דרושים בתחום משפטים

 חפש  חפש משרה
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 36 משרות עבודה בתחום משפטים

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
תיאור תפקיד:
חברה מובילה בתחומה מגייסת לשורותיה עורכי פטנטים איכותיים ומקצועיים בעלי ניסיון קודם או מועמדים המעוניינים לבצע הסבה לתחום תוך רצון להשתלבות במחלקות מכשור רפואי וטכנולוגיות מחשוב.
דרישות:
- תואר ראשון – חובה – בתחומי המדעים המדוייקים או מדעי המחשב/הנדסת תוכנה/מתמטיקה/הנדסת נתונים/הנדסת מערכות/תקשורת מחשבים/הנדסה ביו-רפואית/הנדסה/מכשור רפואי. - ניסיון קודם כעורך פטנטים ורישיון עריכת פטנטים - חובה, או לחילופין בעלי תואר אקדמי רלוונטי עם רצון לבצע הסבה מקצועית לתחום הקניין הרוחני. - יכולת כתיבה מוכחת באנגלית ורקע טכני מבוסס. - עברית ואנגלית ברמת שפת אם. - יכולת ליקוט מידע ממאגרים מורכבים וניתוח דקדקני מדעי של המידע הרב. - יכולת חשיבה לוגית, ראייה מדעית, הבנת תהליכים ונושאים טכניים. ** יש להעביר קורות חיים באנגלית בלבד ** תנאים: ~ משרה גמישה - חלק מהזמן במשרד וחלק מהזמן עצמאית מהבית. ~ נסיעות ותנאים סוציאליים עפ"י חוק. ~ ציוד לעבודה שוטפת. ~ מתנות מפנקות בימי הולדת ובחגים. ~ אירועי האפי האוור. ~ אירועי גיבוש למחלקות. ~ מסיבות פורים וחנוכה. ~ סביבת עבודה טכנולוגית מפנקת נוחה וחדשנית. ~ מטבח מפנק. * משרה מס׳ #118983 *לאחר הגשת המועמדות למשרה ישלח אליך מייל מאתר "NETO שווה לעובדים" לצורך השלמת תהליכי הגיוס*
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-02000
אזור: מרכז
קרא עוד
תיאור תפקיד:
מנהל תחום ייעוץ משפטי ביצוע
לשכה משפטית

להגשת מועמדות יש להיכנס לקישור במודעה זו ולבחור במשרה הרלוונטית בעמוד הדרושים בציון משרה מס' 1238/21
מועד אחרון להגשה הינו 1/7/2021 בשעה 23:59
רק פניות מתאימות תענינה
תינתן עדיפות למועמדים עם מוגבלות, לבני העדה האתיופית ולבני העדה הדרוזית
*המודעה פונה לנשים ולגברים כאחד

דרישות:
תואר ראשון במשפטים
• רישיון בעריכת דין בישראל, בותק מינימאלי של 4 שנים כעו"ד
• ניסיון מקצועי של 3 שנים לפחות במהלך 6 השנים האחרונות בליווי משפטי/ייעוץ משפטי של מזמין ו/או קבלן בקשר עם ביצוע עבודות קבלניות
יתרונות:
• ניסיון של שנתיים לפחות בליווי/ייעוץ משפטי בקשר עם ביצוע עבודות קבלניות בתחומי התשתית ו/או הפיתוח.
• ניסיון של שנתיים לפחות בניהול ו/או ייצוג בהליכים משפטיים אזרחיים/מסחריים, ובתחום הביצוע הקבלני בפרט.
• ניסיון של שנה לפחות בכל אחד מהתחומים הבאים: מכרזים / משפט מנהלי / מקרקעין וסטטוטוריקה / תכנון ובניה / רגולציה וחקיקה.
• רקע מקצועי בתחום התשתיות, ותשתיות תחבורה בפרט.
•ניסיון של שנה לפחות בייעוץ משפטי (פנימי ו/או חיצוני) לחברה ממשלתית ו/או לחברה/ארגון המעסיק לפחות 100 עובדים.
• תואר שני במשפטים / כלכלה / מנהל עסקים / הנדסת תעו"נ / מדעי המחשב.
• יכולת קריאה וכתיבה באנגלית ברמה גבוהה.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 1238/21
אזור: מרכז
קרא עוד
תיאור תפקיד:
למשרד עורכי דין גדול ומוביל המונה 25 עורכי דין הממוקם בא.ת. פולג בנתניה דרוש /ה עו"ד צעיר /ה
התפקיד כולל:
גבייה, הוצאה לפועל וליטיגציה, עבודה מול לקוחות והופעות בבתי משפט.
משרה מלאה (08:00 עד 17:00).
תנאים טובים למתאימים ואפשרות לקידום
חובה לציין את המשרה המבוקשת וציפיות שכר.
דרישות:
ניסיון קודם בתחום של לפחות שנה.
תואר ראשון במשפטים, גישה וידע מינימאלי במחשבים.
* המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00005
אזור: שרון, דרום, אילת
קרא עוד
תיאור תפקיד:
משרד עו"ד מוכר באזור מתחם הבורסה בר"ג מגייס מנהל/ת תיקי לקוחות בתחום המקרקעין.
המשרה כוללת עיסוק בתיקים וקשר עם לקוחות המשרד.
המשרד צמוד לתחנת הרכבת ת"א מרכז.
דרישות:
ניסיון כמנהל/ת/ר"צ של שימור לקוחות- יתרון.
ניסיון כר"צ בחברות אשראי- יתרון.
קצינות בצבא- יתרון.
ידע במקרקעין- יתרון 
אסרטיביות, יכולת ארגון גבוהה מאוד, עמידה ביעדים!!!
משרה מלאה- 8-17 או 8-16
שכר- 8-9K ברוטו 
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: j-2112
אזור: מרכז
קרא עוד
תיאור תפקיד:
פקיד/ת הוצל"פ עם נסיון לניהול תיקי לקוחות.
התפקיד כולל: ביצוע כל הליכי ההוצל"פ- הקמת תיקים, עיקולים, גביית חובות וכו'.
מיקום: מתחם הבורסה בר"ג. המשרד ממוקם קרוב לתחנת רכבת "ת"א מרכז ".
ימים א'-ה', משרה מלאה.
דרישות:
אסרטיביות - חובה.
יישומי אופיס - חובה.
נסיון בניהול תיקי לקוחות /גבייה - חובה.
נט המשפט +עודכנית- יתרון מובהק.
נסיון בהוצל"פ - יתרון מובהק.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: j-1936
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לפירמת רו"ח ויעוץ עסקי BDO דרוש/ה רו"ח או עו"ד לאשכול המיסים למחלקת מיסוי ישראלי.
התפקיד כולל:
- מיסוי תאגידים וחברות.
- ייצוג אל מול רשויות המס, דיוני מס ללקוחות, מתן חו"ד משפטי וכו'.
משרה מלאה בתל אביב.
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
דרישות:
- רו"ח מוסמך / עו"ד מוסמך
- נסיון של שנתיים לפחות בעיסוק בתחומי מס הכנסה
- ניסיון של שנתיים לפחות באחת ממחלקות המיסים במשרדים הגדולים/בינוניים או ממשרד עו"ד עם ניסיון במיסים
- אנגלית ברמה גבוהה
- יכולת התנסחות בכתב ובעל פה ברמה גבוהה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-2074
אזור: מרכז, שרון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
 לחברת אנליסט דרוש/ה עו"ד לתחום הגמל וההשתלמות!

משרה מלאה בימים א'-ה'
בין השעות 08:30-17:00 + נכונות לשעות נוספות

המשרה ממוקמת בת"א

דרישות:
  • ידע וניסיון בתחום הגמל וההשתלמות - חובה
  • ניסיון רלוונטי - 3 שנים ומעלה
  • בעל/ת נכונות לעבודה אינטנסיבית
  •  בעל/ת יחסי אנוש טובים
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 146248
אזור: מרכז
קרא עוד
תיאור תפקיד:
דרוש/ה עו"ד/משפטן.ית  לניהול תיקי לקוחות לעבודה מעניינית ומאתגרת!
לחברה הנותנת שירותים בתחום ניהול תכניות אופציות והטבה לעובדים ובתפעול עסקאות של מיזוגים ורכישות, דרוש/ה מנהלת תיקי לקוחות.
התפקיד כולל:
מתן תמיכה וליווי מקצועי שוטף, הכנה וקריאה של הסכמים, ניהול מסדי נתונים, עריכת חישובי מס, תפעול עסקאות ועוד
דרישות:
תואר במשפטים/ עו"ד- חובה.
אנגלית ברמה גבוהה- דגש על כתיבה וקריאה.
שליטה באקסל.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 1001
קרא עוד
תיאור תפקיד:
למשרד עורכי דין בוטיק מוביל וייחודי בתחום המקרקעין והמיסים,
בסביבת עבודה איכותית ומושקעת ברמה גבוהה,
דרוש/ה עו"ד בתחום המקרקעין לעבודה מאתגרת ומעניינת
המשרד מייצג בתיקים מאתגרים וגדולים במשק בתחום המקרקעין והמס.
דרישות:
- ניסיון הכרחי של שנתיים במשרד עו"ד בתחום המקרקעין בעריכת חוזים לרבות עסקאות קומבינציה,
  תמ"א וליווי פרוייקט בניה על כל שלביו.
- עדיפות לעו"ד בעל רקע במיסים ו/או עו"ד ורו"ח בהכשרתו
- העבודה במשרה מלאה בימים א-ה בשעות 8:30 - 19:00
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00012
אזור: מרכז, שרון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
מגדל, חברת הביטוח הגדולה והמובילה בישראל, מגייסת מיישב/ת תביעות חבויות גוף.
במסגרת התפקיד:
#בחינת פוליסות ובדיקת כיסוי ביטוחי
#עבודה עם ממשקים- חיתום, סוכנים, עו"ד
#ניהול מו"מ לסילוק פנימי של תביעות
#פיקוח ובקרה על עבודת נותני שירות חיצוניים
#התכתבויות עם מבטחי משנה באנגלית
דרישות:
#רישיון עו"ד
#ניסיון של 3 שנים לפחות בטיפול תביעות נזקי גוף (חבויות)- חובה
#ניסיון בניהול מו"מ
#שליטה טובה באנגלית
#ניהול משימות, הבחנה בין עיקר לטפל
#עמידה על איכות תוצרים תוך עמידה בלוחות זמנים מאתגרים
#בעל/ת אחריות ויכולת עבודה עצמאית
#בעל/ת תודעת שירות ותקשורת בינאישית גבוהה
#בעל/ת כישורים לעבודה בצוות
מגדל מעודדת העסקת אנשים /נשים עם מוגבלויות ומנגישה את סביבת העבודה לצרכיהם /ן.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 131601
קרא עוד
תיאור תפקיד:
• Provide day to day legal support for cross-functional teams including Sales, Marketing, IT, Finance, HR, Product, R&D, and Management.
• Create and maintain standard templates, business processes and internal policies.
• Perform and provide other general corporate legal consultation.
• Working with company’s external law firm to manage the legal work of the company’s Board of Directors.
דרישות:
• L.LB degree and MBA (preferred).
• 3-5 years of experience in the following legal areas: commercial law, public company legal and secretary work.
• Excellent drafting and negotiating experience with various commercial agreements, including licensing, SaaS, distribution, agency, procurement, consultancy, services, etc.
• Knowledge in IP, compliance, financing, ESOP, and privacy.
• Membership Israeli bar.
• In-house legal and high-tech experience preferred.
• Self-driven, Assertive and proactive personality.
• Detailed and business oriented, while able to see the bigger picture.
• Flexible and enjoys working in a very dynamic and multi-disciplinary environment.
• Excellent interpersonal skills.
• Good ability to communicate legal issues and solutions clearly and concisely.
• Excellent written and oral communication skills.
• Fluent English and Hebrew.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00742
קרא עוד
תיאור תפקיד:
למשרד עו"ד גלובלי ומצליח בת"א דרוש/ה עו"ד מסחרי למשרה מלאה.
במסגרת התפקיד: עריכת הסכמים משפטיים, ייעוץ משפטי ללקוחות בכירים, חתימה על NDA's ועוד.
שכר גבוה ותנאים מעולים.
דרישות:
אנגלית ברמת שפת אם - חובה
ניסיון קודם כעו"ד מסחרי
זמינות למשרה מלאה באופן מידי
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00282
אזור: מרכז, שרון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
· ביצוע תהליכים לקבלת הצעות לביטוח ועריכת/חידוש ביטוחים מורכבים ללקוחות עסקיים גדולים
· ליווי הלקוח ברמת ההנהלה הבכירה של הלקוח
· התנהלות יומיומית מול מבטחים ומבטחי משנה בארץ ובחו"ל, ניהול מו"מ
· ביצוע משימות כגון הוצאת אישורי ביטוח, איסוף מידע, השוואת מסמכים, התאמת חוזי ביטוח לצרכים השוטפים של הלקוחות
· מענה לשאלות מקצועיות הכוללות סוגיות ביטוחיות / משפטיות / מסחריות
· טיפול בפן האדמיניסטרטיבי, כולל מילוי טפסים על ידי לקוח, מעקב גביה, קבלת מסמכי פוליסה ובדיקת תקינותם, תיוקים
· ליווי בטיפול בתביעות ביטוח
דרישות:
· עדיפות לעו"ד עם ניסיון בתחום המסחרי / הסכמים / דיני חברות /דיני ני"ע
· אופי שירותי ומשימתי
· דיוק ויכולת אנאליטית
· יכולת ניסוח גבוהה בעברית
· נדרשת אנגלית ברמה גבוהה מאוד ואין אפשרות להתפשר בנושא זה שכן העבודה עם מסמכים מורכבים באנגלית ושיחות יומיומיות עם גורמים בחו"ל.
· יכולת למידה עצמית וקליטת חומר מקצועי מורכב – ככל שהעובד/ת י/תשלוט בחומר, הוא/היא י/תזכה לעצמאות יותר גדולה.
· יכולת עבודה בקצב אינטנסיבי
· ראש גדול וכתפיים רחבות
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00273
אזור: מרכז, שרון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
למשרד רו"ח BAKERTILLY דרוש/ה איש/אשת מיסים
משרד רו"ח בייקר טיילי ישראל הינו חלק מרשת בייקר טילי העולמית. המשרד מספק שירותי ביקורת, מס וייעוץ לחברות ויחידים בארץ ובחו"ל, בכל תחומי הפעילות במשק.
בייקר טילי מחפשת כעת איש מיסים נוסף שיצטרף למחלקת מיסוי,
המחלקה מעניקה ליווי וייעוץ שוטף במגוון תחומי המסים, מייצגת בשומות ובהליכים שונים בפני רשות המיסים, מלווה עסקאות, מטפלת בקבלת החלטות מיסוי, כותבת חוות דעת, ועוד.
עבודה בכפיפות לראש המחלקה ומול הלקוחות ושותפי הביקורת.
דרישות:
רואה חשבון מוסמך
3-5 שנות ניסיון במשרד גדול או בינוני במחלקת מיסים.
אנגלית ברמה גבוהה. 
היכרות טובה של חוקי המס בדגש על היכרות עם תחום המיסוי הבינלאומי.
ניסיון בתחום מחירי העברה- יתרון
יכולת מענה על שאלות במהירות ובזריזות וזמינות לעבודה בשעות מאומצות
יכולת ניסוח בעל פה ובכתב ברמה גבוהה.
יכולת למידה עצמית והתמודדות עם אתגרים מקצועיים מורכבים.
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00004
אזור: מרכז
קרא עוד
תיאור תפקיד:
מרכז/ת פעילות זכיינים - אגף התפעול (משרה 30-2021):

תיאור התפקיד:
א. פיקוח על הזכיינים הפועלים באתרי האוניברסיטה: שרותי הסעדה, חנויות צילום, הפעלת מכונות כביסה, פיקוח בנושאי ניקיון, כשירות מתקנים, תברואה, מחירים וכו'.
ב. ריכוז וקידום פניות ובקשות להתאמות הנגישות וטיפול בתלונות סטודנטים עם הזכיינים בכל אתרי האוניברסיטה.
ג. סיוע ומעקב אחר הגשת פוליסות ביטוח, ערבויות ורישיונות עסק לזכיינים.
ד. הדרכת הזכיינים בשימוש ברכוש האוניברסיטה ומתן סיוע בפתרונות לוגיסטיים בתאום עם יחידות האוניברסיטה.
ה. סיוע בהכנת טיוטות הסכמי מכרזים חדשים, חידוש והארכת זכיינות. סיוע לאגף כספים בגביית תשלומים המעוכבים על ידי הזכיינים.
ו. ביצוע ביקורות ומעקב בתחום בטיחות המזון והיגיינה האישית עם הזכיינים עפ"י הדין ונהלי האוניברסיטה.
ז. סיוע בטיפול בסוגיות הנגישות.
ח. ריכוז ועדת המנזות ומעקב אחר יישום החלטותיה.
ט. ביצוע מטלות נוספות בהתאם להנחית הממונה.
י. כפיפות: סמנכ"ל תפעול.
דרישות:
א. תואר אקדמי.
ב. ניסיון של 3 שנים בתחומים רלוונטיים.
ג. רצוי ניסיון בניהול ופיקוח על נותני שירותים.
ד. רצוי ניסיון בהכנת מכרזים ומסמכי התקשורת עם זכיינים/ ברי רשות.
ה. רצוי ניסיון בעבודה/הכשרה- בנושאי בטיחות במזון.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 30/2021
אזור: דרום
קרא עוד
1 2 3 >