חיפוש
לחיפוש משרות

איזור אישי

דרושים לפי תחומים

דרושים לפי אזור

דרושים לפי מילות מפתח

דרושים לפי חברות

משרות בלעדיות

דרושים ללא קובץ קו"ח

כניסה לסוכן המשרות

הרשמה לסוכן המשרות

משרות אליהן פנית

משרות מסומנות

משרות חמות

חברות מגייסות

סנטר נכסים AC נכסים next work RAMOT

30 - 1 מתוך 36

דרושים בתחום תמיכה טכנית

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
 
Gtech

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

דרוש/ה ר"צ לניהול צוות מרכז הבקרה והתמיכה בארגון מוכר, כולל ניהול תומכי HELP DESK וטכנאים
התפקיד כולל טיפול במשימות השוטפות וקביעת סדרי עדיפויות לצוות.
הובלה של פרויקטים תוך עמידה בלוחות זמנים מוגדרים מראש.
ניהול הקשר מול ספקים, מתן מענה ללקוחות, זיהוי תקלות ומתן פתרונות טכניים, מקצועיים ויצירתיים בתחום המחשוב.

דרישות:

· יכולת בהנעה והובלה של צוות. ניסיון קודם בניהול צוות – חובה
· ניסיון מעשי בתמיכה טכנית אפליקטיבית ותמיכה בסביבת Microsoft – חובה
· ידע וניסיון ב- Active Directory
· ניסיון טכני בתקשורת נתונים/בקרה/טלפוניה
· ידע מעמיק ברמת מערכות הפעלה, תחנות עבודה ושרתים
· יכולת ניהול זמנים וראיה מערכתית.
· יחסי אנוש טובים

מיקום המשרה:

דרום, מרכז, צפון, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-01118
 
 
טריפל סי

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: הדס

תיאור:

לחברת טריפל סי, אשר מספקת שירותי תקשורת ומחשוב ענן, דרוש/ה איש/ת תמיכת תקשורת עסקית
למתן פתרונות ותמיכה גבוהה ללקוחות החברה.
העבודה כוללת:
הגדרה, ניהול ואיתור תקלות בציודי תקשורת עסקיים, תמיכה בתקלות תשתית בסביבת הענן
ועבודה שוטפת מול צוות ההנדסה של החברה.

דרישות:

ידע ברשתות תקשורת IP (חובה)
ידע מוכח בהגדרה וטיפול בציודי תקשורת של CISCO או JUNIPER (חובה)
ידע בסיסי בהגדרה וטיפול בFIREWALLS/FORTINET- יתרון
ידע במערכות הפעלה WINDOWS LINUX (יתרון)
הכרות עם שירותי VOIP (יתרון)

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00029
 
 
ג'ובנפיט בע"מ - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברת הייטק מולטידספלינרית, המתמחה בפיתוח מכונות דפוס דיגיטליות, דרוש/ה מהנדס/ת תמיכת תוכנה - TIER 3 SUPPORT

דרישות:

ניסיון קודם בתמיכת תוכנה, TIER 3 - חובה.
הכרות / ניסיון קודם בעבודה בתחום הדפוס הדיגיטלי- יתרון משמעותי
ניסיון חזק בעבודה בסביבת WIN .
רקע בתקשורת- חובה.
REST API - יתרון משמעותי.
יכולת לפתרון בעיות -חובה.
תקשורתיות גבוהה, יחסי אנוש מצויינים- חובה.
אנגלית גבוהה מאוד- חובה.
התפקיד כולל טיסות לחו'ל ללקוחות (כ 30% חו'ל) המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

2536
 
 
חברה דסקרטית

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

* תמיכה במשתמשים בתקלות העולות מהשטח.
* פתרון תקלות מקצה לקצה כולל הפעלת תכניתנים וגורמים חיצוניים נוספים.
*קשר רציף עם משתמשים וביצוע הדרכות קצרות וממוקדות.
* מענה לקריאות ממשתמשים ותיעודן במערכת הקריאות

דרישות:

* ניסיון בתמיכת משתמשים בסביבת פיתוח (תמיכה בתקלות CRM , Billing וממשקים).
* ניסיון ומיומנות גבוהה בפתרון תקלות.
* יכולת ניתוח נתונים ותהליכים מורכבים והפקת תובנות.
* יכולת תעדוף משימות.
* בעל ראיה מערכתית ויכולת עבודה עצמאית
* יכולת עבודה תחת לחץ וביצוע מספר משימות במקביל.
* נסיון עם DB, SQL-יתרון
* היכרות עם XML- יתרון.

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

1729
 
 
NCR

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

NCR is the #1 POS software provider for Food, non-Food, Convenient Stores and Petrol Stations Retailer worldwide. We design, develop and deliver software solutions that run the Retail world. Our customers enjoy a full omnichannel digital solution which enables them to run their business day-in day out. 
Our Retail Innovation and Development center, based in Ra’anana, Israel is looking for a Technical Expert who will work with retailers across multiple industries (Grocery, Convenience, and Specialty) to implement interfaces from Point of Sale Terminals and Host applications to our Loyalty applications, integrate solutions between different NCR products for customer solution, create and manage NCR configuration in the client environment per customer requirements, and will consult with the Retailer teams to understand different ways to implement required functionality.

דרישות:

3 years of experience of a technical role in a global technological company.
Excellent customer service, communication and listening skills.
The ability to work well within a team based over multiple sites.
Knowledge in MS technologies – Windows server operating systems, SQL server up to 2016 MS Office.
Very good English skills (Speaking and Writing).
Familiar with the software development lifecycle.
Familiar with Networking and an ability to diagnose network issues.
Networking (tcp/ip, http, https, firewalls), troubleshooting and diagnostics.
Experience in SaaS or Hosted application environments including system monitoring.
Web technologies (HTML, XML, IIS, Apache, Java script, .Net).

מיקום המשרה:

מרכז, צפון, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00071
 
 
MatchPoint IT

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

דרוש/ה טכנאי/ת PC לחברה פיננסית גדולה באיזור תל אביב!

דרישות:


מענה טלפוני לעובדים, פתרון תקלות בהשתלטות מרחוק או במשרד העובד, תמיכה מהבית לעובדים, מציאת פתרונות באינטרנט.
קבלת קהל פרונטלי, התקנות מחשבים, העברות עמדה , כתיבת הוראות עבודה.

השכלה:
טכנאי PC ורשתות

ניסיון:
ניסיון קודם במענה טלפוני- יתרון
ניסיון במתן שירות למשתמשי קצה
היכרות עם מערכת ניהול קריאות- יתרון
ניסיון בארגון פיננסי- יתרון
ידע במערכות הפעלה ואופיס

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00021
 
 
PeopleCom Solutions LTD

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברת תוכנה מובילה בתחום המובייל דרוש /ה נציג/ה תמיכה אפליקטיבית ללקוחות החברה.
התפקיד כולל תמיכה במערכת SAP ERP, CRM, מענה טלפוני ללקוחות החברה, מתן תמיכה והדרכה בשיחה טלפונית ולעיתים השתלטות מרחוק, איפיון התקלות ועבודה מול צוותי המומחים בארגון.
העבודה במשרה מלאה במשרדי החברה באזה"ת פולג, נתניה (ליד איקאה ותחנת הרכבת(

דרישות:

-מינ' שנתיים ניסיון בתמיכה אפליקטיבית, תמיכה במערכת CRM/ERP/SAP – חובה
- ידע וניסיון ב- SQL – יתרון משמעותי
- ידע / רקע בתוכנות פיננסיות (חשבשבת, פריוריטי, סאפ ביזנס וואן וכד') - יתרון משמעותי
- זריזות וחריצות לצד סבלנות רבה, אדיבות ושירותיות
- יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות, סקרנות ויכולת לימוד עצמי גבוהה

מיקום המשרה:

שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

8790
 
 
אופיסקור בע"מ

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

אופיסקור הינה חברת תכנה מפתח תקווה המפתחת ומשווקת שירות תכנה בענן לניהול אנשי שטח בעזרת אפליקציה סלולארית.
אנו מחפשים איש/אשת תמיכה ושירות לקוחות עם נסיון בהטמעת פתרונות תכנה עסקיים.
העבודה בצוות בכפיפות למנהלת שירות וכוללת אינטרקציה רבה עם לקוחות בארץ ובחול.
העבודה מבוססת על גישה שירותית, הבנת צרכי ובעיות לקוח, מקצועיות ומתן פתרונות, סיוע לבדיקות והדרכות ומעקב התקדמות הטמעה של המוצר אצל לקוחות עסקיים.  

דרישות:

· ניסיון בניהול תיקי לקוחות ועבודה יומ-יומית עם לקוחות עסקיים
· ניסיון מוכח במתן שירות ותמיכה לאפליקציות אינטרנט עסקיות
- הבנה טכנית, יכולת קריאת לוגים, הכרות עם ממשקי תכנה
· מקצועיות וחריצות ברמה גבוהה. השתלבות ועבודת צוות.
· כושר ביטוי מצוין בכתב ובע"פ באנגלית ובעברית
· ידע וניסיון ביישומים עסקיים בתכנות ERP, CRM, ניהול קריאות וכדומה..
· שפות נוספות - יתרון

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה, משרה חלקית

קוד משרה:

JB-00013
 
 
אביבית דבוש גיוס והשמה - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

    Native / Fluent English is mandatory.
    Experience interacting with customers (customer service oriented).
    Previous experience of managing a similar team.
    Ability to manage incidents and work under pressure.
    Excellent debugging and technical skills: Log Analysis, Troubleshooting of Bug Reports & Database Query, SQL.
    ******
    Customer Support Team Leader -

      At least 2 years of experience leading a Customer Support/Success team from a B2B company.
      At least 4 years of experience in a Customer Support role.
      Working knowledge of customer service software, databases and tools (such as Salesforce, Zendesk, Jira).
      Experience working with Linux
      Programming/debugging skills.
      Excellent English.
      Strong client-facing and communication skills.
      Advanced troubleshooting and multi-tasking skills.
      Experience providing technical support for a multidisciplinary product – Advantage
      Previous experience building a Support team from scratch – Advantage.
      Experience with Docker, MongoDB, cameras, algorithms – Advantage.

דרישות:

Escalation Engineer
    More than 2 years’ experience as software developer, coding in java / C++, Linux
    Previous experience in technical support, QA, customer facing position – an advantage
    Excellent troubleshooting skills
    Excellent verbal and written communication skills (including technical writing)
    Ability to communicate effectively, responsibly and respectfully with customers

*******
    At least 3 years’ experience as an escalation Engineer with customer facing experience- a must!
    Solid knowledge and experience in storage (NFS, NAS) / Cloud (AWS and Azure)/ Networking environments
    Experience with SMB protocol (SAMBA is an advantage)
    Solid understanding of Windows, Linux and Mac OS (a CCNA certificate in hand- an advantage)
    Experience with software testing, scripts and running SQL queries for debugging (Postgres- an advantage)
    Excellent English level, both speaking and writing

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00302
 
 
ריל קומרס בע''מ

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

מחפש/ת את דריסת הרגל הראשונה שלך בחברת הייטק?
חברת ActiveTrail, חברה בינלאומית המפתחת Email Marketing Automation platform מחפשת תומכ/ת טכני/ת לתפקיד מאתגר, הכולל הכרות עם פלטפורמה מתקדמת לשיווק דיגיטלי, מתן שרות אישי ללקוחות החברה( בארץ ובחו"ל) תוך טיפול בתקלות טכניות מורכבות.

דרישות:

אנגלית ברמה גבוהה מאוד -חובה (דיבור, קריאה וכתיבה)
נסיון כלשהו כנציג/ת תמיכה/שירות /מכירות - חובה
שנת ניסיון בתמיכה טכנית- יתרון משמעותי
שליטה באינטרנט ואוריינטציה טכנית גבוהה והיכרות עם עולם ה- Social- יתרון משמעותי
ניסיון בעבודה עם HTML, CSS- יתרון 
סביבת עבודה צעירה, משפחתית וכיפית.
החברה ממוקמת בת"א.

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה, לפי שעות

קוד משרה:

JB-00193
 
 
קווליטסט - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לפרויקט תמיכה בתחום בפיתוח מוצר תקשורת בפתח תקווה, דרוש/ה מהנדס/ת, הנדסאי/ת תוכנה.
התפקיד כולל: פיתוח סקריפטים (PYTHON,PERL), מתן תמיכה להנדסאים.
משרה מלאה, ימים א'-ה' לטווח ארוך בפתח תקווה.

דרישות:

- הנדסאי\מהנדס תוכנה חובה!
- ידע בכתיבת בקוד (לא חייב לדעת PYTHON יתרון משמעותי)
-תודעת שירות גבוהה.
- יתרון משמעותי לפרויקט במסגרת הלימודים
נכונות למשרה מלאה בהתאם לדרישות התפקיד, נכונות לטווח ארוך.
תנאים מצוינים למתאימים!

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00522
 
 
Go For It

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

A high tech company in Herzliya that serve the top Security and Intelligence Agencies in the world with Web Intelligence solutions is looking for Customer Support – Tier 1.
You will be in f2f interactions with end users in order to achieve their full satisfaction with 3i-MINDs product and will be provide first level on site contact and convey resolutions to customer issues.

דרישות:

· Superior customer service and communication skills
· 2-3 years of experience in a customer-facing role, giving tech support
· Top security clearance (“Kehilia”)
· Knowledge in Linux

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00361
 
 
לוג-און

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

גוף ביטחוני מחפש מדריך/ה / מטמיע/ה שיהיה/תהיה בקיא/ה בהפעלת החומרה והתוכנה הרלוונטית.
התפקיד כולל ביצוע הדרכות למשתמשים, הדרכה ע"ג מערכות ארגוניות ייעודיות חדשות וקיימות.

דרישות:

· ניסיון של שנתיים ומעלה בהדרכה / הטמעה.
· יכולת הדרכה פרונטלית לקבוצות וליחידים.
· היכרות טובה עם יישומי Office.
· יכולת ניתוח תהליכי עבודה.
· יכולת הנעת תהליכים מול גורמי פנים.
· רישיון נהיגה בתוקף – חובה.

מיקום המשרה:

דרום, מרכז, צפון, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה, משמרות

קוד משרה:

JB-01714
 
 
לוג-און - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

גוף ביטחוני מחפש תומך/ת מערכות מידע להצטרפות לצוות שאחראי על תמיכה, תפעול ומעקב אחר תקלות במערכת המחשוב.
בנוסף, התפקיד כולל אחריות על עדכון החברה המתחזקת את המערכת ועדכון צוותי העבודה הרלוונטיים.
התפקיד דורש יחסי אנוש טובים, תודעת שירות גבוהה, יכולת עבודה בצוות ויכולת ביטוי גבוהה.

דרישות:

· ניסיון של שנה לפחות במתן תמיכה בתחום מערכות המחשוב והמידע.
· ניסיון בתחום שירות לקוחות מערכות מידע.
· ניסיון בעבודה בארגונים גדולים.
· היכרות עם מערכות Office.
· היכרות עם Windows 10 / 7.

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-01780
 
 
מרטנס הופמן

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

יש לך ניסיון כ- HELP DESK?
רוצה להתקדם לחברת הייטק בינלאומית?
מקומך איתנו!
המשרה ממוקמת בקו רכבת באזור המרכז.

דרישות:

שנתיים ניסיון בתפקיד Helpdesk בארגון עם למעלה מ-500 משתמשים .
אנגלית ברמה גבוהה.

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

20723
 
 
מרטנס הופמן

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לארגון רפואי גדול בתל אביב דרוש/ה טכנאי/ת מערכות סלולר להשתלבות בצוות במחלקת תקשורת וMOBILE.
התפקיד כולל התקנות חומרה ותוכנה, טיפול בתקלות, ניהול הרשאות, טיפול במערכות סלולר.

דרישות:

שנתיים ניסיון בתמיכת משתמשים פנים ארגוניים.
ניסיון בתפעול ושדרוג מכשירים ניידים ומערכת הפעלה IOS - Android

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

20750
 
 
מרטנס הופמן

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

בעלי נסיון בתמיכה טכנית מהצבא/חברות תקשורת? הגיע הזמן להתקדם!

דרישות:

ארגון רפואי גדול בתל אביב מחפש צעירים/ות בעלי נסיון ראשוני בתחום התמיכה.
הכשרה של שלושה חודשים על חשבון החברה.
עבודה בצוות צעיר, דינמי וחברותי
נסיון בתמיכה טכנית מחברות תקשורת/צבא- רלוונטי
נסיון במוקד טלפוני+הסמכת MCSA/CCNA/CCNP- רלוונטי

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה, משמרות

קוד משרה:

20933
 
 
מרטנס הופמן

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

למרטנס הופמן - Malam Team דרוש/ה תומך/ת SAP לארגון ממשלתי בירושלים.

דרישות:

מעל שנה ניסיון בתמיכת משתמשים
ניסיון במערכות SAP - יתרון
ניסיון במודולים לוגיסטים / משאבי אנוש - יתרון

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

21042
 
 
דיסקל תשתיות ומערכות מידע בע"מ

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: פליקס פלדמן

תיאור:

A leading provider of advanced data security solutions in Caesarea is seeking a Senior Professional Services Engineer to be in charge of tier 3-4 support for Israeli and international customers, including:

Assist tier 1-2 engineers and customers during the installation and configuration of the company’s system.
Help troubleshoot complex tier 3-4 technical problems and provide operational crisis management.
Maintain ongoing relations with customers and partners.
Help defining and improving the deployment and maintenance processes.
Write technical documents for the product.

דרישות:

Experienced in managing and working with Windows environments. High level knowledge of the operating system and its maintenance – must.
Experience and ability to diagnose database problems, write queries and maintain SQL Server and MySQL databases – must.
Experienced working with international customers – must.
Experienced working with the ESX and HV virtualization infrastructure – must.
Proven experience in providing support to enterprise customers of more than 500 employees – must.
High level of oral and written English - must.
Experienced in working with enterprise security software such as firewalls, AV, device control, and sandboxes – advantage.
Experienced in working with Cloud infrastructure (and specifically Azure) - advantage.
Experienced in working with E-mail infrastructure such as E-mail security gateway and server – advantage.
Experienced in writing scripts – advantage.
Experienced in managing and working with Linux environments – advantage.

מיקום המשרה:

מרכז, צפון, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

3505
 
 
דומיין דה נט

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

בואו והצטרפו לצוות של חברת אינטרנט דינמית וצעירה המובילה בתחומה בארץ.
אם השאיפות שלכם הן לעבוד בסביבה ממוחשבת, אם אתם אוהבים לעזור לאנשים כשהם לא מסתדרים עם ביצוע פעולות באינטרנט?
אם אתם חשים סיפוק כשאתם פותרים בעיות תקשורת מחשבים?
מקומכם איתנו!
מיקום המשרה הינו ברמת השרון (כולל הסעות מהרכבת). 

דרישות:

ניסיון ושליטה ביישומי אינטרנט ואופיס - חובה.
היכרות עם אפליקציות אינטרנט - יתרון.
ניסיון צבאי בתפקידים בתחומי מחשוב - יתרון אך לא חובה.
אנגלית ברמה גבוהה.
נדרשת התחייבות לשנה.
כל המשרות מיועדות לנשים וגברים כאחד. רק פונים מתאימים יענו.

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

514
 
 
Xsites

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

Xsites is looking for an IT engineer to join our IT department in Tel Aviv.
As IT engineer you will be responsible for maintaining company IT infrastructure, workstations and support company employees including off shore offices.
What You'll Do
    Maintain company IT infrastructure to ensure business continuity
    Perform computer and software installations on workstations
    Technical support to company employees including offshore offices
    troubleshoot issues to determine the root cause and present suggested work-arounds and solutions.

דרישות:


Who You Are
    At least two years of experience in a similar position in a medium / large organization
    Experience in maintenance of windows servers (Linux advantage)
    Experience with Active Directory, GPO, DNS, DHCP
    Experience with Office 365, VOIP, FW PF-SENSE, Bitdefender AV
    High level of written and spoken English
    Self-learning capabilities
    Ability to work under stress
· High service awareness and excellent human relations

    Team player
    Willingness to work in shifts

מיקום המשרה:

דרום, מרכז, צפון, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00027
 
 
Experis TA1

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

A Cyber-Security SU in Ramat-Gan is looking for a Customer Services Engineer.As an Engineer in the Customer Services team, you will take part in pre-sale, implementation and retention processes with the company’s customers.
The processes include security focused deployments of iSIEM platform, in order to enable successful adoption of it and help and work side by side with the customers to solve their unique problems across a variety of use cases.
You’ll work internally with QA, R&D and product teams to reflect customer needs.
You will simulate attack scenarios at the company lab and customers site in to relevant concrete threats to customers environment.

דרישות:

· 5 Years of hands on experience
· Experience with SIEM platforms or at least with deep and wide knowledge of corporate security tools (such as IPS/IDS, EDR, WAF etc.)
· Strong understanding of routing and switching protocols.
· Strong familiarity with virtualization platforms such as VMware, ESXi, KVM etc.
· Experience in pre-sale and post-sale activities.
· Fluent English (written and verbal).

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-45739
 
 
Extreme Group

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: אריאלה

תיאור:

About us
DBmaestro is a pioneer and a leading Automation and DevOps for database solution provider. Its flagship product, DBmaestro TeamWork, enables Agile development and Continuous Integration and Delivery for the Database

Responsibilities
•Be an expert of DBmaestro’s solutions from the technical aspect
•Provide DBmaestro customers (and potential ones) with technical solutions
•Support our professionals services teams - US and ROW
•Influence the way we support our users and improve it to make sure our customers’ experience is the best possible

דרישות:

•High abilities to jump into existing code (C# - WCF, windows services)
•Knowledge with MS-SQL and PLSQL
•Experience with Jenkins and other DevOps tools - advantage
•2-3 years of proven experience in working in support team
•At least 2 years of experience working with international customers (mainly US)
•Proven experience in managing production issues
•Willing to work non-standard hours
•Native English speaker
•System administration background - advantage

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00272
 
 
אתוסיה

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

manage the day-to-day operations of the company's IT infrastructure
Virtual environment (VMWARE)
Servers and operating systems
Network and security systems
Storage arrays
Enterprise applications
Manages the day-to-day operations of the host computers by monitoring system performance, configuration, maintenance and repair.
Develops new system and application implementation plans and custom scripts
Designs, installs, upgrades, configures, and repairs local and remote systems, infrastructure and network hardware.
Evaluates, tests, and recommends appropriate technology, assists in the preparation of proposals and solutions presentations.
Provides advanced systems administration support across ESX and Windows platforms.
Establishes guidelines and methods for the installation and management of the host computer operating systems, disk arrays, fiber channel switches, tape libraries and other components.
Ensures high availability and acceptable levels of performance of mission critical host computer resources.
Manages the data center and computer host systems including hardware and software.
Stays current with technological developments in systems administration technology.

דרישות:

    Knowledge of the principles, best practices, and techniques used in administering complex infrastructure
    At least 5 years' experience with VMware vSphere environments - MUST
    At least 5 years' experience with MicrosoftS Server
    Good knowledge with Linux based operating systems
    Good knowledge with FortiGate Firewalls
    Good knowledge with Cisco Nexus and Catalyst Switches
    Knowledge of the principles, best practices, and techniques used in administering complex infrastructure.
    Excellent customer service orientation and skills.
    Demonstrative ability to own and manage projects.
    Well organized, attention to detail and excellent documentation abilities
    Skilled at working within a team
    Ability to make correct timely decisions, effectively prioritize and execute tasks in a high-pressure environment
    Out of the box thinking, flexibility and creativity
    At least 5 years' experience with VMware
    At least 5 years' experience with MS Server
    Good knowledge with FortiGate Firewall
    Good knowledge with Cisco Switches

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

113700
 
 
נס טכנולוגיות

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

מעוניין/ת למנף את הקריירה שלך בתחום ה- SAP? זאת ההזדמנות שלך!
ל- NESS דרוש/ה תומך/ת SAP.
התפקיד כולל תמיכה והדרכה טלפונית עבור משתמשי/ות קצה, פתרון תקלות ועוד.
משרה זמנית ל- 5 חודשים, עם אופציה להארכה.
משרה מלאה, בחיפה.

דרישות:

ניסיון/ היכרות עם מערכת ה- SAP - חובה.
ניסיון בתמיכה טלפונית - יתרון.

מיקום המשרה:

צפון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

28777
 
 
קבוצת ריסקו (רוקונט)

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברת ריסקו מובילה גלובלית בתחום מערכות אבטחה אינטגרטיביות דרוש/ה
מהנדס/ת תמיכה טכנית ללקוחות גלובליים

דרישות:

  • הנדסאי/ת תוכנה או אלקטרוניקה, מהנדס/ת תוכנה יתרון
  • 3-5 שנות ניסיון כמהנדס/ת תמיכה טכנית בחברה גלובלית
  • ידע באפליקציות 
  • הכרות עם Windows Server 2008, 2012, 2016
  • ניסיון בעבודה עם מערכות cloud עדיפות ל AZURE
  • ניסיון ב database יתרון לניסיון ב SQL 
  • ניסיון ב netwotking
  • אנגלית ברמה גבוהה
  • נכונות למתן תמיכה בתורנות סופי שבוע ובשעות לא שגרתיות

מיקום המשרה:

דרום, מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00397
 
 
iMDsoft - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

Customer Support Specialist

iMDsoft, a global leader in clinical information systems, is looking for a Customer Support Specialist who is customer focused and technically skilled.

Key Responsibilities
· Provide rapid response and resolution to complex customer incidents
· Reproduce and provide substantive updates to customers regarding reported issues/defects
· Develop solid product and domain expertise
· Contribute to the support knowledgebase
· Demonstrate initiative, agility and follow through on areas of responsibility

דרישות:

Requirements
· 2+ years of experience in software customer support or a similar position
· Problem solving abilities - thinks outside the box with a ‘can do’ attitude
· Proven ability to troubleshoot system and applications flows and provide solutions
· High level of written and verbal communication skills in English
· Excellent communication and interpersonal skills

Advantage:
· German or French speaking – strong advantage
· Experience with WinOS
· Experience with SQL and an understanding of relational database systems
· Knowledge of support processes and procedures
· Experience with CRM tools (MS Dynamics, Salesforce, Jira, etc.)
· Available to work Monday to Friday


Location: Tel-Aviv (Kiryat Atidim)
To apply, send your CV jobs@imd-soft.com with “Customer Support Specialist”

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

288
 
 
חברה דסקרטית

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

A great opportunity to join a growing Start Up!
Paywize is an online payment service provider. We're lockated in Tel Aviv and looking for Technical Support Specialist.

The TechOps Specialist is responsible for the smooth functioning of the payment infrastructure and operational environments that support Paywize’s payment applications. This is done by providing Tier 2 support to various internal functions.

A TechOps Specialist is a full-time position reporting to the CTO.

Main Responsibilities:
● Configuring new clients on various internal systems.
● Assisting in technical integration efforts from potential and existing clients and partners.
● Providing support for internal departments and helping to debug integration issues.
● Troubleshooting and solving of advanced problems that arise in the system.
● Changing settings and configurations according to various needs and requirements from both internal and external parties.
● Analysis and Design Processes on the finance system and related interfaces
● Contributing to the team with development ideas and suggestions regarding implementation of our internal systems.
● Working independently in a dynamic and global environment.

דרישות:

● Knowledge of Web Standard (HTML, CSS, JavaScript).
● Good understanding of the concept of API.
● Good understanding of the concept of HTTP Requests (POST/GET).
● Proficiency in Markup Language (xml, Json).
● Microsoft Office Suite proficient: Outlook (A), Word (A), PowerPoint (A), Excel (A).
● Linguistic Competence: English, Hebrew.
● Good time management and organization skills including the ability to prioritize and triage assignments.
The ideal candidate will be:
● Tech-savvy.
● Fast and independent learner.
● Attentive to details.
● Able to handle pressure and meet deadlines.
● Self-motivated and self-disciplined, able to work independently and with minimal guidance.
● Good team player.

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00360
 
 
Higher - משאבי אנוש, גיוס והשמה

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

אפיון מערכת crm , טיפול בתקלות תחזוקה
איתור וניטור תקלות באתרים, כולל בקרה QA, שיפור חוויית המשתמש.
עבודה מול ספקים וקבלני משנה

דרישות:

רצוי נסיון בתפקיד דומה מעל שנתיים
הבנה וידע בקידום אתרים , בקרה ותפעול
ידע באפיון צרכים תוך תמיכה במשתמשים
ידע טכנולוגי ברמה גבוהה, היכרות עם אנליטיקס וכלים לניתוח ואופטימיזציה של אתרים.
אנגלית ברמה גבוהה/שפת אם - יתרון
חוש וזיקה לעולם טכני
ראיה עסקית, יכולת להובלת פרוייקטים
תנאים טובים למתאימים

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-01206
 
 
NeoGames Systems

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

NeoGames, a world-leading provider of solutions and services for iLottery and iGaming operators, is looking for a Service Operations Team Leader to join our dynamic Technical Operations Group.
The Service-Ops team leader will be responsible for the end-to-end handling of all reported production incidents, building and maintaining a team of technical experts in the company’s product.
Prioritizing daily tasks in order to maintain excellent service to the company’s customers in compliance with SLA requirements.

Responsibilities
· End to end ownership on all production incidents – last tier in the cycle
· Maintain open and frequent communication with the customers
· Manage critical incidents during on and off hours
· Recruit and train Service-Ops engineers
· Prioritize daily incidents and tasks
· Investigate, find root cause, escalate and track bugs to R&D
· Keep up to date with company’s tech development and be a technical focal point for various departments in the company
· Meet agreed SLA levels per customer.
· Interface with various departments in the company including R&D, Product, QA, Projects and more.

דרישות:

· Experience in advanced support position (Tier 3/4) – Must
· Bachelor's technical degree (or similar) – Must
· 24/7 availability for escalations and handling critical production incidents – Must
· Strong understanding of web and web-related technologies – Must
· Strong troubleshooting and investigation skills – Must
· Experience in leading NOC or advanced Support team – Advantage
· Knowledge of ITIL practices – Advantage
· Knowledge of Application lifecycle and CI/CD practices – Advantage
· Experience with centralized logs solutions (SPLUNK, Logz.IO, LogStash, etc.)
· Experience with application monitoring solutions (New Relic, DynaTrace, AppDynamics, etc.)
· Ability to read and understand C/S code (.NET, JS, etc.)
· Ability to read and understand SQL stored procedures
· Service-oriented
· Driven, Motivational , Hands-On and Responsible

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00667
 
חיפוש עובדים Jobnet דרושים - חיפוש עבודה גיוס עובדים לימודי מקצוע קורות חיים הצהרת נגישות
Facebook Google+ Linkedin