דרושים בתחום חשבונאות וכספים

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 259 משרות עבודה בתחום חשבונאות וכספים

בעמוד זה ניתן למצוא מגוון משרות ואף לבצע סינון של משרות דרושים בתחום "חשבונאות וכספים" לפי היקף משרה, אזור בארץ וסוג משרה. ניתן למצוא משרות כגון : אנליסט, חשב שכר, מנהל כספים ועוד.

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל צוות יועצי משכנתאות - שטח

מנהל צוות יועצי משכנתאות - שטח

לירוז נמני - ליווי תהליכי גיוס

25/12/2025

תיאור תפקיד:
לחברה פיננסית ברמת החייל דרוש/ה מנהל/ת צוות יועצי/סוכני משכנתאות.
במסגרת התפקיד: הובלת צוות המכירות / היועצים לעמידה ביעדים, ניהול 2 סוכני שטח וצוות טלמיטינג, הנעה והדרכה מקצועית של הצוות, אחריות כוללת על אסטרטגיית המכירה, פיתוח ותחזוקת קשרים עם שותפים עיסקיים השתתפות באירועים מקצועיים ושיווקיים ועוד. תנאים טובים + רכב צמוד.
העבודה במשרה מלאה ממשרדי החברה ברמת החייל ובשטח (פגישות עם לקוחות, ליווי יועצים בפגישות וכו)
דרישות:
ניסיון במכירות/יעוץ משכנתאות 3 שנים לפחות - חובה
ידע משמעותי בעולם המשכנתאות - חובה
רשת קשרים קיימת עם יועצי משכנתאות - חובה
תודעת שירות גבוהה, אוריינטציה ניהולית, יצירתיות ויכולת עבודה בסביבה דינאמית- חובה
ניסיון ניהולי - חובה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00067
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

למשרד תכנון ופיקוח דרוש/ה מזכיר/ה FIRE

למשרד תכנון ופיקוח דרוש/ה מזכיר/ה FIRE

עשת הנדסה בע"מ

25/12/2025

תיאור תפקיד:
למשרד תכנון ופיקוח דרוש/ה מזכיר/ה FIRE
דרישות:
דרישות:
בעל/ת ראש גדול, זריז/ה, לויאלי/ת, אחראי/ת
הבנה מעולה וניסיון בהגשת חשבונות לגביה
שליטה באקסל
בעל/ת יחסי אנוש טובים
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 1197
אזור: דרום - באר שבע
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת תיק לקוחות עם תואר פיננסי- על הים בת"א+ חניה

מנהל/ת תיק לקוחות עם תואר פיננסי- על הים בת"א+ חניה

לין ביכלר משאבי אנוש

25/12/2025

תיאור תפקיד:
חברת פינטק מובילה מגייסת מנהל/ת תיקי לקוחות
מחפש/ת תפקיד פיננסי מעניין באווירה מעולה? זה המקום שלך
התפקיד כולל:
ליווי תיקי משכנתאות עד הזרמת כספים
עבודה מול בנקים, עורכי דין ורשויות
טיפול בהסכמי הלוואה, בטוחות ומסמכים בנקאיים
תנאים:
משרה מלאה א’-ה’ | 9:00–18:00
שכר 11,000 ש״ח
משרד על הים, חניה חינם והטבות שוות
דרישות:
תואר ראשון רלוונטי
יחסי אנוש מצוינים וזיקה לעולם הפיננסי
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 52211
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהלת חשבונות מנוסה למחלקת לקוחות!

מנהלת חשבונות מנוסה למחלקת לקוחות!

סונול

26/12/2025

תיאור תפקיד:
לסונול בנתניה דרוש /ה מנהל /ת חשבונות מנוסה למח' לקוחות! 
התפקיד כולל:
אחראיות על תהליכי חיוב וגבייה בחברה גדולה והבנה של תהליכים פיננסיים והנה"ח
ניהול משא ומתן מול לקוחות חייבים
ניתוח נתונים, זיהוי מגמות והפקת דוחות
עבודה מול ממשקים שונים בארגון: מערכות מידע, גזברות, חשבות
דיוק ותשומת לב לפרטים - הימנעות מטעויות בנושאים פיננסיים רגישים וזיהוי מגמות
יכולת שיפור מתמיד - זיהוי הזדמנויות לייעול והטמעת שיפורים
היכרות תהליכים משפטיים: דיני התחשבנות, הליכים משפטיים לגביית חובות
המשרה הינה משרה מלאה במשרדי החברה בנתניה 



דרישות:
סוג 3- יתרון משמעותי
תעודת הנח"ש 1+2- חובה
שליטה גבוהה באקסל
יכולת עבודה תחת לחץ - עמידה בלוחות זמנים ומטרות
ניסיון מוכח בהנח"ש לקוחות- חובה
היכרות עם מערכות SAP R3 ומרקם- יתרון
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 557
אזור: שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

רכז.ת תכנון ובקרה

רכז.ת תכנון ובקרה

עיריית תל אביב יפו

25/12/2025

תיאור תפקיד:
1. אחריות לריכוז ויישום תוכנית ריצות חיוב, גבייה ואכיפה בתאום עם היחידות השונות, לפי המדיניות העירונית, הדין והנחיות הממונים.
2. ביצוע מעקב ובקרה אחר היישום בהתאם ללוחות הזמנים, נהלי העבודה והנחיות העבודה.
3. אפיון, הטמעת וניתוח דו"חות בקרה תפעוליים.
4. ניהול מערך בדיקה של נתוני הליבה בהרצות השונות (בכלל הסביבות).
5. ניהול מערך בקרה לבדיקת גרסאות מערכת בהקבלה לאפיון המאושר.
6. ניהול פרויקטים יעודיים / רוחביים בעולם התוכן הרלוונטי.
7. ניהול מערך הדרכות שוטף למשתמשים וביצוע הדרכות מתקנות
8. סיוע בתחקור אירועים ומבצעים מיוחדים ומתן המלצות לפעילות מתקנת ומונעת.
9. קידום וביצוע פעולות לשיפור וייעול פעולות האגף בהיבט התפעולי.
10. ריכוז וניתוח נתונים בהיבטים שונים הנוגעים ליחידה, עריכת דוחות סטטיסטיים רלוונטיים, הפקת תובנות והצגתן להנהלה.
11. קיום קשרי עבודה פנים עירוניים ועם גופים מחוץ לעירייה.
12. ביצוע משימות נוספות במסגרת התפקיד, לפי הנחיית הממונה.
דרישות:
1. תואר אקדמי בחשבונאות/ כלכלה/ מינהל עסקים/ סטטיסטיקה/ הנדסת תעשיה וניהול (רישום בפנקס המהנדסים והאדריכלים) שקיבל הכרה על-ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שהוכר על-ידי משרד החינוך במחלקה להערכת תארים אקדמיים מחוץ לארץ, או הנדסאי / טכנאי בתחום תעשייה וניהול (רישום במרשם ההנדסאים והטכנאים המוסמכים).
2. ניסיון מקצועי בתחום פיננסי, חיוב, גבייה ואכיפה או תכנון ובקרה:
טכנאי תעשייה וניהול - 3 שנים לפחות.
הנדסאי תעשייה וניהול- 2 שנים לפחות.
תואר ראשון - 1 שנה לפחות.
* יתרון לבעלי ניסיון בתחום כספים.
3. ידע וניסיון בעבודה במערכות ממוחשבות ובהפעלת יישומי OFFICE.
ניסיון במערכת מחו"ג - יתרון.
ניסיון באפיון, בנייה וניתוח תהליכי עבודה ודוחות בקרה.
4. תודעת שירות גבוהה.
5. יחסי אנוש טובים.
6. ידיעת השפות עברית ואנגלית ברמה טובה מאוד.
7. כושר ביטוי טוב בכתב ובעל פה.
8. היתכנות לעבודה בשעות ובימים לא שגרתיים.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 115ד/2025
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

 לאגף משאבי אנוש בארגון גדול בבני ברק דרוש/ה מנהל/ת מחלקת שכר

 לאגף משאבי אנוש בארגון גדול בבני ברק דרוש/ה מנהל/ת מחלקת שכר

לין ביכלר משאבי אנוש

25/12/2025

תיאור תפקיד:
לאגף משאבי אנוש בארגון גדול בבני ברק דרוש/ה מנהל/ת מחלקת שכר
תיאור התפקיד:

אחריות כוללת על ניהול מערך השכר והנוכחות בארגון המונה כ־1,000 עובדים, הובלת צוות חשבות שכר ופיתוח תהליכים מקצועיים בתחום.
ניהול והכנת שכר חודשי לכלל עובדי הארגון, הפקת דוחות שכר, דוחות ניהוליים וסימולציות שכר, מתן מענה מקצועי בנושאי שכר, נוכחות, תנאים סוציאליים וזכויות עובדים
טיפול מלא בשכר העובד – מקליטה ועד סיום העסקה (טפסי 161, 106, 126, 102 ועוד), מעקב ויישום עדכונים בחוקי עבודה, מס וביטוח לאומי
תנאים:
משרה מלאה (א'-ה') נכונות לשעות נוספות בהתאם לצורך
נא לציין ציפיות שכר, המשרה כוללת רכב
דרישות:
ניסיון של לפחות 5 שנים בתחום השכר- חובה
ניסיון של 3 שנים בניהול מחלקת שכר בארגון גדול- חובה
תעודת חשב/ת שכר בכיר/ה מטעם לשכת רו"ח – חובה
ניסיון בעבודה עם הסכמים קיבוציים וידע מעמיק בדיני עבודה, חוקי מס, ביטוח לאומי, פנסיה וקופות גמל- חובה
שליטה מלאה במערכות שכר ונוכחות: ח.י.ל.ן ואופק
– חובה
שליטה גבוהה מאוד ב־Office (בדגש על Excel כולל פונקציות מתקדמות)- חובה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 54498
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

סמנכ"ל כספים

סמנכ"ל כספים

חברה דסקרטית

25/12/2025

תיאור תפקיד:

לקבוצת חברות טכנולוגיות מובילה בתחומה, לניהול מערך הכספים, תפעול כלכלי וניהול ובקרה תקציבית שוטפת של פרויקטים ויחידות עסקיות.

דרישות:

· רו"ח יתרון משמעותי/ תואר בחשבונאות, כלכלה
· ניסיון קודם של 7 שנים לפחות כסמנכ"ל/ית כספים או מנהל/ת כספים בחברה פרויקטאלית/טכנולוגית/תעשייתית, כולל ניהול צוות.
· ניסיון בחברה פרטית.
· ניסיון בהכנת דוחות כספיים כולל הכנת דוחות מאוחדים ופעילות בינחברתית
· ידע ברגולוציות נדרשות, כולל דיני מיסים ודיני עבודה הקשורים לשכר
· הבנה עמוקה וכולת ניתוח של חוזי פרויקטים, תקצוב ורווחיות.
·
היכרות מעמיקה עם תהליכי ייצור
· ניסיון בניהול תזרים, ניהול מו"מ מול בנקים, גופים פיננסיים וספקים.
· ניסיון בניהול מערכות ERP
· שליטה גבוהה במערכות מידע, אקסל, מערכות BI וכלים אנליטיים.
· כישורי תקשורת בינאישיים ויכול לעבוד מול מספר רחב של מנהלים, דירקטוריון ומנהלי פעילויות.
· אישיות מעשית, תפעולית ופרואקטיבית.
· יכולת הובלת תהליכים ובחינת תהליכי עבודה
· הבנה עסקית רחבה.
· יכולת ניהול מו"מ.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00367
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנה"ח בכירה ועצמאית לעבודה בחברה מובילה בתחום היזמות והנדל"ן!

מנה"ח בכירה ועצמאית לעבודה בחברה מובילה בתחום היזמות והנדל"ן!

חברה דיסקרטית

26/12/2025

תיאור תפקיד:
מנה"ח עצמאית ובכירה
לעבודה בחברה גדולה ומובילה
למחלקת יזמות ונדל"ן
משרה מלאה וקבועה,
5 ימים
שכר התחלתי 18,000!
דרישות:
סוג 3
עצמאית עד המאזן
ניסיון בחברה מסחרית חובה
יתרון משמעותי לניסיון בתחום הנדל"ן
שליטה בפרוורטי חובה
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 18076
אזור: שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת חשבונות ספקים לראש העין

מנהל/ת חשבונות ספקים לראש העין

עידור מחשבים בע"מ

25/12/2025

תיאור תפקיד:
קליטת חשבוניות ספקים,
טיפול בתשלומים לספקים,
ביצוע התאמות ספקים,
דיווחים לרשויות
ניתוח כרטיסים,
גיול חובות ספקים
דרישות:
הנהלת חשבונות סוג 2/3 – חובה.
ניסיון של 3 שנים לפחות בהנהלת חשבונות ספקים
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 6272
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

חשב/ת או כלכלן /ית מנוסה לחברה מסחרית

חשב/ת או כלכלן /ית מנוסה לחברה מסחרית

סיגמא HR

25/12/2025

תיאור תפקיד:
לחברה מסחרית פרטית דרוש/ה חשב/ת או כלכלן/ית מנוסה לעבודה מול מחלקת לוגיסטיקה ושירות
המשרה כוללת:
תכנון בניה ובקרה תקציבית
דוחות כספיים
ניתוח כדאיות כלכלית לפרויקטים ותהליכים
תמחור מוצרים ושירותים בעולמות השירות והלוגיסטיקה
ניתוח אנליטי בסביבת; data רחבה ומעמיקה
דרישות:
תואר ראשון בכלכלה / חשבונאות/ מנהל עסקים, תואר שני יתרון
ניסיון עבודה מול מחלקות של לוגיסטיקה ושירות
ניסיון בניתוחים כלכליים
אקסל ברמה גבוהה
ניסיון בBI
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 5300
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
דרום - אשדוד
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לone EXPERTS דרוש/ה רכז/ת בילינג ובק אופיס למשרה מלאה בחולון.

לone EXPERTS דרוש/ה רכז/ת בילינג ובק אופיס למשרה מלאה בחולון.

one פתרונות טכנולוגיים

25/12/2025

תיאור תפקיד:
במסגרת התפקיד:
אישורי שעות נוכחות ועדכון דוחות, הפקת חשבוניות, קליטת חשבוניות ספקים.
עבודה מול ממשקים מרובים – פנים וחוץ ארגוני.
טיפול בנושאי אדמיניסטרציה ובק אופיס.

תחילת עבודה מיידית.
פעם בשבוע עבודה מהבית לאחר תקופת ההכשרה .
דרישות:
ניסיון של עד 1-3 שנים בתחום האדמיניסטרציה/תפעול/בק אופיס - חובה !
שליטה טובה ב OFFICE וב EXCEL
תואר ראשון – יתרון
ניסיון בהנהלת חשבונות– יתרון

* משרה זו פונה לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: ns
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת חשבונות סוג 2/3

מנהל/ת חשבונות סוג 2/3

טאלנטס השמת עובדים

25/12/2025

תיאור תפקיד:
    מנהח"ש לצוות
    ספקים – קליטת חשבוניות , הזמנות רכש, הכנת תשלומים במס"ב התאמות 
    לקוחות – הפקת קבלות וחשבוניות ,זיכויים וניתוח כרטיסים מורכבים , הפקדות לבנק, ניתוח והתאמת תקבולים בכרטיסי אשראי
    בנקים – התאמות בנקים – בקרה והתאמת בנקים , הלוואת, פקדונות, רכוש קבוע
    דיווח לרשויות

.
דרישות:
הנח"ש סוג 2/3 לפחות 3 שנים ניסיון
ניסיון עבודה בפריורטי 
ניסיון עבודה באקסל – חובה.


יכולת עבודה עצמאית, דייקנות , סדר ואחריות
יכולת עבודה תחת לחץ ותעדוף משימות
קידום תהליכי עבודה וממשקים מול גורמים פעילים יכולת ומחוצה לה.
יחסי אנוש טובים
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-01382
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

חשב.ת שכר ליבואנית רכב מובילה בת"א

חשב.ת שכר ליבואנית רכב מובילה בת"א

מאיר חברה למכוניות ומשאיות בע"מ

25/12/2025

תיאור תפקיד:
האנשים שלנו עושים את ההבדל!
"מאיר חברה למכוניות ומשאיות", יבואנית מותגי VOLVO, HONDA ו Lynk&Co
מזמינה אותך להצטרף לצוות העובדים שלה
בוא.י להשתלב בחברה טובה ויציבה לטווח הארוך
בוא.י לעשות איתנו דרך!

אנחנו מחפשים חשב.ת שכר למטה החברה בת"א!
התפקיד כולל הכנת משכורות, קליטת עובדים, הזנת נתונים במערכות, בדיקת תלושי שכר, מתן מענה שוטף לעובדים בנושא שכר

עבודה במשרה מלאה מהמשרדים בתל אביב
בימים א’-ה’ בין השעות 08:30-17:00 + שעות נוסםפות במידת הצורך
עבודה בצוות, תחת מנהלת מחלקת שכר
דרישות:
תעודת חשב שכר
5 שנות ניסיון בחשבות שכר
ניסיון בעבודה על מערכת חילן - חובה!!
שליטה מלאה ב OFFICE, בדגש על Excel
יחסי אנוש מעולים ותודעה גבוהה למתן שירות
יכולת עבודה בצוות
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 1057
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רחובות
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל.ת תהליכי גזברות גלובליים

מנהל.ת תהליכי גזברות גלובליים

אלביט מערכות

25/12/2025

תיאור תפקיד:
לאתר החברה בחיפה, דרוש.ה מנהל.ת תהליכי גזברות גלובליים
תחומי אחריות
ניהול תהליכים בתחום הגזברות לשיפור וייעול הפעילות הפיננסית השוטפת, אשר כולל קשרי עבודה עם הבנקים בנושא ניהול חשבונות הבנק, ניהול סמכויות החתימה בבנקים, בחינת הוצאות המימון של החברה, ניהול מכשירים פיננסיים שונים, דיווחי תזרים מזומנים וכד’
ניהול, הטמעה ותפעול מערכות המידע של הגזברות העולמית של קבוצת אלביט - ניהול פרויקט הטמעת מערכת TMS בכל החברות בקבוצה (ישראל וחו"ל) בהיבט המקצועי הפיננסי , כולל בניית תכנית עבודה, מעקב ובקרה.
העבודה כוללת ממשקי עבודה מול ספק המערכת ומול גורמים פנים ארגוניים רבים.
ניהול שוטף של מערכות המידע של הגזברות - שיפור פתרונות קיימים, יישום פתרונות חדשים, פיתוח דוחות, הדרכות מקצועיות וכד’.
בחינה ושיפור טכנולוגי של תהליכים פיננסיים בגזברות הקבוצה – מתן פתרונות טכנולוגיים חדישים לשיפור וייעול פעילויות ותהליכים בתחום הגזברות
דרישות:
השכלה – תואר ראשון בכלכלה ו/או הנדסת תעשייה וניהול ו/או מנהל עסקים
ניסיון תעסוקתי בתחומי הגזברות ו/או הבנקאות (חובה)
ניסיון תעסוקתי בחברה גלובלית (יתרון)
גישה טכנולוגית מוכחת (חובה)
ניסיון בהטמעת פרויקטים טכנולוגיים (יתרון)
שליטה בשפות – עברית ואנגלית ברמה גבוהה כולל דיבור, קריאה וכתיבה (חובה)
יכולת הנעת עובדים, יכולת עבודה בתנאי לחץ ותיעדוף משימות, כישורי אדמיניסטרציה
*הפניה מיועדת לנשים וגברים כאחד
**רק פניות מתאימות יענו
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 5562
אזור: צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

עוזר.ת גבייה

עוזר.ת גבייה

אמת דורקום

25/12/2025

תיאור תפקיד:
אמת דורקום מגייסת עוזר.ת גבייה למחלקת הנהלת חשבונות במשרדי החברה בפתח תקווה!
**תנאים מצוינים למתאימים, משרה התחלתית בתחום!**

במסגרת התפקיד:
-טיפול בגבייה מלקוחות ואחריות מקצה לקצה
- גבייה יזומה והתנהלות שוטפת מלקוחות במיילים
- הנפקת קבלות+ התאמות כרטיסי לקוח
- מעקב שוטף אחר דוחות גיול חובות
- ניהול ממשקים מול גורמי תפעול פנימיים בארגון
דרישות:
- תעודת הנה"ח סוג 1+2 – יתרון
- שליטה טובה באקסל ובמערכות ממוחשבות
- אסרטיביות יחד עם שירותיות ברמה גבוהה
- אחריות, חריצות ועמידה בלוחות זמנים
- יכולת עבודה עצמאית
- היכרות עם מערכת ERP פריוריטי – יתרון משמעותי
- ניסיון בגבייה מלקוחות- יתרון
- ניסיון בהתאמת לקוחות- יתרון
היקף משרה: משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה: JB-1008
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
< 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 >

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!