תיאור תפקיד:
דרוש/ה מ"מ מתאם/ת פרויקטים בשיווק ובדיגיטל לחטיבת דוברות, שיווק ואירועים באוניברסיטת רייכמן
אוניברסיטת רייכמן, מהאוניברסיטאות המובילות בישראל, הוקמה כדי להכשיר את מנהיגות העתיד של החברה הישראלית. האוניברסיטה מציעה תוכניות לימודים לתארים ראשון, שני ודוקטורט. בואו לקחת חלק משמעותי במערך השיווק של האוניברסיטה ולהוביל פרויקטים דינמיים וחדשניים בעולם השיווק הדינמי והמשתנה.
תיאור התפקיד:
המשימה המרכזית של מחלקת השיווק והדיגיטל היא לגייס לתוכניות הלימוד את המועמדות והמועמדים האיכותיים ביותר באמצעות תקשורת שיווקית משולבת, וכן לטפח את מיצובה של אוניברסיטת רייכמן כאוניברסיטת העילית היחידה בישראל.
התפקיד כולל
הובלת קמפיינים בפלטפורמות השונות (אונליין ואופליין)
ניהול פרויקטים שיווקיים (ימי צילום, הפקת מוצרים ממותגים, ניהול שיתופי פעולה שיווקיים ועוד)
כתיבת תכנים והפקת החומרים השיווקיים של האוניברסיטה
תפעול והפקת אירועים שיווקיים למועמדים ללימודים
עבודה מול גורמים בקמפוס ומול ספקי חוץ: משרד פרסום, ספקי דיגיטל, בתי דפוס, מעצבים גרפיים ועוד
ניהול ההיבטים האדמיניסטרטיביים של מחלקת השיווק והדיגיטל
כפיפות למנהלת השיווק
משרה זמנית לצורך החלפה בעת חל"ד
היקף משרה:
משרה מלאה (נכונות לעבודה מרובה גם בשעות לא שגרתיות)
תחילת עבודה: מיידי
דרישות:
בוגר/ת תואר ראשון - חובה
ניסיון בעבודה בתחום השיווק והפרסום ובכתיבת תוכן
היכרות עם עולמות השיווק והדיגיטל, בדגש על SEO, SEM / PPC, Google Analytics - יתרון
מוטיבציה גבוהה ויכולות מולטיטסקינג
כושר ביטוי מצוין, בכתב ובע"פ
יכולת ניתוח נתונים, דיוק וירידה לפרטים
ניסיון בסביבת מחשוב מתקדמת. ידע בפוטושופ/קנבה - יתרון
יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בצוות