תיאור תפקיד:
- הנה"ח שוטפת עד מאזן כולל ביצוע מעקב הפרשות וסגירות תקופתיות
- הכנת דרישות תשלום, גבייה, הפקת דוחות פיגורים וקבלות ללקוחות
- התאמות כרטסות ובנקים
- אחריות לתשלומים לספקים וניכוי מס במקור
- דיווחי מע"מ, ניכויים ומס הכנסה
דרישות:
- תעודת הנה"ח סוג 2 או 3 - חובה
- ידע וניסיון עד מאזן – חובה
- ניסיון מחברת נדל"ן – יתרון משמעותי
- ניסיון מחברה ציבורית/בת של ציבורית – יתרון
- שליטה ב- SAP Business One – חובה
- נדרשת יכולת עבודה עצמאית, יחסי אנוש טובים, תודעת שירות גבוהה, דייקנות וירידה לפרטים
- מיקום: הרצליה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
646598
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
• Accounts Receivables - Invoicing and collection, reconciliation, and aging reports. • Accounts Payable cycle management: record invoices, Reconciliations, and suppliers communications. • Reconcile banks, vendors, credit cards, and inter-company balances. • Financial reporting to tax authorities (VAT/social security). • Maintain the Fixed Assets ledger. • Assist in month-end procedures. • Oversee travel & expense reports. • Assist and support in external audit process. • Ad hoc tasks to support the Finance Team.
דרישות:
• Certified Bookkeeper (Level 2). • +3 years of experience in bookkeeping. • Experience with SAP system and Excel - a MUST. • Excellent communication skills in English, both written and verbal - a MUST • A team player who gets things done. • Reliable, precise, and organized.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
Bookkeeper
אזור:
צפון - עפולה, נצרת ובית שאן, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
|
תיאור תפקיד:
מיקום המשרה: באר- שבע.
התפקיד כולל: - הנהלת חשבונות שוטפת ועבודה אדמיניסטרטיבית. - התנהלות מול ספקים. - הנפקת חשבוניות. - הזמנת ציוד משרדי. - הכנת מאזנים והתאמות, דיווחים תקופתיים. - ביצוע בקרות חודשיות, רבעוניות ושנתיות. - ביצוע התאמות ועבודה מול ממשקים. - הכנת דו"חות להנהלה. - מעקב אחר תשלומים.
דרישות:
• ניסיון חובה • חשב/ת שכר • תעודת הנה"ח ,1 2 ו- .3 • שליטה בתוכנות אופיס ו- EXCEL • אסרטיביות, יצירתיות ויכולת פתרון בעיות.. • ראש גדול, מסוגלות לעבוד במצבי עומס ולחץ. • יחסי אנוש ועבודת צוות. • זמינות לעבודה בימים א'-ה', 8.5 שעות ביום. • נדרשת עבודה בשעות נוספות וכן בשעות בלתי שגרתיות לפי הצורך. • נדרשת זמינות למענה טלפוני מעבר לשעות העבודה. המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00003
אזור:
דרום - קרית גת, באר שבע, דימונה, קרית מלאכי, ערד וים המלח
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה מנהל/ת חשבונות סוג 3 לחברה שעוסקת בחקלאות בפרדס חנה - כרכור.מתאים למשרת אם / פנסיונר/ית הנהלת חשבונות עד מאזן. ימי עבודה - א' - ה' גמישות בשעות העבודה. חצי משרה
דרישות:
- תעודת הנהלת חשבונות סוג 3 - חובה.
- יחסי אנוש טובים.
- ידע בEXCEL ובתוכנת חשבשבת.
- ניסיון בתחום - יתרון.
היקף משרה:
משרה חלקית, לפי שעות
קוד משרה:
JB-00001
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה מנהל/ת חשבונות לחברה וותיקה ויציבה באזור הבורסה רמת גן (קו רכבת) במסגרת התפקיד: עבודה בצוות, הנהלת חשבונות לקוחות וספקים.
דרישות:
שליטה מלאה בהנהח"ש כפולה עד מאזן שליטה ב- Excel ויישומי Office ניסיון בחשבשבת עקומת למידה מהירה קצב עבודה מהיר, תקתוק משימות אישיות נעימה ושירותית יכולת עמידה בלחצים היכרות עם תחומי שכר ונוכחות – יתרון אנגלית ברמה טובה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה:
JB-02258
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
יש לך זיקה למערכות מידע? רוצה לעשות הסבה מהנהלת חשבונות ולהצטרף לצוות המומחים שלנו? התפקיד אליו אנו מחפשים כולל מענה מקצועי, שירות וסיוע ללקוחות ושותפים של פריוריטי בארץ ובעולם. המשרה במודל היברידי וניתן לעבוד ממשרדנו בראש העין/ירושלים
דרישות:
תואר בחשבונאות / או ניסיון רב כמנה"ח – חובה ניסיון בפריוריטי - יתרון משמעותי תואר בהנדסה תעשייה וניהול - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JBI2100023
אזור:
מרכז - פתח תקווה, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין
ירושלים - ירושלים
|
תיאור תפקיד:
חברה מצליחה מגייסת מנהל /ת חשבונות סוג 3 עד מאזן. התפקיד כולל: הנהלת חשבונות. עבודה מול לקוחות וספקים, רישום חשבוניות, ניהול תיקי יבוא, התנהלות מול בנקים, עבודה מול מחלקות נוספות בארגון כולל מחלקת רכש / סחר / שיווק, מגוון משימות נוספות במחלקה. כמו כן עבודה בתוכנת פריוריטי ואקסל מתקדמים. משרה מלאה בלבד בימים א-ה בין השעות 8:00-17:00 / 9:00-18:00 חובה ללא אילוצים! עובד/ת חברה החל מהיום הראשון - שכר ותנאים מצויינים!!!
דרישות:
- תעודת הנח"ש סוג 3 - חובה.
- ניסיון בהנהלת חשבונות עד מאזן מעל 5 שנים - חובה.
- ניסיון מחברות בתחום התעשייה / ייצור / ייבוא - חובה.
- ידע וניסיון בתוכנת פריוריטי - חובה.
- ניסיון בתפקיד גביה / כספים - יתרון משמעותי.
- זמינות למשרה מלאה בימים א-ה.
- יחסי אנוש טובים.
- מוסר עבודה גבוה, דייקנות ויכולת למידה. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה, לפי שעות
קוד משרה:
2070
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - באר שבע, דימונה, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
למתן שרותי הנהח"ש ועיבודי שכר ברמת גן דרושים מנהלי / מנהלות חשבונות סוג 2+ וחשבי שכר עם ניסיון מוכח של לפחות 3 שנים- עבודה מעניינת ומתגמלת במשרה מלאה.
דרישות:
- עדיפות לשליטה בתוכנות פריוריטי ומכפל .
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00025
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
למשרד רו"ח BAKERTILLY דרוש/ה מנהל/ת חשבונות וחשב/ת שכר התפקיד כולל הנה"ח עד רמת מאזן, תשלומים, דו"חות מע"מ מקוונים, ספקים, פקודות יומן, התאמות בנקים, דיווחים שוטפים למוסדות.
דרישות:
תעודת הנה"ח סוג 2 או 3- חובה. * 3 שנות ניסיון בהנהלת חשבונות במשרד רו"ח - חובה. *ניסיון בתוכנת חשבשבת חלונות- חובה. * תעודת חשב/ת שכר- עדיפות *רמה מקצועית גבוהה, מוטיבציה, יחסי אנוש טובים, יכולת עבודה עצמאית, אמינות ולויאליות המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00006
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה הממוקמת בפתח תקווה דרוש/ה בהקדם מנהל/ת חשבנות להשתלבות בצוות הנה"ח. התפקיד כולל הנהלת חשבונות ספקים ולקוחות ודורש שליטה במערכת פריוריטי.
דרישות:
מנה"ח סוג 2 - חובה לפחות 3 שנות ניסיון בתפקיד דומה שליטה בפריוריטי - חובה אקסל ברמה גבוהה - חובה יחסי אנוש מצויינים נכונות לעבודה במשרה חלקית (6 שעות יומיות, 5 ימים בשבוע)
היקף משרה:
משרה חלקית
קוד משרה:
JB-01100
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה מנהלת חשבונות למרכז שירות מוביל הממוקם בכפר קאסם. משרה מלאה בימים א’-ה’, בין השעות 08:00-17:00. התפקיד כולל:- פקודות יומן - התאמות - תנאים טובים יינתנו למתאים/ה!
דרישות:
- הנה"ח סוג 2/3 - מוסר עבודה גבוה מאוד - המשרה פונה לנשים וגברים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00029
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
ל- Deloitte הפירמה המובילה והגדולה בעולם לשירותי יעוץ וראיית חשבון דרוש/ה רכז/ת חשבונות וגבייה התפקיד כולל עבודה בצוות ובמסגרתו נדרשת הפקת חשבונות שכר טרחה וטיפול בנושא הגבייה מלקוחות הפירמה וכן ניהול ממשקי עבודה פנימיים בחברה. משרה מלאה במודל עבודה היברדי
דרישות:
שליטה באקסל · אנגלית ברמה גבוהה - חובה · אוריינטציה טכנולוגית · ניסיון קודם בגבייה – יתרון משמעותי · ניסיון הנהלת חשבונות – יתרון · יכולת עבודה עצמאית ולמידה מהירה · יכולת עבודה בסביבה דינאמית ובריבוי משימות · סדר וארגון · תודעת שירות גבוהה · תואר ראשון – יתרון המשרה פונה לנשים וגברים כאחד. אנו ב-Deloitte מאמינים כי גיוון והכלה בקרב אנשינו הוא מרכיב קריטי בהצלחה שלנו, ולכן אנו מטפחים תרבות ארגונית שמכילה ומאמצת גיוון על כל צורותיו
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00419
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחב' מקסימה ומצליחה בת"א ( אזור רכבת הגנה) דרוש/ה מנה"ח 1+2 עד מאזןמשרה מלאה ( 5 ימים בשבוע)
דרישות:
נסיון בהנה"ח של כשנתיים לפחות נסיון באאוטלוק ואקסל יתרון לנסיון בפריוריטי
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00075
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - אשדוד
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך
מנהל/ת חשבונות
מנהל/ת חשבונות
מנהל/ת חשבונות
נישה
28/03/2024
תיאור תפקיד:
אחריות על רישום מדויק של הפעולות הכספיות של הארגון במערכת הנה"ח, כגון: רישום חשבוניות ספקים, קבלות לתורמים וכו’ • ביצוע התאמות לבקרה • הזנת תקציב למערכות • פתיחת הזמנות רכש • הקמת הוראות לתשלום • דיווחים לרשויות • התאמת מערך הדיווח לצורכי מערך התפעול ועוד משרה מלאה, א'-ה', 8:00-17:00 (יש גמישות בשעות, מינימום 7 שעות ביום)
דרישות:
ניסיון של שלוש שנים ומעלה בחברה או בעמותה- חובה ניסיון כמנהל/ת חשבונות העוסקת במגוון נושאים בתחום כגון: ספקים, לקוחות, התאמות בנקים, גביה ועוד ידע באקסל- חובה ניסיון עם מערכת Priority- יתרון משמעותי
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
413181
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברת Mertens - MalamTeam דרוש/ה רכז/ת תקציב ובקרה לארגון רפואי מוביל בתל אביב מעקב ובקרה אחר תקציב האגף במערכת SAP ובכלים השונים בהם מנהלים את התקציב טיפול שוטף בחשבוניות האגף - הקלדה, בקרה התנהלות מול ספקים ואגף כספים בנושאי הנהלת חשבונות ותקציב מתן תמיכה ביוצרי הסכמים והזמנות באגף סיוע בבניית תקציב שנתי
דרישות:
ניסיון של שנתיים בתחום (או בהנהלת חשבונות) ניסיו ב- SAP (כולל הקלדת חשבוניות) ניסיון של שנתיים בתפעול תהליכי רכש במערכת SAP (מודול MM) (הזמנות, חשבוניות, דוחות) -חובה ניסיון בעבודה עם EXCEL ברמה מתקדמת (רמת נוסחאות, עיצוב מותנה, טבלאות ציר) שליטה ב- Windows , אופיס
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
30792
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
|