תיאור תפקיד:
למשרד עו"ד המתמחה ברשלנות רפואית ברמת החייל, ת"א דרוש/ה מנהל/ת משרד למשרה מלאה התפקיד כולל: מענה טלפוני, ניהול יומנים, התנהלות מול שותפים עו"ד ולקוחות. אדמיניסטרציה שוטפת.
דרישות:
נדרש ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם- חובה שליטה בתוכנות אופיס ותוכנות משפטיות רלוונטיות רקע מעולמות הרשלנות הרפואית- יתרון יחסי אנוש מצוינים, דייקנות וראש גדול אנגלית ברמה גבוה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00251
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברת תשתיות אנרגיה בע"מ, חברת התשתית הלאומית של משק האנרגיה בישראל דרוש/ה מועמד/ת לתפקיד : מזכיר/ת חברה · ריכוז תחום מזכירות החברה וביצוע משימות אדמיניסטרטיביות שוטפות הרלוונטיות לכך, תוך עמידה בדרישות החוק ובנהלי החברה. · ניהול העבודה השוטפת של הדירקטוריון וועדותיו, בניית תכנית עבודה שנתית, כולל השתלמויות והגשת דיווחים לרגולציה. · זימון ישיבות דירקטוריון, וועדות, הכנת סדר יום. · עריכת פרוטוקולים של ישיבות הדירקטוריון, וועדותיו בתיאום עם היו"ר. · מעקב אחר ביצוע החלטות. · כפיפות ליו"ר הדירקטוריון.
דרישות:
תנאי סף : · בעל/ת רישיון עריכת דין וחברות בתוקף בלשכת עורכי הדין בישראל, של 4 שנים לפחות. · בעל/ת תואר ראשון במשפטים ממוסד אקדמאי מוכר על-ידי המל"ג או הגף להערכת תארים במשרד החינוך, או אישור מטעם האוניברסיטה העברית לפי סעיף 25 של לשכת עורכי הדין. · ניסיון של 3 שנים לפחות בעבודה בתחום הרגולציה עם גופים ממשלתיים. · ניסיון של 3 שנים לפחות בניהול עבודה שוטפת מול הנהלה בכירה. למאפיינים ודגשים נוספים ניתן להיכנס לאתר של החברה מועד אחרון להגשת מועמדות 12/6/2025 בשעה 10:00
הגשת המועמדות תהא באמצעות הגשת טופס ״שאלון למילוי על-ידי המועמד/ת לתפקיד "מזכיר/ת חברה תשתיות אנרגיה״, אשר יימצא באתר האינטרנט של קבוצת נישה, חברת ההשמה אשר הוסמכה לטפל בתהליך האיתור, בכתובת www.nisha.co.il/ps/Pei-company_secretary2025 כשהוא מלא בצירוף המסמכים הנדרשים בהתאם להוראות המפורטות בשאלון.
· לשאלות בקשר לאופן ההגשה ניתן לפנות למייל המופיע בשאלון · האחריות על הגשה מלאה מדויקת וכנה של המועמדות לרבות המסמכים הנדרשים הנלווים מוטלת אך ורק על המועמד. · אין להגיש מועמדות אשר אלא כאמור במודע זו. מועמדות אשר תוגש בדרך אחרת , לרבות באמצעות דואר, פקס, דואר אלקטרוני או באמצעות ״סוכן חכם״ לא תידון. הערות : · ההעסקה הינה על הסכם אישי "פקיד בכיר" בהתאם לחוק החברות הממשלתיות לתקופה קצובה של עד 5 שנים (בסמכות המנכ"ל להאריך כהונה לשתי תקופות קצובות בנות שנה כל אחת). · קבלה לעבודה מותנית בעמידה בדרישות סיווג בטחוני . · מקום העבודה : הרצליה. · רק פניות מתאימות תיעננה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00813
אזור:
שרון - הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
מזכיר/ה תביעות משפטיות ובק אופיס לרופא בכיר בהרצליה פיתוח התפקיד כולל מתן שירות לעורכי דין ובתי משפט, מעקב אחר נתונים, בק אופיס ומענה במיילים. שירות און ליין וטיפול בסיכומי תביעות, קביעת תורים, דרישות תשלום ועוד. המשרה בימים א-ה בשעות 9:00-17:00. **שכר ותנאים מעולים.
דרישות:
אמינות גבוהה ניסיון בעבודה מול רופאים או עורכי דין. יכולת התנסחות בכתב מעולה וקריאת מסמכים משפטים. אחריות אישית, סדר ארגון ודיוק ברמה גבוהה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
jb-283
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
מזכיר/ה למחלקות השיווק ומשאבי האנוש למשרד עו"ד מוביל בתל אביב - צמוד לרכבת
אם את/ה תקתקנ/ית עם ראש גדול ואנרגיה טובה - זו ההזדמנות שלך להצטרף לצוות מנצח! תפקיד מגוון ודינמי שכולל עבודה צמודה עם מחלקות השיווק ומשאבי האנוש של אחד ממשרדי עורכי הדין המובילים בישראל. התפקיד כולל: לקיחת חלק חשוב בעולמות שיווק, תקשורת פנים- ארגונית, רווחה, גיוס ופיתוח ארגוני. ניהול ותיאום יומנים, פגישות ושיחות עם גורמים פנים- וחוץ-משרדיים, אחריות שוטפת על משימות אדמיניסטרטיביות ותפעוליות סיוע בהפקת כנסים ואירועים, תהליכי גיוס, רווחה ופרוייקטים חוצי ארגון, טיפול בחשבוניות ומעקב תקציבי, מתן מענה לפניות של עובדי המשרד תנאים: משרה מלאה בימים א'-ה' בין השעות 8-17 (גמיש) שכר: 50 ש"ח לשעה מיקום: מגדלי עזריאלי בתל אביב - צמוד לרכבת
דרישות:
ניסיון אדמיניסטרטיבי של שנה-שנתיים לפחות – חובה ניסיון קודם במשרד עורכי דין – יתרון משמעותי שליטה מצוינת ביישומי Office, Outlook, Zoom בדגש על מיומנויות אקסל אנגלית ברמה טובה, כתיבה ושיחה – חובה תקשורת בינאישית מצוינת, סדר וארגון, דיסקרטיות ויכולת עבודה בצוות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
51834
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
למשרד עורכי דין מוביל, אחד ממשרדי עורכי הדין הגדולים בישראל, דרוש/ה עו"ד בתחום המקרקעין. המשרד עוסק בעסקאות מקרקעין מגוונות ומייצג יזמים בפרויקטים של מכר דירות, ליווי פיננסי ועוד. המועמד/ת הנדרש/ת י/תעסוק/תעסוק בניהול תיקי לקוחות ופרויקטים בתחום המקרקעין.
דרישות:
2-5 שנות ניסיון בעסקאות מקרקעין מגוונות ניסיון בייצוג יזמים במכר דירות (חוזי מכר יד 1) – חובה ניסיון בייצוג בהסכמי ליווי מול גורמים פיננסיים – יתרון ניסיון בניהול פרויקטים למכר דירות יד 1 – יתרון יכולת עבודה עצמאית וניהול מו"מ בתחום המקרקעין
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-3784
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
מזכיר/ה תביעות משפטיות ובק אופיס לרופא בכיר בהרצליה פיתוח התפקיד כולל מתן שירות לעורכי דין ובתי משפט, מעקב אחר נתונים, בק אופיס ומענה במיילים. שירות און ליין וטיפול בסיכומי תביעות, קביעת תורים, דרישות תשלום ועוד. המשרה בימים א-ה בשעות 9:00-17:00. **שכר ותנאים מעולים.
דרישות:
אמינות גבוהה ניסיון בעבודה מול רופאים או עורכי דין. יכולת התנסחות בכתב מעולה וקריאת מסמכים משפטים. אחריות אישית, סדר ארגון ודיוק ברמה גבוהה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
jb-283
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
• ניהול פרויקטים עבור המנכ"לית וסגנית הנשיא • אחריות על ניהול והנעת פרויקטים חוצי ארגון והוצאה לפועל של משימות על בסיס תוכנית עבודה • ליווי, מעקב ובקרה של תהליכים חוצי ארגון • עבודה מול ממשקים שונים בקמפוס • ריכוז יוזמות ומענה לפניות של סטודנטים, אנשי סגל וגופים חיצוניים • בקרה ופיקוח בעניינים חוזיים, תקנוניים ובסוגיות משפטיות • סיוע למנכ"לית וסגנית הנשיא בעניינים שוטפים הנוגעים ללשכה • תחילת עבודה מיידית • משרה מלאה עם נכונות לשעות נוספות וגמישות
דרישות:
• השכלה משפטית – חובה • ניסיון כעורך דין (לפחות שנה מסיום ההתמחות) – חובה • ניסיון מקצועי (פרויקטים / אדמיניסטרטיבי) – יתרון • ניסיון ניהולי – יתרון • אנגלית ברמה גבוהה (שיחה, קריאה וכתיבה) – חובה. ברמת שפת אם– יתרון • חשיבה מחוץ לקופסה, יוזמה וראש גדול • יכולת עמידה בלחצים והתמודדות עם ריבוי משימות • יחסי אנוש מעולים, יכולת לעבוד בצוות וגם עצמאית • יסודיות, דייקנות וחריצות • יכולת סדר וארגון ויכולת תיעדוף משימות • כושר ביטוי מצוין, בכתב ובעל פה • אסרטיביות • דיסקרטיות • יכולת הנעה • סקרנות • שליטה בהכנת מצגות • פעילות חברתית קהילתית – יתרון משמעותי • תודעת שירות גבוהה • שליטה מעולה בכל תוכנות Office
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה זמנית
קוד משרה:
JB-471
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברה מדהימה בלב תל אביב מנהל/ת אדמיניסטרציה וסיוע בקידום פרויקטים ניהול שוטף של המשרד תיאום בין גרמים חוץ ופנים ריכוז חשבוניות ריכוז חומר מקצועי לקראת פגישות
דרישות:
תואר אקדמי ניסיון אדמיניסטרטיבי (אפשרות מהצבא) אנגלית ברמה טובה מאורגנת, מסודרת ושירותית המשרה בלב תל אביב המשרה מלאה עם גמישות בשעות העבודה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
2301
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
חו"ל - חו"ל
|
תיאור תפקיד:
אנחנו מחפשים עוזר/ת אישית מקצועית ומנוסה לסמנכ"ל כספים שלנו. במסגרת התפקיד, עלייך לקחת חלק בניהול וביצוע משימות מול יחידות המטה והממשקים בחברה, תוך מעקב ובקרה אחר טיפול בנושאים שונים מול גורמים בכירים. תעזרי בתיאום ותפעול של פרויקטים שונים, הכנת מצגות עסקיות ברמה גבוהה בעברית ובאנגלית, וניהול התכתבויות עם יצרנים. תדרשי גם לבצע תפעול אופרטיבי שוטף של טיסות, מלונות ומסעדות בעת ביקור אצל היצרן ובעת הגעתו לארץ, לנהל יומן פגישות וגם לבצע עבודה אדמיניסטרטיבית שוטפת כגון מענה לטלפונים והזמנות ציוד משרדי.
דרישות:
• ניסיון בניהול אדמיניסטרציה לגורם בכיר - מינימום שנה חובה. • שליטה מלאה באופיס - חובה. • עברית רהוטה, אנגלית עסקית ברמה גבוהה. • יכולת ניתוח נתונים והסקת מסקנות. • תואר ראשון - יתרון. ברמת האישיות: אנו מחפשים מישהי שתוכל לדאוג לסמנכ"ל, לראות שהוא בסדר, לדאוג שהוא מספיק אוכל ומגיע בזמן למקומות. דיסקרטיות ורגישות למצבים הם חשובים. שתהיה יוזמת, תבנה את התפקיד סביב הצרכים של הסמנכ"ל. השאיפה היא למצוא מישהי שעניינה הזווית המשפטית, ולתת לה אפשרות לפיתוח ופיתוח קריירה. מודעה זו נכתבה בלשון נקבה לצורך הנוחות בלבד, והיא מיועדת לכל המגדרים בשווה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00106
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
חו"ל - חו"ל
|