תיאור תפקיד:
למשרד בוטיק לראיית חשבון בחולון המתמחה בתיקים של רופאים, דרוש/ה מנהל/ת חשבונות
התפקיד כולל, טיפול שוטף בחברות וביחידים: הנהלת חשבונות והכנת תלושי שכר, התאמות בנקים, כרטיסי אשראי, לקוחות וספקים, הכנה למאזן, דיווחים במערכות שע"מ וביטוח לאומי, עבודה עצמאית מול לקוחות. משרה מלאה. נכונות עבודה לטווח ארוך. שכר גבוה ותנאי עבודה טובים למתאימים. חניה נגישה במקום העבודה קרבה לתחבורה ציבורית ! אווירה משפחתית.
דרישות:
תעודת הנהלת חשבונות סוג 2-3 וידע וניסיון בשכר
ניסיון מוכח במשרד רו"ח קטן-בינוני. ידע וניסיון בעבודה בתוכנות חשבשבת ושקלולית, שידור/דיווח בתכנות שע"מ וביטוח לאומי, דיווח מקוון למע"מ. מאפיינים אישיים- מוסר עבודה גבוה, חרוצה, יסודית, עצמאית, מוטיבציה גבוהה, ,הפרדה בין עיקר לטפל, סדר וארגון, יחסי אנוש טובים. שכר גבוה ותנאי עבודה טובים למתאימים. דיסקרטיות מובטחת. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00002
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
מחפשים תפקיד תפעולי עם משמעות? הצטרפו אלינו! צוות הגבייה והטיפול המשפטי באגף הכספים של בזק בינלאומי TECH מגייס אחראי/ת תפעול גבייה ובקרה לתפקיד זמני. אם את/ה אוהב/ת סדר, נתונים, ותהליכים זה בדיוק בשבילך. מה עושים בתפקיד?
הפקת דוחות (כמו גיול חובות, בקרה, הקפאות) בדיקת תקינות ודיוק של נתונים מעקב אחרי שליחת מכתבי חוב שידור פקודות במערכות תיעוד תקלות ומעקב אחרי פתרונן ריכוז נתונים והכנת דוחות להנהלה עבודה שוטפת מול ממשקים פנימיים (מערכות מידע, צוות הגבייה, סמנכ"ל כספים) מה חשוב לדעת?
תפקיד תפעולי משמעותי סביבת עבודה שקטה, מסודרת, עם אחריות ודיוק הזדמנות להיכנס לעולם הפיננסי-תפעולי
דרישות:
- ניסיון תפעולי קודם מארגון בינוני/גדול – חובה
- שליטה מלאה באקסל כולל Pivot Tables, VLOOKUP – חובה
- ניסיון בהפקת דוחות, בקרות וניתוח נתונים – חובה
- ניסיון בעבודה עם מערכות ERP / מערכות גבייה / מערכות פיננסיות - יתרון משמעותי
זמינות למשרה מלאה, לתקופה של כחצי שנה (החלפה לחל"ד)
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
12168
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברת השקעות אלטרנטיביות מובילה דרוש/ה מנהל/ת חשבונות. במסגרת התפקיד: * ניהול חשבונות לקוחות, חשבונות ספקים, גבייה, בנקים ותשלומים. * התאמות בנקים וכרטיסי אשראי. * התחשבנויות בין חברתיות. * הכנת מאזני בוחן רבעוניים ושנתיים לצרכי סקירה וביקורת. * עבודה מול רואי החשבון של החברה לצורכי ביקורת ודוחות כספיים. * טיפול בקליטת חשבוניות, הפקת קבלות והנהלת חשבונות שוטפת. * עבודה עם מערכות הנהלת חשבונות מתקדמות. * סיוע בניהול תזרימי מזומנים ודיווחים רגולטוריים במידת הצורך.
דרישות:
* תעודת הנהלת חשבונות סוג 1+2 – חובה. * תעודת הנהלת חשבונות סוג 3 – יתרון. * ניסיון של לפחות שנתיים בהנהלת חשבונות – חובה * שליטה מלאה בתוכנות הנהלת חשבונות (כגון Priority) - חובה * שליטה טובה ביישומי Office, בדגש על Excel - חובה * אנגלית ברמה טובה (קריאה וכתיבה) – חובה * זמינות וגמישות לשעות נוספות בעת הצורך -חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-4457
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
מיקום המשרה: צומת מסמייה/צומת ראםהיקף המשרה: משרה מלאה במסגרת התפקיד:- גביה מול לקוחות החברה וסוכני המכירות.
- התאמות כרטסות לקוחות ועבודה על דוח גיול החובות.
- פתיחת כרטיסי לקוח, בדיקות לקוחות (שימוש במערכות המידע D&B /BDI), ביצוע התאמות בנקים וכרטסות , מעקב וגביית כספים, קבלת שיקים וכרטיסי אשראי, זיכויים בכרטיסי לקוח, הפקת קבלות, הפקדות ושידורים לבנק.
- בהמשך יתכן וינתנו גם משימות נוספות בתחום הנהלת החשבונות.
- העבודה בימי א'-ה'.
דרישות:
- משרה מלאה
- תעודת הנה"ח סוג 1+2.
- ניסיון במערכת SAP B1.
- ניסיון בגבייה והנה"ח לקוחות- חובה.
- אחריות, חריצות ועם יכולת עבודה בסביבה דינמית ותחת ריבוי משימות.
- שליטה באקסל- יתרון.
- יחסי אנוש מעולים.
- לויאליות ומוטיבציה גבוהות.
- המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
- תחילת עבודה מיידית!
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00036
אזור:
דרום - קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לקבוצת פילת דרוש/ה מנהל/ת חשבונות סוג 1+2 - החלפה לחל"ד ל-9 חודשים עם אופציה טובה למשרה קבועה. עבודה בצוות מגובש ומקצועי, הנה"ח שוטפת, ספקים, חשבוניות, תיאום בנקים ועוד. משרה מלאה בפתח תקווה.
דרישות:
בוגר/ת לימודי הנה"ח סוג 1+2 לפחות 4 שנות ניסיון תקתקנות יסודיות שימת לב לפרטים יכולת עבודה בצוות שימת לב לפרטים יכולת עבודה בצוות
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה זמנית
קוד משרה:
1267
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - רחובות
|
תיאור תפקיד:
רכז/ת נכסים לחברת ניהול ואחזקת מבנים בתל אביב תיאור התפקיד : אחריות על הקשר בין השוכרים ללקוח, חידוש חוזים והחתמת חוזי שכירות פניה לשוכרים לגביית שכר דירה, טיפול ברשויות מענה לשוכרים וקבלת פניות לטיפול באחזקה תנאים: עבודה במשרה מלאה בתל אביב בימים א-ה בשעות 08:00-17:00 (קיימת גמישות קלה) שכר נקבע במעמד הראיון
דרישות:
תעודה בהנהלת חשבונות- חובה ניסיון בפריוריטי- חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
51721
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רחובות
|
תיאור תפקיד:
למשרד רואי חשבון (מדורג בין 50 המשרדים המובילים בישראל) דרוש/ה מנהל/ת חשבונות לניהול תיקי חברות , עצמאיים עד לרמת מאזן.
דרישות:
- שליטה מלאה בתוכנות אופיס,
- ראש גדול,
- יכולת אנליטית,
- סדר וארגון,
- יכולת עבודה בצוות.
יתרונות: - ניסיון במשרד רו"ח,
- אנגלית ברמה טובה,
- ידע בחשבשבת, בפריוריטי,סאפ , מיכפל
- תנאים טובים למתאימים/ות.
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00040
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברה פיננסית הממוקמת בתל אביב דרוש/ה בהקדם רפרנט/ית בק אופיס. התפקיד כולל: עבודה מול בנקים, ספקים ולקוחות בארץ ובחו"ל, העברות כספים, טיפול במסמכי משקיעים, טיפול בתיקי לקוחות ועוד.
דרישות:
תואר ראשון בתחום פיננסי - יתרון ניסיון בתפקיד דומה שליטה באקסל אנגלית ברמה גבוהה ניסיון בשוק ההון - יתרון נכונות לעבודה במשרה מלאה בשעות 11:00-19:00 דייקנות ושירותיות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
698797
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בארץ דרוש/ה אחראי/ת גבייה. התפקיד כולל: ביצוע גבייה מלקוחות ,מתן שירות לצוותי מכירות, ביצוע מעקב ובקרה שוטפים, תיוק והדפסות, קבלה והוצאת חשבוניות. העבודה במשרה מלאה ימים א'-ה' בין השעות 8:00-16.00 ממשרדי החברה בחולון.
דרישות:
- בעל/ת תעודת הנה"ח – חובה - שליטה בתוכנות אופיס - חובה - ניסיון בתחום הגבייה- חובה - ניסיון בעבודה מול לקוחות- חובה - היכרות עם מערכת פריוריטי – יתרון משמעותי!
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
661375
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
דרום - אשדוד
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
ResponsibilitiesWorking with the facility to ensure all billing is accurate prior to submission Responsible for following up on all balances and making sure all payments are received Review aging reports and work to eliminate all outstanding balances Deal with referrals from the facility to ensure that patients are eligible for services from the nursing home Deal with clients and getting all relevant information and verifying with the HMO
Location- Ramat Bet Shemesh Hours are M-Th 3pm-11pm and F/Sun 9am-1pm
דרישות:
Qualifications Basic computer skills. Strong communication skills. Ability to work in a team environment. Native level English
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
911317
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה יזמית מובילה בתחום הנדל"ן, דרוש/ה מנהל/ת חשבונות בעל/ת ותק וניסיון משמעותי, להצטרפות לצוות הפיננסי. אם אתם/ן מחפשים/ות אתגר מקצועי בסביבת עבודה דינמית ומתפתחת, זו ההזדמנות עבורכם/ן! תנאי משרה: א'-ה', 08:00–17:00. כתובת המשרד: יד בנימין שלח/י קורות חיים עוד היום!
דרישות:
- מנהל/ת חשבונות (סוג 2/3 לפחות) – חובה.
- ניסיון 5 שנים לפחות בניהול חשבונות בחברה יזמית/קבלנית – חובה.
- שליטה מלאה ויכולת עבודה מתקדמת עם מערכת SAP – חובה
- ניסיון עבודה במודול משכנת של sap - חובה
- ניסיון בהתנהלות מול דיירים/רוכשים וגבייה – חובה.
- יכולת עבודה עצמאית, אחריות אישית גבוהה ויוזמה.
- יחסי אנוש מצוינים, שירותיות ויכולת עבודה בצוות.
- כתובת המשרד: יד בנימין
- הגעה עצמית למשרדי החברה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00001
אזור:
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה פקיד/ת קבלה למרכז שירות מוביל בראשל"צ התפקיד כולל: קבלת לקוחות, מענה טלפוני לשיחות נכנסות – קבלת שיחות מלקוחות, תיאום טיפולים ותורים – ניהול יומן תורים, קביעת פגישות לטיפולים ותיקונים. ניהול מסמכים וחשבוניות – אחריות על טיפול במסמכים, חשבוניות והסדרי תשלום , קופה וכד. תנאים: משרה מלאה ימים א'-ה', שעות 07:30-16:30, ו לסירוגין 07:00-12:00
דרישות:
ניסיון קודם בשירות לקוחות/ פקידות-יתרון. יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת תודעת שירות גבוהה, אדיבות ויכולת התמודדות עם לקוחות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
52212
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברת שירותים ושיווק מובילה בתחום ה-iGaming, דרוש/ה עוזר/ת חרוצ/ה, מדויק/ת ובעל/ת תשומת לב לפרטים, לתפקיד אדמיניסטרטיבי במחלקת הכספים. משראה מלאה - מהמשרדים בהרצליה. תיאור התפקיד: תפעול תהליכים אדמיניסטרטיביים שוטפים הקשורים למחלקת הכספים. תיוק נתונים ומסמכים פיננסיים בצורה מדויקת ומסודרת. טיפול בחשבוניות, מעקב אחר תשלומים והתנהלות מול לקוחות וגורמים נוספים במחלקת הכספים. עבודה מול גורמים בכירים בתוך החברה.
דרישות:
ניסיון קודם של שנה לפחות בעבודה משרדית / אדמיניסטרטיבית – יתרון שליטה מלאה ביישומי Office – במיוחד Excel, Outlook ו-Word ראייה אנליטית בסיסית ותשומת לב לפרטים הקטנים. אנגלית ברמה טובה - (קריאה והבנת מסמכים). יכולת עבודה עצמאית, סדר וארגון ברמה גבוהה סבלנות, דיוק ויכולת עבודה תחת לחץ ניסיון בעבודה מול משרדי רו"ח / טיפול במסמכים פיננסיים – יתרון משמעותי
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-4341
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
התחל קריירה באלקטרה ותהיה חלק מהעוצמה שלנו – הצטרף/י לצוות שלנו ותהיה חלק משמעותי מהשגת היעדים שלנו! קבוצת אלקטרה מגייסת אחראי/ת חיובי לקוחות במערך התפעול והשרות בחברת פ.ק אלקטרה תיאור התפקיד : הוצאת חיובי לקוח מבוססי קריאות שרות והצעות מחיר עפ"י צורך. מעקב ובקרה עד קבלת הזמנות מלקוחות. עבודה מול פורטלים שונים כמו ניפנדו, מרכבה סטורנקסט וכד'. טיפול בפניות לקוח לקבלת זיכויים/שינוי שם וכד'. טיפול בפתיחת לקוחות חדשים. ותפקידי אדמינסטרציה שונים. אחריות בסגירת חיובים חודשיים ודגש על סגירת רבעון במועד הנדרש. תפקיד יחיד המרכז את תחום החשבוניות במחלקת השרות. ימים ושעות: א'-ה' בשעות 08:00-16:00 בקריית שדה התעופה.
דרישות:
ניסיון בהפקת חשבוניות - חובה! רקע בהנהלת חשבונות – יתרון עבודה עם מערכת פריוריטי – יתרון משמעותי ניסון בתפקיד דומה – חובה אחריות בסגירת חיובים חודשיים ודגש על סגירת רבעון במועד הנדרש.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
17547
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
|
תיאור תפקיד:
לחברה תעשייתית בפ"ת, דרוש /ה מנהל/ת חשבונות לעבודה בצוות במחלקת הכספים של החברה.- טיפול בספקים בארץ/ חו"ל,
- לקוחות,
- הזמנות,
- התאמות.
משרה מלאה
דרישות:
- תעודת הנהלת חשבונות סוג 2 - חובה
- ניסיון של 5 שנים לפחות
- יכולת השתלבות בצוות
- יכולת עבודה תחת לחץ
- ניסיון בפריורטי- יתרון
- שליטה בשפה אנגלית - יתרון משמעותי
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
916857
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|