חיפוש
לחיפוש משרות

איזור אישי

דרושים לפי תחומים

דרושים לפי אזור

דרושים לפי מילות מפתח

דרושים לפי חברות

משרות בלעדיות

דרושים ללא קובץ קו"ח

כניסה לסוכן המשרות

הרשמה לסוכן המשרות

משרות אליהן פנית

משרות מסומנות

משרות חמות

חברות מגייסות

AC נכסים קבוצת ברן סנטר נכסים HOT

30 - 1 מתוך 41

דרושים בתחום תמיכה טכנית

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
 
טריפל סי

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: הדס

תיאור:

לחברת תקשורת בפתח תקווה, דרוש/ה תומך/ת פתרונות ענן לעסקים.
תמיכה בעולמות הסיסטם, אבטחת מידע ומערכות תומכות .
טיפול במערכות וירטואליזציה, מערכות גיבוי, Exchange
סביבת עבודה מאתגרת וטכנולוגית בצוות מקצועי ומוביל.
תנאים מעולים וסביבת עבודה מפנקת.

דרישות:

ידע ב – Office 365
ידע ב DNS
ידע ב -VMware
ידע בתוכנות גיבוי.
ניסיון בפתרון תקלות רשת, מחשוב ענן- חובה.

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00035
 
 
חברה דסקרטית - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

לחברה בתחום תוכנות שכר וקופות רושמות דרוש/ה מנהל/ת צוות תמיכה טכנית
אחריות על מערך התמיכה של החברה
שכר: סביב 15,000

דרישות:

תואר ראשון בהנדסת מחשבים / הנדסת תוכנה/חומרה - חובה
נסיון בניהול עובדי תמיכה / מוקד / משרד - חובה
אקסל ברמה גבוהה, אופיס
נסיון בניהול מערך תמיכה בחברה טכנולוגית, בעל/ת יכולת ניהול ודיווח ברמה גבוהה
ניתוח וטיפול בבעיות טכניות מורכבות ומתן פתרונות יצירתיים.
מתן מענה ללקוחות במקרים בעייתיים, אחריות על יצירת תהליגי עבודה וניהולם
נסיון בבניית אסטרטגיות והתוויית תוכניות והצבת מטרות ויעדים
נסיון בהגדרת תהליכי בקרה על פעילות היחידה שבאחריותו לבחינת תשומות, משך זמן , ואיכות וזמינות המוצר
שירותיות ,ייצוגי/ת ובעל/ת כושר ניסוח.

מיקום המשרה:

שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

J-1681
 
 
מימון ישיר

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

למימון ישיר דרוש/ה תומך/ת אפליקטיבי/ת
התפקיד כולל :
1. תמיכה במשתמשים בתקלות העולות מהשטח.
2. פתרון תקלות מקצה לקצה כולל הפעלת תכניתנים וגורמים חיצוניים נוספים.
3. קשר רציף עם משתמשים וביצוע הדרכות קצרות וממוקדות.
4. מענה לקריאות ממשתמשים ותיעודן במערכת הקריאות

דרישות:

1. ניסיון בתמיכת משתמשים בסביבת פיתוח (תמיכה בתקלות CRM , Billing וממשקים).
2. ניסיון ומיומנות גבוהה בפתרון תקלות.
3. יכולת ניתוח נתונים ותהליכים מורכבים והפקת תובנות.
4. יכולת תיעדוף משימות.
5. בעל ראיה מערכתית ויכולת עבודה עצמאית
6. יכולת עבודה תחת לחץ וביצוע מספר משימות במקביל.
7. יחסי אנוש מעולים ותודעת שירות גבוהה
8. נסיון עם DB, SQL-יתרון
9. היכרות עם XML- יתרון.

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

1762
 
 
אר.ויי.בי. פלסמנט אגנסי בע"מ

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

Technical Support Representative (TechRep)
Company is an international network of companies providing added value services that support the development of fair, transparent, competitive and efficient diamond and jewelry markets. We are looking for a Technical Support Representative to join our team.
Reporting directly to the Quality Assurance Manager, the Technical Support Representative will be responsible for handling technical customer service issues, being a bridge between Customer Service, R&D, and Product teams.
This is a full-time position based in Jerusalem, Israel
Responsibilities:
    Researching customer service issues and translating them into QA bugs
    Own customer issues from end to end
    Analyze technical issues and forward them to the relevant staff and follow the progress until resolution
    Develop and review content for RapNet's knowledge base
    Resolve complex technical issues through research, log analysis, issue reproduction, and advanced troubleshooting
    Read and understand Java Script API testing tools (Postman)
    Web and mobile testing (QA)

דרישות:

Requirements:
    English mother-tongue, High-Level Hebrew
    2+ years of experience as a Technical Customer Support Representative or Tier 2 Support
    Highly analytical
    Friendly attitude, customer facing role
    Extremely high level of verbal and written communication - with the ability to explain complex issues for a variety of audiences including internal teams and stakeholders
    Experience with Chrome Developer Tools
    Highly skilled in Microsoft Office Suite
    Ability to think outside the box
    Able to work continuously with various teams
    Able to search logs
    Basic programming (C#, .NET, node.js)
    Experience with relational databases like Postgres, MS SQL, and writing SQL queries
    BSc. In Computer Science or a related field

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-01506
 
 
iMDsoft - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

Customer Support Specialist

iMDsoft, a global leader in clinical information systems, is looking for a Customer Support Specialist who is customer focused and technically skilled.

Key Responsibilities
· Provide rapid response and resolution to complex customer incidents
· Reproduce and provide substantive updates to customers regarding reported issues/defects
· Develop solid product and domain expertise
· Contribute to the support knowledgebase
· Demonstrate initiative, agility and follow through on areas of responsibility

דרישות:

Requirements
· 2+ years of experience in software customer support or a similar position
· Problem solving abilities - thinks outside the box with a ‘can do’ attitude
· Proven ability to troubleshoot system and applications flows and provide solutions
· High level of written and verbal communication skills in English
· Excellent communication and interpersonal skills

Advantage:
· German or French speaking – strong advantage
· Experience with WinOS
· Experience with SQL and an understanding of relational database systems
· Knowledge of support processes and procedures
· Experience with CRM tools (MS Dynamics, Salesforce, Jira, etc.)
· Available to work Monday to Friday


Location: Tel-Aviv (Kiryat Atidim)
To apply, send your CV jobs@imd-soft.com with “Customer Support Specialist”

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

288
 
 
NCR

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

    :NCR in Raanana is looking for a technical project engineer. The position includes
        Learning the current Loyalties application and interfaces.
        Understanding the business and to able being able to consult with the retailers.
        Working as a technical analyst to capture the retailer’s requirements and comparing those requirements against existing Loyalty functionality to determine gap analysis.
        Maintain the technical knowledge of the project and become familiar with all existing documentation.
        Technical documentation of the results of project tasks.
        Installation, configuration and system verification, targeted architecture to ensure that Loyalty is set up properly based on their intended usage.
        will diagnose technical problems during the project life cycle. Escalation when necessary.
        Provide content management in the project context: manage a list of deliverables and software components for each published package.
        Performing customer training and training in both business and technical aspect.
        Support the sales team in customer presentations




דרישות:

    Basic Qualifications
      3 years of experience of a technical role in a global technological company.
      Excellent customer service, communication and listening skills.
      The ability to work well within a team based over multiple sites.
      Strong communication skills both written and oral, and proven teamwork skills
      Strong technical troubleshooting skills
      The ability to work efficiently in a challenging and demanding environment.
      High motivated with a high ability for self-learning.
      Knowledge in MS technologies – Windows server operating systems, SQL server up to 2016 MS Office.
      Willingness to travel abroad as needed by the project..
      Very good English skills (Speaking and Writing).

    Preferred Qualifications
      Familiar with the software development lifecycle.
      Familiar with Networking and an ability to diagnose network issues.
      Networking (tcp/ip, http, https, firewalls), troubleshooting and diagnostics
      Experience in SaaS or Hosted application environments including system monitoring.
      Web technologies (HTML, XML, IIS, Apache, Java script, .Net).

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00082
 
 
MatchPoint IT

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

דרוש/ה טכנאי/ת PC לחברה פיננסית גדולה באיזור תל אביב!

דרישות:


מענה טלפוני לעובדים, פתרון תקלות בהשתלטות מרחוק או במשרד העובד, תמיכה מהבית לעובדים, מציאת פתרונות באינטרנט.
קבלת קהל פרונטלי, התקנות מחשבים, העברות עמדה , כתיבת הוראות עבודה.

השכלה:
טכנאי PC ורשתות

ניסיון:
ניסיון קודם במענה טלפוני- יתרון
ניסיון במתן שירות למשתמשי קצה
היכרות עם מערכת ניהול קריאות- יתרון
ניסיון בארגון פיננסי- יתרון
ידע במערכות הפעלה ואופיס

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00021
 
 
נס טכנולוגיות

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

ל- Ness דרוש/ה Junior Technical Support Engineer.
התפקיד כולל תמיכה טכנית במוצרים של לקוחות Ness בחו"ל.
התמיכה ניתנת בשפה הצרפתית והאנגלית.
משרה מלאה, בתל אביב.

דרישות:

יכולת התנהלות שוטפת בשפה הצרפתית - חובה.
יכולת התנהלות שוטפת בשפה האנגלית - חובה.
ניסיון קודם בתפקיד תמיכה טכנית/ שירות - יתרון משמעותי.

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

29051
 
 
נס טכנולוגיות

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

ל- Ness דרוש/ה תומכ/ת Help Desk לעבודה בירושלים.
המשרה כוללת מתן מענה טכני פנים ארגוני לעובדי הארגון, תמיכה במערכות Office, Windows 7+10 וציוד קצה.

דרישות:

בוגר/ת קורס בתחום המחשוב - חובה.
ידע ביישומי Office בדגש על Outlook + Word - חובה.

מיקום המשרה:

ירושלים

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

29077
 
 
נס טכנולוגיות

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לקבוצת המוצרים של Ness דרוש/ה תומך/ת מערכות CA.
התפקיד כולל טיפול בתקלות, ליווי לקוחות החל מפתיחת התקלה ועד לפתרון מלא, שיחות מעקב, תקשורת בדוא"ל וכן ב- IM.
ניהול קשר מול טכנאים בחו"ל והנעתם לפתרון מהיר ויעיל עבור הלקוחות.
משרה חלקית, בקרית עתידים בתל-אביב.

דרישות:

אנגלית ברמה גבוהה (קריאה, כתיבה ודיבור) - חובה.
ידע ב- Excel - חובה.
ידע ב- Outlook - חובה.

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה חלקית

קוד משרה:

28999
 
 
Prologic LTD

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לארגון ממשלתי בירושלים דרוש/ה תומך/ת ומטמיע/ה SAP כחלק ממרכז תמיכה גדול

דרישות:

ניסיון של 3 שנים בתחום- חובה
ניסיון בעבודה עם פלטפורמת SAP- חובה
ניסיון בהדרכה והטמעת ערכות מורכבות/מרכזיות/מרובות משתמשים על גבי תשתית SAP

מיקום המשרה:

ירושלים

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

9075
 
 
Prologic LTD

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לארגון בטחוני הממוקם ברמלה דרוש/ה נציג/ה תמיכה טכנית

דרישות:

במסגרת התפקיד אחריות על בקרה ותפעול מערכות פנים ארגוניות, תפעול ראשוני לתקלות במערכות , תיאום מעקב וריכוז פעילות מול גורמים בארגון ומחוצה לו.
תעודת הנדסאי/ת או יוצא/ת יחידת חיל תקשוב - חובה

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

8971
 
 
דיאלוג

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברה בתחום ה-Web intelligence דרוש/ה Tier 1 Customer support להצטרפות לצוות. במסגרת התפקיד מתן תמיכה טכנית עבור לקוחות החברה בתחום ה-Security. הזדמנות להצטרף לחברה גלובאלית ולהתפתחות מקצועית.

דרישות:

2-3 שנות ניסיון בתמיכה טכנית
סיווג בטחוני קהיליה
שליטה טובה ב-Linux
יכולת אנליטית טובה
יכולת עבודה עצמאית

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

97173
 
 
נס טכנולוגיות

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברת Ness דרוש/ה איש/ אשת הטמעה ותמיכה לעבודה באזור המרכז.
התפקיד כולל תמיכה במשתמשים פנים ארגוניים ומתן מענה בתחום ה- IT וכן הטמעה של תוכנות ומערכות פנימיות.
עבודה בסביבה מעניינת, מעשירה ומקצועית, הכשרות ומענקים על חשבון החברה!

דרישות:

ניסיון קודם בתמיכה טכנית/ הטמעת מערכות מידע - חובה.
ניסיון עם Office 2016 או Win10 - יתרון משמעותי.

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

29040
 
 
נס טכנולוגיות

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

זמינ/ה לעבוד במשמרות? בעל/ת ניסיון בתחום המחשוב?
ל- NESS דרוש/ה תומכ/ת מחשוב לעבודה בסביבה מאתגרת.
המשרה כוללת טיפול בתקלות חומרה ותוכנה ותחזוקת ציוד היקפי.
משרה חלקית במשמרות.

דרישות:

ניסיון בתמיכת משתמשים - חובה.
נכונות לעבודה במשמרות ערב ולילה, הכוללות משמרות בסופי שבוע - חובה.
זמינות ל- 3-4 משמרות בשבוע - חובה.

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה חלקית, משמרות

קוד משרה:

29039
 
 
wojo

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

    the company , a world-leading computer vision company that provides unique technology in the advanced face recognition field is looking for an experienced Support Engineer to join our support team.
    In this role you will Become a focal point for technical issues for our clients and make sound decisions quickly.
    Customer configuration of company solutions
    Providing technical support
    Understanding and documenting the customer's requirements, managing expectations, and providing excellent customer service.

דרישות:

    Requirements:
    • Integration of marketplace portals developed by frontend developers with server side logic
    • Building reusable code and libraries for future use
    • Optimization of the application for maximum speed and scalability
    • Implementation of the backend REST API for the frontend and for external systems
    • Implement external integration with online platforms and legacy applications of customers and partners
    • Implementation of security and data protection
    • Implementation and optimization of dev-ops tasks: continuous delivery, deployment automation etc
    • SW Engineering degree (Computer science, Information Systems) from wellknown institute
    • Excellent interpersonal and communication skills
    • Strong experience in Java EE specifically JDK 7/8, Junit, Maven & Jenkins
    • Following good coding standards and preach code-coverage tools (Sonar)
    • Experienced in developing high-traffic, high-performance, low-latency systems and high-volume data management
    • Strong concept knowledge in Web Services, SOA, REST API

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות

קוד משרה:

JB-569
 
 
אתוסיה

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

manage the day-to-day operations of the company's IT infrastructure
Virtual environment (VMWARE)
Servers and operating systems
Network and security systems
Storage arrays
Enterprise applications
Manages the day-to-day operations of the host computers by monitoring system performance, configuration, maintenance and repair.
Develops new system and application implementation plans and custom scripts
Designs, installs, upgrades, configures, and repairs local and remote systems, infrastructure and network hardware.
Evaluates, tests, and recommends appropriate technology, assists in the preparation of proposals and solutions presentations.
Provides advanced systems administration support across ESX and Windows platforms.
Establishes guidelines and methods for the installation and management of the host computer operating systems, disk arrays, fiber channel switches, tape libraries and other components.
Ensures high availability and acceptable levels of performance of mission critical host computer resources.
Manages the data center and computer host systems including hardware and software.
Stays current with technological developments in systems administration technology.

דרישות:

    Knowledge of the principles, best practices, and techniques used in administering complex infrastructure
    At least 5 years' experience with VMware vSphere environments - MUST
    At least 5 years' experience with MicrosoftS Server
    Good knowledge with Linux based operating systems
    Good knowledge with FortiGate Firewalls
    Good knowledge with Cisco Nexus and Catalyst Switches
    Knowledge of the principles, best practices, and techniques used in administering complex infrastructure.
    Excellent customer service orientation and skills.
    Demonstrative ability to own and manage projects.
    Well organized, attention to detail and excellent documentation abilities
    Skilled at working within a team
    Ability to make correct timely decisions, effectively prioritize and execute tasks in a high-pressure environment
    Out of the box thinking, flexibility and creativity
    At least 5 years' experience with VMware
    At least 5 years' experience with MS Server
    Good knowledge with FortiGate Firewall
    Good knowledge with Cisco Switches

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

113700
 
 
דומיין דה נט

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

בואו והצטרפו לצוות של חברת אינטרנט דינמית וצעירה המובילה בתחומה בארץ.
אם השאיפות שלכם הן לעבוד בסביבה ממוחשבת, אם אתם אוהבים לעזור לאנשים כשהם לא מסתדרים עם ביצוע פעולות באינטרנט?
אם אתם חשים סיפוק כשאתם פותרים בעיות תקשורת מחשבים?
מקומכם איתנו!
מיקום המשרה הינו ברמת השרון (כולל הסעות מהרכבת). 

דרישות:

ניסיון ושליטה ביישומי אינטרנט ואופיס - חובה.
היכרות עם אפליקציות אינטרנט - יתרון.
ניסיון צבאי בתפקידים בתחומי מחשוב - יתרון אך לא חובה.
אנגלית ברמה גבוהה.
נדרשת התחייבות לשנה.
כל המשרות מיועדות לנשים וגברים כאחד. רק פונים מתאימים יענו.

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

514
 
 
קבוצת אלעד

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לגוף בריאות גדול דרוש/ה תומך/ת ומטמיע/ת מערכות מידע בתחום הSAP

דרישות:

3 שנות ניסיון בתמיכה טכנית על מערכת SAP
ניסיון בהטמעה והדרכה של מערכות בקרב משתמשי הקצה.
היכרות עם מודול FI, הזמנות רכש ומערכות רפואיות- יתרון.

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-01532
 
 
Experis - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

A growing high - tech company located in the center area is looking for a Tier 3 Support Engineer.

דרישות:

3+ years on technical support experience
1+ years' experience with SQL
Solid knowledge of internet protocols such as TCP/IP, HTTP, SSH, DNS.
Good Windows, Mac & Linux admin skills and troubleshooting ability
Experience with storage systems – An advantage

מיקום המשרה:

מרכז, שרון, חו"ל

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-45808
 
 
מרטנס הופמן

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

בעלי נסיון בתמיכה טכנית מהצבא/חברות תקשורת? הגיע הזמן להתקדם!

דרישות:

ארגון רפואי גדול בתל אביב מחפש צעירים/ות בעלי נסיון ראשוני בתחום התמיכה.
הכשרה של שלושה חודשים על חשבון החברה.
עבודה בצוות צעיר, דינמי וחברותי
נסיון בתמיכה טכנית מחברות תקשורת/צבא- רלוונטי
נסיון במוקד טלפוני+הסמכת MCSA/CCNA/CCNP- רלוונטי

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה, משמרות

קוד משרה:

20933
 
 
Extreme Group

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: אריאלה

תיאור:

About us
DBmaestro is a pioneer and a leading Automation and DevOps for database solution provider. Its flagship product, DBmaestro TeamWork, enables Agile development and Continuous Integration and Delivery for the Database

Responsibilities
•Be an expert of DBmaestro’s solutions from the technical aspect
•Provide DBmaestro customers (and potential ones) with technical solutions
•Support our professionals services teams - US and ROW
•Influence the way we support our users and improve it to make sure our customers’ experience is the best possible

דרישות:

•High abilities to jump into existing code (C# - WCF, windows services)
•Knowledge with MS-SQL and PLSQL
•Experience with Jenkins and other DevOps tools - advantage
•2-3 years of proven experience in working in support team
•At least 2 years of experience working with international customers (mainly US)
•Proven experience in managing production issues
•Willing to work non-standard hours
•Native English speaker
•System administration background - advantage

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00272
 
 
Extreme Group

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: שירה ברושי

תיאור:

לחברת סטארט אפ הממוקמת בבני ברק דרוש/ה מומחה תמיכה טכנית
עבודה בימים שני עד שישי
תנאים מעולים, סביבה צעירה ודינמית 

דרישות:

    ניסיון מקצועי של שנתיים + כאיש תמיכה טכנית בחברות סטארטאפ עם מוצר Saas - חובה
    אנגלית ברמה גבוהה מאוד (כתיבה, דיבור, קריאה) – חובה
    ידע ב RESTful APIs – חובה
    עדיפות למועמד שיש לו ניסיון עם סוג לקוחות B2B
    עוד שפות – יתרון

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

19199
 
 
Extreme Group

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: שירה ברושי

תיאור:

אחריות לזמינות ציוד המחשוב ואספקת שירותי תמיכה טכנית בקרב משתמשי הקצה בהיבטי חומרה ו/או תוכנה ותקשורת בשטח , באמצעות תמיכה מרחוק באמצעים ממוחשבים או גישה פיזית.
אספקת שירותי תמיכה טכנית למשתמשי חומרה ותוכנה בארגון ברמה יומיומית בהתאם לסטנדרט המקובל בארגון
התקנת והטמעת חומרה ותוכנה למשתמשים בארגון בהתאם לכללי הארגון ולהנחיות
פניות ותקלות, אבחון מרחוק של הבעיה ומתן פתרון/הדרכה לפתרון בעיות בתקלות ושאלות

דרישות:

ניסיון קודם מוכח בתפקיד דומה כ-help desk כולל פתירת תקלות
ניסיון בעבודה עם טלפוניה

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

19184
 
 
לוג-און

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

גוף ביטחוני מחפש מדריך/ה / מטמיע/ה שיהיה/תהיה בקיא/ה בהפעלת החומרה והתוכנה הרלוונטית.
התפקיד כולל ביצוע הדרכות למשתמשים, הדרכה ע"ג מערכות ארגוניות ייעודיות חדשות וקיימות.

דרישות:

· ניסיון של שנתיים ומעלה בהדרכה / הטמעה.
· יכולת הדרכה פרונטלית לקבוצות וליחידים.
· היכרות טובה עם יישומי Office.
· יכולת ניתוח תהליכי עבודה.
· יכולת הנעת תהליכים מול גורמי פנים.
· רישיון נהיגה בתוקף – חובה.

מיקום המשרה:

דרום, מרכז, צפון, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה, משמרות

קוד משרה:

JB-01714
 
 
לוג-און - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

גוף ביטחוני מחפש תומך/ת מערכות מידע להצטרפות לצוות שאחראי על תמיכה, תפעול ומעקב אחר תקלות במערכת המחשוב.
בנוסף, התפקיד כולל אחריות על עדכון החברה המתחזקת את המערכת ועדכון צוותי העבודה הרלוונטיים.
התפקיד דורש יחסי אנוש טובים, תודעת שירות גבוהה, יכולת עבודה בצוות ויכולת ביטוי גבוהה.

דרישות:

· ניסיון של שנה לפחות במתן תמיכה בתחום מערכות המחשוב והמידע.
· ניסיון בתחום שירות לקוחות מערכות מידע.
· ניסיון בעבודה בארגונים גדולים.
· היכרות עם מערכות Office.
· היכרות עם Windows 10 / 7.

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-01780
 
 
Experis Israel

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

לחברה גלובלית מובילה דרוש/ה מהנדס/ת תמיכה Tier3 מנוסה

דרישות:

- תואר ראשון בהנדסת תוכנה /מדעי המחשב - יתרון.
- ניסיון של שנתיים ומעלה בתפקיד דומה.
- ניסיון עם SQL.
- ניסיון בכתיבת סקריפטים ופיתוח כלים.
- ניסיון בסביבת Windows & Linux.
- אנגלית ברמה גבוהה.

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

45742
 
 
ריל קומרס בע''מ

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

מחפש/ת את דריסת הרגל הראשונה שלך בחברת הייטק?
חברת ActiveTrail, חברה בינלאומית המפתחת Email Marketing Automation platform מחפשת תומכ/ת טכני/ת לתפקיד מאתגר, הכולל הכרות עם פלטפורמה מתקדמת לשיווק דיגיטלי, מתן שרות אישי ללקוחות החברה( בארץ ובחו"ל) תוך טיפול בתקלות טכניות מורכבות.

דרישות:

אנגלית ברמה גבוהה מאוד -חובה (דיבור, קריאה וכתיבה)
נסיון כלשהו כנציג/ת תמיכה/שירות /מכירות - חובה
שנת ניסיון בתמיכה טכנית- יתרון משמעותי
שליטה באינטרנט ואוריינטציה טכנית גבוהה והיכרות עם עולם ה- Social- יתרון משמעותי
ניסיון בעבודה עם HTML, CSS- יתרון 
סביבת עבודה צעירה, משפחתית וכיפית.
החברה ממוקמת בת"א.

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה, לפי שעות

קוד משרה:

JB-00193
 
 
PeopleCom Solutions LTD

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברת סטארטאפ מצליחה ומדליקה אשר נמצאת בנסיקה מטורפת דרוש/ה מנהל/ת תיקי לקוחות.

דרישות:

בעל ניסיון של כ3 שנים בתחום - חובה.
בעל ניסיון בעבודה בשפה האנגלית ברמה גבוהה- חובה.
בעל ניסיון בעבודה מול לקוחות, שימור ותחזוק קשר קיים וחדש, הבנת צורכי לקוח, פיצ’רים ועוד.

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

9140
 
 
GRSee Consulting

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: שירן

תיאור:

לחברה גלובאלית בהרצליה דרוש/ה איש/אשת תמיכה כחלק מצוות
שעות העבודה 11:00-20:00 ללא משמרות וללא סופ"ש

דרישות:

תואר אקדמי -יתרון
ניסיון של שנתיים בתמיכה של מוצרי SAAS ללקוחות גלובאליים
ניסיון בעבודה מול לקוחות-חובה
שליטה מלאה בשפה האנגלית
שעות עבודה 11:00-20:00-ללא סופ"ש

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

1366
 
חיפוש עובדים Jobnet דרושים - חיפוש עבודה גיוס עובדים לימודי מקצוע קורות חיים הצהרת נגישות
Facebook Linkedin