תיאור תפקיד:
אנו מחפשים איש/אשת תמיכה טכנית מוכשר/ת ובעל/ת הכשרה מעמיקה להצטרף לצוות הפיתוח שלנו ולהוות גורם מרכזי בתהליך השיפור והפיתוח של מוצר הדגל שלנו מערכת דיוור ושליחת מסרים ממגוון פלטפורמות. אנו מחפשים מועמד/ת עם תקשורת בין-אישית מצוינת, יצירתיות, ויכולת להתמודד בסביבה דינמית ומשתנה. במסגרת התפקיד: -אחריות לפתרון בעיות טכניות מורכבות -שיתוף פעולה בין צוותי השירות והפיתוח -שיפור התהליכים והמוצרים שלנו. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
דרישות:
- הבנה טכנית מעמיקה והיכרות עם עולם ה-API - עם דגש על Rest. - ידע במערכות Endpoints ופתרון תקלות בסביבת אינטרנט מבוססת פרוטוקול http. - היכרות עם UML ויכולת קריאה והבנה של תרשימי זרימה - יתרון. - רקע מקדים מקורס תכנות/מדעי המחשב/הנדסת תוכנה - יתרון. - ניסיון בסיסי ב-SQL – יתרון. - השכלה בתחומים הקשורים למערכות מידע, תוכנה או מדעי המחשב. המשרה מתאימה לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
558025
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
תחומי אחריות עיקריים: • טיפול בבעיות תוכנה וחומרה המועברות מצוות T1 • קריאה וניתוח לוגים • העברת תקלות מורכבות לרמה מקצועית גבוהה יותר (T3) עם תיעוד מפורט • מחויבות לעמידה בזמני תגובה ופתרון • תיאום שוטף עם צוותי פיתוח, תקשורת וסיסטם • מתן שירות ישיר לצוותי הארגון ומשתמשי מערכות המידע • הובלה וביצוע פרויקטים רוחביים כגון שדרוגי מערכות ויישום טכנולוגיות חדשות • עבודה כחלק מצוות טיר 2 שעות עבודה: • ימי השבוע: 07:30 עד 16:30 או 09:30 עד 18:30 יתכנו שעות נוספות גלובליות • תורנויות לילה, סופי שבוע וחגים לפי לוח תורנות מתואם - לעתים נדירות!
דרישות:
דרישות חובה: • ניסיון מוכח בתפקיד IT (אפשר גם HELP DESK טיר 1) לפחות שנתיים • היכרות עמוקה עם Windows Server ותחנות עבודה Win 10\Win11 • ניסיון עם במערכות Active Directory • ניסיון בטיפול במגוון רחב של רכיבי חומרה • הכרת הגדרות ותחזוקת מערכות הדפסה (שרתי הדפסות ומדפסות מתקדמות) דרישות יתרון: • ניסיון עם SysAid או מערכות דומות • יכולת כתיבה ותחזוקת סקריפטים בשפת PowerShell • הכרת מערכות מידע רפואיות • ניסיון במערכות ניהול תורים • הכרות עם פינפדים ומערכות תשלום • היכרות עם מערכות תקשורת , Firewalls, Citrix ודרייברים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-2667
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
|
תיאור תפקיד:
לבית תוכנה דרוש תומך\ת הנדסאי\ת תעשיה וניהול.
- שעות העבודה 8:00-17:00
- מיקום העבודה - עכו
דרישות:
- ידע טכני,
- הכירות עם תוכנת חשבשבת – יתרון.
- זריזות בעבודה ,
- קליטה מהירה של משימות,
- עבודה תחת עומס,
- אדיבות ושירותיות.
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
JB-00004
אזור:
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה מיישמ/ת מערכת שכר לחילן – מחלקת דיגיטל | תל אביב | משרה מלאה חילן, החברה המובילה בישראל בתחום מערכות מידע לניהול ההון האנושי, מחפשת מיישמ/ת מערכות שכר למחלקת הדיגיטל. משרדינו נמצאים בתל אביב, בקרבת קו רכבת. עבודה במול היברידי למי התפקיד מתאים? התפקיד יכול להתאים לאנשי תמיכה טכנית / QA בתחילת דרכם המקצועית / בוגרי תואר ריאלי עם נסיון בעבודה מול לקוחות, המעוניינים בהסבה לעולמות מערכות מידע. מה כולל התפקיד? -הקמה ויישום של מודולים מתקדמים במערכת השכר -אפיון תהליכים ארגוניים והובלת הקמה מאפס בהתאם לצורכי הלקוח -מתן מענה מקצועי, מהיר ואיכותי לכ-700 לקוחות פעילים -עבודה מול ממשקים מגוונים – תוכנה, פיתוח, ניתוח מערכות וגורמים עסקיים -ניהול קשר שוטף עם לקוחות קבועים והובלת תהליכים באופן עצמאי
דרישות:
מה אנחנו מחפשים? - ניסיון תעסוקתי קודם של שנתיים לפחות מארגון – בתמיכה טכנית/ QA -יכולת למידה עצמאית ומהירה -חשיבה תהליכית ויכולת פתרון בעיות -תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מצוינים -סדר, ארגון ויכולת תעדוף משימות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB1286
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברת הייטק ביטחונית מובילה באור יהודה דרוש/ה תומך/ת אפליקטיבי להצטרפות לצוות התמיכה המתרחב של החברה. תיאור התפקיד: במסגרת התפקיד תהיו חלק מצוות התמיכה הפועל במוקד המרכזי של החברה, המעניק מענה למגוון לקוחות ברחבי הארץ. התפקיד כולל זיהוי צורכי הלקוח, איתור תקלות אפליקטיביות וטכניות, מתן פתרונות פרקטיים, העברת הדרכות פרטניות, ושיתוף פעולה רציף עם צוות הפיתוח לטובת שיפור השירות והמוצר. תחומי אחריות מרכזיים: מתן מענה אפליקטיבי ללקוחות קצה במערכות החברה אבחון תקלות, זיהוי כשלים ומתן פתרונות בשטח או מרחוק תמיכה טלפונית ופרונטלית בהתאם לצורך העברת הדרכות והסברים למשתמשים עבודה יומיומית מול צוותי פיתוח וממשקים פנימיים נוספים
דרישות:
ניסיון של שנה לפחות בתפקיד תמיכה טכנית/מוקד שירות – יתרון משמעותי יכולת למידה עצמאית גבוהה וראש גדול ראייה מערכתית ואוריינטציה טכנולוגית יחסי אנוש מצוינים ותודעת שירות גבוהה רישיון נהיגה לרכב פרטי – חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
5340
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
למערך המחשוב של משרד ביטחוני דרוש/ה איש/אשת שירות, תמיכה ותפעול מערכות לתפקיד משמעותי, דינמי, הכולל אחריות על מגוון מערכות קריטיות. תחומי אחריות: מתן שירות, תמיכה ומענה לתקלות במערכות מחשוב ומערכות מבצעיות. תפעול וניהול תקלות שוטפות, כולל תקלות מורכבות ומתמשכות. תיעוד ודיווח שוטף לחברות התחזוקה ולצוותים הרלוונטיים. ניתוב קריאות למענה מקצועי וטיפול ראשוני בתקלות. עבודה בסביבת מערכות מחשוב ייעודיות של המשרד.
דרישות:
דרישות התפקיד: ניסיון בתמיכה טכנית/שירות לקוחות בתחום המחשוב. שליטה טובה בתפעול מערכות מחשוב, איתור תקלות ומעקב אחר פתרונן. יכולת למידה עצמית גבוהה והבנה טכנית טובה. תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש מצוינים ויכולת עבודה בצוות. עמידה בריבוי משימות ועבודה תחת לחץ. כושר ביטוי גבוה בכתב ובעל-פה. פרטים נוספים: המשרה במשמרות – כולל נכונות לעבודה בסופי שבוע, שישי וחגים. עבודה בסביבה מאתגרת ומשמעותית. מודעה זו כתובה בלשון זכר לנוחות בלבד, וכוללת את כל המגדרים שווה בשווה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
14053
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
הזדמנות להשתלב במשרד ממשלתי כנציג/ת תמיכת Help Desk התפקיד כולל מתן מענה ותמיכה טכנית ראשונית לעובדי המשרד, טיפול בתקלות תוכנה/חומרה בסיסיות, תיעוד קריאות במערכת CA, ועבודה שוטפת מול צוותים טכניים. סביבת עבודה משפחתית, היברידית
דרישות:
- ניסיון קודם של שנה לפחות בתמיכה טכנית - ידע בסיסי במערכות הפעלה, תוכנות Office וציוד קצה - שליטה ב-Active Directory (איפוס סיסמאות, פתיחת משתמשים) - נכונכות לסיווג ביטחוני
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
531993
אזור:
מרכז - מודיעין
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
גוף ביטחוני באזור המרכז פתח תקן חדש למטמיע/ה בתחילת הדרך הטכנולוגית. התפקיד כולל הטמעת מערכות מידע, ליווי משתמשים, ומתן תמיכה טכנית פנים-ארגונית. עבודה מגוונת מול מערכות מידע, הפקת דוחות וניתוח נתונים.סביבה מקצועית ותומכת עם אפשרות אמיתית להתפתחות וצמיחה.
דרישות:
- רקע טכנולוגי או ניסיון קודם בתמיכה טכנית / הטמעת מערכות - שליטה מלאה ב-Office ובמיוחד Excel וPP - שירותיות, אחריות, ויכולת למידה מהירה - נכונות לסיווג ביטחוני - נכונות למשרה מלאה באתר
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
532043
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
טכנאי.ת לציוד מחשבים
דרישות:
ניסיון של מעל 4 שנים ניסיון בעבודה עם מערכות הפעלה win11 והיכרות עם השירותים של שרתי מייקרוסופט (A.D,DHCP,DNS) ניסיון מוכח בעבודה עם ציוד חומרה :מסכים ,מדפסות רשת, מחשבים סורקים. היכרות עם הפצות IMAGE ב SCCM הכנתIMAGE מ SYSPREF ידע כללי בתקשורת SWITCH,ROUTER ידע מוכח באפיון תקלות רשת. מחשבים, מדפסות,מתגים. ידע A.D בהוספת משתמשים ,קבוצות שיוך ל GPO הבנה ב DHCP ,IPVPN כתובות SUBNET סנכרון טלפונים חכמים למייל האירגוני ,גיבוי ושחזור חומר מטלפונים חכמים APPLE, Android הכרת ותפעול של מערכות VC באמצעות SFB\ZOOM , דיונים ב V.C מול חו"ל ומתוך הרשת הפנימית. הכרת ותפעול של מערכות VC - Google Meet ו - Microsoft Teams ניסיון בעבודה עם VMware Horizon Client - VDI היכרות באפליקציות שתומכים באימות דו-שלבי Google Authenticator ו - Microsoft Authentication (MFA ניסיון עבודה עם תוכנות שליטה מרחוק TeamViewer - CmRcViewer (SCCM) - Offer Remote
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
25226TE
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה בטחונית דרוש/ה סטודנט/ית לתפקיד ראשוני בעולם הטכנולוגי- HELP DESK מתן תמיכה טכנית ראשונית (Tier 1) למשתמשי הארגון, כולל טיפול בתקלות מחשוב, ציוד קצה, תוכנות, רשתות וציוד היקפי, על מנת להבטיח המשכיות תפעולית ופתרון תקלות יעיל ומהיר.
דרישות:
דרישות סטודנט לאחד המקצועות הבאים- מדעי המחשב/מערכות מידע/הנדסת תוכנה/תעשיה וניהול/מנהל עסקים עם התמחות במערכות מידע,הנדסאי באחד המקצועות הטכנולוגיים או בוגר יחידה טכנולוגית בצה"ל
היקף משרה:
משמרות
קוד משרה:
JB-02429
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - חיפה והכרמל
|
תיאור תפקיד:
חברת Mertens - MalamTeam מגייסת Technical PS Specialist לארגון מוביל בחולון תיאור משרה: התפקיד כולל תמיכה בשירותים טכניים (Technical PS) להובלת התמיכה הטכנית והאינטגרציה של פתרונות טכנולוגיים מתקדמים אל מול מערכות המידע. מתן תמיכה טכנית שוטפת למערכות החברה ולשותפים אסטרטגים — פתרון תקלות, ניתוח בעיות מורכבות ותמיכה בתהליכי תפעול. ליווי תהליכי אינטגרציה במגוון טכנולוגיות אל מול גורמי חוץ עבודה ותמיכה שוטפת בממשקי API , העברת קבצים בכספות ו SFTP ומסרי MQ כתיבת מסמכי אינטגרציה, הוראות התקנה ותיעוד טכני איכותי עבודה צמודה עם צוותי פיתוח, תשתיות ותמיכה פנימיים להפקת לקחים ושיפור פתרונות
דרישות:
ניסיון מוכח (2-5 שנים) בתמיכה טכנית או ליווי אינטגרציה בארגון טכנולוגי/פיננסי הבנה מעמיקה בממשקי API ,עבודה עםWeb Services ואינטגרציה בין מערכות ניסיון בעבודה מול SQL - כתיבת שאילתות, ניתוח נתונים שליטה גבוהה בתחזוקה ופתרון בעיות בעולמות Windows ו Linux יכולת פתרון בעיות (Troubleshooting) ברמה גבוהה והבנה מערכתית רחבה כישורי שירות לקוחות מצוינים ויכולת לעבוד מול צוותי IT וגורמים עסקיים כאחד ניסיון בעבודה עם פרוטוקולי תקשורת ואבטחת מידע (SFTP, VPN, TLS) — יתרון משמעותי
תקשורת מעולה בעברית ובאנגלית — טכנית ועסקית כאחד ניסיון בארגונים פיננסיים (בנקאות, ביטוח, השקעות) או בפתרונות FinTech – יתרון משמעותי נכונות לעבודת תמיכה 24/7
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
33633
אזור:
מרכז - תל אביב, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בחיפה, דרוש/ה תומך/ת מערכות שליטה ובקרה. במסגרת התפקיד: - תמיכה שוטפת ותחזוקת מערכות שליטה ובקרה קיימות - עבודה בצוות, כולל הפעלת מערכות חירום וניהול אירועים - עבודה במשמרות 24/6
דרישות:
- השכלה רלוונטית בתחום - ניסיון בעבודה במוקד NOC / ITOC - ניסיון בתמיכה בתוכנות ויישומים בדרגת Tier 2 ומעלה - שליטה במערכות הפעלה, Office, פתרונות מובייל, VDI ו-Active Directory
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
16428
אזור:
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
|
תיאור תפקיד:
חברה ממשלתית באזור ירושלים מגייסת Help Desk התפקיד כולל: עבודה כחלק מצוות תמיכה טכנית, מענה טלפוני ותמיכה טכנית למשתמשי קצה, טיפול בתקלות חומרה ותוכנה, התקנת אימייג'ים, תמיכה במערכות ועוד.
דרישות:
- ניסיון במתן תמיכה טכנית כ-Help Desk / בוגר קורס ניהול רשתות / ניסיון צבאי - ניסיון במערכות הפעלה Windows כולל Registry - ניסיון בתקלות חומרה, מדפסות וציוד נלווה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
150067
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
סינאל מלל פייוויי הינה אחת מקבוצות המחשוב הארגוני המובילות בישראל. החברה מספקת מגוון רחב של פתרונות תוכנה וחומרה לניהול המשאב האנושי בארגון (הפקת שכר וניהול נוכחות, סליקת כספי פנסיה, חסכון והשקעה) וכן ניהול ואנליטיקה חכמה של מערכי אבטחה פיזיים בארגון. כמו כן מספקת סינאל הדרכות ושירותי ייעוץ מקצועיים וטכנולוגיים המסייעים למעסיקים ולמנהלים להתמודד עם סוגיות ארגוניות קריטיות בצורה יעילה, חסכונית ורווחית. במסגרת התפקיד: תמיכה טלפונית ללקוחות החברה - B2B. תמיכה בתקלות, שאלות, בעיות בנוגע למוצרי החברה בהם משתמש הלקוח. יצירת קשר אישי עם לקוחות VIP, הכרות של המערכת שלהם ומתן תמיכה ייעודית. מענה לטלפונים ותיעוד מלא של התקשורת במערכת CRM. משרה מלאה במשרדינו בפתח תקווה, בימים א-ה, בין השעות 08:00-17:00 (חמישי עד 16:00)
דרישות:
ניסיון בתמיכה טכנית - יתרון משמעותי הכרות עם מערכת CRM - יתרון יכולת בניית שאילתות ב SQL - יתרון משמעותי. ידע והבנה בכתיבת / קריאת קוד - יתרון. הכרות עמוקה במערכות מבוססות Windows - יתרון. **המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00041
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה הנדסאי / טכנאי/ת מכונות מנוסה לביצוע עבודות תחזוקה ושבר לאורך קווי היצור והדפוס במפעלים ובבתי הדפוס אצל הלקוחות. העבודה כרוכה בנסיעות ברחבי הארץ.
דרישות:
דרישות התפקיד: הנדסאי / טכנאי מכונות. ידע והבנה בקריאת שרטוטים והוראות יצרן בשפה האנגלית. ידע קודם והבנה בעולמות הדפוס או קדם דפוס. ניסיון בתעשייה כטכנאי/ת אחזקת מכונות. ידע במערכות משולבות: מכניקה, הידראוליקה פניאומטיקה. ידע קודם באלקטרוניקה וחשמל – יתרון אנגלית טכנית ברמה טובה: דיבור, קריאה וכתיבה – חובה נכונות לשעות נוספות ולכוננות – חובה יכולת למידה ועבודה עצמאית – חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
2785
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
|