תיאור תפקיד:
מעקב ובקרה אחר תקציב האגף במערכת SAP טיפול שוטף בחשבוניות האגף התנהלות מול ספקים רלוונטים בארגון
דרישות:
היכרות עם מערכת SAP ניסיון עם Excel קורס הנהלת חשבונות - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
RL24706
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה ציבורית וגלובלית מובילה המפתחת ומספקת פתרונות מתקדמים בתחומי הביטחון, תשתיות ותקשורת דרוש/ה כלכלן/ית מנוסה. אנו מחפשים כלכלן/ית מוכשר/ת ובעל/ת מוטיבציה להצטרף לצוות הכלכלי שלנו. המועמד/ת האידיאלי/ת יהיה/תהיה בעל/ת ידע וניסיון בתחום הכלכלה. תפקיד זה מציע הזדמנות מצוינת לכלכלן/ית להתפתח ולהרחיב את מיומנויותיו/ה. אחריות עיקרית:
- בניית תחזיות ותקציב שנתי לפרויקטי החברה. - אחריות על מעקב שוטף של תקציב מול ביצוע. - שליטה וניהול תקציב הפרויקט יחד עם מנהל הפרויקט תוך הצגת הנתונים לרמות הממונות. - הובלת פרויקטים ותהליכים כלכליים במערכת ה-ERP, כולל פיתוח כלים ודו"חות מעקב. - ניהול תהליכי אינטגרציה וממשקים בין פלטפורמת התקציב למערכות ה-ERP/HR.
דרישות:
- תואר ראשון בכלכלה / חשבונאות / מנהל עסקים - חובה. - ניסיון בבניית תקציב ובקרה. - ידע וניסיון בעבודה במערכת פריוריטי- יתרון. - אקסל - שליטה מלאה. - הכרת התחום החשבונאי – יתרון משמעותי. - בעל/ת יכולת למידה עצמית גבוהה. - בעל/ת יכולות אנליטיות גבוהות, כושר איסוף מידע, ניתוח נתונים ובקרה. - אסרטיביות, ראש גדול ויסודיות.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
1140
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
אנחנו מחפשים איש/ת back office מבריק/ה ומלא/ת מוטיבציה להצטרף לצוות שלנו בעולמות מערכות המידע! אם אתם אוהבים/ות סדר, ארגון, ובקרה, ויש לכם ניסיון מוכח בבאק אפיס לתכלול ותפעול פרויקטים טכנולוגיים – מקומכם איתנו. במסגרת התפקיד:בקרה, תכלול ומעקב אחר פרויקטים מורכבים במערכות מידע. בקרה תקציבית צמודה של פרויקטים, כולל ניתוח והצגת נתונים. הפקת דוחות בקרה ומעקב שוטפים להנהלה. טיפול שוטף בלקוחות קיימים וחדשים, תוך מתן שירות מקצועי ויעיל. ניהול חוזים, הצעות מחיר והזמנות רכש מול לקוחות. עבודה מול ממשקים רבים בארגון ומחוצה לו (פיתוח, שיווק, מכירות ועוד).
דרישות:
תואר ראשון -חובה תפקיד דומה Back office - יתרון משמעותי יכולת אנליטית גבוהה ויכולת לנתח נתונים מורכבים. שליטה מלאה ביישומי אופיס (Excel, PowerPoint, Word) – חובה! סדר וארגון ברמה גבוהה עם הקפדה על פרטים. יכולת הנעת תהליכים ועבודה עצמאית. אנגלית ברמה טובה (קריאה, כתיבה ודיבור) זמינות למשרה מלאה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
21072025
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
אילת - אילת והערבה
|