תיאור תפקיד:
מעקב ובקרה אחר תקציב האגף במערכת SAP טיפול שוטף בחשבוניות האגף התנהלות מול ספקים רלוונטים בארגון
דרישות:
היכרות עם מערכת SAP ניסיון עם Excel קורס הנהלת חשבונות - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
RL24706
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בתחומה דרוש.ה כלכלן/ית למשרה דינאמית ומאתגרת הכוללתעריכת ניתוחים כלכליים, בדיקות ריווחיות, הכנת תחזיות ואומדנים, בניית תקציב שנתי, בקרה, דיווחים שוטפים להנהלת החברה, עבודה מול דרגי ניהול בכירים בארגון ועוד. משרה מלאה, יום היברידי, יש גמישות בשעות. למתאימים.ות סביבת עבודה איכותית ותנאים טובים
דרישות:
תואר ראשון רלוונטי – חובה ניסיון של 2-3 שנים ככלכלן/ית או אנליסט/ית – חובה ניסיון בעיבוד וניתוח בסיסי נתונים, היכרות עם כלי תחקור ושליפת נתונים – חובה שליטה בתוכנות ה- Office בדגש על Excel – חובה אנגלית ברמה טובה – חובה חשיבה אנליטית, ראש גדול ומוטיבציה גבוהה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-3209
אזור:
מרכז - פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברת כידוד הנדסה מקבוצת אמן, דרוש/ה תמחירן/ית ניהול תקציבי לחברת אנרגיה באיזור המרכז! דרוש מהנדס טכנו-כלכלי עם ניסיון בפרויקטי אנרגיה ירוקה לתמחור ובדיקת נאותות לטובת פרויקטי החברה אשר יהיה חלק ממחלקת ההנדסה ויתמוך בפעילות הרב-תחומית של החברה: ניתוח טכני כלכלי של חבילות התכנון, סקירת חבילות רכש וחוזים, אופטימיזציה טכנו-כלכלית של נכסי החברה ועוד. · ניהול תקציב הפרויקטים בכל שלבי הפרויקט (משלב הפיתוח ועד ההפעלה). · תמחור פרוקטים וערכה תקציבית לאורך כל שלבי הפרויקט. · ניתוח הוצאות הוניות ותפעוליות של פרויקט על בסיס תכנון , מפרטים ומסמכים טכניים. · בניית מודלים והערכות פיננסיות- עבודה ישירה עם צוות כספים ומודליסטים (פנימיים וחיצוניים). · ניתוח סיכונים כלכליים של פרויקטים בתחום האנרגיה המתחדשת, כולל שינויים רגולטוריים, טכנולוגיים ותנאי שוק. · ביצוע בדיקת נאותות עבור פרויקטי אנרגיה ירוקה בשלבים שונים כולל ביצוע בקרות על תקציבים ומודלים פיננסיים ניתוח הצעות מחיר מספקים, וייעוץ בנוגע לבחירת ציוד ונותני שירותים בתחום ההנדסה. הכנת דו"חות תמחור מפורטים וניתוח עלויות בעבור פרויקטים עתידיים ופרויקטים נוכחיים.
דרישות:
· תואר ראשון בהנדסה (יתרון ) או בכלכלה · תואר שני במנהל עסקים או בתחום פיננסי – יתרון. · ניסיון של לפחות 3-5 שנים בתמחור פרויקטים טכנולוגיים או הנדסיים, עדיפות לניסיון בתחום האנרגיה המתחדשת (סולארי, אגירת אנרגיה ורוח). · הבנה טובה של מערכות PV · ניסיון קודם ב-BESS ורוח– יתרון · ניסיון בפיתוח פרויקטים – יתרון · תוכנות: PVsyst, AutoCAD, חבילת Microsoft Office, Word ו-Excel, GIS (Advantage)
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-02031
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
חברת נתיבי ישראל - החברה הלאומית לתשתיות תחבורה בע"מ פונה בבקשה להצגת מועמדות לתפקיד הבא: רכז/ת מעקב ובקרה מערכות מידע חטיבת כספים ומערכות מידע משרה מס' 1999/25 להגשת מועמדות יש להיכנס לקישור המצורף ולבחור במשרה הרלוונטית בעמוד הדרושים בציון משרה מס' 1999/25 מועד אחרון להגשה הינו 12.6.25 בשעה 23:59 רק פניות מתאימות תענינה *המודעה פונה לנשים ולגברים כאחד
דרישות:
תנאי סף:
• בעל תואר אקדמאי וניסיון של שנה לפחות במעקב ובקרה של תוכניות עבודה ו/או בקרה תקציבית ו/או קידום תהליכי רכש במהלך חמש השנים האחרונות או לחילופין בעל בגרות מלאה עם ניסיון של שלוש שנים לפחות מעקב ובקרה של תוכניות עבודה ו/או בקרה תקציבית ו/או קידום תהליכי רכש במהלך חמש השנים האחרונות • שליטה ברמה גבוהה ביישומי Office בדגש על Word, Excel, Power point יתרונות: • בעל ניסיון של שנה לפחות בביצוע תהליכי מעקב ובקרה של תוכניות עבודה, ניצול תקציב וביצוע רכש בתחומי מערכות מידע • ניסיון בעבודה עם מערכת ה SAP
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
1999/25
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
חברה בתחום הפרסום הדיגיטלי והמרקטינג מחפשת FP&A בכיר/ה. התפקיד כולל: ניתוחי כדאיות ותחזיות הכנת דוחות פיננסיים ותקציבים עבודה מול הנהלה בכירה, דיווח ל-COO אנליזות והצגת נתונים, מעקב ובקרה תקציבית
דרישות:
תואר רלוונטי (כלכלה/חשבונאות) - חובה ניסיון משמעותי קודם בתפקיד FP&A מחברת הייטק - חובה אנגלית ברמה גבוהה מאוד/ברמת שפת אם - חובה שליטה מלאה ב-Excel - חובה ניסיון מעולמות ה-Advertising - יתרון משמעותי
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
P-8561476
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה מנהל/ת חשבונות דובר/ת רוסית לחברת סטרטאפ בתחום הדיגיטל – עבודה היברידית ובהמשך הרוב מהבית!
לחברת סטרטאפ מובילה בתחום הדיגיטל דרוש/ה מנהל/ת חשבונות דובר/ת 3 שפות (עברית אנגלית, רוסית - חובה!) מנוסה עם יכולת עבודה עצמאית להצטרף לצוות משפחתי. מושלם למי שיש לו/ה ניסיון קודם ממשרד רו"ח ,דובר/ת שפות ורוצה לעשות מקפצה בקריירה ולעבוד בסביבה גלובלית! מה בתפקיד? · הכנת דוחות חודשים - הכנת דוחות נוכחות, דוחות נסיעה, תשלומים לספקים. · עבודה מול חו"ל - התקשרויות מול חברות סליקה ובנקים, עבודה מול רו"ח, דירקטורים. · הכנת תיק קבלות חודשי להנהלת החשבונות החיצוני. · תקשורת שוטפות מול הבנקים בארץ. · אישורי תקציב על הוצאות שוטפות (הוצאות משרד שונות וכדומה).
דרישות:
תעודת הנה"ח סוג 1+2 - חובה! ניסיון 5 שנים ממשרד רו"ח /או חברה בינלאומית קטנה – חובה. שליטה טובה בשפות: עברית, אנגלית ורוסית - חובה, חובה! שליטה בתוכנות הנה"ח כמו פריוריטי - יתרון משמעותי! אקסל ברמה טובה - חובה! תנאים:בתקופת החפיפה: עבודה במשרה מלאה של 3 ימים במשרדי החברה בגבעתיים + יומיים מהבית , בעתיד תיתכן הרחבה לעבודה מהבית! תנאים טובים ונוחים למתאימים!
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00004
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
למשרד רו"ח דרוש/ה רואה/ת חשבון בעל/ת ניסיון של לפחות 3 שנים לתפקיד מגוון ומאתגר. במסגרת התפקיד: עבודת ביקורת והפקת דו"חות כספיים ללקוחות המשרד מיקום: רמת גן היקף משרה: חלקית 2/3 משרה ( 120 שעות חודשיות )
דרישות:
ניסיון מקצועי של 3 שנים כרו"ח – חובה שליטה בתוכנות חשבונאיות: חשבשבת, שרוני, SAP ניסיון בהכנת דוחות כספיים – בתוכנת שרוני או דומה עבודה עם מערכת SAP – חובה אנגלית ברמה גבוהה – קריאה, כתיבה ודיבור ידע מקצועי מעמיק בתקני IFRS – חובה יכולת עבודה עצמאית, יסודיות, אחריות ויחסי אנוש מצוינים
היקף משרה:
משרה חלקית
קוד משרה:
JB-1436
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
|