חיפוש
לחיפוש משרות

איזור אישי

דרושים לפי תחומים

דרושים לפי אזור

דרושים לפי מילות מפתח

דרושים לפי חברות

משרות בלעדיות

דרושים ללא קובץ קו"ח

כניסה לסוכן המשרות

הרשמה לסוכן המשרות

משרות אליהן פנית

משרות מסומנות

משרות חמות

חברות מגייסות

סנטר נכסים רשת מלונות פתאל אלעל כצט

28 - 1 מתוך 28

דרושים בתחום תמיכה טכנית

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
 
חברה דסקרטית

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

* תמיכה במשתמשים בתקלות העולות מהשטח.
* פתרון תקלות מקצה לקצה כולל הפעלת תכניתנים וגורמים חיצוניים נוספים.
*קשר רציף עם משתמשים וביצוע הדרכות קצרות וממוקדות.
* מענה לקריאות ממשתמשים ותיעודן במערכת הקריאות

דרישות:

* ניסיון בתמיכת משתמשים בסביבת פיתוח (תמיכה בתקלות CRM , Billing וממשקים).
* ניסיון ומיומנות גבוהה בפתרון תקלות.
* יכולת ניתוח נתונים ותהליכים מורכבים והפקת תובנות.
* יכולת תעדוף משימות.
* בעל ראיה מערכתית ויכולת עבודה עצמאית
* יכולת עבודה תחת לחץ וביצוע מספר משימות במקביל.
* נסיון עם DB, SQL-יתרון
* היכרות עם XML- יתרון.

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

1729
 
 
אביבית דבוש גיוס והשמה - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

    Native / Fluent English is mandatory.
    Experience interacting with customers (customer service oriented).
    Previous experience of managing a similar team.
    Ability to manage incidents and work under pressure.
    Excellent debugging and technical skills: Log Analysis, Troubleshooting of Bug Reports & Database Query, SQL.
    ******
    Customer Support Team Leader -

      At least 2 years of experience leading a Customer Support/Success team from a B2B company.
      At least 4 years of experience in a Customer Support role.
      Working knowledge of customer service software, databases and tools (such as Salesforce, Zendesk, Jira).
      Experience working with Linux
      Programming/debugging skills.
      Excellent English.
      Strong client-facing and communication skills.
      Advanced troubleshooting and multi-tasking skills.
      Experience providing technical support for a multidisciplinary product – Advantage
      Previous experience building a Support team from scratch – Advantage.
      Experience with Docker, MongoDB, cameras, algorithms – Advantage.

דרישות:

Escalation Engineer
    More than 2 years’ experience as software developer, coding in java / C++, Linux
    Previous experience in technical support, QA, customer facing position – an advantage
    Excellent troubleshooting skills
    Excellent verbal and written communication skills (including technical writing)
    Ability to communicate effectively, responsibly and respectfully with customers

*******
    At least 3 years’ experience as an escalation Engineer with customer facing experience- a must!
    Solid knowledge and experience in storage (NFS, NAS) / Cloud (AWS and Azure)/ Networking environments
    Experience with SMB protocol (SAMBA is an advantage)
    Solid understanding of Windows, Linux and Mac OS (a CCNA certificate in hand- an advantage)
    Experience with software testing, scripts and running SQL queries for debugging (Postgres- an advantage)
    Excellent English level, both speaking and writing

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00302
 
 
Techtalent חברת Headhunting והשמה

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברת הייטק גלובאלית מובילה דרוש\ה Support Team Leader לתפקיד מעניין שכולל ניהול ומנטורינג לצוות התמיכה, הגדרת KPI, פתירת בעיות טכניות מורכבות, עבודה בסביבת אנגלית

דרישות:

1-2 שנות נסיון בניהול צוות תמיכה- חובה
4 שנות נסיון לפחות בתמיכה למוצר תוכנה- חובה
נכונות לזמינות בשיחות טלפוניות 24\7 - חובה
אנגלית מצוינת- חובה
נסיון בעבודה עם CI Server\ Artifactory- חובה
ידע מעמיק בפרוטוקולי תקשורת - חובה
נסיון בתכנות ב JAVA- יתרון משמעותי

מיקום המשרה:

שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00202
 
 
קבוצת יעל - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

קבוצת יעל מגייסת תומך/ת טכני/ת למשרה מלאה באזור השרון.

דרישות:

לפחות שנה ניסיון בתפקיד תמיכה טכנית בארגון בינוני-גדול
יכולת טיפול בתקלות במערכות הפעלה win7-win10
יכולת תמיכה במשתמשי קצה בסביבת AD
ידע וניסיון ביישומי OFFICE
היכרות עם מערכות ניהול תיקי לקוחות – CA – יתרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-11976
 
 
AMBITION

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:


Technical Support Team Lead לסטארט אפ מבטיח בתל אביב

דרישות:


Native / Fluent English is mandatory.
Experience interacting with customers (customer service oriented).
Previous experience of managing a similar team.
Ability to manage incidents and work under pressure.
Excellent debugging and technical skills: Log Analysis, Troubleshooting of Bug Reports & Database Query, SQL.
Out of the box thinking, with a good ability to solve challenges and utilize resources as needed.
ADVANTAGES:
Experience with HR Technology (or other enterprise technologies like ERPs).
Experience at a high-growth company.
Experience working with enterprise companies and large clients.
Send your cv to: sharon@ambition.org.il

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

2894
 
 
מרטנס הופמן

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

למרטנס הופמן - Malam Team דרוש/ה תומך/ת טכני/ת למשרד ממשלתי בירושלים.

דרישות:

ניסיון של שנה בתמיכה טכנית
ניסיון בעבודה עם Office , Active Diretory, Exchange
ניסיון בעבודה עם מערכות פנים ארגוניות
העבודה היא במשמרות - לא כולל שבתות ולילות

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים

סוג משרה:

משרה מלאה, משמרות

קוד משרה:

20754
 
 
מרטנס הופמן

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

למרטנס הופמן - Malam Team דרוש/ה איש/אשת IT לחברת ביטוח מובילה בפתח תקווה.
התפקיד כולל מתן מענה טלפוני ופרונטאלי לעבודי הארגון לתקלות בתחום החומרה/תוכנה/שרתים/AD ועוד' .

דרישות:

ניסיון של שנה ומעלה כטכנאי PC.
ניסיון בעבודה עם שרתים.
ניסיון וידע מעמיק עם Active Directory
ניסיון בטיפול בתקלות Outlook וOffice

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

20632
 
 
DoWise – Social Recruiting & Head Hunting

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

מהנדס/ת תמיכת לקוחות לסטארטאפ בינ"ל מצליח בהרצליה פיתוח.
למחקר, אבחון, פתרון בעיות הקשורות למוצר וזיהוי דרכים לפתרון בעיות.

דרישות:

3+ שנות ניסיון בתמיכת Tier-3 Tech עבור לקוחות Enterprise.
הבנה עמוקה של:
באגים של Windows OS ו internals.
Enterprise Network, Active Directory, SCCM, GPO.
LINUX -  התקנת התוכנה ואינטגרציה.
אנגלית שוטפת (כתיבה ודיבור).
עבודה עם לקוחות בינ"ל בשעות שונות.
נכונות לנסוע לחו"ל.
ניסיון כאיש/ת תמיכה בסטארטאפ.
עובד באופן עצמאי וכצוות צוות כדי לפתור בעיות הלקוח.

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-648
 
 
NeoGames Systems

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

NeoGames, a world-leading provider of solutions and services for iLottery and iGaming operators, is looking for a Service Operations Engineer to join our dynamic Technical Operation Group

Responsibilities:
· Research and report issues found on the production environments (High Priority Issues)
· Provide Tier 3/4 services for support center and third-party integrators
· Monitor, and be responsible for the progress of all issues/bugs reported
· Interface with various Departments, R&D and Customer Support groups to address product issues in complex environments
· Maintain good internal and external customer communication, provide high level of support and minimize escalations to R&D
· Prioritize daily missions/tickets and manage critical escalations

דרישות:

· Strong understanding of web and web-related technologies and Client/Server applications – Must
· 1-3 years' experience in manual web testing or 3rd/4th level support position – An advantage
· Bachelor's degree in Computer Science / Software Engineering (or similar)
· Experience with Web debugging tools – An advantage
· Previous experience in SQL
· 24/7 availability in case of critical issues (on call duty)
· Strong troubleshooting and problem solving skills
· Excellent verbal and written communication skills in English
· Service Oriented and good communication and interpersonal skills
· Hard working, responsible, meticulous, detail-oriented, independent

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00662
 
 
דומיין דה נט

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

בואו והצטרפו לצוות של חברת אינטרנט דינמית וצעירה המובילה בתחומה בארץ.
אם השאיפות שלכם הן לעבוד בסביבה ממוחשבת, אם אתם אוהבים לעזור לאנשים כשהם לא מסתדרים עם ביצוע פעולות באינטרנט?
אם אתם חשים סיפוק כשאתם פותרים בעיות תקשורת מחשבים?
מקומכם איתנו!
מיקום המשרה הינו ברמת השרון (כולל הסעות מהרכבת). 

דרישות:

ניסיון ושליטה ביישומי אינטרנט ואופיס - חובה.
היכרות עם אפליקציות אינטרנט - יתרון.
ניסיון צבאי בתפקידים בתחומי מחשוב - יתרון אך לא חובה.
אנגלית ברמה גבוהה.
נדרשת התחייבות לשנה.
כל המשרות מיועדות לנשים וגברים כאחד. רק פונים מתאימים יענו.

מיקום המשרה:

שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

514
 
 
QHR

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברה מובילה בתחום אבטחת מידע דרוש/ה Post Sales Engineer עם ניסיון בlinux

דרישות:

What do you need to have?
" Ability to quickly learn and become proficient with complex applications.
" Knowledge of Linux operation system.
" knowledge of MS Windows operation system.
" Experience in troubleshooting.
" Technical degree or equivalent combination of education and experience in a computer technology field
" Familiarity in securing Internet applications, e.g., cryptography, standards, methods
" Knowledge of Public Key Infrastructure (PKI) including technology, standards, and implementations is an advantage- Advantage
" Experience using software security products or related security industry experience- Advantage
" 3+ years of technical support experience- Advantage
" Quick learner with a desire to learn new tools and techniques
" Multi-tasking and problem resolution abilities
" English-Fluent (verbal and written)
" Ability to effectively deal with changing priorities or obstacles and to provide alternative options or solutions
" Able to work to important deadlines and manage time effectively
" Ability to systematically break apart complex problems (written, verbal or numerical)
" Any of the following certifications: CISSP, CCNA, CISM, MCSE - An advantage

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

11827
 
 
NetHR

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לעבודה בסביבת Production ,
דרוש/ה -Junior Linux admin

דרישות:

ידע וניסיון בשרתים מבוססי LINUX: התקנות, תחזוקה שוטפת, כתיבת סקריפטים יתרון
יכולת ניתוח תהליכים ופתרון תקלות מורכבות במערכות מבוססות client-server
ידע וניסיון בסיסי נתונים: mysql ו- oracle - יתרון
ידע וניסיון במערכות בקרה, UI, Storage ו- F5 - יתרון
ידע וניסיון במערכות CDN/CSN - יתרון

מיקום המשרה:

צפון, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

8170
 
 
Go For It

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

A high tech company in Herzliya that serve the top Security and Intelligence Agencies in the world with Web Intelligence solutions is looking for Customer Support – Tier 1.
You will be in f2f interactions with end users in order to achieve their full satisfaction with 3i-MINDs product and will be provide first level on site contact and convey resolutions to customer issues.

דרישות:

· Superior customer service and communication skills
· 2-3 years of experience in a customer-facing role, giving tech support
· Top security clearance (“Kehilia”)
· Knowledge in Linux

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00361
 
 
לוג-און

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

גוף ביטחוני מחפש מדריך/ה / מטמיע/ה שיהיה/תהיה בקיא/ה בהפעלת החומרה והתוכנה הרלוונטית.
התפקיד כולל ביצוע הדרכות למשתמשים, הדרכה ע"ג מערכות ארגוניות ייעודיות חדשות וקיימות.

דרישות:

· ניסיון של שנתיים ומעלה בהדרכה / הטמעה.
· יכולת הדרכה פרונטלית לקבוצות וליחידים.
· היכרות טובה עם יישומי Office.
· יכולת ניתוח תהליכי עבודה.
· יכולת הנעת תהליכים מול גורמי פנים.
· רישיון נהיגה בתוקף – חובה.

מיקום המשרה:

דרום, מרכז, צפון, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה, משמרות

קוד משרה:

JB-01714
 
 
לוג-און - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

גוף ביטחוני מחפש תומך/ת מערכות מידע להצטרפות לצוות שאחראי על תמיכה, תפעול ומעקב אחר תקלות במערכת המחשוב.
בנוסף, התפקיד כולל אחריות על עדכון החברה המתחזקת את המערכת ועדכון צוותי העבודה הרלוונטיים.
התפקיד דורש יחסי אנוש טובים, תודעת שירות גבוהה, יכולת עבודה בצוות ויכולת ביטוי גבוהה.

דרישות:

· ניסיון של שנה לפחות במתן תמיכה בתחום מערכות המחשוב והמידע.
· ניסיון בתחום שירות לקוחות מערכות מידע.
· ניסיון בעבודה בארגונים גדולים.
· היכרות עם מערכות Office.
· היכרות עם Windows 10 / 7.

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-01780
 
 
אתוסיה

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

As a Technical support TL you will be responsible for:
• Leading entire global support and NOC teams
• Become the first escalation process for any technical issues
• Working closely with clients and internal partners to ensure system stability
• Develop Monitor tools for the production environment
• Responsible for team recruitment
• Working closely with R&D, DevOps and PS team for problem-solving and escalations
• Analysis of call logs in order to discover any underlying issues or trends.

דרישות:

Requierments:
• At least 3 year's experience managing client support teams as T1 and T2
• At least 3 year's experience with SaaS products
• Knowledge in API, bug reporting tools AWS dashboards- Must
• experience in a payments industry- Big advantage
• Great technical writing and verbal communication skills
• Knowledge in the following tools: SQL, Postman, AWS dashboards, Jira and confluence- Big Advantage.
• Experience in a fast-growing small organization
• Strong debuggability skills with multiple tools

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00571
 
 
MatchPoint IT

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

דרוש/ה טכנאי/ת PC לחברה פיננסית גדולה באיזור תל אביב!

דרישות:


מענה טלפוני לעובדים, פתרון תקלות בהשתלטות מרחוק או במשרד העובד, תמיכה מהבית לעובדים, מציאת פתרונות באינטרנט.
קבלת קהל פרונטלי, התקנות מחשבים, העברות עמדה , כתיבת הוראות עבודה.

השכלה:
טכנאי PC ורשתות

ניסיון:
ניסיון קודם במענה טלפוני- יתרון
ניסיון במתן שירות למשתמשי קצה
היכרות עם מערכת ניהול קריאות- יתרון
ניסיון בארגון פיננסי- יתרון
ידע במערכות הפעלה ואופיס

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00021
 
 
Systematics

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

סיסטמטיקס מייצגת בארץ את חברת Esri שמציעה מגוון רחב של פתרונות בתחום ה- GIS.

התפקיד משלב עבודה מול מגוון לקוחות, התמודדות עם אתגרים מקצועיים וטכניים, לימוד ויישום טכנולוגיות חדשות ומתקדמות.

תיאור התפקיד:

תמיכה טכנית במשתמשים בהפעלת תוכנת GIS
ביצוע עיבודי מידע, ניתוחים מרחביים, הפקת מפות ותוצרי מיפוי
ייעוץ והטמעת מערכות ואפליקציות אצל הלקוחות
העברת קורסים למשתמשי GIS
העברת מצגות Presale ותמיכה טכנית באנשי מכירות

דרישות:

תואר ראשון בגיאוגרפיה/גיאודזיה או ידע מקביל
לפחות שנתיים ניסיון בעבודה עם כלי ה- GIS של ESRI
היכרות עם פיתרון הענן – ArcGIS Online - יתרון
יחסי אנוש מעולים, יוזמה, יכולת לימוד עצמי, ראש גדול
יכולת טכנית גבוהה בתחום שימוש במערכות ממוחשבות
ניסיון מוכח בהדרכה/ ליווי משתמשים/Pre-sale / עמידה בפני קהל - יתרון
אפשרות למשרה מלאה או משרה חלקית/משרת סטודנט

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

1185
 
 
אסנס סקיורטי

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

Provide technical assistance support in analyzing, diagnosing, replicating and troubleshooting customers reported issues to resolution .
Communicate technically complex remedies, solutions or workarounds in a clear and concise manner.
Upgrade, design and deploy for complex environments.
Install, demo and report back on installations of software (features/bugs/improvements)
Create and maintain support tools for customers .
Report and submit product defects in the bug tracking system
Regular follow ups with customers with recommendations, updates and action plans

Excellent interpersonal communication and customer service skills are needed in order to work successfully with customers in high stress and/ or ambiguous situations


דרישות:

    Bachelor’s degree and support experience.+SPANISH SPEAKER

§ 3+ years' experience in C#, ASP.NET a must
§ 2+ years' experience as a Field Support Engineer, Customer Service Engineer, System Engine
§ Experience in installations, configurations & maintenance of Operating Systems (Windows)
§ Experience with Databases - Must
§ Experience with customer facing activities in an international environment
§ Background in networking technologies(HTTP, DNS, SSL) and network components
§ English speakers – mandatory, other European language – advantage
§ Out of the box thinker, creative problem solver
§ Good Troubleshooting Skills and Methodological Approach
§ Advantages: Background in developing HTML5, CSS, Angular, JQuery, Web Services, XAML
§ Experience in publishing APP to stores (IOS, Android) - Advantage
§ Experience in cloud environments (Azure, Amazon) - Advantage

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-176
 
 
אסנס סקיורטי

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

· Provide technical assistance support in analyzing, diagnosing, replicating and troubles hooting customers reported issues to resolution.
· Communicate technically complex remedies, solutions or workarounds in a clear and concise manner.
· Install, demo and report back on installations of software (bugs/improvements).
· Create reproducible test cases,
· Report and submit product defects in the bug tracking system
· Lead the successful implementations of company solutions through channel partners.

דרישות:

· 2+ years’ experience in implementation and customer facing activities in an international environment- Must
· Experience with Databases (MS-SQL) and Web Servers -Must
· Experience in installations, configurations & maintenance of Operating Systems - Must
· Familiar with network software diagnostic tools, such as Wireshark and fiddler  -Must
· Background in networking technologies (HTTP, DNS, SSL, TCP, UDP) and network components
· 1+ years' experience in C#, ASP.NET , JavaScript, Java -advantage
· Background in developing HTML5, JQuery, Web Services – advantage
· Experience at applications development and customizations (Java script at least) including uploading application to iOS and Android stores – advantage
Knowledge of APIs and web services terminology 
· Excellent interpersonal communication and customer service skills are needed in order to work successfully with customers in high stress and/ or ambiguous situations
· B.S. in Computer Science/ Software engineeringFluent English (writing and speaking) 

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-170
 
 
מרטנס הופמן

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

יש לך ניסיון כ- HELP DESK?
רוצה להתקדם לחברת הייטק בינלאומית?
מקומך איתנו!
המשרה ממוקמת בקו רכבת באזור המרכז.

דרישות:

שנתיים ניסיון בתפקיד Helpdesk בארגון עם למעלה מ-500 משתמשים .
אנגלית ברמה גבוהה.

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

20723
 
 
מרטנס הופמן

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

אם את/ה מחפש/ת את ההזדמנות שלך להתקדם אז זו המשרה עבורך!
למרטנס הופמן- Malam Team דרוש/ה תומך/ת טכני/ת להשתלבות בצוות NOC לחברה מובילה במרכז הארץ.

דרישות:

ניסיון קודם של שנה לפחות בתפקידי תמיכה טכנית (ניסיון צבאי - רלוונטי)
ניסיון מוכח בעבודה עם Active Directory ו-Exchange
ניסיון עם מערכות שליטה ובקרה - יתרון משמעותי
ניסיון בתחזוקת שרתים - יתרון משמעותי

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

20552
 
 
מרטנס הופמן

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

למרטנס הופמן- Malam Team דרוש/ה טכנאי/ת מחשבים לארגון מוביל בתל אביב .
התפקיד כולל מתן תמיכה בנושאי מחשוב ותוכנה ותחזוקת ציוד המחשוב.

דרישות:

מעל שנתיים ניסיון כטכנאי/ת PC
ניסיון בתמיכת ציודי קצה
טיפול בתקלות חומרה ותוכנה
ניסיון בעבודה עם מערכות MICROSOFT
הכרות עם השפה הערבית - יתרון

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

20724
 
 
דיאלוג

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברת Web בצמיחה דרוש/ה תומכ/ת טכני/ת (Tier 3) להצטרפות לצוות מחקר ופיתוח.
במסגרת התפקיד טיפול באסקלציות המתקבלות מצוותי Tier 1 תוך עבודה צמודה לפיתוח וצוותי ה-QA.

דרישות:

1-2 שנות ניסיון במתן תמיכה טכנית בסביבת WEB
מיומנות בסיסית ב-linux לאיתור ולקריאת לוגים
כתיבת שאילתות ושליטה ב- MySQL
ניסיון בעבודה עם כלי איתור באגים לניתוח בעיות וזיהוי פתרונות
רמה גבוהה של אנגלית - בכתיבה ובדיבור

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

96701
 
 
iMDsoft - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

Customer Support Specialist

iMDsoft, a global leader in clinical information systems, is looking for a Customer Support Specialist who is customer focused and technically skilled.

Key Responsibilities
· Provide rapid response and resolution to complex customer incidents
· Reproduce and provide substantive updates to customers regarding reported issues/defects
· Develop solid product and domain expertise
· Contribute to the support knowledgebase
· Demonstrate initiative, agility and follow through on areas of responsibility

דרישות:

Requirements
· 2+ years of experience in software technical support or a similar position
· Problem solving abilities - thinks outside the box with a ‘can do’ attitude
· Proven ability to troubleshoot system and applications flows and provide solutions
· High level of written and verbal communication skills in English
· Excellent communication and interpersonal skills

Advantage:
· German or French speaking – strong advantage
· Experience with WinOS
· Experience with SQL and an understanding of relational database systems
· Knowledge of support processes and procedures
· Experience with CRM tools (MS Dynamics, Salesforce, Jira, etc.)
· Available to work Monday to Friday


Location: Tel-Aviv (Kiryat Atidim)
To apply, send your CV jobs@imd-soft.com with “Customer Support Specialist”

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

288
 
 
טלדור מערכות מחשבים (1986) בע''מ

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: שרוני

תיאור:

לגוף ביטחוני באזור ירושלים דרוש/ה רפרנט/ית מחשוב.
במסגרת התפקיד: 
סיוע למשתמשים בהתגברות על תקלות תפעול מחשוביות במשרד.
יצירת קשר בין המשתמשים ליחידת המחשב המקצועית.

דרישות:

השכלה רלוונטית בתחום
נסיון של לפחות שנה בתפקיד דומה
ידע מעמיק ב Active Directory - חובה


מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00128
 
 
LivePerson

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

Supervising a team of representatives to ensure world-class technical support to international clients through online chat, email and telephone.
Assisting chat representatives to follow proper processes, as well as answering technical and soft skill questions
Managing external and internal communication during priority incidents
Diagnosis and resolution of routine customer inquiries.
Assisting clients with product implementation
Escalation and follow up on unresolved issues.
Management of customer interaction with utmost professionalism.

דרישות:

Experience as a Tier 1/2 Technical Support Representative
Ability to work in shifts and on weekends
Excellent English language written and spoken communication skills
Technical troubleshooting ability
Knowledge of Windows 7/8/10 [MAC - advantage]

Familiarity with website building and languages: HTML - required, JavaScript - advantage
Experience in supporting web-hosted services - advantage
Experience supervising and supporting a team - advantage
Familiarity with writing and reading SQL queries - advantage 

מיקום המשרה:

דרום, מרכז, צפון, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00209
 
 
איוונט אקט בע"מ

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברה המפתחת מוצר אינטרנט בתחום הכנסים והתיירות באזור תעשיה פולג דרוש /ה מנהל /ת צוות תמיכה בלקוחות.

התפקיד כולל:  איפיון וליווי פרויקטים. בקרה וניהול צוות תמיכה. הכנת הדרכות כתובות ווידאו, העברת הרצאות והדרכות, סיוע טלפוני ובמייל לקוחות, הקמת אתרי אינטרנט.QA, ועבודה עם צוות הפיתוח המוצר

דרישות:

שליטה וידע טכני נרחב בטכנולוגיות ווב.
שליטה טובה באנגלית – קריאה, כתיבה ודיבור.
יכולת לאתר לפתור תקלות טכניות.
שליטה  ב-CSS/HTML. SQL,
רצוי נסיון בכתיבת סקריפטים
ניסיון בסביבה וורטואלית VMWARE, CLOUD
עבודה קודמת בחברות אינטרנט / SaaS.
נכונות למענה בערבים וסופי שבוע בעת הצורך.

מיקום המשרה:

שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB100
 
חיפוש עובדים Jobnet דרושים - חיפוש עבודה גיוס עובדים לימודי מקצוע קורות חיים הצהרת נגישות
Facebook Google+ Linkedin