תיאור תפקיד:
חברה גדולה בקיבוץ יקום מחפשת מנהל/ת חשבונות סוג 3 . זו ההזדמנות להיכנס לתפקיד מעניין ומפתח בחברה גדולה, נעימה ועם שכר גבוה! מחפשים מישהו/י לביצוע התאמות ספקים, לקוחות ובנקים, סיוע בטיוב נתונים ובפרויקטים של מערכת ERP, וגיבוי להנה"ח ראשית.
דרישות:
* תעודת הנה"ח סוג 3\2 מדופלם/ת – חובה. * עד 4 שנות ניסיון בהנה"ח עד מאזן – חובה. * שליטה ברמה גבוהה ב-Excel וביישומי Office. * יחסי אנוש טובים, תודעת שירות גבוהה ועבודת צוות. * יכולת הובלת משימות ולמידה עצמאית.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
13901
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
|
תיאור תפקיד:
חברה המשווקת תוכנות פיננסיות מובילות דרוש/ה איש/אשת גבייה, משרה מלאה בפתח תקווה.
דרישות:
ניסיון קודם - יתרון משמעותי רצון להתקדם ולהתפתח בתחום הגבייה קורות חיים: [email protected]
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00010
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
שכר ממוצע 12,000 ש"ח + קרן השתלמות והגנות שכר! עבודה עצמאית ותנאים מעולים כעובד.ת חברה מהיום ה- 1!פרמיות מטורפות, יום עבודה מהבית, ארוחה במסעדה ובבית הקפה של כאל, חופשות ואירועים, אפשרויות קידום, מתנות שוות בחגים ועוד המון הטבות שוות שלא תמצאו בשום מקום אחר, וכל זה במרחק 2 דקות הליכה בלבד מהרכבת הקלה! איך יראה היום שלך?
* טיפול בלקוחות החייבים של החברה בשלבים ראשוניים ומתקדמים של תהליך הגביה * מענה לשיחות גביה נכנסות והוצאת שיחות גביה יזומות * חתירה להגעה להסדרי תשלום ומניעת העברת הלקוח לטיפול משפטי הגישו מועמדות ועשו את הצעד הראשון לקריירה בחברה יציבה ומובילה!
דרישות:
* ניסיון קודם במוקדי שירות, מכירה או בתחום הגביה- יתרון * יכולת ניהול משא ומתן * יכולת עמידה ביעדים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-26540
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
סינאל מלל פייוויי חברת הייטק בינלאומית לפיתוח תוכנה בעולמות משאבי האנוש, ציבורית ונסחרת בבורסה לניירות ערך בתל אביב, קיימת מעל 4 עשורים יציבה ורווחית תיאור תפקיד:אחריות מלאה על מערך הגבייה בחברה וניהול צוות אנשי הגבייה. התפקיד כולל ניהול תהליכי הגבייה מלקוחות עסקיים, מעקב אחרי חובות פתוחים, בקרה על פעילות הצוות, הנעת תהליכים לשיפור מדדי גבייה, עבודה מול ממשקים פנים ארגוניים בכירים, מתן מענה ללקוחות מורכבים וטיפול בסוגיות חריגות. תחומי אחריות עיקריים:• ניהול מקצועי ואישי של צוות הגבייה • אחריות כוללת על מערך הגבייה של החברה – לקוחות עסקיים • בקרה על ביצועי הצוות והגדרת יעדים • טיפול ישיר בגבייה מול לקוחות אסטרטגיים ולקוחות חריגים • מעקב שוטף אחר דוחות גיול והתאמות כרטיסים • שיפור תהליכים, בניית מדיניות ונהלים בתחום הגבייה • עבודה מול ממשקים שונים בארגון – הנהלת חשבונות, מכירות, שירות, משפטית • הפקת דוחות בקרה וניתוחים להנהלה
דרישות:
דרישות התפקיד:• ניסיון מוכח של לפחות 3 שנים בניהול צוות גבייה בארגון גדול – חובה• ניסיון מקצועי משמעותי בתחום הגבייה מול לקוחות עסקיים – חובה• היכרות עם מערכות ERP – יתרון משמעותי (SAP/פריוריטי) • שליטה גבוהה באקסל – חובה • תודעת שירות גבוהה, יכולת ניהול מו"מ ברמה גבוהה • אסרטיביות, יכולת הנהגה, ראייה מערכתית ויכולת עבודה תחת לחץ
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00058
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
דרושה פקידת גבייה ואדמיניסטרציה – משרה שווה בחולון! מיקום: חולון שעות עבודה: 8:30–16:30 שכר: 10,000 ₪ + בונוסים מתגמלים על גבייה
דרישות:
דרישות חובה: ניסיון קודם בגבייה – חובה! ידע בעבודה עם SAP עבודה מול נציגי מכירות ויכולת תיאום מצוינת
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00469
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
חו"ל - חו"ל
|
תיאור תפקיד:
לחברה מצליחה ברמת גן (מגדלי בסר) דרוש/ה נציג/ת גביה תיאור התפקיד: גביית כספים - עבודה מול לקוחות עסקיים. מעקב גבייה שוטפת. התאמות כרטיסים ניהול אובליגו. מתן מענה שוטף ללקוחות ולממשקים פנימיים, בנושאי כספים וגבייה שכר: 13,000 ש"ח
דרישות:
ניסיון בגבייה כשנה לפחות. מנהל /ת חשבונות סוג 2 או 3- יתרון שליטה באקסל. אנגלית ברמה טובה מאד. יכולת עבודה בצוות, אסרטיביות ודייקנות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
J-3166
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, שוהם
השפלה - רמלה לוד
|
תיאור תפקיד:
אם את/ה אסרטיבי/ת עם יחסי אנוש מצוינים, בעל/ת ראש גדול את/ה בדיוק מה שאנחנו מחפשים! הזדמנות מעולה להצטרף לחברה מובילה! במסגרת התפקיד: -שירות לקוחות מקצועי בתחום הפיננסי -בדיקת חיובים שוטפים ותפעוליים -מענה טלפוני ופתרון בעיות חיובים שגויים -גביית כספים בהתאם לדוחות חייבים -ניהול כיסויי חוב ללקוחות -תעדוף משימות והגשת דוחות היקף משרה : א’-ה’, 8:00-17:00
דרישות:
-תעודת הנהלת חשבונות 1-2 - חובה -ניסיון קודם כנציג/ה גבייה - יתרון משמעותי -יכולת ניתוח וקריאת כרטסת - חובה -ידע נרחב ב-Excel - חובה -הכרות עם תפנית - יתרון המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
4200
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
סינאל מלל פייוויי הינה אחת מקבוצות המחשוב הארגוני המובילות בישראל. החברה מספקת מגוון רחב של פתרונות תוכנה וחומרה לניהול המשאב האנושי בארגון (הפקת שכר וניהול נוכחות, סליקת כספי פנסיה, חסכון והשקעה) וכן ניהול ואנליטיקה חכמה של מערכי אבטחה פיזיים בארגון. כמו כן מספקת סינאל הדרכות ושירותי ייעוץ מקצועיים וטכנולוגיים המסייעים למעסיקים ולמנהלים להתמודד עם סוגיות ארגוניות קריטיות בצורה יעילה, חסכונית ורווחית. דרוש/ה רפרנט/ית גבייה: ניהול כרטסת, התאמות בנקים, וגבייה מלקוחות עסקיים. משרה מלאה במשרדי החברה בפתח תקווה בימים א-ה, בין השעות 08:00-17:00 (חמישי עד 16:00)
דרישות:
ניסיון בתחום הגבייה - חובה. ידע וניסיון על תוכנות אופיס בדגש על אקסל - חובה. עבודה עם פורטלים של ספקים - יתרון משמעותי. **המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00043
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
התחל קריירה באלקטרה ותהיה חלק מהעוצמה שלנו – הצטרף/י לצוות שלנו ותהיה חלק משמעותי מהשגת היעדים שלנו! קבוצת אלקטרה מגייסת אחראי/ת חיובי לקוחות במערך התפעול והשרות בחברת פ.ק אלקטרה תיאור התפקיד : הוצאת חיובי לקוח מבוססי קריאות שרות והצעות מחיר עפ"י צורך. מעקב ובקרה עד קבלת הזמנות מלקוחות. עבודה מול פורטלים שונים כמו ניפנדו, מרכבה סטורנקסט וכד'. טיפול בפניות לקוח לקבלת זיכויים/שינוי שם וכד'. טיפול בפתיחת לקוחות חדשים. ותפקידי אדמינסטרציה שונים. אחריות בסגירת חיובים חודשיים ודגש על סגירת רבעון במועד הנדרש. תפקיד יחיד המרכז את תחום החשבוניות במחלקת השרות. ימים ושעות: א'-ה' בשעות 08:00-16:00 בקריית שדה התעופה.
דרישות:
ניסיון בהפקת חשבוניות - חובה! רקע בהנהלת חשבונות – יתרון עבודה עם מערכת פריוריטי – יתרון משמעותי ניסון בתפקיד דומה – חובה אחריות בסגירת חיובים חודשיים ודגש על סגירת רבעון במועד הנדרש.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
17547
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
|
תיאור תפקיד:
הצטרפו לחברה עם עוצמה ותהנו מהזדמנויות לצמיחה ולפיתוח מקצועי! קבוצת אלקטרה מגייסתרפרנט/ית תפעול ושירות למערך השירות לפ.ק אלקטרה! תיאור התפקיד : מענה טלפוני ללקוחות החברה, אחריות על תאום ושיבוץ קריאות שירות לטכנאי השרות, כולל ביצוע בקרות על ביצועי טכנאים, הצעות מחיר ופתיחת לקוחות חדשים במערכת. משרה מלאה בימים א'-ה' בין השעות 17:00 – 08:00 + נכונות לשעות נוספות. מיקום המשרה: קריית שדה התעופה.
דרישות:
ניסיון קודם בתחום התפעול/אדמיניסטרציה/תמיכה טכנית/ שירות לקוחות- חובה. יכולת עבודה בצוות ניסיון קודם במערכת ה-PRIORITY- יתרון משמעותי. ניסיון בעבודה עם אנשי שטח – יתרון משמעותי!
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
18359
אזור:
מרכז - פתח תקווה, מודיעין, שוהם
שרון - ראש העין
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
|
תיאור תפקיד:
למפעל באזור השרון דרוש/ה אחראי/ת גבייה העבודה היא עם מערכות תשלום של חברה תוך כדי הקפדה על הכנסת הנתונים בצורה מדויקת ביותר. משמרת מלאה + ש"נ לפי דרישה קליטה ישירה לחברה, שכר הולם
דרישות:
ניסיון בתחום - חובה פריורטי - חובה ניידות - חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-2958
אזור:
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
למשרד תכנון ופיקוח דרוש/ה מזכיר/ה FIRE
דרישות:
דרישות: בעל/ת ראש גדול, זריז/ה, לויאלי/ת, אחראי/ת הבנה מעולה וניסיון בהגשת חשבונות לגביה בעל/ת יחסי אנוש טובים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
1197
אזור:
דרום - באר שבע, דימונה
|
תיאור תפקיד:
שכר ממוצע 12,000 ש"ח + קרן השתלמות והגנות שכר- כאל מגייסת נציגי.ות פתרונות תשלום למוקד הטלפוני שלנו באשדוד!הגישו מועמדות ועשו את הצעד הראשון לקריירה בחברה יציבה ומובילה! *קיימת אופציה למשרת סטודנט / הורה גמישה! מה מחכה לכם.ן אצלנו?
* פרמיות מטורפות! * קליטה כעובד.ת Cal מהיום הראשון! * יום עבודה מהבית * קרן השתלמות לאחר 3 חודשים בלבד! * כרטיס סיבוס, חופשות, אירועים * אפשרויות קידום מדהימות ועוד המון הטבות שוות שלא תמצאו בשום מקום אחר! איך יראה היום שלכם.ן?
* טיפול בלקוחות החייבים של החברה בשלבים ראשוניים ומתקדמים של תהליך הגביה * מענה לשיחות גבייה נכנסות והוצאת שיחות גביה יזומות * חתירה להגעה להסדרי תשלום ומניעת העברת הלקוח לטיפול משפטי
דרישות:
* ניסיון קודם במוקדי שירות, מכירה או בתחום הגביה- יתרון * יכולת ניהול משא ומתן * יכולת עמידה ביעדים
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות
קוד משרה:
JB-26541
אזור:
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
משרד עורכי דין בתל אביב מגייס פקיד/ת הוצל"פ/תביעות מנוסה בעל/ת יכולת ניהול הליכי גבייה.
- התפקיד כולל טיפול שוטף במערך הגבייה הכולל מעקב אחר חייבים,
- ניהול משא ומתן לגביית חובות והסדרת תשלומים.
דרישות:
- ניסיון בתפקיד דומה.
- הכרת תוכנת עו"דכנית – יתרון.
- עבודה מול בנקים – יתרון משמעותי.
- יכולת ניהול משא ומתן.
- יחסי אנוש טובים + יכולת עבודה בצוות.
תנאים מצוינים למתאימים הכוללים בין היתר תכנית בונוסים.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00011
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
1. מתן מענה שירותי, מקצועי ואדיב ללקוחות העירייה בתחום החיוב, גבייה ואכיפה, לפי המדיניות העירונית, הדין והנחיות הממונים. 2. קבלת תשלומים וביצוע פעולות חשבונאיות בתיקי החייבים, בהתאם לסמכויות המוגדרות באגף. 3. מתן מענה וקבלת פניות של לקוחות העירייה בכל ערוצי התקשורת השונים, הזנת נתוני הטיפול במערכת הממוחשבת ומעקב אחר פניות פתוחות. 4. התעדכנות בהודעות, רישום, דיווח ובקרה בנוגע לנושאים פתוחים בתחילת ובסיום כל משמרת ודיווח לממונה על פניות ואירועים חריגים. 5. השתתפות בישיבות, בתדריכים, בהכשרות וכד'. 6. סיוע בניהול המשמרת ובטיפול בפניות מורכבות לפי הצורך. 7. חניכה הנחיה וליווי מקצועי של צוות השירות לפי הצורך. 8. הובלה, קידום וליווי משימות ונושאים רוחביים במוקד הגבייה. 9. ביצוע תחכימים, למידה והפקת לקחים מפניות חוזרות ומפניות שלא טופלו והצגתם להנהלה. 10. קיום קשרי עבודה פנים עירוניים ועם גופים מחוץ לעירייה. 11. ביצוע משימות נוספות במסגרת התפקיד, לפי הנחיית הממונה.
דרישות:
1. תעודת בגרות מלאה. 2. ידע וניסיון בעבודה במערכות ממוחשבות ובהפעלת יישומי OFFICE. 3. מיומנויות תקשורת וכושר ניהול משא ומתן. 4. תודעת שירות גבוהה. 5. יחסי אנוש טובים. 6. ידיעת השפה העברית ברמה טובה מאוד, ידיעת שפות נוספות - יתרון. 7. כושר ביטוי טוב בכתב ובעל-פה. 8. היתכנות לעבודה בשעות ובימים לא שגרתיים.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
56ד/2024
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|