חיפוש
לחיפוש משרות

איזור אישי

דרושים לפי תחומים

דרושים לפי אזור

דרושים לפי מילות מפתח

דרושים לפי חברות

משרות בלעדיות

דרושים ללא קובץ קו"ח

כניסה לסוכן המשרות

הרשמה לסוכן המשרות

משרות חמות

חברות מגייסות

סנטר נכסים AC נכסים אפ קארד GotFriends

15 - 1 מתוך 15

דרושים בתחום תמיכה טכנית

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
 
Go-Hire

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: טל

תיאור:

The T2 agent is Elementors first line of technical support and is expected to be able to understand, analyze, and provide technical assistance, and resolution, for, critical customer issues.
The Technical support T2 agent is responsible for the control, routing and escalation of incoming customer requests, via tickets, emails and live-chat, using pre-defined methodology, clear gating requirements, and a continuously evolving set of market-standard tools.
Elementor maintains an extensive global customer community, and all our customer support representatives are required to be fluent in English, and to be able to clearly express complex technical information, to a diverse audience.
This position is for candidates located in Israel only.

דרישות:

Required technical background in: WordPress, HTML and CSS, JavaScript, PHP, and other coding languages.
Experience with Firebug, Chrome Debugging Console, Opera Dragonfly or a similar tool for web development.
Knowledge of web applications, web servers and web infrastructure
Experience troubleshooting and technical issue analysis.
Knowledge of networking, system, cloud services and hosting, Kubernetes and Virtualization.
Professional experience in Customer Support as a support agent, answering customer tickets, chats and emails.
Experience in web design/development, WordPress plugin development
Experience working in a B2C company.
Ability to analyze and resolve complex technical problems.
Ability to fluently communicate complex technical ideas in English, in writing.
Ability to break down and guide through a technical process.

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-761
 
 
GoldJobs - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברת תוכנה ופיתוח בינלאומית מובילה, דרוש/ה איש תמיכה בענן דובר/ת ערבית שפת אם.
משרה גמישה, תנאים מעולים, עבודה בסביבה מהממת.
The T2 agent is Elementor’s first line of technical support and is expected to be able to understand, analyze, and provide technical assistance, and resolution, for, critical customer issues.
The Technical support T2 agent is responsible for the control, routing and escalation of incoming customer requests, via tickets, emails and live-chat, using pre-defined methodology, clear gating requirements, and a continuously evolving set of market-standard tools.

דרישות:

ניסיון בסביבת וורד פרס. 
    Required technical background in: WordPress, HTML and CSS, JavaScript, PHP, and other coding languages
    Experience with Firebug, Chrome Debugging Console, Opera Dragonfly or a similar tool for web development
    Knowledge of web applications, web servers and web infrastructure
    Experience troubleshooting and technical issue analysis
    Knowledge of networking, system, cloud services and hosting, Kubernetes and Virtualization
    Professional experience in Customer Support – as a support agent, answering customer tickets, chats and emails
    Experience in web design/development, WordPress plugin development
    Experience working in a B2C company
    ערבית שפת אם חובה

מיקום המשרה:

מרכז, צפון, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה, משמרות

קוד משרה:

JB-00320
 
 
מרטנס הופמן

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברה מובילה באזור המרכז דרוש/ה מהנדס/ת תמיכה טכנית

דרישות:

ניסיון של שלוש שנים בבתמיכה טכנית Tier 3
מתן תמיכה טכנית ברמה גבוהה ללקוחות המחוברים לשירות, משלב הפיתוח, דרך בדיקות אינטגרציה, ועד תפעול שוטף
ידע בSQL
בניית בקרות, ניטורים והתרעות
טיפול באירועים מול לקוחות

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

22442
 
 
מרטנס הופמן

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לארגון מוביל בפתח תקווה דרוש/ה תומך/ת טכני אפליקטיבי
משרה התחלתית בתחום התמיכה!
אם יש לך רצון להשתלב בארגון מוביל ולעשות דריסת רגל בתחום התמיכה מקומך איתנו

התפקיד כולל:
מענה לשיחות נכנסות ומתן שירות ותמיכה

דרישות:

אוריינטציה טכנית
שירותית ויחסי אנוש טובים
ניסיון בשירות לקוחות - יתרון

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

21902
 
 
Go For It

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לבנק גדול באזור ראשל"צ, דרוש/ה איש/אשת צוות תמיכה בעל/ת יכולות פיתוח גבוהות למשרה בצוות התמיכה של חדר עסקאות מט"ח ו SWIFT.
מדובר בסביבת עבודה דינמית, מאתגרת, מרובת טכנולוגיות וממשקים בזמן אמת ובעיקר מרתקת!
התפקיד כולל תמיכה בחדר העסקאות ובמערכות ה SWIFT ברמת Tier 2 או/ו Tier 3 , קשר רציף עם ספקי תוכנה ומוסדות פיננסיים בארץ ובחו"ל ופיתוח מערכות מתקדמות וחדשניות וממשקים מתקדמים.

דרישות:

    לפחות שנתיים ניסיון עם מערכות הפעלה (Linux וחלונות 2016 ומעלה) – חובה
    לפחות שנה היכרות עם שפות תכנות (Java, C++, C#) – חובה
    יכולת כתיבת סקריפטים ב- Shell ו- PowerShell – יתרון
    יכולת כתיבה בשפתSQL ברמת stored procedures ו- cursors – יתרון
    היכרות קודמות עם מערכות מסחר ו/או מערכות פיננסיות מורכבות – יתרון
    אנגלית ברמה גבוהה, ראייה מערכתית רחבה, סקרנות טבעית וגישה פרואקטיבית לפתרון בעיות, תודעת שרות גבוהה

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00469
 
 
Go For It

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לארגון פיננסי גדול ומתפתח בתל אביב דרוש/ה מפעיל/ת מחשב. התפקיד כולל אחריות על התהליכים מורצים במחשבי הארגון פועלים ללא תקלות ומקבלים את המשאבים הנדרשים להם וכן מתן טיפול ראשוני בתקלות.

דרישות:

  • 2-3 שנות ניסיון כמפעיל/ת מחשב- חובה
  • ניסיון בסביבת MF- יתרון משמעותי
  • ניסיון פיננסי- יתרון
  • נכונות לעבודה בלילות וסופ"ש!
  • הגעה עצמית

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה חלקית, משמרות

קוד משרה:

JB-00456
 
 
All Stars-IT

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: מרכז גיוס

תיאור:

לחברה ביטחונית בצפון, דרוש /ה איש /אשת תמיכה טכנית להשתלבות במוקד השירות ותמיכה בתחום המחשוב.
העבודה במשרה מלאה + נכונות לשעות נוספות.

דרישות:

בעל /ת ניסיון במתן שירות וטיפול בלקוחות במוקד תמיכה טכנית טלפונית.
בעל /ת ניסיון בטיפול בתקלות משתמשים בעמדות קצה.
בעל /ת ניסיון בטיפול בתקלות מערכות הפעלה, יישומים, אפיון ופתרון תקלות.
בעל /ת ניסיון בפתרון תקלות בחבילות Office של חברת Microsoft. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

מיקום המשרה:

צפון, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-208436375
 
 
עמותת ITWorks - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

בוא/י להצטרף לצוות תמיכה טכנית בהייטק!
מחפשים תומכ.ת טכני.ת טלפוני, תמיכה ללקוחות הגדולים של החברה.
ממוקמים בפתח תקווה.

דרישות:

לפחות שנה ניסיון במוקד תמיכה טכני.
• אוריינטציה טכנולוגית חובה!
• הכרות עם תוכנות בסיסיות (MS Office, Windows) ברמה טובה- חובה
• תודעת שירות גבוהה מאד
• יכולת גבוהה של הבעה בכתב ובעל פה
• יכולת עבודה בצוות עובדים
• עברית שפת אם, אנגלית ברמה טובה.

מיקום המשרה:

דרום, מרכז, צפון, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-2701
 
 
עמותת ITWorks - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

Support Team Leader is the direct manager for a team of mixed-skills support agents. As a team leader, you will be responsible to manage and mentor your team, in order to deliver exceptional support customers, through tickets, email, and chat.
You will be expected to lead by example, organize work, build reports, handle escalations, and help with the training of new team members.

דרישות:

At least 3 years in a Technical Support role, and 2 years as a team leader
Experience with WordPress
Knowledge of HTML and CSS
Troubleshooting and technical issue analysis
Experience with web servers and web infrastructure
Knowledge of cloud services and hosting
Familiarity with networking and system
Familiarity with web debug and development tools
A leader, mentor and people manager

מיקום המשרה:

דרום, מרכז, צפון, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-2687
 
 
Prologic LTD

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לארגון ממשלתי גדול הממוקם ברמלה דרוש/ב מדריך מטמיע/ איש הדרכה

דרישות:

· ניסיון בהדרכה קבוצתית של מערכות בסדר גודל גדול
· ניסיון בהטמעת מערכות ובעבודה ישירה מול משתמשי קצה
· היכרות עם כלי ניהול ובקרה – דיווח ומעקב אחר תקלות
· ניסיון בהפצת תוכנות
· יכולת עבודה, לימוד ותכנון תוך התמודדות עצמאית עם מגוון הטכנולוגיות הנדרשות, משלב הפיתוח ועד למימוש ולתחזוקה.
· הכירות עם תחום צילום
· בעל יחסי אנוש מעולים ויכולת גבוהה לעבודה בצוות, ראש גדול.
· בעל יכולת הובלה והתמודדות עם מצבי לחץ ועמידה בלוחות זמנים.
· רישיון נהיגה בתוקף.
· תמיכה והרשאות במערכות מחשוב.
· טכנאי שטח ומתן מענה לתקלות מחשוב שוטפות באזור מרכז וירושלים ( חובה רישיון לצורך התניידות עם רכב משטרתי ).
· הפצת מערכות מחשוב .
תיעוד וצילום

מיקום המשרה:

דרום, מרכז, ירושלים, שרון, אילת

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

10125
 
 
גב מערכות מרכז

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: שרית סלע בלחסן

תיאור:

חברה מבוססת ויציבה במתחם עזריאלי בחולון מחפשת תומך/ת טכני/ת לעבודה תחת מנהל ה- IT.
עבודה בסביבת Microsoft ו-VMware ו-vSphere.
תמיכה ב- Windows ותוכנות ה- Office.
עבודה עם Active Directory ו-EX.
מדובר במשרה של חמישה ימים בשבוע, 6 שעות כל יום (8:00-14:00)

דרישות:

לפחות שנת ניסיון בתמיכה טכנית- חובה
ניסיון בסביבה וירטואלית- VMWare- חובה
שירותיות, יכולת למידה עצמאית ואחריות- חובה
נכונות להיקף המשרה (חמישה ימים בשבוע, 6 שעות כל יום- 8:00-14:00)- חובה

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

לפי שעות

קוד משרה:

EC 18144
 
 
דורקום מחשבים בע"מ

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

ללקוח גדול שלנו במרכז הארץ
איש/ת Help Desk  מתן צינה למשתמשי קצה בחברה
התפקיד הינו במשרד ולא בשטח.

דרישות:

מענה טלפוני ללקוחות החברה בנושא טכני
אבחון תקלה,סינון קריאות, טיפול בקריאות ופתירת התקלות.
תמיכה במערכות הפעלה של Windows 
ניהול ותמיכה בשירותי דואר 365
ידע מעמיק בסביבת מיקרוסופט – Server 2012-2019 .
נינסיון עם משתמשי Terminal (התקנה של שרת , משתמשים עבודה מול GPO של שרתי terminal ). 
ידע במערכת Office 365 (יצירת משתמשים\איפוס סיסמאות\רישיונות\קבוצות) – חובה
משרה מלאה!

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00093
 
 
ורוניס

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

Position Description:
    Provide expert level technical support for our products
      Analyze, diagnose, and debug complex customer issues
      Create and implement patches, fixes, and diagnostic tools
      Take ownership of escalations and drive towards resolution
    Act as a technical focal point in cooperative relationships with other internal groups
      Coordinate with other engineers from various product components to deliver success
      Acquire both broad and in-depth product knowledge
      Create and improve documentation to train support engineers to resolve support cases
      Demonstrate strong interpersonal and communication skills
      Push for solutions and interact with people from various other teams

דרישות:

Desired Skills & Experience:
    At least 3 years of hands-on (full stack) experience with strong Backend experience, working with multi-threaded environment and on large scale using C#, .NET.
    Developing using Microsoft SQL, T-SQL
    Strong troubleshooting skills
    Great interpersonal skills.
    Customer support experience
    Working under pressure
    Fast technology adaptation
    Independently driven, proactive, accountable, reliable, team player

Additional Skills:

The following additional skills are nice to have:
    Experience in Angular, NodeJS, TypeScript
    Develop reporting infrastructure and reports using Microsoft Reporting Services
    Experience with windows internals (Win API)
    Work and use of Microsoft environments (Windows Server, NTFS, Active Directory, Exchange, LDAP, IIS, GPO)
    Solid understanding of data structures, design patterns, and algorithms
    Experience with large-scale software projects

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

946
 
 
חברת היטק - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

לחברת אורבוטק (Orbotech), חברת הייטק בינלאומית הממוקמת ביבנה דרוש מפעיל ותומך מערכות Video Conference ותקשורת VOIP:
  • תפעול מערכות מולטימידה, Zoom, Teams, ציוד קצה של פוליקום ו-Audiocodes
  • תמיכה hand-on ובזמן אמת בתקלות - בעיות בציוד / רשת וכו'. 
  • כתיבת נהלי עבודה, דוחות ומסמכים שונים וכו'
  • תחזוקה, עדכוני מערכות ותמיכה בתשתיות מערכות המולטימידה
  • עבודת ממשקים עם צוותים מקבילים
אפשרי לבעלי רקע בתמיכה / HelpDesk / מחשוב ארגוני מארגונים גדולים (ניסיון צבאי אפשרי) .
חשוב - אנגלית ברמה גבוהה !! כתיבה / דיבור / קריאה

דרישות:

- הבנה של תשתיות תקשורת
- אנגלית ברמה גבוהה - חובה!
- ניסיון בשימוש ב-Excel וכתיבת דוחות - חובה!
- ניסיון והיכרות עם מוצרי ותשתיות VC בארגונים (Polycom, Skype for business, Teams וכו') - יתרון משמעותי!
- היכרות עם נושאי IT ומחשוב Hands-On - יתרון משמעותי!
- הכרות סיסטם בסביבת שרתי מיקרוסופט (AD, Exchange) - יתרון משמעותי
- שירותיות, ראש גדול, אחריות, הנעה עצמית גבוהה ודחף להצלחה

מיקום המשרה:

דרום, מרכז, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-45
 
 
AGAT Software

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

יהול צוות תמיכה במוצר מורכב בתחום אבטחת מידע וסיסטם בעבודה מול צוותי סיסטם של לקוחות בעולם
שילוב עבודה מעשית hands on עם ניהול צוות קטן של מהנדסי תמיכה וסיסטם
פתרון בעיות אפליקטיביות ובעיות סביבה, תקשורת ורשתות
תמיכה מרחוק בלקוחות בעולם ברמה Tier 2-3 בהתקנה והגדרה של מוצר בתחום אבטחת מידע בסביבות מורכבות וגדולות בעולם
הקמה ותחזוקה של סביבות ענן SaaS - Azure, AWS
הקמה ותחזוקה של סביבות מעבדה מורכבות ובדיקות של תצורות עבודה שונות
ביצוע הדרכות ומצגות טכניות של המוצר ללקוחות
כתיבה של תיעוד ומדריכים
הבנה של צרכי אבטחת מידע של הלקוח ויכולת מתן מענה מתאים על בסיס מוצרי החברה
ניהול משימות סיסטם - הקמת סביבות מעבדה הכוללות אינטגרציה עם מוצרים אבטחה של חברות מובילות כדוגמת Symantec, McAfee, F5, IBM, VMWare.
לא נדרשות נסיעות
לעיתים עבודה מעבר לשעות הרגילות מול לקוחות בזמני פעילות אחרים.

דרישות:

דרישות:
ניסיון בתמיכה בתחומי תקשורת, רשתות ואבטחת מידע - חובה
אנגלית רהוטה- דיבור וכתיבה
היכרות עם נושאי סיסטם ותקשורת כמו Active Directory , Firewalls, Virtual machines, HTTPS, Certificates, DNS, SQL, AWS, AZURE,Proxy, DLP, MDM
יום בשבוע נדרש עד השעה 9 ושישי פעם בחודש כוננות בבית.
יתרון:
ניסיון ויכולת עבודה מול לקוחות בחול
מגורים בירושלים / מודיעין והסביבה

מיקום המשרה:

ירושלים

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

215
 
חיפוש עובדים Jobnet דרושים - חיפוש עבודה גיוס עובדים לימודי מקצוע קורות חיים הצהרת נגישות
Facebook Linkedin