חיפוש
לחיפוש משרות

איזור אישי

דרושים לפי תחומים

דרושים לפי אזור

דרושים לפי מילות מפתח

דרושים לפי חברות

משרות בלעדיות

דרושים ללא קובץ קו"ח

כניסה לסוכן המשרות

הרשמה לסוכן המשרות

משרות חמות

חברות מגייסות

AC נכסים סנטר נכסים פינגווין Softwave

11 - 1 מתוך 11

דרושים בתחום תקציב ובקרה

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
 
חברה דסקרטית

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן

תיאור:

מנהלי/מרכזי ביקורת דוחות כספיים
משרה מלאה – תל אביב ו/או חיפה
תנאי העסקה משופרים
משרד רואי חשבון מגייס מנהלים/מרכזים, למחלקת ביקורת דוחות כספיים.
העבודה בצוותי ביקורת חיצונית וכוללת חשיפה ללקוחות ציבוריים וממשלתיים גדולים.

למתאימים קיימת אפשרות התפתחות וקידום מקצועי.


דרישות:

המשרה מיועדת לרו"ח עם ניסיון תעסוקתי של 4-3 שנים במשרד רואי חשבון.
נדרש ניסיון מוכח בביקורת דוחות כספיים של חברות ציבוריות.
אנגלית ברמה ממוצעת ומעלה.



מיקום המשרה:

מרכז, צפון, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00025
 
 
מגדל חברה לביטוח - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

מגדל, חברת הביטוח המובילה בישראל, מגייסת כלכלן/ית בקרה תקציבית.
במסגרת התפקיד:
סיוע בהתחשבנות בגין מבצעי הסוכנים
סיוע בבנייה וניהול תקציבים.
ביצוע ניתוחים כלכליים ע"פ תוכניות עבודה.
ביצוע בקרות ע"פ תוכנית עבודה

דרישות:

תואר ראשון בכלכלה - חובה
ניסיון מוכח באקסל - חובה
ניסיון קודם של לפחות שנה ככלכלן/ית – חובה
אסרטיביות ואחריות.
בעל/ת כושר ניהול פרויקט ויכולת עבודה עצמאית.
**מגדל‎ ‎מעודדת‎ ‎העסקת‎ ‎אנשים‎ ‎עם‎ ‎מוגבלויות‎ ‎ומנגישה‎ ‎את‎ ‎סביבת‎ ‎העבודה‎ ‎לצרכיהם.

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

131716
 
 
חברה דסקרטית - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן

תיאור:

1. בניית תקציב, בקרה ומעקב על הוצאות והשקעות
2. הכנת דיווחים חודשיים
3. ניתוחים כלכליים ובדיקות כדאיות
4. פיתוח דוחות וכלי בקרה לצורך ניתוח וקבלת החלטות
5. הכנת ניתוחי רווחיות והסקת מסקנות
6. ליווי אנשי מכירות בהיבטים כלכליים
7. יוזמה וניהול של מהלכים לחסכונות

דרישות:

1. תואר ראשון בכלכלה, יתרון לתואר שני
2. ניסיון של 2-5 שנים ככלכלן
3. בעל/ת רקע במדידת ביצועים בחברה קמעונאית.
4. בעל/ת יכולת אנליטית גבוהה, ירידה לפרטים ויכולת הבנת תהליכים
5. מוטיבציה גבוהה ונכונות לעבודה מאומצת
6. אסרטיביות, דיוק ויסודיות, יעילות, יוזמה וחריצות 
7. יחסי אנוש מצוינים ויכולת עבודה בצוות
8.יכולת עמידה בלוחות זמנים
9. אקסל ברמה גבוהה
10. אנגלית ברמה גבוהה

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00018
 
 
גולדמן מיון והשמה - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לתפקיד כלכלן/ית מתחיל/ה בארגון יציב עם אוריינטציה לעולם הרפואה דרוש/ה
בוגר/ת תואר עם מוטיבציה רבה ורצון לצבור ניסיון משמעותי בחברה גדולה ועתירת ממשקים. התפקיד כולל-ביצוע בקרה כלכלית שוטפת, הפקת אישורים אודות פרטי
תקציב, מעקב אחר מכירות והכנת דוחות לדרג ההנהלה, עבודה מול ספקים בתחום,
השתתפות בהכנת התקציב השנתי ועוד.
למעוניינים בתפקיד דינאמי, במרחב המאפשר צמיחה ולמידה תוך סביבת רוויית עניין ועבודת צוות באווירה מניעה ומקדמת.

דרישות:

*תואר ראשון בכלכלה/מנהל עסקים/סטטיסטיקה-חובה.
*שנה-שנתיים ניסיון ככלכלן/ית-חובה.
*שליטה ביישומי אופיס ובפרט באקסל-חובה.
*יחסי אנוש טובים, יכולת עבודה עצמאית, כושר ניתוח.
*חריצות, כושר לימוד ותפיסה מהירה, אחריות אישית.
**המשרה פונה לנשים וגברים כאחד**

מיקום המשרה:

ירושלים

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

Y-KRF
 
 
לין ביכלר משאבי אנוש - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: לין ביכלר משאבי אנוש

תיאור:

Order admin – אחראי הזמנות ובקרה תקציבית באגף תפעול
האחריות כוללת: הכנסת ההזמנות, ליווי התהליך, אחריות ועמידה בלוחות זמנים. ניהול תקציבי פרויקטים ברמה מפורטת בכניסת הפרויקט למערכת - בדיקת תחזיות לרווחיות הפרויקטים, ביצוע מעקב אחר שינויים מתקציב וניתוחם כגורם מבקר ומתריע, לפני הזנה למערכת ה SAP, תפעול פרוייקטים, עבודה מול ממשקים רבים
משרה מלאה ימים א-ה
** נא לציין ציפיות שכר ** קליטה לחברה מובילה מהיום הראשון עם תנאים מובילים (ביטוחים, סיבוס ועוד)

דרישות:

• תואר ראשון בכלכלה \תעשיה וניהול \מנהל עסקים -יתרון משמעותי!
• ידע SAP במודלי ניהול תקציב – יתרון משמעותי
• ניסיון קודם בבקרה תקציבית בחברה פרוייקטלית - חובה.
• ניסיון באקסל ברמה של נוסחאות, PIVOT , VLOOKUP וכדומה -חובה
• אנגלית ברמה גבוהה- עבודה יומית באנגלית .
• רצינות, אחריות, סדר,עבודת צוות, ראש גדול ומוטיבציה.

מיקום המשרה:

שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

31628
 
 
בנק דיסקונט בע"מ

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

- ניהול והובלת תחום פעילות הכספים/ מערך החשבונאות/ הדיווח והביקורת ותהליכים עסקיים של הארגון. תחומי האחריות כוללים בין היתר חשבות/ כספים ורכש. אחריות לייזום תכנון, פיתוח, הטמעה והובלת פעילויות שבתחום האחריות המקצועית, תוך הנעת צוות עובדים והתווית מדיניות ותוכנית עבודה
- אחריות לבנייה וניהול תקציבי הטכנולוגיה של הבנק, הובלה של התכנון השנתי ובניית תוכנית העבודה, ניהול ממשקים מול יחידות
שונות בבנק , ניהול רכש, ניהול תקציב כ"א, בקרת פרויקטים ובקרת תכנון מול ביצוע לתוכניות העבודה, התקציב ועוד. ביצוע ניתוחים אנליטיים ואחרים, דיווחים שוטפים ואד- הוקים והצגת מצגות בפני גורמים בכירים בחטיבה ובבנק.
- התווית תוכניות עבודה והצבת יעדים צותיים ואישיים לכפיפים
- ניהול צוות עובדים ישיר וניהול מקצועי מטריציוני של עובדים המדווחים ניהולית לגורמים אחרים בארגון
- ניהול רוחבי בנושאי דוחות כספיים, מערך תשלומים, בקרות, בניית תחזיות ותקציבים, שכר וחשבות שכר, ניתוחים חשבוניים ואנליטיים וכן ליווי וייעוץ החשבות, ביחידות העסקיות ובכלל יחידות הבנק

דרישות:

- תואר ראשון בתחום פיננסי
- ניסיון מקצועי רב שנים כתקציבאי/ת, מנהל/ת יחידת תקציב
- ניסיון בניהול תקציב בגוף טכנולוגי
- הבנה עמוקה של חלוקה חשבונאית להוצאת/ השקעות טכנולוגיות
- ניסיון מוכח ב"רכש טכנולוגי", קידום הסכמי ELA עם גופי טכנולוגיה מובילים בארץ כגון IBM, MS, Oracle ועוד ניסיון בניהול צוות עובדים

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00343
 
 
חברה דסקרטית

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן

תיאור:

משרה התחלתית בתחום!
*אחריות על דיווח כספי, תכנון תקציב שנתי ובקרה על הביצועים בפועל ברמה רבעונית, מתן תחזיות, השלכות פיננסיות ובניות
תכניות עסקיות
*ביצוע ניתוחים והכנת המלצות ודו"חות כספיים לתמיכה בניהול העסקי
*מתן קווים מנחים וייעוץ בנושאים חשבונאיים ולגבי תחזיות והשלכות פיננסיות למגמות/ תכניות עסקיות
*ביצוע ניתוחי תקצוב וחיזוי כוללים וניתוחים נוספים לצד מתן פרשנות רלוונטית לגורמים משתנים
*הבטחת הלימה של בקרות/ רווח והפסד ומאזנים. ניהול צרכי הבקרות שמתווה הארגון ע"י הבטחת בקרה נאותה, דיווחי סיכונים
וניתוח תהליכים
*אחריות לדיווחים שוטפים ודיווחי אד-הוק, לסקירות עסקיות וכן להכנת מצגות מפתח ועבודה על פרויקטים מיוחדים בהתאם לצורך
*במסגרת האחריות על בקרת מוצר תחת עיסוק זה- אחריות גם לתמחור וקשר עם גורמים עסקיים ועם תחומי תשתיות לטובתץ פתרון בעיות
*בקרה תקציבית שוטפת הכוללת ניהול והובלת פעילות התקציב (אחריות על הטיפול בדרישות והזמנות רכש, חשבונות, בקרות
תקציביות, בנייה ותחזוקת קבצי בקרה פיננסיים

דרישות:

*תואר ראשון בכלכלה/ חשבונאות
*EXCEL ברמה גבוהה מאוד.

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00304
 
 
גולדמן מיון והשמה

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לגוף ציבורי בירושלים דרוש/ה מנהל/ת תחום פרויקטים עסקיים
אחריות לניהול כספי של פרויקטים עסקיים בחברה, ניהול לקוחות, מעורבות באפיון מערכות תומכות, בקרה ודוחות שוטפים.
* אחריות לניהול ותפעול שוטף של פרויקטים עסקיים בחברה, לרבות ניהול כספי של הפרויקטים, ניהול הכנסות, תשלומים וסליקה.
* אחריות לניהול תהליך ההתקשרות מול לקוחות, טיפול בחוזים, התקשרויות ומערך הגביה.
* אפיון מערכות טכניות וביצוע בקרה שוטפת
* הכנת דיווחים כספיים שונים וניהול צוות מקצועי
* הכנה והטמעת נהלי עבודה
* דיווח וכפיפות לסמנכ"ל כספים

דרישות:

* תואר ראשון בכלכלה/חשבונאות/ מינהל עסקים או בכל תחום אחר המתאים לדרישות התפקיד – חובה.
   תואר שני / הנדסאי /מהנדס– יתרון
* 5 שנות ניסיון בניהול - חובה
* 3 שנות ניסיון בניהול עובדים מקצועיים בכפיפות ישירה- חובה
* שליטה בתוכנת אקסל ברמה גבוה - חובה
* ניסיון בעבודה במגזר הציבורי – יתרון
* אוריינטציה גבוהה לתחום הכספים וניסיון בהתוויה ובכתיבת נהלי עבודה
* חשיבה מערכתית, יוזמה, יכולות ניהול וראיה רחבה.
* יכולת מוכחת בעבודת צוות, יכולות בין אישיות גבוהות
**המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד **

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

T-BUSI
 
 
pepperi

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: HR Representative

תיאור:

לקבוצת הייטק ברעננה בעלת פעילות בינלאומית (כ- 70 עובדים) דרוש חשב/ת מתחיל לתקופה זמנית של 7-9 חודשים.
תכולת התפקיד:
  • דיווחים שוטפים קבועים לגורמים שונים בחברה ומחוצה לה על הפעילות הכספית השוטפת של החברה.
  • ניהול תזרים מזומנים שוטף ודוחות תקציב.
  • עריכת דוחות כספיים תקופתיים ודיווחי מס, בארץ ובארה"ב, תוך עבודה שוטפת מול רואי החשבון ומנהלי החשבונות.
  • חישובי עמלות מכירה חודשיים למערך המכירות ושותפים עסקיים של החברה.
  • מתן מענה ותמיכה חשבונאית שוטפת לפעילות החברה בארצות הברית.
  • ריכוז נתונים שוטפים למערכת השכר.
  • אחריות על מחלקת הנהלת החשבונות וגבייה וביצוע בקרות.
  • דיווח לסמנכל כספים

דרישות:

  • רואה/ת חשבון מוסמך, בעל ניסיון מה- big 4.
  • ניסיון עבודה בחברה – ייתרון.
  • ניסיון בעבודה עם פריוריטי – יתרון.
  • שליטה מוחלטת באקסל.
  • נדרשת אנגלית ברמה גבוהה מאד.

מיקום המשרה:

דרום, מרכז, שרון, אילת

סוג משרה:

משרה מלאה, משרה זמנית

קוד משרה:

JB-00025
 
 
אוניברסיטת בן גוריון בנגב

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

דרוש/ה
תומכ/ת מנהלי/ת לחוקרים
סגן נשיא ודיקן למו"פ
תיאור תפקיד:
א. תמיכה מנהלית כוללת במספר חוקרים. טיפול בכלל הפעולות והנושאים המנהליים הנדרשים לביצוע המחקר, בתאום עם יחידות מטה האוניברסיטה לרבות: הרשות למו"פ, אגף הכספים ואגף משאבי אנוש.
ב. ניהול סעיפי המחקר והקרנות של החוקרים: ייעוץ ומעקב אחר ניצול תקציבי המחקר ודיווח על ניצולו.
ג. טיפול בנסיעת החוקרים להשתלמויות ולכנסים: הגשת בקשה לנסיעה לכנס, טיפול בתשלום דמי רישום לכנס, כרטיסי טיסה, לינה, אש"ל וכו'.
ד. מתן סיוע מנהלי לתלמידי המחקר של החוקרים וטיפול בסטודנטים בינ"ל – ויזות, ביטוחי בריאות, מעונות עם היחידה לקשרים אקדמיים בינלאומיים.
ה. הוצאת דרישות רכש ומעקב אחר הוצאת ההזמנות בתאום מחלקת הרכש והספקה באגף הכספים.
ו. הזרמה ומעקב אחר הוצאת הוראות תשלום, העברות פנימיות, הזמנת שירותים פנימיים, תשלומים עבור שירותי מעבדה, נסיעות ואש"ל ומעקב אחר ביצוען.
ז. הזרמת מנויים להעסקת עובדים ומלגות לסטודנטים ע"ח תקציבי החוקרים, בתאום עם אגף משאבי אנוש ומזכירויות פקולטות.
ח. סיוע מנהלי בארגון כנסים ומפגשים בתחומי פעילות החוקרים בארץ ובחו"ל, כולל טיפול באורחים- תשלומים לאורחים, הזנת לינה, הסעות וכו'.
ט. קבלת הנחיות מהחוקרים ועדכונם בכל הנעשה בסעיפי הקרנות והמחקרים המנוהלים על ידם.
י. מתן סיוע וגיבוי לצוות תומכי מנהלה למחקר, בהתאם לצורך.
יא. ביצוע מטלות בהתאם להנחיות הממונה.
יב. כפיפות: סגן הנשיא ודיקן למו"פ.

דרישות:

דרישות תפקיד:
א. תואר אקדמי - רצוי בכלכלה, מנע"ס, ניהול.
ב. ניסיון בעבודה בנושאים רלוונטיים.
ג. ניסיון בעבודה עם מערכות כספים.
ד. שליטה בשפה האנגלית ברמה טובה מאוד.
היקף: 100%

מיקום המשרה:

דרום

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00284
 
 
Memad3 - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

חברה מובילה בתחומה בכפר סבא, מחפשת אחראי/ת כספים להשתלבות בחטיבת הכספים. התפקיד כולל:
בקרה על אשראי ואובליגו לקוחות
בקרת גביה
גזברות - תזרים ובקרות בנקים, הכנת תזרימי מזומנים
בקרות ריביות/עמלות
שכר עד 13K

דרישות:

כלכלן/ית /מנהח"ש
ניסיון בעבודה מול בנקים
ניסיון בעבודה מול חברות ביטוח אשראי
פריוריטי – יתרון
אקסל – שליטה באקסל ברמה גבוהה

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-14616
 
חיפוש עובדים Jobnet דרושים - חיפוש עבודה גיוס עובדים לימודי מקצוע קורות חיים הצהרת נגישות
Facebook Linkedin