תיאור תפקיד:
למשרד רואי חשבון בוטיק ודינמי, בעל פעילות ענפה ומגוונת, הממוקם בצפון תל אביב/רמת השרון, אנו מחפשים רואה/ת חשבון מצוין/ת למשרה מלאה.
במשרדנו תיהנו מסביבת עבודה נעימה, גמישה ומשפחתית, לצד עבודה מאתגרת ומעניינת. אנו מתמחים בביקורת חברות פרטיות, שירותי חשבות וניהול כספים לחברות ציבוריות וסטארט-אפים, וכן מלווים עסקאות מורכבות. למתאימים/ות יינתנו תנאים מעולים ואופק קידום משמעותי, כולל אפשרות להשתלבות כשותף/ה בעתיד. אם אתם/ן רואי/ות חשבון עם תשוקה למקצוע, המעוניינים/ות לצמוח בסביבה תומכת ומאתגרת, נשמח להכיר אתכם/ן.
דרישות:
- ניסיון: שנתיים עד שלוש שנים לאחר סיום הסטאז'.
- רקע מקצועי: ניסיון ממשרדי רואי חשבון גדולים - יתרון משמעותי.
- ידע חשבונאי: בקיאות גבוהה בתקינה בינלאומית (IFRS) ותקינה אמריקאית (US GAAP).
- שליטה טכנולוגית: היכרות מצוינת עם מערכות מידע, ובפרט שליטה גבוהה ב-Word, Excel ו-Konto.
- שפות: אנגלית ברמה גבוהה מאוד (קריאה, כתיבה ודיבור).
- מאפיינים אישיותיים: מוטיבציה גבוהה, רצון להשקיע ולהתפתח מקצועית.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00003
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
פורביס מזארס היא אחת מ-10 פירמות רואי החשבון והייעוץ הגדולות בעולם, עם למעלה מ-50,000 עובדים ברחבי העולם. בישראל, אנו נמצאים בצמיחה משמעותית ומרחיבים את חטיבת הביקורת והייעוץ שלנו. כעת אנו מחפשים לצרף Audit Senior מצטיינ/ת לצוות. מה אנחנו מחפשים?
מועמד/ת בעל/ת גישה מקצועית, תשומת לב לפרטים, יכולת ניהול עצמי ועמידה בלוחות זמנים לעבודה מעניינת עם חברות הייטק בינלאומיות. תפקיד זה מתאים לאנשים עם חשיבה אנליטית, אהבה לנתונים פיננסיים, ורצון להתפתח בעולם הביקורת. תחומי אחריות:
• ביקורת ועריכת דוחות כספיים של חברות בעברית ובאנגלית • ניסיון וידע בתקינה הבינלאומית ,IFRS והתקינה החשבונאית הישראלית • ניהול תיקי לקוחות באופן שוטף • ביצוע מטלות תחת פיקוח תוך עמידה בסטנדרטים מקצועיים • הכנה ובדיקה של דוחות כספיים והחזרי מס • עבודה ישירה מול לקוחות • מעורבות בפרויקטים מיוחדים במחלקה, לפי הצורך
דרישות:
• CPA מוסמך או בתהליך קבלת רישיון • לפחות שנה ניסיון בעבודה בתחום הביקורת • שליטה מלאה ב-Microsoft Office • כישורים אנליטיים וארגוניים מצוינים • דיוק וירידה לפרטים • ידע בסיסי בפלטי שע"מ • אנגלית ברמה גבוהה - חובה • עברית ברמת שפת אם - חובה מעוניינים להצטרף אלינו? שלחו קורות חיים
נא לציין את שם המשרה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00001
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
חברת מר הינה חברה ציבורית, גלובלית ופרויקטלית המתמחה בביטחון, אבטחה ותשתיות תקשורת. אנו מחפשים עוזרת חשב/ת אחראי /ת, יצירתי/ת, יסודי/ת ומקצועי /ת. בעל/ת יכולות אנליטיות להתמודדות עם מספר יחידות עסקיות שונות ומגוונות. אם סיימת התמחות מאחד משרדי ה- BIG-4, ומחפש/ת חברה ציבורית גדולה ויציבה ללמוד ולהתפתח מקומך איתנו. התפקיד כולל:
אחריות על הכנת דוחות כספיים מאוחדים רבעוניים, דוחות כספיים ודוחות מס שנתיים לכלל חברות הקבוצה, אפקטיביות הבקרות הפנימיות, עבודה מול רואה החשבון המבקר. משרדי החברה -באור יהודה
דרישות:
- רישיון רו"ח ובוגר/ת BIG-4 - חובה.
- היכרות בביקורת עבור חברות ציבוריות- חובה
- ניסיון בתקינה בינלאומית (IFRS) ובתקנות גושן/SOX - חובה.
- שליטה גבוהה באופיס (בדגש על אקסל) - חובה.
- יכולות אנליטיות וירידה לפרטים.
- תפקיד במחלקת חשבות בחברה ציבורית - יתרון.
- ניסיון בעבודה עם פריוריטי - יתרון.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
1138
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
High-tech company near Tel Aviv is looking for a Payroll Accountant Manage the end-to-end Israeli payroll process. Ensure timely and accurate payroll delivery, including salary payments, taxes, and other deductions. Coordinate with local payroll providers to ensure compliance with local labor laws and regulations. Collect and deliver all necessary global payroll data to local teams, ensuring accurate preparation, then review the final payroll results for compliance and correctness. Ensure compliance with all local, and international payroll regulations. Prepare and submit required payroll tax filings and reports. Maintain up-to-date knowledge of global payroll laws and regulations, implementing changes as necessary. Work with payroll software and systems to ensure data accuracy and process efficiency. Assist in the implementation and optimization of payroll systems and tools. Collaborate with IT and HR teams to troubleshoot and improve payroll system functionality. Address payroll-related inquiries from employees in a timely and professional manner, guide employees on payroll policies and procedures, and Support HR and finance teams with payroll-related matters.
דרישות:
Minimum 4 years of experience in a similar role within a multinational company – Must. Proficiency with Hilan Payroll – Must. Deep understanding of Israeli payroll laws and procedures, with the ability to process payroll independently – Must. Strong written and oral communication skills with a high proficiency in English – Must. Proficient in Excel and Word – Must. Familiarity with tax compliance, including estimated payments, VAT, Nikuim, and Odfot – Preferred. Proficient in NetSuite – Advantage.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00340
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - אשדוד
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
דרוש\ה מנג'ר\ית מתודולוגיה - פירמת BDO ליווי ותמיכה מקצועית של השותפים וצוותי ביקורת קשר עם גורמי רגולציה ואכיפה שונים איתור חומרים מקצועיים מהרשת וביצוע לוקליזציה פיתוח תהליכי עבודה והעברת הדרכות בנושאי רגולציה בקרה ובחינה של תהליכים אפשרות למשרה מלאה או 70 אחוז משרה
דרישות:
רו''ח מוסמך\ת - חובה ניסיון בחברות ציבוריות - חובה היכרות עם SOX - חובה הבנת תהליכי ומתודולוגיות ביקורת אנגלית (קריאה + כתיבה)
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה:
JB-3477
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
|
תיאור תפקיד:
לחטיבת הכספים בחברת אנרגיה מובילה עולמית , דרוש/ה עוזר/ת חשב. משרה מלאה - א-ה במסגרת התפקיד: * ביצוע ניתוחים אנליטיים ועריכת דוחות כספיים. * אחריות על הטיפול השוטף בחברות הבנות של החברה. * עבודה בהתאם לתקינת IFRS . * שותפות בתהליכי הכנת התקציב השנתי. * דיווחים לרשויות ומיסוי ישראלי.
דרישות:
* הסמכת רו"ח - חובה * לאחר השלמת התמחות מה-BIG5 - חובה * ניסיון מתפקיד דומה בארגון גלובאלי - יתרון * אנגלית ברמה גבוהה - חובה * ניסיון בעבודה לפי תקינת IFRS - חובה * העבודה במשרה מלאה, נדרשת נכונות לשעות נוספות.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00887
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה מנהל/ת חשבונות דובר/ת רוסית לחברת סטרטאפ בתחום הדיגיטל – עבודה היברידית ובהמשך הרוב מהבית!
לחברת סטרטאפ מובילה בתחום הדיגיטל דרוש/ה מנהל/ת חשבונות דובר/ת 3 שפות (עברית אנגלית, רוסית - חובה!) מנוסה עם יכולת עבודה עצמאית להצטרף לצוות משפחתי. מושלם למי שיש לו/ה ניסיון קודם ממשרד רו"ח ,דובר/ת שפות ורוצה לעשות מקפצה בקריירה ולעבוד בסביבה גלובלית! מה בתפקיד? · הכנת דוחות חודשים - הכנת דוחות נוכחות, דוחות נסיעה, תשלומים לספקים. · עבודה מול חו"ל - התקשרויות מול חברות סליקה ובנקים, עבודה מול רו"ח, דירקטורים. · הכנת תיק קבלות חודשי להנהלת החשבונות החיצוני. · תקשורת שוטפות מול הבנקים בארץ. · אישורי תקציב על הוצאות שוטפות (הוצאות משרד שונות וכדומה).
דרישות:
תעודת הנה"ח סוג 1+2 - חובה! ניסיון 5 שנים ממשרד רו"ח /או חברה בינלאומית קטנה – חובה. שליטה טובה בשפות: עברית, אנגלית ורוסית - חובה, חובה! שליטה בתוכנות הנה"ח כמו פריוריטי - יתרון משמעותי! אקסל ברמה טובה - חובה! תנאים:בתקופת החפיפה: עבודה במשרה מלאה של 3 ימים במשרדי החברה בגבעתיים + יומיים מהבית , בעתיד תיתכן הרחבה לעבודה מהבית! תנאים טובים ונוחים למתאימים!
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00004
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
אני מגייסת חשב/ת למחלקת כספים לחברה ציבורית מצליחה מאד וצומחת. התפקיד כולל אחריות על פעילות פיננסית ודיווחים בחברות בנות. אחריות על הערכות שווי, ניהול שוטף של מחלקות כספים בחברות בנות תוך שימת דגש על עשייה של מחלקות הנהלת חשבונות. פעילות חשבונאית מסחרית, בניית דיווחים כספיים רלוונטיים, שותפות בהכנת דוחות, בקרה על תקציבים, ניתוח והפקת דיווחים, עבודה מול מוסדות ועשייה משותפת לצד חברי הצוות בבניית הדוחות הכספיים של החברה. דיווח לחשב ראשי. החברה ממוקמת ברמת החייל
דרישות:
רו"ח מוסמך - חובה ניסיון רלוונטי של תפקיד ע.חשב - חובה ניסיון מעשי ומוכח בניהול הנהלת חשבונות ושליטה וידע בעשייה - חובה יכולת מוכחת להוביל תהליכים ולקחת עליהם בעלות, נכונות לעבודה בתנאי לחץ מעת לעת, יחסי אנוש מעולים, יכולת עבודה בצוות ונכונות לעשייה מאתגרת, יכולת להתמודד עם מצבי לחץ, ורסאטיליות בעשייה ויכולת להחזיק מספר משימות במקביל. תנאי העסקה מעולים הכוללים קה"ש ואפשרות ליום היברידי. נכונות למשרה מלאה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-3190
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לפירמת שירותים פיננסיים ( (CFO as a service ברמת גן, המתמחה במתן שירותי ניהול כספים (outsourcing) לחברות סטארט-אפ וקרנות הון סיכון, דרוש/ה חשב/ת או עוזר/ת חשב. התפקיד כולל ניהול שוטף של תחום הכספים עבור קרנות הון סיכון, חממות טכנולוגיות וחברות startup התפקיד כולל בין היתר:- ניהול תקציב ותזרים.
- איסוף מידע פיננסי מחברות הפורטפוליו
- הכנת דוחות כספיים, דוחות מס, עבודה מול יועצי מס ורואי חשבון חיצוניים
- התנהלות שוטפת מול משקיעים, מוסדות פיננסיים, נותני שירותים מקצועיים וגורמים פנים-ארגוניים
- אחריות על דיווחים רגולטורים שונים
- הכנת דוחות למשקיעים וחשבונות השקעה, השתתפות בישיבות הנהלה ודירקטוריון והצדת הנתונים הפיננסיים
דרישות:
- רו"ח מוסמך/ת לאחר התמחות
- ניסיון קודם רלוונטי – יתרון משמעותי (לא חובה ניסיון ישיר בקרנות הון סיכון)
- שליטה גבוהה באקסל
- אנגלית ברמה גבוהה מאוד (קריאה, כתיבה, ניסוח)
הזדמנות מצוינת ללמוד ולהתמקצע בעולם מרתק של השקעות וחדשנות בסביבה מקצועית, נעימה וגמישה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00044
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
למשרד רו"ח פאהן-קנה, מקבוצת Grant Thornton העולמית דרוש/ה רו"ח בתחילת הדרך (אפשרי מיד לאחר סיום התמחות) אצלנו תקבלו מעטפת תמיכה מקצועית המאפשרת לפתח את הקריירה, תוך ליווי צמוד של מנהלים/ות מובילים בתחומם . במסגרת העבודה: הכנת דו"חות חודשיים וכספיים, הכנה לביקורת, תזרימי מזומנים ועוד . העבודה במשרה מלאה, בסניף תל-אביב
דרישות:
לאחר מבחני מועצה שליטה טובה מאוד בשפה האנגלית חובה ידע בחשבונאות ומושגים בחשבונאות ובדוחות כספיים בקיאות באקסל ובנוסחאות מורכבות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00111
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
למשרד רו"ח פאהן-קנה, מקבוצת Grant Thornton העולמית דרוש/ה מתמחה / רו"ח אצלנו תקבלו מעטפת תמיכה מקצועית המאפשרת לפתח את הקריירה, תוך ליווי צמוד של מנהלים/ות מובילים בתחומם! אז אם אתם/ן בעלי מוטיבציה גדולה ושאיפה להתפתחות - מוזמנים/ות לעשות את הצעד הראשון ולהשתלב באחד ממשרדינו בפריסה ארצית העבודה במשרה מלאה, באחד מהסניפים - תל-אביב / ירושלים / באר שבע
דרישות:
לאחר בחינות מועצה - חובה במהלך השנה השניה להתמחות או לאחר סיום התמחות שליטה מלאה ב-Excel - חובה היכרות עם תוכנת מרכב"ה - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00088
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - באר שבע
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
|
תיאור תפקיד:
לDeloitte - הפירמה המובילה והגדולה בעולם לשירותי יעוץ וראיית חשבון דרוש/ה רואה חשבון לחטיבת המס לתפקיד ניהולי – למחלקת ה- BPS. מחלקת ה BPS היא מחלקה ייחודית שמבצעת פרוייקטים מתקדמים וייחודים עם לקוחות בינלאומיים גדולים. במסגרת התפקיד משתמשים בכלים טכנולוגיים ומערכות חדשות. עבודה מאתגרת המציעה אופק קידום מקצועי ואישי. במסגרת התפקיד:- פיקוח על הנה"ח, אחריות על מערך הדיווחים החודשיים לרשויות המס והמע"מ של חברות בינלאומיות הפועלות בישראל.
- פיקוח וידע בהכנת תלושי שכר, לרבות שכר של עובדים זרים / מומחי חוץ.
- הכנת דוחות כספיים ודוחות מס וליווי ותמיכה של לקוחות בתהליך של הביקורת רואי החשבון המבקרים.
* המשרה פונה לנשים וגברים כאחד.
דרישות:
- רו"ח מוסמך- חובה
- ניסיון תעסוקתי במחלקת הביקורת של 4 שנים
- ניסון של שנתיים לפחות כחשב שניהל מנהלת חשבונות.
- ניסיון ניהולי קודם - חובה
- ניסיון והבנה בפיקוח על הנה"ח והכנת תלושי שכר – חובה
- בקיאות בחוקי מס ומע"מ וביישום של הוראות ניהול ספרים
- ידע בתקני דיווח כספי בינלאומי (IFRS) - יתרון
- אנגלית ברמה גבוהה, כתיבה, קריאה ודיבור - חובה
- יכולת לימוד עצמאית, יכולת עבודה בצוות ומוטיבציה רבה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00449
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לפירמת BDO המובילה דרוש/ה מתמחה למחלקה המקצועית. כחלק מהתפקיד תשתלב/י בליבת העשייה המקצועית של הפירמה, תוך מתן פתרונות מקצועיים לסוגיות חשבונאיות מורכבות ומגוונות, ליווי תהליכים משמעותיים והזדמנות להוביל ולהשפיע בנושאים מקצועיים שונים. זהו תפקיד המשלב עבודה מול מגוון רחב של לקוחות וענפים, המאפשר צמיחה מקצועית משמעותית והתפתחות אישית. איך יראה יומך?- עדכונים לפי חוקים חדשים בראיית חשבון - ייעוץ מקצועי לפני תקינה אמריקאית ובינלאומית - קביעת נהלים - ליווי לקוחות בהנפקות בארץ ובחו"ל
דרישות:
בוגר/ת תואר ראשון בחשבונאות ממוסד אקדמי מוכר- חובה מתמחה לאחר מבחני מועצה- יתרון משמעותי אנגלית ברמה גבוהה- חובה זמינות מיידית- חובה משרה מלאה ממשרדי החברה בתל אביב
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
3546
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לפרקטיקת ה- Controllership בחטיבת הייעוץ של Deloitte דרוש/ה רואה/ת חשבון לתפקיד מאתגר! לחטיבת הייעוץ ב-Deloitte , דרוש/ה רו"ח לתפקיד מאתגר. הפרקטיקה משלבת עבודה סביב עולמות והטכנולוגיה ומתמקדת באזורים של ייעול תהליכים, ייעוץ חשבונאי, יישום של כלים טכנולוגים ועבודה מול צוותים אחרים של Deloitte בארץ ובעולם. המשרה משלבת היבטים של מערכות מידע, חשבונאות, אקטואריה ותהליכים עסקיים, תוך השתלבות ארוכת טווח בתפקיד רוחבי ובפרויקטים רוחביים.
דרישות:
רו"ח מוסמכ/ת - חובה 2-3 שנות ניסיון כולל התמחות – חובה היכרות עם מערכות מידע – הנסיון כולל ביקורות ITGC, מערכות SAP (יתרון משמעותי להיכרות עם FPSL), ידע במערכות BI היכרות עם המגזר הפיננסי (בנקים וחברות ביטוח) - יתרון משמעותי אנגלית ברמה טובה - חובה ידע והיכרות עם תחום החשבות (בנקים וחברות ביטוח) – יתרון ידע והיכרות עם תקן IFRS 17 – יתרון ידע והיכרות עם ארגונים גדולים ותהליכים רוחביים - יתרון יכולת למידה עצמאית והגדלת ראש, התמודדות עם אתגרים, מוטיבציה גבוהה ללמידה וכניסה לתחומים חדשים ***אנו ב- Deloitte מאמינים כי גיוון והכלה בקרב אנשינו הוא מרכיב קריטי בהצלחה שלנו ולכן אנו מטפחים תרבות ארגונית שמכילה ומאמצת גיוון על כל צורותיו
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00470
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה ישראלית, ציבורית, העוסקת בהשקעה והקמה של פרויקטים בתחום האנרגיה אנחנו מגייסות חשב/ת להצטרף למחלקת הכספים שלה. התפקיד כולל: - דיווחים ניהוליים שוטפים. - דוחות רבעוניים ושנתיים. - בניית תקציב וניתוח תקציב מול ביצוע בשוטף. - דוחות מס. - עבודה במחלקת הכספים ודיווח ל CFO - ניהול תזרים מזומנים ועבודה שוטפת מול הבנק. - משרה היברידית מלאה בתל אביב, תנאים מעולים למתאימים/ות
דרישות:
ניסיון כחשב/ת בחברה ציבורית רו"ח - חובה. התמחות מאחת מהפירמות המובילות - יתרון משמעותי. מיומנות גבוהה מאוד באקסל. ראש גדול, יכולת עבודה עצמאית. דייקנות, יסודיות וירידה לפרטים.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-3203
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|