תיאור תפקיד:
לחברת אנרגיה מובילה באזור נתניה דרוש/ה: טכנאי/ת הלפ דסק. לעבודה כחלק מצוות טכנאים. התפקיד כולל: *תמיכה בעובדי החברה ( סביב 1,000 משתמשי קצה מטה ושטח). *טיפול בתקלות חומרה ותוכנה. *תמיכה במדפסות והשתלטות מרחוק.
דרישות:
ניסיון מוכח לפחות שנה בתחום -חובה תמיכה טכנית בעובדי החברה ניסיון בפתרון תקלות מחשוב, טיפול בתקלות Office ותקלות תקשורת ניסיון בעבודה בסביבת windows עבודה עם image ו- active directory עבודה עם מרכזיית IP - יתרון א-ה 8:00-17:00 + נכונות לעבודה בשעות לא שגרתיות לפי דרישה. המשרה כוללת רכב.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
1044
אזור:
מרכז - פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
אנחנו מחפשים לצרף לשורותינו איש/אשת תקשורת לצוות אינטגרציה. אחריות על תכנון, יישום, ניהול ותחזוקה של רשתות תקשורת על בסיס טכנולוגיות בCisco ויצרנים נוספים. התפקיד כולל עבודה עם ציודי תקשורת מתקדמים, פתרון בעיות רשת, ושיפור ביצועים, ניהול משימות בהתאם לתכנית עבודההכולל אחריות על פרויקטי אינטגרציה בתחום התקשורת אצל לקוחותינו מקצה לקצה. מיקום: משרדי החברה בפתח תקווה ואצל לקוחות החברה.
דרישות:
- ניסיון של מעל 3 שנים בתפקיד דומה. - עבודה בסביבת LAN ,WIFI / WAN/ DATA CENTER-חובה. - עבודה עם פרוטוקולי ניתוב כגון: OSPF/EIGRP/BGP ועוד.-חובה - ידע מעמיק בקינפוג, תפעול ואחזקת ציוד תקשורת וטכנולוגיות של CISCO ,JUMIPER יתרון: - ניסיון בעבודה עם HP Aruba - ידע בעבודה עם מוצרי Meraki - ניסיון בעבודה עם ספקי אינטרנט - הסמכת CCNP
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
532453
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
• תמיכה טכנית בכל נושאי המחשוב לעובדי החברה. • התקנה ותחזוקה למחשבים נייחים (כולל חומרה), ניידים, מדפסות, ציוד היקפי ויישומים משרדיים נפוצים. • תחזוקה מלאה של שרתים פיזים ווירטואלים וציודי תקשורת. • ניהול משתמשים בסביבה היברידית, עבודה עם AD ו Microsoft 365. • ניהול מחסן, עבודה מול ספקים חיצוניים. • תמיכה למשתמשים של דואר וואלה.
דרישות:
ניסיון של שנתיים לפחות בנושאים הבאים: • התקנה, תחזוקה ופתרון תקלות מחשוב חומרה, תוכנה וציוד היקפי. • תמיכה במערכת הפעלה Win 10/11, יישומי Office 365 ואינטרנט לתחנות קצה. • ניהול משתמשים על גבי שרתי Windows לרבות: Active Directory, Sccm. • תפעול וניהול משתמשים ב-Office 365 כולל עבודה בסביבת AZURE • תפעול ועבודה בסביבות השרתים של MICROSOFT • עבודה בצוות Helpdesk בארגון של 100 עובדים ומעלה. • תמיכה פרונטלית ובהשתלטות מרחוק (RDP, AnyDesk). • תפעול מוצרי אבטחת מידע – End point Security, NAC, FW ו-VPNs. • הכרות ועבודה עם שרתי אחסון וNAS. • הכרות עם מערכות וירטואליות (VMWare) • ניהול מתגים בעזרת SSH - יתרון • הסמכה רלוונטית בתחומים לעיל – יתרון.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00003
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
חברת Mertens - MalamTeam מגייסת נציג.ת תמיכה טכנית לחברה מובילה בהרצליה. תיאור משרה:מתן תמיכה טכנית פרונטלית וטלפונית למשתמשי הארגון.טיפול בתקלות חומרה (מחשבים, מדפסות, ציוד היקפי) ותקלות תוכנה (מערכות הפעלה, יישומים ארגוניים).התקנות ושדרוגים של מערכות הפעלה ותוכנות.ניהול קריאות שירות במערכת ניהול תקלות (CRM). עבודה מול צוותי IT נוספים ומנהלי מערכות.
דרישות:
ניסיון מוכח בתמיכה טכנית בארגון בינוני/גדול - חובה.ידע מעמיק במערכות הפעלה Windows, Office 365.יכולת פתרון בעיות חומרה ותוכנה.ניסיון עם מערכות ניהול משתמשים (Active Directory).ידע בסיסי ברשתות תקשורת.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
34775
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
חברה גדולה ומצליחה מגייסת תומך /ת הלפ דסק. התפקיד כולל מתן תמיכה טכנית לעובדי החברה, מתן הרשאות למשתמשים, טיפול וניתוב בתקלות טכניות, בקרה ותפעול של תהליכים, התקנות תוכנה ודרייברים, תמיכה באופיס 365, טרמינל, הגדרות, תקלות רשת, הכנת עמדות מחשב וכיוצא באלה.. מתאים גם לחיילים /ות משוחררים /ות שעשו תפקיד דומה בשירות הצבאי. המשרה ממוקמת בפ"ת, במשרה מלאה בלבד! בימים א-ה 8:00-16:30 וללא ימי שישי. שכר ותנאים מצוינים! גיוס מידי! ראיון אישי
דרישות:
חובה ניסיון בתפקיד דומה מהשירות הצבאי או מהאזרחות. בוגר /ת קורס ניהול רשתות. שליטה בסביבת מיקרוסופט, AD, אופיס 365. יחסי אנוש טובים. תודעת שירות גבוהה. יכולת למידה מהירה.
היקף משרה:
משרה מלאה, לפי שעות
קוד משרה:
2043
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברת IT דרוש/ה איש/אשת סיסטם
דרישות:
365 התקנות FW ידע בסיסטם
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00320
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
Support Manager- Come and join us! We are a pioneering tech company in the field of Sport Analytics. We use machine learning, predictive models, and statistical algorithms to analyze and forecast full game outcomes We are seeking a talented hands-on Support Shift Manager to help keep our support team running smoothly. This role is all about keeping things on track, supporting our team during busy shifts, and making sure our customers get the best service possible. If you're a problem-solver who enjoys working closely with a small team, we’d love to have you on board! What You’ll Be Doing: • Running the show during your shift: keeping things organized and making sure our support team is on top of things. • Helping the team handle customer inquiries and jumping in when complex issues arise. • Keeping an eye on response times and ensuring we meet our service standards. • leading team members to help them improve and grow. • Handling any urgent problems that pop up and finding quick solutions. • Communicating with other teams to ensure smooth workflows. • Coming up with ideas to improve our processes and customer experience.
דרישות:
• Experience working in customer support, IT helpdesk, or a similar role. • At least 1-2 years in a leadership or shift management position. • SQL- writing simple queries • A proactive, problem-solving attitude—you're someone who gets things done. • Comfortable working shifts, including evenings and weekends. • Familiarity with helpdesk or ticketing software is a plus, but not required. • Someone who thrives in a fast-paced, ever-changing environment.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-4183
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
חברת אינטגרציה יציבה ומוכרת מגייסת עבור לקוח קבוע System Integrator. בתפקיד: • ניהול ותחזוקה של מערכות Linux. • טיפול וניהול תעודות SSL. • עבודה עם Splunk - ניטור, ניתוח לוגים ויצירת דשבורדים. • Docker - הקמה, ניהול ופתרון תקלות בסביבות קונטיינרים. • Networking - תצורה, אבחון ואיתור תקלות ברשתות. • ניהול שרתי Apache וNGINX. • סקריפטים בBash וPython לאוטומציה ותהליכי תחזוקה. • אנגלית ברמה גבוהה - דיבור, כתיבה וקריאה טכנית. • איתור תקלות מורכבות ברמת מערכת ורשת.
דרישות:
• ניסיון של 3+ שנים בניהול מערכות Linux. • הבנה מעמיקה בפרוטוקולי רשת (TCP/IP, DNS, HTTP/S). • ניסיון בעבודה עם כלי ניטור (Splunk/דומים). • ניסיון מעשי בניהול Web Servers (Apache/NGINX). • יכולת בכתיבת סקריפטים לאוטומציה (Bash, Python). • יכולת אנליטית גבוהה ופתרון בעיות בזמן אמת. • אנגלית טכנית גבוהה (חובה). • זמינות לעיתים גם בשעות הערב/לילה לצורך ביצוע פעילויות מתוכננות או טיפול בתקלות נקודתיות, לפי צורך בלבד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-4612
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
חברת ERP Logic ממשיכה להתרחב ומגייסת מיישם/ת SAP SD עבור תחזוקה ושדרוג של מודול SAP SD בארגון, כולל אפיון תהליכים עסקיים בתחום המכירות וההפצה ,עבודה מול משתמשים עסקיים, הבנת הצרכים, כתיבת מסמכי אפיון, קסטומיזציה, בדיקות, הדרכות וליווי משתמשים. משרה מלאה בחיפה. תחומי אחריות עיקריים: ניתוח ויישום תהליכים עסקיים בתחום SD, כולל OIL Industry Solution ( יתרון משמעותי ) עבודה באינטגרציה עם מודולים MM, FI פיתוח דרישות חדשות, טיפול בתקלות שוטפות ושיפורים במערכת כתיבת מסמכי אפיון פונקציונליים ו־Technical Specification למפתחים. הדרכת משתמשים ומתן תמיכה שוטפת. עבודה מול ספקים ושותפים חיצוניים במידת הצורך.
דרישות:
ניסיון של לפחות 5 שנות ניסיון כמיישם/ת SAP SD – חובה. השכלה אקדמית בתחום מדעי המחשב / הנדסת תוכנה/מערכות מידע - חובה ניסיון באפיון, קסטומיזציה והטמעה של תהליכי מכירה, משלוחים, הובלה, חיובים, תהליכים בין-חברתיים ניסיון במודול SAP-MM – יתרון משמעותי. היכרות עם עלויות הובלה – יתרון משמעותי. ניסיון בעבודה עם S/4HANA – יתרון משמעותי. היכרות עם Billing, Pricing, Credit Management, Inter-company process, Transportation, IDOC-s יכולת עבודה בצוות, שירותיות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-4641
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
Lead Networking Architect to help define and shape the next generation of Company's AI Super NIC scale-out chip. Scale-out communication is a critical element in building competitive systems for modern data centers. We’re looking for an expert with deep networking experience to collaborate closely with our AI/ML, platform and driver software, and VLSI teams in designing an optimized scale-out networking architecture. If you’re passionate about low-latency communication and have a strong background in RoCEv2, HPC communication, and NVMe-oF, this is a unique opportunity to take on a challenging and influential role. This is a senior, high-impact position at the forefront of NeuReality’s technology innovation—driving the development of cutting-edge networking and AI acceleration solutions. - Work closely with CTO and peer architects to define the product requirements and features of Neureality's next generation ultra low-latency AI Super NIC scale-out chip - Lead adoption of new industry standards such as UEC, UALink while maintaining a competitive solution for RoCEv2 - Establish architecture guidelines, requirements, and the division of labor between software, firmware and hardware. - Lead performance estimations, modeling, measurements, and optimizations, as well as system-level integration efforts. - Engage directly with end customers and partners to shape use cases and system solutions.
דרישות:
BSc/MSc in Electrical Engineering, Computer Science, or a related field 10+ years of experience working on large scale SoCs or NICs as an architect or senior designer Proven experience working with complex systems that integrate hardware, firmware, and software Excellent understanding of one or more of the following: UEC, UALink/NVLink, RoCEv2, NVMe-oF, IP networking, TCP/UDP protocols, network security, SHARP or INC Important points to note:
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
748521
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - חיפה והכרמל
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רחובות
|
תיאור תפקיד:
כתיבת מסמכי אפיון למערכת CRM Dynamics כולל התייחסות לפן הפונקציונאלי, אינטגרציה בין מערכות ותרשימי ERD. ניתוח דרישות, ירידה לפרטים וזיהוי צרכים ופערים. ניהול ממשקי עבודה ויכולת הנעה של הגורמים הרלוונטיים לפרויקט ביניהם מפתחים ובודקי QA. עובדים יום בשבוע מהבית ו4 ימים במשרד. עבודה כחלק מצוות מנתחי/ות מערכות.
דרישות:
• לפחות שנה ניסיון בכתיבת מסמכי אפיון (High level & Detail design) במערכת CRM - חובה • יכולת עבודה עצמאית כחלק מצוות, גמישות, יחסי אנוש מעולים ומוטיבציה גבוהה - חובה • ניסיון בכתיבת אפיונים בסביבה מרובת תהליכים - חובה • ניסיון מארגון חיסכון ארוך טווח / פיננסי – יתרון • ניסיון Hands On ביישום CRM Dynamics – יתרון • תואר אקדמי רלוונטי/קורס ניתוח מערכות – יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-3163
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
|
תיאור תפקיד:
קבוצת יעל מגייסת מנהל/ת פרויקטים לארגון ממשלתי גדול בירושלים תיאור התפקיד: - ניהול עלויות IT ובקרה תקציבית באגף טכנולוגיות דיגיטליות ומידע (טד"מ) כולל הובלה וריכוז הנושא
- ביצוע המשימות הנדרשות לצורך עמידה ביעדים שיוגדרו, תוך תיאום בין כל הגורמים הרלוונטיים
- מיפוי ותחזוקת כלל מוצרי ה-IT באגף
- סיווג עלויות ה-IT בהתאם להנחיות והמדיניות בממשלה
- שיוך עלויות IT למוצרים – עלויות רכש, עלויות כ"א ועלויות ענן
- בקרה תקציבית – ניהול מעקב שוטף אחר ביצוע מול התכנון והאומדנים וניתוח פערים
- הפקת דוחות אנליטיים ותפעוליים - דוחות בקרה, דוחות ביצוע ודוחות ייעודיים להנהלה, מקבלי החלטות וגורמי הרגולציה במשרד ובממשלה
- עבודה שוטפת בהתאם להנחיות גורמי רגולציה: מערך הדיגיטל הממשלתי, החשב הכללי וחשבות המשרד
- שיתוף פעולה עם מנהלי תחומים ומנהלי פרויקטים, הנהלת אגף טד"מ, מחלקות הרכש באגף ובמשרד וכלכלת הענן
- הכנת תכניות עבודה ולו"ז לעמידה במשימות שוטפות ודרישות חדשות, ותיאום בין הגורמים השונים לצורך יישום התכנית במועדים שנקבעו
דרישות:
- השכלה רלוונטית
- שנתיים ניסיון בניהול פרויקטי מחשוב וטכנולוגיה
- ניסיון בניהול עלויות ובקרה תקציבית בממשלה- יתרון
- ניסיון קודם בניהול
- יחסי אנוש גבוהים
- עבודה תחת לחץ
- יכולות להניע גורמים בתחומים שונים
- תודעת שירות גבוהה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
24025
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, אשקלון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
איש צוות NOC בחברה תעשייתית מובילה במרכז הארץ השתלבות איש צוות NOC בארגון גדול. הצוות אחראי על תמיכה, תפעול שוטף ובקרה של מערכות המחשוב הארגוניות 24/6 במשמרות כולל: אבחון וטיפול בהתראות ואירועים- אבחון ראשוני, טיפול בתקלות או העברתן לגורם המתאים. מתן הרשאות למשתמשי הארגון במערכות שונות. תפעול שוטף של מערך הגיבוי. תאום ומעקב אחר השבתות ושדרוגים מול גורמי פנים וחוץ. תפעול וניהול תקלות קריטיות תוך הפעלת גורמי פנים וחוץ שונים.
דרישות:
לפחות 4-5 ניסיון בארגון גדול בתפקיד NOC / system או Help per-Desk ידע וניסיון במערכות הפעלה Win/ Linux, חומרת שרתים, Office 365, Active Directory ידע וניסיון עם שרתים- חובה ידע וניסיון במערכות וירטואליזציה Hyper-V / VMware ניסיון בעבודה עם מערכות שו"ב ( שליטה ובקרה ) וגיבוי ניסיון בעבודה עם מערכת Service Now - יתרון נכונות לעבודה במשמרות 24/6 כולל משמרות ערב ולילה וסופ"ש (ללא שבת) הבנה מערכתית רחבה יכולת עבודה בצוות תודעת שירות גבוהה, אחריות ויחסי אנוש מעולים. יכולת עבודה עצמאית בתנאי לחץ על מספר משימות במקביל. ניסיון בעבודה מול ספקים, מנהלי מערכות וצוותים מקצועיים. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משמרות
קוד משרה:
18743
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
חברת Mertens - MalamTeam מגייסת מדריך.ה מטמיע.ה למשרד ממשלתי, משרת שטח נסיעות בגבולות ירושלים-מרכז.
תיאור משרה:לארגון ביטחוני גדול ומשמעותי נדרש.ת מדריך/ה מטמיע/ה למערכות מידע בארגון. התפקיד כולל ביצוע הדרכות פרונטליות לכלל האוכלוסיות בארגון והטמעה של מערכות מידע בארגון למשתמשים. מדובר בהזדמנות מצוינת להשתלב בסביבת עבודה טכנולוגית בצוות איכותי שבה אפשר להשפיע ולתרום, תוך למידה והתפתחות אישית בתחום.
דרישות:
ניסיון של שנה בהדרכה והטמעה. ניסיון בביצוע הדרכות פרונטליות לכלל האוכלוסיות בארגון. ניסיון בהטמעת מערכות מידע בארגון למשתמש. יכולת כתיבת חומרי הדרכה ומדריכים למשתמש- יתרון.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
34852
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לתפקיד תמיכה טכנית בארגון סטארטאפ בתחום פיננסי דרוש/ה Support Engineer. במסגרת התפקיד – מתן תמיכה טלפונית, פרונטלית ובשליטה מרחוק למשתמשי קצה. טיפול בתקלות חומרה, תוכנה, תקשורת וציוד היקפי, כולל מחשבים, מדפסות, סורקים , קונפרנס רום , מולטימדיה בקרת כניסה, טלפוניה וכ"ו. ניהול משתמשים, רישוי ודוא"ל בסביבת Microsoft 365. תיעוד פניות במערכת ניהול תקלות (Ticketing System) . עבודה מול צוותים טכניים -QA , ניהול פרויקטים , פיתוח ועוד. דיווח למנהל תשתיות.
דרישות:
ניסיון קודם של שנה לפחות בתפקיד דומה – יתרון לניסיון בסטארטאפים. שליטה מלאה במערכות הפעלה Windows 10/11 וMacOS-. ידע בטלפונים ניידים Android וiOS-. שליטה מלאה במוצרי Microsoft 365 : Intune, Defender, Entra ID, Conditional Access, SharePoint, Exchange, Teams, OneDrive, Outlook., Purview ועוד. היכרות עם רשתות Wi-Fi, מערכות מולטימדיה וקונפרנס. היכרות עם מערכות טלפוניה. הבנה בעולמות אבט"מ: סינון דואל , EDR , AV , גלישה מאובטחת הלבנה וכ"ו. יכול כתיבת סקריפטים. תודעת שירות גבוהה, סבלנות, יכולת עבודה בצוות, ורצון ללמוד ולהתפתח. אנגלית ברמה טובה (בעיקר לקריאה טכנית). יתרון לבעלי הסמכות כמו:CompTIA A+ Microsoft Certified: Modern Desktop Administrator Associate Microsoft Certified: Microsoft 365 Fundamentals Microsoft Certified: Security, Compliance, and Identity Fundamentals Cisco Certified Support Technician (CCST) Microsoft Certified: Azure Administrator Associate ודומה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
18797
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|