תיאור תפקיד:
למשרד רו"ח חדשני ואיכותי דרוש/ה מנהל/ת חשבונות עד מאזן להשתלבות בצוות. תינתן הכשרה מקצועית. אופק קידום. התפקיד כולל ניהול תיקים של חברות בע"מ, התאמות בנקים, דוח שנתי עד מאזן ועוד. משרה מלאה ימים א-ה שעות 8-16:30 שכר ותנאים מעולים.
דרישות:
ניסיון ממשרד רו"ח לפחות שנה אחריות אישית, עצמאות, סדר וארגון רצון ללמוד ולהתפתח
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
jb-273
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לסנו מפעלי ברונוס בע"מ דרוש/ה מזכיר/ה למחלקת כספים. - ניהול משרד , עבודה מול בנקים, הכנה ושידור מס"בים,
- הפקת זיכויים ללקוחות אינטרנט, אדמיניסטרציה ,
- הזמנות ציוד משרדי וציוד נוסף,
- עבודה מול מספר ממשקים במקביל ועוד.
משרה מלאה
דרישות:
- ניסיון בניהול משרד
- שליטה מלאה בישומי אופיס
- השכלה אקדמאית - יתרון
- ידע בתוכנת פריוריטי - יתרון
- ידע בהנהלת חשבונות - יתרון
איפיוני אישיות נדרשים: - יחסי אנוש טובים
- ראש גדול
- אחריות
- סדר וארגון
- יכולת עבודה עצמאית ובצוות
- תודעת שרות גבוהה
מודעה זו נכתבה בלשון זכר לנוחות בלבד, אך היא מיועדת לכל המגדרים.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00077
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
במסגרת התפקיד: אישורי שעות נוכחות ועדכון דוחות, הפקת חשבוניות, הפקת דוחות. עבודה מול ממשקים מרובים – פנים וחוץ ארגוני. טיפול בנושאי אדמיניסטרציה ובק אופיס.
דרישות:
דרישות: ניסיון של עד 1-3 שנים בתחום האדמיניסטרציה - חובה ! שליטה טובה ב OFFICE וב EXCEL תואר ראשון – יתרון ניסיון בהנהלת חשבונות– יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00080
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
|
תיאור תפקיד:
מחפשים את המשרה הראשונית בעולם השכר? זה בשבילכם! חברת Malam שכר שממוקמת בירושלים מחפשת נציגי תמיכת שכר למשרה מלאה מ8:00 עד 17:00 - משרה זמנית עם אופציה! התפקיד כולל מענה לטלפונים ומיילים למשתמשי המערכת ועבודת Back Office על מערכת שכר וטפסי 101. בואו להצטרף לפרוייקט גדול שיביא לכם את דריסת הרגל הראשונה בתחו
דרישות:
- סיום קורס בחשבות שכר / הנהלת חשבונות / ייעוץ מס / קורס דומה. - יכול עבודה תחת לחץ ועם משימות מרובות. - עבודה עם Excel - ניסיון במוקד טלפווני - יתרון - ידע בשפות אנגלית / רוסית - יתרוון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
531679
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
- ניהול ההיבטים התפעוליים והכלכליים של עסקאות פרטיות וקרנות השקעה - ניהול התחייבויות אל מול שותפים עסקיים - ניתוח ביצועי השקעות והפקת דוחות ניהוליים - עבודה שוטפת אל מול גופי השקעות בארץ ובעולם
דרישות:
- תואר ראשון בכלכלה/ מנהל עסקים - אקסל ברמה טובה - אנגלית ברמה טובה - הבנה וידע בשוק ההון - יתרון - היכרות עם מערכת דנאל, BI - יתרון * הפניקס מעודדת ותומכת בהעסקת עובדים עם מוגבלות ** המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
50058932
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
דרום - אשדוד, קרית גת, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
משרד רואי חשבון ותיק ומוביל בחדרה מחפש פקיד/ת קבלה מקצועי/ת ומנוסה לתפקיד מגוון ומשמעותי. מדובר במשרה חלקית עם שעות עבודה גמישות וסביבת עבודה נעימה. התפקיד כולל עבודה אדמיניסטרטיבית במשרד לצד ניהול משימות חיצוניות, כגון יציאה למוסדות ובנקים. במסגרת התפקיד:- ניהול עמדת הקבלה ומתן מענה ראשוני ללקוחות המשרד.
- ביצוע משימות אדמיניסטרטיביות שוטפות.
- שימוש בתוכנות OFFICE לניהול יומיומי של משימות.
- יציאה מהמשרד לטיפול בעניינים מול מוסדות ובנקים.
מה אנחנו מציעים?- משרה חלקית (6 שעות עבודה ביום) עם גמישות בשעות העבודה.
- עבודה בסביבה מקצועית ואיכותית.
- תנאים מעולים למתאימים/ות.
דרישות:
- ניסיון קודם של לפחות 5 שנים בעבודה במשרדי רואי חשבון – יתרון.
- שליטה מלאה בתוכנות OFFICE.
- אחריות אישית גבוהה, שירותיות ויכולת עבודה עצמאית.
- רישיון נהיגה – יתרון משמעותי.
מיקום:חדרה היקף המשרה:משרה חלקית (6 שעות יומיות). אם את/ה מנוסה, מקצועי/ת ומחפש/ת עבודה בסביבה מקצועית ונעימה – נשמח לשמוע ממך!
היקף משרה:
משרה חלקית, לפי שעות
קוד משרה:
JB-00001
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה באור יהודה דרוש/ה מנהל/ת חשבונות סוג 1+2 להצטרפות לצוות משפחתי ומקצועי. התפקיד כולל טיפול בתשלומים, התאמות בנקים, עבודה מול ספקים ולקוחות, והפקת דוחות פיננסיים. משרה מלאה עם אפשרות לשעות גמישות בסביבה תומכת ומקדמת. הזדמנות מצוינת לצמיחה מקצועית ולרכישת ניסיון עשיר בתחום.
דרישות:
- תעודת הנהלת חשבונות סוג 1+2 - חובה
- ניסיון של שנה לפחות בתפקיד דומה - יתרון משמעותי
- שליטה בתוכנות אופיס ובפרט אקסל
- סדר, דיוק ויכולת עבודה עצמאית
- זמינות לעבודה באור יהודה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00001
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
|
תיאור תפקיד:
למפעל ייצרני של זוגלובק בשלומי מנהל/ת חשבונות לקוחות תחומי אחריות עיקריים: · טיפול בתחום הגביה מלקוחות · ביצוע התאמות עם לקוחות, ניהול כרטיסי לקוחות וניתוח הפרשים · מתן שירות ומענה למחלקת הבקרה, הסחר והלקוחות משרה מלאה
דרישות:
· תעודת הנהל/ת חשבונות סוג 1+2 – חובה · ניסיון קודם ושליטה טובה באקסל – חובה · ניסיון בהנהלת חשבונות בארגון גדול/ בינוני – חובה · זמינות למשרה מלאה (08:00 עד 17:00) – חובה · ניסיון קודם בתוכנת SAP – יתרון משמעותי דרישות נוספות: דייקנות ויכולת ירידה לפרטים סדר וארגון ברמה גבוהה אחריות ושירותיות יכולת ירידה לפרטים יכולת עבודה מול ממשקים מרובים יכולת טובה לעבודה בצוות · ניסיון קודם בעבודה עם לקוחות – יתרון משמעותי
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
1258
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, גולן
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
- תפעול שוטף של השקעות בנכסי חו"ל ונגזרים לא סחירים - רישום וניהול עסקאות במערכות החברה - בקרת שווי ותשואת ניירות ערך זרים - שערוך נגזרים לא סחירים, בקרת שווי וחשיפות
דרישות:
- תואר ראשון במנהל עסקים/חשבונאות/כלכלה - ניסיון קודם בתפקיד תפעולי (מחברה פיננסית - יתרון) - היכרות עם שוק ההון - אנגלית ברמה טובה - שליטה ביישומי אופיס * הפניקס מעודדת ותומכת בהעסקת עובדים עם מוגבלות ** המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
50028632
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה קמעונאית מובילה בהרצליה דרוש/ה רפרנט/ית הנהלת חשבונות
תיאור התפקיד: קליטת רישומים יומיים של מכירות וקניות לאחר בדיקה, התאמות כרטיסי הנהלת חשבונות, דיווחים חודשיים לשלטונות המס ועוד. תנאים משרה מלאה ללא ימי שישי מיקום: משרדי המטה - הרצליה פיתוח. נא לציין ציפיות שכר
דרישות:
ניסיון קודם בהנהלת חשבונות - חובה ידע בהקלדות ובק אופיס הנהלת חשבונות סוג 2 – יתרון משמעותי ניסיון ושליטה ביישומי OFFICE בדגש על EXCEL אחריות, סדר וארגון, יכולת עבודה תחת לחץ ובקרה עצמית עבודה בצוות, שירותיות ויחסי אנוש טובים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
50231
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
The Finance and Operations Administrator will work closely with the Founder, CEO, and CFO team to ensure that Israel 365’s finances are well organized and efficient. The Finance and Operations Administrator must possess a strong understanding of office administration and daily financial operations, and should be able to provide Israel 365 with the financial acumen to manage intricate tasks and processes that are unique to Israel 365. This person will be able to appreciate the company’s big picture and will also be able to pay close attention to small details to ensure financial stability. Responsibilities: Manage accounts payable and receivable, including proper recording and cash application, and management of outstanding bills and invoices. AR/AP and other financial reporting. Organize daily company cash flow management and assist with reporting. Bank account management, and general oversight. Budgeting, reporting, and bookkeeping support as needed. Financial administration and both external and internal email communication. Liaison between corporate management team and financial support team Assist and guide in building out corporate P&L plans with partnership from management team
דרישות:
Requirements: 3-5 years experience with office administration and financial management. 3-5 years experience with accounts payable/receivable for small-midsized company. Familiar with financial software such as Quickbooks Ability to work both independently and as part of a team. A people-person who is able to work well with vendors and staff alike. Native level English and Strong Hebrew.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
721117
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה מנהל/ת חשבונות לחב' תעשייתית בהוד השרון
דרישות:
- מנהל/ת חשבונות בתחום לקוחות סוג 2/3
- בעל/ת ניסיון – חובה
- שליטה באופיס ואקסל חובה
- עדיפות להיכרות מוקדמת ב 400 AS
- בעל/ת יכולת תקשורת בינאישית
- בעל/ת כושר עבודה עצמאי/ת , מאורגן/ת ויסודי/ת.
- משרה מלאה: 8:00-17:00
- מאזור השרון והסביבה .
המודעה מיועדת לנשים ולגברים כאחד. רק פניות מתאימות תענינה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00083
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לבנק גדול דרוש/ה טלר/ית לסניפים הפרונטליים ברחבי הארץ. במסגרת התפקיד: * מתן שירות ללקוחות הבנק במגוון נושאים. * ייעוץ וסיוע פיננסי בכל הקשור להלוואות וניהול חשבונות
דרישות:
* בוגרי תואר - חובה *תואר פיננסי - יתרון משמעותי * תודעת שירות גבוהה - חובה * יכולת עבודה בצוות - חובה * יכולת למידה מהירה ושליטה במערכות ממחושבות - חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-4302
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
- אחריות על תשלום רציף לספקים קליטת חשבוניות, בדיקות, מעקבים ואישורים - מתן מענה לפניות ספקים בכל הקשור בתשלומים' איתור הזמנה, מועדי תשלום, תיקון חשבונית ועוד... - מענה לפניות לקוחות בתחום תשלום לספקים ,מועד ואיתור הזמנה - פתרון בעיות בתחומי התשלומים/ העברה לגורם הרלוונטי
דרישות:
- ניסיון בתפקיד תפעולי\אדמיניסטרטיבי\הנהלת חשבונות\גבייה - חובה - עבודה עם מערכות OFFICE - ניסיון עבודה עם מערכת SAP - יתרון משמעותי
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-208436304
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
מחפשים רכז.ת אדמיניסטרציה שתתן מענה למחלקת כספים בתפקיד : - עבודה מול צוות העמותה להכנת תשלומים לספקים (עבור הנה"ח חיצונית של המרכז) - מעקב אחר חשבונות הבנק של העמותה. - ריכוז תקבולי העמותה והפקת מסמכים רלוונטיים - עבודה שוטפת מול ספקים ושליחת מסמכים רלוונטיים להנה"ח - הכנת דוחות חודשיים ורבעוניים לרשויות המדינה. - ניהול קופות קטנות היקף משרה: 50% מקום העבודה: משרדי העמותה ביפו, רחוב קדם. (נא לרשום בכותרת המייל: קו"ח רכז.ת אדמיניסטרציה + שם מלא).
דרישות:
- ניסיון בריכוז אדמיניסטרטיבי.
- יתרון לעבודה במחלקת כספים
- שליטה בתוכנת אקסל ברמה טובה
- אנגלית ברמה טובה (קריאה וכתיבה)
- ניסיון קודם בסביבת מלכ"ר – יתרון
- אחריותו וניהול משימות באופן עצמאי עד סגירתן.
- סדר, ארגון, דיוק בפרטים
- חיבור לערכי העמותה
היקף משרה:
משרה חלקית, לפי שעות
קוד משרה:
JB-00005
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|