שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך
Trader
Trader
Trader
RecruitX
03/07/2025
תיאור תפקיד:
• Monitoring of the operation of trading platforms • Keeping up to date with market news • Monitoring Company Exposures and comment on Risk • Following company Dealing Procedures • Reviewing Client accounts and comment on Trading Activity. • Spotting Abusive Trading Behaviour • Participating in new Projects and report • Training New Traders • Undertake any project requested • Managing Risk • Analysing and Developing Trading Conditions to increase Revenue Per Million
דרישות:
• Degree in Finance, Mathematics, Economics or a relevant field • Basic or Advanced Certification of the Cyprus Securities & Exchange Commission will be considered as an Advantage Knowledge and Experience • Minimum 5 years’ Experience in a trading role at a Reputable Broker • Strong Experience in Risk Management • Extensive Experience with MT5 admin. • Good understanding of the financial market. • Fluency in English (Verbal and Written) • Computer literate • Good knowledge of MS Excel and MySQL • High Analytical skills • Advanced: MT5 bridge implementation, VBA, Python
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-4325
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברה פיננסית ותיקה ומובילה דרוש/ה מנהל/ת תיקי לקוחות להצטרף לצוות מוביל, לנהל את הקשר עם הלקוחות החשובים ביותר של החברה, ולהיות הגורם המרכזי שמייצג את החברה מול חברות מובילות במשק. התפקיד כולל: ניהול קשרי לקוחות מול בכירים בחברות מהחשובות במשק שימור והעמקת מערכות יחסים עם הלקוח, זיהוי צרכים עסקיים ופיתוח הזדמנויות חדשות חשיבה יזמית ויכולת להציע פתרונות מותאמים אישית, תוך שילוב מוצרים ושירותים חדשים אפשרויות קידום ופיתוח מקצועי בחברה שילוב של עבודה מהבית
דרישות:
תואר אקדמי - חובה, פיננסי - יתרון משמעותי אנגלית ברמה גבוהה (דיבור וכתיבה) ניסיון בתפקידי שירות/מכירה שליטה מלאה בתוכנות Office בדגש על Excel - חובה כישורי פרזנטציה והיכולת להעביר מצגות בפני קהל – יתרון תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים כישורי תקשורת בין-אישית מצוינים – בעברית ובאנגלית יכולת שיווקית וחשיבה עסקית מוסר עבודה גבוה, עצמאות ויכולת לעבוד בצוות רצון להשתלב בעולם הפיננסי-טכנולוגי ולהיות חלק מסביבה דינמית ומתפתחת
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-2863
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לצוות השקעות איכותי ודינמי דרוש/ה אנליסט/ית או כלכלן/ית ברמה גבוהה. התפקיד כולל חשיפה למגוון תחומים, סוגי השקעות ופעילות גלובלית. התפקיד כולל: בניית מודלים פיננסים, ניתוחי שווי, DCF, הערכות שווי לחברות מחקרי שוק, הערכת השקעות משרה מלאה בתנאים מעולים
דרישות:
לפחות 3 שנות ניסיון במשרד ייעוץ מוביל או במחלקה כלכלית-אסטרטגית של אחד ממשרדי ה-Big 4 יכולות אנליטיות גבוהות וחשיבה מבוססת נתונים חשיפה לשווקים בינלאומיים ולעסקאות חוצות גבולות ניסיון מוכח בבניית מודלים פיננסיים, מחקרי שוק וניתוח חברות הבנה בשוקי הון ובהערכת השקעות חשיבה עצמאית ויכולות ביצוע גבוהות בגישה "Hands-on" תואר ראשון רלוונטי (יתרון ל-MBA, אך לא חובה) מי אנחנו מחפשים: עובד חד, סקרן ובעל יכולת פתרון בעיות מצוינת מסוגלות להתמודד עם סביבה לא מובנית בקצב מהיר המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-01297
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, קרית גת
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
חו"ל - חו"ל
|
תיאור תפקיד:
We’re looking for an organized and self-driven individual to join our Quantitative Strategies Group (QSG) as an Analyst. What You’ll Do As a key member of the Business Risk unit within QSG, you will work on risk model/tool development and management. Help the lead of the unit in second and third line liaisons, working closely with model owners to ensure model compliance. Under the leadership and mentorship of the lead of the unit, carryout light modeling activities including but not limited to model enhancements, error corrections, what-if analysis and outcome attributions. Author high quality model documentation, execute model monitoring plans and build solutions for identified model issues remediation. Participate in all model production runs necessary for regulatory, capital management and business processes. Take complete ownership of the assigned procedure, build presentation artifacts, ad-hoc analytics and conduct deep dives. Maintain model inventory and calendar for different activities like validation, model production for various usages, Q&A with second and third line etc. Participate in validation discussions with MRM including iterating on validation findings and proposed resolutions. Assist unit lead for off second and third line as well as external regulatory exams.
דרישות:
Education and Experience Strong quantitative & analytical skills: The role requires a strong quantitative background (PhD /Master Degree or equivalent) in Statistics, Mathematics, Operations Research, Physics, or a quantitative science Minimum 2+ years prior experience in an Analytics function, Model Development or Model Validation. Experience with Credit risk models and experience in model validation is preferable. Past experience working in a Model Risk Management function or a Model Risk Oversight function is a definite plus. Understanding of capital markets, securitizations, consumer credit products a plus. Strong communication skills: Verbal and Written, as well as excellent negotiation and diplomacy skills required. Risk and control mindset: Ask incisive questions, assess materiality of issues and escalate as required. Broad knowledge of relevant Modeling frameworks and standards. Sound project management /organizational skills: flexible, adaptable to shifting priorities to achieve the most effective result and able to work in a fast-paced environment is required.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
980496
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
חברת פרסייס הינה ספקית שירותי הניהול הפיננסי המובילה למשרדי אדריכלות, הנדסה ועורכי דין. פרסייס מתפקדת כמחלקה הכלכלית של לקוחותיה תוך דגש על רווחיות, התייעלות, שיפור ביצועים וקבלת החלטות. דרוש/ה כלכלן/ית מתחיל/ה במשרה מלאה למשרדים הממוקמים בתל אביב. במסגרת התפקיד הכלכלן יהיה אחראי על המשימות היומיומיות הקשורות בתחום הכספים, מידול פיננסי, יצירה ובקרה של דוחות כספיים, עריכת תחזיות פיננסיות לצורך הגדלת רווחיות, זיהוי מגמות, תמחור, כדאיות פיננסית ועוד.
דרישות:
• תואר ראשון בכלכלה או במנהל עסקים או בתחום קשור אחר. • יחסי אנוש, ייצוגיות ושירותיות ברמה גבוהה. • תקשורת בינאישית טובה, הן בכתב והן בעל פה. • יוזמה, כישורי סדר וארגון, ויכולת למידה עצמאית. *אין צורך בניסיון קודם.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-66
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
תיאור התפקיד: לחברת נתיבי הגז הטבעי לישראל, האמונה על הקמת והפעלת המערכת הארצית להולכת גז טבעי, דרוש/ה כלכלן/ית בכפיפות ישירה למנהל המחלקה. • השתתפות בהכנת תקציב החברה/סעיפים תקציביים • בקרה תקציבית שוטפת (תקציב מול ביצוע), סיוע בניהול תקציבים פרונטאליים והכנת דוחות תקופתיים • הכנת תחזית תזרים מזומנים, תמיכה ועדכון בתחזוקת המודל הפיננסי של החברה • ביצוע ניתוחים כלכליים ואנליזות ותמיכה בנושאים פיננסים נוספים • תמיכה במערך הביטוחים של החברה. • ביצוע משימות נוספות בהתאם להנחיות הממונה.
דרישות:
דרישות: • תואר ראשון בכלכלה – חובה • ניסיון של 5 שנים לפחות בתפקיד כלכלן – חובה • ניסיון בבקרה שוטפת/הכנה של תקציבים – חובה • שליטה מלאה בתוכנות Office בדגש על Excel – חובה כישורים נוספים: • תואר שני בכלכלה ו/או מנהל עסקים – יתרון • ניסיון בעבודה עם מערכות ERP - יתרון • ניסיון בעבודה עם מודלים פיננסיים, DCF ו- Project Finance – יתרון • ניסיון בניתוח דוחות כספיים – יתרון • עברית - ברמת שפת אם • אנגלית - קריאה וכתיבה ברמה גבוהה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
1048
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
חברת Mertens - MalamTeam מגייסת PMO או כלכלן/ית לארגון מוביל במודיעין- קו רכבת תיאור משרה: ריכוז כלל ערבויות של חטיבת הפיתוח (מכרז, ,אחריות, תשלומים, מקדמה, ביצוע ובדק) ליווי תהליך קבלת ערבויות מהספקים הארכת ערבויות והרמת דגלים ליזמים עדכון ערבויות בהתאם לפקודות שינויים שחרור ערבויות בהתאם לנהלים
דרישות:
שלוש שנות ניסיון כ-PMO / כלכלן/ית היכרות עם אקסל ברמה גבוהה אנגלית ברמה גבוהה היכרות עם מערכת ה-SAP ורמדור- יתרון השכלה- הנדסה, תעשיה וניהול
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
33695
אזור:
מרכז - תל אביב, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה תעשייתית גלובלית היושבת בקיסריה אנליסט/ית BI משרה מלאה 5 ימי עבודה ללא אפשרות לעבודה היברידית. אנליסט/ית BI עם 3 שנות ניסיון בניתוח נתונים, פיתוח דשבורדים ב-Power BI, והפקת תובנות עסקיות ממקורות מידע מגוונים. בעל אוריינטציה עסקית חזקה, חשיבה אנליטית, ויכולת להסיק מסקנות מושתתות נתונים לצורך קבלת החלטות. בעל ניסיון בשילוב כלים מבוססי בינה מלאכותית (AI) לשיפור תהליכי ניתוח, זיהוי מגמות וחיזוי ביצועים – יתרון משמעותי בסביבות עבודה חדשניות ודינמיות.
דרישות:
Power BI, דשבורדים אינטראקטיביים Power Query, Dax ,Modeling שימוש בכלים מבוססי AI לניתוח תחזיות וזיהוי אנומליות Excel מתקדם, SQL בסיסי עד בינוני שילוב מקורות מידע מרובים – קבצים, מסדי נתונים, APIs תרגום נתונים לתובנות עסקיות עבור הנהלה וצוותים מקצועיים עבודה עם מערכות BI נוספות – יתרון השכלה: תואר ראשון במנהל עסקים / מערכות מידע / תחום רלוונטי אחר שפות: עברית – שפת אם אנגלית – רמה גבוהה מאוד (עבודה שוטפת מול גורמים בינלאומיים)
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00061
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
|
תיאור תפקיד:
מהות התפקיד ותחומי אחריות עיקריים:חברת חוצה ישראל, חברה ממשלתית היוזמת, מתכננת, מבצעת ומפקחת על פרויקטי תשתית גדולים בתחום התחבורה, מחפשת כלכלנ.ית לחטיבת הנדסה ופיתוח. הכלכלנ.ית יהיה אחראי על התחומים הבאים: ליווי פרויקט תחבורה משלב הייזום ובדיקות הכדאיות, כתיבת ופרסום מכרז ועד לשלב הביצוע. ליווי הפרויקט מול גורמים בחברה, נציגי הממשלה וגורמים חיצוניים. הפעלת יועצים חיצוניים, ביצוע ניתוחים מקצועיים שונים (כלכליים, פיתוח עסקי, ועוד), גיבוש מסקנות ופתרונות והצגתם בחברה. ביצוע ופיקוח על התחשבנויות בהיקפים כספיים גבוהים. ביצוע בקרות שונות בפרויקטים המצויים תחת בפיקוח החברה
דרישות:
כישורים נדרשים:יכולות אנליטיות גבוהות. עבודה מדויקת ומוקפדת. חריצות ומוכנות לעבודה מאומצת. יחסי אנוש טובים. שליטה בשפה האנגלית ברמה טובה מאוד. שליטה בתוכנות ה-office ברמה גבוהה.
השכלה וניסיון נדרשים:תואר ראשון ומעלה בכלכלה/ חשבונאות/ מנהל עסקים. ניסיון מקצועי של 5 שנים לפחות בתחום פיננסי. ניסיון בחברות ייעוץ- יתרון. התמחות במימון פרויקטים- יתרון משמעותי
תנאי העסקה:כפיפות למנהל אגף חטיבת הנדסה ופיתוח . משרה מלאה, תחילת עבודה מידית. מקום העבודה- מרכז העסקים עזריאלי חולון, הרוקמים 26.
הוראות לעניין הגשת מועמדות:פניה זו אינה מהווה מכרז. החברה אינה מתחייבת להשיב לכל הפונים, רק פניות מתאימות תענינה. מועמדים מתאימים עשויים להישלח למבחני השמה, לפי שיקול דעת החברה. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד. החברה פועלת למתן ייצוג הולם לנשים, לבני/ות האוכלוסייה הדרוזית ולבני/ות העדה האתיופית (למי שהם או שאחד מהוריהם נולדו באתיופיה), לפצועי.ות כוחות הבטחון ולמועמדים עם מוגבלות.
לשם כך תינתן עדיפות למועמדים/ות הנמנים/ות על אחת או יותר מהקבוצות האמורות, אשר נמצאו כשירים/ות לדרישות המשרה והינם/ן בעלי/ות כישורים דומים לכישורי המועמדים האחרים. במידה שהנכם זקוקים להתאמות מיוחדות בהליך הגיוס ו/או בסביבת העבודה, ומעוניינים לעדכן על מגבלה ובכל שאלה לצורך בירור זכויות, ניתן לפנות לשני חנן בלסיאנו [email protected]. מועד אחרון להגשה- 16.7.2025
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
1242
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
לבית השקעות מוביל בתל אביב דרוש/ה נציג/ה למחלקת מעסיקים. במסגרת התפקיד מתן מענה מקצועי ללקוחות בתחום חסכון ארוך טווח (גמל, פנסיה והשתלמות). הזדמנות כניסה לשוק ההון! משרה מלאה.
דרישות:
* תודעת שירות גבוהה * ניסיון קודם בתפקידי שירות – יתרון * בעלי זיקה/רצון להתפתח בעולמות הפיננסים * תואר אקדמי פיננסי – יתרון * כושר ביטוי גבוה בעל פה ובכתב * יכולת עבודה בצוות לפי יעדים ולוחות זמנים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-3234
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
חברת פרסייס הינה ספקית שירותי הניהול הפיננסי המובילה למשרדי אדריכלות, הנדסה ועורכי דין. פרסייס מתפקדת כמחלקה הכלכלית של לקוחותיה תוך דגש על רווחיות, התייעלות, שיפור ביצועים וקבלת החלטות. דרוש/ה כלכלן/ית מתחיל/ה במשרה חלקית למשרדים הממוקמים באזור תל אביב. במסגרת התפקיד הכלכלן יהיה אחראי על המשימות היומיומיות הקשורות בתחום הכספים, מידול פיננסי, יצירה ובקרה של דוחות כספיים, עריכת תחזיות פיננסיות לצורך הגדלת רווחיות, זיהוי מגמות, תמחור, כדאיות פיננסית ועוד.
דרישות:
• תואר ראשון בכלכלה או במנהל עסקים או בתחום קשור אחר. • יחסי אנוש, ייצוגיות ושירותיות ברמה גבוהה. • תקשורת בינאישית טובה, הן בכתב והן בעל פה. • יוזמה, כישורי סדר וארגון, ויכולת למידה עצמאית. *אין צורך בניסיון קודם.
היקף משרה:
משרה חלקית
קוד משרה:
JB-66
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
חברת פרסייס הינה ספקית שירותי הניהול הפיננסי המובילה למשרדי אדריכלות, הנדסה ועורכי דין. פרסייס מתפקדת כמחלקה הכלכלית של לקוחותיה תוך דגש על רווחיות, התייעלות, שיפור ביצועים וקבלת החלטות. דרוש/ה כלכלן/ית מתחיל/ה במשרה חלקית למשרד הממוקם בהרצליה. במסגרת התפקיד הכלכלן יהיה אחראי על המשימות היומיומיות הקשורות בתחום הכספים, מידול פיננסי, יצירה ובקרה של דוחות כספיים, עריכת תחזיות פיננסיות לצורך הגדלת רווחיות, זיהוי מגמות, תמחור, כדאיות פיננסית ועוד.
דרישות:
• תואר ראשון בכלכלה או במנהל עסקים או בתחום קשור אחר. • יחסי אנוש, ייצוגיות ושירותיות ברמה גבוהה. • תקשורת בינאישית טובה, הן בכתב והן בעל פה. • יוזמה, כישורי סדר וארגון, ויכולת למידה עצמאית. *אין צורך בניסיון קודם.
היקף משרה:
משרה חלקית
קוד משרה:
JB-69
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
עבודה בכפיפות למנהלת המחלקה הכלכלית אחריות על ניהול וביצוע כל תחום המחירים בחברה, בנייתם עדכונם והפצתם אחריות על ניתוח והפצת מידע כלכלי/עסקי/מסחרי תחזוקת מודלים כלכליים סיוע בהכנת תקציב שנתי ובקרתו אחריות על ביצוע זיכויים שונים אחריות על הפקת דוחות וקבצים למנהלי החברה
דרישות:
תואר ראשון בכלכלה/ מנע''ס - חובה נסיון של לפחות שנה ככלכלן בחברה עסקית – חובה ניסיון בתפקיד דומה-חובה שליטה מצוינת במערכות ממוחשבות ובכללן ERP , אקסל, power point, word
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-18899
אזור:
מרכז - תל אביב, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
דרום - אשדוד
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לתפקיד מגוון, משמעותי ומלא עשייה בלב עולם ההשקעות והסטארטאפים. היקף המשרה 80%. במסגרת התפקיד: עזרה בהפקה ותכנון אירועים: פאנלים, ראונד-טייבל, פיצ’ים, וובינרים ייצוג החברה באירועים חיצוניים הפקת חומרים שיווקיים, מצגות, ודיוורים ריכוז פעילות המחלקה, לרבות תהליכי עבודה, מעקב נתונים והפקת דוחות במערכות Salesforce וMonday ממשק שוטף עם מנהלי כספים בסטארטאפים סינון וניתוח דאטה להצגת מידע רלוונטי למשקיעים
דרישות:
אנגלית ברמת שפת אם / רמה גבוהה מאוד – חובה כישורי תקשורת מעולים, יוזמה, עצמאות ויחסי אנוש מצוינים היכרות עם עולם הסטארטאפים/ השקעות/ VC – יתרון משמעותי רקע טכנולוגי / פיננסי / מוצר – יתרון ניסיון עם Salesforce ו-Monday – יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה:
694364
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
חברת שפרן העוסקת בניהול וייעוץ בתחום הביטחון מעל 35 שנה מחפשת חוקר הונאות למוסד פיננסי גדול במרכז. נדרשת יכולת ניהול, חלוקת קשב, עבודה בצוות והתמודדות עם ריבוי ממשקים
דרישות:
1-3 שנות ניסיון בחקירות (משטרה צבאית/משטרה/מחלקת הונאות - ייתרון) יכולת עבודה בצוות ניהול ריבוי משימות עבודה עם ממשקים רבים כתיבת דוחות ירידה לפרטים מגורים באזור המרכז - ייתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00214
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|