תיאור תפקיד:
סינאל מלל פייוויי הינה אחת מקבוצות המחשוב הארגוני המובילות בישראל. החברה מספקת מגוון רחב של פתרונות תוכנה וחומרה לניהול המשאב האנושי בארגון (הפקת שכר וניהול נוכחות, סליקת כספי פנסיה, חסכון והשקעה) וכן ניהול ואנליטיקה חכמה של מערכי אבטחה פיזיים בארגון. כמו כן מספקת סינאל הדרכות ושירותי ייעוץ מקצועיים וטכנולוגיים המסייעים למעסיקים ולמנהלים להתמודד עם סוגיות ארגוניות קריטיות בצורה יעילה, חסכונית ורווחית. דרוש/ה רפרנט/ית גבייה: ניהול כרטסת, התאמות בנקים, וגבייה מלקוחות עסקיים. משרה מלאה במשרדי החברה בפתח תקווה בימים א-ה, בין השעות 08:00-17:00 (חמישי עד 16:00)
דרישות:
ניסיון בתחום הגבייה - חובה. ידע וניסיון על תוכנות אופיס בדגש על אקסל - חובה. עבודה עם פורטלים של ספקים - יתרון משמעותי. **המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00010
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברת תקשורת מצליחה דרוש/ה אחראי.ת גבייה לקוחות חו"ל וישראל לריכוז תהליכי הגבייה מלקוחות החברה . משרה מלאה בפתח תקוה.תחומי אחריות: ניהול ומעקב אחר הגבייה מתיק לקוחות 2-3M$ אישור הזמנות שירות/ציוד – ממשק שוטף מול מחלקת מכירות. תקשורת שוטפת עם לקוחות החברה בכל נושא מערך הגבייה, משלוח ותקשור חשבוניות ללקוחות דרך פורטלים ייעודיים סטורנקסט/ניפנדו ועוד , דוחות ייעודיים וכרטסת הנהלת חשבונות. תקשורת שוטפת עם לקוחות החברה בכל נושא מערך הגבייה לרבות ניהול כרטסות הלקוחות ניהול משא ומתן עם לקוחות החברה ושמירה על קשר רציף עימם.
דרישות:
ניסיון קודם של 3-4 שנים בתחום הגבייה , דרוש גם ידע בהנהלת חשבונות .אנגלית ברמה גבוהה מאוד -חובה. הכרות עם ממשק סטורנקסט, ניפנדו ופורטלים נוספים - יתרון. יכולת ניהול מו"מ, אסרטיביות. יתרון לניסיון עם לקוחות בחו"ל. יתרון לידע בצרפתית ו/או שפות נוספות.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-2856
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
מי אנחנו? חברה ותיקה ומובילה במתן פתרונות תקשורת וIT ללקוחות עסקיים מכל הסגמנטים. אנחנו עוסקים בעולמות של אבטחת מידע, שירותי ענן, תקשורת, סיסטם, דאטה בינלאומי אירוח בחוות שרתים ועוד - החל מבניית הפתרונות ועד למתן שירות ביום שאחרי. אנחנו מספקים פתרונות תוך שיתוף פעולה עם יצרנים כמו Microsoft, CISCO, Check Point, Fortinet, F5 ועוד רבים וטובים. בבעלותנו 5 חוות שרתים, 2 חברות בנות שהן זרועות הענן שלנו בAWS וב AZUREוכבל תת ימי שמחבר בינינו לבין העולם! נפתחה אצלנו הזדמנות בצוות גבייה וטיפול משפטי לתפקיד מנהל/ת חשבונות גבייה. הצוות אחראי על טיפול בחובות לקוחות עסקיים, ניהול תיקי גבייה מקצה לקצה לרבות: - שליחת חשבוניות ועדכון הלקוח - גיבוש תיק חובות עסקיים להעברה לטיפול משפטי (פניות/הצעות לביטול) - התחשבנות מול עורכי הדין, לקוחות פרטיים ועסקיים - קליטת תקבולים מלקוחות - התאמת כרטסות, תיקון חשבוניות - הפקת חשבוניות ריבית ומימון להסדרי תשלום - התנהלות מול ממשקי פנים לרבות מנהלי לקוח, תפעול שירות ועוד. התפקיד כרוך במתן מענה טלפוני בשעות הפעילות וכן בפגישות פרונטאליות מול לקוחות החברה.
דרישות:
השכלה רלוונטית- חובה ניסיון בגבייה מול לקוחות עסקיים- חובה יכולת ניהול משא ומתן- חובה הכרות ERP- יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
12101
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברת הייטק גלובלית הממוקמת בראש העין דרוש/ה מנהל/ת חשבונות kmuu, לתחום לקוחות. התפקיד כולל: גבייה מלקוחות חו"ל, פתיחת לקוחות, התאמת לקוחות, טיפול בניהול כרטיסי אשראי ארץ וחו"ל ועבודה במערכת רב מטבעית.
דרישות:
מנה"ח סוג 2 ניסיון של לפחות שנתיים בהנה"ח ניסיון עם מערכת פריוריטי - חובה אנגלית ברמה טובה - חובה ניסיון בגבייה מלקוחות חו"ל - יתרון יחסי אנוש מצוינים נכונות לעבודה במשרה מלאה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-01146
אזור:
מרכז - פתח תקווה
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
רפרנט.ית גבייה לחברת ביטוח מובילה, משרה מלאה (יש גמישות בשעות) יצירת קשר טלפוני עם לקוחות חייבים - מעקב אחר תוכניות תשלום והסדרים _ הוצאת מכתבי התראה ללקוח _ העברת תיקים לטיפול משפטי ומעקב אחר התהליך מול עו"ד _ התנהלות מול ממשקים מרובים פנים וחוץ ארגוניים
דרישות:
- בקיאות בשימוש ב Office - ניסיון במוקד בנקאי/פיננסי - יתרון משמעותי _ ניסיון בתחום המשכנתאות - יתרון משמעותי _ אחריות, תודעת שירות, יסודיות, דייקנות, יכולת עבודה בתנאי לחץ
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-2940
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
· קליטת חשבוניות ספקי שירות והכנת תשלומים בארץ ובחו"ל · התאמת תקבולי לקוחות ושיוך ללקוחות המתאימים. · אחריות על ניהול התקבולים בחברה תוך מתן מענה לאנשי המכירות והגבייה בארגון. · תקשורת שוטפת מול הבנקים. · ביצוע התאמות ובקרות יומיות במערכת הנהלת חשבונות. · ניתוח נתונים להנהלה והגשת ניירות עבודה באקסל. · ביצוע תשלומי אגרות · התאמות ספקים
דרישות:
· השכלה – הנה"ח סוג 1+2 · ניסיון בהנהלת חשבונות כפולה של שנתיים לפחות. · שליטה מלאה בישומי Office · אקסל ברמה גבוהה, כולל ידע וניסיון ב-pivot ו-vlookup. · ניסיון עבודה ושליטה במערכת SAP - יתרון · ניסיון בעבודה עם צוות גדול וריבוי ממשקים. · נכונות לעבודה מאומצת ועצמאית ויכולת תיעדוף משימות. · אנגלית ברמה בסיסית ומעלה · משרת אמון הדורשת אחריות, אמינות, דיוק ויסודיות. שעות עבודה – משרה מלאה במשרדי החברה א'-ה'
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
178167
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך
אחראי/ת גבייה
אחראי/ת גבייה
אחראי/ת גבייה
ESR
27/07/2024
תיאור תפקיד:
לחברת תקשורת בינלאומי תבמרכז דרוש/ה אחראי.ת גבייה לקוחות חו"ל וישראל *מודל עבודה היבירידי ותנאים מעולים למתאימים/ות* תחומי אחריות: - ניהול ומעקב אחר הגבייה מתיק לקוחות - אישור הזמנות שירות/ציוד – ממשק שוטף מול מחלקת מכירות. - תקשורת שוטפת עם לקוחות החברה בכל נושא מערך הגבייה, ניהול כרטסות הלקוחות, משלוח ותקשור חשבוניות ללקוחות דרך פורטלים ייעודיים סטורנקסט/ניפנדו ועוד , דוחות ייעודיים וכרטסת הנהלת חשבונות. - ניהול משא ומתן עם לקוחות החברה ושמירה על קשר רציף עימם.
דרישות:
- ניסיון קודם של 3-4 שנים בתחום הגבייה ובהנה"ח. - אנגלית ברמה גבוהה מאוד -חובה. - הכרות עם ממשק סטורנקסט, ניפנדו ופורטלים נוספים - יתרון. -יכולת ניהול מו"מ, אסרטיביות. - יתרון לניסיון עם לקוחות בחו"ל. - יתרון לידע בצרפתית
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
19570
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - יהודה ושומרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לחברה גלובאלית בתחום התשתיות דרוש /ה נציג /ת גבייה למחלקת כספים במשרדי החברה בנתניה. ניהול תהליכי גבייה מול לקוחות החברה מקצה לקצה התנהלות מול ממשקים פנים ארגוניים רלוונטיים. עדכון והקלדת נתונים במערכת SAP. בקרה אחרי תשלומים והכנת דוחות כספיים. שעות עבודה: משרה מלאה, ימי א'-ה', 8:00 עד 17:00 (עד 19:00 פעם בשבוע).
דרישות:
ד רישות התפקיד:ניסיון של שנתיים לפחות בגבייה רקע בהנהלת חשבונות – יתרון משמעותי שליטה טובה באקסל אנגלית ברמה טובה (קריאה וכתיבה).
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-01167
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
שכר ממוצע 60+ לשעה, הגנות שכר, עבודה עצמאית ותנאים מעולים כעובד.ת חברה מהיום ה- 1! פרמיות מטורפות, יום עבודה מהבית, ארוחות מסובסדות, חנייה, חופשות ואירועים, אפשרויות קידום ועוד המון הטבות שוות שלא תמצאו בשום מקום אחר! איך יראה היום שלך? * טיפול בלקוחות החייבים של החברה בשלבים ראשוניים ומתקדמים של תהליך הגביה * מענה לשיחות גבייה נכנסות והוצאת שיחות גביה יזומות. * חתירה להגעה להסדרי תשלום ומניעת העברת הלקוח לטיפול משפטי *טיפול בלקוחות החייבים של החברה בשלבים ראשונים ומתקדמים של תהליך הגביה *מענה לשיחות גביה נכנסות והוצאת שיחות גביה יזומות *חתירה להגעה להסדרי תשלום ומניעת העברת הלקוח לטיפול משפטי *שעות העבודה- 7:45-16:00
דרישות:
* ניסיון קודם במוקדי שירות, מכירה או בתחום הגביה- יתרון * יכולת ניהול משא ומתן * יכולת עמידה ביעדים * משרה מלאה 7:45-16:00 משרה מלאה, עם נכונות לשעות נוספות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-10008
אזור:
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
למשרד עורכי דין גדול בפ"ת המצוי בתנופת צמיחה דרוש/ה פקיד/ת גבייה חרוצה וזריזה בעלת נסיון בגבייהטיפול בתיקי גביה מול חייבים של רשויות מקומיות וחברות גדולות ניהול מו"מ יעיל מול חייבים התפקיד במשרה מלאה בימים א-ה המשרד ממוקם בפתח תקווה על ציר הרכבת הקלה
דרישות:
ניסיון מוכח בגביה / מכירות/ טלמרקטינג - חובה!ניסיון במשרדי עורכי דין בתחום הוצל"פ - יתרון בעלת יכולות התנסחות ותקשורת בינאישית מעולה, בעלת יכולת וניסיון בניהול משא ומתן , בעלת אופי חרוץ, יעיל, זריז ומאורגן. ניסיון בעבודה על יישומי מחשב. עדיפות ליוצאי משרדי עורכי דין בתחום הוצל"פ ידע בתוכנת עודכנית - יתרון משמעותי.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
BSD03
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין
|
תיאור תפקיד:
הוצאת שיחות ללקוחות חייבים והצעת פתרונות גמישים להסדרת החוב טרם המעבר לטיפול משפטי, הובלת הלקוח לסגירת תשלום החוב. העבודה בצוות מנצח, בסביבה מכוונת תוצאות ועמידה ביעדים עבודה בסביבת יעדים אינטנסיבית, מאתגרת ומתגמלת. בונוס ממוצע 4,000 בונוס מקסימלי 7,000 היקף משרה: תקן אם: 4 פעמים בשבוע 8:30-15:30 פעם בשבוע עד 19:00 יתכנו 2 ימי שישי עד 12:30 יש חודשים שלא עובדים בכלל שישי
דרישות:
- ניסיון קודם ממוקדים- יתרון משמעותי
- ניסיון ממוקדי גבייה/ ממשרדי עו"ד- יתרון
- התנהלות עצמאית ומכוונות לתוצאות
- הובלת הלקוח לסגירת תשלום החוב מיידית.
- יכולת עבודה טכנוקרטית
- מכוונות גבוהה לתוצאות
*המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
היקף משרה:
משרה חלקית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
JB-00002
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
טיפול בתיקי גביה הכולל שיחות עם חייבים ואחריות על משמרת של פקידות גביה. התפקיד במשרה מלאה בימים א-ה החל משעה 8-9 למשך 8.5 שעות המשרד מאופיין באווירה נעימה וצעירה וממוקם בפתח תקווה על ציר הרכבת הקלה
דרישות:
ניסיון בעבודה בתחומי הגביה או שירות לקוחות במוקדי שירות - חובה! בעל/ת יכולות התנסחות ותקשורת בינאישית מעולים, יחסי אנוש מעולים ! בעל/ת משמעת עצמית, חריצות ויעילות. יכולת לניהול עצמי וצוות. ידע וניסיון בעבודה על יישומי מחשב.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
BSD12
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין
|
תיאור תפקיד:
לחברת הייטק מעולה, הממוקמת בראש העין, דרוש/ה מנהל/ת חשבונות לקוחות / גביה. גבייה מלקוחות בארץ ובחו"ל (כולל שיחות רבות באנגלית) + ניהול דוחות גביה פתיחת לקוחות, התאמת לקוחות , זיכויים, קבלות טיפול שוטף בניהול כרטיסי אשראי (בארץ ובחו"ל) עבודה במערכת רב מטבעית משרה מלאה.
דרישות:
תעודת הסמכה בתחום הנהלת החשבונות, ניסיון של שנתיים לפחות בתחום הנהח"ש ניסיון בגבייה מלקוחות חו"ל ידע וניסיון עם מערכת הפריוריטי – חובה אנגלית ברמה טובה - חובה (ניסיון ויכולת לדבר ולכתוב באנגלית) שליטה טובה באקסל - חובה יכולת עבודה בסביבת דינמית + יחסי אנוש טובים יכולת למידה מהירה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
2667
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - רמלה לוד
|
תיאור תפקיד:
לחברת תיירות מובילה הממוקמת בבני ברק-רמת גן דרש/ה בהקדם נציג/ת גבייה. התפקיד כולל: גביית כספים מלקוחות עסקיים, מעקב אחר גבייה שוטפת, התאמות כרטיסים, ניהול אובליגו ודורש אנגלית ברמה טובה.
דרישות:
ניסיון של לפחות כשנה בתחום הגבייה מנהל/ת חשבונות סוג 2 או 3 - יתרון אנגלית ברמה טובה מאוד אקסל ברמה טובה נכונות לעבודה במשרה מלאה במשרדי החברה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-01171
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
סינאל מלל פייוויי הינה אחת מקבוצות המחשוב הארגוני המובילות בישראל. החברה מספקת מגוון רחב של פתרונות תוכנה וחומרה לניהול המשאב האנושי בארגון (הפקת שכר וניהול נוכחות, סליקת כספי פנסיה, חסכון והשקעה) וכן ניהול ואנליטיקה חכמה של מערכי אבטחה פיזיים בארגון. כמו כן מספקת סינאל הדרכות ושירותי ייעוץ מקצועיים וטכנולוגיים המסייעים למעסיקים ולמנהלים להתמודד עם סוגיות ארגוניות קריטיות בצורה יעילה, חסכונית ורווחית. דרוש/ה רכז/ת תיקי לקוחות במסגרת התפקיד: ניהול תיקי לקוחות קיימים הכולל: חידושי הסכמי שירות ותחזוקה של מוצרי החברה, תמחור שירות החברה ללקוח, מעקב אחר הצעות מחיר הנשלחות ללקוח. ניהול קשר שוטף וישיר עם הלקוחות, חידוש חוזים, עבודה מול גורמים שונים בחברה. הגדלת נפח הפעילות העסקית מלקוחות קיימים. משרה מלאה במשרדינו בפתח תקווה, בימים א-ה, בין השעות 08:00-17:00 (חמישי עד 16:00)
דרישות:
אקסל ברמה גבוהה – חובה ניסיון בתיקי לקוחות/מכירות/שימור לקוחות/שירות – חובה **המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00037
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|