דרושים בתחום חשבונאות וכספים

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 253 משרות עבודה בתחום חשבונאות וכספים

בעמוד זה ניתן למצוא מגוון משרות ואף לבצע סינון של משרות דרושים בתחום "חשבונאות וכספים" לפי היקף משרה, אזור בארץ וסוג משרה. ניתן למצוא משרות כגון : אנליסט, חשב שכר, מנהל כספים ועוד.

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל /ת חשבונות למשרד רו"ח בחדרה

מנהל /ת חשבונות למשרד רו"ח בחדרה

חברה דסקרטית

23/11/2025

תיאור תפקיד:
למשרד רו"ח מוביל בחדרה דרוש /ה מנהל /ת חשבונות עד מאזן,
משרה מלאה עם גמישות בשעות, מתאים גם למשרת הורה.
שכר מעולה ותנאים טובים, עבודה באווירה נעימה.
המשרה מידית.
דרישות:
ניסיון בהנהלת חשבונות ממשרד רו"ח- חובה
ניסיון בהנהלת חשבונות ממשרד רו"ח עד מאזן- יתרון
היקף משרה: משרה מלאה, משרה חלקית, לפי שעות
קוד משרה: 2238
אזור: שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר
צפון - חיפה והכרמל
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לחברת ביטוח דרוש/ה אנליסט/ית ביטוח משנה

לחברת ביטוח דרוש/ה אנליסט/ית ביטוח משנה

עידור מחשבים בע"מ

23/11/2025

תיאור תפקיד:
לחברת ביטוח דרוש/ה אנליסט/ית ביטוח משנה
התפקיד כולל: הכנת דו"חות פנימיים עבור מבטחי משנה, בקרות סוקס, אפיון למערכות מידע ובדיקות תקינות לנתוני המשנה, דיווחי תביעות גדולות למבטחי משנה, הכנת סליפים וחומרים כחלק מחידוש חוזי המשנה, בקרות ואישורי פרודוקציה רבעוניים, טיוב נתונים ועבודה מול ממשקים
.
דרישות:
תואר אקדמאי בתחום הכלכלי \ סטטיסטי- חובה
ידע מצוין באקסל- חובה
שליטה טובה באנגלית- חובה
ניסיון קודם בביטוח משנה\ ביטוח – יתרון משמעותי
יכולת דיוק, ירידה לפרטים, עבודה בלחץ, ראיית תמונה רחבה, יכולת עבודה עם ממשקי פנים
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 6327
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

אחראי.ת גבייה לחברה מובילה ויציבה במרכז

אחראי.ת גבייה לחברה מובילה ויציבה במרכז

מגייסת

23/11/2025

תיאור תפקיד:
לחברה מובילה ויציבה בתחום התקשורת שממוקמת באזור המרכז דרוש/ה אחראי.ת גבייה לריכוז תהליכי הגבייה מלקוחות עסקיים בישראל תחומי אחריות:
ניהול ומעקב אחר הגבייה מתיק לקוחות בהיקף של כ 1M$ לחודש.
אישור הזמנות שירות/ציוד – ממשק שוטף מול מחלקת מכירות.
תקשורת שוטפת עם לקוחות החברה בכל נושא מערך הגבייה, משלוח חשבוניות, דוחות ייעודיים וכרטסת הנהלת חשבונות.
התאמות שוטפות מול הלקוחות וניהול כרטסות הלקוחות.
פגישות עבודה פרונטליות, שמירה על קשר רציף עם לקוחות החברה.
אפשרות ליום עבודה בשבוע מהבית
דרישות:
ניסיון קודם בגבייה ללקוחות עסקיים - חובה
הכרות עם ממשק סטורנקסט, ניפנדו ופורטלים נוספים - חובה
ידע בהנהלת חשבונות - יתרון
היכרות עם Netsuite – יתרון
יכולת ניהול מו"מ, אסרטיביות.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-3270
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

חשב/ת - המשרה בירושלים

חשב/ת - המשרה בירושלים

מגייסת

23/11/2025

תיאור תפקיד:
אני מגייסת חשב/ת למשרה מעולה עם המון פוטנציאל צמיחה, לחברה יצרנית תעשייתית הממוקמת בירושלים.
עבודה במחלקת הכספים ובכפיפות למנהל הכספים.
אחריות מא' ועד ת' על כל מערך הדוחות הכספיים של החברה.
ניהול בקרה תקציבית ותחזיות עבור כלל תקציבי החברה - הכנסות, הוצאות והשקעות.
מעורבות בהחלטות פיננסיות בהיבטי מלאי, תזרים ומיסוי.
ניהול צוות הנהלת חשבונות.
דיווחים להנהלת החברה.
עבודה מול רו"ח חיצוני בתהליכי ביקורת.
סביבת עבודה אנושית, מקצועית ומעולה.
תנאי עבודה מעולים למתאימים/ות.
דרישות:
רו"ח לאחר התמחות - חובה
ניסיון של תפקיד ע.חשב - יתרון משמעותי
ניסיון בתחומי כלכלה/אנליזה/תמחיר בחברה תעשייתית/מוצרי צריכה
ניסיון בבניית תקציב וביצוע בקרה תקציבית - יתרון
ראייה עסקית רחבה וכישורים אנליטיים ברמה גבוהה
יכולת תפקוד בתנאי לחץ וריבוי משימות
תודעת שירות ויחסי אנוש מעולים
תנאים מעולים למתאימים/ות
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: jb-3299
אזור: ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

חשב/ת לחברת מדיקל דיוויס ברמת החייל

חשב/ת לחברת מדיקל דיוויס ברמת החייל

מגייסת

23/11/2025

תיאור תפקיד:
לחברת מדיקל דיוויס (בת של ציבורית הנסחרת בנאסד"ק) ועוסקת בפיתוח וייצור מיכשור רפואי הממוקמת ברמת החייל דרוש חשב/ת בכפיפות לסמנכ"ל כספים. התפקיד כולל הבטחת פעילות חשבונאית תקינה ומדויקת של אירועים ועסקאות, בהתאם לדרישות הרגולציה והחוק, על מנת לתמוך בתהליכי קבלת החלטות עסקיות.
מה תעשה/י ביום-יום?
- אחריות לפעילות החשבונאית בחברה ולרישום נאות של הפעולות הפיננסיות בספרי החברה, תוך הקפדה על תקינה חשבונאית
- הקפדה על איכות, מהימנות ורלבנטיות של מידע פיננסי בחברה
- אחריות על דיווח, ניתוח ובקרת הוצאות המס (בפועל וחזויות) ודיווחים שוטפים
של החברה לרשויות
- עריכה ואיחוד הדוחות הפיננסים בחברה: חודשי, רבעוני, שנתי 
- ניהול ממשקי עבודה פנים וחוץ ארגוניים: רו"ח מבקר, רשויות המס והביטוח הלאומי, משרדי רו"ח, מוסדות פנסיה, רשויות שונות, ספקים ולקוחות מהותיים
דרישות:
- רו"ח מוסמך - חובה
- ניסיון של שנתיים כעוזר/ת חשב/חשב בחברת הייטק/ביוטק -חובה (אחרי תפקיד ראשון או שני כעוזר חשב או חשב)
- ניסיון בביקורת של חברה נסחרת בנסדאק– חובה, חובה, חובה, חובה
- אנגלית ברמה גבוהה
-יחסי אנוש מעולים
-משרדי החברה ברמת החייל (המשרה אינה היברידית)
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: jb-3274
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל /ת כספים וחשב /ת איחוד

מנהל /ת כספים וחשב /ת איחוד

מגייסת

23/11/2025

תיאור תפקיד:
אנחנו מגייסים מנהל /ת כספים וחשב/ת איחוד לחברה ציבורית מובילה בתחום הקמעונאות לתעשיית הפארמה. החברה ממוקמת בהרצליה פיתוח.
התפקיד כולל אחריות על הדוח הכספי המאוחד, לרבות הכנת דוחות סולו ומס של מספר חברות בנות בקבוצה, ניהול תזרים מזומנים, עמידה בתקינות IFRS ועמידה בדרישות רגולציה.
כפיפות לסמנכ"ל הכספים של הקבוצה.
תחומי אחריות עיקריים:
הכנת דוחות כספיים רבעוניים ודוחות מאוחדים בהתאם ל-IFRS.
קשר שוטף מול רואי החשבון המבקרים ומול יועצים חיצוניים וטיפול בסוגיות חשבונאיות.
ניהול בקרות ה SOX והתנהלות שוטפת מול מבקרי פנים.
הכנת דוח תזרים מזומנים קבוצתי.
ניהול ובקרה על צוות הנהלת החשבונות.
הכנת דוחות מס וטיפול בסוגיות מיסוי שונות.
פיקוח על תהליכי הכרה בהכנסה, חיוב, גבייה ומדדי הכנסות
דרישות:
רו"ח יוצא/ת BIG 4 או בעל/ת ניסיון בחברות ציבוריות חובה.
ניסיון בהכנת דוחות כספיים מאוחדים, דוחות סולו ודוחות מס.
ניהול תזרים מזומנים מורכב בקבוצת חברות
אנגלית ברמה טובה מאוד חובה.
שליטה מלאה באקסל חובה
עבודה בSAP יתרון.
יכולת התנהלות באופן עצמאי, בלו"ז צפוף ובריבוי משימות.
מוטיבציה גבוהה ויחסי אנוש מעולים.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-3277
אזור: שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת חשבונות לעבודה בצוות

מנהל/ת חשבונות לעבודה בצוות

מגייסת

23/11/2025

תיאור תפקיד:
לחברה גלובלית משגשגת דרוש/ה מנהל /ת חשבונות עד מאזן 
התפקיד כולל:
-ניתוח כרטסות ופקודות יומן.
-תחום ספקים: קליטת חשבוניות לרבות טיפול בתיקי ייבוא, וייצוא, הכנת תשלומים בהמחאות, מס"ב והעברות בנקאיות, הכנת דוחות רלוונטיים.
-קופה קטנה, החזרי הוצאות וקופות מזומנים
-רישום פקודות שכר
-בנקים: קליטת דפי בנק וביצוע התאמות, כרטיסי אשראי, דיווחים למע"מ ולמוסדות השונים
-רכוש קבוע: הקמת נכסים, חישובי פחת ורישום פקודות בספרים
תחום הנהלת חשבונות עד מאזן: ידע בהכנת ספרי הנהלת חשבונות לביקורת רו"ח. דהיינו, ניתוח יתרות, התאמות לאישורי יתרה, חתכים, התאמות נוספות.
החברה ממוקמת בתל אביב, קו רכבת.
שלושה ימים בשבוע עבודה מהבית. יומיים בשבוע עבודה במשרד.
דרישות:
מנהל /ת חשבונות סוג 3 / מדופלם
ניסיון של לפחות 3 שנים בהנהלת חשבונות עד מאזן בארגון.
ניסיון עבודה עם נטסוויט - יתרון משמעותי
יכולת אנליטית
אנגלית ברמה טובה- חובה
ניסיון בהתנהלות מול ספקים, רשויות מס ובנקים
ניסיון עבודה מול חול (ארהב) יתרון משמעותי
שליטה טובה מאוד באקסל
ניסיון בחשבות שכר יתרון משמעותי.
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-3297
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת חשבונות ספקים

מנהל/ת חשבונות ספקים

מגייסת

23/11/2025

תיאור תפקיד:
לחברה ציבורית מובילה בתחום קמעונאות לתעשיית הפארמה, דרוש/ה מנהל/ת חשבונות לתחום הספקים.
התפקיד כולל קליטת חשבונות, תשלומים, התאמות ספקים.
עבודה כחלק מצוות הנהלת חשבונות.
5 ימי עבודה, 8 שעות עבודה ביום.
העבודה במשרדי החברה בהרצליה פיתוח ואינה היברידית.
דרישות:
הנהלת חשבונות סוג 2 - חובה
ניסיון של שנתיים בהנהלת חשבונות תחום ספקים - חובה
שליטה בתוכנת SAP - יתרון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-3286
אזור: מרכז - תל אביב
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת משרד ועוזר/ת אישית

מנהל/ת משרד ועוזר/ת אישית

מגייסת

23/11/2025

תיאור תפקיד:
לחברה גדולה, ותיקה ומובילה בפריסה ארצית בתחום מוצרי הגמר לבית (קרמיקה, כלים סניטריים ועוד), הפועלת מול לקוחות עסקיים ופרטיים – דרוש/ה עוזר/ת אישית דינאמית, מאורגנת ובעלת ראש גדול, לתפקיד שמשלב תחומי אחריות מגוונים: סיוע אישי להנהלה, ניהול תחום כח אדם ונגיעה בהנה"ח בסיסית.
מה כולל התפקיד?
• סיוע אישי שוטף למנכ"ל ולבעלים של החברה
• טיפול בתהליכי גיוס עובדים: פרסום משרות, מיון, ראיונות, קשר עם חברות השמה
• ליווי קליטת עובדים וטיפול ברווחה ומשאבי אנוש
• ביצוע משימות אדמיניסטרטיביות מגוונות בליווי הנהלה בכירה
• סיוע בסיסי בתחום הנהלת חשבונות: מעקב תשלומים, עבודה מול הנה"ח פנימית
המשרה בבני ברק
דרישות:
ורבליות, סדר ויכולת תעדוף משימות ברמה גבוהה
עד 3 שנות ניסיון בעבודה כמנהל/ת משרד - חובה
ניסיון בגיוס עובדים ועבודה מול חברות השמה - יתרון משמעותי
ניסיון קודם או היכרות עם תחום הנהלת חשבונות (בסיסי) - חובה
שליטה בתוכנת Priority - יתרון משמעותי
השכלה רלוונטית בתחום משאבי אנוש / מנהל עסקים / הנה"ח
זמינות למשרה מלאה (התחלה בשעה 09:00)
הזדמנות להשתלב בתפקיד מפתח קרוב להנהלה הבכירה בחברה מובילה בתחומה!
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-3266
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

(Bookkeeper / Payroll Processor (Temporary Maternity Replacement

(Bookkeeper / Payroll Processor (Temporary Maternity Replacement

אר.ויי.בי. פלסמנט אגנסי בע"מ

23/11/2025

תיאור תפקיד:
We are a leading provider of Employer of Record and Employee Hosting services in Israel. We’re a growing scale-up in the fintech/employment space, dedicated to delivering exceptional solutions to our clients.
Position Overview:
We’re seeking an experienced, self-motivated Level 2 Bookkeeper to cover a temporary maternity leave for 3–5 months. The role offers flexible scheduling and can be structured as part-time employment or freelance (invoice). Ideal for a professional who is deadline-driven, detail-oriented, and can ramp up quickly.
Key Responsibilities:
    Assist in and prepare monthly payroll for 200+ employees.
    Expense reporting and tracking.
    Prepare monthly reports and statements.
    Bank monitoring and financial transactions.
    Accounts receivable / accounts payable.
    Ensure accurate handover and documentation at both the start and end of the coverage period.
דרישות:
Required Experience:
    Minimum 2 years bookkeeping experience (Israel).
    Israeli payroll accounting experience.
    Fluent Hebrew (required). English proficiency – advantage but not required.
    Proficiency in Microsoft Office, חשבשבת, עוקץ.
    Strong communication, organization, and attention to detail; consistent on deadlines; team player.
    Part-time (approx. 20–35 hours/week) with flexible hours (can be distributed across 3–5 days/week).
    Freelance/contract option available.

Location: Ramat Beit Shemesh (RBS) | Flexible hours | Part-time or Freelance
היקף משרה: משרה חלקית, משרה זמנית
קוד משרה: 619578
אזור: ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

Tax Associate

Tax Associate

אר.ויי.בי. פלסמנט אגנסי בע"מ

23/11/2025

תיאור תפקיד:
We specialize in handling complex tax and compliance issues for American individuals living outside the USA. Our firm provides tax preparation, bookkeeping, payroll, and consulting services. We are known for our expertise in addressing various tax challenges faced by US individuals abroad.
Job Description:
This is a full-time on-site role for a Tax Associate in our Jerusalem office. The Accountant will be responsible for managing tax and compliance issues for American individuals living overseas. Day-to-day tasks include tax preparation and client communication to ensure adherence to US tax laws.
דרישות:
Qualifications:
*Strong knowledge of US tax laws and regulations
*Minimum of 1-2 years experience in tax preparation
*Excellent communication and client management abilities
*Bachelor's degree in Accounting, Finance, or related field is a plus
*Certifications such as CPA or Enrolled Agent are a plus
*Attention to detail and strong analytical skills
*Ability to work efficiently in a fast-paced environment
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 967096
אזור: ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

Senior Bookkeeper

Senior Bookkeeper

אר.ויי.בי. פלסמנט אגנסי בע"מ

23/11/2025

תיאור תפקיד:
As a Senior Bookkeeper you’ll play a key role in strengthening our evolving finance department. You’ll manage accounts receivable, invoicing, deposits, and reconciliations, while also serving as a point of guidance for the bookkeeping team on more complex issues.


Key Roles and Responsibilities
    Manage AR, invoicing, and deposits.
    Upload and reconcile bank and credit card transactions.
    Perform reconciliations and record intercompany transactions
    Communicate regularly with customers, vendors, and internal stakeholders to resolve issues
    Support other bookkeepers with more complex financial questions
    Perform monthly, quarterly and annual closing procedures
    Contribute to improving and standardizing finance processes
    Performing other duties and ad-hoc special projects
    Ensure accuracy and compliance in financial records and reporting
דרישות:
Requirements:
    4+ years of experience in bookkeeping across a variety of tasks (not only one focus area)
    Bookkeeping certification (1+2 required, 3 an advantage)
    Strong Excel skills
    Professional English (written and spoken)
    Experience with ERP systems
    Strong attention to detail and accuracy
    Collaborative, team-player mindset with good communication skills
    Ability to work in a dynamic, changing environment with a positive can-do attitude
    Experience with NetSuite, a big plus
Full time position with a hybrid setup (3 days/week in our office the Azrieli Office building in Modiin)
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 539136
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל.ת תהליכי גזברות גלובליים

מנהל.ת תהליכי גזברות גלובליים

אלביט מערכות

23/11/2025

תיאור תפקיד:
לאתר החברה בחיפה, דרוש.ה מנהל.ת תהליכי גזברות גלובליים
תחומי אחריות
ניהול תהליכים בתחום הגזברות לשיפור וייעול הפעילות הפיננסית השוטפת, אשר כולל קשרי עבודה עם הבנקים בנושא ניהול חשבונות הבנק, ניהול סמכויות החתימה בבנקים, בחינת הוצאות המימון של החברה, ניהול מכשירים פיננסיים שונים, דיווחי תזרים מזומנים וכד’
ניהול, הטמעה ותפעול מערכות המידע של הגזברות העולמית של קבוצת אלביט - ניהול פרויקט הטמעת מערכת TMS בכל החברות בקבוצה (ישראל וחו"ל) בהיבט המקצועי הפיננסי , כולל בניית תכנית עבודה, מעקב ובקרה.
העבודה כוללת ממשקי עבודה מול ספק המערכת ומול גורמים פנים ארגוניים רבים.
ניהול שוטף של מערכות המידע של הגזברות - שיפור פתרונות קיימים, יישום פתרונות חדשים, פיתוח דוחות, הדרכות מקצועיות וכד’.
בחינה ושיפור טכנולוגי של תהליכים פיננסיים בגזברות הקבוצה – מתן פתרונות טכנולוגיים חדישים לשיפור וייעול פעילויות ותהליכים בתחום הגזברות
דרישות:
השכלה – תואר ראשון בכלכלה ו/או הנדסת תעשייה וניהול ו/או מנהל עסקים
ניסיון תעסוקתי בתחומי הגזברות ו/או הבנקאות (חובה)
ניסיון תעסוקתי בחברה גלובלית (יתרון)
גישה טכנולוגית מוכחת (חובה)
ניסיון בהטמעת פרויקטים טכנולוגיים (יתרון)
שליטה בשפות – עברית ואנגלית ברמה גבוהה כולל דיבור, קריאה וכתיבה (חובה)
יכולת הנעת עובדים, יכולת עבודה בתנאי לחץ ותיעדוף משימות, כישורי אדמיניסטרציה
*הפניה מיועדת לנשים וגברים כאחד
**רק פניות מתאימות יענו
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 5562
אזור: צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהלת חשבונות בכירה לארגון מוביל M במעלה אדומים

מנהלת חשבונות בכירה לארגון מוביל M במעלה אדומים

חברה דיסקרטית

23/11/2025

תיאור תפקיד:
מנהלת חשבונות בכירה לניהול צוות+ הכנת משכורות
העבודה היא בארגון מוביל במעלה אדומים
משרה מלאה וקבועה
8 שעות
משכורת התחלתית 18,000 ותנאים מעולים
דרישות:
סוג 3 בהנהלת חשבונות חובה
ניסיון בתפקיד זהה חובה
נכונות לעבוד במעלה אדומים
משרה מלאה
5 ימים
8-16
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 18084
אזור: ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

עוזר/ת חשב/ת לקבוצת חברות מובילה בתחום יבוא והפצה בענף הרכב

עוזר/ת חשב/ת לקבוצת חברות מובילה בתחום יבוא והפצה בענף הרכב

Gal HR - השמה בתחומי המדיקל, פיננסים ובכירים

23/11/2025

תיאור תפקיד:
לקבוצת חברות בתחום יבוא והפצה בענף הרכב דרוש/ה עוזר/ת חשב/ת.
במסגרת התפקיד: ניהול שוטף של חברות הבת, הכנת דוחות כספיים ודוחות מס, סיוע בהכנת דוחות שונים בנושאי תקציב, תמחיר, תחזיות, מיסוי, בקרה ועוד.
*המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד*
דרישות:
- רו"ח מוסמך/ת.
- ניסיון של 3 שנים לפחות בתפקיד דומה כעוזר/ת חשב.
- שליטה מלאה ביישומי Office ו-Excel בפרט.
- אחריות, דיוק ותשומת לב לפרטים.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 17668
אזור: מרכז - מודיעין
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
< 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 >

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!