דרושים בתחום עוזר מנהל

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 7 משרות עבודה בתחום עוזר מנהל

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

Executive Assistant to CEO

Executive Assistant to CEO

אר.ויי.בי. פלסמנט אגנסי בע"מ

09/05/2025

תיאור תפקיד:
Company is an international network of companies providing added value services that support the development of ethical, transparent, competitive and efficient diamond and jewelry markets.
Reporting directly to the CEO, the Executive Assistant will provide full support for all business, office, team and personal matters. The Executive Assistant will be responsible for managing the CEO’s workflow, reviewing policies and procedures, maintaining electronic information and overseeing projects.
    This is a full time position based in Ramat Gan, Israel.

Responsibilities:
    Provide full time support and assistance to the CEO
    Manage the CEO’s Outlook mailbox and create workflow
    Develop and build presentations and reports
    Develop, plan, coordinate, and implement projects and strategies to meet company growth objectives
    Research, analyze and document performance data and corporate information
    Manage meetings and reports, prepare summaries and follow-up task
    Maintain up to date files and business development archives

דרישות:
Requirements:
    High Level English and Hebrew
    Bachelor’s degree; degree in the fields of Business, Law, Engineering or Communications is preferred
    Superior knowledge in Microsoft Office, especially Excel
    Experience using various AI tools
    Excellent written and verbal communication skills
    Exceptionally organized and competent individual, with the ability to multi-task
    Quick thinker, savvy problem solver with a positive attitude and willingness to earn
    Independent and proactive self-starter with project management skills
    Technologically savvy
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 965875
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת משרד / מזכיר/ה

מנהל/ת משרד / מזכיר/ה

המימד השלישי גיוס והשמה 4

09/05/2025

תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בתחום מכשור רפואי דרוש /ה מנהל/ת משרד / מזכיר/ה
תפקיד רוחבי ומאתגר הכולל ביצוע מגוון משימות אדמיניסטרטיביות
עבודה שוטפת מול לקוחות החברה
תיאומי פגישות מול מרצים ומעקב אחר השתתפות המרצים בסדנאות החברה
מעקב אחר מחירים/מלאים של הלקוחות
תפעול דוחות ומשובים
דרישות:
ניסיון קודם בתפקיד ניהול משרד/אדמיניסטרציה - חובה.
שליטה מלאה ביישומי מחשב, בדגש על תוכנות אופיס (אקסל רמת נוסחאות, וורד,מצגות, אאוטלוק).
תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מצוינים.
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-19077
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לחברה גלובאלית בבני ברק דרוש/ה מנהל/ת פרויקטים

לחברה גלובאלית בבני ברק דרוש/ה מנהל/ת פרויקטים

לין ביכלר משאבי אנוש

09/05/2025

תיאור תפקיד:
לחברה גלובאלית בבני ברק דרוש/ה מנהל/ת פרויקטים!
תיאור התפקיד:
ניהול תקציבים, ניהול לוזים, ניהול פרויקטים מורכבים בתחום בנייני משרדים, מקבלת הפרויקט ועד למסירה,
תקשורת שוטפת עם לקוחות גלובליים לכן נדרשת אנגלית ברמה גבוהה מאוד (כתיבה, דיבור, הצגת סטטוסים)
ניהול תקציבים ולוחות זמנים, פיקוח על התקדמות הביצוע בשטח כולל נסיעות לאתרים בפריסה ארצית (חיפה, אזור המרכז ועוד),
עבודה בממשקים רבים מול לקוחות, קבלנים, ספקים ויועצים.
תנאים:
משרה מלאה בין הימים א-ה בין השעות 8:00-17:00
תנאים מעולים למתאימים/ות כמו: סיבוס, רכב, קרן השתלמות וכו'
דרישות:
ניסיון בנדלן/ נכסים/ניסיון בבנייני משרדים -חובה
ניסיון כמנהל/ת פרויקטים (בעיקר פרויקטים גדולים)- חובה
אנגלית ברמה גבוהה- חובה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 51451
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

עוזר /ת מנהלת לשכה במשרד רו"ח מוביל

עוזר /ת מנהלת לשכה במשרד רו"ח מוביל

פאהן קנה ושות'

09/05/2025

תיאור תפקיד:
למשרד רו"ח פאהן-קנה, מקבוצת Grant Thornton העולמית דרוש /ה עוזר /ת למנהלת לשכה
העבודה במשרה מלאה בשעות 10:00-19:00 במשרדנו בתל-אביב
במסגרת התפקיד:
- ניהול יומני שותפים - קביעת פגישות, ניהול לו"ז, תיאומים
- עבודות אדמיניסטרטיביות שונות
דרישות:
זמינות לשעות העבודה המצוינות לעיל - חובה
ניסיון בתפקיד דומה (רלוונטי גם ניסיון בתפקיד דומה מצהל)
שליטה טובה באנגלית
שליטה מלאה בתפעול מחשב ויישומי office
אחראי/ת וייצוגי/ת בעל/ת תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש טובים
היקף משרה: לפי שעות
קוד משרה: JB-00109
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

רפרנט.ית לתחום שירות עסקי בחברת חילן בתל-אביב

רפרנט.ית לתחום שירות עסקי בחברת חילן בתל-אביב

חילן בע"מ

09/05/2025

תיאור תפקיד:
לתחום שירות עסקי דרוש/ה רפרנט.ית בק אופיס לניהול מכלול פעילות הלקוח בחילן.
התפקיד כולל טיפול בבקשות לבירור סל הנושאים בתחום, עבודה אדמיניסטרטיבית, הכנת הצעות מחיר, הכנה וניתוח דו"חות, מתן שירות וטיפול בתלונות.
* משרה מלאה בתל אביב, בקרבת קו רכבת.
דרישות:
-השכלה אקדמאית - יתרון
-נסיון בעבודת בק אופיס ואדמיניסטרציה
-ניסיון בשירות לקוחות עסקיים - יתרון משמעותי
-יכולות ורבליות ברמת התנסחות בכתוב
-תוכנות מחשב: office כולל אקסל ברמה גבוהה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB1274
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

עוזר/ת מנכ"ל

עוזר/ת מנכ"ל

חיבורים

09/05/2025

תיאור תפקיד:
לחברה תעשייתית צפונית דרוש/ה עוזר/ת מנכ"ל
יד ימינו של המנכ"ל ומסייע/ת בניהול שוטף של משימותיו, בתיאום בין מחלקות, בהובלת פרויקטים אסטרטגיים, ובביצוע מעקב אחר יישום החלטות הנהלה.
1 .תמיכה אדמיניסטרטיבית וניהול משרד המנכ"ל
o ניהול יומן פגישות ותיאום לו"ז עבור המנכ"ל.
o הכנת חומרים לפגישות הנהלה, כולל מצגות, סיכומים וניתוחי נתונים .
o טיפול בהתכתבויות רלוונטיות (מיילים, דוחות, מסמכים רשמיים).
2 .ריכוז ומעקב אחר משימות הנהלה
o תיעוד ישיבות הנהלה והפצת סיכומי דיון ופעולות נדרשות.
o מעקב אחר ביצוע משימות שהוגדרו למנהלים השונים ועדכון המנכ"ל בהתקדמות.
o תיאום בין מחלקות לטובת קידום פרויקטים אסטרטגיים של החברה.
3 .תפעול ולוגיסטיקה
o תיאום נסיעות, כנסים ואירועים עסקיים עבור המנכ"ל.
o אחריות על סידורי אירוח למבקרים חשובים.
דרישות:
לפחות 5-3 שנים בתפקיד דומה, רצוי בארגון תעשייתי או טכנולוגי.
תואר ראשון רלוונטי (מנהל עסקים, משפטים, הנדסה תעשייה וניהול, או תחום דומה) – יתרון.
יכולת ארגון וניהול משימות בריבוי ממשקים.
שליטה מלאה ביישומי אופיס.(PowerPoint, Excel, Outlook)
כישורי תקשורת וניסוח ברמה גבוהה בעברית ואנגלית.
דיסקרטיות, אמינות ויחסי אנוש מצוינים.
יכולת עבודה עצמאית ועמידה בלחצים.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-2561
אזור: צפון - גליל, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

עוזר/ת למנהלת מחשוב ארגון ציבורי מרכז תל אביב

עוזר/ת למנהלת מחשוב ארגון ציבורי מרכז תל אביב

דיסקל תשתיות ומערכות מידע בע"מ

09/05/2025

תיאור תפקיד:
לארגון ציבורי במרכז תל אביב
דרוש/ה עוזר/ת מנהלת מחשוב
דרישות:
אנגלית ברמה גבוהה
ניסיון בבק אופיס
תפעול
אקסל ברמה טובה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00165
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!