תיאור תפקיד:
Forvis Mazars is one of the top 10 global accounting and advisory firms, with over 50,000 employees worldwide. We are expanding our Audit division in Israel and are seeking an Audit Senior to join our team.
What We’re Looking For
We’re seeking a candidate with a professional mindset, strong attention to detail, excellent self-management skills, and the ability to meet deadlines. This is an exciting opportunity to work with international high-tech companies. The role is ideal for someone with strong analytical thinking, a passion for financial data, and a desire to grow in the audit profession.
Key Responsibilities - Conduct audits and prepare financial statements in both Hebrew and English
- Apply and interpret IFRS and Israeli accounting standards
- Manage client portfolios on an ongoing basis
- Complete tasks under supervision while maintaining high professional standards
- Prepare and review financial statements and tax returns
- Communicate directly with clients
- Support special projects as needed
דרישות:
Requirements- Certified CPA, or in the process of obtaining a license
- Minimum of two years of auditing experience
- Full proficiency in Microsoft Office
- Excellent analytical, attention to detail and organizational abilities
- Basic familiarity with Shaam (Israel Tax Authority systems)
- Excellent English – required
- Native-level Hebrew – required
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00005
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
למשרד יועצת מס ותיק דרושה יועצת מס ומנהלת חשבונות אחראית אדמיניסטרציה למשרה מלאה בסביבת עבודה מקצועית ונעימה. התפקיד כולל
- הנהלת חשבונות לעצמאים וחברות
- תקשורת שוטפת עם לקוחות המשרד,
- התנהלות מול רשויות ומוסדות ממשלתיים,
- הכנת דוחות שנתיים והצהרות הון מענה טלפוני שוטף וביצוע משימות אדמיניסטרטיביות מגוונות.
המשרה מתאימה לבעלות ניסיון ויכולת עבודה עצמאית, המעוניינות להשתלב לטווח ארוך בארגון משפחתי ותומך.
דרישות:
- הנהלת חשבונות סוג 2 לפחות – חובה
- יועצת מס / מתמחה
- ניסיון בהנהלת חשבונות לעצמאים וחברות
- ניסיון בעבודה מול רשויות כגון מע"מ, מס הכנסה וביטוח לאומי
- שליטה מלאה ביישומי מחשב ובתוכנות הנה"ח ארדני + פינבוט יתרון
- תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים
- סדר, ארגון ויכולת עבודה עצמאית
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00006
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
פורביס מזארס היא אחת מ-10 פירמות רואי החשבון והייעוץ הגדולות בעולם, עם למעלה מ-50,000 עובדים ברחבי העולם. בישראל, אנו נמצאים בצמיחה משמעותית ומרחיבים את חטיבת הביקורת והייעוץ שלנו. כעת אנו מחפשים לצרף Audit Senior מצטיינ/ת לצוות. מה אנחנו מחפשים?
מועמד/ת בעל/ת גישה מקצועית, תשומת לב לפרטים, יכולת ניהול עצמי ועמידה בלוחות זמנים לעבודה מעניינת עם חברות הייטק בינלאומיות. תפקיד זה מתאים לאנשים עם חשיבה אנליטית, אהבה לנתונים פיננסיים, ורצון להתפתח בעולם הביקורת. תחומי אחריות:
• ביקורת ועריכת דוחות כספיים של חברות בעברית ובאנגלית • ניסיון וידע בתקינה הבינלאומית ,IFRS והתקינה החשבונאית הישראלית • ניהול תיקי לקוחות באופן שוטף • ביצוע מטלות תחת פיקוח תוך עמידה בסטנדרטים מקצועיים • הכנה ובדיקה של דוחות כספיים והחזרי מס • עבודה ישירה מול לקוחות • מעורבות בפרויקטים מיוחדים במחלקה, לפי הצורך
דרישות:
• CPA מוסמך או בתהליך קבלת רישיון • לפחות שנתיים ניסיון בעבודה בתחום הביקורת • שליטה מלאה ב-Microsoft Office • כישורים אנליטיים וארגוניים מצוינים • דיוק וירידה לפרטים • ידע בסיסי בפלטי שע"מ • אנגלית ברמה גבוהה - חובה • עברית ברמת שפת אם - חובה מעוניינים להצטרף אלינו?
שלחו קורות חיים. נא לציין את שם המשרה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00005
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לקבוצת חברות תקשורת היושבת במרכז תל אביב דרוש/ה מנהל/ת חשבונות מנוסה עד מאזן, כולל טיפול בשכר עובדים. התפקיד כולל: - הנהלת חשבונות עד מאזן באופן עצמאי
- הכנת דוחות תקופתיים ודיווח לרשויות.
- טיפול בהתאמות בנקים, ספקים, לקוחות.
- הכנת שכר חודשי לכ 50 עובדים כולל דיווח למוסדות.
דרישות:
- תעודת הנהלת חשבונות סוג 3 / חשבת שכר - חובה
- ניסיון של לפחות שנתיים בתפקיד דומה - חובה
- שליטה מלאה ביישומי מחשב: אקסל, חשבשבת, מכפל.
- אחריות, דיוק ויכולת עבודה עצמאית.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-1519
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - אשדוד
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
אמת דורקום מגייסת רכז.ת גבייה למחלקת הנהלת חשבונות במשרדי החברה בפתח תקווה! **תנאים מצוינים למתאימים, משרה התחלתית בתחום!** במסגרת התפקיד: -טיפול בגבייה מלקוחות ואחריות מקצה לקצה - גבייה יזומה והתנהלות שוטפת מלקוחות במיילים - הנפקת קבלות+ התאמות כרטיסי לקוח - מעקב שוטף אחר דוחות גיול חובות - ניהול ממשקים מול גורמי תפעול פנימיים בארגון
דרישות:
- תעודת הנה"ח סוג 1+2 – חובה - שליטה טובה באקסל ובמערכות ממוחשבות - אסרטיביות יחד עם שירותיות ברמה גבוהה - אחריות, חריצות ועמידה בלוחות זמנים - יכולת עבודה עצמאית - היכרות עם מערכת ERP פריוריטי – יתרון משמעותי - ניסיון בגבייה מלקוחות- יתרון - ניסיון בהתאמת לקוחות- יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-1008
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
|
תיאור תפקיד:
שכר ממוצע 12,000 ש"ח + קרן השתלמות והגנות שכר- כאל מגייסת נציגי.ות פתרונות תשלום למוקד הטלפוני שלנו באשדוד!הגישו מועמדות ועשו את הצעד הראשון לקריירה בחברה יציבה ומובילה! מה מחכה לכם.ן אצלנו?
* פרמיות מטורפות! * קליטה כעובד.ת Cal מהיום הראשון! * יום עבודה מהבית * קרן השתלמות לאחר 3 חודשים בלבד! * כרטיס סיבוס, חופשות, אירועים * אפשרויות קידום מדהימות ועוד המון הטבות שוות שלא תמצאו בשום מקום אחר! איך יראה היום שלכם.ן?
* טיפול בלקוחות החייבים של החברה בשלבים ראשוניים ומתקדמים של תהליך הגביה * מענה לשיחות גבייה נכנסות והוצאת שיחות גביה יזומות * חתירה להגעה להסדרי תשלום ומניעת העברת הלקוח לטיפול משפטי
דרישות:
* ניסיון קודם במוקדי שירות, מכירה או בתחום הגביה- יתרון * יכולת ניהול משא ומתן * יכולת עמידה ביעדים
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
JB-26541
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
Work closely with internal departments as an analytical focal point. Analyze large-scale data sets and sources to optimize and improve business KPI’s. Provide actionable recommendations and conclusions from collected data to support business decisions. Develop and maintain dashboards, reports, and data visualizations to monitor key performance metrics according to the needs of the departments. Manage multiple projects at a time in a fast-paced, frequently changing environment.
דרישות:
5-8 years of analytical work experience, specifically in Business analytics. BA in Statistics/ Mathematics/ Industrial Management/ Economics/ Information Systems or another quantitative field. Strong proficiency in SQL for querying and manipulating large datasets. Strong proficiency in Excel. Experience working with Tableau / PowerBI - design & build dashboards. Experience working with large scaled databases. Strong analytical skills combined with the ability to present the data clearly and efficiently to support business decisions. Strong written and verbal communication skills in English & Hebrew. Analytical work experience from the Online Gaming industry - Advantage. Knowledge in Python for data analysis - Advantage.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-4252
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
חברה מובילה בתחום היבוא והשיווק מגייסת לתפקיד מרכזי ובעל אחריות רחבה על כלל תחומי הכספים של הארגון. תיאור התפקיד: אחריות מלאה על ניהול המערך הפיננסי של החברה, כולל פיקוח על הנהלת חשבונות עד מאזן ודוחות כספיים תקופתיים. אחריות על תחום השכר בחברה. הפקת דוחות ניהוליים, ניתוחי עומק והצגת נתונים להנהלה לצורך קבלת החלטות עסקיות. התנהלות שוטפת מול בנקים, ספקים ולקוחות. אחריות על תזרים מזומנים, גבייה, תקציבים, תכנון פיננסי ובקרה. ניהול צוות הנהלת חשבונות והובלת תהליכי עבודה, ייעול ושיפור מתמיד של תהליכים פיננסיים. עבודה מול רשויות המס, דיווחים תקופתיים ועמידה בדרישות רגולטוריות. ליווי עסקאות, התקשרויות וחוזים בהיבטים פיננסיים.
דרישות:
ניסיון של לפחות 3 שנים בתפקיד דומה - חובה, ניסיון בחברות העוסקות ביבוא - יתרון. ניסיון מוכח בניהול צוות ויכולת הובלת תהליכים רוחביים. שליטה בתוכנות פיננסיות ויישומי Office. שליטה בתוכנת PRIORITY - יתרון. אנגלית ברמה טובה. המשרה פונה לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-4729
אזור:
מרכז - רמת גן וגבעתיים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
|
תיאור תפקיד:
חברה יזמית מובילה בתחום הנדל״ן מגייסת חשב הקבוצה. כפוף למשנה למנכ”ל (CFO), ומשמש גורם מוביל בתחום הדיווח והמדיניות החשבונאית של הקבוצה. החשב יוביל את תחום החשבונאות והדיווח בקבוצת בסט, תוך הבטחת דיוק, שקיפות ועמידה מלאה בדרישות רגולציה, תקינה בינלאומית (IFRS), והכנה לקראת פגש עם שוק ההון. החשב ישמש גורם מקצועי בכיר בגיבוש מדיניות חשבונאית, בליווי תהליכי מימון, דירוג וגיוסי הון, ובתמיכה בהחלטות הנהלה אסטרטגיות. - אחריות על דיווח כספי ובקרה - אחריות על דיווח חיצוני והובלת היערכות הקבוצה לקראת הנפקה ציבורית (IPO) - אחריות על מדיניות מימון ויחסי בנקים - ליווי של מנהלי כספים ביחידות - אחריות על מערך הבקרה החשבונאית של הקבוצה
דרישות:
- רו”ח מוסמך בעל ניסיון של לפחות 4 שנים בתפקיד חשב / חשב קבוצה בקבוצת חברות. - ניסיון מוכח בעריכת דוחות מאוחדים לפי IFRS. - יתרון משמעותי לניסיון בהיערכות ל־IPO או בעבודה מול חברות ציבוריות. - היכרות עם תחום הנדל”ן ו/או תשתיות – יתרון משמעותי. - שליטה גבוהה ב־Excel ובמערכות ERP (Priority). - יכולת הובלה מקצועית, ניהול ממשקים מרובים ועבודה בלוחות זמנים צפופים. - שילוב של דיוק מקצועי ויכולת ניהול רוחבית. - גישה יוזמת, חשיבה מערכתית ויכולת לייצר תהליכים מסודרים. - יכולת לתרגם נתונים פיננסיים לתובנות ניהוליות.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-4655
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - חיפה והכרמל
|
תיאור תפקיד:
קבוצת חברות ותיקה בתחום תעשיית האנרגיה מחפשת חשב/ת. התפקיד כולל: אחריות מלאה על הדיווחים הרבעוניים והשנתיים של קבוצת החברות. הכנת דוחות כספיים, דיווחים שוטפים לרשויות המס ולמוסדות. ניהול ובקרה על תזרים המזומנים של כלל החברות, ביצוע בקרות וניתוחים פיננסיים עבודה צמודה תחת מנהל הכספים של הקבוצה. משרה מלאה באיזור השרון.
דרישות:
רו"ח מוסמך/ת בעל/ת שנתיים נסיון – חובה. התמחות במשרד רו"ח גדול Big 4 - חובה ניסיון בעבודה על חברות פרטיות - חובה נסיון בעבודה עם תכנת Priority - יתרון. עבודה עצמאית, אחריות, ויכולת התנהלות בסביבה מרובת ממשקים.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-4711
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - חיפה והכרמל
|
תיאור תפקיד:
חישוב שכר - לבצע את כל החישובים הנדרשים לשם הכנת תלושי השכר, כולל ניכויים, שעות עבודה, שעות נוספות, מענקים, פרמיות, עיקולים, קריאות פתע - ניהול מערכת נוכחות - איסוף נתוני הנוכחות , קליטה ועיבוד אישורי מחלה, חופשה, סגירה ומעבר שעות לתוכנת שכר - מענה לעובדים – לספק מענה לשאלות העובדים בנוגע לשכרם ולסייע בפתרון בעיות הקשורות לשכר - טיפול בעובדים של הסכם קיבוצי/אישי , מתן מענקים חודשיים/חצי שנתיים - הכנת דוחות – להכין דוחות חודשיים/רבעוניים, דוח פיצויים. בניית דוח תקציב שנתי, חוק שכר שווה ועוד - טיפול בטפסי 102/126 - קופות וטיפול בממשק מעסיקים . פתיחת קופות חדשות , מעקב אחרי היזון חוזר, עבודה מול מערכת חילנט . עבודה מול מתפעל פנסיוני - קליטת עובדים חדשים –פתיחת עובדים במערכות שכר. - עזיבת עובדים - סגירת עובדים במערכות , הכנת מכתבים, טפסי 161 . טיפול בפורשים לפנסיה - טיפול בטפסים של ביטוח לאומי: חל"ד, מילואים, אבטלה , זקנה וכוד - סגירת שכר – העברת נתונים למערכת מס"ב
דרישות:
- הבנה מעמיקה של חוקי עבודה ודיני מס - יכולת לעבוד בצורה מדויקת - יכולת לנהל את הזמן בצורה יעילה ולעמוד בלוחות זמנים - מתן פתרון לבעיות של עובדים - יכולת לנתח נתונים - עדיפות לשליטה בתוכנות שכר הרגל, נוכחות סינריון - ניסיון 3 שנים בתפקיד דומה בחברה יצרנית - שליטה במערכת נוכחות סינריון - שליטה במערכת שכר הר- גל
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
7146
אזור:
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
|
תיאור תפקיד:
חברה טכנולוגית המובילה מהפכה בתחום הנהלת החשבונות וניהול עסקים בישראל מחפשת תומכ/ת לצוות Customer Success התפקיד כולל מתן תמיכה ללקוחות החברה עבור מוצר הדגל- מערכת מבוססת ענן להנהלת חשבונות וניהול עסק. במסגרת התפקיד ינתן מענה מקיף ללקוחות החברה- רואי חשבון, מנהלי חשבונות ויועצמי מס. מתן תמיכה רב ערוצית בפתרון בעיות ליווי ותמיכה בתהליכי כניסה למערכת- הבנת צרכי הלקוחות והבטחת הצלחתם בשימוש ביצוע הדרכות ללקוחות חדשים וקיימים לצורך מקסום מעורבות ושביעות רצון איסוף תובנות בנוגע לשימוש במערכת וקידום צרכי לקוחות מול ממשקים פנימיים בחברה
דרישות:
הכרות/ נסיון בהנהלת חשבונות (חד צידית עד מאזן, כפולה והתאמות) - חובה! נסיון בתמיכה בלקוחות של מוצר טכנולוגי- יתרון משמעותי יכולת הבנה טכנית וטכנולוגית עמוקה ומהירה היכרות עם מערכות ארגוניות כגון CRMת ERP - יתרון יכולת התנסחות מעולה ומהירה בכתב, בצורה תמציתית, ברורה וללא שגיאות כתיב או דקדוק- חובה חשיבה אנליטית ניתוח בעיות ומציאת פתרונות יכולת ניהול זמן, כישורי ארגון ועבודה עצמאית תחומי ידע רלוונטיים: עסקים, ניהול כספים, ניהול חשבונות, מסחר אונליין, אינטגרציות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-4028
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה פיננסית מובילה דרוש/ה מנהל/ת תיקי לקוחות - הזדמנות מצוינת להשתלב ולהתפתח בעולם הפיננסי! התפקיד כולל: מתן מענה מקצועי ותפעול קשרי לקוחות מול גורמים בחברות המובילות במשק. שימור והעמקת מערכות יחסים עם הלקוח, זיהוי צרכים עסקיים ופיתוח הזדמנויות חדשות. יכולת להציע פתרונות מותאמים אישית, תוך שילוב מוצרים ושירותים חדשים. עבודה רבה מול ממשקים פנימיים בחברה.
דרישות:
תואר אקדמי - יתרון משמעותי (פיננסי- יתרון) ניסיון של עד 1-2 שנים בתפקידי שירות / לקוחות / מכירות – חובה אנגלית ברמה טובה מאוד– דיבור, קריאה וכתיבה ניסיון מבנקים- יתרון משמעותי שליטה טובה ביישומי Office בדגש על Excel ברמה טובה - חובה בעל/ת תקשורת בין-אישית מצוינת שירותי/ת, מסודר/ת, לומד/ת מהר ובעל/ת יכולת ירידה לפרטים שחקן/ית צוות עם מוטיבציה גבוהה להתפתח בסביבה פיננסית-טכנולוגית
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-2863
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
מחפשים עבודה כיפית בסופי שבוע עם וייב נדיר ושכר מצוין? פאב וותיק ואהוב בקיבוץ ניר עם, שפועל כבר 22 שנה, מגייס מלצרים וברמנים לצוות צעיר, משפחתי ומלא באנרגיות טובות. מושלם לסטודנטים! תיאור תפקיד כללי – שירות ברמה גבוהה ללקוחות הפאב – עבודה על בר/רצפה במשמרות סוף שבוע – סביבת עבודה צעירה, שמחה ומקצועית – עבודה בצוות מגובש, תומך ובאווירה טובה שכר ותנאים – עבודה בסופי שבוע: חמישי–שבת – שכר גבוה למתאימים – מתאים מאוד לסטודנטים – משמרות מרוכזות – מקום יציב וותיק עם אווירה קיבוצית חמה – אין צורך בניסיון – יתרון בלבד – מיקום: קיבוץ ניר עם רוצה להצטרף למשפחה של הפאב הכי כיפי באזור? שלחו קו"ח ותתחילו לעבוד במקום עם אווירה שאין בשום מקום אחר!
דרישות:
– חיוך גדול, אנרגיות טובות ושירותיות – מוטיבציה ורצון להיות חלק מצוות משפחתי – ניסיון כברמן/ית או מלצר/ית – יתרון, לא חובה שליחת קורות חיים מהווה הסכמה לשמירת פרטיך במאגר חברת ג׳וב ספייס ולפנייה אליך בנוגע למשרות עתידיות. ניתן לעיין במידע, לתקנו או לבקש את מחיקתו בכל עת באמצעות פנייה ל־ [email protected]למידע נוסף – ראה/י את מדיניות הפרטיות: https://www.jobspacepro.com/privacy-and-policy
היקף משרה:
משרה חלקית, משמרות
קוד משרה:
16606
אזור:
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
|
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך
חשב/ת
חשב/ת
חשב/ת
נישה
14/12/2025
תיאור תפקיד:
חשב.ת הקבוצה ישמש יד ימינו של סמנכ"ל הכספים, בתפקיד רוחבי ומשפיע הכולל הובלה וייעול תהליכי סגירת דוחות, בקרה ודיווח להנהלה, אחריות על פרויקטים חוצי ארגון בתחומי כספים ומערכות מידע, ותיאום מול כלל גורמי המטה והחברות הבנות.תחומי אחריות מרכזיים עריכה ובקרה של דוחות כספיים רבעוניים ושנתיים, דוחות מס של חברות הקבוצה, עבודה מול רו"ח מבקר.ניתוח תוצאות מול תקציב, בקרה תקציבית, בדיקות אנליטיות שוטפות.הטמעה וניהול פרויקטים בתחומי כספים ו ERP-, הובלת ממשקים בין הכספים, התפעול, והמכירות.סיוע בהכנת דוחות כספיים ומיסים מאוחדים, עבודה צמודה עם הנהלת החשבונות והחטיבות העסקיות.ניהול חבילות דיווח של חברות בנות בחו"ל, התאמות בינחברתיות וסגירות רבעון.עבודה מול רו"ח המבקר. כפיפות: סמנכ"ל הכספים של הקבוצה , ניהול של כמה אנשי צוות תחתיו
דרישות:
רו"ח מוסמך.ת, בוגר Big 5 ניסיון בתפקיד חשב.ת או דרגת מנג'ר במשרדי Big 5 שליטה בתקני IFRS וניסיון באיחוד דוחות אקסל ברמה גבוהה מאוד, יכולת לבנות מודלים וניתוחיםניסיון עם מערכות ERP, היכרות עם פריוריטי, יתרוןניסיון בחברות נדל"ן - יתרון. כישורים ואפיונים דיוק, יסודיות, יכולת עבודה מול ממשקים מרוביםי כולת הובלת תהליכים ושיפור מתמשך, שירותיות ותקשורת בין אישית מצוינת יכולת עבודה עצמאית תחת לחץ ולוחות זמנים קצרים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
417233
אזור:
מרכז - פתח תקווה, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|