תיאור תפקיד:
- מתן שירות אישי ומקצועי ללקוחות הבנק, קיימים וחדשים, במגוון נושאים פיננסיים.
- ביצוע פעולות בנקאיות שוטפות: פתיחת חשבונות, ניהול עו״ש, פיקדונות, הלוואות, אשראי, תשלומים והעברות.
- ייזום קשר עם לקוחות לצורך הרחבת הפעילות והעמקת הקשר העסקי.
- איתור צרכים פיננסיים והתאמת מוצרים ושירותים בנקאיים מותאמים אישית.
- מתן מענה איכותי, יעיל ואדיב, תוך שמירה על סטנדרט שירות גבוה.
- עבודה בצוות ובסביבה טכנולוגית מתקדמת – פרונטלית בסניפים או דיגיטלית במוקדים.
דרישות:
- תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מצוינים.
- יכולת מכירתית ויוזמה עסקית.
- אחריות, דיוק ויכולת עבודה בצוות.
- שליטה בסביבה ממוחשבת ובמערכות מידע.
- השכלה: קיימים מסלולים שונים – מסלול לבעלי/ות תואר אקדמי או סטודנטים, וכן מסלול לבעלי/ות 12 שנות לימוד וללא השכלה אקדמית.
- דרושה זמינות לעבודה בסניפים באזור המרכז.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
553742
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לאתר החברה ברחובות דרוש.ה כלכלנ.ית בקרה תקציבית במסגרת התפקיד: בקרה תקציבית של פרויקטים כולל בקרת שעות קבלנים וחומר בניית תקציבים, תחזיות, וניהול פיננסי לאורך כל חיי הפרויקט מעקב תכנון מול ביצוע, הכנת דוחות ניהוליים והרמת דגלים בזמן פיתוח מדדי שליטה ובקרה - מידע זמין ואיכותי עבודה מול ממשקים ומנהלים שונים בארגון
דרישות:
תואר ראשון בכלכלה / מנע"ס/תעשיה וניהול תואר שני רלוונטי - יתרון ניסיון של שנתיים לפחות בנושאי בקרה עסקית/פיננסית בסביבה מרובת פרויקטים שליטה ב- Excel ברמה גבוהה ניסיון מחברות תעשייתיות גדולות או ביטחוניות-יתרון ניסיון קודם בעבודה בסביבת ERP- יתרון יכולת אנליטית גבוהה, יכולת הנעה של גורמים שונים בארגון ותיאום מול ממשקים שונים, דייקנות יכולת הובלת מהלכים באופן עצמאי יכולת עבודה בתנאי לחץ ומחויבות אישית *המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד **רק פניות מתאימות ייענו
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
5291
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לאתר החברה בחיפה, דרוש.ה מנהל.ת תהליכי גזברות גלובליים תחומי אחריות ניהול תהליכים בתחום הגזברות לשיפור וייעול הפעילות הפיננסית השוטפת, אשר כולל קשרי עבודה עם הבנקים בנושא ניהול חשבונות הבנק, ניהול סמכויות החתימה בבנקים, בחינת הוצאות המימון של החברה, ניהול מכשירים פיננסיים שונים, דיווחי תזרים מזומנים וכד’ ניהול, הטמעה ותפעול מערכות המידע של הגזברות העולמית של קבוצת אלביט - ניהול פרויקט הטמעת מערכת TMS בכל החברות בקבוצה (ישראל וחו"ל) בהיבט המקצועי הפיננסי , כולל בניית תכנית עבודה, מעקב ובקרה. העבודה כוללת ממשקי עבודה מול ספק המערכת ומול גורמים פנים ארגוניים רבים. ניהול שוטף של מערכות המידע של הגזברות - שיפור פתרונות קיימים, יישום פתרונות חדשים, פיתוח דוחות, הדרכות מקצועיות וכד’. בחינה ושיפור טכנולוגי של תהליכים פיננסיים בגזברות הקבוצה – מתן פתרונות טכנולוגיים חדישים לשיפור וייעול פעילויות ותהליכים בתחום הגזברות
דרישות:
השכלה – תואר ראשון בכלכלה ו/או הנדסת תעשייה וניהול ו/או מנהל עסקים ניסיון תעסוקתי בתחומי הגזברות ו/או הבנקאות (חובה) ניסיון תעסוקתי בחברה גלובלית (יתרון) גישה טכנולוגית מוכחת (חובה) ניסיון בהטמעת פרויקטים טכנולוגיים (יתרון) שליטה בשפות – עברית ואנגלית ברמה גבוהה כולל דיבור, קריאה וכתיבה (חובה) יכולת הנעת עובדים, יכולת עבודה בתנאי לחץ ותיעדוף משימות, כישורי אדמיניסטרציה *הפניה מיועדת לנשים וגברים כאחד **רק פניות מתאימות יענו
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
5562
אזור:
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
|
תיאור תפקיד:
למחלקת המכירות של בית ההשקעות MORE דרוש/ה נציג/ת טלמיטינג! התפקיד כולל יצירת קשר עם לקוחות פוטנציאליים ותיאום פגישות לסוכנים הפנסיונים, ריכוז ומעקב סטטוס הפניות. הזדמנות לעבוד בסביבת עבודה צעירה, דינאמית ומשפחתית, עם עמלות אטרקטיביות ואפשרות לסטאז' בתחום הפנסיוני.
דרישות:
ניסיון במכירות טלפוניות - חובה כושר ביטוי גבוה בע"פ ויכולת שכנוע - חובה היכרות עם התחום הפנסיוני - חובה תקשורת בין אישית מעולה ואמביציה גבוהה להצליח
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
153210
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
הזדמנות מדהימה להשתלב במערך השירות בחברת הגמל והפנסיה, לרכוש כלים ולהתמקצע בתחום הפיננסי והפנסיוני! המוקד שלנו באווירה צעירה, משפחתית וחמה, עם תנאים סוציאלים מפנקים ואפשרויות קידום. והכי חשוב שכל ההכשרה הפיננסית והמקצועית היא עלינו. התפקיד כולל מענה לשיחות נכנסות ויוצאות ומתן שירות מקצועי בפניות של עמיתי החברה בכל הקשור לבירור מוצרי הגמל והפנסיה, תהליכי הצטרפות, משיכת כספים, מילוי טפסים, סיוע באתר, וכ"ו.
דרישות:
ניסיון בשירות לקוחות - יתרון ניסיון בתחום קרנות השתלמות, קופות הגמל ופנסיה- יתרון שליטה טובה במחשב ובתוכנות אופיס שירותיות ואדיבות לצד מקצועיות תודעת שירות גבוה
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה:
152132
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
למחלקת תפעול גמל ופנסיה דרוש/ה רפרנט/ית! התפקיד כולל טיפול בתהליכי בק אופיס במערך התפעול של החברה, פתיחת החשבון לעמיתים, שיוכי כספים, ניהול תהליכי ניוד הכספים וטיפול במשיכות כספים. התמחות בכל הקשור לרגולציה בעולמות החיסכון לטווח ארוך.
דרישות:
ניסיון קודם מבית השקעות / חברת ביטוח - חובה ניסיון בתפעול וההיכרות עם עולם קופות הגמל - יתרון היכרות טובה עם EXCEL אחריות ויכולת עבודה תחת לחץ זריזות יחד עם הקפדה על פרטים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
144932
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
לחברת הקרנות נאמנות בבית השקעות MORE דרוש/ה מנהל/ת השקעות! התפקיד כולל ניהול קרנות נאמנות ומסחר בני"ע בארץ ובחו"ל מניות , אגח קונצרני, אגח ממשלתי.
דרישות:
רישיון בניהול תיקים- חובה תואר ראשון במקצועות הפיננסיים- חובה ניסיון של לפחות 2-3 שנים בניהול קרנות נאמנות- חובה יתרון בניהול קרנות מעורבות 90/10, 80/20 וקרנות אג״ח- חובה ניסיון במסחר- חובה בעל/ת נכונות לשעות מאומצות- חובה הכרות עם FMR- חובה חריצות , ראש גדול ויכולת התבטאות גבוהה בכתב ובע"פ - חובה יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה בצוות, ראש גדול
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
188484
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
למערך השירות לקוחות בחברת הגמל והפנסיה דרוש/ה מנהל/ת צוות שירות לקוחות! התפקיד כולל ניהול שוטף של צוות נציגי שירות לרבות חניכה, ליווי מקצועי ומשובי שיחות, פתרון בעיות מורכבות וטיפול בסקרים של לקוחות, ניתוח נתונים תפעוליים, הסקת מסקנות לשיפור ודוחות שירות לקוחות. הובלת פרויקטים פנים-מחלקתיים והטמעת תהליכי עבודה חדשים, השתתפות בפורומים ניהוליים ותכנון אסטרטגיית השירות של הבית. ממשק עבודה שוטף עם דרג בכיר, מחלקות תפעול, מכירות, רגולציה ו-IT
דרישות:
תואר ראשון בכלכלה/ מנהל עסקים - חובה ניסיון של שנה לפחות בניהול צוות שירות - חובה הבנה והיכרות עם עולם שוק ההון, מוצרים פיננסיים ורגולציה רלוונטית - יתרון תודעת שירות גבוהה, יכולת הנעת עובדים, כישורי תקשורת ובניית צוות אוריינטציה טכנולוגית ויכולת עבודה עם מערכות CRM, דוחות ומערכות שירות יכולת אנליטית, סדר וארגון, והובלת תהליכים חוצי ארגון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
190214
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
התפקיד כולל אחריות ניהולית על צוות עובדים, פיקוח, הדרכה, פתרון בעיות מקצועיות וניהולית. היקף המשרה-משרה מלאה-5 ימים בשבוע, המשרה כרוכה בעבודה בשעות נוספות.
דרישות:
• השכלה אקדמאית פיננסית – חובה! • ניסיון בנקאי- חובה! • ניסיון בתחום השירות והמכירות / ניסיון עסקי – חובה! • • ניסיון ניהולי של 4-5 שנים לפחות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
7120
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
לקרן השקעות מובילה דרוש/ה אנליסט/ית עם ניסיון מחברת יעוץ מובילה עם ניסיון בניתוחים M A , DD , PPA , הערכות שווי , ניתוח שווקים בניית תוכניות אסטרטגיות ועבודה מול מנכלים של חברות מובילות
דרישות:
תואר ראשון בכלכלה תואר מאחת האוניברסיטאות מובילות אנגלית ברמה גבוהה יכולות אנליטיות ותרגום לתוכניות עבודה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
5256
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לחברת מידיה מובילה דרוש/ה כלכלן/ית בקרה תקציבית אחריות על ניהול תקציב, ביצוע בקרה חודשית, תחזיות כספיות ומתן המלצות להנהלה. ניהול עלויות הפקה בהתאם להסכמים, כולל אישור חשבוניות. הכנה ותחזוקה של דוחות בקרה כלכליים חודשיים. איסוף, עיבוד וניתוח נתונים ודוחות עסקיים. מתן שירות וליווי מקצועי לממשקים מרובים בארגון. הובלת פרויקטים חוצי-ארגון בהתאם לצרכים משתנים.
דרישות:
ניסיון בתפקיד דומה לפחות 3 שנים חובה תואר ראשון בכלכלה / מנהל עסקים בהתמחות במימון חובה שליטה מלאה ביישומי אופיס בדגש על אקסל ברמה גבוהה חובה יכולות אנליטיות גבוהות ויכולת עבודה תחת לחץ חובה כושר ניתוח ותכנון ברמת דיוק גבוהה חובה עבודה עם כלי BI Jedox / 1 TM/ Qlik View יתרון אנגלית ברמה גבוהה יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
5279
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
למספר משרות במרכז דרוש/ה כלכלן, בקר/ית תקציבי חשב/ת מנהל/ת כספים תיאור התפקיד: * ניהול ובקרה תקציבית שוטפת של פרויקטים ויחידות עסקיות * בניית תקציבים שנתיים ורב-שנתיים * ניתוח ביצועים מול תקציב, זיהוי חריגות והמלצות לשיפור. * עבודה מול מנהלי מחלקות, סמנכ"ל כספים וגורמים חיצוניים * הכנת תחזיות, תזרים מזומנים ודוחות להנהלה
דרישות:
* תואר ראשון בכלכלה / מנהל עסקים / חשבונאות – חובה * ניסיון של שנתיים לפחות בתפקיד דומה – יתרון משמעותי * שליטה מלאה באקסל – חובה שליטה בפריוריטי- יתרון * רואה חשבון מוסמך- יתרון * יכולת אנליטית גבוהה, דיוק, סדר ויכולת עבודה עצמאית, עמידה ביעדים ולוחות זמנים * יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בצוות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-01402
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
תיאור המשרה - ראש צוות טיוב נתונים ובקרות ניהול צוות טיוב נתונים ובקרות ניהול ישיר של 5 עובדים מיומנויות בינאישיות נדרשות יכולות וכישורים ניהוליים יכולת עבודה בצוות ויחסי אנוש טובים יכולת למידה גבוהה ומהירה הספק עבודה גבוה ואיכותי דייקנות ויסודיות יכולת עבודה בתנאי לחץ ובלוחות זמנים מוגדרים יכולת ביטוי גבוהה בע"פ ובכתב
ממשקי עבודה נציגי חברות מנהלות יועצים בסניפים ומרכזי הייעוץ טכנולוגיות ענף ייעוץ פנסיוני
דרישות:
ידע והבנה מעמיקה במוצרי גמל, השתלמות, פנסיה חדשה, פנסיה ותיקה וביטחי מנהלים שליטה והבנה מעמיקה ביישומי Office בכלל ו ב excel בפרט ידע וניסיון בבניית שליפות ב sql - יתרון תואר ראשון בכלכלה - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-01410
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
הזדמנות מצוינת ל-PMO טכני /ת בתחום המכשור הרפואי ירושלים
מחפש/ת את האתגר הבא בעולם ה־R&D? זו ההזדמנות שלך להצטרף לסביבה טכנולוגית חדשנית ולהוביל פרויקטים חוצי ארגון משלב הרעיון ועד המסירה! במסגרת התפקיד: ניהול פורטפוליו פרויקטים, תקציבים ולוחות זמנים תיאום בין צוותי הנדסה, פיתוח ו- QA אחריות על תהליכי Gate, דוחות הנהלה ו-KPIs סביבת עבודה גלובלית עם אפשרות לעבודה היברידית משרה מלאה 8-17
דרישות:
תואר ראשון בהנדסה תעשייתית וניהול / הנדסה / מנהל עסקים 3+ שנות ניסיון כ־PMO טכני או בניהול פרויקטי R&D אנגלית ברמה גבוהה מאוד ניסיון בעבודה עם Jira / Monday / MS Project יתרו
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
233240
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
הצטרפו לצוות המנצח שלנו! דרוש/ה פקיד/ה תפעול למרכז פיננסי לוגיסטי בראשל"צ! משרה מלאה: 8:00-16:00 שכר : 8,000 ש"ח אם אתם מחפשים הזדמנות לעבוד בסביבה דינמית, עם אפשרויות קידום ופיתוח אישי – זה המקום בשבילכם! שלחו קורות חיים עכשיו והצטרפו אלינו לעשייה משמעותית!
דרישות:
- בגרות מלאה - יתרון
- ניסיון בתפקיד דומה - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
jb-232512
אזור:
מרכז - תל אביב, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
ירושלים - בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|