דרושים בתחום מהנדס תמיכה / שירות

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 9 משרות עבודה בתחום מהנדס תמיכה / שירות

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
תיאור תפקיד:
לחברת הייטק בינלאומית העוסקת בתחום הגיימינג דרוש/ה תומך או תומכת Help Desk.
העבודה במשרה מלאה וקבועה ברמת החייל, תל אביב.
דרישות:
  • נכונות לעבודה במשמרות בוקר, ערב ולילה כולל סופ"ש.
  • 2 שנות ניסיון ומעלה בתפקיד של תומך או תומכת Help Desk – חובה.
  • ניסיון מוכח בעבודה עם Active Directory – חובה.
  • ניסיון בעבודה עם מערכות הפעלה של Microsoft Windows – חובה.
  • הכרות בסיסית או ניסיון בסיסי עם מערכת ההפעלה Linux – יתרון.
  • הכרות בסיסית או ניסיון בסיסי בתחום התקשורת – יתרון.
  • הבנה בתחומים של: Information Security, VPN Clients, Web Filtering Systems.
  • שליטה ברמה גבוהה בשפה האנגלית.
המשרה פונה לגברים ולנשים כאחד.
היקף משרה: משמרות
קוד משרה: 21405
קרא עוד
תיאור תפקיד:
A global software company that develops and operates a leading online trading platform. Our mission is to develop an innovative and advanced financial online technology platform.
We build a place of creative and productive minds, follow by collaboration and excellence. Our platforms empower people all around the globe to follow their success anytime, anywhere.
We are looking for a technological talented IT Support Specialist to join our IT team.
דרישות:
• At least 3 years of experience in as an IT support/help desk/similar - a must.
• Experience with remote support for workstations, servers, and Office software - a must.
• High level of English - a must.
• Experience with desktops, laptops, and peripherals - a must.
• Experience with VOIP communication systems - a must.
• Experience with managing active directory, Office 365, NTFS & SHARE permissions - a must.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-1629
קרא עוד
תיאור תפקיד:
    Troubleshooting customer issues.
    Identify workarounds solutions to the challenges customers are facing - either by explaining how the system should be used or by coming up with workarounds.
    Work with R&D on investigating bugs and suggesting fixes.
    Communicating solutions to customers, and to other teams in the company, in Israel and abroad.

דרישות:

    At least 3 years of experience as a tier III or IIII Support engineer, a test engineer, or as a developer.
    Proven technical troubleshooting skills.
    Strong Linux / Unix proficiency - a MUST
    SQL knowledge - intermediate level queries
    Knowledge of Salesforce / Service Now / Dynamics CRM - a strong advantage.
    Fluent in English - working with global teams
    Highly customer oriented.
    Outstanding communication skills.
    Strong sense of urgency.
    Experience in writing scripts in Python / Bash / Shell.
    Experience with Enterprise Software or B2B SaaS.
    Programming skills - a strong advantage.
    Cloud experience - an advantage.
    Social, communicative and generally a nice person :)
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 12507
קרא עוד
תיאור תפקיד:

About The Role :
Perform in-depth troubleshooting and handle the most complex client inquiries via our main support channels.
Manage and solve assigned cases by providing the best support solution given the client's needs.
Investigate the root cause of issues by isolating the problem and searching application logs.
Reference technical documentation and aid in building internal knowledge base content where gaps may be present.
Work closely with business and engineering teams to ensure transparent communication and efficient issue resolution.
Develop regular reports to understand the health and quality of our platform.




דרישות:
Requirements :
2+ years of experience in technical support; B2B and SaaS product is preferable
Native English - must
Experience with inspecting and diagnosing web applications, mobile applications.
Commitment and strong drive to provide delightful customer experiences and the tenacity to drive issues to resolution.
Excellent interpersonal skills and multitasking abilities
Positive attitude, empathy, and high energy
Experience working with SaaS products, GraphQL APIs, Single Sign-on, and SAML is a plus
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-3867
אזור: מרכז, שרון, צפון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לארגון מהגדולים במשק אשר משרדיו מממוקמים באזור המרכז, דרוש/ה טכנאי/ת מחשבי מנוסה.
העבודה במשרה מלאה וקבועה.
דרישות:
  • 5 שנות ניסיון ומעלה בתפקיד של טכנאי/ת מחשבים או טכנאי/ת שטח – חובה.
  • שליטה מלאה במערכת ההפעלה Windows בגרסאות 7, 10, 11 – חובה.
  • שליטה מלאה בטיפול בתקלות חומרה, תוכנה וציוד היקפי – חובה.
  • ניסיון בטיפול בתקלות באמצעות תוכנות השתלטות מרחוק – חובה.
  • ניסיון ברמה גבוהה עם תוכנות Office – חובה.
  • ניסיון בעבודה עם פרוטוקול TCP | IP – חובה.
  • יחסי אנוש מצוינים.
  • יכולת עבודה בצוות.
  • תקשורת בינאישית מצוינת.
  • שליטה ברמה גבוהה בשפה האנגלית.
המשרה פונה לגברים ולנשים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 21356
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לארגון פיננסי מהגדולים במשק אשר משרדיו ממוקמים באזור המרכז, דרוש/ה אחראי/ת יישום ופיתוח תשתיות ניהול Mobile.
העבודה במשרה מלאה וקבועה ביישוב – לוד.

תיאור התפקיד
  • תכנון, יישום, תפעול ופיתוח תשתיות Mobile.
  • עבודה עם מערכת MDM – Mobile Device Management.
  • עבודה עם מערכת MAM – Mobile Application Management.
דרישות:
  • הכרות או ניסיון עם מערכת MDM – Mobile Device Management – יתרון.
  • הכרות או ניסיון עם מערכת MAM – Mobile Application Management – יתרון.
  • שנות ניסיון ומעלה בהקמה ותפעול של תשתיות שרתים, Active Directory, דואר Exchange – חובה.
  • ניסיון בכתיבה של Scripting בשפה כגון: PowerShell או Shell Script או שפה אחרת – חובה.
  • הכרות או ניסיון עם מערכת ההפעלה Linux – חובה.
  • הכרות או ניסיון עם מערכת ההפעלה Android או iOS – יתרון.
  • יכולת מתן תמיכה בבנייה של נהלי עבודה ובחירת כלים וטכנולוגיות חדישות בתחום הסלולר – יתרון.
  • יכולת איתור תקלות ומתן מענה בתחום תשתיות הסלולר – יתרון.
  • יכולת להוביל משימות ופרויקטים – יתרון.
המשרה פונה לגברים ולנשים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 21421
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לארגון פיננסי מהגדולים במשק אשר משרדיו ממוקמים באזור המרכז, דרוש/ה נציג/ה תמיכת משתמשי מוקדי חו"ל.
העבודה במשרה מלאה וקבועה ביישוב – ראשון לציון.

תיאור התפקיד
  • תמיכה טכנית ואפליקטיבית.
  • הדרכה ופתרונות בזמן אמת למשתמשי פיתוח בפרויקטים חיצוניים בחו"ל נושא תפעול מערכות ותשתיות.
  • ניהול התמיכה והתקלות בפרויקטים השונים.
  • עבודה מול מנהלי/ות פרויקטים.
  • בניית נהלי עבודה והדרכות מתאימות.
  • הדרכת צוותי תמיכה.
דרישות:
  • מוכנות לעבודה בימי שני עד שישי (שעה לפני כניסת שבת).
  • שנה ניסיון ומעלה בתמיכה טכנית עם אוריינטציה לעבודה עם חו"ל – חובה.
  • שליטה ברמה גבוהה בדיבור, כתיבה וקריאה בשפה האנגלית – חובה.
  • ניסיון בעבודה עם מערכת ההפעלה Windows – חובה.
  • ידע כללי ב – Active Directory – יתרון.
  • ידע כללי ב – מחשב מרכזי – יתרון.
  • שליטה בשפה הספרדית – יתרון.
המשרה פונה לגברים ולנשים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה, משמרות
קוד משרה: 21431
קרא עוד
תיאור תפקיד:
אנחנו מגייסים Support Engineer למשפחה! מדובר בחברת Start Up שעוסקת בפתרון לבעיית הקונפיגורציה המורכבת של מערכות עסקיות בה נתקלים ארגונים בעלי מערכות מבוססות ענן.
התפקיד הינו איש תמיכה ראשון בכפיפות לVP Customer Success.
התפקיד כולל עבודה צמודה עם ה-Customer Success ועם ה-Engineering, לשפר תהליכים של איך שמטפלים בטיקטים, לסגור תקלות שחוזרות על עצמן, טיקטים של לקוחות - Tier 1-2
החברה ממוקמת בתל אביב בקו רכבת ומשלבת מודל עבודה היברידי.
דרישות:
- ניסיון כ-Tier 1/2
- אנגלית ברמה גבוהה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 138300
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברת One Security דרוש/ה אינטגרטור/ית א.מידע למערכת המבצעת ניטור וניהול הרשאות.
במסגרת התפקיד- אחריות על הטמעה, טיפול בתקלות, תמיכה במערכות
File access Manager באתר הלקוחות וכן מרחוק.
**נדרשת הגעה 3 פעמים בשבוע ללקוחות בירושלים**
משרה מלאה היברידית 
דרישות:
ניסיון של שנתיים לפחות בתפקיד דומה
ניסיון בתמיכה טכנית ללקוחות
ניסיון קודם בתפקיד Sys Admin - יתרון
היכרות עם ניהול הרשאות וזהויות בארגון
היכרות עם Active Directory, EXCHANGE, SharePoint
מערכותStorage - EMC, NETAPP, WINFS
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-580
קרא עוד

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!