תיאור תפקיד:
אנו מחפשים עובדת/פקידת אדמיניסטרטיבית בעלת מוטיבציה גבוהה, יחסי אנוש מצוינים וכישורי ארגון ברמה גבוהה להצטרפות לצוות שלנו. זוהי הזדמנות מצוינת עבור איש/אשת מקצוע עם ניסיון קודם בתפקידי אדמיניסטרציה, המעונין/ת להשתלב בסביבת עבודה דינמית ותומכת. התפקיד כולל:
- ניהול שוטף של משרד: אחריות על כלל הפעילות האדמיניסטרטיבית השוטפת של המשרד, כולל מענה טלפוני, טיפול בדואר ובמיילים, וקבלת אורחים.
- תמיכה אדמיניסטרטיבית: סיוע למחלקות השונות בחברה במשימות אדמיניסטרטיביות מגוונות, כגון תיאום פגישות, הכנת מצגות וחומרים.
- ניהול יומנים: תיאום וקביעת פגישות, מעקב אחר לוחות זמנים וניהול יומנים מורכבים.
- הכנת מסמכים: הקלדה, עריכה ועיצוב מסמכים, דוחות ומצגות ברמה גבוהה.
- טיפול ברכש משרדי: הזמנת ציוד משרדי, ניהול מלאי וספקים.
- תיוק וארכיון: שמירה על סדר וארגון במסמכים פיזיים וממוחשבים, ובניית מערכת תיוק יעילה.
- פתרון בעיות: מתן מענה מהיר ויעיל לפניות ובעיות אדמיניסטרטיביות.
דרישות:
- ניסיון קודם: לפחות שנתיים ניסיון מוכח בתפקיד אדמיניסטרטיבי/מזכירותי – חובה.
- שליטה מלאה ביישומי אופיס: אקסל, וורד, פאואר-פוינט ואאוטלוק – ברמה גבוהה מאוד.
- יכולת סדר וארגון: יכולת מוכחת לעבוד באופן מסודר, שיטתי ומאורגן.
- שירותיות ויחסי אנוש מעולים: יכולת עבודה עם ממשקים מרובים, סבלנות ויכולת מתן שירות ברמה גבוהה.
- אחריות ומוסר עבודה גבוה: יכולת עבודה עצמאית, יוזמה ולקיחת אחריות.
- דיסקרטיות ומהימנות: חשיבות רבה לשמירה על סודיות ואמינות.
- יכולת עבודה תחת לחץ: יכולת תעדוף משימות ועמידה בלוחות זמנים צפופים.
- אנגלית ברמה טובה: קריאה, כתיבה ודיבור.
- זמינות למשרה מלאה: חמישה ימים בשבוע (א'-ה').
אם את/ה בעל/ת כישרון ארגוני, יכולת עבודה בסביבה דינמית ורצון להצטרף לצוות איכותי ומקצועי, נשמח לקבל את פנייתך!
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00002
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
אנו מחפשים עובדת/פקידת אדמיניסטרטיבית בעלת מוטיבציה גבוהה, יחסי אנוש מצוינים וכישורי ארגון ברמה גבוהה להצטרפות לצוות שלנו. זוהי הזדמנות מצוינת עבור איש/אשת מקצוע עם ניסיון קודם בתפקידי אדמיניסטרציה, המעונין/ת להשתלב בסביבת עבודה דינמית ותומכת. התפקיד כולל:
- ניהול שוטף של משרד: אחריות על כלל הפעילות האדמיניסטרטיבית השוטפת של המשרד, כולל מענה טלפוני, טיפול בדואר ובמיילים, וקבלת אורחים.
- תמיכה אדמיניסטרטיבית: סיוע למחלקות השונות בחברה במשימות אדמיניסטרטיביות מגוונות, כגון תיאום פגישות, הכנת מצגות וחומרים.
- ניהול יומנים: תיאום וקביעת פגישות, מעקב אחר לוחות זמנים וניהול יומנים מורכבים.
- הכנת מסמכים: הקלדה, עריכה ועיצוב מסמכים, דוחות ומצגות ברמה גבוהה.
- טיפול ברכש משרדי: הזמנת ציוד משרדי, ניהול מלאי וספקים.
- תיוק וארכיון: שמירה על סדר וארגון במסמכים פיזיים וממוחשבים, ובניית מערכת תיוק יעילה.
- פתרון בעיות: מתן מענה מהיר ויעיל לפניות ובעיות אדמיניסטרטיביות.
דרישות:
- ניסיון קודם: לפחות שנתיים ניסיון מוכח בתפקיד אדמיניסטרטיבי/מזכירותי – חובה.
- שליטה מלאה ביישומי אופיס: אקסל, וורד, פאואר-פוינט ואאוטלוק – ברמה גבוהה מאוד.
- יכולת סדר וארגון: יכולת מוכחת לעבוד באופן מסודר, שיטתי ומאורגן.
- שירותיות ויחסי אנוש מעולים: יכולת עבודה עם ממשקים מרובים, סבלנות ויכולת מתן שירות ברמה גבוהה.
- אחריות ומוסר עבודה גבוה: יכולת עבודה עצמאית, יוזמה ולקיחת אחריות.
- דיסקרטיות ומהימנות: חשיבות רבה לשמירה על סודיות ואמינות.
- יכולת עבודה תחת לחץ: יכולת תעדוף משימות ועמידה בלוחות זמנים צפופים.
- אנגלית ברמה טובה: קריאה, כתיבה ודיבור.
- זמינות למשרה מלאה: חמישה ימים בשבוע (א'-ה').
אם את/ה בעל/ת כישרון ארגוני, יכולת עבודה בסביבה דינמית ורצון להצטרף לצוות איכותי ומקצועי, נשמח לקבל את פנייתך!
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00002
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
לארגון ציבורי במרכז תל אביב דרוש/ה קלדנ/ית משרה מלאה מרכז תל אביב - נגישות בתחבורה ציבורית תנאים טובים שעות עבודה 0800-1600
דרישות:
ניסיון אדמיניסטרטיבי כל שהוא
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00212
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
חו"ל - חו"ל
|
תיאור תפקיד:
לארגון ציבורי *משרה זמנית לחצי שנה* מומחה/ית אקסל ניהול משרד
דרישות:
אקסל מעולה ניסיון בניהול משרד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00236
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
ניהול ותפעול שוטף של משימות אדמיניסטרטיביות במחלקת המכירות. עבודה שוטפת מול צוותי מכירות, מנהלים וספקים. ניהול יומנים, תיאום פגישות ומעקב אחר משימות. הובלת תהליכים ותיאום מול ממשקים פנימיים וחיצוניים. הפקת דוחות שוטפים והכנת מצגות. תמיכה אדמיניסטרטיבית בצוותי המכירות ובלקוחות החברה.
דרישות:
ניסיון קודם בעבודה אדמיניסטרטיבית – חובה. ניסיון בעבודה מול צוותי מכירות – יתרון משמעותי. שליטה מלאה ב-Excel ו-PowerPoint – חובה. יכולת הכנת מצגות ברמה גבוהה והפקת דוחות שוטפים. יוזמה, יכולת עבודה עצמאית והובלת משימות מקצה לקצה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00243
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
חו"ל - חו"ל
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה עוזר/ת אישי/ת לחברה איכותית בתחום האסתטיקה הרפואית ניהול יומנים ותיאום פגישות תיאום ותפעול קשרים סיוע בפרויקטים שווקים ניהול קשרי פנים וחוץ
דרישות:
ניסיון קודם כעוזר/ת אישי/ת למנכל אנגלית ברמה גבוהה מאוד תקתקנ/ית
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00239
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
חו"ל - חו"ל
|
תיאור תפקיד:
לחברת תקשורת דרוש/ה רכז/ת תהליכים וממשקים חטיבת חווית לקוח אחריות על תהליכים וממשקים במטה השירות הטכני
דרישות:
הכרות עם מערכות פנים ארגוניות שליטה מצויינת בתוכנות OFFICE ניסיון בשירות/טכני
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00246
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
אילת - אילת והערבה
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה מ"מ מתאם/ת פרויקטים בשיווק ובדיגיטל לחטיבת דוברות, שיווק ואירועים באוניברסיטת רייכמן אוניברסיטת רייכמן, מהאוניברסיטאות המובילות בישראל, הוקמה כדי להכשיר את מנהיגות העתיד של החברה הישראלית. האוניברסיטה מציעה תוכניות לימודים לתארים ראשון, שני ודוקטורט. בואו לקחת חלק משמעותי במערך השיווק של האוניברסיטה ולהוביל פרויקטים דינמיים וחדשניים בעולם השיווק הדינמי והמשתנה. תיאור התפקיד: המשימה המרכזית של מחלקת השיווק והדיגיטל היא לגייס לתוכניות הלימוד את המועמדות והמועמדים האיכותיים ביותר באמצעות תקשורת שיווקית משולבת, וכן לטפח את מיצובה של אוניברסיטת רייכמן כאוניברסיטת העילית היחידה בישראל. התפקיד כולל הובלת קמפיינים בפלטפורמות השונות (אונליין ואופליין) ניהול פרויקטים שיווקיים (ימי צילום, הפקת מוצרים ממותגים, ניהול שיתופי פעולה שיווקיים ועוד) כתיבת תכנים והפקת החומרים השיווקיים של האוניברסיטה תפעול והפקת אירועים שיווקיים למועמדים ללימודים עבודה מול גורמים בקמפוס ומול ספקי חוץ: משרד פרסום, ספקי דיגיטל, בתי דפוס, מעצבים גרפיים ועוד ניהול ההיבטים האדמיניסטרטיביים של מחלקת השיווק והדיגיטל כפיפות למנהלת השיווק משרה זמנית לצורך החלפה בעת חל"ד היקף משרה: משרה מלאה (נכונות לעבודה מרובה גם בשעות לא שגרתיות) תחילת עבודה: מיידי
דרישות:
בוגר/ת תואר ראשון - חובה ניסיון בעבודה בתחום השיווק והפרסום ובכתיבת תוכן היכרות עם עולמות השיווק והדיגיטל, בדגש על SEO, SEM / PPC, Google Analytics - יתרון מוטיבציה גבוהה ויכולות מולטיטסקינג כושר ביטוי מצוין, בכתב ובע"פ יכולת ניתוח נתונים, דיוק וירידה לפרטים ניסיון בסביבת מחשוב מתקדמת. ידע בפוטושופ/קנבה - יתרון יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בצוות
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה זמנית
קוד משרה:
JB-479
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
שעות עבודה 7.30 -16.30 ימי שישי וש"נ לפי צורך 44.5 שח עבודה עם חשבוניות ואקסל ארוחות בסבסוד מלא
דרישות:
ניסיון עבודה עם חשבוניות -חובה שליטה באקסל -חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00313
|
תיאור תפקיד:
דיפלומט ישראל מזמינה אותך להצטרף להצלחה ומגייסת עוזר/ת מסחרי/ת לשוק המאורגן! • הפקת דו"חות מכירות וניתוח התוצאות. • הכנת חוברות מבצעים וטעינת מבצעים לסאפ. • טיפול בחיובי קמעונאיים וזיכויים בסאפ. • ניתוח אפקטיביות של פעילויות קד"מ. • סיוע בתכנון תחזיות המכירה. • ביצוע בקרות על מחירוני/מגווני הקמעונאיים. • טיפול בפתיחות פריטים מול הקמעונאיים. • סיוע בהכנת מצגות PP, ניהול וניתוח דאטה באקסל. • מתן מענה שוטף לצוות מנהלי המכירות/KAM כback office.
דרישות:
• תואר ראשון בשיווק/ מנהל עסקים - יתרון. • יכולת אנליטית גבוהה , מולטי טסקינג - זיקה לניתוח נתונים. • יכולת ביצוע משימות תחת לחץ וניהול ממשקים רבים, יחסי אנוש מעולים. • יכולת למידה גבוהה. • שליטה באקסל וסאפ.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
190120
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
דרוש\ה מתאמ\ת בקרים- חולון משרה זמנית עד ה30/06/25 במסגרת התפקיד - ביצוע תיאומים בין המוסדות לבקרי שטח מתן מענה לבקרים לפי צורך שליחת תכניות עבודה לבקרים
דרישות:
ידע בסיסי במחשב ותוכנות אופיס אמינ/ה בעל/ת מוסר עבודה גבוה בעל/ת כושר ביטוי בע"פ
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה זמנית
קוד משרה:
JB-293
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
חברה גדולה ומובילה בתחומה דרוש/ה מזכיר/ת חטיבה. להיות יד ימינו של מנהל החטיבה בכל הקשור לניהול זמן ולניהול אדמיניסטרטיבי, תמיכה במנהלת השיווק בפעילויות שוטפות ופרוייקטים במסגרת התפקיד: ניהול יומנים של מנהל החטיבה ניהול אדמיניסטרטיבי של המשרד הכנת מצגות לאירועים שונים הכנת חומר להדרכות ארגון אירועי חטיבה תמיכה אדמיניסטרטיבית בפעילות של החטיבה, בדגש על אירועים תאום נסיעות לחול וביקורי יצרן בארץ ובחו"ל תמיכה בפעילויות שיווק בפאן האדמינסרטיבי והתפעולי תמיכה במנהלת השיווק של החטיבה משרה מלאה במשרדי החברה בראשון לציון
דרישות:
ניסיון בתפקיד דומה- חובה שליטה מלאה בתוכנות אופיס- חובה יכולת עבודה עצמאית ובצוות זמינות למשרה מלאה במשרדי החברה בראשל"צ הערות למגייסים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00017
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לתפקיד מגוון, משמעותי ומלא עשייה בלב עולם ההשקעות והסטארטאפים. היקף המשרה 80%. במסגרת התפקיד: עזרה בהפקה ותכנון אירועים: פאנלים, ראונד-טייבל, פיצ’ים, וובינרים ייצוג החברה באירועים חיצוניים הפקת חומרים שיווקיים, מצגות, ודיוורים ריכוז פעילות המחלקה, לרבות תהליכי עבודה, מעקב נתונים והפקת דוחות במערכות Salesforce וMonday ממשק שוטף עם מנהלי כספים בסטארטאפים סינון וניתוח דאטה להצגת מידע רלוונטי למשקיעים
דרישות:
אנגלית ברמת שפת אם / רמה גבוהה מאוד – חובה כישורי תקשורת מעולים, יוזמה, עצמאות ויחסי אנוש מצוינים היכרות עם עולם הסטארטאפים/ השקעות/ VC – יתרון משמעותי רקע טכנולוגי / פיננסי / מוצר – יתרון ניסיון עם Salesforce ו-Monday – יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה:
694364
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לרשת נדל"ן מובילה ובעלת ותק בתחום התיווך, שיווק וייעוץ בנדל"ן בארץ ובחו"ל, דרושה מנהלת משרד אחראית, אנרגטית ומרובת משימות לתפקיד משמעותי ומרכזי בניהול השוטף של המשרד. התפקיד כולל אחריות תפעולית ואדמיניסטרטיבית מלאה: ניהול יומן מנכ"ל, קבלת קהל, מענה טלפוני, ניהול ממשקי עבודה מול אנשי מכירות. העבודה מתבצעת בסביבה דינמית, מקצועית ובעלת אופי משפחתי, כחלק מצוות מסור ואיכותי. היקף המשרה:
מלאה במשמרות מיקום: עזריאלי – תל אביב בונוסים גבוהים
דרישות:
- שליטה ביישומי Office
- יכולת ניהול יומן וניהול משימות באופן עצמאי
- כישורי שירות ויחסי אנוש מצוינים
- סדר, ארגון ויכולת גבוהה לתעדף משימות
- ראש גדול
היקף משרה:
משרה מלאה, לפי שעות
קוד משרה:
JB-00033
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
|
תיאור תפקיד:
לפתח תקוה מנהל/ת אדמיניסטציה לתפקיד מגוון ומאתגר ניהול אדמיניסטרטיבי שוטף ניהול יומנים תמיכה בתהליכי בקרה טיפול בתחום הרכש והזמנות (חלקם באנגלית) בקרה ומעקב מול תהליכים באגף והתנהלות מול ממשקים מרובים. משרה מלאה
דרישות:
לפחות שנתיים של ניסיון בתפקיד של אדמיניסטרציה וניהול בקרת תהליכים ניסיון בעבודה עם תוכנות Office עם דגש על Excel אנגלית ברמה גבוהה - קריאה וכתיבה ניסיון בעבודה על מערכת Priority - יתרון משמעותי יוזמה, אחריות , ראש גדול, תקתניות, ויסודיות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-19182
אזור:
מרכז - פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|