תיאור תפקיד:
BDO האקדמיה לפיננסים גוף הלימודים הפיננסי המוביל בישראל מחפש נציגי שירות לקוחות. התפקיד כולל: מענה טלפוני שוטף לתלמידים. סיוע שוטף לתלמידי ולמרצים, בדיקות נוכחות, הודעות ותזכורות לסטודנטים אישורי הגעה לקורסים וכנסים, הכנות תפעוליות לקראת פתיחות קורסים
דרישות:
דרישות התפקיד : תודעת שירות גבוהה, יכולת מעקב והשלמת משימות שוטפות, סבלנות ויחסי אנוש טובים, בעלי מסירות וחריצות. 2-3 שנות ניסיון בתפקידי שירות לקוחות בחברה גדולה.
היקף משרה: מלאה - ראשון – חמישי, 09:00-18:00 המשרה בתל אביב במיקום מרכזי, ליד קווי רכבת ישראל והרכבת הקלה.
ביטוח מנהלים + נופשים בארץ ובחו"ל + בונוסים על בסיס חודשי. אפשרויות לקידום ועוד..
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00016
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
למשרד רו"ח פאהן-קנה, מקבוצת Grant Thornton העולמית דרוש /ה מזכירת משרד - למשרה חלקית במסגרת התפקיד: קבלת אורחים למשרד, מענה לטלפונים ואימיילים, הזמנות ציוד ועבודות אדמיניסטרטיביות שוטפות * שעות העבודה - 09:00-13:30 * העבודה בסניף ירושלים - הר חוצבים
דרישות:
- ניסיון תעסוקתי בעבודות מזכירות - זמינות לשעות עבודה הנ"ל - שליטה באנגלית ברמה גבוהה - שליטה מלאה ביישומי office - שירותיות ויכולת וורבלית מעולה
היקף משרה:
משרה חלקית, לפי שעות
קוד משרה:
JB-00107
|
תיאור תפקיד:
- תפעול שוטף של הצטרפויות לקוחות חדשים לקרן , תהליך הקליטות, כניסות ופדיונות משקיעים לקרנות ההשקעה - בקרה ומעקב שוטף של כניסות כספים, תקינות מסמכים, דאטה, דוחות, הסכמים ועמלות - איתור מסמכים, החתמות, הסכמים ותפעול במערכות עד שחרור ההשקעה - שירות ומתן מענה מול מפיצים ואדמיניסטרטור הקרן ומענה שוטף למשקיעים
דרישות:
- תואר ראשון בכלכלה\מנהל עסקים\מימון - ניסיון של עד שנה בתפקיד תפעולי\אדמיניסטרטיבי - אנגלית ברמה טובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
50076206
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
ניהול פעילות המרפאה ושלוחותיה: משאב אנושי, שירות, ניהול עסקי, כספים, תפעול, רכש, תחזוקה ושיווק. ניהול ישיר של עובדי המרפאה: גיוס, חניכה, שימור והנעה ליעדים. תפעול המרפאה, הטמעת נהלים והנחיות בקרב העובדים. הובלת הפיתוח העסקי של המרפאה ואחריות על חיזוק קשרים בקבוצת מכבי לטובת המרפאה. תנאים מצויינים למתאימים/ות
דרישות:
ניסיון של לפחות 3 שנים בניהול מערכת עסקית וצוות רב מקצועי –חובה ניסיון קודם בניהול מרפאה – חובה ניסיון קודם של שנתיים לפחות בניהול שירות/ מכירה/ תפעול- חובה תואר ראשון- חובה זמינות למשמרת ערב אחת בשבוע ושישי אחת לחודש
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
5668
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
סוכנויות גדולות מחפשות רפרנט/ית ביטוחי חיים לתפקיד הבא בעלת ידע רב בביטוחי בריאות, מחלות קשות, תאונות אישיות וכדומה. תנאים מעולים, ממוצע שכר 9K תלוי ניסיון משרה מלאה, 8.5 שעות
דרישות:
ניסיון קודם מתחום ביטוחי פרט- חובה תקתקנות, ירידה לפרטים קטנים ניסיון קודם בתחום- יתרון משמעותי
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משרה זמנית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
JB-1553
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
- לחב' גדולה ויציבה בפ"ת דרוש/ה מזכיר/ה
• ניהול יומן ותיאום פגישות למנהל בכיר, תוך תכנון, תיאום ומעקב של לו"ז מורכב ורב משתתפים • עבודה מול ממשקים פנימיים וחיצוניים של החברה. • אחריות מלאה בארגון וניהול אירועי החטיבה - לרבות טיפול בספקים ובהזמנות. • הזמנת ציוד משרדי במערכת ממוכנת • שעות עבודה 7:30-17:00- לא גמיש , עם נכונות לש"נ לפי הצורך (9 שעות+תשלום על ש"נ).
דרישות:
• ידע ושליטה מלאה בOUTLOOK-ניהול יומן עד לפרטים הקטנים: הקמת זימונים, מעקב אחר קבלת חיווים לפגישות, ניסיון בתיאום פגישות מורכבות של מספר גורמים במקביל וכיו"צ- חובה • שליטה באופיס- וורד, אקסל, PPT • שליטה במערכת SAP -יתרון • אנגלית ברמה טובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00271
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה פלנר/ית למשרה זמנית. במסגרת התפקיד: שליחת דו"חות ביצוע ותמיכה בצוות התפעול מעקב אחר משימות הטכנאים ועזרה בקידום קריאות. תפעול משמרות ברכבת הקלה. פתיחת קריאות שירות/בודק משרד העבודה ברכבת הקלה. מעקב אחר KPI רכבת קלה מעקב אחר יעדי בטיחות הצוות תקשורת מול לקוחות החברה ויועצים ליווי צמוד של הזמנת חלקים. תיאום עבודה עם קבלני משנה עבודה אדמיניסטרטיבית תפעולית. ניהול ומעקב אחר דוחות בודקים משרה מלאה
דרישות:
ניסיון בתפקיד דומה. ידע בסאפ. ERP ואקסל . שירותיות ויחסי אנוש טובים .
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-01357
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברה יצרנית בתחום הריהוט לבית דרוש/ה מזכיר/ת מנכ"ל במסגרת התפקיד ניהול אדמיניסטרטיבי שוטף, ניהול יומנים ולוחות זמנים, מתן מענה ללקוחות החברה, התנהלות שוטפת מול ספקים, ממשקים פנים וחוץ ארגוניים, טיפול בתחום הרכש, ביצוע בקרות על פרוייקטים, טיפול בטפסים ואישורים ודאגה לכל צורכי המנכ"ל. משרה מלאה + שעות נוספות על פי צורך. המשרה ממוקמת בהר טוב סמוך לבית שמש.
דרישות:
ניסיון בתחום שירות לקוחות ו/או אדמיניסטרציה - חובה ניידות - חובה שליטה ביישומי אופיס - חובה אחריות, דיסקרטיות, זריזות, קליטה מהירה ומוטליטסקינג
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
1242
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - קרית גת
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
מי אנחנו?
אחת מחברת ה- IT והתקשורת המובילות בישראל, המספקת מגוון שירותים ללקוחות עסקיים העוסקים במגוון תחומים. אנחנו עוסקים בעולמות של שירותי מחשוב וענן, פתרונות אבטחת מידע, פתרונות גיבוי ו- DR, תקשורת, דאטה, אירוח בחוות שרתים ועוד. בבעלותנו 5 חוות שרתים, 2 חברות בנות שהן זרועות הענן שלנו בAWS וב AZURE, וכבל תת ימי שמחבר בינינו לבין העולם! העובדים והעובדות שלנו רוכשים ידע על המוצרים הטכנולוגיים המובילים של היצרנים הגדולים במשק כמו Microsoft, CISCO, Juniper, Fortinet, F5 ועוד רבים וטובים, באמצעותם מייצרים ללקוחות החברה פתרונות ושירות טכנולוגי מובילים, המסייעים בשלל התהליכים העסקיים. אגף עסקים גלובליים בבזק בינלאומי TECH מגייס אחראי/ת הפעול קווי תקשורת נתונים בינלאומיים. התפקיד כרוך באחריות מלאה על תהליך התפעול של קווים ופתרונות DATA בינלאומי, ניהול הזמנות אל מול מפעילי תקשורת בינ"ל ומקומיים, תפעול ומסירת השירותים בהתחשבנות מול הלקוחות והספקים השונים. בנוסף, ביצוע מעקב מלא ורציף אחר קידום ההזמנה על כל שלביה בתוך הממשקים בארגון ומחוצה לו (בתוך הארגון בעיקר מול מנהלי לקוח וגם מול טכנאים, תפעול והתחשבנות). נדרשת עבודה עם מערכות החברה CRM, ERP ופורטלים שונים של ספקים בחו"ל. כל ההתנהלות מול הממשקים החיצוניים היא באנגלית.
דרישות:
ניסיון בעולמות התפעול או ניהול הפרויקטים - חובה אנגלית ברמה גבוהה (דיבור, קריאה וכתיבה) - חובה נכונות לזמינות מעבר לשעות העבודה המקובלות- חובה שליטה בתוכנות אופיס (WORD, EXCEL)- חובה ניסיון בניהול מו"מ מול ספקים - יתרון תואר ראשון- יתרון ניסיון בעבודה עם מערכת ה - CRM – יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
12119
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רחובות
|
תיאור תפקיד:
התפקיד כולל עבודה מול מנהלים, ניהול יומני פגישות עמוסים ומורכבים, מענה טלפוני, תיאומי פגישות (לרבות באופן אקטיבי), קבלת קהל, ניהול אדמיניסטרטיבי של המשרד, עבודה בסביבה דינמית ולחוצה מרובת משימות וממשקים.
דרישות:
שליטה ביישומי office אנגלית טובה תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים יכולת הבעה גבוהה בכתב ובע"פ ניסיון אדמיניסטרטיבי - ניסיון צבאי /שרות לאומי- נחשב
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
14672
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
ניהול יומנים מאוד מורכבים של שותפי ועורכי דין המחלקה, עדכון טבלאות אקסל בהתאם לצורך, תיאום זומים, ישיבות, הזמנת מוניות ושליחויות במידת הצורך. המשרה היא 8 שעות ביום, 8:30-16:30
דרישות:
ניסיון קודם- חובה אחרא/ית שליטה באווטלוק, אקסל- חובה אנגלית - רמה טובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
14711
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
- לחברת יצרנית מובילה בתחומה וממוקמת באיזור ראש העין דרוש/ה מתאם/ת רכש.
- במסגרת התפקיד ביצוע מעקב הזמנות רכש , קידום/דחייה החו"ג בהתאם לתחזיות החברה , פתרון בעיות חוסרים של חו"ג , עבודה מול ספקי החברה לצורך תיאום ווידוא אספקות . עדכון מערכת פנימית בהתאם דרישות התפקיד.
דרישות:
- ניסיון של שנתיים לפחות בעבודה מול ספקים בחו"ל,
- נסיון בתפקיד דומה בחברה גדולה - יתרון משמעותי
- ניסיון עבודה במערכת ERP - חובה
- הכרות טובה עם תוכנות OFFICE
- עברית ואנגלית ברמה גבוהה - קריאה וכתיבה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00039
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברה בתחום הרכב ותיקה ומבוססת ברעננה, דרוש/ה מזכיר/ה אדמניסטרטיבי/ת חד/ה ובעל/ת אוריינטציה מכירתית, מוטיבציה. היקף המשרה: משרה מלאה - יום שישי לסירוגין. התפקיד כולל:
* מתן מענה טלפוני * קידום המודעות של העסק ברשתות החברתיות וניהול משרדי שוטף. * העבודה בכפיפות למנהלת המשרד. * תנאים טובים למתאים/ ה! * משרה מלאה ימים א'-ה' 08:30-17:00 וימי ו' 08:00-13:00 לסרוגין.
דרישות:
* יכולת עבודה בלחץ ועבודה בצוות. * עבודה במוקד מכירות טלפוני - יתרון. * ניסיון בניהול משרד ושירות לקוחות - יתרון. * מתאים גם לדוברי /ות רוסית. * נכונות לעבודה באזור רעננה. * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00004
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
הצטרפות לצוות תפעול עסקאות בחטיבת מוצרים תפקיד המשלב היבט פיננסי ולוגיסטי ותפעולי יחדיו. תפעול העסקה אל מול היצרן, רישום העסקה, הוצאת חשבוניות ללקוח, תפעול תהליך מול הספק עד סיום התהליך והוצאת רישיונות. עבודה כחלק מצוות, משרה מלאה 9 שעות. יש גמישות ישיבה במשרדי החברה בכפר סבא. ללא עבודה היברידית
דרישות:
תואר ראשון מנהל עסקים/כלכלה /תעשיה וניהול לפחות שנתיים ניסיון בתפעול!! והובלה של תהליכים רוחביים. ניסיון בעבודה עם אנשי מכירות יכולת תקשורת בין אישית גבוהה וירידה לפרטים ניסיון בעבודה תהליכית, הבנת ההיגיון מאחורי תהליכים מקבילים מול לקוחות ומול ספקים. שליטה במערכות אופיס- אקסל ברמה טובה אנגלית ברמה גבוהה יכולת עבודה במספר ממשקים במקביל. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
71519
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לבית השקעות מוביל דרוש/ה רפרנט/ית תפעול. במסגרת התפקיד: * ביצוע תהליכי בק אופיס במערך התפעול של מוצרי הגמל והפנסיה * שיוך הכספים עפ"י מיסוי קופות הגמל, ניהול תהליכי ניוד הכספים, טיפול במשיכות כספים * התמחות בעולם התפעול בכל הקשור לחוק, לרגולציה ולתקנות המיסוי דריסת רגל ראשונה בעולם הפיננסי עם אפשרויות קידום בחברה. משרה מלאה
דרישות:
* ניסיון בתפקידי תפעול - יתרון * סדר, ארגון ודייקנות ברמה גבוהה * יכולת עבודה בריבוי משימות ויעדים * שליטה גבוהה בתוכנות אופיס * יכולת עמידה בתנאי עומס ולוחות זמנים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-3990
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|