תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בתחומה דרוש/ה מנהל/ת שכר והטבות ומערכות מידע משא התפקיד כולל גיבוש והובלת מדיניות תגמולים והטבות ארגונית , עבודה שוטפת מול ועד עובדים, הובלת ניהול פרויקטים בתחום מערכות מידע משא, מעקב אחר מגמות שוק וביצוע סקרי שכר תקופתיים,יישום ממצאים רלוונטים כולל ניתוחי שכר ונתנוני תגמול לצורך תמיכה בתהליכי קבלת החלטות ארגוניות
דרישות:
תואר ראשון רלוונטי – כלכלה/מנהל עסקים/חשבונאות/משאבי אנוש – חובה (תואר שני – יתרון). ניסיון של לפחות 5 שנים בתחום תגמולים והטבות בארגון גדול, מורכב ומבוזר – חובה. ניסיון בעבודה ישירה מול ועדי עובדים והיכרות עם הסכמים קיבוציים – חובה. ניסיון בהובלת תהליכים אסטרטגיים ובהטמעת מערכות HR- יתרון משמעותי. שליטה גבוהה באקסל ובכלים אנליטיים – חובה. היכרות עם מערכת SAP ECC ומערכת SAP SUCCESS FACTORS – יתרון משמעותי. חשיבה אנליטית, ראייה רחבה ומערכתית, יכולת ניסוח והצגת נתונים להנהלה בכירה. יכולת גבוהה לעבודה עם ממשקים מרובים ומורכבים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
jb-6806
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
אילת - אילת והערבה
|
תיאור תפקיד:
למחלקת ייעוץ כלכלי של משרד רו"ח גדול החבר ברשת בינלאומית דרוש /ה כלכלן /ית בתחילת הדרך. התפקיד כולל: - בניית מודלים פיננסיים לצורך הערכות שווי - ביצוע ניתוחים אנליטיים - הכנת חוות דעת לבתי משפט - כתיבת דוחות כלכלים העבודה במשרה מלאה ממשרדינו בתל אביב ** המשרה מתאימה כמשרה התחלתית בתחום
דרישות:
- תואר ראשון בכלכלה או חשבונאות - חובה - שליטה גבוהה באקסל - אנגלית ברמה גבוהה - עמידה בלחצים ועבודה על מספר משימות במקביל, יכולת השתלבות בצוות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00089
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
|
תיאור תפקיד:
לבית ההשקעות MORE דרוש/ה מנהל תיקי לקוחות בניהול תיקים! התפקיד כולל ניהול הקשר השוטף אל מול הלקוחות המנוהלים של חברת ניהול התיקים, לקוחות פרטיים, תאגידים ומוסדיים- החל מסיום שלב השיווק מול הלקוח וחתימתו על הסכם ניהול הכולל את קליטת הלקוח, שיחות בירור צרכים תקופתיות, עמידה ברגולציה במסגרת ניהול לקוח , שימור תיק הלקוחות והעמקתו. וכן , פרויקטים תקופתיים ו/או נקודתיים בהתאם לצרכים עסקיים ורגולטוריים הכוללים שיחות אל מול הלקוחות מעבר לבירורי צרכים.
דרישות:
רישיון בשיווק תיקי השקעה - חובה יכולת ורבלית גבוהה - חובה ידע וניסיון בשוקי ההון יכולת עבודה בצוות, שירותיות וסובלנות מטפלים במשרה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
162591
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
לחברה גלובאלית מובילה בתחום נדלן מניב דרוש/ה אנליסט/ית יוצא/ת מחלקה כלכלית מהביג 4 למשרת רילוקיישן באירופה המשרה היא במחלקת הפיתוח העסקי של החברה בדיקת חברות סטארטאפ לרכישות.
דרישות:
כלכלן/ית או רו"ח עם ניסיון של 3-5 שנים בבמחלקות הכלכליות ביג 4 ניסיון בהערכות שווי מיזוגים ורכישות M A, בדיקות נאותות DD -לפחות בחלק מהנושאים ניסיון בבניית מודלים. אנגלית ברמה מאוד גבוהה דרכון אירופאי - יתרון זמינות לרילוקיישן מלא
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
5109
אזור:
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
חו"ל - חו"ל
|
תיאור תפקיד:
לחברת שירותים גלובאלית דרוש/ה אנליסט/ית What Youll Do: Take a central role in monitoring and analyzing our companys financial performance. Deliver in-depth financial analysis and insights Collaborating with teams across the organization and maintaining constant communication with our global counterparts to drive financial planning and ensure strategic alignment. Supporting strategic decision-making through detailed forecasts, budgets, and financial models.
דרישות:
2-4 years of relevant professional experience in FP A functions for a fast-growing company. BA/BS from a top school in finance, accounting, economics, industrial engineering, or similar fields. Strong English skills - must. Expertise in Excel and financial modeling tools. Demonstrates an executive presence, interpersonal communication skills the capability. Ability to work independently, lead tasks, and collaborate effectively across teams. Effective in presenting analyses with an ability to report not just numbers, but to tell a narrative to aid and drive decision making.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
5242
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה דרוש/ה מנהל/ת כספים ניהול פיננסי במיקור חוץ את תיקי לקוחות החברה
דרישות:
תואר ראשון במנע"ס/כלכלה/חשבונאות לפחות 3 שנות ניסיון בתחום הבנקאות העסקית ו/או כלכלן/ית ו/או חשבות ידע נרחב באקסל ותוכנות ERP והנה"ח
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00249
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
חו"ל - חו"ל
|
תיאור תפקיד:
חברת פרסייס הינה ספקית שירותי הניהול הפיננסי המובילה למשרדי אדריכלות, הנדסה ועורכי דין. פרסייס מתפקדת כמחלקה הכלכלית של לקוחותיה תוך דגש על רווחיות, התייעלות, שיפור ביצועים וקבלת החלטות. דרוש/ה כלכלן/ית מתחיל/ה במשרה חלקית למשרד הממוקם באזור תעשייה עומר. במסגרת התפקיד הכלכלן יהיה אחראי על המשימות היומיומיות הקשורות בתחום הכספים, מידול פיננסי, יצירה ובקרה של דוחות כספיים, עריכת תחזיות פיננסיות לצורך הגדלת רווחיות, זיהוי מגמות, תמחור, כדאיות פיננסית ועוד.
דרישות:
• תואר ראשון בכלכלה או במנהל עסקים או בתחום קשור אחר. • יחסי אנוש, ייצוגיות ושירותיות ברמה גבוהה. • תקשורת בינאישית טובה, הן בכתב והן בעל פה. • יוזמה, כישורי סדר וארגון, ויכולת למידה עצמאית. *אין צורך בניסיון קודם.
היקף משרה:
משרה חלקית
קוד משרה:
JB-95
|
תיאור תפקיד:
1. אחריות לקביעה ועריכת חיוב ארנונה לנכסים בהתאם לתוכנית העבודה של האגף, לפי המדיניות העירונית, הדין והנחיות הממונים. 2. עדכון נתוני שומה ויצירת חיוב עדכני במערכת המידע. 3. אחריות למתן מענה איכותי ומקצועי בכל ערוצי התקשורת השונים בזמן המוגדר להשגות ופניות מלקוחות. 4. ייצוג העירייה בפני ועדת ערר ובתי משפט. 5. ביצוע סיורים וביקורות בנכסים על פי הצורך. 6. קיום קשרי עבודה פנים עירוניים ועם גופים מחוץ לעירייה. 7. ביצוע משימות נוספות במסגרת התפקיד, לפי הנחיית הממונה.
דרישות:
1. *תואר אקדמי שקיבל הכרה על-ידי המועצה להשכלה גבוהה או שהוכר על-ידי משרד החינוך במחלקה להערכת תארים אקדמיים מחוץ לארץ. או הנדסאי.ם/ טכנאי.ם 2. ידע והיכרות בתחום מיסוי מוניציפלי – יתרון. 3. ידע וניסיון בעבודה עם מערכות ממוחשבות ובהפעלת יישומי OFFICE. ידע וניסיון בקריאת שרטוטי מבנה. 4. מיומנויות תקשורת וכושר ניהול משא ומתן. 5. תודעת שירות גבוהה. 6. יחסי אנוש טובים. 7. ידיעת השפה העברית ברמה טובה מאוד. 8. כושר ביטוי טוב בכתב ובעל פה. 9. היתכנות לעבודה בשעות ובימים לא שגרתיים.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
63ד/2024
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - אשדוד, אשקלון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
אנחנו מחפשים משווק/ת מקצועי/ת, אמין/ה וחד/ה, שמעוניין/ת לצמוח איתנו בהקמת סוכנות פנסיונית חדשנית למגזר ההייטק ללקוחות קיימים. תחומי אחריות: פנייה ללקוחות פוטנציאליים ויצירת קשרים עם ארגונים במגזר ההייטק ניתוח תיקי פנסיה, פיננסי וביטוח ומתן ייעוץ מותאם הובלת פגישות מכירה וייעוץ – פרונטליות ודיגיטליות ליווי שוטף של לקוחות ומעקב אחרי תהליכים במערכת עבודה צמודה עם מסלקה פנסיונית, CRM ממשקי ודוחות משרה מלאה, שילוב עבודת שטח ובמשרד
דרישות:
רישיון שיווק פנסיוני – חובה ניסיון קודם במכירות או ייעוץ פיננסי (לפחות שנתיים) – חובה היכרות עם אוכלוסיית ההייטק וצרכיה המשתנים – יתרון משמעותי- כדאי לשאול על זה שליטה בכלים דיגיטליים, CRM וסימולטורים – יתרון ניסיון בעבודה בסוכנות / מנהל הסדר – חובה הופעה ייצוגית וכושר ביטוי גבוה בעברית – חובה (באנגלית – יתרון משמעותי)
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-4505
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
דיפלומט ישראל מזמינה אותך להצטרף להצלחה ומגייסת אנליסט/ית עיסקי/ת. תיאור תפקיד: הסקת מסקנות ומתן המלצות למנהלי החברה על דרכי פעולה עסקיים תומכי אסטרטגיה ומבוססי נתונים. מעקב ,ניתוח ודיווח על תוצאות עסקיות להנהלה. איסוף, עיבוד ואימות נתונים פנימיים וחיצוניים. איסוף דרישות עסקיות והפיכתן למפרטים עסקיים וטכניים. אפיון ופיתוח כלים אנליטיים ופתרונות טכנולוגיים חדשים ושיפור הקיימים. עבודה שוטפת עם חטיבת מכירות, שיווק וסחר, מערכות מידע וכספים על שיפור תהליכים עסקיים וקידום שיתוף פעולה ברחבי הארגון. העברת הדרכות לממשקי עבודה פנימיים וחיצוניים על שימוש בכלים אנליטיים. ביצוע מחקרי שוק - תחקור שינויים והשפעות על בסיס לקוחות קיימים, בחינת ביצועים ומתחרים וזיהוי הזדמנויות וסיכונים עבור החברה. תכנון ובקרה על תהליך פיתוח של כלים אנליטיים תוך תיעדופים אסטרטגיים. הובלת פרויקטים בעולמות דאטה משלב ייזום ועד לפיתוח והשקת התוצר, כולל תמיכה לאחר השקה.
דרישות:
תואר ראשון רלוונטי (סטטיסטיקה, תעו"נ) - חובה. ניסיון של 1-3 שנים לפחות בעולמות האנליזה בארגון גדול - חובה. אקסל ברמה גבוהה מאוד (כולל פונקציות מורכבות) - חובה. הכרות ברמה טובה עם מערכת POWER-BI- חובה. יכולת שיתוף פעולה ועבודה מול ממשקים רבים (רתימה של ממשקים). אנגלית ברמה גבוהה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
190938
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, קרית גת
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
קריירת נדל"ן מצליחה ללא הוצאות כסוכן או כזכיין? רק ב AC נכסים - רשת נדל"ן ארצית - AC נכסים. - מתמחה בתיווך, שיווק וייעוץ בנדל"ן בפריסה ארצית. - ניתן להשתלב כסוכנים או כזכיינים במסלול "הכל כלול". - לא נדרש ידע/ניסיון קודם. - משרד ראשי - מגדלי עזריאלי ת"א. - הצטרפו להכשרה משולבת ויוקרתית בשני שלבים: * שלב עיוני המקנה רישיון תיווך במקרקעין מטעם משרד המשפטים. * שלב מעשי בתחום שיווק ומכירות בנדל"ן המקנה תעודת יועצי נדל"ן בכירים. * לסוכנים מצטיינים תינתן במהלך השת"פ השתלמויות בתחום עיצוב הפנים, משכנתאות והשקעות בנדל"ן. - שת"פ מובטח ברשת באזור מגוריכם כיועצי נדל"ן בכירים. יתרונות המשרה: * חבילות פרסום הזהב בשווי אלפי שקלים ע"ח הרשת. * עסקה אחת שוות ערך ל - 6 משכורת של שכירים. * 80% משלבי העסקה מתבצעים ע"י הרשת. * ללא הוצאות פרסום ועבודות דפוס. (למעט דמי חבר). * ללא התנגשות בין סוכנים על אותו נכס. * קשרים ותיקים עם בנקים, עורכי דין ורשויות מקומיות. * חשיפה גלובלית, ברשתות חברתיות ובמדיות השונות. * ליווי הסוכנים ע"י הרשת עד להצלחתם. לרכישת זיכיון ובדיקת התאמה חייגו 07-222-222-70.
דרישות:
אמינות, מוטיבציה גבוהה ורצון אמיתי לשינוי. לא נדרש ידע / ניסיון קודם. זכיינים - "מסלול הכל כלול":כל העלויות השוטפות ע"ח הרשת-למעט אחזקת משרד. - רכישת הזיכיון כוללת: *חבילות פרסום יוקרתיות. *הקמת משרד מפואר ומאובזר. *עמלות גבוהות מעסקאות הזכיין וסוכניו. *הכנסות קבועות מאפיקים נוספים. *גיוס והכשרה של יועצי הנדל"ן ע"י הרשת. *מנהלות משרד לניהול שוטף. לרכישת זיכיון ובדיקת התאמה חייגו 07-222-222-70. למה אתם מחכים? הצטרפו עכשיו להצלחה!
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00030
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
חו"ל - חו"ל
|
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בתחומה במרכז דרוש/ה כלכלן, בקר/ית תקציבי תיאור התפקיד: * ניהול ובקרה תקציבית שוטפת של פרויקטים ויחידות עסקיות * בניית תקציבים שנתיים ורב-שנתיים * ניתוח ביצועים מול תקציב, זיהוי חריגות והמלצות לשיפור. * עבודה מול מנהלי מחלקות, סמנכ"ל כספים וגורמים חיצוניים * הכנת תחזיות, תזרים מזומנים ודוחות להנהלה
דרישות:
* תואר ראשון בכלכלה / מנהל עסקים / חשבונאות – חובה * ניסיון של שנתיים לפחות בתפקיד דומה – יתרון משמעותי * שליטה מלאה באקסל – חובה שליטה בפריוריטי- יתרון * רואה חשבון מוסמך- יתרון * יכולת אנליטית גבוהה, דיוק, סדר ויכולת עבודה עצמאית, עמידה ביעדים ולוחות זמנים * יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בצוות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-01402
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה כלכלן/ית לארגון יצרני מוביל בצפון מיקום: אזור פארק תעשייה משגב • משרה מלאה ארגון יצרני בצמיחה מחפש כלכלן/ית עם אוריינטציה אנליטית גבוהה וניסיון בתמחיר וניתוחי עלויות, לעבודה בסביבה דינמית ומשתנה. תחומי אחריות: תמחיר וניתוחי עלויות לכלל מוצרי החברה הכנת מגוון דוחות ניהוליים שוטפים ותמיכה בסגירת דוחות חודשיים בקרה תקציבית, ניתוח מגמות ותחזיות ריכוז, שיערוך וניתוח מלאי חו"ג ותוצ"ג באופן חודשי הובלת תהליך הכנת תקציב החברה שותפות בתהליך הטמעת מערכת ERP בארגון הכנת מצגות להנהלה תמיכה מקצועית במחלקות השונות: מכירות, רכש, תפ"י ועוד
דרישות:
תואר ראשון בכלכלה – חובה ניסיון בתמחיר, ניתוחי מלאי ובקרה תקציבית – יתרון משמעותי ניסיון בסביבת עבודה תעשייתית – יתרון שליטה מלאה ב-Excel ו-PowerPoint ניסיון בעבודה עם דוחות BI – יתרון יכולת אנליטית גבוהה, סדר וירידה לפרטים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
1475
אזור:
צפון - עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
|
תיאור תפקיד:
לאתר החברה ברחובות דרוש.ה כלכלנ.ית בקרה תקציבית במסגרת התפקיד: בקרה תקציבית של פרויקטים כולל בקרת שעות קבלנים וחומר בניית תקציבים, תחזיות, וניהול פיננסי לאורך כל חיי הפרויקט מעקב תכנון מול ביצוע, הכנת דוחות ניהוליים והרמת דגלים בזמן פיתוח מדדי שליטה ובקרה - מידע זמין ואיכותי עבודה מול ממשקים ומנהלים שונים בארגון
דרישות:
תואר ראשון בכלכלה / מנע"ס/תעשיה וניהול תואר שני רלוונטי - יתרון ניסיון של שנתיים לפחות בנושאי בקרה עסקית/פיננסית בסביבה מרובת פרויקטים שליטה ב- Excel ברמה גבוהה ניסיון מחברות תעשייתיות גדולות או ביטחוניות-יתרון ניסיון קודם בעבודה בסביבת ERP- יתרון יכולת אנליטית גבוהה, יכולת הנעה של גורמים שונים בארגון ותיאום מול ממשקים שונים, דייקנות יכולת הובלת מהלכים באופן עצמאי יכולת עבודה בתנאי לחץ ומחויבות אישית *המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד **רק פניות מתאימות ייענו
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
5291
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
חברת פרסייס הינה ספקית שירותי הניהול הפיננסי המובילה למשרדי אדריכלות, הנדסה ועורכי דין. פרסייס מתפקדת כמחלקה הכלכלית של לקוחותיה תוך דגש על רווחיות, התייעלות, שיפור ביצועים וקבלת החלטות. דרוש/ה כלכלן/ית מתחיל/ה במשרה חלקית למשרדים הממוקמים בירושלים. במסגרת התפקיד הכלכלן יהיה אחראי על המשימות היומיומיות הקשורות בתחום הכספים, מידול פיננסי, יצירה ובקרה של דוחות כספיים, עריכת תחזיות פיננסיות לצורך הגדלת רווחיות, זיהוי מגמות, תמחור, כדאיות פיננסית ועוד.
דרישות:
• תואר ראשון בכלכלה או במנהל עסקים או בתחום קשור אחר. • יחסי אנוש, ייצוגיות ושירותיות ברמה גבוהה. • תקשורת בינאישית טובה, הן בכתב והן בעל פה. • יוזמה, כישורי סדר וארגון, ויכולת למידה עצמאית. *אין צורך בניסיון קודם.
היקף משרה:
משרה חלקית
קוד משרה:
JB-91
אזור:
מרכז - מודיעין, שוהם
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|