תיאור תפקיד:
הגדרת דרישות למערכת המיכון כולל התייחסות לפונקציות במערכת ודגשים לבדיקות הכוללים קריאה ואישור מסמכי אפיון תמיכה במשתמשים, הדרכות, תמיכה בתקלות תחקור, הבנה וייצוג צרכי המשתמש מול הפיתוח ניהול הדרישה מול גורמים שונים בארגון הכוונה מקצועית תוך התייחסות לתהליכי העבודה בארגון
דרישות:
ניסיון של כ3 שנים ומעלה מעולם הביטוח / הפיננסי – חובה השכלה רלוונטית במקצועות מערכות מידע / תעשיה וניהול – יתרון משמעותי שותפות בהובלת פרויקטים כגון הסבת מערכות והטמעת מערכות חדשות יכולות ניתוח, חשיבה מעמיקה, ראייה מערכתית יחסי אנוש מעולים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
5224
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
מחפשים תומכ/ת אפליקטיבית (HelpDesk) למתן תמיכה טכנית טלפונית ברמת TIER 1-2 לחברת בת של Priority-Software ביקנעם! התפקיד כולל: •עבודה והתקשרות מול מיישמי המערכות בשטח, מנהלי מערכות מידע , אנשי סיסטם. •תמיכה בתקלות משתמשים, בבעיות תשתית (שרתים), והתקנת מערכות בשרתי הלקוח. •המשרה הינה מלאה בימים א'-ה' בין השעות 09:00-18:00
דרישות:
•ידע טכני ושליטה במערכות הפעלה ווינדוס - חובה! •ניסיון בעבודה מסוג תמיכה טכנית/helpdesk - חובה! •הכרות עם מערכות ERP PRIORITY- יתרון •ידע וניסיון בעבודה עם IIS - יתרון •תואר ראשון במערכות מידע ו/או הכשרה מקצועית ברשתות וסיסטם - יתרון •ניסיון עם מסדי נתונים- SQL- יתרון •רקע במערכות מובייל ו-Web -יתרון •הכרות עם מושגים / תהליכים מתחום הלוגיסטיקה- יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-275
אזור:
שרון - ראש העין
צפון - עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
|
תיאור תפקיד:
תמיכה טכנית בתחום המתח הנמוך כגון: אינטרקום, בקרות כניסה, מעברי אדם וגילוי אש משרדי החברה ממוקמים באור יהודה ומתכוננים לעבור לפתח תקווה ליד – BSR CITY משרה מלאה, בימים א-ה, בין השעות 08:00-17:00 (חמישי עד 16:00)
דרישות:
בעל ידע נרחב כתומך טכני בתחום המתח הנמוך – יתרון ניסיון בתקשורת TCP /IP – יתרון ניסיון בעבודה בחברת התקנות ואינטגרציה בתחום המתח הנמוך – יתרון הסמכות: MCITP/MCSA/CCNA - יתרון אנגלית ברמה טובה – יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00055
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
|
תיאור תפקיד:
לעבודה מעניינת ומאתגרת בבית תוכנה מוביל בתחומו העוסק בפיתוח ושרות מוצרים דיגיטליים לעולם הקמעונאות, דרוש/ה תומך/ת טכני אפליקטיבי לתמיכה בתוכנות החברה מול לקוחותיה העסקיים. עבודה בסביבה צעירה ודינמית, כולל הכשרה. במסגרת התפקיד: - יכולת זיהוי תקלות תוכנה או חומרה. - התקנות/הסבות ללקוחות החברה. - תחקור משתמשים ושחזור תקלות. - מעקב אחר טיפול בקריאה ודיווח לגורמים הרלוונטיים. - יכולת ניתוח נתונים ותהליכים מורכבים והפקת תובנות. - יחסי אנוש מעולים ותודעת שירות גבוהה
דרישות:
הנדסאי תעשייה וניהול - יתרון ידע במערכות Microsoft ובסיסי נתונים - SQL. ידע טכני בתחום PC ורשתות תקשורת -יתרון. ניסיון בעבודה עם מערכות מחשוב. מוטיבציה גבוהה ומודעות לשרות. המתאימים /ות יוכשרו לתפקיד. משרה מלאה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-284
אזור:
מרכז - פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
We provide technology infrastructure powering the future of financial services, leveraging a proprietary real-time banking core. We are backed by leading investors and serve the world’s most essential fintech and technology companies. The Integration team is dedicated to creating a positive onboarding experience for our customers. We support them throughout the process, from initial setup to ongoing support. Our team is composed of individuals who are both tech-savvy and business-oriented, combining the best of both worlds to ensure an effective and seamless experience. You are A people person with a strong sense of empathy for your customers. You protect the integrity of the process and ensure that changes are managed appropriately. You can read situations, understand team dynamics, and take initiative to address needs. You are tech-savvy with a developer’s mindset, business-oriented, and committed to ensuring a positive customer experience. You have a sales-oriented attitude where the customer is the most important part of the process.
דרישות:
You have 3+ year experience in a customer-facing support role (e.g., Customer Support, Technical Support) - Must 2+ years' experience in a managerial role - Must Native level proficiency in both Hebrew and English - Must Some coding experience (e.g., C#, Python, Java) or a background in development - Must Working knowledge of API integrations (REST API) - Must Database experience with SQL queries and reading log files - Must Ability to diagnose and recognize when a process needs to be established or updated Strong technical troubleshooting and problem-solving skills
Ability to work at least 3 days a week US hour (15:00/16:00-24:00) Excellent English communication skills, both verbal and written, to work hand-in-hand and communicate with teams in the US
A plus if you have Experience in the banking or fintech field Entrepreneurial background owning or running a business Experience with network concepts, such as firewalls, Postman, or NService Bus
The role is hybrid- 3 days/week in our Har Hotzvim (Jerusalem) office.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
666829
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
תמיכה וטיפול בתחנות קצה (חומרה/תוכנה) היכרות מעמיקה עם מערכות הפעלה בדגש על סביבת מיקרוסופט (לינוקס- יתרון) כלי Office ושליטה בפלטפורמות חומרה.
דרישות:
ניסיון של 5 שנים לפחות בארגון גדול- חובה. ניסיון כטכנאי בסביבת דומיין, תמיכה וטיפול בתחנות קצה (חומרה / תוכנה)- חובה. שליטה מלאה במערכות הפעלה וOFFICE (מיקרוסופט) , תקלות, DEBUGING- חובה. הסמכה מקצועית של טכנאי PC. הכרות עם מערכת הפעלה LINUX- יתרון משמעותי. ניסיון בתקשורת – עבודה על מתגים, NAC- יתרון. הסמכה מקצועית – MCSE/MCITP- יתרון. עבודה עם POWERSHELL- יתרון.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
ABM 24953
אזור:
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
|
תיאור תפקיד:
לחברת נדלן מובילה דרוש/ה help desk מה כולל התפקיד? מתן תמיכה פנים ארגונית לסביבה מרובת משתמשים. עבודה עם חדרי מולטימדיה. אבחון וטיפול בתקלות חומרה, תוכנה, ציוד קצה ועוד. תמיכה שוטפת בסביבת Windows. ניהול שוטף ותחזוקה של כל תשתיות ה-IT בארגון. משרה מלאה ימים א’-ה’, כוננות ערב אחת לשבוע וכוננות שישי אחת לחודש וחצי. שעות עבודה: 08:00-17:00. כוננות ערב 17:00-19:00 יום בשבוע מתחילים ב 07:30.
דרישות:
מה אנחנו מחפשים? -לפחות 2-3 שנות ניסיון במתן תמיכה טלפונית ופרונטלית מול משתמשי קצה. -ניסיון מוכח בניהול משתמשים ומתן הרשאות (AD, Office365 לרבות Exchange). - ניסיון בהתקנת ציוד קצה, טיפול אחזקה ותקלות רשת. -ניסין בעבודה עם מערכות הפעלה Windows -ניסיון בעבודה עם מרכזיות טלפוניה VoIP - יתרון. -ניסיון בעבודה עם חדרי מולטימדיה - יתרון.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
DB 26710
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
ארגון פיננסי במרכז הארץ מגייס מפתח/ת COBOL למערכות ליבה במסגרת התפקיד: פיתוח ותחזוקה של מערכות ליבה עבור לקוחות עסקיים, תרגום דרישות עסקיות לפתרונות טכנולוגיים, עבודה כחלק מצוות אג'ילי מול מפתחים, מנתחים ולקוחות עסקיים ועוד.
דרישות:
- 3 שנות ניסיון בפיתוח בשפת COBOL - ניסיון בפיתוח שירותי Online בסביבות COBOL, DB2, CICS ועבודה מול ESB / SAF - ניסיון בפיתוח תהליכי Batch תוך שימוש ב-COBOL, DB2 ו-JCL - ידע וניסיון בכתיבת שאילתות SQL - היכרות עם מערכות אפליקטיביות ותמיכה טכנית מול לקוחות עסקיים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
149381
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
התקנת ציוד, תוכנות תשתית וחבילות תוכנה בתחנות עבודה ובשרתים של רשתות קטנות ובסיוע טכני למשתמשים. בנוסף, ביצוע בקרות תקופתיות מונעות ועבודה מול ספקי שירות חיצוניים.
דרישות:
- ניסיון של 4 שנים ומעלה בתפעול הטמעה ותחזוקת מערכות ממוחשבות, מתוכם שנתיים לפחות בתחום הרדיו של מערכות מבוססות סלולאר / RF, מה"צ VHF / UHF / 7-800 – חובה
- ניסיון מעשי של שנתיים ומעלה בעבודה עם צב"ד RF (יערך מבדק בראיון עבודה) – חובה
- ניסיון מעשי של שנתיים ומעלה בעבודות אחזקה ברשת ניצן – יתרון
- ידע וניסיון באיתור וטיפול בתקלות חומרה – יתרון
- ידע וניסיון בהתקנת תוכנות תשתית וחבילות תוכנה בתחנות עבודה ובשרתים – יתרון משמעותי
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-02401
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
התפקיד כולל מתן תמיכה טכנית לעובדי הארגון וטיפול בתקלות תוכנה וחומרה מרחוק. משרה מלאה בראשון לציון
דרישות:
שנתיים ניסיון בתפקיד Help desk ניסיון מוכח עם Windows 10, Active Directory, Exchange, Citrix ויישומי Office השכלה רלוונטית ניסיון בתחום בארגון גדול (1,500 משתמשים ומעלה) - יתרון ידע במערכות רפואיות - יתרון משמעותי
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
73729
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה אחראי/ת מחשוב מערכות רפואיות לארגון רפואי מוביל דרוש/ה איש/אשת סיסטם לניהול ותחזוקת מערכות מחשוב רפואיות, כולל מערכת PACS ומערכות קריטיות נוספות. מה בתפקיד? ניהול ותחזוקה של מערכת PACS והתאמות למשתמשים תמיכה טכנית ברופאים, טכנאים ומנהלי סניפים חיבור והגדרת מכשירים דימותיים למערכת PACS טיפול בתקלות מחשוב וציוד רפואי, כולל עבודה מול ספקים אינטגרציה של מערכות רפואיות עם מערכות הליבה של הארגון תמיכה בצוות התמיכה הפנימי בנושאים הקשורים למערכות רפואיות
דרישות:
לפחות 3 שנות ניסיון בניהול שרתים ורשתות מחשבים (סיסטם) ניסיון בעבודה עם מערכות PACS – יתרון משמעותי היכרות עם כלי ניהול בסיסי נתונים וחיבוריות בין מערכות הסמכת Microsoft (MCSE) – יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-2724
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רחובות
|
תיאור תפקיד:
חברה טכנולוגית המובילה מהפכה בתחום הנהלת החשבונות וניהול עסקים בישראל מחפשת Head of Customer Support. התפקיד כולל ניהול והובלת צוות תמיכה של 8 אנשי צוות – פיתוח, הכשרה והבטחת עבודה בסטנדרטים גבוהים. הגברת השימוש במוצר – הנגשת פתרונות ללקוחות, התאמת פיצ'רים לצרכים עסקיים והבטחת ערך מקסימלי. שיפור חוויית הלקוח – העלאת שביעות רצון, חיזוק מעורבות המשתמשים, ובניית קהילת לקוחות נאמנים. ייעול תהליכי תמיכה ואוטומציה – שיפור workflows, שימוש בטכנולוגיות מתקדמות והגדלת האפקטיביות. אופטימיזציה של ה-ROI – שיפור תהליכי עבודה, צמצום עלויות, ומקסום הערך העסקי מפעילויות המחלקה. ניתוח נתונים ושיפור מתמיד – מעקב אחרי KPIs, הפקת תובנות, ויישום תהליכים לשיפור מתמשך.
דרישות:
ניסיון קודם חובה – 3+ שנים בניהול צוותים בתמיכה / שירות לקוחות / CS, נסיון קודם מחברת SaaS B2B - יתרון משמעותי זיקה לתחום הפיננסי- הכרות או נסיון עם הנהלת חשבונות / ראיית חשבון - חובה יכולות ניהוליות ואנליטיות – תעדוף עומסים, חלוקת משימות, קבלת החלטות יומיומית, ומעקב רציף אחר ביצועים. הובלת צוות והנעת עובדים – תקשורת בין-אישית גבוהה, יכולת חניכה והנעה למקסום תוצאות. חשיבה עסקית ממוקדת ביצועים – הבנה של KPI’s, שיפור תהליכים, ושאיפה להגדלת הכנסות ושביעות רצון לקוחות. פתרון בעיות וקליטה מהירה – ניתוח תהליכים, למידה מהירה של מערכות וכלים חדשים, ושיפור מתמיד. שירותיות ו-DNA של Customer-First – מחויבות למצוינות בשירות, גישה פרואקטיבית, ויכולת עבודה עצמאית מרחוק.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-4142
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - חיפה והכרמל
|
תיאור תפקיד:
חברה גלובלית המתמחה במוצרי צריכה מגייסת עובד/ת תמיכה - HELP DESK. תיאור תפקיד: תמיכה והדרכה במשתמשי מערכות המידע של החברה, תחזוקת מחשוב אישי וציוד היקפי.התקנת מחשבים- מערכות הפעלה, דרייברים ותוכנות + ביצוע ותחזקה של מערכות Imaging. התקנת ותחזוקת מדפסות. הקמת משתמשים חדשים במערכות המידע, ניהול הרשאות (Active Directory) תמיכה בנושאי תקשורת של ספקים המתחברים למערכות המידע של החברה. תיעוד התקנות חדשות הנדרשות במחשבי העובדים. תחזוקת ציוד טלפוניה. ניהול ציוד מיחשוב- קליטה ובקרה, רישום והחתמת עובדים.
דרישות:
• ניסיון בתחום (כולל צבאי) עד 3 שנים / רקע אישי בתחום • שליטה במערכות הפעלה Windows 10/11 • שליטה בישומי 365Office , הכרת One Drive ו- Microsoft Teams • ידע כללי בחומרת מערכות PC (נייחים + ניידים), כולל התקנה חומרה ותוכנה – חובה • ידע כללי במערכות תקשורת LAN,WAN – חובה • ידע ב- Active directory Users and computers ו- הקמת תיבות ב- exchange - חובה • ידע בתוכנות היקפיות כגוןEdge, SAP ועוד - יתרון • ניסיון בעבודה מול מערכת CRM כלשהי (מערכת תיעוד קריאות) - יתרון • ידע בטלפוניה ארגונית, טלפונים ניידים - יתרון • תודעת שירות מפותחת ותקשורת בינאישית טובה • עמידה בתנאי לחץ וריבוי משימות • מחויבות, אחריות ונכונות לזמינות גבוהה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
183480
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
|
תיאור תפקיד:
סינאל מלל פייוויי היא אחת מקבוצות המחשוב הארגוני המובילות בישראל. החברה מספקת מגוון רחב של פתרונות תוכנה וחומרה לניהול המשאב האנושי בארגון (כגון הפקת שכר וניהול נוכחות, סליקת כספי פנסיה, חיסכון והשקעה) וכן ניהול ואנליטיקה חכמה של מערכי אבטחה פיזיים בארגון. בנוסף, החברה מציעה הדרכות ושירותי ייעוץ מקצועיים וטכנולוגיים, המסייעים למעסיקים ולמנהלים להתמודד עם סוגיות ארגוניות קריטיות בצורה יעילה, חסכונית ורווחית. במסגרת התפקיד: ניהול מערך התמיכה הטכנית של החברה ללקוחות B2B. פיקוח ותיעוד מלא של כל התקשורת עם הלקוחות במערכת CRM, כולל מעקב שוטף אחרי סטטוס הקריאות השירות. הובלת תהליכי שיפור בתמיכה הטכנית, כולל הטמעת נהלים חדשים ושיפור מדדי השירות (SLAs). מעקב אחר שביעות רצון הלקוחות, כולל ביצוע סקרי שביעות רצון, ניתוח נתונים ומתן המלצות לשיפור השירות. משרה מלאה במשרדי החברה בפתח תקווה בימים א-ה, בין השעות 08:00-17:00 (חמישי עד 16:00), ללא אפשרות עבודה מהבית.
דרישות:
ניסיון מוכח בניהול צוות תמיכה טכנית (B2B) מעל 10 עובדים – חובה. ניסיון בעבודה עם מערכות CRM- חובה. הכרות עמוקה במערכות מבוססות Windows- חובה. ידע מעמיק בפרוטוקולי תקשורת, DNS וDHCP- חובה. הסמכת CCNA- יתרון. תואר ראשון במדעי מחשב או תחום דומה- יתרון.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
27
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
פיתוח טכנולוגיות למידה ותוצרי למידה מתוקשבת: לומדות, סרטוני אנימציה וסרטונים ריאליסטים, עיצוב אינפוגרפיקות, מצגות, פיתוח תוכן, כתיבת תסריטי לומדות, הפקת לומדות ועוד… עבודה על פרוייקט החל משלב איתור הצורך, אפיון מול הלקוח, הפקת התוצר עד מסירה ללקוח . מיקום המשרה – תל אביב | משרה מלאה
דרישות:
- תעודת תואר אקדמי במנהל עסקים/ מערכות מידע / טכנולוגית או תעודת קורס פיתוח הדרכה צבאי/אזרחי
- לפחות שנה ניסיון בתחום פיתוח הדרכה - חובה
- ניסיון תעסוקתי בהפקת לומדות באמצעות תוכנת storyline- חובה
- ניסיון בשימוש בתוכנות עיצוב Canva
- ניסיון בשימוש בתוכנות אנימציה ויצירת סרטוני סמן
- ניסיון בביצוע אפיונים מול לקוחות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00621
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - בית שמש
דרום - אשדוד, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|