תיאור תפקיד:
חברה גדולה ומצליחה מגייסת תומך /ת הלפ דסק. התפקיד כולל מתן תמיכה טכנית לעובדי החברה, מתן הרשאות למשתמשים, טיפול וניתוב בתקלות טכניות, בקרה ותפעול של תהליכים, התקנות תוכנה ודרייברים, תמיכה באופיס 365, טרמינל, הגדרות, תקלות רשת, הכנת עמדות מחשב וכיוצא באלה.. מתאים גם לחיילים /ות משוחררים /ות שעשו תפקיד דומה בשירות הצבאי. המשרה ממוקמת בפ"ת, במשרה מלאה בלבד! בימים א-ה 8:00-16:30 וללא ימי שישי. שכר ותנאים מצוינים! גיוס מידי! ראיון אישי
דרישות:
חובה ניסיון בתפקיד דומה מהשירות הצבאי או מהאזרחות. בוגר /ת קורס ניהול רשתות. שליטה בסביבת מיקרוסופט, AD, אופיס 365. יחסי אנוש טובים. תודעת שירות גבוהה. יכולת למידה מהירה.
היקף משרה:
משרה מלאה, לפי שעות
קוד משרה:
2043
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
ניהול והובלה של צוות תמיכה טכנית ללקוחות אסטרטגיים אחריות ניהולית ומקצועית על חברי הצוות עמידה ביעדי שירות
דרישות:
ניסיון בניהול צוותים ניסיון בעבודה מול לקוחות עסקיים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00302
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
|
תיאור תפקיד:
חטיבת הסייבר של קבוצת יעל מגייסת Help Desk לתמיכה פנים ארגונית! תפקיד מגוון הכולל תמיכה טכנית TIER 1-TIER 3 בארגון מוביל! מיקום המשרה - בית שמש תיאור התפקיד: - מתן תמיכה פנים ארגונית וסיוע בפתרון תקלות למשתמשי הארגון.
- אחריות על תחזוקה, הקמה, שדרוגים של שרתים פיזים ווירטואלים (Vmware).
- ניהול ותחזוקה של AD, GPO, DNS, DHCP.
- עבודה עם מערכות אחסון (VEEAM), גיבוי, ניטור וציוד תקשורת.
- עבודה בסביבת Google.
- התקנות תוכנה וחומרה.
דרישות:
- 1-2 שנות ניסיון בתפקידי תמיכה טכנית.
- ניסיון בניהול ותחזוקה של AD, GPO, DNS, DHCP.
- ידע וניסיון בהתקנת תוכנות ומערכות הפעלה (Windows, יתרון Linux ו IOS).
- נכונות למתן מענה איכותי ויעיל למשתמשים פנים ארגוניים.
- טיפול במדפסות וציוד קצה.
- עבודה בסביבת Google - יתרון
- ידע והיכרות עם עולמות התקשורת, אבטחת מידע - יתרון.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
23996
אזור:
מרכז - מודיעין, שוהם
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
תמיכה טכנית למשתמשי הארגון – קו ראשון ושני לטיפול בתקלות מחשוב מגוונות (מערכות הפעלה, תקשורת, תוכנות מדף ויישומים ייעודיים) עבודה מול יחידות התמיכה המתקדמות (סיסטם, תקשורת וכד'), כולל אבחון תקלות והפעלת אסקלציה במידת הצורך מענה לפניות משתמשים ורפרנטים, כולל הטמעה וליווי שוטף בשימוש ביישומים ייעודיים ניהול מקצועי של צוות התמיכה (סיוע למנהל המוקד) בקרה על קריאות המועברות מקו ראשון לקו שני שותפות בצוות מקצועי התומך במגוון מערכות הארגון למידה מתמדת בסביבה דינאמית עם אפשרות להתפתחות מקצועית שעות פעילות המוקד: ימים א'-ה': 07:30-17:00 (פעילות מלאה) ימים א'-ה': 17:00-20:00 (פעילות חלקית) ימי ו': 07:30-12:00 (פעילות חלקית)
דרישות:
ניסיון של שנה לפחות בתמיכה טכנית/Help Desk ניסיון במתן תמיכה למשתמשים בסביבות Windows, תקשורת ותוכנות מגוונות יכולת למידה מהירה, עבודה בצוות ועמידה בלחץ שירותיות גבוהה, אחריות ויכולת Multitasking יתרון משמעותי ל: ניסיון בעבודה בארגונים גדולים / במגזר הציבורי / מגזר הבריאות ניסיון בעבודת צוות ובתמיכה בקווים ראשונים/שניים ניסיון בעבודה עם Excel וניתוח דוחות סטטיסטיים ניסיון בניהול מאגרי ידע ניסיון בבקרה ומעקב אחר קריאות שירות המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-02428
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
חברת Mertens - MalamTeam מגייסת Help Desk לארגון פיננסי באזור גוש דן!
תיאור משרה: התפקיד כולל מתן תמיכה טכנית למשתמשי הארגון ברמה גבוהה, כולל פתרון תקלות באמצעות השתלטות מרחוק ועבודה עם מגוון תוכנות התחברות. במסגרת התפקיד נדרש ניהול הרשאות במערכת הבקרה באמצעות Active Directory, לצד טיפול בהרשאות לוקאליות למערכות שאינן מחוברות ל־AD. התפקיד כולל עבודה מול מחשבי VDI ומערכות אבטחת מידע מתקדמות.
דרישות:
ניסיון ממרכז תמיכה או כטכנאי.ת PC מארגון ולא מעבדה. ניסיון בפתרון תקלות בהשתלטות מרחוק + ידע בתוכנות להתחברות מרחוק. ניסיון בניהול הרשאות למערכת בקרה דרך AD. ניסיון בניהול הרשאות לוקאליות עבור מערכות שאינן מחוברות ל AD. ניסיון בעבודה מול מחשבי VDI ומערכות אבטחת מידע.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
34791
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
NBN is looking for a service-oriented and self-motivated Helpdesk support technician to join our innovative and cutting-edge IT team, supporting a staff located in multiple locations. The position is full-time and based in our Tel Aviv office. In this role, you will work as part of our Systems team and under our Sr. Systems Admin on maintaining and monitoring the computer systems and networks for our organization. You will be tasked with solving complex technical issues and will also collaborate with team members to assist them with their technical requirements and solutions.
Responsibilities - Network servers and technological tools maintenance, and management
- Test, evaluate, and implement new technology for the business
- Maintain Microsoft Windows Servers / Azur VM’s and Entra environment
- Management of Active Directory, 365, GPOs, Backups, SharePoint and environment
- Support and maintain The TLV office as part of our helpdesk team.
- User Setup and installation: Windows, Office, Anti-Virus, VPN, ZTNA
- Evaluate and implement solutions for security issues
דרישות:
Requirements - Proven experience as a Helpdesk support technician or similar role
- Proven systems experience and helpdesk skills
- Experience in PC, Server, Networking hardware, and 365 / Azure services
- Up-to-date knowledge of the latest IT and software trends
- Experience with databases, networks (LAN, WAN), network printers and patch management
- Experience with system security
- Experience with data backup and recovery solutions.
- Knowledge of DNS and DHCP
- Familiarity with standard Cellular phone equipment, setup, transfer, backup and problem solving.
- Resourcefulness and problem-solving aptitude; ability to research and find solutions for IT-related problems.
- Excellent communication skills in English and Hebrew
- Basic MS-SQL knowledge
- Ability to interface with and offer IT support for employees in a calm, professional and pleasant way
- BSc/Ba in Information Technology, Computer Science or a related discipline; professional certification (e.g. Microsoft Certified Systems Administrator (MCSA)) is a plus
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00004
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
חברת COMBLACK מגייסת טכנאי/ת PC לארגון גדול במרכז! מחפשים הזדמנות להיכנס לתפקיד משמעותי בסביבה טכנולוגית מתקדמת? זה בדיוק בשבילכם.
דרישות:
ניסיון של 4+ שנים בתחום תמיכה ותפעול מחשוב ניסיון בעבודה עם מערכות הפעלה, רשתות ומערכות הפצה לתחנות ידע ב-Active Directory (משתמשים, הרשאות, GPO) ניסיון בארגונים גדולים (300+ משתמשים) תודעת שירות גבוהה ויכולת עבודה מול משתמשים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
21384
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
חברת Mertens - MalamTeam מגייסת תומך.ת Help Desk לחברה מובילה ברעננה.
תיאור משרה: מתן תמיכה טכנית שוטפת לכ־1,000 משתמשים במערכות מחשוב וציוד קצה.טיפול בתקלות חומרה במחשבים ניידים: איתור תקלה, החלפים, תיקון ושדרוגים. ניהול מלאי ציוד מחשוב וניהול מחסן הציוד: קבלת ציוד חדש, תיעוד ובקרת מלאי והכנת עמדות ציוד לעובדים חדשים.עבודה שוטפת עם מערכת ניהול קריאות ותיעוד פעולות בהתאם לנהלים.יציאה לאתרי החברה לפי צורך לתמיכה בעובדי חוץ.מתן שירות מקצועי, מהיר ואדיב תוך שמירה על שביעות רצון גבוהה של המשתמשים.
דרישות:
ניסיון של שנתיים לפחות בתמיכת Help desk בארגון גדול - חובה. היכרות עם Active directory,סביבת Office365 ותשתיות Microsoft נוספות.ידע מעמיק בחומרת מחשבים, בדגש על מחשבים ניידים (אבחון ותיקון תקלות).ניסיון בעבודה עם מערכת ניהול קריאות ועם מערכת Priority. תעודות הסמכה רלוונטיות בתחום המחשוב – יתרון משמעותי.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
34759
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברת סליקת אשראי מובילה דרוש/ה נציג/ת תמיכה טכנית ושירות לקוחות למוקד קופות ממוחשבות. מה כולל התפקיד?מענה טלפוני ראשוני ללקוחות טיפול וסגירת תקלות טכניות הזנת נתונים במערכת ועבודה מול מחלקות שונות היקף המשרה:שעות פעילות המוקד: 7:45–20:00 משרה מלאה, עבודה במשמרות בוקר/צהריים ימי שישי לסירוגין (שעות נוספות משולמות) מה מקבלים? קליטה ישירה לארגון כרטיס תן ביס החזר נסיעות מעל החוק פינוקים, רווחה עשירה Happy Hour
דרישות:
דרישות:ניסיון טכני וידע במחשבים/רשתות/PC – חובה ניסיון בשירות לקוחות – חובה שלח/י קורות חיים והצטרף/י לארגון טכנולוגי מוביל עם תנאים מצוינים!
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
2001145 הייפ
אזור:
דרום - אשדוד, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה ותיקה ויציבה בראשון לציון עם תמיכה במוצרים בחול דרוש/ה תומך/ת טכני/ת
דרישות:
ידע באנגלית חובה בוגר קורסים של תקשורת/מחשבים/ אבטחת מידע נכונות לעבודה עם כוננויות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00289
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
תומך/ת טכני Help Desk עבור חברה באזור השפלה תפקיד הכולל: מענה טלפוני ותמיכה טכנית פנים ארגונית לעובדי החברה, טיפול בתקלות חומרה ותוכנה במחשבים נייחים / ניידים, מכשירי סלולאר וטאלבטים, טיפול בתקלות אפליקטיביות ומתן תמיכה במערכות CRM, ERP - Tafnit, מערכות BI ועוד.
דרישות:
- שנה ניסיון כ-Help Desk - ניסיון מקצועי בתחומי התשתיות - ניסיון ב-Active Directory כולל הקמות, עזיבות, הקמת קבוצות וניהול משתמשים בארגון - ניסיון בפירוק והרכבת מחשבים ניידים ונייחים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
148880
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
תחומי אחריות - מתן תמיכה טכנית , הקמת תשתיות קצה , תחזוקת ציוד מחשוב , יישום תצורות , ועבודת טכנאי שטח בסניפים. התפקיד נמצא בחזית מול המשתמשים ומול הציוד, ולכן דורש גם מקצועיות גבוהה וגם תודעת שירות גבוהה. מתן שירות ישיר לצוותי מכון מור ומשתמשי מערכות המידע בניית מערכות מחשוב לסוגיהן לפני הוצאה לסניפים (עמדות קצה - נייחים, ניידים, פינפדים, טאבלטים ועוד')משיכת ציוד מלוגיסטיקה רישום ותיעוד השמשה או גריעת ציוד (גריטה) חוזר מהסניפים – החזרה ללוגיסטיקה ניסיון בטיפול במגוון רחב של רכיבי חומרה תצורות מחשבים (Images) מיפוי שימושים לפי אוכלוסיות תצורות מחשבים חדשות עדכונים תקופתיים ניהול ועדכון תצורות תקופתיים עדכוני BIOS עדכוני דרייברים וניהולם
שדרוג Win 11 בסניפי המכון טכנאי שטח
ניסיון מקצועי נדרש (חובה) ניסיון מוכח בפתרון בעיות מדפסות ושרתי הדפסה היכרות עמוקה עם תחנות עבודה Win 10\Win11 יכולת כתיבה ותחזוקת סקריפטים היכרות עם מערכות תקשורת , Firewalls, Citrix ודרייברים
דרישות:
התקנה ותחזוקה של Image - חובה ניסיון קודם בעבודה עם עמדות קצה של מחשבים ניידים ונייחים - חובה מתן תמיכה למשתמשי קצה - חובה ניסיון מוכח בפתרון בעיות - חובה מדפסות ושרתי הדפסה - חובה היכרות עמוקה עם תחנות עבודה Win 10\Win11 - חובה יכולת כתיבה ותחזוקת סקריפטים - יתרון היכרות עם מערכות תקשורת , Firewalls, Citrix ודרייברים - חובה עבודה עם מערכת Big Fix - חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
14562
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
Yael Group is hiring an IT Specialist for a startup company located in Tel Aviv. What you’ll be doing: - User Support & Troubleshooting: Providing day-to-day technical support for employees (both on-site and remote), resolving issues related to devices, software, connectivity, and access
- Device Setup & Maintenance: Installing, configuring, and maintaining laptops, desktops, and mobile devices (Windows/Mac), including software deployment and updates.
- Network Support: Assisting with the setup, monitoring, and troubleshooting of wired/wireless networks, VPNs, and basic networking issues.
- Onboarding & Offboarding: Preparing IT equipment, accounts, and access rights for new employees, and properly handling device retrieval and access removal for departing staff.
- System Monitoring: Supporting the monitoring of infrastructure and network performance, escalating issues when necessary, and assisting with routine maintenance tasks.
- Inventory & Vendor Coordination: Helping to track IT equipment, stock levels, and working with vendors on hardware/software purchases and repairs.
- Documentation & Knowledge Sharing: Maintaining internal IT knowledge baseing troubleshooting steps, and contributing to process improvements
דרישות:
- Bachelor’s degree, diploma, or relevant certifications (CompTIA, Microsoft, Cisco, etc.) preferred.
- 2+ years of experience in IT support, helpdesk, or a related role.
- Strong troubleshooting skills with Windows and Mac endpoints.
- Basic understanding of networking concepts (TCP/IP, DNS, DHCP, VPN, VLANs).
- Familiarity with Microsoft 365, Google Workspace, and common enterprise collaboration tools.
- Exposure to server environments (Linux/Unix & Windows) and virtualization is a plus.
- Interest in IT infrastructure and networking, with a willingness to learn and grow.
- Excellent communication and interpersonal skills, with a service-oriented mindset.
- Fast learner, proactive, and able to work independently or as part of a team.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
23749
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה הנדסאי / טכנאי/ת מכונות מנוסה לביצוע עבודות תחזוקה ושבר לאורך קווי היצור והדפוס במפעלים ובבתי הדפוס אצל הלקוחות. העבודה כרוכה בנסיעות ברחבי הארץ.
דרישות:
דרישות התפקיד: הנדסאי / טכנאי מכונות. ידע והבנה בקריאת שרטוטים והוראות יצרן בשפה האנגלית. ידע קודם והבנה בעולמות הדפוס או קדם דפוס. ניסיון בתעשייה כטכנאי/ת אחזקת מכונות. ידע במערכות משולבות: מכניקה, הידראוליקה פניאומטיקה. ידע קודם באלקטרוניקה וחשמל – יתרון אנגלית טכנית ברמה טובה: דיבור, קריאה וכתיבה – חובה נכונות לשעות נוספות ולכוננות – חובה יכולת למידה ועבודה עצמאית – חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
2785
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
|
תיאור תפקיד:
חברת COMBLACK מגייסת טכנאי/ת PC לחברה ביטחונית מובילה בצפון! הזדמנות להשתלב בצוות מקצועי בסביבה טכנולוגית מתקדמת ואתגרית.
דרישות:
ניסיון של 3+ שנים כטכנאי/ת PC בארגון גדול (500+ משתמשים) שליטה מלאה במערכות הפעלה Windows ובתוכנות Office ניסיון באבחון וטיפול בתקלות תוכנה, חומרה ומערכות הפעלה בוגר/ת קורס טכנאי PC + רישיון נהיגה בתוקף יתרון: הסמכת CCNA / שליטה ב-Linux / ניסיון ב-Office 365
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
18672
אזור:
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
|