דרושים בתחום אדמיניסטרציה

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 182 משרות עבודה בתחום אדמיניסטרציה

בעמוד זה ניתן למצוא מגוון משרות ואף לבצע סינון של משרות דרושים בתחום "אדמיניסטרציה" לפי היקף משרה, אזור בארץ וסוג משרה. ניתן למצוא משרות כגון : מזכיר, מנהל משרד, קלדנות / כתבנות ועוד.

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

אדמניסטרטור/ית כספים

אדמניסטרטור/ית כספים

חברה דיסקרטית

12/02/2025

תיאור תפקיד:
הצטרפות לחברת IT גדולה לתפעול כספים ובקרה של היחידות העסקיות בחברה.
אחריות על תפעול של תהליכים העסקיים ובקרת הזמנות/פרויקטים/חיובי לקוחות.
התפקיד מהווה ממשק בין היחידות השונות בחברה ומחוצה לה: אגף הכספים, מנהלי היחידות העסקיות ולקוחות החברה.
אחריות על בקרת חיובים, בקרה תקציבית, בקרת נצילות וריווחיות, קליטה ובקרת התקשרויות, גבייה והתחשבנויות.
משרה מלאה, א-ה מהמשרדים בכפר סבא.
דרישות:
תואר ראשון רלוונטי בכלכלה / מנהל עסקים / חשבות
2+ שנות ניסיון בבקרת חיובים, בדיקת תקינות דיווחי נוכחות עובדים וספקים לפני הפקת חשבונית.
ניסיון בהפקה ובקרה של דוחות חיובים וניצול תקציבים
מעקב אחר צפי חריגה בתקציב והזמנות המשך
בקרת הכנסות והוצאות שוטפות, נצילות ורווחיות
קליטה ובקרה של התקשרויות, חוזים, מכרזים והסכמים.
ניהול ערבויות, ביטוחים והזמנות עבודה
ניהול התקשרויות עם ספקים וקבלני משנה – עריכת חוזים, בקרת תשלומים וגיבוש הסכמים
גבייה והתחשבנות מול לקוחות וספקים
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 72833
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

רפרנט/ית תפעול

רפרנט/ית תפעול

גב מערכות מרכז

12/02/2025

תיאור תפקיד:
בוגר/ת תפקיד טכנולוגי מהצבא? מחפש/ת את המשרה הבאה?
הגעת למקום הנכון!
ארגון מוביל בת"א מחפש אותך! לתפקיד רפרנט/ית תפעול.
עבודה בסביבה צעירה ודינאמית.
במסגרת התפקיד הזנה ובדיקה של נתונים במערכת פנימית, בקרה על דוחות.
נשמע מתאים? מעולה!
נשמח לקבל קורות חיים
דרישות:
ניסיון בתחום אדמיניסטרציה
ניסיון עם EXCEL- יתרון משמעותי
היכרות עם SQL- יתרון
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: TS 26797
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה פקיד/ת קבלה איכותית לרשת בתי דיור מוגן ברחובות

דרוש/ה פקיד/ת קבלה איכותית לרשת בתי דיור מוגן ברחובות

קבוצת פילת

12/02/2025

תיאור תפקיד:
הרשת המובילה בישראל בתחום הדיור המוגן
מגייסת פקיד/ה לרחובות
ייצוגי/ת שירותי/ת
משרה מלאה א-ה שעות 8-17 אין גמישות
נסיון בניהול יומן, עבודה על מחשב ומטלות קלות 
תנאים מצוינים למתאימים- ערבי חברה, מתנות בחגים ובימי הולדת, טיולים לחו"ל ועוד.לות משרד קלות

נסיון בעבודה שירותית מול קהל

דרישות:
נסיון בעבודה בסביבה ממוחשבת -  חובה
תודעת שירות גבוה -  חובה
זמינות למשרה מלאה א-ה 8--17- חובה
נסיון בתפקיד פקידותי פרונטלי ומתן מענה .
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00054
אזור: השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה מזכיר/ה רפואי/ת למשרת יישוב תביעות

דרוש/ה מזכיר/ה רפואי/ת למשרת יישוב תביעות

נטלי החברה לשירותי רפואה דחופה בישראל בע"מ

12/02/2025

תיאור תפקיד:
לחברת נטלי שירותי רפואה דרוש/ה מזכיר/ה רפואי/ת למשרת יישוב תביעות
התפקיד כולל: בחינת מסמכים,בדיקת כיסויים וקבלת החלטה בתביעה
משרה יציבה ולטווח ארוך .
ישנה גמישות בשעות!
סביבת עבודה נעימה ומשפחתית!
העבודה היא במשרדי החברה במתחם הבורסה בר"ג.ולאחר תקופת הכשרה ישנה אפשרות לעבודה מפוצלת מהבית ומהמשרד.
אין חובה בניסיון קודם-הכשרה תינתן למתאימים/ות!
דרישות:
יכולת עבודה בצוות.
דייקנות ,יסודיות וראש גדול.
יתרון-ניסיון בתחום הביטוח.
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00184
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

נציג/ה בק אופיס -משרת בוקר , ללא ימי שישי.

נציג/ה בק אופיס -משרת בוקר , ללא ימי שישי.

נטלי החברה לשירותי רפואה דחופה בישראל בע"מ

12/02/2025

תיאור תפקיד:
לחברת נטלי המובילה בתחום שירותי הרפואה דרוש/ה נציג/ה בק אופיס
התפקיד כולל עבודה אדמיניסטרטיבית , הפקת חשבוניות, הקלדת פרטי מנוי ותשלומים וכד'.
סביבת עבודה נעימה באווירה משפחתית ועמדה קבועה לכל נציג/ה
שעות עבודה 8:00-16:00 
ללא ימי שישי / ערבי חג.
שכר שעתי + בונוסים מתגמלים .
עובד /ת חברה החל מהיום הראשון!
המשרה ברמת גן, בקרבת תחנת הרכבת.
דרישות:
תודעת שירות גבוהה
יכולת למידה מהירה ועבודה בלחץ.
יכולת טובה להשתלב בצוות.
* המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00139
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

ספרן.ית- עובד.ת עירייה מהיום הראשון

ספרן.ית- עובד.ת עירייה מהיום הראשון

עיריית תל אביב יפו

12/02/2025

תיאור תפקיד:
1. אחריות לניהול, לארגון ולתפעול הספרייה בבית הספר לפי המדיניות העירונית, הדין והנחיות הממונים.
2. מתן שירותי ספרייה וריכוז אדמיניסטרטיבי של פעילותה.
3. מתן ייעוץ, הדרכה וסיוע לתלמידים ולצוות בשימוש בחומרי נוב משאבי הספרייה ובאוריינות מידע.
4. ביצוע רכש ועיבוד טכני של ספרים ומדיות ועדכון אוספי ופריטי הספרייה.
5. ייזום והפעלה של פעילויות חינוכיות, פעילויות העשרה ואירועי תרבות נלווים לקידום הקריאה בספריה.
6. סיוע בתכנון תקציב הספרייה, פיקוח, בקרה ודיווח תקופתי על
היישום.
7. קיום קשרי עבודה פנים עירוניים ועם גופים מחוץ לעירייה.
8. ביצוע משימות נוספות במסגרת התפקיד, לפי הנחיית הממונה.
דרישות:
1. תואר אקדמי בספרנות/מידענות שקיבל הכרה על-ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שהוכר על-ידי משרד החינוך במחלקה
להערכת תארים אקדמיים מחוץ לארץ, או תעודה אקדמית בתחום הספרנות/ המידענות או תואר אקדמי (יתרון לתואר אקדמי בחינוך)
ותעודת ספרן מורשה.
2. ידע וניסיון בעבודה במערכות ממוחשבות ובהפעלת יישומי OFFICE.
3. מיומנויות תקשורת וכושר ניהול משא ומתן.
4. תודעת שירות גבוהה.
5. יחסי אנוש טובים.
6. ידיעת השפות עברית ואנגלית ברמה טובה מאוד, ידיעת שפות נוספות - יתרון.
7. כושר ביטוי טוב בכתב ובעל פה.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 105ד/2024
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לחברה בראש העין דרוש/ה מזכיר/ת חברה

לחברה בראש העין דרוש/ה מזכיר/ת חברה

חברה דסקרטית

12/02/2025

תיאור תפקיד:
לחברה בראש העין דרוש/ה מזכיר/ת חברה .
  • ניהול יומנים,
  • מענה טלפוני,
  • מתן מענה לכל מחלקות החברה.
משרה מלאה.
דרישות:
  • עברית – כשפת אם חובה
  • רוסית - ברמה טובה מאוד
  • אנגלית – כשפת אם
  • ידע באופיס / אקסל
  • ניסיון בתפקיד זהה - שנתיים לפחות
  • מוסר עבודה גבוה, יכולת עבודה מול ריבוי ממשקים, אדיבות
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00049
אזור: שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה מתאמ/ת שירות ליבואן רכב

דרוש/ה מתאמ/ת שירות ליבואן רכב

דניאל פריזנט ייעוץ והשמה

12/02/2025

תיאור תפקיד:
ליבואן רכב מוביל דרוש/ה מתאמ/ת שירות.
במסגרת התפקיד:
אחריות מלאה על הקשר מול הלקוחות: פתיחת קריאות שירות, שיבוץ טכנאי, הכנת הצעות מחיר, הוצאת חשבוניות וכדומה
עבודה מול ממשקים פנים וחוץ ארגוניים
מתן מענה מהיר ומקצועי
עבודה במערכות מחשב – תפנית, תוכנות אופיס
ימים א - ה 8:00 - 17:00 ללא שישי
מיקום: בשלב הראשון חולון בעוד כחודש וחצי/ חודשיים מעבר לניר צבי, צריפין.
**תנאים מצוינים למתאימים/ת**
דרישות:
עצמאות ואחריות
תודעת שירות גבוהה
סדר וארגון
יכולת תיעדוף משימות
רקע תפעולי – יתרון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 577318
אזור: מרכז - בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה רכז/ת סטודנטים לאוניברסיטת רייכמן בהרצליה

דרוש/ה רכז/ת סטודנטים לאוניברסיטת רייכמן בהרצליה

אוניברסיטת רייכמן

12/02/2025

תיאור תפקיד:
• מתן שרות מקיף וליווי הסטודנט במהלך לימודיו
• ניהול התקשורת בין הסטודנט ליחידות המנהלה וגורמי האקדמיה השונים
• סיוע בפרויקטים רוחביים הנוגעים לפעילות מנהל הסטודנטים
• ממשק עבודה יום-יומי עם ראש התכנית
• היקף המשרה מלאה (08:00-16:00) – עם אפשרות לביצוע שעות נוספות בתקופות עומס
• תחילת עבודה מיידי
דרישות:
• תואר ראשון - יתרון
• אנגלית ברמה טובה
• ניסיון בעבודה אדמיניסטרטיבית ובמתן שירות
• תודעת שירות גבוהה, סדר וארגון
• שליטה בתוכנות אופיס כולל אקסל ברמה גבוהה, יכולת טכנית גבוהה וקליטה מהירה של תוכנות מחשב חדשות
• יחסי אנוש מצוינים ויכולת עבודה בצוות
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-417
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

פקיד /ת קבלה לחברת נדל"ן מצליחה ברמת גן. שכר 8,000 - 9,000 ש"ח

פקיד /ת קבלה לחברת נדל"ן מצליחה ברמת גן. שכר 8,000 - 9,000 ש"ח

חברה דיסקרטית

12/02/2025

תיאור תפקיד:
לחברת נדל"ן מצליחה ברמת גן (ז'בוטינסקי) דרוש/ה פקיד/ת קבלה
התפקיד כולל:
ישיבה בדלפק הקבלה, מענה לטלפונים, קבלת קהל- אירוח, ניהול יומנים בגוגל
במשרד גם עובדות דתיות/חרדיות
א-ה 08:00-16:00 , שכר: 8,000 - 9,000
דרישות:
ניסיון של לפחות שנה בעבודה בתחום האדמינסטריטיבי עם עדיפות לניסיון כפקידת קבלה
ניסיון ושליטה באופיס ובגוגל קלנדר
יצוגית
נעימת שיחה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: J-3186
אזור: מרכז - רמת גן וגבעתיים
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

רכז/ת מדור הוראה

רכז/ת מדור הוראה

המימד השלישי גיוס והשמה 3

12/02/2025

תיאור תפקיד:
למוסד אקדמי מוביל בתל אביב דרוש/ה רכז/ת מדור הוראה.מתן שירות לסגל האקדמי בנושא תפעול מערך הלימודים (מערכת שעות, חדרי לימוד).
הפקה ובניית דוחות ושאילתות אל מול מערכות המידע (גלבוע וEXCEL).
פתרונות מידיים תפעוליים לשיבוץ חדרים וכיתות, לבין צרכי הסגל ומערכות השעות.
דרישות:
בעל/ת תואר ראשון
שליטה בדוחות EXCEL ברמה גבוהה.
ניסיון בעבודה מול מסדי נתונים
ניסיון קודם במוסד הוראה/חינוך אקדמי או בחברה עסקית.
שיתוף פעולה, תקשורת בינאישית גבוהה וניסיון בעבודה בצוות.
יכולת למידה עצמית, אחראיות, יכולת ארגון ותעדוף משימות , עצמאות.
תודעת שירות גבוהה, יכולת ניסוח בע"פ ובכתב.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00058
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

אחראי/ת משרד ורכש

אחראי/ת משרד ורכש

המימד השלישי גיוס והשמה 2

12/02/2025

תיאור תפקיד:
לחברה המתמחה בעיצוב ויצור ריהוט ייחודי
מנהלת משרד לעבודה צמודה מול מנהל המפעל
במסגרת התפקיד
- הקלדתה ועדכון הזמנות רכש
- סיוע בהצעות מחיר
- מענה וקבלת הזמנות לקוחות
- הקלדת חשבוניות הוצאתקבלות תעודות משלוח וכו'
- אדמינסטרציה כללית
- סיוע למנהל המפעל
דרישות:
- עבודה בתפקיד אדמינסטרטיבי דומה
- עבודה מו לקוחות עסקיים יתרון
- עבודה בעולם היצרני - יתרון
- שליטה בפריוריטי - חובה
- ניידת חובה (עבודה בא.ת בראון)
- שעות עבודה 8:00-16:00
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-18963
אזור: שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון
ירושלים - יהודה ושומרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

עוזר/ת פיתוח עסקי ותפעול אדמינסטרטיבי

עוזר/ת פיתוח עסקי ותפעול אדמינסטרטיבי

נוביליס מערכות תוכנה

12/02/2025

תיאור תפקיד:
לחברתנו המספקת פתרונות תוכנה וטכנולוגיות מתקדמות לארגונים מובילים בישראל, דרוש/ה מועמד/ת עם מוטיבציה ויכולת ארגון לתפקיד עוזרת/ת בתחום הפיתוח העסקי ותפעול אדמינסטרטיבי שייצטרף לצוות הקיים שלנו.

תפקיד זה מיועד לאיש/ת מקצוע רב-תכליתי עם יכולת להניע את מאמצי הפיתוח העסקי שלנו תוך מתן תמיכה ברמת ההנהלה. המועמד/ת האידיאלי יהיה מיומן בזיהוי הזדמנויות עסקיות חדשות, ניהול צנרת מכירות וביצוע משימות אדמיניסטרטיביות כדי לייעל את התפעול ולתמוך בפעילות הצוות הניהולי.
דרישות:
אחריות בתחום הפיתוח העסקי:
  • זיהוי וחקר לקוחות פוטנציאליים.
  • פתיחה ותחזוקת צנרת מכירות באמצעות שיחות קרות, קמפיינים בדוא"ל והסברה במדיה חברתית.
  • תיאום פגישות עם לקוחות פוטנציאליים.
  • הכנת חומרים ומידע רלוונטיים עבור מצגות ללקוחות פוטנציאליים.
  • לשמור על ידע עדכני על התעשייה ועל היצע המוצרים שלנו.
  • בתחום התפעול האדמיניסטרטיבי:
  • תמיכה אדמיניסטרטיבית מקיפה לצוות ההנהלה.
  • ארגון ותיאום פגישות.
  • סיוע בהכנת דוחות, מצגות וניתוח נתונים.
  • פיקוח וניהול פרויקטים מיוחדים כפי שיוגדר על ידי הצוות המנהל.
כישורים:
  • תואר ראשון במנהל עסקים, שיווק או תחום אחר קשור.
  • ניסיון מוכח בתפקיד פיתוח עסקי, עם רקורד של השגת יעדי מכירות.
  • ניסיון קודם כעוזר מנהל או בתפקיד אדמיניסטרטיבי דומה, רצוי בסביבה מהירה ודינאמית.
  • מיומנויות תקשורת ובינאישיות מצוינות, עם יכולת לעסוק ולשכנע לקוחות פוטנציאליים.
  • יכולת מוכחת להתמודד עם משימות וסדרי עדיפויות מרובים.
  • שליטה ב Microsoft Office  ותוכנות CRM.
  • יכולת עבודה עצמאית וכחלק מצוות, בעל יוזמה וגמישות ברמה גבוהה.

מיומנויות:
  • חשיבה אסטרטגית ומיומנויות אנליטיות לזיהוי הזדמנויות צמיחה ושיפור היעילות התפעולית.
  • רמה גבוהה של מקצועיות ודיסקרטיות בטיפול במידע סודי.
  • כישורי פתרון בעיות חזקים ויכולת הסתגלות לנסיבות משתנות.
  • חשיבה יצירתית וחדשנית לתרום לצמיחה עסקית ולשיפורים תפעוליים.
  • שליטה טובה באנגלית: קריאה, כתיבה ודיבור.
היקף משרה: משרה מלאה, משרה חלקית, לפי שעות
קוד משרה: JB-O250224
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לחברה קמעונאית מובילה בפתח תקווה דרוש/ה נציג/ת בק אופיס ותפעול

לחברה קמעונאית מובילה בפתח תקווה דרוש/ה נציג/ת בק אופיס ותפעול

לין ביכלר משאבי אנוש

12/02/2025

תיאור תפקיד:
לחברה קמעונאית מובילה בפתח תקווה דרוש/ה נציג/ת בק אופיס ותפעול

במסגרת התפקיד:
עבודת בק אופיס ותפעול, טיפול בניירת, טיפול בהזמנות נכנסות והכנה להפצה, שירות לקוחות פנים ארגוני ועוד.
תנאים
עבודה בין השעות 08:00-16:00, יום עבודה אחד בשבוע בין השעות 12:00-20:00
ימי שישי לסירוגין 08:00-13:00
קיימת גמישות לסטודנטים/יות
דרישות:
ניסיון קודם בתפקיד מעולמות האדמיניסטרציה/בק אופיס/שירות/תפעול
ידע ביישומי Office
אנגלית ברמה טובה (קריאה).
תודעת שירות גבוהה ויכולת עבודה בסביבה דינאמית ומרובת משימות
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 49737
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

פקיד/ת Back Office מכירות - שוהם

פקיד/ת Back Office מכירות - שוהם

ג ברס שיווק

12/02/2025

תיאור תפקיד:
כללי :
ה – Back office הינה חוליה חשובה במערך המכירות והשירות של החברה, התפקיד חיוני להבטחת התנהלות חלקה ויעילה של תהליך המכירה ועמידה ביעדים כמותיים ואיכותיים שיקבעו על ידי הנהלת החברה לרבות קידום מכירות, ניהול ומעקב אחר הזמנות, הפקת דו"חות, תיאום אספקות מול גורמים פנימיים וחיצוניים, תמיכה במנהלי תיקי לקוחות ומנהל צוות מכירות, מענה ללקוחות, סיוע בתהליך הגבייה.

הגדרת תפקיד ותחומי פעילות ואחריות :
· ניהול הזמנות – טיפול בהזמנות לקוחות, הכנסת הזמנות למערכת והעברתן לטיפול לוגיסטי, מעקב אחר סטטוס ההזמנות ועדכון הלקוחות וסוכני המכירות.
· תיאום מול גורמים פנימיים בתוך החברה – עבודה מול מחלקת הלוגיסטיקה והמחסן, רכש וכספים על מנת להבטיח שההזמנות מתבצעות ומסופקות ללקוחות בזמן או עדכון הלקוח על חוסר או עיכוב באספקה.
· תמיכה באנשי המכירות – הכנת הצעות מחיר ומידע משלים ( חומר שיווקי / מפרטים טכניים / אישורים והסמכות ) ושליחה ללקוח, תיאום פגישות.
· מענה ללקוחות – טיפול בשאלות ובקשות של לקוחות החברה ומענה תפעולי ומכירתי.
· קידום מכירות טלפוני – יצירת קשר עם לקוחות החברה ( קיימים ופוטנציאליים ) באמצעות שיחת טלפון במטרה לעודד ולהגדיל רכישת מוצרים מסל המוצרים בחברה.
· שימור לקוחות קיימים – שיחות יזומות ללקוחות פעילים לצורך זיהוי צרכי הלקוח ומתן פתרונות בזמן אמת ( Pro Active ).
· השלמת עסקאות והזדמנויות מכירה – סיוע לסוכן השטח בסגירת המכירה מול הלקוח תוך מעקב יומי (Follow up) אחר הצעות מחיר פתוחות והזדמנויות שונות.
· סיוע בתהליך הגבייה מלקוחות – בדיקה יזומה של מצב חשבון הלקוח תוך שיתוף פעולה עם מחלקת הכספים, יצירת קשר עם הלקוח להסדרת התשלום במקרה של חוב פתוח / פיגור או בכל נושא כספי אחר ולוודא את קבלת התשלום.
· תיאום פגישות וסיוע בהכנת ביקורי לקוחות בחברה.
דרישות:
· ניסיון קודם והיכרות עם תהליכי מכירה, ניהול הזמנות ושירות לקוחות - חובה !
· ניהול משימות ודיוק בפרטים ושמירה על תיעוד שיטתי במערכת – יתרון
· היכרות עם מערכת Priority ו – Excel – יתרון
· אנגלית ברמה טובה.
· רמת שירות גבוהה ויכולת עבודה בצוות – חובה
· יכולת עבודה בסביבה דינמית עם מספר משימות במקביל תוך עמידה בזמנים ויעדים – חובה
· יחסי אנוש טובים – חובה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00005
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 >

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!