דרושים בתחום מהנדס תמיכה / שירות

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 6 משרות עבודה בתחום מהנדס תמיכה / שירות

בעמוד זה ניתן למצוא מגוון משרות ואף לבצע סינון של משרות דרושים בתחום "מהנדס תמיכה / שירות" לפי היקף משרה, אזור בארץ וסוג משרה. ניתן למצוא משרות כגון : איש תפעול ורכש תחום תקשורת נתונים, מיישם פריוריטי, Technical Support Engineer ועוד.

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

Network Administrator

Network Administrator

RecruitX

01/12/2025

תיאור תפקיד:
חלק מצוות האחראי על תחום מערכות תומכות: חשמל, בקרה, מיזוג אוויר ותחום תשתית Data Center (DC) ברצפה הלבנה תכנון, ביצוע ותפעול של תשתיות פסיביות(אופטיקה ונחושת) ניהול מערכת DCIM, אופטימיזציה של מצאי DC ועוד.בתפקיד:
- תכנון וביצוע פריסת סלילה של תשתית פסיבית
- התקנת ציוד IT בארונות שרתים/תקשורת כולל הגדרות בסיסיות במידה ויידרש
- ליווי ותמיכה בתקלות
- ניהול מלאים
עבודה במשמרות 6 ימים בשבוע א'-ו'
משמרות בוקר / ערב /לילה / ימי שישי בוקר + כוננות לסירוגין מחוץ לשעות הפעילות
עיקר העבודה היא באתר עמק חפר, משמרת בוקר/ערב/לילה/ימי שישי בוקר ולעתים מוצאי שבת (כ-4 שעות) .
בנוסף, לעתים עבודה באתר השני באזור הרצליה משמרת בוקר/ערב ולעתים מוצאי שבת (כ-4 שעות) .
דרישות:
- ידע וניסיון של לפחות שנה בעבודה עם תשתיות מתקני מחשב, תשתיות תקשורת פסיביות, אופטיקה ונחושת, שרתים, אחסון, תקשורת וציוד IT אחר.
- ניסיון בהתקנות פיזיות של ציוד IT, ידע בסיסי בהגדרות של ציוד.
- תכנון וביצוע פריסת סלילה של תשתית פסיבית
- התקנת ציוד IT בארונות שרתים/תקשורת כולל הגדרות בסיסיות במידה ויידרש
- עדכון מערכת DCIM בהתאם לקריאות שרות
- ליווי ותמיכה בתקלות
- ניהול מלאים
- ידע וניסיון בתמיכה של PC - יתרון
היקף משרה: משרה מלאה, משמרות
קוד משרה: JB-4537
אזור: מרכז - רמת גן וגבעתיים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

Support Shift Manager

Support Shift Manager

RecruitX

01/12/2025

תיאור תפקיד:

Support Manager- Come and join us!
We are a pioneering tech company in the field of Sport Analytics.
We use machine learning, predictive models, and statistical algorithms to analyze and forecast full game outcomes
We are seeking a talented hands-on Support Shift Manager to help keep our support team running smoothly.
This role is all about keeping things on track, supporting our team during busy shifts, and making sure our customers get the best service possible.
If you're a problem-solver who enjoys working closely with a small team, we’d love to have you on board!
What You’ll Be Doing:
• Running the show during your shift: keeping things organized and making sure our support team is on top of things.
• Helping the team handle customer inquiries and jumping in when complex issues arise.
• Keeping an eye on response times and ensuring we meet our service standards.
• leading team members to help them improve and grow.
• Handling any urgent problems that pop up and finding quick solutions.
• Communicating with other teams to ensure smooth workflows.
• Coming up with ideas to improve our processes and customer experience.
דרישות:

• Experience working in customer support, IT helpdesk, or a similar role.
• At least 1-2 years in a leadership or shift management position.
• SQL- writing simple queries
• A proactive, problem-solving attitude—you're someone who gets things done.
• Comfortable working shifts, including evenings and weekends.
• Familiarity with helpdesk or ticketing software is a plus, but not required.
• Someone who thrives in a fast-paced, ever-changing environment.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-4183
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה תומך/ת אפליקטיבי בעולמות הפנסיוניים

דרוש/ה תומך/ת אפליקטיבי בעולמות הפנסיוניים

Gtech

01/12/2025

תיאור תפקיד:
מתן תמיכה אפליקטיבית למערכות הליבה של החברה, בדגש על מערכת Salesforce/CRM.
ניתוח תקלות והבנת צרכים עסקיים, עבודה מול משתמשי קצה.
קריאת אפיונים וביצוע בדיקות בהתאם.
עבודה שוטפת עם בסיסי נתונים – SQL (שליפות, בדיקות, ניתוח נתונים).
ממשק צמוד עם צוותי פיתוח, QA וגורמים עסקיים בארגון.
דרישות:
ניסיון קודם בתמיכה אפליקטיבית / תפקיד דומה – חובה.
ידע וניסיון בעבודה עם SQL – חובה.
ניסיון בעבודה עם מערכות Salesforce/CRM – יתרון משמעותי.
יכולת קריאת אפיונים והבנת תהליכים עסקיים.
ניסיון מארגונים פיננסיים / תחום החיסכון ארוך טווח – יתרון.
יחסי אנוש מצוינים, תודעת שירות גבוהה, יכולת עבודה בצוות ויכולת למידה מהירה.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-3201
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה תומך/ מערכות מידע לארגון פיננסי גדול!

דרוש/ה תומך/ מערכות מידע לארגון פיננסי גדול!

שביט סופטוור

01/12/2025

תיאור תפקיד:
תיאור התפקיד:
תומך/ת מערכות מידע עם אוריינטציה טכנית גבוהה, לתמיכה במשתמשים ובמערכות מחשוב של קופות גמל.
התפקיד כולל: איפיון והטמעת תהליכים בהתאם לניתוח צרכים עסקיים וטכנולוגיים, תמיכה ותחזוקת מערכות לרבות שדרוגים, ניתוח וטיפול בתקלות חומרה/תוכנה ומתן שירות איכותי למשתמשי קצה.
תכולת התפקיד:
·; איפיון והטמעת ממשקים חדשים בהתאם לצרכים עסקיים ו/או טכנולוגיים
· אחריות שוטפת ותחזוקת המערכות והממשקים ביניהן במהלך היממה (24/6)
· ריכוז, ניתוח, טיפול ומניעת תקלות במערכות שבתחום האחריות
· שדרוגים של מערכות קיימות
· ניהול דרישות ומשימות, לרבות ניתובן לצוות, פיקוח ובקרה על ביצוען
· מתן סיוע הכולל תמיכה ניהולית, ארגונית ומקצועית לצוותי המחלקה
· דיווחי סטטוס למנהלים וגורמים רלוונטיים והרמת דגלים בעת הצורך
· ניהול ממשקי עבודה שוטפים עם הגורמים העיסקיים
· עבודה בשת"פ עם מחלקות נוספות בחברה
· עבודה מול ספקים חיצוניים
דרישות:

דרישות התפקיד:
· ניסיון של שנתיים (מינימום) בעבודה בסביבת מערכות פתוחות - חובה
· תפיסה מערכתית רחבה ויכולת ניתוח ותחקור מעמיקה - חובה
· יכולת ניהול אירועים תוך עמידה בלחצים ועבודה עם ריבוי משימות - חובה
· יכולות עבודה בצוות מול ממשקים מרובים ותקשורת טובה - חובה
· סדר וארגון, יכולת להגדיר ולנהל סדרי עדיפויות – חובה
· יסודיות ויכולת תיעוד - חובה
· כושר ביטוי טוב בכתב ובע"פ - חובה
· רמת שירותיות גבוהה ויחסי אנוש מצוינים – חובה
· ניסיון בעבודה בתחום מערכות פיננסיות בדגש על חסכון ארוך טווח - יתרון
· ניסיון בעבודה עם משתמשים - יתרון
· ניסיון בעבודה בסביבת מערכות M.F - יתרון
· ניסיון בעבודה במערכת CONTROL-M - יתרון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 12725
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לאוניברסיטה מובילה דרוש/ה תומכ/ת לצוות התמיכה באגף מערכות מידע

לאוניברסיטה מובילה דרוש/ה תומכ/ת לצוות התמיכה באגף מערכות מידע

עידור מחשבים בע"מ

01/12/2025

תיאור תפקיד:
תחומי תמיכת הצוות כוללים:
התפקיד כולל תמיכה לעובדי האוניברסיטה – עובדים מרצים וסטודנטים
תמיכה אפליקטיבית –אפליקציות אקדמיות ייעודיות ומערכות מייקרוסופט
תמיכה טכנית ותשתיתית - מחשבים, מדפסות, מערכות הפעלה וכו'
סביבת עבודה:
העבודה בעיקרה היא תמיכה טלפונית כחלק מצוות התמיכה.
מרכז התמיכה פועל: א עד ה מהשעה 8:00 ועד 20:00 (בשגרה), יום ו' מ- 08:00 עד 13:00
שגרת עבודה:
משמרת רגילה היא בין 08:00 ל 16:00
כ 4-6 פעמים בחודש נדרשת המשמרת "מאוחרת" (עד 18:00 או 12:00 עד 20:00)
כפעם בחודש יום שישי
יתכן ובהמשך תתאפשר עבודה חלקית מהבית
נכונות לשעות נוספות

דרישות:
אנו מחפשים אנשי מקצוע בעלי ניסיון עשיר, יכולות טכניות גבוהות ויכולת לטפל בתקלות המורכבות ביותר בסביבה דינמית ומאתגרת.
ניסיון מקצועי: לפחות שנתיים בתפקיד HELP DESK או כתומך אפליקטיבי.
יכולת טכנית גבוהה: ניסיון מוכח באיתור ופתרון תקלות מורכבות במערכות מחשוב וציוד טכנולוגי.
שליטה במערכות מתקדמות: היכרות עם Active Directory ויכולת עבודה בסביבות מורכבות.
למידה עצמית: יכולת למידה מהירה והתמודדות עצמאית עם מערכות וטכנולוגיות חדשות.
תקשורת בין-אישית: כישורי התבטאות רהוטים בכתב ובעל פה.
אנגלית ברמה גבוהה: דיבור, קריאה וכתיבה ברמה מקצועית.
שליטה מלאה ביישומי אופיס: WORD, EXCEL, OUTLOOK.
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 6340
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

System admin לגלובלית בדרום

System admin לגלובלית בדרום

חברה דיסקרטית

30/11/2025

תיאור תפקיד:
לחברה טכנולוגית מובילה דרוש/ה System Administrator מנוסה לתמיכה בתשתיות/שרתים/ IT -  מתן תמיכה לארגון, והובלת פתרונות בתחומי אבטחת מידע וענן.

 תיאור התפקיד:
    מתן תמיכה טכנית לעובדי החברה (תחנות עבודה, אפליקציות משרדיות, דפדפנים ורשת).
    ניהול ותחזוקת שרתי Windows ולינוקס.
    התקנה, תחזוקה ושדרוג של חומרה ותוכנה.
    עבודה בסביבות ענן ווירטואליזציה (VMware/Hyper-V).
    ניהול Active Directory, הרשאות ומשתמשים.
    ניהול מערכות אבטחת מידע (FortiGate, Intune), כולל עדכונים, ניטור וטיפול באיומים.
אנחנו מחפשים איש/אשת סיסטם עם חשיבה אנליטית, יכולת פתרון בעיות, ניהול משימות מרובות, ותקשורת טובה מול משתמשים וצוותים.
דרישות:
    ניסיון של לפחות 3 שנים בתפקיד דומה.
    ידע וניסיון בסביבות Windows ו־Office.
    ניסיון בניהול שרתי Windows ו־Linux.
    ניסיון עם מערכות אבטחת מידע (FortiGate, Intune) 
    ידע בפרוטוקולי תקשורת, ניהול רשתות, מתגים ונתבים.
    ניסיון בעבודה עם VMware / Hyper-V.
    אנגלית טכנית ברמה טובה.
    יכולת עבודה בצוות, שירותיות גבוהה ויכולת למידה עצמית.
    יתרון:
    ניסיון בסביבות ענן 

היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-01869
אזור: ירושלים - בית שמש
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - יבנה
קרא עוד

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!