דרושים בתחום מזכיר/ה משפטי/ת

 חפש  חפש משרה
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 7 משרות עבודה בתחום מזכיר/ה משפטי/ת

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
תיאור תפקיד:
פקידת בק אופיס בתחום ההוצאה לפועל בנתניה
תיאור משרה
למשרד עו"ד גדול דרוש/ה פקיד/ת בק אופיס בתחום ההוצאה לפועל:
טיפול בתיקים משפטיים, מעקב וביצוע הליכים בהוצאה לפועל, הוצאת דוחות, עבודות בק אופיס שונות בתחום ההוצל"פ.
דרישות התפקיד
השכלה תיכונית - חובה
• ניסיון בתחום ההוצל"פ/ עבודה במשרד עורכי דין – יתרון משמעותי
• גישה וידע בתוכנות האופיס, היכרות עם תוכנת עודכנית – יתרון משמעותי
• יכולת דיוק וסגירת קצוות
• יציבות תעסוקתית
• יכולת עבודה בסביבה מרובת משימות
היקף משרה: מלאה א’-ה’ 8:00-17:00.
משרדינו ממוקם באזור התעשייה פולג נתניה.
דרישות:
דרישות התפקיד
השכלה תיכונית - חובה
• ניסיון בתחום ההוצל"פ / עבודה במשרד עורכי דין – יתרון משמעותי
• גישה וידע בתוכנות האופיס, היכרות עם תוכנת עודכנית – יתרון משמעותי
• יכולת דיוק וסגירת קצוות
• יציבות תעסוקתית
• יכולת עבודה בסביבה מרובת משימות
היקף משרה: מלאה א’-ה’ 8:00-17:00.
משרדינו ממוקם באזור התעשייה פולג נתניה.
היקף משרה: משרה מלאה קוד משרה: JB-00004 אזור: שרון, דרום, אילת
קרא עוד
תיאור תפקיד:
• Provide day to day legal support for cross-functional teams including Sales, Marketing, IT, Finance, HR, Product, R&D, and Management.
• Create and maintain standard templates, business processes and internal policies.
• Perform and provide other general corporate legal consultation.
• Working with company’s external law firm to manage the legal work of the company’s Board of Directors.
דרישות:
• L.LB degree and MBA (preferred).
• 3-5 years of experience in the following legal areas: commercial law, public company legal and secretary work.
• Excellent drafting and negotiating experience with various commercial agreements, including licensing, SaaS, distribution, agency, procurement, consultancy, services, etc.
• Knowledge in IP, compliance, financing, ESOP, and privacy.
• Membership Israeli bar.
• In-house legal and high-tech experience preferred.
• Self-driven, Assertive and proactive personality.
• Detailed and business oriented, while able to see the bigger picture.
• Flexible and enjoys working in a very dynamic and multi-disciplinary environment.
• Excellent interpersonal skills.
• Good ability to communicate legal issues and solutions clearly and concisely.
• Excellent written and oral communication skills.
• Fluent English and Hebrew.
היקף משרה: משרה מלאה קוד משרה: JB-00742 אזור: מרכז, שרון, ירושלים, חו"ל
קרא עוד
תיאור תפקיד:
למשרד עורכי דין בבני ברק (ב.ס.ר 3) דרוש/ה מזכירה משפטית נוספת בעלת ניסיון אדמיניסטרטיבי.
התפקיד כולל:

מענה טלפוני, סידור תיקים, תיוק, כריכות, התנהלות מול בתי המשפט וספקים,
עבודה למול לקוחות המשרד ועורכי הדין, יכולת עבודה עצמאית, הגדלת ראש ועבודה תחת לחץ.
היקף משרה:
עבודה במשרה מלאה, ימי עבודה א'-ה',
שעות עבודה-09:00-18:00
זמינות מיידית לתפקיד.
דרישות:
דרישות:
בעלת ניסיון באדמיניסטרציה - חובה!
ידע בתוכנת נט המשפט וכלים שלובים - יתרון.
ניסיון בתחום ההוצל"פ - יתרון.
ידע ב excel ו- word- חובה.
חשוב מאוד-הגדלת ראש ועבודה תחת לחץ.
קורות חיים בלבד נא לשלוח לכתובת אי-מייל
היקף משרה: משרה מלאה קוד משרה: JB-00001 אזור: מרכז
קרא עוד
תיאור תפקיד:
· ביצוע תהליכים לקבלת הצעות לביטוח ועריכת/חידוש ביטוחים מורכבים ללקוחות עסקיים גדולים
· ליווי הלקוח ברמת ההנהלה הבכירה של הלקוח
· התנהלות יומיומית מול מבטחים ומבטחי משנה בארץ ובחו"ל, ניהול מו"מ
· ביצוע משימות כגון הוצאת אישורי ביטוח, איסוף מידע, השוואת מסמכים, התאמת חוזי ביטוח לצרכים השוטפים של הלקוחות
· מענה לשאלות מקצועיות הכוללות סוגיות ביטוחיות / משפטיות / מסחריות
· טיפול בפן האדמיניסטרטיבי, כולל מילוי טפסים על ידי לקוח, מעקב גביה, קבלת מסמכי פוליסה ובדיקת תקינותם, תיוקים
· ליווי בטיפול בתביעות ביטוח
דרישות:
· עדיפות לעו"ד עם ניסיון בתחום המסחרי / הסכמים / דיני חברות /דיני ני"ע
· אופי שירותי ומשימתי
· דיוק ויכולת אנאליטית
· יכולת ניסוח גבוהה בעברית
· נדרשת אנגלית ברמה גבוהה מאוד ואין אפשרות להתפשר בנושא זה שכן העבודה עם מסמכים מורכבים באנגלית ושיחות יומיומיות עם גורמים בחו"ל.
· יכולת למידה עצמית וקליטת חומר מקצועי מורכב – ככל שהעובד/ת י/תשלוט בחומר, הוא/היא י/תזכה לעצמאות יותר גדולה.
· יכולת עבודה בקצב אינטנסיבי
· ראש גדול וכתפיים רחבות
היקף משרה: משרה מלאה קוד משרה: JB-00273 אזור: מרכז, שרון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
  • ניהול העבודה השוטפת של דירקטוריון הבנק וועדותיו, וכן חלק מחברות הבת של הבנק.
  • בניית תוכניות העבודה השנתיות של ועדות הדירקטוריון.
  • ניהול ישיבות ועדות הדירקטוריון, לרבות עריכת פרוטוקולים, ניסוח החלטות ומעקב אחר יישומן, כתיבה ואחריות על נהלי הדירקטוריון , עבודה שוטפת מול ראשי הועדות והדירקטורים וכן לשכת היו"ר והמנכ"לית.
  • הגשת דיווחים תקופתיים ומידיים לרשות לניירות ערך ולפיקוח על הבנקים. טיפול באסיפות כלליות.
  • טיפול בנושאים הקשורים לממשל תאגידי, דירקטורים ונושאי משרה: כשירות, מינוי, חובות וזכויות, אחריות נושאי משרה, ניגודי עניינים, עסקאות בעל עניין ואנשים קשורים.
דרישות:
  • תואר ראשון במשפטים ורישיון עריכת דין.
  • תואר שני במשפטים.
  • ניסיון של 4-5 שנים לפחות בעריכת דין.
  • ניסיון בעבודה כעו"ד במזכירות של חברה ציבורית/ בנקים/ תאגידים פיננסיים או ניסיון במשרד עו"ד מוביל המתמחה בני"ע ושוק ההון.
  • בקיאות בדיני חברות, ניירות ערך, חקיקה בנקאית והוראות הפיקוח.
  • כושר ביטוי ברמה גבוהה מאוד בכתב ובע"פ.
  • דקדקנות בניסוח ועריכת מסמכים ברמה גבוהה.
  • העבודה בתל אביב
  • שעות העבודה- א'-ה' 8:00 עד 15:45 עם נכונות לשעות נוספות
היקף משרה: משרה מלאה קוד משרה: JB-00202 אזור: מרכז, שרון, ירושלים, דרום, אילת
קרא עוד
תיאור תפקיד:
למשרד עו"ד יוקרתי במרכז תל אביב דרוש/ה מזכיר/ה מנוסה
תפקיד כולל:
מענה טלפוני, מיילים, ניהול יומנים, עבודה מול בכירים במשק, אחריות על חדרי ישיבות, אירוח וקבלת אורחים, הזמנות ציוד ואדמיניסטרציה שוטפת.
העבודה במשרה מלאה א-ה במשמרות. (8 שעות משמרת)
9:00-17:00 / 10:00-18:00 / 11:00-19:00 / 12:00-20:00
יש לציין ציפיות שכר
דרישות:
ניסיון קודם באדמיניסטרציה - חובה
ניסיון ממשרדי עו"ד- יתרון
שליטה מלאה בתוכנות האופיס
אנגלית ברמה טובה
תודעת שירות גבוהה
היקף משרה: משרה מלאה, משמרות קוד משרה: 31854 אזור: מרכז
קרא עוד
תיאור תפקיד:
למשרד עו"ד בתחום הביטוח והנזיקין בת"א
דרוש/ה מזכיר/ה בצוות מזכירות
הגדרת התפקיד: ניהול יומנים, מעקב אחר משימות, מענה טלפוני, ניהול אדמינסטרטיבי שוטף.
תנאים: א-ה, 8:00-17:00 - פעם בשבוע 10:00-19:00
שכר 7500-8000 - בהתאם לניסיון יש מדרגות שכר של 500 ש"ח אחרי חודש.
דרישות:
זמינות מידית - חובה ! ניסיון מזכירותי של לפחות שנה (רצוי ממשרד עו"ד/ חברה) שליטה ביישומי האופיס- חובה הקלדה מהירה- חובה
היקף משרה: משרה מלאה קוד משרה: 32623 אזור: מרכז
קרא עוד