תיאור תפקיד:
לבית השקעות דרוש/ה רפרנט/ית בק אופיס למחלקת התפעול בקרנות השקעה האלטרנטיביות. במסגרת התפקיד: * ריכוז המידע והנתונים במערכת CRM * הבנת הצרכים ואפיונים מול מחלקת מערכות מידע * שליחת מיילים לסוכנים, הזנקת טפסים ובדיקת תקינותם
דרישות:
* תואר ראשון- יתרון משמעותי * אנגלית ברמה טובה (קריאה) - חובה * ניסיון בתפקיד אדמיניסטרטיבי / תפעולי / שירותי – חובה * הכרות וזיקה לתחום פיננסי – חובה * אקסל ברמה טובה – יתרון משמעותי
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-4305
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
הצטרפו לצוות המנצח שלנו! דרוש/ה פקיד/ה תפעול למרכז פיננסי לוגיסטי בראשל"צ! משרה מלאה: 8:00-16:00 שכר : 8,000 ש"ח אם אתם מחפשים הזדמנות לעבוד בסביבה דינמית, עם אפשרויות קידום ופיתוח אישי – זה המקום בשבילכם! שלחו קורות חיים עכשיו והצטרפו אלינו לעשייה משמעותית!
דרישות:
- בגרות מלאה - יתרון
- ניסיון בתפקיד דומה - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
jb-232512
אזור:
מרכז - תל אביב, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
ירושלים - בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברת מידיה מובילה דרוש/ה כלכלן/ית בקרה תקציבית אחריות על ניהול תקציב, ביצוע בקרה חודשית, תחזיות כספיות ומתן המלצות להנהלה. ניהול עלויות הפקה בהתאם להסכמים, כולל אישור חשבוניות. הכנה ותחזוקה של דוחות בקרה כלכליים חודשיים. איסוף, עיבוד וניתוח נתונים ודוחות עסקיים. מתן שירות וליווי מקצועי לממשקים מרובים בארגון. הובלת פרויקטים חוצי-ארגון בהתאם לצרכים משתנים.
דרישות:
ניסיון בתפקיד דומה לפחות 3 שנים חובה תואר ראשון בכלכלה / מנהל עסקים בהתמחות במימון חובה שליטה מלאה ביישומי אופיס בדגש על אקסל ברמה גבוהה חובה יכולות אנליטיות גבוהות ויכולת עבודה תחת לחץ חובה כושר ניתוח ותכנון ברמת דיוק גבוהה חובה עבודה עם כלי BI Jedox / 1 TM/ Qlik View יתרון אנגלית ברמה גבוהה יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
5279
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
חברת פרסייס הינה ספקית שירותי הניהול הפיננסי המובילה למשרדי אדריכלות, הנדסה ועורכי דין. פרסייס מתפקדת כמחלקה הכלכלית של לקוחותיה תוך דגש על רווחיות, התייעלות, שיפור ביצועים וקבלת החלטות. דרוש/ה כלכלן/ית מתחיל/ה במשרה מלאה למשרדים הממוקמים בירושלים. במסגרת התפקיד הכלכלן יהיה אחראי על המשימות היומיומיות הקשורות בתחום הכספים, מידול פיננסי, יצירה ובקרה של דוחות כספיים, עריכת תחזיות פיננסיות לצורך הגדלת רווחיות, זיהוי מגמות, תמחור, כדאיות פיננסית ועוד.
דרישות:
• תואר ראשון בכלכלה או במנהל עסקים או בתחום קשור אחר. • יחסי אנוש, ייצוגיות ושירותיות ברמה גבוהה. • תקשורת בינאישית טובה, הן בכתב והן בעל פה. • יוזמה, כישורי סדר וארגון, ויכולת למידה עצמאית. *אין צורך בניסיון קודם.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-126
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
לחברה פרטית בתחום הוולנס דרוש/ה מנהל/ת כספים עם ניסיון רלוונטי עבודה מול משרד רו"ח חיצוני עבודה מול ספקים ניתוח של נתונים עסקיים ופיננסיים
דרישות:
תואר ראשון בלכלה /חשבונאות ניסיון בניהול כספים בחברה פרטית קטנה הבנה חשבונאית וכלכלית אקסל ברמה גבוהה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
5253
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
הזדמנות מצוינת ל-PMO טכני /ת בתחום המכשור הרפואי ירושלים
מחפש/ת את האתגר הבא בעולם ה־R&D? זו ההזדמנות שלך להצטרף לסביבה טכנולוגית חדשנית ולהוביל פרויקטים חוצי ארגון משלב הרעיון ועד המסירה! במסגרת התפקיד: ניהול פורטפוליו פרויקטים, תקציבים ולוחות זמנים תיאום בין צוותי הנדסה, פיתוח ו- QA אחריות על תהליכי Gate, דוחות הנהלה ו-KPIs סביבת עבודה גלובלית עם אפשרות לעבודה היברידית משרה מלאה 8-17
דרישות:
תואר ראשון בהנדסה תעשייתית וניהול / הנדסה / מנהל עסקים 3+ שנות ניסיון כ־PMO טכני או בניהול פרויקטי R&D אנגלית ברמה גבוהה מאוד ניסיון בעבודה עם Jira / Monday / MS Project יתרו
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
233240
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
לחברת אשראי דרוש/ה חשב/ת שכר - תקן זמני עם אופציה לקליטה קבועה.במסגרת התפקיד: * חישוב והכנת משכורות לעובדי החברה * מענה מקצועי בנושא שכר ונוכחות לכלל עובדי החברה * קליטת עובדים חדשים * סיומי העסקה כולל הכנת טפסי 161 * עדכונים שוטפים בתחום רכיבי השכר השונים בארגון * ממשקים עם מערכות וגורמים שונים בארגון
דרישות:
* תעודת חשב.ת שכר בכיר.ה של לשכת רואי החשבון - חובה* ניסיון כחשב.ת שכר - יתרון * ניסיון במערכת חילן כולל דוחות אופק - יתרון * עבודה בארגון גדול של מעל 1000 עובדים - יתרון * ידע רחב בדיני עבודה והסכמים קיבוציים - חובה * אקסל ברמה גבוהה - חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-4546
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
קבוצת פיננסים יציבה עם מעל עשור של פעילות מוצלחת מחפשת יועץ/ת משכנתאות מנוסה, אחראי/ת ובעל/ת גישה שירותית ומקצועית, לתפקיד מפתח בתפעול תהליכי המשכנתא. אם את/ה רוצה להתקדם מתפקיד מכירתי לתפקיד עצמאי, מעמיק ובעל השפעה אמיתית – זו ההזדמנות שלך להצטרף לצוות מנצח בעולם הפיננסים! תיאור תפקיד כללי: – ניהול תהליך המשכנתא מקצה לקצה: איסוף מסמכים, עבודה מול בנקים וגופים פיננסיים, טיפול בתיקים והכנתם לאישור – בדיקת כדאיות למחזור משכנתא והתאמת פתרונות מימון אישיים – תיאום פגישות, מעקב שוטף אחר תהליכים מול לקוחות ובנקים – עבודה תפעולית מול צוותי מכירות, שירות וניהול תיקי לקוחות – שמירה על מקצועיות גבוהה, עמידה ביעדים ומתן שירות אישי, דיסקרטי ומדויק תנאים: – משרה מלאה: ראשון עד חמישי | 08:00 עד 17:00 – מיקום: רמת גן – מתחם הבורסה (נגיש בתחבורה ציבורית) – שכר בסיס כ־10,000 ₪ + בונוסים גבוהים – פוטנציאל השתכרות: 20,000 ₪ ומעלה (אין תקרת שכר) – סביבת עבודה משפחתית, מקצועית ויציבה עם לקוחות קיימים מיקום: רמת גן – הבורסה אם את/ה יועץ/ת משכנתאות עם שליחות, אחריות וחשיבה מקצועית – זה הזמן להצטרף לקבוצה מובילה בתחום הפיננסים ולהתקדם לשלב הבא בקריירה שלך!
דרישות:
– ניסיון של לפחות שנתיים בתחום המשכנתאות – חובה – היכרות מעמיקה עם תהליכים תפעוליים וממשקי עבודה מול בנקים וגופים חוץ-בנקאים – יכולת עבודה עצמאית וניהול ריבוי משימות – כישורי תקשורת גבוהים, סדר, דיוק ויכולת ארגון ברמה גבוהה – רצינות, אחריות ויציבות תעסוקתית שליחת קורות חיים מהווה הסכמה לשמירת פרטיך במאגר חברת ג׳וב ספייס ולפנייה אליך בנוגע למשרות עתידיות. ניתן לעיין במידע, לתקנו או לבקש את מחיקתו בכל עת באמצעות פנייה ל־ [email protected]. למידע נוסף – ראה/י את מדיניות הפרטיות- https://www.jobspacepro.com/privacy-and-policy.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
15974
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
|
תיאור תפקיד:
קריירת נדל"ן מצליחה ללא הוצאות כסוכן או כזכיין? רק ב AC נכסים - רשת נדל"ן ארצית - AC נכסים. - מתמחה בתיווך, שיווק וייעוץ בנדל"ן בפריסה ארצית. - ניתן להשתלב כסוכנים או כזכיינים במסלול "הכל כלול". - לא נדרש ידע/ניסיון קודם. - משרד ראשי - מגדלי עזריאלי ת"א. - הצטרפו להכשרה משולבת ויוקרתית בשני שלבים: * שלב עיוני המקנה רישיון תיווך במקרקעין מטעם משרד המשפטים. * שלב מעשי בתחום שיווק ומכירות בנדל"ן המקנה תעודת יועצי נדל"ן בכירים. * לסוכנים מצטיינים תינתן במהלך השת"פ השתלמויות בתחום עיצוב הפנים, משכנתאות והשקעות בנדל"ן. - שת"פ מובטח ברשת באזור מגוריכם כיועצי נדל"ן בכירים. יתרונות המשרה: * חבילות פרסום הזהב בשווי אלפי שקלים ע"ח הרשת. * עסקה אחת שוות ערך ל - 6 משכורת של שכירים. * 80% משלבי העסקה מתבצעים ע"י הרשת. * ללא הוצאות פרסום ועבודות דפוס. (למעט דמי חבר). * ללא התנגשות בין סוכנים על אותו נכס. * קשרים ותיקים עם בנקים, עורכי דין ורשויות מקומיות. * חשיפה גלובלית, ברשתות חברתיות ובמדיות השונות. * ליווי הסוכנים ע"י הרשת עד להצלחתם. לרכישת זיכיון ובדיקת התאמה חייגו 07-222-222-70.
דרישות:
אמינות, מוטיבציה גבוהה ורצון אמיתי לשינוי. לא נדרש ידע / ניסיון קודם. זכיינים - "מסלול הכל כלול":כל העלויות השוטפות ע"ח הרשת-למעט אחזקת משרד. - רכישת הזיכיון כוללת: *חבילות פרסום יוקרתיות. *הקמת משרד מפואר ומאובזר. *עמלות גבוהות מעסקאות הזכיין וסוכניו. *הכנסות קבועות מאפיקים נוספים. *גיוס והכשרה של יועצי הנדל"ן ע"י הרשת. *מנהלות משרד לניהול שוטף. לרכישת זיכיון ובדיקת התאמה חייגו 07-222-222-70. למה אתם מחכים? הצטרפו עכשיו להצלחה!
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00030
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
חו"ל - חו"ל
|
תיאור תפקיד:
דיפלומט ישראל מזמינה אותך להצטרף להצלחה ומגייסת כלכלן/ית. תיאור תפקיד: ביצוע תקצוב ובקרת הוצאות החברה. פיתוח דוחות וכלי בקרה במערכת ה- SAP. הובלת תהליכים ופרויקטים. עיבוד וניתוח של דוחות כספיים מול תקציב החברה. בדיקות כדאיות כלכלית של מוצרים, תהליכים ופרויקטים כלל חברתיים. בחינת רווחיות לעסקים חדשים.
דרישות:
תואר ראשון בכלכלה-חובה. 1-4 שנות ניסיון ככלכלנ/ית בחברה דומה / גדולה. שליטה מלאה בתוכנות ה- office ובעיקר ב- Excel. ידע בתוכנת SAP מודולים FI , BI , COPA - יתרון מובהק. אנגלית ברמה גבוהה. יכולת עבודה בשעות נוספות. יכולת למידה עצמית - אוטודידקט. התמודדות עם מספר משימות במקביל. יכולת עבודה תחת לחץ. יכולת עבודת צוות.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
189205
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
התפקיד כולל אחריות ניהולית על צוות עובדים, פיקוח, הדרכה, פתרון בעיות מקצועיות וניהולית. היקף המשרה-משרה מלאה-5 ימים בשבוע, המשרה כרוכה בעבודה בשעות נוספות.
דרישות:
• השכלה אקדמאית פיננסית – חובה! • ניסיון בנקאי- חובה! • ניסיון בתחום השירות והמכירות / ניסיון עסקי – חובה! • • ניסיון ניהולי של 4-5 שנים לפחות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
7120
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
לקרן השקעות הממוקמת בתל אביב (קו רכבת) דרוש/ה דאטה אנליסט ומידל אופיס. התפקיד כולל:אנליזה וניתוח נתונים כספיים, בקרה על פעילות קרנות ההשקעה, ניהול מערכת CRM, טיפול בהיבטי מיסוי, הפקת דוחות ועוד.
דרישות:
תואר ראשון בתחום פיננסי - חובה ניסיון בתפקיד דומה בשוק ההון או בקרן - יתרון שליטה גבוהה באקסל גישה טובה למערכות מידע ניסיון של לפחות שנה בתפקיד דומה יכולות אנליטיות טובות מאוד זיקה חזקה למספרים ולניתוחים כמותיים אנגלית טובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
578917
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
חברת חילן, המובילה בישראל בתחום מערכות מידע לניהול ההון האנושי, מציעה הזדמנות ייחודית להסבה מקצועית לעולמות מערכות המידע. המשרה מתאימה לבעלי ניסיון קודם בשירות לקוחות או בעבודה מול לקוחות עסקיים, המעוניינים להיכנס לעולם מערכות המידע ולהשתלב בתפקיד מאתגר, מתפתח ובעל אופק קריירה משמעותי. מה התפקיד כולל? -הקמה ויישום של מודולים מתקדמים במערכת השכר -אפיון תהליכים ארגוניים וליווי הקמה מאפס בהתאם לצורכי הלקוח -מתן מענה מקצועי ואיכותי ללקוחות החברה -עבודה מול ממשקים מגוונים: פיתוח, תוכנה, ניתוח מערכות וגורמים עסקיים -ניהול קשר שוטף עם לקוחות והובלת תהליכים מקצה לקצה *משרה מלאה במשרדי החברה בתל אביב, בסמוך לקו רכבת. *עבודה במודל היברידי.
דרישות:
-ניסיון תעסוקתי של שנתיים לפחות בתפקיד שירותי בארגון (שירות לקוחות / ניהול לקוחות / עבודה מול לקוחות עסקיים) -יכולת למידה עצמאית ומהירה -חשיבה תהליכית ויכולת פתרון בעיות -תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מצוינים -סדר, ארגון ויכולת תעדוף משימות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB1286
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
גם השנה, הדירוג של 100 Dun's הציב את פאהן קנה ניהול בקרה במקום ה-1 בארץ בתחום ביקורת פנים, ובתחום ביקורת חקירתית. אם ברצונך לעשות תפקיד משמעותי ומרתק באמת, ולעבוד מול חברות מובילות בארץ ובעולם – הצטרפ/י אלינו! משרד רו"ח פאהן קנה, החבר בקבוצת Grant Thornton העולמית, מחפש מבקרי פנים למחלקת הביקורת הפנימית, לעבודה מעניינת ואתגרית, בסביבת עבודה צעירה ודינאמית. העבודה במשרה מלאה במשרדי החברה בתל אביב.
דרישות:
בוגר/ת תואר 1 בחשבונאות / מנהל עסקים / כלכלה / תואר 2 במסלול ביקורת פנימית – חובה! אנגלית ברמה גבוהה – חובה. יכולת ביטוי גבוהה בכתב. שליטה בתוכנות אופיס.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00009
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לחברה בתחום השיכון והבינוי דרוש.ה כלכלן.ית מנוסה תמחור מכרזים. הערכות שווי. ניתוחי רווחיות ומגמות. ניתוח דוחות כספיים. בניית דוחות כלכליים. ניתוחי כדאיות והכנת מצגות. התנהלות שוטפת מול גורמים בכירים בארגון.
דרישות:
תואר ראשון בכלכלה / חשבונאות - חובה. ניסיון של 4 שנים ומעלה בתפקיד דומה - חובה. ניסיון בייצור דוחות רווח והפסד, ניתוחי כדאיות והערכות שווי – חובה. ניסיון בתמחור מכרזים - יתרון. שליטה גבוהה מאוד באקסל - חובה. ניסיון בחברת תשתיות – יתרון. הכרות עם Power BI - יתרון.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-19451
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|