דרושים בתחום כלכלן

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 35 משרות עבודה בתחום כלכלן

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

אנליסט/ית פיננסי/ת עבור מחלקה כלכלית בחברת פרויקטים הנדסיים מובילה!

אנליסט/ית פיננסי/ת עבור מחלקה כלכלית בחברת פרויקטים הנדסיים מובילה!

חברה דסקרטית

22/10/2024

תיאור תפקיד:
אנליסט/ית פיננסי/ת עבור מחלקה כלכלית בחברת פרויקטים הנדסיים מובילה!
במסגרת התפקיד:
ניתוחים כלכליים של התקציב, עבודה מול מערכות פנים ארגוניות, עבודה עם מערכות BI ואקסל, דיווחים למנהל הכספים של החברה וסיוע לפעילות כלכלית של החברה.
משרה מלאה
תנאי שכר הולמים!
דרישות:
תואר ראשון בכלכלה/ חשבונאות / ניהול - רצוי
ניסיון בתפקיד כלכלן /ית - יתרון
ניסיון בעבודה בריבוי משימות וממשקים.
ניסיון בתמחיר.
ניסיון עבודה במערכות BI - יתרון
כישורים אנליטיים גבוהים.
יכולת הנעת תהליכים.
אקסל ברמה גבוהה-חובה!
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-04593
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
חו"ל - חו"ל
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה אנליסט/ית לחברה יצרנית מתחום התעשייה

דרוש/ה אנליסט/ית לחברה יצרנית מתחום התעשייה

שאיפות הכוונה והשמה

22/10/2024

תיאור תפקיד:
חברה מצליחה באיזור המרכז מגייסת אנליסט/ית בכיר/ה ומנוסה.
התפקיד כולל בניית תחזיות שנתיות, ניתוח ובקרת נתונים וכיוצא באלה
בתחום הייצור והתעשייה.
משרה מלאה בימים א-ה בין השעות 8-17 ללא אילוצים.
עובד/ת חברה מהיום הראשון! שכר ותנאים מצויינים!! יציבות תעסוקתית
דרישות:
תואר פיננסי רלוונטי - חובה.
ניסיון מעל 3-5 שנים בתפקיד דומה - חובה.
רקע מחברה יצרנית / תעשייתית - חובה.
זמינות למשרה מלאה 9 שעות עבודה - חובה.
יחסי אנוש גבוהים.
יכולות אנליטיות גבוהות.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 2106
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

כלכלן/ית / רואה/ת חשבון

כלכלן/ית / רואה/ת חשבון

עובד גובי ושות' ייעוץ פיננסי כלכלי בע"מ

22/10/2024

תיאור תפקיד:
למשרד דינמי, מגוון ומעניין, עם צוות מעולה באווירה משפחתית, העוסק בתחומי היעוץ הכלכלי ופיננסי, דרוש/ה כלכלן/ית
  • למשרה מלאה
  • נכונות לעבוד שעות נוספות בעת הצורך.
דרישות:
  • בוגרי כלכלה/מנהל עסקים/חשבונאות או שנתיים ניסיון בתחום הכלכלי 
  • ידע מצויין באקסל
  • כתיבה רהוטה.
  • ראש "גדול".
  • יכולת עבודה גם בצוות וגם בצורה עצמאית.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00038
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מתפעל/ת כספים בירושלים

מתפעל/ת כספים בירושלים

פרסייס שרותי ניהול כלכליים בע"מ

22/10/2024

תיאור תפקיד:
חברת פרסייס הינה ספקית שירותי הניהול הפיננסי המובילה למשרדי אדריכלות, הנדסה ועורכי דין. פרסייס לוקחת אחריות בתחום הכספים של חברות כדי לייעל את התפעול, להגביר ביצועים ולהגביר את קבלת ההחלטות.
דרוש/ה מתפעל/ת כספים בירושלים
במסגרת התפקיד: אחריות על המשימות היומיומיות הקשורות בתחום הכספים, אחזקה ותפעול של מערכת הכספים, יצירה ועריכה של דוחות כספיים, ניהול תזרים מזומנים ועוד.
דרישות:
* יכולות תקשורת בינאישית ברמה טובה בכתב ובעל פה.
* תואר ראשון בכלכלה, מנהל עסקים או תחום קשור יהווה יתרון.
* בעל/ת יוזמה וכישורי ארגון חזקים ויכולת למידה עצמאית גבוהה.
* יחסי אנוש גבוהים.
* בעל/ת יכולת גבוהה לניהול ותיעדוף משימות ועבודה תחת לחץ ובשיטות עבודה קבועות ומסודרות.
*היקף משרה- 100% (תיתכן גמישות חלקית)
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00200
אזור: ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

כלכלן/ית דובר/ת אנגלית

כלכלן/ית דובר/ת אנגלית

ריקרוטריקס

22/10/2024

תיאור תפקיד:
We are looking for an Income and expenses monitoring,
actual results vs. budget analysis.
Pricing, building business forecasts.
Data analysis, market analysis.
Cost calculations and monitoring of discrepancies, processes improvement.
Participation in cross-company projects.
Working with other departments in the organization.
Create presentations that provide insightful analysis, identify required action items, and effectively frame decisions to be made.
scenario modeling, including executive presentation and ad hoc analysis.
Dive deeply into financial data and become a subject matter expert to provide additional insights.

דרישות:
Bachelor’s degree in economics / business administration – Must.
Experience of at least two years as an economist or analyst - Must
Extensive knowledge of Excel including complex formulas - Must .
English – high level, speaking and writing.
High analytical skills, attention to detail, accuracy, thinking outside the box, self-taught, inquisitive, technical skills, ability to work under pressure.
Initiative, flexible to changes, team player.
Good interpersonal skills.
Familiar with Priority system – advantage.
Familiar with QlikView system – advantage
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 710353
אזור: מרכז - פתח תקווה, בקעת אונו וגבעת שמואל, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

כלכלן/ית מתחיל/ה באיזור הצפון

כלכלן/ית מתחיל/ה באיזור הצפון

פרסייס שרותי ניהול כלכליים בע"מ

22/10/2024

תיאור תפקיד:
חברת פרסייס הינה ספקית שירותי הניהול הפיננסי המובילה למשרדי אדריכלות, הנדסה ועורכי דין. פרסייס לוקחת אחריות בתחום הכספים של חברות כדי לייעל את התפעול, להגביר ביצועים ולהגביר את קבלת ההחלטות.
דרוש/ה ככלכלן/נית פיננסי במשרה מלאה.
במסגרת התפקיד- הכלכלן יהיה אחראי על המשימות היומיומיות הקשורות בתחום הכספים ,מידול פיננסי, יצירת דוחות כספיים, עריכת תחזיות פיננסיות וזיהוי מגמות.
*ישנה אפשרות גם למשרה חלקית
דרישות:
• יכולת תקשורת בינאישית ברמה טובה בכתב ובעל פה 
• תואר ראשון בכלכלה, מימון או תחום קשור
• בעל יוזמה וכישורי ארגון חזקים ויכולת למידה עצמאית גבוהה
• שירותיות ברמה גבוהה (עבודה עם דרגים בכירים)
• יחסי אנוש גבוהים
• תפקיד ברמת ג'וניור- אין צורך בניסיון קודם
*המשרה פונה לגברים ונשים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה: JB-00162
אזור: צפון - גליל, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

אנליסט/ית שכר

אנליסט/ית שכר

גולדמן מיון והשמה

22/10/2024

תיאור תפקיד:
מוסד מוביל בירושלים מחפש אנליסט/ית שכר למחלקת משאבי אנוש.
התפקיד כולל:
ניתוח נתונים בתחום משאבי אנוש ושכר.
ניתוח עלויות תשלומים והסכמים מיוחדים.
ניהול ותחזוקת דאטה בייס.
גיבוש המלצות לשיפור וייעול דוחות כושר ותגמול.
בניית כלי מדידה לביצוע בקרה שוטפת על ביצועים.
הכנת דוחות וניתוחים עבור ההנהלה.
דרישות:
* תואר ראשון בתחומים רלוונטיים
* מיומנויות Excel גבוהות וניסיון בעבודה עם מערכות נתונים.
* יכולת חשיבה אנליטית ופתרון בעיות.
* ניסיון קודם בניתוח נתונים
* תשומת לב לפרטים ויכולת דיוק גבוהה
* יחסי אנוש מצוינים
* יכולת עבודה עצמאית ובצוות
**המשרה פונה לנשים וגברים כאחד**
היקף משרה: משרה מלאה, משרה חלקית, משרה זמנית
קוד משרה: Z-ANALIYST
אזור: ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לחברת מטלפרס דרוש/ה כלכלן/ית

לחברת מטלפרס דרוש/ה כלכלן/ית

מטלפרס

22/10/2024

תיאור תפקיד:
חברת מטלפרס מחפשת כלכלן/ית שחי את עולם הנתונים הכלכליים של החברה ומהווה שותף /ה בלתי נפרד לקבלת החלטות אסטרטגיות, והכי חשוב, אוהב /ת לעבוד עם אנשים.
התפקיד כולל:
- ניתוח דוחות כספיים ברמת חברה , הסבר של תכנון מול ביצוע, מעקב על שינויים וחריגות תוך מתן הסבר על הממצאים
- בניית תקציב עבור כל חברה ועבור יחידות שונות במטה, ניהול שוטף של התקציב עם יצירת תחזיות שנתיות ויכולת יישום של שינויים תוך כדי תנועה
- בקרות ומתן המלצות לשינוי ושיפור תהליכים

עבודה עצמאית כפונקציה כלכלית יחידה בחברה, התפקיד מדווח למנכ"ל החברה.
העבודה במשרה מלאה במשרדי החברה הממוקמים בבת ים.
דרישות:
- תואר ראשון בכלכלה. תואר שני - יתרון
- אקסל ברמה גבוהה מאוד
- בעל/ת יכולות אנליטית גבוהה וניסיון בניתוחים כלכליים
- ראיה מערכתית
- יחסי אנוש מעולים, יוזמה ויצירתיות מחשבתית
- כושר ביטוי גבוה בכתב ובע"פ
- היכרות עם Priority- יתרון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 710323
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל /ת אנליזה סחר דיגיטל בחברת מידיה

מנהל /ת אנליזה סחר דיגיטל בחברת מידיה

סיגמא HR

22/10/2024

תיאור תפקיד:
לחברת מידיה מובילה דרוש/ה מנהל /ת אנליזה סחר דיגיטל
התפקיד כולל
בקרת הכנסות וניתוח עסקי של נתוני הכנסות ומסחר
שליפת דוחות ממערכות המידע הארגוניים
מעקב ובקרה על ההסכמים המסחריים
מעקב אחרי מדדים מרכזיים וסיוע למנהלים בשיפור
בניית תקציב הסחר ובקרה בשוטף כולל ניהול מדדי kpi
תחומי אחריות עיקריים בתפקיד:
בניית דשבורדים וקביעת;KPI's
חקר ביצועים בהתאם לצרכי החברה
ניתוח מגמות וגיבוש המלצות לפעולות הנדרשות לביצוע
העמקת הידע הארגוני בהתנהגות המשתמשים בנכסי הדיגיטל השונים, תרגום הנתונים והסקת מסקנות
הפקת דוחות על בסיס יומי, שבועי, חודשי (צפי אל מול יעד, נתוני סמארט, דוח נורית וכו')
הפקת דוחות אד הוק
דרישות:
היכרות עם עולם המדיה / פרסום יתרון
תואר אקדמי רלוונטי חובה
עבודה עם מערכות BI חובה (קליק ויו, power BI וכוו)
ניסיון קודם בעבודה עם אקסל ושליטה ביישום ברמה גבוהה חובה
ניסיון רלוונטי של 3 שדרישות:
היכרות עם עולם המדיה / פרסום יתרון
תואר אקדמי רלוונטי חובה
עבודה עם מערכות BI חובה (קליק ויו, power BI וכוו)
ניסיון קודם בעבודה עם אקסל ושליטה ביישום ברמה גבוהה חובה
ניסיון רלוונטי של 3 שנים לפחות בתחום האנליזה (חקירה ואנליזת נתונים, הפקת תובנות, זיהוי מגמות, ניתוח
התנהגות משתמשים בנכסים הדיגיטלים), שליטה מלאה בתוכנת Excel, ובהכנת מצגות Power point
חובה
שליטה מלאה בגוגל אנליטיקס, BigQuery G4 Firebase וכתיבת שאילתות SQL- יתרון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 4977
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה כלכלן

דרוש/ה כלכלן

הבורסה לניירות ערך

22/10/2024

תיאור תפקיד:
לבורסה לניירות ערך, מחלקת הסליקה – החברה לרישומים, דרוש/ה עובד/ת

הגדרת התפקיד:
  • השתלבות בפיתוח מוצרים ושירותים חדשים שיושקו ע"י החברה לרישומים.
  • ביצוע פעילויות הקשורות בתפעול השוטף של החברה לרישומים, ובכלל זה - רישום וניהול ההון של ניירות ערך הרשומים על שם החברה לרישומים ותפעול תשלומים ואירועי חברה של החברות המנפיקות, שהינן לקוחותיה של החברה לרישומים.
  • ניהול תקשורת שוטפת עם החברות המנפיקות לצרכי תיאום, תפעול התשלומים וניהול ההון בחברה לרישומים.
  • מעורבות בתהליך שיווק ומכירות.
  • העברת הדרכות ללקוחות.
  • עבודה מול מסלקת הבורסה, חברי הבורסה, בנקים ובתי השקעות.
  • כל מטלה אחרת שתידרש מעת לעת בחברה לרישומים.
  • עבודה בשעות נוספות מעת לעת, לרבות בימי שישי וערבי חג.
דרישות:
  • תואר ראשון – חובה. תואר בכלכלה/מנהל עסקים/חשבונאות – יתרון.
  • ניסיון של 3 שנים בעבודה בחברה לרישומים ו/או מערך עורפי (Back Office) של בנק או בית השקעות שהינו חבר בורסה - יתרון.
  • ניסיון בתחום המכירות-יתרון.
  • היכרות עם תהליכי עבודה הקשורים בניהול ורישום הון של ניירות ערך.
  • יחסי אנוש טובים, אוריינטציה שיווקית, ויכולת קיום קשרי עבודה תקינים עם גורמי פנים וחוץ.
  • סדר, דייקנות, יכולת ירידה לפרטים, יכולת טכנית וכישורי תפעול גבוהים.
  • יכולת עבודה תחת לחץ והתמודדות עם ריבוי משימות
  • שליטת מצוינת בכל תוכנות OFFICE.
  • יכולת ביטוי וניסוח ברמה גבוהה בע"פ ובכתב
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 3107
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

כלכלן/ית עם תעודת שמאי/ת

כלכלן/ית עם תעודת שמאי/ת

סיגמא HR

22/10/2024

תיאור תפקיד:
לחברת נדלן דרוש /ה כלכלן /ית בקר /ית למחלקת הבקרה, בתחום היזמות והנכסים המניבים.
התפקיד כולל ביצוע בקרה תקציבית לאורך כל שלבי ייזום הפרויקט והנכס המניב, עבדה מול שמאים ובנקים, ביצוע תחזיות רב שנתיות ותמיכה כלכלית בתחומים נוספים בארגון.
דרישות:
תואר ראשון בכלכלה /הנדסה תעשייה וניהול - חובה.
תעודת שמאי ו/או ניסיון במשרד שמאות – חובה!!
ניסיון קודם ככלכלן /ית בחברה עסקית, עדיפות בתחום הנדל"ן - יתרון.
ניסיון קודם בבקרה תקציבית - יתרון.
שליטה מלאה ב-OFFICE -חובה;(בדגש על EXCEL).
יכולת עבודה בצוות, ירידה לפרטים, ראש גדול, אחריות, עצמאות וריבוי משימות.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 4945
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת מחלקת עמלות סוכנים בחברת ביטוח

מנהל/ת מחלקת עמלות סוכנים בחברת ביטוח

סיגמא HR

22/10/2024

תיאור תפקיד:
לחברת ביטוח מובילה דרוש/ה מנהל/ת למחלקת עמלות סוכנים
ניהול צוות עובדים והדרכתם
ניהול ובקרה על תהליכי חישוב
פיקוח על דיווחים כספיים
ניהול וייעול תהליכי עבודה קיימים
בניית דוחות
עבודה מול סוכנים

דרישות:
תואר ראשון בכלכלה/חשבונאות/מנע"ס או תחום רלוונטי אחר
ניסיון של לפחות 4 שנים בחברת ביטוח בתחום חיושבי עמלות
אקסל ברמה גבוהה
יחסי אנוש מצויינים
יכולות ניהול
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 4979
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

כלכלן/ית לתכנון ובקרה תקציבית

כלכלן/ית לתכנון ובקרה תקציבית

גולדמן מיון והשמה

22/10/2024

תיאור תפקיד:
תאגיד מוביל מחפש כלכלן/ית מיומן/ת שיצטרף/תצטרף לאגף התקציבים.
התפקיד כולל:
בניה ותכנון תקציבי עבור פרויקטים שונים.
הכנת תזרימי מזומנים ודוחות כלכליים.
סיוע ביצירת תוכניות עבודה בהתאם למטרות הארגון.
תיאום עם ממשקים שונים, כולל מחלקות פנימיות וקבלנים.
ניתוח ובחינה של תקציבים
ייזום ושיפור שיטות ותהליכי עבודה
דרישות:
* תואר ראשון בכלכלה/מנהל עסקים.
* מיומנויות Excel גבוהות ויכולת עבודה עם מערכות ניתוח נתונים.
* הבנה מעמיקה של תהליכים תקציביים.
* יכולת חשיבה אנליטית ופתרון בעיות.
* גישה פרואקטיבית ויכולת לקחת יוזמה.
* יחסי אנוש מצוינים ויכולת לעבוד בצוות.
**המשרה פונה לנשים וגברים כאחד**
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: Z-ECONOMY
אזור: ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה כלכלן/ית ליחידת המחקר

דרוש/ה כלכלן/ית ליחידת המחקר

הבורסה לניירות ערך

22/10/2024

תיאור תפקיד:
לבורסה לניירות ערך, המחלקה הכלכלית, דרוש/ה כלכלן/ית ליחידת המחקר
  • ריכוז פעילות מחקר ודאטה בנושאי שוק ההון והבורסה.
  • מעקב יומי אחר חדשות כלכליות מקומיות ובינלאומיות.
  • איסוף וניתוח נתונים סטטיסטיים עבור הבורסה ושוק ההון.
  • כתיבת מחקרים ומאמרים על פעילות הבורסה ושוק ההון.
  • כתיבת סקירות תקופתיות (יומיות, שבועיות, חודשיות ושנתיות).
  • השתתפות בפרויקטים מקצועיים.
  • תמיכה מקצועית למחלקות השונות בבורסה.
דרישות:
  • השכלה אקדמית – תואר ראשון בכלכלה או מנע"ס או תואר ראשון רלוונטי אחר - חובה. תואר שני – יתרון.
  • ניסיון של שנתיים לפחות בביצוע אנליזות מאקרו או בביצוע מחקרים על פעילות הבורסה ושוק ההון.
  • יכולות אנליטיות גבוהות, זיהוי מגמות והשפעותיהן על השוק ותרגומם למחקרים/ מאמרים.
  • הכרה מעמיקה עם שוק ההון ופעילות הבורסה וניסיון בעבודה עם מערכות מסחר וניתוח נתונים.
  • ידע וניסיון בעבודה עם תוכנות לעיבודים סטטיסטיים - יתרון.
  • יכולת ביטוי גבוהה בכתב ובע"פ, בעברית ובאנגלית.
  • יחסי אנוש מצוינים ויכולת עבודה עם ממשקים מרובים פנים ארגוניים וחוץ ארגוניים.
  • יכולת עבודה בתנאי לחץ והתמודדות עם ריבוי משימות.
  • שליטה בתוכנות OFFICEויכולת בניית מצגות.
  • כונות לעבודה מעבר לשעות העבודה המקובלות.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 3106
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

כלכלן/ית

כלכלן/ית

דיפלומט מפיצים (1968) בע"מ

22/10/2024

תיאור תפקיד:
דיפלומט מפיצים היא חברה מובילה בתחום היבוא והפצת מוצרי צריכה בישראל. עם מעל 50 שנות ניסיון והצלחה, החברה מתגאה בצוות עובדים מנוסה, מוצרים איכותיים וחדשנות טכנולוגית.
אנו מזמינים כלכלנים מוכשרים להצטרף לצוות שלנו כחלק מהזדמנות מפתחת קריירה ייחודית. בתפקיד זה, תהיו חלק ממערך כלכלי דינמי ותלמדו מקרוב את מנגנוני השיווק, הרכש והלוגיסטיקה של חברה גלובלית מצליחה.
ההזדמנות הזו מציעה סביבת עבודה תומכת, אפשרויות להתקדמות מקצועית וצמיחה אישית בחברה יציבה ומוערכת. אם אתם מוכשרים, יצירתיים ובעלי חשיבה אנליטית - זוהי הפלטפורמה המושלמת להשקיע בקריירה שלכם בתחום הכלכלה העסקית

תיאור התפקיד:
    ביצוע תקצוב ובקרת הוצאות החברה.
    פיתוח דוחות וכלי בקרה במערכת ה- SAP.
    הובלת תהליכים ופרויקטים.
    עיבוד וניתוח של דוחות כספיים מול תקציב החברה.
    בדיקות כדאיות כלכלית של מוצרים, תהליכים ופרויקטים כלל חברתיים.
    בחינת רווחיות לעסקים חדשים.
דרישות:
    תואר ראשון בכלכלה-חובה.
    2-4 שנות ניסיון ככלכלנ/ית בחברה דומה / גדולה
    שליטה מלאה בתוכנות ה- office ובעיקר ב- Excel.
    ידע בתוכנת SAP מודולים FI , BI , COPA - יתרון מובהק
    אנגלית ברמה גבוהה.
    יכולת עבודה בשעות נוספות.
    יכולת למידה עצמית - אוטודידקט.
    התמודדות עם מספר משימות במקביל.
    יכולת עבודה תחת לחץ.
    יכולת עבודת צוות.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 175560
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
1 2 3 >

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!