תיאור תפקיד:
דרוש/ה פקידת משרד / מזכירת משרד מנוסה ומקצועי/ת לניהול יעיל ומסור של המשרד הממוקם בנתניה. התפקיד כולל אחריות על מגוון תחומים מרכזיים בפעילות השוטפת של המשרד, ביניהם:- טיפול בדואר נכנס ויוצא
- הכנת דוחות באקסל
- ניהול מלאי ציוד משרדי וכיבוד
- ניהול קופה קטנה
- עבודה מול עובדים
- טיפול בהזמנות ותשלומים לספקים
- עזרה בהנה"ח
המועמד/ת האידיאלי/ת הינו/ה בעל/ת יכולות ארגון וסדר גבוהות, יחסי אנוש מעולים, יכולת עבודה בתנאי לחץ ועמידה בריבוי משימות. נדרשת שליטה מלאה ב-Office 365 ויכולת עבודה עצמאית לצד עבודת צוות. זוהי הזדמנות מצוינת להשתלב בתפקיד מפתח ולהתפתח מקצועית בסביבת עבודה דינמית ומאתגרת. העבודה במשרה חלקית / מלאה.
דרישות:
- ניסיון של שנה-שנתיים בניהול משרד
- ניסיון בתחום הנהלת החשבונות - יתרון משמעותי
- שליטה מלאה ב-Office 365 - חובה
- יכולת ארגון וניהול זמן ברמה גבוהה
- יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בצוות
- אחריות, יוזמה ומוטיבציה גבוהה
- יכולת עבודה בתנאי לחץ ובריבוי משימות
- אנגלית ברמה טובה מאד - חובה
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה:
JB-00001
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
חברת למימוש זכויות רפואיות מגייסת מנהל/ת תיקי לקוחות ! הגדרת התפקיד :
ניהול דוח לקוחות : בנייה וקידום תיקי לקוחות החברה. משימות התפקיד:
קביעת תורים, סריקת מסמכים, איסוף חומר רפואי, עדכון הלקוחות בהתקדמות התיקים, העברת תיקים למשרדי ממשלה להמשך טיפול. היקף משרה:
משרה מלאה בימים א-ה בשעות 08:00-16:00 מיקום:
צריפין, קניון אסף הרופא אסף הרופא יש חניה לעובדים ! סביבת עבודה: צעירה, דינמית ותומכת. מתנות בחגים, מתנות בימי הולדת ועוד.
דרישות:
ניסיון בעבודה מול לקוחות, יכולת ניהול זמנים עצמאית, יכולת למידה , אחריות ועצמאות. נסיון במזכירות רפואית/ מימוש זכויות רפואיות - יתרון! יכולות ביטוי גבוהה בעל פה ובכתב עבודה מול מערכות מחשב.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-698
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
חברה באור-יהודה מחפשת מזכיר/ה לסמנכ"ל תפעול למשרה בימים א'-ה' בשעות 7:00-16:00. התפקיד כולל: ניהול יומן ותיאום פגישות מרובות משתתפים ניהול ומעקב אחר משימות והנפקת דוחות מענה טלפוני ואדמיניסטרטיבי שוטף טיפול שוטף בחשבונות ספקים
דרישות:
ניסיון קודם בתפקיד דומה - חובה שליטה ביישומי Office - חובה זמינות למשרה מלאה ויחסי אנוש מעולים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
P-8643600
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
1. תיאום וניהול לוח זמנים ופגישות של הממונה, לפי הנחיית הממונה. 2. ביצוע פעילויות הכנה לדיונים ופגישות בהן משתתף הממונה, איסוף, ריכוז והכנת חומרים לדיונים. 3. רישום פרוטוקול ישיבות והפצתו, על פי הנחיית הממונה. 4. ניהול ותיוק מסמכי הלשכה באופן המבטיח זמינותם. 5. ריכוז וביצוע מעקב אחר החלטות, הנחיות והתייחסויות, קבלה והעברה של מסמכים מגורמים פנים עירוניים ומגופים מחוץ לעירייה. 6. מתן מענה שירותי לפניות המגיעות ללשכה בכל ערוצי ההתקשרות, קליטת פניות, ניתוב ומענה בהתאם להנחיית הממונה. 7. ריכוז וניתוח נתונים בהיבטים שונים הנוגעים ליחידה, עריכת דוחות סטטיסטיים רלוונטיים לפעילות, הפקת תובנות והצגתן להנהלה. 8. קיום קשרי עבודה פנים עירוניים ועם גופים מחוץ לעירייה. 9. ביצוע משימות נוספות במסגרת התפקיד, לפי הנחיית הממונה.
דרישות:
1. 12 שנות לימוד. 2. ניסיון מקצועי בניהול משרד / לשכה - יתרון 3. ידע וניסיון בעבודה במערכות ממוחשבות ובהפעלת יישומי OFFICE. 4. מיומנויות תקשורת. 5. תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש טובים. 6. ידיעת השפה העברית ברמה טובה מאוד, ידיעת שפות נוספות - יתרון. 7. כושר ביטוי טוב בכתב ובעל פה. 8. היתכנות לעבודה בשעות ובימים לא שגרתיים.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
63ד/2025
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לסוכנות ביטוח מצליחה בהוד השרון דרוש/ה מזכירה / עוזרת מנכ"ל העבודה במשרה חלקית 09:00 - 15:00 שכר 50-60 לשעה סביבת עבודה מעורבת
דרישות:
ניסיון של לפחות שנה בעבודה משרדית שליטה ביישומי מחשב שירותיות
היקף משרה:
משרה חלקית
קוד משרה:
J-3334
אזור:
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה מזכיר/ה לקליניקה יוקרתית בתחום האסטטיקה הרפואית בסניף ראשל"צ ובאר שבע!
אם את/ה מחפש/ת עבודה בסביבה נעימה, יוקרתית ודינמית – זו ההזדמנות שלך! קליניקה מובילה בתחום הטיפולים האסתטיים מחפשת פקיד/ת קבלה מקצועי/ת להצטרף למשפחה ולהינות מתנאים מעולים ואפשרויות קידום! . מה תקבל/י אצלנו? סביבה עבודה איכותית במשרדים יוקרתיים בסניף חיפה ובאר שבע. אווירה משפחתית ותומכת עם צוות איכותי ומקצועי. תנאים מעולים ושכר ותוספות שוות! הזדמנויות קידום ופיתוח אישי בתחום הצומח של טיפולים אסתטיים. שעות עבודה גמישות – משמרות ערב ובוקר. תחומי אחריות: ניהול יומן תורים ומענה אישי למגוון לקוחות , כולל ה VIP. קבלת לקוחות חדשים וקיימים , פתיחת תיק רפואי במידה וזו הגעה ראשונה של לקוח. ליווי הלקוח ליועצ/ת או רופא/ה. מענה טלפוני ללקוחות , העברת שיחות והודעה לסניף רלוונטי. מעקב אחרי יומני הרופאים/יועצות, בניית לו"ז יומי של הרופאים והמשך הטיפול. שיתוף פעולה בין כלל העובדים בין צוות המכירות /הרפואי/האחיות. שעות עבודה באר שבע:
ימי ג' וימי ו' לא עובדים ימי א,ב,ד 12:00-20:00 ימי ה 9:00-17:00 שעות עבודה ראשל"צ:משרה מלאה, א-ה 12-20 , ללא ימי שישי.
דרישות:
- ניסיון קודם בעבודה כמזכיר/ה/ פקיד/ה (ניסיון במרפאה – יתרון). - סבלנות ויכולת ולפתור בעיות או התנגדויות. · שליטה מלאה בתוכנות אופיס ומערכות ניהול. · תודעת שירות גבוהה, תקשורת מעולה ויכולת עבודה בתנאי לחץ. · נכונות לעבודה במשמרות (כולל סופי שבוע לסירוגין). · שליטה בשפה הרוסית או שפות אחרות – יתרון.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00003
|
תיאור תפקיד:
למוסד מתחום האומנות בתל אביב דרושה מזכירה למשרה מלאה ימים א'-ה' שעות:11:00-19:00 - ניתנת גמישות בשעות תחילת היום תיאור תפקיד: מתן שירותי מזכירות וניהול הפעילות האדמיניסטרטיבית של ההנהלה דיווח תשלומי שכר לעובדים רישום תלמידים קשר עם מחלקות ואנשי המנהלה השונים וסיוע שוטף בפעילויות המנהליות הנדרשות מהמחלקות
דרישות:
ניסיון בתפקיד מזכירות דומה- יתרון ידיעה וניסיון קודם בתוכנות POWER POINT, OUTLOOK, WORD, EXECEL, OFFICE יכולת טובה בניסוח מכתבים ומיילים בעברית ורצוי גם באנגלית תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש טובים, אדיבות וסבלנות סדר, ארגון ודיוק. אחריות, 'ראש גדול' יכולת למידה עצמית, יכולת לתעדף ולעבוד תחת עומס
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה:
15079
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
למרכז אילה ברלין דרוש/ה מנהלת משרד למרכז קוסמטיקה מוביל ומצליח אנחנו מחפשים מנהלת משרד מסודרת, אחראית ובעלת ניסיון מוכח, שתוביל את מערך המשרד ותתמוך בניהול השוטף של הפעילות. התפקיד כולל: ניהול שוטף של ענייני המשרד תקשורת שוטפת עם לקוחות, ספקים וצוותים פנימיים ארגון, תיאום ומעקב אחרי תהליכים עבודה עם מערכות ממוחשבות וניהול לוחות זמנים
דרישות:
ניסיון מוכח כמנהלת משרד – חובה יכולת ארגון, סדר ותקשורת בין-אישית מעולה ראש גדול, גישה שירותית ויכולת עבודה עצמאית שליטה בסביבת מחשב מולטיטסקין יכולת קבלת קהל -לנווט בין המשימות שעות עבודה: משמרות בוקר: 7:45–16:00 משמרות ערב: 13:00–21:30 עבודה ב-3 משמרות ערב ו-2 בקרים לסירוגין, או 3 בקרים ו-2 ערביים + שישי לסירוגין מיקום : פתח תקווה, מגדלי גלובל טאור
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
JB-00006
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
כרכז/ת סיעוד, תנהל/י את התהליך הטיפולי מקצה לקצה:- קבלת פניות חדשות - תיאום מטפלים/ות בהתאם לצורכי המטופל - ליווי שוטף של המטופלים ומשפחותיהם - ניהול אדמיניסטרטיבי שוטף ודאגה לרווחת המטופלים
דרישות:
- ניסיון קודם בתפקידי שירות/אדמיניסטרציה – יתרון משמעותי - זיקה ואהבה אמיתית לעבודה עם הגיל השלישי או אנשים עם מוגבלות – חובה - יתרון לדוברי ערבית/רוסית - יכולת ארגון גבוהה, סדר ויחסי אנוש מצוינים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
200647
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
פירמת עו"ד מובילה בת"א מחפשת מזכיר/ת בוקר למחלקת ליטיגציה למשרה בימים א'-ה' בשעות 8:00-16:30 (שישי אחת ל-13 שבועות). התפקיד כולל: מענה טלפוני ובמיילים מענה אדמיניסטרטיבי שוטף ניהול לו"ז הכולל פגישות בארץ ובחו"ל אחריות על הפקת חשבונות המחלקה
דרישות:
ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם, כולל ניהול יומנים - חובה אנגלית ברמה גבוהה - חובה שליטה ביישומי Office
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
P-8608356
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
קבלת לקוחות, פתיחת כרטיסי עבודה, הפקת חשבוניות, מתן שירות פרונטלי וטלפוני ואדמיניסטרציה שוטפת. ש"ע 7.30 -16.30 + ימי ו לסירוגין
דרישות:
ניסיון בתפקידי אדמיניסטרציה - חובה. ניסיון בתחום הרכב – יתרון משמעותי ידע במערכת הפריורטי – יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-0068
אזור:
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
- טיפול שוטף במערך הגבייה
- מעקב אחר חייבים,
- ניהול משא ומתן לגביית חובות והסדרת תשלומים.
דרישות:
- ניסיון של שנה לפחות.
- הכרת תוכנת עו"דכנית – יתרון.
- עבודה מול בנקים – יתרון משמעותי.
- יכולת ניהולש משא ומתן.
- יחסי אנוש טובים + יכולת עבודה בצוות.
- תנאים מצוינים למתאימים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00012
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
ניהול לוח השנה הראשי של התפעול, תיאום ותקשורת של כל הפגישות, הפרויקטים והאירועים ברחבי הארגון. ארגון והנחיית פגישות הנהלה ופגישות מחלקתיות, הכנת סדר יום, פיקוח על לוגיסטיקה ורישום פרוטוקולים. ניהול כל הלוגיסטיקה עבור אורחי החברה, כולל הזמנות, לוחות זמנים, הזמנות נסיעות, לינה, תחבורה ואירוח. תיאום נסיעות עובדים, כולל הזמנות, ניהול מסלולי טיול, מדיניות נסיעות ואופטימיזציה של עלויות. לתכנן ולתאם פעילויות רווחה כולל עבודה מול ספקים ובניית תרבות רווחה אירגונית
דרישות:
ניסיון קודם בתפקיד דומה: ניהול פגישות, תיאום נסיעות וקידום פעילות רווחה זמינות למשרה מלאה לטווח ארוך אנגלית ברמה מצויינת - חובה!
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-01273
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב
צפון - גליל, עפולה, נצרת ובית שאן, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
|
תיאור תפקיד:
למרכז טיפולי איכותי בירושלים דרוש/ה רכז/ת אדמיניסטרציה אחראי/ת, מסודר/ת ובעל/ת תודעת שירות גבוהה, לתפקיד מרכזי ומשמעותי בלב הפעילות. מה כולל התפקיד? - ניהול ותיאום יומני טיפולים וצוות מטפלים.
- קבלת קהל ומתן מענה טלפוני ופרונטלי למטופלים.
- טיפול בהוצאת חשבוניות, גבייה ותשלומים.
- אחריות על רכש, ציוד ותחזוקת המשרד.
- מתן סיוע אדמיניסטרטיבי שוטף להנהלה.
דרישות:
- ניסיון קודם בתפקיד אדמיניסטרטיבי – חובה.
- שליטה מלאה ביישומי מחשב (Office, Outlook) – חובה.
- ידע וניסיון בעבודה עם מערכות גבייה/חשבוניות – יתרון.
- יכולת ארגון וניהול משימות מרובות.
- שירותיות, יחסי אנוש מצוינים ואחריות גבוהה.
- יכולת עבודה עצמאית לצד עבודה בצוות.
המשרה פונה לגברים ונשים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
Y-TIFUL
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
למטלפרס, חברה מובילה בענף הבניה, דרוש/ה רכז/ת פרויקטים. התפקיד כולל: קבלת הצעות מחיר ופתיחת תיקי פרויקט בהתאם, פתיחת דרישות רכש, טיפול בהזמנת רכש משלב ההזמנה ועד קבלת הסחורה מעקב ובקרת תקציב אחר הפרויקטים, יכולת ניתוח נתונים או דוחות, הבנת האילוצים יכולת הסקת מסקנות ופעולות בהתאם לטובת קידום הפרויקט, הוצאת חשבוניות עבודה מול ממשקים פנים ארגוניים: מחלקת תכנון, מכירות, מחסן. העבודה במשרה מלאה במשרדי החברה בבת ים, ימים א' עד ה' בשעות 08:00 עד 16:30 ושעות נוספות על פי הצורך.
דרישות:
* תואר ראשון רלוונטי בתחומים מנהל עסקים/כלכלה/הנדסאי/ת תעשיה וניהול * שליטה מלאה באקסל. *שליטה מלאה בתוכנת פריוריטי. * ניסיון בביצוע בקרה תקציבית לפרויקט כולל הפקת דוחות וניתוחם. * יכולת ירידה לפרטים בדגש על הזמנות טכניות, הזמנות רכש, חשבוניות. *יכולת עבודה בין ממשקים שונים בתוך הארגון. *חריצות, יסודיות ויחסי אנוש טובים.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
634149
אזור:
מרכז - תל אביב, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|