חיפוש
לחיפוש משרות

איזור אישי

דרושים לפי תחומים

דרושים לפי אזור

דרושים לפי מילות מפתח

דרושים לפי חברות

משרות בלעדיות

דרושים ללא קובץ קו"ח

כניסה לסוכן המשרות

הרשמה לסוכן המשרות

משרות חמות

חברות מגייסות

אינד פלס פתאל AC נכסים קסטרו

30 - 1 מתוך 81

דרושים בתחום שיווק ופרסום

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
 
ג'ובנפיט בע"מ - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברת הייטק גלובלית המפתחת מוצרים משולבי חומרה-תוכנה דרוש/ה איש/ת מרקום מנוסה.
כפיפות לדירקטור מרקטינג.
המשרה בהרצליה

דרישות:

תואר ראשון בתחום השיווק / מנהל עסקים וכד’
ניסיון של 5 שנים ומעלה בתחום המרקום בחברות B2B .
ניסיון בעבודה בחברה גלובלית, שיווק גלובלי- חובה.
ניסיון קודם בתחום הטלקום, IoT , SaaS - יתרון משמעותי
הבנה טכנית בתחום בתחום החומרה, תוכנה, תקשורת - יתרון
ניסיון בניהול ותכנון אירועים ותערוכות גדולות- חובה
מחשבה קריאטיבית, יכולות גבוהות בפתרון בעיות.
אנגלית -קריאה וכתיבה, דיבור ברמת / שפת אם .
ניסיון בעבודה צמודה עם מחלקות שונות בארגון- מכירות, HR , תפעול- חובה.
עצמאות, חריצות, קריאטיביות, מוסר עבודה, אתיקה מקצועית- חובה

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

2558
 
 
חברה דסקרטית - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן

תיאור:

לחברת Ecommerce  אמריקאית דרוש/ה דירקטור  Media Acquisition Director 

עבודה עם תקציבי פרסום ( פייסבוק / גוגל ואחרים )  בסדרי גודל של עד 20 מיליון דולר בשנה 

דיווח ישיר לבעלי החברה והמנכ"ל ( קליפורניה ארה"ב ) 

דרישות:

דרוש/ה  דירקטור  מקצוען בעולם   Ecommerce   

נדרש ניסיון משמעותי כ-  Media Acquisition  

חייב ניסיון עבודה עם תקציבי פרסום ( פייסבוק / גוגל ואחרים ) בסדרי גודל של  מעל 8 מיליון דולר   עד 20 מיליון דולר בשנה

נכונות לעבוד למול בעלי החברה והמנכ"ל ( קליפורניה ארה"ב )  
 
מיקום גמיש לפי נוחות בעל התפקיד . החברה משלמת בדולרים את השכר
 

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00865
 
 
פאהן קנה ושות'

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

למשרד רו"ח מוביל דרוש/ה רכז/ת מרקום ותקשורת שיווקית להחלפה לחל"ד!
ארגון כנסים וימי עיון/אירועי דיגיטל (זום).
טיפול במדיה הדיגיטלית (אתר אינטרנט, פייסבוק, לינקדאין, יוטיוב, קמפיינים).
הכנת חומרים שיווקיים, לרבות פרופילים, ניוזלטרים, מצגות.
ניהול קשר רב ממשקים בתוך הארגון.
עבודה מול משרדי הפירמה בחו"ל.

דרישות:

יכולת ארגון והנעה.
יכולת לעבוד בצוות ועבודה עצמית.
יכולת לעבוד מולטיטסקינג.
יוזמה ויישום רעיונות חדשים.
הכרת טובה מאד הרשתות החברתיות.
ידע בתוכנות OFFICE, תוכנות גרפיות - יתרון.
גישה שיווקית.
תואר ראשון, עדיפות בתחום מנהל עסקים /שיווק/ תקשורת.
אנגלית ברמה גבוהה.
יכולת ביטוי בכתב ובע"פ.
* המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה, משרה זמנית

קוד משרה:

JB-00015
 
 
ESR - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: אלה

תיאור:

לחברה טכנולוגית בתחום הבטחוני בשרון דרוש/ה מנהל/ת פיתוח עסקי

דרישות:

תואר אקדמאי - חובה
רקורד צבאי (מבצעי, קצונה, יח' שדה וכו')
ניסיון בייזום ופיתוח עסקי ללקוחות בארץ ובחו"ל
ניסיון בבניית תוכנית עסקית, יעדי מכירות, חדירה לשווקים מקומיים וגלובאליים
ניסיון בשיווק ופיתוח עסקי בתחום הבטחוני לרבות צבא, משרד הביטחון, גופי ממשל, תעשיות בטחוניות -חובה
ידע וניסיון מוכח במכירות לצה"ל ולזרוע היבשה - חובה
גישה טכנית, תפעול והבנה של מוצרים טכנולוגיים -חובה
נכונות לעבור סיווג בטחוני

מיקום המשרה:

מרכז, צפון, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

15191
 
 
גלוברנדס בע"מ

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לתפקיד מאתגר במטה חטיבת המכירות בחברת גלוברנדס, דרוש/ה מנהל/ת תחום מוצרי עישון.
ניהול הקשר השוטף עם הספקים המקומיים והבינלאומיים.
ניהול פעילויות ותחרויות.
סחר מול רשתות מאורגנות.
הדרכה ובקרת ביצועים לצוותי המכירות.

דרישות:

חשיבה אסטרטגית ויכולת ניהול פרויקטים.
ניסיון בניהול Trade Marketing.
הבנה מסחרית עסקית.
יכולת ליווי, חניכה והדרכת צוותי מכירות.
תואר ראשון במנהל עסקים או בתחום דומה.
אנגלית ברמה גבוהה מאוד.

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

441
 
 
Simple - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: מיכל

תיאור:

לחברת מדיה מצליחה בראשון לציון דרוש/ה בק אופיס לצוות המכירות (2 אנשי המכירות).
ניהול נתוני לקוחות - CRM
ניהול לידים נכנסים במערכת.
מילוי הצעות מחיר ומעקב אחריהם.
ניהול נתוני המכירות עבור אנשי המכירות ומתן תזכורות.
ניהול שיחה ראשונית עם לקוחות מתעניינים (שיחות נכנסות) ולספר אודות החברה.

דרישות:

יוצאי חברות מדיה - יתרון משמעותי.
הבנה בתחום המדיה / שיווק דיגיטאלי וכד' -חובה.
ניסיון בניהול CRM
אוריינטציה שיווקית ומכירתית.
יכולת גבוהה להתנהלות עצמאית תוך שמירה על סדר וארגון.

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה, משרה חלקית

קוד משרה:

2123
 
 
Clika-HR – חברת השמה והד-הנטינג - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: Clika hr

תיאור:

הזדמנות מעולה להצטרף לחברת איקומרס ותיקה יציבה וריווחית ביותר!
דרוש/ה מנהל/ת אתר מסחר לתאגיד אופנה בינלאומי, התפקיד כולל
תפעול מלא ושוטף של אתר הסחר, הזמנות, מלאים, ניהול מוצרים חדשים וקיימים באתר,
העלאת באנרים, תמונות, וידאו
תמיכה במגוון המשתמשים בתוך החברה בכל ההיבטים הקשורים לתפעול האתר
ניטור שוטף של האתר והעברת בקשות לטיפול/פיתוח.
עבודה מעניינת ומאתגרת בסביבה חדשנית.
מיקום המשרד: תל-אביב

דרישות:

יכולות אישיות: אחראי/ת ומסודר/ת מאוד, בעל/ת יכולת עבודה תחת לח ץ
ניסיון בתחום ה COMMERCE-E – יתרון גדו
ניסיון בניהול אתר איקומרס במערכת מג’נטו magento – יתרון גדול
רקע ב html ו - css עדיף עם ידע בסיסי ב JAVASCRIPT – יתרו ן
ידע ב SQL
יכולת לעבוד ולנהל ממשקים מרובים

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

Webmaster
 
 
GoldJobs - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

We are looking for a Media Buyer to negotiate and buy advertising inventory. You will ensure that ads reach target audiences through high-quality channels at the lowest possible prices.
In this role, you should be an effective negotiator, critical thinker and able to establish trust and build rapport with media professionals. If you’re knowledgeable about current media channels and advertising options, we’d like to meet you.
Your goal will be to optimize ad exposure and outdo competition while staying within budgets.target audiences and plan media campaigns
 Compare and negotiate rates, ad space and airtime
Optimize plans and budgets according to the best media mix
Prepare schedules and adjust when needed
Experiment with new platforms and channels
Ensure ads are creative and displayed appropriately
Monitor costs and return on investment (ROI)
Expertise in digital media (nationally and locally) including social, display, worked with programmatic partners, native media, mobile. Paid search expertise is a plus.

דרישות:

    Proven experience as Media Buyer or similar role; experience in digital media is preferred
    Experience with RTB/DSP platforms such Google DV360, Appnexus and Tubemogul - An advantage
    Experience in Native platforms, such as Rubicon, Taboola, Outbrain - An advantage
    Interest in following advertising and media trends
    Working knowledge of media analytics software
    Excellent communication and negotiation skills
    Organizational and multitasking abilities
    English - High level
    Attention to detail
    Critical thinking skills

סוג משרה:

משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות, לפי שעות

קוד משרה:

JB-00135
 
 
GoldJobs - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לסוכנות הדיגיטל הגדולה בישראל המתמחה בתוכן ומדיה חברתית דרוש סופרוויזר/ית -
ניהול אשכול לקוחות. עבודה מול לקוחות ומותגים גדולים.

דרישות:

    ניסיון של שנה לפחות בתפקיד סופרווייזר/ית או תקציבאי/ת בכיר/ה במשרד אינטראקטיב/SEO/בניית אתרים
    ידע, הכרות ופעילות ברמה האישית במדיה החברתית
    ניסיון בעבודה שיווקית במדיה חברתית
    יכולת למידה גבוהה
    אהבה וחיבור אמיתי לעולם הדיגיטל

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00357
 
 
אבן קיסר

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

צוות Trade Marketing באבן קיסר מחפש את השחקנ.ית הבא.ה שיצטרף לנבחרת המכירות והסחר של שוק ישראל
למשרה מלאה מול נקודות המכירה של אבן קיסר בפריסה ארצית

 מועמד.ת בעל.ת מוטיבציה עצמית עם תשוקה למכירות תפעול וסחר
במסגרת התפקיד:
  • הובלה ותפעול פרויקטים בתחום TM  בנקודות המכירה של אבן קיסר ( חנויות מטבחים, נגריות ומעבדי שיש)
  • אפיון צרכי השטח בהיבט השיווק הקמעונאי- אמצעי נראות וקד"מ , סטנדים, קטלוגים, דוגמאות וכו'
  • בניית סיפורי מכירה, הדרכות לאנשי השטח ובניית תסריטי שיחות מכירה
  • תמיכה בהשקות ובתהליכים שיווקיים מול מחלקת השיווק, הרכש וממשקים פנים ארגוניים נוספים
  • יכולת עבודה אנליטית - ניתוח מגמות, פערים והזדמנויות, ניתוחי מכירות דגמים ומוצרים, ניתוח של פעולות בנקודת המכירה, עיבוד הידע והנתונים והוצאת תובנות לפעילות המשך.

דרישות:

  • ניסיון של 3 שנים לפחות (קדנציה אחת) בתפקיד מנהל קטגוריה / מותג ב TM או בתפקיד ניהול פרויקטים בסחר / שיווק
  • ניסיון והבנה טכנית בתחום אמצעי קד"מ ובניתוח ועבודה מול נקודות מכירה בארגון - חובה
  • השכלה אקדמאית /על תיכונית רלבנטית
  • נכונות לעבודת שטח (לפחות 50% מהזמן) בפריסה ארצית
  • ניסיון בעבודה על תוכנות מחשב רלוונטיות, שליטה ב OFFICE
  • אנגלית ברמה טובה
  • המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
  • רק פניות מתאימות יענו

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00061
 
 
Proactive-Team

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לארגון גולבלי בפרישה ארצית דרוש/ה PMO GLOBAL MARKETING/
מחפשים מועמד/ת שמגיע/ה מעולמות המרקטינג או מכירות, עם ניסיון בניהול פרוייקטים, ספציפית כאלו של change management וadoptaion process .
התפקיד כולל: 
הובלת תוכנית הייעוד העולמית של הארגון עבור משווקים ברחבי העולם.
הבניית תוכנית הלימודים השנתית הובלת תהליכי השקה מרכזיים הקשורים לטכנולוגיות שיווק.
תמיכה בצוות השיווק הדיגיטלי בצרכי ההדרכה על ידי בנייה של תוכניות הפעלה של כלים דיגיטליים.
ניהול קהילות השיווק הפנימיות כולל פורומי השיווק הגלובלי והחלוקה.
הובלת חדשנות שיווקית על ידי חקר והבאת טכנולוגיות חדשות לארגון
תמיכה בכל יוזמות הפיתוח הארגוני הקשורות לשיווק.

דרישות:

לפחות שנתיים של ניהול פרויקטים מעשי או ניסיון קודם של PMO בפרויקטים שיווקיים או מכירות. ·
ניסיון בלמידה ופיתוח / ניהול שינויים · הכרה מיטבית של כלי שיווק ומכירות ושיטות עבודה מומלצות, עם העדפה חזקה לחוויה מעשית עם כלים ופלטפורמות דיגיטליות (CMS, מדיה חברתית, CRM, אוטומציה שיווקית, Analytics וכו '). ·
יכולות הצגה מוכחות ויכולת להוביל מפגשים ודיונים קבוצתיים ·
יכולת הנעה, סקרנות ויכולת למידה.
אנגלית מצוינת.
יתרונות
 ניסיון עם כלים וגישות למידה דיגיטליות (למידת וידאו, למידת מיקרו, למידה ניידת ועוד).
ניסיון בעבודה בחברה גלובלית גדולה.
ניסיון עם תוכנות לניהול פרויקטים דומים. ·
הפקת תוכן (קופירייטינג, עיצוב, עריכה וכו ').

מיקום המשרה:

דרום, מרכז, שרון, אילת

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-5896
 
 
Go For It

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברה פיננסית גדולה בתל אביב אנחנו מחפשים מנהל/ת מוצר מנוסה!
התפקיד כולל השתלבות במחלקת שיווק, אסטרטגיה ודאטה של החברה,
הובלת פרויקטים משלב הרעיון ועד לשלב הביצוע.
ייצוג הגורם העסקי בחברה, הגדרת Roadmap למוצר, ניהול ותעדוף ה-Backlog, התאמה ל-KPI עסקי.
בנוסף, עבודה מול ממשקים רבים בארגון-מפתחים, מנהלי פרויקטים, אנשי שיווק ועוד.

דרישות:

ניסיון של 3 שנים לפחות כמנהל/ת מוצר – חובה
ניסיון בהובלת מוצרי Web\Mobile מבוססי תהליכי מערכות ליבה – חובה
ניסיון בהגדרת דרישות, User Stories, Roadmap – חובה
ניסיון בניהול מוצר B2C – חובה
ניסיון בעבודה במתודולוגיית Agile – יתרון משמעותי
ניסיון בהובלת מוצר בתחום הפיננסי – יתרון משמעותי
מוטיבציה גבוהה, יכולת ניתוח גבוהה, כולה למידה מהירה ועצמאית.

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00474
 
 
עמותת פתחון לב

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לארגון פתחון לב בראשון לציון דרוש /ה מנהל /ת מחלקת דיגיטל באגף שיווק, לאחת ממשרות הדיגיטל המעניינת והמאתגרת בארץ.
התפקיד כולל:
בניה והוצאה לפועל של תוכנית העבודה השנתית.
אחריות על יעדי הגיוס (תרומות/טראפיק/המרות) באמצעים האלקטרונים השונים.
ניהול אתר ומערכת תרומות
ניהול ואחריות על מס’ קמפיינים במקביל ייזום, בקרה, מדידה ואופטימיזציה.
אחריות על המסרים השיווקיים בערוצים השונים וניתוח אפקטיביות לפעילויות השיווקיות e-mail marketing.
ניהול ערוצי המדיה החברתית של הארגון מול יעדים.
ניהול ספקי משנה בעולמות הדיגיטל ( גוגל גראנטס, אנליטיקס ועוד) קידום אתרים SEO
העבודה בראשון לציון.
ימי א’ -ה’ 8:30-17:30. תנאים מצוינים למתאים /ה.

דרישות:

על /ת 2-3 שנות ניסיון ומעלה בייזום, ניהול, בקרה בניהול קמפיינים PPC
הכרחי ניסיון באופטימיזציה וניהול קמפיינים באופן אישי ולא רק בעזרת ספקים.
ניסיון בניהול אורגני ברשתות החברתית.
ניסיון במערכות CMS בוורדפרס - יתרון.
הכרות עם עולמות ה SEO ו UX
הבנה וניסיון באנליטיקס - יכולות אנליטיות גבוהות.
ניסיון ושליטה מלאה בתוכנות אופיס, אנגלית ברמה טובה.
אוריינטציה שיווקית מכירתית.
כושר ביטוי מעולה בכתב ובע"פ.
יחסי אנוש מעולים, יכולת השקעה ומוטיבציה להצלחה.
יכולת עבודה תחת לחץ. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00091
 
 
קבוצת אלקטרה בע"מ

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

אלקטרה בע"מ מגייסת מנהל/ת פורטל ארגוני
התפקיד כולל:
• איסוף ויצירה של תוכן הפורטל
• עריכה והזנה של התכנים
• בדיקות איכות שוטפות על אופן הנגשת התוכן בפורטל ואחר תקינות הפורטל
• מדידת השימושים בפורטל
• קשר שוטף עם הרפרנטים לקידום תכני הפורטל
• ניהול פרויקטלי של הפורטל
המשרה ממוקמת ב-ראשון לציון, ישנה גמישות בשעות העבודה.
הזדמנות להיכנס לתפקיד מאתגר בארגון מנצח!
**העסקה דרך חברת כ"א**

דרישות:

• תואר ראשון – חובה (עדיפות ללימודי מערכות מידע)
• ניסיון בעריכה וכתיבת תכנים – חובה
• ניסיון קודם בכתיבה לאתרי חדשות – יתרון משמעותי
• ניסיון בהזנת תוכן לפלטפורמות מקוונות – יתרון משמעותי

מיקום המשרה:

מרכז, צפון, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

9194
 
 
חברה דסקרטית - ללא צורך בצירוף קובץ קו"ח -

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן

תיאור:

לחברת יעוץ והכוונה מובילה שמשרדיה ממוקמים באשדוד דרוש /ה יועץ / לימודים.

התפקיד כולל מתן שירות, הכוונה וייעוץ טלפוני למתעניינים בלימודים.

עבודה במשמרות:

בוקר: 9:00-17:00, ערב: 11:00-19:00, שישי לסירוגין בין 9:00 -14:00.

• משמרות נוחות וגמישות – 6-9 שעות

• אפשרויות קידום ומסלולי ניהול למתאימים/ות.

• אפשרות לעבודה מהבית לאחר תקופת הכשרה

****מתאים לסטודנטים ואימהות!!!*****

דרישות:

• תודעת שירות גבוהה.
• כושר ביטוי מעולה.
• זמינות לעבודה במשמרות.

מיקום המשרה:

דרום, מרכז, חו"ל

סוג משרה:

משרה חלקית, משמרות

קוד משרה:

JB-00017
 
 
מגייסת - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברה מובילה בתחום האלקטרואופטיקה דרוש/ה איש/ת שיווק וניהול פרוייקטים,
התפקיד מכיל בתוכו את עולם השיווק והמכירה בנוסף לניהול הפרוייקט מתחילתו ועד סופו
ההתנהלות היא עצמאית מול מהנדסי הפיתוח ואנשי ההנדסה אצל הלקוח 
נדרשת יכולת הובלה של פרוייקטים מהשלב הראשוני של המכירה ועד לסגירה, ולאחר מכן ניהול כל הפרוייקט עד לסיומו.

דרישות:

ניסיון בשיווק וניהול פרוייקטים בחו"ל
ניסיון בניהול פרוייקטים במערכות ביטחוניות
מהנדס/ת תעשיה וניהול 
הכרות עם תעשיית האלקטרואופטיקה - יתרון 

מיקום המשרה:

שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-1520
 
 
NetHR

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

דרוש/ה PPC Account Manager לחברת הייטק באזור המרכז (ליד הרכבת).
מדובר בחברה יציבה וותיקה שפיתחה פלטפורמה למסחר אלקטרוני באופן עצמאי בשוק ההון.
יש מספר תקנים פתוחים ע''פ הותק. 

דרישות:

*לפחות שנתיים ניסיון כ-PPC.
*ניסיון מתעשיית האונליין מרקטינג-חברות Trading, Gaming, Gambling
*ניסיון בשוק הבינלאומי.
*ניסיון בתקציבים גדולים מעל 100K$ בחודש.

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

10737
 
 
מגדל חברה לביטוח - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

מגדל, חברת הביטוח המובילה בישראל, מגייסת מנהל/ת פרויקטים דיגיטליים.
במסגרת התפקיד:
# אפיון תהליכים דיגיטליים (כולל UX/UI)– אפיון שיווקי /עסקי
# אפיון חווית לקוח.
# ליווי פרויקטים דיגיטליים משלב האפיון העסקי , בדיקות עמידה בלו"ז (אפיון ופיתוח).
#בדיקות קבלת תוצרים.
# עבודה במקביל ובתיאום על מספר תתי פרויקטים מול לקוחות שונים בתוך הארגון – מצד אחד מול הגורמים העסקיים/ ומצד שני מול גופי הפיתוח.
#היכרות עם עולם ה Web + Mobile+ אפליקציה.
#מדידה והפקת דוחות לניהול ובקרה.
# הטמעת הכלים הדיגיטליים שפותחו- אל מול משתמשים, מחלקת ההדרכה ומוקד התמיכה הטכנית.

דרישות:

#תואר ראשון במערכות מידע/ ניהול / תעשיה וניהול/ תקשורת – יתרון
#ניסיון קודם באפיון וניהול פרויקטים בעולמות דיגיטליים
#חשיבה אנליטית ולוגית, חשיבה יצירתית
#יכולת עבודה מול גורמים רבים ועל מספר פרוייקטים במקביל
#ניהול זמן יעיל לאור ריבוי משימות
#יכולת מוכחת להוביל תהליכים ולהניע ממשקים
#הכרת עולם הביטוח -יתרון
#כושר ביטוי מעולה בע"פ ובכתב ראיה עסקית אינטגרטיבית
#תודעת שירות גבוהה ,יוזמה , יסודיות , ויצירתיות
#יכולת לניהול ומעקב אחר מספר פרוייקטים במקביל
#תקשורת בינאישית טובה
#ראיה עסקית אינטגרטיבית
*מגדל‎ ‎מעודדת‎ ‎העסקת‎ ‎גברים‎/נשים ‎עם‎ ‎מוגבלויות‎ ‎ומנגישה‎ ‎את‎ ‎סביבת‎ ‎העבודה‎ ‎לצרכיהם /ן.

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

131727
 
 
מגדל חברה לביטוח - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

מגדל, חברת הביטוח המובילה בישראל, מגייסת מנהל/ת שיווק מטה.
התפקיד הינו כחלק מצוות בכפיפות למנהלת מחלקת שיווק.
במסגרת התפקיד:
אחריות על פיתוח, הובלה והטמעה של אסטרטגיה שיווקית, ניהול והגדלת ערך המותג, ייזום תוכניות שיווקיות, זיהוי הזדמנויות ובניית פעילות למוצרים.
עבודה עם ממשקים פנים ארגוניים רבים להשגת היעדים המסחריים של החברה ויצירת כלים וחומרים שיווקיים.
ניהול פרויקטים והשקות מוצר משלבי התכנון, התאמה לשוק והוצאה לפועל.
הובלת תהליכים חוצי ארגון
אחריות על ניתוח סביבת התחרות והלקוחות.
ניהול תוכן המוצרים ותוכן הנכסים הדיגיטליים.
כתיבה שיווקית של כל החומרים השיווקיים במגדל.

דרישות:

ניסיון בתפקיד דומה בארגון גדול – יתרון לניסיון מחברה בתחום הפיננסי.
כושר ביטוי, יכולת העברת מסרים תקשורתיים ברמה גבוהה כולל בניית מצגות שיווקיות
ניסיון בכתיבה והובלת תוכניות שיווקיות.
אסרטיביות, עצמאיות, פלפליות.
יכולת עבודה עם ממשקים.

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

131704
 
 
קרטיס השמה KertisHR - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

Marketing Director
Plans and manages multi-year divisional Product marketing strategy (including digital marketing) in conjunction with division’s business goals.
Analyzing and monitoring market trends. Building a competitive strategy while identifies customer needs
Search and develop New Biz Opp. to support and guide long term R&D and business growth plans.
Supports policies & procedures to promote continuous improvements of our products.
Plans and manages marketing plans and activities for divisional branding and for specific products (or product lines) to establish, enhance or distinguish positioning within the competitive arena.
It includes but not limited to product documentation, presentations, social media presence, website and other digital marketing activities.

דרישות:

Bsc. degree is preferred and MBA an advantage
Minimun 6 years experience in strategic marketing / Business dev. position from global industrial companies .
Experienced in defining and managing overall marketing strategy, including product branding.
Excellent written & verbal communication skills both in Hebrew and English (Any additional language – an advantage

מיקום המשרה:

ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

V-Y7878
 
 
קרטיס השמה KertisHR - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

התוויית האסטרטגיה השיווקית הדיגיטאלית ואסטרטגיית התוכן של החברה ומימושן
תכנון, יישום וביצוע של פעולות שיווק אקטיביות ממומנות
תכנון, יישום והפקת תכנים לנכסים הדיגיטליים (אתר חברה, FB, IG, YT LI), אתר סחר (Shopify)
אחריות לאימוץ וניהול כלים טכנולוגיים לניהול וניטור הנכסים הדיגיטליים של החברה
מתן שירות ללקוחות פנים ארגוניים, לחברות בת וסוכנות שיווק בחו"ל

דרישות:

ניסיון בניהול והקמת אתרי תדמית (ניהול תהליך, ללא תכנות בפועל), אתר מסחר אלקטרוני Worldpress/Shopify – יתרון
ניהול, בקרה וניהול קמפיינים עצמאיים (לא רק בעזרת ספקים) בדגש מערכות הפרסום של G, FB, IG, YT.
ניסיון בהפקת תכני מדיה - תכנון, ארגון, תיאום והוצאה לפועל
כושר ביטוי מעולה בכתב ובע"פ באנגלית ברמת שפת אם, שפות נוספות יתרון
ניסיון תעסוקתי בחברה בעלת ריבוי ממשקים פנים ארגוניים וממשקים עם חברות בת וסוכנות שיווק בחו"ל; שימוש במערכות CRM. Monday
ניסיון ושליטה מלאה בתוכנות אופיס לרבות אקסל
יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות
 

מיקום המשרה:

שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

M-M422
 
 
אמן מחשבים בע''מ

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: כרמית

תיאור:

מוביל/ת מחקר ואנליזה במחלקת חווית לקוח באגף החדשנות בארגון פיננסי גדול.
    * ניהול וביצוע מחקרי לקוחות מקצה לקצה
    * ניהול וביצוע מחקרים כמותיים מקצה לקצה
    * ניהול מחקרי חווית לקוח (CX) וחווית משתמש (UX) עבור המוצרים הדיגיטליים של הארגון

    המשרה ממוקמת בתל אביב.

דרישות:

ניסיון של שנתיים ומעלה בארגון גדול רב ממשקי (כולל ניסיון בניהול ספקים), עדיפות לחברה בתחום הדיגיטל
ניסיון של לפחות שנתיים בעבודה במכון מחקר מוביל
התמחות בשיטות מחקר ומתודולוגיות מחקר מגוונות (כולל ביצוע HANDS ON) - סקרים, מחקרי שוק, מחקרי משתמשים ולקוחות, אנליזות, בחינת חווית משתמשים CX של מוצרים דיגיטליים
יכולת הובלת תחום מקצה לקצה באופן עצמאי ועבודה על מספר פרויקטים ומשימות במקביל
השכלה: תואר ראשון במדעי החברה
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד!

    מיקום המשרה:

    מרכז, שרון

    סוג משרה:

    משרה מלאה

    קוד משרה:

    JB-01856
     
     
    IDI VENTURES

    פרטי התקשרות

    להגשת מועמדות - לחץ כאן
    איש קשר: דניאלה

    תיאור:

    בימים אלו אנחנו גדלים ומחפשים לצרף אלינו מנהלי תיקי לקוחות לעבודה מול לקוחות דוברי ערבית. 
    התפקיד כולל טיפול בלקוחות פוטנציאליים, והגדלת היקיפי הפעילות של הלקוחות בחברה. 
    אנחנו מציעים: 
    - שכר בסיס גבוה, גם בונוסים חודשיים וגם בונוס שנתי, והרבה פינוקים.
    - סביבת עבודה ייחודית, ואנשי צוות שהם קודם כל חברים. 
    - הכשרה אישית ומהירה לכניסה חלקה לתפקיד. 
    אז... אם אתם אוהבים מכירות או שימור לקוחות, ובעלי ניסיון במכירה יזומה, נשמח לפגוש אתכם!

    דרישות:

    שליטה בשפה הערבית/אנגלית (דיבור וכתיבה)- חובה
    - שליטה או ניסיון בשירות או מכירות בתחום הפיננסי- יתרון. 
    - זמינות לעבודה במשרה מלאה במשרדי החברה בהרצליה פיתוח- חובה
    - זמינות לעבודה בימים ב' עד ו' - חובה.

    מיקום המשרה:

    דרום, מרכז, שרון, אילת

    סוג משרה:

    משרה מלאה, משמרות

    קוד משרה:

    JB-00160
     
     
    ג'ובנט און ליין בע''מ

    פרטי התקשרות

    להגשת מועמדות - לחץ כאן
    איש קשר: משאבי אנוש

    תיאור:

    מנכ"ל של שתי חברות אונליין מחפש יד ימין!
    תיאור התפקיד:
    קידום משימות ופרויקטים בתחום הפיתוח העסקי והשיווק הדיגיטאלי
    עבודה עצמאית של בניה ויישום של פרויקטי ייזום עסקי כולל ביצוע מכירתי עסקי.
    שעות: 8:00-17:00/ 9:00/18:00
    היקף משרה: משרה מלאה, 5 ימים בשבוע.

    דרישות:

    תואר ראשון- חובה
    יכולת ניהול משימות במקביל וחוש מסחרי- חובה
    אוריינטציה טכנולוגית- חובה
    חיית רשתות חברתיות- חובה
    שליטה באקסל ברמה גבוהה- יתרון
    ניסיון בשיווק דיגיטאלי- יתרון
    נכונות לעבודה מאומצת במתחם הבורסה ברמת גן 10 דקות מתחנת רכבת מרכז!

    המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד!

    מיקום המשרה:

    מרכז

    סוג משרה:

    משרה מלאה

    קוד משרה:

    JB-01877
     
     
    אוניברסיטת בן גוריון בנגב

    פרטי התקשרות

    להגשת מועמדות - לחץ כאן
    איש קשר: משאבי אנוש

    תיאור:

    · Devising and implementing fundraising strategies in English speaking communities
    · Working with the Vice President for Public Affairs and Resource Development of BGU and local volunteers to develop and strengthen local boards of trustees
    · Recruiting, motivating, and guiding volunteer activists
    · Identifying new potential donors and managing early leads
    · Strategizing on and implementing approaches to major philanthropists/Foundations
    · Arranging University visits for current and potential donors
    · Organizing in-person and virtual events
    · Seeking investors to BGU's startups and tech transfer companies
    · Keeping abreast of local and regional opportunities
    · Liaising closely with the University and individual academics, developing focused project proposals across the breadth of the University’s activities

    דרישות:

    · Demonstrated experience in fundraising, (minimum five years)
    OR
    · Demonstrated experience in at least one of; business development, marketing, sales management (minimum three years)
    · University Degree
    Skills
    · An understanding of Israel's academic sphere
    · Strong personal familiarity with Jewish communities
    · Excellent verbal and written communication in English and Hebrew
    · Highly developed interpersonal skills
    · Proven networking ability
    · Ability to independently prioritize work
    · Deliver objectives to agreed deadlines

    מיקום המשרה:

    דרום

    סוג משרה:

    משרה מלאה

    קוד משרה:

    JB-00390
     
     
    אוניברסיטת בן גוריון בנגב

    פרטי התקשרות

    להגשת מועמדות - לחץ כאן
    איש קשר: משאבי אנוש

    תיאור:

    Financial & Information Officer - Department of Resource Development - Vice President for Public Relations and Resource Development (position 78-2021):

    Job Description:
    Entering, updating and processing donations and data in the donor database and synchronizing with other information systems
    Periodic and regular reporting to donors on what is happening with their donations
    Managing a Salesforce system and promoting a process of change and improvement
    Data processing and production of periodic and special reports on donations and donors for the university management, administrative & academic units, fundraising offices and external parties
    Maintaining control and supervision of remittances from Israel and abroad, while instructing the Finance Division regarding the designation of the donations and providing guidelines for opening budget items
    Tracking outstanding commitments
    Examination and direction on producing and sending receipts for donations
    Tracking reimbursement of expenses
    Locating information, initiating and developing system data in all areas of its activity
    Maintaining contact with associate offices and representatives of donors in Israel & abroad
    Performing tasks as directed by the supervisor
    Supervisor: Chief Financial & Information Officer

    דרישות:

    Requirements:
    College degree
    Two years' experience in relevant fields
    Fluency in English - Native language level
    Fluency in Hebrew - high level (written & spoken)
    Experience in writing and editing in English
    Knowledge of world Jewish philanthropy

    Full-time position
    Temporary Replacement Position

    מיקום המשרה:

    דרום

    סוג משרה:

    משרה מלאה, משרה זמנית

    קוד משרה:

    78-2021
     
     
    אוניברסיטת בן גוריון בנגב

    פרטי התקשרות

    להגשת מועמדות - לחץ כאן
    איש קשר: משאבי אנוש

    תיאור:

    Board of Governors administration
    - Ensures adherence to all items in the By Laws.
    - Responsible for convening of forums, committees, procedural matters, communication of decisions.
    - Nomination procedures, membership requirements and time-limits, and formal communication with members.
    - Ongoing maintenance of members database.
    - Responsibility for initiation training for new members.
    - Maintaining individual and group communication with board members.
    Liaising with the Chair of the Board of Governors and Chair of the Finance Committee
    - Represents the Chair of the Board of Governors to the University Executive Council.
    - Ensures that both are regularly updated regarding the University.
    - Coordinates visits to Israel and travel to other BGU events.
    Liaising with the President
    - Proactive in ensuring regular communication between the President and Chairman and Vice Chairs.
    - Proactive in ensuring regular communication between the President and Board Members.
    Annual Board of Governors Meetings
    - Ensuring scheduling according to By Laws.
    - Responsibility for all BOG formalities and compliance with By Laws.
    - Pre- and post- communication with Board Members.

    דרישות:

    Required Knowledge and Skills
    The requirements listed below are representative, though not exhaustive, of the knowledge, skill, and/or ability required.
    - An understanding of and strong commitment to the mission of Ben-Gurion University.
    - Excellent verbal/written communication skills.
    o English – Native language
    o Hebrew – Strong spoken skills; working writing/reading skills
    o Additional languages - advantage
    - Strong organizational skills that reflect ability to perform and prioritize multiple tasks seamlessly with excellent attention to detail.
    - Very strong interpersonal skills, including discretion, tact, and confidentiality.
    - Proficient in the use of Office365 programs and use of the Internet to access data, maintain records, generate reports, and communicate with others.

    Required Education and Experience
    - Bachelor's degree or Master’s degree from an accredited college or university.
    - Minimum of five (5) years of progressively responsible experience which includes managing administrative and strategic initiatives in higher education, or in the public or private sector.

    מיקום המשרה:

    דרום

    סוג משרה:

    משרה מלאה

    קוד משרה:

    51-2021
     
     
    אוניברסיטת בן גוריון בנגב

    פרטי התקשרות

    להגשת מועמדות - לחץ כאן
    איש קשר: משאבי אנוש

    תיאור:

    רכז/ת אירוח - מדור מפגשי תורמים ואח"מים - סגן נשיא לקשרי ציבור פיתוח משאבים (משרה 63-2021):

    תיאור התפקיד:

    א. ייזום וניהול ביקורים ומפגשים פיזיים או וירטואליים של תורמים, משלחות תורמים ואח"מים בכל אתרי האוניברסיטה וסביבתה.
    ב. אחריות לבניית תכנית ביקור בהתאם לצורכי התורמים, האח"מים והאוניברסיטה, כולל תכנון לוגיסטי כגון מלונות, הסעות, ארוחות וכדומה, תיאום וארגון המפגשים עם גורמי פנים וחוץ, מהארץ ומהעולם.
    ג. ליווי והדרכת האורחים בזמן הביקור באוניברסיטה ומחוצה לה.
    ד. קיום קשר רציף עם גורמי חוץ הקשורים לביקורים :משרדי שוחרים בחו"ל, משרדי ממשלה, גופים ציבוריים, נציגויות זרות וכדומה.
    ה. תיעוד הביקורים ודיווח לגורמי האוניברסיטה ולאגודות השוחרים בחו"ל.

    ו. שימור הקשר עם התורמים והאח"מים ועדכונם בנושאים רלוונטיים מחיי קהילת האוניברסיטה בתיאום עם אגודות השוחרים והגורמים הרלוונטיים.
    ז. ייזום ואיתור מקורות מידע על התפתחויות בתחום האקדמי והמחקרי על מנת לשלב חברי סגל וסטודנטים בביקורים, ריכוז ועדכון מאגר נתונים בנושא.
    ח. איתור מקורות פילנתרופיים פוטנציאליים, בניית פרופיל וייזום ביקורים בתיאום עם גורמי האוניברסיטה הרלוונטיים.
    ט. סיוע באירוח ביקורים, אירועים וטקסים המתקיימים באוניברסיטה, בהתאם להנחיית הממונה.
    י. ביצוע מטלות בהתאם להנחיות הממונה.
    יא. כפיפות: רמ"ד אירוח כנסים ואירועים.

    דרישות:

    א. תואר אקדמי.
    ב. ניסיון של 3 שנים בתחומים רלוונטיים.
    ג. שליטה בשפה האנגלית ברמת שפת אם, רצוי-ידיעת שפות נוספות.
    ד. ניסיון בהבעה בעל פה ובכתב בעברית ובאנגלית.
    ה. ניסיון בעבודת צוות ובהופעה בפני קהל.

    הערה: משרה זמנית.
    העבודה כוללת פעילות בשעות לא שגרתיות לפי הצורך.

    מיקום המשרה:

    דרום

    סוג משרה:

    משרה מלאה, משרה זמנית

    קוד משרה:

    63-2021
     
     
    Banani HR - בלעדי לג'ובנט -

    פרטי התקשרות

    להגשת מועמדות - לחץ כאן
    איש קשר: משאבי אנוש

    תיאור:

    חברת דיגיטל מובילה, המנבלת את הנכסים הדיגיטליים של לקוחותיה
    מגייסת מנהל/ת לקוחות ותוכן
    במסגרת התפקיד
    ניהול הנכסים הדיגיטליים של הלקוחות - סושיאל, אתר, כתבות תוכן ועוד..
    יצירת יחסי אמון עם לקוחות מובילים בשוק
    יוזמה וקידום רעיונות לחיזוק הנוכחות של הלקוחות בדיגיטל
    עבודה מגוונת ומעניינת מאוד

    דרישות:

    ניסיון בכתיבת תוכן איכותי 
    ניסיון קודם בניהול לקוחות במשרד פרסום (יכול להיות גם כתקצבאי/ת)
    תשוקה לעולמות הפרסם והשיווק
    יכולת עבודה עצמאית וניהול לקוח
    זמינות למשרה מלאה ברמת החייל - תל אביב

    מיקום המשרה:

    מרכז, שרון

    סוג משרה:

    משרה מלאה

    קוד משרה:

    1186
     
     
    גומספיד בע"מ

    פרטי התקשרות

    להגשת מועמדות - לחץ כאן
    איש קשר: משאבי אנוש

    תיאור:

    לחברת בוטיק בתחום התעשייה דרוש/ה איש/ת אדמינסטרציה ושיווק
    התפקיד כולל:
    • ניהול נתוני הלקוחות דרך ה priority
    •  עבודה שוטפת מול שירות הלקוחות
    • ניהול הנכסים הדיגיטליים של החברה- פייסבוק, אינסטגרם, לינקדין, אתר
    •  פיתוח עסקי ויצירת קשר עם לקוחות אסטרטגיים
    •  טיפול ותיוק מסמכים
    •  מענה לטלפונים
    • מתן תמיכה בנושאים שיווקיים

    דרישות:

    • תואר אקדמאי
    • אנגלית ברמה גבוהה
    • ניסיון בתפקיד אדמינסטרטיבי/תפעולי
    • ניסיון בשיווק דיגיטלי-יתרון

    מיקום המשרה:

    מרכז, שרון

    סוג משרה:

    משרה מלאה

    קוד משרה:

    JB-00001
     
    חיפוש עובדים Jobnet דרושים - חיפוש עבודה גיוס עובדים לימודי מקצוע קורות חיים הצהרת נגישות
    Facebook Linkedin