תיאור תפקיד:
סינאל מלל פייוויי חברת הייטק בינלאומית לפיתוח תוכנה בעולמות משאבי האנוש, ציבורית ונסחרת בבורסה לניירות ערך בתל אביב, קיימת מעל 4 עשורים יציבה ורווחית תיאור תפקיד:אחריות מלאה על מערך הגבייה בחברה וניהול צוות אנשי הגבייה. התפקיד כולל ניהול תהליכי הגבייה מלקוחות עסקיים, מעקב אחרי חובות פתוחים, בקרה על פעילות הצוות, הנעת תהליכים לשיפור מדדי גבייה, עבודה מול ממשקים פנים ארגוניים בכירים, מתן מענה ללקוחות מורכבים וטיפול בסוגיות חריגות. תחומי אחריות עיקריים:• ניהול מקצועי ואישי של צוות הגבייה • אחריות כוללת על מערך הגבייה של החברה – לקוחות עסקיים • בקרה על ביצועי הצוות והגדרת יעדים • טיפול ישיר בגבייה מול לקוחות אסטרטגיים ולקוחות חריגים • מעקב שוטף אחר דוחות גיול והתאמות כרטיסים • שיפור תהליכים, בניית מדיניות ונהלים בתחום הגבייה • עבודה מול ממשקים שונים בארגון – הנהלת חשבונות, מכירות, שירות, משפטית • הפקת דוחות בקרה וניתוחים להנהלה
דרישות:
דרישות התפקיד:• ניסיון מוכח של לפחות 3 שנים בניהול צוות גבייה בארגון גדול – חובה• ניסיון מקצועי משמעותי בתחום הגבייה מול לקוחות עסקיים – חובה• היכרות עם מערכות ERP – יתרון משמעותי (SAP/פריוריטי) • שליטה גבוהה באקסל – חובה • תודעת שירות גבוהה, יכולת ניהול מו"מ ברמה גבוהה • אסרטיביות, יכולת הנהגה, ראייה מערכתית ויכולת עבודה תחת לחץ
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00058
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
למשרד מוכר וותיק בירושלים בעל מוניטין רב בתחומי המשפט השונים, דרוש/ה פקיד/ה הוצאה לפועל מיקום: ירושלים
דרישות:
- ניסיון – חובה
- עבודה מול נט המשפט ומערכת כלים שלוים.
- שיחות עם חייבים.
- ביצוע גביה
- ביצוע פעולות נוספות השלובות בתפקיד זה.
- המשרה מיועד לנשים גברים כאחד.
- זמינות למשרה מלאה.
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00008
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
גביה והתחשבנות מול סוכנים ולקוחות טיפול בגביה שוטפת טיפול בדוחות ובקרות עבודה מול גורמי פנים, סוכנים ולקוחות חיצוניים
דרישות:
היכרות עם תחום הביטוח הכללי - חובה ניסיון בגבייה מחברת ביטוח/סוכנות ביטוח – חובה יכולת למידה מהירה ועצמאית יכולת לעבוד בתנאי לחץ יכולת עבודה בצוות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
6157
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
הצטרפו לחברה עם עוצמה ותהנו מהזדמנויות לצמיחה ולפיתוח מקצועי! קבוצת אלקטרה מגייסתרפרנט/ית תפעול ושירות למערך השירות לפ.ק אלקטרה! תיאור התפקיד : מענה טלפוני ללקוחות החברה, אחריות על תאום ושיבוץ קריאות שירות לטכנאי השרות, כולל ביצוע בקרות על ביצועי טכנאים, הצעות מחיר ופתיחת לקוחות חדשים במערכת. משרה מלאה בימים א'-ה' בין השעות 17:00 – 08:00 + נכונות לשעות נוספות. מיקום המשרה: קריית שדה התעופה.
דרישות:
ניסיון קודם בתחום התפעול/אדמיניסטרציה/תמיכה טכנית/ שירות לקוחות- חובה. יכולת עבודה בצוות ניסיון קודם במערכת ה-PRIORITY- יתרון משמעותי. ניסיון בעבודה עם אנשי שטח – יתרון משמעותי!
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
18359
אזור:
מרכז - פתח תקווה, מודיעין, שוהם
שרון - ראש העין
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
|
תיאור תפקיד:
לקבוצת גטר דרוש/ה מנהל/ת חשבונות גביה תיאור התפקידגביה מול לקוחות, ביצוע התאמות. טיפול במערך לקוחות החברה, השתלבות בצוות הנהלת חשבונות,
דרישות:
דרישות התפקידתעודת הנהלת חשבונות סוג 1+2 ניסיון קודם בגבייה תודעת שירות כושר ביטוי טוב בכתב ובעל פה יכולת עבודה תחת לחץ שליטה טובה ביישומי מחשב ******משרה מלאה בפ"ת, ימים א'-ה', 8:00-17:00.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
2774
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
חברת פרסייס הינה ספקית שירותי הניהול הפיננסי המובילה למשרדי תכנון ועורכי דין. פרסייס מתפקדת כמחלקה הכלכלית של לקוחותיה תוך דגש על רווחיות, התייעלות, שיפור ביצועים וקבלת החלטות. דרוש/ה רפרנט/ית כספים במשרה מלאה למשרדי עורכי דין הממוקמים בתל אביב. התפקיד כולל הוצאת חשבונות, מעקב ובקרה אחר כספים והתנהלות מול בכירים.
דרישות:
זיקה למספרים. יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות. יסודיות, סדר וארגון. שירותיות ויחסי אנוש מעולים. ניסיון באדמיניסטרציה - יתרון.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-96
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
התחל קריירה באלקטרה ותהיה חלק מהעוצמה שלנו – הצטרף/י לצוות שלנו ותהיה חלק משמעותי מהשגת היעדים שלנו! קבוצת אלקטרה מגייסת אחראי/ת חיובי לקוחות במערך התפעול והשרות בחברת פ.ק אלקטרה תיאור התפקיד : הוצאת חיובי לקוח מבוססי קריאות שרות והצעות מחיר עפ"י צורך. מעקב ובקרה עד קבלת הזמנות מלקוחות. עבודה מול פורטלים שונים כמו ניפנדו, מרכבה סטורנקסט וכד'. טיפול בפניות לקוח לקבלת זיכויים/שינוי שם וכד'. טיפול בפתיחת לקוחות חדשים. ותפקידי אדמינסטרציה שונים. אחריות בסגירת חיובים חודשיים ודגש על סגירת רבעון במועד הנדרש. תפקיד יחיד המרכז את תחום החשבוניות במחלקת השרות. ימים ושעות: א'-ה' בשעות 08:00-16:00 בקריית שדה התעופה.
דרישות:
ניסיון בהפקת חשבוניות - חובה! רקע בהנהלת חשבונות – יתרון עבודה עם מערכת פריוריטי – יתרון משמעותי ניסון בתפקיד דומה – חובה אחריות בסגירת חיובים חודשיים ודגש על סגירת רבעון במועד הנדרש.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
17547
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
|
תיאור תפקיד:
שכר ממוצע 12,000 ש"ח + קרן השתלמות והגנות שכר! עבודה עצמאית ותנאים מעולים כעובד.ת חברה מהיום ה- 1!פרמיות מטורפות, יום עבודה מהבית, ארוחה במסעדה ובבית הקפה של כאל, חופשות ואירועים, אפשרויות קידום, מתנות שוות בחגים ועוד המון הטבות שוות שלא תמצאו בשום מקום אחר, וכל זה במרחק 2 דקות הליכה בלבד מהרכבת הקלה! איך יראה היום שלך?
* טיפול בלקוחות החייבים של החברה בשלבים ראשוניים ומתקדמים של תהליך הגביה * מענה לשיחות גביה נכנסות והוצאת שיחות גביה יזומות * חתירה להגעה להסדרי תשלום ומניעת העברת הלקוח לטיפול משפטי הגישו מועמדות ועשו את הצעד הראשון לקריירה בחברה יציבה ומובילה!
דרישות:
* ניסיון קודם במוקדי שירות, מכירה או בתחום הגביה- יתרון * יכולת ניהול משא ומתן * יכולת עמידה ביעדים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-26540
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברת מעליות מובילה דרוש.ה רכז.ת גביה טיפול בתהליך הגביה מול לקוחות אחריות על תהליך רישום הגביה עמידה ביעדי גביה טיפול בנושאים נוספים ע"פ צרכי המחלקה משרה מלאה א-ה 8:00-16:30
דרישות:
ניסיון בגביה - חובה הבנה בהנה"ח בסיסית ידע באקסל הכרת הפריוריטי יחסי אנוש מצוינים ותודעת שירות גבוהה יכולת עבודה בצוות נכונות לעבודה תחת לחץ נכונות ללמוד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
18039
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
Deloitte פירמת הייעוץ וראיית החשבון המובילה בעולם מגייסת רכז.ת גבייה וקשרי לקוחות. - השתלבות בסביבת עבודה מעניינת ומאתגרת בתחום הנדל"ן בישראל.
- התפקיד כולל- ריכוז יתרות גבייה, התראה לחייבים וגביית כספים, ניתוח נתונים ומידע, עבודה מול גורמי פנים וחוץ ארגוניים ופעולות נוספות בהתאם להוראת הממונים.
- העבודה תבוצע ממשרדי הלקוח בבאר שבע, נוף הגליל וחיפה.
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
דרישות:
- תואר בכלכלה, מנהל עסקים, הנדסה תעשייה וניהול או תעודה בהנהלת חשבונות- חובה.
- יכולות ירידה לפרטים, חשיבה מחוץ לקופסא ואחריות אישית.
- ניסיון של כשנה - יתרון
- ניסיון בתהליך גביה דרך מערכת ה-SAP - יתרון.
- היכרות מקדימה עם עולמות הנדל"ן - יתרון.
אנו ב-Deloitte מאמינים בגיוון והכלה בקרב א.נשינו הוא מרכיב קריטי בהצלחה שלנו ולכן אנו מטפחים תרבות ארגונית שמכילה ומאמצת גיוון על כל צורותיו.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
D7.A54
אזור:
צפון - גליל, עפולה, נצרת ובית שאן, חיפה והכרמל
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
|
תיאור תפקיד:
לעמותה מובילה הממוקמת בתל אביב (סמוך לרכבת) דרוש/ה אחראי/ת גבייה ותשלומים. התפקיד כולל: הפקת חשבוניות גבייה, מעקב ובקרה אחר סטטוס תשלומים, הפקת דוחות, מעקב גבייה ועוד.
דרישות:
תואר ראשון בכלכלה, ניהול, מנהל עסקים - יתרון תעודת הנהלת חשבונות - יתרון ניסיון בהפקת חשבוניות/גבייה/הנהלת חשבונות שליטה בחשבשבת אקסל ברמה טובה יכולת עבודה עצמאית
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
614518
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה רכז/ת גבייה למחלקת עסקים במה עוסק הארגון: שמירה על זכויות יוצרים של כותבים, מלחינים ומעבדים. גביית תמלוגים מכל סוגי המשתמשים במוסיקה והעברתם ליוצרים. התחומים עליהם אחראי ממלא התפקיד: לאתר ולגייס עסקים חדשים ולהכניסם למאגר המשלמים. העבודה בעיקרה היא עבודת גביה אינטנסיבית הכוללת הפקת חשבונות, גביה טלפונית, שליחת מכתבים , כתיבת מיילים, התמצאות ברשתות חברתיות, בקרות בשטח לצורך בדיקת נתוני העסק, פגישות במידת הצורך. ואדמניסטרציה ונכונות לעבוד לפי נהלי עבודה. מהות התפקיד היא לאתר עסקים חדשים ולהכניסם למאגר המשלמים ולבצע מעקב שוטף אחר קבלת התשלום ומתן הרישיון. לשם כן נדרש ייצוגיות, כושר שכנוע, סובלנות, יוזמה , ויכולת להתמודד מול לקוח חדש שמעולם לא שילם תמלוגים ונדרש לשלם לגופים נוספים כגון : פדרציה, אשל"מ וכן גמישות בשעות עבודה. עבודתם תתבצע תוך שיתוף פעולה עם עובד המשרד . כך שנדרשת יכולת לעבודת צוות טובה. לצוות/למחלקה יש יעדים חודשים/שנתיים. *התפקיד מנוסח בלשון זכר מטעמי נוחות אך פונה לשני המינים.
דרישות:
השכלה: ידע חשבונאי . ניסיון קודם: ניסיון בגבייה, עבודה מול לקוחות, ניסיון בפגישה פרונטלית. יכולת תקשורת מצויינת, כושר שכנוע, עבודה תחת לחץ, סדר וארגון.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
686504
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
שכר ממוצע 12,000 ש"ח + קרן השתלמות והגנות שכר- כאל מגייסת נציגי.ות פתרונות תשלום למוקד הטלפוני שלנו באשדוד!הגישו מועמדות ועשו את הצעד הראשון לקריירה בחברה יציבה ומובילה! מה מחכה לכם.ן אצלנו?
* פרמיות מטורפות! * קליטה כעובד.ת Cal מהיום הראשון! * יום עבודה מהבית * קרן השתלמות לאחר 3 חודשים בלבד! * כרטיס סיבוס, חופשות, אירועים * אפשרויות קידום מדהימות ועוד המון הטבות שוות שלא תמצאו בשום מקום אחר! איך יראה היום שלכם.ן?
* טיפול בלקוחות החייבים של החברה בשלבים ראשוניים ומתקדמים של תהליך הגביה * מענה לשיחות גבייה נכנסות והוצאת שיחות גביה יזומות * חתירה להגעה להסדרי תשלום ומניעת העברת הלקוח לטיפול משפטי
דרישות:
* ניסיון קודם במוקדי שירות, מכירה או בתחום הגביה- יתרון * יכולת ניהול משא ומתן * יכולת עמידה ביעדים
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות
קוד משרה:
JB-26541
אזור:
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה טכנולוגית מצליחה, הממוקמת בהוד השרון, דרוש/ה מנהל/ת חשבונות. התפקיד מדווח למנכ"ל החברה. מנהל/ת חשבונות יחיד/ה המנהל את הנהלת החשבונות מא ועד ת. התפקיד כולל: קליטת תנועות, טיפול ברישומוני יבוא, אחריות על גבייה, קליטת תשלומי לקוחות וספקים, אחריות על התאמות בנקים וכרטיסי אשראי, הכנת חומר עד מאזן. עבודה בתנאים מעולים
דרישות:
מנהל/ת חשבון מוסמך - ניסיון של לפחות 7 שנים ידע מוכח בפריוריטי אנגלית ברמה טובה מאד יחסי אנוש מעולים יכולת הנעת תהליכים ועשייה עצמאית
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
jb-3281
אזור:
מרכז - פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה רפרנט/ית בק אופיס לקבוצת פספורטכארד! המשרה כוללת מתן שירות עסקי מקצועי ללקוחות החברה, טיפול בגבייה בצורה אכפתית ומסודרת, והסדרת תשלומים וחשבוניות. מהות התפקיד: השלמת/ עדכון פרטי תשלום מלקוחות מוסדיים ופרטיים. עבודה מול לקוחות בארץ ובחו"ל. שיתוף פעולה עם צוותים מקצועיים. מה אנחנו מציעים? הזדמנות ללמוד ולהתפתח בתחום הגבייה והכספים. עבודה בסביבה צעירה ודינאמית. אפשרויות קידום והתפתחות מקצועית. בונוסים על עמידה ביעדים!
דרישות:
תודעת שירות ויחסי אנוש טובים יכולת עבודה מול מספר ממשקים במקביל יכולת למידה מהירה על תוכנות חדשות אנגלית ברמה טובה - חובה שליטה בתוכנות אופיס ובפרט באקסל- יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
JB-00019
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|