תיאור תפקיד:
לחב' תעשייתית ומצליחה בראשל"צ דרוש/ה אחראית צוות גזברותאחריות על התאמות כרטיסי אשראי ובקרות על החזרים, זיכויים וחיובים בכרטיסי אשראי אחריות ישירה על טיפול בבנקים מעקב על התאמות וביצוע התאמות בפועל הובלה והטמעה של אוטומציה, מערכות תומכות ופיתוח תהליכים חדשים בתחום הגזברותניהול וגיבוי מנהלות חשבונות בתחום גזברות וכרטיסי אשראי הכנה ובקרה על דיווחים בסגירת תקופת מאזן אחריות על תשלומים שוטפים ללקוחות בגין החזרים כספיים (פיקדונות וזיכויים שונים): שליפה ובקרת העברות בנקאיות ללקוחות במערכת, הכנת קבצי מס"ב לתשלום. אחריות על יישום ובקרה של תהליכים כספיים בתחום הגזברות וכרטיסי אשראי
דרישות:
תעודה / תואר בתחום הכספים/כלכלהרקע פיננסי בתחום הכספים ניסיון בניהול צוות עובדים ניסיון בהטמעת מערכות תומכות וכלי AI בתחום הנהלת החשבונות שליטה מלאה EXCEL ,BI Priority - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00347
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
דרום - אשדוד
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
מעקב ובקרה אחר תקציב האגף במערכת SAP טיפול שוטף בחשבוניות האגף התנהלות מול ספקים רלוונטים בארגון
דרישות:
היכרות עם מערכת SAP ניסיון עם Excel קורס הנהלת חשבונות - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
RL24706
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
חברת Mertens - MalamTeam מגייסת רכז/ת תקציב ובקרה לארגון מוביל באזור גוש דן! תיאור המשרה
מעקב ובקרה אחר תקציב האגף במערכתSAP ובכלים השונים בהם מנהלים את התקציב טיפול שוטף בחשבוניות האגף - הקלדה, בקרה התנהלות מול ספקים וגורמים רלוונטיים בארגון לרבות אגף כספים בנושאי הנהלת חשבונות ותקציב מתן תמיכה לגורמים באגף העוסקים בהקמת הסכמים והזמנות בקרות שוטפות לאורך השנה בכל ההיבטים התקציביים באגף אחריות על סגירת שנה תקציבית וסיוע בבניית תקציב שנתי סיוע בקידום תוכנית משאבי אנוש אגפית (כגון רווחה, גיבושים, הכשרות ופרויקטי משאבי אנוש)
דרישות:
ניסיון של שנתיים בהנה"ח ניסיון בהקלדת חשבוניות חובה! נסייון באקסל חובה! לא חובה בכלל היכרות עם מערכת SAP – לא משנה באיזה מערכת הקלידו חשבוניות נכונות לטיפול בכ"א – קצת עזרה ברווחה, בבקרת דוחות כ"א, בכל מיני שצריכה אשת מש"א וגיוס
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
33857
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
אנחנו מחפשים איש/ת back office מבריק/ה ומלא/ת מוטיבציה להצטרף לצוות שלנו בעולמות מערכות המידע! אם אתם אוהבים/ות סדר, ארגון, ובקרה, ויש לכם ניסיון מוכח בבאק אפיס לתכלול ותפעול פרויקטים טכנולוגיים – מקומכם איתנו. במסגרת התפקיד:בקרה, תכלול ומעקב אחר פרויקטים מורכבים במערכות מידע. בקרה תקציבית צמודה של פרויקטים, כולל ניתוח והצגת נתונים. הפקת דוחות בקרה ומעקב שוטפים להנהלה. טיפול שוטף בלקוחות קיימים וחדשים, תוך מתן שירות מקצועי ויעיל. ניהול חוזים, הצעות מחיר והזמנות רכש מול לקוחות. עבודה מול ממשקים רבים בארגון ומחוצה לו (פיתוח, שיווק, מכירות ועוד).
דרישות:
תואר ראשון -חובה תפקיד דומה Back office - יתרון משמעותי יכולת אנליטית גבוהה ויכולת לנתח נתונים מורכבים. שליטה מלאה ביישומי אופיס (Excel, PowerPoint, Word) – חובה! סדר וארגון ברמה גבוהה עם הקפדה על פרטים. יכולת הנעת תהליכים ועבודה עצמאית. אנגלית ברמה טובה (קריאה, כתיבה ודיבור) זמינות למשרה מלאה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
21072025
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
אילת - אילת והערבה
|