דרושים במרכז- משרות פנויות: מזכירות בכירה

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 9 משרות עבודה במרכז- משרות פנויות: מזכירות בכירה

משרות במרכז וכן מגוון תפקידים המתאימים לתושבי המרכז.
משרות אטרקטיביות באזור המגורים שלך: רמת גן וגבעתיים, פתח תקווה, תל אביב.

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

Office manager

Office manager

RecruitX

26/04/2024

תיאור תפקיד:

Join Our Dynamic Team in Tel Aviv! We're on the lookout for a talented Office Manager to be the heartbeat of our fast growing media company.
Responsibilities:
Lead office operations with finesse and efficiency
Showcase your organizational skills and attention to detail
Bring your proactive mindset and assertive approach to drive initiatives forward
Delight our team with your excellent interpersonal skills and customer-centric mindset
דרישות:

Requirements:
Previous experience in a similar role is a must-have
Proficiency in essential computer applications (Excel, Office, Outlook) is essential
Knowledge or experience in accounting administration is an advantage
Demonstrate your expertise in administrative management
Fluent in English (both verbal and written) is a must
היקף משרה: משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה: JB-3289
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מזכיר/ה ועוזר/ת אישית למנכ"ל - ראש העין

מזכיר/ה ועוזר/ת אישית למנכ"ל - ראש העין

חבר הון אנושי

26/04/2024

תיאור תפקיד:
עוזר/ת אישית למנכ"ל
חברה משפחתית, חמה ונעימה.
תפקיד אדמיניסטרטיבי, עשיר בעשייה,
ניהול יומנים, מענה לטלפונים,
תזכורות, כניסה לפגישות וסיכומים.
שעות עבודה : 8:00- 16:30
דרישות:
ניסיון עשיר בתחומי אדמיניסטרציה 
לווי אישי וטיפול בעיניני המנכל - אישי ומקצועי 
זמינות לעבודה בשעות לא שגרתיות 
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 14048
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה מזכיר/ה - ראשון לציון

דרוש/ה מזכיר/ה - ראשון לציון

י.ד גפים

26/04/2024

תיאור תפקיד:
למכון לאורטופדיה מתקדמת דרוש/ה מזכיר/ה
  • משרה מלאה, שעות עבודה : 8:30 - 15:00 
  • המשרה ממוקמת בראשון לציון 
  • תנאים טובים למתאימים 
דרישות:
  • ניסיון מקצועי מוכח של לפחות 3 שנים בניהול משרד/ מזכירות בכירה
  • גיל 35 + ניסיון בהנהלת חשבונות וניסיון בגביית כספים והפקדות
  • שליטה מלאה בתוכנות אופיס
  • יכולת ניסוח בכתב ובעל פה
  • אסרטיביות ובעל/ת מוסר עבודה גבוה
  • אנגלית ברמה גבוהה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00001
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מזכיר/ה לקרן השקעות מובילה

מזכיר/ה לקרן השקעות מובילה

מגייסת

26/04/2024

תיאור תפקיד:
לקרן השקעות מובילה שמשרדיה ממוקמים ברמת החייל דרוש/ה מזכיר/ה
• קבלת אורחי ועובדי המשרד ומענה לטלפונים, איוש את עמדת הקבלה
• ניהול יומנים של הנהלת החברה, תיאומי ישיבות (פרונטאליות, זום ושיחות ועידה).
• תיאום ואירוח של פגישות מרובות משתתפים בחברה.
• טיפול בדואר יוצא/נכנס, שליחויות ועבודה מול ספקים שונים.
• משרה מלאה, ימים א' – ה', 8:30-17:30
תנאים טובים למתאימים/ות. קה"ש וחניה
דרישות:
דרישות התפקיד:
• ניסיון קודם בתפקיד דומה – חובה.
• שליטה ב Office – חובה.
• יחסי אנוש מעולים, תודעת שירות גבוהה.
• מוסר עבודה גבוה.
• עבודה בצוות ובשיתוף פעולה.
• סדר וארגון, לרבות יכולת התמודדות טובה עם ריבוי משימות, עבודה בעומס ולעיתים בתנאי לחץ.
• כושר ביטוי בכתב ובע"פ
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-2862
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

עוזר/ת אישית למנכ"ל

עוזר/ת אישית למנכ"ל

המימד השלישי גיוס והשמה 3

26/04/2024

תיאור תפקיד:
לחברה פיננסית מצליחה בפתח תקווה דרוש/ה עוזר/ת אישית למנכ"ל.
*ישיבה בקבלה של הנהלת החברה*
דרישות:
דרישות
ניסיון קודם כעוזרת אישית – חובה .
יכולת עבודה תחת לחץ
ניהול יומן מורכב מאוד
שירותיות ויחסי אנוש מצוינים.
יכולת בין אישית מצוינת, יסודיות, חשיבה על הפרטים הקטנים.
עבודה במשרדים בפתח תקווה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-18364
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

למשרד עו"ד גדול בפ"ת דרוש/ה מנהל/ת משרד

למשרד עו"ד גדול בפ"ת דרוש/ה מנהל/ת משרד

אי בריבוע

26/04/2024

תיאור תפקיד:
העבודה במשרה מלאה (ימים א-ה משעה 08.30 עד 17.00 . תתאפשר גמישות למתאימים) במשרד המאופיין באווירה נעימה ומשפחתית וממוקם בפתח תקווה  צמוד לתחנת הרכבת הקלה
העבודה כוללת ניהול אדמיניסטרטיבי של המשרד ובכלל זאת אחריות על מזכירות המשרד (האחראית בין השאר על טיפול בהגשות משפטיות לבתי משפט, מעקב אחר החלטות בתי משפט ועדכונים בתיקים המשפטיים, ניהול יומני עורכי דין, מתן מענה טלפוני שוטף לפונים למשרד, טיפול בדואר וניתובו לגורם המתאים, סיוע באירוח לקוחות וארגון פגישות ועוד), טיפול בקשר עם ספקים ונותני שירותים שונים של המשרד, גיוס וטיפול בכוח אדם ועוד .


.
דרישות:
ניסיון בעבודה דומה במשרדי עורכי דין - חובה
היכרות ונסיון בעבודה על עודכנית ונט המשפט - חובה
בעל/ת כישורי ניהול, סדר וארגון, אופי סבלני ואדיב ותקשורת בינאישית מעולה, חריצות ויעילות
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: BSD14
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לחברת תוכנה דרוש/ה מזכיר/ת מנכ"ל

לחברת תוכנה דרוש/ה מזכיר/ת מנכ"ל

Synel-Mll Payway

26/04/2024

תיאור תפקיד:
סינאל מלל פייוויי הינה אחת מקבוצות המחשוב הארגוני המובילות בישראל. החברה מספקת מגוון רחב של פתרונות תוכנה וחומרה לניהול המשאב האנושי בארגון (הפקת שכר וניהול נוכחות, סליקת כספי פנסיה, חסכון והשקעה) וכן ניהול ואנליטיקה חכמה של מערכי אבטחה פיזיים בארגון. כמו כן מספקת סינאל הדרכות ושירותי ייעוץ מקצועיים וטכנולוגיים המסייעים למעסיקים ולמנהלים להתמודד עם סוגיות ארגוניות קריטיות בצורה יעילה, חסכונית ורווחית.
דרוש/ה מזכיר/ה בלשכת מנכ"ל
תחומי אחריות :
ניהול יומן הכולל פגישות פנימיות, חיצוניות וישיבות דירקטוריון
התנהלות מול גורמים בחברה + חברות הבת בחו"ל + גורמים חיצוניים
מתן מענה ללקוחות ועובדי החברה
מתן מענה למנכ"ל בנושאי החברה + נושאים אישיים לרבות תשלומים אישיים, ארגון טיסות
סיכום פגישות, ישיבות וכתיבת פרוטוקולים.
יכולת הבעה ברמה גבוהה בכתב ובעל פה + בשפה האנגלית
שמירה על דיסקרטיות, סדר וארגון
משרה מלאה במשרדי החברה בפתח תקווה בימים א-ה, בין השעות 09:00-18:00 (חמישי עד 17:00)
דרישות:
ידע ב- OFFICE בדגש על אקסל - חובה
אנגלית ברמה גבוהה: קריאה, הבנה ודיבור - חובה
אחריות, תקתקנות, מולטיטסקינג, ייצוגיות.
יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות.
נכונות למתן מענה טלפוני גם מעבר לשעות העבודה.
שירותיות ויחסי אנוש טובים.
תפעול ואדמיניסטרציה.
**המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00004
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש.ה ע' אישי.ת למנכ"ל חברת אנרגיה מתחדשת גלובלית

דרוש.ה ע' אישי.ת למנכ"ל חברת אנרגיה מתחדשת גלובלית

PowerSource

26/04/2024

תיאור תפקיד:
  • ניהול אדמיניסטרטיבי שוטף של המשרד
  • ניהול יומן ותיאום ישיבות, ניהול ובקרת משימות
  • הכנת חומרים לישיבות
  • טיפול בהזמנות רכש, חשבוניות ועבודה מול הנה"ח
  • עבודה מול ממשקים רבים, פנים וחוץ ארגוניים
דרישות:
  • חובה ניסיון בתפקיד דומה כולל ניהול יומנים מורכבים
  • ניסיון קודם מחברה גלובלית – יתרון משמעותי
  • שליטה בתוכנות Office לרבות Excel ו- Power Point – חובה
  • אנגלית ברמה גבוהה - חובה
  • יחסי אנוש טובים, אחריות ויסודיות
  • מיקום המשרה: מרכז
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 557795
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - רמלה לוד
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש.ה מזכיר.ה רפואי.ת לגוף ציבורי בפ"ת וכפ"ס

דרוש.ה מזכיר.ה רפואי.ת לגוף ציבורי בפ"ת וכפ"ס

תפקיד פלוס

18/04/2024

תיאור תפקיד:
אחריות לתיעוד רפואי של מטופלים מקבלתם למחלקה ועד שחרורם: פתיחת רשומה רפואית, מעקב ועדכון מסמכים, העברה לארכיון ועוד
טיפול מנהלי בקבלה, ניוד, העברה ושחרור מטופלים, הכנת מסמכים רלוונטיים, תיאומים ועוד
קשרי עבודה עם גורמים שונים בבית החולים ומחוץ לו: תיאום פגישות, תיאום תורים, הזמנת שירותים ובדיקות, העברת מידע, מסמכים ועוד
ניהול משרד המחלקה, סיוע אדמינסטרטיבי לצוות המחלקה ולמנהל המחלקה: טלפונים, תכתובות, דואר, תיוק, הקלדה, הזמנת ציוד משרדי ותחזוקתו ועוד
מתן מידע ושירות למטופלים ולבני משפחותיהם בנושאים שונים
דרישות:
תעודת בגרות מלאה
תעודת מזכירות רפואית (משרד הכלכלה)
ניסיון מקצועי בעבודת מזכירות בתחום הרפואה - יתרון
שליטה מלאה בשפה העברית
ידיעת אנגלית כדי קריאת מונחים מקצועיים רלוונטיים
שליטה במחשב ובתוכנות Office
הכרת נהלים ותקנות בתחומים הרלוונטיים
דייקנות והקפדה על פרטים
חריצות ויעילות
תודעת שירות גבוהה
תקשורת בין אישית טובה ויכולת עבודה בצוות
יכולת ביטוי טובה בעל פה ובכתב
היקף משרה: משרה מלאה, משרה חלקית, משרה זמנית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה: 65975
אזור: מרכז - פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!