תיאור תפקיד:
אנו מחפשים עובדת/פקידת אדמיניסטרטיבית בעלת מוטיבציה גבוהה, יחסי אנוש מצוינים וכישורי ארגון ברמה גבוהה להצטרפות לצוות שלנו. זוהי הזדמנות מצוינת עבור איש/אשת מקצוע עם ניסיון קודם בתפקידי אדמיניסטרציה, המעונין/ת להשתלב בסביבת עבודה דינמית ותומכת. התפקיד כולל:
- ניהול שוטף של משרד: אחריות על כלל הפעילות האדמיניסטרטיבית השוטפת של המשרד, כולל מענה טלפוני, טיפול בדואר ובמיילים, וקבלת אורחים.
- תמיכה אדמיניסטרטיבית: סיוע למחלקות השונות בחברה במשימות אדמיניסטרטיביות מגוונות, כגון תיאום פגישות, הכנת מצגות וחומרים.
- ניהול יומנים: תיאום וקביעת פגישות, מעקב אחר לוחות זמנים וניהול יומנים מורכבים.
- הכנת מסמכים: הקלדה, עריכה ועיצוב מסמכים, דוחות ומצגות ברמה גבוהה.
- טיפול ברכש משרדי: הזמנת ציוד משרדי, ניהול מלאי וספקים.
- תיוק וארכיון: שמירה על סדר וארגון במסמכים פיזיים וממוחשבים, ובניית מערכת תיוק יעילה.
- פתרון בעיות: מתן מענה מהיר ויעיל לפניות ובעיות אדמיניסטרטיביות.
דרישות:
- ניסיון קודם: לפחות שנתיים ניסיון מוכח בתפקיד אדמיניסטרטיבי/מזכירותי – חובה.
- שליטה מלאה ביישומי אופיס: אקסל, וורד, פאואר-פוינט ואאוטלוק – ברמה גבוהה מאוד.
- יכולת סדר וארגון: יכולת מוכחת לעבוד באופן מסודר, שיטתי ומאורגן.
- שירותיות ויחסי אנוש מעולים: יכולת עבודה עם ממשקים מרובים, סבלנות ויכולת מתן שירות ברמה גבוהה.
- אחריות ומוסר עבודה גבוה: יכולת עבודה עצמאית, יוזמה ולקיחת אחריות.
- דיסקרטיות ומהימנות: חשיבות רבה לשמירה על סודיות ואמינות.
- יכולת עבודה תחת לחץ: יכולת תעדוף משימות ועמידה בלוחות זמנים צפופים.
- אנגלית ברמה טובה: קריאה, כתיבה ודיבור.
- זמינות למשרה מלאה: חמישה ימים בשבוע (א'-ה').
אם את/ה בעל/ת כישרון ארגוני, יכולת עבודה בסביבה דינמית ורצון להצטרף לצוות איכותי ומקצועי, נשמח לקבל את פנייתך!
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00002
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
לארגון ציבורי *משרה זמנית לחצי שנה* מומחה/ית אקסל ניהול משרד
דרישות:
אקסל מעולה ניסיון בניהול משרד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00236
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
ניהול ותפעול שוטף של משימות אדמיניסטרטיביות במחלקת המכירות. עבודה שוטפת מול צוותי מכירות, מנהלים וספקים. ניהול יומנים, תיאום פגישות ומעקב אחר משימות. הובלת תהליכים ותיאום מול ממשקים פנימיים וחיצוניים. הפקת דוחות שוטפים והכנת מצגות. תמיכה אדמיניסטרטיבית בצוותי המכירות ובלקוחות החברה.
דרישות:
ניסיון קודם בעבודה אדמיניסטרטיבית – חובה. ניסיון בעבודה מול צוותי מכירות – יתרון משמעותי. שליטה מלאה ב-Excel ו-PowerPoint – חובה. יכולת הכנת מצגות ברמה גבוהה והפקת דוחות שוטפים. יוזמה, יכולת עבודה עצמאית והובלת משימות מקצה לקצה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00243
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
חו"ל - חו"ל
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה עוזר/ת אישי/ת לחברה איכותית בתחום האסתטיקה הרפואית ניהול יומנים ותיאום פגישות תיאום ותפעול קשרים סיוע בפרויקטים שווקים ניהול קשרי פנים וחוץ
דרישות:
ניסיון קודם כעוזר/ת אישי/ת למנכל אנגלית ברמה גבוהה מאוד תקתקנ/ית
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00239
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
חו"ל - חו"ל
|
תיאור תפקיד:
חברה גדולה ומובילה בתחומה דרוש/ה מזכיר/ת חטיבה. להיות יד ימינו של מנהל החטיבה בכל הקשור לניהול זמן ולניהול אדמיניסטרטיבי, תמיכה במנהלת השיווק בפעילויות שוטפות ופרוייקטים במסגרת התפקיד: ניהול יומנים של מנהל החטיבה ניהול אדמיניסטרטיבי של המשרד הכנת מצגות לאירועים שונים הכנת חומר להדרכות ארגון אירועי חטיבה תמיכה אדמיניסטרטיבית בפעילות של החטיבה, בדגש על אירועים תאום נסיעות לחול וביקורי יצרן בארץ ובחו"ל תמיכה בפעילויות שיווק בפאן האדמינסרטיבי והתפעולי תמיכה במנהלת השיווק של החטיבה משרה מלאה במשרדי החברה בראשון לציון
דרישות:
ניסיון בתפקיד דומה- חובה שליטה מלאה בתוכנות אופיס- חובה יכולת עבודה עצמאית ובצוות זמינות למשרה מלאה במשרדי החברה בראשל"צ הערות למגייסים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00017
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לרשת נדל"ן מובילה ובעלת ותק בתחום התיווך, שיווק וייעוץ בנדל"ן בארץ ובחו"ל, דרושה מנהלת משרד אחראית, אנרגטית ומרובת משימות לתפקיד משמעותי ומרכזי בניהול השוטף של המשרד. התפקיד כולל אחריות תפעולית ואדמיניסטרטיבית מלאה: ניהול יומן מנכ"ל, קבלת קהל, מענה טלפוני, ניהול ממשקי עבודה מול אנשי מכירות. העבודה מתבצעת בסביבה דינמית, מקצועית ובעלת אופי משפחתי, כחלק מצוות מסור ואיכותי. היקף המשרה:
מלאה במשמרות מיקום: עזריאלי – תל אביב בונוסים גבוהים
דרישות:
- שליטה ביישומי Office
- יכולת ניהול יומן וניהול משימות באופן עצמאי
- כישורי שירות ויחסי אנוש מצוינים
- סדר, ארגון ויכולת גבוהה לתעדף משימות
- ראש גדול
היקף משרה:
משרה מלאה, לפי שעות
קוד משרה:
JB-00033
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
|
תיאור תפקיד:
מחפש/ת תפקיד תפעולי שמשלב סדר, אחריות וארגון - עם משמעות יומיומית ועבודה שיש לה ערך אמיתי? בחילן - חברה גדולה, יציבה ומובילה בתחום השכר והמשאבים הארגוניים בישראל – אנחנו מחפשים רכז/ת בק אופיס ומזכירות שיצטרף/תצטרף אלינו. מה בתפקיד? -ניהול ותיאום יומנים (פגישות פנימיות וחיצוניות) -ריכוז תחום הרכב: הזמנות, טיפולים, טסטים, תדלוקים וחשבוניות -עבודה מול ספקים: הזמנות רכש, תשלום חשבוניות -טיפול בכרטיסי עובדים - הנפקה, אובדן, סיום העסקה -ניהול קופה קטנה, שליחויות, אירוח וחניות -תמיכה במערכת CRM: פתיחת אנשי קשר, הפקת הצעות מחיר -סיוע בהכנת הסכמים, ימי עיון ואירועים -תמיכה אדמיניסטרטיבית שוטפת למנהלי התחום
דרישות:
-ניסיון קודם בתפקיד אדמיניסטרטיבי / בק אופיס - לפחות שנתיים -שליטה מלאה ב-Excel ובמערכות ממוחשבות -סדר, דיוק, אחריות ויחסי אנוש מעולים -אנגלית ברמה טובה – יתרון משמעותי זמינות למשרה מלאה במשרדי החברה בתל אביב (ליד רכבת), עם אפשרות לשעות נוספות בעת הצורך למה להצטרף לחילן? כי אצלנו תמצאי הרבה מעבר לרשימת משימות – תמצאי אנשים טובים, תחושת שייכות אמיתית וסביבה שמעריכה את מה שאת מביאה איתך. אם את מחפשת מקום לעבוד בו לאורך זמן תחת מנהלים מקצועיים ואווירה נעימה - אנחנו מחכים לך.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB1278
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
ניהול אדמיניסטרטיבי שוטף של המשרד אחריות כוללת על נראות ותחזוקת המשרד קבלת אורחים, תמיכה בעובדים ועבודה צמודה עם הנהלה טיפול ברכש, ספקים וחשבוניות שעות המשרה: שעות 07:45-16:15
דרישות:
ניסיון קודם בתפקיד דומה – חובה שליטה מלאה ביישומי Office שירותיות גבוהה, סדר ויכולת ניהול עצמי יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בצוות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-01256
אזור:
צפון - קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
|
תיאור תפקיד:
במסגרת התפקיד: תיאום וניהול מערך פגישות השירות ללקוחות החברה. מענה ראשוני לאפיון צרכי הלקוח והעברה הלאה להמשך טיפול. ניהול יומני הפגישות של הסוכנים. תינתן אפשרות לסטאז' בתחום הפנסיה והביטוח. תנאים מעולים למתאים/ה! נגישות גבוהה לרכבת סבידור, רק"ל, תחב"צ.
דרישות:
ניסיון מתפקיד דומה- חובה ידע ושליטה במערכות מחשב ואופיס - חובה. יכולת גבוהה לסדר וארגון - חובה. ניסיון עבודה במוקד - יתרון מובהק. יכולת התבטאות גבוהה ואסרטיביות בטלפון - יתרון. ניסיון בתחום הביטוח - יתרון.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00014
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
אנחנו מחפשים מנהל/ת משרד בעל/ת מוטיבציה גבוהה, חיוך וגישה חיובית להצטרפות מיידית לחברת בנייה הממוקמת בפתח תקווה. אם אתם אוהבים סדר, ארגון ומעוניינים לקחת חלק פעיל בניהול שוטף של משרד דינמי, מקומכם איתנו! התפקיד כולל:- ניהול אדמיניסטרטיבי שוטף של המשרד.
- קשר עם עובדי השטח ומתן מענה ללקוחות
- אחריות על רכש משרדי, ספקים, רכבים, אספקות, ציוד וכו
- הנעת תהליכים ופתרון בעיות בסביבה מרובת משימות.
דרישות:
- שליטה מלאה ביישומי אופיס, בדגש על Word ו-Excel – חובה.
- אחריות, רצינות, אמינות ודייקנות.
- יוזמה, מוטיבציה גבוהה ונכונות להשקעה.
- יכולת עבודה יעילה, סדר וארגון בסביבה מרובת משימות.
- ראייה מערכתית ואוריינטציה עסקית.
- זמינות מיידית לתחילת עבודה – חובה.
- ניסיון קודם בעבודה עם תוכנת פריוריטי – יתרון משמעותי
אם אתם רואים את עצמכם מתאימים/ות לתפקיד מאתגר ומגוון זה, נשמח לקבל את קורות החיים שלכם/ן! *המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00001
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
• תפעול שירותי אדמיניסטרציה בחברה: תאומי פגישות, ניהול יומן, ניהול משרד, טיפול בדואר נכנס ויוצא ומענה טלפוני. • חלק מצוות האדמיניסטרציה בחברה. • התנהלות מרובה מול ספקים, לקוחות וממשקים פנימיים. • טיפול בחשבוניות, רכש ותעודות משלוח.
דרישות:
• ניסיון קודם בתפקיד דומה - חובה. • ניסיון בהתנהלות מרובת ממשקים - חובה. • שליטה מלאה בתוכנות ה-Office - חובה. • מוסר עבודה גבוה. • תודעת שירות גבוהה. • יחסי אנוש מצוינים וכושר ביטוי בכתב ובעל פה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-23
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
למשרד רואי חשבון מוביל בתל אביב דרוש/ה מזכיר/ה במסגרת התפקיד- * ניהול יומני שותפים - ניהול לו"ז, תיאומי פגישות * קבלת אורחים * עבודות אדמניסטרטיביות מגוונות העבודה במשרה מלאה, שעות 09:30-18:00 במשרדנו בתל-אביב
דרישות:
זמינות לשעות העבודה 09:30-18:00 - חובה ניסיון בתפקידי מזכירות/ פקידות/ אדמינסטרציה שליטה מלאה בתפעול מחשב ויישומי office שליטה טובה באנגלית אחראי /ת, ייצוגי /ת, ובעל /ת יחסי אנוש טובים המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה, לפי שעות
קוד משרה:
JB-00113
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
|
תיאור תפקיד:
לחברת תוכנה בפתח תקווה דרוש/ה פקיד/ת קבלה ושירות. במסגרת התפקיד:
- מתן שירות טלפוני ללקוחות החברה
- איוש עמדת הקבלה, פתיחת קריאות שירות.
- סיוע למנהלת החשבונות וביצוע גבייה מלקוחות.
- סיוע אדמיניסטרטיבי לכל מחלקות הארגון (הנהלה, משאבי אנוש, הנה"ח, מכירות, שירות).
- קשר שוטף עם נותני שירות של החברה.
- משרה מלאה, ימים א'-ה' 8:00-17:00, בפתח תקווה.
דרישות:
- שירותיות, אדיבות ויחסי אנוש ברמה הגבוהה ביותר - חובה
- זיקה טכנולוגית ושליטה מלאה בישומי מחשב, כולל: Canva, Teams, Word, PP, Excel, Outlook וכד' - חובה
- זמינות למשרה מלאה (שעות 8-17) - חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00134
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברה בטחונית במרכז דרוש\ה איש\ת תיעוד במערכת SAP במסגרת התפקידSAP ו-CRMניהול קריאות לקוח במחשב במערכות ביצוע מעקב ובקרה במערכת ביצוע צילומים ותיעוד פריטים במחסן ייבוא וייצוא בק אופיס למנהלי הפרויקטים
דרישות:
אקסל ברמה גבוהה (כולל ידע בנוסחאות) - חובה נסיון במערכת SAP – יתרון משמעותי היכרות עם מודולי לוגיסטיקה , מלאי. ראש גדול ושירותיות מוטיביציה גבוהה, דייקנות ויכולות סדר גבוהות.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
20021
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לתפקיד מגוון, עצמאי ודינמי שמרכז את העשייה התפעולית והתיאומית של אגף השיווק והמכירות. התפקיד כולל ניהול יומנים ותיאום פגישות למנהלים, טיפול בלידים והזדמנויות ב-CRM, סיוע בהפקת הצעות מחיר, דוחות, מצגות ומכרזים, ניתוח נתונים ומעקב אחר סטטוסים במכירה – ודאגה שהכול יתקתק כמו שצריך. משרה מלאה במשרדי החברה בתל אביב (מרחק הליכה מהרכבת) תחומי אחריות: · ניהול מספר יומנים ותיאום פגישות למנהל האגף ולצוות המכירות · טיפול בלידים והזנת נתונים במערכת CRM · עיבוד וניתוח דוחות שיווקיים, הצלבת נתונים, מעקב והצפת פערים · עבודה מול אנשי מכירות: הצעות מחיר, סיוע במכרזים, הפקת מסמכים · תמיכה אדמיניסטרטיבית רחבה – מענה טלפוני, תיאום אורחים, דיוורים ועוד
דרישות:
- ניסיון אדמיניסטרטיבי – חובה -שליטה ב-Outlook ובאופיס – חובה - היכרות עם מערכת CRM – יתרון משמעותי - אחריות, סדר, ירידה לפרטים, ראש גדול ויכולת להבין תהליכים - עצמאות, פלפל ויכולת להניע משימות ולגרום לדברים לקרותו
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB1277
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
|