דרושים בתחום גבייה

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 31 משרות עבודה בתחום גבייה

בעמוד זה ניתן למצוא מגוון משרות ואף לבצע סינון של משרות דרושים בתחום "גבייה" לפי היקף משרה, אזור בארץ וסוג משרה. ניתן למצוא משרות כגון : מנהל תחום גביה, נציג גביה, מנהל חשבונות ועוד.

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת חשבונות לחברת ביטוח

מנהל/ת חשבונות לחברת ביטוח

כיוון השמה - הבית שלך לקריירה

17/03/2025

תיאור תפקיד:
-התאמות בנקים, רישום ופקודות יומן הכנה וסגירות למאזן
 -תפעול עמלות סוכנים וביצוע בקרות על כרטיסי סוכן
-מענה לסוכנים ומתן מידע בנושא עמלות
דרישות:
- תעודת הנהלת חשבונות 1+2 (סוג 3- יתרון)
 - ניסיון של 2-5 שנים בהנהלת חשבונות
- אקסל ברמה טובה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-208436489
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

רכז/ת גבייה מנוסה

רכז/ת גבייה מנוסה

קבוצת יעל

17/03/2025

תיאור תפקיד:
קבוצת יעל מגייסת רכז/ת גבייה מנוסה עם יכולת ניהול תהליכי גבייה יעילים ומתן פתרונות מותאמים אישית ללקוחות.
מיקום המשרה: מטה החברה בכפר סבא

תיאור התפקיד:
- טיפול שוטף במערך הגבייה של החברה כולל מעקב אחר חייבים, הוצאת חשבוניות וגביית תשלומים.
- טיפול בלקוחות חייבים, ניהול משא ומתן לגביית חובות והסדרת תשלומים.
- הפקת דוחות תקופתיים על מצב הגבייה, ניתוח נתונים וזיהוי מגמות.
- שיפור וייעול תהליכי גבייה.
דרישות:
- ניסיון מוכח בתפקיד דומה
- ידע בתוכנות גבייה וניהול חשבונות.
- יכולת ניהול משא ומתן, אסרטיביות ויכולת עבודה תחת לחץ.
- יחסי אנוש טובים, יכולת עבודה בצוות ותודעת שירות גבוהה.
- שליטה מלאה בתוכנות Office, בדגש על Excel.
- השכלה רלוונטית - יתרון.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 22315
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

פקיד/ה להסבת דוחות

פקיד/ה להסבת דוחות

מירי כהן עשור

17/03/2025

תיאור תפקיד:

הזדמנות מצוינת להצטרף לחברה יציבה ואיכותית עם תנאים מעולים!

מה כולל התפקיד?

  • טיפול בדוחות תעבורה והפקת הסבות מול לקוחות ורשויות
  • מעקב ובקרה אחר תהליכי ההסבה
  • עבודה עצמאית מול רשויות מקומיות וגורמים נוספים
  • הזנת נתונים באקסל ובמערכת ייעודית
  • מתן תמיכה ללקוחות עסקיים בתהליכי ההסבה
מיקום: ראש העין
ימים א’-ה’ 08:00-16:30 (ללא ימי שישי וערבי חג)
דרישות:
  • ניסיון קודם כפקיד/ה בתחום הרכב – חובה
  • ניסיון בחברה לניהול צי רכבים – יתרון משמעותי
  • שליטה מלאה ב-Excel ואוריינטציה טכנולוגית
  • תפעוליות, תקתקנות, ראש גדול, דיוק, אחריות ותשומת לב לפרטים
רק פניות מתאימות ייענו!

מודעה זו כתובה בלשון זכר/נקבה כאמצעי נוחות בלבד, אך מיועדת לכל המגדרים באופן שווה.

היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00001
אזור: מרכז - פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה רכז/ת תפעול

דרוש/ה רכז/ת תפעול

פאהן קנה ניהול בקרה בע"מ

17/03/2025

תיאור תפקיד:
לפירמת רואי חשבון מובילה דרוש/ה רכז/ת תפעול. הזדמנות להשתלב בארגון מוביל (DUN'S 100) ולהיחשף לעבודה בתחומים מגוונים. במסגרת התפקיד תהיה לך אחריות על בקרת תקציב החברה, ביצוע תשלומים לספקים, הפקת חשבוניות וניהול תהליך הגביה.
עבודה מלאה במשרד החברה בתל אביב.
דרישות:
תואר ראשון במנהל עסקים/ כלכלה/ חשבונאות- חובה.
3 שנות ניסיון בגביה ובניהול תקציב- חובה.
ידע בהנהלת חשבונות- יתרון משמעותי.
ניסיון קודם מארגונים דומים- יתרון.
שליטת בתוכנות Office- בדגש על עבודה עם Excel.
יכולות למידה, ועבודה בסביבה דינאמית.

המשרה פונה לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00021
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

גזבר/ית

גזבר/ית

חברה דיסקרטית

17/03/2025

תיאור תפקיד:
** תפקיד החלפה לחל"ד למשך חצי שנה, עם אפשרות להמשך העסקה **
אחריות על פעילות הגזברות כחלק מצוות גזברות בחברה גדולה ומובילה בארץ:
ביצוע עסקאות הגנות מטבע וריבית ועבודה מול ברוקרים וחדרי עסקאות.
מו"מ מול הבנקים ובקרה על חיובי המערכת הפיננסית בנושאי אשראי, ריביות ועמלות.
קידום הפלטפורמות הבנקאיות והתאמתן לצרכי החברה.
ניהול ובקרה של העבודה היומיומית על חשבונות הבנק של החברה וקשר עם הבנקים בנוגע לתקבולים, תשלומים, העברות, אשראי, המרות מט"ח ועוד.
קידום אפיון והטמעה של מערכת מידע בתחום הגזברות.
דרישות:
ניסיון תעסוקתי בתחומי הגזברות ו/או הבנקאות  - חובה.
ניסיון תעסוקתי בחברה גלובלית - יתרון מובהק.
תואר ראשון בכלכלה ו/או הנדסת תעשייה וניהול ו/או מנהל עסקים.
שליטה בעברית ואנגלית ברמה גבוהה כולל דיבור, קריאה וכתיבה - חובה.
כישורים בינאישיים גבוהים, יכולת הנעת עמיתים וניסיון בניהול ממשקים מגוונים.
יכולת למידה עצמית, ראייה מערכתית, ניהול זמן, תיעדוף משימות ויכולת עבודה תחת לחץ.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00252
אזור: צפון - חיפה והכרמל
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

בק אופיס גבייה

בק אופיס גבייה

RecruitX

17/03/2025

תיאור תפקיד:
לחברה ותיקה ומובילה בתחום שירותי הביטחון דרוש/ה אחראי/ת גבייה.
מטרת התפקיד:
הבטחת גביית תשלומים מלקוחות על פי תנאי התשלום שנקבעו, וביצוע כל הפעולות הנדרשות לצורך ניהול, מעקב ודיווח על תהליכים הקשורים לגביה.
תחומי אחריות:
גביית תשלומים: גביית כספים מלקוחות, ניהול קובץ בקרה ומעקב בגין החשבוניות שהופקו במערכת הנה"ח.
ניהול קובץ גבייה: טיפול שוטף בחשבוניות שלא שולמו במועד ובחובות לקוחות ופניות ללקוחות להסדרת תשלום.
מענה לפניות לקוחות: טיפול בשאלות ובפניות של לקוחות בנוגע לחשבוניות, והפנייה לגורמים הרלוונטיים בחברה.
הפקת דוחות: הפקת דוחות ממערכת הנה"ח, הכנת דוחות על פי דרישה והעברת המידע לגורמים הרלוונטיים.
קשר שוטף מול גורמים במחלקת הכספים והשטח כגון חשבות השכר, מנה"ח, מנהלי סניפים ומפקחים בשטח.
דרישות:
ניסיון קודם בתפקידי בק אופיס של כספים – חובה.
Excel ברמה גבוהה, כולל נוסחאות - חובה.
היכרות עם תכנת תפנית - יתרון.
יחסי אנוש גבוהים ושירותיות.
יכולת ניהול משא ומתן ותקשורת בינאישית גבוהה.
יכולת עמידה בלחץ ועמידה ביעדים.
סדר וארגון, יכולת לעבוד בצורה עצמאית ובצוות.
היקף משרה: משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה: JB-4039
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה רפרנט/ית עמלות מנוסה

דרוש/ה רפרנט/ית עמלות מנוסה

חברה דיסקרטית

17/03/2025

תיאור תפקיד:
לסוכנות ביטוח מובילה ומוכרת בת"א דרוש/ה רפרנט/ית עמלות מנוסה
  • הורדת דוחות ונתונים מחברות הביטוח ובתי ההשקעות , כולל ביצוע בקרות והשוואות
  • שליחת נתונים ודוחות באופן שוטף לגורמים בחברה.
  • בקרה מלאה על תקינות כלל העמלות : פיננסים פנסיה , ביטוח כולל טיפול מלא בחריגות .
  • סיוע ופיקוח על הסכמים ועל עמידה ביעדים .
  • סיוע בנושא בדיקת תגמול הסוכנים
  • טיפול בנושא הפרודוקציה
  • נושאים נוספים בהתאם לדרישה
דרישות:
  • שנתיים ניסיון מסוכנות ביטוח בבדיקת עמלות מקיפה כולל גמר חשבון -חובה.
  • השכלה : תואר ראשון בכלכלה / מנע"ס התמחות במימון – חובה
  • שליטה מלאה באקסל– כולל ניסיון בעבודה בנוסחאות וחישובים מורכבים כגון :
  • PIVOT COUNT IF SUM IF
  • V LOOK UP גרפים , תנאים , עיצוב מותנה – חובה.
  • שליטה במערכת עתיד
  • ניסיון של שנתיים בעבודה עם מערכות בתי ההשקעות וכל חברות הביטוח כולל מערכות ירוקות ודוחות כל החברות- חובה .
  • רקע רלוונטי בפיננסים , פנסיה וביטוח – חובה .
  • יתרון : שליטה במאקרו ובמערכות BI
  • תכונות נדרשות :ראש גדול , מסודר , עצמאי , יסודי , דיסקרטי , מדויק , אחראי , אמין , תקתקן – חובה !
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00012
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

ממוצע שכר 12K+ קרן השתלמות! נציג.ת גביה במוקד Cal

ממוצע שכר 12K+ קרן השתלמות! נציג.ת גביה במוקד Cal

Cal - כרטיסי אשראי לישראל

17/03/2025

תיאור תפקיד:
שכר ממוצע 12,000 ש"ח + קרן השתלמות והגנות שכר-
כאל מגייסת נציגים.ות למוקד הגביה הטלפוני שלנו באשדוד!

הגישו מועמדות ועשו את הצעד הראשון לקריירה בחברה יציבה ומובילה!

מה מחכה לכם.ן אצלנו?
* פרמיות מטורפות!
* קליטה כעובד.ת Cal מהיום הראשון!
* יום עבודה מהבית
* קרן השתלמות לאחר 3 חודשים בלבד!
* כרטיס סיבוס, חופשות, אירועים
* אפשרויות קידום מדהימות
ועוד המון הטבות שוות שלא תמצאו בשום מקום אחר!

איך יראה היום שלכם.ן?
* טיפול בלקוחות החייבים של החברה בשלבים ראשוניים ומתקדמים של תהליך הגביה
* מענה לשיחות גבייה נכנסות והוצאת שיחות גביה יזומות
* חתירה להגעה להסדרי תשלום ומניעת העברת הלקוח לטיפול משפטי
דרישות:
* ניסיון קודם במוקדי שירות, מכירה או בתחום הגביה- יתרון
* יכולת ניהול משא ומתן
* יכולת עמידה ביעדים
* משרה מלאה במשמרות 8:00-16:00 / 10:00-18:00
היקף משרה: משרה מלאה, משמרות
קוד משרה: JB-26472
אזור: דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

נציג.ת גבייה בכיר.ה (יישומים) - עובד.ת עירייה

נציג.ת גבייה בכיר.ה (יישומים) - עובד.ת עירייה

עיריית תל אביב יפו

17/03/2025

תיאור תפקיד:
1. מתן מענה שירותי, מקצועי ואדיב ללקוחות העירייה בתחום החיוב, גבייה ואכיפה, לפי המדיניות
העירונית, הדין והנחיות הממונים.
2. קבלת תשלומים וביצוע פעולות חשבונאיות בתיקי החייבים, בהתאם לסמכויות המוגדרות באגף.
3. מתן מענה וקבלת פניות של לקוחות העירייה בכל ערוצי התקשורת השונים, הזנת נתוני הטיפול
במערכת הממוחשבת ומעקב אחר פניות פתוחות.
4. התעדכנות בהודעות, רישום, דיווח ובקרה בנוגע לנושאים פתוחים בתחילת ובסיום כל משמרת
ודיווח לממונה על פניות ואירועים חריגים.
5. השתתפות בישיבות, בתדריכים, בהכשרות וכד'.
6. סיוע בניהול המשמרת ובטיפול בפניות מורכבות לפי הצורך.
7. חניכה הנחיה וליווי מקצועי של צוות השירות לפי הצורך.
8. הובלה, קידום וליווי משימות ונושאים רוחביים במוקד הגבייה.
9. ביצוע תחכימים, למידה והפקת לקחים מפניות חוזרות ומפניות שלא טופלו והצגתם להנהלה.
10. קיום קשרי עבודה פנים עירוניים ועם גופים מחוץ לעירייה.
11. ביצוע משימות נוספות במסגרת התפקיד, לפי הנחיית הממונה.
דרישות:
1. תעודת בגרות מלאה.
2. ידע וניסיון בעבודה במערכות ממוחשבות ובהפעלת יישומי OFFICE.
3. מיומנויות תקשורת וכושר ניהול משא ומתן.
4. תודעת שירות גבוהה.
5. יחסי אנוש טובים.
6. ידיעת השפה העברית ברמה טובה מאוד, ידיעת שפות נוספות - יתרון.
7. כושר ביטוי טוב בכתב ובעל-פה.
8. היתכנות לעבודה בשעות ובימים לא שגרתיים.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 56ד/2024
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

רכז/ת שירות ומכירה

רכז/ת שירות ומכירה

בזק בינלאומי

17/03/2025

תיאור תפקיד:
אם אתם בעלי מוטיבציה ומחפשים מקום לטווח ארוך, מקומכם איתנו!!
השתלבות במוקד דינמי, משפחתי ומגובש!
לצוות שירות עסקי בבזק בינלאומי TECH מגייסים רכז/ת שירות ומכירה.
אז מה התפקיד כולל?
• שירות שוטף בנושאי חשבוניות, גבייה, שימור לקוח ומתן מענה כללי.
• זיהוי צרכי הלקוח, הנעה וביצוע מכירות מתוך סל השירותים העסקיים.
• התנהלות מול ממשקים חוץ ארגוניים כמו הנה"ח, מזכירויות ובעלי עסקים.
*המענה ניתן באמצעות מענה טלפוני ודרך הערוצים הדיגיטליים של החברה (וואטסאפ ומייל).

מה תקבלו אצלנו?
קליטה כעובד/ת חברה מהיום הראשון
חופשות בחו'ל, כרטיס תן ביס, אירועי חברה ועוד
אפשרויות קידום רבות ואופציה לשילוב עבודה מהבית
הזדמנות להתמקצע ולהתקדם בעולמות העסקיים
דרישות:
זמינות למשרה מלאה ימים א'-ה' בין השעות 8:00-16:30
ניסיון בעבודה מול יישומי מחשב- חובה
ניסיון בשימור לקוחות – יתרון משמעותי
אוריינטציה שירותית ומכירתית
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 12145
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש'ה רכז/ה גביה ותקציב

דרוש'ה רכז/ה גביה ותקציב

פאהן קנה ניהול בקרה בע"מ

17/03/2025

תיאור תפקיד:
לפירמת רואי חשבון מובילה דרוש/ה רכז/ת גביה ותקציב. הזדמנות להשתלב בארגון מוביל (DUN'S 100) ולהיחשף לעבודה בתחומים מגוונים.
במסגרת התפקיד תהיה לך אחריות על בקרת תקציב החברה, ביצוע תשלומים לספקים, הפקת חשבוניות וניהול תהליך הגביה.
עבודה מלאה במשרד החברה בתל אביב.
דרישות:
תואר ראשון במנהל עסקים/ כלכלה/ חשבונאות- חובה.
3 שנות ניסיון בגביה ובניהול תקציב - חובה.
ידע בהנהלת חשבונות - חובה.
ניסיון קודם מארגונים דומים - יתרון.
שליטת בתוכנות Office - בדגש על עבודה עם Excel.
יכולות למידה, ועבודה בסביבה דינאמית.
המשרה פונה לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00023
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לחברת תוכנה דרוש/ה רפרנט/ית גבייה

לחברת תוכנה דרוש/ה רפרנט/ית גבייה

Synel-Mll Payway

17/03/2025

תיאור תפקיד:
סינאל מלל פייוויי הינה אחת מקבוצות המחשוב הארגוני המובילות בישראל. החברה מספקת מגוון רחב של פתרונות תוכנה וחומרה לניהול המשאב האנושי בארגון (הפקת שכר וניהול נוכחות, סליקת כספי פנסיה, חסכון והשקעה) וכן ניהול ואנליטיקה חכמה של מערכי אבטחה פיזיים בארגון. כמו כן מספקת סינאל הדרכות ושירותי ייעוץ מקצועיים וטכנולוגיים המסייעים למעסיקים ולמנהלים להתמודד עם סוגיות ארגוניות קריטיות בצורה יעילה, חסכונית ורווחית.
דרוש/ה רפרנט/ית גבייה:
ניהול כרטסת, התאמות בנקים, וגבייה מלקוחות עסקיים.
משרה מלאה במשרדי החברה בפתח תקווה בימים א-ה, בין השעות 08:00-17:00 (חמישי עד 16:00)
דרישות:
ניסיון בתחום הגבייה - חובה.
ידע וניסיון על תוכנות אופיס בדגש על אקסל - חובה.
עבודה עם פורטלים של ספקים - יתרון משמעותי.
**המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00043
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה אחראי/ת גביה

דרוש/ה אחראי/ת גביה

המימד השלישי גיוס והשמה 1

17/03/2025

תיאור תפקיד:
לחברה הנותנת שירותים אדמיניסטרטיביים/חשבוניים
דרוש/ה אחראי/ת גביה למשרה מלאה
ימים א-ה
דרישות:
ניסיון של שנה בגביה - חובה
ניסיון עבודה מול אקסל - חובה
עבודה עם מיילים+שיחות טלפוניות
זמינות למשרה מלאה
מסודר/ת – בעלי אסרטיביות -שיטתי/ת. יעיל/ה.
נעימ/ה ובעלת יכולת התנסחות ועברית ברמה גבוהה
יחסי אנוש מעולים
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-18957
אזור: מרכז - חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת חשבונות לקוחות

מנהל/ת חשבונות לקוחות

דיפלומט מפיצים (1968) בע"מ

17/03/2025

תיאור תפקיד:
דיפלומט ישראל מזמינה אותך להצטרף להצלחה ומגייסת מנהל/ת חשבונות לקוחות.
תיאור תפקיד:
    תמיכה באנשי המכירות לגבייה מלקוחות החברה לרבות, שליחת חשבוניות אספקה חתומות, ניתוח כרטיס הלקוח, התאמת כרטיסים למקומות ובזמנים בהם איש המכירות זקוק להם.
    ביצוע מעקב שיטתי אחר ההתחשבנות עם לקוחות בהתאם לנוהלי החברה ולהוראותיה לרבות גביית כספים במקרים בהם זה נדרש.
    ניהול מסגרת האובליגו ותנאי האשראי שסוכמו עם הלקוח כולל טיפול בבעיות המתעוררות סביב זה (ייזום דיוני אובליגו, שחרור הזמנות מעוכבות בסיום טיפול).
    הזנת פקודות יומן נדרשות והתאמת כרטיסי הנהלת חשבונות כולל התאמות למאזן.
    טיפול בתקבולים ובהעברות בנקאיות.
    ביצוע זיכויים, חיובים נדרשים.
דרישות:
    מנהל/ת חשבונות - סוג 2 מאושר ע"י משרד העבודה - חובה!
    שליטה מלאה בתוכנות office ובעיקר ב- Excel - חובה!
    ניסיון בעבודה הכוללת מתן שירות
    ניסיון קודם של שנה לפחות בתפקיד דומה
    תקשורת בין אישית וכושר שכנוע.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 183337
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

אחראי.ת תפעול + הכשרת עובדים לחברת Cal

אחראי.ת תפעול + הכשרת עובדים לחברת Cal

Cal - כרטיסי אשראי לישראל

17/03/2025

תיאור תפקיד:
יש לך ניסיון מוקדי כאחמ"ש.ית / בכיר.ה? זו ההזדמנות שלך לשדרוג הקריירה!

איך ייראה היום שלך?
• איסוף, ניתוח ועדכון נתוני האשראי
• ייעול, שיפור ובניית תהליכי עבודה
• מתן מענה מקצועי לפניות בנושא מאגר אשראי וטיפול משפטי
• ביצוע חניכות והדרכות
• עבודה בממשקים אסטרטגיים מול גורמים פנימיים וחיצוניים
• ניהול והובלת פעילות הדיווח והעברת המידע למאגר האשראי

מה מחכה לך אצלנו?
• קליטה כעובד.ת Cal מהיום הראשון!
• ארוחות מסובסדות בבית הקפה ובמסעדת השף של החברה
• החזרי נסיעות מוגדלים
• נופש חברה בחו"ל, מסיבות, מתנות ואירועי חברה שווים

רוצה להשתלב בחברה מובילה עם תנאים מעולים ואווירה משפחתית? זה הזמן להצטרף אלינו!
דרישות:
• ניסיון בעולמות הגביה/ פיננסים – יתרון
• ניסיון כאחמ"ש / נציג.ה בכיר.ה - חובה
• ידע בתחום הרגולציה - יתרון
• שליטה ביישומי Office בדגש על אקסל- חובה
• אחריות אישית, יכולת עבודה עצמאית תחת לחץ
• מיומנויות בינאישיות גבוהות, יכולת חניכה, יוזמה וראייה מערכתית
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-26422
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
1 2 3 >

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!