חיפוש
לחיפוש משרות

איזור אישי

דרושים לפי תחומים

דרושים לפי אזור

דרושים לפי מילות מפתח

דרושים לפי חברות

משרות בלעדיות

דרושים ללא קובץ קו"ח

כניסה לסוכן המשרות

הרשמה לסוכן המשרות

משרות אליהן פנית

משרות מסומנות

משרות חמות

חברות מגייסות

The Markrting Hub Ltd Extreme Group סנטר נכסים ELAL

30 - 1 מתוך 30

דרושים בתחום תמיכה טכנית

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
 
חברה דסקרטית - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

דרוש /ה תומך /ת טכני /ת
לחברה המספקת פתרונות למשרדי הנה"ח ולקוחות עסקיים ברעננה
מתן תמיכה טכנית ללקוחות החברה שרכשו את התוכנה דרך הטלפון ודרך השתלטות מרחוק.

דרישות:

הבנה בסיסית ב-SQL.
office ברמה טובה.
שירותיות.
נסיון במתן תמיכת תוכנה ללקוחות.

מיקום המשרה:

שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

J-1504
 
 
חברה דסקרטית

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

* תמיכה במשתמשים בתקלות העולות מהשטח.
* פתרון תקלות מקצה לקצה כולל הפעלת תכניתנים וגורמים חיצוניים נוספים.
*קשר רציף עם משתמשים וביצוע הדרכות קצרות וממוקדות.
* מענה לקריאות ממשתמשים ותיעודן במערכת הקריאות

דרישות:

* ניסיון בתמיכת משתמשים בסביבת פיתוח (תמיכה בתקלות CRM , Billing וממשקים).
* ניסיון ומיומנות גבוהה בפתרון תקלות.
* יכולת ניתוח נתונים ותהליכים מורכבים והפקת תובנות.
* יכולת תעדוף משימות.
* בעל ראיה מערכתית ויכולת עבודה עצמאית
* יכולת עבודה תחת לחץ וביצוע מספר משימות במקביל.
* נסיון עם DB, SQL-יתרון
* היכרות עם XML- יתרון.

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

1729
 
 
Gtech

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

דרוש/ה מנהל/ת הרשאות לארגון גדול ומוכר.
התפקיד כולל מתן מענה לתקלות, ניהול הרשאות מול משתמשים וכו'
עבודה עם Active Directory

דרישות:

*ניסיון קודם בניהול הרשאות 
*ניסיון בעבודה עם AD
*שירותיות, יכולת עבודה מול משתמשים, עמידה בהתנגדויות, זיהוי והבנת צרכים 
*אסרטיביות, יצרתיות, עבודה בסביבה דינמית 

מיקום המשרה:

דרום, מרכז, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-01091
 
 
מרטנס הופמן

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

למרטנס הופמן- Malam Team דרוש/ה טכנאי/ת PC שטח לארגון ממשלתי באזור השפלה. התפקיד כולל נסיעות ברחבי הארץ.

דרישות:

מעל ארבע שנות ניסיון כטכנאי/ת PC
טיפול בתקלות חומרה ותוכנה
טיפול בתקלות בציוד קצה (סורקים מדפסות וכו')
נכונות לעבודה במשמרות/ כוננויות בשבתות וחגים

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

20869
 
 
Techtalent חברת Headhunting והשמה

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברת הייטק גלובאלית מובילה דרוש\ה Support Team Leader לתפקיד מעניין שכולל ניהול ומנטורינג לצוות התמיכה, הגדרת KPI, פתירת בעיות טכניות מורכבות, עבודה בסביבת אנגלית

דרישות:

1-2 שנות נסיון בניהול צוות תמיכה- חובה
4 שנות נסיון לפחות בתמיכה למוצר תוכנה- חובה
נכונות לזמינות בשיחות טלפוניות 24\7 - חובה
אנגלית מצוינת- חובה
נסיון בעבודה עם CI Server\ Artifactory- חובה
ידע מעמיק בפרוטוקולי תקשורת - חובה
נסיון בתכנות ב JAVA- יתרון משמעותי

מיקום המשרה:

שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00202
 
 
קומבלק איי.טי. בע"מ

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

הדרכה ותמיכה טלפונית במודולי SAP בארגון מוביל בירושלים.
התפקיד כולל:
פתרון בעיות, טיפול בתקלות, הדרכת תפעול המערכת בתהליכים חדשים ותהליכים מורכבים.
בתפקיד זה נדרשים יכולת למידה עצמית וקליטה מהירה, הבעה בע"פ וכתב ברמה גבוהה, שירותיות.
-
הזדמנות להשתלב בארגון גדול ודינאמי!

דרישות:

- תואר ראשון בחשבונאות ,תעודת הנהלת חשבונות או תואר ראשון בלוגיסטיקה- יתרון משמעותי
- ניסיון במודולים פיננסי, לוגיסטי (רכש) או משאבי אנוש של SAP – יתרון משמעותי
- ניסיון מעשי בעבודה בחשבונאות/הנהלת חשבונות , במשאבי אנוש או רכש – יתרון משמעותי.
- ניסיון בהדרכה / הטמעה / תמיכה של מערכות ממוחשבות.

מיקום המשרה:

ירושלים

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00034
 
 
ריל קומרס בע''מ

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

מחפש/ת את דריסת הרגל הראשונה שלך בחברת הייטק?
חברת ActiveTrail, חברה בינלאומית המפתחת Email Marketing Automation platform מחפשת תומכ/ת טכני/ת לתפקיד מאתגר, הכולל הכרות עם פלטפורמה מתקדמת לשיווק דיגיטלי, מתן שרות אישי ללקוחות החברה( בארץ ובחו"ל) תוך טיפול בתקלות טכניות מורכבות.

דרישות:

אנגלית ברמה גבוהה מאוד -חובה (דיבור, קריאה וכתיבה)
נסיון כלשהו כנציג/ת תמיכה/שירות /מכירות - חובה
שנת ניסיון בתמיכה טכנית- יתרון משמעותי
שליטה באינטרנט ואוריינטציה טכנית גבוהה והיכרות עם עולם ה- Social- יתרון משמעותי
ניסיון בעבודה עם HTML, CSS- יתרון 
סביבת עבודה צעירה, משפחתית וכיפית.
החברה ממוקמת בת"א.

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה, לפי שעות

קוד משרה:

JB-00193
 
 
Go For It

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

A high tech company in Herzliya that serve the top Security and Intelligence Agencies in the world with Web Intelligence solutions is looking for Customer Support – Tier 1.
You will be in f2f interactions with end users in order to achieve their full satisfaction with 3i-MINDs product and will be provide first level on site contact and convey resolutions to customer issues.

דרישות:

· Superior customer service and communication skills
· 2-3 years of experience in a customer-facing role, giving tech support
· Top security clearance (“Kehilia”)
· Knowledge in Linux

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00361
 
 
לוג-און

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

גוף ביטחוני מחפש מדריך/ה / מטמיע/ה שיהיה/תהיה בקיא/ה בהפעלת החומרה והתוכנה הרלוונטית.
התפקיד כולל ביצוע הדרכות למשתמשים, הדרכה ע"ג מערכות ארגוניות ייעודיות חדשות וקיימות.

דרישות:

· ניסיון של שנתיים ומעלה בהדרכה / הטמעה.
· יכולת הדרכה פרונטלית לקבוצות וליחידים.
· היכרות טובה עם יישומי Office.
· יכולת ניתוח תהליכי עבודה.
· יכולת הנעת תהליכים מול גורמי פנים.
· רישיון נהיגה בתוקף – חובה.

מיקום המשרה:

דרום, מרכז, צפון, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה, משמרות

קוד משרה:

JB-01714
 
 
לוג-און - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

גוף ביטחוני מחפש תומך/ת מערכות מידע להצטרפות לצוות שאחראי על תמיכה, תפעול ומעקב אחר תקלות במערכת המחשוב.
בנוסף, התפקיד כולל אחריות על עדכון החברה המתחזקת את המערכת ועדכון צוותי העבודה הרלוונטיים.
התפקיד דורש יחסי אנוש טובים, תודעת שירות גבוהה, יכולת עבודה בצוות ויכולת ביטוי גבוהה.

דרישות:

· ניסיון של שנה לפחות במתן תמיכה בתחום מערכות המחשוב והמידע.
· ניסיון בתחום שירות לקוחות מערכות מידע.
· ניסיון בעבודה בארגונים גדולים.
· היכרות עם מערכות Office.
· היכרות עם Windows 10 / 7.

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-01780
 
 
אביבית דבוש גיוס והשמה - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

    Native / Fluent English is mandatory.
    Experience interacting with customers (customer service oriented).
    Previous experience of managing a similar team.
    Ability to manage incidents and work under pressure.
    Excellent debugging and technical skills: Log Analysis, Troubleshooting of Bug Reports & Database Query, SQL.
    ******
    Customer Support Team Leader -

      At least 2 years of experience leading a Customer Support/Success team from a B2B company.
      At least 4 years of experience in a Customer Support role.
      Working knowledge of customer service software, databases and tools (such as Salesforce, Zendesk, Jira).
      Experience working with Linux
      Programming/debugging skills.
      Excellent English.
      Strong client-facing and communication skills.
      Advanced troubleshooting and multi-tasking skills.
      Experience providing technical support for a multidisciplinary product – Advantage
      Previous experience building a Support team from scratch – Advantage.
      Experience with Docker, MongoDB, cameras, algorithms – Advantage.

דרישות:

Escalation Engineer
    More than 2 years’ experience as software developer, coding in java / C++, Linux
    Previous experience in technical support, QA, customer facing position – an advantage
    Excellent troubleshooting skills
    Excellent verbal and written communication skills (including technical writing)
    Ability to communicate effectively, responsibly and respectfully with customers

*******
    At least 3 years’ experience as an escalation Engineer with customer facing experience- a must!
    Solid knowledge and experience in storage (NFS, NAS) / Cloud (AWS and Azure)/ Networking environments
    Experience with SMB protocol (SAMBA is an advantage)
    Solid understanding of Windows, Linux and Mac OS (a CCNA certificate in hand- an advantage)
    Experience with software testing, scripts and running SQL queries for debugging (Postgres- an advantage)
    Excellent English level, both speaking and writing

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00302
 
 
EXPERDA - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

חברת EXPERDA המובילה בתחום ה- DB מחפשת אנשי תמיכה טכנית.
העבודה מול לקוחות עסקיים ומתן תמיכה למוצרי החברה.
אפשרות לקידום מקצועי.

דרישות:

  • שנה ניסיון בתמיכה טכנית ללקוחות עסקיים
  • שליטה גבוהה במערכות הפעלה וב- Office 
  • היכרות עם סביבת Microsoft SQL Server
  • שירותיות, סבלנות ואדיבות - לפני הכל.
  • יכולת למידה עצמית גבוהה.
  • המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-29
 
 
מרטנס הופמן

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לארגון גדול ומוביל בתחום התחבורה דרוש/ה מוקדן/ית בכיר/ה.
העבודה משלבת עבודה של מוקדן/ית וניהול צוות הנותן תמיכה טכנית למעגל רחב של משתמשים במערכות טכנולוגיות מגוונות.

דרישות:

ניסיון בתמיכה במוקד - חובה
ניסיון בניהול צוות במוקד - יתרון
ניסיון בתמיכה או הדרכת מערכות מידע / מערכות טכנולוגיות - יתרון
השתלבות בצוות דינאמי, הנותן תמיכה עבור עובדי הארגון, פתרון תקלות, ומתנהל מול מיישמים ומפתחים.

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

20831
 
 
מרטנס הופמן

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

יש לך ניסיון כ- HELP DESK?
רוצה להתקדם לחברת הייטק בינלאומית?
מקומך איתנו!
המשרה ממוקמת בקו רכבת באזור המרכז.

דרישות:

שנתיים ניסיון בתפקיד Helpdesk בארגון עם למעלה מ-500 משתמשים .
אנגלית ברמה גבוהה.

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

20723
 
 
מרטנס הופמן

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברה פיננסית גדולה בתל אביב דרוש/ה טכנאי/ת PC וMOBILE.

דרישות:

ידע וניסיון בתמיכה ברמת טכנאי PC - חומרה\תוכנה ניידים\נייחים וטיפול בתקלות.
ידע ב-AD ברמה של תמיכה טכנית.
הבנה בתקשורת - DHCP DNS VLANS- יתרון
Mobile iron - MDM Apple Dep, Apple Configurator-יתרון

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

20780
 
 
מרטנס הופמן

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לארגון מוביל בפתח תקווה דרוש/ה תומך/ת טכני
משרה התחלתית בתחום התמיכה!
אם יש לך רצון להשתלב בארגון מוביל ולעשות דריסת רגל בתחום התמיכה מקומך איתנו

דרישות:

מענה לשיחות נכנסות ומתן שירות ותמיכה
דרישות התפקיד:
אוריינטציה טכנית
שירותית ויחסי אנוש טובים
ניסיון בשירות לקוחות - יתרון

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

20742
 
 
MatchPoint IT

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

דרוש/ה טכנאי/ת PC לחברה פיננסית גדולה באיזור תל אביב!

דרישות:


מענה טלפוני לעובדים, פתרון תקלות בהשתלטות מרחוק או במשרד העובד, תמיכה מהבית לעובדים, מציאת פתרונות באינטרנט.
קבלת קהל פרונטלי, התקנות מחשבים, העברות עמדה , כתיבת הוראות עבודה.

השכלה:
טכנאי PC ורשתות

ניסיון:
ניסיון קודם במענה טלפוני- יתרון
ניסיון במתן שירות למשתמשי קצה
היכרות עם מערכת ניהול קריאות- יתרון
ניסיון בארגון פיננסי- יתרון
ידע במערכות הפעלה ואופיס

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00021
 
 
אתוסיה

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

manage the day-to-day operations of the company's IT infrastructure
Virtual environment (VMWARE)
Servers and operating systems
Network and security systems
Storage arrays
Enterprise applications
Manages the day-to-day operations of the host computers by monitoring system performance, configuration, maintenance and repair.
Develops new system and application implementation plans and custom scripts
Designs, installs, upgrades, configures, and repairs local and remote systems, infrastructure and network hardware.
Evaluates, tests, and recommends appropriate technology, assists in the preparation of proposals and solutions presentations.
Provides advanced systems administration support across ESX and Windows platforms.
Establishes guidelines and methods for the installation and management of the host computer operating systems, disk arrays, fiber channel switches, tape libraries and other components.
Ensures high availability and acceptable levels of performance of mission critical host computer resources.
Manages the data center and computer host systems including hardware and software.
Stays current with technological developments in systems administration technology.

דרישות:

    Knowledge of the principles, best practices, and techniques used in administering complex infrastructure
    At least 5 years' experience with VMware vSphere environments - MUST
    At least 5 years' experience with MicrosoftS Server
    Good knowledge with Linux based operating systems
    Good knowledge with FortiGate Firewalls
    Good knowledge with Cisco Nexus and Catalyst Switches
    Knowledge of the principles, best practices, and techniques used in administering complex infrastructure.
    Excellent customer service orientation and skills.
    Demonstrative ability to own and manage projects.
    Well organized, attention to detail and excellent documentation abilities
    Skilled at working within a team
    Ability to make correct timely decisions, effectively prioritize and execute tasks in a high-pressure environment
    Out of the box thinking, flexibility and creativity
    At least 5 years' experience with VMware
    At least 5 years' experience with MS Server
    Good knowledge with FortiGate Firewall
    Good knowledge with Cisco Switches

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

113700
 
 
דיסקל תשתיות ומערכות מידע בע"מ

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: פליקס פלדמן

תיאור:

A leading provider of advanced data security solutions in Caesarea is seeking a Senior Professional Services Engineer to be in charge of tier 3-4 support for Israeli and international customers, including:

Assist tier 1-2 engineers and customers during the installation and configuration of the company’s system.
Help troubleshoot complex tier 3-4 technical problems and provide operational crisis management.
Maintain ongoing relations with customers and partners.
Help defining and improving the deployment and maintenance processes.
Write technical documents for the product.

דרישות:

Experienced in managing and working with Windows environments. High level knowledge of the operating system and its maintenance – must.
Experience and ability to diagnose database problems, write queries and maintain SQL Server and MySQL databases – must.
Experienced working with international customers – must.
Experienced working with the ESX and HV virtualization infrastructure – must.
Proven experience in providing support to enterprise customers of more than 500 employees – must.
High level of oral and written English - must.
Experienced in working with enterprise security software such as firewalls, AV, device control, and sandboxes – advantage.
Experienced in working with Cloud infrastructure (and specifically Azure) - advantage.
Experienced in working with E-mail infrastructure such as E-mail security gateway and server – advantage.
Experienced in writing scripts – advantage.
Experienced in managing and working with Linux environments – advantage.

מיקום המשרה:

מרכז, צפון, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

3505
 
 
דומיין דה נט

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

בואו והצטרפו לצוות של חברת אינטרנט דינמית וצעירה המובילה בתחומה בארץ.
אם השאיפות שלכם הן לעבוד בסביבה ממוחשבת, אם אתם אוהבים לעזור לאנשים כשהם לא מסתדרים עם ביצוע פעולות באינטרנט?
אם אתם חשים סיפוק כשאתם פותרים בעיות תקשורת מחשבים?
מקומכם איתנו!
מיקום המשרה הינו ברמת השרון (כולל הסעות מהרכבת). 

דרישות:

ניסיון ושליטה ביישומי אינטרנט ואופיס - חובה.
היכרות עם אפליקציות אינטרנט - יתרון.
ניסיון צבאי בתפקידים בתחומי מחשוב - יתרון אך לא חובה.
אנגלית ברמה גבוהה.
נדרשת התחייבות לשנה.
כל המשרות מיועדות לנשים וגברים כאחד. רק פונים מתאימים יענו.

מיקום המשרה:

שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

514
 
 
פיקארו השמה גיוס וסורסינג בע"מ

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: Picaro ייעוץ והשמה להייטק

תיאור:

לחברת מומחים בתחומי התשתיות, Devops ו Cloud , המשמשת כגוף המכירות הגדול ביותר לרשיונות Microsoft בארץ, דרוש/ה איש/ת Pre Sale .
מדובר בחברה בה ניתן ללמוד מהממומחים ביותר ולקבל הכשרה מעמיקה בנושא ה- Cloud .
מיקום: מודיעין 

דרישות:

- רקע מעולם התשתיות (אפשרי מתפקידי System או Devops או פיתוח או תמיכה טכנית מורכבת)
- ידע מעולם ה Devops כולל ניסיון בכלי CI/CD .
- ניסיון מוכח בעבודה עם Cloud (לא משנה איזה סוג).
- כישורי מכירה ותקשורת.
לא חייב ניסיון בעולם ה Pre sale !!
אלא רקע בעולם התשתיות ורצון להיכנס לעולם המכירות ללקוחות.

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-01766
 
 
Systematics

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

סיסטמטיקס מייצגת בארץ את חברת Esri שמציעה מגוון רחב של פתרונות בתחום ה- GIS.

התפקיד משלב עבודה מול מגוון לקוחות, התמודדות עם אתגרים מקצועיים וטכניים, לימוד ויישום טכנולוגיות חדשות ומתקדמות.

תיאור התפקיד:

תמיכה טכנית במשתמשים בהפעלת תוכנת GIS
ביצוע עיבודי מידע, ניתוחים מרחביים, הפקת מפות ותוצרי מיפוי
ייעוץ והטמעת מערכות ואפליקציות אצל הלקוחות
העברת קורסים למשתמשי GIS
העברת מצגות Presale ותמיכה טכנית באנשי מכירות

דרישות:

תואר ראשון בגיאוגרפיה/גיאודזיה או ידע מקביל
לפחות שנתיים ניסיון בעבודה עם כלי ה- GIS של ESRI
היכרות עם פיתרון הענן – ArcGIS Online - יתרון
יחסי אנוש מעולים, יוזמה, יכולת לימוד עצמי, ראש גדול
יכולת טכנית גבוהה בתחום שימוש במערכות ממוחשבות
ניסיון מוכח בהדרכה/ ליווי משתמשים/Pre-sale / עמידה בפני קהל - יתרון
אפשרות למשרה מלאה או משרה חלקית/משרת סטודנט

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

1185
 
 
NeoGames Systems

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

NeoGames, a world-leading provider of solutions and services for iLottery and iGaming operators, is looking for a Service Operations Engineer to join our dynamic Technical Operation Group

Responsibilities:
· Research and report issues found on the production environments (High Priority Issues)
· Provide Tier 3/4 services for support center and third-party integrators
· Monitor, and be responsible for the progress of all issues/bugs reported
· Interface with various Departments, R&D and Customer Support groups to address product issues in complex environments
· Maintain good internal and external customer communication, provide high level of support and minimize escalations to R&D
· Prioritize daily missions/tickets and manage critical escalations

דרישות:

· Strong understanding of web and web-related technologies and Client/Server applications – Must
· 1-3 years' experience in manual web testing or 3rd/4th level support position – An advantage
· Bachelor's degree in Computer Science / Software Engineering (or similar)
· Experience with Web debugging tools – An advantage
· Previous experience in SQL
· 24/7 availability in case of critical issues (on call duty)
· Strong troubleshooting and problem solving skills
· Excellent verbal and written communication skills in English
· Service Oriented and good communication and interpersonal skills
· Hard working, responsible, meticulous, detail-oriented, independent

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00662
 
 
iMDsoft - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

Customer Support Specialist

iMDsoft, a global leader in clinical information systems, is looking for a Customer Support Specialist who is customer focused and technically skilled.

Key Responsibilities
· Provide rapid response and resolution to complex customer incidents
· Reproduce and provide substantive updates to customers regarding reported issues/defects
· Develop solid product and domain expertise
· Contribute to the support knowledgebase
· Demonstrate initiative, agility and follow through on areas of responsibility

דרישות:

Requirements
· 2+ years of experience in software technical support or a similar position
· Problem solving abilities - thinks outside the box with a ‘can do’ attitude
· Proven ability to troubleshoot system and applications flows and provide solutions
· High level of written and verbal communication skills in English
· Excellent communication and interpersonal skills

Advantage:
· German or French speaking – strong advantage
· Experience with WinOS
· Experience with SQL and an understanding of relational database systems
· Knowledge of support processes and procedures
· Experience with CRM tools (MS Dynamics, Salesforce, Jira, etc.)
· Available to work Monday to Friday


Location: Tel-Aviv (Kiryat Atidim)
To apply, send your CV jobs@imd-soft.com with “Customer Support Specialist”

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

288
 
 
או.אר.אס פתח תקווה - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
טלפון: 035199122
איש קשר: רכזת גיוס טכנולוגי- שיר

תיאור:


מסייע למשתמש בהתגברות על תקלות תפעול מחשובויות במשרד.
משמש איש קשר בין המשתמש ליחידת המחשב המקצועית ולהיפך.

דרישות:


חובה ניסיון של שנה בתחום התמיכה הטכנית.
**יתרון לניסיון בעבודה באקסל וניתוח דוחות סטטיסטים.
**ניסיון קודם בניה בניהול מאגרי ידע
**יתרון לניסיון בעבודה בארגונים גדולים בדגש על המגזר הממשלתי\מגזר הבריאות.

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים

סוג משרה:

משרה מלאה, משמרות

קוד משרה:

110093
 
 
אסנס סקיורטי

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

Provide technical assistance support in analyzing, diagnosing, replicating and troubleshooting customers reported issues to resolution .
Communicate technically complex remedies, solutions or workarounds in a clear and concise manner.
Upgrade, design and deploy for complex environments.
Install, demo and report back on installations of software (features/bugs/improvements)
Create and maintain support tools for customers .
Report and submit product defects in the bug tracking system
Regular follow ups with customers with recommendations, updates and action plans

Excellent interpersonal communication and customer service skills are needed in order to work successfully with customers in high stress and/ or ambiguous situations


דרישות:

    Bachelor’s degree and support experience.+SPANISH SPEAKER

§ 3+ years' experience in C#, ASP.NET a must
§ 2+ years' experience as a Field Support Engineer, Customer Service Engineer, System Engine
§ Experience in installations, configurations & maintenance of Operating Systems (Windows)
§ Experience with Databases - Must
§ Experience with customer facing activities in an international environment
§ Background in networking technologies(HTTP, DNS, SSL) and network components
§ English speakers – mandatory, other European language – advantage
§ Out of the box thinker, creative problem solver
§ Good Troubleshooting Skills and Methodological Approach
§ Advantages: Background in developing HTML5, CSS, Angular, JQuery, Web Services, XAML
§ Experience in publishing APP to stores (IOS, Android) - Advantage
§ Experience in cloud environments (Azure, Amazon) - Advantage

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-176
 
 
אסנס סקיורטי

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

· Provide technical assistance support in analyzing, diagnosing, replicating and troubles hooting customers reported issues to resolution.
· Communicate technically complex remedies, solutions or workarounds in a clear and concise manner.
· Install, demo and report back on installations of software (bugs/improvements).
· Create reproducible test cases,
· Report and submit product defects in the bug tracking system
· Lead the successful implementations of company solutions through channel partners.

דרישות:

· 2+ years’ experience in implementation and customer facing activities in an international environment- Must
· Experience with Databases (MS-SQL) and Web Servers -Must
· Experience in installations, configurations & maintenance of Operating Systems - Must
· Familiar with network software diagnostic tools, such as Wireshark and fiddler  -Must
· Background in networking technologies (HTTP, DNS, SSL, TCP, UDP) and network components
· 1+ years' experience in C#, ASP.NET , JavaScript, Java -advantage
· Background in developing HTML5, JQuery, Web Services – advantage
· Experience at applications development and customizations (Java script at least) including uploading application to iOS and Android stores – advantage
Knowledge of APIs and web services terminology 
· Excellent interpersonal communication and customer service skills are needed in order to work successfully with customers in high stress and/ or ambiguous situations
· B.S. in Computer Science/ Software engineeringFluent English (writing and speaking) 

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-170
 
 
טלדור מערכות מחשבים (1986) בע''מ

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: שרוני

תיאור:

לגוף ביטחוני באזור ירושלים דרוש/ה רפרנט/ית מחשוב.
במסגרת התפקיד: 
סיוע למשתמשים בהתגברות על תקלות תפעול מחשוביות במשרד.
יצירת קשר בין המשתמשים ליחידת המחשב המקצועית.

דרישות:

השכלה רלוונטית בתחום
נסיון של לפחות שנה בתפקיד דומה
ידע מעמיק ב Active Directory - חובה


מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00128
 
 
LivePerson

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

Supervising a team of representatives to ensure world-class technical support to international clients through online chat, email and telephone.
Assisting chat representatives to follow proper processes, as well as answering technical and soft skill questions
Managing external and internal communication during priority incidents
Diagnosis and resolution of routine customer inquiries.
Assisting clients with product implementation
Escalation and follow up on unresolved issues.
Management of customer interaction with utmost professionalism.

דרישות:

Experience as a Tier 1/2 Technical Support Representative
Ability to work in shifts and on weekends
Excellent English language written and spoken communication skills
Technical troubleshooting ability
Knowledge of Windows 7/8/10 [MAC - advantage]

Familiarity with website building and languages: HTML - required, JavaScript - advantage
Experience in supporting web-hosted services - advantage
Experience supervising and supporting a team - advantage
Familiarity with writing and reading SQL queries - advantage 

מיקום המשרה:

דרום, מרכז, צפון, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00209
 
 
איוונט אקט בע"מ

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברה המפתחת מוצר אינטרנט בתחום הכנסים והתיירות באזור תעשיה פולג דרוש /ה מנהל /ת צוות תמיכה בלקוחות.

התפקיד כולל:  איפיון וליווי פרויקטים. בקרה וניהול צוות תמיכה. הכנת הדרכות כתובות ווידאו, העברת הרצאות והדרכות, סיוע טלפוני ובמייל לקוחות, הקמת אתרי אינטרנט.QA, ועבודה עם צוות הפיתוח המוצר

דרישות:

שליטה וידע טכני נרחב בטכנולוגיות ווב.
שליטה טובה באנגלית – קריאה, כתיבה ודיבור.
יכולת לאתר לפתור תקלות טכניות.
שליטה  ב-CSS/HTML. SQL,
רצוי נסיון בכתיבת סקריפטים
ניסיון בסביבה וורטואלית VMWARE, CLOUD
עבודה קודמת בחברות אינטרנט / SaaS.
נכונות למענה בערבים וסופי שבוע בעת הצורך.

מיקום המשרה:

שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB100
 
חיפוש עובדים Jobnet דרושים - חיפוש עבודה גיוס עובדים לימודי מקצוע קורות חיים הצהרת נגישות
Facebook Google+ Linkedin