דרושים בתחום גבייה

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 28 משרות עבודה בתחום גבייה

בעמוד זה ניתן למצוא מגוון משרות ואף לבצע סינון של משרות דרושים בתחום "גבייה" לפי היקף משרה, אזור בארץ וסוג משרה. ניתן למצוא משרות כגון : מנהל תחום גביה, נציג גביה, מנהל חשבונות ועוד.

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת חשבונות עד מאזן

מנהל/ת חשבונות עד מאזן

מגייסת

22/10/2025

תיאור תפקיד:
לחברה טכנולוגית מצליחה, הממוקמת בהוד השרון, דרוש/ה מנהל/ת חשבונות.
התפקיד מדווח למנכ"ל החברה.
מנהל/ת חשבונות יחיד/ה המנהל את הנהלת החשבונות מא ועד ת.
התפקיד כולל:
קליטת תנועות,
טיפול ברישומוני יבוא,
אחריות על גבייה,
קליטת תשלומי לקוחות וספקים,
אחריות על התאמות בנקים וכרטיסי אשראי,
הכנת חומר עד מאזן.
עבודה בתנאים מעולים
דרישות:
מנהל/ת חשבון מוסמך - ניסיון של לפחות 7 שנים
ידע מוכח בפריוריטי
אנגלית ברמה טובה מאד
יחסי אנוש מעולים
יכולת הנעת תהליכים ועשייה עצמאית
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: jb-3281
אזור: מרכז - פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

רפרנט/ית אדמינסטרציה ושירות בחברה בינלאומית בתחום הרפואי

רפרנט/ית אדמינסטרציה ושירות בחברה בינלאומית בתחום הרפואי

אלפא ביו

22/10/2025

תיאור תפקיד:
חברת אורמקו משתמשת בטכנולוגיות המתקדמות ביותר ומציעה פתרונות אורתודנטיים חדשניים למטופלים בישראל וברחבי העולם.
אנו מחפשים רפרנט/ית שירות  ואמינסטרציה זמני +אופציה להמשך.
מדובר בחברה ותיקה מאוד שנמצאת בצמיחה ומחפשת תפקיד שמשלב מספר יכולות.

התפקיד כולל:
תמיכה בצוות שירות הלקוחות של אורמקו ישראל, מתן שירות לקוחות ללקוחות אורמקו ישראל.
ניהול מלאי: מלאי / קבלה / הזמנות ליד אורמקו BV.
ניהול הזמנות מרכזי: איסוף ואריזה, חיוב, שליחת דואר.
ניהול תיקי Spark: חיוב תיקי Spark.
מעקב אחר חשבוניות ושליחת הודעות ללקוחות עם דוחות.
גביית חובות: הבנת תהליך גביית חובות מלקוחות.
תמיכה בצד השיווקי עבור קורסים/כנסים.
דרישות:
· כישורי תקשורת מעולים.
· חוש ארגון.
ניסיון מוכח או הבנה חזקה של תהליכי גביית חובות וחשבונות.
נוחות בשימוש בתוכנות משרדיות (למשל, Excel, Word, תוכנות דוא"ל); ניסיון עם מערכות ERP - יתרון
יכולת לעבוד באופן עצמאי, לתעדף משימות ולעמוד בלוחות זמנים
כישורים קריטיים/ידע טכני:
· שליטה שוטפת באנגלית, עברית וצרפתית - יתרון
היקף משרה: משרה מלאה, משרה זמנית
קוד משרה: JB-00006
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

רפרנט/ית גביה לחברה פיננסית בבני ברק

רפרנט/ית גביה לחברה פיננסית בבני ברק

כיוון השמה - הבית שלך לקריירה

22/10/2025

תיאור תפקיד:
לחברה פיננסית דרוש/ה רפרנט/ית גביה.
במסגרת התפקיד:
* שיחות יוצאות ללקוחות חייבים
* הסדרת החוב ואמצעי התשלום
* מענה לפניות של לקוחות החברה בנושאי גבייה נוספים
דרישות:
* תואר ראשון - חובה
* ניסיון של שנתיים בתפקיד אנליטי - חובה
* יכולת ניתוח דוחות פיננסיים - יתרון
* ניסיון בתחום הגבייה - יתרון
* היכרות עם תחום האשראי - יתרון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-4516
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה רכז/ת גבייה למחלקת עסקים

דרוש/ה רכז/ת גבייה למחלקת עסקים

קבוצת פילת

22/10/2025

תיאור תפקיד:
דרוש/ה רכז/ת גבייה למחלקת עסקים
במה עוסק הארגון: שמירה על זכויות יוצרים של כותבים, מלחינים ומעבדים. גביית תמלוגים מכל סוגי המשתמשים במוסיקה והעברתם ליוצרים.
התחומים עליהם אחראי ממלא התפקיד: לאתר ולגייס עסקים חדשים ולהכניסם למאגר המשלמים. העבודה בעיקרה היא עבודת גביה אינטנסיבית הכוללת הפקת חשבונות, גביה טלפונית, שליחת מכתבים , כתיבת מיילים, התמצאות ברשתות חברתיות, בקרות בשטח לצורך בדיקת נתוני העסק, פגישות במידת הצורך. ואדמניסטרציה ונכונות לעבוד לפי נהלי עבודה.
מהות התפקיד היא לאתר עסקים חדשים ולהכניסם למאגר המשלמים ולבצע מעקב שוטף אחר קבלת התשלום ומתן הרישיון. לשם כן נדרש ייצוגיות, כושר שכנוע, סובלנות, יוזמה , ויכולת להתמודד מול לקוח חדש שמעולם לא שילם תמלוגים ונדרש לשלם לגופים נוספים כגון : פדרציה, אשל"מ וכן גמישות בשעות עבודה.
עבודתם תתבצע תוך שיתוף פעולה עם עובד המשרד . כך שנדרשת יכולת לעבודת צוות טובה. לצוות/למחלקה יש יעדים חודשים/שנתיים.
*התפקיד מנוסח בלשון זכר מטעמי נוחות אך פונה לשני המינים.
דרישות:
השכלה: ידע חשבונאי .
ניסיון קודם: ניסיון בגבייה, עבודה מול לקוחות, ניסיון בפגישה פרונטלית.
יכולת תקשורת מצויינת, כושר שכנוע, עבודה תחת לחץ, סדר וארגון.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 686504
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - קרית גת, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

פקיד.ת גבייה

פקיד.ת גבייה

אמת דורקום

23/10/2025

תיאור תפקיד:
אמת דורקום מגייסת רכז.ת גבייה למחלקת הנהלת חשבונות במשרדי החברה בפתח תקווה!
**תנאים מצוינים למתאימים, משרה התחלתית בתחום!**

במסגרת התפקיד:
-טיפול בגבייה מלקוחות ואחריות מקצה לקצה
- גבייה יזומה והתנהלות שוטפת מלקוחות במיילים
- הנפקת קבלות+ התאמות כרטיסי לקוח
- מעקב שוטף אחר דוחות גיול חובות
- ניהול ממשקים מול גורמי תפעול פנימיים בארגון
דרישות:
- תעודת הנה"ח סוג 1+2 – חובה
- שליטה טובה באקסל ובמערכות ממוחשבות
- אסרטיביות יחד עם שירותיות ברמה גבוהה
- אחריות, חריצות ועמידה בלוחות זמנים
- יכולת עבודה עצמאית
- היכרות עם מערכת ERP פריוריטי – יתרון משמעותי
- ניסיון בגבייה מלקוחות- יתרון
- ניסיון בהתאמת לקוחות- יתרון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-1008
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

רפרנט/ית בק אופיס

רפרנט/ית בק אופיס

פספורטכארד ישראל

22/10/2025

תיאור תפקיד:
דרוש/ה רפרנט/ית בק אופיס לקבוצת פספורטכארד!
המשרה כוללת מתן שירות עסקי מקצועי ללקוחות החברה, טיפול בגבייה בצורה אכפתית ומסודרת, והסדרת תשלומים וחשבוניות.

מהות התפקיד:
השלמת/ עדכון פרטי תשלום מלקוחות מוסדיים ופרטיים.
עבודה מול לקוחות בארץ ובחו"ל.
שיתוף פעולה עם צוותים מקצועיים.

מה אנחנו מציעים?
הזדמנות ללמוד ולהתפתח בתחום הגבייה והכספים.
עבודה בסביבה צעירה ודינאמית.
אפשרויות קידום והתפתחות מקצועית.
בונוסים על עמידה ביעדים!
דרישות:
תודעת שירות ויחסי אנוש טובים
יכולת עבודה מול מספר ממשקים במקביל
יכולת למידה מהירה על תוכנות חדשות
אנגלית ברמה טובה - חובה
    שליטה בתוכנות אופיס ובפרט באקסל- יתרון
היקף משרה: משרה מלאה, משמרות
קוד משרה: JB-00019
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

Senior Bookkeeper

Senior Bookkeeper

אר.ויי.בי. פלסמנט אגנסי בע"מ

22/10/2025

תיאור תפקיד:
As a Senior Bookkeeper you’ll play a key role in strengthening our evolving finance department. You’ll manage accounts receivable, invoicing, deposits, and reconciliations, while also serving as a point of guidance for the bookkeeping team on more complex issues.


Key Roles and Responsibilities
    Manage AR, invoicing, and deposits.
    Upload and reconcile bank and credit card transactions.
    Perform reconciliations and record intercompany transactions
    Communicate regularly with customers, vendors, and internal stakeholders to resolve issues
    Support other bookkeepers with more complex financial questions
    Perform monthly, quarterly and annual closing procedures
    Contribute to improving and standardizing finance processes
    Performing other duties and ad-hoc special projects
    Ensure accuracy and compliance in financial records and reporting
דרישות:
Requirements:
    4+ years of experience in bookkeeping across a variety of tasks (not only one focus area)
    Bookkeeping certification (1+2 required, 3 an advantage)
    Strong Excel skills
    Professional English (written and spoken)
    Experience with ERP systems
    Strong attention to detail and accuracy
    Collaborative, team-player mindset with good communication skills
    Ability to work in a dynamic, changing environment with a positive can-do attitude
    Experience with NetSuite, a big plus
Full time position with a hybrid setup (3 days/week in our office the Azrieli Office building in Modiin)
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 539136
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת חשבונות לחברה פיננסית בבני ברק

מנהל/ת חשבונות לחברה פיננסית בבני ברק

כיוון השמה - הבית שלך לקריירה

22/10/2025

תיאור תפקיד:
לחברה פיננסית דרוש/ה מנהל/ת חשבונות מנוסה.
במסגרת התפקיד:
* התאמות בנקים
* קליטת חשבוניות ספקים (כולל רכוש, ליסינג ומלאי) ותשלומים לספקים
* התאמות מלאי מול לוגיסטיקה
* קליטת פקודות שכר ומעקב תשלומי שכירות
* פיקדונות וציטוטי ריבית
* תזרים מזומנים עתידי ושריון נזילות
* דיווח יתרות בנקים שבועי או לפי דרישה
* כיסוי חשבונות עסקה מול חשבוניות מס
* הכנת תיק מאזן רבעוני:
* סקירת כרטסת
* התאמות מול צדדים קשורים
* סקירה אנליטית תקופתית
דרישות:
* תעודת מנה"ח סוג 1+2 - חובה
* תעודת הנה"ח סוג 3 / חשבותשכר - יתרון משמעותי
* ניסיון בדיווחים לרשויות (מע"מ, ניכויים, מסים) - חובה
* התאמה לטפסים 126, 856 ולדיווחי מע"מ - חובה
* שליטה טובה ב–Excel - חובה
* ניסיון מול ספקים וממשקים ארגוניים - חובה
* שליטה במערכות ממוחשבות - חובה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-4513
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת חשבונות-פ"ת/ת"א/יבנה/צור יגאל

מנהל/ת חשבונות-פ"ת/ת"א/יבנה/צור יגאל

טאלנטס השמת עובדים

22/10/2025

תיאור תפקיד:
הגדרת תפקיד: מנהל/ת חשבונות 
התפקיד כולל:
    פקודות יומן וניהול ספרים
    הכנת חומר לדוחות כספיים
    הוצאת חשבוניות ללקוחות מתעודות ,הקלדת חשבוניות ספקים מהזמנות/תעודות לרבות חשבוניות חו"ל ויבוא
    גביה
    התאמות בנק בש"ח ומט"ח ,כרטיס אשראי ותזרים מזומנים
    דיווח למוסדות
    דיווחי נוכחות עובדים והחזרי הוצאות לשכר
    סיוע בהכנת דוחות תזרים מזומנים, דוחות מכירה ותחזיות חברה
    סיוע בפעילות אדמיניסטרטיבית בחברה

כישורים נוספים:
    יכולת ניהול ממשקים פנים וחוץ ארגוניים
    סדר, ארגון ושימת לב לפרטים
    ראש גדול ויצירתיות
    יכולת עבודה בצוות
    יכולת עבודה בסביבה דינאמית ומשתנה, בקצב גבוה
דרישות:
    תעודה והסמכה בהנהלת חשבונות (רמה 2/3)
    ניסיון בהנהלת חשבונות
    ייתרון משמעותי לניסיון כיחידנית מחברת סחר (ניסיון עם מלאי) - לפחות 3 שנים
    ניסיון בתכנת פריוריטי - חובה
    ידע באקסל, אופיס - חובה
    אנגלית ברמה טובה (קריאה וכתיבה) - חובה
    נסיון בחשבות שכר - יתרון
    הכרת תהליכי יבוא ולוגיסטיקה - יתרון
    דיווח למוסדות
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-01401
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

רכז/ת גבייה במדור שכר לימוד

רכז/ת גבייה במדור שכר לימוד

אורנים המכללה האקדמית לחינוך

23/10/2025

תיאור תפקיד:
· טיפול בגביית שכר לימוד ומעקב שוטף אחר יתרות חוב.
· עבודה מול רכזות מנהליות ומול מוסדות שונים.
· קבלת קהל ,מענה טלפוני ומענה בפורטל הסטודנטים.
· מתן שירות ומידע שוטף לסטודנטים בנושאים שונים
ממשקי עבודה מול: דיקן הסטודנטים, מנהל הפקולטות, מנהל הסטודנטים, מרכז קשת, מעונות ושיווק.
דרישות:
דרישות סף:
· הנה"ח סוג 2
· גישה שרותית וסבלנית.
· שליטה ביישומי מחשב -פריוריטי, אופיס , אקסל ברמה גבוהה.
· יכולת עבודה תחת לחץ.
· כושר ארגון, סדר ויסודיות ברמה גבוהה מאד.
· תקשורת בינאישית מצוינת ויכולת עבודה בצוות.
· ראייה מערכתית וראש גדול.
· פתרונות יצירתיים -חשיבה מחוץ לקופסא .
יתרון משמעותי : הנה"ח סוג 3, ידע במערכות אקדמיות, ניסיון בתחום.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-178
אזור: צפון - גליל, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

אחראי/ת תשלומים וגבייה בעמותה מובילה (תל אביב)

אחראי/ת תשלומים וגבייה בעמותה מובילה (תל אביב)

Brooks-Keret Financial Management Ltd

22/10/2025

תיאור תפקיד:
לעמותה מובילה הממוקמת בתל אביב (סמוך לרכבת) דרוש/ה אחראי/ת גבייה ותשלומים. התפקיד כולל: הפקת חשבוניות גבייה, מעקב ובקרה אחר סטטוס תשלומים, הפקת דוחות, מעקב גבייה ועוד.
דרישות:
תואר ראשון בכלכלה, ניהול, מנהל עסקים - יתרון
תעודת הנהלת חשבונות - יתרון
ניסיון בהפקת חשבוניות/גבייה/הנהלת חשבונות
שליטה בחשבשבת
אקסל ברמה טובה
יכולת עבודה עצמאית
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 614518
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה נציג/ת גבייה לחברת מימון מובילה

דרוש/ה נציג/ת גבייה לחברת מימון מובילה

דניאל פריזנט ייעוץ והשמה

23/10/2025

תיאור תפקיד:
חברת מימון מובילה בשוק מחפשת נצי/ת גבייה למשרדיה בתל אביב
איך נראה יום עבודה?
- טיפול שוטף בגביית חובות מלקוחות פרטיים (טלפונית, דוא"ל, מכתבים).
- הפקת דוחות גבייה וניתוח חובות פתוחים.
- קיום קשר שוטף עם לקוחות לצורך בירור ותיאום תשלומים.
- עבודה מול ממשקים פנימיים
- טיפול בהסדרי תשלום, תשלומים חוזרים והחזרי חיוב.
- שיפור תהליכי עבודה ושירות במסגרת תחום הגבייה
היקף המשרה - משרה מלאה
ימים א-ה, 8:00-17:00
תנאים מעולים למתאימים/ות
דרישות:
ניסיון בתחום - חובה
אקסל ברמה גבוהה
ידע בנהח"ש - יתרון
היכרות עם מערכת תפנית – יתרון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 530000
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

ממוצע 12K+ קרן השתלמות! נציג.ת גביה ל- Cal בני ברק!

ממוצע 12K+ קרן השתלמות! נציג.ת גביה ל- Cal בני ברק!

Cal - כרטיסי אשראי לישראל

22/10/2025

תיאור תפקיד:
שכר ממוצע 12,000 ש"ח + קרן השתלמות והגנות שכר!
עבודה עצמאית ותנאים מעולים כעובד.ת חברה מהיום ה- 1!

פרמיות מטורפות, יום עבודה מהבית, ארוחה במסעדה ובבית הקפה של כאל, חופשות ואירועים, אפשרויות קידום, מתנות שוות בחגים ועוד המון הטבות שוות שלא תמצאו בשום מקום אחר, וכל זה במרחק 2 דקות הליכה בלבד מהרכבת הקלה!

איך יראה היום שלך?
* טיפול בלקוחות החייבים של החברה בשלבים ראשוניים ומתקדמים של תהליך הגביה
* מענה לשיחות גביה נכנסות והוצאת שיחות גביה יזומות
* חתירה להגעה להסדרי תשלום ומניעת העברת הלקוח לטיפול משפטי

הגישו מועמדות ועשו את הצעד הראשון לקריירה בחברה יציבה ומובילה!
דרישות:
* ניסיון קודם במוקדי שירות, מכירה או בתחום הגביה- יתרון
* יכולת ניהול משא ומתן
* יכולת עמידה ביעדים
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-26540
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

רכזת גבייה ולקוחות

רכזת גבייה ולקוחות

Deloitte

22/10/2025

תיאור תפקיד:

Deloitte פירמת הייעוץ וראיית החשבון המובילה בעולם מגייסת רכזת גבייה ולקוחות.
  • השתלבות בסביבת עבודה מעניינת ומאתגרת בתחום הנדל"ן בישראל.
  • התפקיד כולל- ריכוז יתרות גבייה, התראה לחייבים וגביית כספים, ניתוח נתונים ומידע, עבודה מול גורמי פנים וחוץ
  • ארגוניים ופעולות נוספות בהתאם להוראת הממונים.
  • העבודה תבוצע ממשרדי הלקוח בתל אביב, ירושלים, באר שבע, נוף הגליל וחיפה.
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
דרישות:
  • תואר בכלכלה, מנהל עסקים, הנדסה תעשייה וניהול או תעודה בהנהלת חשבונות- חובה.
  • יכולות ירידה לפרטים, חשיבה מחוץ לקופסא ואחריות אישית.
  • ניסיון של כשנה - יתרון
  • ניסיון בתהליך גביה דרך מערכת ה-SAP - יתרון.
  • היכרות מקדימה עם עולמות הנדל"ן - יתרון.
אנו ב-Deloitte מאמינים בגיוון והכלה בקרב א.נשינו הוא מרכיב קריטי בהצלחה שלנו ולכן אנו מטפחים תרבות ארגונית שמכילה ומאמצת גיוון על כל צורותיו.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00475
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנה"ח ספקים ולקוחות

מנה"ח ספקים ולקוחות

חברה דסקרטית

22/10/2025

תיאור תפקיד:
לחב' יבואנית מצליחה בתחום הבריאות בהרצליה דרוש/ה מנה"ח סוג 2 ספקים ולקוחות
קליט חשבוניות ספקים ותשלומים לספקים באמצעות מס"ב
התאמות בנקים, כ"ט אשראי
טיפול בהכנסות / חשבוניות לקוחות
הכרת עולם תעודות משלוח ותהליך אספקת המוצר עד התשלום
גבייה מחב'/מוסדות/לקוחות קצה
דרישות:
מינימום 3 שנ"ס בהנה"ח
 ניסיון מוכח בגבייה לרבות הסדרת חובות
תעודה סוג 1+2
שליטה מלאה באקסל
יתרון- נסיון וידע בפריוריטי
יתרון- הכרות עם עולם הקמעונאות
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00363
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
1 2 >

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!