דרושים בתחום תמיכה טכנית

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 18 משרות עבודה בתחום תמיכה טכנית

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה תומך/ת טיר 2 לארגון מוביל במרכז

דרוש/ה תומך/ת טיר 2 לארגון מוביל במרכז

Gtech

01/07/2025

תיאור תפקיד:
תחומי אחריות עיקריים:
• טיפול בבעיות תוכנה וחומרה המועברות מצוות T1
• קריאה וניתוח לוגים
• העברת תקלות מורכבות לרמה מקצועית גבוהה יותר (T3) עם תיעוד מפורט
• מחויבות לעמידה בזמני תגובה ופתרון
• תיאום שוטף עם צוותי פיתוח, תקשורת וסיסטם
• מתן שירות ישיר לצוותי הארגון ומשתמשי מערכות המידע
• הובלה וביצוע פרויקטים רוחביים כגון שדרוגי מערכות ויישום טכנולוגיות חדשות
• עבודה כחלק מצוות טיר 2

שעות עבודה:
• ימי השבוע: 07:30 עד 16:30 או 09:30 עד 18:30 יתכנו שעות נוספות גלובליות
• תורנויות לילה, סופי שבוע וחגים לפי לוח תורנות מתואם - לעתים נדירות!
דרישות:
דרישות חובה:
• ניסיון מוכח בתפקיד IT (אפשר גם HELP DESK טיר 1) לפחות שנתיים 
• היכרות עמוקה עם Windows Server ותחנות עבודה Win 10\Win11
• ניסיון עם במערכות Active Directory
• ניסיון בטיפול במגוון רחב של רכיבי חומרה
• הכרת הגדרות ותחזוקת מערכות הדפסה (שרתי הדפסות ומדפסות מתקדמות)

דרישות יתרון:
• ניסיון עם SysAid או מערכות דומות
• יכולת כתיבה ותחזוקת סקריפטים בשפת PowerShell
• הכרת מערכות מידע רפואיות
• ניסיון במערכות ניהול תורים
• הכרות עם פינפדים ומערכות תשלום
• היכרות עם מערכות תקשורת , Firewalls, Citrix ודרייברים
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-2667
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל מוקד תמיכה טכנית

מנהל מוקד תמיכה טכנית

Synel-Mll Payway

01/07/2025

תיאור תפקיד:
סינאל מלל פייוויי היא אחת מקבוצות המחשוב הארגוני המובילות בישראל. החברה מספקת מגוון רחב של פתרונות תוכנה וחומרה לניהול המשאב האנושי בארגון (כגון הפקת שכר וניהול נוכחות, סליקת כספי פנסיה, חיסכון והשקעה) וכן ניהול ואנליטיקה חכמה של מערכי אבטחה פיזיים בארגון.
בנוסף, החברה מציעה הדרכות ושירותי ייעוץ מקצועיים וטכנולוגיים, המסייעים למעסיקים ולמנהלים להתמודד עם סוגיות ארגוניות קריטיות בצורה יעילה, חסכונית ורווחית.
במסגרת התפקיד:
ניהול מערך התמיכה הטכנית של החברה ללקוחות B2B.
פיקוח ותיעוד מלא של כל התקשורת עם הלקוחות במערכת CRM, כולל מעקב שוטף אחרי סטטוס הקריאות השירות.
הובלת תהליכי שיפור בתמיכה הטכנית, כולל הטמעת נהלים חדשים ושיפור מדדי השירות (SLAs).
מעקב אחר שביעות רצון הלקוחות, כולל ביצוע סקרי שביעות רצון, ניתוח נתונים ומתן המלצות לשיפור השירות.
משרה מלאה במשרדי החברה בפתח תקווה בימים א-ה, בין השעות 08:00-17:00 (חמישי עד 16:00), ללא אפשרות עבודה מהבית.
דרישות:
ניסיון מוכח בניהול צוות תמיכה טכנית (B2B) מעל 10 עובדים – חובה.
ניסיון בעבודה עם מערכות CRM- חובה.
הכרות עמוקה במערכות מבוססות Windows- חובה.
ידע מעמיק בפרוטוקולי תקשורת, DNS וDHCP- חובה.
הסמכת CCNA- יתרון.
תואר ראשון במדעי מחשב או תחום דומה- יתרון.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 27
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה תומך טכני לחברה פיננסית מובילה

דרוש/ה תומך טכני לחברה פיננסית מובילה

Gtech

01/07/2025

תיאור תפקיד:
למרכז תמיכה פנים ארגוני דרוש/ה טכנאי/ת להשתלבות בצוות טכנולוגי מתקדם.
התפקיד כולל מתן תמיכה טכנית לעובדי החברה, טיפול בתקלות מחשוב ותקשורת, ניהול משתמשים והרשאות, והדרכת משתמשים על מערכות ושיטות עבודה מומלצות.
העבודה במשמרות בשעות גמישות, עם תנאים מעולים וסביבת עבודה חדשנית.
דרישות:
היכרות עם מערכות הפעלה Microsoft Windows ויישומי Office – חובה.ידע בחומרת מחשבים נייחים וניידים – חובה.
ניסיון קודם בתפקיד דומה במרכז תמיכה Help Desk או טכנאות – חובה.
ניסיון בהתקנת תחנות עבודה ותוכנות – חובה.
רישיון נהיגה – יתרון.
ניסיון בעבודה עם מערכות ניהול קריאות – יתרון.
היכרות עם מערכות VDI – יתרון.
ניסיון טכני במסגרת שירות צבאי כמנהל/ת רשת – יתרון.
ניסיון בעבודה עם Exchange ושרתי מדפסות – יתרון.
ניסיון בניהול Active Directory והרשאות משתמשים – יתרון.
יכולת אבחון תקלות ולמידה עצמית.
תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש מצוינים ויכולת עבודה בצוות.
יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות בסביבה דינמית
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-2999
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה תומך/ת IT לארגון מוביל במרכז (עובדים היברידי)

דרוש/ה תומך/ת IT לארגון מוביל במרכז (עובדים היברידי)

Gtech

01/07/2025

תיאור תפקיד:
• תחזוקה ותפעול שוטפים של מערכות ארגוניות
• עבודה מול מנהלי המערכות ואנשי NOC ומתן תמיכה שוטפת לתקלות תשתית ואפליקציה
• ליווי טכני וביצוע שדרוגי גרסה למערכות אפליקטיביות ועבודה שוטפת מול ספקי המערכת
• מתן מענה לתקלות רוחביות, הוא אמון על כמה וכמה מערכות ארגוניות, מערכות דיגיטל, JIRA, מערכת לניהול קריאות
• להיות אמון/ה על מערכת ספציפית: השרתים והתשתית, כל תשתיות התקשורת, הנתבים, הכבל לשרת, הVPN, כל זה רלוונטי, כל נושא אבטחת מידע בין אם זה אפליקטיבי, תשתיתי, אמון/ה לטפל בזה בצורה פרואקטיבית. ממש להיכנס לשרתים ולתחקר.
• זמינות בשעות לא שגרתיות והשתתפות בתורנויות לילה - בתדירות של מתחלק בין כולם (מדובר ב5 חברי/ות צוות)
• לאחר חפיפה עובדים יומיים בשבוע מהבית ו3 ימים במשרד - עבודה בימים ראשון עד חמישי
דרישות:
• ניסיון של שנה לפחות בארגון Enterprise - יתרון משמעותי
• ניסיון בעולמות מיקרוסופט כגון:
- מערכות הפעלה מיקרוסופט Windows Server 2012/2016/2019 – חובה
- ניסיון בעבודה עם Active Directory – חובה

• תחזוקה שוטפת של מערכות בצד התשתית (שרתי Windows) – יתרון
• היכרות עם בסיסי נתונים (MS-SQL, Oracle) – יתרון
• היכרות עם Linux – יתרון משמעותי
• ניסיון בתפעול מערכות אפליקטיביות (כדוגמת מערכות CRM) – יתרון משמעותי
• ניסיון בניהול מערכות אפליקטיביות ומערכות בנקאיות – יתרון
• ניסיון בעולם הפיננסי – יתרון משמעותי
• ניסיון בסביבות ווירטואליות עדיפות ל-VMware – יתרון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-3059
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
ירושלים - ירושלים
דרום - אשדוד, קרית גת, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

תומך/ת SAP אפליקטיבי

תומך/ת SAP אפליקטיבי

קבוצת יעל

01/07/2025

תיאור תפקיד:
קבוצת יעל מגייסת תומך/ת SAP אפליקטיבי לארגון יצרני בפתח תקווה.

תיאור התפקיד:
  • מתן מענה ראשוני ופתרון תקלות למשתמשי קצה (כ-7,000 משתמשים ברחבי הארגון)
  • אבחון ראשוני של תקלות ואירועים במערכת SAP
  • תיעוד הפניות במערכת קריאות שירות וניתובן לגורמים המטפלים הרלוונטיים – בהתאם לצורך
  • ליווי המשתמשים בתהליכים תפעוליים מול המערכת ומתן הסבר או הדרכה בסיסית בהתאם לצורך
  • עבודה בממשק שוטף עם צוותי הפיתוח והתשתיות
דרישות:
  • שנה לפחות ניסיון בתמיכה במערכות מידע - חובה
  • היכרות עם מערכת SAP כמשתמש/ת או תומך/ת - חובה
  • ניסיון מארגונים גדולים או ממוקדי שירות/תמיכה
  • אוריינטציה שירותית גבוהה ויכולת תקשורת בין-אישית מצוינת
  • יכולת למידה עצמית גבוהה, סדר וירידה לפרטים
  • שליטה טובה ביישומי Office
  • אנגלית ברמה טובה – קריאה וכתיבה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 22989
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

Support Partner

Support Partner

RecruitX

01/07/2025

תיאור תפקיד:

Our support department is looking for a Support Partner to work on shifts.
As a Support partner, you’ll play a key role on our support team, ensuring clients receive exceptional assistance with our products and services. Your main responsibilities will include delivering efficient, high-quality support, handling client inquiries, resolving issues, and maintaining top customer satisfaction. You’ll also collaborate with our research and development teams to address and solve customer challenges effectively.
דרישות:

Client Support: Handle inquiries via email, phone, and chat with professionalism and accuracy.
Problem Solving: Work closely with technical teams to resolve customer issues and improve our products.
Knowledge Development: Become an expert in our products to deliver valuable guidance and solutions.
Documentation: Maintain support resources like FAQs and guides.
Customer Feedback: Help us understand customer needs and drive ongoing improvement.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-4123
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

תומך.ת טכני.ת למחולל דוחות מתקדם

תומך.ת טכני.ת למחולל דוחות מתקדם

חילן בע"מ

01/07/2025

תיאור תפקיד:
חילן הינה חברה מובילה בישראל בפיתוח פתרונות תוכנה כשירות (SaaS) ומציעה פתרון מקיף לניהול ההון האנושי בארגון.
אנחנו מגייסים תומך.ת טכני.ת למחולל דוחות מתקדם, תפקיד מאתגר ומעמיק, בצוות מקצועי ומוביל.

התפקיד כולל:
תמיכה טלפונית ללקוחות החברה בעבודה עם מחולל הדוחות
סיוע בבניית לוגיקות, פתרון תקלות, עבודה עם ממשקים ונתונים
שילוב בין שירות, טכנולוגיה וחשיבה אנליטית

למה אצלנו?
עבודה היברידית יומיים מהבית (לאחר תקופת ההכשרה)
הכשרה מקיפה על מערכות החברה
סביבת עבודה איכותית ויציבה לטווח הארוך
משרה שמתאימה גם לבעלי ניסיון שמחפשים תפקיד טכני משמעותי
דרישות:
רקע טכני בסיסי ויכולת להסביר מושגים מורכבים בצורה פשוטה
תודעת שירות גבוהה, סבלנות ואהבה לשיחות עם אנשים
שליטה ב-Office, היכרות עם מערכות מידע חובה
ידע ב-SQL יתרון משמעותי
תואר ראשון או הנדסאי/ת חובה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB1290
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה מיישמ/ת מערכת שכר לחילן – מחלקת דיגיטל | תל אביב | משרה מלאה

דרוש/ה מיישמ/ת מערכת שכר לחילן – מחלקת דיגיטל | תל אביב | משרה מלאה

חילן בע"מ

01/07/2025

תיאור תפקיד:
דרוש/ה מיישמ/ת מערכת שכר לחילן – מחלקת דיגיטל | תל אביב | משרה מלאה
חילן, החברה המובילה בישראל בתחום מערכות מידע לניהול ההון האנושי, מחפשת מיישמ/ת מערכות שכר למחלקת הדיגיטל.
משרדינו נמצאים בתל אביב, בקרבת קו רכבת. עבודה במול היברידי
למי התפקיד מתאים?
התפקיד יכול להתאים לאנשי תמיכה טכנית / QA בתחילת דרכם המקצועית / בוגרי תואר ריאלי עם נסיון בעבודה מול לקוחות, המעוניינים בהסבה לעולמות מערכות מידע.
מה כולל התפקיד?
-הקמה ויישום של מודולים מתקדמים במערכת השכר
-אפיון תהליכים ארגוניים והובלת הקמה מאפס בהתאם לצורכי הלקוח
-מתן מענה מקצועי, מהיר ואיכותי לכ-700 לקוחות פעילים
-עבודה מול ממשקים מגוונים – תוכנה, פיתוח, ניתוח מערכות וגורמים עסקיים
-ניהול קשר שוטף עם לקוחות קבועים והובלת תהליכים באופן עצמאי
דרישות:
מה אנחנו מחפשים?
- ניסיון תעסוקתי קודם של שנתיים לפחות מארגון – בתמיכה טכנית/ QA
-יכולת למידה עצמאית ומהירה
-חשיבה תהליכית ויכולת פתרון בעיות
-תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מצוינים
-סדר, ארגון ויכולת תעדוף משימות
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB1286
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

תומך טכני בתחום אינטרקום, בקרות כניסה, גילוי אש, מעברי אדם

תומך טכני בתחום אינטרקום, בקרות כניסה, גילוי אש, מעברי אדם

Synel-Mll Payway

01/07/2025

תיאור תפקיד:
תמיכה טכנית בתחום המתח הנמוך כגון: אינטרקום, בקרות כניסה, מעברי אדם וגילוי אש
משרדי החברה ממוקמים באור יהודה ומתכוננים לעבור לפתח תקווה ליד – BSR CITY 
משרה מלאה, בימים א-ה, בין השעות 08:00-17:00 (חמישי עד 16:00)
דרישות:
בעל ידע נרחב כתומך טכני בתחום המתח הנמוך – יתרון
ניסיון בתקשורת TCP /IP – יתרון
ניסיון בעבודה בחברת התקנות ואינטגרציה בתחום המתח הנמוך – יתרון
הסמכות: MCITP/MCSA/CCNA - יתרון
אנגלית ברמה טובה – יתרון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00055
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

תומכ/ת אפליקטיבית (HelpDesk) ביקנעם

תומכ/ת אפליקטיבית (HelpDesk) ביקנעם

Priority Software

01/07/2025

תיאור תפקיד:
מחפשים תומכ/ת אפליקטיבית (HelpDesk) למתן תמיכה טכנית טלפונית ברמת TIER 1-2 לחברת בת של Priority-Software ביקנעם!
התפקיד כולל:
•עבודה והתקשרות מול מיישמי המערכות בשטח, מנהלי מערכות מידע , אנשי סיסטם.
•תמיכה בתקלות משתמשים, בבעיות תשתית (שרתים), והתקנת מערכות בשרתי הלקוח.
•המשרה הינה מלאה בימים א'-ה' בין השעות 09:00-18:00
דרישות:
•ידע טכני ושליטה במערכות הפעלה ווינדוס - חובה!
•ניסיון בעבודה מסוג תמיכה טכנית/helpdesk - חובה!
•הכרות עם מערכות ERP PRIORITY- יתרון
•ידע וניסיון בעבודה עם IIS - יתרון
•תואר ראשון במערכות מידע ו/או הכשרה מקצועית ברשתות וסיסטם - יתרון
•ניסיון עם מסדי נתונים- SQL- יתרון
•רקע במערכות מובייל ו-Web -יתרון
•הכרות עם מושגים / תהליכים מתחום הלוגיסטיקה- יתרון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-275
אזור: שרון - ראש העין
צפון - עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

תומכ/ת Helpdesk

תומכ/ת Helpdesk

MatchPoint IT

01/07/2025

תיאור תפקיד:
לחברה מובילה במרכז דרוש.ה תומכ/ת טכנית לתפקיד מעניין ומאתגר עם אפשרויות קידום.
דרישות:
* מתן תמיכה טכנית מרחוק למשתמשים.
* הכירות עם AD.
*ידע וניסיון במתן תמיכה מרחוק.
* שירותיות וראש גדול.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00569
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - חיפה והכרמל
דרום - אשדוד
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

טכנאי/ת PC/ שטח

טכנאי/ת PC/ שטח

חברה דיסקרטית

01/07/2025

תיאור תפקיד:
דרוש/ה טכנאי/ת שטח לתפקיד PC - תמיכה פרונטלית ללקוחות פנים ארגונים
התפקיד כולל:
מתן מענה ותמיכה לעובדי החברה בתקלות תוכנה, חומרה וציוד היקפי
עבודה עם AD 
השתלבות בצוות בארגון יציב ולטווח הארוך 
* המשרה כוללת רכב צמוד
דרישות:
ניסיון בתמיכה טכנית פנים ארגונית- חובה
ניסיון בעבודה עם AD
הסכמות בתחום - יתרון
יכולת לתת מענה ותמיכה בשטח - המשרה כוללת רכב
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 1209
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

one Taldor מגייסת טכנאי.ת PC לארגון ביטחוני באזור הצפון!

one Taldor מגייסת טכנאי.ת PC לארגון ביטחוני באזור הצפון!

טלדור מערכות

01/07/2025

תיאור תפקיד:
תמיכה וטיפול בתחנות קצה (חומרה/תוכנה)
היכרות מעמיקה עם מערכות הפעלה בדגש על סביבת מיקרוסופט (לינוקס- יתרון) כלי Office ושליטה בפלטפורמות חומרה.
דרישות:
ניסיון של 5 שנים לפחות בארגון גדול- חובה.
ניסיון כטכנאי בסביבת דומיין, תמיכה וטיפול בתחנות קצה (חומרה / תוכנה)- חובה.
שליטה מלאה במערכות הפעלה וOFFICE (מיקרוסופט) , תקלות, DEBUGING- חובה.
הסמכה מקצועית של טכנאי PC.
הכרות עם מערכת הפעלה LINUX- יתרון משמעותי.
ניסיון בתקשורת – עבודה על מתגים, NAC- יתרון.
הסמכה מקצועית – MCSE/MCITP- יתרון.
עבודה עם POWERSHELL- יתרון.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: ABM 24953
אזור: צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

עובד/ת תמיכה טכנית

עובד/ת תמיכה טכנית

דיפלומט מפיצים (1968) בע"מ

01/07/2025

תיאור תפקיד:
חברה גלובלית המתמחה במוצרי צריכה מגייסת עובד/ת תמיכה - HELP DESK.
תיאור תפקיד:
תמיכה והדרכה במשתמשי מערכות המידע של החברה, תחזוקת מחשוב אישי וציוד היקפי.התקנת מחשבים- מערכות הפעלה, דרייברים ותוכנות + ביצוע ותחזקה של מערכות Imaging.
התקנת ותחזוקת מדפסות.
הקמת משתמשים חדשים במערכות המידע, ניהול הרשאות (Active Directory)
תמיכה בנושאי תקשורת של ספקים המתחברים למערכות המידע של החברה.
תיעוד התקנות חדשות הנדרשות במחשבי העובדים.
תחזוקת ציוד טלפוניה.
ניהול ציוד מיחשוב- קליטה ובקרה, רישום והחתמת עובדים.
דרישות:
• ניסיון בתחום (כולל צבאי) עד 3 שנים / רקע אישי בתחום
• שליטה במערכות הפעלה Windows 10/11
• שליטה בישומי 365Office , הכרת One Drive ו- Microsoft Teams
• ידע כללי בחומרת מערכות PC (נייחים + ניידים), כולל התקנה חומרה ותוכנה – חובה
• ידע כללי במערכות תקשורת LAN,WAN – חובה
• ידע ב- Active directory Users and computers ו- הקמת תיבות ב- exchange - חובה
• ידע בתוכנות היקפיות כגוןEdge, SAP ועוד - יתרון
• ניסיון בעבודה מול מערכת CRM כלשהי (מערכת תיעוד קריאות) - יתרון
• ידע בטלפוניה ארגונית, טלפונים ניידים - יתרון
• תודעת שירות מפותחת ותקשורת בינאישית טובה
• עמידה בתנאי לחץ וריבוי משימות
• מחויבות, אחריות ונכונות לזמינות גבוהה.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 183480
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

תומך/ת טכני/ת- עבודה היברידית

תומך/ת טכני/ת- עבודה היברידית

StoreNext

01/07/2025

תיאור תפקיד:
StoreNext המובילה את עולם האוטומציה לתהליכים עסקיים B2B בתחומי הכספים, הרכש ושרשרת האספקה, מגייסת תומך/ת טכני/ת. מוזמן/ת להצטרף למחלקת השירות במטה שלנו בפתח תקווה ולהשפיע על חוויית השירות של עשרות אלפי עסקים בישראל.

מה תעשה/י?
  • מתן מענה טכני טלפוני ללקוחות עסקיים
  • פתרון תקלות ותפעול שוטף של המערכות
  • הדרכות ראשוניות והכוונת לקוחות חדשים
  • עבודה שוטפת עם צוותי הפיתוח, המכירות והתפעול


דרישות:
  • אהבה לטכנולוגיה וראש טכני סקרן
  • תודעת שירות גבוהה ויכולת עבודה בצוות
  • נכונות לעבודה במשמרות וכוננויות
  • מועמדים ללא ניסיון טכני/שירות לקוחות אך עם אוריינטציה ורקע לימודי – יכולים להגיש מועמדות

רוצה להתקדם לקריירה טכנולוגית בסביבת עבודה דינמית ותומכת?
שלח/י קורות חיים עכשיו והצטרף/י למשפחת סטורנקסט!
היקף משרה: משרה מלאה, משמרות
קוד משרה: JB-00002
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
1 2 >

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!