דרושים בפתח תקווה- משרות פנויות: מזכירות

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 30 משרות עבודה בפתח תקווה- משרות פנויות: מזכירות

חיפוש עבודה בפתח תקווה מתוך מגוון תפקידים המתאימים לתושבי המרכז. איתור מקום העבודה החדש שלך
באזור המרכז: תל אביב, רמת גן וגבעתיים, חולון ובת-ים.

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לקבוצת Center Team המובילה דרוש/ה רכז/ת גביה בתל אביב.

לקבוצת Center Team המובילה דרוש/ה רכז/ת גביה בתל אביב.

שגיב גולן בע"מ CENTERTEAM

17/05/2024

תיאור תפקיד:
  • מעקב ובקרה על חובות של לקוחות ודיירים.
  • שיחות יזומות ללקוחות ודיירים חייבים.
  • הפקת קבלות, משימות אדמיניסטרטיביות וכד'.
  • משרה מלאה או חלקית. גמישות בשעות.
  • משרדנו ממוקמים בת"א.
  • תנאים מעולים יינתנו למתאים /ה.
דרישות:
  • רקע וניסיון בגביה - יתרון אך לא חובה.
  • רמה אישית גבוהה
  • אחריות ורצינות למשרה לטווח הארוך
  • המשרה פונה לנשים וגברים כאחד
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00007
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

פקידת קבלה לחטיבת הביטחון

פקידת קבלה לחטיבת הביטחון

חברה דיסקרטית

17/05/2024

תיאור תפקיד:
לחטיבת הביטחון של חברה טכנולוגית דרוש/ה פקיד/ת קבלה
התפקיד כולל:
מענה לטלפונים וקבלת הודעות עבור המכירות ועבור השירות
מעקב אחר יומן הפגישות של אנשי המכירות
הכנת דוחות מכירה מהמערכת והפצתם
ביצוע גביה מלקוחות החטיבה ועם קבלת המחאות רישומם והעברתם באופן מסודר לכספים
אחריות על קופה הקטנה וארגון מצרכים לחטיבה כולל ארגון חמישי שמח
משרדי החברה ממוקמים באור יהודה ועתידים לעבור לפתח תקווה בקרוב
משרה מלאה, בימים א-ה, בין השעות 08:00-17:00 (חמישי עד 16:00)
דרישות:
ניסיון בתפקיד מזכירות לפחות שנה - חובה
השכלה בגרות מלאה - חובה
ידיעת השפה האנגלית ברמה טובה (יש ספקים מחו"ל דוברי אנגלית) -חובה
ניסיון ביבוא יצוא רצוי - יתרון
**המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00032
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש\ה מזכיר\ה בת''א

דרוש\ה מזכיר\ה בת''א

חברה פיננסית מובילה

17/05/2024

תיאור תפקיד:
דרוש\ה מזכיר\ה למשרה מלאה 
התפקיד כולל: 
- מתן שירות ומענה טלפוני ללקוחות ועובדי החברה 
- תיאום פגישות
- הוצאת חשבוניות
- ניהול עבודת גבייה לרבות עבודה מול מנהלי החברה וביצוע גבייה מול לקוחות
דרישות:
ניסיון קודם בניהול יומנים - חובה
אנגלית ברמת הבנה וכתיבת מיילים - יתרון משמעותי
זמינות למשרה מלאה - ימים א' עד ה' 8-17
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00182
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מזכיר/ת ערב

מזכיר/ת ערב

מרטנס הופמן מקבוצת Malam Team

17/05/2024

תיאור תפקיד:
לMertens-Malam Team דרוש/ה מזכיר/ת ערב לחברה מובילה בפ"ת!
    יהול מספר יומנים למנהלים בכירים במקביל
    מענה טלפוני ויירוט של מספר שיחות במקביל
    קבלת אורחים- ליווי פיסי לחדר ישיבות וחזור ללובי הבניין
    ארגון חדר ישיבות- העלאת חומרים, הגשת כיבוד ושתיה
    חלוקת מתנות לכלל עובדי החטיבה בחגים
    שעות עבודה 11:00-20:00 לא גמיש.



דרישות:
    ידע ושליטה מלאה בOUTLOOK-, בייחוד בניהול יומן עד לפרטים הקטנים: הקמת זימונים, מעקב
אחר קבלת חיווים לפגישות, ניסיון בתיאום פגישות מורכבות של מספר גורמים במקביל וכיו"צ- חובה
    שליטה באופיס- וורד, אקסל, PPT
היקף משרה: משרה מלאה, לפי שעות
קוד משרה: 31015
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה עוזר/ת אדמינסטרטיבית

דרוש/ה עוזר/ת אדמינסטרטיבית

Deloitte

17/05/2024

תיאור תפקיד:
ל- Deloitte הפירמה המובילה והגדולה בעולם לשירותי יעוץ וראיית חשבון דרוש/ה עוזר/ת אדמינסטרטיבית
המשרה פונה לנשים וגברים כאחד
מתן תמיכה אדמיניסטרטיבית למנהלים בכירים 'תקשורת שוטפת ויום-יומית מול המנהל, ניהול יומן, דיווח שעות, החזרי הוצאות, הכנה סביבת פגישות (חדר ישיבות, כיבוד וכו'), בקשות נסיעה לחו"ל, ניווט בקשות לגורם הרלוונטי.
סיוע באירוח לקוחות ומשלחות מחו"ל.
ממשק תדיר עם,יח' המטה השונות, אדמיניות ולקוחות חיצוניים, תוך גילוי יוזמה לפתרון קונפליקטים, תיעדוף סדרי עדיפויות וראייה רחבה.
דרישות:
    ניסיון קודם בעולמות האדמיניסטרציה/ניהול משרד/תפקיד דומה – חובה
    אוריינטציה טכנולוגית (ניסיון קודם עם עבודה במערכות MONDAY- יתרון) - חובה
    יכולות גבוהות ב-MS Office - Outlook, Excel (כולל שימוש ב-Pivot Table), עריכת מצגות ב-PowerPoint.
    יכולות בין אישיות גבוהה ועבודה בצוות.
    יכולת ביטוי גבוהה בכתב ובע"פ.
    אנגלית ברמה גבוהה מאוד (קריאה, כתיבה דיבור)- חובה
    יכולת גמישות והתאמה, זיהוי של מורכבויות וצרכים דחופים כדי לסייע בפתרון קונפליקטים בזמן.
    ראש גדול, יצירתיות ופרו-אקטיביות.
    זריזות ויסודיות.
    מוטיבציה גבוהה ואחריות אישית.

אנו ב-Deloitte מאמינים כי גיוון והכלה בקרב אנשינו הוא מרכיב קריטי בהצלחה שלנו, ולכן אנו מטפחים תרבות ארגונית שמכילה ומאמצת גיוון על כל צורותיו
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00378
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה מזכיר/ה

דרוש/ה מזכיר/ה

יחידת סמך במשרד ראש הממשלה

17/05/2024

תיאור תפקיד:
  • מתן שירותי מזכירות שוטפים לראש האגף ולמנהלים נוספים באגף, ניסיון קודם בניהול לשכה והיכרות טובה עם מערכות תוכנות Office לרבות:
  • ניהול יומנים, תיאום דיונים רבי משתתפים, בתוך הארגון ומול גופים חיצוניים
  • טיפול בדואר יוצא ונכנס – תיעוד והפצה
  • אישורי כניסה
  • ריכוז חומר לדיונים
  • מעקב אחר משימות האגף
  • נאמני / ות משא''ן אגפי
  • ניהול מסגרת השעות של יועצי האגף
  • ריכוז וועדות מקצועיות שבתחום אחריות האגף
אזור: מרכז- שפלה
דרישות:
  • בעל/ת תואר ראשון, תואר שני – יתרון.
ניסיון:
  • ניסיון קודם בעבודת מזכירות או ניהול משרד ואדמיניסטרציה
דרישות נוספות:
  • יחסי אנוש טובים מאוד, אדיבות ושירותיות
  • יכולת עבודה בצוות תוך תמיכה וגיבוי הדדי
  • יסודיות ותשומת לב לפרטים, ביצוע "שלם" של משימות וללא צורך בבקרה הדוקה
  • לקיחת אחריות, "ראש גדול"
  • יכולת קבלת מרות
  • יכולת עמידה בתנאי לחץ
למתאימים.ות:
  • סביבת עבודה נעימה ומעניינת
  • תנאי עבודה מצויינים
* רלבנטי מאיזורים: באר שבע, שפלה, ת"א, מרכז
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00017
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מזכיר/ה מתחיל/ה לבית השקעות בת"א

מזכיר/ה מתחיל/ה לבית השקעות בת"א

כיוון השמה - הבית שלך לקריירה

17/05/2024

תיאור תפקיד:
לבית השקעות דרוש/ה מזכיר/ה.
במסגרת התפקיד:
* ניהול יומנים ועבודה שוטפת מול מנהלים, עובדים וספקים
* ניתוב שיחות ועבודות משרדיות
* ביצוע בקרה ומעקב אחרי נושאים לטיפול
* מתן מענה רוחבי ומקצועי לכלל החברה
דרישות:
* עד שנה ניסיון בתפקיד אדמינסטרטיבי - חובה
* שליטה בתוכנות - office, outlook - חובה
* יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות - חובה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-4207
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת משרד

מנהל/ת משרד

ווטרפול סקיוריטי

17/05/2024

תיאור תפקיד:
לחברת הייטק בראש העין דרוש.ה מנהל.ת אדמיניסטרציה ורווחה
70% מהתפקיד הינו אדמיניסטרציה
תפעול שוטף של המשרד, הזמנות רכש מספקים, הזמנות ציוד, סופר, אחריות על המשרדים בחו"ל - ניהול שוטף של המשרדים בחו"ל, מתן שירות ומענה לעובדי החברה, דואר, עבודה עם חברת הליסינג והסלולאר.
30% מהתפקיד הינו רווחה
אחריות על תהליך קליטת עובד חדש, פעילויות רווחה - חגים, ימי הולדת, אירוע חברה, ימי כיף, פעילויות גיבוש ועוד
דרישות:
ניסיון בניהול משרד - יתרון לניסיון מחברות הייטק
אנגלית שוטפת ברמת שיחה וכתיבה
משרה מלאה, עבודה מהמשרד (לא היברידי)
ישיבה בקבלה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00001
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת משרד לרעננה

מנהל/ת משרד לרעננה

Deloitte

17/05/2024

תיאור תפקיד:
לDeloitte - הפירמה המובילה והגדולה בעולם לשירותי יעוץ וראיית חשבון דרוש/ה מנהל/ת משרד לסניף רעננה
תיאור התפקיד:
    תפעול אדמיניסטרטיבי וניהול האיזור הציבורי (חדרי ישיבות, מטבחים, ציוד משרדי, מדפסות ועוד)
    מתן שירות לעובדים בקומה וסיוע במציאת פתרון לבעיות שעולות
    קבלה ואירוח לקוחות שמגיעים לפגישות
    ניהול יומנים שותפים
    תפעול אירועים – פעילויות רווחה ו-Happy hour, ישיבות, קליטת/עזיבת עובד.ת
דרישות:
    ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה
    יכולת עבודה תחת ריבוי משימות
    יכולת ניהול זמן וארגון
    שירותיות גבוהה, סבלנות
    חשיבה ביקורתית, יכולת לצפות מכשולים פוטנציאליים, פתרון בעיות
    תקשורת מצוינת בכתב ובעל פה
    אנגלית – שליטה מלאה (קריאה, כתיבה דיבור).
    שיקול דעת וקבלת החלטות
    מקצועיות
    מוטיבציה גבוהה
    אחריות, תגובה מהירה

המשרה פונה לנשים וגברים כאחד.
אנו ב-Deloitte מאמינים כי גיוון והכלה בקרב אנשינו הוא מרכיב קריטי בהצלחה שלנו, ולכן אנו מטפחים תרבות ארגונית שמכילה ומאמצת גיוון על כל צורותיו.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00420
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה פקיד/ת בק אופיס לחברה מובילה בתחום הרכב!

דרוש/ה פקיד/ת בק אופיס לחברה מובילה בתחום הרכב!

דניאל פריזנט ייעוץ והשמה

17/05/2024

תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בתחום הרכב דרוש/ה פקיד/ת בק אופיס.
במסגרת התפקיד:
עבודה בצוות בק אופיס מכירה.
עבודה שוטפת מול מוכרנים, לקוחות, זכיינים ואנשי תפעול בחברה.
בקרה שוטפת על הסכמי מכירה ומתן אישור מסירה.
מעקבים שוטפים – הוצאת דוחות בקרה יומיים וניהולם.
עבודה אדמיניסטרטיבית - סריקות ותיוקים.
שעות עבודה-
א-ה 10:00-18:00
ו' לסירוגין 08:30-12:30
גלילות
דרישות:
עבודה בצוות
סדר וארגון קפדני
יכולת עבודה רב משימתית ובלחץ זמנים.
שליטה EXCEL וWORD
נכונות לעבודה מאומצת ושעות נוספות ע"פ הצורך
תודעת שירות גבוהה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 500311
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, חולון ובת-ים
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

עוזר\ת משרד

עוזר\ת משרד

ESR

17/05/2024

תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בתחום במרכז דרוש\ה עוזר\ת משרד
במסגרת התפקיד: בק אופיס, עבודה מול ספקים, קשרי לקוחות, רווחה, הזמנת ציוד משרדי.
היקף המשרה: מלאה. ימים א'-ה'.
דרישות:
- ניסיון עבודה עם מערכות אופיס- חובה.
- אנגלית ברמה טובה
- ידע במערכות ERP – יתרון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 19491
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה מזכיר/ה - משרה מלאה - תל אביב

דרוש/ה מזכיר/ה - משרה מלאה - תל אביב

משרד עו"ד אילן בומבך

17/05/2024

תיאור תפקיד:
למשרד עו"ד אילן בומבך ושות' בתל אביב דרוש/ה מזכיר/ה.
  • משרה מלאה 
  • המשרה בתל אביב
  • תנאים טובים למתאימים 
דרישות:
  • ניסיון במזכירות במשרד עורכי דין - רצוי 
  • אחריות, רצינות, נכונות לעבודה לטווח הארוך. 
  • ניסיון בעבודה עם עו"דכנית.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00005
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה מנהל/ת משרד

דרוש/ה מנהל/ת משרד

Deloitte

17/05/2024

תיאור תפקיד:
לDeloitte - הפירמה המובילה והגדולה בעולם לשירותי יעוץ וראיית חשבון דרוש/ה מנהל/ת משרד
תיאור התפקיד:
    תפעול אדמיניסטרטיבי וניהול האיזור הציבורי (חדרי ישיבות, מטבחים, ציוד משרדי, מדפסות ועוד)
    מתן שירות לעובדים בקומה וסיוע במציאת פתרון לבעיות שעולות
    קבלה ואירוח לקוחות שמגיעים לפגישות
    ניהול יומנים שותפים
    תפעול אירועים – פעילויות רווחה ו-Happy hour, ישיבות, קליטת/עזיבת עובד.ת
דרישות:
ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה
יכולת עבודה תחת ריבוי משימות
יכולת ניהול זמן וארגון
שירותיות גבוהה, סבלנות
חשיבה ביקורתית, יכולת לצפות מכשולים פוטנציאליים, פתרון בעיות
תקשורת מצוינת בכתב ובעל פה
אנגלית – שליטה מלאה (קריאה, כתיבה דיבור).
שיקול דעת וקבלת החלטות
מקצועיות
מוטיבציה גבוהה
אחריות, תגובה מהירה

אנו ב-Deloitte מאמינים כי גיוון והכלה בקרב אנשינו הוא מרכיב קריטי בהצלחה שלנו, ולכן אנו מטפחים תרבות ארגונית שמכילה ומאמצת גיוון על כל צורותיו.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00423
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה עוזר/ת אישית לסמנכ"לית

דרוש/ה עוזר/ת אישית לסמנכ"לית

נ.ת.ב

17/05/2024

תיאור תפקיד:
· סיוע מקצועי ואישי לסמנכ"לית  תוך זמינות ומענה למטלות לכל צורך.
· אדמיניסטרציה שוטפת: ניהול יומנים, מענה למיילים, מענה לטלפונים, תיוק מסמכים, הכנת חומרים לישיבות ודוחות הנהלה.
· עבודה מול ממשקים פנימיים (עובדים) וחיצוניים (קבלנים, ספקים, לקוחות) במידת הצורך. לרבות עבודה מול דרגים ניהוליים בכירים פנימיים וחיצוניים.
דרישות:
שליטה טובה מאוד ביישומי Office (Word, Excel, Outlook)- חובה
עברית טובה- יכולת התנסחות בכתב והתבטאות בע"פ.
שירותיות ויחסי אנוש ברמה גבוהה
יציבות ונכונות לטווח ארוך - מוסר עבודה.
***משרה מלאה+נכונות לשעות נוספות*** 
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 1217
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב
צפון - עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש\ה פקיד\ת קבלה

דרוש\ה פקיד\ת קבלה

BDO

17/05/2024

תיאור תפקיד:
דרוש\ה פקיד\ת קבלה לפירמת BDO 
התפקיד כולל מענה טלפוני, ניהול יומן, ניתוב שיחות, טיפול בדואר עוד
המשרה הינה מלאה ימים א' עד ה' 
במשרדי הפירמה בתל אביב 
דרישות:
ניסיון קודם בניהול יומנים - יתרון משמעותי 
זמינות למשרה מלאה- חובה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00188
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
1 2 >

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!