דרושים בתחום מהנדס תמיכה / שירות

 חפש  חפש משרה
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 12 משרות עבודה בתחום מהנדס תמיכה / שירות

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
תיאור תפקיד:
לחברת אינטגרציה המעניקה שירותי מיחשוב, סיסטם ותמיכה טכנית לחברות דרוש/ה מנהל צוותי שירות ותמיכה.
ניהול שני צוותים , 7 אנשי TIER1  / TIER2 .
דרישות:
נסיון קודם של שנתיים לפחות בניהול צוותי תמיכה –חובה
ידע טכני ברמה של סיסטם ג’וניור
נסיון קודם עם מערכות 365 – חובה
נסיון קודם עם מערכות תקשרות – יתרון
נסיון קודם עם מערכות מבוססות Windows, AD, Exchange, – חובה
ניסיון בניהול דוחות ,עמידה בSLA, כתיבת נהלים, רמה שירותית גבוהה.
העבודה במשרה מלאה.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 2676
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לאתר החברה ברחובות דרוש איש צוות הנדסת אינטגרציה IT
במסגרת התפקיד:
אחריות מלאה על אינטגרציית חומרה/תוכנה צד שלישי עם המוצרים של החטיבה ו/או קבוצות הפיתוח בחברה
התקנה והגדרת שרתים, רשתות, תוכנות, מערכי אחסון ורכיבי רשת במערכת
אחריות להתקנת מוצרי צד שלישי והטמעתם
תמיכה ועזרה בהטמעה מבצעית של המערכות
סיוע וליווי צמוד של צוותי הפיתוח בעולם ה-IT ו/או בתצורות מערכת שוטפות
דרישות:
בוגר תואר ראשון בהנדסת אלקטרוניקה ו/או מדעי המחשב – יתרון
הנדסאי מוסמך (14 שנות לימוד) או, טכנאי מוסמך (13 שנות לימוד), או השכלה טכנית בצבא או במקום העבודה ומספר שנות ניסיון בתחום
תפקידי קודמים בתחום ה-SYSTEM וניהול רשתות – חובה
ניסיון קודם בעבודה עם צוותי פיתוח
מומחה אחסון - היכרות עם מוצרי מדף של NetApp, EMC ו- IBM – יתרון משמעותי
מיומנות טכנית גבוהה במערכות הפעלה מבוססות WINDOWS ו-LINUX
לפחות 2 שנות ניסיון בסביבות IP
CCNA או הסמכת רשת אחרת – יתרון
היכרות עם כלי בקרת קוד ובדיקות
ניסיון בעולם הפיתוח – יתרון
*הפניה מיועדת לנשים וגברים כאחד **רק פניות מתאימות יענו
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 70048954
אזור: מרכז
קרא עוד
תיאור תפקיד:
BMC is looking for a Technical Support Engineer to join our amazing team in Tel Hai (near Qiryat Shmona).
In this role, you’ll be responsible for troubleshooting, escalations, DB analysis, Debugging and more. You will be a part of a with a team of professionals, working in an Agile-Scrum environment.

Responsibilities:
  • Perform in-depth troubleshooting, including DB analysis, reading system logs, and debugging product code to identify and solve complex support issues that were escalated by other support levels.
  • Maintain a low rate of non-bug escalations to development team.
  • Write technical notes and troubleshooting procedures to be used by the entire Support and Professional Services organization.
  • Manage assigned cases to meet service level agreements, while continuously providing updates to the business.
  • Knowledge expert that will serve as the focal point to the entire Professional Services organization.
  • Ongoing support and working closely with the business teams throughout the company.
דרישות:
Requirements:
  • 2+ years’ experience in a similar technical support and/or deployment position
  • Experience in reading and writing DB queries (PG, Oracle, MSSQL).
  • Experience with internet technologies, including: Network architecture and terminology, HTML, JavaScript, CSS, MySQL database and Web servers
  • Thorough knowledge of Linux
  • Ability to understand Java on the code level
  • Creative troubleshooting abilities
  • Web debugging experience – devTools, Charles, performance investigations
  • Experience with System log analysis
  • Ability to understand flows and provide creative technical solutions
  • Strong capabilities of building organized processes and structured formal documentation
  • Fluent English and excellent customer facing and communication skills (verbal and written)
  • Ability to comply with tight deadlines and self-prioritize
  • Multi-tasking, self-learning, highly motivated and a team player

Advantages:
  • Experience in a multinational organization
  • Academic degree in Computer Science/Industrial Engineering
  • Experience in debugging server-side code
  • Working with SaaS products and familiarity with Datadog
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00193
אזור: מרכז, צפון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברה בינלאומית ומובילה בתחומה היושבת על קו רכבת בת"א דרוש/ה טכנאי HELPDESK + PC
דרישות:
לפחות שנתיים ניסיון בתפקיד דומה בארגון עם למעלה מ 300 משתמשים- חובה
ניסיון בטיפול בתקלות של תוכנה/ חומרה כולל ניסיון בתמיכה טלפונית ופרונטאלית- חובה
ניסיון בטיפול בתקלות MS OFFICE ומערכות הפעלה בגרסאות שונות כולל אופיס 365
ניסיון עבודה עם ACTIVE DIRECTORY- חובה
אנגלית ברמה טובה- חובה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 23021
קרא עוד
תיאור תפקיד:
אם את/ה איש/אשת סיסטם שעובד/ת על פלטפורמת פריוריטי ורוצה להשתלב בצוות תמיכת מומחי ה ERP שלנו -
חברת Priority Software מחפשת אנשי מקצוע שישתלבו בתפקיד
3Level support
מדובר בתמיכה טכנולוגית באלפי לקוחות החברה בארץ ובעולם, ועבודה עם כחלק מצוות תמיכת מומחי ה ERP ובממשק הדוק עם צוות הפיתוח שלנו.
דרישות:
• הכשרה מקצועית מעולמות התוכנה או הסיסטם
• נסיון מקצועי כאיש תשתיות בעולם המחשוב, רצוי הכרות עם שרותי SAAS
• ידע וניסיון בהתקנה והגדרת מערכות הפעלה
• ידע בסיסי בתקשורת מחשבים והרשאות
• הכרות עם מערכת פריוריטי - יתרון משמעותי
• שליטה טובה בעברית ובאנגלית – חובה
מעבר לכך נדרש לתפקיד הרבה יכולות גבוהות, יכולת למידה וחקירה עצמאית, סקרנות, שרותיות ואהבה לא רק לטכנולוגיה אלא גם לעבודה עם לקוחות פנימיים וחיצוניים.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00061
אזור: שרון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
A global hi-tech company is Looking for a Support Engineer!

Responsibilities
· The engineer will work close with the customers and will help them with any issue that they have with our product.
· The engineer will work directly with the engineering team to work on solutions and fixes to customers issues and challenges.
· The engineer will also drive a list of requirements from the customers to the engineering based on the continuous engagement with the customers.
· The ultimate goal is to drive high satisfactions of our customers from our product and from our support process

דרישות:
Qualifications
· 3+ years of experience with working with world class customers as technical account manage
· Good knowledge in the security space
· Good knowledge in Windows internals
    Seniority Level
    Mid-Senior level
    Industry
      Computer Software

    Employment Type
    Full-time
    Job Functions
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00210
אזור: מרכז, שרון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
חושב/ת שמתאים לך להתחיל באתגר חדש במשרת System Administrator?
אז נשמח להכיר!
אנחנו חברת Data המספקת מידע B2B על פרופילים עסקיים של חברות ואנשים.
מוצר החברה מורכב ממערכות וממשקים לאספקת מידע עסקי לאנשי מכירות.
אנחנו לא תלויים במשקיעים, רווחים מהיום הראשון, עם למעלה מ- 6000 לקוחות.
מדובר על פונקציה יחידה בכפיפות לראש צוות. התפקיד כולל חיבור עמדות עבודה ועד להקמת שרתים והטמעה של מערכות בארגון.
חובה ניסיון בשניהם MacOS and Windows שני שליש מהחברה עובדת עם Mac.
נשמח שתצטרף/י אלינו.
דרישות:
- 4 שנות ניסיון כ-Tier1-2
- 4 שנות ניסיון ב- MacOS and Windows
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 129414
קרא עוד
תיאור תפקיד:
חברה מרשימה ביותר העוסקת בפיתוח מוצר המאפשר האצת תהליכי פיתוח שונים על ידי שימוש בכוח עיבוד לא מנוצל של כל מחשבי החברה. פתרון המוביל בעולם להאצת פיתוח תוכנה.
משרדיהם ממוקמים בתל אביב, סין וטוקיו.
כיום החברה במגמת צמיחה אדירה, רכשו עוד קומה, יש מוצר קיים ונמכר שצריך להמשיך לפתח את היכולות שלו.
החברה מונה כ- 55 עובדים, יושבים במרכז הארץ על קו רכבת. משלבים עבודה מהבית.
מדובר במשרת Tier 1-2 (Technical + Customer Facing), בסביבת Windows
חלק מצוות כפיפות לראש צוות , שעות עבודה סטנדרטיות עם נכונות לשעות ארה"ב מידי פעם, אין טיסות / שבתות.
נשמח לתת פרטים נוספים, הגישו קורות חיים.
דרישות:
- 5 שנות ניסיון כ- Tier1-2
- Windows
- ניסיון עם תמיכה בתהליכי פיתוח תוכנה, והיכרות עם On-Prem Client-Server Applications
- ניסיון בכתיבת קוד
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 129518
קרא עוד
תיאור תפקיד:
היי ונעים להכיר!
אנחנו חברת סייבר לאומית מובילה בכל מה שקשור לחדשנות טכנולוגית ועבודה מול חברות גלובליות.
פיתחנו פלטפורמה לאיתור ותגובה לאיומי סייבר. הפלטפורמה ממוקדת בשלושה מישורים: איתור, ניתוח ותגובה למתקפות סייבר המכוונת לארגון, איסוף נתונים לצורך תחקירים של צוותי האבטחה וטיוב השימוש בכוח האדם העומד לרשות הצוותים.
מגייסים כעת Technical Support Engineer עבודה באנגלית, לקוחות בחו"ל. הלקוחות גלובאליים, מתמקדים ב-EMEA. עובדים 9:00-18:00. יש רוטציה על ימי שבת בערך כל חודש וחצי. EMEA מגבים בחגים. יש לעיתים צורך לעבוד בחגים ובסופ"שים. ייתכנו ימי שישי.
עבודה עם לקוחות גלובליים והתעסקות עם טכנולוגיות מגוונות וחשיפה לעולמות הסקיורטי- קלאוד וירטואליזציה, סקיוירטי, נטוורקינג, לעבוד עם לקוחות ענק!
נשמח לתת פרטים נוספים, הגישו קורות חיים
דרישות:
- שנתיים ניסיון בתמיכה
- Linux ו-Windows
- נטוורקינג- פרוטוקולים
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 129478
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בתחום פתרונות תוכנת אודיו וחומרה, דרוש/ה IT Support Specialist,
דרישות:
    2+ years’ experience in desktop support
    Windows & Mac OS knowledge, Linux advantage.
    Familiarity with Microsoft 365 environment
    Experience in SCCM and other deployment tools.
    PC & network connectivity knowledge.
    Previous computer installation experience.
    Good technical English (reading, writing and speaking).
    Advanced troubleshooting capabilities.
    Working in global companies – an advantage.

Personal skills
    Ability to work independently and as Team player
    Multi-tasks skills and ability to work in a dynamic environment
    Customer orientation and great communication skills.
    Highly motivated person to work and learning
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 3640
אזור: מרכז
קרא עוד
תיאור תפקיד:
דרוש/ה איש / אשת Support לחברת היי-טק גלובלית.
הזדמנות מעולה להתפתח בתפקיד מאתגר ומעניין.
* נא לשלוח קו"ח באנגלית !
דרישות:
ניסיון של 2-4 שנים במתן תמיכה ללקוחות בחברת מוצר/ SAAS.
*אפשרי ניסיון מהשירות הצבאי.
אופציה נוספת: בוגר/ת תואר או הנדסאי/ת תעו"נ.
הבנה טכנית גבוהה.
אנגלית ברמה גבוהה מאוד (דיבור, קריאה וכתיבה).
שירותיות, ראש גדול, יכולת למידה מהירה.
נכונות לכוננויות חגים וסופ"ש (מהבית).
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 49471
קרא עוד
תיאור תפקיד:
. An amazing leading company located in Tel- Aviv is looking for a Tier 3 Support Expert
Great opportunity to join to one of the most famous hi-tech companies!
דרישות:
*1-2 years of customer support.
*Speak and write in English and Hebrew fluently (other languages - an advantage).
*Excellent analytical and organizational abilities.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00637
אזור: מרכז
קרא עוד