תיאור תפקיד:
חברת פתרונות מחשוב ותוכנה מובילה באזור אשדוד מתרחבת ומחפשת איש/אשת תמיכה טכנית להצטרף למשפחה שלנו! תיאור תפקיד: תמיכה פנים-ארגונית ומתן שירות ללקוחות החברה ניהול ותפעול מערכות מידע ומחשוב תחזוקת מחשבים, ציוד היקפי ושרתים מבוססי Microsoft פתרון תקלות מורכבות – חומרה ותוכנה עבודה עם Microsoft 365, PowerShell, רשתות ו-Fortigate (יתרון) תנאים מעולים בסביבת עבודה נעימה ומקצועית הזדמנות ללמוד, להתפתח ולצמוח איתנו! משרה מלאה בימים א'-ה', שעות 8:00-17:00 (ללא שישי!) יומיים בשבוע עבודה באתרי הלקוחות מיקום: מושב בני דרום (ליד אשדוד)
דרישות:
ניסיון קודם בתפקיד תמיכה טכנית – חובה! ידע מעמיק במערכות הפעלה בסביבת Microsoft שליטה במערכות Microsoft 365 ו-PowerShell אנגלית טובה ויכולת למידה עצמאית
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-1092
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - בית שמש
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לפרוייקט זמני (בין חודשיים לשלושה) שמתקיים בחברה מובילה ברמת החייל בתל אביב דרוש/ה עובד/ת בעל רקע טכני למתן שירות ותמיכה מרחוק והטמעת מערכת.
דרישות:
ידע טכני קל רקע במחשבים.
היקף משרה:
משרה זמנית
קוד משרה:
JB-00121
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
אם אתם חיים ונושמים מחשבים, אוהבים לפתור תקלות ולתת שירות מצוין – זה המקום בשבילכם - מתן מענה לעובדי החברה בתקלות חומרה, תוכנה, רשת וציוד קצה
- מענה לקריאות משתמשים – בטלפון, בצ'אט או מרחוק
- ביצוע אבחון מרחוק של הבעיה ומתן פתרון/ הדרכה לפתרון בעיות בתקלות ושאלות.
- עבודה עם יישומי Office ומערכות הפעלה של Windows, תמיכה בציוד קצה ועוד
דרישות:
- ידע מעמיק במחשבים, רשתות ותמיכה טכנית
- תעודה או לימודים בתחום – חובה
- ניסיון של שנה לפחות בתמיכת Help Desk – חובה
- ניסיון קודם בשירות טכני – יתרון משמעותי
- יכולת תפקוד בסביבה דינאמית וטכנולוגית
- שירותיות, ראש גדול וחיוך :)
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
152626
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
טיפול בבעיות תוכנה וחומרה המועברות מצוות T1 קריאה וניתוח לוגים העברת תקלות מורכבות לרמה מקצועית גבוהה יותר (T3) עם תיעוד מפורט מחויבות לעמידה בזמני תגובה ופתרון תיאום שוטף עם צוותי פיתוח, תקשורת וסיסטם מתן שירות ישיר לצוותי מכון מור ומשתמשי מערכות המידע הובלה וביצוע פרויקטים רוחביים כגון שדרוגי מערכות ויישום טכנולוגיות חדשות ניסיון מקצועי נדרש (חובה)
דרישות:
ניסיון מוכח בפתרון בעיות היכרות עמוקה עם Windows Server ותחנות עבודה Win 10\Win11 ניסיון עם במערכותActive Directory יכולת כתיבה ותחזוקת סקריפטים בשפתPowerShell ניסיון בטיפול במגוון רחב של רכיבי חומרה הכרת הגדרות ותחזוקת מערכות הדפסה (שרתי הדפסות ומדפסות מתקדמות) היכרות עם מערכות תקשורת , Firewalls, Citrix ודרייברים
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
13409
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
טכנאי/ת הטמעה ותמיכה טכנית (Tier 1) בעל/ת אוריינטציה חזקה ל-IT, לצורך משרה זמנית לשנה (עם אופציה ליותר). התפקיד המרכזי כולל ביצוע הגדרות מורכבות במערכות שו"ב (שליטה ובקרה) רבות, על מגוון רחב של ציוד, כחלק מפרויקט מעבר בין מערכות גדולות. כחלק מכך, המועמד/ת יוביל/תוביל מיגרציה של מערכת ניטור ישנה למערכת חדשה , ויידרש/תידרש לבצע התאמות קלות לסקריפטים קיימים. העבודה מתבצעת באופן שוטף מול צוותים פנימיים ומנהלי פרויקטים.
דרישות:
- ניסיון מוכח בתמיכה טכנית (Help Desk/IT Support Tier 1) מול מערכות ארגוניות. - כישורי מחשוב בסיסיים חזקים, כולל שליטה ביישומי Office ו- Excel. - אוריינטציה טכנית ויכולת למידה מהירה של מערכות חדשות ומורכבות. -יכולת מוכחת לטיפול בריבוי משימות במקביל ובסביבת עבודה דינמית. -הבנה בסיסית של סקריפטים ויכולת לבצע בהם התאמות קלות. -יכולת עבודה עצמאית ובצוות.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-02033
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
סינאל מלל פייוויי הינה אחת מקבוצות המחשוב הארגוני המובילות בישראל. החברה מספקת מגוון רחב של פתרונות תוכנה וחומרה לניהול המשאב האנושי בארגון (הפקת שכר וניהול נוכחות, סליקת כספי פנסיה, חסכון והשקעה) וכן ניהול ואנליטיקה חכמה של מערכי אבטחה פיזיים בארגון. כמו כן מספקת סינאל הדרכות ושירותי ייעוץ מקצועיים וטכנולוגיים המסייעים למעסיקים ולמנהלים להתמודד עם סוגיות ארגוניות קריטיות בצורה יעילה, חסכונית ורווחית. במסגרת התפקיד: תמיכה טלפונית ללקוחות החברה - B2B. תמיכה בתקלות, שאלות, בעיות בנוגע למוצרי החברה בהם משתמש הלקוח. יצירת קשר אישי עם לקוחות VIP, הכרות של המערכת שלהם ומתן תמיכה ייעודית. מענה לטלפונים ותיעוד מלא של התקשורת במערכת CRM. משרה מלאה במשרדינו בפתח תקווה, בימים א-ה, בין השעות 08:00-17:00 (חמישי עד 16:00)
דרישות:
ניסיון בתמיכה טכנית - יתרון משמעותי הכרות עם מערכת CRM - יתרון יכולת בניית שאילתות ב SQL - יתרון משמעותי. ידע והבנה בכתיבת / קריאת קוד - יתרון. הכרות עמוקה במערכות מבוססות Windows - יתרון. **המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00041
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
אנו מחפשים איש/אשת תמיכה טכנית מוכשר/ת ובעל/ת הכשרה מעמיקה להצטרף לצוות הפיתוח שלנו ולהוות גורם מרכזי בתהליך השיפור והפיתוח של מוצר הדגל שלנו מערכת דיוור ושליחת מסרים ממגוון פלטפורמות. אנו מחפשים מועמד/ת עם תקשורת בין-אישית מצוינת, יצירתיות, ויכולת להתמודד בסביבה דינמית ומשתנה. במסגרת התפקיד: -אחריות לפתרון בעיות טכניות מורכבות -שיתוף פעולה בין צוותי השירות והפיתוח -שיפור התהליכים והמוצרים שלנו. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
דרישות:
- הבנה טכנית מעמיקה והיכרות עם עולם ה-API - עם דגש על Rest. - ידע במערכות Endpoints ופתרון תקלות בסביבת אינטרנט מבוססת פרוטוקול http. - היכרות עם UML ויכולת קריאה והבנה של תרשימי זרימה - יתרון. - רקע מקדים מקורס תכנות/מדעי המחשב/הנדסת תוכנה - יתרון. - ניסיון בסיסי ב-SQL – יתרון. - השכלה בתחומים הקשורים למערכות מידע, תוכנה או מדעי המחשב. המשרה מתאימה לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
558025
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
ארגון בטחוני גדול בצפון מגייס Help Desk התפקיד כולל: תמיכה טכנית באלפי עובדי הארגון, טיפול בתקלות טלפוניות והשתלטות מרחוק, עבודה בסביבה טכנולוגית ועוד.
דרישות:
- שנתיים ניסיון כ-Help Desk - ניסיון צבאי כמנהל/ת רשת / ניסיון ממוקד טכני - ניסיון בתמיכה במערכות Windows וביישומי Office - ניסיון בתמיכה באפליקציות ובעבודה בסביבת Linux - יתרון - ניסיון Teir2 - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
145459
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
|
תיאור תפקיד:
לחברה בטחונית דרוש/ה סטודנט/ית לתפקיד ראשוני בעולם הטכנולוגי- HELP DESK מתן תמיכה טכנית ראשונית (Tier 1) למשתמשי הארגון, כולל טיפול בתקלות מחשוב, ציוד קצה, תוכנות, רשתות וציוד היקפי, על מנת להבטיח המשכיות תפעולית ופתרון תקלות יעיל ומהיר.
דרישות:
דרישות סטודנט לאחד המקצועות הבאים- מדעי המחשב/מערכות מידע/הנדסת תוכנה/תעשיה וניהול/מנהל עסקים עם התמחות במערכות מידע,הנדסאי באחד המקצועות הטכנולוגיים או בוגר יחידה טכנולוגית בצה"ל
היקף משרה:
משמרות
קוד משרה:
JB-02429
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - חיפה והכרמל
|
תיאור תפקיד:
למחלקת בחינות ממוחשבות בפתח תקווה דרוש/ה טכנאי/ת מחשבים להצטרף לצוות הטכנאים לעבודה משרדית ושטח. תחזוקה שוטפת של ציוד מחשוב, התקנה מחשבים, מתן תמיכה טכנית בחברה, יציאה לאתרים ברחבי הארץ והקמת כיתות בחינה ממוחשבות ותפעולן
דרישות:
ידע בתחום התקשורת LAN/WAN - יתרון ידע בסיסי במחשבים, חומרה ותוכנה עמידה במצבי לחץ ויכולת לתת מענה הולם למספר מקרים במקביל יכולת למידה עצמית ורצון להתפתח רישיון נהיגה חובה יכולת עבודה עצמאית ובצוות סדר וארגון המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-290
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - רמלה לוד
|
תיאור תפקיד:
תחומי אחריות עיקריים: • טיפול בבעיות תוכנה וחומרה המועברות מצוות T1 • קריאה וניתוח לוגים • העברת תקלות מורכבות לרמה מקצועית גבוהה יותר (T3) עם תיעוד מפורט • מחויבות לעמידה בזמני תגובה ופתרון • תיאום שוטף עם צוותי פיתוח, תקשורת וסיסטם • מתן שירות ישיר לצוותי הארגון ומשתמשי מערכות המידע • הובלה וביצוע פרויקטים רוחביים כגון שדרוגי מערכות ויישום טכנולוגיות חדשות • עבודה כחלק מצוות טיר 2 שעות עבודה: • ימי השבוע: 07:30 עד 16:30 או 09:30 עד 18:30 יתכנו שעות נוספות גלובליות • תורנויות לילה, סופי שבוע וחגים לפי לוח תורנות מתואם - לעתים נדירות!
דרישות:
דרישות חובה: • ניסיון מוכח בתפקיד IT (אפשר גם HELP DESK טיר 1) לפחות שנתיים • היכרות עמוקה עם Windows Server ותחנות עבודה Win 10\Win11 • ניסיון עם במערכות Active Directory • ניסיון בטיפול במגוון רחב של רכיבי חומרה • הכרת הגדרות ותחזוקת מערכות הדפסה (שרתי הדפסות ומדפסות מתקדמות) דרישות יתרון: • ניסיון עם SysAid או מערכות דומות • יכולת כתיבה ותחזוקת סקריפטים בשפת PowerShell • הכרת מערכות מידע רפואיות • ניסיון במערכות ניהול תורים • הכרות עם פינפדים ומערכות תשלום • היכרות עם מערכות תקשורת , Firewalls, Citrix ודרייברים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-2667
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
|
תיאור תפקיד:
מחפשים מועמד/ת למשרה הנ"ל עם ניסיון של 1.5 שנים לפחות. נציג תמיכה טכנית מוקד קטן של 3 אנשים כל התפקיד הינו טלפוני אין שישי שבת משמרות של 9 שעות כל יום בין השעות 07:00-18:00 עבודה מהמשרד – היברדיות במקרים חריגים בלבד מתן מענה ללמעלה מ2,000 משתמשים תפקיד עם אופק קידום משמעותי ולטווח הבריאות
דרישות:
אנגלית ברמת קריאה/כתיבה/דיבור – חובה. 10Windows - חובה Microsoft365 – חובה שנה/שנה וחצי ניסיון – חובה שירותי, סבלני נייד להגעה עצמאית למקום ( אין תחבורה טובה באזור) מיקום – אזור : שוהם
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00060
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - ראש העין
השפלה - רמלה לוד
|
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה במרכז דרוש.ה תומכ/ת טכנית לתפקיד מעניין ומאתגר עם אפשרויות קידום.
דרישות:
* מתן תמיכה טכנית מרחוק למשתמשים. * הכירות עם AD. *ידע וניסיון במתן תמיכה מרחוק. * שירותיות וראש גדול.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00569
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - חיפה והכרמל
דרום - אשדוד
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
למערך המחשוב של משרד ביטחוני דרוש/ה איש/אשת שירות, תמיכה ותפעול מערכות לתפקיד משמעותי, דינמי, הכולל אחריות על מגוון מערכות קריטיות. תחומי אחריות: מתן שירות, תמיכה ומענה לתקלות במערכות מחשוב ומערכות מבצעיות. תפעול וניהול תקלות שוטפות, כולל תקלות מורכבות ומתמשכות. תיעוד ודיווח שוטף לחברות התחזוקה ולצוותים הרלוונטיים. ניתוב קריאות למענה מקצועי וטיפול ראשוני בתקלות. עבודה בסביבת מערכות מחשוב ייעודיות של המשרד.
דרישות:
דרישות התפקיד: ניסיון בתמיכה טכנית/שירות לקוחות בתחום המחשוב. שליטה טובה בתפעול מערכות מחשוב, איתור תקלות ומעקב אחר פתרונן. יכולת למידה עצמית גבוהה והבנה טכנית טובה. תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש מצוינים ויכולת עבודה בצוות. עמידה בריבוי משימות ועבודה תחת לחץ. כושר ביטוי גבוה בכתב ובעל-פה. פרטים נוספים: המשרה במשמרות – כולל נכונות לעבודה בסופי שבוע, שישי וחגים. עבודה בסביבה מאתגרת ומשמעותית. מודעה זו כתובה בלשון זכר לנוחות בלבד, וכוללת את כל המגדרים שווה בשווה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
14053
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה הייטק גולבלית דרוש/ה נציג/ת תמיכה טכנית (Help Desk) ללא ניסיון תיאור המשרה:רוצים להתחיל את הקריירה שלכם בהייטק? אנו מחפשים נציגי תמיכה טכנית לתפקיד התחלתי עם הזדמנויות צמיחה משמעותיות. התפקיד כולל מענה לפניות משתמשים, פתרון תקלות טכניות בסיסיות, והדרכה על מערכות מחשוב ותוכנות. סביבת העבודה צעירה ודינמית, ותוכלו להיחשף לטכנולוגיות מתקדמות ולרכוש ידע שיקדם אתכם בתחום. אנו מציעים הכשרה מקיפה, כך שאין צורך בניסיון קודם!
דרישות:
• עניין בתחום הטכנולוגיה ורצון ללמוד. • יכולת פתרון בעיות טכניות בסיסיות. • גישה שירותית, יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה בצוות. • שליטה בסיסית במחשבים ובמערכות הפעלה. • לא נדרש ניסיון קודם – הכשרה וליווי מקצועי מלאים על חשבון החברה
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
JB-02260
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|