חיפוש
לחיפוש משרות

איזור אישי

דרושים לפי תחומים

דרושים לפי אזור

דרושים לפי מילות מפתח

דרושים לפי חברות

משרות בלעדיות

דרושים ללא קובץ קו"ח

כניסה לסוכן המשרות

הרשמה לסוכן המשרות

משרות אליהן פנית

משרות מסומנות

משרות חמות

חברות מגייסות

next work AC נכסים קורן טק סנטר נכסים

7 - 1 מתוך 7

דרושים בתחום סמנכ"ל תפעול ולוגיסטיקה

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
 
Capital Unit Media LTD - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

A well-established, fully regulated, online company is seeking for a Head of operations of back office to join our team, in our dynamic Tel Aviv-based office.
We are looking for committed, motivated people who desire to grow with our company.
Job responsibilities:
• Manage and lead the Risk, Payments & Compliance arena in the company
• Implement efficient processes and standards
• Improve & precision department’s procedures
• Manage and explore new payments solutions/ chargebacks
• Optimize approval ratio, processing fees, settlements and meet the KPI’s set by the management
• Improve reaction times of the departments

דרישות:

• BA/BS.C in Finance/ industrial management or other relevant field
• Exceptional Knowledge of data analytics and results reporting
• Proven experience as Head of Operations or similar leadership role
• At least 1-year Experience in a similar role- a Must
• At least 3 years of experience from online companies (Forex/Gaming) in the back office department – a Must
• Experience working in regulated companies- an advantage
• Highly organized and detail oriented
• Excellent English is a Must
• Available for full-time position Mondays through Fridays 9:00-18:00

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-42
 
 
אפ קארד פיתוח בע"מ - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

This position is for someone who can come in and lead AppCard’s Ops team. This person will help influence decisions and lead our entire tech stack on a day to day basis, craft AppCard operational procedures, roll-outs, and SLAs.
If it intrigues you to join a fast-paced startup, using cutting edge technology, then AppCard is the place for you!

Responsibilities:
- Build, rollout and maintain AppCard SLA and operational procedures.
- Collaborate and build strong working relations with all parts of the company.
- Manage AppCard Tiered Operations.
- Establish and lead all operational projects related to security, compliance with regulations and introduction of new tools and capabilities to the AppCard platform.
- Lead AppCard Linux / AWS and Operational IT activities.
- Take part in architecting and integrating auto-scale solutions.
- Improve company remote management and auto-deploy processes.

דרישות:

Requirements:
- BS or higher in Engineering / CS required.
- 3+ years work experience in building and leading similar operational organizations.
- 5+ years of hands-on technical development.
- In-depth knowledge of Operational/Project Management practices.
- Ability to effectively understand and solve technology-based issues across all aspects of the company.
- Outstanding leadership experience with a proven track record of managing teams.
- Experience administering Operational Linux-based systems in AWS, understating Linux systems inside and out, including: security (SSL, LDAP, Kerberos, OpenVPN), scripting, NGINX, and state-of-art administration tools.
- Experience with continuous integration is a plus.

מיקום המשרה:

דרום, מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

Head of Ops
 
 
חברה דסקרטית

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

דרוש סמנכ"ל לוגיסטיקה לחברה באזור המרכז
במסגרת התפקיד:
בניית אסטרטגיית הלוגיסטיקה ואחריות על הקטנת העלויות התפעוליות בחברה
ניהול מערך הפצה ומרלו"ג הכולל כ- 150 עובדים

דרישות:

השכלה אקדמאית
ניסיון קודם כסמנכ"ל לוגיסטיקה
ניסיון בניהול מערך הפצה ומרלו"ג
יכולת אנליטית גבוהה, יכולת להניע ולהנהיג צוות גדול, יחסי אנוש מעולים,
*המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד

מיקום המשרה:

דרום, מרכז, ירושלים, שרון, אילת

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

688
 
 
חברה דסקרטית

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

התפקיד כולל:
-ניהול צוות הרכש , הגדרת יעדים, בקרה ועריכת הסכמי סחר תוך חתירה לשיפור התנאים המסחריים של החברה.
-מעקב אחר ביצוע הסכמים ועמידה ביעדים.
-הגשת הצעות מחיר למכרזים, ניהול מלאי ואספקה, שיפור ריווחיות החברה קביעת מבצעים.
-מעקב ובקרה , ניתוח מגמות, מעקב אובליגו ובקרה על אנשי הכספים.
*התפקיד כולל ניהול של 8 עובדים

דרישות:

- תואר אקדמי רלוונטי- עדיפות למנע"ס
- 4 שנים לפחות כסמנכ"ל רכש בחברה גדולה.
- הכרות מעמיק עם מערכות- SAP, B1, אופיס.
- אנגלית ברמה גבוהה.
- כושר ניהול, יכולות מסחריות מוכחות, יכולת ניהול מו"מ, אמינות.

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00593
 
 
חברה דסקרטית

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

לחברה גלובלית בת"א דרוש/ה סמנכ"ל/ית רכש 
עיקרי התפקיד:
-הקמה וביצוע של אסטרטגיות רכש כוללת בארגון.
-הגדרת יעדים אסטרטגים.
-שיפור תהליכי רכש וצמצום עלויות
-התקשרות וסגירת חוזים
-התנהלות מול המחלקות השונות בארגון 
-הגשת הצעות מחיר למכרזים.
- ניהול מלאי ואספקה

דרישות:

*תואר אקדמאי בתחומים הבאים "הנדסה/כלכלה/הנדסת תעשייה וניהול- חובה.
*ניסיון של 5 שנים לפחות כמנהל רכש בכיר-חובה.
*אנגלית ברמה גבוהה מאוד-חובה.
*יכולת ניהול מו"מ ברמה גבוהה.
*אסטרטג/ית

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00611
 
 
רחלי הראל

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: רחלי הראל

תיאור:

לארגון קמעונאי בפריסה ארצית, דרוש/ה: מנהל/ת רשת חנויות
* לניהול P&L, מנהלי אזורים, מנהלי החנויות ועובדים בפריסה ארצית - מאות עובדים.
* התפקיד כולל את תחומי התפעול, המכירות, בינוי וכדו'.

*** נא לציין מספר תעודת זהות - על גבי קורות החיים.
*** מטופלים קו"ח בעברית ובקובץ וורד בלבד.
*** פרטים נוספים שמורים במערכת - בהתאם תענינה פניות מתאימות באמצעות המיל בלבד.
*** חיסיון מלא - מובטח מראש! ***

דרישות:

* השכלה אקדמית רלוונטית.
* ניסיון בניהול תפעול רשת חנויות בקמעונאות / מוצרי צריכה.
* ניסיון בניהול P&L מלא ובהיקפים גדולים.
* שליטה ביישומי האופיס בדגש על אקסל ברמה גבוהה.
* ניסיון בעבודה בארגון גדול מאוד ובריבוי ממשקים.

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

1639
 
 
רחלי הראל

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: רחלי הראל

תיאור:

לארגון מוביל וגדול בפריסה ארצית, דרוש/ה: מנהל/ת מחוז / אגף - למטה
* לניהול P&L, מנהלים, מנהלים כפופים ועובדים בפריסה ארצית - מאות עובדים.
* התפקיד כולל את תחומי התפעול, המכירות, הסחר ועוד.

*** נא לציין מספר תעודת זהות - על גבי קורות החיים.
*** מטופלים קו"ח בעברית ובקובץ וורד בלבד.
*** פרטים נוספים שמורים במערכת - בהתאם תענינה פניות מתאימות באמצעות המייל בלבד.
*** חיסיון מלא - מובטח מראש! ***

דרישות:

* השכלה אקדמית רלוונטית.
* ניסיון בניהול מנהלים, עשרות ומאות עובדים בדרג שלישי.
* ניסיון בתחום הקמעונאי.
* ניסיון בניהול P&L בהיקפים גדולים (מינימום 500 מיליון ש"ח ומעלה).
* שליטה ביישומי האופיס בדגש על אקסל ברמה גבוהה.
** הדרישות הרשומות הנן דרישות מינימום ובסיסיות חובה - יתרון משמעותי לניסיון מעבר לכך.

מיקום המשרה:

דרום, מרכז, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

1639
 
חיפוש עובדים Jobnet דרושים - חיפוש עבודה גיוס עובדים לימודי מקצוע קורות חיים הצהרת נגישות
Facebook Google+ Linkedin