תיאור תפקיד:
אודות החברה
נופים אחזקות ופיתוח בע"מ הינה חברת אחזקות ויזום פרויקטים עבור משרדי ממשלה ורשויות. אנו פועלים בתחום אחזקות שטחים ציבוריים וביצוע פרויקטים החברה קיימת ופעילה 20שנים - אנו מחפשים מנהל\ת אדמיניסטרציה מוכשר\ת ומסור\ה. משרדי החברה נמצאים במושב פתחיה במרכז הארץ. הגדרת התפקיד
• הזמנות רכש • עבודות שוטפת מול הלקוחות \רשויות ותאגידים • טיפול מול סוכנויות הביטוח • התנהלות מול ספקים • עריכת חשבונות קבלנים • התנהלות מול הבנק והפקת דוחות ומעקב תזרים מזומנים • הנפקת חשבונות ללקוחות • ביקורת על ביצוע תהלכי גביה ומשימות שוטפות
דרישות:
• שליטה מלאה בישומי office • ראש פיננסי\ מתמטית גישה למספרים חשוב מאוד • ראש גדול, משימתית, יכולת ניהול זמן עצמאית • ניסיון קודם בניהול משרד בתחום האחזקות ותשתיות יתרון משמעותי • יכולת ביצוע מחקר עצמאי סיכום וריכוז נתונים ומידע • ראיה מערכתית • יכולת ביטוי בכתב ובע"פ • יכולת תפקוד תחת לחץ וריבוי משימות • תעודות \תארים בתחום משפטים חשבונאות ומנהל עסקים יתרון נתונים נוספים 8:00 עד 17:00. יש גמישות בשעות העבודה. יכול להתאים גם כמשרת אם ימים א ועד ה. שכר ותנאים ביחס לניסיון ושעות העבודה שיסוכמו מיקום המשרד- ישוב פתחיה מרכז הארץ משרה זו פונה לגברים ונשים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00001
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברת ביטוח גלובלית דרוש/ה רפרנטי/ת תפעול וכספים במסגרת התפקיד: עבודה מול הברוקרים של החברה, מתן תמיכה תפעולית עדכון נתוני פרמיות ותביעות במערכות החברה עבודה מול חברות הביטוח וביטוח המשנה לביצוע התחשבנוית הוצאת חוזים מהמערכת, בדיקת עסקאות ורשומות עבודה מול צוותים בחו"ל הכנת דוחות באקסל ביצוע חישובים לרבות חישובי אחוזים, עמלות וכו' משרה מלאה בתנאים מעולים!!!
דרישות:
תואר ראשון- יתרון משמעותי ניסיון בעבודה בתחום הביטוח- יתרון ניסיון בתחום התביעות- יתרון משמעותי אנגלית ברמה מאוד גבוהה קריאה, כתיבה ושפה אקסל ברמת וילוקאפ ופיווט- חובה יכולת למידה מהירה של מערכות ממוחשבות. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-01368
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
אילת - אילת והערבה
חו"ל - חו"ל
|
תיאור תפקיד:
התחל קריירה באלקטרה ותהיה חלק מהעוצמה שלנו – הצטרף/י לצוות שלנו ותהיה חלק משמעותי מהשגת היעדים שלנו! קבוצת אלקטרה מגייסת אחראי/ת חיובי לקוחות במערך התפעול והשרות בחברת פ.ק אלקטרה תיאור התפקיד : הוצאת חיובי לקוח מבוססי קריאות שרות והצעות מחיר עפ"י צורך. מעקב ובקרה עד קבלת הזמנות מלקוחות. עבודה מול פורטלים שונים כמו ניפנדו, מרכבה סטורנקסט וכד'. טיפול בפניות לקוח לקבלת זיכויים/שינוי שם וכד'. טיפול בפתיחת לקוחות חדשים. ותפקידי אדמינסטרציה שונים. אחריות בסגירת חיובים חודשיים ודגש על סגירת רבעון במועד הנדרש. תפקיד יחיד המרכז את תחום החשבוניות במחלקת השרות. ימים ושעות: א'-ה' בשעות 08:00-16:00 בקריית שדה התעופה.
דרישות:
ניסיון בהפקת חשבוניות - חובה! רקע בהנהלת חשבונות – יתרון עבודה עם מערכת פריוריטי – יתרון משמעותי ניסון בתפקיד דומה – חובה אחריות בסגירת חיובים חודשיים ודגש על סגירת רבעון במועד הנדרש.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
17547
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
|
תיאור תפקיד:
1. אחריות לקביעה ועריכת חיוב ארנונה לנכסים בהתאם לתוכנית העבודה של האגף, לפי המדיניות העירונית, הדין והנחיות הממונים. 2. עדכון נתוני שומה ויצירת חיוב עדכני במערכת המידע. 3. אחריות למתן מענה איכותי ומקצועי בכל ערוצי התקשורת השונים בזמן המוגדר להשגות ופניות מלקוחות. 4. ייצוג העירייה בפני ועדת ערר ובתי משפט. 5. ביצוע סיורים וביקורות בנכסים על פי הצורך. 6. קיום קשרי עבודה פנים עירוניים ועם גופים מחוץ לעירייה. 7. ביצוע משימות נוספות במסגרת התפקיד, לפי הנחיית הממונה.
דרישות:
1. *תואר אקדמי שקיבל הכרה על-ידי המועצה להשכלה גבוהה או שהוכר על-ידי משרד החינוך במחלקה להערכת תארים אקדמיים מחוץ לארץ. או הנדסאי.ם/ טכנאי.ם 2. ידע והיכרות בתחום מיסוי מוניציפלי – יתרון. 3. ידע וניסיון בעבודה עם מערכות ממוחשבות ובהפעלת יישומי OFFICE. ידע וניסיון בקריאת שרטוטי מבנה. 4. מיומנויות תקשורת וכושר ניהול משא ומתן. 5. תודעת שירות גבוהה. 6. יחסי אנוש טובים. 7. ידיעת השפה העברית ברמה טובה מאוד. 8. כושר ביטוי טוב בכתב ובעל פה. 9. היתכנות לעבודה בשעות ובימים לא שגרתיים.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
63ד/2024
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - אשדוד, אשקלון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בתחומה הממוקמת בראשון לציון, דרוש/ה חשב/ת שכר יחיד/ה ל 80% משרה התפקיד כולל: • אחריות כוללת על כל תחום השכר מקליטה ועד סיום ההעסקה • טיפול בכל הנושאים הפנסיוניים • קליטת נתוני נוכחות, שעות נוספות, חופשות, מחלות ונתונים משתנים • תשלומים ודיווחים לרשויות המס • טיפול בטפסי 101, 106, 161 ולרבות טיפול במקרי תאונות עבודה • הפקת דו"חות תקופתיים • מתן מענה למנהלים בסוגיות שכר ודיני עבודה • מתן מענה ושירות לעובדים בתחום השכר
דרישות:
• תעודת חשב/ת שכר - חובה • לפחות 3 שנות ניסיון כחשב/ת שכר יחיד/ה בחברה של לפחות 150 עובדים -חובה • ניסיון בעבודה עם חוזים שעתיים וחודשיים -חובה • שליטה מלאה בתוכנות האופיס בדגש על אקסל- חובה • שליטה בתוכנת השכר מיכפל ומערכת נוכחות סנריון- יתרון • יחסי אנוש מעולים, תודעת שירות גבוהה, עצמאות ודייקנות.
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה:
JB-4489
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לקבוצת פילת דרוש/ה מנהל/ת חשבונות סוג 1+2 עבודה בצוות מגובש ומקצועי, הנה"ח שוטפת, ספקים, חשבוניות, תיאום בנקים ועוד. המשרה ממוקמת בפתח תקווה - שעות גמישות!
דרישות:
בוגר/ת לימודי הנה"ח סוג 1+2 לפחות 3-4 שנות ניסיון תקתקנות יסודיות שימת לב לפרטים יכולת עבודה בצוות שימת לב לפרטים יכולת עבודה בצוות
היקף משרה:
משרה מלאה, לפי שעות
קוד משרה:
991128
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - רחובות
|
תיאור תפקיד:
- ניהול חוזי מכר, גבייה ומתן מענה שירותי ללקוחות החברה בנושאים כספיים.
- התנהלות מול גורמי חוץ כגון בנקים, עו"ד ויועצי משכנתאות
- דיווח שוטף לגורם ממונה
מיקום: יבנה היקף משרה: מלאה אם אתם/ן מלאי/ות מוטיבציה, אוהבים/ות לעבוד בצוות, ורוצים/ות לצמוח בסביבת עבודה מקצועית ותומכת — זה הזמן לשלוח קורות חיים!
דרישות:
- ידע כלכלי מניסיון או לימודים – חובה
- ניסיון בתחום ניהול חוזי מכר בנדל"ן – חובה
- כושר ניסוח גבוה בכתב ובעל פה - חובה
- אוריינטציה טכנולוגית - חובה.
- ניסיון קודם בבנקים למשכנתאות ו/או חברות לייעוץ משכנתאות – יתרון
- ניסיון והסמכה בהנה"ח - יתרון
- ניסיון והבנה משפטית של הסכמים – יתרון
- ניסיון עם תוכנת משכנת ו- SAP Business One – יתרון משמעותי
- יחסי אנוש מצוינים
- יכולת עבודה עצמאית ובצוות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00003
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברת ביטוח דרוש/ה מנהל/ת חשבונות. במסגרת התפקיד: * התנהלות עם ממשקים פנים וחוץ ארגוניים * ביצוע רישום פקודות יומן * בקרה ורישום הוצאות החברה * התאמת כרטסות חייבים וזכאים
דרישות:
* תעודת הנהלת חשבונות סוג 2 - חובה * ניסיון בהנהלת חשבונות לפחות שנה - חובה * ידע באקסל - חובה * אנגלית ברמה טובה - חובה * ניסיון בתוכנת פריוריטי- יתרון * ניסיון בתחום הביטוח- יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-4495
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
למחלקת גביה וח"ן בחברת תכנון סביבתי מוביל בישראל הממוקם בנתניה דרוש/ה איש צוות למחלקת גבייה וח"ן
- השתלבות בצוות כלכלי של החברה העוסקת בייעוץ סביבתי לגופים עסקיים ומוסדיים. עבודה כלכלנית החברה בנוגע להכנה ומימוש תוכניות עבודה.
- הכנת הצעות מחיר ותמחור ומו"מ מול לקוחות. הכנת חשבונות למשלוח
- לחברה בין 1500 ל 2000 פרויקטים. לימוד תוכנת ניהול עסקי המאופיינת לעולם התכנון.
- העבודה אינה היברידית!! אפשרות גם למשרה בהיקף 70-80% אך לפחות 4 ימים בשבוע
דרישות:
- סדר וארגון!!! לימוד מהיר של תחומי עניין. יכולת עבודה במקביל ותחת לוחות זמנים.
- יתרון לבעל ניסיון דומה. תהיה תקופת חפיפה מהירה עם הכלכלנית במשרד
- השכר הסופי ייקבע לאחר ראיון
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00001
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברה ותיקה באבן יהודה (אזור נתניה), העוסקת ביבוא, שיווק ומתן שירות לציוד תעשייתי וחלפים, דרוש/ה מנהל/ת חשבונות למשרה מלאה. התפקיד כולל:
ניהול הנהלת חשבונות, גבייה, עבודה מול ספקים ולקוחות, ורכש מקומי ובינלאומי. תפקיד משמעותי עם סביבת עבודה מקצועית ותומכת. נדרשת מעורבות בעבודת צוות ומתן גיבוי בתחומים נוספים כמו יבוא ושירות, כחלק מהתנהלות שוטפת.
דרישות:
• תעודת הנהלת חשבונות – חובה • ניסיון קודם מוכח – חובה • אנגלית ברמה טובה (דיבור, קריאה וכתיבה) • היכרות עם מערכות כמו חשבשבת, פריוריטי, SAP, אלמוג ודומותיהן • שליטה בתוכנות אופיס • יחסי אנוש מצוינים ויכולת עבודה בצוות • למידה מהירה ויכולת להשתלב במשימות מגוונות • זמינות למשרה מלאה • מגורים באזור – עד חצי שעה נסיעה מאבן יהודה (נתניה והסביבה)
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00003
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
סינאל מלל פייוויי הינה אחת מקבוצות המחשוב הארגוני המובילות בישראל. החברה מספקת מגוון רחב של פתרונות תוכנה וחומרה לניהול המשאב האנושי בארגון (הפקת שכר וניהול נוכחות, סליקת כספי פנסיה, חסכון והשקעה) וכן ניהול ואנליטיקה חכמה של מערכי אבטחה פיזיים בארגון. כמו כן מספקת סינאל הדרכות ושירותי ייעוץ מקצועיים וטכנולוגיים המסייעים למעסיקים ולמנהלים להתמודד עם סוגיות ארגוניות קריטיות בצורה יעילה, חסכונית ורווחית. דרוש/ה רפרנט/ית גבייה: ניהול כרטסת, התאמות בנקים, וגבייה מלקוחות עסקיים. משרה מלאה במשרדי החברה בפתח תקווה בימים א-ה, בין השעות 08:00-17:00 (חמישי עד 16:00)
דרישות:
ניסיון בתחום הגבייה - חובה. ידע וניסיון על תוכנות אופיס בדגש על אקסל - חובה. עבודה עם פורטלים של ספקים - יתרון משמעותי. **המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00043
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה מנהל/ת חשבונות דובר/ת רוסית לחברת סטרטאפ בתחום הדיגיטל – עבודה היברידית ובהמשך הרוב מהבית!
לחברת סטרטאפ מובילה בתחום הדיגיטל דרוש/ה מנהל/ת חשבונות דובר/ת 3 שפות (עברית אנגלית, רוסית - חובה!) מנוסה עם יכולת עבודה עצמאית להצטרף לצוות משפחתי. מושלם למי שיש לו/ה ניסיון קודם ממשרד רו"ח ,דובר/ת שפות ורוצה לעשות מקפצה בקריירה ולעבוד בסביבה גלובלית! מה בתפקיד?· הכנת דוחות חודשים - הכנת דוחות נוכחות, דוחות נסיעה, תשלומים לספקים. · עבודה מול חו"ל - התקשרויות מול חברות סליקה ובנקים, עבודה מול רו"ח, דירקטורים ועורכי דין בחו"ל. · הכנת תיק קבלות חודשי להנהלת החשבונות החיצוני. · עזרה למנהלת החשבונות להתנהל מול חו"ל, ביצוע בדיקות שונות, מעקב. · תפקיד שהוא שילוב בין ידע בהנה"ח לבין תפעול המחלקה ובק אופיס.
דרישות:
תעודת הנה"ח סוג 1+2 - חובה! ניסיון 5 שנים ממשרד רו"ח /או חברה בינלאומית קטנה – חובה. שליטה טובה בשפות: עברית, אנגלית ורוסית - חובה, חובה! שליטה בתוכנות הנה"ח כמו פריוריטי - יתרון משמעותי! אקסל ברמה טובה - חובה! תנאים:בתקופת החפיפה: עבודה במשרה מלאה של 3 ימים במשרדי החברה בגבעתיים + יומיים מהבית , בעתיד תיתכן הרחבה לעבודה מהבית! תנאים טובים ונוחים למתאימים!
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00005
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
בקר/ית דיווחי שעות וחשבוניות לארגון מוביל ברעננה מדובר בחברת הייטק המספקת פתרונות טכנולוגיים מתקדמים הצטרפות לצוות הכספים הזדמנות ללמוד ולהתפתח בתחום הכספים והשכר התפקיד כולל: טיפול שוטף בדיווחי נוכחות: הזנה, בקרה, השלמות והצלבת נתונים, מתן מענה לעובדי החברה בכל הקשור לדיווח שעות, תקלות בשכר, שינויי סטטוס, והעלאת טפסים, איתור וטיפול בפערים מול תלושי שכר - הכנה מדויקת לקראת הפקת התלושים, עבודה שוטפת מול מחלקת השכר, סיוע בבקרה על חשבוניות מול לקוחות החברה. טיפול בבעיות שוטפות של העובדים מול השכר כל מה שקשור להזנת שעות, חשבוניות, עבודה מול הלקוחות. תנאים: משרה מלאה א'-ה' 08:00-17:00 יש גמישות בשעות. נא לציין צ"ש קליטה לארגון! תנאים מעולים!
דרישות:
בגרות מלאה. זיקה לכספים או לחשבוניות - אפשרי מהשירות הצבאי!! ניסיון קודם בכספים /חשבוניות וכו'. ניסיון קודם בעבודה עם מערכות דיווח/שכר או כרפרנט/ית בתחום כספים שליטה טובה מאד ב-EXCEL יכולת עבודה עם מספרים, שליטה טובה באקסלים, ניסיון בסביבת office ניסיון עם priority או sap. גישה טובה לעבודה עם אנשים ויחסי אנוש מצוינים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
53060
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לעמותה מובילה הממוקמת בתל אביב (סמוך לרכבת) דרוש/ה אחראי/ת גבייה ותשלומים. התפקיד כולל: הפקת חשבוניות גבייה, מעקב ובקרה אחר סטטוס תשלומים, הפקת דוחות, מעקב גבייה ועוד.
דרישות:
תואר ראשון בכלכלה, ניהול, מנהל עסקים - יתרון תעודת הנהלת חשבונות - יתרון ניסיון בהפקת חשבוניות/גבייה/הנהלת חשבונות שליטה בחשבשבת אקסל ברמה טובה יכולת עבודה עצמאית
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
614518
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברת הנדסה מובילה בתחום התכנון דרוש/ה רפרנט/ית גביה
דרישות:
- ניסיון בגבייה לפחות 3 שנים
- ניסיון עם פריוריטי
- נכונות למשרה מלאה ולשעות נוספות במידת הצורך
יתרון:- ניסיון בהנהלת חשבונות
- ניסיון עם חברות מתחום הבניה והנדלן
- ניסיון עם פורטלים להעלאת חשבוניות לחברות ממשלתיות, עיריות וכו'
- זמינות מיידית
- המשרה מלאה במשרדי החברה בבני ברק
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00013
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|