דרושים בתחום כלכלה ושוק ההון

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 73 משרות עבודה בתחום כלכלה ושוק ההון

בעמוד זה ניתן למצוא מגוון משרות ואף לבצע סינון של משרות דרושים בתחום "כלכלה ושוק ההון" לפי היקף משרה, אזור בארץ וסוג משרה. ניתן למצוא משרות כגון : יועץ השקעות, כלכלן, ברוקר ועוד.

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת אגף זכיינות בחיטבת זכיינות חברת חוצה ישראל

מנהל/ת אגף זכיינות בחיטבת זכיינות חברת חוצה ישראל

נישה

17/10/2025

תיאור תפקיד:
חברת חוצה ישראל בע"מ ("החברה"), חברה ממשלתית המופקדת מטעם הממשלה על תכנון וביצוע פרויקטים של תשתיות תחבורה מורכבים בפריסה ארצית, פועלת לאיתור ובחירה של המועמד המתאים ביותר לתפקיד מנהל/ת אגף זכיינות.
תיאור התפקיד ותחומי אחריות:
· מנהל/ת אגף בכפיפות לסמנכ"ל חטיבת זכיינות.
ניהול אגף זכיינות כולל:
· ניהול תהליכי ייזום, בקרה וליווי של היבטים שונים בפרויקטים זכיינים שבאחריות החברה.
· הובלה של ניתוחים פיננסיים, בניית מודלים, ביצוע ניתוחים מקצועיים, הסקת מסקנות, גיבוש משמעויות ופתרונות בהתבסס על חומר אינטרדיסציפלינרי, והצגתם בחברה ומחוצה לה.
· הובלה וניהול פעילויות מגוונות ומורכבות מול גורמי הממשלה הרלוונטיים, הזכיינים וגורמים נוספים.
· הפעלת יועצים חיצוניים ועבודה מול ממשקים מרובים.
דרישות:
· אזרח/ית ישראלי/ת;
· בעל/ת תואר אקדמי* ראשון או שני בכלכלה ו/או ניהול ו/או מנהל עסקים ו/או חשבונאות ו/או סטטיסטיקה ו/או הנדסת תעשייה וניהול ו/או מדעים מדויקים. בעלי/ות תואר שני בחשבונאות נדרשים/ות להציג תואר ראשון באחד התחומים שפורטו/רישיון רו"ח.
· ניסיון מצטבר של לפחות 5 שנים, במהלך 12 השנים האחרונות, בניהול תהליכים בתחום הפיננסי בגוף עסקי ו/או בגוף בשירות הציבורי בעל פעילות בהיקף משמעותי ב**ארגון ו/או בחברת ייעוץ העוסקת בייעוץ עסקי ל**גופים בעלי היקף פעילות משמעותי
· בעל/ת ניסיון מצטבר של לפחות שנתיים, במהלך 12 השנים האחרונות, בפרויקטים מסוג PPP
· ניסיון ניהולי*** מצטבר של לפחות שנתיים, במהלך 10 השנים האחרונות.
* תואר המוכר ע"י המל"ג או בעל אישור שקילות מהגף להערכת תארים במשרד החינוך
** פעילות בהיקף משמעותי – לפחות 300 מלש"ח היקף פעילות שנתי.
*** ניסיון ניהולי – משמעו ניהול עובדים ו/או ספקים חיצוניים, באופן ישיר או עקיף, לרבות ניהול יועצים, קבלנים, ספקים והתקשרויות חיצוניות.
מועד אחרון להגשת מועמדות: 30/10/2025 בשעה 11:00 מועמדויות שיתקבלו לאחר המועד לא ידונו.
לפרטים נוספים ניתן לפנות למייל: [email protected]
כל עדכון או הבהרה אם יהיו להליך, מצויים באתר האינטרנט של החברה- www.transisrael.com תחת לשונית "קריירה".
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 412544
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
דרום - אשדוד, אשקלון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

רכז/ת הסכמי עמלות סוכנים

רכז/ת הסכמי עמלות סוכנים

מור בית השקעות

17/10/2025

תיאור תפקיד:
מחלקת עמלות סוכנים של בית ההשקעות MORE דרוש/ה רכז/ת הסכמים ועמלות סוכנים!
התפקיד כולל מתן מענה שוטף לסוכנים ולמפקחים בעולמות הגמל ובפנסיה, החל משלב שליחת ההסכם לסוכן עד לשלב שליחת התשלום בפועל, הקמת סוכנים, הזנת הסכמי עמלות במערכות השונות, וטיפול בהמחאות זכויות, בנוסף טיפול פרוייקטים שונים.
במסגרת התפקיד נדרשת עבודה מול ממשקים שונים: מחלקת כספים והנהלת חשבונות, סוכנים, דסק סוכנים, מערך התפעול, צוות הפיקוח, ספקי שירות ועוד.
דרישות:
שליטה באקסל (VLOOKUP,PIVOT) - חובה
ידע ונסיון בעולמות הגמל והפנסיה- חובה
יסודיות וסדר וארגון
יכולת עבודה תחת לחץ , סובלנות ושירותיות
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 166437
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהלת תגמולים והטבות ומערכות מידע מש"א

מנהלת תגמולים והטבות ומערכות מידע מש"א

Proactive-Team

17/10/2025

תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בתחומה דרוש/ה מנהל/ת שכר והטבות ומערכות מידע משא
התפקיד כולל
גיבוש  והובלת מדיניות תגמולים והטבות ארגונית , עבודה שוטפת מול ועד עובדים, הובלת ניהול פרויקטים בתחום מערכות מידע משא, מעקב אחר מגמות שוק וביצוע סקרי שכר תקופתיים,יישום ממצאים רלוונטים כולל ניתוחי שכר ונתנוני תגמול לצורך תמיכה בתהליכי קבלת החלטות ארגוניות





דרישות:

    תואר ראשון רלוונטי – כלכלה/מנהל עסקים/חשבונאות/משאבי אנוש – חובה (תואר שני – יתרון).
    ניסיון של לפחות 5 שנים בתחום תגמולים והטבות בארגון גדול, מורכב ומבוזר – חובה.
    ניסיון בעבודה ישירה מול ועדי עובדים והיכרות עם הסכמים קיבוציים – חובה.
    ניסיון בהובלת תהליכים אסטרטגיים ובהטמעת מערכות HR- יתרון משמעותי.
    שליטה גבוהה באקסל ובכלים אנליטיים – חובה.
    היכרות עם מערכת SAP ECC ומערכת SAP SUCCESS FACTORS – יתרון משמעותי.
    חשיבה אנליטית, ראייה רחבה ומערכתית, יכולת ניסוח והצגת נתונים להנהלה בכירה.
    יכולת גבוהה לעבודה עם ממשקים מרובים ומורכבים
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: jb-6806
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
אילת - אילת והערבה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

כלכלן/ית מתחיל/ה למשרת סטודנט/ית בהרצליה

כלכלן/ית מתחיל/ה למשרת סטודנט/ית בהרצליה

פרסייס שרותי ניהול כלכליים בע"מ

17/10/2025

תיאור תפקיד:
חברת פרסייס הינה ספקית שירותי הניהול הפיננסי המובילה למשרדי אדריכלות, הנדסה ועורכי דין. פרסייס מתפקדת כמחלקה הכלכלית של לקוחותיה תוך דגש על רווחיות, התייעלות, שיפור ביצועים וקבלת החלטות.
דרוש/ה כלכלן/ית מתחיל/ה במשרה חלקית למשרד הממוקם בהרצליה.
במסגרת התפקיד הכלכלן יהיה אחראי על המשימות היומיומיות הקשורות בתחום הכספים, מידול פיננסי, יצירה ובקרה של דוחות כספיים, עריכת תחזיות פיננסיות לצורך הגדלת רווחיות, זיהוי מגמות, תמחור, כדאיות פיננסית ועוד.
דרישות:
• תואר ראשון בכלכלה או במנהל עסקים או בתחום קשור אחר.
• יחסי אנוש, ייצוגיות ושירותיות ברמה גבוהה.
• תקשורת בינאישית טובה, הן בכתב והן בעל פה.
• יוזמה, כישורי סדר וארגון, ויכולת למידה עצמאית.
*אין צורך בניסיון קודם.
היקף משרה: משרה חלקית
קוד משרה: JB-69
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

כלכלן/ית מנוסה

כלכלן/ית מנוסה

חברה דיסקרטית

17/10/2025

תיאור תפקיד:
לחברה ציבורית וגלובלית מובילה המפתחת ומספקת פתרונות מתקדמים בתחומי הביטחון, תשתיות ותקשורת דרוש/ה כלכלן/ית מנוסה. אנו מחפשים כלכלן/ית מוכשר/ת ובעל/ת מוטיבציה להצטרף לצוות הכלכלי שלנו. המועמד/ת האידיאלי/ת יהיה/תהיה בעל/ת ידע וניסיון בתחום הכלכלה. תפקיד זה מציע הזדמנות מצוינת לכלכלן/ית להתפתח ולהרחיב את מיומנויותיו/ה.

אחריות עיקרית:
- בניית תחזיות ותקציב שנתי לפרויקטי החברה.
- אחריות על מעקב שוטף של תקציב מול ביצוע.
- שליטה וניהול תקציב הפרויקט יחד עם מנהל הפרויקט תוך הצגת הנתונים לרמות הממונות.
- הובלת פרויקטים ותהליכים כלכליים במערכת ה-ERP, כולל פיתוח כלים ודו"חות מעקב.
- ניהול תהליכי אינטגרציה וממשקים בין פלטפורמת התקציב למערכות ה-ERP/HR.
דרישות:
- תואר ראשון בכלכלה / חשבונאות / מנהל עסקים - חובה.
- ניסיון בבניית תקציב ובקרה.
- ידע וניסיון בעבודה במערכת פריוריטי- יתרון.
- אקסל - שליטה מלאה.
- הכרת התחום החשבונאי – יתרון משמעותי.
- בעל/ת יכולת למידה עצמית גבוהה.
- בעל/ת יכולות אנליטיות גבוהות, כושר איסוף מידע, ניתוח נתונים ובקרה.
- אסרטיביות, ראש גדול ויסודיות.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 1140
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

סיימת תואר פיננסי?תפקיד מידל אופיס בבית השקעות

סיימת תואר פיננסי?תפקיד מידל אופיס בבית השקעות

כיוון השמה - הבית שלך לקריירה

17/10/2025

תיאור תפקיד:
לבית השקעות דרוש/ה רפרנט/ית בק אופיס למחלקת התפעול בקרנות השקעה האלטרנטיביות.
במסגרת התפקיד:
* ריכוז המידע והנתונים במערכת CRM
* הבנת הצרכים ואפיונים מול מחלקת מערכות מידע
* שליחת מיילים לסוכנים, הזנקת טפסים ובדיקת תקינותם
דרישות:
* תואר ראשון- חובה
* אנגלית ברמה טובה (קריאה) - חובה
* ניסיון בתפקיד אדמיניסטרטיבי / תפעולי / שירותי – יתרון משמעותי
* הכרות ועבודה עם מערכת CRM – יתרון משמעותי
* אקסל ברמה טובה – יתרון משמעותי
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-4305
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

עוזר/ת תמיכה לצוותי ביקורת - משרה חלקית

עוזר/ת תמיכה לצוותי ביקורת - משרה חלקית

Deloitte

17/10/2025

תיאור תפקיד:
ל- Deloitte הפירמה המובילה והגדולה בעולם לשירותי ייעוץ וראיית חשבון, דרוש/ה עובד/ת לתמיכה בצוותי הביקורת במשרה חלקית.
הזדמנות ייחודית לסטודנט/ית להשתלב בארגון פיננסי ולהיחשף לידע ותהליכי עבודה מקצועיים בפירמה גלובלית ומובילה.

מה כולל התפקיד?
• סיוע בהכנת מסמכי ביקורת ובתהליך התיעוד
• עבודה שוטפת מול אנשי ונשות חטיבת הביקורת
• איתור ועיבוד מידע הכרחי לעבודת הביקורת של רואי חשבון


* העבודה הינה במשרדי הפירמה בנצרת.
* המשרה פונה לגברים ונשים כאחד.
* משרה חלקית.
דרישות:
• תואר רלוונטי - (מנה"ס, כלכלה, חשבונאות, מערכות מידע, דאטה אנליסט.)
• נדרשת זמינות לעבודה שלושה ימים בשבוע לפחות
• שליטה בתוכנות Office בדגש על Excel – חובה.
• כושר ביטוי גבוה בע"פ ובכתב בשפה העברית
• אנגלית ברמה גבוהה- יתרון

אנו ב-Deloitte מאמינים כי גיוון והכלה בקרב אנשינו הוא מרכיב קריטי בהצלחה שלנו ולכן אנו מטפחים תרבות ארגונית שמכילה ומאמצת גיוון על כל צורותיו.
היקף משרה: משרה חלקית, לפי שעות
קוד משרה: JB-00477
אזור: שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת תקציבים ותכניות מסחריות

מנהל/ת תקציבים ותכניות מסחריות

דיפלומט מפיצים (1968) בע"מ

17/10/2025

תיאור תפקיד:
דיפלומט ישראל מזמינה אותך להצטרף להצלחה ומגייסת מנהל/ת תקציבים ותכניות מסחריות שוק פרטי וסיטונאים.
תיאור תפקיד:
    אחראיות על הגדלת המכירות של מותגי החברה, תוך בניית תכניות פעולה ליישום מלא של יסודות המכירה של המותגים השונים בנקודות המכירה.
    אחראיות על התקשורת מול מנהלי המותגים לגבי הפעילויות המסחריות בערוץ.
    אחראיות על תכניות ממוקדות ויצירתיות בהתאם לחודשי הפוקוס של המותגים השונים (מבצעים, תחרויות, תכניות יעדים לקמעונאים, יעדים לסוכנים).
    יצירת תובנות, איתור הזדמנויות, לקיחת יוזמות למותגים השונים לשם יצירת פעילות מנצחת תוך הבטחה למחויבות מערך המכירות על ערוציו השונים למימוש התכניות.
    אחראיות על ניהול ראוי של תקציבי הקד"מ של המותגים. תוך בדיקת תהליכי עבודה ושקיפות מלאים לטובת הספק, למניעת חריגות או שימוש לא מושכל בתקציבי הספק.
    אחראיות על מתן דין וחשבון ברמה התקציבית מול מנהלי המותגים ומול המחלקה הכלכלית אחת לחודש.
דרישות:
    תואר ראשון - חובה.
    הבנה יסודית בדוחות אקסל.
    הכרות של כל תכונות הOFFICE.
    יכולת גבוהה לשיתוף פעולה עם מגוון ממשקים רחב.
    יכולת ניתוח של פעילויות ומבצעים (ROI).
    אנגלית ברמה גבוהה - חובה.
    יכולת ראייה רחבה של כל התמונה.
    יכולת עבודה במצבי לחץ ובדיקה של מספר נושאים במקביל.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 192379
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

תומך/ת מדור תמיכה בנקאית

תומך/ת מדור תמיכה בנקאית

לוג-און תוכנה

17/10/2025

תיאור תפקיד:
לתפקיד מעניין ומאתגר במדור תמיכה בנקאית דרוש/ה הבנה עמוקה בתהליכים בנקאיים, טיפול מקצה לקצה פניות ותקלות של לקוחות הבנק
דרישות:
דרישות התפקיד:
• ניסיון של 5 שנים לפחות בעבודה בבנק – חובה
• ידע בתהליכי עבודה בנקאיים – חובה
• שליטה בסיסית ב־Office – חובה
• יתרון: ידע במערכות בנקאיות (TSO, DPT, DB2, סניפית), ניסיון עם SQL / BI / BO / Kibana / Snow
• השכלה אקדמית – יתרון
• זמינות לעבודה בימים ב' וד' עד 18:30 + תורנות שישי אחת ל־5–6 שבועות
• תודעת שירות גבוהה, עבודת צוות, אחריות ו"ראש גדול"
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-02449
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה כלכלן/ית לזיו האפט נאמנויות

דרוש/ה כלכלן/ית לזיו האפט נאמנויות

BDO

17/10/2025

תיאור תפקיד:
לחברת BDO זיו האפט, חברה לאדמיניסטרציה ונאמנויות דרוש/ה כלכלן/ית ללא ניסיון / עד שנתיים ניסיון.
הצוות מספק שירותי נאמנות (אגרות חוב, אשראי חות בנקאי ועוד) לגופים המובילים בשוק וכן שירותי אדמיניסטרציה לקרנות גידור וקרנות אלטרנטיב.

BDO ISRAEL הינה פירמת ראיית חשבון וייעוץ עסקי, הינה חלק מהרשת הבינלאומית BDO ומדורגת בין חמש פירמות ראיית החשבון הגדולות והמובילות בישראל.
דרישות:
תואר אקדמי בוגרי אוניברסיטה ומכללות.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00223
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

כלכלן/ית מתחיל/ה למשרת סטודנט/ית בבאר שבע

כלכלן/ית מתחיל/ה למשרת סטודנט/ית בבאר שבע

פרסייס שרותי ניהול כלכליים בע"מ

17/10/2025

תיאור תפקיד:
חברת פרסייס הינה ספקית שירותי הניהול הפיננסי המובילה למשרדי אדריכלות, הנדסה ועורכי דין. פרסייס מתפקדת כמחלקה הכלכלית של לקוחותיה תוך דגש על רווחיות, התייעלות, שיפור ביצועים וקבלת החלטות.
דרוש/ה כלכלן/ית מתחיל/ה במשרה חלקית למשרד הממוקם באזור תעשייה עומר.
במסגרת התפקיד הכלכלן יהיה אחראי על המשימות היומיומיות הקשורות בתחום הכספים, מידול פיננסי, יצירה ובקרה של דוחות כספיים, עריכת תחזיות פיננסיות לצורך הגדלת רווחיות, זיהוי מגמות, תמחור, כדאיות פיננסית ועוד.
דרישות:
• תואר ראשון בכלכלה או במנהל עסקים או בתחום קשור אחר.
• יחסי אנוש, ייצוגיות ושירותיות ברמה גבוהה.
• תקשורת בינאישית טובה, הן בכתב והן בעל פה.
• יוזמה, כישורי סדר וארגון, ויכולת למידה עצמאית.
*אין צורך בניסיון קודם.
היקף משרה: משרה חלקית
קוד משרה: JB-95
אזור: דרום - באר שבע
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל.ת תכניות ILS ליחידה עסקית

מנהל.ת תכניות ILS ליחידה עסקית

אלביט מערכות

17/10/2025

תיאור תפקיד:
ליחידה עסקית באתר מודיעין דרוש.ה מנהל תכניות ILS

תחומי אחריות
ניהול כלל היבטי ILS בתוכניות לקוח
תכנון ומימוש תכולות ה- ILS לפרויקטי החברה לרבות: קביעת מדיניות האחזקה, ניתוח ואפיון חלפים לפרויקט, הגדרת דרישות אחזקתיות ועוד
תכנון וניהול הכנת ספרות והדרכות, ניהול פיתוח וייצור צב"ד וצת"ת, ניהול תוכנית תחזוקה וקיום קשר שוטף עם לקוחות החברה
מענה למכרזים והצעות שיווקיות למערכות מולטי דיסציפלינריות מורכבות
דרישות:
השכלה
תואר ראשון בכלכלה / מנהל עסקים / הנדסה - חובה
תואר שני - יתרון
ניסיון מקצועי
3 שנות ניסיון לפחות בניהול פרויקטים מורכבים, ובעבודה מול לקוחות בחו"ל – יתרון
ניסיון ניהולי בהובלת עובדים- יתרון
רקע וידע במערכות מל"ט - יתרון
ניסיון בניהול עבודה מול קבלני משנה
ניסיון בכתיבה ועריכה של מסמכים ומצגות
נכונות לנסיעות תכופות בארץ ולחו"ל
שליטה גבוהה באנגלית (דיבור וכתיבה) – חובה

*המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד
**פניות מתאימות בלבד יענו
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 5014
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מכירות, שיחות נכנסות- שכר ממוצע 18K

מכירות, שיחות נכנסות- שכר ממוצע 18K

חברה דסקרטית

17/10/2025

תיאור תפקיד:
חברת מימון מגייסת נציגי מכירות בשיחות נכנסות, לידים רותחים!
מענה מקצועי ומכירתי ללקוח תוך סגירת עסקאות מימון, עבודה מול המחלקות השונות.
שכר בסיס 7K + בונוסים ענקיים- ממוצע שכר 18K לאחר 3-4 חודשי עבודה.
משרה מלאה, אפשרות למשרת הורים עד השעה 16:00.
תנאים סוציאליים מלאים ומוגדלים, טיסות לחו"ל וערבי צוות מטורפים!
שלחו קו"ח ונחזור אליכם באופן מיידי!!
דרישות:
ניסיון במכירות- חובה.
זיקה לתחום
נכונות לעבודה לטווח ארוך
היקף משרה: משרה מלאה, משרה זמנית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה: 1096
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
דרום - באר שבע
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת השקעות קרנות נאמנות

מנהל/ת השקעות קרנות נאמנות

מור בית השקעות

17/10/2025

תיאור תפקיד:
לחברת הקרנות נאמנות בבית השקעות MORE דרוש/ה מנהל/ת השקעות!
התפקיד כולל ניהול קרנות נאמנות ומסחר בני"ע בארץ ובחו"ל מניות , אגח קונצרני, אגח ממשלתי.
דרישות:
רישיון בניהול תיקים- חובה
תואר ראשון במקצועות הפיננסיים- חובה
ניסיון של לפחות 2-3 שנים בניהול קרנות נאמנות- חובה
יתרון בניהול קרנות מעורבות 90/10, 80/20 וקרנות אג״ח- חובה
ניסיון במסחר- חובה
בעל/ת נכונות לשעות מאומצות- חובה
הכרות עם FMR- חובה
חריצות , ראש גדול ויכולת התבטאות גבוהה בכתב ובע"פ - חובה
יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה בצוות, ראש גדול
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 188484
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

כלכלן/ית ג'וניור למרכז רפואי מוביל בת"א - החלפה לחל"ד

כלכלן/ית ג'וניור למרכז רפואי מוביל בת"א - החלפה לחל"ד

JobShop

17/10/2025

תיאור תפקיד:
אנו מחפשים כלכלן/ית להצטרף לצוות שלנו ולרכז את תחום הרפואה המשולבת בקהילה.
המשרה כוללת אחריות מקצה לקצה על פיתוח ויישום שיתופי פעולה עסקיים חדשניים בתחום הרפואה הקהילתית.
במסגרת התפקיד:
-יצירת שיתופי פעולה עסקיים - התקשרות עם גופים מסחריים ופיתוח שיתופי פעולה אסטרטגיים להשאלת רופאים לקהילה
-פיתוח מודלים עסקיים - בניית מתווה כלכלי מקיף בשיתוף גורמים פנים וחוץ ארגוניים
-תמחור מקצועי - פיתוח מודלי תמחור מדויקים ותחרותיים לשירותי הרפואה
-ניהול הסכמי - הובלת תהליך בניית הסכמים בשיתוף עם יועץ משפטי וניהול יישומם
-בקרה כלכלית - מעקב שוטף אחר התחשבנויות, גביות וביצועים כלכליים
דרישות:
-בוגר/ת תואר בכלכלה/מנהל עסקים - חובה
-שליטה מתקדמת ב-Excel - חובה
-ניסיון בתמחור
ניסיון בפיתוח שיתופי פעולה עסקיים - יתרון
הבנה מעמיקה של השוק הרפואי - יתרון
המשרה מתאימה לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 5900
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
< 1 2 3 4 5 >

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!