דרושים בתחום כלכלן

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 28 משרות עבודה בתחום כלכלן

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

אנליסט /ית יוצא /ת מחלקה כלכלית לרילוקיישן במערב אירופה

אנליסט /ית יוצא /ת מחלקה כלכלית לרילוקיישן במערב אירופה

סיגמא HR

24/04/2025

תיאור תפקיד:
לחברה גלובאלית מובילה בתחום נדלן מניב דרוש/ה אנליסט/ית יוצא/ת מחלקה כלכלית מהביג 4 למשרת רילוקיישן באירופה
המשרה היא במחלקת הפיתוח העסקי של החברה
בדיקת חברות סטארטאפ לרכישות.
דרישות:
כלכלן/ית או רו"ח עם ניסיון של 3-5 שנים בבמחלקות הכלכליות ביג 4
ניסיון בהערכות שווי מיזוגים ורכישות M A, בדיקות נאותות DD -לפחות בחלק מהנושאים
ניסיון בבניית מודלים.
אנגלית ברמה מאוד גבוהה
דרכון אירופאי - יתרון
זמינות לרילוקיישן מלא
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 5109
אזור: השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
חו"ל - חו"ל
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

כלכלן /ית עם כשנתיים ניסיון

כלכלן /ית עם כשנתיים ניסיון

סיגמא HR

25/04/2025

תיאור תפקיד:
לחברה תעשייתית בינלאומית, דרוש/ה כלכלן/ית
המשרה כוללת:
סיוע בדיווח תוצאות רווח והפסד של החברה - דיווחים חודשים, רבעונים, שנתיים.
סיוע בבניית תקציב ואחריות על בקרה תקציבית
מעקב אחר עלויות ייצור ותמחור
ניתוחים כלכליים, בדיקות כדאיות והכנת מצגות.
איפיון, בנייה ופיתוח דוחות ביצועים תומכי תהליכים.
דרישות:
תואר ראשון בכלכלה
שנתיים ניסיון לפחות ככלכלן/ית בחברה
אקסל ברמה טובה
הבנה בחשבונאות - הנהלת חשבונות - יתרון
הכרות עם מערכת SAP / ERP - יתרון
הכרות עם מערכות BI - יתרון.
אנגלית ברמה גבוהה
יכולת עמידה בתנאי לחץ.
יכולת אנליטית וחשיבה תהליכית.
יכולת לימוד גבוהה
מוטיבציה גבוהה ויחסי אנוש טובים.
כפיפות לכלכלן ראשי של החברה.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 5132
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת אשראי ובנקים לחברת ביצוע

מנהל/ת אשראי ובנקים לחברת ביצוע

סיגמא HR

24/04/2025

תיאור תפקיד:
לחברת ביצוע בתחום הנדל״ן דרוש/ה מנהל/ת אשראי ובנקים
עם ניסיון בתחום של מימון פרוייקטים והתנהלות מול בנקים ערבויות
דרישות:
תואר ראשון - כלכלה/מנהל עסקים/חשבונאות
ניסיון עבודה מול בנקים, אשראים
תזרים מזומנים
עבודה מול פרוייקטים שונים
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 5137
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

כלכלן/ית / רואה/ת חשבון

כלכלן/ית / רואה/ת חשבון

עובד גובי ושות' ייעוץ פיננסי כלכלי בע"מ

24/04/2025

תיאור תפקיד:
למשרד דינמי, מגוון ומעניין, עם צוות מעולה באווירה משפחתית, העוסק בתחומי היעוץ הכלכלי ופיננסי, דרוש/ה כלכלן/ית
  • למשרה מלאה
  • נכונות לעבוד שעות נוספות בעת הצורך.
דרישות:
  • בוגרי כלכלה/מנהל עסקים/חשבונאות או שנתיים ניסיון בתחום הכלכלי 
  • ידע מצויין באקסל
  • כתיבה רהוטה.
  • ראש "גדול".
  • יכולת עבודה גם בצוות וגם בצורה עצמאית.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00038
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

עובד/ת תפעול לחברה פיננסית בייעוץ השקעות לבורסה בר"ג

עובד/ת תפעול לחברה פיננסית בייעוץ השקעות לבורסה בר"ג

לין ביכלר משאבי אנוש

24/04/2025

תיאור תפקיד:
עובד/ת תפעול לחברה פיננסית בתחום הייעוץ השקעות - ברמת גן
חברה בתחום ייעוץ השקעות, הממוקמת בבורסה ברמת גן, מחפשת עובד/ת תפעול שיצטרף/תצטרף לצוות.
הגדרת התפקיד:

התפקיד כולל ניהול עושר והשקעות ללקוחות פרטיים ולחברות, תוך טיפול בעולמות הפיננסים, שירות ותפעול. העבודה כוללת תפעול ומעקב אחרי תיקי השקעות בארץ ובחו"ל, עבודה שוטפת מול בנקים, בתי השקעות, גופים מוסדיים ולקוחות, ניתוח נתונים, ביצוע בקרות פיננסיות והפקת דוחות. בנוסף, יש צורך בשיתוף פעולה עם יועצים, כלכלנים וצוותי ניהול לקוחות.
תנאי עבודה:
    משרה מלאה (9 שעות עבודה ביום).
    שכר: 11,000 ש"ח + תנאים מעולים.
    קליטה ישירה לחברה.
    הזדמנות להשתלב בצוות מקצועי, ללמוד על עולם ההשקעות מבפנים ולהתפתח בתחום ניהול ההון.
הזדמנות מצוינת למי שמעוניין להתמקצע בתחום הפיננסים ולפתח קריירה בתחום ההשקעות!
דרישות:
    תואר ראשון בכלכלה, מנהל עסקים או חשבונאות - חובה.
    שליטה מצוינת באקסל - חובה.
    אחריות, שירותיות גבוהה, סדר ויכולת למידה מהירה.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 51321
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

כלכלן/ית מתחיל/ה באזור חיפה

כלכלן/ית מתחיל/ה באזור חיפה

פרסייס שרותי ניהול כלכליים בע"מ

24/04/2025

תיאור תפקיד:
חברת פרסייס הינה ספקית שירותי הניהול הפיננסי המובילה למשרדי אדריכלות, הנדסה ועורכי דין. פרסייס לוקחת אחריות בתחום הכספים של חברות כדי לייעל את התפעול, להגביר ביצועים ולהגביר את קבלת ההחלטות.
דרוש/ה ככלכלן/נית פיננסי במשרה מלאה.
במסגרת התפקיד- הכלכלן יהיה אחראי על המשימות היומיומיות הקשורות בתחום הכספים ,מידול פיננסי, יצירת דוחות כספיים, עריכת תחזיות פיננסיות וזיהוי מגמות.
*ישנה אפשרות גם למשרה חלקית
דרישות:
• יכולת תקשורת בינאישית ברמה טובה בכתב ובעל פה 
• תואר ראשון בכלכלה, מימון או תחום קשור
• בעל יוזמה וכישורי ארגון חזקים ויכולת למידה עצמאית גבוהה
• שירותיות ברמה גבוהה (עבודה עם דרגים בכירים)
• יחסי אנוש גבוהים
• תפקיד ברמת ג'וניור- אין צורך בניסיון קודם
*המשרה פונה לגברים ונשים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה: JB-00162
אזור: צפון - גליל, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

תומך/ת אפליקטיבי במערכת PRIORITY

תומך/ת אפליקטיבי במערכת PRIORITY

מידעטק טכנולוגיות מידע בע''מ

24/04/2025

תיאור תפקיד:
תומך/ת אפליקטיבי במערכת PRIORITY
  • תמיכה אפליקטיבית וליווי לקוחות על מערכת ERP.
  • מתן שירות ומענה ללקוחות מידעטק בפריוריטי.
  • אפשרות לעבודה היברידית לאחר התמקצעות.
דרישות:
  • תואר ראשון או הנדסאי/ית בתחומים מגוונים כגון – חשבונאות / תעשיה וניהול / כלכלה / לוגיסטיקה ועוד.
  • ידע פיננסי - יתרון.
  • אוריינטציה למערכות ממוחשבות.
  • תודעת שרות גבוהה.
  • יכולת ביטוי גבוהה ושליטה מלאה בעברית- חובה.
  • ידע ונסיון בהנה"ח – יתרון
  • ניסיון בתמיכה טלפונית- יתרון.
  • הכרת מערכת PRIORITY – או מערכות ERP אחרות - יתרון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: HD04
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לחברת רשות החדשנות דרוש/ה כלכלן/ית ראשי/ת וראש/ת אגף מחקר וכלכלה

לחברת רשות החדשנות דרוש/ה כלכלן/ית ראשי/ת וראש/ת אגף מחקר וכלכלה

נישה

25/04/2025

תיאור תפקיד:
התפקיד, בכפיפות לסמנכ"ל וראש חטיבת מדיניות ברשות, כחלק מצוות חטיבת מדיניות האמון על גיבוש מדיניות הפעולה של הרשות למול ההייטק הישראלי, על הערכה ומחקר כלכלי של פעילות הרשות וסקטור ההייטק ועל ניהול תקציב הרשות. החטיבה תומכת במגוון פעילויות הרשות המשקיעה בחברות הייטק בכל השלבים, בהיקף השקעות שנתי של כ- 1.5 מיליארד ₪, ובמאות פרויקטים וחברות.

תיאור תפקיד:
· ניהול אגף המחקר והכלכלה בחטיבת המדיניות של הרשות.
· איסוף נתונים ובניית כלים לטובת עריכת ופרסום מחקרים ודוחות על שוק ההייטק ואקוסיסטם החדשנות בישראל ובעולם, וכן לטובת עיצוב מדיניות הרשות וקבלת החלטות מבוססת נתונים
· בניית מודלים כלכליים העומדים בבסיס כלי ומנגנוני הרשות
· ניהול הערכות כלכליות על פעילות הרשות, תוך בחינת ההשפעה והאפקטיביות של כלים אלו וגיבוש הצעות לטיובם
· בניית שיתופי פעולה נרחבים של הרשות עם גופי ממשל, מחקר ואקדמיה לטובת קידום ויצירת תשתית מחקר מעמיקה בתחומי התוכן הנ"ל ולטובת הנעת מדיניות מקדמת חדשנות
· ייצוג הרשות בפורומים בינלאומיים העוסקים במדיניות ובמחקר חדשנות.

דרישות:
תנאי הסף, מאפיינים המהווים יתרונות ניתן לראות באתר רשות החדשנות ובאתר של חברת נישה המלווה את ההליך.
התמודדותך במכרז מותנית במילוי השאלון בצרוף תעודות וקורות חיים עד לתאריך 18/5/2025 בשעה 11:00

את השאלון ניתן להוריד מהקישור: http://www.nisha.co.il/ps/Inn-economy2025
אין להגיש מועמדות אלא כאמור בהודעה זו. מועמדות אשר תוגש בדרך אחרת, לרבות באמצעות דואר, פקס או דוא"ל, לא תידון. הצעות אשר תגענה לאחר המועד הנ"ל לא תידונה.

לשאלות בקשר לאופן ההגשה בלבד ניתן לפנות לקבוצת נישה, חברת ההשמה אשר הוסמכה לטפל בהליך האיתור לדוא"ל [email protected]

וועדת האיתור תהיה רשאית לזמן לראיונות וכן לראיין ממליצים, לפנות למועמדים לברורים, הבהרות, השלמת מידע, מסמכים נוספים, מבחני התאמה וכיו"ב על פי שיקול דעתה.
רק פניות מתאימות תיעננה

המודעה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.

תינתן העדפה לאוכלוסיות הזכאיות לייצוג הולם ולפיכך המועמד רשאי , אך לא חייב, לציין זאת בקורות החיים שהוא מעביר.

 מקום העבודה ירושלים (אפשרות לעבודה היברידית)
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00808
אזור: ירושלים - ירושלים
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לחברה מובילה דרוש/ה כלכלן/ית תקציב ובקרה

לחברה מובילה דרוש/ה כלכלן/ית תקציב ובקרה

GAN HR

24/04/2025

תיאור תפקיד:
לחברה מובילה דרוש/ה כלכלן/ית תקציב ובקרה
עבודה בצוות המחלקה הכלכלית של החברה
במסגרת התפקיד:
בקרה תקציבית שוטפת
ניתוח והצגת תוצאות ניהוליות לישיבות הנהלה ודירקטוריון
הכנת תקציב החברה
בניית תוכניות עיסקיות
בדיקות כדאיות כלכליות - כדאיות השקעות ברכוש קבוע, חוזים חדשים, כניסה לתחומי פעילות חדשים
בחינת רווחיות לקוחות / מוצרים / שירותים / פעילויות
תמחיר וכן תמחור מחירי העברה בתוך החברה
תחזית רבעונית מתגלגלת
פרויקטים כלכליים מיוחדים
הכנת תקציב ודוחות, ביצוע ניתוחים כלכליים, בניית תחזית.
משרה מלאה בתנאים מעולים!!
דרישות:
ניסיון בתפקיד אחד של כלכלן/ית בחברה- חובה
ניסיון בבקרה תקציבית, הכנת דוחות ניהוליים, ניתוח תוצאות עסקיות, עבודה עם בסיסי נתונים חובה
ניסיון בהצגת חומר למנהלים, תמחיר ובבדיקות כלכליות חובה
תואר ראשון בכלכלה/מנע"ס - חובה
Excel ברמה גבוהה - חובה
אנגלית ברמה טובה
עבודה על מערכת Priority יתרון
דייקנות ויסודיות, עצמאות, אחריות, יכולת עבודה מול ממשקים רבים, 'ראש גדול', יכולת עבודה תחת לחץ, עבודה בצוות, יחסי אנוש טובים
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00838
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - חיפה והכרמל
דרום - אשדוד
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
חו"ל - חו"ל
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

כלכלן/ית לאגף הכספים באוניברסיטת רייכמן

כלכלן/ית לאגף הכספים באוניברסיטת רייכמן

אוניברסיטת רייכמן

24/04/2025

תיאור תפקיד:
· תקציבאי/ת במוסד אקדמי.
· תמחור פעילויות ופרויקטים.
· בדיקות כלכליות ומודלים עסקיים.
· בניית תקציב וביצוע מעקב ובקרה תקציבית.
דרישות:
· תואר ראשון בכלכלה - חובה.
· למעלה מ- 3 שנות ניסיון בהכנה ובקרה של תקציבים ( עדיפות בתחום האקדמי).
· ניסיון בניתוח תשומות וצמצום עלויות – יתרון.
· ניסיון בניתוחים כלכליים – יתרון.
· שליטה מצויינת בתכנות Office (בפרט אקסל מתקדם).
· אנגלית ברמת שפת אם.
· יכולת עבודה עצמאית, עמידה בלחצים וניהול מקבילי של משימות.
· ידע במערכות הנה"ח (חשבשבת, פיוריטי וכד') - יתרון.
· ראיה מערכתית והבנת תהליכי עבודה חוצי ארגון.
· יחסי אנוש מעולים ותודעת שירות גבוהה.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-457
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

אנליסט עמלות וניתוח נתונים

אנליסט עמלות וניתוח נתונים

המימד השלישי גיוס והשמה 3

24/04/2025

תיאור תפקיד:
לסוכנות מובילה בפתח תקווה דרוש /ה אנליסט/ית עמלות ונתונים -פונקציה יחידה.
התפקיד כולל ריכוז וניתוח נתונים מרכזיים, ביצוע תחזיות וקידום פרויקטים.
נדרשת שליטה מלאה ומתקדמת באקסל!
דרישות:
ניסיון קודם בתפקיד דומה מסוכנות/חברת ביטוח- יתרון משמעותי!
שליטה מלאה ומתקדמת באקסל כולל נוסחאות, גרפים וטבלאות דינמיות
רקע כלכלי/ פיננסי/ תו"נ - יתרון משמעותי
יכולת ניתוח נתונים חדה וביצועיסטיות מוכחת
יכולת ללמוד מהר ולהסתגל לשינויים
סדר וארגון ברמה גבוהה, עם דיוק ויכולת לעבודה מדוקדקת ויסודית
יכולת לעבודה עצמאית
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00081
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מתפעל/ת כספים בירושלים

מתפעל/ת כספים בירושלים

פרסייס שרותי ניהול כלכליים בע"מ

24/04/2025

תיאור תפקיד:
חברת פרסייס הינה ספקית שירותי הניהול הפיננסי המובילה למשרדי אדריכלות, הנדסה ועורכי דין. פרסייס לוקחת אחריות בתחום הכספים של חברות כדי לייעל את התפעול, להגביר ביצועים ולהגביר את קבלת ההחלטות.
דרוש/ה מתפעל/ת כספים בירושלים
במסגרת התפקיד: אחריות על המשימות היומיומיות הקשורות בתחום הכספים, אחזקה ותפעול של מערכת הכספים, יצירה ועריכה של דוחות כספיים, ניהול תזרים מזומנים ועוד.
דרישות:
* יכולות תקשורת בינאישית ברמה טובה בכתב ובעל פה.
* תואר ראשון בכלכלה, מנהל עסקים או תחום קשור יהווה יתרון.
* בעל/ת יוזמה וכישורי ארגון חזקים ויכולת למידה עצמאית גבוהה.
* יחסי אנוש גבוהים.
* בעל/ת יכולת גבוהה לניהול ותיעדוף משימות ועבודה תחת לחץ ובשיטות עבודה קבועות ומסודרות.
*היקף משרה- 100% (תיתכן גמישות חלקית)
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00200
אזור: ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

אקדמאיים? הסבה לפיתוח תוכנה ללא עלות! ובסיום ההכשרה - משרת פיתוח אצל לקוחות החברה

אקדמאיים? הסבה לפיתוח תוכנה ללא עלות! ובסיום ההכשרה - משרת פיתוח אצל לקוחות החברה

Infinity Labs

24/04/2025

תיאור תפקיד:

הצטרפו ל-2,000 הבוגרים שלנו שכבר עובדים בתעשייה במשרות פיתוח!
חברת המחקר והפיתוח Infinity Labs R&D מגייסת בוגרי תואר ראשון בהנדסה\מדעים למסלול קריירה בפיתוח תוכנה. בסיום המסלול הבוגרים צפויים להשתלב בקרב אחד מ-300 לקוחות החברה, חברות הייטק, ביטחון וסטארט אפים בוגרים, ישראליות ובינלאומיות מובילות.

מסלול הקריירה שלנו בפיתוח תוכנה מבוסס על לימוד דרך הידיים, ללא מרצים, ציונים או שקפים. שיטת הלימוד הייחודית מאפשרת פיתוח יכולות אוטודידקטיות, אשר יסייעו בעתיד בהתמודדות מול אתגרים מקצועיים, ובהבנה ופיתוח של כל טכנולוגיה שהיא.
המסלול אורך כ-32 שבועות, כולל 1,800 שעות פיתוח בפועל, ומתקיים בקבוצות של 14 אנשים על מנת ליצור סביבת עבודה של צוות פיתוח בתעשייה ובהובלת מנטור המהווה את ראש הצוות. בכך, אנו מאיצים את תהליך הלמידה ומכשירים את המשתתפים במיומנויות הנדרשות כדי להיכנס בצורה חלקה ולהצטיין בתעשייה מהיום הראשון בעבודה.
ההכשרה על חשבוננו למתאימים – רק כאשר אתם מתקבלים בהצלחה למשרות פיתוח תוכנה, אנחנו מחזירים את ההשקעה בכם
דרישות:
- תואר ראשון בהנדסה/מדעים מדויקים או תואר בתחום אחר עם פסיכומטרי 680+
- אנגלית ברמה גבוהה
- מיומנויות אוטודידקטיות
- אוריינטציה אנליטית
- לא נדרש ניסיון קודם בתכנות
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 1578
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

אנליסט/ית למח' כספים

אנליסט/ית למח' כספים

מגייסת

24/04/2025

תיאור תפקיד:
להביא את הכישורים האנליטיים שלך לידי ביטוי בחברה שיודעת להעריך את היכולות שלך ופותחת בפניך דלתות להזדמנויות, איזה חלום? אנחנו פה בכדי להגשים לך אותו
לחברה מסחרית ותיקה, יציבה ומובילה בתחומה – אחת הגדולות במשק – דרוש/ה אנליסט/ית למחלקת הכספים של מטה החברה.
זו ההזדמנות שלך להצטרף לארגון מפנק עם תנאים מצוינים, ולהשפיע באמת דרך מספרים, תובנות וניתוחים שמובילים קבלת החלטות ברמת הנהלה.
מה תעשה/י בתפקיד?
תבצע/י ניתוחים ובקרות על פעילות החטיבה – עם השפעה אמיתית על שורת הרווח
תוביל/י פרויקטים חכמים שמייצרים תובנות עסקיות ומקדמים תהליכים
תעבוד/י עם נתונים מורכבים ותהפוך/י אותם לכלי אסטרטגי
תכין/י תקציבים, תזהה/י פערים, תציע/י פתרונות ותעבוד/י בצמוד להנהלה
מה אנחנו מציעים?
מקום עבודה מעצים, שמאמין באנשים ומתגמל על הצלחות
סביבת עבודה מקצועית ותומכת.
צוות חם, שעות גמישות, תנאים מעולים והזדמנויות קידום אמיתיות
דרישות:
מי את/ה?
בעל/ת תואר ראשון רלוונטי (כלכלה/מנע"ס/חשבונאות)
עם ניסיון של שנתיים כאנליסט/ית
שליטה גבוהה מאוד באקסל (חובה), היכרות עם SAP – יתרון
חד/ת אבחנה, עם חשיבה אנליטית מעולה, ראייה עסקית רחבה ויכולת לעבוד מול ממשקים רבים
אם את/ה רוצה להשתלב במקום שנותן גב מקצועי אמיתי ופותח דלת לקריירה מתקדמת – זה הזמן לשלוח קו"ח.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-3187
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת מחלקה כלכלית

מנהל/ת מחלקה כלכלית

גולדמן מיון והשמה

25/04/2025

תיאור תפקיד:
התפקיד כולל:
ניהול ותכנון תקציבים של פרויקטים רבים בהיקף של מיליוני שקלים בשנה.
בקרה תקציבית ופיקוח אחר הכנת אומדנים
ניהול צוות כלכלנים/ות
עבודה שוטפת מול מחלקות פנים-ארגוניות וגורמים חיצוניים, כולל משרדי ממשלה ורשויות מקומיות.
הכנת דוחות כספיים ותוכניות עבודה שנתיות
דרישות:
תואר אקדמי- חובה
ניסיון של לפחות 5 שנים בניהול תקציבים ובקרה כלכלית בארגון גדול.
ניסיון מוכח בניהול צוות מקצועי ובהובלת תהליכים ארגוניים
ניסיון בניהול תקציבים וגיבוש תוכניות עבודה
יחסי אנוש מצוינים
**המשרה פונה לנשים וגברים כאחד**
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: Z-CAL
אזור: ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
קרא עוד
1 2 >

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!