תיאור תפקיד:
דרוש.ה מנהל.ת התקשרויות והצעות מחיר Bid Manager לניהול רציף של ההתקשרות המסחרית עם הלקוחות גיבוש הצעות מחיר וביצוע מו"מ ביצוע ניתוחים פיננסיים הנעת ממשקים במטריצה
דרישות:
תואר ראשון בכלכלה / מנהל עסקים / תעשיה וניהול / משפטים - חובה אנגלית ברמה טובה מאוד (דיבור, קריאה וכתיבה) - חובה ניסיון מסחרי של 3 שנים לפחות - חובה ניסיון בהובלת תהליכים בארגון מטריציוני - יתרון משמעותי ניסיון בגיבוש הצעות מחיר - יתרון משמעותי יכולות אנליטיות, יכולות הצגה והבעה בע"פ יכולת למידה עצמאית ועבודת צוות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
645131
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - חיפה והכרמל
|
תיאור תפקיד:
טיפול מלא בתביעות גוף חובה עבודה מול משרדי עו"ד חיצוניים אחריות על ניהול מו"מ עריכת תחשיבי נזק ליווי התיק עד לסגירתו
דרישות:
הסמכת עו"ד – חובה לפחות שנתיים ניסיון בטיפול בתביעות נזיקין מחברת ביטוח או ממשרד עו"ד מוכר ניסיון בעריכת תחשיבי נזק וניהול משא ומתן ישירות מול חברות הביטוח - יתרון יכולת עבודה בסביבה דינאמית יכולת עבודה תחת לחץ ועמידה בלוחות זמנים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
5390
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
• אחריות ההתקשרויות וההסכמים השונים בעסקאות מכירה בארץ ובעולם • טיפול בהתקשרויות וחוזים ומתן מענה למנהלי השיווק מכירות בארגון. • הכנת הסכמים בתיאום עם המחלקה המשפטית, עדכון הסכמים, וגיבוש נספחים. • שותפות בהכנת הצעות מחיר, ריכוז הפעילות החוזית , השתתפות בצוות מו"מ. • שותפות בהובלת וניהול המו"מ החוזי מול הלקוח לכל אורך השלבים ועד לחתימה. • אחריות להכנת אסטרטגיית זכייה עם מנהל.ת המכירות האמון על המכרז. • הובלת הסכמי שת"פ, הסכמי שמירת סודיות. • השתתפות בתהליכי GNG/BNB ו- BID/NO-BID . • השתתפות בקביעת אסטרטגיות זכייה וקביעת מחירים בהצעות היוצאות. • מקור ידע בעבודה ודרישת גופי הרכש של הגורמים המזמינים .
דרישות:
• השכלה : כלכלה, תעשייה וניהול, השכלה משפטית. • 5+ שנות ניסיון בניהול חוזים והתקשרויות/ הובלת מענה לחוזים, תחום מסחרי, ניסיון משמעותי בעסקאות בינ"ל. ניסיון בהובלת מענה למכרזים, הצעות ללקוחות בי"ל ומקומיים. • ניסיון בייעוץ משפטי בחברות מסחריות- יתרון • יכולת ביטוי גבוהה מאוד בעברית ובאנגלית בכתב ובע"פ. • שליטה באנגלית ברמת שפת אם. • ניסיון בניהול מו"מ מול לקוחות בינלאומיים. • נכונות לנסיעות לחו"ל.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
550880
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - חיפה והכרמל
|
תיאור תפקיד:
1. Proposal Planning and Strategy - Develop and implement proposal strategies o Provide competitive insights , create effective counter strategies. 2. Coordination and Collaboration o Coordinate with sales, marketing, product management, R&D, operations, & finance o Manage proposal priorities and workloads within the team in coordination with management. 3. Process Management and Improvement o Ensure proposals are completed and submitted on time. o Implement best practices and automation tools to enhance the proposal process. 4. Content and Quality Assurance Maintain and update content or proposal documentation o Ensure proposals are compelling, timely and quality responses to customers o Write proposals and perform Red Team functions for key opportunities. 5. Resource Management and Accountability o Manage proposal resources and activities o Handle escalations and SLAs within the company to ensure on-time delivery. o Responsible for the company demonstration team. 6. Product Operations - Manage product discontinuation processes o Integrate customer insights into product development and proposal strategies o Introduce automation tools to streamline product operations and reduce manual workload o Prepare and present regular reports on product operations KPIs to senior management
דרישות:
• Proven experience in proposal management or a similar role • Strong project management and organizational skills • Business orientation and Sales support experience – Minimum 5 years • Can do approach • Ability to work under pressure and meet tight deadlines • Bachelor’s Degree is an advantage • Excellent written and verbal communication skills in English and Hebrew • Proficiency in proposal management
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
873116
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - חיפה והכרמל
|
תיאור תפקיד:
אגף חדלות ופירעון בלשכת ההוצאה לפועל בכפר סבא מגייס סטודנטים המחפשים לצבור ניסיון בשירות הציבורי תחת תנאים נוחים. מדובר בעבודה מעניינית, דינמית ומשפיעה בהיקף של 120 שעות חודשיות.
דרישות:
דרישות - תנאי סף: סטודנטים הלומדים במוסדות להשכלה גבוהה המוכרים על-ידי המועצה להשכלה גבוהה או במוסדות להכשרת הנדסאים וטכנאים שבפיקוח משרד העבודה, לרבות סטודנטים הלומדים לתואר ראשון נוסף, או לתואר שני נוסף, או סטודנטים הלומדים לתואר שלישי המוכר על-די המועצה להשכלה גבוהה. סטודנטים ללימודי תעודה אינם נחשבים סטודנטים לעניין העסקה בשירות המדינה.
דרישות רצויות: ידע ב-Office ניסיון עם מערכות מחשוב
היקף משרה:
לפי שעות
קוד משרה:
JB-00024
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
למשרד עורכי דין גדול בפ"ת המצוי בתנופת צמיחה דרוש/ה פקיד/ת גבייה חרוצה וזריזה בעלת נסיון בגבייהטיפול בתיקי גביה מול חייבים של רשויות מקומיות וחברות גדולות ניהול מו"מ יעיל מול חייבים התפקיד במשרה מלאה בימים א-ה המשרד ממוקם בפתח תקווה על ציר הרכבת הקלה
דרישות:
ניסיון מוכח בגביה / מכירות/ טלמרקטינג - חובה!ניסיון במשרדי עורכי דין בתחום הוצל"פ - יתרון בעלת יכולות התנסחות ותקשורת בינאישית מעולה, בעלת יכולת וניסיון בניהול משא ומתן , בעלת אופי חרוץ, יעיל, זריז ומאורגן. ניסיון בעבודה על יישומי מחשב. עדיפות ליוצאי משרדי עורכי דין בתחום הוצל"פ ידע בתוכנת עודכנית - יתרון משמעותי.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
BSD03
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין
|
תיאור תפקיד:
לניהול מחלקה משפטית עבור חברת פרויקטים הנדסיים גלובלית דרוש/ה עורך/ת דין מנוסה! במסגרת התפקיד: עריכת והגשת מכרזים וחוזים מסחריים עבור פרויקטים הנדסיים גדולים, התנהלות מול מנהלי פרויקטים וקבלנים, השתתפות בישיבות משרה מלאה תנאי שכר מעולים!
דרישות:
תואר אקדמי רלוונטי בתחום מנהל עסקים, משפטים, כלכלה, תעשיה וניהול- חובה בעלי ניסיון בתחום המכרזים והרישומים במגזר הפרטי והציבורי- יתרון ניסיון בעריכת חוזים מסחריים- יתרון הבנה והכרה בדיני מכרזים, תקנות ונהלים רלוונטיים ניסיון בתחומי ההנדסה האזרחית - יתרון משמעותי מיומנויות ניהול זמן, סדר וארגון מצוינות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-04513
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
חו"ל - חו"ל
|
תיאור תפקיד:
- יישוב וסילוק תביעות בתחום נזקי גוף - בדיקת כיסוי ביטוחי ובחינת תנאי הפוליסה - ניהול משא ומתן והשגת פשרות עד לסגירת התביעה - ניהול ובקרה על עורכי דין מייצגים ונותני שירות
דרישות:
- רישיון עו"ד - ניסיון של מינימום 4 שנים בתחום פלת"ד/ נזיקין - ניסיון מחברת ביטוח - יתרון משמעותי
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
50076508
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
למשרד עורכי דין העוסק בדיני משפחה,
דרוש/ה עו"ד,
ניסיון בתחום – יתרון
מקום העבודה- אשדוד.
שליטה מלאה בתוכנות האופיס.
עברית ברמת שפת אם.
דרישות:
שליטה מלאה בתוכנות האופיס.
עברית ברמת שפת אם. *לאחר הגשת המועמדות למשרה ישלח אליך מייל מאתר "NETO שווה לעובדים" לצורך השלמת תהליכי הגיוס*
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-397492
|
תיאור תפקיד:
Deloitte - the leading and largest firm in the world for consulting and accounting services is looking for a Junior Consultant for Indirect Tax to join our Tax Department. Our expert team provides specialized advice on indirect tax issues, guiding companies through complex tax landscapes. Led by top professionals with experience from the tax authority and consulting for leading companies, we support clients in all aspects of indirect taxes. This includes representation in tax hearings, obtaining pre-rulings from tax authorities, and offering strategic opinions. Our work optimizes VAT reporting, reduces tax burdens, and supports both local and international transactions with comprehensive tax planning. What You Will Do: - Provide expert advice on all aspects of indirect taxes, including VAT and international transactions. - Represent clients in tax hearings and assist in obtaining pre-rulings from tax authorities. - Optimize VAT reports to reduce tax burdens and maximize eligibility for VAT refunds. - Support complex local and international transactions by developing comprehensive tax plans. - Advise on the planning of import, export, and customs tax payments to minimize tax liabilities on products.
דרישות:
-Bachelor’s degree in Law/Accounting - Mandatory -Completion of an internship (post internship in Law/Accounting) – Mandatory -High level of English – Mandatory . -Great Writing and presentation skills – Mandatory -One year of experience in indirect taxes – significant advantage -Experience from large CPA or law firms - advantage.
* We at Deloitte believe that diversity and inclusion among our people is a critical element in our success and therefore we foster an organizational culture that includes and embraces diversity in all its forms.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00446
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
טיפול בתיקי גביה הכולל שיחות עם חייבים ואחריות על משמרת של פקידות גביה. התפקיד במשרה מלאה בימים א-ה החל משעה 8-9 למשך 8.5 שעות המשרד מאופיין באווירה נעימה וצעירה וממוקם בפתח תקווה על ציר הרכבת הקלה
דרישות:
ניסיון בעבודה בתחומי הגביה או שירות לקוחות במוקדי שירות - חובה! בעל/ת יכולות התנסחות ותקשורת בינאישית מעולים, יחסי אנוש מעולים ! בעל/ת משמעת עצמית, חריצות ויעילות. יכולת לניהול עצמי וצוות. ידע וניסיון בעבודה על יישומי מחשב.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
BSD12
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין
|
תיאור תפקיד:
לפעילות ייחודית בתחומה דרוש/ה עו"ד עם ניסיון בתכנון ובניה לניהול פרוייקטים נדלניים. התפקיד כולל: רשום זכויות, הסדרה על שם מדינת ישראל, ליווי הליכים משפטיים והסדרת זכויות (אל מול מנהל מקרקעי ישראל, רשויות מקומיות, גופים ממשלתיים). תאום בין הגופים, הובלת מהלכים, מעורבות מול העסקאות הכי גדולות במשק תוך חילוץ חסמים בירוקרטיים ועוד. משרה מלאה.
דרישות:
תואר אקדמאי עם 10 שנות ניסיון בתחום הנדל"ן, או 7 שנות ניסיון בתחום הנדל"ן + תואר שני רישום ודיני מקרקעין עבודה עם רשויות מקומיות, רמ"י,משרדי ממשלה ופרטיים חובה ידע בתכנון ובניה, הבנה וקריאת תשריטים ידע והבנה בתחום רישום זכויות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-254
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - ראש העין
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
טיפול בתיקים וניהול משא ומתן, טיפול בפרוצדורות, קבלת חוות דעת, ביצוע תחשיבים ומתן הנחיות בתיקים. עמידה ביעדים מקצועיים ותפעוליים עבודה בצוות מקצועי ואיכותי עם אופציות קידום נרחבות
דרישות:
· ניסיון בתחום הפלת"ד · ניסיון בניהול מו"מ · מוטיבציה גבוהה · יחסי אנוש מצויינים · עדיפות לבעלי/ות ניסיון בעבודה בחברת ביטוח בתחום הפלת"ד * המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-5
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
דרום - אשדוד, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
- מתן ייעוץ משפטי ורגולטורי בתחום ההשקעות - ליווי עסקאות מגוונות ואסטרטגיות ליחידות עסקיות - ליווי וועדות השקעה - עריכת הסכמים מסחריים מגוונים לרבות הסכמי מימון - עבודת ממשקים פנים וחוץ ארגונית הכוללת ממשקי בחו"ל
דרישות:
- עורך/ת דין מוסמך/ת - ניסיון של 8 שנים לפחות בעולמות המסחריים ממשרדים מובילים - ידע וניסיון מעמיק בדין מסחרי ודיני שוק ההון - אנגלית ברמה גבוהה - ידע בעולמות הרגולציה - יתרון משמעותי
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
50059272
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה ממשלתית באזור לוד דרוש/ה אחראי/ת התקשרויות שירותים ויועצים. תיאור התפקיד: ניהול הליך מכרזים מהשלב הראשון ועד לחתימת החוזה איסוף צורכי התקשרות, הכנת מסמכים ופרסום מכרזים ניהול מו"מ מול ספקים ושותפות בניהול ההתקשרות ייעוץ והדרכה לגורמים מעורבים בהליך המכרזי. משרה מלאה תנאים מעולים למתאים/ה!
דרישות:
תואר אקדמי בכלכלה/מנהל עסקים/חשבונאות/לוגיסטיקה/משפטים/תעשייה וניהול ניסיון בעריכת הליכים תחרותיים בהתאם לחוק חובת המכרזים ניסיון של שנתיים לפחות בכתיבת מסמכים משפטיים ו/או מסחריים ניסיון בעבודה עם OFFICE תואר שני – יתרון ניסיון בעבודה ב SAP - יתרון כושר ביטוי בכתב ובעל פה בשפה העברית ברמה גבוהה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
202239
אזור:
מרכז - שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
|