חיפוש
לחיפוש משרות

איזור אישי

דרושים לפי תחומים

דרושים לפי אזור

דרושים לפי מילות מפתח

דרושים לפי חברות

משרות בלעדיות

דרושים ללא קובץ קו"ח

כניסה לסוכן המשרות

הרשמה לסוכן המשרות

משרות חמות

חברות מגייסות

כללית נרשמים sparkybee AC נכסים

8 - 1 מתוך 8

דרושים בתחום עוזר מנהל

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
 
חברה דסקרטית - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

דרוש/ה מנהלת אדמיניסטרציה למשרה שכוללת תיאומים מול גורמים בארגון ומחוצה לו, הכנת חומרים לקראת יציאת הטיולים לחו"ל, טיפול בהנפקת אשרות כניסה למדינות השונות, ניהול משרד שוטף ברמה האדמיניסטרטיבית, ניהול יומן מנכ"ל ותיאום פגישות.
העבודה בתל אביב במשרה מלאה – 9:00-18:00.
*שכר מאוד גבוה + בונוס שנתי + טיול שנתי לחו"ל ועוד...

דרישות:

# יכולת ארגון ותפעול בצורה מהירה ומדוייקת בסביבת עבודה רבת משימות
# יכולת גבוהה בעבודה על מחשב
# יסודיות, עבודה תחת לחץ, אחריות וזריזות
# יחסי אנוש טובים, תודעת שירות ויכולת עבודה בצוות
# עברית כשפת אם

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-116
 
 
רמות מ.א ניהול ותחזוקה - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לקבוצת רמות CBRE דרוש/ה אחראי/ת אדמיניסטרטיבי/ת לבניין משרדי הייטק בתל אביב.
משרה מלאה בימים א’-ה’ 8:00-17:00
במסגרת התפקיד:
*קשר ישיר מול הלקוח
*אחריות על נראות האתר
*עבודה עם ספקים, חשבוניות
*השתלבות בצוות התפעול ואחזקה באתר
* ניהול ומעקב אחר משימות ופעילות שוטפת בתחום אחזקה המבנה
* מעקב אחר ביצוע של תכנית תחזוקה מונעת למערכות הבניין
* הפקת דוחות Excel
* עבודה עם חשבוניות ומול הנהלת חשבונות


דרישות:

ניסיון קודם מתפקיד דומה של שנתיים לפחות - חובה
אנגלית ברמה גבוהה - חובה.
שליטה מלאה בתוכנות Office לרבות Excel ברמה גבוהה.
בעל/ת אוריינטציה שירותית ותפעולית.
יחסי אנוש מצוינים.

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

2380
 
 
רמות מ.א ניהול ותחזוקה - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לקבוצת רמות CBRE, חברה גלובאלית העוסקת בניהול נכסים מניבים דרוש/ה עוזר/ת אישי/ת למנכ"ל אחת החברות.
עבודה בימים א-ה, בין השעות 8:00-17:00, גמישות לביצוע שעות נוספות.
מיקום המשרה בתל אביב, בחודש אפריל משרדי החברה עוברים לבני ברק (בניין חדש)
במסגרת התפקיד:
יד ימינו של מנכ"ל בכל הנושאים המקצועיים
הכנת החברה למבדק איזו
ניהול כל נושא הבטיחות כולל הזמנות להדרכות וקיום וועדות בטיחות
הכנת מצגות ברמה גבוהה ללקוחות בארץ ולהנהלה בחו"ל
ממשקי עבודה מול מנהלים בכירים בחברה, התנהלות מול לקוחות
ניהול יומן של שני מנכלים
ניהול המשרד וניהול עמדת הקבלה כולל נציגות קבלה

דרישות:

תואר אקדמאי - חובה
אנגלית ברמה גבוהה - חובה
זמינות לעבודה במשרה מלאה עם נכונות לנוספות
אופיס ברמה גבוהה כולל כל תוכנות האופיס
תודעת שירות גבוהה, ראש גדול, עמידה בלחץ
יכולת בין אישית גבוהה

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

2366
 
 
OroTech

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברת Startup מובילה בתחום ה-Fintech דרוש/ה מנהל/ת משרד ועוזר/ת מנכ"ל
התפקיד כולל:
- ניהול משרד המנכ"ל ואדמיניסטרציה שוטפת 
- טיפול במשימות שוטפות 
- ניהול יומנים
- תיאום פגישות וטיסות 
- עבודה מול ספקים וקבלני משנה

דרישות:

ראש גדול ונכונות לעבודה מאומצת- חובה
תואר ראשון- חובה
אנגלית ברמה טובה- חובה
כושר תמרון/ מולטיטסקינג
*נכונות לעבודה במשרה מלאה (ימים א-ה) ברמת גן- מתחם הבורסה, סמוך לתחנת הרכבת סבידור מרכז*  

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00021
 
 
GotFriends - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

אנחנו חברת ההשמה המובילה בתחום התוכנה. עובדים מול כל הסטארטאפים וחברות ההייטק הכי נחשבות כיום. הגדרנו מחדש את עולם החיבורים, אנחנו חדשנים, מתפקדים כמו סטארטאפ בצמיחה מדהימה. אז אם את/ה רוצה לעסוק בחדשנות בתחום הגיוס הטכנולוגי, להוביל פרויקטים קצה לקצה, לבנות תהליכים, לעבוד צמוד להנהלה של ארגון בצמיחה מטורפת, זו הזדמנות בשבילך!
את/ה תביא/י את: האמינות, האחריות, היושרה, הרגישות, החוסן, החדות, האינטליגנציה הרגשית, יכולת לסודיות גבוהה, היכולת לפתור בעיות בצורה יצירתית, חשיבה של איך כן ולא למה לא. יכולת להציק לאנשים בצורה חיננית. זהו. כל היתר, עלינו. תקראי לזה, רכז/ת משאבי אנוש, עוזר/ת אישית למנכל, קמב"צ/ית, מנהל/ת תפעול, מזכיר/ת חברה, הדוקטור ווטסון של שרלוק הומלס, הסנשו פנשו של דון קישוט.. איך זה נראה? פגישות, שולחנות עגולים, אג'נדה לביקורים, מצגות, ארגון מיט אפים, כנסים רווחה אקסל ניהול פרויקטים, תיפעול, אנליזה של מערכות, ולוודא תכלס שכל מה שאני מנסה לעשות, שזה המון דברים במקביל, גם קורים. בשפה ארגונית, ניהול הפרודקטיביות שלי ושל הצוות,Senior make things happen אם תרצה/י

דרישות:

1 - ניסיון בניהול פרויקטים אדמיניסטרטיבים/ תפעולים / טכנולוגים
2- שליטה מלאה באקסל
3- ניסיון בהפקת מיטאפים/ אירועי חברה
4- ניהול תחום הרווחה בארגון- יתרון
5- ניהול תוכניות הדרכה ו-Onboarding יתרון

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

119156
 
 
חברה דסקרטית

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

לארגון מוביל בתחומו דרוש/ה רכז/ת תפעול אירועים
התפקיד כולל :
*ליווי של השתלמויות מקצועיות
*הובלה וסיוע בקיום הרצאות, ימי עיון וסדנאות.
*ניהול מידע, מעקב אחר ישיבות, הפקת דוחות.
*קיום קשר ותכתובת עם ארגונים בינלאומיים וכתיבת דוחות ודיווחים.

דרישות:

*תואר ראשון – חובה.
*ניסיון אדמיניסטרטיבי עם רצף לפחות 3 שנים – חובה.
*אנגלית ברמה גבוהה – דיבור וכתיבה.
*שליטה מלאה ביישומי האופיס - חובה
*זמינות למשרה מלאה כולל שעות נוספות לנוכחות באירועים ופעילויות ברחבי הארץ על פי הצורך על פי הצורך
*נכונות לעבודה עם עומס רב וריבוי משימות.
*שכר - כ10K

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-11015
 
 
חברה דסקרטית

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

עוזר/ת אישי/ת לסמנכ"ל.
העבודה כוללת תפעול ואדמיניסטרציה שוטפת של המשרד, קבלת קהל, מענה לטלפונים, ניהול יומנים ואחריות על דיווחי שעות עובדים.

העבודה מיועדת למועמדים/ות באזור המרכז והשפלה

דרישות:

  • השכלה רלוונטית
  • ניסיון כעוזר/ת אישי/ת לדרגים בכירים
  • ניסיון בתפעול ואדמיניסטרציית משרד
  • ניסיון בניהול מספר יומנים במקביל
  • ניסיון באחריות על דיווחי שעות עובדים – יתרון
  • מוכנות למשרה מלאה+שעות נוספות לפי צורך

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00106
 
 
GVC Corporation

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

 Executive Assistant to Global Operations Director
    Producing presentations and other documents on behalf of the Operations Team and Director
    Take notes and actions from Operational and other meetings, distribute actions and follows up to ensure actions are fulfilled in a timely fashion
    Conserves Operations Directors time by reading, researching, and routing correspondence; drafting letters and documents; collecting and analyzing information; and initiating telecommunications.
    Maintains executive’s appointment schedule by planning and scheduling meetings, conferences, teleconferences, and travel.
    Manages Operations Directors email box to ensure only important or critical emails reach him
    Maintains confidence and protects operations by keeping information confidential.
    Prepares reports by collecting and analyzing information.
    Contributes to team effort by accomplishing related results as needed.

דרישות:

Skills and Qualifications:
    Fluent in English
    Written and verbal communication skills
    Reporting skills
    Scheduling
    Computer software skills including Microsoft Office (Excel, PowerPoint & Outlook)
    Organization skills
    Time management skills
    Presentation skills
    Team Player
    Ability to keep confidentiality
Education and Experience Requirements:
    Bachelor’s degree
    Two years of administrative, Executive Assistant or Operational experience
    Experience booking travel

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00053
 
חיפוש עובדים Jobnet דרושים - חיפוש עבודה גיוס עובדים לימודי מקצוע קורות חיים הצהרת נגישות
Facebook Linkedin