חיפוש
לחיפוש משרות

איזור אישי

דרושים לפי תחומים

דרושים לפי אזור

דרושים לפי מילות מפתח

דרושים לפי חברות

משרות בלעדיות

דרושים ללא קובץ קו"ח

כניסה לסוכן המשרות

הרשמה לסוכן המשרות

משרות חמות

חברות מגייסות

סנטר נכסים AC נכסים פינגווין Softwave

118 - 91 מתוך 118

דרושים בתחום כלכלה ושוק ההון

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
 
לין ביכלר משאבי אנוש - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: לין ביכלר משאבי אנוש

תיאור:

כלכלן/ית בקרת השקעות לארגון פיננסי בפ"ת
התפקיד כולל: שערוך נכסים, חישובי תשואה, הכנת דיווחים רגולטוריים, עבודה מול מחלקת השקעות, ביצוע בקרות ודיווחים שוטפים על מכלול תחומי הפעילות בחטיבת השקעות, עבודה מול חדרי מסחר וכו'.
משרה מלאה א'-ה' 08:00-16:30
נא לציין צ"ש. קליטה לארגון!

דרישות:

תואר ראשון בכלכלה / מימון / חשבונאות.
שליטה בישומי אופיס בעיקר אקסל ברמה גבוהה הכרת שוק ההון - חובה!
ניסיון קודם בבקרה בתחום השקעות או עבודת בק אופיס - יתרון.
יכולת עבודה בצוות. אנגלית ברמה טובה.

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

31773
 
 
לין ביכלר משאבי אנוש - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: לין ביכלר משאבי אנוש

תיאור:

עוזר/ת מקצועי/ת לארגון פיננסי ברמת גן
התפקיד כולל ביצוע משימות אנליטיות ותפעוליות, הפקת דוחות מכירה וניתוחם, ניתוח מבצעים , ניתוח שימור תיקים של לקוחות , בניית מצגות ונתונים , שיפור תהליכים וכו'.
משרה מלאה 8 שעות ביום
נא לציין צ"ש.
קליטה לארגון!

דרישות:

תואר אקדמאי .
יכולת חשיבה אנליטית
שליטה באקסל ופוואר פוינט ברמה גבוהה.
שליטה במערכות מחשב.

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

32167
 
 
לין ביכלר משאבי אנוש - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: לין ביכלר משאבי אנוש

תיאור:

קצין /ת בקרה וציות מתחיל/ה לארגון פיננסי ברמת גן
התפקיד כולל ביצוע בקרות ציות בקבוצה בתחומי הביטוח והפנסיה לשם וידוא קיום הוראות הדין בחברה על ידי כלל האגפים, סקירת תהליכים באגפים העסקיים, דיווח אודות ממצאים ומעקב אחר תיקונם, ניהול מקצועי של דרישות הציות מול מנהלים בכירים וממשקים מרובים.
משרה מלאה +נכונות לש"נ.
נא לציין צ"ש
קליטה לארגון!

דרישות:

תואר ראשון - חובה. יתרון משמועתי לתואר פיננסי
הכרות עם בקרה, ביקורת sox -יתרון .
הכרות עם עולם הביטוח ו /או הגמל, פנסיה - יתרון.
יחסי אנוש מעולים.

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

32048
 
 
לין ביכלר משאבי אנוש - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: לין ביכלר משאבי אנוש

תיאור:

רכז/ת גביה עם ידע באקסל לארגון ברמת גן
התפקיד כלל גביית חובות מעסיקים , התנהלות מול מעסיקים, בדיקה וגבית חובות שנוצרו עקב אי תשלום או תשלום חלקי, ניתוח דוחות , עבודה מול לשכה משפטית, וכו'.
משרה מלאה א'-ה' 9 שעות
שכר 7
קליטה לארגון!

דרישות:

תואר ראשון בכלכלה / מנהל עסקים / הנהלת חשבונות סוג 3
אקסל – ברמה גבוהה ברמת נוסחאות
ניסיון בגביה – לפחות שנה
ניסיון בתחום הפנסיה והגמל - יתרון

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

32042
 
 
לין ביכלר משאבי אנוש - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: לין ביכלר משאבי אנוש

תיאור:

רפרנט/ית תפעול השקעות ניהול תיקים לארגון פיננסי בפ"ת .
התפקיד כולל תפעול השקעות בתיקים מנוהלים, ביצוע בקרות שוטפות לנתוני הלקוחות, דיווחים רבעוניים ללקוחות, הכנת נתונים לדיווח לרשות ני"ע, מגבלות השקעה, קידום וייעול תהליכים במחלקה וכו'.
משרה מלאה 8.5 שעות
נא לציין צ"ש
קליטה לארגון!!!!!!

דרישות:

תואר ראשון בתחום הפיננסי.
לפחות 3 שנים ניסיון בתפעול השקעות - חובה
היכרות ברמה גבוהה עם מערכת דנאל - חובה
היכרות ברמה גבוהה עם אקסל – חובה

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

31985
 
 
לין ביכלר משאבי אנוש - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: לין ביכלר משאבי אנוש

תיאור:

לבית השקעות מוביל דרוש/ה רפרנט/ית בק אופיס למחלקת קופות גמל ופנסיה!
התפקיד כולל: הזנת נתונים למערכת, בקרת טפסים, הקמת קופות במערכות בנקאיות ועבודה מול ממשקים פנים ארגוניים. התפקיד מקנה דריסת רגל ראשונית בתחום שוק ההון! אופציות קידום ופיתוח בהמשך! אופציות למימון לימודים!
 תנאים: משרה מלאה ימים א'-ה', 8:30-17:00 עם נכונות לשעות נוספות! שכר גלובלי 6,000 ש"ח+ ש.נ + נסיעות מוגדלות של 350 ש"ח- כל חצי שנה השכר עולה בהדרגה.
קליטה כעובד/ת בית ההשקעות מהיום הראשון !
חניה בבניין + הסעות מתחנות רכבת מרכזיות, אירועי רווחה שווים, קרן השתלמות לאחר כשנה ועוד... 

דרישות:

 בגרות מלאה- חובה! תואר ראשון פיננסי - יתרון! שליטה ביישומי האופיס- חובה! ניסיון בתפקידי בק אופיס- יתרון יכולת סדר, ארגון ודייקנות ברמה גבוהה יכולת עבודה בצוות, יחסי אנוש טובים



--------------------------------------------
למשרות נוספות היכנסו http://www.l-b.co.il
מוזמנים גם לעשות לנו לייק http://www.facebook.com/lynnbichler

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה, לפי שעות

קוד משרה:

32014
 
 
לין ביכלר משאבי אנוש

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: לין ביכלר משאבי אנוש

תיאור:

לארגון מוביל בעמק חפר דרוש/ה מתאם/ת פרוייקטים לוגיסטיים
אחריות על ניהול מלאי קונסיגנציה וזמינות תרופות למרשמים,
הפקת דו"חות וביצוע בקרה
אחריות להוצאת הזמנות רכש שוטפות וזמינות מלאי של מוצרים נרכשים שונים במחסני החברה,
איתור מוצרים וספקים חדשים, ניהול מו"מ עם ספקים
משרה מלאה באתר בעמק חפר
משרה מלאה 8-17

דרישות:

תואר ראשון בתעשייה וניהול/כלכלה/רכש ולוגיסטיקה - חובה
תואר בתעשייה וניהול/כלכלה/רכש ולוגיסטיקה - יתרון
יכולת הבנת תהליכים והנעתם
הכרות תוכנת PRIORITY - יתרון

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

32000
 
 
דרך חדשה גיוס והשמת עובדים - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לגוף פיננסי מוביל בתחומו בתל-אביב, דרוש/ה מנהל/ת צוות תפעול מסחר עצמאי,
התפקיד:
ניהול צוות של 6 עובדים, העוסקים בטיפול בהתאמות בנקים, ברוקרים ובורסה
טיפול בתשלומים וניהול כספי הלקוחות בבנקים
עבודה מול ממשקים פנים ארגוניים וחוץ ארגוניים(בנקים, ברוקרים)
בקרות
ניהול פיתוחים תפעוליים
תפעול שוטף של משימות הצוות
חובה נסיון מתפקיד דומה!!
סביבת עבודה איכותית ודינאמית +שכר ותנאים מצויינים למתאים/ה!!

דרישות:

תואר ראשון –חובה
ידע נרחב בתקנון הבורסה ובחוקי העזר.
נסיון בתפקיד ניהולי- חובה
נסיון בתפעול- ני"ע וכספים חובה
אקסל ברמה גבוהה- חובה
אנגלית ברמה גבוהה – חובה

מיקום המשרה:

דרום, מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-01205
 
 
לין ביכלר משאבי אנוש - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: לין ביכלר משאבי אנוש

תיאור:

בית תוכנה פיננסי מוביל דרוש/ה רפרנט/ית תפעול ובקרת גמל בעלי/ת ניסיון בתחום במסגרת התפקיד: עבודה תפעולית שוטפת בתחום הגמל, בקרות ודוחות שוטפים, מתן מענה ומידע ועוד.
משרה מלאה ימים א-ה (ש.ע נוספות וימי שישי בעת הצורך) קליטה לחברה מובילה מהיום הראשון קרן השתלמות + סיבוס לארוחות ועוד ** נא לציין ציפיות שכר

דרישות:

ניסיון בעבודת בק אופיס קופות הגמל / בדסק שירות בתחום קופות הגמל /בחברות מנהלות קופות גמל או חברות ביטוח
שליטה טובה בתוכנות אופיס בדגש על אקסל יסודיות השכלה אקדמאית - יתרון משמעתי

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

31466
 
 
לין ביכלר משאבי אנוש - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: לין ביכלר משאבי אנוש

תיאור:

משמר/ת פנסיוני/ת לבית השקעות מוביל.
התפקיד כולל שימור מוצרים פנסיונים (פנסיה, גמל, השתלמות).
התפקיד משלב עבודה טלפונית ועבודת שטח .
משרה מלאה +נכונות לש"נ
בסיס 7-8 בהתאם לניסיון+ עמלות גבוהות !!!!!!
קליטה לארגון!

דרישות:

רישיון פנסיוני -חובה .
ניסיון במכירות -חובה .



--------------------------------------------
למשרות נוספות היכנסו http://www.l-b.co.il
מוזמנים גם לעשות לנו לייק http://www.facebook.com/lynnbichler

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה, לפי שעות

קוד משרה:

30985
 
 
לין ביכלר משאבי אנוש - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: לין ביכלר משאבי אנוש

תיאור:

נציג/ת קשרי לקוחות פנסיה וגמל-למסלול שיווק פנסיוני.
התפקיד כולל מתן מענה לשיחות נכנסות של עמיתים בכל תחומי הפנסיה והגמל .
*יכול להתאים למועמדים/ות שבתהליך הוצאת רישיון פנסיוני *
* בעלי/ת תואר פיננסי יכולים/ות לאחר 3 חודשים במוקד בממוצע ,להיכנס למסלול לשיווק פנסיוני, ללמוד על חשבון החברה +
התמחות ובסופו לקבל רישיון משווק פנסיוני
שעות העבודה 9 שעות עבודה 08:00-17:00 + שעות נוספות במידת הצורך מענה ללקוחות עד השעה 16:00 לאחר השעה 16:00 יש עבודה תפעולית
שכר ממוצע 7000-8000 בהתאם לניסיון /כישורים + תנאים סוציאליים מעולים!

דרישות:

 בגרות מלאה / מועמדים שמיועדים למסלול שיווק פנסיוני
אקדמאים בעלי תואר פיננסי - יתרון
יחסי אנוש טובים . יכולת עבודה בצוות .



--------------------------------------------
למשרות נוספות היכנסו http://www.l-b.co.il
מוזמנים גם לעשות לנו לייק http://www.facebook.com/lynnbichler

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה, לפי שעות

קוד משרה:

31303
 
 
genetics-hr - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
טלפון: 0547778644
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

ניתוח מניות וחוב של חברות סחירות בבורסה, מתן המלצות למנהלי השקעות, השתתפות בישיבות ודיונים פרונטליים.
עבודה מול מנהלי מחקר, צוות מחקר ומנהלי השעות, חברות חתמים, חברות מחקר וייעוץ.

דרישות:

תואר ראשון בראיית חשבון / כלכלה/מנע"ס
2-3 שנות ניסיון כאנליסט/ית חוב ומניות- חובה!
אקסל ואנגלית ברמה גבוהה
ניסיון קודם בהכנת מודלים של הערכת שווי
הכנת מצגות

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00001
 
 
genetics-hr - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
טלפון: 0547778644
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברת השקעות מובילה דרוש.ה נציג.ת טלמיטינג לתיאום פגישות בתחום המוצרים הפיננסים.
**התפקיד מאפשר אחרי חצי שנה סטאז' פיננסי בהתאם לעמידה ביעדים.
התפקיד כולל הוצאת שיחות ללקוחות,
גיוס לקוחות חדשים ,הגדלת מאגר הלקוחות הקיים ותיאום פגישות לסוכנים.
העבודה חמישה ימים בשבוע.



דרישות:

ניסיון במכירות- חובה
תואר בכלכלה/ רישיון לשיווק השקעות- יתרון 
**שכר מתגמל ובונוסים גבוהים למתאימות.ים

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00002
 
 
Experis Israel

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן

תיאור:

אוהבים /ות נתונים? בעלי /ות הבנה עסקית?
תכנית Experis Academy מכניסה אתכם /ן לתחום הכי חם בעולם האנליטיקה!
במסלול Academy BI תלמדו לעומק פיתוח בכלי BI בסביבת Microsoft.
הלמידה כוללת - SSIS,SSRS,Power BI ו-Qlik Sense
בוגרי /ות התוכנית מתחילים /ות לעבוד מיד בסיום המסלול אצל מגוון לקוחותינו.
אין צורך בידע או ניסיון בפיתוח מערכות BI.
הכשרה בנושאים הנדרשים תעשה ללא עלות לפני הכניסה לתפקיד.

דרישות:

דרישות: תואר ראשון ומעלה בממוצע 80.
בתחומים הבאים: כלכלה, חשבונאות, מנהל עסקים, הנדסת תעשיה וניהול, מתמטיקה, סטטיסטיקה, מדעים מדוייקים.
פסיכומטרי 630 ומעלה.
אוריינטציה טכנולוגית חזקה ויכולות לוגיות /אנליטיות גבוהות.
ידע בסיסי במסדי נתונים וב-SQL /ניסיון בתכנות - יתרון משמעותי. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

מיקום המשרה:

דרום, מרכז, צפון, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

( JB-300 )
 
 
Experis Israel

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן

תיאור:

אוהבים /ות נתונים? בעלי /ות הבנה עסקית?
תכנית Experis Academy מכניסה אתכם /ן לתחום הכי חם בעולם האנליטיקה!
במסלול Academy BI תלמדו לעומק פיתוח בכלי BI בסביבת Microsoft.
הלמידה כוללת - SSIS,SSRS,Power BI ו-Qlik Sense
בוגרי /ות התוכנית מתחילים /ות לעבוד מיד בסיום המסלול אצל מגוון לקוחותינו.
אין צורך בידע או ניסיון בפיתוח מערכות BI.
הכשרה בנושאים הנדרשים תעשה ללא עלות לפני הכניסה לתפקיד.

דרישות:

דרישות: תואר ראשון ומעלה בממוצע 80.
בתחומים הבאים: כלכלה, חשבונאות, מנהל עסקים, הנדסת תעשיה וניהול, מתמטיקה, סטטיסטיקה, מדעים מדוייקים.
פסיכומטרי 630 ומעלה.
אוריינטציה טכנולוגית חזקה ויכולות לוגיות /אנליטיות גבוהות.
ידע בסיסי במסדי נתונים וב-SQL /ניסיון בתכנות - יתרון משמעותי. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

מיקום המשרה:

דרום, מרכז, צפון, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

( JB-300 )
 
 
אספייר גלובל

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: HR

תיאור:

Aspire Global, a public traded online gaming company is seeking a Financial Analyst to join our financial department

- Collecting data from account managers and company systems
- Monitoring marketing department expenses
- Preparing weekly and monthly forecasts for management
- Monitoring and analyzing trends and KPIs on a monthly basis
- Taking part in the month-end reporting tasks
- Monitoring expenses Vs budget
- Monitoring prepayment accounts
- Verify reconciliation between Priority and other company systems/Source's
- Reviewing and approving payments to business partners
- Providing financial support to B2C and B2B account managers
- Communication with relevant departments
















דרישות:

- Bachelors' degree in Economics – a must
- 2-4 years of experience working in the financial department
- Experience and deep knowledge of Excel and BI tools
- Excellent written and verbal English level
- Budget monitoring experience – a big advantage
- Experience from an internet company (especially from the gaming industry) - an advantage
- Experience working on ERP system
- Advanced analytical skills, ability to learn quickly, to work independently and under pressure
- Details oriented, organized, motivated, dynamic, multi-tasking, team player, responsible

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00190
 
 
בועז מנדלביץ – שירותי משאבי אנוש

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

למערך המכירות לסוכנים בגוף פיננסי מצליח דרוש/ה:
מפקח פיננסי
לצורך קידום מכירות מוצרים פיננסים לסוכנים.

דרישות:

דרישות התפקיד:
-רישיון ייעוץ, שיווק השקעות מטעם הרשות לניירות ערך – חובה.
-רישיון ייעוץ, שיווק פנסיוני מטעם משרד האוצר – יתרון.
-תודעת שירות ומכירות גבוהה.
-ניסיון בעבודה מול סוכנים קודם – יתרון.

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

803
 
 
אנטרופי יועצים בע"מ

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

יועץ לניהול סיכוני IT וסייבר
לקבוצת אנטרופי המספקת ליווי הוליסטי ללקוחות, מתן שירותי יעוץ בנושאי ממשל תאגידי, ניהול סיכונים, רגולציה, בקרה, פיתוח ארגוני ועוד. דרוש יועץ במחלקת ניהול סיכוני SOX, IT וסייבר.

דרישות:

התפקיד כולל:
יעוץ לחברות בארץ ובחול, במגוון רחב של פעילויות בגופים עסקיים, פיננסים, ממשלתיים, מלכ"רים ועוד.
ביקורת מערכות מידע וסייבר
סקרי סיכוני IT
יישום נהלי SOX/ ISOX
עבודה מול רו"ח מבקר
הטמעת הוראות רגולטוריות
עבודה מול לקוחות
דרישות:
תואר ראשון (כלכלה/ חשבונאות/ מנהל עסקים/ תעשיה וניהול וכדומה) - חובה
ניסיון בתחום הבקרה - חובה
שליטה גבוהה בתוכנות ה-Office - חובה
ניסיון בביקורת מערכות מידע או ITGC של כשנה
אנגלית ברמה גבוהה

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00028
 
 
אנטרופי יועצים בע"מ

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

    מחפשים יועץ/ת לניהול סיכונים

דרישות:

ניסיון של שנתיים בתחום ניהול הסיכונים - יתרון
תואר ראשון 
יחסי אנוש מצוינים ותודעת שירות גבוהה
בעל/ת יכולת עבודה עצמאית ותחת לחץ, ולמידה מהירה של שיטות עבודה
אחריות ומקצועיות ליישום משימות בלו"ז מוגדרים





מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00026
 
 
אנטרופי יועצים בע"מ - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

חב' אנטרופי יועצים מגייסת יועץ/ת מתחום ה SOX
מה אנחנו מציעים?
פרוייקטים מגוונים, עבודה מאתגרת, ייעוץ בחברות מובילות בשווקים שונים ובמגוון תעשיות, סביבת עבודה מהנה ואיכפתית

דרישות:

מה אנחנו מחפשים?
גישה טובה ומוטיבציה
תודעת שירות גבוהה
יכולת עבודה  עצמאית ולמידה מהירה של שיטות עבודה

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00027
 
 
אוניברסיטת בן גוריון בנגב

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

דרוש/ה
תומכ/ת מנהלי/ת לחוקרים
סגן נשיא ודיקן למו"פ
תיאור תפקיד:
א. תמיכה מנהלית כוללת במספר חוקרים. טיפול בכלל הפעולות והנושאים המנהליים הנדרשים לביצוע המחקר, בתאום עם יחידות מטה האוניברסיטה לרבות: הרשות למו"פ, אגף הכספים ואגף משאבי אנוש.
ב. ניהול סעיפי המחקר והקרנות של החוקרים: ייעוץ ומעקב אחר ניצול תקציבי המחקר ודיווח על ניצולו.
ג. טיפול בנסיעת החוקרים להשתלמויות ולכנסים: הגשת בקשה לנסיעה לכנס, טיפול בתשלום דמי רישום לכנס, כרטיסי טיסה, לינה, אש"ל וכו'.
ד. מתן סיוע מנהלי לתלמידי המחקר של החוקרים וטיפול בסטודנטים בינ"ל – ויזות, ביטוחי בריאות, מעונות עם היחידה לקשרים אקדמיים בינלאומיים.
ה. הוצאת דרישות רכש ומעקב אחר הוצאת ההזמנות בתאום מחלקת הרכש והספקה באגף הכספים.
ו. הזרמה ומעקב אחר הוצאת הוראות תשלום, העברות פנימיות, הזמנת שירותים פנימיים, תשלומים עבור שירותי מעבדה, נסיעות ואש"ל ומעקב אחר ביצוען.
ז. הזרמת מנויים להעסקת עובדים ומלגות לסטודנטים ע"ח תקציבי החוקרים, בתאום עם אגף משאבי אנוש ומזכירויות פקולטות.
ח. סיוע מנהלי בארגון כנסים ומפגשים בתחומי פעילות החוקרים בארץ ובחו"ל, כולל טיפול באורחים- תשלומים לאורחים, הזנת לינה, הסעות וכו'.
ט. קבלת הנחיות מהחוקרים ועדכונם בכל הנעשה בסעיפי הקרנות והמחקרים המנוהלים על ידם.
י. מתן סיוע וגיבוי לצוות תומכי מנהלה למחקר, בהתאם לצורך.
יא. ביצוע מטלות בהתאם להנחיות הממונה.
יב. כפיפות: סגן הנשיא ודיקן למו"פ.

דרישות:

דרישות תפקיד:
א. תואר אקדמי - רצוי בכלכלה, מנע"ס, ניהול.
ב. ניסיון בעבודה בנושאים רלוונטיים.
ג. ניסיון בעבודה עם מערכות כספים.
ד. שליטה בשפה האנגלית ברמה טובה מאוד.
היקף: 100%

מיקום המשרה:

דרום

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00284
 
 
ביפ ישומיים פסיכולוגים - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

עבודה במוקד טלפוני של מכירות ותאום פגישות , עבור חברות נדל"ן ובתי השקעות.
המוקד נמצא בגוש דן. שעות העבודה : 09:30 - 16:00 , בימים א-ה.
יש אפשרות לחצי משרה ( 4 שעות).
תינתן הכשרה בת 3 שבועות בשכר במשרדי החברה.
שכר שעתי + בונוסים + תנאים סוציאליים מלאים. תוספות שכר לאחר תקופת נסיון ו/או לבעלי נסיון מוקדם

דרישות:

אין דרישות מוקדמות

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

לפי שעות

קוד משרה:

om
 
 
חברה דסקרטית - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן

תיאור:

דרוש/ה כלכלן/ית בעל/ת ניסיון למחלקת ליווי פיננסי בבניה

***משרדי החברה במתחם הבורסה ברמת גן***

המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
סודיות מובטחת
רק פניות מתאימות תענינה

דרישות:

***משרדי החברה במתחם הבורסה ברמת גן***

  • רציני/ת, אחראי/ת.
  • יכולת עבודה בצוות 
  • בוגר/ת תואר ראשון בכלכלה/ ראיית חשבון/ מנהל עסקים/ סטטיסטיקה/הנדסה
  • שליטה מלאה ביישומי "אופיס":  excel, word

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00001
 
 
Deloitte - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: שירה

תיאור:

ל-.Deloitte פירמת הייעוץ המובילה והגדולה בעולם, דרוש/ה  רפרנט/ית בק אופיס לקבוצת הנאמנויות בחטיבת הייעוץ הכלכלי.
קבוצת הנאמנויות עוסקת בפיקוח על עמידתם של מנהלי קרנות נאמנות וקרנות סל בהתחייבויותיהם על פי חוק תקנות ותשקיף.
צוות הנאמנויות ב- Deloitte מספק מענה מקצועי ובלתי תלוי ללקוחותיו, המבוסס על ניסיון עשיר בתחום הפיקוח על עמידה ברגולציה בישראל.
תיאור המשרה:
התפקיד כולל בדיקת ואישור דוחות שנתיים, דוחות כספיים ופרסומים של קרנות נאמנות.
עבודה מול מנהלי קרנות נאמנות מבתי השקעות שונים, ומול רואי חשבון שונים.
משרה מלאה במגדלי עזריאלי תל אביב

דרישות:

•תואר אקדמאי בתחום פיננסי
•אקסל ברמה טובה מאוד- חובה
•ניסיון בעבודת בק אופיס מבנק/בתי השקעות – יתרון משמעותי
•ניסיון בתפקיד דומה - יתרון משמעותי
•יכולת ירידה לפרטים, סבלנות, דייקנות, עבודה מסודרת, תודעת שירות גבוהה
•יכולת עבודה בצוות ובתנאי לחץ וסביבת עבודה דינאמית

אנו ב-Deloitte מאמינים כי גיוון והכלה בקרב אנשינו הוא מרכיב קריטי בהצלחה שלנו
ולכן אנו מטפחים תרבות ארגונית שמכילה ומאמצת גיוון על כל צורותיו.

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

6647
 
 
Deloitte - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: שירה

תיאור:

לDeloitte - הפירמה המובילה והגדולה בעולם לשירותי יעוץ וראיית חשבון דרוש/ה יועץ/ת למחלקת ניהול סיכוני IT הנמצא בתהליכי גדילה וצמיחה. מגייסים לכלל הדרגות: החל מג'וניורים ועד לדרגות סניור מנג'ר
תיאור המשרה:
הצוות מתמחה בזיהוי ואיתור סיכונים טכנולוגיים, תוך מציאת פתרונות ושיפור המערכות והתהליכים בארגון למניעת פגיעה פוטנציאלית בעסק ומזעור סיכונים
באמצעות מומחים מקומיים בעלי ניסיון גלובלי בפרויקטים מורכבים, מתודולוגיות ייחודיות וכלים טכנולוגיים.
המחלקה מספקת מגוון שירותים כגון:
סקרי סיכוני מערכות מידע.
ביקורת מערכות מידע חיצונית ופנימית.
הערכת מוכנות ומתן חוו"ד ללשכת שירות (SOC, ISAE 3402).
ייעוץ ובדיקות בקרות אוטומטיות בתהליכים עסקיים בארגון ומערכות ERP ו-CRM.
ייעוץ בנושא מערך הרשאות והפרדת תפקידים (SOD) במערכות מידע ותהליכים עסקיים.
ביסוס מתודולוגיות ויכולות בהיבטי ניהול סיכוני IT בנושא הענן והדיגיטל.

דרישות:

- תואר ראשון רלוונטי (הנדסת תעשי וניהול מנע"ס עם התמחות במערכות מידע ראיית חשבון) - חובה
- 1-2 שנות ניסיון בניהול סיכוני IT - יתרון.
- אנגלית ברמה גבוהה - חובה.

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

6662
 
 
Deloitte

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: שירה

תיאור:

לDeloitte דרוש/ה Support Center Analyst משרד נצרת
פירמת הייעוץ וראיית החשבון הגדולה והמובילה בעולם, בישראל Deloitte מספקת שירותי ביקורת, מס, ניהול סיכונים, ייעוץ כלכלי-פיננסי וייעוץ ניהולי בתחומי אסטרטגיה, תפעול, טכנולוגיה והון אנושי.

אנחנו מגייסים לתמיכה בצוותי הביקורת שלנו Support Center Analyst:
סיוע בהכנת מסמכי ביקורת ובתהליך התיעוד
איתור ועיבוד מידע הכרחי לעבודת הביקורת

דרישות:

מהן הדרישות?
שליטה במערכות Office בדגש על Excel
שליטה באנגלית
כושר ביטוי גבוה בע"פ ובכתב
העבודה במשרדינו בנצרת, אפשרות למשרה חלקית – מתאים גם לסטודנטים

אנו ב- Deloitte מאמינים כי גיוון והכלה בקרב אנשינו הוא מרכיב קריטי בהצלחה שלנו ולכן אנו מטפחים תרבות ארגונית שמכילה ומאמצת גיוון על כל צורותיו.

סוג משרה:

משרה מלאה, משרה חלקית

קוד משרה:

6259
 
 
Deloitte

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לDeloitte - הפירמה המובילה והגדולה בעולם לשירותי יעוץ וראיית חשבון דרוש/ה מתמחה בתחום הנדל"ן לחטיבת הייעוץ הכלכלי.
- ניהול פרויקטים בתחום הנדל"ן וקבוצות הרכישה.
- אחריות על כל תחום ההתנהלות הפיננסית בתחום הנדל"ן.
- אינטראקציה מול ממשקים פנים וחוץ ארגוניים.
עבודה במשרה מלאה במשרדי הפירמה ובמשרדי הלקוח בתל אביב.

דרישות:

- בוגר/ת תואר ראשון בחשבונאות*/ כלכלה ומינהל עסקים – חובה (*חשבונאות לאחר הסמכה)
-שליטה באקסל ובאנגלית ברמה גבוהה- חובה.
רמה אישית גבוהה, יכולת אנליטית, ראש גדול, תודעת שירות גבוהה ויחסי אנושים מעולים.
רקע בתחום הנדל"ן- יהווה יתרון.

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

6543
 
 
Deloitte - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: שירה

תיאור:

ל-Deloitte פירמת הייעוץ המובילה והגדולה בעולם, דרוש/ה רפרנט/ית בק אופיס לקבוצת הנאמנויות בחטיבת הייעוץ הכלכלי.
קבוצת הנאמנויות עוסקת בפיקוח על עמידתם של מנהלי קרנות נאמנות וקרנות סל בהתחייבויותיהם על פי חוק תקנות ותשקיף.
צוות הנאמנויות ב- Deloitte מספק מענה מקצועי ובלתי תלוי ללקוחותיו, המבוסס על ניסיון עשיר בתחום הפיקוח על עמידה ברגולציה בישראל.

תיאור המשרה:
התפקיד כולל מעקב אחר עמידת קרנות נאמנות במגבלות רגולטורויות ומגבלות מתוקף מדיניות ההשקעות הייחודית של כל קרן.
עבודה מול מנהלי קרנות נאמנות מבתי השקעות שונים.
משרה מלאה במגדלי עזריאלי תל אביב

דרישות:


•תואר אקדמאי בתחום פיננסי- חובה
•אקסל ברמה טובה מאוד- חובה
•ניסיון בעבודת בק אופיס מבנק/ בתי השקעות – יתרון משמעותי
•יכולת ירידה לפרטים, סבלנות, דייקנות, עבודה מסודרת, תודעת שירות גבוהה

אנו ב-Deloitte מאמינים כי גיוון והכלה בקרב אנשינו הוא מרכיב קריטי בהצלחה שלנו
ולכן אנו מטפחים תרבות ארגונית שמכילה ומאמצת גיוון על כל צורותיו.

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

6653
 
חיפוש עובדים Jobnet דרושים - חיפוש עבודה גיוס עובדים לימודי מקצוע קורות חיים הצהרת נגישות
Facebook Linkedin