תיאור תפקיד:
מיקום משרה: מרכז היקף המשרה משרה מלאה בשעות הבוקר, 5 ימים בשבוע.
- הכנה והפעלת אולם הדיונים של הרשמ/ת ואמצעים טכניים אחרים הנמצאים באולם הרשמ/ת ובלשכת הרשמ/ת לצורך ניהול ותיעוד הדיון והפקת המסמכים הנדרשים לדיון ולרשמ/ת. - תמלול הדיונים, הפקת החומר והעברתו לצדדים הנוגעים לתיק, בהתאם להוראות הממונה ונהלי העבודה של רשות האכיפה והגבייה. - ביצוע תפקידים נוספים בהתאם לצורך ולדרישות הממונים.
דרישות:
דרישות תנאי סף: השכלה תיכונית - 12 שנות לימוד. הקלדה עיוורת חובה – מינימום 60 מילים לדקה.
דרישות רצויות: ידיעת השפה העברית על בוריה. שליטה בסביבת עבודה ממוחשבת. יכולת ניסוח גבוהה. נכונות לעבודה בשעות נוספות. יכולת לעבודה תחת לחץ. תודעת שירות גבוהה.
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה זמנית
קוד משרה:
JB-00009
אזור:
מרכז - פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לקבוצת יעל דרוש/ה עוזר/ת אישי/ת למשנה למנכ"ל. קבוצת יעל, חברת IT מהמובילות והוותיקות בארץ, מספקת פתרונות טכנולוגיים מובילים בתחומם. העבודה כוללת: עבודה צמודה וסיוע למשנה למנכ"ל החברה, ניהול יומן, מעקב אחר תהליכים, התנהלות מול ממשקים פנימיים וחיצוניים רבים, תהליכי רכש, ניהול אדמיניסטרטיבי ושוטף של המשרד, מענה למנהלי ועובדי החטיבה, סיוע למנהלת מש"א, טיפול בעובדים חדשים ומסיימים ורווחה.
דרישות:
- אקדמאי/ת- חובה - ניסיון קודם של 3 שנים בתפקיד דומה – חובה - שליטה ברמה גבוהה ביישומי גוגל ואופיס - ניסיון בעבודה מול ממשקים רבים ותהליכי רכש - יכולת ניהול מספר תהליכים במקביל ותעדוף משימות - יכולת למידה מהירה, הקשבה והבנה אינטואיטיבית - כושר ארגון וראיה מערכתית רחבה - יחסי אנוש מעולים, שירותיות, בגרות אישית, ראש גדול ויכולת למידה מהירה - ניסיון קודם בעבודה בחברת היי טק- יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
20744
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
סוכנויות גדולות מחפשות רפרנט/ית ביטוחי חיים לתפקיד הבא בעלת ידע רב בביטוחי בריאות, מחלות קשות, תאונות אישיות וכדומה. תנאים מעולים, ממוצע שכר 9K תלוי ניסיון משרה מלאה, 8.5 שעות
דרישות:
ניסיון קודם מתחום ביטוחי פרט- חובה תקתקנות, ירידה לפרטים קטנים ניסיון קודם בתחום- יתרון משמעותי
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משרה זמנית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
JB-1553
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
בוא.י להיות עובד.ת חברה מהיום הראשון! וליהנות מתנאים סוציאליים מורחבים, החזרי נסיעות מוגדלים, נופש חברה, ארוחות מסובסדות, חדר כושר, שעות עבודה נוחות ועוד! כחלק מהתפקיד - • מתן מענה תומך בעבודת הגובים • טיוב נתונים במערכת הגביה • טיפול בפקסים ובמיילים המגיעים למדור • ביצוע התאמות וטיפול בתקלות מול הגורמים המתאימים • רפרנט לממשק עבודה עם הנה"ח, בנק בדואר מערכות מידע • תפעול שוטף של המידע ללקוחות הגביה במערכת
דרישות:
• תודעת שירות גבוהה, דייקנות ויכולת בקרה עצמית גבוהה • יכולת הבנה כמותית גבוהה • יכולת עבודה בצוות ויחסי אנוש טובים • יכולת עבודה עצמאית • ידע בתפעול יישומי Office תוך דגש על WORD, EXCEL, OUTLOOK • הכרת מערכת סיבל – יתרון • השכלה בתחום הנהלת חשבונות - יתרון • משרה מלאה 8-16 + שעות נוספות **העבודה מגבעתיים בלבד**
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-10076
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
|
תיאור תפקיד:
הגדרת תפקיד:
מענה טלפוני ללקוחות החברה
מעקב אחר פניות ועבודה מול המחלקות השונות
עבודה בסביבה ממוחשב/ת
עבודה צמודה למנהל/ת המשרד
דרישות:
דרישות:
יחסי אנוש טובים וראש גדול
יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות
ניסיון אדמיניסטרטיבי בדגש על שירות- יתרון
סבלנות ,יסודיות ושירותיות
מוטיבציה ורצון לגדול עם החברה לטווח ארוך
העבודה במשרה מלאה במשרדי החברה בהר חוצבים בין השעות 09:00-17:00 *לאחר הגשת המועמדות למשרה ישלח אליך מייל מאתר "NETO שווה לעובדים" לצורך השלמת תהליכי הגיוס*
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-393993
|
תיאור תפקיד:
חברת ביטוח מובילה מגייסת רפרנט/ית בק אופיס לאגף המשווקים הפנסיונים. תפעול ותמיכה בסוכנים והשלמת פרטי מסמכים, שירות פנים ארגוני ועבודה תפעולית על מספר מערכות. שעון גמיש, 08:00-16:30, נכונות לשעות נוספות. תנאים סוציאליים מלאים, יום מחלה מהיום הראשון, נופש חברה אחת לשנה, אפשרויות קידום.
דרישות:
ניסיון מעולם הבק אופיס - יתרון ניסיון בעולם הביטוח - יתרון משמעותי
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משרה זמנית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
JB-1548
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברת נדל"ן היושבת בפתח תקווה דרוש/ה פקיד/ת קבלה. ניהול משרד, עבודה בעמדת הקבלה, ניהול יומן, שיווק, שירות, הזמנת ציוד משרדי, כיבוד, טכנאים במידת הצורך. עבודה מול קבלנים, ספקים, לקוחות, תמיכה בדיירים- מסירת מסמכים של מסירת דירות, עדכון בחברות: חשמל, ארונה וכד'. עבודה פרונטאלית, טלפונית, מיילים. עובד/ת חברה מיום הראשון, א'-ה' 8:00-17:00 או 9:00-18:00.
דרישות:
ניסיון בניהול משרד או פקיד/ת קבלה - חובה. ניסיון מחברת נדל"ן- יתרון רב. ידע בשפות: אנגלית, רוסית- יתרון. ייצוגיות, ראש גדול.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
7668
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - ראש העין
|
תיאור תפקיד:
לחברה בצמיחה בחולון העוסקת בביצוע פרויקטים בתחום מוצרי פלסטיק לרפואה והיי-טק, דרוש/ה מזכיר/ה לטווח ארוך. במסגרת התפקיד:- טיפול בהזמנות, לקוחות, ספקים ואדמיניסטרציה.
- עבודה בצוות.
- ניהול קשר עם לקוחות וספקים - בארץ ובחו"ל.
- טיפול בהזמנות, חשבוניות.
- טיפול בדוחות, תעודות משלוח.
תנאים טובים למתאימים/ות, סביבת עבודה משפחתית ונעימה. משרה מלאה - העבודה בימים א'-ד' בין השעות 08:00-17:00 וביום ה' עד 16:00 (חובה). מיקום המשרה - חולון
דרישות:
- תקשורת טובה - מילולית ובכתב - עברית ואנגלית - חובה.
- ניסיון אדמיניסטרטיבי - חובה.
- ידע טכני - יתרון.
- ידע בפריוריטי - יתרון.
- שליטה בתוכנות אופיס (Word, Excel) - חובה.
- ראש גדול, יוזמה, סבלנות.
- תודעת שירות גבוהה ויכולת התמודדות עם ריבוי משימות.
- כישורים בינאישיים ויכולת תקשורת טובה.
- המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
מיקום המשרה - חולון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00001
אזור:
מרכז - תל אביב, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
|
תיאור תפקיד:
*מתן שרות ללקוחות פנים (אנשי מכירות) ולקוחות חוץ (בתי חולים), טיפול בפניות או הפניית הפניות לגורם הרלוונטי. *זמינות ומתן מענה מהיר לקריאות דחופות הקשורות באספקת ציוד רפואי מציל חיים ללקוחות. *תיאום שרשרת אספקה בין מס’ גורמים– מכירות/מחסנאים/נהגים/לקוח. *טיפול במחסני קונסיגנציה הכולל – ביצוע בקרות על שרשרת האספקה, הכנת תעודת משלוח לחיוב, מעקב אחר הוצאת ואיסוף פגי תוקף אצל הלקוחות. *טיפול בפעולות רפואיות- הכנסת הזמנות לאספקת ציוד לפעולות רפואיות מצילות חיים, מעקב אחר החזרת הציוד מהפעולות, ניהול יומן פעולות וארגון המלאי. *טיפול בהזמנות רכש מלקוחות-קליטה של הזמנות לקוח והכנסתן למערכת, מעקב אחר הזמנות לקוח ועדכון הלקוחות, חיוב תעודות משלוח.
דרישות:
*תואר ראשון רלוונטי- יתרון *ניסיון בתוכנת CRM – יתרון משמעותי *ידע באקסל יתרון משמעותי (VLOOKUP, פיבוט)
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-427
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
מזכירת הנהלה למפעל מזון במודיעין * מענה למיילים *ניהול 2 יומני מנהלים * הזמנות שוטפות למשרד בלבד * מענה טלפוני * תיוק * מעקב וניהול שעות העבודה של עובדי החברה * קבלת עובדים חדשים לחברה וניהול מערכת הנוכחות * הכנת טבלאות בתוכנת אקסל * טיפול בדואר יוצא ונכנס
דרישות:
* מולטי טסקינג * יכולת עבודה בתנאי לחץ * ידע מלא בתוכנות OFFICE * ידע בסיסי בתוכנת אקסל * ידע בניהול יומנים באאוטלוק * שעות עבודה 8-17 ללא גמישות בנושא! * ניידות חובה!
היקף משרה:
משרה מלאה, לפי שעות
קוד משרה:
JB-00055
אזור:
מרכז - חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
ירושלים - בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
חו"ל - חו"ל
|
תיאור תפקיד:
לחברת שקדיה הממוקמת במודיעין, ישפרו סנטר דרוש/ה פקיד/ת הזמנות/ חזרות למחסן לוגיסטי.שעות משרה: 08:00-17:00 / 06:00-16:00 עם נכונות לשעות נוספות. שעות המשרה אינן גמישותימי ו'- 08:00-12:00 נחשבות כנוספות. (יתכנו ימי שישי אשר לא תידרש נוכחות) המשרה כוללת: הפקת הזמנות, תעודות משלוח, חשבוניות ותעודות טיוטה למחסן הלוגיסטי. תיקון התעודה ע"פ הסחורה הנמצאת במחסן והפקת מקור לשילוח הנהגים. תקשורת יומיומית עם סניפי הרשת וקבלת הזמנות טלפוניות וממוחשבות (סביבת העבודה בעיקר עם גברים) עריכת דוחות יומיים ע"פ דרישה ועבודות משרד שוטפות ע"פ הצורך.
דרישות:
שעות משרה: 08:00-17:00 / 06:00-16:00 עם נכונות לשעות נוספות
*זמינות לעבודה בכל שישי. *ניידות+רכב (אין תחבורה ציבורי לאיזור). *ידע בחשבשבת חלונות- יתרון *עבודה במחסן הפצה/לוגיסטיקה וניסיון בהפקת תעודות משלוח/חשבוניות/הזמנות *רצינות ונכונות למשרה לטווח ארוך תנאים טובים למתאימים/ות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00002
|
תיאור תפקיד:
לחבר תרגומים, דרוש/ה מנהל/ת פרויקטים לחטיבת הפארמה - בבני ברק תחומי האחריות העיקריים כוללים: עבודה מול חברות פארמה וביוטק מהארץ ומהעולם. קבלת עבודות תרגום לטיפול: אבחון החומר המדובר, השפות הרלוונטיות ודרישות ההזמנה. העברת פרטי הפרויקט לגורמים הנחוצים בצורה ברורה, תמציתית ומקצועית. מעקב אחר עמידה בלו"ז ואיכות התוצרים. שיתוף פעולה בין מחלקות החברה המחלקה, עבודה מרובת ממשקים.
דרישות:
ניסיון ודרישות:תואר ראשון במדעי החיים -יתרון קורס וניסיון בעבודה כ CRA והיכרות עם עולם הניסויים הקליניים – יתרון ניסיון בעבודה מול לקוחות עיסקיים (שירות לקוחות / מכירות) – חובה. עבודה בסביבה ממוחשבת, פריוריטי – יתרון. מיומנויות תקשורת מעולות – כתיבה ודיבור, כולל אנגלית ברמת התכתבות מיילים. שפה נוספת – ערבית / רוסית – יתרון מי האדם שאנו מחפשים? אישיות חיובית, תקתקנות, שירותיות ברמה גבוהה מאוד. דקדקנות, תשומת לב לפרטים הכי קטנים! יכולות סדר וארגון גבוהות. יכולת תפקוד במצבי לחץ ויצירת סביבת עבודה נעימה ופרודקטיבית. עבודה בסביבה ממוחשבת, פתיחות לתוכנות ולשימוש בטכנולוגיה. יכולת לעבוד בצוות ובשיתוף פעולה.
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה:
JB-00837
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לחברה היושבת ביבנה דרוש/ה פקיד/ת מחסן. עבודה בצוות, א'-ה' 7:00-16:00+ שעות נוספות במידת הצורך. קבלת תוכניות הפצה, הכנת תעודות משלוח, קליטה וניהול של סחורות,סיוע בספירות מלאי, מתן מענה טלפוני בנושא שילוח, הובלות, עיכובי אספקה ועוד.
דרישות:
ניסיון כפקיד/ת מחסן- חובה. ניסיון בבתוכנת פריוריטי- חובה. רישיון ב'- יתרון.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
7584
אזור:
מרכז - חולון ובת-ים
דרום - אשדוד, אשקלון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לבורסה לניירות ערך, מחלקת ניהול סיכונים דרוש/ה עוזר/ת אישי/ת למנהל הסיכונים הראשי- ביצוע עבודות משרדיות שוטפות (ניהול יומנים, הערכות לישיבות, טיפול בתשלומים וכו'),
- הכנת סדרי יום לדירקטוריונים וועדות, סיוע בכתיבת תזכירים, הכנת מצגות,
- מעקב אחר יישום פרויקטים שונים הנמצאים באחריות המחלקה,
- עבודה מול גורמים שונים, פנימיים וחיצוניים. כמו כן, סיוע ליחידות ולמדורים השונים השייכים למחלקה.
- התפקיד הינו בכפיפות למנהל הסיכונים הראשי של הבורסה.
דרישות:
- השכלה אקדמית רלבנטית. חובה.
- ניסיון מעשי רלבנטי.
- שליטה ביישומי אופיס -,Excel Word ו-Power Point.
- ראיה מערכתית, יכולת עבודה עצמאית יחד עם יכולת עבודה בצוות.
- יחסי אנוש מצוינים.
- שליטה מלאה בכתב ובע"פ, עברית ואנגלית.
- יכולת עמידה במצבי לחץ ועומס, ונכונות לביצוע שעות נוספות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
3080
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים
|
תיאור תפקיד:
למשרד רואי חשבון בפריסה ארצית , דרוש/ה מנהל/ת משרד למשרדנו בתל אביב, ניהול אדמיניסטרטיבי הכולל רכש , קשר עם לקוחות, גביה, תפעול שוטף, קשר בין הסניפים, ניהול יומנים. העבודה היא בסניף חדש ומשפחתי.
דרישות:
תוכנות אופיס , מודעות גבוהה לשירות , יעילות ויצירתיות. ניסיון בניהול אדמינסטרטיבי חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00006
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, יבנה
|