תיאור תפקיד:
לחברה גדולה דרוש.ה רפרנט.ית נוכחות ופרט לתפקיד back office, תפקיד רב ממשקים, מול מנהלים בארגון ומנהלות משאבי אנוש התפקיד כולל : קליטת עובדים חדשים למערכות הארגון, טיפול שוטף במגוון רחב של אירועים במהלך חיי העובד לרבות טיפול בסיום העסקה טיפול בדיווחי נוכחות, איסוף ועיבוד נתונים, בקרות, עבודה צמודה מול מחלקת שכר והנה"ח מתן מענה לעובדים ולגורמים פנים ארגוניים בנושאים הקשורים לזכויות העובדים במסגרת התפקיד עבודה במקביל על מערכות מידע שונות המשרה ממוקמת בכפר סבא, משרה מלאה א-ה מהמשרדים
דרישות:
ניסיון קודם בתפקידי back office, פרט, נוכחות, רווחה שליטה מצוינת ביישומי Office עם דגש על Excel, (עבודה על גיליונות מורכבים, vlookup, pivot)-חובה יכולת לימוד עצמאית וקליטה מהירה של מערכות מידע ייעודיות, יכולת עבודה על מספר מערכות במקביל ניסיון בעבודה עם מערכות נוכחות, חילן- יתרון משמעותי ידע בדיני עבודה- יתרון זמינות למשרה מלאה יכולת עבודה בצוות, שירותיות ויחסי אנוש מעולים עמידה בעבודה תחת לחץ וריבוי משימות וממשקים בארגון גדול בעל.ת חשיבה ריאלית, דייקנות ויכולת גבוהה לניתוח נתונים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
73897
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
אנחנו מגייסים אחראי/ת שירות לעובד לאגף משאבי אנוש בבזק בינלאומי TECH. בתפקיד זה תהיו הכתובת לכל מה שעובדים צריכים לדעת על זכויותיהם וחובותיהם, ותקבלו הזדמנות נדירה להכיר את עולם משאבי האנוש מבפנים, ולהשפיע באופן ישיר על חיי העובדים בחברה. תחומי אחריות: • מתן מענה מקצועי לעובדי החברה וחברות הבנות בנושאי תנאי העסקה וזכויות • תפעול תהליכי משאבי אנוש מגוונים, הכוללים קליטה, ניוד וסיום העסקה • אחריות על מערכות משאבי אנוש - הזנת נתונים, הפקת דוחות וניתוחם • ייעוץ למנהלות משאבי אנוש בסוגיות של דיני עבודה ומדיניות שכר והטבות • ניהול קשרי עבודה מול ממשקים פנימיים רבים ונותני שירותים חיצוניים (כגון חברות ביטוח, פנסיה) • ליווי וניהול תהליכי אונבורדינג וימי אוריינטציה
דרישות:
• ניסיון בתפקיד תפעולי/שירותי - חובה • ידע בסיסי בתוכנות Office לרבות Excel - חובה • ניסיון בתפקיד דומה בעולם משאבי האנוש - יתרון משמעותי • ידע בעולמות של דיני עבודה, הסכמים קיבוציים, ביטוחים פנסיוניים - יתרון משמעותי • תואר ראשון רלוונטי - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
12159
אזור:
מרכז - פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, שוהם
|
תיאור תפקיד:
• הובלה, יישום והטמעת מדיניות שכר, תגמול והטבות • ניהול מצבת כח אדם, מדרג שכר, תהליכי שכר והטבות חוצי ארגון • ביצוע אנליזות וניתוחים כלכליים - תחלופה, תקנים, תקציב, עלויות שכר, נוכחות • עדכונים במערכת והכנת דיווחים של מחלקת משאבי אנוש • ניהול תקציב, מעקב ובקרה שוטפת על עלויות שכר והטבות, הסכמי העסקה ומדרג שכר • עיבוד נתונים והכנת מצגות להנהלה
דרישות:
• תואר ראשון בכלכלה/חשבונאות/מנה"ע/תעו"נ/סטטיסטיקה • ניסיון קודם בתחום שכר והטבות במשאבי אנוש, מינימום שנתיים, יתרון לניסיון מארגון • שליטה בתוכנת חילן בדגש על BI , מכולל הדוחות אופק- חובה • שליטה מעולה ב Excel ו- Power Point - חובה • יכולות אנליטיות וניתוח נתונים גבוהות, ניהול ריבוי משימות וממשקים ותקשורת בינאישית גבוהה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
981107
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה גדולה ומובילה באזור שוהם דרוש/ה רכז/ת משאבי אנוש עם חשבות שכר חברה מובילה שהיא מקום של בית וצמיחה! עם מאות עובדים! דרוש/ה רכז/ת משאבי אנוש לעבודה על מערכת חילן. התפקיד יכול להתאים לחשב/ות שכר מתחיל/ות או חשב/ות שכר שמעוניין/ת להכנס לתחום משאבי אנוש, כרכז/ת מש"א או בכל תפקיד דומה. התפקיד כולל עבודה בכל תחומי משאבי אנוש ונדרשת עבודת מולטיטסקינג מדויקת. ניהול תהליכי גיוס, ניהול מחזור חיי העובד ונוכחות עובדים. משרה מלאה ימים א-ה’. תנאים טובים למתאים/ה!!!
דרישות:
ניסיון עבודה על מערכת חילן - חובה! ניסיון של לפחות שנתיים בתחום! בעל/ת מוטיבציה ומוסר עבודה אינטילגנטיות ואסרטיביות תעודת חשבת שכר- יתרון רצון להצליח ולהתברג בעולם משאבי אנוש יכולת עבודה מולטיטסקינג ובמסות יכולת עבודת צוות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
226804
אזור:
מרכז - פתח תקווה, בקעת אונו וגבעת שמואל, מודיעין, שוהם
השפלה - רמלה לוד
|