חיפוש
לחיפוש משרות

איזור אישי

דרושים לפי תחומים

דרושים לפי אזור

דרושים לפי מילות מפתח

דרושים לפי חברות

משרות בלעדיות

דרושים ללא קובץ קו"ח

כניסה לסוכן המשרות

הרשמה לסוכן המשרות

משרות אליהן פנית

משרות מסומנות

משרות חמות

חברות מגייסות

Ramot AC נכסים סנטר נכסים teleperformance

30 - 1 מתוך 34

דרושים בתחום תמיכה טכנית

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
 
Teleperformance Greece

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

מחפשים עבודה בחו"ל? Teleperformance Greece מחפשים אתכם!

חברת Teleperformance Greece מגייסת עובדים למשרת שירות לקוחות ותמיכה טכנית.
אם אתם בעלי כישורי שפה גבוהים בכתב ובעל-פה בעברית ובאנגלית, תודעת שירות גבוהה וחלום לגור מעבר לים – הצטרפו אלינו!
Teleperformance Greece היא מהחברות המובילות בעולם בתחום שירות הלקוחות. אנחנו ממוקמים במרכז אתונה, מעסיקים אלפי עובדים מכל רחבי העולם, ונותנים מענה ללקוחות של החברות הבינלאומיות המובילות בעולם. אנו מאמינים בהשקעה בעובדים שלנו, ועל-ידי יצירת סביבת עבודה חיובית ומפרגנת אנו מאפשרים להם לגדול ולהתפתח.
מה התפקיד כולל?
- מענה טלפוני ללקוחות בשפות עברית ואנגלית.
- מתן שירות מקצועי ויעיל ללקוח חדשים ותמיכה ללקוחות קיימים.
- 5 ימי עבודה בשבוע, 8 שעות עבודה ביום.

מה תקבלו מאיתנו?
- חבילת רילוקיישן מלאה הכוללת כרטיס טיסה, ויזת עבודה, סיוע במציאת דירה ובהתנהלות מול הרשויות.
- שכר כפול מהשכר הממוצע ביוון.
- סיוע חודשי בשכר הדירה.
- שוברי קניה בכל חודש בשנת העבודה הראשונה.
- בונוסים על עמידה ביעדים ו-3 בונוסים במהלך השנה: חג המולד, פסחא ובונוס קיץ.
- 20 ימי חופשה בשנה.
- הנחות במגוון חנויות, מסעדות, בתי-קפה, שירותי בריאות, מכוני כושר, מכוני בריאות ויופי, קורסים ללימוד יוונית ועוד.

דרישות:

- ידיעת שפות עברית ואנגלית
- נכונות לרילוקישיין

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00001
 
 
Teleperformance Greece

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

מחפשים עבודה בחו"ל? Teleperformance Greece מחפשים אתכם!
- Resume / CVs should be sent in english only!!
חברת Teleperformance Greece מגייסת עובדים למשרת שירות לקוחות ותמיכה טכנית.
אם אתם בעלי כישורי שפה גבוהים בכתב ובעל-פה בעברית ובאנגלית, תודעת שירות גבוהה וחלום לגור מעבר לים – הצטרפו אלינו!
Teleperformance Greece היא מהחברות המובילות בעולם בתחום שירות הלקוחות. אנחנו ממוקמים במרכז אתונה, מעסיקים אלפי עובדים מכל רחבי העולם, ונותנים מענה ללקוחות של החברות הבינלאומיות המובילות בעולם. אנו מאמינים בהשקעה בעובדים שלנו, ועל-ידי יצירת סביבת עבודה חיובית ומפרגנת אנו מאפשרים להם לגדול ולהתפתח.
מה התפקיד כולל?
- מענה טלפוני ללקוחות בשפות עברית ואנגלית.
- מתן שירות מקצועי ויעיל ללקוח חדשים ותמיכה ללקוחות קיימים.
- 5 ימי עבודה בשבוע, 8 שעות עבודה ביום.

מה תקבלו מאיתנו?
- חבילת רילוקיישן מלאה הכוללת כרטיס טיסה, ויזת עבודה, סיוע במציאת דירה ובהתנהלות מול הרשויות.
- שכר כפול מהשכר הממוצע ביוון.
- סיוע חודשי בשכר הדירה.
- שוברי קניה בכל חודש בשנת העבודה הראשונה.
- בונוסים על עמידה ביעדים ו-3 בונוסים במהלך השנה: חג המולד, פסחא ובונוס קיץ.
- 20 ימי חופשה בשנה.
- הנחות במגוון חנויות, מסעדות, בתי-קפה, שירותי בריאות, מכוני כושר, מכוני בריאות ויופי, קורסים ללימוד יוונית ועוד.

דרישות:

- ידיעת שפות עברית ואנגלית
- נכונות לרילוקישיין
 Resume / CVs should be sent in english only!!- 

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00004
 
 
Medulla

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

חברה המפתחת מוצר בתחום ה Cloud, מחפשת SW Support Engineer. התפקיד כולל התממשקות עם לקוחות החברה ברחבי העולם באמצעות ערוצי תמיכה שונים. תיאום פעילויות, הובלה לפתרון בעיות בהתאם לציפיות הלקוח, ועוד. המשרה פונה לאנשי פיתוח שרוצים לעשות את המעבר לתמיכה, ו/או למועמדים שעסקו בתמיכה של מוצר מבוסס JAVA .
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד

דרישות:

- תואר ראשון במדמ"ח/ הנדסת תוכנה.
- אנגלית מעולה, דיבור, קריאה, וכתיבה
- ניסיון בפיתוח תוכנה או תמיכה ב Java (קידוד וכלים ), תמיכה טכנית, ופתרון בעיות.


מיקום המשרה:

מרכז, צפון, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00058
 
 
ICETECH - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברה העוסקת במתן שירותים בתחום הכספים והתכנה דרוש/ה מנהל/ת HELPDESK, העבודה כוללת:
* תמיכה בעובדי החברה ומתן שירות לפי מערכת ניהול קריאות
* עבודה עם ציודי תקשורת ואבטחת מידע - נתבים , מתגים , פתרונות אלחוט
* טיפול בתקלות מחשוב
* עבודה עם מערכות VOIP והכרת פרוטוקולי תקשורת
* עבודה עם וירטואליזציה ו סוגי Storage
* עבודה על ציודי קצה
* תמיכה במערכות הפעלה מייקרוסופט אופיס 365
המשרה היא משרה מלאה מראשון עד חמישי
המשרה ממוקמת בגבול ר"ג-ת"א, 5 דקות הליכה מרכבת מרכז

דרישות:

* ניסיון של שנתיים לפחות
* ניסיון ניהולי
* יכולת אירגונית והנעה עצמית
* ידע מוכח ברשתות
* נכונות לשירות מקצועי ואדיב.
* דיבור, קריאה וכתיבה בשפה האנגלית
* לפחות אחת מההסמכות הבאות: Microsoft / Cisco / Checkpoint / Fortinet
* רשיון בתוקף
* נכונות לשעות נוספות

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-39
 
 
טלדור מערכות מחשבים (1986) בע''מ

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: שרוני

תיאור:

מתן תמיכה טכנית למשתמשים, טיפול בתקלות תוכנה וחומרה ,הדרכת המשתמשים בתוכנות שונות, יישום והדרכות.

דרישות:

*ניסיון של לפחות שנה בתמיכה טכנית- חובה !
*ניסיון בהדרכה והטמעה- יתרון !
*תואר בתחום מערכות מידע- יתרון !

מיקום המשרה:

דרום, מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

sk10262
 
 
נס טכנולוגיות

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

מחכה לנס כדי להשתלב בעולם ה- SAP? בוא/י אלינו!
Ness מגייסת לתפקיד תמיכת SAP אפליקטיבית טלפונית למשתמשי ארגון ציבורי גדול.
במסגרת התפקיד תשתלב/י בצוות דינאמי ומגובש, הנותן תמיכה עבור עובדי הארגון, פתרון תקלות, ומתנהל מול מיישמים ומפתחים.
משרה מלאה, הממוקמת באור יהודה.
למה אצלנו?
חטיבת פתרונות ההדרכה והלמידה שלנו מובילה את פרוייקטי ה- SAP הגדולים בשוק, ומהווה בית חם לפיתוח מקצועי.
למצטיינים/ות - אופציות קידום ופיתוח קריירה בתחום ה-SAP - ואפשרות להשתלב בקורס יישום SAP נחשק ומעשיר!

דרישות:

ניסיון בתמיכה או הדרכת מערכות מידע - חובה.
ניסיון עם מערכת ה- SAP - יתרון משמעותי.

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

27157
 
 
מרטנס הופמן

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

למרטנס הופמן - Malam Team דרוש/ה תומך/ת טכני/ת לארגון ציבורי בירושלים.

דרישות:

ניסיון של שנה בתמיכה טכנית/Help Desk
ניסיון במתן שירות טלפוני
זמינות למשמרות 24/7 - יתרון

מיקום המשרה:

ירושלים

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

20275
 
 
מרטנס הופמן

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

למרטנס הופמן- Malam Team דרוש/ה מדריך/ה מטמיע/ת מערכות למשרד ממשלתי באיזור ירושלים.

דרישות:

תואר ראשון במדעי המחשב / הנדסאי/ת תוכנה / קורסים במערכות מידע
ניסיון של שלוש שנים לפחות כמדריך/ה מטמיע/ת מערכות
ניסיון בכתיבת נהלים, מסמכי הדרכה, תוכניות עבודה ומסמכי ייזום
ניסיון בתמיכה, מעקב אחר תקלות ועבודה ישירה מול משתמשי קצה

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

20268
 
 
מרטנס הופמן

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

למרטנס הופמן- Malam Team דרוש/ה נאמן/ית מחשוב והדרכה לארגון ציבורי באזור ירושלים/מודיעין.

דרישות:

מעל שנה ניסיון בתחום המחשוב וההדרכה
ניסיון בהטמעת מערכות מידע
ניסיון בתמיכת משתמשים
הכרות בעולם ניתוח מערכות

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

20252
 
 
NeoGames Systems

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

NeoGames, a world-leading provider of solutions and services for iLottery and iGaming operators, is looking for a Service Operations Engineer to join our dynamic Technical Operation Group

Responsibilities:
· Research and report issues found on the production environments (High Priority Issues)
· Provide Tier 3/4 services for support center and third-party integrators
· Monitor, and be responsible for the progress of all issues/bugs reported
· Interface with various Departments, R&D and Customer Support groups to address product issues in complex environments
· Maintain good internal and external customer communication, provide high level of support and minimize escalations to R&D
· Prioritize daily missions/tickets and manage critical escalations

דרישות:

· Strong understanding of web and web-related technologies and Client/Server applications – Must
· 1-3 years' experience in manual web testing or 3rd/4th level support position – An advantage
· Bachelor's degree in Computer Science / Software Engineering (or similar)
· Experience with Web debugging tools – An advantage
· Previous experience in SQL
· 24/7 availability in case of critical issues (on call duty)
· Strong troubleshooting and problem solving skills
· Excellent verbal and written communication skills in English
· Service Oriented and good communication and interpersonal skills
· Hard working, responsible, meticulous, detail-oriented, independent

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00649
 
 
נישה - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

חברה הייטק ותיקה, סופר טכנולוגית ורווחית מחפשת Software Support Engineer.
תמיכה במחלקת הפיתוח של לקוחות שרכשו את המוצר, המוצר כתוב ב-Java .עבודה מול אירופה ואסיה בעיקר.
שעות נוחות , אין שעות נוספות בדר"כ .

דרישות:

ניסיון בעבודה מול לקוחות
ניסיון בפיתוח Java או קריאת קוד שכתוב ב-Java
ניסיון בתמיכה

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

361745
 
 
PHR

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

*מתן תמיכה טכנית לעובדי החברה.
*תמיכה ותחזוקת שרתי החברה.
*העבודה בסביבה דינמית ומאתגרת.

דרישות:

ידע וניסיון בתחומים הבאים:
-אופיס 365, רשתות, Active Directory, Terminal Services, בעיות מחשוב נפוצות.
-ידע בתוכנות אופיס עם דגש על OUTLOOK - יומנים, תיבות דואר והרשאות.
-יתרון לבעלי /ות ידע בתקשורת, FW, נתבים מנוהלים
-יכולת אבחון ופתרון תקלות מהיר, יחסי אנוש טובים, הקפדה על נהלים, תקשורת בין קבוצתית, אחריות אישית, הגדלת ראש ולמידה מהירה.
-רצון ללמוד דברים חדשים בסביבה טכנולוגית.
-אנגלית דיבור /קריאה ברמה טובה.

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

1538
 
 
רדוור בע"מ

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

We are looking for a strong Escalation Manager who can expedite and improve customer crisis management.
his Escalation Manager will orchestrate efforts, resources, investigation, reports, and communication throughout the escalation lifecycle and be the focal point for internal and external stakeholders. The Escalation Manager will interface with Customer teams, field teams, Senior Management, Cloud operations, Customer Success Managers (CSMs), Support teams, and Engineering, to bring escalations to resolution in an efficient manner

דרישות:

    BS/BA degree or equivalent technical experience, MBA preferred
    3+ years’ experience working with a SaaS-based solution
    3+ years of experience in customer-facing roles, such as professional services, customer success, account management, support.
    Deep technical acumen, including networking and networking security.
    Ability to excel under pressure and tight deadlines.
    Ability to work independently and perform well with minimal supervision.
    Ability to travel domestically and internationally as needed (<10% of the time).
    Ability to work flexible hours depending on the needs of our customers and the business.
    Proven experience in operating within a matrix and cross-functional environments.
    Excellent written and spoken communication skills
    Fluent in English, written and spoken

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

4875
 
 
QHR

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברה היושבת בראשון לציון דרוש/ה Tech Support Engineer 
חברה שמתמחה בתחום הסקיוריטי
 מחפשים מישהו/י בעל ניסיון מול לקוחות בחו"ל
חובה ניסיון בנטוורקינג ווינדוס.
העבודה היא בצוות ונדרשת נכונות לעבוד בימי שישי. 
Responsibilities
Cynet support team provides expert technical support for worldwide customers and responsible for:
* Work with new customers to ensure full deployment and full readiness- installation phase and training.
* Delivering tier 2 support- Respond to customers’ inquiries and technical problems, through email, live sessions, and telephone.
* Analyze problems, investigate and provide solutions to various problems while meeting SLAs.
* Close cooperation with the Research and Development teams to ensure quick resolution.
* Understand customer needs and help to shape Cynet product.

דרישות:

* Excellent communication skills and a passion for providing top notch service. (written and verbal)
* Strong technical troubleshooting skills and problem solving.
* Thorough knowledge of Microsoft Windows operating system and server platforms with emphasis on Windows 2008/2012/2016 Server.
* Experience with Networking protocols & Networking tools (TCP/IP, Ports, Telnet, Netstat).
* Excellent problem solving.
* Team player.
* Multi-tasking.
* Excellent written, verbal and presentation skills in English.
Nice to have
* Familiarity with cyber security domain.
* Experience working with Linux or Unix and mac Operating Systems.
* Experience working with Active Directory - Forests / Sites / Replication / Gpo etc.
* experience with Databases & SQL queries.

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

11413
 
 
QHR

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברה היושבת בנתניה דרוש/ה Networking System Software Tester - QA

System Software Tester מישהו שיש לו ניסיון בהגדרה והרצה של בדיקות ידניות.
לא משנה איזה סקריפטים. אם יש לו רצון להרחיב את הידע לתחום האוטומציה זה אפשרי.
חשוב שיהיה ידע ב-isp!!
נדרשת יכולת להקים ולקנפג סביבות בדיקה מורכבות, וזה דורש ידע בפרוטוקלים הרלוונטים (למשל MPLS IS-IS, OSPF, BGP) והכרות עם ציוד בדיקה (למשל IXIA).
נדרש אנשים עם הכשרות בתחומים אלו (לסיסקו יש מסלול של הכשרה והסמכה בתחום) ועדיפות למי שעבדו בתכנון ובדיקות רשתות תקשורת של ספקי אינטרנט.
כמו כן, מדובר באדם שיהווה (לפחות בשנה הקרובה) צוות של אדם אחד, כך שרמת הנסיון והיכולת לרוץ באופן עצמאי מאד מאד חשובות.
בדיקות ידניות באזורים של ה ISP , עבודה עם פרוטוקולי ניתוב L2/L3

דרישות:

At least 4 years in ISP networking QA experience & routing and network design skills
Through knowledge in routing protocols like: ISIS, BGP, MPLS, L2/3VP
Excellent troubleshooting skills and ability to learn new technologies quickly.
Excellent collaboration and communication skills (both written and verbal)
Fluent English (both written and verbal)

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

11439
 
 
Gtech

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

התפקיד כולל מתן מענה ותמיכה למשתמשי הארגון במערכות מידע ועבודה עם טכנולוגיות מגוונות.

דרישות:

דרישות:
- שנתיים ניסיון בתמיכה טכנית פנים ארגונית .
- ניהול משתמשים ב Active Directory ועבודה עם Exchange- חובה
- ניסיון עם כספות (עדיפות לcyber ark).
- יתרון לניסיון מארגונים פיננסיים ועבודה עם מערכות מסחר (fmr).
- זמינות למשרה מלאה.

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-01010
 
 
Gtech

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברת Gtech IT דרוש/ה תומך/ת טכני/ת עם ניסיון בעבודה מארגונים.
התפקיד כולל מתן מענה ותמיכה למשתמשי הארגון במערכות מידע ועבודה עם טכנולוגיות מגוונות.

דרישות:

*דרוש ניסיון של לפחות שנתיים בתמיכה טכנית פנים ארגונית מארגון 
*יתרון לניסיון מארגונים פיננסיים ועבודה עם מערכות מסחר
*חובה ניסיון בניהול משתמשים ב Active Directory ועבודה עם Exchange
*ניסיון עם כספות (עדיפות לcyber ark)
*זמינות למשרה מלאה 

מיקום המשרה:

דרום, מרכז, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-01009
 
 
Go For It

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

High-tech cyber security company in Tel-Aviv is looking for Tier 4 Software Engineer to join their customer- facing engineering team. 

דרישות:

- Software Development experience
- Web and networking in particular
- Good knowledge in C# and Java Script
- Experience in Tier 4 support
- BSC in Software Engineering

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה, משמרות

קוד משרה:

JB-00344
 
 
Go For It

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

A high tech company in Herzliya that serve the top Security and Intelligence Agencies in the world with Web Intelligence solutions is looking for Customer Support – Tier 1.
You will be in f2f interactions with end users in order to achieve their full satisfaction with 3i-MINDs product and will be provide first level on site contact and convey resolutions to customer issues.

דרישות:

· Superior customer service and communication skills
· 2-3 years of experience in a customer-facing role, giving tech support
· Top security clearance (“Kehilia”)
· Knowledge in Linux

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00361
 
 
לוג-און

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

גוף ביטחוני מחפש מדריך/ה / מטמיע/ה שיהיה/תהיה בקיא/ה בהפעלת החומרה והתוכנה הרלוונטית.
התפקיד כולל ביצוע הדרכות למשתמשים, הדרכה ע"ג מערכות ארגוניות ייעודיות חדשות וקיימות.

דרישות:

· ניסיון של שנתיים ומעלה בהדרכה / הטמעה.
· יכולת הדרכה פרונטלית לקבוצות וליחידים.
· היכרות טובה עם יישומי Office.
· יכולת ניתוח תהליכי עבודה.
· יכולת הנעת תהליכים מול גורמי פנים.
· רישיון נהיגה בתוקף – חובה.

מיקום המשרה:

דרום, מרכז, צפון, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה, משמרות

קוד משרה:

JB-01714
 
 
אר.ויי.בי. פלסמנט אגנסי בע"מ

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

We are looking for a hands-on Client Integrations Manager to support our clients with technical onboarding/integration as well as continuous technical support. This candidate will be building a team to provide global integrations support for our clients.

דרישות:

Must have:
    3+ years’ experience in integration support.
    Experience with support tools and ability to build a support process.
    Hands on Experience with Networking, IT, Firewalls, IIS, API integrations and Postman.
    Experience and ability to work with clients overseas.
    Strong technical troubleshooting skills and problem solving.
    Experience in Databases & SQL queries.
    Experience in reading log files.
    Excellent written, verbal and presentation skills in English.
    Ability to travel up to 25% of the time.
    Full time position with majority Israeli hours and some evenings required.
Advantages:
    NServiceBus.
    Docker.
    Management experience.
Location: Jerusalem

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00968
 
 
Extreme Group

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: ילנה

תיאור:

An excellent company in the field of Home Security is looking for a Professional Service Engineer
Essential Duties and Responsibilities:
• Provide technical assistance support in analyzing, diagnosing, replicating and troubles hooting customers reported issues to resolution.
• Communicate technically complex remedies, solutions or workarounds in a clear and concise manner.
• Install, demo and report back on installations of software (bugs/improvements).
• Create reproducible test cases,
• Report and submit product defects in the bug tracking system
• Lead the successful implementations of company solutions through channel partners.

דרישות:

• 2+ years’ experience in implementation and customer facing activities in an international environment
• Experience with Databases (MS-SQL) and Web Servers
• Experience in installations, configurations & maintenance of Operating Systems
• Familiar with network software diagnostic tools, such as Wireshark and fiddler
• Background in networking technologies (HTTP, DNS, SSL, TCP, UDP) and network components
• Enterprising, takes initiative and personal responsibility
• 1+ years' experience in C#, ASP.NET , JavaScript, Java
• Background in developing HTML5, JQuery, Web Services – advantage
• Experience at applications development and customizations (Java script at least) including uploading application to iOS and Android stores.
• Knowledge of APIs and web services terminology
Excellent interpersonal communication and customer service skills are needed in order to work successfully with customers in high stress and/ or ambiguous situations
• B.S. in Computer Science/ Software engineering
• Fluent English (writing and speaking)
• Out of the box thinker, creative problem solver
• Excellent communication and organizational skills

מיקום המשרה:

שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

18562
 
 
בי-נט ייעוץ והשמה כ''א בע''מ

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: בי-נט ייעוץ והשמה בע"מ

תיאור:

    Develop a trusted adviser relationship with customer key stakeholders and executive sponsors.
    Effectively present the company  product, capabilities, and benefits to new and existing stakeholders within a customer account (including basic product demonstration).
    Maintain an up-to-date understanding of customer status through direct dialog, usage statistics, support tickets, and other metrics and feedback channels.
    Prepare and maintain, with the aid of the technical support and data science teams, a success plan for each client which encourages adoption, resolves issues, drives business value, and expands usage.
    Execute a comprehensive engagement and communications strategy that includes quarterly business reviews.
    Serve as the primary point of contact to manage and triage client inquiries and issues.
    Work across product management, engineering, data science and other teams to ensure customer insights are fed back into the organization.

דרישות:

    Two position - one Senior with 5+ years of experiance and One with 2-3
    professional experience succeeding and learning in a relatable field.
    2+ year experience in a quota-carrying account management role, preferably with a mid-stage SaaS/ Software company and complex product.
    Experiance as a Professional Services
    - an advantage
    Ability to execute and excel in a dynamic, fast paced, hard working environment.
    Passion for working with leading edge technologies and a desire to deeply understand Endor benefits, use cases, and technical capabilities.
    Proven ability to both exceed revenue and renewal targets while also building strong customer relationships.
    Strong organization skills combined with the ability to prioritize tasks across a varied set of responsibilities.
    Data-driven approach and ability to use systems, follow-processes and incorporate analytics into workflow utilizing Hands-on experience with SQL integration services and SQL reporting and analysis services.
    Bachelor's degree in a relevant field is highly preferred.
    Willing to travel - based on customer and business need.
    Good English skills required.

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-05982
 
 
נאיה פ.א.י טכנולוגיות

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

התקנות ותמיכה שוטפת אצל לקוחות.
בעיקר תמיכה באנשי ה- Data science.

דרישות:

ניסיון מוכח בטכנולוגיות הבאות-
Linux
Kafka
ELS
Docker

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00073
 
 
אסנס סקיורטי

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

Provide technical assistance support in analyzing, diagnosing, replicating and troubleshooting customers reported issues to resolution .
Communicate technically complex remedies, solutions or workarounds in a clear and concise manner.
Upgrade, design and deploy for complex environments.
Install, demo and report back on installations of software (features/bugs/improvements)
Create and maintain support tools for customers .
Report and submit product defects in the bug tracking system
Regular follow ups with customers with recommendations, updates and action plans

Excellent interpersonal communication and customer service skills are needed in order to work successfully with customers in high stress and/ or ambiguous situations


דרישות:

    Bachelor’s degree and support experience.+SPANISH SPEAKER

§ 3+ years' experience in C#, ASP.NET a must
§ 2+ years' experience as a Field Support Engineer, Customer Service Engineer, System Engine
§ Experience in installations, configurations & maintenance of Operating Systems (Windows)
§ Experience with Databases - Must
§ Experience with customer facing activities in an international environment
§ Background in networking technologies(HTTP, DNS, SSL) and network components
§ English speakers – mandatory, other European language – advantage
§ Out of the box thinker, creative problem solver
§ Good Troubleshooting Skills and Methodological Approach
§ Advantages: Background in developing HTML5, CSS, Angular, JQuery, Web Services, XAML
§ Experience in publishing APP to stores (IOS, Android) - Advantage
§ Experience in cloud environments (Azure, Amazon) - Advantage

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-176
 
 
נס טכנולוגיות

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

נס טכנולוגיות מגייסת רפרנט/ית מערכות רפואיות לעבודה בארגון רפואי מוביל.
התפקיד כולל אפיון צרכי משתמשים, תחזוקת ושדרוג מערכות, ביצוע התאמות וקסטומיזציה, תמיכה, הדרכה והטמעה על מערכות רפואיות מגוונות.
משרה מלאה בתל אביב.

דרישות:

ניסיון קודם בתמיכה פנים ארגונית/ הטמעת מערכות מידע - חובה.
ידע במערכות רפואיות קליניות - יתרון משמעותי.
השכלה רלוונטית - יתרון.

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

27601
 
 
נס טכנולוגיות

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לנס טכנולוגיות דרוש/ה טכנאי/ת מחשבים לעבודה במוסד רפואי באזור השרון.
התפקיד כולל מענה פרונטאלי למשתמשים פנים ארגוניים בסביבות Win XP ו- Win 7.
תמיכה בתקלות חומרה ותוכנה וטיפול בציוד קצה.
משרה מלאה הדורשת כוננויות מהבית במידת הצורך.

דרישות:

ניסיון של 3 שנים לפחות כטכנאי PC - חובה.
הסמכות בתחום המחשוב - יתרון.

מיקום המשרה:

שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

27546
 
 
טלדור מערכות מחשבים (1986) בע''מ

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: שרוני

תיאור:

לגוף ביטחוני באזור ירושלים דרוש/ה רפרנט/ית מחשוב.
במסגרת התפקיד: 
סיוע למשתמשים בהתגברות על תקלות תפעול מחשוביות במשרד.
יצירת קשר בין המשתמשים ליחידת המחשב המקצועית.

דרישות:

השכלה רלוונטית בתחום
נסיון של לפחות שנה בתפקיד דומה
ידע מעמיק ב Active Directory - חובה


מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00128
 
 
iMDsoft - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

iMDsoft, a global leader in clinical information systems, is looking for an experienced and talented Application Specialist to join our EMEA Customer Support group.


The position requires getting familiar with the supported product and the customer needs, and provide excellent Application Support and Customer Service.

דרישות:

Requirements

· Previous experience in a customer support position
· Ability to understand and troubleshoot system and applications flows and provide solutions
· High level of English
· Knowledge of operating systems
· Knowledge of SQL Server 2012 and above (installation, configuration, backup and restore, SQL scripting) – An advantage

* Experience of healthcare IT

* Required - German or French speaking 

Personal Skills

· Customer service orientation
· Sense of urgency and ownership in handling Customer issues
· Independent and self-learner
· Excellent communication and interpersonal skills
· Problem solving abilities - thinks outside the box with a ‘can do’ attitude
· Ability to work under pressure
· Ability to work on calls 


Location: Tel-Aviv (Kiryat Atidim)

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

288
 
 
(Antelliq Innovation Center (SCR Engineers

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

Antelliq innovation center (SCR) is a world leading company in animal monitoring and animal intelligence.
We are looking for a highly talented and motivated Tier 3 Support Engineer to join our R&D team.
The support engineer will be working with SW engineers, Tier 1 and Tier 2 support engineers to solve complex issues risen in the field. He will also develop a set of tools to assist with routine tasks. The role requires in-depth technical understanding, problem solving abilities and excellent communication skills.

דרישות:

•At least 1 year of experience as R&D Support engineer, or
closely related expertise.

•Databases, with proven ability to write SQL scripts.

•Linux OS (including bash script writing)

•Advantage: Python, Java or any other object-oriented programming language

•Excellent communication skills - verbal and written

•Languages: English a must at high level.

*The company located in Netanya.

מיקום המשרה:

מרכז, צפון, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00011
 
חיפוש עובדים Jobnet דרושים - חיפוש עבודה גיוס עובדים לימודי מקצוע קורות חיים הצהרת נגישות
Facebook Google+ Linkedin