תיאור תפקיד:
לחברת MORE השקעות דרוש/ה למחלקת בקרת השקעות בקר/ית השקעות ותפעול השקעות לא סחירות בעולמות הגמל והפנסיה התפקיד כולל בקרות על שערוך נכסי השקעות, תפעול השקעות, בקרות על דיווחים רגולטוריים שוטפים והעברות כספיות פנים ארגוניות.
דרישות:
תואר ראשון בכלכלה/מנהל עסקים - חובה ניסיון בתחום קופות גמל בתפקיד דומה- חובה שליטה באקסל - חובה ב-VBA - יתרון משמעותי ידע חשבונאי והיכרות עם הוראות הדין ורגולציה- יתרון ידע במערכת דנאל- יתרון יכולת אנליטית גבוהה חריצות, דיוק יכולת עבודה תחת לחץ, עמידה בלוחות זמנים יכולת לימוד עצמאי והתמודדות עם ריבוי משימות במקביל
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
152048
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
למטלפרס, חברה מובילה בענף הבניה, דרוש/ה רכז/ת פרויקטים. התפקיד כולל: קבלת הצעות מחיר ופתיחת תיקי פרויקט בהתאם, פתיחת דרישות רכש, טיפול בהזמנת רכש משלב ההזמנה ועד קבלת הסחורה מעקב ובקרת תקציב אחר הפרויקטים, יכולת ניתוח נתונים או דוחות, הבנת האילוצים יכולת הסקת מסקנות ופעולות בהתאם לטובת קידום הפרויקט, הוצאת חשבוניות עבודה מול ממשקים פנים ארגוניים: מחלקת תכנון, מכירות, מחסן. העבודה במשרה מלאה במשרדי החברה בבת ים, ימים א' עד ה' בשעות 08:00 עד 16:30 ושעות נוספות על פי הצורך.
דרישות:
* תואר ראשון רלוונטי בתחומים מנהל עסקים/כלכלה/הנדסאי/ת תעשיה וניהול * שליטה מלאה באקסל. *שליטה מלאה בתוכנת פריוריטי. * ניסיון בביצוע בקרה תקציבית לפרויקט כולל הפקת דוחות וניתוחם. * יכולת ירידה לפרטים בדגש על הזמנות טכניות, הזמנות רכש, חשבוניות. *יכולת עבודה בין ממשקים שונים בתוך הארגון. *חריצות, יסודיות ויחסי אנוש טובים.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
634149
אזור:
מרכז - תל אביב, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
ל-Deloitte, הפירמה המובילה והגדולה בעולם לשירותי יעוץ וראיית חשבון, דרוש/ה ג’וניור/ית לביקורת פנים במגזר הפיננסי למשרה התחלתית. התפקיד כולל ייעוץ בתחום ניהול הסיכונים לחברות מובילות במגזר הפיננסי, ביצוע פרויקטים של ביקורת פנימית, ייעוץ בתחום הביקורת הפנימית, סקר סיכונים וסקרי ציות, וכן כולל היכרות עם מתודולוגיות מתקדמות לניהול והערכת סיכונים, חשיפה לגורמים בכירים במשק והזדמנויות פיתוח נרחבות.
דרישות:
* תואר ראשון רלוונטי - חובה; יתרון למוסדות אקדמיים מובילים * ניסיון באקסל / SQL - יתרון * היכרות עם שוק ההון / מוסדות פיננסים - יתרון * אנגלית טובה - חובה * סקרנות ורצון ללמוד
*המשרה פונה לנשים וגברים כאחד. *אנו ב-Deloitte מאמינים כי גיוון והכלה בקרב אנשינו הוא מרכיב קריטי בהצלחה שלנו, ולכן אנו מטפחים תרבות ארגונית שמכילה ומאמצת גיוון על כל צורותיו.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00462
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
קריירה יציבה, מתגמלת ומלאת עוצמה מחכה לכם/ן אצלנו! קבוצת אלקטרה מגייסת כלכלן/ית באלקטרה אפיקים . תיאור התפקיד : ניתוחים אנליטיים וכלכליים, בקרות תשלומים והסכמים. שליפת נתונים ועיבודים ממערכות תפעוליות וכספיות, סימולציות, תרחישים ותחזיות. בניית תקציבים וטיפול במכרזים. אחריות על מרכזי רווח ובניית תוכניות עסקיות. משרה מלאה בימים א’- ה’ בין השעות 8:00-17:00 + נכונות לשעות נוספות. העבודה בגבעת שמואל.
דרישות:
דרישות התפקיד : תואר ראשון בתחום ניסיון בתפקיד דומה-חובה ניסיון בניתוח מסדי נתונים בהיקפים גדולים שליטה מצוינת ב- excel כולל פונקציות מורכבות
מה אנחנו מציעים : עובד/ת חברה מהיום הראשון קרן השתלמות ביטוחי בריאות ותנאים מעולים למתאים/ה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
19643
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
למחלקת המכירות של בית ההשקעות MORE דרוש/ה נציג/ת טלמיטינג! התפקיד כולל יצירת קשר עם לקוחות פוטנציאליים ותיאום פגישות לסוכנים הפנסיונים, ריכוז ומעקב סטטוס הפניות. הזדמנות לעבוד בסביבת עבודה צעירה, דינאמית ומשפחתית, עם עמלות אטרקטיביות ואפשרות לסטאז' בתחום הפנסיוני.
דרישות:
ניסיון במכירות טלפוניות - חובה כושר ביטוי גבוה בע"פ ויכולת שכנוע - חובה היכרות עם התחום הפנסיוני - חובה תקשורת בין אישית מעולה ואמביציה גבוהה להצליח
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
153210
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
חברת חילן, המובילה בישראל בתחום מערכות מידע לניהול ההון האנושי, מציעה הזדמנות ייחודית להסבה מקצועית לעולמות מערכות המידע. המשרה מתאימה לבעלי ניסיון קודם בשירות לקוחות או בעבודה מול לקוחות עסקיים, המעוניינים להיכנס לעולם מערכות המידע ולהשתלב בתפקיד מאתגר, מתפתח ובעל אופק קריירה משמעותי. מה התפקיד כולל? -הקמה ויישום של מודולים מתקדמים במערכת השכר -אפיון תהליכים ארגוניים וליווי הקמה מאפס בהתאם לצורכי הלקוח -מתן מענה מקצועי ואיכותי ללקוחות החברה -עבודה מול ממשקים מגוונים: פיתוח, תוכנה, ניתוח מערכות וגורמים עסקיים -ניהול קשר שוטף עם לקוחות והובלת תהליכים מקצה לקצה *משרה מלאה במשרדי החברה בתל אביב, בסמוך לקו רכבת. *עבודה במודל היברידי.
דרישות:
-ניסיון תעסוקתי של שנתיים לפחות בתפקיד שירותי בארגון (שירות לקוחות / ניהול לקוחות / עבודה מול לקוחות עסקיים) -יכולת למידה עצמאית ומהירה -חשיבה תהליכית ויכולת פתרון בעיות -תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מצוינים -סדר, ארגון ויכולת תעדוף משימות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB1286
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
1. אחריות לקביעה ועריכת חיוב ארנונה לנכסים בהתאם לתוכנית העבודה של האגף, לפי המדיניות העירונית, הדין והנחיות הממונים. 2. עדכון נתוני שומה ויצירת חיוב עדכני במערכת המידע. 3. אחריות למתן מענה איכותי ומקצועי בכל ערוצי התקשורת השונים בזמן המוגדר להשגות ופניות מלקוחות. 4. ייצוג העירייה בפני ועדת ערר ובתי משפט. 5. ביצוע סיורים וביקורות בנכסים על פי הצורך. 6. קיום קשרי עבודה פנים עירוניים ועם גופים מחוץ לעירייה. 7. ביצוע משימות נוספות במסגרת התפקיד, לפי הנחיית הממונה.
דרישות:
1. *תואר אקדמי שקיבל הכרה על-ידי המועצה להשכלה גבוהה או שהוכר על-ידי משרד החינוך במחלקה להערכת תארים אקדמיים מחוץ לארץ. או הנדסאי.ם/ טכנאי.ם 2. ידע והיכרות בתחום מיסוי מוניציפלי – יתרון. 3. ידע וניסיון בעבודה עם מערכות ממוחשבות ובהפעלת יישומי OFFICE. ידע וניסיון בקריאת שרטוטי מבנה. 4. מיומנויות תקשורת וכושר ניהול משא ומתן. 5. תודעת שירות גבוהה. 6. יחסי אנוש טובים. 7. ידיעת השפה העברית ברמה טובה מאוד. 8. כושר ביטוי טוב בכתב ובעל פה. 9. היתכנות לעבודה בשעות ובימים לא שגרתיים.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
63ד/2024
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - אשדוד, אשקלון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
אם את/ה בעל/ת חשיבה אנליטית, סקרנות לתהליכים גלובליים, ויכולת ניסוח גבוהה – מקומך איתנו! איך יראה יומך?• ליווי ותמחור עסקאות בינלאומיות תוך הבנה של דינמיקות בין-מדינתיות. • ביצוע אנליזות כלכליות בתחום מחירי העברה. • שימוש במאגרי מידע מגוונים לצורך ניתוחים והשוואות. • כתיבת תוצרים מקצועיים עבור לקוחות ורשויות המס בארץ ובעולם. • קשר שוטף עם חברות בינלאומיות וחשיפה למגוון תעשיות ותרבויות עסקיות. • איסוף, עיבוד וניתוח נתונים, לצד כתיבת דו"חות בעלי ערך אסטרטגי. • מעקב אחר סקירות מקצועיות, פרסומים ועדכונים של ארגון ה-OECD בתחום מחירי העברה.
דרישות:
• תואר ראשון – יתרון לבוגרי מנהל עסקים, כלכלה, חשבונאות, יחסים בינלאומיים ומדעי המדינה. • שליטה גבוהה באנגלית – בדגש על ניסוח וקריאה של חומרים מקצועיים. • יכולת עבודה עצמאית ובצוות, גמישות מחשבתית ויכולת למידה מהירה. • המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-3625
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לחברה מסחרית פרטית דרוש/ה כלכלן/ית מנוסה לעבודה מול מחלקת לוגיסטיקה ושירות המשרה כוללת: תכנון בניה ובקרה תקציבית ניתוח כדאיות כלכלית לפרויקטים ותהליכים תמחור מוצרים ושירותים בעולמות השירות והלוגיסטיקה ניתוח אנליטי בסביבת; data רחבה ומעמיקה
דרישות:
תואר ראשון בכלכלה / חשבונאות/ מנהל עסקים, תואר שני יתרון ניסיון עבודה מול מחלקות של לוגיסטיקה ושירות ניסיון בניתוחים כלכליים אקסל ברמה גבוהה ניסיון בBI
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
5300
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
דרום - אשדוד
השפלה - יבנה
|
תיאור תפקיד:
חברת פרסייס הינה ספקית שירותי הניהול הפיננסי המובילה למשרדי אדריכלות, הנדסה ועורכי דין. פרסייס מתפקדת כמחלקה הכלכלית של לקוחותיה תוך דגש על רווחיות, התייעלות, שיפור ביצועים וקבלת החלטות. דרוש/ה כלכלן/ית מתחיל/ה במשרה מלאה למשרדים הממוקמים בירושלים. במסגרת התפקיד הכלכלן יהיה אחראי על המשימות היומיומיות הקשורות בתחום הכספים, מידול פיננסי, יצירה ובקרה של דוחות כספיים, עריכת תחזיות פיננסיות לצורך הגדלת רווחיות, זיהוי מגמות, תמחור, כדאיות פיננסית ועוד.
דרישות:
• תואר ראשון בכלכלה או במנהל עסקים או בתחום קשור אחר. • יחסי אנוש, ייצוגיות ושירותיות ברמה גבוהה. • תקשורת בינאישית טובה, הן בכתב והן בעל פה. • יוזמה, כישורי סדר וארגון, ויכולת למידה עצמאית. *אין צורך בניסיון קודם.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-126
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
לחברת הקרנות נאמנות בבית השקעות MORE דרוש/ה מנהל/ת השקעות! התפקיד כולל ניהול קרנות נאמנות ומסחר בני"ע בארץ ובחו"ל מניות , אגח קונצרני, אגח ממשלתי.
דרישות:
רישיון בניהול תיקים- חובה תואר ראשון במקצועות הפיננסיים- חובה ניסיון של לפחות 2-3 שנים בניהול קרנות נאמנות- חובה יתרון בניהול קרנות מעורבות 90/10, 80/20 וקרנות אג״ח- חובה ניסיון במסחר- חובה בעל/ת נכונות לשעות מאומצות- חובה הכרות עם FMR- חובה חריצות , ראש גדול ויכולת התבטאות גבוהה בכתב ובע"פ - חובה יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה בצוות, ראש גדול
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
188484
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
Deloitte פירמת הייעוץ וראיית החשבון המובילה בעולם מגייסת רכז.ת גבייה וקשרי לקוחות. - השתלבות בסביבת עבודה מעניינת ומאתגרת בתחום הנדל"ן בישראל.
- התפקיד כולל- ריכוז יתרות גבייה, התראה לחייבים וגביית כספים, ניתוח נתונים ומידע, עבודה מול גורמי פנים וחוץ ארגוניים ופעולות נוספות בהתאם להוראת הממונים.
- העבודה תבוצע ממשרדי הלקוח בתל אביב או ירושלים.
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
דרישות:
- תואר בכלכלה, מנהל עסקים, הנדסה תעשייה וניהול או תעודה בהנהלת חשבונות- חובה.
- יכולות ירידה לפרטים, חשיבה מחוץ לקופסא ואחריות אישית.
- ניסיון של כשנה - יתרון
- ניסיון בתהליך גביה דרך מערכת ה-SAP - יתרון.
- היכרות מקדימה עם עולמות הנדל"ן - יתרון.
אנו ב-Deloitte מאמינים בגיוון והכלה בקרב א.נשינו הוא מרכיב קריטי בהצלחה שלנו ולכן אנו מטפחים תרבות ארגונית שמכילה ומאמצת גיוון על כל צורותיו.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
D7.A54
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה ציבורית וגלובלית מובילה המפתחת ומספקת פתרונות מתקדמים בתחומי הביטחון, תשתיות ותקשורת דרוש/ה כלכלן/ית מנוסה. אנו מחפשים כלכלן/ית מוכשר/ת ובעל/ת מוטיבציה להצטרף לצוות הכלכלי שלנו. המועמד/ת האידיאלי/ת יהיה/תהיה בעל/ת ידע וניסיון בתחום הכלכלה. תפקיד זה מציע הזדמנות מצוינת לכלכלן/ית להתפתח ולהרחיב את מיומנויותיו/ה. אחריות עיקרית:
- בניית תחזיות ותקציב שנתי לפרויקטי החברה. - אחריות על מעקב שוטף של תקציב מול ביצוע. - שליטה וניהול תקציב הפרויקט יחד עם מנהל הפרויקט תוך הצגת הנתונים לרמות הממונות. - הובלת פרויקטים ותהליכים כלכליים במערכת ה-ERP, כולל פיתוח כלים ודו"חות מעקב. - ניהול תהליכי אינטגרציה וממשקים בין פלטפורמת התקציב למערכות ה-ERP/HR.
דרישות:
- תואר ראשון בכלכלה / חשבונאות / מנהל עסקים - חובה. - ניסיון בבניית תקציב ובקרה. - ידע וניסיון בעבודה במערכת פריוריטי- יתרון. - אקסל - שליטה מלאה. - הכרת התחום החשבונאי – יתרון משמעותי. - בעל/ת יכולת למידה עצמית גבוהה. - בעל/ת יכולות אנליטיות גבוהות, כושר איסוף מידע, ניתוח נתונים ובקרה. - אסרטיביות, ראש גדול ויסודיות.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
1140
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
הצטרפ/י לחברת סטארטאפ יציבה ומבוססת בחולון! אנחנו מציעים סביבת עבודה משפחתית ונעימה, יציבות וביטחון תעסוקתי, והזדמנויות לצמיחה מקצועית ואישית. התפקיד כולל: -הזנת הזמנות -התנהלות מול לקוחות קיימים ומסלולים -עבודה במערת ERP -קשר עם ספקים ולקוחות -ריכוז נתונים ודיווחים היקף משרה: משרה מלאה שעות עבודה: 09:00-16:00 למה אצלנו? שכר: 10,000 ₪ אווירה משפחתית ונעימה יציבות וביטחון תעסוקתי מיקום: חולון
דרישות:
- ניסיון בבק אופיס -חובה -אקסל ברמה גבוהה - שליטה בSAP /פריורטי - יתרון להנדסאי/ת תעשייה וניהול - יכולת ארגון וריבוי משימות -שליטה מלאה ב-Office - יחסי אנוש מעולים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
990945
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לתפקיד מעניין ומאתגר במדור תמיכה בנקאית דרוש/ה הבנה עמוקה בתהליכים בנקאיים, טיפול מקצה לקצה פניות ותקלות של לקוחות הבנק
דרישות:
דרישות התפקיד: • ניסיון של 5 שנים לפחות בעבודה בבנק – חובה • ידע בתהליכי עבודה בנקאיים – חובה • שליטה בסיסית ב־Office – חובה • יתרון: ידע במערכות בנקאיות (TSO, DPT, DB2, סניפית), ניסיון עם SQL / BI / BO / Kibana / Snow • השכלה אקדמית – יתרון • זמינות לעבודה בימים ב' וד' עד 18:30 + תורנות שישי אחת ל־5–6 שבועות • תודעת שירות גבוהה, עבודת צוות, אחריות ו"ראש גדול"
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-02449
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|