תיאור תפקיד:
דרוש/ה מנהל/ת חשבונות במשרה מלאה לחברה קטנה בתל אביב לחברה קטנה בתל אביב דרוש/ה מנהל/ת חשבונות. משרה מלאה בתל אביב. עבודה באווירה נעימה ותנאים מעולים למי שיצטרף / תצטרף לחברה!
דרישות:
את מי אנחנו מחפשים? מנהל/ת חשבונות עם ניסיון קודם של לפחות 5 שנים. נסיון עם תוכנת PRIORITY נסיון כמנהל/ת חשבונות יחיד/ה זמינות למשרה מהמשרדים שלנו בתל אביב מוטיבציה גבוהה, תשומת לב לפרטים ויחסי אנוש מצוינים.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-4579
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
למשרד רו"ח מוביל בחדרה דרוש /ה מנהל /ת חשבונות עד מאזן, משרה מלאה עם גמישות בשעות, מתאים גם למשרת הורה. שכר מעולה ותנאים טובים, עבודה באווירה נעימה. המשרה מידית.
דרישות:
ניסיון בהנהלת חשבונות ממשרד רו"ח- חובה ניסיון בהנהלת חשבונות ממשרד רו"ח עד מאזן- יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, לפי שעות
קוד משרה:
2238
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר
צפון - חיפה והכרמל
|
תיאור תפקיד:
מטרת התפקיד: בחינה וניתוח בקשות אשראי, של לקוחות עסקיים לרכישת רכבי עבודה לעסקים במטרה לצמצם את סיכוני האשראי במתן הלוואות. איך יראה היום שלך?בדיקה וניתוח בקשות אשראי מורכבות למימון רכבי עבודה לעסקים, כולל ניתוח דוחות כספיים, חישוב יכולת שירות חוב ועוד. הכנת תרשומות אשראי לצורך דיון, גיבוש תובנות וקבלת החלטות. ניהול פגישות עם לקוחות לצורך קבלת מידע נדרש וגיבוש אומדן הסיכון. חיזוק הקשר עם הלקוחות העסקיים והובלת משימות באופן עצמאי. ניהול ממשקי עבודה שוטפים מול חטיבת המימון, מחלקת בקרת חוזים ומחלקת שרות לקוחות.
דרישות:
תואר ראשון בכלכלה, חשבונאות ו/או מנהל-עסקים – חובה ניסיון מוכח בניתוח אשראי עסקי של שנתיים לפחות בצוות אשראי בבנק/חברת מימון חוץ בנקאית . משרה מלאה בראש העין
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
4221
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
מטרת התפקיד:להוות אוטוריטה מקצועית בתחום הגביה והביטחונות לצוות ולסייע למנהל בהבטחת זרימה אפקטיבית ויעילה של משימות המחלקה לאורך יום העבודה כולל ניתוח נתונים והצגתם. איך יראה היום שלך:מתן מענה לשאלות מקצועיות של עובדים במחלקה ביצוע הדרכות מקצועיות וליווי החונכים בחניכה ליווי צוות הגביה והביטחונות במהלך המשמרת על מנת לוודא עמידה ביעדים ביצוע שיחות בכיר ללקוחות גביה ("אסקלציה ניהולית ראשונה") הצפת נושאים לשיפור / אתגרים למנהל המחלקה בשוטף אחריות על עדכון תכנים במערכת ניהול ידע ("אוטונומי") אחריות על ביצוע בקרה תקופתית של נתוני הבטחונות אחריות על בקרת תהליכים משפטיים מול משרדי עו"ד ונציג טיפול משפטי כולל הכנת דוחות בקרה ודיווח. גיבוי ניהולי למנהל המחלקה בהעדרו
דרישות:
ניסיון קודם בעולמות הגביה של לפחות 3 שנים - חובה שליטה גבוהה ב- EXCEL - חובה ניסיון עבודה בצוות גביה בחברת מימון / משרד עו"ד בתחום הגביה - יתרון משמעותי ניסיון / תעודה בהנהלת חשבונות - יתרון משמעותי שליטה בשפות נוספות (אנגלית / ערבית / רוסית) - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
4267
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לחברה בינלאומית מובילה בתחום הטכנולוגיה דרוש/ה נציג/ת Back Office לתפקיד מגוון, מעניין ובעל אחריות רחבה. תיאור התפקיד
עבודה שוטפת מול מחלקות כספים, שיווק ומשאבי אנוש טיפול בחשבוניות, ספקים והזמנות רכש בניית תקציבי שיווק רבעוניים וניהול מעקב אחר ביצועם הפקת דוחות וניתוח נתונים עסקיים מעקב ובקרה על קמפיינים דיגיטליים, תמריצים ואירועים עבודה שוטפת מול גורמים בארץ ובחו"ל, כולל ממשקים חוצי ארגון
פרטים נוספים: מיקום: פתח תקווה משרה מלאה, ימים א’-ה’ (אין עבודה היברידית)
דרישות:
שליטה גבוהה מאוד ב־Excel וביישומי Office – חובה אנגלית ברמה גבוהה (קריאה, כתיבה ודיבור) – חובה ניסיון קודם בתפקיד Back Office / אדמיניסטרציה עסקית / כספים – חובה ניסיון בעבודה עם מערכות ERP – יתרון יכולת סדר, ארגון ודיוק גבוהה אחריות, יחסי אנוש מעולים, ויכולת עבודה בצוות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
18613
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
מעקב אחר חובות פתוחים טיפול שוטף בגבייה תשלומים מלקוחות החברה ביצוע שיחות יזומות לצורך תיאום וסגירת תשלומים. הקלדת נתונים ומעקב אחר התחייבויות. העבודה בכפיפות למנהלת מחלקת גבייה
דרישות:
ניסיון קודם בגבייה - יתרון משמעותי (עדיפות לניסיון מתחום הקמעונאות) עד שנתיים שליטה מלאה באופיס ואקסל ניסיון בעבודה עם לקוחות עסקיים - יתרון משמעותי היכרות מערכות ממוחשבות בדגש על פריוריטי- יתרון משמעותי כושר ביטוי מעולה בע"פ ובכתב יחסי אנוש טובים יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות. העבודה במודיעין במשרה מלאה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
852
אזור:
מרכז - מודיעין
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
חו"ל - חו"ל
|
תיאור תפקיד:
לבית השקעות דרוש/ה רפרנט/ית בק אופיס למחלקת התפעול בקרנות השקעה האלטרנטיביות. במסגרת התפקיד: * ריכוז המידע והנתונים במערכת CRM * הבנת הצרכים ואפיונים מול מחלקת מערכות מידע * שליחת מיילים לסוכנים, הזנקת טפסים ובדיקת תקינותם
דרישות:
* תואר ראשון- חובה * אנגלית ברמה טובה (קריאה) - חובה * ניסיון בתפקיד אדמיניסטרטיבי / תפעולי / שירותי – יתרון משמעותי * הכרות ועבודה עם מערכת CRM – יתרון משמעותי * אקסל ברמה טובה – יתרון משמעותי
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-4305
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
למחלקת הכספים של מור בית השקעות דרוש/ה מנהל/ת חשבונות עדיפות עד מאזן. התפקיד כולל פקודות יומן ללא מלאי, התאמות בנקים, ספקים , לקוחות, תשלומים (מס"ב) ופקודות חתך.
דרישות:
תעודת הנהלת חשבונות - חובה ידע בחשבשבת - חובה ידע באופיס ברמה טובה - חובה דיווחים לרשויות - יתרון ניסיון של 3 שנים בתחום - יתרון חריצות , יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות במקביל
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
155743
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
לעמותה מובילה הממוקמת בתל אביב דרוש/ה רפרנט/ית כספים. התפקיד כולל: אחריות על תפעול מערך התשלומים והגביה בעמותה, הפקת חשבוניות, גבייה, מעקב ובקרה אחר סטטוס תשלומים וחייבים, הפקת דוחות ועוד.
דרישות:
תואר ראשון בכלכלה/מנהל עסקים וכדו' - יתרון הכשרת הנה"ח - יתרון שליטה בחשבשבת ניסיון תפעולי בהיבטי כספים ניסיון בגבייה/הנה"ח אקסל ברמה טובה יחסי אנוש מצוינים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
614518
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
חברת מלם שכר, מקבוצת- Malam-Team, מעוניינת לגייס רפרנט/ית נוכחות. הזדמנות מעולה להיכנס לעולם השכר והנוכחות – גם בלי ניסיון או קורסים! מה כולל התפקיד: - טיפול בדיווחי נוכחות של עובדים. - הזנת נתונים ובקרת שעות עבודה. - מתן מענה לעובדים ולמנהלים בנושאי חופשות והיעדרויות. - עבודה שוטפת מול צוות השכר.
דרישות:
- יכולת דיוק, סדר וארגון; - יחסי אנוש טובים ושירותיות; - שליטה בסיסית באופיס (ובמיוחד Excel); - נכונות מלאה לטווח ארוך;
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
532686
|
תיאור תפקיד:
בקרת הזמנות רכש, בדיקת התאמה לחשבוניות שמתקבלות וקליטת חשבוניות ספקים התנהלות מול ספקים , ניתוח כרטסת , הכנת תשלום לספק תקשורת שוטפת מול ממשקים שונים בפעילות ציי הרכב, כולל סוכנות הביטוח של כלמוביל, ספקים, לקוחות ומחלקת הכספים בכלמוביל. רישום קבלות ופקודות יומן בעקבות החזרים המתקבלים מגופים שונים. מעקב ובקרה אחר ניהול חשבוניות. משימות שונות בהנהח"ש של היחידה לפי הצורך.
דרישות:
תעודת הנהלת חשבונות סוג 2 - חובה ניסיון מוכח של לפחות שנה בהנהלת חשבונות - חובה אקסל ברמה טובה - יתרון היכרות עם תחום הליסינג - יתרון מיקום - ראש העין
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
4276
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
1. אחריות לקביעה ועריכת חיוב ארנונה לנכסים בהתאם לתוכנית העבודה של האגף, לפי המדיניות העירונית, הדין והנחיות הממונים. 2. עדכון נתוני שומה ויצירת חיוב עדכני במערכת המידע. 3. אחריות למתן מענה איכותי ומקצועי בכל ערוצי התקשורת השונים בזמן המוגדר להשגות ופניות מלקוחות. 4. ייצוג העירייה בפני ועדת ערר ובתי משפט. 5. ביצוע סיורים וביקורות בנכסים על פי הצורך. 6. קיום קשרי עבודה פנים עירוניים ועם גופים מחוץ לעירייה. 7. ביצוע משימות נוספות במסגרת התפקיד, לפי הנחיית הממונה.
דרישות:
1. *תואר אקדמי שקיבל הכרה על-ידי המועצה להשכלה גבוהה או שהוכר על-ידי משרד החינוך במחלקה להערכת תארים אקדמיים מחוץ לארץ. או הנדסאי.ם/ טכנאי.ם 2. ידע והיכרות בתחום מיסוי מוניציפלי – יתרון. 3. ידע וניסיון בעבודה עם מערכות ממוחשבות ובהפעלת יישומי OFFICE. ידע וניסיון בקריאת שרטוטי מבנה. 4. מיומנויות תקשורת וכושר ניהול משא ומתן. 5. תודעת שירות גבוהה. 6. יחסי אנוש טובים. 7. ידיעת השפה העברית ברמה טובה מאוד. 8. כושר ביטוי טוב בכתב ובעל פה. 9. היתכנות לעבודה בשעות ובימים לא שגרתיים.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
63ד/2024
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - אשדוד, אשקלון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בחיפה דרוש/ה רפרנטית תפעול ופיננסים אחראית ומדויקת, למשרה מלאה ולטווח ארוך. תיאור תפקיד כללי: – אחריות על תהליכים תפעוליים ופיננסיים מול חברות ובתי השקעות – עבודה אדמיניסטרטיבית, מעקבים ובקרה על תהליכים פיננסיים – תמיכה שוטפת במחלקת הנהלה ותפעול תנאים: – שכר: 38–50 ₪ לשעה (בהתאם לניסיון וליכולות) – סביבת עבודה מקצועית ויציבה – אפשרויות קידום והתפתחות לטווח ארוך – למתאימים קיימת אופציה לליווי בהוצאת רישיון פנסיוני ומתכנן/ת פיננסי מיקום: חיפה מעוניינת להשתלב בתפקיד משמעותי עם אחריות ואופק מקצועי? שלחי קורות חיים עוד היום!
דרישות:
– משרה מלאה, ימים א’-ה’ – סדר, ארגון וראש גדול – חובה – שליטה מלאה באופיס ובמיוחד באקסל – ניסיון קודם בתפקיד דומה – יתרון משמעותי – מתאים גם למועמדים/ות בתחילת הדרך – תינתן הכשרה מלאה שליחת קורות חיים מהווה הסכמה לשמירת פרטיך במאגר חברת ג׳וב ספייס ולפנייה אליך בנוגע למשרות עתידיות. ניתן לעיין במידע, לתקנו או לבקש את מחיקתו בכל עת באמצעות פנייה ל־ [email protected]. למידע נוסף – ראה/י את מדיניות הפרטיות: https://www.jobspacepro.com/privacy-and-policy.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
15807
אזור:
צפון - עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
|
תיאור תפקיד:
אם את/ה בעל/ת רקע בגבייה, זיקה להנהלת חשבונות ואסרטיביות לצד שירותיות - מקומך איתנו!למשרד רו"חן ותיק, צומח ובעל אווירה משפחתית במרכז תל אביב, דרוש/ה מזכיר/ת גבייה במשרה מלאה. תיאור התפקיד:- עבודה בצמוד למנהלת גבייה שימוש כיד ימינה בכל הקשור לגבייה.
- ניהול הקשר השוטף מול לקוחות המשרד בנושאי תשלומים.
- מעקב ובקרה אחר תשלומים וביצוע התאמות נדרשות.
- עבודה אדמיניסטרטיבית שוטפת תומכת גבייה.
תנאי המשרה:
- מיקום: מרכז תל אביב (נגישות מעולה! בסמוך לרכבת הקלה ותחנת רכבת ההגנה).
- היקף: משרה מלאה.
- גמישות בשעות העבודה.
- תנאים טובים למתאימים/ות!
שלח/י קורות חיים והצטרפ/י למשפחה!
דרישות:
- ניסיון מוכח בתחום הגבייה - חובה.
- רקע/זיקה להנהלת חשבונות – יתרון משמעותי.
- אסרטיביות גבוהה ויכולת עמידה ביעדי גבייה.
- יחסי אנוש מעולים ורמת שירות גבוהה.
- הבנה ונוחות בעבודה עם מספרים.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00001
|
תיאור תפקיד:
דרוש.ה רכז.ת בילינג (דיווחי שעות ושכר) ובק אופיס מנוסה ומסודר.ת, להצטרפות מיידית לצוות ה-Back Office. מדובר בתפקיד ליבה אדמיניסטרטיבי-תפעולי מאתגר ומגוון, המשלב אחריות על תהליכי חיוב וניהול תהליכי בק אופיס מול ממשקים פנים וחוץ ארגוניים. תיאור התפקיד ועיקרי אחריות: ניהול תהליכי בילינג וחיוב: הפקת חשבוניות, טיפול בקליטת חשבוניות ספקים, וביצוע התאמות נדרשות. בקרת נוכחות ודוחות: אחריות על אישור שעות נוכחות ועדכון דוחות נוכחות באמצעות מערכת "עובדים נט" (או מערכת דומה). בק אופיס ותפעול אדמיניסטרטיבי: טיפול שוטף בכלל נושאי האדמיניסטרציה והבק אופיס המחלקתיים/ארגוניים. ממשקים מרובים: עבודה יומיומית מול ממשקים פנים-ארגוניים (כספים, תפעול) וגורמי חוץ (ספקים, לקוחות). מעקב ובקרה: מעקב אחר דוחות, משימות ולוחות זמנים, והבטחת סדר וארגון מקסימליים.
דרישות:
ניסיון של עד 1-3 שנים בתחום האדמיניסטרציה/תפעול/בק אופיס/הנה"ח - חובה ! שליטה טובה ב OFFICE וב EXCEL ניסיון בהנהלת חשבונות– יתרון זמינות למשרה מלאה בחולון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
551385
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון
|