תיאור תפקיד:
לקבוצה ציבורית גלובלית בפתח תקווה דרוש/ה עוזר/ת חשב/ת התפקיד בכפיפות לחשבת הקבוצה תחומי אחריות: אחריות על חברות בנות בחו"ל (דיווח כספי, ממשק עם רואי החשבון ויועצי המס, דיווחים שוטפים לרשויות המס) מעורבות בעריכת דוחות רבעוניים ושנתיים של חברת האם הנסחרת. מעורבות בהכנת דוחות מס עבור החברות בקבוצה. מתן מענה שוטף לגופי המכר והתפעול בחברה בנושאי מיסוי, אישורים מיוחדים וכו'. החברה מדווחת לפי כללי ה IFRS.
דרישות:
רישיון רואה/ת חשבון - חובה. ניסיון מפירמת 4 BIG כסניור (לפחות 3 שנים בפירמה) - חובה. ניסיון של כשנה כעוזר/ת חשב/ת יתרון משמעותי. ניסיון קודם בביקורת חברות ציבוריות הנסחרות בארץ - חובה. היכרות מעמיקה עם תקני IFRS - חובה. שליטה באנגלית ברמה גבוהה - חובה. שליטה מלאה ביישומי Office לרבות אקסל. כישורים נדרשים: יסודיות, דיוק, מקצועיות, יכולת עבודה ולימוד עצמאית, עמידה בלוחות זמנים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-3095
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
למשרד בוטיק לראיית חשבון בחולון המתמחה בתיקים של רופאים, דרוש/ה מנהל/ת חשבונות
התפקיד כולל, טיפול שוטף בחברות וביחידים: הנהלת חשבונות והכנת תלושי שכר, התאמות בנקים, כרטיסי אשראי, לקוחות וספקים, הכנה למאזן, דיווחים במערכות שע"מ וביטוח לאומי, עבודה עצמאית מול לקוחות. משרה מלאה. נכונות עבודה לטווח ארוך. שכר גבוה ותנאי עבודה טובים למתאימים. חניה נגישה במקום העבודה קרבה לתחבורה ציבורית ! אווירה משפחתית.
דרישות:
תעודת הנהלת חשבונות סוג 2-3 וידע וניסיון בשכר
ניסיון מוכח במשרד רו"ח קטן-בינוני. ידע וניסיון בעבודה בתוכנות חשבשבת ושקלולית, שידור/דיווח בתכנות שע"מ וביטוח לאומי, דיווח מקוון למע"מ. מאפיינים אישיים- מוסר עבודה גבוה, חרוצה, יסודית, עצמאית, מוטיבציה גבוהה, ,הפרדה בין עיקר לטפל, סדר וארגון, יחסי אנוש טובים. שכר גבוה ותנאי עבודה טובים למתאימים. דיסקרטיות מובטחת. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00002
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה חשב/ת מנוסה, בעל/ת יכולות ניתוח ודיוק, לניהול הפעילות הכספית של אחת החברות בקבוצה במסגרת דיסקרטית ומאתגרת. תחומי אחריות: עריכת דוחות חודשיים וניתוחים אנליטיים. עריכת דוחות כספיים רבעוניים ושנתיים, כולל איחוד דוחות. תכנון ובקרה תקציבית. ניהול צוות הנהלת חשבונות. אחריות על חברות בנות, כולל חברות בינלאומיות.
דרישות:
רואה חשבון תואר שני – יתרון ניסיון בחברות תעשייתיות ניסיון באיחוד דוחות כספיים דיוק ויכולת ירידה לפרטים יכולת עבודה עצמאית והובלת תהליכים חוצי ארגון יחסי אנוש מצוינים אנגלית ברמה גבוהה ניסיון בניהול צוות – יתרון משמעותי
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
1421
אזור:
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברת נדל"ן הממוקמת בקדימה בשרון דרוש/ה בהקדם מנהל/ת חשבונות מנוסה עד מאזן. התפקיד כולל הנה"ח מא'-ת', התחשבנות בינחברתית ועבודה על מערכת סאפ.
דרישות:
מנה"ח סוג 2/3 ניסיון של לפחות 4 שנים כמנהל/ת חשבונות עד מאזן ניסיון בסאפ ביסנס 1 - יתרון גישה טובה למערכות ממוחשבות אקסל ברמה טובה נכונות לעבודה במשרה מלאה במשרדי החברה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
853286
אזור:
מרכז - פתח תקווה
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברה ציבורית ותיקה בירושלים דרוש/ה מנהל/ת אגף שכר לתפקיד אסטרטגי הכולל ניהול מקצועי, תפעולי וארגוני של תחום השכר בחברה. במה תעסוק/י? הובלה כוללת של אגף השכר – ניהול צוות מקצועי ונרחב אחריות על דיוק ובקרה של תהליכי שכר חודשיים, הפקת תלושים ודיווחים לגורמי חוץ ליווי וייעוץ להנהלה בנושאי תגמול, רגולציה ושכר משתנה הובלת פרויקטים לשיפור תהליכים והטמעת מערכות שכר חדשות ליווי ביקורות פנימיות וחיצוניות בתחום השכר, כולל מס הכנסה וביקורות רגולטוריות עבודה שוטפת מול חשבות, מחלקת כספים ומשאבי אנוש
דרישות:
- תואר ראשון רלוונטי (כלכלה / חשבונאות / מנהל עסקים / מדעי החברה) – חובה
- תעודת חשבות שכר- חובה
- ניסיון קודם משמעותי בניהול שכר בארגון גדול (1,000 עובדים ומעלה) – חובה
- שליטה מעמיקה בדיני עבודה, הסכמים קיבוציים, רגולציה ציבורית, ביטוח לאומי ומס הכנסה
- ניסיון בניהול והנעת צוות מקצועי
- הבנה מערכתית, סדר, דיוק ויכולת הובלת תהליכים חוצי ארגון
המודעה פונה לגברים ונשים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
Y-NS
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
|
תיאור תפקיד:
Deloitte - the leading and largest firm in the world for consulting and accounting services is looking for a Junior Consultant for Indirect Tax to join our Tax Department. Our expert team provides specialized advice on indirect tax issues, guiding companies through complex tax landscapes. Led by top professionals with experience from the tax authority and consulting for leading companies, we support clients in all aspects of indirect taxes. This includes representation in tax hearings, obtaining pre-rulings from tax authorities, and offering strategic opinions. Our work optimizes VAT reporting, reduces tax burdens, and supports both local and international transactions with comprehensive tax planning. What You Will Do: - Provide expert advice on all aspects of indirect taxes, including VAT and international transactions. - Represent clients in tax hearings and assist in obtaining pre-rulings from tax authorities. - Optimize VAT reports to reduce tax burdens and maximize eligibility for VAT refunds. - Support complex local and international transactions by developing comprehensive tax plans. - Advise on the planning of import, export, and customs tax payments to minimize tax liabilities on products.
דרישות:
-Bachelor’s degree in Law/Accounting - Mandatory -Completion of an internship (post internship in Law/Accounting) – Mandatory -High level of English – Mandatory . -Great Writing and presentation skills – Mandatory -One year of experience in indirect taxes – significant advantage -Experience from large CPA or law firms - advantage.
* We at Deloitte believe that diversity and inclusion among our people is a critical element in our success and therefore we foster an organizational culture that includes and embraces diversity in all its forms.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00446
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
למשרד רו"ח פאהן-קנה, מקבוצת Grant Thornton העולמית דרוש/ה מתמחה / רו"ח אצלנו תקבלו מעטפת תמיכה מקצועית המאפשרת לפתח את הקריירה, תוך ליווי צמוד של מנהלים/ות מובילים בתחומם! אז אם אתם/ן בעלי מוטיבציה גדולה ושאיפה להתפתחות - מוזמנים/ות לעשות את הצעד הראשון ולהשתלב באחד ממשרדינו בפריסה ארצית העבודה במשרה מלאה, באחד מהסניפים - תל-אביב / ירושלים / באר שבע
דרישות:
לאחר בחינות מועצה - חובה במהלך השנה השניה להתמחות או לאחר סיום התמחות שליטה מלאה ב-Excel - חובה היכרות עם תוכנת מרכב"ה - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00088
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - באר שבע
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
|
תיאור תפקיד:
לחברה קמעונאית מצליחה ומובילה דרוש/ה מנהל/ת חשבונות. התפקיד כולל: רישום פקודות יומן טיפול בתשלומים והתאמות ספקים ניהול הוצאות כרטיסי אשראי סיוע בהכנת שכר לעובדים
דרישות:
תעודת הנהלת חשבונות סוג 1+2 – חובה ניסיון קודם בתפקיד דומה – חובה ידע בשכר והכנת המשכורות - חובה ידע בתוכנת חשבשבת – יתרון סדר, דייקנות, אחריות ויחסי אנוש טובים נכונות לעבודה במשרה מלאה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-4298
אזור:
מרכז - חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
Join Our Technology Risk Management Team as a Consultant! Hybrid Work Environment: Work from our offices in Tel Aviv or Beit Shemesh, combined with working from home
Our Technology Risk Management team excels in identifying and mitigating technological risks, enhancing systems and processes to prevent potential business impacts, and minimizing risks. Leveraging local expertise and global experience in complex projects, unique methodologies, and cutting-edge technological tools, we collaborate with leading companies in technology, industry, and finance sectors. Our team partners with Deloitte US and top companies in Israel, including the largest banks and leading technology firms traded in the US. Role Responsibilities: - Conduct comprehensive information systems risk surveys and perform both external and internal information systems audits. - Design and test IT controls, including SOX IT compliance. - Advise companies on application controls within business processes and ERP-CRM systems, establishing robust methodologies and capabilities in IT risk management, particularly concerning cloud and digital aspects. - Provide consulting on access rights and segregation of duties (SOD) roles within information systems and business processes.
דרישות:
- Bachelor's degree in Economics, Business Administration, Management, or a related field (mandatory). - 1-4 years of experience in IT risk management, information systems audit, or ITGC. - High proficiency in both Hebrew and English (mandatory). * We at Deloitte believe that diversity and inclusion among our people is a critical component of our success and that is why we cultivate an organizational culture that contains and embraces diversity in all its forms.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00465
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לאזור התעשיה בחולון מנהל/ת חשבונות יחיד/ה למשרה מלאה וקבועה
דרישות:
סוג 3/ מדופלמים ניסיון מוכח בחשבות שכר ניסיון מוכח בניהול ספקים, תזרים, עבודה מול בנקים, התאמות יומיומיות יכולת ניהול תכנות: שקלולית, חשבשבת, אקסל שעות עבודה: א- ה 8-17/ 9-18
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-19207
אזור:
מרכז - תל אביב, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
|
תיאור תפקיד:
לחברה תעשייתית מובילה דרוש/ה מנהל/ת חשבונות. במסגרת התפקיד: הנהלת חשבונות שוטפת בתחום הספקים והלקוחות, רישום וקליטת חשבוניות, מעקב תשלומים, הכנת מס"בים, רישום בספרים, התאמות בנקים וכרטיסי אשראי, הפקת חיובים ועוד. *המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד*
דרישות:
- תעודת הנהלת חשבונות סוג 2/3. - שליטה מלאה בתוכנת Priority. - ניסיון בחברה תעשייתית או חברה גדולה. - שליטה מלאה בתוכנת Excel. - יכולת עבודה בצוות, יחסי אנוש מצוינים, שירותיות , אחריות ויסודיות.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
17258
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
ירושלים - יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, קרית גת, דימונה, אשקלון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
Location: Israel Remote and in person 1-2 days a week Type: Part-Time or Full-Time (based on experience and availability We are looking predominantly for american operating hours (IST 3pm-10pm) and some other times for work not involving interaction with the USA Job Summary: We are seeking a reliable and detail-oriented Medical Biller / Payroll & Bookkeeping Specialist to join our all-virtual mental health group practice. This role is critical to ensuring timely insurance reimbursement, clinician payroll processing, and financial oversight through spreadsheets and light bookkeeping. The ideal candidate has experience working in mental health billing, is organized, proactive, and communicates clearly with the rest of the administrative team. Key Responsibilities: Medical Billing Submit and track insurance claims across multiple carriers (including Medicare/Medicaid, Aetna, BCBS, Cigna, Optum/UHC, etc.) Ensure timely and accurate posting of EOBs and client payments Identify, troubleshoot, and resolve claim denials and rejections Monitor outstanding balances and follow up on aging claims (A/R reports) Maintain accurate billing records and reconcile monthly payments Communicate regularly with insurance representatives for eligibility, authorizations, and clarifications
דרישות:
Qualifications: 8+ years of experience in medical billing (preferably mental health) Familiarity with EHR systems (e.g., TherapyNotes, SimplePractice, or equivalent) Proficiency in Excel/Google Sheets Experience processing payroll and/or using payroll platforms like Paychex Strong communication and problem-solving skills High attention to detail, self-driven, and deadline-oriented HIPAA compliant and understands client confidentiality
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה:
763441
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
· אחריות על מערך הכספים בחברת ביטוח. ובכלל זה: עריכה ואישור דוחות כספיים, ביקורת סוקס, הכנת תקציב ובקרה תקציבית, דיווחים לרשות ההון, הנהלת חשבונות, בקרת תשלומים, התחשבנות עם חברות ביטוח ועוד. · עמידה ביעדים מקצועיים וניהוליים · ייזום וקידום תכניות עבודה שנתית · עבודה מול גורמי חוץ
דרישות:
· רו"ח · מקצועיות וניסיון בתחום הכספים · ניסיון מקצועי לפחות 3 שנים. · יחסי אנוש מצויינים · יכולת מנהיגות ויכולת להוביל שינוי · ניסיון ניהולי וניסיון בתחום הביטוח- יתרון · ניסיון בקידום תהליכים רוחביים ותכניות עבודה- יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-16
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לאולם תצוגה יוקרתי ומוביל בירושלים דרוש/ה פקיד/ה עיסקי/ת! התפקיד כולל: ניהול אדמיניסטרטיבי של אולם התצוגה. תיאום פגישות, קבלת תשלומים מלקוחות, השלמת מסמכים, סגירת תיקי לקוחות וכו'. תנאים: שעות עבודה: ימי א׳-ה׳ 8:30-18:00, ימי שישי 8:30-13:00. שכר בסיס 7,000 ש"ח + שעות נוספות + בונוסים + נסיעות מוגדלות וארוחות מסובסדות באופן מלא! ממוצע שכר 10-12K!
דרישות:
נכונות למשרה מלאה - חובה. ניסיון בתפקיד דומה - יתרון משמעותי.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
52318
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
למשרד רו"ח פאהן-קנה, מקבוצת Grant Thornton העולמית דרוש/ה רו"ח מנג'ר/ית למחלקת ביקורת אצלנו תקבלו מעטפת תמיכה מקצועית המאפשרת לפתח את הקריירה, בסביבת עבודה מעניינת ודינאמית. במסגרת התפקיד: ביקורת דו"חות כספיים, עבודה ישירה מול שותפי קבוצת הביקורת ומול מחלקות מקצועיות, ניהול משימות ועוד * העבודה במשרה מלאה, במשרדנו בתל אביב
דרישות:
- לאחר מבחני מועצה - חובה - ניסיון בתחום הביקורת - חובה - ניסיון בתפקיד ניהולי - יתרון - שליטה טובה מאוד בשפה האנגלית - חובה - יכולת ניהולית ועבודה בצוות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00101
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|