תיאור תפקיד:
Forvis Mazars is one of the top 10 global accounting and advisory firms, with over 50,000 employees worldwide. We are expanding our Audit division in Israel and are seeking an Audit Senior to join our team.
What We’re Looking For
We’re seeking a candidate with a professional mindset, strong attention to detail, excellent self-management skills, and the ability to meet deadlines. This is an exciting opportunity to work with international high-tech companies. The role is ideal for someone with strong analytical thinking, a passion for financial data, and a desire to grow in the audit profession.
Key Responsibilities - Conduct audits and prepare financial statements in both Hebrew and English
- Apply and interpret IFRS and Israeli accounting standards
- Manage client portfolios on an ongoing basis
- Complete tasks under supervision while maintaining high professional standards
- Prepare and review financial statements and tax returns
- Communicate directly with clients
- Support special projects as needed
דרישות:
Requirements- Certified CPA, or in the process of obtaining a license
- Minimum of two years of auditing experience
- Full proficiency in Microsoft Office
- Excellent analytical, attention to detail and organizational abilities
- Basic familiarity with Shaam (Israel Tax Authority systems)
- Excellent English – required
- Native-level Hebrew – required
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00005
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
למשרד יועצת מס ותיק דרושה יועצת מס ומנהלת חשבונות אחראית אדמיניסטרציה למשרה מלאה בסביבת עבודה מקצועית ונעימה. התפקיד כולל
- הנהלת חשבונות לעצמאים וחברות
- תקשורת שוטפת עם לקוחות המשרד,
- התנהלות מול רשויות ומוסדות ממשלתיים,
- הכנת דוחות שנתיים והצהרות הון מענה טלפוני שוטף וביצוע משימות אדמיניסטרטיביות מגוונות.
המשרה מתאימה לבעלות ניסיון ויכולת עבודה עצמאית, המעוניינות להשתלב לטווח ארוך בארגון משפחתי ותומך.
דרישות:
- הנהלת חשבונות סוג 2 לפחות – חובה
- יועצת מס / מתמחה
- ניסיון בהנהלת חשבונות לעצמאים וחברות
- ניסיון בעבודה מול רשויות כגון מע"מ, מס הכנסה וביטוח לאומי
- שליטה מלאה ביישומי מחשב ובתוכנות הנה"ח ארדני + פינבוט יתרון
- תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים
- סדר, ארגון ויכולת עבודה עצמאית
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00006
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
פורביס מזארס היא אחת מ-10 פירמות רואי החשבון והייעוץ הגדולות בעולם, עם למעלה מ-50,000 עובדים ברחבי העולם. בישראל, אנו נמצאים בצמיחה משמעותית ומרחיבים את חטיבת הביקורת והייעוץ שלנו. כעת אנו מחפשים לצרף Audit Senior מצטיינ/ת לצוות. מה אנחנו מחפשים?
מועמד/ת בעל/ת גישה מקצועית, תשומת לב לפרטים, יכולת ניהול עצמי ועמידה בלוחות זמנים לעבודה מעניינת עם חברות הייטק בינלאומיות. תפקיד זה מתאים לאנשים עם חשיבה אנליטית, אהבה לנתונים פיננסיים, ורצון להתפתח בעולם הביקורת. תחומי אחריות:
• ביקורת ועריכת דוחות כספיים של חברות בעברית ובאנגלית • ניסיון וידע בתקינה הבינלאומית ,IFRS והתקינה החשבונאית הישראלית • ניהול תיקי לקוחות באופן שוטף • ביצוע מטלות תחת פיקוח תוך עמידה בסטנדרטים מקצועיים • הכנה ובדיקה של דוחות כספיים והחזרי מס • עבודה ישירה מול לקוחות • מעורבות בפרויקטים מיוחדים במחלקה, לפי הצורך
דרישות:
• CPA מוסמך או בתהליך קבלת רישיון • לפחות שנתיים ניסיון בעבודה בתחום הביקורת • שליטה מלאה ב-Microsoft Office • כישורים אנליטיים וארגוניים מצוינים • דיוק וירידה לפרטים • ידע בסיסי בפלטי שע"מ • אנגלית ברמה גבוהה - חובה • עברית ברמת שפת אם - חובה מעוניינים להצטרף אלינו?
שלחו קורות חיים. נא לציין את שם המשרה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00005
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לקבוצת חברות תקשורת היושבת במרכז תל אביב דרוש/ה מנהל/ת חשבונות מנוסה עד מאזן, כולל טיפול בשכר עובדים. התפקיד כולל: - הנהלת חשבונות עד מאזן באופן עצמאי
- הכנת דוחות תקופתיים ודיווח לרשויות.
- טיפול בהתאמות בנקים, ספקים, לקוחות.
- הכנת שכר חודשי לכ 50 עובדים כולל דיווח למוסדות.
דרישות:
- תעודת הנהלת חשבונות סוג 3 / חשבת שכר - חובה
- ניסיון של לפחות שנתיים בתפקיד דומה - חובה
- שליטה מלאה ביישומי מחשב: אקסל, חשבשבת, מכפל.
- אחריות, דיוק ויכולת עבודה עצמאית.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-1519
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - אשדוד
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
New York based accounting and advisory CAAS firm, is hiring a full-time Controller / Accounting Manager. This is a fully remote role.
דרישות:
Requirements: Minimum 7 years of financial statement and accounting experience Proven experience managing staff Strong knowledge of QuickBooks; ERP experience preferred Strong understanding of inventory accounting Experience optimizing accounting processes and workflows Accounting degree / CPA a plus Experience with variety of industries
Soft Skills- Worked in accounting firm with multiple clients Knows INVENTORY Personable, confident, relationship Thinks big picture, business processes
Minimum 30 hours/week
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
855317
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
|
תיאור תפקיד:
Overview: A boutique hedge fund and broker-dealer seek a detail-oriented and proactive accounting and operations professional to support both hedge fund operations and a growing SPAC (Special Purpose Acquisition Company) business line. The role offers broad exposure to fund operations & accounting, treasury management, and transaction execution within an entrepreneurial, fast-paced environment.
דרישות:
Requirements: Financial Services background - 4-8 years experience Advent AxyS, Journal entry accounting in Quickbooks or Oracle NetSuite Strong excel skills CPA - a plus
Location- hybrid in Ramat Beit Shemesh Hours- US hours (2:00- Midnight)
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
829010
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, מודיעין
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - רחובות
|
תיאור תפקיד:
We specialize in handling complex tax and compliance issues for American individuals living outside the USA. Our firm provides tax preparation, bookkeeping, payroll, and consulting services. We are known for our expertise in addressing various tax challenges faced by US individuals abroad. Job Description: This is a full-time on-site role for a Tax Associate in our Jerusalem office. The Accountant will be responsible for managing tax and compliance issues for American individuals living overseas. Day-to-day tasks include tax preparation and client communication to ensure adherence to US tax laws.
דרישות:
Qualifications: *Strong knowledge of US tax laws and regulations *Minimum of 1-2 years experience in tax preparation *Excellent communication and client management abilities *Bachelor's degree in Accounting, Finance, or related field is a plus *Certifications such as CPA or Enrolled Agent are a plus *Attention to detail and strong analytical skills *Ability to work efficiently in a fast-paced environment
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
967096
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
We are a leading international tax advisory firm with deep expertise in U.S. and cross-border taxation. Key Responsibilities: • Directly manage a robust client base, handling a diverse range of U.S. individual tax matters. • Tackle complex tax scenarios, applying technical knowledge to address unique client needs. • Expand your expertise in U.S. taxation, staying updated on current laws, regulations, and best practices. • Make key decisions, working independently while managing your workload efficiently. • Mentor and develop junior associates, fostering a positive learning environment and professional growth. • Collaborate with a team, contributing your leadership and expertise to team projects and client work
דרישות:
Requirements: You have 3–5 years of comprehensive experience in U.S. individual taxation and a deep
understanding of complex tax scenarios. You are a problem-solver, comfortable navigating and tackling challenging tax issues with minimal guidance. You possess advanced technical proficiency in U.S. taxation and continuously seek to expand your knowledge. You are a natural mentor, eager to support and guide junior associates as they grow professionally. You can make independent decisions and confidently take ownership of projects. You thrive in a collaborative environment, contributing your expertise and learning from others.
Bonus if you have: • A U.S. CPA license • A high level of Hebrew Flexible working hours Hybrid working options, allowing for a blend of in-office (Jerusalem/Beit Shemesh) and remote work.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
650112
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
מעקב אחר חובות פתוחים טיפול שוטף בגבייה תשלומים מלקוחות החברה ביצוע שיחות יזומות לצורך תיאום וסגירת תשלומים. הקלדת נתונים ומעקב אחר התחייבויות. העבודה בכפיפות למנהלת מחלקת גבייה
דרישות:
ניסיון קודם בגבייה - יתרון משמעותי (עדיפות לניסיון מתחום הקמעונאות) עד שנתיים שליטה מלאה באופיס ואקסל ניסיון בעבודה עם לקוחות עסקיים - יתרון משמעותי היכרות מערכות ממוחשבות בדגש על פריוריטי- יתרון משמעותי כושר ביטוי מעולה בע"פ ובכתב יחסי אנוש טובים יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות. העבודה במודיעין במשרה מלאה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
852
אזור:
מרכז - מודיעין
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
חו"ל - חו"ל
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה מנהל/ת משרד מסור/ה ובעל/ת מוטיבציה גבוהה, בתפקיד אמון למנכ"ל לחברה ותיקה, מצליחה באווירה משפחתית. מה כולל התפקיד: ניהול אדמיניסטרטיבי מלא של המשרד: טיפול בצרכים היומיומיים, ניהול יומנים מורכבים, קביעת פגישות, מענה לפניות ושליחויות. הנהלת חשבונות פנימית: מעקב אחר ספקים, תשלומים, תעודות משלוח והזמנות רכש. משאבי אנוש ורווחה: בקרה על נוכחות, ארגון ימי כיף ומתנות, הובלת פרויקטים קטנים לשיפור חוויית העובדים. חלק ממערך חיוני ותומך של החברה
דרישות:
דרישות: ניסיון של שנה לפחות בתפקיד דומה – חובה. ידע בסיסי בהנהלת חשבונות. שליטה מלאה ב-Office – חובה; ידע בתוכנת חשבשבת – יתרון. אישיות מסודרת, עם סדרי עדיפויות ברורים, יכולת למידה מהירה ויחסי אנוש מצוינים. אמינות ודיסקרטיות ברמה גבוהה, ורצון לעבוד בסביבה יציבה לטווח ארוך. משרה מלאה, גמישות בשעות מיקום: חיפה לשליחת קוח: [email protected]
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה:
JB-00015
אזור:
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון
צפון - עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
|
תיאור תפקיד:
תחומי האחריות העיקריים בתפקיד: • לבדוק את תקינותן של פעולות החברה ואת פעולותיהם של נושאי המשרה וממלאי התפקידים בה. • לבדוק את אמינותו ושלמותו של המידע הכספי והתפעולי. • לבחון את ניהול הכספים וההתחייבויות של החברה, ואת ההסדרים לשמירת נכסי החברה ושלמותם, יעילות תפעולם והשימוש בהם. • לבחון אם ההחלטות בחברה, ובכלל זה בדירקטוריון ובוועדותיו, נתקבלו על-פי נהלים תקינים. • לערוך ביקורת במערכות המידע הממוחשבות של החברה ובמערך אבטחת המידע בחברה. • לבחון את תקינותם ואת יעילותם של נוהלי ההתקשרויות בחברה. • לחשוף ליקויים בניהול עסקי החברה, לאתר את הסיבות להתהוותם ולהצביע עליהם בציון הגורמים האחראים להם, ולהעלות הצעות לתיקון הליקויים ולמניעת הישנותם. • לערוך ביקורות חוזרות, לשם מעקב אחר תיקון הליקויים ויישום ההחלטות שהתקבלו בעקבות דוחות הביקורת. • לבחון תלונות של עובדי החברה ולבצע מעקב אחר תיקון הליקויים העולים מתלונות כאמור. • לסקור את היישום והאפקטיביות של ניהול הסיכונים בחברה. כישורים נדרשים: ראייה מערכתית כושר ביטוי גבוה בכתב ובע"פ יכולת הבנה וטיפול בהתנגדויות אוריינטציה טכנית גבוהה ויכולת כריית נתונים ממערכות מידע יכולת עמידה בזמנים ניסיון בעבודה בחברות תקשורת/ מולן-יתרון. היכרות עם תהליכים בחברות תקשורת-יתרון.
דרישות:
דרישות התפקיד: תואר ראשון בלימודי ניהול/ מערכות מידע/ הנדסה/ כלכלה/ חשבונאות- חובה. ניסיון בביקורת פנימית היכרות בכריית נתונים ממערכות ובתחקור נתונים- יתרון משמעותי.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00040
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברת דור אלון- דרוש/ה כלכלן/ית מנוסה . מיקום המשרה- פארק עסקים יקום. כפיפות למנהל המחלקה הכלכלית,חלק מצוות. תחומי אחריות: •הכנה וניתוח דוחות כספיים חודשיים, רבעוניים ושנתיים. •הכנת דוחות וניתוחים לתמיכה בקבלת החלטות עסקיות. •בנייה וניהול של תקציבים חודשיים, רבעוניים ושנתיים.
דרישות:
תואר ראשון בכלכלה -חובה. ניסיון בתפקיד כלכלי שנתיים לפחות-חובה בחברה קמעונאית – יתרון מובהק. יכולת לזהות מגמות, לנתח ולהסיק מסקנות מנתונים כלכליים. •הבנה חשבונאית, אוריינטציה מחשובית גבוהה, ידע בתוכנת ERP וניסיון ב-BI. •אקסל ברמה גבוהה מאוד-נוסחאות- חובה. •יכולת עבודה תחת לחץ ומשימות מרובות - חובה. • משרה מלאה א-ה ( לא היברידי).
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
1001
אזור:
מרכז - פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
משרד רו"ח בינוני מוכר שממוקם בירושלים מגייס רו"ח בכיר/ה ניהול צוות של מנה"ח/שכר/מתמחים ורו"ח ביקורת חברות פרטיות ועצמאיים.
דרישות:
רו"ח- חובה 8 שנים ניסיון בתחום- חובה ניסיון בניהול צוות- חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
234549
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
|
תיאור תפקיד:
לחברה תעשייתית יצואנית קטנה בהוד השרון דרושה חשבתהתפקיד כולל – פיקוח על תהליכי רישום חשבונאי ובקרת מסמכים הכנת דיווחים חודשיים להנהלת החברה הכנת חומר לרו"ח חיצוני הכנת דוח מס שנתי ניהול תזרים יומי ובקרה על תשלומי ספקים
דרישות:
רישיון רואה חשבון - חובה שליטה בפריוריטי -יתרון היכרות עם תהליכי מלאי שליטה גבוהה ביישומי Office ובעיקר Excel ניסיון של לפחות 2 שנים כחשב/עוזר חשב
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00388
אזור:
מרכז - תל אביב
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
|
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך
חשב/ת שכר
חשב/ת שכר
חשב/ת שכר
QHR
16/12/2025
תיאור תפקיד:
חובה מועמדים/ות עם ניסיון כחשב/ת שכר לפחות 5 שנים ממפעל תעשייתי בלבד, עם ידע וניסיון בתוכנת הר גל ; אחריות וסמכות: אחריות מלאה על הפקת שכר חודשי לעובדי הקבוצה טיפול מלא בהיבטי שכר במחזור חיי העובד (חל"ד, מחלה, מילואים, גמ"ח ועוד) מתן התראות למשאבי אנוש על חריגות בהתאם לדיני עבודה שמירה על עדכניות חוקים, תקנות והוראות רלוונטיות בתחום התנאים והשכר הפקה ודיווחים למס הכנסה, ביטוח לאומי, פנסיה, גמל וקרנות השתלמות טיפול בביקורות שכר והתנהלות מול רואי חשבון, יועצים וחברות ביטוח
דרישות:
תעודת חשב/ת שכר בכיר/ה מטעם לשכת רואי החשבון - חובה ניסיון כחשב/ת שכר במפעל תעשייתי בינוני–גדול (מעל 200 עובדים) לפחות 5 שנים - חובה שליטה מלאה בתוכנת הר גל - חובה ידע מעמיק בדיני עבודה ובדיווחים לרשויות שליטה גבוהה באקסל משרה מלאה נדרשת ניידות עם רכב (המקום לא כ"כ נגיש לתחבורה ציבורית) נכונות לשעות נוספות לפי צורך (סוף חודש, ביקורות וכו’) סביבת עבודה משרדית (משרדי החברה בעכו ומשרדי חברות בנות) - נדרשת נכונות לנסיעה לחברות בנות ולאתרי ייצור
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
15290
אזור:
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|