חיפוש
לחיפוש משרות

איזור אישי

דרושים לפי תחומים

דרושים לפי אזור

דרושים לפי מילות מפתח

דרושים לפי חברות

משרות בלעדיות

דרושים ללא קובץ קו"ח

כניסה לסוכן המשרות

הרשמה לסוכן המשרות

משרות חמות

חברות מגייסות

סנטר נכסים פינגווין Softwave AC נכסים

120 - 91 מתוך 250

דרושים בתחום חשבונאות וכספים

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
 
חברה דסקרטית

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן

תיאור:

לאגף הכספים בחברת ביטוח מובילה דרוש/ה מנהל/ת חשבונות בעלת ניסיון .
התפקיד כולל הנהלת חשבונות שוטפת, העברות כספים על בסיס יומי, ביצוע התאמות
בנקים, דיווחים תקופתיים, עבודה בצוות מול ממשקים פנימיים

דרישות:

ניסיון בעבודה כמנהח"ש (סוג 2-3) – חובה
ידע בתוכנות אופיס, אקסל – חובה
היכרות עם SAP- יתרון
אחריות , אדיבות, סובלנות, עבודה בצוות ושיתוף פעולה

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

50005106
 
 
חברה דסקרטית

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן

תיאור:

מנהלת חשבונות למשרד רואי חשבון  ביהוד

דרישות:

ניסיון במשכורות,  ניהול חשבונות בחברה

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00053
 
 
GAN HR - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברה מובילה בתחומה, גדלה ומתפתחת דרוש /ה מנהל /ת חשבונות ראשי /ת.
במסגרת התפקיד:
ריכוז וטיפול בכל תחומי אחריות של הנה"ח: ספקים /לקוחות /בנקים.
עבודה מול לקוחות וספקים בארץ ובחו"ל.
הכנת חומרים עד מאזן.
סגירות חודשיות, רבעוניות ושנתיות.
ניהול דוחות כספיים, בקרה, תקציב.
כפיפות לחשב החברה.
משרה מלאה בתנאים מעולים.

דרישות:

דרישות: השכלה רלוונטית- מנהל /ת חשבונות מוסמך /ת - חובה.
ניסיון כמנהל /ת חשבונות ראשי /ת בחברה - חובה.
ניסיון בתחום ההיטק- יתרון משמעותי.
שליטה באנגלית ברמה טובה - חובה.
שליטה באקסל ברמה גבוהה - חובה.
ניסיון עם מערכת פריוריטי/SAP - חובה.
זמינות למשרה מלאה. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים, שרון, חו"ל

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00651
 
 
חברה דסקרטית - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן

תיאור:

1. בניית תקציב, בקרה ומעקב על הוצאות והשקעות
2. הכנת דיווחים חודשיים
3. ניתוחים כלכליים ובדיקות כדאיות
4. פיתוח דוחות וכלי בקרה לצורך ניתוח וקבלת החלטות
5. הכנת ניתוחי רווחיות והסקת מסקנות
6. ליווי אנשי מכירות בהיבטים כלכליים
7. יוזמה וניהול של מהלכים לחסכונות

דרישות:

1. תואר ראשון בכלכלה, יתרון לתואר שני
2. ניסיון של 2-5 שנים ככלכלן
3. בעל/ת רקע במדידת ביצועים בחברה קמעונאית.
4. בעל/ת יכולת אנליטית גבוהה, ירידה לפרטים ויכולת הבנת תהליכים
5. מוטיבציה גבוהה ונכונות לעבודה מאומצת
6. אסרטיביות, דיוק ויסודיות, יעילות, יוזמה וחריצות 
7. יחסי אנוש מצוינים ויכולת עבודה בצוות
8.יכולת עמידה בלוחות זמנים
9. אקסל ברמה גבוהה
10. אנגלית ברמה גבוהה

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00018
 
 
חברה דסקרטית - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן

תיאור:

לחברה גדולה ויציבה ממוקמת בפתח תקווה דרוש/ה מנהל/ת חשבונות עצמאי/ת עד מאזן.
ניהול ספרים עד מאזן.
התאמות בנקים,לקוחות,ספקים,גזברות..
משרה מלאה. א'-ה'

דרישות:

ניסיון מוכח בתחום.
שליטה בEXCELL 
ידעה בחשבשבת - יתרון

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

177591
 
 
קבוצת פילת - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לקבוצת פילת דרוש/ה מנהל/ת חשבונות סוג 3
עבודה בצוות מגובש ומקצועי, הנה"ח שוטפת, ספקים, חשבוניות, תיאום בנקים ועוד.
משרה מלאה בפתח תקווה.

דרישות:

בוגר/ת לימודי הנה"ח סוג 3
לפחות 8 שנות ניסיון
תקתקנות
יסודיות
שימת לב לפרטים
יכולת עבודה בצוות

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

1082
 
 
מעוף רחובות

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

העמקת ידע במערכות הגביה של הכללית, תשלומים באמצעות אפליקציות
אישור מוקדם של הזמנות רכש של האגפים – עבודה מול אגפי המערך, בדיקת הסכמים והצעות מחיר
ביצוע התחשבנויות
פיקוח על עבודת צוות מנהלות חשבונות
תפקיד מגוון ומתפתח עם אופק לקידום.
משרה מלאה בימים א'-ה', 8:00-16:30, נכונות לשעות נוספות לפי הצורך

דרישות:

רו"ח לאחר התמחות ללא ניסיון 
זמינות למשרה מלאה

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

177505
 
 
PHR

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

מנהל\ת חשבונות מנוסה לחב' פרויקטים גלובאלית
להשתלבות במערך הכספים
בצוות הנהלת חשבונות

דרישות:

תעודת מנה"ח סוג 2/3 – חובה
ניסיון בעבודה מול פריוריטי- חובה
ידע מוכח ויכולת גבוהה באקסל- יתרון משמעותי
ניסיון בתפקיד מנהלת חשבונות בצוות
יכולת עבודה בצוות,אחריות, ראש גדול ותקתקנות

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

1895
 
 
PHR

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

מנהלת חשבונות יחידה
עצמאית עד מאזן
העברה לרו"ח
השתלבות בחברה דינמית ונעימה

דרישות:

ניסיון כמנהלת חשבונות עד מאזן
מנהלת חשבונות סוג 3

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

1888
 
 
גולדמן מיון והשמה - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברה מסחרית בינלאומית - עוזר/ת גזבר לתפקיד הכולל אחריות לניהול תזרים המזומנים של החברה, ביצוע מדיניות גידור, חשיפות מט"ח, מעורבות בהכנת תקציב שנתי ותחזיות תקופתיות וקשר שוטף מול אנשי מקצוע ממטה החברה בחו"ל.

דרישות:

*בעל/ת ניסיון מוכח בניהול מערך גזברות בסביבה עסקית גדולה, יתרון ניכר לבעלי ניסיון בנקאי.
*תואר ראשון בכלכלה - חובה, MA בכלכלה/מנע"ס - יתרון,
*ראיה מערכתית רחבה, אוריינטציה עסקית, יכולת גבוהה לניהול צוות
*נכונות למשרה מלאה בירושלים
**המשרה פונה לנשים וגברים כאחד**

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

E-GZ
 
 
גולדמן מיון והשמה - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

ארגון ממשלתי גדול בירושלים מגייס רכז/ת חשבות ותקציבים. הזדמנות ליוצאי משרד רו"ח+ שנה ניסיון לאחר התמחות, להיכנס לארגון ממשלתי יציב. התפקיד כולל סיוע במערך בדיקות פיננסיות תקופתיות, ריכוז נתוני דוחות כספיים, הקמת מערך המחשוב בתחום החשבות, הסדרת תהליכים, ייעול ובקרות.

דרישות:

*רישיון רו"ח-חובה
*ניסיון של שנה לפחות לאחר התמחות-חובה
*ניסיון בליווי משרדי ממשלה/מגזר ציבורי- יתרון משמעותי
*יכול הבנה ולמידה עצמאית, גישה שירותית, תקשורת בינאישית טובה ויכולת עבודה בצוות.
*שליטה באקסל ומערכות ERP פיננסיות- יתרון
*נכונות למשרה מלאה בירושלים
**המשרה פונה לנשים וגברים כאחד**

מיקום המשרה:

ירושלים

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

E-MLG
 
 
גולדמן מיון והשמה - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

מנהל/ת יחידת גביה בארגון ציבורי גדול בירושלים. התפקיד כולל אחריות לניהול תהליך הגביה בכללותו- מתן הנחיות מקצועיות לצוות, טיפול שוטף בחייבים, ניהול התהליך מול משרדי עו"ד, יצירת קשרים עם שגרירויות וחברות ביטוח בחו"ל וגורמים נוספים, כתיבת נהלים מקצועיים והפקת דוחות חייבים בהתאם לצורך, פיקוח ואישור תכנית עבודה חודשית לצוות ועוד.

דרישות:

*תואר ראשון-חובה
*ניסיון ניהולי של 5 שנים לפחות-חובה
*ניסיון בגביה- יתרון
*שליטה באנגלית ברמה טובה (בע"פ ובכתב)
*שליטה טובה באקסל-חובה
*ניסיון בהפקת דוחות וניתוח נתונים
*יכולת ניהול תהליכים, ראיה פיננסית טובה, יחסי אנוש מצוינים ויכולות ניהול
*נכונות למשרה מלאה בירושלים
**המשרה פונה לנשים וגברים כאחד**

מיקום המשרה:

ירושלים

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

E-GV
 
 
גולדמן מיון והשמה

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לגוף ציבורי בירושלים דרוש/ה מנהל/ת תחום פרויקטים עסקיים
אחריות לניהול כספי של פרויקטים עסקיים בחברה, ניהול לקוחות, מעורבות באפיון מערכות תומכות, בקרה ודוחות שוטפים.
* אחריות לניהול ותפעול שוטף של פרויקטים עסקיים בחברה, לרבות ניהול כספי של הפרויקטים, ניהול הכנסות, תשלומים וסליקה.
* אחריות לניהול תהליך ההתקשרות מול לקוחות, טיפול בחוזים, התקשרויות ומערך הגביה.
* אפיון מערכות טכניות וביצוע בקרה שוטפת
* הכנת דיווחים כספיים שונים וניהול צוות מקצועי
* הכנה והטמעת נהלי עבודה
* דיווח וכפיפות לסמנכ"ל כספים

דרישות:

* תואר ראשון בכלכלה/חשבונאות/ מינהל עסקים או בכל תחום אחר המתאים לדרישות התפקיד – חובה.
   תואר שני / הנדסאי /מהנדס– יתרון
* 5 שנות ניסיון בניהול - חובה
* 3 שנות ניסיון בניהול עובדים מקצועיים בכפיפות ישירה- חובה
* שליטה בתוכנת אקסל ברמה גבוה - חובה
* ניסיון בעבודה במגזר הציבורי – יתרון
* אוריינטציה גבוהה לתחום הכספים וניסיון בהתוויה ובכתיבת נהלי עבודה
* חשיבה מערכתית, יוזמה, יכולות ניהול וראיה רחבה.
* יכולת מוכחת בעבודת צוות, יכולות בין אישיות גבוהות
**המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד **

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

T-BUSI
 
 
גולדמן מיון והשמה - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לתפקיד רכז/ת תחום תקציבים ובקרה דרוש/ה בוגר/ת תואר איכותי עם רצון לדריסת רגל משמעותית בעולם הכלכלי.
התפקיד כולל נטילת חלק פעיל בתכנון, בנייה והקצאות תקציבים, ביצוע עבודת ניתוח שוטפת, ביצוע מעקב ובקרה אחריי פעילות כלכלית וקצבאות, ביצוע בדיקות כלכליות והגשת בקשות רלוונטיות לגורמים ממונים על פי איתור הצרכים בשטח, השתתפות בישיבות בכירי הסקטור הכלכלי בארגון ועוד.

דרישות:

*תואר ראשון בכלכלה/ חשבונאות- חובה.
*יכולת עבודה שוטפת עם תוכנות אופיס-חובה.
*ניסיון קודם בעבודה בסקטור הציבורי- יתרון.
*יכולת ניתוח, יכולת עבודה עצמאית, יוזמה אישית.
*אחריות אישית, דינאמיות ויכולת עבודה בצוות.
**המשרה פונה לנשים וגברים כאחד**

מיקום המשרה:

ירושלים

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

Y-KM
 
 
חברה דסקרטית

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן

תיאור:

A Group of companies that specializes in a variety of online SaaS based products in overseas markets is looking for a CFO. The group’s main operations and HQ are located in Israel (Ramat Gan), and controls companies with staff abroad.
We are looking for a bright minded, long term thinker, with great planning and execution qualities to join our amazing organization and strive with us forward.

Responsibilities

· Manage and lead the group’s financial affairs and finance departments –

      Budget planning
      Daily accounting; ongoing cash flow, forecasts, P&L and balance sheets
      All governing financial reports
      Manage the finance department as well as business back office

· Track and measure the group’s business execution results by tracking performance KPIs
· Lead legal and policy agenda of the company along with the legal department and advisory
· Participate in business formation and future planning, as part of management meetings and board consultations

דרישות:

Requirements

· Bachelor’s Degree in accounting, economy or other finance related degree
· Certified CPA in Europe, Israel, or USA
· Minimum 7 years of experience in finance positions
· Knowledge in tax compliance and statutory reporting
· Experience as a CFO in technology or internet companies
· Experience in working with external auditors, internal controls and compliance-related issues
· Experience in working with financial authorities globally
· Excellent analytical and problem-solving skills
· Strong leadership and strategic thinking abilities
· Fundamental understanding of Public companies’ affairs, raising funds in a public or private offering
· Fluent in English, both written and verbal
· MBA- an advantage

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00395
 
 
חברה דסקרטית

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן

תיאור:

דרוש/ה מנהל/ת חשבונות נמרצת סוג 3
התפקיד כולל:
  • הנהלת חשבונות חד צדית
  • הנהלת חשבונות כפולה 
  • משכורות 
***תנאים טובים למתאימים*** 
המשרד ממוקם בראשון לציון

דרישות:

ניסיון חובה
***תנאים טובים למתאימים***
המשרד ממוקם בראשון לציון

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה, משרה חלקית

קוד משרה:

JB-00001
 
 
חברה דסקרטית - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן

תיאור:

למשרד בתחום החשבונאות, פקיד/ת קבלה

דרישות:

  • יחסי אנוש מצויינים - חובה
  • דובר/ת רוסית - חובה
  • ניסיון - יתרון

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה, משמרות

קוד משרה:

JB-00003
 
 
החברה העירונית ראשל"צ לתרבות, נופש וספורט בע"מ

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

מכרז לאיתור מועמד/ת לחברה העירונית ראשל"צ לתרבות, ספורט ונופש בע"מ לתפקיד מנהל/ת חשבונות
בהיכל התרבות במכרז פומבי מס' מכרז: 070/21.

הגדרת התפקיד:
הנהלת חשבונות לקוחות- הנפקת חשבוניות ללקוחות מוסדיים ופרטיים, מעקב וגבייה מלקוחות, הפקת קבלות, הוצאת דו"חות חייבים חודשיים, עריכת התאמה בין רישומי הנהלת החשבונות לבין תוכנת מכירת הכרטיסים והמנויים, ומערך הגבייה של היכל התרבות.
הנהלת חשבונות ספקים- הזנת דרישות ספקים ורכש, ניהול ורישום חשבונות ספקים, אישור חשבונות ספקים בהלימה להסכמים, להתקשרויות וחוזים של היכל התרבות, התחשבנות מול ספקים ואמרגנים, מעקב אחר תשלומים לספקים.
קופות- הפקת דוחות קופה יומיים מתכנת הכרטוס, בדיקת הדוחות והתאמת תקבולים לדו"חות. קליטת הנתונים בתכנת הנהלת החשבונות (חשבשבת), עריכת התאמה חודשית בין התוכנות.
בנקים- הפקדת מזומנים והמחאות לפי מועד פירעון, בדיקה והתאמת כרטסות תקבולים, ועריכת התאמות בנקים.
קופה קטנה- הפקת דוח קופה קטנה, רישום ההוצאות, החזר מזומנים לעובדים, בדיקת מאזן הקופה, התאמת היתרות לרישומים
דו"חות כספיים- סיוע לחשב ההיכל בהפקת דוחות כספיים רבעוניים ושנתיים, סיוע לחשב ההיכל בהכנת התקציב והמאזן השנתי, מעקב אחר הניצול התקציבי, ניהול כספי בהתאם לכלל ההסכמים והתקשרויות, בקרה אחרי רישום תקין של כל הפעילות הכספית בהיכל, יעוץ בקרה ופיקוח בנושאים כספיים וחשבונאים, הכנת מערך החשבונאי עד להכנת דוחות כספיים
רכש – ממונה על ניהול תכלול מעקב ובקרה של כל נושא הרכש בהיכל התרבות
מטלות נוספות מהחשב או מנהלת האגף ככל שיידרש.

דרישות:

תנאי סף:
· תעודת הנהלת חשבונות סוג 3.
· ניסיון של שנתיים לפחות כ"מנה"ח עצמאי/ת עד מאזן" במהלך חמש השנים האחרונות בארגון המונה לפחות 200 עובדים.
יתרונות:
· ניסיון בעבודה עם תכנת "חשבשבת"

כישורים נוספים:
· שליטה ביישומי מחשב OFFICE ובפרט- EXCEL ברמה גבוהה
· יכולת לעבוד בסביבה ממוחשבת
· אמינות ומהימנות
· יכולת עבודה בצוות ויחסי אנוש טובים
· יכולת עבודה בתנאי לחץ וריבוי משימות

תנאי העסקה:
העובד/ת יועסק כשכיר/ה בחברה העירונית בהיקף של 100% משרה בכפיפות למנהלת אגף תרבות/ חשב היכל התרבות
תקופה של שנים עשר החודשים הראשונים בתפקיד יהוו תקופת ניסיון.
המשרה מתאימה לנשים וגברים כאחד.

פרטי המכרז נמצאים באתר החברה העירונית שכתובתו: www.hironit.co.il תחת לשונית דרושים ומכרזים/ מכרזי כ"א.
את המועמדות יש להגיש באמצעות טופס שאלון אישי למועמד שנמצא תחת לשונית דרושים ומכרזים/ טופס שאלון
למכרזי כ"א ולצרף קורות חיים בעברית בלבד ומסמכים אשר מעידים על עמידה בתנאי הסף כנדרש כגון: תעודות השכלה, אישור
העסקה וכיוצ"ב.
את טופסי הגשת המועמדות והמסמכים הנדרשים יש להגיש באמצעות מייל שכתובתו jobs@hironit.co.il
עד לתאריך 22.04.2021
אין להגיש מועמדות אלא כאמור במודעה. רק פניות מתאימות תענינה.

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00138
 
 
התעשייה האווירית

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: התעשייה האווירית

תיאור:

למטה החברה דרוש/ה רואה/ת חשבון.התפקיד כולל:
  • הפקה, עיבוד וניתוח נתונים לצורך עריכת הדוחות הכספיים של החברה
  • אחריות על רישומים חשבונאיים במטה החברה
  • ניתוח של מידע כספי וניהולי לטובת קבלת החלטות
  • הטמעת בקרות של תהליכים עסקיים אשר משפיעים על הדיווח הכספי
  • תפעול ומתן תמיכה בקשר למערכות המידע הכספיות בחברה
  • פיקוח וליווי מקצועי בקשר ליישום התקינה החשבונאית וההנחיות החשבונאיות במפעלי החברה
  • ליווי תהליכי ביקורת המתקיימים מעת לעת בחברה

דרישות:

  • תואר ראשון במנהל עסקים/כלכלה בהתמחות חשבונאות- חובה
  • רואה/ת חשבון מוסמך/ת - חובה
  • ביצוע התמחות בביקורת (BIG4) או בחברה ציבורית - חובה
  • 2-4 שנות ניסיון בתחום - חובה
  • היכרות ברמה גבוהה של תקני דיווח כספי בינ"ל (IFRS) - חובה
  • מיומנות גבוהה ב-EXCEL - חובה
  • היכרות דרישות הדיווח של תאגידים מדווחים - יתרון
  • היכרות עם מערכת מידע SAP - יתרון
  • עבודה בחברה/ביקורת של חברות בתחום עיסוק דומה לתעשייה האווירית- יתרון

מיקום המשרה:

דרום, מרכז, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

111222
 
 
בנק דיסקונט בע"מ

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

* איסוף וניתוח רב מימדי של נתונים ותהליכים
* מתן פרשנות ותרגום הנתונים לתובנות ביקורת
* עבודה עם מערכי נתונים גדולים ומורכבים (נתונים חיצוניים ופנימיים) לצרכי ביקורת פנימית
* הגדרת שאלות ביקורת, איתור מקורות מידע, איסוף, ארגון וניתוח נתונים והצגת מסקנות
* ביצוע בדיקות איכות נתונים, מבחני סבירות, ניתוח מגמות תוך שימוש במודלים סטטיסטיים/ אלגורתימיים
וטכניקות להדמיית נתונים
* כתיבת דו"ח ביקורת מפורט להנהלת היחידה הארגונית וליחידה הטכנולוגית, הכולל ליקויים ומתן המלצות
לפתרון הבעיות

דרישות:

* תואר אקדמאי במקצועות הריאליים או ניסיון קודם באנלטיקה
* ניסיון של שנתיים לפחות באנליזה ותחקור נתונים בהיקפים גדולים
* ניסיון של שנתיים לפחות בכתיבת שאילתות SQL מורכבות
* היכרות עם ניהול תהליכי ETL ב-SSIS - יתרון
* היכרות עם שפת Python- יתרון

מיקום המשרה:

דרום, מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00345
 
 
בנק דיסקונט בע"מ

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

* אחריות לניהול מכלול הקשר עם חברות הבת בקבוצה תוך השאת ערך ע"י סיוע במימוש והטמעת רוח הקבוצה, הטמעת מדיניות
   והאסטרטגיה הקבוצתית
* ניהול ממשק שוטף ורציף מול חברות הבת שבתחום האחריות. כולל קשר עם הנהלת, מנכל"י וחברי דירקטוריון של חברות הבת
* ניהול ממשק שוטף עם גורמים שונים בבנק, ובמיוחד חטיבת האסטרטגיה וחטיבת ניהול סיכונים, בכל הקשור לפעילות חברות הבת
   שבאחריות העובד
* ליווי החברות בגיבוש ת"ע שנתית, גיבוש תוכנית אסטרטגית, תיעדוף פרויקטים וניהול הסיכונים בהתאם להנחיה קבוצתית
* קידום נושאים מהותיים (סינרגיה, חסכון בעלויות, מיקוד אסטרטגי, היבטי פרישה ועוד), לרבות תיאום ומינוף
* מתן תמיכה ליו"ר דירקטוריון חברות הבת וביצוע מעקבים שוטפים אחר לוחות הזמנים והמשימות הנגזרות
* ליווי וייעוץ בנושאים הנוגעים ליישום כללי הממשל התאגידי ברמה הקבוצתית

דרישות:

* תואר אקדמאי במנהל עסקים/ כלכלה/ חשבונאות/משפטים
* רישיון ישראל בעריכת דין- לפחות 4 שנות ניסיון
* יכולת ניתוח והבנת דוחות כספיים/ נתונים כלכליים
* היכרות והבנה בבנקאות ופיננסים ו/או בניהול
* ניסיון בתפקיד אופרטיבי, הובלת פרויקטים עסקיים רוחביים, בעל אוריינטציה עסקית- כלכלית
* ניסיון בעבודת מטה וניהול ממשקים

מיקום המשרה:

דרום, מרכז, שרון, חו"ל

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00342
 
 
בנק דיסקונט בע"מ

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

* איסוף וניתוח רב מימדי של נתונים ותהליכים תוך מתן פרשנות ותרגומם לתובנות פעולה
* הערכה, המלצה ותמיכה תוך שימוש ועבודה עם מערכי נתונים גדולים ומורכבים (נתונים חיצוניים ופנימיים)
* אפיון ויישום אסטרטגיה עסקית ויעדים באמצעות איסוף, ניתוח, סקירה, דיווח, תיעוד ותקשור צרכים
   ודרישות עסקיות.
* עריכת מניפולציות של נתונים לטובת ניתוח/ מחקר כמותי ואיכותי על מנת לתמוך בארגון בזיהוי בעיות ופתרונות
* אחריות לדיווחים שוטפים ודיווחי אד- הוק, לסקירות עסקיות וכן להכנת מצגות מפתח ועבודה על פרויקטים מיוחדים בהתאם לצורך
* ניתוח מאקרו כלכלה ושווקים תוך התייחסות ל: תוצר, אינפלציה, שע"ח, ריבית, תשואות אג"ח ועוד
* כתיבת סקירות כלכליות, הכנת והעברת מצגות בפני קהל פנימי וחיצוני והשתתפות בדיונים/ ועדות השקעה

דרישות:

* תואר ראשון בכלכלה או מנהל עסקים.
* ניסיון בתחומים דומים בבנק או מחוצה לו
*ניסיון וידע כלכלי בתחומים רלוונטיים ,לדוגמא: תפקיד קודם בפירמת ראיית חשבון

מיקום המשרה:

דרום, מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00305
 
 
בנק דיסקונט בע"מ

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לקבוצה בנקאית גדולה דרוש/ה אנליסט/ית בכיר/ה בעל/ת יכולת ניתוח מעמיק, חוש עיסקי מפותח לעבודות ניתוח ומחקר של חברות
במסגרת התפקיד:
* ניהול מעקב ובקרה אפקטיביים אחרי ביצועים פיננסים של חברות
* ממשקים מול חטיבות עסקיות, חשבות וחברות הבת
* מתן שרות לגורמים נרחבים בבנק ולחברות הבת

דרישות:

* תואר I - רו"ח/ כלכלן
* תואר II - מנהל עסקים/ כלכלה
* ניסיון מוכח בתחום פעילות בנקים / אנליזה של בנקים, הכרות עם ניתוח דוחות כספיים
* ניסיון של כלכלן בחברות החזקה שביצע ניטור ומעקב אחר ביצועי חברות מוחזקות – יתרון
* יכולת מוכחת לניתוח והסקת תובנות וגיבוש המלצות
* ניסיון בבניית דוחות בקרה ומעקב אפקטיביים, ניתוח הנתונים והפקת תובנות והמלצות לפעולה
* יכולת הצגה מול פורומים בכירים
* יחסי אנוש טובים
* התמקצעות בעבודה עם אקסל
* נכונות לשעות עבודה מרובות

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00358
 
 
בנק דיסקונט בע"מ

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

* מתן הערכה, המלצה ותמיכה תוך שימוש ועבודה עם מערכי נתונים תוך שימוש במערכי נתונים גדולים ומורכבים (נתונים חיצוניים ופנימיים)
* אחריות לתיעוד דרישות נתונים, איסוף נתונים, ניתוח נתונים והסקת מסקנות/תובנות
* אפיון ויישום אסטרטגיה עיסקית ויעדים באמצעות איסוף, ניתוח, סקירה, דיווח, תיעוד ותקשור צרכים ודרישות עיסקיות.
* עריכת מניפולציות של נתונים לטובת ניתוח / מחקר כמותי על מנת לתמוך בעסק בזיהוי בעיות ופתרונות.
* זיהוי וייצור מערכי נתונים, תוך שימוש במגוון כלים (לדוגמה, SQL, Access), כדי לסייע בניבוי, שיפור ומדידת ההצלחה של תוצאות עיסקיות.
* אחריות לתיעוד דרישות נתונים, איסוף נתונים, ניתוח נתונים תוך שימוש במודלים סטטיסטיים/ אלוגריתמיים וטכניקות להדמיית נתונים.

דרישות:

* תואר אקדמאי במקצועות הריאליים
* SQL ברמה גבוהה
* קורס פיתוח BI- יתרון משמעותי
* ניסיון פיננסי - יתרון משמעותי

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00361
 
 
בנק דיסקונט בע"מ

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

בנק דיסקונט מגייס בנקאים/יות למתן שירות שירות טלפוני בתחום הפיננסי ללקוחות הבנק!
* קליטה כעובד/ת בנק מהיום הראשון!
* הכשרה מלאה למתאימים!
* מתן בונוסים על ביצועי שירות ומכירה!
* קיימים מסלולי התפתחות אטרקטיבים למתאימים!
* סביבת עבודה דינאמית ונעימה!

דרישות:

תעודת בגרות מלאה - חובה
תודעת שירות גבוהה
אוריינטציה למכירות
כושר ביטוי גבוה
יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת ובתנאי לחץ

מיקום המשרה:

דרום, מרכז, ירושלים

סוג משרה:

משרה מלאה, משמרות

קוד משרה:

JB-00187
 
 
בנק דיסקונט בע"מ

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

*קיום פגישות עם לקוחות חדשים/פוטנציאלים/קיימים הפונים לביצוע משכנתאות באמצעות הבנק
*התפקיד כולל ליווי הלקוח בכל תהליך קבלת המשכנתה החל מאישורה ועד להעמדתה בפועל
*ניתוח והבנה של צורכי המימון של הלקוח ויכולת ההחזרה שלו

דרישות:

* תואר ראשון בכלכלה/ מנהל עסקים
* ידע והיכרות עם ענף הנדל"ן/ משכנתאות
* ניסיון באשראי
* יכולת עבודה בצוות ובממשק מול יחידות נוספות
* יכולת שיווק ומכירה

מיקום המשרה: אזור מרכז
ימי פעילות: א-ה או ב-ו מ8:00-15:00
בנוסף ימי פיצול ב+ד 16:00-19:00

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00229
 
 
בנק דיסקונט בע"מ

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

דרוש/ה מועמד/ת לבנק דיסקונט לסניף הבורסה- החטיבה העסקית!
סניף ללא פיצול!
לא נדרש ניסיון ספציפי בתחום, הכשרה מלאה תינתן על חשבון הבנק!
*השתלבות כעובדי בנק מהיום הראשון
התפקיד כולל:
* מתן שירותים בנקאים מקיפים ללקוחות היהלומנים כולל פעילות סחר חוץ
* ביצוע פעילות שיווקית להעמקת פעילות עם לקוחות
* טיפול ומעקב אחרי דוחות

דרישות:

* נא לציין מספר תעודת זהות על גבי קורות החיים
* תואר ראשון- חובה
* תודעת שירות גבוהה
* אוריינטציה מכירתית
* המודעה מיועדת לגברים ונשים כאחד

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה, משמרות

קוד משרה:

JB-00148
 
 
בנק דיסקונט בע"מ

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

מחפש/ת קריירה שתתאים לך יותר? למערך הבנקאות של בנק דיסקונט דרושים/ות בנקאים/יות לסניף העסקי בת"א, סניף ללא פיצול!
קליטה כעובד/ת בנק מהיום הראשון!
הכשרה מלאה למתאימים/ות על חשבון החברה.
* מתן שירותים בנקאיים מקיפים ללקוחות הבנק
* ביצוע פעולות שיווק ומכירה של מוצרי הבנק ללקוחות
* ביצוע משימות פנים ארגוניות שונות

דרישות:

  • תואר ראשון- חובה
  • יכולת עבודה תחת תנאי לחץ
  • תודעת שירות גבוהה ויכולת עבודה מול קהל
  • המודעה מיועדת לגברים ונשים כאחד

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00165
 
 
בנק דיסקונט בע"מ

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לסניפים בתל אביב ופתח תקווה דרושים כספרים/יות!
* מתן שירותים פיננסיים  ללקוחות הבנק: הפקדות ומשיכות מזומן ושיקים, ביצוע תשלומים ועוד
* ביצוע פעולות שיווק ומכירה באופן פרונטאלי בתחומים הבאים: צירוף לבנקאות הישירה, לאינטרט ולאפליקציית דיסקונט, ומכירת כרטיסי אשראי
משרה מלאה א'-ה'/ב'-ו' בהתאם לשעות הסניפים!
קליטה כעובד/ת בנק החל מהיום הראשון!
מיקום המשרה- תל אביב/פתח תקווה/כפר-סבא/ כרמיאל/ אשקלון

דרישות:

* תעודת בגרות מלאה
* תודעת שירות גבוהה
* אוריינטציה מכירתית
* סדר וארגון

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00352
 
 
בנק דיסקונט בע"מ

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

  • ניתוח מידע פיננסי-כלכלי, הכנת/ הבנת דוחות כלכליים מורכבים וגיבוש המלצה/ חוות דעת למתן אשראי
  • איסוף נתונים כלכליים ונתוני שוק על לקוחות עסקיים, ניתוחם ומתן המלצה למסגרת אשראי
  • ניתוח תיק לקוח עסקי: ניתוח דוחות כספיים, פריסת מאזנים, דירוג ותיקוף אשראי (הערכת איכות הלווה) והבנת פעילות הלקוח 
  • ניתוחים כלכליים: זיהוי איומים והזדמנויות עסקיות, המלצות על התניות, בחינת מדדי כושר החזר, בניית תחזית תזרים מזומנים וביצוע תרחישי קיצון 
  • הכנת חומרים לועדות אשראי במסגרת בקשת אשראי ודיון שוטף באשראי קיים
  • ביצוע ניתוחים כלכליים לקביעת ביצועים פיננסיים עכשויים ועתידיים, תכנון ופירוש תחזיות עסקיות וכלכליות
  • היכרות עם מסמכי מדיניות ומתודולוגיות בתחום האשראי

דרישות:

  • תואר ראשון בתחום הפיננסי
  • קורסים בתחום האשראי
  • שליטה באנגלית
  • ניסיון של שלוש שנים לפחות ככלכלן/ית
  • ניסיון בתחום האשראי 
  • ניסיון באנליזת נתונים

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00270
 
חיפוש עובדים Jobnet דרושים - חיפוש עבודה גיוס עובדים לימודי מקצוע קורות חיים הצהרת נגישות
Facebook Linkedin