תיאור תפקיד:
למרפאה פרטית בהרצליה דרוש/ה מתאם/ת משפטי למשרת בק אופיס. העבודה כוללת ניהול תהליך חוות דעת לרופא, קבלת תובעים מבית המשפט, איסוף חומרים, תיוק ותיאומים. עבודה מול תוכנות שונות. משרה בהרצליה 9-16. שכר ותנאים טובים למתאימים
דרישות:
ניסיון ממשרד עורכי דין יתרון ידע במסמכים רפואיים/ משפטיים יתרון. יחסי אנוש טובים, אחריות וירידה לפרטים
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה:
jb-288
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
משרד עו"ד גדול בת"א מחפש מזכיר/ת בוקר למשרה בימים ראשון-רביעי 8:00-17:00 ובימי חמישי 8:00-16:00. התפקיד כולל: ניהול יומנים מורכבים מענה אדמיניסטרטיבי שוטף עבודה מול אנשים בכירים בפרופיל גבוה
דרישות:
ניסיון משמעותי בתפקיד דומה - חובה שליטה ביישומי Office יכולת סדר וארגון, אחריות, תקתקנות והגדלת ראש
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
P-8491396
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
למשרד עו"ד ברמת גן דרוש/ה מזכיר/ת קבלה לשעות הערב- יושבים ליד קו רכבת! במסגרת התפקיד: אחריות על תפעול עמדת הקבלה - מענה טלפוני, ניתוב שיחות וקישור שיחות ועידה, קבלת אורחים. עבודות אדמיניסטרטיביות שוטפות - תפעול חדרי ישיבות, צילומים, כריכות, סריקות, הדפסות, תאומי שליחויות ועוד. תנאים: מינימום 4 משמרות במהלך השבוע + תורנות שישי אחת לחודש וחצי. שעות המשרה 15:30-21:00. נכונות לביצוע משמרת כפולה פעם-פעמיים בחודש בהתאם לצורך. שכר: 45 ש"ח לשעה.
דרישות:
ניסיון בעבודה אדמיניסטרטיבית הכוללת מתן שירות - חובה. אנגלית ברמה טובה - חובה. שליטה מלאה ב-Outlook.
היקף משרה:
משרה חלקית
קוד משרה:
50381
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
למשרד עו"ד המתמחה ברשלנות רפואית ברמת החייל, ת"א דרוש/ה מנהל/ת משרד למשרה מלאה התפקיד כולל: מענה טלפוני, ניהול יומנים, התנהלות מול שותפים עו"ד ולקוחות. אדמיניסטרציה שוטפת.
דרישות:
נדרש ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם- חובה שליטה בתוכנות אופיס ותוכנות משפטיות רלוונטיות רקע מעולמות הרשלנות הרפואית- יתרון יחסי אנוש מצוינים, דייקנות וראש גדול אנגלית ברמה גבוה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00251
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
משרד עורכי דין מחפש מנהל/ת משרד אחראי/ת ומסודר/ת לתפקיד הכולל עבודה שיטתית ומובנית בסביבה מקצועית ויציבה. תיאור התפקיד:הקלדות, הדפסות והזנת נתונים לממשק נט המשפט טיפול במיילים סריקות והגשות לבתי המשפט חלוקת מכתבים לעורכי הדין במשרד ניהול יומן ותזכורות למשימות מענה לטלפונים תנאי המשרה:מיקום: בני ברק, מגדלי ב.ס.ר היקף: משרה מלאה, ימים א’-ה’, שעות 8:00-17:00
דרישות:
ניסיון קודם – יתרון משמעותי שליטה בעבודה עם קומיט ונט המשפט – יתרון גדול סדר, דיוק ושימת לב לפרטים יכולת עבודה עקבית ומסודרת אחריות אישית ומחויבות גבוהה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-1405
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|