תיאור תפקיד:
Our company is a global leader of cyber security and application delivery solutions for physical, cloud, and software-defined data centers. We're seeking for a qualified Tier 2 technical support professionals to expand its TAC team. Our products supported by the TAC team include ADC (Application Delivery Controllers), Web Application Firewall (WAF), and IPS (Intrusion Prevention System) products. In addition to possessing deep technical knowledge, a TAC Engineer interacts extensively with customers and partners in the highest professional manner.
דרישות:
At least 4 years of experience in full-time product support - a must Excellent customer service skills - a must. Speaking and writing in English at a high level - a must. Experience with Layer 2/Layer 3 Switching/Routing, TCP/IP, IPv4, Layer 4/Layer 7 switching, firewalls, IDS/IPS, VPN, security consulting, SSL, IPsec - a must. In-depth understanding of protocol and network analyzers - a must.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-3228
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברת Mertens - MalamTeam דרוש/ה תומכ/ת בתחום שוק ההון בארגון פיננסי מוביל באזור השפלה תיאור תפקיד ותחומי אחריות מרכזיים- תפקיד תמיכה טלפונית (80%) ופרונטלית (20%) למערכות מסחר ותקשורת של הבנק. פתרון תקלות במערכות הבנק.
דרישות:
מינימום שנתיים ניסיון בתחום מתן תמיכה טכנית ידע בחומרות עולמות המחשוב הכרה מעמיקה של מערכות הפעלה של מיקרוסופט, כולל התקנה ותמיכה קורסים מקצועיים או/ו תעודה- CCNA, MCSE
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
30228
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
אחריות על תמיכה בכל סביבת המחשוב של החברה. טיפול שוטף במכשירים ניידים כגון טלפונים סלולאריים ,טאבלטים וכדומה
דרישות:
ניסיון של מעל שנה כאיש תמיכה בארגון עם יותר מ- 1000 משתמשים • ידע מוכח והכרות מלאה חם תוכנות MICROSOFT OFFICE • ידע מוכח במערכות הפעלה של טלפונים חכמים וטאבלטים מסוג IOS ו ANDROID • ידע מוכח במערכות הפעלה של מחשבי משתמשים כגון WIN10/11 • ידע מוכח בניהול יישומים שיתוף פגישות וועידות וירטואליות כגון ZOOM , TEAMS . • ידע והכרות עם תחום רשתות תקשורת . • ידע והכרות עם כלי אבטחת מידע למחשבי משתמשים כגון ANTI VIRUS • הכרות מעמיקה עם מערכות הפעלה WINDOWS בכל הגרסאות. יתרון : • ידע וניסיון בעבודה בסביבת MICROSOFT TERMINAL SERVER • ניסיון והכרות עם תשתיות CITRIX • ניסיון והכרות עם מוצרי ומערכות אבטחת מידע
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
SC24001
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
הדרכה והטעמה של מערכות בארגון מתן תמיכה טכני למשתמשים
דרישות:
ניסיון של לפחות שנה בתפקיד טכנולוגי משרה מלאה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
AK 23332
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
דרוש.ה טכנאי.ת חדרי מחשב ותקשורת לחברה פיננסית היושבת במתחם האלף בראשון לציון. תיאור תפקיד ותחומי אחריות מרכזיים: - התקנת שרתים ומערכי תקשורת ואחסון.
- התקנה, סלילה, גישור, סידור, סימון ובדיקת תשתית נחושת ואו אופטיקה.
- התקנת מערכות הפעלה Win + LNX, הגדרות ועדכוני חומרה + לניהול חומרה (imm, iDrac, ilo).
- ידע במערכת DCIM ExpedIT של Rit-tech - יתרון.
דרישות:
- ניסיון עבודה בחדר מחשב – חובה.
- מערכות הפעלה, הגדרות רשתות – חובה.
- טיפול בתקלות בחדרי תקשורת (טיפול בנתבים, מתגים).
- טיפול בתקלות חומרה תוכנה ותקשורת למחשבים.
- אחריות על ארונות תקשורת וחדרי שרתים.
- טיפול בתקלות מחשוב רשת ותקשורת.
- הגדרת מתגים נתבים חימום נקודות שינוי V LAN.
- עבודה בסביבת חדרי שרתים ותקשורת.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
5553
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
One of the fastest growing startups in Israel, as such - we are looking for ambitious and hungry young people to grow with us! We are a mobile gaming studio that develops exciting and popular games, focusing on skill games. We have a strong emphasis on innovation, the power of data and use of AI A Fast-paced environment, in a fun workplace - and learn all about gaming, relationship management, and startups ● Building customer relations processes ● Assisting players with their needs and issues ● Processing financial requests ● Task management ● Resolving issues ● Assessing basic risk ● Analyzing player behavio
דרישות:
• English - at an excellent level in writing and speaking, or mother tongue • Previous experience in a CS role or similar • Basic excel skills • SQL basic understanding • A strong interest in learning about business and gaming • “Can do” positive attitude, highly motivated with the ability to perform with independence • Proactive • Self-motivated with a deep will to continuously learn • Good communication skills • Monday or similar task management tools experience
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00035
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברת תוכנה דרוש/ה מיישם/ת תוכנה עם רקע בחשובות שכר, ליישום מערכת נוכחות. התפקיד כולל ניהול הפרוייקטים, יישום המערכת, ליווי הלקוחות ומתן תמיכה טכנית. הכשרה מלאה תינתן בכניסה לתפקיד. מיקום המשרה: מודיעין עילית (סביבה חרדית)
דרישות:
תעודת חשב/ת שכר בכיר/ה, כולל ניסיון בתחום- חובה תודעת שירות ברמה גבוהה אוריינטציה טכנולוגית יכולת חשיבה אנליטית
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, לפי שעות
קוד משרה:
JB-00070
אזור:
מרכז - פתח תקווה, בקעת אונו וגבעת שמואל, מודיעין
ירושלים - ירושלים
|
תיאור תפקיד:
• עבודה בחטיבת מערכות מידע. • מתן תמיכה אפליקטיבית למשתמשים פנים ארגוניים אל מול מערכות המידע בחברה. • עבודה מול צוותי פיתוח וניתוח מערכות. • ביצוע תחקורים מעמיקים לתקלות. • עבודה היברידית. • עבודה בסביבה צעירה ודיאנמית.
דרישות:
• ניסיון קודם של לפחות שנה בתחום מערכות המידע (בדיקות תוכנה, תמיכה אפליקטיבית) - חובה • יכולות תחקור וירידה לפרטים - חובה • הבנת תרחישי בדיקות - חובה • הכרות עם עולם הפיננסים/חברות ביטוח– יתרון משמעותי • ידע בSQL- יתרון • יכולת עבודה עצמאית ועבודה בצוות • יכולת התבטאות והתנסחות ברמה טובה (בכתב ובע"פ) • יחסי אנוש ברמה גבוהה • אחריות אישית והגדלת ראש • ניסיון מול מערכות ואינטגרציות שונות • אחריות אישית והגדלת ראש • ניסיון מול מערכות ואינטגרציות שונות • בעל/ת הבנה בתהליכים מורכבים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-2608
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לחברת Mertens - MalamTeam דרוש/ה תומכ/ת אפליקטיבי/ת *ללא ניסיון* לארגון רפואי מוביל בתל אביב עבודה בצוות תמיכה - מערכות מידע, עבור תמיכה אפליקטיבית בתוכנות ייעודיות
דרישות:
ניסיון עבודה קודם במוקד תמיכה/שירות- יתרון מיומנויות מחשב גבוהות - שליטה ב- Windows , אופיס, אינטרנט זיקה לתחום השירות והמחשוב ,יכולת הובלת שיחה נכונות לעבודה במשמרות ובמוקד טלפוני
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
30349
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לסטארטאפ בתחום הפלטפורמה לניהול בענן המשרתת יצרניות חומרה וIOT דרוש.ה Tehcnical Customer Success Manager לעזור ל VP לבנות את התפקיד ולצקת בו תוכן התפקיד כולל מדי פעם טיפול בטיקטים חשובה גמישות בשעות העבודה ונכונות לעבודה מול שעון ארה"ב- הלקוחות משם *** שעות העבודה גמישות!
דרישות:
בין 2-5 שנות נסיון בעבודה בתפקידים מווכני לקוח יכולת טכנית גבוהה ניסיון עם customer support during onboarding טראבלשוטינג של API calls באמצעות Postman, Json, Html
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00252
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
לארגון גדול ומוביל במרכז דרוש/ה Salesforce Admin תמיכת משתמשים - טיפול בבקשות תמיכה בסביבות בדיקות וייצור, פתרון תקלות והבטחת פעילות תקינה של המערכת תחזוקת מערכת ואופטימיזציה – ביצוע תחזוקת מערכת קבועה, כולל ביצועי תהליכי טעינה ועדכון נתונים, התקנת תעודות, ניטור ביצועים ועוד ניהול סביבות, הפצה ושדרוגים – הקמה וניהול סביבות פיתוח ובדיקות, ניהול תהליכי הפצה ובקרת גרסאות. ניהול תהליכי שדרוג מערכות. ניהול נתונים והיבטי אבטחה – הבטחת שלמות, סודיות ואבטחת נתונים. הגדרה וביצוע של תהליכי טעינה, גיבוי והצפנה יפור תהליכים – הערכה ושיפור מתמידים של תהליכים פנימיים הקשורים לשימוש וניהול Salesforce שיתוף פעולה עם מחלקות IT ואבטחת מידע – הבטחת התאמת Salesforce לאסטרטגיות טכנולוגיות רחבות חוצות ארגון המועמד לתפקיד האדמיניסטרטור, יהיה חלק חשוב מצוות ה-IT העוסק באפליקציות הממומשות בפלטפורמת Salesforce ויתמקד בתמיכה, תחזוקה, ואופטימיזציה של הפלטפורמה וקווי המוצר השונים. תפקיד זה דורש הבנה והיכרות מעמיקה עם פלטפורמת Salesforce ומערכות משיקות, וכן ניסיון עבודה עם מימושים מורכבים בסביבות אינטגרטיביות
דרישות:
ידע בניהול Lightning סיילספורס: אובייקטים ושדות, פרופילים, תפקידים, אבטחה ברמת השדה, אימותים, זרימות ניסיון בניהול נתונים ב-סיילספורס (תיקוני נתונים, העלאות נתונים) ניסיון ביישום Report ו-Dashboards בסיילספורס ניסיון בהדרכת משתמשים\הדגמות כישורים טכניים חזקים - חובה 4 שנות ניסיון בעולם הסיילספורס– חובה. הסמכת אדמין סיילספורס– יתרון ניסיון של שנה לפחות כאדמיניסטרטור סיילספורס בארגון בינוני/גדול- חובה ניסיון בעבודה מול ספקי תוכנה – יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
65621
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
- תמיכה טכנית בהיבטי חומרה ותוכנה, הן באמצעות תמיכה מרחוק והן באופן פרונטלי.
- התקנת ציוד, תוכנות, תשתית וסיוע טכני למשתמשים.
- ביצוע ביקורות תקופתיות ועמידה מול ספקי שירות חיצוניים.
דרישות:
- לפחות שנתיים ניסיון - חובה.
- ניסיון במתן תמיכה טכנית טלפונית - חובה.
- ידע וניסיון בעבודה מול ציוד קצה וציוד היקפי (מדפסות, סורקים, מקרנים, סוגי חיבורים) - חובה.
- רישיון נהיגה - חובה.
- ידע וניסיון בתחום התקשורת - יתרון משמעותי.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00629
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
מהות ותכולת התפקיד: • התקנה, שדרוג ותחזוקת תוכנות תשתית במחשב המרכזי • ביצוע הגדרות והתאמות של תוכנות התשתית • תמיכה שוטפת ומתן שירות מול צוותי פיתוח • ניהול, ניטור ושיפור ביצועים • תמיכה, ניתוח ומתן מענה לתקלות )3 Level) • למידה והטמעת טכנולוגיות חדשות • קביעת סטנדרטים ונהלי עבודה • ביצוע הדרכות והכשרות עמיתים
דרישות:
דרישות • ניסיון מוכח במערכות פיננסיות ב MF- חובה • ידע והיכרות ב- CICS ו- MQ- יתרון • הכרות מערכת ההפעלה OS/z על מרכיביה השונים- יתרון • ידע והיכרות טובים ב- REXX- יתרון • ניסיון מוכח בניהול ושיפור ביצועים- חובה • ידע והיכרות טובים ב2-DB – יתרון • ידע והיכרות ב - COBOL- יתרון • ניסיון בתחום Mainframe System – יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-2586
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, אשקלון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לארגון ממשלתי גדול בירושלים דרוש/ה מנהל/ת מוקד תמיכה אשר ממוקם הר חוצבים. במסגרת התפקיד: ניהול ישיר של כ- 15 נציגי Tier 1, וניהול המוקד והפרויקטים השוטפים. כמו כן, גיוס והדרכה של נציגים חדשים. היברידיות רבה - בין יומיים לשלושה מהבית.
דרישות:
מעל 3 שנות ניסיון בתפקיד דומה. עבודה בתפקיד ניהולי (אחמ"ש ומעלה) בצוות שירות טלפוני בארגון הנותן שירות טכני ל-3,000 לקוחות ומעלה. ניסיון בכתיבת נהלים והטמעתם בצוות שירות עם 10 נציגים לפחות. ניסיון בגיוס נציגי שירות והדרכתם עד השתלבות מלאה כנציגי שירות בצוות ובו לפחות 10 נציגים. עבודה עם מערכת ניהול פניות ממוחשבת וידע בניהול המערכת ותהליכי העבודה בה. עבודה עם מערכת טלפוניה ייעודית למוקדי שירות כולל היכרות עם מערך ההקלטות ומערכת הדוחות.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
AS23306
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
Exciting Fintech company with an office in Jerusalem seeks a Support Engineer.. The IT Support team ensures the production and development environments are up and running 24/7. We stay busy doing everything from back-office helpdesk to supporting development teams with integrations, debugging, and troubleshooting. You are: As a technical-oriented individual, you are capable of resolving any technical issue with ease. Your exceptional customer service approach and effective communication skills help you to quickly solve problems of all levels of complexity, from the simplest to the most challenging. You are always eager to learn new things and have an innate drive for automation and continuous improvement of IT processes. You have a proven track record of working in a fast-paced environment and possess excellent diagnostic skills. You can quickly implement solutions and share your advanced technical knowledge in a simple and understandable manner.
דרישות:
Proficient in Hebrew and English both written and verbal, sufficient for achieving consensus and success in a remote and largely asynchronous work environment - Required 3+ years of experience working as a #help_desk / experience in a support role in a mid-large high-tech organization (military experience accepted) - Required Troubleshooting a range of desktop/laptop computers, knowledge of Mac OS, Windows and Linux - Required Proven experience supporting Apple Mac hardware and OSX operating systems – Required Excellent Customer Service skills via phone, email, and in-person – Required Experience working with collaboration tools, conferencing systems, remote IT tools, and ticketing systems - Required Experience with MDM solutions such as In-Tune or Jamf Strong Technical and Organization Skills Troubleshooting Skills & Analytical Skills (networks, switches, routers, access points, printers, and other devices) A thorough understanding of the different OS’s, iPhone and Android devices, and other peripherals and how to set up a secure remote connection to them. The ability to speak in technical and non-technical jargon and translate both into comprehendible documentation and requirements company-wide Familiarity with ServiceNow or Zendesk Experienced with Zoom/Teams conference rooms Experience with Active Directory, O365/Azure AD, and Powershell Work from our Jerusalem office 5 days a week. Possibility for 1 remote day a week.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
951772
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|