חיפוש
לחיפוש משרות

איזור אישי

דרושים לפי תחומים

דרושים לפי אזור

דרושים לפי מילות מפתח

דרושים לפי חברות

משרות בלעדיות

דרושים ללא קובץ קו"ח

כניסה לסוכן המשרות

הרשמה לסוכן המשרות

משרות חמות

חברות מגייסות

סנטר נכסים קסטרו פתאל AC נכסים

17 - 1 מתוך 17

דרושים בתחום תמיכה טכנית

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
 
מטריקס

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: אושרת חלמיש מועלם

תיאור:

לחברת מידעטק המובילה בתחומה,
אנו מגייסים אנשי תמיכה אפליקטיבית לליווי לקוחות החברה על מערכת ERP Priority
משרה מלאה בטירת הכרמל

דרישות:

ניסיון של שנה ומעלה בתמיכה אפליקטיבית
היכרות עם מערכות ERP חשבשבת, SBO, פיננסית וכו'
היכרות עם מערכת PRIORITY – יתרון משמעותי
אוריינטציה למערכות ממוחשבות
תודעת שירות גבוהה
יתרון משמעותי להנדסאים / בעלי תואר ראשון
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד

מיקום המשרה:

צפון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-03059
 
 
מטריקס

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: אושרת חלמיש מועלם

תיאור:

טיפול שוטף בפניות הלקוחות ושמירת קשר רציף ואיכותי מול הלקוחות
שמירת קשר רציף ואיכותי מול הספקים
משמש/ת ערוץ תקשורת מרכזי לפניות לקוחות ולפתרון בעיות בנושאים שוטפים
זיהוי וקידום פיתוחים מותווי לקוח תוך הגדלת הפעילות של לקוחות קיימים
הדרכות ללקוחות על תפעול המערכת
יישום מודולים ויכולות חדשות אצל הלקוחות
במידת הצורך, תמיכה באתר הלקוח
רצון עז להשתלב בעבודה עם לקוחות וטכנולוגיה
אוריינטציה והבנה טכנולוגית גבוהה לצד הבנה עסקית ואוריינטציה מכירתית
עבודה היברידית- יומיים בשבוע אצל לקוחות והשאר מהבית

דרישות:

ניסיון כתומכ/ת MF
ניסיון ב-z/OS , CICS, Db2 ו- MQ
רקע קודם בעבודה עם תוכנות bmc - יתרון
ניסיון עם מוצרי Compuware - יתרון
יכולת ביטוי גבוהה בכתב ובע"פ
יחסי אנוש ברמה גבוהה ושירותיות
אנגלית ברמה גבוהה

מיקום המשרה:

דרום, מרכז, שרון, אילת

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

51014
 
 
MalamTeam

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן

תיאור:

לחברת Malam Team דרוש /ה תומך /ת אפליקטיבי /ת למשרה מלאה באזור ירושלים.
במסגרת התפקיד:
מענה לפניות לקוחות /משתמשים בנושאים הקשורים לתוכנה, יישום, הטמעה והדרכת משתמשים, הטמעת יישומים במערכת בקרב משתמשי המערכת בפרוייקט חדש אליו נכנסת החברה.

דרישות:

- ידע וניסיון במערכות מידע
- גישה שרותית - חובה.
- תואר ראשון - חובה.
- היכרות עם עולם הלמידה וניהול ההדרכה – יתרון משמעותי.
- היכרות עם מערכת ה LMS – MOODLE - יתרון משמעותי
- תואר בתעשייה וניהול - יתרון משמעותי.
- יכולת התבטאות בכתב ובע"פ.
- נכונות לעבודה בצוות.
- אחריות, משמעת ועצמאות

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

524154
 
 
מרטנס הופמן

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לארגון פיננסי מוביל במרכז דרוש/ה HELP DESK

דרישות:

    לפחות שנת ניסיון בתפקידי HELP DESK – חובה
    ידע וניסיון ב- Active Directory, תקלות מחשוב, הבנת רשתות תקשורת ברמה בסיסית – חובה
    ניסיון קודם מארגון בתמיכת משתמשים - יתרון משמעותי
    הסמכות MCSE / MCITP – יתרון

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

23442
 
 
מימון ישיר

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

למימון ישיר דרוש/ה נציג/ת Help Desk
התפקיד כולל:
מתן שירות ותמיכה לכלל עובדי החברה הן ברמת החומרה והן ברמת התוכנה .
חלק מהעבודה מבוצע ע"י השתלטות מרחוק וחלק במתן תמיכה פרונטלית.

דרישות:

• עובד HelpDesk בעל ניסיון של שנתיים לפחות בעבודה בארגון בסביבת Microsoft - חובה
• ניסיון בטיפול בתקלות חומרה/תוכנה וציוד קצה - חובה
•ידע וניסיון בתחום הרשתות – חובה
• היכרות וניסיון מעשי בעבודה עם AD - חובה
• עבודה עם GPO / GPP - יתרון
• ניסיון מתחום הטלפוניה – יתרון
• שליטה ביישומי אופיס – חובה
• היכרות עם SCCM – יתרון
• ניסיון כעובד מעבדת מחשבים - יתרון
• הסמכות רלוונטיות - חובה
• הסמכת MCITP - יתרון
• תודעת שירות גבוהה- חובה
• נדרשת זמינות מעבר לשעות הפעילות בהתאם לכוננות

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

1871
 
 
NCR

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

    NCR is the #1 software provider for Food, non-Food, Convenient Stores and Petrol Stations Retailer worldwide. Our innovation center in Ra’anana is looking for a Technical Consultant to join our iNCRdible and fast-growing team. 

    Roles & Responsibilities:
      Learning the current Loyalties application and interfaces.
      Understanding the business and to able being able to consult with the retailers.
      Working as a technical analyst to capture the retailer’s requirements and comparing those requirements against existing Loyalty functionality to determine gap analysis.
      Maintain the technical knowledge of the project and become familiar with all existing documentation.
      Technical documentation of the results of project tasks.
      Installation, configuration and system verification, targeted architecture to ensure that Loyalty is set up properly based on their intended usage.
      Will diagnose technical problems during the project life cycle and escalate when necessary.
      Provide content management in the project context: manage a list of deliverables and software components for each published package.
      Performing customer training and training in both business and technical aspect.
      Support the sales team in customer presentations.

דרישות:

    Basic Qualifications:
      3 years of experience of a technical role in a global technological company.
      Excellent customer service, communication and listening skills.
      The ability to work well within a team based over multiple sites.
      Strong communication skills both written and oral, and proven teamwork skills
      Strong technical troubleshooting skills.
      The ability to work efficiently in a challenging and demanding environment.
      High motivated with a high ability for self-learning.
      Knowledge in MS technologies – Windows server operating systems, SQL server up to 2016 MS Office.
      Willingness to travel abroad as needed by the project.
      Very good English skills (Speaking and Writing).

    Preferred Qualifications:
      Familiar with the software development lifecycle.
      Familiar with Networking and an ability to diagnose network issues.
      Networking (tcp/ip, http, https, firewalls), troubleshooting and diagnostics
      Experience in SaaS or Hosted application environments including system monitoring.
      Web technologies (HTML, XML, IIS, Apache, Java script, .Net).

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00094
 
 
All Stars-IT

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: מרכז גיוס

תיאור:

לחברה ביטחונית בצפון, דרוש /ה תומך/ת IT Tier3 לתמיכה, תפעול ואחזקה של מערכות.
עבודה במשרה מלאה וקבועה.

דרישות:

בעל /ת 5 שנות ניסיון בתפעול, אחזקה ועדכון של מערכות הפעלה של שרתים Microsoft, Linux -חובה.
בעל /ת ניסיון בתפעול, אחזקה ועדכון של אפליקציות ארגוניות מרכזיות - חובה.
בעל /ת ניסיון בתפעול, אחזקה ועדכון של מערכות תקשורת ואחסון,firewall וכדומה - חובה.
בעל /ת הבנה והכרות של אבטחת מידע תשתיתי. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

מיקום המשרה:

צפון, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-2421
 
 
MalamTeam - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן

תיאור:

לחברת הייטק בפארק אפקה דרוש/ה איש/ת NOC

תצפית על מפת רשת של לקוחות, ניטור אירועים, נקיטת פעולות טכניות, ניתוב למחלקות השונות לפי הצורך ובנוסף נגיעה בתחום ה SOC ברמת אירועי אבטחת מידע.

דרישות:

נסיון טכני של שנה לפחות
הסמכה בתחום הטכני

משרה מלאה, משמרות (בוקר/ערב), ממוקם בפארק אפקה (ראש העין)

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה, משמרות

קוד משרה:

524513
 
 
מידעטק טכנולוגיות מידע בע''מ

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: יערה

תיאור:

תמיכה אפליקטיבית (HelpDesk) וליווי לקוחות על מערכת ERP.
משרה מלאה בלבד. לא מתאים לסטודנטים!
העבודה בטירת כרמל

דרישות:

הכרות עם מערכות ERP (חשבשבת, SBO, פיננסית וכו' )
בעל/ת אוריינטציה למערכות ממוחשבות.
בעל/ת תודעת שרות גבוהה - חובה.
יכולת ביטוי גבוהה ושליטה מלאה בעברית- חובה.
תעודות הנה"ח או לחלופין תואר ראשון רלוונטי בתעשיה וניהול/ מע מידע/ כלכלה/חשבונאות
ידע ונסיון בהנה"ח - חובה
הכרת מערכת PRIORITY – יתרון משמעותי
ניסיון בתמיכה טלפונית- יתרון

מיקום המשרה:

צפון, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

HD04
 
 
PHR

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

דרוש /ה מיישם /ת SAP MM לחברה יצרנית גדולה.
תמיכה בתהליכי רכש/מחסנים/ניהול מחסנים באמצעות יישום פתרונות MM/WM בטכנולוגיות SAP.
יישום תהליכי רכש ומלאי, ניתוח צרכים, אפיון דוחות ותמיכה שוטפת בפעילות הקיימת.

דרישות:

ניסיון באפיון, ניתוח, תכנון ופיתוח פתרונות במודול ה- MM.
הכרות עם מודולים לוגיסטים.
שליטה באנגלית.

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

1913
 
 
Prologic LTD

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לארגון ביטחוני היושב בירושלים דרוש/ה איש/ת סיוע ותמיכה

דרישות:

ניסיון של מעל שנה בתחום התפקיד
ניסיון במתן תמיכה טכנית טלפונית.
מתן תמיכה והדרכה טלפונית אפליקטיבית אל מול משתמשי הארגון.
בעל רקע ותעודת הכשרה כלשהי בתחום המחשוב (כולל הכשרה צבאית).
יכולת ניהול אירועים\תקלות ברמה ארגונית וקבלת החלטות, יכולת עבודה בתנאי לחץ.
ידע בסיסי במחשבים: יישומיי אופיס, רשתות, תקלות טכניות.

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

11022
 
 
גב מערכות מרכז - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: שרית סלע בלחסן

תיאור:

לארגון גלובלי מוביל בכפר סבא דרוש/ה מנהל/ת צוות תמיכה טכנית.
התפקיד כולל:
- ניהול צוות תמיכה טכנית
- הובלת פרויקטים מקצועיים.
- הובלת הצוות לעמידה ביעדים
- ניהול ופיתוח אישי, ליוויי, גיבוש וטיפוח חברי הצוות.

דרישות:

ניסיון בתמיכת Helpdesk
ניסיון בניהול צוות תמיכה
אנגלית ברמה גבוהה
שפות נוספות- יתרון
נדרשת זמינות בסופ"ש

מיקום המשרה:

שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

DB 19241
 
 
איילת-טק

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברת תוכנה מובילה בתחום ה Erp, דרוש/ה תומך/ת טכני טלפוני לתחום קופות ממוחשבות.

עבודה במשמרות: ימים א'-ה':
שעות עבודה: 8:00-15:00, 15:00-23:00 ומשמרת מהבית: 23:00-7:00
ימי ו' לסרוגין: 8:00-13:00 (נחשב כתוספת לשכר)

דרישות:

ידע וניסיון בתחום PC - חובה
ניסיון בתחום הקמעונאות - יתרון
בוגר MCSE/ MCSA- יתרון
אפשרי ללא ניסיון, חובה יכולת טכנית
יכולת לעבוד בסביבה דינמית בתנאי לחץ
שמחת חיים, סבלנות, מוטיבציה ללמידה ויכולת תקשורת בינאישית

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה, משמרות

קוד משרה:

JB-2272
 
 
Extreme Group - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: טים

תיאור:

לחברת הייטק מצליחה אשר משרדיה ממוקמים באזור המרכז, דרוש/ה Technical Support Engineer.
העבודה במשרה מלאה וקבועה ביישוב – רמת החייל, תל אביב יפו.

דרישות:

  • 5 שנות ניסיון ומעלה בתפקיד של Tier 3/4 – Technical Support Engineer או Professional Services Engineer – חובה.
  • ניסיון בשליפה וכתיבה של שאילתות במסד הנתונים SQL Server או MySQL – חובה.
  • ניסיון בעבודה עם Amazon Web Services כגון: CloudWatch או S3 – חובה.
  • הבנה בקריאה של קוד בשפה כגון: Java או JavaScript או Node.js או שפה אחרת.
  • השכלה אקדמאית במדעי המחשב או הנדסת תוכנה או תחום דומה.
  • הכרות או ניסיון עם Splunk – יתרון.
  • שליטה ברמה גבוהה בשפה האנגלית.
המשרה פונה לגברים ולנשים כאחד.

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

20300
 
 
Softwave

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

חברת Softwave מגייסת מדריכ.ה מטמיע.ה טכני

התפקיד כולל ביצוע הדרכות מערכת ותמיכה טכנית, בדיקות ידניות, כתיבת חומרי הדרכה ומדריכים למשתמש ועוד.

דרישות:

- לימודי תואר ראשון B.Sc במערכות מידע או השכלה רלוונטית
- ניסיון בהדרכת מערכות מחשוב מורכבות.
- יכולת כתיבת חומרי הדרכה ותמיכה טכנית
- ניסיון בתהליכי בדיקות QA

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00010
 
 
אומניסיס בע''מ

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: לימור

תיאור:

אנחנו ב Omnisys –, חברת הייטק ביטחונית, מחפשים customer success לתפקיד משמעותי אצלנו בחברה.
התפקיד כולל ליווי משתמשי המערכות לאורך כל חיי הפרויקט – החל משלב האפיון, דרך הפיתוח, הטמעה (כולל הדרכה והצגה ללקוח) ועד למתן תמיכה טכנית ומסגרת תחזוקיתית למערכת בעת שימושה המבצעי.
בתפקיד מעורבות בתהליך הדרישות והבנת צורכי הלקוח, שילוב הלקוח בתהליך הפיתוח (ימי משתמשים) ועבודה צמודה עם צוותי התוכנה, הנדסת מערכת QA ושיווק.

דרישות:

ניסיון בתפעול ושימוש של מערכות מידע מבצעיות
ניסיון בהדרכה והטמעה של מערכות מידע עתירות תוכנה
אוריינטציה טכנולוגית
אנגלית ברמה גבוה -יתרון
יכולת עבודה עצמאית, יסודיות וגישה טובה עם אנשים

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

1363
 
 
איילת-טק

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברת אינטרט ומכירות בינלאומית דרוש/ה איש/ת תמיכה Help Desk
התפקיד כולל: מתן תמיכה למשתמשי קצה בחברה גלובלית בנושא שרתים, מערכות הפעלה Windows, מדפסות, פתרון תקלות חומרה ותוכנה ועוד. 
ימים: ב'-ו'

דרישות:

ניסיון במתן תמיכה טכנית- הכרחי.
שליטה מלאה בתפעול תקלות והתקנות מחשבים ניידים ונייחים כולל חומרה.
ניסיון עם חומרה ותוכנה.
ניסיון קודם כנציג/ת HELP DESK.
הכרות וידע ברשתות.
הכרות וידע בטלפוניה.
תודעת שירות גבוהה, מוטיבציה - חובה

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-2284
 
חיפוש עובדים Jobnet דרושים - חיפוש עבודה גיוס עובדים לימודי מקצוע קורות חיים הצהרת נגישות
Facebook Linkedin