חיפוש
לחיפוש משרות

איזור אישי

דרושים לפי תחומים

דרושים לפי אזור

דרושים לפי מילות מפתח

דרושים לפי חברות

משרות בלעדיות

דרושים ללא קובץ קו"ח

כניסה לסוכן המשרות

הרשמה לסוכן המשרות

משרות אליהן פנית

משרות מסומנות

משרות חמות

חברות מגייסות

Ramot AC נכסים tleperformance אלעל

30 - 1 מתוך 33

דרושים בתחום תמיכה טכנית

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
 
מכון ע.נ.ת - עיסוקים וניהול בתעשייה

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

להטמעת מתודולוגיות וכלי ALM התומכים בתהליך הפיתוח.
שותפות בהגדרת שיטות על גבי כלים התומכים עם גופי פיתוח התוכנה בארגון.
הטמעת כלים ותוכנות ALM (הדרכות, תמיכה טכנית ותהליכים צמודה בשלב ההטמעה).
הדרכות לעובדים חדשים ומנוסים על הכלים השונים.
בחינות טכנולוגיות וכלים חדשים.
מתן תמיכה טכנית מתקדמת בכלים המלווים תהליך פיתוח, כגון: כלים לניהול דרישות, משימות, תקלות ובדיקות, אנליזת קוד סטטית וכו.
קו"ח בקובץ וורד בלבד כולל כתובת מגורים ות.ז.

דרישות:

תואר ראשון בהנדסת תוכנה/מערכות מידע/מדעי המחשב- חובה.
ניסיון בתמיכה טכנית והדרכות. ניסיון בתהליך פיתוח תוכנה ועם כלים מלווי פיתוח.
הכרות עם עקרונות ויישום AGILE בצוותי פיתוח.
ניסיון בעבודה ו/או תמיכה בכלים JIRA, RTC, TFS וכלי אנליזה סטטית- יתרון.
תחקיר בטחוני תקף- יתרון

מיקום המשרה:

צפון, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-01317
 
 
Teleperformance Greece

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

Microsoft collaborates with our company, offering tech vacancies for Hebrew speakers. Benefitting from a 3-weeks training by expert instructors, you have the chance to advance your career and become a tech consultant for Microsoft!
As a Microsoft Tech Consultant, you troubleshoot technical issues and address other problems customers from Israel might be facing. Duties of this position include maintaining high customer satisfaction, logging the cases on the system, and getting up-to-date with Microsoft products & services.
Benefits
* 14 salaries per year
* 20 paid vacation days
* 45 paid minutes of break per day
* +75% payment Greek public holidays
* +75% payment on Sundays
* Month productivity bonus
* Flight tickets back & forth to Israel every 6 months
* Modern work environment
* Trips, events, parties & sport tournaments
Relocation Package (for one person only)
* Flight ticket to Athens, covered by Teleperformance Greece
* Free car transfer from the airport to Athens centre
* Assistance with accommodation
* 2 weeks of free hotel accommodation
* Assistance finding the apartment of your choice
* Real estate fee covered by the company
* Accommodation bonus for the rent

דרישות:

willing to relocation
If you speak Hebrew & English
Relocation Package (for one person only)
you like technology & you want to become a computer expert
GRAB THE CHANCE TODAY!

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00016
 
 
Teleperformance Greece

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

חברת Microsoft בשיתוף פעולה עם החברה שלנו מציעה משרת תמיכה טכנית לדוברי עברית. תהנה מ-3 שבועות למידה עם מדריכים מומחים, ותקבל הזדמנות לקדם את הקריירה שלך ולהיות יועץ טכנולוגי עבור מוצרי Microsoft!
כיועץ טכנולוגי של Microsoft, תסייע בפתרון בעיות טכניות ואחרות של לקוחות החברה בישראל. תפקיד זה דורש שמירה על שביעות רצון גבוהה של הלקוחות, תיעוד הפניות במערכת, והכרות עם המוצרים והשירותים השונים של Microsoft.
● החברה ממוקמת בפארק עסקים מתקדם קרוב למרכז אתונה
● שימוש בציוד טכנולוגי העדכני ביותר עבור כיתות ההדרכה וסביבת העבודה
● קיום הדרכות ודיונים לשיפור הביצועים והידע
הטבות:
● 14 משכורות בשנה
● 20 ימי חופשה בתשלום
● 45 דקות הפסקה בתשלום ביום
● תוספת תשלום עבור חגים יוונים (75%+)
● תוספת תשלום על עבודה בימי ראשון (75%+)
● בונוס חודשי עבור פרודוקטיביות
● ויזת עבודה
● כרטיס טיסה הלוך ושוב לישראל בכל 6 חודשים
● עבודה בסביבת עבודה מודרנית
● טיולים, מסיבות, תחרויות ספורט
חבילת רילוקיישן: (לאדם אחד בלבד)
● כרטיס טיסה לאתונה משולם על ידי Teleperformance Greece
● הסעה חינם משדה התעופה למרכז אתונה
● שבועיים לינה במלון עד מציאת דירה לבחירתך
● כיסוי עלות תיווך בחיפוש דירה
● בונוס לסיוע בשכר דירה
נא לשלוח קורות חיים באנגלית בלבד

דרישות:

הגש מועמדות היום!
נא לשלוח קורות חיים באנגלית בלבד!
חבילת רילוקיישן: (לאדם אחד בלבד)
אם אתה מדבר עברית ואנגלית ברמה גבוהה - חובה
רילוקיישין - חובה

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00013
 
 
QHR

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברת סטארט-אפ בעלת פלטפורמת סייבר סקיוריטי שמגנה על מפתחות טופוגרפיים דרוש/ה איש/אשת PRE-SALE
אנשי HO שידעו להקים מערכות בפועל, בעלי ניסיון בתחום התכנה ורקע באבטחת מידע
כ-4 פעמים בשנה נסיעות לחו"ל, עבודה עם לקוחות מחול אירופה ואסיה, התקנות ומצגות
מיקום - פתח תקווה

דרישות:

Ability to quickly learn and become proficient with complex applications.
3+ years' experience as a professional Sales Engineer .
Bachelor of Science, Bachelors, BA, BA CS, Computer Science, Mathematics, Engineering
degree or equivalent experience.
5+ years' industry experience in the information security field, preferably in the security
and online services area.
Deep knowledge in the Linux operation system.
Deep knowledge with Microsoft Windows operation system.
Experience using software security products or related security industry experience.
Deep familiarity in securing Internet applications, e.g., cryptography, standards,
techniques.
Public Key Infrastructure (PKI) including technology, standards, and implementations.
Experience troubleshooting and debugging software.
Exemplary interpersonal verbal and written communication skills, with the ability to
assemble, document, and present technical information to leadership.
Demonstrated ability to manage projects and process, organize, plan and carry out
assignments with minimal supervision.
Ability to perform in a challenging, fast-paced technical and business environment, and
to maintain a professional image while working under pressure.
Any of the following certifications: CISSP, PMP, CCNA, CISM, MCSE

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

11717
 
 
QHR

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברה היושבת בראשון לציון דרוש/ה Tech Support Engineer 
חברה שמתמחה בתחום הסקיוריטי
 מחפשים מישהו/י בעל ניסיון מול לקוחות בחו"ל
חובה ניסיון בנטוורקינג ווינדוס.
העבודה היא בצוות ונדרשת נכונות לעבוד בימי שישי. 
Responsibilities
Cynet support team provides expert technical support for worldwide customers and responsible for:
* Work with new customers to ensure full deployment and full readiness- installation phase and training.
* Delivering tier 2 support- Respond to customers’ inquiries and technical problems, through email, live sessions, and telephone.
* Analyze problems, investigate and provide solutions to various problems while meeting SLAs.
* Close cooperation with the Research and Development teams to ensure quick resolution.
* Understand customer needs and help to shape Cynet product.

דרישות:

* Excellent communication skills and a passion for providing top notch service. (written and verbal)
* Strong technical troubleshooting skills and problem solving.
* Thorough knowledge of Microsoft Windows operating system and server platforms with emphasis on Windows 2008/2012/2016 Server.
* Experience with Networking protocols & Networking tools (TCP/IP, Ports, Telnet, Netstat).
* Excellent problem solving.
* Team player.
* Multi-tasking.
* Excellent written, verbal and presentation skills in English.
Nice to have
* Familiarity with cyber security domain.
* Experience working with Linux or Unix and mac Operating Systems.
* Experience working with Active Directory - Forests / Sites / Replication / Gpo etc.
* experience with Databases & SQL queries.

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

11413
 
 
מרטנס הופמן

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

למרטנס הופמן- Malam Team דרוש/ה טכנאי/ת PC למרכז רפואי בצפון.

דרישות:

מעל ארבע שנים כטכנאי/ת PC
ניסיון בתמיכת ציודי קצה
טיפול בתקלות חומרה ותוכנה
ניסיון בעבודה עם מערכות MICROSOFT
נכונות לזמינות כוננות 24/7

מיקום המשרה:

צפון, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

20566
 
 
יעל תוכנה ומערכות בע''מ - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

קבוצת יעל מגייסת תומך/ת טכני/ת למשרה מלאה באזור השרון.

דרישות:

לפחות שנה ניסיון בתפקיד תמיכה טכנית בארגון בינוני-גדול
יכולת טיפול בתקלות במערכות הפעלה win7-win10
יכולת תמיכה במשתמשי קצה בסביבת AD
ידע וניסיון ביישומי OFFICE
היכרות עם מערכות ניהול תיקי לקוחות – CA – יתרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-11950
 
 
חברה דסקרטית - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

חברה המתמחה במתן פתרונות תוכנה בתחום המובייל לניהול עובדים ניידים,
 מחפשת איש תמיכה טכנית למשרה מלאה

דרישות:

מתן תמיכה ללקוחות השטח וללקוחות המשרד בשימוש השוטף במערכת.
התקנת מערכות.
הדרכה ללקוחות ומשתמשי קצה.
תמיכה טלפונית במשך שעות העבודה.
כישורים נדרשים:
ניסיון מוכח בעבודה עם לקוחות.
גישה טכנית לפתרון תקלות.
הבנה מערכתית.
אחריות ושירותיות ללקוחות קצה.
יכולת עבודה תחת לחץ.
המשרה בתל-אביב

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00001
 
 
מרטנס הופמן

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

אם את/ה מחפש/ת את ההזדמנות שלך להתקדם אז זו המשרה עבורך!
למרטנס הופמן- Malam Team דרוש/ה תומך/ת טכני/ת להשתלבות בצוות NOC לחברה מובילה במרכז הארץ.

דרישות:

ניסיון קודם של שנה לפחות בתפקידי תמיכה טכנית (ניסיון צבאי - רלוונטי)
ניסיון מוכח בעבודה עם Active Directory ו-Exchange
ניסיון עם מערכות שליטה ובקרה - יתרון משמעותי
ניסיון בתחזוקת שרתים - יתרון משמעותי

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

20552
 
 
מרטנס הופמן

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

למרטנס הופמן - Malam Team דרוש/ה תומך/ת AUTOCAD למשרד ממשלתי בירושלים, החלפה לחל"ד.

דרישות:

מעל שנתיים ניסיון בתמיכת משתמשים / שירות לקוחות
הכרות עם מערכות WEB
הכרות עם תוכנת AUTOCAD
שליטה ביישומי OFFICE

מיקום המשרה:

ירושלים

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

20530
 
 
קבוצת נירם גיתן

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

בעל/ת ניסיון בהדרכת מערכות מידע??
לחברת אקסיומה פתרונות מידע דרוש/ה מדריך/ת מטמיע/ת מערכות מידע בטכנולוגיות מתקדמות, מערכות SAP ומערכות BI.
התפקיד כולל ביצוע הטמעות/הדרכות פרונטליות, אישיות וקבוצתיות.
משרה מלאה, באור יהודה.

דרישות:

ניסיון בהדרכת מערכות מידע - חובה.
ניסיון עם מערכת ה- SAP - יתרון משמעותי.
נכונות להתניידות ברחבי הארץ.

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

6151
 
 
Techtalent חברת Headhunting והשמה

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברת הייטק גלובאלית מובילה דרוש\ה Support Team Leader לתפקיד מעניין שכולל ניהול ומנטורינג לצוות התמיכה, הגדרת KPI, פתירת בעיות טכניות מורכבות, עבודה בסביבת אנגלית

דרישות:

1-2 שנות נסיון בניהול צוות תמיכה- חובה
4 שנות נסיון לפחות בתמיכה למוצר תוכנה- חובה
נכונות לזמינות בשיחות טלפוניות 24\7 - חובה
אנגלית מצוינת- חובה
נסיון בעבודה עם CI Server\ Artifactory- חובה
ידע מעמיק בפרוטוקולי תקשורת - חובה
נסיון בתכנות ב JAVA- יתרון משמעותי

מיקום המשרה:

שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00202
 
 
Extreme Group

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: ליאת

תיאור:

An excellent company in the field of Home Security is looking for a Professional Service Engineer Essential Duties and Responsibilities: Provide technical assistance support in analyzing, diagnosing, replicating and troubles hooting customers reported issues to resolution
Communicate technically complex remedies, solutions or workarounds in a clear and concise manner.
Install, demo and report back on installations of software (bugs/improvements)
Create reproducible test cases.
Report and submit product defects in the bug tracking system
Lead the successful implementations of company solutions through channel partners.

דרישות:

2+ years’ experience in implementation and customer facing activities in an international environment
Experience with Databases (MS-SQL) and Web Servers
Experience in installations, configurations & maintenance of Operating Systems
Familiar with network software diagnostic tools, such as Wireshark and fiddler
Background in networking technologies (HTTP, DNS, SSL, TCP, UDP) and network components
Enterprising, takes initiative and personal responsibility
Background in developing HTML5, JQuery, Web Services – advantage
Excellent interpersonal communication and customer service skills are needed in order to work successfully with customers in high stress and/ or ambiguous situations
B.S. in Computer Science/ Software engineering-advantage
Fluent English (writing and speaking)
Out of the box thinker, creative problem solver
Excellent communication and organizational skills

מיקום המשרה:

שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

18562
 
 
Extreme Group

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: ילנה

תיאור:

An excellent company in the field of Home Security is looking for a Professional Service Engineer
Essential Duties and Responsibilities:
• Provide technical assistance support in analyzing, diagnosing, replicating and troubles hooting customers reported issues to resolution.
• Communicate technically complex remedies, solutions or workarounds in a clear and concise manner.
• Install, demo and report back on installations of software (bugs/improvements).
• Create reproducible test cases,
• Report and submit product defects in the bug tracking system
• Lead the successful implementations of company solutions through channel partners.

דרישות:

• 2+ years’ experience in implementation and customer facing activities in an international environment
• Experience with Databases (MS-SQL) and Web Servers
• Experience in installations, configurations & maintenance of Operating Systems
• Familiar with network software diagnostic tools, such as Wireshark and fiddler
• Background in networking technologies (HTTP, DNS, SSL, TCP, UDP) and network components
• Enterprising, takes initiative and personal responsibility
• 1+ years' experience in C#, ASP.NET , JavaScript, Java
• Background in developing HTML5, JQuery, Web Services – advantage
• Experience at applications development and customizations (Java script at least) including uploading application to iOS and Android stores.
• Knowledge of APIs and web services terminology
Excellent interpersonal communication and customer service skills are needed in order to work successfully with customers in high stress and/ or ambiguous situations
• B.S. in Computer Science/ Software engineering
• Fluent English (writing and speaking)
• Out of the box thinker, creative problem solver
• Excellent communication and organizational skills

מיקום המשרה:

שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

18562
 
 
Extreme Group

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: אריאלה

תיאור:

לארגון Fintech  גדול דרוש 
ר"צ תמיכה למערכות עסקיות

· ניהול והובלה של צוות Professional Services
· אחריות על מתן תמיכה Tier 2/3 עבור מערכות שבאחריות הצוות
· ניהול תכנית עבודה מאתגרת ותיעדוף משימות
· עבודה מול גורמים פנימיים וחיצוניים בנושאים שבתחום אחריות הצוות
· פיתוח והכשרת עובדים בצוות
· בחינה והטמעת מערכות ויכולות טכנולוגיות חדישות בתחום ה- PS

דרישות:

תואר אקדמאי – חובה (תואר במדעי המחשב / הנדסת תוכנה – יתרון
- - חובה ניסיון קודם בניהול והובלת צוות
· ניסיון קודם בתמיכה – חובה
· ניסיון בעבודה עם סביבת Oracle וידע בכתיבת SQL Scripts – - חובה
· ניסיון עם כלי ש"וב בדגש על Splunk – יתרון משמעותי
· ניסיון עם Angular, java ו- javascripts – יתרון משמעותי
הכרות עם סניפרים (wireshark, tcpdump) - יתרון
· הכרות עם סביבת Linux – יתרון
· יכולת איתור ואבחון תקלות
יכולת מקצועית גבוהה ויחסי אנוש טובים .
· יכולת למידה עצמית של מערכות ותהליכים עסקיים

מיקום המשרה:

דרום, מרכז, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

18716
 
 
נס טכנולוגיות

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

מחכה לנס כדי להשתלב בעולם ה- SAP? בוא/י אלינו!
Ness מגייסת לתפקיד תמיכת SAP אפליקטיבית טלפונית למשתמשי ארגון ציבורי גדול.
במסגרת התפקיד תשתלב/י בצוות דינאמי ומגובש, הנותן תמיכה עבור עובדי הארגון, פתרון תקלות, ומתנהל מול מיישמים ומפתחים.
משרה מלאה, הממוקמת באור יהודה.
למה אצלנו?
חטיבת פתרונות ההדרכה והלמידה שלנו מובילה את פרוייקטי ה- SAP הגדולים בשוק, ומהווה בית חם לפיתוח מקצועי.
למצטיינים/ות - אופציות קידום ופיתוח קריירה בתחום ה-SAP - ואפשרות להשתלב בקורס יישום SAP נחשק ומעשיר!

דרישות:

ניסיון בתמיכה או הדרכת מערכות מידע - חובה.
ניסיון עם מערכת ה- SAP - יתרון משמעותי.

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

27275
 
 
דיסקל תשתיות ומערכות מידע בע"מ

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: פליקס פלדמן

תיאור:

לתפקיד במחלקת השירותים-המקצועיים בחברה העוסקת בפיתוח מערכות שו"ב, דרוש/ה עובד/ת לצוות.
התפקיד כולל מתן שירות ומענה טלפוני, כולל הגעה ללקוחות, בארץ ובחו"ל, התקנת שרתים, הטמעת המערכת, הדרכה וליווי הלקוח לשימוש מוצלח במערכת. עריכת מסמכי הדרכה והדרכה פרונטלית.
עבודה מול מחלקות הפיתוח והמוצר.
עבודה מול לקוחות פנימיים, בתחומי ה-IT.

דרישות:

ניסיון של שנתיים לפחות בשירות ובתמיכה אפליקטיבית.
נסיון בעבודה עם Active Directory+ Exchange+Antivirus+תוכנות גיבוי.
 ידע וניסיון רב בתחום ה- IT והתקשורת.
שליטה מלאה במערכות הפעלה Windows server & Windows. Windows XP, 7, 8, 10 Windows Server 2008, 2012.
היכרות עם SQL - חובה! 
היכרות עם פרוטוקולי תקשורת TCP, UDP, היכרות עם תקשורת סלולארית.
אנגלית ברמה גבוהה- שיחות טלפון וכתיבה.
 רצון ונכונות לפתח את ההיכרות עם עולם השרתים, התשתית וה-System.  

יש לשים לב:
יש צורך להיות זמין בימי שישי שבת למקרה של תקלה דחופה, כוננות מהבית, תשלום נוסף!

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

3299
 
 
דומיין דה נט

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

בואו והצטרפו לצוות של חברת אינטרנט דינמית וצעירה המובילה בתחומה בארץ.
אם השאיפות שלכם הן לעבוד בסביבה ממוחשבת, אם אתם אוהבים לעזור לאנשים כשהם לא מסתדרים עם ביצוע פעולות באינטרנט?
אם אתם חשים סיפוק כשאתם פותרים בעיות תקשורת מחשבים?
מקומכם איתנו!
מיקום המשרה הינו ברמת השרון (כולל הסעות מהרכבת). 

דרישות:

ניסיון ושליטה ביישומי אינטרנט ואופיס - חובה.
היכרות עם אפליקציות אינטרנט - יתרון.
ניסיון צבאי בתפקידים בתחומי מחשוב - יתרון אך לא חובה.
אנגלית ברמה גבוהה.
נדרשת התחייבות לשנה.
כל המשרות מיועדות לנשים וגברים כאחד. רק פונים מתאימים יענו.

מיקום המשרה:

שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

514
 
 
אסנס סקיורטי

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

Provide technical assistance support in analyzing, diagnosing, replicating and troubleshooting customers reported issues to resolution .
Communicate technically complex remedies, solutions or workarounds in a clear and concise manner.
Upgrade, design and deploy for complex environments.
Install, demo and report back on installations of software (features/bugs/improvements)
Create and maintain support tools for customers .
Report and submit product defects in the bug tracking system
Regular follow ups with customers with recommendations, updates and action plans

Excellent interpersonal communication and customer service skills are needed in order to work successfully with customers in high stress and/ or ambiguous situations


דרישות:

    Bachelor’s degree and support experience.+SPANISH SPEAKER

§ 3+ years' experience in C#, ASP.NET a must
§ 2+ years' experience as a Field Support Engineer, Customer Service Engineer, System Engine
§ Experience in installations, configurations & maintenance of Operating Systems (Windows)
§ Experience with Databases - Must
§ Experience with customer facing activities in an international environment
§ Background in networking technologies(HTTP, DNS, SSL) and network components
§ English speakers – mandatory, other European language – advantage
§ Out of the box thinker, creative problem solver
§ Good Troubleshooting Skills and Methodological Approach
§ Advantages: Background in developing HTML5, CSS, Angular, JQuery, Web Services, XAML
§ Experience in publishing APP to stores (IOS, Android) - Advantage
§ Experience in cloud environments (Azure, Amazon) - Advantage

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-176
 
 
אסנס סקיורטי

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

· Provide technical assistance support in analyzing, diagnosing, replicating and troubles hooting customers reported issues to resolution.
· Communicate technically complex remedies, solutions or workarounds in a clear and concise manner.
· Install, demo and report back on installations of software (bugs/improvements).
· Create reproducible test cases,
· Report and submit product defects in the bug tracking system
· Lead the successful implementations of company solutions through channel partners.

דרישות:

· 2+ years’ experience in implementation and customer facing activities in an international environment- Must
· Experience with Databases (MS-SQL) and Web Servers -Must
· Experience in installations, configurations & maintenance of Operating Systems - Must
· Familiar with network software diagnostic tools, such as Wireshark and fiddler  -Must
· Background in networking technologies (HTTP, DNS, SSL, TCP, UDP) and network components
· 1+ years' experience in C#, ASP.NET , JavaScript, Java -advantage
· Background in developing HTML5, JQuery, Web Services – advantage
· Experience at applications development and customizations (Java script at least) including uploading application to iOS and Android stores – advantage
Knowledge of APIs and web services terminology 
· Excellent interpersonal communication and customer service skills are needed in order to work successfully with customers in high stress and/ or ambiguous situations
· B.S. in Computer Science/ Software engineeringFluent English (writing and speaking) 

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-170
 
 
Go For It

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

A high tech company in Herzliya that serve the top Security and Intelligence Agencies in the world with Web Intelligence solutions is looking for Customer Support – Tier 1.
You will be in f2f interactions with end users in order to achieve their full satisfaction with 3i-MINDs product and will be provide first level on site contact and convey resolutions to customer issues.

דרישות:

· Superior customer service and communication skills
· 2-3 years of experience in a customer-facing role, giving tech support
· Top security clearance (“Kehilia”)
· Knowledge in Linux

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00361
 
 
לוג-און

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

גוף ביטחוני מחפש מדריך/ה / מטמיע/ה שיהיה/תהיה בקיא/ה בהפעלת החומרה והתוכנה הרלוונטית.
התפקיד כולל ביצוע הדרכות למשתמשים, הדרכה ע"ג מערכות ארגוניות ייעודיות חדשות וקיימות.

דרישות:

· ניסיון של שנתיים ומעלה בהדרכה / הטמעה.
· יכולת הדרכה פרונטלית לקבוצות וליחידים.
· היכרות טובה עם יישומי Office.
· יכולת ניתוח תהליכי עבודה.
· יכולת הנעת תהליכים מול גורמי פנים.
· רישיון נהיגה בתוקף – חובה.

מיקום המשרה:

דרום, מרכז, צפון, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה, משמרות

קוד משרה:

JB-01714
 
 
לוג-און - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

גוף ביטחוני מחפש תומך/ת מערכות מידע להצטרפות לצוות שאחראי על תמיכה, תפעול ומעקב אחר תקלות במערכת המחשוב.
בנוסף, התפקיד כולל אחריות על עדכון החברה המתחזקת את המערכת ועדכון צוותי העבודה הרלוונטיים.
התפקיד דורש יחסי אנוש טובים, תודעת שירות גבוהה, יכולת עבודה בצוות ויכולת ביטוי גבוהה.

דרישות:

· ניסיון של שנה לפחות במתן תמיכה בתחום מערכות המחשוב והמידע.
· ניסיון בתחום שירות לקוחות מערכות מידע.
· ניסיון בעבודה בארגונים גדולים.
· היכרות עם מערכות Office.
· היכרות עם Windows 10 / 7.

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-01780
 
 
חברה דסקרטית

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

דרוש\ה איש\ת תמיכה טכנית לעבודה בחברת אונליין גלובאלית מצליחה
עבודה כחלק מצוות  בסביבת עבודה צעירה ודינאמית.

דרישות:

ניסיון של שנתיים בתמיכה ותחזוקה של מערכות מחשב מבוססות  Windows.

ניסיון בקונפיגורציה, ניהול משתמשים, שרתי תקשורת, תיבות דואר, ציוד תקשורת.

ניסיון בביצוע התקנות, תמיכה בתחנות עבודה ושרתים.

ידע נרחב בתקשורת.

אנגלית ברמה גבוהה מאוד-הכרחי (התנהלות מול חו"ל).

ניסיון בעבודה עם Active Directory ו-Exchenge.

יכולת למידה ועבודה בצוות, מולטי-טאסקינג, יחסי אנוש מצוינים.

נכונות למשרה מלאה+שעות נוספות.

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00003
 
 
iMDsoft - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

iMDsoft, a global leader in clinical information systems, is looking for an experienced and talented Application Specialist to join our EMEA Customer Support group.


The position requires getting familiar with the supported product and the customer needs, and provide excellent Application Support and Customer Service.

דרישות:

Requirements

· Previous experience in a customer support position
· Ability to understand and troubleshoot system and applications flows and provide solutions
· High level of English
· Knowledge of operating systems
· Knowledge of SQL Server 2012 and above (installation, configuration, backup and restore, SQL scripting) – An advantage

* Experience of healthcare IT

* Required - German or French speaking 

Personal Skills

· Customer service orientation
· Sense of urgency and ownership in handling Customer issues
· Independent and self-learner
· Excellent communication and interpersonal skills
· Problem solving abilities - thinks outside the box with a ‘can do’ attitude
· Ability to work under pressure
· Ability to work on calls 


Location: Tel-Aviv (Kiryat Atidim)

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

288
 
 
שביט סופטוור

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברה מובילה בתחום הפיננסי דרוש\ה מטמיע\ה AGILE 
הטמעה והדרכה של הצוותים השונים בארגון בשיטות העבודה והמנהגים במתודולגית AGILE.
זיהוי ואימון מובילי AGILE בארגון אשר יסייעו בהטמעה של המתודולוגיה.
סיוע בפתרון בעיות ארגוניות אשר מפריעות לצוותים האג'ילים בספרינטים.
מתן ייעוץ, הכוונה ו''BEST PRACTICE''

דרישות:

3 שנות ניסיון בתפקיד דומה
3 שנות ניסיון עבודה ב-AGILE
ידע וניסיון מעמיק בעקרונות ותהליכי AGILE

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

5250
 
 
אידאו-דיגיטל

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברת חשמל בחיפה דרוש\ה תומך\ת טכנית

דרישות:

ניסיון מוכח בעבודה במוקדי שרות ובסביבה טכנולוגית
ניסיון מוכח במתן תמיכה לתוכנות ויישומים ברמת מומחים
עבודה בארגונים גדולים
המלצות
ידע והכרה מעמיקה בסביבות המחשוב השונות
יכולת /ידע במתן פתרון לבעיות מורכבות במערכות הפעלה win7, win10 0 

מיקום המשרה:

מרכז, צפון, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00090
 
 
טלדור מערכות מחשבים (1986) בע''מ

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: שרוני

תיאור:

לגוף ביטחוני באזור ירושלים דרוש/ה רפרנט/ית מחשוב.
במסגרת התפקיד: 
סיוע למשתמשים בהתגברות על תקלות תפעול מחשוביות במשרד.
יצירת קשר בין המשתמשים ליחידת המחשב המקצועית.

דרישות:

השכלה רלוונטית בתחום
נסיון של לפחות שנה בתפקיד דומה
ידע מעמיק ב Active Directory - חובה


מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00128
 
 
TSG

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברת TSG, דרוש/ה איש/ת תמיכה למערכת Contanct Center. במסגרת התפקיד: טיפול בפניות שירות ותקלות, ביצוע התקנות והגדרות SYSTEM, ניתוח לוגים של תתי מערכות שונות והקשר ביניהם , תמיכה טכנית באתר הלקוח ,ושיתוף ידע אודות תקלות ודרכים איכותיות לפתרון תקלות.

דרישות:

3+ שנות ניסיון כאיש/ת סיסטם כולל התקנות של שרתים
3+ שנות ניסיון בתחום הטלפוניה
ניסיון במתן שירות טכני פרונטלי לעובדים/לקוחות
רקע טכני, והכרות עם מערכת ג’נסיס או מערכות דומות- יתרון משמעותי
התפקיד דורש ראייה מערכתית ברמה גבוהה.
יכולת בין אישית מעולה ויכולת עבודה תחת לחץ.
כישורי שירות לקוחות מעולים

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

1168
 
 
AT&T Israel

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

AT&T Development Center, (located in Airport City) has an opening for a Tier4 engineer to provide support for cutting edge software defined Network technology.
The Support engineer is required to support US-based operation teams and manage critical problems.

דרישות:

Required Skills:
 At least 3 years’ experience supporting international customers as an expert.
Vast experience working in a customer production environment.
 Prior experience with troubleshooting complex problems in a distributed system environment.

 Technical background in the following:
 Practical working experience with Linux distributions (RHEL, CENTOS, Ubuntu etc.)
Practical experience in at least one of the following scripting languages: Python, Perl, Bash
Practical experience in at least one of the following languages: Java, JavaScript.
Practical experience in SQL & NoSQL databases such as MySql, Elasticsearch and Cassandra – an advantage
 Familiar with Docker containers technology – an advantage
 Familiar with Amazon AWS & Microsoft AZURE cloud solutions – an advantage

 In addition, the candidate should have these attributes:
 Initiative & out-of-the-box thinking
 Team player with good interpersonal skills
 Service oriented
Highly motivated and willing to work hard

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-639
 
חיפוש עובדים Jobnet דרושים - חיפוש עבודה גיוס עובדים לימודי מקצוע קורות חיים הצהרת נגישות
Facebook Google+ Linkedin