דרושים בתחום תקציב ובקרה

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 17 משרות עבודה בתחום תקציב ובקרה

בעמוד זה ניתן למצוא מגוון משרות ואף לבצע סינון של משרות דרושים בתחום "תקציב ובקרה" לפי היקף משרה, אזור בארץ וסוג משרה. ניתן למצוא משרות כגון : מנהל כספים, רכז גביה, עוזר חשב ועוד.

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

אנליסט/ית תקציב ובקרה מנוסה לחברה תעשייתית (יבנה)

אנליסט/ית תקציב ובקרה מנוסה לחברה תעשייתית (יבנה)

Brooks-Keret Financial Management Ltd

27/07/2024

תיאור תפקיד:
לחברה טכנולוגית תעשייתית ציבורית הממוקמת ביבנה (קו רכבת) דרוש/ה בהקדם אנליסט/ית תקציב ובקרה מנוסה בעל ניסיון קודם בחברה תעשייתית. התפקיד כולל: בניית תקציב, ניהול תקציב מול ביצוע, בנית מודלים של תמחיר, ניתוחים כלכליים ועוד.
דרישות:
תואר ראשון בכלכלה, מנהל עסקים או תחומים דומים - חובה
לפחות 5 שנות ניסיון בתפקיד FP A בחברה תעשייתית - חובה
ניסיון מוכח בבניית מודלים של תמחיר, בנייה וניהול תקציב - חובה
אקסל ברמה גבוהה - חובה
אנגלית ברמה גבוהה
* תינתן אפשרות של יום עבודה מן הבית
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-01175
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
דרום - אשדוד, קרית גת
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

FP&A Analyst - משרה זמנית (חברת סייבר בתל אביב)

FP&A Analyst - משרה זמנית (חברת סייבר בתל אביב)

Brooks-Keret Financial Management Ltd

27/07/2024

תיאור תפקיד:
לחברת הייטק גלובאלית הממוקמת בתל אביב (קו רכבת) דרוש/ בהקדם אנליסט/ית תקציב ובקרה.
התפקיד כולל: תקציב ובקרה, תחזיות, תמיכה במוצר ובפיתוח, בניית תקציב, דיווחים ישירים להנהלה בכירה ועבודה שוטפת מול ממשקים בחו"ל.
התפקיד דורש אנגלית ברמה גבוהה/רמת שפת אם.
דרישות:
ניסיון של לפחות 3 שנים כאנליסט/ית תקציב ובקרה בחברת הייטק גלובאלית
תואר ראשון בכלכלה, מנהל עסקים או תחום דומה
ניסיון עבודה קודם בחברת SaaS -יתרון
ניסיון בבניית תקציב, תחזיות ועוד
אקסל ברמה גבוהה מאוד
אנגלית ברמת שפת אם
נכונות לעבודה בחברה מובילה במשרה זמנית (כ-9 חודשים)
*תינתן אפשרות למשרה היברידית (יומיים מן המשרד ו-3 ימים מן הבית)
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-01167
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לבנק מוביל דרוש/ה מנהל/ת מחלקת אשראי קמעונאי בקריית שדה התעופה

לבנק מוביל דרוש/ה מנהל/ת מחלקת אשראי קמעונאי בקריית שדה התעופה

ברקת it

27/07/2024

תיאור תפקיד:
לבנק מוביל דרוש/ה מנהל/ת מחלקת אשראי קמעונאי בקריית שדה התעופה ניהול מחלקת אשראי קמעונאי הכולל אחריות על האשראי הצרכני והאשראי לעסקים קטנים בחטיבה הקמעונאית. גיבוש ויישום אסטרטגיית האשראי הקמעונאי בהתאם ליעדי הבנק. אחריות על מדיניות האשראי הקמעונאית ועל פיתוח ויישום תכנית עבודה להרחבת הפעילות. אחריות על פיתוח וניהול שוטף של מודלי החיתום. פיתוח כלי ניטור ובקרה נאותים למקסום הפעילות מחד ועמידה בתאבון הסיכון של הבנק מאידך. יזום עסקי וקידום שיתופי פעולה עם גורמי חוץ ושכלול ערוצי המכירה לרבות בתחום מימון רכבים. בניית תהליכי עבודה, נהלים ומערכי למידה והטמעה של פעילות האשראי הצרכני ופעילות אשראי לעסקים קטנים, בסניפים ובמוקד הבנק. עמידה בנהלים, רגולציות וחוקים רלוונטיים. הובלת צוות עובדים וניהול פעילות המחלקה.
דרישות:
תואר ראשון בתחום פיננסי - חובה. תואר שני - יתרון ניסיון מוכח של 5 שנים לפחות בתחום ניהול אשראי קמעונאי - חובה. היכרות מעמיקה עם מערכת BI (answers) ועם תוכנות אופיס (בדגש על excel). הבנה מעמיקה של שוק האשראי הקמעונאי לרבות אשראי לרכישת רכבים. ניסיון בעבודה עם דרגים בכירים בארגון. חשיבה אנליטית ואסטרטגית, יכולת תכנון ויכולת קבלת החלטות. ניסיון מוכח בהובלת צוות והנעת ממשקים. נכונות לעבודה מאומצת בשעות לא שגרתיות. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד. *לאחר הגשת המועמדות למשרה ישלח אליך מייל מאתר "NETO שווה לעובדים" לצורך השלמת תהליכי הגיוס*
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-397322
אזור: השפלה - רמלה לוד
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

בקר.ית תקציב לפרוייקטי הבנייה.

בקר.ית תקציב לפרוייקטי הבנייה.

קבוצת אשטרום בע"מ

27/07/2024

תיאור תפקיד:
אשטרום קבלנות מגייסת בקר.ית תקציב לפרוייקטי הבנייה.
מה כולל התפקיד?
- ניתוח נתונים, לצורך ביצוע תחזיות להערכת אומדני הוצאות והכנסות, בפרויקטים בתחום המגורים/ משרדים/ תשתיות.
- הכנה וכתיבת דוחות בקרה והסקת מסקנות
- עדכון נתוני הפרויקט במערכות המידע
- התנהלות מול מנהלי פרויקטים באתרים, סיורים באתרי הבניה
- העבודה במשרה מלאה במשרדי החברה- מגדלי LYFE, בני ברק.
דרישות:
מה חשוב שיהיה לך?
- תואר ראשון בכלכלה/תעשייה וניהול/מנהל עסקים- חובה
- 1-2 שנות ניסיון בביצוע בקרה תקציבית- חובה
- נסיון בפרויקטים של נדל"ן ובנייה
- אקסל ברמה גבוהה- חובה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 3740
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לעמותת מחשבה טובה דרוש/ה מנהל/ת כספים ותפעול

לעמותת מחשבה טובה דרוש/ה מנהל/ת כספים ותפעול

מחשבה טובה

27/07/2024

תיאור תפקיד:
תחומי אחריות כספים:
- ניהול מערך הכספים והמדיניות הכלכלית של העמותה
- הכנה, ניהול ובקרת התקציב השנתי
- ניהול תקשורת בנקאית
- משכורות, קרנות ומיסים
- הכנת הדוח הכספי והמילולי ועבודה מול רו"ח
- עבודה מול מנהל חשבונות
- הכנת דוחות ביצוע עבור גיוס משאבים
- עבודה מול מבקר פנים

תחומי אחריות תפעול:
- ניהול התפעול השוטף של המשרד ושל מרכזי העמותה, מתן מענה לכלל עובדי העמותה בהיבט התפעולי
- ניהול התקשרויות עם ספקים ונותני שירותים בכלל זה הצעות מחיר, אישור הוצאות, הזמנות רכש
- הסכמים\חוזים\קול קורא – אחריות על הצד התפעולי של המסמכים, עבודה מול שירותים מקצועיים: ביטוח, עו"ד, רו"ח
- אחריות על המערכות הטכנולוגיות
- כתיבה והטמעת נהלים
דרישות:
-תואר ראשון בכלכלה/מנהל עסקים/חשבונאות
-ניסיון קודם בניהול כספים ותקציבים בהיקף של לפחות 10 מיליון ש"ח בשנה
- שליטה טובה באקסל
- יכולת עבודה תחת לחץ ובממשקים מרובים
- הכרות עם מערכות CRM
- הכרות עם המגזר השלישי
משרה מלאה ממשרדי העמותה בירושלים, אפשרות לעבודה היברידית.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 594921
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מתאם.ת רכש לחברת זהבי עצמון

מתאם.ת רכש לחברת זהבי עצמון

קבוצת אשטרום בע"מ

27/07/2024

תיאור תפקיד:
אשטרום תעשיות מגייסת מתאם.ת רכש לחברת זהבי עצמון
מה כולל התפקיד?
-העברת הזמנות לספקים מקומיים, ומעקב אחרי הגעת הסחורה.
-קשר שוטף עם ספקים מקומיים.
-קליטת חשבוניות ספק, והפקת תעודות משלוח ללקוחות.
-תאום אספקות לקוח/ספק.
-עבודה מול מחלקות פנים ארגוניים (מרלוג, סוכנים, מתאמות, שירות לקוחות).
-תחזוקה שוטפת של מסד הנתונים- פתיחת מקטים, עליית מחירים.
-עבודה אדמיניסטרטיבית שוטפת.
דרישות:
מה חשוב שיהיה לך?
-שליטה בתוכנות אופיס - חובה.
-שליטה בתוכנת ERP יתרון.
-משרה מלאה 08:00-17:00 מיקום המשרה ראשון לציון.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 3758
אזור: מרכז - בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

כלכלנ/ית מתחיל/ה לחברת פרוייקטים

כלכלנ/ית מתחיל/ה לחברת פרוייקטים

גולדמן מיון והשמה

27/07/2024

תיאור תפקיד:
לחברה גדולה בווירה צעיה ודינמית דרוש/ה כלכלנ/ית מתחיל/ה בוגר/ת אוניברסיטה. 
התפקיד כולל-
* ניסיון והיחשפות לעולם התקציבים בחברה עסקית בצמיחה כלכלית המתנהלת מול מוסדות ציבור וממשלה.
* התמודדות מול תחומים פיננסים מגוונים, 
* בניהול דיווחים ואנליזות
* ניהול כספים מגוון.
* התפקיד מאפשר אופציות התפתחות וצמיחה מרובות בתוך החברה בהמשך הדרך.
דרישות:
* תואר ראשון בכלכלה- חובה
*יכולת התנסחות גבוהה מוכחת בכתב ובע"פ-חובה
*אקסל ברמה גבוהה -חובה
*אמינות
*נכונות למשרה מלאה
*המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד*
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: N-MOR
אזור: ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

Senior FP&A (High tech company, Yavne)

Senior FP&A (High tech company, Yavne)

Brooks-Keret Financial Management Ltd

27/07/2024

תיאור תפקיד:

· Preparation, monitoring, and management of the company's budget, including budget integration in ERP system
· Closely budget control, and monitoring of significant projects
· Implementation of costing models for the company’s products
· Responsible for various economic analyses
· Assistance in periodic closing processes, financial reports, and inventory analysis
· Support in preparing financial reports, presentations, and economic analyses for management and the company's board of directors
· Leading IT projects in budgeting and costing areas
דרישות:
· Education: Bachelor’s degree in economics, Business Administration, or Industrial Management
· Minimum 5 years of experience in an FP&A role - mandatory
· Experience in costing models within a manufacturing company - mandatory
· Experience in developing and managing company budgets - mandatory
· Very high proficiency in Excel
· Very good English skills (reading, writing, speaking)

היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-01169
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
דרום - אשדוד
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

סטודנט.ית לבקרה פיננסית

סטודנט.ית לבקרה פיננסית

אלביט מערכות

27/07/2024

תיאור תפקיד:
לאתר החברה ברמת השרון דרוש.ה סטודנט.ית לבקרה פיננסית
תיאור התפקיד:
ליווי וניהול פיננסי לפרויקטים
בניית תחזיות פיננסיות
הכנה של תקציבים שנתיים ומעקב ביצוע
עבודה שוטפת ותיאום מול ממשקים רבים בארגון
הכנה ודיווח של התוצאות העסקיות ברמת החטיבה
טיפול רוחבי בנושאי בקרה שונים
דרישות:
דרישות:
סטודנט.ית לכלכלה / חשבונאות / מנהל עסקים / תעשייה וניהול עם יתרת לימודים של שנתיים לפחות
זמינות ל- 3 ימי עבודה בשבוע
יחסי אנוש טובים מאד, מוטיבציה גבוהה ויכולת עבודה בצוות
בעל יכולת עבודה ולמידה עצמאית גבוהה
שליטה טובה באנגלית
שליטה מלאה בתוכנת האופיס (דגש על אקסל)

* הפניה מיועדת לנשים וגברים כאחד
** רק פניות מתאימות יענו
היקף משרה: משרה חלקית
קוד משרה: 2237
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - רמלה לוד, רחובות
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה מנהל/ת חשבונות ותקציבאי/ת לאגף הכספים אוניברסיטת רייכמן

דרוש/ה מנהל/ת חשבונות ותקציבאי/ת לאגף הכספים אוניברסיטת רייכמן

אוניברסיטת רייכמן

27/07/2024

תיאור תפקיד:
• הנהלת חשבונות שוטפת לרבות הכנת דוחות נסיעות לחו"ל
• אינטראקציות עם פונקציות רבות בארגון לצורך הכנת תקציבים ועבודה שוטפת
• בקרה ומעקב אחרי תקציבים מסוימים, בכפוף להנחיות התקציבאית
דרישות:
• מנהל/ת חשבונות מוסמכ/ת
• ניסיון בהכנת דוחות נסיעות לחו"ל של עובדים
• ניסיון בבקרה והכנת תקציבים גדולים
• יכולת לעבוד באופן עצמאי ואחראי יחד עם מוסר עבודה גבוה
• ניסיון בתוכנת בחשבשבת
• גישה למערכות מידע וניסיון בתוכנות אופיס, שליטה גבוהה באקסל
• נכונות לעבודה בצוות ושיתוף פעולה מחלקתי
• דיסקרטיות
• העבודה במשרה מלאה, 40 שעות שבועיות, כחלק מצוות הנהלת חשבונות קיים
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-415
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מבקר/ת ליחידת השכר, באגף משאבי אנוש, בחטיבת הון אנושי ומשאבי ארגון

מבקר/ת ליחידת השכר, באגף משאבי אנוש, בחטיבת הון אנושי ומשאבי ארגון

בנק ישראל

27/07/2024

תיאור תפקיד:
1. כתיבת תורת השכר, הקמה ניהול ותחזוק של מערכת לניהול הסכמים קיבוציים, הוראות תשלום והנחיות ביצוע.
2. ליווי תהליך מכרז ספק שכר ונוכחות, מתן מענה והבהרות בתהליך המכרז, הטמעה ובקרות שכר.
3. ביצוע בדיקת נאותות שכר בהתאם לממשקי עבודה במערכות הפנימיות והחיצוניות.
4. ניהול ועדות היגוי, הכנת חומרים להנהלה אודות סטטוס התקדמות מכרז ספק שכר ונוכחות.
5. ביצוע תהליך תשלום שכר והטבות שכר לעובדי בנק ישראל, ובקרה על התהליך.
6. מתן שירות ומענה מקצועי לעובדי הבנק בנושאי שכר ובנושאים רלוונטיים נוספים, כגון: קרנות פנסיה, קרנות השתלמות וכד'; פרסום מידע מקצועי מעובד בנושאי שכר ופנסיה לעובדי הבנק.
7. יישום הסכמים קיבוציים בתחום הפנסיה והתאמת מערכות השכר, הוצאה לפועל של הסכמים קיבוציים במערכת השכר.
8. אחריות למיכון תהליכי השכר – סנכרון בין מגוון המערכות הממוכנות עליהן מושתתת עבודת יחידת השכר, אפיון תהליכים וביצוע בדיקות קבלה.
9. ניתוח מקצועי של אירועי שכר והשפעתם על תלוש השכר ברמת עובד – זיהוי ובדיקת חריגות, התראה על תקלות.
10. ייזום ושיפור תהליכי עבודה וזרימת מידע בתחום השכר.
11. סיוע בביצוע חישובים כלכליים בנושא שכר והטבות ובביצוע בקרות שכר.
12. יישום כללי רגולציה הקשורים לשכר ולעובדים.
13. קשר עם גורמי פנים וחוץ בתחומים המקצועיים הרלוונטיים, ובכלל זאת ביטוח לאומי, מס הכנסה, קופות גמל, יועצי מס ופנסיה.
14. ידע בדיני עבודה ובחוקי פנסיה, ביטוח לאומי, מס הכנסה וכד'.
15. ביצוע משימות שוטפות נוספות בתחום המקצועי, בהתאם לצרכי היחידה.
דרישות:
1. תואר אקדמי מוכר באחד התחומים הבאים: כלכלה, מינהל עסקים, חשבונאות, סטטיסטיקה או תואר רלוונטי אחר, או רישיון רו"ח או גמר בחינות המועצה לראיית חשבון – חובה.
2. קורס חשבי שכר - יתרון
3. ניסיון של שנה לפחות בעבודה בתחום השכר, בדגש על בקרה/ביקורת בתחום השכר.
4. ניסיון בעבודה עם מערכות בתחום השכר – יתרון
5. ניסיון בתחום השכר במגזר הציבורי – יתרון
6. ניסיון בהטמעת הסכמי שכר חדשים - יתרון

הערות:
- תהליך המיון למשרה מתבצע במקביל למועד פרסומה;
- ההעסקה תהיה על-פי חוזה מיוחד לעובדים/ות ארעיים/ות, לתקופה מרבית של שלוש שנים;
- רק פניות מתאימות ייענו;
- הבנק ישקול בחיוב מתן העדפה לאוכלוסיות הזכאיות לייצוג הולם, בהתאם לכללים המקובלים, ולפיכך המועמד/ת רשאי/ת לציין זאת בשדה הייעודי בטופס הגשת המועמדות.
- המועמדים/ות הסופיים/ות יתכן ויעברו בחינות התאמה למשרה;
- כל האמור בלשון זכר, מתייחס גם ללשון נקבה;
- הבנק שומר את המידע בהתאם להוראות חוק הגנת הפרטיות ולפי כל דין.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00026
אזור: מרכז - מודיעין
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת אגף חוזים ותב"ר

מנהל/ת אגף חוזים ותב"ר

עיריית הרצליה

22/07/2024

תיאור תפקיד:
מכרז פנים/חוץ מס' 85/2024
בהתאם לסעיף 3 לתקנות העיריות (מכרזים לקבלת עובדים), תש"ם – 1979,
מכריזה בזאת עיריית הרצליה על משרה פנויה כדלקמן:

דרוש/ה: מנהל/ת אגף חוזים ותב"ר

מינהל כספי – אגף חוזים ותב"ר

כפיפות: גזבר העירייה

היקף משרה: 100%

מתח דרגות: 42-44 בדרוג המח"ר תיתכן העסקה בחוזה מיוחד

תיאור התפקיד:
· הגדרת מטרות, תכנון וביצוע מדיניות בתחום אחריות האגף
· הכנת תקציב הפיתוח השנתי של הרשות המקומית
· הכנה וטיפול בתקציבי הפיתוח הנדרשים במהלך השנה
· טיפול במימוש תקציב הפיתוח
· מעקב אחר ביצוע תקציב הפיתוח
· מעקב וטיפול אחר מקורות המימון של תקציב הפיתוח של הרשות המקומית ושל גורמי חוץ
· בדיקת חשבונות תקציב הפיתוח של התאגידים העירוניים הכלכליים
· אחריות לבדיקת הזמנות של תקציב הפיתוח ואישורו
· אחריות לטיפול בחוזים החדשים והעברתם לחתימה
· אחריות על בדיקת תוקפם של החוזים וטיפול במערך מימושי האופציה להארכת תוקפם של החוזים
· אחריות לטיפול במערך הביטוח של החוזים
· אחריות לטיפול במערך הערבויות הניתנות לטובת העירייה
· ניהול צוות העובדים באגף
· פיקוח ובקרה על ביצוע העבודה השוטפת באגף
דרישות:
תנאי סף:
· תואר אקדמי מושלם אשר נרכש במוסד המוכר ע"י המל"ג, או שקיבל הכרה מהגף להערכת תארים אקדמאיים מחו"ל, באחד מהתחומים הבאים: חשבונאות , כלכלה, מינהל עסקים או סטטיסטיקה,
או
תעודת רואה חשבון בתוקף
· חמש שנות ניסיון בתחום העיסוק הרלוונטי
· שלוש שנות ניסיון בניהול צוות עובדים מקצועיים בכפיפות ישירה

כישורים ודרישות נוספות:
· ידע, הכרה ועבודה עם תוכנת האוטומציה – יתרון
· אמינות ומהימנות אישית
· ייצוגיות, אחריות אישית ויכולת הובלה
· יכולת ביצוע משימות בתנאי לחץ ועמידה בזמנים
· שקדנות, סדר וארגון, כושר התמדה
· עברית ברמה גבוהה, כושר ביטוי בכתב ובע"פ
· שליטה ביישומי office
· מוכוונות שירותית גבוהה
· נכונות ויכולת עבודה בשעות בלתי שגרתיות


יש להעביר קורות חיים בצירוף אסמכתאות להוכחת עמידה בתנאי הסף (תעודות השכלה, אישורי העסקה¹ ומסמכים נוספים ככל ונדרש) לאגף משאבי אנוש, רח' בן גוריון 22 הרצליה,
במייל² [email protected] עד ליום 28/07/2024.

¹על אישור העסקה לכלול תאריכי העסקה מלאים, היקף משרה, פירוט תוכן התפקיד וניסיון ניהולי ככל שנדרש


²בהגשת מועמדות/מסמכים באמצעות המייל - במידה ולא התקבל אישור אוטומטי על קבלת הפניה,
יש לדאוג ולהגיש מועמדות/מסמכים בדרכים חלופיות ( בפקס/ הגשה ידנית/ באמצעות חשבון email אחר).


- הצעות שאינן עונות על דרישות המכרז או הצעות שלהן לא יצורפו תעודות ומסמכים נדרשים לא תיענינה.

- תינתן עדיפות למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם אשר אינה מיוצגת כנדרש בקרב עובדי הרשות המקומית, אם המועמד הינו בעל כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים.

- תינתן עדיפות למועמד עם צרכים מיוחדים, וזאת בהתאם לכשירותו לביצוע העבודה הנדרשת.


- מועמד עם מוגבלות זכאי לקבל התאמות הנדרשות לו מחמת מוגבלותו בהליכי הקבלה לעבודה.

- המשרה נשוא המכרז הינה משרה בדרגה גבוהה, וע"פ תקנות העיריות (מכרזים לקבלת עובדים ברשויות המקומיות), תש"ם – 1979, ייערך בגינה מבחן מקדים שדרישותיו נקבעו מראש, רק מועמד שעמד בתנאי הסף והשיג תוצאות מתאימות במבחן יוזמן לראיון בפני ועדת בחינה (סעיפים 9ב, 11א, 13, 25א לתקנות)


- מועמד שהנו קרוב משפחה של עובד עירייה אחר או נבחר ציבור נדרש להצהיר על כך וקליטתו
לעבודה מותנית באישור ועדה עירונית או ועדת השירות במשרד הפנים.

- על המועמד לפרט בדבר נושאים העלולים להעמידו בניגוד עניינים


- בכל מקום בו נכתב בלשון זכר, הכוונה גם ללשון נקבה ולהיפך.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 85/2024
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

Controller (CPA)

Controller (CPA)

חברה דסקרטית

22/07/2024

תיאור תפקיד:
We are a leading global hi-tech Company, Multideciplinar product Looking for Conteoller (CPA) to join our Finance team.
Responsibilities:
Preparation of financial reports (monthly, quarterly, and annually) according to IFRS/USGAAP.
Preparation of ongoing management reports including annual budget, budget vs. actual performance, cash flows, and balance sheets.
Preparation of foreign currency exposure reports and recommendations for hedging.
Interaction with the Innovation Authority.
Engagement with banks locally and internationally, ensuring compliance with group policies.
Preparation of reports for management and presentations for the board of directors.
Oversight of accounting operations.

דרישות:
CPA with at least 3 years of experience
Experience as an accountant
Proficiency in Israeli /GAAP and IFRS
Knowledge of tax reporting
Experience in a global company – an advantage.
Experience in manufacturing company – an advantage.
Proficiency in English – high level required.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-01297
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

PMO-בקרה תקציבית/ניהול פרויקט

PMO-בקרה תקציבית/ניהול פרויקט

טאלנטס השמת עובדים

21/07/2024

תיאור תפקיד:
    PMO- בקרה תקציבית-קבלנית-  חשמל/בניה/מערכות
    מהנדס/ת אזרחי / כלכלן / מהנדס/ת תעשייה וניהול.
    בניית תקציב ,לוחות זמנים לפרויקטים, ביצוע תהליכי בקרה חודשיים
תכלול וריכוז נתונים לגבי סטאטוס הפרויקט וקצב התקדמותו, בדגש על לו"ז, תקציב ואבני דרך.
    בעל ניסיון מוכח בתפקיד דומה בחברה בנייה - לפחות 3 שנים.
    ראייה מערכתית.
    ידע באקסל, MS-Project ,ופריוריטי- חובה
דרישות:
    מהנדס/ת אזרחי / כלכלן / מהנדס/ת תעשייה וניהול.
    ניסיון בבניית תקציב ,לוחות זמנים לפרויקטים, ביצוע תהליכי בקרה חודשיים
תכלול וריכוז נתונים לגבי סטאטוס הפרויקט וקצב התקדמותו, בדגש על לו"ז, תקציב ואבני דרך.
    בעל ניסיון מוכח בתפקיד דומה בחברה בנייה - לפחות 3 שנים.
    ראייה מערכתית.
    ידע באקסל, MS-Project ,ופריוריטי- חובה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-01080
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

ע.חשב/ת /מנג'ר

ע.חשב/ת /מנג'ר

טאלנטס השמת עובדים

21/07/2024

תיאור תפקיד:
תיאור התפקיד
· הכנת תקציב לחברה ומעקב אחר ביצועו
· מעקב ובקרה אחר ניהול מערכת ניהול נכסים (SAP RE)
· עריכה והכנה של דוחות כספיים
· עריכה והכנה של דוחות המס
· חבילות דיווח לחברה האם
· חשבות שכר
· הכנת דיווחים חודשיים לרשות רגולטורים (דוחות מע"מ, דויווחים למס הכנסה)
· עבודה מול ספקים ונותני שירותים
· עבודה מול בנקים
· בדיקות כדאיות כלכלית לפרויקטים
· ממשקים רבים מול אגף הכספים בקבוצת אגד
· ליווי חוו"ד שמאיות תקופתיות

דרישות:

· תואר אקדמי אוניברסיטה /מכללה המוכרת ע"י המועצה להשכלה גבוהה בראיית חשבון
· רואה /ת חשבון מוסמך /ת
· הכרות עם תקני IFRS
· ניסיון של כארבע שנים בארגון כעוזר חשב / חשב / ניסיון במשרד רו"ח גדול ( ברמת סניור בכיר )
· התמחות באחת מחברות ה- five BIG - יתרון
· היכרות מערכת ERP SAP – יתרון
· ניסיון מקצועי בחברת נדל"ן – יתרון משמעותי
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-01261
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
דרום - אשדוד
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
1 2 >

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!