חיפוש
לחיפוש משרות

איזור אישי

דרושים לפי תחומים

דרושים לפי אזור

דרושים לפי מילות מפתח

דרושים לפי חברות

משרות בלעדיות

דרושים ללא קובץ קו"ח

כניסה לסוכן המשרות

הרשמה לסוכן המשרות

משרות חמות

חברות מגייסות

גולד ג'ובס סנטר נכסים ESR אסותא

30 - 1 מתוך 120

דרושים בתחום כלכלה ושוק ההון

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
 
ג'ובליסט

פרטי התקשרות:

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברה גלובאלית גדולה בנתניה דרוש/ה כלכלן, המועמד/ת יהיה ציר מרכזי במחלקת הכספים .
תיאור התפקיד :
הכנת דוחות וניתוחים כלכליים
הכנת מצגות סטטוס חודשיות
ניתוח מידע
ניתוחי שוק
ניתוחים משתנים בהתאם לתוצאות העסקיות לקבלת החלטות
זיהוי פערים ונקודות לשיפור כתמיכה ביחידות העסקיות לטובת השגת היעדים
תמיכה בפרויקטים
סיוע בתהליך התקציב

דרישות:

3 שנים בתפקיד של כלכלן
עצמאי, שחקן צוות, יכולת למידה מהירה, תשומת לב לפרטים ויכולת לניהול מספר משימות במקביל
ידע נרחב ב Microsoft Office
ניסיון ב SAP – יתרון משמעותי
אנגלית – כתיבה, קריאה ודיבור
מיומנויות נדרשות:
דיוק
יכולת הנעת ממשקים בחברה ובגלובל, תוך שיתוף פעולה מול גורמים עסקיים
אוריינטציית שרות גבוהה
יכולת ביטוי והתנסחות ברמה גבוהה מאוד
יכולת עמידה ביעדים ובביצוע מספר רב של מטלות במקביל
אוריינטציה טכנולוגית
שליטה מלאה בכל יישומי OFFICE , אקסל בפרט
אוריינטציה עסקית גבוהה
השכלה:
תואר ראשון בכלכלה
*אנא לשלוח את קורות החיים בעברית ובאנגלית*

מיקום המשרה:

שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-01149
 
 
דיפלומט מפיצים (1968) בע"מ

פרטי התקשרות:

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

למחלקת הכספים בחברת דיפלומט דרוש/ה סטודנט/ית לכלכלה לתפקיד הכולל:
• ביצוע בקרה תקציבית.
• עיבוד וניתוח דוחות כספיים.
• תמחור.
• תמיכה בפעילות המחלקה בהתאם לצורך.
• התפקיד בהיקף של חצי משרה . ( 91 שעות חודשיות)

דרישות:

• סטודנט/ית לכלכלה עם יתרת לימודים של שנה לפחות(2 סמסטרים) – חובה
• נכונות לעבודה בהיקף של חצי משרה- חובה
• אוריינטציה אנליטית ושת"פ גבוה!
• יכולת הגעה למשרדי החברה באזור האיירפורט סיטי
• שליטה מלאה ומקצועית באופיס כולל excel ברמה גבוהה!
• יכולת התמודדות עם מספר משימות במקביל, דייקנות, אחריות, אמינות, מוטיבציה.

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה חלקית

קוד משרה:

142029
 
 
סיגמא HR - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברה קמעונאית גדולה דרוש/ה אחראי לתכנון וגיבוש תחזיות מכירה כמותיות לכלל קטגוריות המוצרים
איזון וגישור בין ביקושי השוק הדינמיים והתכנית השיווקית, לבין יכולות שרשרת האספקה
ניתוח נתוני הביקוש, שמהם נגזרים תכנון וניהול המלאי, בעזרת כלי תכנון ונתונים סטטיסטיים
תאום וקישור פנים ארגוני שוטף להערכות מכר של פעילויות שיווקיות שבועיות/חודשיות (סחר, תפעול/סניפים, מרלוגים והבטחת איכות).
תאום פעילויות שיווק וסחר (בטווח קצר וטווח בינוני), ליצירת אופטימיזציה ברמות המלאי
תכנון אספקות והוצאת הזמנות רכש בכפוף לאילוצים
בקרה וניתוח מדדי ביצוע
ניהול ישיבות תיאום שוטפות עם כלל הגורמים הרלוונטיים בארגון ומחוצה לו.
קביעת מדיניות ימי מלאי ורמת מלאי לכל פריט

דרישות:

דרישות: תואר ראשון בכלכלה/תעשייה וניהול - חובה
תואר שני כלכלה/מנהל עסקים - יתרון
ניסיון של למעלה משלוש שנים כמתכנן ביקושים/אספקות או כאנליסט בחברות מסחריות בתחום הקמעונאות - יתרון לבעלי ניסיון בקרב יצרנים וספקים מחברות המזון ו/או הפארם הרב-לאומיות.
כישרים טכניים
שליטה מצוינת במע' מידע ארגוניות - SAP.AS400/
שליטה במערכות BI (יתרון לניסיון בעבודה עם כלי תכנון)
יכולת אפיון תהליכים ויישומם במערכות מידע
הכרה של תוכנות OFFICE על בוריין (בדגש על Excel)
אנגלית ברמה גבוהה

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

3162
 
 
סיגמא HR - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברה גדולה ומובילה דרוש/ה כלכלנ/ית /PMOבאגף לתפעול תכנון וביצוע מעקב ובקרה כוללת של תכניות עבודה ופרויקטים
תחזיות וניתוחי מכר
תמיכה במשימות מח' כלכלה ובקרה
בקרה אחר תפוקות, לו"ז, ותקציב הפעילויות והפרויקטים
אינטגרציה של משימות תכנון וניתוח צרכים ארגוניים
הטמעת תהליכי עבודה בפרויקטים
הכנת מצגות

דרישות:

דרישות: השכלה: מהנדס/ת תעשיה וניהול/כלכלה
ניסיון עבודה קודם של כשנתיים ככלכלנ/ית
ניסיון בניהול ובקרת פרויקטים -יתרון
יכולת עבודה על מע' ניהול פרויקטים
יכולת אנליטית טובה
יכולת ניתוח נתונים, עיבוד מידע וראיה תהליכית
שליטה מלאה ב-excel
אנגלית ברמה גבוהה
יכולת עבודה בצוות

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

3120
 
 
פנאן ג'וב בע"מ

פרטי התקשרות:

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לבנק הכי יציב במשק דרושים/ות נציגי בנקאות טלפוניים.
מענה טלפוני ללקוחות הבנק 
ביצוע פעולות דרך הטלפון.
העבודה במשמרות בוקר/ערב + שישי 1 ל3. 
הכניסה חעבודה דורשת הכשרה בקורס.

דרישות:

נסיון קודם בשירות - יתרון
סטודנטים/בעלי/ות תואר - חובה! 
יכולת הובלת שיחה, מתן שירות ברמה גבוהה , כושר ביטוי מצוין - חובה.

מיקום המשרה:

דרום, מרכז, ירושלים

סוג משרה:

משמרות

קוד משרה:

JB-00022
 
 
פנאן ג'וב בע"מ - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לבנק מוביל דרושים/ות טלרים
העבודה כוללת טיפול פרונטלי בלקוחות בנושאי הפקדות/משיכות 
מזומן ושיקים.
העבודה במשרה מלאה +שעות נוספות עם אופציה ל 2 ערבים בשבוע.
משרה מיידית 

דרישות:

בוגרי תואר בלבד!
נכונות למשרה מלאה + שעות נוספות
נסיון בשירות - יתרון
זמינות מיידית 

מיקום המשרה:

דרום, מרכז, ירושלים, שרון, חו"ל

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00020
 
 
Proactive-Team

פרטי התקשרות:

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

We are looking for an HR generalist / analyst to be part of the global HR Team.
The role includes gathering, monitoring, managing and analyzing qualitative and quantitative HR data related,
among others, to recruitment, retention, compensation and benefits, etc.;
using HRIS and working with other functions in the organization such as the finance,
payroll and IT teams.
Responsibilities
Update HR systems (bob / Comeet).
Prepare databases to upload to the system.
Produce reports from HR systems (CBA, Vacations, Convalescence, Retention, Turnover, Recruitment Channels, etc.).
Analyze data and prepare presentations for Management.
Support HR Processes within HR systems (Performance, Surveys).
Lead optimization and improvement projects (attendance mgmt., control reports)
Automize processes (טופס ירוק, הבראה, חופשה, ימי בחירה, כניסה לקביעות)
Cross check data (leasing).
Changes in Cost Centers.
Changes in Managers/STAR Signers.
Active Directory – compare data to HC report, provide additional data from bob.
Issue Notifications – new Hire form, globally
Data research
Salary data in foreign websites
Cost of living in sites
Quarterly review
Prepare Visio charts.

דרישות:

• A degree in economics / business management or relevant 
• Master in Excel and PPT
• Platforms / systems - Comeet, bob - Advantage
• Experience with Microsoft programs including Visio - Advantage
• Ability to out-perform in a global company, in a multi-cultural environment
• English - proficient (written and verbal)

מיקום המשרה:

דרום, שרון, אילת

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-5791
 
 
Proactive-Team

פרטי התקשרות:

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

יד ימין של המנכ"ל במגוון נושאים עסקיים ואדמנסטרטיביים
ניתוח נתונים ודו"חות
הכנת חומרים לפגישות, הנגשת סיכומים ותוצרים
השתתפות פעילה בפגישות
תמיכה עסקית ואישית,
תפעול משימות שוטפות וניהול תהליכים

דרישות:

נסיון מעולם הכלכלה /אנליזה
נסיון בכתיבת תכניות עסקיות לדרגים גבוהים והכנת מצגות
היכרות עמוקה עם המטריה הפיננסית העסקית
2-3 שנות ניסיון
תואר בכלכלה או מנהל עסקים
שליטה מעולה באקסל
אנגלית שפת אם /אנגלית מקצועית גבוהה
אמינות
דיסקרטיות
יכולת למידה מהירה
שירותיות
אסרטיביות
יכולת עבודה מול בכירים

מיקום המשרה:

דרום, מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-5800
 
 
חברה דסקרטית - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

להגשת מועמדות - לחץ כאן

תיאור:

לניהול בקרת לוחות זמנים למגה פרויקטים דרוש /ה PMO לחברת ניהול פרויקטים
עבודה בצמוד למנהלי פרויקטים בבניית תוכניות עבודה.
אחריות על בקרת לוחות זמנים ובקרת תקציבים.
ניהול מספר משימות בו זמנית.
ניהול שינויים ודרישות חוזיות.
הכנת והצגת דיווחי סטטוס להנהלה וללקוחות.
משרה מלאה.
תנאי שכר גבוהים+ רכב ותנאים נלווים!

דרישות:

תואר ראשון בהנדסה תעשייה וניהול - חובה.
ניסיון מקצועי מעל ל 10 שנים בתפקיד דומה - חובה.
ניסיון בבקרת פרויקטים, לוחות זמנים או בקרה תקציבית מעל ל 6 שנים - חובה.
ניסיון בתחום התשתיות/בינוי/מתקנים או מפעלים תהליכיים מעל 4 שנים - חובה.
יכולת אנליטית טובה, הבנה של פרויקטים מורכבים ומרובי אילוצים, יכולת תכנון גבוהה מאוד - חובה.
אנגלית ברמה גבוהה מאוד - חובה.
היכרות טובה עם תוכנות לניהול פרויקט, פעילויות ומשאבים - חובה.
ניסיון עם תוכנת Primavera - יתרון משמעותי.
ניסיון מול ממשקים גלובאלים - יתרון.
ניסיון בניהול שינויים - יתרון. 

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

20598631
 
 
הבורסה לניירות ערך

פרטי התקשרות:

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

  • ביצוע ביקורות ופרויקטים בתחומים שונים אצל חברי הבורסה וחברי המסלקה לרבות מסחר, סליקה, ניהול סיכונים, ציות, ממשל תאגידי ועוד.
  • הכנת דוחות ביקורת המסכמים את ממצאי הביקורות מול הוראות התקנון.
  • ביצוע מעקב אחר טיפול בליקויים ויישום ההמלצות על ידי חברי הבורסה.
  • ממשקי עבודה שוטפים מול חברי הבורסה לצורך איסוף מידע וניתוחו, ומתן הנחיות מקצועיות.
  • ממשקי עבודה שוטפים מול המחלקות השונות בבורסה, במסגרת עבודת הפיקוח. 

דרישות:

  • תואר ראשון בכלכלה/ מנהל עסקים/ חשבונאות – חובה.
  • תואר שני בכלכלה ו/או במנהל עסקים - יתרון.
  • ניסיון של 4 שנים לפחות בביצוע ביקורות במוסדות פיננסיים (בנקים, בתי השקעות, חברות ביטוח וכו') ו/או ניסיון בתחום של ניהול סיכונים במוסדות פיננסיים ו/או ניסיון בתחום מסחר ותפעול של חבר בורסה – חובה.
  • הבנה והיכרות טובה של שוק ההון בישראל והרגולציה שחלה עליו.
  • היכרות עם שוק ההון באירופה ובארה"ב והרגולציה בתחום- יתרון.
  • הכרות עם מערכות מידע פיננסיות ובנקאיות.
  • יכולת ביטוי וניסוח בכתב ובע"פ ברמה גבוהה, בעברית ובאנגלית.
  • יכולת עבודה בצוות, לצד יכולת עבודה עצמאית.
  • תקשורת בין-אישית טובה ויכולת לקיים יחסי אנוש מצוינים עם גורמי חוץ ופנים.

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00037
 
 
הבורסה לניירות ערך

פרטי התקשרות:

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:


    לבורסה לניירות ערך, דרוש/ה מנהל/ת מוצרי נתונים בדיגיטל, מחלקת אסטרטגיה ופיתוח עסקי, מדור דיגיטל ופרויקטים.
    התפקיד בכפיפות למנהל מדור הדיגיטל.
    המשרה הינה זמנית. קיימת אופציה להארכה.
    היקף המשרה – מלאה.
    הגדרת תפקיד:
      אפיון חוויית משתמש למוצרים דיגיטליים – אתרים ואפליקציות.
      ניהול lifecycle של מוצרי דיגיטל – קונספט, תכנון, אפיון, עיצוב, ליווי צוותי פיתוח ובדיקות.
      מעורבות באפיון וניהול תחום מוצרי תוכן בדיגיטל.
      ליווי הטמעת שיפורים לאופטימיזציה במנועי חיפוש כחלק ממערכות חדשות.
      כתיבת מדריכים למשתמש, נהלים, מסמכי עבודה וקשר שוטף מול רפרנטים בארגון.
      כל משימה מקצועית אחרת שתידרש כחלק ממדור דיגיטל.

דרישות:

  • תואר ראשון במדעי המחשב, הנדסת מחשבים, כלכלה, מנהל עסקים או תואר רלוונטי אחר.
  • לימודי תעודה בתחום עיצוב גרפי דיגיטלי או אפיון ממשקי משתמש.
  • כושר ביטוי וניסוח בע"פ ובכתב בעברית ובאנגלית ברמה גבוהה.
  • שליטה מלאה בעבודה בסביבה ממוחשבת (אופיס וכד’) ובתוכנות לצורך אפיון ועיצוב ממשקי משתמש כגון Visio ו-Photoshop.
  • ניסיון של לפחות שנתיים באפיון חוויית משתמש למוצרים דיגיטלים B2B, B2C – אתרי אינטרנט ואפליקציות מובייל – סכמות ממשקי משתמש, עיצוב גרפי, כתיבת אפיונים פונקציואנליים מפורטים.
  • ניסיון בעריכת תוכן לאינטרנט ובעבודה עם מערכות ניהול תוכן או ניסיון עיתונאי – יתרון.
  • ידע בסיסי בעריכת תוכן ובמבנה של דפי אינטרנט (HTML).
  • ידע והבנה של שוק ההון בישראל – יתרון.
  • ניסיון בהנגשת מידע לאינטרנט – יתרון.

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00038
 
 
מגייסת - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברה קמעונאית גדולה דרוש/ה אנליסט/ית. התפקיד כולל:
  • בניית תקציב מכר ובקרה שוטפת, דיווח מכר והכנסות בפועל ותחזיות
  • שותפות בתכניות עבודה ותכניות עסקיות
  • ניתוחי מכירות, בקרות עומק של מכר ורווחיות ומחירים ברמת מוצר / לקוח
  • ניתוחי שוק, מעקב אחר פעילות מתחרים ומחירים לצרכן
  • בקרה על תקציבי קד"מ ותכניות תמריצים
  • בקרת אפקטיביות מבצעים
  • בקרת מדיניות מחירים והנחות
  • ניתוחים כלכליים שונים, הכנת נתונים ומצגות לדיונים שוטפים
  • אנליזה שיווקית של בסיס לקוחות
  • הפקת דטאות לפעילות שיווקית ומכרתית
  • אפיון דוחות וכלי ניתוח, אקסליים או במערכות המידע

דרישות:

  • ניסיון קודם של 2-3 שנים כאנליסט/ית או כלכלן/ית, רצוי מחטיבת מכירות בתחומי מזון ומשקאות, מוצרי צריכה
  • תואר ראשון באחד התחומים הבאים: כלכלה, מנע"ס, תעשיה וניהול– חובה
  • שליטה גבוהה באקסל, PP, ניסיון בעבודה עם בסיסי נתונים גדולים – חובה. עדיפות לשליטה בSAP
  • ניסיון בעבודה עם כלי BI, סטורנקסט או מערכות דומות
  • יכולת אנליטית, יכולות עבודה ולמידה עצמאית ומאומצת - חובה
  • אנגלית ברמה גבוהה
  • נכונות לשעות נוספות

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-1336
 
 
מגייסת - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לגוף פיננסי גדול במרכז הארץ דרוש/ה מנהל/ת שירות
בניית תכנית עבודה, ניהול תהליכי השירות של המחלקה.
- ניהול תחום השירות ושיפור שביעות רצון וחווית לקוח.
- בקרה שוטפת על נתוני המחלקה, יעדים מדדים וביצועים, שיפור השירות ושביעות רצון הלקוחות.
- עבודה ישירה אל מול הלקוחות וטיפול בפניותיהם.
- ניהול צוות של נציגי שירות
- אחריות על הנעת צוות הנציגים לעמידה ביעדים
- חניכה, הדרכה ואחריות על מקצועיות הנציגים בצוות

דרישות:

תואר ראשון – חובה
איש/ת שירות – חי/ה ונושמ/ת את עולם השירות
הכרות עם תהליכי שירות – חובה
ניסיון ניהולי – חובה
יכולת הנעת תהליכים ועובדים בסביבת מרובת יעדים ושינויים

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-1373
 
 
מגייסת - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

אנחנו מחפשים מועמדים/ות מוכשרים/ות, מקצועיים/ות ושמחים/ות למשרת ניהול תיקי לקוחות מעניינת ומאתגרת.
דרישות הבסיס החשובות ביותר:
למה אנחנו מתחייבים?
חדשנות, חדשנות, חדשנות- חברה ייחודית בתחומה בישראל מפוקחת ע"י הרשות לני"ע.
עבודה בסביבה יזמית ומגוונת (בהרצליה).
סביבת עבודה מלמדת ומפרה (מאוד).

דרישות:

אוריינטציה מכרתית מובהקת בדגש לניסיון בשוק ההון/השקעות.
יכולת ביטוי גבוהה המאפשרת מכירה לקהלים מגוונים.
אנגלית ברמה טובה.
יכולת העברת מסרים מכירתיים תוך שילוב של אסרטיביות וחיוך.
יכולת הנעה עצמית גבוהה ביותר.
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

מיקום המשרה:

שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-1359
 
 
מגייסת

פרטי התקשרות:

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לגוף השקעות מוביל, דרוש/ה אחראי/ת על ניתוח הערכות שווי ומתן ייעוץ ללקוחות הפעילות.
התפקיד כולל דיווחי חשבונאות לניהול תכניות הטבה הוניות.
ריכוז פעילות הערכות השווי של נכסים סחירים ולא סחירים של חברות והערכות שווי לפי תקן 409A
מתן שירותים לחברות המעניקות אופציות ותוכניות הטבה הוניות שונות לכל הצרכים החשבונאיים והדוחות הכספיים

דרישות:

ניסיון קודם יהווה יתרון משמעותי
רו"ח או כלכלן עם 2-4 שנות ניסיון, אנגלית ברמה גבוהה, שליטה גבוהה באקסל.
יחסי אנוש מעולים
יכולת הובלה והנעה לעמידה ביעדים
דיוק וסדר
חשיבה אנליטית

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-1368
 
 
חברה דסקרטית

פרטי התקשרות:

להגשת מועמדות - לחץ כאן

תיאור:

יועץ/ת משכנתאות לחב' משכנתאות בירושלים.
התפקיד כולל: טיפול בלקוחות קיימים, גבייה,
יצירת קשר עם הגורמים הרלוונטים- בנקים , שמאים ורשויות.
עובד/ת חברה מהיום הראשון! 
ימים א’-ה’. גמישות בשעות.

דרישות:

נסיון מעשי בתחום המשכנתאות.
יכולת עמידה תחת לחץ, שירותיות , אסרטיביות, עמידה בזמנים,
סדר וארגון, יחסי אנוש טובים.

מיקום המשרה:

ירושלים

סוג משרה:

משרה מלאה, משרה חלקית, לפי שעות

קוד משרה:

j-1866
 
 
EDF RE

פרטי התקשרות:

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

  • Ensuring operational & maintenance optimization of company sites 
  • Continually seeking out opportunities to improve financial and operational performance of assets 
  • Negotiating contracts to increase revenue, lower operating costs, and increase operational efficiencies
  • Building and preparing reports on project performance for internal and external parties and responding to inquiries from all Stakeholders
  • Ensuring compliance with all project documents including O&M Agreements, land leases, licenses, purchasing agreements, subcontractor’s agreements and financing agreements
  • Liaise with relevant partner to manage and resolve legal, contractual, regulatory, and commercial issues as they arise
  • Developing lessons learned and provide feedback to the Design and Project Management teams including developing prevention plans
  • Lead operational projects in a changing and dynamic surrounding
  • Developing qualitive operational plans and KPI’s

Work location: a full time position, occasional visits at the EDF-Re sites in Israel and contractor offices around Israel

דרישות:

  • 3 years of experience in project management 
  • B.Sc. in Industrial Engineering / B.A in Business Administration & Economics/ Law or related fields
  • Hebrew and English: Fluently spoken, read, written
  • Proficiency in Microsoft Word, Outlook, PowerPoint, MS Project and Excel.
  • Commercial mindset, strong prioritization, communication, and organizational skills.
  • Strong understanding of project management, legal contracts, accounting, and contract negotiations
  • Agile thinking with an open and creative mind set
  • Strong team working skills 

By submitting your resume, you confirm that the information will be kept in accordance with the company's procedures, as will be updated from time to time

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

8002
 
 
Proactive-Team

פרטי התקשרות:

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:


לחברת הייטק גלובאלית דרוש/ה אנליסט/ית HR כחלק מצוות גלובאלי. במסגרת התפקיד
- ניתוח נתונים כמותיים ובקרה על תקציב המחלקה
- הכנת דוחות HR
- עדכון מערכת comeet HR

דרישות:


- תואר ראשון בכלכלה/מנהל עסקים/התנהגות ארגונית וכדומה - יתרון משמעותי
- שליטה באקסל - חובה
- אנגלית ברמה גבוהה- חובה
- ניסיון בתחום במחלקת HR- יתרון
- ניסיון על מערכת Comeet - יתרון
- ניסיון במערת Visio- יתרון

מיקום המשרה:

דרום, מרכז, שרון, אילת

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

jb-5791
 
 
GoldJobs - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

a private global B2B company with extensive experience and a strong brand that provides software solutions to financial institutions and brokerage companies 
is now looking for a B2B sales representative with a unique point of view, proven experience but still "hungry” that knows how to conduct B2B sales methodologies with an “out of the box thinking” approach.
Responsibilities:
1. Actively approach targeted business clients (telephone, email, social networks, events, etc.)
● Locate and target new clients and brokerages
● Close interaction with potential clients - most sales takes place over the phone/email
● Contacting potential clients and identifying decision makers in order to introduce our company and to build, develop and execute sales strategies

דרישות:

● Bachelor’s degree (business/finance/economics) - MUST
● Previous B2B experience is a MUST - preferably in Fintech or other related industries
● Sales and Business development experience - MUST
● Prior experience in online brokerage as a conversion / retention manager.
● Excellent command of both written and verbal English & Hebrew - MUST, additional languages - advantage
● Excellent communication skills (both written and verbal)
● Strong ethical code and principles
● Self-motivation, responsible and independent individual who is also driven and goal-oriented
● Agile, dynamic, out-going team player who is both organized and efficient
● Interest in the financial markets

מיקום המשרה:

צפון, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00339
 
 
GoldJobs - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברת הייטק המתמחה במערכות מסחר בחיפה דרוש/ה : 
Customer Success Manager
· Identify and analyze the customer’s needs and translate them into tasks to be undertaken by divisions within the company
· Push forward the business needs of the company with the client, finding the optimal balance between the client’s needs and those of the company
· Optimizing customer performance
· Growing Revenue

דרישות:

· 2-3 years’ experience as Success Manager – Must
· Experience in the online Forex or Gaming industry - advantage
· Knowledge of development lifecycles
· Experience working with international customers
· Fluent English (written and spoken)
· Methodical approach to delivery, with attention to detail and ability to keep track of multiple projects, risks and issues
· Customer facing, excellent interpersonal skills, Self-motivated, details oriented, self-managed, team player
· Ability to work effectively with and balance the needs of both Business and Engineering team members

מיקום המשרה:

מרכז, צפון, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00333
 
 
GoldJobs - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

a leading international technology vendor that offers advanced solutions and advisory services in the financial industry, is seeking an experienced Forex and CFD Markets Specialist to join our Dealing Team.
As a member of our Dealing Team, you will represent an integral part in successful electronic trading products implementation, internal on-boarding, risk evaluation and support that we offer our customers.

דרישות:

· Knowledge of the financial market industry - familiarity with FX trading, risk management and technical & fundamental analysis – must.
· Experience with MT4/MT5 instances – must.
· Technical orientation in SQL, Data & Excel reports, Windows OS – must.
· Highly proficient in verbal and written English.
· Strong analytical thinking, organizing, self-motivation, technical judgment and problem-solving skills.
· Ability to operate efficiently under pressure, multi-task, and effectively prioritize work within a dynamic changing environment.
Familiarity with Python/Go/PowerShell – advantage.

מיקום המשרה:

מרכז, צפון, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00334
 
 
GoldJobs - בלעדי לג'ובנט -
- ללא צורך בצירוף קובץ קו"ח -

פרטי התקשרות:

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברה פיננסית מעולה וותיקה בתחום , דורשים אנשי/ות מכירות דוברי ערבית שפת אם!
תנאים מעולים ושכר גבוה למתאימים (משכורות בין 15,000-30,000 ש"ח ) 
משרה מלאה , עבודה בחברה צעירה ודינאמית. 
מסיבות , ערבי צוות ואירועי חברה מהממים. 

דרישות:

ניסיון במכירות או שירות לקוחות- חובה. 
ערבית שפת אם- חובה. 
נכונות לעבודה במשרה מלאה

מיקום המשרה:

מרכז, צפון, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה, משמרות

קוד משרה:

JB-00287
 
 
Go-Hire

פרטי התקשרות:

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: טל

תיאור:

· Assure our company provides the most recognized payment methods
· Find innovative payment methods and methodologies
· Maintain up-to-date knowledge and controls on industry wide developments in banking, settlements, and compliance
· Responsible for identifying operational risks
· Review and monitor of payment solutions performance
· Plan and execute end to end projects.

דרישות:

· B.A in finance or legal fields
· At least 2 years of experience in the online industry within the banking and payments methods - A must
· Experience in establishing and operating EMI - An advantage
· Technical understanding of payment platforms and regulations
· Ability to build strong relationships with service providers
· Analytical skills
· Strong oral and written skills
· English mother tongue

מיקום המשרה:

דרום, מרכז, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-759
 
 
טופ משאבי אנוש בע"מ - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: טופ משאבי אנוש

תיאור:

לחברה תעשייתית באזור חדרה דרוש /ה כלכלן /ית.
הפקת דוחות חודשיים השוואתיים כולל מדדים.
בניית תהליכי בקרה שוטפים (מלאים, תצרוכת חומרים, הוצאות אנרגיה), טיפול בתמחיר - פתיחת תקציב, השקעות, מעקב שוטף ובקרת תקציב מול ביצוע.

דרישות:

תואר ראשון בכלכלה /חשבונאות - חובה.
ניסיון 3-5 שנים ככלכלן /ית בחברה תעשייתית - חובה.
שליטה מעולה באקסל - חובה. 

מיקום המשרה:

צפון, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

3421
 
 
סיגמא HR - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברה קמעונאית מובילה דרוש/ה מנהל/ת מחלקה כלכלית ומלאי בשרשרת אספקה
הגדרת תפקיד:
ניהול ואחריות על כל הנושאים הכלכליים של אגף האספקה.
ניהול ואחריות על מלאי החברה בהיבטים של שלימות המלאי במערכות ובקרת אובדני מלאי
תיאור התפקיד ותחומי אחריות: ניהול מחלקה (4 כפיפים)
ניהול בקרה ותכנון תקציבי האגף מבחינה כלכלית ותפעולית
סגירת חודש, דיווח ותיאום מול אגף כספים.
ייזום, בניה ויישום תקציב המלאי ותהליכי הבקרה (שלימות המלאי, אובדני מלאי)
ניהול מודל תמחיר ABC לוגיסטיקה.
ניהול ובקרה של תהליכי הרכש בשרשרת האספקה
שיפור תהליכים מול מערכות מידע ואגף כספים.
בדיקות כדאיות כלכלית לפרויקטים
הרמת דגלים אדומים.
הכנת מצגות להנהלה

דרישות:

דרישות: שנות ניסיון ככלכלן /ית.
ניסיון ניהולי - חובה.
השכלה
תואר ראשון בכלכלה
תואר שני במנהל עסקים/כלכלה - יתרון.
שליטה מלאה ביישומי אופיס
שליטה מלאה וברמה גבוהה מאוד באקסל.
יכולת לחלוש על מספר רב של משימות ונושאים.
כושר תכנון, ארגון, שיטתיות וסדר מופתי.
חשיבה אנאליטית ויכולת ניתוח.
כושר הפשטה והדרכה של מידע וידע.
יחסי אנוש מצוינים.
יוזמה.
היכרות עם SAP - יתרון משמעות

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

3173
 
 
חברה דסקרטית - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

להגשת מועמדות - לחץ כאן

תיאור:

מנהל/ת כספים - חברת שירותים באזור השרון
ניהול צוות כספים מצומצם הנותן מענה לקבוצת חברות בעולם השירותים.
עיקר העבודה מתרכזת בנושאים שוטפים כגון תזרים, ספקים, התנהלות מול בנקים וכו'
עבודה בכפיפתו למנכ"ל החברה ומתן מענה שוטף ועדכני על סוגיות מגוונות במחלקת הכספים.
על מנהל.ת הכספים להיות Hand On תוך הקפדה על דיוק וירידה לפרטים בסביבת עבודה עמוסה.
יתרון משמעותי למועמדים/ות מחברות בעולם השירותים

דרישות:

דרישות:
השכלה- רו"ח
נסיון מחברות שירותים- יתרון משמעותי
יכולת אבחנה בין עיקר ותפל
בקפדה על סדר, דיוק וירידה לפרטים
נכונות לבצע משימות שוטפות יחד עם צוות הכספים בעת הצורך
*משרדי החברה ממוקמים ברעננה, ההגעה חמשרד היא יומיומית.

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

6212
 
 
חברה דסקרטית

פרטי התקשרות:

להגשת מועמדות - לחץ כאן

תיאור:

למשרדינו ברמת גן דרוש יועץ/ת מס עם ניסיון בהנהלת חשבונות
לרבות התאמות,שכר ודיווחים לרשויות.
יכולת עבודה עצמאית, יחסי אנוש טובים.

דרישות:

יכולת עבודה עצמאית.
יחסי אנוש טובים.

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00012
 
 
Infinity Labs

פרטי התקשרות:

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: ליאורה

תיאור:

חברת Infinity Labs R&D מקבוצת Matrix מחפשת בוגר /ת תואר ללא ניסיון קודם לתפקידי פיתוח!
אנו מחפשים בוגר /ת תואר בממוצע גבוה, המעוניין /ת בעבודה במשרת פיתוח תוכנה בהייטק. תנאים מעולים ואפשרויות פיתוח אישי ומקצועי למתאימים/ות באחת מהחברות ההייטק המובילות בישראל.
לא נדרש ניסיון קודם בתכנות - הכשרה למשרה על חשבון החברה.
בהתאם לדרישה, ניתנת תכנית מימון לסיוע כלכלי בזמן ההכשרה.
* שכר גבוה למתאימים/ות
* המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

דרישות:

אנגלית ברמה גבוהה
תואר ראשון בממוצע גבוה
ציון פסיכומטרי גבוה
יכולת למידה עצמאית מפותחת

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-02203
 
 
מרטנס הופמן

פרטי התקשרות:

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לקבוצת מלם תים דרוש/ה מנתח/ת מערכות- עם ניסיון בניירות ערך

דרישות:

ניסיון עבודה לפחות שלוש שנים בניתוח מערכות
ניסיון עבודה רב בניירות ערך- חובה!!!
ניסיון עבודה בכתיבת איפיונים
ניסיון עבודה בתחום החשבונאות/הנהלת חשבונות- יתרון משמועתי

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

22555
 
 
Fishman Holdings - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

פורטל אינטרנט מוביל בתחום הלימודים והתעסוקה מחפש רכז/ת כספים וטכנולוגיה

תיאור תפקיד :

· ביצוע תחשיבים חודשיים וחיובים למול ספקים ולקוחות
· ניתוח רווחיות מעקב אחר ביצועים
· בניית תקציבים שנתיים ומעקב אחר יישום בפועל
· מעקב גביה
· דירוג ספקים
· עבודה ובקרה למול ספקי תוכנה וחומרה
· פעילויות תפעול ואדמיניסטרציה

משרה מלאה, ימים א-ה, המשרה ממוקמת במתחם הבורסה ברמת גן.

דרישות:

· מינימום שנתיים ניסיון בעבודה עם Excel ברמה גבוהה (ניתוחים, בניית דוחות,שימוש
   בנוסחאות) – חובה
· תואר ראשון בכלכלה, סטטיסטיקה, מימון, ראיית חשבון – חובה
· אוריינטציה טכנולוגית – חובה
· יסודיות ולויאליות – חובה

מיקום המשרה:

דרום, מרכז, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00018
 
חיפוש עובדים Jobnet דרושים - חיפוש עבודה גיוס עובדים לימודי מקצוע קורות חיים הצהרת נגישות
Facebook Linkedin