תיאור תפקיד:
לחברה במגדלי עזריאלי דרוש/ה מנה"ח ספקים התפקיד התנהלות שוטפת מול ספקים בארץ ובחו"ל כולל תשלומים והתאמות. טיפול ומתן מענה מול גורמי פנים בחברה. מיקום המשרה - עזריאלי תל אביב
דרישות:
אנגלית ברמה טובה שליטה טובה באקסל ראש גדול. ראיה מערכתית יכולת עבודה בלחץ יכולת עבודה בצוות תקשורת בינאישית גבוהה נסיון בתיירות - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
J-3306
אזור:
מרכז - תל אביב, רמת גן וגבעתיים
|
תיאור תפקיד:
מנה"ח סוג 2 (עם שנתיים ניסיון) לעבודה במשרדי המטה של יבואנית רכב מובילה שכר התחלתי 11-12 + תנאים מעולים קליטה ישירה לחברה
דרישות:
סוג 2- חובה שנתיים ניסיון בחברה ניסיון בסביבה ממוחשבת ניסיון בSAP- יתרון משמעותי נכונות למשרה מלאה- 9 שעות המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
17990
אזור:
מרכז - פתח תקווה, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
מנהל/ת חשבונות לקוחות העבודה ברחובות במשרה מלאה, א’- ה’ 08:00-17:00 עבודה בצוות, עבודה על לקוחות אסטרטגיים של החברה- רשתות השיווק הגדולות. ניתוח התאמות מורכבות, הזנה ובדיקת מבצעים, דיווח דוחות סוף חודש, חישוב מחזורים כספיים והפרשות, התנהלות שוטפת מול גורמים חוץ ופנים ארגוניים, הפקת חשבוניות\ קבלות ועוד. שכר-12-13K + תשלום על שעות נוספות נסיעות קה"ש מהיום הראשון ארוחת צהרים מסובסדת בחדר אוכל ביטוח בריאות קולקטיבי לאחר שנה תנאי רווחה נוספים
דרישות:
ניסיון של שנתיים לפחות בתחום הלקוחות תעודת הנה"ח סוג 3 – יתרון משמעותי ניסיון בעבודה בחברה גדולה- יתרון משמעותי ידע בתוכנות OFFICE – חובה (בדגש על EXCEL)
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00332
אזור:
דרום - אשדוד
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
תפקיד פקידותי עם אחריות רבה על המערך ההזמנות של החברה. העבודה כוללת הקלדת הזמנות , התנהלות מול הנהגים, בקרה על הזמנות, הוצאת תעודות משלוח , מעקב אחר תעודות יוצאות, סריקות, תיאום הובלות ועוד. עבודה רבה מול מחשב. ימים א'-ה' שעות 08:00 - 16:00 שכר: 10,000 ש"ח
דרישות:
ידע בהנהלת חשבונות ( יתרון לsap) ניסיון בתחום לפחות שנתיים יכולת לשעות נוספות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
J-3336
אזור:
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה אחראי/ת תשתיות ותשלום לרופאים לארגון רפואי בהרצליה יש חניה חינם ! התפקיד כולל: טיפול מקצה לקצה בתהליכי התשלום לרופאים בהתאם לחוזים ולהסכמים,ביצוע בקרות, התאמות ובדיקות נכונות הנתונים במערכות,הקמה ותחזוקה של קודים ותשתיות במערכות המידע הרפואיות והפיננסיות, מתן מענה ושירות שוטף לרופאים ולמחלקות השונות בבית החולים,עבודה שוטפת מול הנהלת חשבונות, משאבי אנוש, מערכות מידע וגורמים נוספים, השתתפות בהטמעת תהליכים ושיפורים בתחום התפעול והבקרה. תנאים: משרה מלאה ימים א'-ה' 8:00-16:30. שכר בסיס 15K ברוטו תנאים מעולים למתאימים. פנסיה קה"ש אוכל מסובסד בצרכנייה, ביטוח בריאות פרטי, זכאות למועדון הייטקזון, הנחות בבתי עסק רבים, ערבי גיבוש מחלקתיים וטיולים ועוד
דרישות:
השכלה רלוונטית – הנהלת חשבונות / כלכלה / חשבות שכר – חובה. ניסיון קודם בתפקיד דומה (עדיפות מבית חולים/מרכז רפואי/חברה גדולה) – חובה. שליטה מצוינת באקסל, כולל נוסחאות מתקדמות (VLOOKUP, PIVOT, IF) ועוד – חובה. יכולת גבוהה לעבודה עם מערכות מידע ממוחשבות. אחריות אישית גבוהה ויכולת עבודה עצמאית לצד עבודת צוות.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
53509
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לקבוצת חברות תקשורת היושבת במרכז תל אביב דרוש / ה: מנהל חשבונות מנוסה עד מאזן, כולל טיפול בשכר עובדים. - הנהלת חשבונות עד מאזן באופן עצמאי - הכנת דוחות תקופתיים ודיווח לרשויות. - טיפול בהתאמות בנקים, ספקים, לקוחות. - הכנת שכר חודשי לכ 50 עובדים כולל דיווח למוסדות.
דרישות:
תעודת הנהלת חשבונות סוג 3 / חשבת שכר - חובה ניסיון של לפחות שנתיים בתפקיד דומה - חובה שליטה מלאה ביישומי מחשב: אקסל, חשבשבת, מכפל. אחריות, דיוק ויכולת עבודה עצמאית.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00014
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, חולון ובת-ים
שרון - הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
חברת ניהול נכסים ויזמות, המתמחה באיתור והשכרת נכסים מניבים להשכרת דירות לעובדים זרים, מגייסת מנהלת חשבונות בתחום לקוחות. יושבים ב תל אביב המשרדים ממוקמים בתל אביב, על קו רכבת . תחומי אחריות: ניהול חשבונות לקוחות באופן שוטף. הפקת חשבוניות וקבלות. התאמות כרטיסי לקוחות. גבייה ומעקב אחר תשלומים. עבודה מול בנקים, לקוחות וצוות החברה. הפקת דוחות תקופתיים.
דרישות:
הנה"ח סוג 2 / 3 – חובה. ניסיון קודם בתחום לקוחות – חובה (יתרון מתחום נדל"ן / נכסים מניבים). שליטה באקסל. היכרות עם מערכות הנה"ח ממוחשבות) סדר, דיוק, עצמאות ויכולת עבודה בצוות. היקף משרה: מלאה. מיקום: תל אביב – משרדי החברה על קו רכבת.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
15179
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב
|
תיאור תפקיד:
לחברה גדולה ומובילה דרוש/ה מנהל/ת חשבונות לתחום הספקים עבודה בצוות עבודה על פריורטי המשרה בתל אביב בצמידות לרכבת
דרישות:
ניסיון של לפחות שנתיים כמנהל/ת חשבונות ניסיון בתחום הספקים יכולת עבודה בצוות זמינות למשרה מלאה ניסיון על פריורטי- יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
5216
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
חברת Priority-Software מחפשת מנהל חשבונות לקוחות אחראי ומקצועי, עם ניסיון של שנתיים ומעלה, לעבודה מגוונת ודינמית בצוות הכספים. תחומי אחריות: · טיפול בהנהלת חשבונות לקוחות בארץ ובחו"ל · הפקת חשבוניות וקבלות, חיובים וזיכויים · מעקב ובקרה על תשלומים · התאמות בכרטיסי לקוחות · עבודה במערכת Priority · טיפול שוטף בחשבונות הלקוחות - כולל מעקב אחר חובות וגבייה, עבודה עם חוזי שרות ומענה לפניות לקוחות · סיוע בסגירת כספים חודשית · אחריות על רישומי הנהלת חשבונות וגבייה · דיוק ויכולת עבודה בסביבה דינמית
דרישות:
דרישות התפקיד: · תעודת הנהלת חשבונות סוג 1+2 – חובה · ניסיון של 2+ שנים בהנהלת חשבונות – חובה · ניסיון עבודה במערכת Priority – חובה · שליטה באקסל וביישומי Office · אחריות, סדר, דיוק ויכולת עבודה בצוות ובאופן עצמאי · אוריינטציה טכנולוגית · אנגלית ברמה טובה (כתיבה ודיבור) – חובה · ניסיון קודם בהנהלת חשבונות לקוחות – חובה · ניסיון בגבייה משרה מלאה, א’-ה’ בראש העין **המודעה מנוסחת בלשון זכר אך פונה לכלל ....**
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-326
אזור:
מרכז - פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
הזדמנות להיות חלק מחברה מובילה וליהנות מתנאים מעולים! במסגרת התפקיד: - סיוע אדמיניסטרטיבי להנהלת חשבונות - גבייה וטיפול בלקוחות משרה מלאה ברמת החייל ת"א המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
דרישות:
-ידע בהנהלת חשבונות – יתרון משמעותי - ידע בתוכנת פריוריטי – יתרון - שליטה באקסל - יתרון - יכולת למידה גבוהה ורצון להשקיע בעבודה - חריצות, סדר וארגון - אחריות ויכולת עבודה תחת לחץ
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
504182
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה בינלאומית הממוקמת ברעננה דרוש/ה בהקדם מנהל/ת חשבונות מנוסה עד מאזן. התפקיד כולל הנה"ח מא'-ת' כולל הקמת מערך הנהלת חשבונות, בניית תהליכים, עבודה מול חו"ל ובסביבה בינלאומית.
דרישות:
תעודת הנהלת חשבונות סוג 3/מדופלם - חובה ניסיון של לפחות 3 שנים בהנהלת חשבונות עד מאזן - חובה אנגלית ברמה גבוהה כולל קריאה, כתיבה ודיבור - חובה ניסיון בחשבות שכר - יתרון ניסיון בעבודה בחברות גלובליות - יתרון ניסיון עם יבוא/יצוא - יתרון אקסל ברמה גבוהה ניסיון בעבודה עם פלטפורמות בינלאומיות - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
739375
אזור:
מרכז - פתח תקווה
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברה טכנולוגית יציבה וותיקה בהרצליה פיתוח דרוש/ה מנהל /ת חשבונות לניהול כולל של תחום הנהלת החשבונות, לרבות הכנה למאזן. תחומי אחריות עיקריים: טיפול כולל ומלא בהנהלת חשבונות של ישות אחת, תוך ניהול עצמאי של כלל הפעולות החשבונאיות. עבודה מול ספקים מהארץ ומחו"ל, כולל התנהלות שוטפת במיילים באנגלית. ביצוע התאמות שוטפות בנקים, אשראי, לקוחות, רשויות, מע"מ. טיפול בפעולות יבוא, רישומי הנה"ח תקופתיים, והפקת דוחות פנימיים. עבודה יומיומית עם מערכת Priority ויישומי Excel משרה מלאה (יש קצת גמישות) תנאים מעולים, עבודה לטווח ארוך
דרישות:
הנה"ח סוג 2/3 חובה. ניסיון של לפחות 3 שנים בתפקיד דומה בארגון עסקי חובה. ניסיון בסביבת יבוא/סחר יתרון . שליטה בפריוריטי - יתרון ניסיון בעבודה עם מערכות ERP- חובה אנגלית ברמה טובה (התמקדות בתכתובות כתובות). שליטה באקסל חובה, לרבות VLOOKUP (Pivot יתרון). המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-01414
אזור:
מרכז - תל אביב, רמת גן וגבעתיים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
אילת - אילת והערבה
חו"ל - חו"ל
|
תיאור תפקיד:
מנהל/ת חשבונות לחטיבת כספים – החלפה לחל"ד מהות התפקיד: מנהל/ת חשבונות בצוות אשר אחראי על בדיקת חשבונות הספקים ונותני השירותים של החברה. בדיקה ורישום של חשבונות עסקה וחשבוניות של קבלנים וספקים. התאמה וניתוח כרטיסי הנהלת חשבונות. רישום קבלות וקליטת מסמכים למערכת. מעקב אחר כל חשבונות עסקה (דרישות תשלום) ממזמיני עבודה וגבייה מהגורמים הממנים. עבודה עם ממשקים רבים מול גורמים חיצוניים וגורמים פנימיים בחברה. סגירות ביצוע חודשי - הפקת דוחות וניתוחם. אחריות על מוסר התשלומים לספקים ונותני שירותים של החברה, כולל בקרות וייעול התהליכים. ביצוע מטלות נוספות בהנחיית המנהל הישיר.
דרישות:
דרישות סף: תעודת מנהל/ת חשבונות סוג 1+2. ניסיון של לפחות שנה בהנהלת חשבונות. דרישות המהוות יתרון ניסיון בהנהלת חשבונות בחברות מתחום הקבלנות וסגירות מאזנים – יתרון משמעותי. שליטה במערכת הפריוריטי. יכולות אישיות : יחסי אנוש טובים, סדר וארגון, דייקנות, יסודיות, ירידה לפרטים, יכולת תיעדוף, יכולת עבודה עצמית ובצוות, יכולת אנליטית, עמידה בלו"ז ותנאי לחץ ויכולת התבטאות בכתב ובע"פ. שליטה ביישומי ה- Office בדגש על Excel.
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה זמנית
קוד משרה:
625879
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה הממוקמת בבני ברק/רמת גן (סמוך לרכבת) דרוש/ה בהקדם מנהל/ת חשבונות סוג 2/3 להשתלבות בצוות הנהלת חשבונות. התפקיד כולל הנה"ח לקוחות או ספקים במשרה מלאה במשרדי החברה.
דרישות:
הכשרת מנה"ח - חובה ניסיון בתחום הספקים או הלקוחות ניסיון של לפחות שנתיים כמנה"ח ספקים או לקוחות בצוות ניסיון בסאפ ביסנס 1 - יתרון משמעותי אקסל ברמה טובה המשרה הינה משרה מלאה והעבודה הינה במשרדי החברה. * משרה זו פונה לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
649219
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
למשרד רו"ח פאהן קנה, מקבוצת Grant Thornton העולמית, דרוש /ה מנהל /ת חשבונות - אפשרות גם למשרה חלקית עבודה מעניינת ומאתגרת, בסביבת עבודה נעימה ועם לקוחות ממגוון סקטורים ותחומים * העבודה בימים א'-ה' ממשרדנו באילת
דרישות:
- השכלה רלוונטית בתחום (חובה) - תוכנות רלוונטיות: חשבשבת, שיקלולית - נסיון מעשי בתפקיד הנהלת חשבונות (יתרון משמעותי) - זמינות לעבודה באילת (חובה)
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, לפי שעות
קוד משרה:
JB-00108
|