תיאור תפקיד:
מחפשים הזדמנות להשתלב במשרד רואי חשבון מקצועי וליהנות מסביבת עבודה משפחתית ותומכת?משרד לשם, שחם ושות' - רואי חשבון, הממוקם בתל אביב, מגייס מנהל/ת חשבונות מקצועי/ת ורציני/ת למשרה חלקית או מלאה, עם גמישות בשעות העבודה. אנו מאמינים ביחס אישי והוגן, ושואפים לספק לכם סביבת עבודה נעימה, מכילה ומקצועית שתאפשר לכם לצמוח ולהתפתח. מה אנחנו מציעים?- שכר ותנאים: שכר ראוי ותנאים הולמים למתאימים/ות, המשקפים את כישוריכם וניסיונכם.
- יחס אישי: סביבת עבודה התומכת ביחס אישי והוגן לכל עובד/ת.
- אווירה משפחתית: הצטרפו לצוות מגובש בסביבת עבודה נעימה ומשפחתית.
- גמישות: אפשרות למשרה מלאה או חלקית עם גמישות בשעות העבודה, כדי שתוכלו לשלב בצורה מיטבית בין עבודה לחיים אישיים.
דרישות:
- ניסיון מעשי: 1-2 שנות ניסיון מוכח בטיפול בחברות – חובה.
- שליטה בתוכנות פיננסיות:
חובה: ניסיון מוכח בעבודה עם תוכנת חשבשבת. יתרון: ידע וניסיון בעבודה עם תוכנת Priority.
- מגורים: מועמדים/ות המתגוררים/ות באזור גוש דן בלבד.
הערה: המשרה אינה כוללת אפשרות לעבודה מהבית.
למי מתאימה המשרה?
אנו מחפשים מועמד/ת בעל/ת: - אמינות ודייקנות: הקפדה על פרטים ורמת דיוק גבוהה.
- סדר וארגון: יכולת ארגון וניהול משימות ברמה גבוהה.
- חריצות ומוטיבציה: נכונות לעשייה, יוזמה ורצון לתרום.
- יחסי אנוש מעולים: יכולת עבודה בצוות ותקשורת בין-אישית טובה.
- ראש פתוח: נכונות ללמוד, להתפתח ולאמץ שיטות עבודה חדשות.
אם אתם/ן רואים/ות את עצמכם/ן משתלבים/ות במשרד רואי חשבון מקצועי, ומוכנים/ות לאתגר הבא בקריירה – נשמח להכיר אתכם/ן!
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00007
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
אם אתם מנהלי/ות חשבונות מנוסים/ות עם תשוקה לדיוק פיננסי, מקומכם איתנו. אנו מחפשים איש/אשת מקצוע עם ניסיון מוכח בניהול חשבונות שוטף ובקיאות בתוכנת Priority, אשר יצטרף/תצטרף למשפחתנו באזור התעשייה כנות. התפקיד כולל:- ניהול שוטף ומקיף של מערך הנהלת החשבונות בחברה (ספקים, לקוחות, בנקים ועוד).
- התאמות בנקים, כרטיסי אשראי וקופות.
- הכנת חומר להנהלת חשבונות כפולה ודוחות שונים.
- טיפול בנושא גבייה ותשלומים.
- עבודה מול ספקים ולקוחות.
- סיוע בהכנת דוחות תקופתיים.
למה כדאי לכם להצטרף אלינו? אנו מציעים סביבת עבודה נעימה ותומכת בחברה מובילה בתחומה, יציבות תעסוקתית, אפשרויות ללמידה והתפתחות מקצועית ותנאים טובים למתאימים/ות.
דרישות:
- השכלה: תעודת מנהל/ת חשבונות סוג 2 - חובה.
- ניסיון: ניסיון מוכח (לפחות 3 שנים) בתפקיד דומה - חובה.
- שליטה בתוכנות: ניסיון עבודה מעמיק עם תוכנת Priority - חובה.
- כישורים אישיים: יכולת עבודה עצמאית ובצוות, דיוק ואחריות גבוהה, יחסי אנוש מעולים ותודעת שירות גבוהה.
- שליטה בשפה העברית: רמה גבוהה בכתב ובעל פה.
נשמע מעניין? שלחו לנו את קורות החיים שלכם/ן עוד היום ובואו להיות חלק מההצלחה שלנו!
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00001
אזור:
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה יזמית מובילה בתחום הנדל"ן, דרוש/ה מנהל/ת חשבונות בעל/ת ותק וניסיון משמעותי, להצטרפות לצוות הפיננסי. אם אתם/ן מחפשים/ות אתגר מקצועי בסביבת עבודה דינמית ומתפתחת, זו ההזדמנות עבורכם/ן! תנאי משרה: א'-ה', 08:00–17:00. כתובת המשרד: יד בנימין שלח/י קורות חיים עוד היום!
דרישות:
- מנהל/ת חשבונות (סוג 2/3 לפחות) – חובה.
- ניסיון 5 שנים לפחות בניהול חשבונות בחברה יזמית/קבלנית – חובה.
- שליטה מלאה ויכולת עבודה מתקדמת עם מערכת SAP – חובה
- ניסיון עבודה במודול משכנת של sap - חובה
- ניסיון בהתנהלות מול דיירים/רוכשים וגבייה – חובה.
- יכולת עבודה עצמאית, אחריות אישית גבוהה ויוזמה.
- יחסי אנוש מצוינים, שירותיות ויכולת עבודה בצוות.
- כתובת המשרד: יד בנימין
- הגעה עצמית למשרדי החברה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00001
אזור:
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברת נדלן מובילה בתל אביב דרוש/ה איש/אשת בק אופיס כספים עבודה מול בנקים , חשבוניות, תמיכה בהנהלת החשבונות המשרה זמנית לחודשיים-שלוש
דרישות:
ניסיון עבודה בהנהלת חשבונות/תמיכה בכספים/ בנקים
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה זמנית
קוד משרה:
5187
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
מיקום המשרה: צומת מסמייה/צומת ראםהיקף המשרה: משרה מלאה במסגרת התפקיד:- גביה מול לקוחות החברה וסוכני המכירות.
- התאמות כרטסות לקוחות ועבודה על דוח גיול החובות.
- פתיחת כרטיסי לקוח, בדיקות לקוחות (שימוש במערכות המידע D&B /BDI), ביצוע התאמות בנקים וכרטסות , מעקב וגביית כספים, קבלת שיקים וכרטיסי אשראי, זיכויים בכרטיסי לקוח, הפקת קבלות, הפקדות ושידורים לבנק.
- בהמשך יתכן וינתנו גם משימות נוספות בתחום הנהלת החשבונות.
- העבודה בימי א'-ה'.
דרישות:
- משרה מלאה
- תעודת הנה"ח סוג 1+2.
- ניסיון במערכת SAP B1.
- ניסיון בגבייה והנה"ח לקוחות- חובה.
- אחריות, חריצות ועם יכולת עבודה בסביבה דינמית ותחת ריבוי משימות.
- שליטה באקסל- יתרון.
- יחסי אנוש מעולים.
- לויאליות ומוטיבציה גבוהות.
- המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
- תחילת עבודה מיידית!
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00036
אזור:
דרום - קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה ויציבה ביהוד דרושה מנהלת חשבונות סוג 2 עם ניסיון, לעבודה מקצועית בסביבה נעימה ובצוות מגובש. הזדמנות להצטרף לחברה מבוססת ולהיות חלק מתהליך פיננסי משמעותי. מהות התפקיד: – ביצוע הקצאות ודיווחים שוטפים – עבודה מול בנקים וחברות אשראי – שימוש יומיומי בתוכנות הנהלת חשבונות שכר ותנאים: – שכר חודשי: 12,000 ₪ ברוטו – תנאים סוציאליים מלאים – משרה מלאה – ימים א׳ עד ה׳ | שעות: 09:00 עד 17:00 מתאימה לך המשרה? נשמח לקבל קורות חיים!
דרישות:
– ניסיון קודם בהנהלת חשבונות – חובה – שליטה בתוכנת "רווחית" – חובה – היכרות עם תוכנות נוספות בתחום הנה"ח – חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
13905
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
לחברה הממוקמת במפרץ חיפה דרוש/ה פקיד/ת שירות ואדמיניסטרציה. התפקיד כולל: מתן שירות ללקוחות החברה, מענה טלפוני, ניהול צי ההשכרות של החברה ועבודה אדמיניסטרטיבית שוטפת. הוצאת חשבוניות ללקוחות וגביה. היקף משרה: מלאה לטווח ארוך. בימים א’-ה’, בין השעות 8:00-17:00. תנאים טובים למתאימים/ות. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
דרישות:
- ניסיון בתפקידי אדמיניסטרציה ותפעול.
- שליטה ביישומי מחשב ובסביבה אינטרנטית - חובה.
- יחסי אנוש מעולים.
- יכולת עבודה תחת לחץ.
- ידע בהנהלת חשבונות – יתרון.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00025
אזור:
צפון - קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
|
תיאור תפקיד:
ResponsibilitiesWorking with the facility to ensure all billing is accurate prior to submission Responsible for following up on all balances and making sure all payments are received Review aging reports and work to eliminate all outstanding balances Deal with referrals from the facility to ensure that patients are eligible for services from the nursing home Deal with clients and getting all relevant information and verifying with the HMO
Location- Ramat Bet Shemesh Hours are M-Th 3pm-11pm and F/Sun 9am-1pm
דרישות:
Qualifications Basic computer skills. Strong communication skills. Ability to work in a team environment. Native level English
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
911317
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה מקיסרה דרוש/ה עוזרת חשבת שכר הכנת משכורות לעובדי הקבוצה טיפול בקליטת עובדים חדשים, סיומי העסקה ועוד אחריות על מערכות נוכחות העובדים מתן מענה שוטף לעובדי ומנהלים עבודה במשרה מלאה שעות נוספות במידת הצורך בתקופת השכר. שעות העבודה אפשרי 8-16 להורים
דרישות:
בעל/ת תעודת הסמכה של חשב/ת שכר ניסיון כעוזר/ת חשב/ת שכר - שנה לפחות ניסיון במערכת שקלולית - יתרון שליטה באקסל ברמה טובה יחסי אנוש, חריצות, אמינות, יכולת עבודה בתוך צוות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
15041
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר
צפון - קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
מחפשים תפקיד תפעולי עם משמעות? הצטרפו אלינו! צוות הגבייה והטיפול המשפטי באגף הכספים של בזק בינלאומי TECH מגייס אחראי/ת תפעול גבייה ובקרה לתפקיד זמני. אם את/ה אוהב/ת סדר, נתונים, ותהליכים זה בדיוק בשבילך. מה עושים בתפקיד?
הפקת דוחות (כמו גיול חובות, בקרה, הקפאות) בדיקת תקינות ודיוק של נתונים מעקב אחרי שליחת מכתבי חוב שידור פקודות במערכות תיעוד תקלות ומעקב אחרי פתרונן ריכוז נתונים והכנת דוחות להנהלה עבודה שוטפת מול ממשקים פנימיים (מערכות מידע, צוות הגבייה, סמנכ"ל כספים) מה חשוב לדעת?
תפקיד תפעולי משמעותי סביבת עבודה שקטה, מסודרת, עם אחריות ודיוק הזדמנות להיכנס לעולם הפיננסי-תפעולי
דרישות:
- ניסיון תפעולי קודם מארגון בינוני/גדול – חובה
- שליטה מלאה באקסל כולל Pivot Tables, VLOOKUP – חובה
- ניסיון בהפקת דוחות, בקרות וניתוח נתונים – חובה
- ניסיון בעבודה עם מערכות ERP / מערכות גבייה / מערכות פיננסיות - יתרון משמעותי
זמינות למשרה מלאה, לתקופה של כחצי שנה (החלפה לחל"ד)
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
12168
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
תפקיד מגוון ודינמי הכולל אחריות על תפעול תהליכים עסקיים, בקרה תקציבית, נצילות ורווחיות, חיבור בין יחידות – ומעט משימות אדמיניסטרטיביות שוטפות (כמו רכש וחשבוניות). אחריות על תפעול כספים ובקרה תקציבית של היחידות העסקיות ממשק שוטף עם אגף הכספים, מנהלי יחידות עסקיות ולקוחות בקרה על חיובים, דיווחי שעות, הכנסות/הוצאות וניצול תקציבים מעקב אחר ריווחיות, נצילות עובדים, והתקשרויות חוזיות אחריות על גבייה, התחשבנויות וניתוח נתונים שוטף ניהול הזמנות עבודה, חוזים והארכות הסכמים סיוע במשימות אדמיניסטרטיביות בהתאם לצורך
דרישות:
ניסיון של לפחות 2-3 שנים בתפקידים דומים תואר רלוונטי בתחומי- כלכלה / מנהל עסקים / חשבות גישה אנליטית ויכולת עבודה מדויקת עם מספרים גמישות לביצוע גם משימות תפעוליות ואדמיניסטרטיביות מיקום: משרדי החברה בכפר סבא יום עבודה אחד בשבוע מהבית
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
74350
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
סינאל מלל פייוויי הינה אחת מקבוצות המחשוב הארגוני המובילות בישראל. החברה מספקת מגוון רחב של פתרונות תוכנה וחומרה לניהול המשאב האנושי בארגון (הפקת שכר וניהול נוכחות, סליקת כספי פנסיה, חסכון והשקעה) וכן ניהול ואנליטיקה חכמה של מערכי אבטחה פיזיים בארגון. כמו כן מספקת סינאל הדרכות ושירותי ייעוץ מקצועיים וטכנולוגיים המסייעים למעסיקים ולמנהלים להתמודד עם סוגיות ארגוניות קריטיות בצורה יעילה, חסכונית ורווחית. דרוש/ה רפרנט/ית גבייה: ניהול כרטסת, התאמות בנקים, וגבייה מלקוחות עסקיים. משרה מלאה במשרדי החברה בפתח תקווה בימים א-ה, בין השעות 08:00-17:00 (חמישי עד 16:00)
דרישות:
ניסיון בתחום הגבייה - חובה. ידע וניסיון על תוכנות אופיס בדגש על אקסל - חובה. עבודה עם פורטלים של ספקים - יתרון משמעותי. **המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00043
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
-התאמות בנקים, רישום ופקודות יומן הכנה וסגירות למאזן -תפעול עמלות סוכנים וביצוע בקרות על כרטיסי סוכן -מענה לסוכנים ומתן מידע בנושא עמלות
דרישות:
- תעודת הנהלת חשבונות 1+2 (סוג 3- יתרון) - ניסיון לפחות שנתיים בהנהלת חשבונות - אקסל ברמה טובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-208436537
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לבית השקעות ברמת החייל דרוש/ה חשב/ת שכר. תקן החלפה לחל"ד לשנה. במסגרת התפקיד: * ניהול וטיפול בכל היבטי השכר מהקלדת נתונים ועד להפקת תלושי שכר * אחריות על בקרת שכר, קליטות ועזיבות עובדים, נוכחות עובדים * התנהלות מול חברות הביטוח וסוכן ההסדר * מתן שירות ומענה מקצועי לעובדים, למחלקת משאבי אנוש ולמנהלים בארגון. * עבודה בצוות ובכפיפות למנהלת מחלקת שכר.
דרישות:
* ניסיון לפחות 3 שנים כחשב/ת שכר חובה * תעודת חשב/ת שכר של איגוד רואי החשבון - חובה * הכרות וידע בדיני עבודה - חובה * שליטה בתוכנת הרגל - חובה * נכונות לשעות עבודה ארוכות בתקופת השכר - חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-4460
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
התחל קריירה באלקטרה ותהיה חלק מהעוצמה שלנו – הצטרף/י לצוות שלנו ותהיה חלק משמעותי מהשגת היעדים שלנו! קבוצת אלקטרה מגייסת אחראי/ת חיובי לקוחות במערך התפעול והשרות בחברת פ.ק אלקטרה תיאור התפקיד : הוצאת חיובי לקוח מבוססי קריאות שרות והצעות מחיר עפ"י צורך. מעקב ובקרה עד קבלת הזמנות מלקוחות. עבודה מול פורטלים שונים כמו ניפנדו, מרכבה סטורנקסט וכד'. טיפול בפניות לקוח לקבלת זיכויים/שינוי שם וכד'. טיפול בפתיחת לקוחות חדשים. ותפקידי אדמינסטרציה שונים. אחריות בסגירת חיובים חודשיים ודגש על סגירת רבעון במועד הנדרש. תפקיד יחיד המרכז את תחום החשבוניות במחלקת השרות. ימים ושעות: א'-ה' בשעות 08:00-16:00 בקריית שדה התעופה.
דרישות:
ניסיון בהפקת חשבוניות - חובה! רקע בהנהלת חשבונות – יתרון עבודה עם מערכת פריוריטי – יתרון משמעותי ניסון בתפקיד דומה – חובה אחריות בסגירת חיובים חודשיים ודגש על סגירת רבעון במועד הנדרש.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
17547
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
|