עדכונים יזומים בהתאם להתקדמות הפרויקט או דרישת הנהלה.
2 תיאום וסנכרון מול גורמים מקצועיים:
תיאום מלא מול הגורמים הפועלים בפורטוגל מטעם החברה – לצורך ביקורים בנכס, עדכונים מהשטח מול היזם, פתיחת חשבונות בנק ולקיחת מימון.
ניהול קשר ישיר מול עורכי הדין של הלקוחות (שאינם חלק מהחברה), במידת הצורך, ובתיאום עם הצוות הפורטוגלי.
אחריות לתפעול, תיאום ותיעוד התקדמות בנושאים שבתחום אחריותה, כולל חיבורים בין משקיע לגורם הרלוונטי.
.3 הובלת מועדון המשקיעים:
אחריות כוללת על חוויית חברי המועדון – הבנת ההטבות והנגשתן, מימוש פגישות ייעוץ, השתתפות באירועים ועוד.
ריכוז רישום לאירועים, אישורים, סנכרון לוגיסטי וניהול קשר אישי עם החברים.
שמירה על חיבור אנושי, מקצועי ואותנטי עם חברי המועדון לאורך זמן.
.4 תפעול שוטף ומעקב פנימי:
הכרת הסטטוס של כל פרויקט ושל כל משקיע ברמה פרטנית, עדכונים שוטפים מול הנהלת החברה.
עיבוד מידע מהשטח (פורטוגל) ותרגומו למענה מדויק לצרכי הלקוח.
תיעוד תקין ומסודר של סטטוסים, חומרים ומעקב אחר כל משקיע.
דרישות:
מדדי הצלחה והערכה תפקיד זה משלב בין אחריות איכותנית לבין יעדים כמותיים ברורים.
הצלחה בתפקיד תימדד על פי מספר ממדים:
- חוויית לקוח ומדדי שביעות רצון: מדידה שוטפת של שביעות רצון המשקיעים באמצעות משוב מובנה שנשלח אליהם לאחר שלבים מרכזיים בתהליך (כניסה לפרויקט, קבלת עדכונים, סיום תהליך רכישה ועוד).
- היקף פעילות והשפעה: ניתוח היקף הפעילות מול משקיעים, מענה איכותי ומהיר, ניהול מסודר של כלל התהליכים ומעקבים.
- צמיחה אורגנית דרך חוויית שירות: מעקב כמותי אחרי שיעור ההצטרפות של משקיעים חדשים שהגיעו דרך חבר מביא חבר או כאלה שביצעו השקעה חוזרת – כהוכחה להשפעתה הישירה של חוויית השירות על צמיחת החברה.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00004
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!