חיפוש
לחיפוש משרות

איזור אישי

דרושים לפי תחומים

דרושים לפי אזור

דרושים לפי מילות מפתח

דרושים לפי חברות

משרות בלעדיות

דרושים ללא קובץ קו"ח

כניסה לסוכן המשרות

הרשמה לסוכן המשרות

משרות חמות

חברות מגייסות

סנטר נכסים AC נכסים אסותא גולד ג'ובס

16 - 1 מתוך 16

דרושים בתחום תמיכה טכנית

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
 
לוג-און

פרטי התקשרות:

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

למשרד ממשלתי בירושלים דרוש/ה איש/אשת System PKI
למערך ה-IT במשרד דרוש/ה מומחה/ית בתחום תשתיות PKI כולל תפעול ותחזוקת התשתיות, תפעול ותחזוקת מערכות ניהול וסנכרון זהויות, מתן מענה לבקשות עבודה ופתרון תקלות.
העבודה כוללת ממשקים רבים ומתן ייעוץ לגבי שדרוג או החלפת טכנולוגיות.

דרישות:

    לפחות 6 שנות ניסיון בעבודה עם PKI - חובה
    השכלה אקדמית רלוונטית / שירות צבאי ביחידה טכנולוגית - חובה
    ניסיון מוכח בעבודה עם מערכות LInux\Unix - חובה
    ניסיון מוכח בהקמת ותחזוקת שרתי Web, IIS, Apache - חובה
    ניסיון מוכח בכתיבת סקריפטים ב-PowerShell\Shell\Python - חובה

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-02002
 
 
Go For It

פרטי התקשרות:

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לבנק גדול באזור ראשל"צ, דרוש/ה איש/אשת צוות תמיכה בעל/ת יכולות פיתוח גבוהות למשרה בצוות התמיכה של חדר עסקאות מט"ח ו SWIFT.
מדובר בסביבת עבודה דינמית, מאתגרת, מרובת טכנולוגיות וממשקים בזמן אמת ובעיקר מרתקת!
התפקיד כולל תמיכה בחדר העסקאות ובמערכות ה SWIFT ברמת Tier 2 או/ו Tier 3 , קשר רציף עם ספקי תוכנה ומוסדות פיננסיים בארץ ובחו"ל ופיתוח מערכות מתקדמות וחדשניות וממשקים מתקדמים.

דרישות:

    לפחות שנתיים ניסיון עם מערכות הפעלה (Linux וחלונות 2016 ומעלה) – חובה
    לפחות שנה היכרות עם שפות תכנות (Java, C++, C#) – חובה
    יכולת כתיבת סקריפטים ב- Shell ו- PowerShell – יתרון
    יכולת כתיבה בשפתSQL ברמת stored procedures ו- cursors – יתרון
    היכרות קודמות עם מערכות מסחר ו/או מערכות פיננסיות מורכבות – יתרון
    אנגלית ברמה גבוהה, ראייה מערכתית רחבה, סקרנות טבעית וגישה פרואקטיבית לפתרון בעיות, תודעת שרות גבוהה

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00469
 
 
לוג-און

פרטי התקשרות:

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לארגון מוביל באזור המרכז, דרוש/ה מומחה Linux !
התפקיד כולל הקמה, תחזוקה וטיפול בתקלות שרתי Linux, כתיבת סקריפטים ואוטומציה.
אחריות על ניהול משתמשים והרשאות, בקרות תצורה, תאימות והקשחות, הבנה של הקרנל והתקנה וקונפיגורציה של שירותים ו-Packages.
כמו כן, ישנו ממשק שוטף עם צוות ה-DevOps.

דרישות:

    לפחות 5 שנות ניסיון כ-System Linux - חובה
    ניסיון מוכח עם RedHat\CentOS\ SUSE - חובה
    ניסיון מוכח בכתיבת סקריפטים בשפות Bash\Python\Perl - חובה
    ניסיון מוכח בעבודה עם כלי DEVOPS והכרות עם Kubernetes\ Docker\Jenkins\Git - יתרון משמעותי
    ניסיון כתיבה ב Ansible\Terraform\Puppet – יתרון משמעותי
    יכולת עבודה בצוות, נכונות לעבודה מאומצת בשעות לא שגרתיות (זמינות גבוהה), ראש גדול

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-01983
 
 
SQLink - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

דרוש/ה תומך/ת טכנית למשרד ממשלתי היושב בירושלים!
התפקיד כולל תמיכה במשתמשים ובתקלות מחשוב, מתן תמיכה ביישומים ייעודיים ובתוכנות מדף, מענה לפניות משתמשים ועוד.
הזדמנות מעולה להיכנס למקום חזק ויציב, לעבודה בסביבה טכנולוגית, עם כל היתרונות של משרד ממשלתי.

דרישות:

- ניסיון של שנה בתמיכה טכנית
- ניסיון בעבודה עם AD ו- Exchange
- נכונות לעבודה במשמרות בוקר וערב

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

123899
 
 
מרטנס הופמן

פרטי התקשרות:

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לארגון רפואי מוביל במרכז הארץ דרוש/ה מטמיע/ת ומדריך/ת מערכות מחשוב לחצי משרה.
הטמעת מערכות בהתאם להנחיות הארגון.
הדרכות פרטניות וקבוצתיות וסיוע בתפעול המערכת לעובדי הארגון.
כתיבה ועדכון מדריכים למשתמש

דרישות:

תואר ראשון בתחום המחשוב או הנדסת תעשיה וניהול (התמחות במערכות מידע) - חובה
ניסיון של שנה לפחות בתחום מערכות המידע כמטמיע/ה או מדריך/ה
שליטה במערכות הפעלה- WINDOWS 7/10
ידע במוצרי חבילת אופיס
ניסיון בפיתוח הדרכה
אוריינטציה הדרכתית

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה חלקית

קוד משרה:

22763
 
 
חברה דסקרטית

פרטי התקשרות:

להגשת מועמדות - לחץ כאן

תיאור:

Lead and support integration activities across teams, support deployments of Unified Communications and Collaboration solution

דרישות:

· Experience in integration or quality assurance or customer support for at least 2 years.
· Software engineering abilities.
· Experience with logs and bugs analyze.
· Advantage for WebRTC or video communication solutions.
· Advantage for experience in mobile application.
· Familiar with Agile process and Continuous Integration.
· Self-Learner.
Good communication skills and excellent team work capabilities

מיקום המשרה:

מרכז, צפון, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00148
 
 
דיפלומט מפיצים (1968) בע"מ

פרטי התקשרות:

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

דיפלומטת מגייסת מומחה/ית HELP DESK לעבודה מאתגרת ומגוונת!
תיאור התפקיד:
* תמיכה במשתמשי מערכות המידע של החברה, תחזוקת מחשוב אישי וציוד היקפי
* תמיכה והדרכה במשתמשי מערכות המידע של החברה (מערכות הפעלה, אופיס, מערכות ארגוניות אחרות).
* תמיכה מדרגה ראשונה באפליקציות מרכזיות בארגון : SAP, מסופונים טאבלטים וכיו"ב.
* תמיכה במשתמשי ציוד תקשורת (טלפונים קויים וסלולריים)
* תחזוקת חומרת מחשבי PC , מחשבים ניידים ומחשבי כף יד.
* התקנת מחשבים : מערכות הפעלה, דרייברים ותוכנות
* התקנת ותחזוקת מדפסות.
* תחזוקת ציוד היקפי למחשבים ומדפסות
* הקמת משתמשים חדשים במערכות המידע
* תחזוקת ציוד טלפוניה
* ניהול ציוד מיחשוב - קליטה ובקרה
משרה מלאה א’-ה’ משעה 8:00- 17:00

דרישות:

* ניסיון בתפקיד עובד תמיכה/ הלפ דסק- יתרון משמעותי
* שליטה מצוינת במערכות הפעלה (עדיפות לבוגרי/ות קורסים מקצועיים)
* שליטה מצוינת בישומי Office 2010,OFFICE 365 - עדיפות לבוגר/ות קורסים מקצועיים.
* ידע כללי בחומרת מערכות PC נייחים+ניידים, כולל התקנה חומרה ותוכנה
* ידע ב Active directory Users and computers ו-הקמת תיבות בexchange (יתרון)

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

141781
 
 
All Stars-IT

פרטי התקשרות:

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: מרכז גיוס

תיאור:

לחברה ביטחונית מובילה באזור חיפה, דרוש/ה איש/אשת תמיכה טכנית להשתלבות במוקד השירות ותמיכה בתחום המחשוב.
העבודה במשרה מלאה + נכונות לשעות נוספות.

דרישות:

בעל/ת ניסיון במתן שירות וטיפול בלקוחות במוקד תמיכה טכנית טלפונית.
בעל/ת ניסיון בטיפול בתקלות משתמשים/ות בעמדות קצה.
בעל/ת ניסיון בטיפול בתקלות במערכות הפעלה, יישומים, אפיון ופתרון תקלות.
בעל/ת ניסיון בפתרון תקלות בתוכנות Office של חברת Microsoft.
בעל/ת סיווג ביטחוני עכשווי או בעבר – יתרון.

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-208436375
 
 
All Stars-IT

פרטי התקשרות:

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: מרכז גיוס

תיאור:

לחברה ביטחונית בצפון, דרוש/ה תומך/ת Tier 3.
עבודה במשרה מלאה וקבועה.

דרישות:

בעל/ת ניסיון בתפעול, אחזקה ועדכון של מערכות הפעלה של שרתים Microsoft, Linux.
בעל/ת ניסיון בתפעול, אחזקה ועדכון של אפליקציות ארגוניות מרכזיות.
בעל/ת ניסיון בתפעול, אחזקה ועדכון של מערכות תקשורת ואחסון,firewall וכדומה.
בעל/ת הבנה והכרות של אבטחת מידע תשתיתית.

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-2421
 
 
אביבית דבוש גיוס והשמה - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

Support Director - EMEA

    At least two years of experience in a technical support management role with at least 30 employees under wing
    Experience in working and managing teams remotely - mandatory
    Experience working in high-frequency support centers at scale
    Knowledge in CRM, ticketing, reporting tools, and in setting automation
    Substantial experience with WordPress and its ecosystem
    Knowledge in full-stack development - advantage

    ניסיון בניהול מנהלים / ראשי צוותים - חובה
    ניסיון בתמיכה מרחוק - REMOTE - חובה
    ניסון בניהול מחלקה של 30 איש לפחות - חובה
    ניסיון ב B2C
    אנגלית ברמה גבוהה
    ניסיון עבר בתמיכת לקוחות

דרישות:


משרה נוספת - 

Technical Support Manager
    5+ years of experience in Technical Support roles
    Proven experience in building a technical support center (Startup companies experience is a plus)
    Process oriented with scale in mind
    Hands on abilities – lead by example
    Cyber Security or Identity/Authentication background, A big advantage
    Proven knowledge working with Linux and Windows environments
    Experience working with Active Directory, An advantage


לפחות 5 שנות ניסיון בתמיכה טכנית מורכבת, לפחות שנה ניהול - נכונות לעבודת hands on
רקע מחברות סייבר/סקיוריטי - יתרון משמעותי, ניסיון מחברות סטארטאפ מועדף
ניסיון בעבודה בסביבה שמשלבת linux & windows
עבודה גלובלית עם לקוחות מחו"ל - נכונות לעבודה בימים שני עד שישי!!!

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00367
 
 
ורוניס

פרטי התקשרות:

להגשת מועמדות - לחץ כאן

תיאור:

Position Description
    Diagnose, troubleshoot, and replicate customer issues, research, identify and deliver solutions to them.
    Analyze, diagnose, and debug complex customer issues
    Create and implement fixes
    Take ownership of escalations and drive towards resolution
    Act as a technical focal point in cooperative relationships with other internal groups
    Work closely with our software development teams from various product components to deliver success
    Acquire both broad and in-depth product knowledge
    Create and improve documentation to train support engineers to resolve support cases
    Demonstrate strong interpersonal and communication skills
    Push for solutions and interact with people from various other teams 

דרישות:

Desired Skills & Experience
    At least 3 years of hands-on experience in C++ – a must
    At least 2-year experience in C#, .Net – a must
    Working with a multi-threaded environment and on large scale
    Strong troubleshooting skills
    Ability to solve a complex problem in a timely manner

Additional Skills
The following additional skills are nice to have:
    Experience with windows internals (Win API)
    Developing using Microsoft SQL, T-SQL
    Work and use of Microsoft environments (Windows Server, NTFS, Active Directory, Exchange, LDAP, IIS, GPO)
    Solid understanding of data structures, design patterns, and algorithms
    Experience with large-scale software projects
    Experience with micro service architecture
Soft Skills
    Great interpersonal skills
    High sense of urgency
    Fast technology adaptation
    Independently driven, proactive, accountable, reliable, team player

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

946
 
 
גב מערכות מרכז

פרטי התקשרות:

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: שרית סלע בלחסן

תיאור:

לחברה פיננסית גדולה דרוש/ה איש/אשת Help Desk.
מדובר במשרה זמנית עד סוף שנת 2020.
ישנם שני תקנים: משרה מלאה ומשרה חלקית

דרישות:

ניסיון כתומך/ת טכני- חובה
ידע וניסיון ברשתות- חובה
זמינות לתחילה עבודה ב- 1.11.2020 ונכונות למשרה זמנית עד סוף שנת 2020- חובה

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה, משרה חלקית, משרה זמנית

קוד משרה:

EC 18283
 
 
נישה - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

יסודיות ואחריות הם השם השני שלך? יש לנו הזדמנות בול בשבילך!
לחברה העוסקת בפיתוח, ייצור ושיווק של מכשור רפואי מתקדם לאבחון התפקוד של מערכת העצבים התחושתית,
דרוש/ה Customer Technical Support
התפקיד כולל: ניהול קריאות השירות; מתן תמיכה טכנית ופונקציונלית בשימוש במכשירי החברה למפיצים וללקוחות החברה בארץ ובחו"ל; מתן מענה מקצועי ויעיל לתקלות חומרה/תוכנה; ביצוע הדרכות; טיפול בהיבטים הטכניים והלוגיסטיים הכרוכים בקבלת ומשלוח מערכות ; אחריות כוללת על ביצוע התיקונים/שדרוגים במכשירים מול המחלקות השונות בארגון; טיפול ובקרה בשביעות רצון הלקוח משירותי החברה ומוצריה.

דרישות:

יכולת טכנית גבוהה בעבודה עם מערכות מולטידיסיפלינריות
אנגלית ברמה גבוהה -דיבור, קריאה וכתיבה-חובה
ניסיון בתמיכה ועבודה מול לקוחות
ניסיון בעבודה במערכת ERP, הכרות עם פריוריטי-יתרון
ניסיון בתפקיד דומה בתעשיית המכשור הרפואי-יתרון

מיקום המשרה:

מרכז, צפון, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

383468
 
 
Experis TA3

פרטי התקשרות:

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברה סופר מדליקה, יציבה וטובה, היושבת שבשרונה תל אביב, דרוש/ה איש/ת תמיכה מוצרי MAC מנוסה

דרישות:

3 שנות ניסיון בתמיכה במוצרי MAC 
5 שנות ניסיון בתפקיד תמיכת משתמשים
ניסיון בתמיכת משתמשים בחברה גלובלית עם עדיפות לחברת מוצר SAAS
ניסיון קודם בניהול JAMF
ניסיון קודם בתמיכה ב Meraki, UniFi, Ubiquiti
אנגלית ברמה גבוהה
יכולת ניהול פרויקטים

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-48490
 
 
Tech-Jobs - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברת ביטוח מובילה בתחומה דרוש/ה נציג/ת הרשאות.
כניסה לצוות של כ-6 נציגים, הנותן מענה לכלל עובדי החברה בכל הנוגע להרשאות פנים ארגוניות במערכות מידע שונות.

דרישות:

· נדרש ניסיון של שנה לפחות כנציג/ת הרשאות או כתומך\תומכת טכני\ת או כמנהל\ת רשת עם ניסיון במתן הרשאות
· ידע ב AD 
· ניסיון קודם כנציג/ת תמיכה פנים ארגוני –יתרון משמעותי

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

MH 18410
 
 
חברת היטק - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

להגשת מועמדות - לחץ כאן

תיאור:

לחברת אורבוטק (Orbotech), חברת הייטק בינלאומית הממוקמת ביבנה דרוש מפעיל ותומך מערכות Video Conference ותקשורת VOIP:
  • תפעול מערכות מולטימידה, Zoom, Teams, ציוד קצה של פוליקום ו-Audiocodes
  • תמיכה hand-on ובזמן אמת בתקלות - בעיות בציוד / רשת וכו'. 
  • כתיבת נהלי עבודה, דוחות ומסמכים שונים וכו'
  • תחזוקה, עדכוני מערכות ותמיכה בתשתיות מערכות המולטימידה
  • עבודת ממשקים עם צוותים מקבילים
אפשרי לבעלי רקע בתמיכה / HelpDesk / מחשוב ארגוני מארגונים גדולים (ניסיון צבאי אפשרי) .
חשוב - אנגלית ברמה גבוהה !! כתיבה / דיבור / קריאה

דרישות:

- הבנה של תשתיות תקשורת
- אנגלית ברמה גבוהה - חובה!
- ניסיון בשימוש ב-Excel וכתיבת דוחות - חובה!
- ניסיון והיכרות עם מוצרי ותשתיות VC בארגונים (Polycom, Skype for business, Teams וכו') - יתרון משמעותי!
- היכרות עם נושאי IT ומחשוב Hands-On - יתרון משמעותי!
- הכרות סיסטם בסביבת שרתי מיקרוסופט (AD, Exchange) - יתרון משמעותי
- שירותיות, ראש גדול, אחריות, הנעה עצמית גבוהה ודחף להצלחה

מיקום המשרה:

דרום, מרכז, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-45
 
חיפוש עובדים Jobnet דרושים - חיפוש עבודה גיוס עובדים לימודי מקצוע קורות חיים הצהרת נגישות
Facebook Linkedin