תיאור תפקיד:
ניהול וטיפול בפניות טכניות במערכת ממוחשבת, כולל קליטה, ניתוב, מעקב וסגירה. הפקת וניתוח דוחות, טיפול בתקלות חוזרות ויישום שיפורים. מתן מענה מקצועי בפניות מורכבות, עבודה מול ממשקים פנים-ארגוניים. הובלת צוות נציגים, כולל גיוס, הכשרה, חניכה וניהול משמרות.
דרישות:
ניסיון קודם לפחות שנה בניהול מוקד תמיכה טכנית -חובה ניסיון בניהול צוות עובדים -חובה יכולת ניתוח נתונים והפקת דוחות -יתרון שליטה מלאה בתוכנות אופיס ניסיון בתחום המחשוב -יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
15739
אזור:
מרכז - חולון ובת-ים
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
חברת Mertens - MalamTeam מגייסת Help Desk לארגון רפואי מוביל בירושלים תיאור מתן מענה טלפוני וגם פרונטלי במידת הצורך לתקלות מחשוב שונות לכ5000 משתמשים מדובר בארגון גדול עם מספר רב של משתמשים תפקיד המשלב עניין מקצועי ויציבות תעסוקתית מאוד מתאים לבוגרי קורסים בתחום המחשוב!
דרישות:
השכלה רלוונטית בתחומי התמיכה ניסיון של חצי שנה, לפחות במתן מענה טכני בתחומי הPC/ רשת / ציוד קצה -אפשר בלי ניסיון ורק עם קורסים נכונות למשמרות 24/7- חובה לילות ושבתות ניסיון בעבודה במוקד טכני טלפוני - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
33409
אזור:
מרכז - מודיעין
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
קבוצת יעל מגייסת טכנאי/ת PC לארגון גדול הממוקם בבאר שבע. תיאור התפקיד: - מתן מענה לתקלות מחשוב בשטח (Hands-on) - התקנת מערכות הפעלה, תוכנות ארגוניות ועדכונים - הגדרות מחשבים חדשים כולל חיבור לרשת הארגונית ותחזוקה שוטפת - ניהול משתמשים וקבוצות בסביבת Active Directory - יצירה, ניהול הרשאות, נעילה וכו' - הגדרה, חיבור ופתרון תקלות במדפסות ומכשירים היקפיים - טיפול בתקלות רשת בסיסיות, כולל תשתיות תקשורת - עבודה שוטפת עם מערכות ניהול קריאות שירות - סיוע בהטמעת פתרונות מחשוב חדשים באתר - תיעוד שינויים ותהליכים במערכות הרלוונטיות - עמידה בנהלי אבטחת מידע ו-Compliance ארגוני
דרישות:
- ניסיון של שנתיים לפחות כטכנאי/ת מחשבים – חובה - ידע וניסיון בסביבת Windows 10/11, Office 365 – חובה - שליטה ב-Active Directory וניהול משתמשים – חובה - ניסיון בהתקנות, תצורה ופתרון תקלות של מחשבים וציוד היקפי – חובה - היכרות עם ציוד תקשורת בסיסי (ראוטרים, סוויצ’ים, נקודות גישה) – יתרון - ניסיון עם מערכות לניהול קריאות (ServiceNow) – יתרון - תודעת שירות גבוהה, יכולת עבודה עצמאית ובצוות - עברית רהוטה ואנגלית טכנית ברמה טובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
23693
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה ביטחונית מצליחה בצפון הארץ דרוש/ה טכנאי/ת PC לתפקיד שירותי בסביבת עבודה דינאמית ומגוונת הכולל: תמיכה במשתמשים וטיפול בציוד מחשוב ,תקשורת ומולטימדיה (חומרה / תוכנה) היכרות מעמיקה עם מערכות הפעלה בדגש על סביבת מיקרוסופט וכלי OFFICE, לינוקס – יתרון אחריות על התמיכה בתקלות ומשימות באתר החברה ועוד!
דרישות:
ניסיון של 3 שנים לפחות כטכנאי.ת PC בארגון גדול ניסיון בעבודה בסביבה מנוהלת דומיין, אבחון וטיפול בתקלות תוכנה / חומרה / מערכות הפעלה שליטה מלאה במערכות הפעלה WIN ובתוכנות OFFICE בוגר/ת קורס מקצועי של טכנאי.ת PC או הסמכה רלוונטית אחרת- יתרון משמעותי
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00752
אזור:
צפון - עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
|
תיאור תפקיד:
ליונילינק דרוש\ה נציג למוקד תמיכה בארגון גדול ומוביל במרכז במסגרת התפקיד: - מענה למשתמשים באמצעות תמיכה טלפונית, השתלטות מרחוק והגעה ללקוח קצה, התפקיד כולל עבודה מול משתמשים פנים ארגוניים
- מתן מענה בתחום ה - IT ומתן מענה אפליקטיבי על תוכנות ומערכות רפואיות .
- הכרות, אבחון וטיפול תקלות מחשב, מע' הפעלה מיקרוסופט Windows10/7 , עבודה בסביבת Citrix יישומי Office, Active Directory, Exchange, Portnox
עבודה בסביבה מאתגרת, השתלבות בצוות מקצועי
מיקום: רמת גן
דרישות:
- ניסיון של שנה לפחות בתפקיד של תמיכה טכנית . ניתן להגיע עם ניסיון צבאי
- ניסיון בסביבת windows
- ניסיון עם מערכות לניהול קריאות
- ניסיון עם active directory, exchange'
- ניסיון עם מערכות שו"ב - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
14350
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה בטחונית, באזור המרכז דרוש\ה טכנאי\ת תקשורת. תחומי אחריות: הכנה לוגית: הגדרת מנגנים על בסיס TEMPLATES שקבעו התקנה והרכבה: חיבור מנגנים מארונות תקשורת והעלאתם בדיקות תקינות: אמינות תקינות התקנת התקשורת ותפקוד הקו של המתגים TROUBLESHOOT בסיסי: זיהוי ופתרון תקלות במישור האנושי ועבודה עם צוותי תקשורת תמיכה בפרויקטים של ארגוני רשת: יכולת לבצע הקמות תקשורת מורכבות לצורך הזזת ציוד ותאימות מול מבני תקשורת
דרישות:
ידע בסיסי בתחום התקשורת (רמת CCNA) ידע ספציפי בפרוטוקול ניתוב OSPF
ניסיון של שנה עד שנתיים לפחות בעולמות תקשורת הנתונים ניסיון עם ציוד של היצרנים Cisco ו-ARISTA (יתרון)
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-02443
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
תמיכה טכנית למשתמשי הארגון – קו ראשון ושני לטיפול בתקלות מחשוב מגוונות (מערכות הפעלה, תקשורת, תוכנות מדף ויישומים ייעודיים) עבודה מול יחידות התמיכה המתקדמות (סיסטם, תקשורת וכד'), כולל אבחון תקלות והפעלת אסקלציה במידת הצורך מענה לפניות משתמשים ורפרנטים, כולל הטמעה וליווי שוטף בשימוש ביישומים ייעודיים ניהול מקצועי של צוות התמיכה (סיוע למנהל המוקד) בקרה על קריאות המועברות מקו ראשון לקו שני שותפות בצוות מקצועי התומך במגוון מערכות הארגון למידה מתמדת בסביבה דינאמית עם אפשרות להתפתחות מקצועית שעות פעילות המוקד: ימים א'-ה': 07:30-17:00 (פעילות מלאה) ימים א'-ה': 17:00-20:00 (פעילות חלקית) ימי ו': 07:30-12:00 (פעילות חלקית)
דרישות:
ניסיון של שנה לפחות בתמיכה טכנית/Help Desk ניסיון במתן תמיכה למשתמשים בסביבות Windows, תקשורת ותוכנות מגוונות יכולת למידה מהירה, עבודה בצוות ועמידה בלחץ שירותיות גבוהה, אחריות ויכולת Multitasking יתרון משמעותי ל: ניסיון בעבודה בארגונים גדולים / במגזר הציבורי / מגזר הבריאות ניסיון בעבודת צוות ובתמיכה בקווים ראשונים/שניים ניסיון בעבודה עם Excel וניתוח דוחות סטטיסטיים ניסיון בניהול מאגרי ידע ניסיון בבקרה ומעקב אחר קריאות שירות המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-02428
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
חברת תקשורת במרכז מגייסת נציגי תמיכה טכנית. העבודה במשרדי החברה בפתח תקווה. תיאור התפקיד: תמיכה טכנית ופתרון תקלות ללקוחות החברה. תפקיד מאתגר ודינמי, בחברה עם אווירה משפחתית ועם משמרות גמישות! כישורים אישיים: • יכולת ונכונות ללמידה עצמית • יכולת לעבוד תחת לחץ ועבודה על פי לוח זמנים • יכולת ניהול משימות באופן עצמאי תנאי עבודה: • העבודה היא ממשרדי החברה בפ"ת • מינימום 4 משמרות בשבוע • העבודה היא 24/7 לרבות סופ"שים וחגים
דרישות:
• היכרות עם עולמות האינטרנט, חיבור והגדרות נתבים • ידע במערכות הפעלה, דפדפנים ותוכנות דוא"ל • יוצאי תמיכה טכנית עסקית מאחת מהחברות: בזק בינלאומי, פרטנר, סלקום, הוט, בזק – יתרון משמעותי • עבודה במוקד תמיכה טכנית לפחות כשנה – יתרון משמעותי • אין מרכיב מכירתי בתפקיד • אפשרויות קידום לתפקידים נוספים במחלקת התמיכה וההנדסה!
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
12071
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה נציג/ת תמיכה טכנית למשרה מלאה לארגון גדול באזור חולון. במסגרת התפקיד, מתן תמיכה ללקוחות עסקיים בשימוש במערכת תשלומים נפוצה, ליווי בתהליך הפקת קבצים, בדיקת תקינות ושידור הקבצים למערכת הבנקאית, פתרון תקלות ומתן מענה מקצועי טלפוני ודיגיטלי, תיעוד פעולות וטיפול בפניות במערכת פנימית.
דרישות:
ניסיון בשירות לקוחות / עבודה עם ממשקים שליטה ביישומי Office גישה שירותית, אחריות, ויסודיות רקע צבאי / עבודה בסביבה טכנולוגית – יתרון
היקף משרה:
לפי שעות
קוד משרה:
532170
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
חברת Mertens - Malam Team מגייסת איש. אשת תמיכת Help Desk לארגון בטחוני גדול באשדוד תיאור המשרה: התפקיד כולל מתן תמיכה בתקלות Domain אצל משתמשי הארגון טיפול בתקלות במערכות הפעלה Windows ניהול משתמשים ב-Active Directory, תקלות רשת, דוא"ל, חומרה, תוכנה וכדומה הכשרה תינתן על חשבון החברה, תנאים טובים למתאימים!
דרישות:
ניסיון קודם של לפחות שנה בתפקיד שירות ומתן תמיכה למשתמשים Help Desk או PC - (אפשרי ניסיון כמנהל.ת רשת מחשוב משירות צבאי) ניסיון בתמיכה בתקלות רשת ניסיון מעמיק בתקלות במערכות הפעלה Win ניסיון בעבודה מול Active Directory עבודה במשרה מלאה עם נכונות לשעות נוספות במידת הצורך
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
28516
אזור:
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה טכנאי/ת PC לארגון ברמת השרון. התפקיד כולל הגעה למשתמשים ומתן תמיכה פרונטאלית, ביצוע התקנות מערכות הפעלה Windows, תמיכה ומתן הרשאות ב- Active Directory, אבחון וטיפול תקלות מורכבות, הגדרת ציוד קצה, תקלות תקשורת ועוד.
דרישות:
- ניסיון כתומך/ת טכנית, טכנאי/ת PC, תומך/ת HD - ידע וניסיון בטיפול בתקלות OFFICE - ניסיון בפרמוט והתקנת עמדות קצה - ניסיון בעבודה עם Active Directory ומתן הרשאות - ידע בקונפיגורציה ראשונית של מתגי תקשורת וחימום נקודות - ידע בניהול רכיבי Access Points
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
532461
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - חדרה וזכרון יעקב, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
במסגרת התפקיד: -מתן מענה מקצועי ומותאם אישית ללקוחותינו הבינלאומיים -הדרכה והעברת ידע על פתרונות התקשורת החדשניים שלנו -בניית קשרי לקוחות ארוכי טווח והבטחת חוויה מעולה -תרומה ישירה לשיפור המוצר ופיתוח יכולות שירות מתקדמות -הובלת יוזמות לשיפור שביעות רצון הלקוחות מה אנחנו מציעים: -עבודה במשרדים חדישים בפתח תקווה עם מתכונת עבודה היברידית (יום אחד מהבית בשבוע) . -הצטרפות לסביבה טכנולוגית דינמית עם הזדמנויות פיתוח מקצועי ואפשרויות קידום בחברה בצמיחה. - משרה מלאה: 09:00-18:00 עם גמישות . המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
דרישות:
- ניסיון של שנה לפחות בשירות לקוחות ותמיכה טכנית - תודעת שירות גבוהה ויכולת לתקשר באופן אפקטיבי - אוריינטציה טכנית טובה ויכולת לטפל בהתנגדויות - כישורי תקשורת בין אישית מצוינים ויכולת לעבוד בצוות - התנסחות טובה בכתב ובעל פה - היכרות עם עולם האינטרנט והשיווק הדיגיטלי - יתרון - ניסיון בעבודה עם חברות SaaS - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
643503
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה הנדסאי / טכנאי/ת מכונות מנוסה לביצוע עבודות תחזוקה ושבר לאורך קווי היצור והדפוס במפעלים ובבתי הדפוס אצל הלקוחות. העבודה כרוכה בנסיעות ברחבי הארץ.
דרישות:
דרישות התפקיד: הנדסאי / טכנאי מכונות. ידע והבנה בקריאת שרטוטים והוראות יצרן בשפה האנגלית. ידע קודם והבנה בעולמות הדפוס או קדם דפוס. ניסיון בתעשייה כטכנאי/ת אחזקת מכונות. ידע במערכות משולבות: מכניקה, הידראוליקה פניאומטיקה. ידע קודם באלקטרוניקה וחשמל – יתרון אנגלית טכנית ברמה טובה: דיבור, קריאה וכתיבה – חובה נכונות לשעות נוספות ולכוננות – חובה יכולת למידה ועבודה עצמאית – חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
2785
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
|
תיאור תפקיד:
לחברת Mertens - MalamTeam מגייסת טכנאי.ת PC לארגון רפואי מוביל באזור ירושלים תיאור במסגרת התפקיד תמיכה במשתמשים, טיפול בציוד קצה,; טיפול בתקלות חומרה ותוכנה, התקנת מערכות הפעלה. תמיכה טכנית שוטפת לעובדי ומחשבי הארגון- ביצוע התקנות, הדרכות, פתרון בעיות חומרה, ציוד היקפי ותקשורת. יכולת לימוד מהיר, אחריות, אמינות, מסירות ומהימנות אישית.
דרישות:
ניסיון קודם של לפחות כשנתיים כטכנאי PC בסביבת רשת בארגון בינוני- גדול ידע וניסיון בפתרון תקלות מחשב (נייד ונייח!) וטיפול בתקלות חומרה. הכרות מעמיקה וניסיון בתמיכת מערכות הפעלה של מיקרוסופט על כל הגרסאות ניסיון בתמיכה של משתמשי קצה וידע בטיפול בבעיות חומרה ותוכנה, ציוד היקפי ותקשורת הכרות מעמיקה עם תוכנת ה-OFFICEכל הגרסאות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
34216
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
קבוצת יעל מגייסת טכנאי/ת רשת ותקשורת לארגון גדול הממוקם בתל אביב. תיאור התפקיד: - תמיכה ברמה 2 (Second Level Support) אשר כוללת:
- מתן סיוע למוקדנים הטכניים במוקד הטלפוני הקיים בחברה, גורם מקשר בין מרכז התמיכה ומחלקות הפיתוח בחברה.
- מתן תמיכה טלפונית ללקוחות החברה, נסיעות ללקוח לצורכי התקנות וטיפול בתקלות.
- עבודה במודל היברידי.
דרישות:
- תעודת MCSE, ניסיון של 1-3 כטכנאי/ת
- ידע בהתקנות תוכנה , Windows, חומרה , וציוד קצה
- TCP/IP protocols
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
23590
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|