חיפוש
לחיפוש משרות

איזור אישי

דרושים לפי תחומים

דרושים לפי אזור

דרושים לפי מילות מפתח

דרושים לפי חברות

משרות בלעדיות

דרושים ללא קובץ קו"ח

כניסה לסוכן המשרות

הרשמה לסוכן המשרות

משרות חמות

חברות מגייסות

AC נכסים ESHET lionbridge QMR

19 - 1 מתוך 19

דרושים בתחום תמיכה טכנית

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
 
NetHR

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

We are looking for a Tier- IV Engineer

דרישות:

At least 3 years of hands-on (full stack) experience with strong Backend experience, working with multi-threaded environment and on large scale using C#, .NET.
Developing using Microsoft SQL, T-SQL
Strong troubleshooting skills
Great interpersonal skills.
Customer support experience
Working under pressure
Fast technology adaptation
Independently driven, proactive, accountable, reliable, team player

מיקום המשרה:

מרכז, צפון, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

9019
 
 
מרטנס הופמן

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

למרטנס הופמן - Malam Team דרוש/ה מדריך/ה ומטמיע/ה לארגון ממשלתי בירושלים וכולל נסיעות בכל הארץ.

דרישות:

ניסיון של שנה ומעלה בהדרכה והטמעת מערכות
יכולת כתיבת חומרי הדרכה ומדרכים למשתמשים
ידע בסיסי במחשבים : אופיס, רשת, מדפסות, תקלות

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

21870
 
 
מרטנס הופמן

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

ארגון גדול בתל אביב מחפש צעירים/ות שרוצים להכנס לעולם הטכנולוגי לתפקיד ראשוני של HELP DESK!

דרישות:

ניסיון ממוקדי שירות + הסמכה רלוונטית בתחום-רלוונטי
נסיון בתמיכה טכנית מחברות תקשורת/צבא- רלוונטי
תנתן הכשרה מקצועית על חשבון החברה!

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה, משמרות

קוד משרה:

20933
 
 
iMDsoft - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

iMDsoft, a global leader in clinical information systems, is looking for a Customer Support Specialist who is customer focused and technically skilled.

Key Responsibilities
· Provide rapid response and resolution to complex customer incidents
· Reproduce and provide substantive updates to customers regarding reported issues/defects
· Contribute to the support knowledgebase
· Demonstrate initiative, agility and follow through on areas of responsibility

דרישות:

Requirements
· 2+ years of experience in software technical support or a similar position
· Problem solving abilities - thinks outside the box with a ‘can do’ attitude
· Proven ability to troubleshoot system and applications flows and provide solutions
· High level of written and verbal communication skills in English
· Excellent communication and interpersonal skills
· Knowledge of support processes and procedures
·

Advantage:
· German or French speaking – strong advantage
· Experience of healthcare IT
· Experience with Microsoft technology (WIN Server 2008/2012, WMI, Power Shell, Registry, Active Directory, Domain Controller, DNS)
· Knowledge of SQL Server 2012 and above (installation, configuration, backup and restore, SQL scripting).
· Experience with virtualization technologies (both System and Application solutions)
· Experience with WinOS
· Experience with SQL and an understanding of relational database systems
· Experience with CRM tools (MS Dynamics, Salesforce, Jira, etc.)


Location: Tel-Aviv (Kiryat Atidim)

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

288
 
 
לוג-און - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לגוף בטחוני גדול בירושלים דרוש/ה איש/אשת הדרכה.
התפקיד כולל פיתוח תוצרי הדרכה, עיצוב וביצוע גרפי של המערכות התפעוליות והאתרים.

דרישות:


· לפחות שנה וחצי ניסיון בפיתוח תוצרי הדרכה קלאסיים כגון: מדריך למשתמש, מצגת הדרכה, מבחנים ותרגילים – חובה
· שלטה בחלק מהמערכות: Audition, Photoshop, InDesign, Illustrator, Premiere, After Effects, עיצוב ווידאו, אנימציה ותלת ממד – חובה
· שליטה ברמה גבוהה ביישומי אופיס: Word, PowerPoint, Excel, Project – חובה
· היכרות עם מודולים וכלים טכנולוגיים בעולם פיתוח הדרכה כגון: WPB, LMS- יתרון
· יכולת עבודה מול עמיתים בארגון, יכולת לימוד ועבודה עצמאית גבוהה, יצירתיות וגמישות מחשבתית.

מתאים לבעלי תואר ראשון וקורסים בעולמות העיצוב גרפי או בעלי תעודת הנדסאי בוגרי מגמת גרפיקה - חובה!

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-01780
 
 
לוג-און

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לפרויקט חדשני בתחום הבטחוני, דרושים מדריכים-מטמיעים.
המשרה כוללת הדרכה במוקדים שונים - לכן אנחנו מפנקים גם ברכב צמוד!
אם אתם בעלי הסמכה צבאית או אזרחית בתחום מערכות המידע,
ומנוסים בהטמעת מערכות – המקום שלכם איתנו!
המשרה באזור ירושלים / מרכז / צפון / דרום (אזור אחד מהארבעה) - תנאים מצוינים למתאימים!

דרישות:

דרישות:
- רישיון נהיגה בתוקף – חובה
- ניסיון של שנה לפחות בהדרכה/הטמעת מערכות מידע – חובה
- נכונות לעבודת שטח ונסיעות
- מחויבות, רצינות וכישורים בינאישיים מעולים!

מיקום המשרה:

דרום, מרכז, צפון, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה, משמרות

קוד משרה:

JB-01714
 
 
מטריקס

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: אושרת חלמיש מועלם

תיאור:

איש/אשת סיסטם ג’וניור
עבודה בסביבה של 250 יוזרים
המשרה ממוקמת ביוקנעם

דרישות:

3 שנות ניסיון בשרתי mic
ניסיון עם שרתי linux
ניסיון בתקשורת
ניסיון בעבודה עם 250 יוזרים
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד

מיקום המשרה:

צפון, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-03017
 
 
All Stars-IT

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: מרכז גיוס

תיאור:

לחברה ביטחונית בצפון, דרוש /ה איש /אשת תמיכה טכנית להשתלבות במוקד השירות ותמיכה בתחום המחשוב.
העבודה במשרה מלאה + נכונות לשעות נוספות.

דרישות:

בעל /ת ניסיון במתן שירות וטיפול בלקוחות במוקד תמיכה טכנית טלפונית.
בעל /ת ניסיון בטיפול בתקלות משתמשים בעמדות קצה.
בעל /ת ניסיון בטיפול בתקלות מערכות הפעלה, יישומים, אפיון ופתרון תקלות.
בעל /ת ניסיון בפתרון תקלות בחבילות Office של חברת Microsoft. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

מיקום המשרה:

צפון, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-208436375
 
 
בי נט ייעוץ והשמה כ''א בע''מ

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: בי-נט ייעוץ והשמה בע"מ

תיאור:

. Senior Support Engineer for a company that builds an IP/MPLS service provider and data center networks, by offering significant cost reduction and enhanced performance at greater security.
Deployment for Tier-1 carrier networks worldwide, and it is ready to be taken to the next level of the dis aggregation model
• Excellent troubleshooting skills and ability to learn new technologies quickly
• Highly Customer facing abilities including performance under pressure.
• Highly organized with concentrated attention to details.
• Ability to manage a number of simultaneous activities while demonstrating accountability as well as reflection and reports to management.
• Strong emotional intelligence ability required for internal/external peers.
• Excellent collaboration and communication skills (both written and verbal)
• Fluent English (both written and verbal)
• Ability to travel – up to 20%
**Please submit your CV as WORD Document

דרישות:

• At least 4 years’ experience in ISP/networking Support/QA position
• At least 4 years’ experience in network design
• Deep knowledge in routing protocols like: ISIS, BGP, OSPF, Multicast/PIM, MPLS, L2/3VPN
• Bachelor’s Degree in a relevant Technical field or combination of experience and industry certifications required (CCNA/CCNP)
• Strong understanding with both Cisco, Juniper and Arista networking technology.
• Experience in documentation of Operating Manuals/Procedures

מיקום המשרה:

מרכז, צפון, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-06812
 
 
נס טכנולוגיות

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

חברת NESS מגייסת Field IT.
התפקיד כולל פתרון תקלות חומרה ותוכנה, התנהלות מול ספקים בתחום ה- IT וקיום פגישות עם צוותי התפעול הגלובליים.
משרה מלאה במגדל העמק.

דרישות:

ניסיון קודם כאיש/ אשת IT בחברה גלובלית - חובה.
אנגלית ברמה גבוהה (כתיבה, קריאה ודיבור) - חובה.
רקע/ ניסיון ניהולי - יתרון משמעותי.

מיקום המשרה:

צפון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

29695
 
 
גב מערכות מרכז

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: שרית סלע בלחסן

תיאור:

.Global Fin-tech company is looking for an IT Support & Monitoring.
What will you be doing?
•General Administration of Windows/Linux.
•Define, create and implement monitoring solutions.
•Build tools, scripts, and operating procedures for continuous efficiency improvement.
•Perform system automation using scripts and configuration management tools.
•Monitor & manage production systems.
•Perform fault detection, isolation, resolution, and root cause analysis.
•Work closely with production and development teams.

דרישות:

•Have 2+ years of experience working with Windows/Linux systems specifically in managing or Supporting production environments.
•Have scripting skills: (Shell/Batch, Perl, Python, Ruby, PowerShell).
•Have experience configuring Windows/Linux OS.
•Have experience with cloud providers such as Azure, AWS, GCP.
•Must be able to participate in a 7/24/365 on-call rotation.
•Have strong organizational and communication(Verbal and written) skills.
•Have experience with Splunk/ELK - Big advantage.
•Have familiarity with monitoring tools such as Nagios, Zabbix, and DataDo- Advantage.
•Have experience with configuration management tools such as Puppet, Ansible, and Chef- Advantage.
•Have experience with Docker and Kubernetes- Advantage.

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

EC 17417
 
 
Experis Israel

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

לחברה גלובלית מובילה דרוש/ה מהנדס/ת תמיכה Tier3 מנוסה

דרישות:

- תואר ראשון בהנדסת תוכנה /מדעי המחשב - יתרון.
- ניסיון של שנתיים ומעלה בתפקיד דומה.
- ניסיון עם SQL.
- ניסיון בכתיבת סקריפטים ופיתוח כלים.
- ניסיון בסביבת Windows & Linux.
- אנגלית ברמה גבוהה.

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

45742
 
 
Extreme Group

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: אבישג יהושע

תיאור:

An innovative Start-up is looking for a talented Technical Customer Success. Working days: Monday-Friday
If you’re a natural troubleshooter with great communication skills who thrives in a fast paced environment – then this is a great opportunity for you!
Responsibilities:
• Respond to customer support inquiries as quickly and accurately as possible via
written conversations and emails
• Participate in voice & video conference calls
• Take technical escalations and coordinate solutions with other team members
• Be proactive and help improve our data operations
• Advocate customers’ needs
• Contribute to our knowledge base
• Work cross-functionally with other teams (Sales, DevOps, QA, Marketing)

דרישות:

• At least 1 year in Customer Success or Technical / Product Support.
• Excellent native spoken and written English.
• Good communicator.
• Analysis and problem-solving skills. A natural troubleshooter
• Tech Savvy with a grasp of Big Data, Data Mining & Analytics.
Advantage:
• Additional Languages
• Familiarity with SaaS / RESTful APIs
• Programming background
• Sales background

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

19446
 
 
Extreme Group

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: שירה ברושי

תיאור:

אחריות לזמינות ציוד המחשוב ואספקת שירותי תמיכה טכנית בקרב משתמשי הקצה בהיבטי חומרה ו/או תוכנה ותקשורת בשטח , באמצעות תמיכה מרחוק באמצעים ממוחשבים או גישה פיזית.
אספקת שירותי תמיכה טכנית למשתמשי חומרה ותוכנה בארגון ברמה יומיומית בהתאם לסטנדרט המקובל בארגון
התקנת והטמעת חומרה ותוכנה למשתמשים בארגון בהתאם לכללי הארגון ולהנחיות
פניות ותקלות, אבחון מרחוק של הבעיה ומתן פתרון/הדרכה לפתרון בעיות בתקלות ושאלות
התקנת או ניוד יחידות ארגוניות פעילויות פרוייקטליות ייחודיות
מ"מ מקום ראש צוות - לנהל את הצוות בהעדרו של ראש הצוות ובשוטף בעת ביצוע תיקונים הסבות ושדרוגי תחנות של מפתחים

דרישות:

קורסים בתחום תשתיות המחשב- חובה
ניסיון קודם בתחום התשתיות- חובה
רישיון נהיגה ומסוגלות פיזית (להתניידות ולעבודה פיזית בשטח) ע"מ לבצע עבודות כגון פירוק והתקנת תחנות מחשב וכד'
יתרון לבעלי הסמכות של MCSE
ידע במערכות הפעלה ובמחשבים
ניסיון בניהול צוות/ אחריות על תומכים- יתרון משמעותי

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

19491
 
 
פוינט אופ ויו תוכנה בע''מ - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

תאור התפקיד:
· הגדרה ובקרה של תהליכים במערכת התזמונים
· בקרת תהליכי תעבורת הנתונים ב- MF ובמערכות הפתוחות
· ניתוח והצפת סיכונים בתהליכים
· יכולת הבנת אירועים (תקלות, תגובות מערכת), ניתוח הסיבות ומתן פתרונות
· תמיכה וניהול מערכת כספות של CYBERARK.

דרישות:

· השכלה בתחום המחשבים.
· הכרות טובה של סביבת ה- (ZOS) MF.
· הכרות טובה עם סביבות עבודה windows/unix.
· ניסיון בעבודה בארגונים גדולים עם Control- M .
· הכרות טובה עם OFFICE.
· הכרות טובה במערכות כספות של CYBERARK.
· יחסי אנוש מצוינים.
· יכולת עבודה בסביבה רבת-ממשקים.
· גישה שירותית.
· יסודיות,דייקנות.
· יכולת עבודה עצמאית, "ראש גדול"
· יכולת עבודה תחת לחץ.
· כושר ביטוי בכתב ובע"פ.

מיקום המשרה:

דרום, מרכז, שרון, אילת

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00596
 
 
איילת-טק

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברה טכנולוגית פיננסית באזור השרון דרוש/ה: איש/ת תמיכה טכנית ותפעול לשוק סוכני הביטוח והפיננסים.
תפקיד מעניין ומאתגר עם שילוב של טכנולוגיה וחדשנות,

דרישות:

ניסיון בהדרכה ו\או תמיכה טכנית
יכולות ביטוי גבוהות.
אוריינטציה טכנולוגית
זיקה לעולם הביטוח והפיננסים
זמינות למשרה מלאה

מיקום המשרה:

שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-2190
 
 
Top Group

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

בעל/ת ניסיון בשירות לקוחות ורוצה להתקדם לתמיכה במערכות מידע?

טופ גרופ ,הקבוצה המובילה במתן פתרונות טכנולוגיים מתקדמים מחפשת תומך/ת אפליקטיבי ללקוח גדול של החברה.

התפקיד כולל מתן תמיכה והדרכה טלפונית למשתמשי קצה על מערכת מידע לניהול פרויקטים.

משרה מלאה 09:00-18:00

דרישות:

- ניסיון בשירות לקוחות / תמיכה טכנית – יתרון משמעותי
- רצון ונכונות למידה
- שירותיות, סבלנות ואדיבות

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00110
 
 
Experis TA3

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברת מוצר טכנולוגית בתחום ה e-commerce היושבת בהרצליה פיתוח
דרוש/ה מהנדס/ת תמיכה טכנית עם הבנה בקריאת קודבמסגרת התפקיד:
* עבודה בסביבת B2B2C
* סיוע ללקוחות בנושאים טכניים
* בחינה, ניתוח ופתרון פעיות לצד סוגיות טכניות

דרישות:

• מוכנים לעבוד ביום שישי (במקום יום ראשון) במקרים בהם צריך
דרישות:
• ניסיון של לפחות שנתיים עם תמיכה טכנית Tier 2 בחברה גלובלית
• ניסיון בשאילתות SQL ובניהול נתונים
• הבנה וידע טוב ברשת
• ניסיון קודם בחברה מקוונת - יתרון
• אנגלית שוטפת (דיבור וכתיבה כאחד) - חובה
• נכונות לעבודה בימי שישי (במקום ראשון) בשעת הצורך
• תואר ראשון בתחומי טכנולוגיה (מדעי המחשב, הנדסה) - יתרון
• כישורי תקשורת מעולים
• יכולת לעבוד באופן עצמאי ולהיענות לבקשות מרובות בסביבת עבודה דינמית
• יכולת ללמוד טכנולוגיות וכלים חדשים במהירות
• שחקנ/ית צוות, יכולות רב משימות

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-46674
 
 
קונטרופ טכנולוגיות מדוייקות בע"מ

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: סיגל כהן

תיאור:

לחברת קונטרופ בהוד השרון דרוש אינטגרטור תוכנה.
תיאור התפקיד:
• התקנות/הכנת מחשבים ללקוחות
• חיבור מערכות
• הכנת התקנות תוכנה
• טיפול ברשתות
• ניהול מעבדה
• ניהול TFS
• הקשחות מחשבים
• תמיכה במחלקת אינטגרציה

דרישות:

דרישות התפקיד:
• רקע ברשתות/IT - חובה
• ידע בתוכנה
• ידע בTFS
• ידע בכתיבת סקריפטים
• ידע בהכנת התקנות
• הכרות עם לינוקס

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

0277
 
חיפוש עובדים Jobnet דרושים - חיפוש עבודה גיוס עובדים לימודי מקצוע קורות חיים הצהרת נגישות
Facebook Linkedin