17 - 1 מתוך 17
דרושים בתחום תמיכה טכנית
המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
Gtech
פרטי התקשרות
להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש
תיאור:
לארגון פיננסי מוכר ומוביל באזור המרכז דרוש/ה אחראי/ת תחום תפעול כספומטים.
התפקיד כולל תפעול ובקרה של הכספומטים, שילוב של עבודת NOC ותפעול טכני ,שימת לב לפרטים קטנים, אסקלציות.
עבודה בימים א'-ה', ימי ו' (לסירוגין)
שכר+ תנאים מעולים למתאימים/ות.
דרישות:
הכרות מעמיקה במערכת הפעלה WIN10, 7
ניסיון עבר בתחום הטמעת מערכת
ניהול והפעלת ספקים
כתיבת מסמכים.
עבודה בשעות חריגות .
סוג משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-1258
מימון ישיר
פרטי התקשרות
להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש
תיאור:
למימון ישיר דרוש/ה נציג/ת Help Desk
התפקיד כולל:
מתן שירות ותמיכה לכלל עובדי החברה הן ברמת החומרה והן ברמת התוכנה .
חלק מהעבודה מבוצע ע"י השתלטות מרחוק וחלק במתן תמיכה פרונטלית.
דרישות:
• עובד HelpDesk בעל ניסיון של שנתיים לפחות בעבודה בארגון בסביבת Microsoft - חובה
• ניסיון בטיפול בתקלות חומרה/תוכנה וציוד קצה - חובה
•ידע וניסיון בתחום הרשתות – חובה
• היכרות וניסיון מעשי בעבודה עם AD - חובה
• עבודה עם GPO / GPP - יתרון
• ניסיון מתחום הטלפוניה – יתרון
• שליטה ביישומי אופיס – חובה
• היכרות עם SCCM – יתרון
• ניסיון כעובד מעבדת מחשבים - יתרון
• הסמכות רלוונטיות - חובה
• הסמכת MCITP - יתרון
• תודעת שירות גבוהה- חובה
• נדרשת זמינות מעבר לשעות הפעילות בהתאם לכוננות
סוג משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
1871
מימון ישיר
פרטי התקשרות
להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש
תיאור:
למימון ישיר דרוש/ה תומך/ת אפליקטיבית
התפקיד כולל:
• תמיכה במשתמשים בתקלות העולות מהשטח.
• פתרון תקלות מקצה לקצה כולל הפעלת תכניתנים וגורמים חיצוניים נוספים.
• קשר רציף עם משתמשים וביצוע הדרכות קצרות וממוקדות.
• מענה לקריאות ממשתמשים ותיעודן במערכת הקריאות
דרישות:
• ניסיון של שנה בתפקיד דומה בצוות תמיכה במערכות תוכנה מרכזיות בארגון – חובה
• ניסיון בתמיכת משתמשים בסביבת פיתוח (תמיכה בתקלות CRM , Billing וממשקים).
• ניסיון ומיומנות גבוהה בפתרון תקלות.
• יכולת ניתוח נתונים ותהליכים מורכבים והפקת תובנות.
• יחסי אנוש מעולים ותודעת שירות גבוהה
• נסיון עם DB, SQL-יתרון
• היכרות עם XML- יתרון.
סוג משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
1872
Go For It
פרטי התקשרות
להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש
תיאור:
לבנק גדול באזור ראשל"צ, דרוש/ה איש/אשת צוות תמיכה בעל/ת יכולות פיתוח גבוהות למשרה בצוות התמיכה של חדר עסקאות מט"ח ו SWIFT.
מדובר בסביבת עבודה דינמית, מאתגרת, מרובת טכנולוגיות וממשקים בזמן אמת ובעיקר מרתקת!
התפקיד כולל תמיכה בחדר העסקאות ובמערכות ה SWIFT ברמת Tier 2 או/ו Tier 3 , קשר רציף עם ספקי תוכנה ומוסדות פיננסיים בארץ ובחו"ל ופיתוח מערכות מתקדמות וחדשניות וממשקים מתקדמים.
דרישות:
לפחות שנתיים ניסיון עם מערכות הפעלה (Linux וחלונות 2016 ומעלה) – חובה
לפחות שנה היכרות עם שפות תכנות (Java, C++, C#) – חובה
יכולת כתיבת סקריפטים ב- Shell ו- PowerShell – יתרון
יכולת כתיבה בשפתSQL ברמת stored procedures ו- cursors – יתרון
היכרות קודמות עם מערכות מסחר ו/או מערכות פיננסיות מורכבות – יתרון
אנגלית ברמה גבוהה, ראייה מערכתית רחבה, סקרנות טבעית וגישה פרואקטיבית לפתרון בעיות, תודעת שרות גבוהה
סוג משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00469
לוג-און
פרטי התקשרות
להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש
תיאור:
לארגון מוביל באזור המרכז, דרוש/ה מומחה Linux !
התפקיד כולל הקמה, תחזוקה וטיפול בתקלות שרתי Linux, כתיבת סקריפטים ואוטומציה.
אחריות על ניהול משתמשים והרשאות, בקרות תצורה, תאימות והקשחות, הבנה של הקרנל והתקנה וקונפיגורציה של שירותים ו-Packages.
כמו כן, ישנו ממשק שוטף עם צוות ה-DevOps.
דרישות:
לפחות 5 שנות ניסיון כ-System Linux - חובה
ניסיון מוכח עם RedHat\CentOS\ SUSE - חובה
ניסיון מוכח בכתיבת סקריפטים בשפות Bash\Python\Perl - חובה
ניסיון מוכח בעבודה עם כלי DEVOPS והכרות עם Kubernetes\ Docker\Jenkins\Git - יתרון משמעותי
ניסיון כתיבה ב Ansible\Terraform\Puppet – יתרון משמעותי
יכולת עבודה בצוות, נכונות לעבודה מאומצת בשעות לא שגרתיות (זמינות גבוהה), ראש גדול
סוג משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-01983
אמן מחשבים בע''מ
פרטי התקשרות
להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: יפעת חן
תיאור:
לארגון פיננסי מוביל במרכז דרוש/ה מנהל/ת רשת לפקיד התחלתי ,
אם יש לך זיקה לתחום התמיכה הטכנית ומעוניין/ת להתקדם לשלב הבא זה התפקיד בשבילך!
דרישות:
נסיון של שנה בתפקיד של ניהול רשת / תמיכה טכנית / Help desk - חובה
נסיון בעבודה עם Active Directory -חובה
שירותיות ואהבה לעבודת צוות!
סוג משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-01831
אמן מחשבים בע''מ
- בלעדי לג'ובנט -
פרטי התקשרות
להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש
תיאור:
לחברת הייטק גלובאלית דרוש/ה איש/אשת NOC לתפקיד לטווח הארוך.
נכונות לעבודה במשמרות 24/7 כולל שישי-שבת וחגים (גמישות בסידור המשמרות).
המשרה פונה לנשים וגברים כאחד.
דרישות:
ניסיון של שנה ומעלה בתמיכה טכנית או תפקיד דומה- חובה
אנגלית ברמה גבוהה מאוד- חובה!!!
היכרות עם מערכות ניטור ומערכות הפעלה
סוג משרה:
משמרות
קוד משרה:
JB-01842
All Stars-IT
פרטי התקשרות
להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: מרכז גיוס
תיאור:
לחברה ביטחונית מובילה באזור חיפה, דרוש/ה איש /אשת תמיכה טכנית להשתלבות במוקד השירות ותמיכה בתחום המחשוב.
העבודה במשרה מלאה + נכונות לשעות נוספות באזור הצפון.
דרישות:
בעל /ת ניסיון במתן שירות וטיפול בלקוחות במוקד תמיכה טכנית טלפונית.
בעל /ת ניסיון בטיפול בתקלות משתמשים בעמדות קצה.
בעל /ת ניסיון בטיפול בתקלות במערכות הפעלה, יישומים, אפיון ופתרון תקלות.
בעל /ת ניסיון בפתרון תקלות בתוכנות Office של חברת Microsoft.
בעל /ת סיווג ביטחוני עכשווי או בעבר - יתרון.
סוג משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-208436375
All Stars-IT
פרטי התקשרות
להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: מרכז גיוס
תיאור:
לחברה ביטחונית בצפון, דרוש /ה תומך/ת IT Tier3 לתמיכה, תפעול ואחזקה של מערכות.
עבודה במשרה מלאה וקבועה.
דרישות:
בעל /ת 5 שנות ניסיון בתפעול, אחזקה ועדכון של מערכות הפעלה של שרתים Microsoft, Linux -חובה.
בעל /ת ניסיון בתפעול, אחזקה ועדכון של אפליקציות ארגוניות מרכזיות - חובה.
בעל /ת ניסיון בתפעול, אחזקה ועדכון של מערכות תקשורת ואחסון,firewall וכדומה - חובה.
בעל /ת הבנה והכרות של אבטחת מידע תשתיתי. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
סוג משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-2421
Proactive-Team
פרטי התקשרות
להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש
תיאור:
לארגון באזור השרון הצפוני דרוש/ה מהנדס/ת תמיכה.
התפקיד כולל:
פתרון בעיות טכניות ורישתיות למשתמשי הקצה (לקוחות)
סיוע בניווט בתפריטי היישומים ופתרון בעיות
מתן מענה באמצעות דואר / טלפון / חיבור מרחוק / אפליקציית מסרים מיידיים
התקנה ושירות למערכות מורכבות ומתקדמות בשליטה ממוחשבת
הדרכת לקוחות לשימוש במערכות
הכשרה ותמיכה לטכנאים במשרדי נציגות וחברות בנות ברחבי העולם
תמיכה בפעילויות קבועות, תכנון פרויקטים (בקרה, חשמל, אלמנטים טכניים), תיקי מוצרים - תכנון ושרטוטים
30% נוסעים לחו"ל
דרישות:
ניסיון בתחזוקה ותמיכה ב- PLC - חובה
ניסיון בשירות לקוחות - יתרון
הנדסאי - בקרה - חובה
Linux / SQL / RF - יתרון
ידע הידראולי - יתרון
אנגלית מצוינת - חובה
סוג משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00235
בי נט ייעוץ והשמה כ''א בע''מ
- בלעדי לג'ובנט -
פרטי התקשרות
להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: בי-נט ייעוץ והשמה בע"מ
תיאור:
Leading, expanding, and mentoring the Customer Success teams by setting the strategy and prioritizing Objectives and Key Results (OKRs); hiring, training, and developing a world-class team
Driving customer lifetime value by defining the customer journey; deploying programs to help drive business value with customers, customer goal achievement, new features, and new use-cases; collaborating across teams to identify and pursue customer growth opportunities
Representing the voice of the customer and influencing internal stakeholders by promoting a customer-centric mindset across the organization
Architecting the customer success organization and solutions to leverage and scale in support of our revenue ambitions, including striking the right balance for the services and support offered to our broad range of customer segments - Large Enterprise, Mid-market, SMB, and Free/Open
--Build a global professional services organization to support customers from onboarding and training through to long-term multi-stage cloud native security.
Partnering very closely with our sales teams to engage with leaders at prospective customers and existing customers to define goals and
leverage our products and services to achieve them.
**Please provide your CV as WORD Document
דרישות:
10+ years of experience in a Customer Success and/or Professional Services leadership role. Sales engineering experience will also be considered
- Experience building and managing Customer Success and or Professional Services teams in a fast-paced, dynamic environment
- Ability to move quickly and iterate
- Technical and SaaS experience and an ability to speak to technical customers in their language
- A strong strategic vision for the customer experience, professional services, and customer support
- The ability to architect services and support delivery models that align with current customer segments, deliver customer value and scale with growth projections
- A strong customer advocate with the ability and willingness to engage directly with customers
- A track record of developing and mentoring great talent, and building and motivating high achieving teams
- Understanding of the balance between internal services, external partners and how to use both effectively to support customers and grow quickly
- Familiarity with cyber security and application security and cloud operations at scale
- Must have the relevant education in Computer Science or Industrial Engineering / equivalent from leading Universities
סוג משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-07499
חברה דסקרטית
פרטי התקשרות
להגשת מועמדות - לחץ כאן
תיאור:
Earn customer, stakeholder, and partner trust through technical and functional expertise.
Ability to present effectively, command attention, explain proposed solutions, and answer detailed implementation and integrations questions.
Join CSM (Customer Success Manager) on customer onboarding calls and provide strategic onboarding advice, including list management strategy, migration and warm-up tips and advice. Understand customer need and pro-actively suggest solutions that best help the customer to succeed and meet their business and marketing goals by using the Ongage platform.
Join CSM (Customer Success Manager) on calls with existing customers in order to answers Ongage technical questions and provide the best solution implementation advice possible.
Join ISM (Inside Sales Manager) on pre-sales calls, to hear technical prerequisite and use-cases of pre-sales prospects and advise on how those can be achieved in Ongage.
Ahead of each Pre-sales call get background information about prospect, so that some preliminary research and thinking can be done ahead of call in order to make the call as effective as possible.
Work with support, product and engineering, teams as needed to provide short and/or long-term solutions for customers.
דרישות:
2-5 years' experience in any of the following: Technical Solutions Consulting, Technical Account Management, Technical Support, Product Specialist, Professional Services, Technical Customer Success.
Strong foundation in Email Marketing is an advantage.
Solid foundation in MarTech and Web technologies.
Ability to read and consult on REST API JSON integration (API programming is not required).
Knowledge of HTML, JSON, XML and REST API.
Knowledge about IPs, basic DNS settings, content feeds and general cross platform integration technologies.
Basic knowledge of programing, programming concepts, APIs, Webhooks, and understanding of customer engagement KPI measurements and tracking is an advantage.
סוג משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00009
ורוניס
פרטי התקשרות
להגשת מועמדות - לחץ כאן
תיאור:
Position Description
Diagnose, troubleshoot, and replicate customer issues, research, identify and deliver solutions to them.
Analyze, diagnose, and debug complex customer issues
Create and implement fixes
Take ownership of escalations and drive towards resolution
Act as a technical focal point in cooperative relationships with other internal groups
Work closely with our software development teams from various product components to deliver success
Acquire both broad and in-depth product knowledge
Create and improve documentation to train support engineers to resolve support cases
Demonstrate strong interpersonal and communication skills
Push for solutions and interact with people from various other teams
דרישות:
Desired Skills & Experience
At least 3 years of hands-on experience in C++ – a must
At least 2-year experience in C#, .Net – a must
Working with a multi-threaded environment and on large scale
Strong troubleshooting skills
Ability to solve a complex problem in a timely manner
Additional Skills
The following additional skills are nice to have:
Experience with windows internals (Win API)
Developing using Microsoft SQL, T-SQL
Work and use of Microsoft environments (Windows Server, NTFS, Active Directory, Exchange, LDAP, IIS, GPO)
Solid understanding of data structures, design patterns, and algorithms
Experience with large-scale software projects
Experience with micro service architecture
Soft Skills
Great interpersonal skills
High sense of urgency
Fast technology adaptation
Independently driven, proactive, accountable, reliable, team player
סוג משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
946
GotFriends
- בלעדי לג'ובנט -
פרטי התקשרות
להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש
תיאור:
הקורונה לא עצרה או האטה אותנו, המשכנו להיות רווחים והמשכנו לגייס!
נשמח לפגוש מהנדס תמיכה Tier2 לעבודה בצוות, מדובר על תמיכה שמשלבת גם ידע בפיתוח, טיפול בתקלות שוטפות, Troubleshooting.
אנחנו פועלים בתחום הפינטק ועושים שימוש מהפכני במסחר חברתי, בלוקצ'יין ומוצרים מבוססי Machine Learning. אנחנו מפתחים פלטפורמת מסחר חברתי עבור משקיעים. יושבים ברמת גן-קו רכבת, מונים סך של 450 עובדים. נשמח שתצטרפ/י אלינו.
דרישות:
- נסיון של שנתיים בתמיכה Tier2
- נסיון בקוד או תואר טכנולוגי
סוג משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
126702
גב מערכות מרכז
פרטי התקשרות
להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: שרית סלע בלחסן
תיאור:
לחברה פיננסית גדולה דרוש/ה איש/אשת Help Desk.
מדובר במשרה זמנית עד סוף שנת 2020.
ישנם שני תקנים: משרה מלאה ומשרה חלקית
דרישות:
ניסיון כתומך/ת טכני- חובה
ידע וניסיון ברשתות- חובה
זמינות לתחילה עבודה ב- 1.11.2020 ונכונות למשרה זמנית עד סוף שנת 2020- חובה
סוג משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משרה זמנית
קוד משרה:
EC 18283
MSD Animal Health Intelligence Technology Labs
פרטי התקשרות
להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש
תיאור:
We are looking for a highly talented and motivated Global Support Engineer.
The Global Support Engineer will be working with regional support engineers as well as R&D SW engineers to solve complex issues raised in the field. The role requires in-depth technical understanding, problem-solving abilities, and excellent communication skills
דרישות:
Must:
3 years of experience working in customer service roles in global companies
Excellent customer service and communication skills.
High energy and a positive attitude.
Strong troubleshooting and problem-solving skills.
IT skills, such as networking and network troubleshooting.
Knowledge working in Agile method.
Experience working with Databases, running simple queries.
Debugging skills.
Fluent English (read/write/speak).
Availability to support after working hours and 25% travel
Advantages:
Good knowledge of Linux OS systems, especially Ubuntu/Debian.
Knowledge/experience with Python/Java/C# or any similar programming language.
סוג משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00051
חברת היטק
- בלעדי לג'ובנט -
פרטי התקשרות
להגשת מועמדות - לחץ כאן
תיאור:
לחברת אורבוטק (Orbotech), חברת הייטק בינלאומית הממוקמת ביבנה דרוש מפעיל ותומך מערכות Video Conference ותקשורת VOIP:
- תפעול מערכות מולטימידה, Zoom, Teams, ציוד קצה של פוליקום ו-Audiocodes
- תמיכה hand-on ובזמן אמת בתקלות - בעיות בציוד / רשת וכו'.
- כתיבת נהלי עבודה, דוחות ומסמכים שונים וכו'
- תחזוקה, עדכוני מערכות ותמיכה בתשתיות מערכות המולטימידה
- עבודת ממשקים עם צוותים מקבילים
אפשרי לבעלי רקע בתמיכה / HelpDesk / מחשוב ארגוני מארגונים גדולים (ניסיון צבאי אפשרי) .
חשוב - אנגלית ברמה גבוהה !! כתיבה / דיבור / קריאה
דרישות:
- הבנה של תשתיות תקשורת
- אנגלית ברמה גבוהה - חובה!
- ניסיון בשימוש ב-Excel וכתיבת דוחות - חובה!
- ניסיון והיכרות עם מוצרי ותשתיות VC בארגונים (Polycom, Skype for business, Teams וכו') - יתרון משמעותי!
- היכרות עם נושאי IT ומחשוב Hands-On - יתרון משמעותי!
- הכרות סיסטם בסביבת שרתי מיקרוסופט (AD, Exchange) - יתרון משמעותי
- שירותיות, ראש גדול, אחריות, הנעה עצמית גבוהה ודחף להצלחה
סוג משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-45