חיפוש
לחיפוש משרות

איזור אישי

דרושים לפי תחומים

דרושים לפי אזור

דרושים לפי מילות מפתח

דרושים לפי חברות

משרות בלעדיות

דרושים ללא קובץ קו"ח

כניסה לסוכן המשרות

הרשמה לסוכן המשרות

משרות חמות

חברות מגייסות

קבוצת ברן מכון תימה TMH AC נכסים

30 - 1 מתוך 30

דרושים בתחום תמיכה טכנית

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
 
לוג-און

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

גוף ביטחוני מחפש מדריך/ה / מטמיע/ה שיהיה/תהיה בקיא/ה בהפעלת החומרה והתוכנה הרלוונטית.
התפקיד כולל ביצוע הדרכות למשתמשים, הדרכה ע"ג מערכות ארגוניות ייעודיות חדשות וקיימות.

דרישות:

· ניסיון של שנתיים ומעלה בהדרכה / הטמעה.
· יכולת הדרכה פרונטלית לקבוצות וליחידים.
· היכרות טובה עם יישומי Office.
· יכולת ניתוח תהליכי עבודה.
· יכולת הנעת תהליכים מול גורמי פנים.
· רישיון נהיגה בתוקף – חובה.

מיקום המשרה:

דרום, מרכז, צפון, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה, משמרות

קוד משרה:

JB-01714
 
 
לוג-און - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

גוף ביטחוני מחפש תומך/ת מערכות מידע להצטרפות לצוות שאחראי על תמיכה, תפעול ומעקב אחר תקלות במערכת המחשוב.
בנוסף, התפקיד כולל אחריות על עדכון החברה המתחזקת את המערכת ועדכון צוותי העבודה הרלוונטיים.
התפקיד דורש יחסי אנוש טובים, תודעת שירות גבוהה, יכולת עבודה בצוות ויכולת ביטוי גבוהה.

דרישות:

· ניסיון של שנה לפחות במתן תמיכה בתחום מערכות המחשוב והמידע.
· ניסיון בתחום שירות לקוחות מערכות מידע.
· ניסיון בעבודה בארגונים גדולים.
· היכרות עם מערכות Office.
· היכרות עם Windows 10 / 7.

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-01780
 
 
מרטנס הופמן

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

ארגון גדול בתל אביב מחפש צעירים/ות שרוצים להכנס לעולם הטכנולוגי לתפקיד ראשוני של HELP DESK!

דרישות:

ניסיון ממוקדי שירות + הסמכה רלוונטית בתחום-רלוונטי
נסיון בתמיכה טכנית מחברות תקשורת/צבא- רלוונטי
תנתן הכשרה מקצועית על חשבון החברה!

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה, משמרות

קוד משרה:

20933
 
 
טריפל סי

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: הדס

תיאור:

לחברת טריפל סי, אשר מספקת שירותי תקשורת ומחשוב ענן, דרוש/ה איש/ת תמיכת תקשורת עסקית.
במסגרת התפקיד - ריכוז תפעול מערכות הטלפוניה וטיפול שוטף בלקוחות עסקיים בתחום תקשורת
(הקמה, טיפול בתקלות ותחזוקה צד לקוח).

דרישות:

ידע ברשתות תקשורת IP (חובה)
ידע מוכח בהגדרה וטיפול בציודי תקשורת של CISCO או JUNIPER (חובה)
ידע בסיסי בהגדרה וטיפול בFIREWALLS/FORTINET- יתרון
ידע במערכות הפעלה WINDOWS LINUX (יתרון)
הכרות עם שירותי VOIP (יתרון)

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00029
 
 
חברה דסקרטית - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

דרוש /ה תומך /ת טכני /ת ללקוחות חברה המפתחת תוכנות שכר ושעוני נוכחות
מתן תמיכה טכנית וטלפונית תוכך כדי השתלטות מרחוק

שכר: 9,000 ש"ח

דרישות:

הבנה בסיסית ב-SQL.
office ברמה טובה.
שירותיות.
נסיון במתן תמיכת תוכנה ללקוחות.

מיקום המשרה:

שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

J-1504
 
 
קורן טק טכנולוגיות - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: רגינה

תיאור:

לחברה בתחום המכשור הרפואי ברמת גן (על קו הרכבת)
דרוש/ה מהנדס/ת שירות ותמיכה

דרישות:

ניסיון של שנתיים ומעלה בתמיכה טכנית בלקוחות גלובאליים (מרחוק ופרונטלית)
הכרות מעמיקה עם מערכות הפעלה שונות (Linux, Windows) ותקשורות
ניסיון בתמיכה מעולם המכשור הרפואי- יתרון בולט
רקע בתוכנה/כתיבת סקריפטים -יתרון
נכונות לנסיעות לחול (פעם בחודש, חודשיים)

מיקום המשרה:

דרום, מרכז, צפון, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

REG
 
 
NCR

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

    :NCR in Raanana is looking for a technical project engineer. The position includes
        Learning the current Loyalties application and interfaces.
        Understanding the business and to able being able to consult with the retailers.
        Working as a technical analyst to capture the retailer’s requirements and comparing those requirements against existing Loyalty functionality to determine gap analysis.
        Maintain the technical knowledge of the project and become familiar with all existing documentation.
        Technical documentation of the results of project tasks.
        Installation, configuration and system verification, targeted architecture to ensure that Loyalty is set up properly based on their intended usage.
        will diagnose technical problems during the project life cycle. Escalation when necessary.
        Provide content management in the project context: manage a list of deliverables and software components for each published package.
        Performing customer training and training in both business and technical aspect.
        Support the sales team in customer presentations




דרישות:

    Basic Qualifications
      3 years of experience of a technical role in a global technological company.
      Excellent customer service, communication and listening skills.
      The ability to work well within a team based over multiple sites.
      Strong communication skills both written and oral, and proven teamwork skills
      Strong technical troubleshooting skills
      The ability to work efficiently in a challenging and demanding environment.
      High motivated with a high ability for self-learning.
      Knowledge in MS technologies – Windows server operating systems, SQL server up to 2016 MS Office.
      Willingness to travel abroad as needed by the project..
      Very good English skills (Speaking and Writing).

    Preferred Qualifications
      Familiar with the software development lifecycle.
      Familiar with Networking and an ability to diagnose network issues.
      Networking (tcp/ip, http, https, firewalls), troubleshooting and diagnostics
      Experience in SaaS or Hosted application environments including system monitoring.
      Web technologies (HTML, XML, IIS, Apache, Java script, .Net).

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00082
 
 
אביבית דבוש גיוס והשמה - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

· Escalations, working directly with our users and Customer Success and on-field Support Teams abroad to solve problems and help them leverage all of XXX platform functionality
· Escalate critical issues to the appropriate internal channel, ensuring timely response and testing and communicating the resolution
· Report bugs to our Engineering & QA teams, as well as helping to prioritize fixes to ensure customer satisfaction
· Clearly communicate with customers and other internal teams about issues impacting their service
· Effectively verify that issues have been resolved
· Execute internal processes to streamline and scale support
· Partner with cross-functional teams, such as Product Management, Support, and R&D to translate customer business needs and product feedback into new solutions
· Reporting and knowledge base documentation is required

דרישות:

Requirements


· 2 or more years in a Technical Support/Network engineering related role at a SaaS company
· Cisco knowledge, mainly Unified Communication support and background is a must
· Hands On experience with Linux platform and services
· Basic understanding of SQL databases and basic Python\Shell scripting
· Must be a creative and analytical problem solver with proven success working independently
· Excellent written and verbal communication skills in English is required
· Eager and capable of learning new technologies as necessary
· High attention to detail and ability to stay organized in a fast paced, complex environment
· Have flexibility to cover non-standard work hours as needed
· Have a passion for customer service and helping others!
Big plus if you have any of the following skills:


· Familiarity with Jira, Zendesk
· Coding experience in a programming language
· Prior experience with user testing / QA
· Exposure to Customer Success
· Understanding of APIs

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00329
 
 
בי-נט ייעוץ והשמה כ''א בע''מ

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: בי-נט ייעוץ והשמה בע"מ

תיאור:

Learn customer’s OT and IT environments, challenges, risks, existing architecture and products and devise a SCADA overall solution and philosophy to build a coherent, comprehensive Cyber security solution.
· Consult the customer’s Cyber and IT Managers on how to optimally deploy the Company’s solution (architecture, location, sizing etc.).
· Assist the PS Engineers and the Customers Cyber engineers during the deployment and provide in-depth technical product training.
· Support and identify weaknesses post deployment and lead for solutions (based on white and black rules)
· Be the Technical Project Manager for the customer in the most significant and technical projects
· Identify gaps in the product vs Customer needs, design and lead customization activities where possible, and impact product roadmap.
· Prepare technical chapters in tenders and customer requests
· Take the lead and define the POCs process, capabilities and environment and make sure it is up-to-date

דרישות:

2-3 years as a Technical expert In Cyber Security environments and products such as Firewalls, as well as existing IT Systems and Networking Architectures (VMWare, Storage systems, Switches, Routers, TCP/IP Protocols etc.).
· In-Depth technical understanding of OT networking environments and protocols (common PLC such as siemens, Schneider, Rockwell)
· Proven skills working with Wireshark for PCAP analysis and Black rules insights
· Linux basic capabilities mostly commands
· Experience in define and create AWS POC environments
· Experience in configuring PLCs – big advantage
· Experience as network Cyber security analyst – big advantage
· 2-3 years’ experience in programming focus on scripting capabilities – big advantage
· Excellent customer facing communication skills (verbal and written) in the English language and Presentation skills
· Quick thinking, quick and self-learning, ability to absorb and identify technical issues thoroughly.
· High explanatory capabilities
· Willingness to travel frequently to customer’s premises (worldwide)

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-06503
 
 
Top Group

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

ללקוח גדול של החברה שיושב במרכז על קו רכבת דרוש/ה תומך/ת טכני 
לתפקיד מגוון על מספר מערכות של החברה
תמיכה אפליקטיבית ותשתיתית, תמיכה טלפונית ופרונטאלית למשתמשי הקצה של החברה
עבודה במשרה מלאה- ראשון עד חמישי 8:00-17:00 
משרה קבועה ולטווח הרחוק 

דרישות:

- ניסיון בתמיכה אפליקטיבית/ תשתיתית טלפונית/ פרונטאלית
- ניסיון בהדרכה במערכות מידע/ מערכות טכנולוגיות אחרות- יתרון

מיקום המשרה:

דרום, מרכז, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00099
 
 
Experis - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

לחברת סטארט אפ מובילה בתחום הסייבר בת"א (קו רכבת) דרוש/ה Help desk למשרה חלקית

דרישות:

ניסיון של שנתיים ב- Help Desk/ PC Technician- חובה
הכרות עם Windows- חובה
אנגלית ברמה גבוהה

סוג משרה:

משרה חלקית

קוד משרה:

JB-46547
 
 
(Antelliq Innovation Center (SCR Engineers

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

Antelliq innovation center is a world leading company in animal monitoring and animal intelligence. We are looking for a highly talented and motivated Tier 3 Support Engineer to join our R&D team.
The support engineer will be working with SW engineers, Tier 1 and Tier 2 support engineers to solve complex issues risen in the field. He will also develop a set of tools to assist with routine tasks. The role requires in-depth technical understanding, problem solving abilities and excellent communication skills.

Responsibilities
Troubleshoot cases from Global support, field issues.
Support and solve cases from R&D developers, DBA etc.
Develop in-house and product tools.
Work on features from product design steps, developing and QA test these features.

דרישות:

Must:
Good knowledge of Linux OS systems, especially Ubuntu/Debian.
Knowledge/experience in scripting languages such as Bash.
Debugging skills.
Experience working with Databases, run simple queries.
IT skills, as networking and network troubleshooting.
Strong troubleshooting and problem solving skills.
High energy and positive attitude.
Knowledge working in Agile style.
Fluent English(read/write/speak).
Excellent customer service skills.

Advantages:

Knowledge/experience with Python/Java/C# or any similar programming language.

מיקום המשרה:

מרכז, צפון, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00024
 
 
NetHR - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

מדובר בצוות מאוד מיוחד במחלקת ה-R&D שלנו, עובדים בקצבי עבודה גבוהים ו- Contact switching.
מפתחים בשפת Java 8.

דרישות:

Requirements:
" Bachelor's in computer engineering/computer science, or related field
" Approximately 3 years of experience with developing technical software
" Extensive knowledge in various programming languages (Java, Perl, PHP, JS, etc.)
" Experience in Linux/UNIX environments
" Experience in the Network Security space - advantage.
" Strong customer service skills
" Highly organized and detail-oriented
" Creative, analytical, and driven to achieve results
" Thrives in a fast-paced work environment
" Excellent problem-solving skills
" Context switching and "out-of-the-box" thinking abilities
" Team player, pleasant person to work with, high level of integrity
" Excellent written and verbal communication skills in English

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

9705
 
 
Experis TA3

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברה גלובלית בראש העין המפתחת ומייצרת פתרונות חומרה ותוכנה לאיתור כלי רכב דרוש/ה Costumer Support Engineer מנוסה למשרה מעניינת.
במסגרת התפקיד תמיכה אפליקטיבית ברמת Tier 2-3, עבודה מול לקוחות בארץ ובחו"ל, Debugging ועוד.
הזדמנות להשתלב בסביבת עבודה מקצועית, מקדמת ומטפחת בתנאים מעולים!



דרישות:

ניסיון בתמיכה אפליקטיבית ברמת Tier 2-3 מחברת מוצר
יש צורך בהבנת קוד
ניסיון בכתיבת סקריפטים
ניסיון מעמיק בעבודה עם SQL 
נכונות לנסיעות לחו"ל (עד 20%ׂ) 

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-46403
 
 
Experis Israel

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

לחברה גלובלית מובילה דרוש/ה מהנדס/ת תמיכה Tier3 מנוסה

דרישות:

- תואר ראשון בהנדסת תוכנה /מדעי המחשב - יתרון.
- ניסיון של שנתיים ומעלה בתפקיד דומה.
- ניסיון עם SQL.
- ניסיון בכתיבת סקריפטים ופיתוח כלים.
- ניסיון בסביבת Windows & Linux.
- אנגלית ברמה גבוהה.

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

45742
 
 
Extreme Group

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: שירה ברושי

תיאור:

תפעול ותחזוקה של מערכות מבוססות פלטפורמת WEB .
בעל/ת יכולת ניתוח אנליטי בתחומים טכנולוגיים.
בעל/ת ניסיון באינטגרציה של מערכות .
עובד/ת בעל יחסי אנוש ותקשורת בינאישית טובים מאד בעבודה מול הלקוחות.
יכולות מקצועיות גבוהות, יכולת ניהול משימות תוך הפעלת גורמים פנימיים
וחיצוניים, יכולת הבנת תהליכי עבודה מורכבים, ראייה מערכתית ,יכולת ביצוע וניהול של מספר משימות במקביל, יכולת לימוד גבוהה. 
** על המועמד הרלוונטי לבצע על המועמד לבצע מבחן מהימנות ממוחשב + תשאול + פוליגרף

דרישות:

דרישות המשרה
מינימום של 3 שנות ניסיון בתפעול תחזוקת מערכות מידע כאחראי מוצר-שירות על מאות יישומים בסביבת הייצור- חובה
מינימום של 3 שנות ניסיון בתחזוקת מערכות מבוססות פלטפורמות Microsoft ויישומים מבוססים UNIX\LINUX- חובה
מינימום של 3 שנות ניסיון ובקיאות גבוהה בתחום ה- System, Web (IIS , WebSphere, Tomcat),מערכות הפעלה WINDOWS ו - LINUX - רקע בעבודה עם בסיסי נתונים, שרתים וכדומה .- חובה
מינימום של 3 שנות ניסיון בליווי פרויקטים חדשים וקיימים מפיתוח לייצור ,מתן פתרונות בתחום האפליקטיבי תוך חשיבה יצירתית ואפיון פתרונות לא סטנדרטים – יתרון

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

19252
 
 
Extreme Group

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: שירה ברושי

תיאור:

אחריות לזמינות ציוד המחשוב ואספקת שירותי תמיכה טכנית בקרב משתמשי הקצה בהיבטי חומרה ו/או תוכנה ותקשורת בשטח , באמצעות תמיכה מרחוק באמצעים ממוחשבים או גישה פיזית.
אספקת שירותי תמיכה טכנית למשתמשי חומרה ותוכנה בארגון ברמה יומיומית בהתאם לסטנדרט המקובל בארגון
התקנת והטמעת חומרה ותוכנה למשתמשים בארגון בהתאם לכללי הארגון ולהנחיות
פניות ותקלות, אבחון מרחוק של הבעיה ומתן פתרון/הדרכה לפתרון בעיות בתקלות ושאלות

דרישות:

ניסיון קודם מוכח בתפקיד דומה כ-help desk כולל פתירת תקלות
ניסיון בעבודה עם טלפוניה

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

19184
 
 
טלדור מערכות מחשבים (1986) בע''מ

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברת טלדור דרוש/ה תומכ/ת אפליקטיבי/ת
לתמיכה במערכות פנימיות עבור אחד מלקוחותינו.
נדרשת נכונות למשרה חלקית, בין השעות 8:00-22:00,
ומתן 3 משמרות שבועיות
מדובר במשרה קבועה שמתאימה מאד לסטודנט/ית, המעוניין/ת לשלב עבודה ולימודים ולהתמקצע בעולם התמיכה הטכנית

דרישות:

ניסיון טכני בסיסי (אפשרי גם מהצבא, ממוקדי תמיכה וכדומה)
נכונות למשרה חלקית במשמרות

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה חלקית, משמרות, לפי שעות

קוד משרה:

12093 DY
 
 
טלדור מערכות מחשבים (1986) בע''מ

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

דרוש/ה איש/ת תפעול לעבודה בסביבה מגוונת ומאתגרת
מתן תמיכה לאלפי משתמשים, מענה בתחום ה IT
תמיכה ותפעול של מערכות מידע וטכנולוגיות מתקדמות
עבודה מול לקוחות פנימיים וחיצוניים ועבודה מול ציוותי פיתוח - חובה

דרישות:

ניסיון של שנתיים בתמיכה אפליקטיבית - חובה
ניסיון בכתיבת סקריפטים-יתרון
אנגלית - רמה טובה

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

MT 12224
 
 
איילת-טק

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברה טכנולוגית פיננסית מובילה באזור השרון דרוש /ה איש /אשת תמיכה טכנית לשוק סוכני הביטוח והפיננסים.
תפקיד מעניין ומאתגר עם שילוב של טכנולוגיה וחדשנות.

דרישות:

ניסיון בהדרכה ו/או תמיכה טכנית.
יכולות ביטוי גבוהות.
אוריינטציה טכנולוגית.
זיקה לעולם הביטוח והפיננסים.
זמינות למשרה מלאה.

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-2137
 
 
דומיין דה נט

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

בואו והצטרפו לצוות של חברת אינטרנט דינמית וצעירה המובילה בתחומה בארץ.
אם השאיפות שלכם הן לעבוד בסביבה ממוחשבת, אם אתם אוהבים לעזור לאנשים כשהם לא מסתדרים עם ביצוע פעולות באינטרנט?
אם אתם חשים סיפוק כשאתם פותרים בעיות תקשורת מחשבים?
מקומכם איתנו!
מיקום המשרה הינו ברמת השרון (כולל הסעות מהרכבת). 

דרישות:

ניסיון ושליטה ביישומי אינטרנט ואופיס - חובה.
היכרות עם אפליקציות אינטרנט - יתרון.
ניסיון צבאי בתפקידים בתחומי מחשוב - יתרון אך לא חובה.
אנגלית ברמה גבוהה.
נדרשת התחייבות לשנה.
כל המשרות מיועדות לנשים וגברים כאחד. רק פונים מתאימים יענו.

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

514
 
 
אפ.בי.סי טכנולוגיות

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

חברת FBC מתמחה בפיתוח והטמעת מערכת Priority, לחברה מאות לקוחות ברחבי הארץ
אנו מגייסים תומך טכני בנושאי System למחלקת השירות שלנו 
  • מענה לקריאות שירות בנושאים טכניים ותקלות פריוריטי בתחום הסיסטם. 
  • ביצוע שדרוגים והתקנות עבור לקוחות 
  • משרה מלאה או משרת סטודנט/ית (מינימום 3 ימים בשבוע) 
  • העבודה במשרדנו בפתח תקווה 

דרישות:

  • שליטה במערכות הפעלה Microsoft  
  • הכרות עם סביבת שרתי Microsoft 
  • בוגר/ת קורס בתחום המחשוב /רשתות
  • ניסיון קודם בתפקיד דומה במתן שרות -  יתרון משמעותי.
  • ידע ב SQL - יתרון 
  • הכרות עם מערכת Priority- יתרון משמעותי 
  • אחריות, סבלנות, אכפתיות ושירותיות

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה, משרה חלקית

קוד משרה:

JB-00022
 
 
קבוצת אלעד

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לאלעד פתרונות- חברת מוצר בתחום הבריאות דרוש/ה תומכ/ת טכנית לעבודה במשרה מלאה בתל אביב- רמת החייל.
התפקיד יכלול מתן תמיכה טכנית ופתרון תקלות על ידי השתלטות מרחוק למערכת ה"קמיליון" במרכזים רפואיים ובתי חולים.
מתן תמיכה דרג א+ב ועבודה מול צוות הפיתוח והבדיקות.
עבודה בימים א-ה, 07:00-16:00+שעות נוספות במידת הצורך.

דרישות:

- נסיון קודם במתן תמיכה טכנית אפליקטיבית
- רקע /ניסיון בשירות לקוחות- יתרון
- נכונות לעבודה במשרה מלאה עם נכונות לשעות נוספות
- שירותי/ת ובעל/ת יכולת התבטאות טובה

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

993935
 
 
דיאלוג

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברה מובילה בתחום ניטור מודיעין עסקי דרוש/ה Professional Service Specialist. במסגרת התפקיד עבודה צמודה לצוותי המוצר ומתן תמיכה ללקוחות החברה (Enterprise) עבור מוצר בעולם ה-Data. אחריות על התאמת המוצר ללקוח, מעורבות ב-Road Map, אפיון פיצ'רים ופתרון תקלות. עבודה בסביבה עסקית וטכנולוגית, הזדמנות מעולה להשתלב בחברה מצליחה!

דרישות:

ניסיון בעבודה עם מוצרי DATA - כאנליסט/Tech Customer Success/Tech Post Sale/PreSale
לפחות שנתיים בעבודה מול לקוחות B2B Enterprise
ראייה עסקית ושיווקית
ניסיון בעבודה מול SQL
BA/BSC רלוונטי
אנגלית ברמה גבוהה

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

98213
 
 
דיאלוג

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברה אשר פיתחה פלטפורמה לניהול בטיחות וניהול סיכוני נהגים באמצעות טכנולוגיה מתקדמת של תקשורת ניידת דרוש/ה Customer Support.

דרישות:

ניסיון בתמיכה טכנית:Application Support, Customer Support, Technical Support.
יכולת כתיבה באנגלית ברמה גבוהה.
מבין ב-SQL.
ניסיון בעבודה מול לקוחות בינלאומיים.
היכרות עם Sales Force - יתרון.
היכרות עם מוצרי SAAS ו- HARDWARE - יתרון.

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

98212
 
 
Memad1

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברה משפחתית מקסימה בהוד השרון דרוש/ה עבודה מואיש/ת תמיכה /QA /ליווי לקוח 
הובלת הפעילות מול הלקוח ברמת הפיתוחים הנדרשים, איפיונים, בדיקות
שימור הלקוח כולל הדרכה ותמיכה שוטפת ללקוח, ביצוע שיחות סטטוס יומיות ודיווחים
בדיקות ידניות לפיתוחים ללקוח
נכונות לנסיעות ללקוח ולעבודה עצמאית תחת לחץ
שכר- עד 11K עם אופק לניהול צוות

דרישות:

שליטה ב- OFFICE בצורה מלאה
אנגלית ועברית ברמה גבוהה – כתיבה ודיבור 

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

jb-13599
 
 
קבוצת יעל - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

קבוצת יעל מגייסת תומך/ת טכני/ת למשרה מלאה במוסד פיננסי מוביל בתל אביב.

דרישות:

ידע מוכח במערכות הפעלה WINDOWS (כולל SERVER )
ידע מוכח ביישומי MS OFFICE (כולל OUTLOOK)
ניסיון מוכח בעבודה עם VMWARE
ניסיון בניהול משתמשים בAD
ניסיון בניהול מרכזייה AVAYA - יתרון משמעותי
ניסיון תמיכה בציוד רשת ומדפסות
הכרות עם מערכות ניטור ושליטה מרחוק
הכרות עם מערכות NAC

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-12591
 
 
קבוצת ריסקו (רוקונט)

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברת ריסקו מובילה גלובלית בתחום מערכות אבטחה אינטגרטיביות דרוש/ה
מהנדס/ת תמיכה טכנית ללקוחות גלובליים

דרישות:

  • הנדסאי/ת תוכנה או אלקטרוניקה, מהנדס/ת תוכנה יתרון
  • 3-5 שנות ניסיון כמהנדס/ת תמיכה טכנית בחברה גלובלית
  • ידע באפליקציות 
  • הכרות עם Windows Server 2008, 2012, 2016
  • ניסיון בעבודה עם מערכות cloud עדיפות ל AZURE
  • ניסיון ב database יתרון לניסיון ב SQL 
  • ניסיון ב netwotking
  • אנגלית ברמה גבוהה
  • נכונות למתן תמיכה בתורנות סופי שבוע ובשעות לא שגרתיות

מיקום המשרה:

דרום, מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00397
 
 
טלדור מערכות מחשבים (1986) בע''מ

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לגוף ביטחוני באזור ירושלים דרוש/ה רפרנט/ית מחשוב.
במסגרת התפקיד: 
סיוע למשתמשים בהתגברות על תקלות תפעול מחשוביות במשרד.
יצירת קשר בין המשתמשים ליחידת המחשב המקצועית.

דרישות:

השכלה רלוונטית בתחום
נסיון של לפחות שנה בתפקיד דומה
ידע מעמיק ב Active Directory - חובה


מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00128
 
 
נס טכנולוגיות

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברת Ness דרוש/ה איש/ אשת הטמעה ותמיכה לעבודה באזור המרכז.
התפקיד כולל תמיכה במשתמשים פנים ארגוניים ומתן מענה בתחום ה- IT וכן הטמעה של תוכנות ומערכות פנימיות.
עבודה בסביבה מעניינת, מעשירה ומקצועית, הכשרות ומענקים על חשבון החברה!

דרישות:

ניסיון קודם בתמיכה טכנית/ הטמעת מערכות מידע - חובה.
ניסיון עם Office 2016 או Win10 - יתרון משמעותי.

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

29321
 
חיפוש עובדים Jobnet דרושים - חיפוש עבודה גיוס עובדים לימודי מקצוע קורות חיים הצהרת נגישות
Facebook Linkedin