חיפוש
לחיפוש משרות

איזור אישי

דרושים לפי תחומים

דרושים לפי אזור

דרושים לפי מילות מפתח

דרושים לפי חברות

משרות בלעדיות

דרושים ללא קובץ קו"ח

כניסה לסוכן המשרות

הרשמה לסוכן המשרות

משרות אליהן פנית

משרות מסומנות

משרות חמות

חברות מגייסות

סנטר נכסים teleperformance אלעל Ramot

19 - 1 מתוך 19

דרושים בתחום Back Office

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
 
FreeFit

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

אחראי/ת ספקים לחברת סטארט אפ בצמיחה

יש לך הזדמנות להשתלב בחברת סטארט אפ מדהימה בתחום הכושר והבריאות!
התפקיד כולל-
מתן מענה שירותי -ללא מכירות-ללקוחות עסקיים וספקים.
דוחות ובקרות כלכליות.
עבודה דינאמית מרובת ממשקים-בתוך החברה ומחוצה לה.

משרה מלאה 5 ימי עבודה 9 שעות עבודה ביום
העבודה ממוקמת במתחם הבורסה במרחק הליכה מתחנת הרכבת.

דרישות:

- שליטה מלאה באקסל.
- תודעת שירות גבוהה, יסודיות, דייקנות
- אדיבות, אהבת אנשים ויחסי אנוש מצוינים

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00004
 
 
רמות מ.א ניהול ותחזוקה - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לקבוצת רמות - חברה בינלאומית מובילה לניהול ותפעול נכסים, נדל"ן מניב, וניהול פרויקטים בבינוי ותשתיות דרוש/ה Finance Admin  לאתר באזור קריית שדה התעופה.
תנאים מעולים למתאימים! חנייה מסודרת במקום! ארוחות מפנקות!
הגדרת המשרה:
- ריכוז נושא ה- finance של החברה.
- בדיקת חשבוניות מול קבצי דיווח
- ריכוז נתונים לחשב 
- אחריות על חוזים מול הלקוח
- מעקב אחרי בקשות רכש מהלקוח ובקשות רכש לספקים
- בירורי תשלומי ספקים מול הנה"ח.
- הצלבה ואימות נתונים מדוחות ומקורות שונים.
- עבודה מול ריבוי ממשקים: לקוחות פנים אירגוניים, לקוחות חוץ אירגוניים, ספקים ונותני שירותים .

דרישות:

* יכולת ארגון, סדר, תקתקנות
* אקסל ברמה גבוהה
* אנגלית ברמה טובה מאוד
* ניסיון בעבודת BO במחלקת כספים או רכש- יתרון

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

2146
 
 
אופרייט ליס

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

למחלקת הליסינג של אופריט ליס דרוש/ה פקיד/ה , מתן מענה ותמיכה לאנשי/נשות המכירה של המחלקה 
תפעול עסקאות ליסינג, עבודה בסביבה ממוחשבת , מענה טלפוני ופרונטאלי.
משרה מלאה .

דרישות:

ניסיון בעבודה על מחשב - חובה.
ניסיון מעולם הרכב - יתרון.
יכולת למידה מהירה - חובה.
ניסיון ממוקדי שירות או מכירות - יתרון. 

מיקום המשרה:

מרכז, צפון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

1055
 
 
מרטנס הופמן

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

הזדמנות כניסה לתפקיד בדיקות תוכנה!
אנחנו מחפשים בוגר/ת קורס QA בעל/ת רקע פיננסי, לתפקיד מאתגר בחברה מובילה.

דרישות:

בוגר/ת קורס QA
לפחות שנת ניסיון בארגון פיננסי (בנקים/ חברות אשראי)

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

20314
 
 
לין ביכלר משאבי אנוש - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: לין ביכלר משאבי אנוש

תיאור:

לארגון פיננסי מוביל בבורסה רמת גן דרוש/ה נציג/ת בק אופיס בתחום פנסיה וגמל.
חצי שנה עם אופציה לקבוע! קליטה לחברה מהיום ה- 1
תיאור התפקיד -
טיפול בק אופיס תפעולי במחלקת תפעול פנסיה וגמל
התפקיד הינו תפקיד בק אופיס ללא טלפונים בכלל!!!!!
משרה מלאה, א'-ה' 8:00-17:00 עם נכונות לשעות נוספות.
שכר 5,800 או 6000 (תואר ובלי תואר) + נסיעות + נכונות לשעות נוספות + 400 ש"ח אש"ל (ממוצע שכר 6500-7000!)
קליטה ישירה לחברה תנאים סוציאלים מעולים!

דרישות:

בגרות מלאה\ תואר ראשון
יכולת עמידה בלוח זמנים וכן עבודה תחת לחץ .
נכונות למשרת בק אופיס
זמינות מידית

--------------------------------------------------------------
למשרות נוספות היכנסו >> http://www.lynnbichler.co.il
מוזמנים גם לעשות לנו לייק: http://www.facebook.com/lynnbichler

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה, לפי שעות

קוד משרה:

25086
 
 
מרקסמן אינטרנשיונל פרסונל בע"מ - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

Our client, is an Israeli business in Petach Tikva that provides administrative and operational support to UK companies, predominantly belonging to freelance contractors

Our Client issues weekly and monthly invoices on behalf of these clients, manages their bank accounts, collects their sales receipts, pays their salaries and dividends, and holds their taxes until they fall due, and then pays them
We are currently looking to recruit an invoice checker and processor, whose duties include
    Processing invoices and expenses based on client instructions within Link systems
    Verifying accuracy of invoices and expenses prepared by others
    Providing telephone/e-mail support to clients’ queries
    Liaison with various other departments, e.g.,: banking and debtor control departments

Prior experience preferable (not required). In addition, training in our systems and operations will be
provided
Hours
Full time position; Monday to Thursday 11am to 7pm and Friday from 8am to 2pm

דרישות:

    High level of accuracy
    Ability to focus on details
    Ability to work under pressure
    Ability to work in a team
    IT literate, eg: EXCEL, Outlook, CRM systems is a plus
    English mother tongue level, with preference for UK accent (not required), Hebrew is a plus
    Good communication skills, both via telephone and with email

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

S002
 
 
Extreme Group

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: עדי פריץ

תיאור:

חברת אקסטרים מחפשת Finance Admin ללא ניסיון קודם
למשרה חלקית (20 שעות שבועיות) עם גמישות בימים ובשעות.
התפקיד כולל:
הפקת חשבוניות ללקוחות
משלוח חשבוניות עסקה, קבלות ועבודה אדמיניסטרטיבית שוטפת.

דרישות:

לימודים לתואר ראשון בתחום כלכלה/חשבונאות/מנה"ע- חובה
תודעת שירות גבוהה
ירידה לפרטים, סדר ודיוק
ראש גדול
העבודה מתאימה לסטודנטים/ות ובאזור קרית אריה פ"ת.

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה חלקית, לפי שעות

קוד משרה:

18665
 
 
קבוצת הלמן-אלדובי

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לבית השקעות דרוש\ה רפרנט\ית למחלקת הBack Office לעבודה בתחום תפעול קופות הגמל והפנסיה.
הכשרה והדרכה תינתן במסגרת התפקיד.
עבודה במשרה מלאה
העבודה במרכז עזריאלי חולון

דרישות:

יתרון לבוגרי כלכלה\ מנע"ס
ידע וניסיון בתחום קופ"ג- יתרון
ידע באקסל ואוריינטציה למחשבים- חובה
דייקנות, יסודיות, יכולת עבודה בצוות.

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

jb-18
 
 
חברה דסקרטית

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

Boutique law firm in Rehovot Science Park, looking to hire for a full time senior position to join our Financial Department.
Job includes:
·Smooth flow of the financial side of the office (money both in and out).
· Preparation of debit notes, statements, payments, chase and material for the accountant.
· Working with vendors.
· Running and reporting financial reports.

דרישות:

  · Mother tongue English required with good Hebrew- MANDATORY.
    · Previous experience working in finance department/billing- required.
    · Experience working with Excel, DB, invoicing systems- required.
    · Good organizational and project management skills- advantage
    · Detail oriented.

    Please send all CVs in English

מיקום המשרה:

דרום, מרכז, ירושלים

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00004
 
 
Logz.io

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

Logz.io, a well-funded start-up company, based in Tel-Aviv, is looking for a skilled Bookkeeper to handle day-to-day bookkeeping and accounting function.
In this position you will work closely with our finance team to create and analyze financial reports and ensure legal requirements compliance, process accounts payable and receivable and manages invoices and tax payments.

Responsibilities:
- Managing suppliers and customers (invoices, payments).
- Bank reconciliations.
- Petty cash management and credit cards reconciliations.
- Processing overseas travel reports.
- Assist in the preparation of audit.
- Performing other duties and special projects as assigned.
-The position is located in Tel Aviv

דרישות:

Requirements:
- Type 2 bookkeeper diploma – must.
- 4+ years of bookkeeping experience; Experience in High Tech industry – a big advantage.
- Knowledge and experience working with ERP software – a must (Netsuite – advantage).
- Proficient with Excel and MS office.
- Fixed Assets management experience.
- Organized, thorough and discreet with the ability to work in a dynamic environment.
- Proficiency in English.
- Team player with great interpersonal skills

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00005
 
 
חברות גדולות ומבוססות א'

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

מרכז החברה לכל שאלה ומתן תמיכה לעובדים בה
ניהול חשבונות החברה עד מאזן
חשבות שכר
טיפול בחומר שוטף
התאמות בנקים
הפקת חשבוניות מס
דיווח למוסדות
גבייה
ניהול שוטף של המשרד

דרישות:

ניסיון קודם בניהול חשבונות וחשבות שכר חובה
אנגלית ברמה טובה
שירותית

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00089
 
 
מישן שרותי השמה - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לבית השקעות מוביל ומוכר דרוש/ה איש/ת בק אופיס !!
במסגרת התפקיד:
עבודה בתחום ני"ע זרים,כספים ומט"ח.
אחריות על העברות, הפקדות ובקרות
ניהול חשבונות ני"ע, קליטת עסקאות, יצירת קשרים עם בנרים וברוקרים מחו"ל.
משרה מלאה
שכר גבוה

דרישות:

בוגר/ת תואר ראשון פיננסי-חובה
אנגלית ברמה גבוהה
ניסיון קודם בני"ע
יכולת עבודה בצוות
עבודה תחת לחץ
הזדמנות מעולה להתפתח בחברה מצליחה ...!!

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00132
 
 
מישן שרותי השמה

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לבית השקעות גדול ומכורת בפתח תקווה,
דרוש/ה נציג/ת שיווק טלפוני ותאום פגישות
סטאג’ על חשבון החברה
שיווק תיקי השקעות
שכר 30 ש"ח + בונוסים על יעדים
אופציה ל-4 ימי עבודה בשבוע/ משרת אם

דרישות:

תואר בכלכלה/ מנע"ס או רשיון מטעם הרשות - יתרון!
ניסיון קודם במכירות - חובה!
זמינות ל-4 ימי עבודה בשבוע , שעות גמישות

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה חלקית

קוד משרה:

JB-00138
 
 
לין ביכלר משאבי אנוש - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: לין ביכלר משאבי אנוש

תיאור:

דרוש/ה בנקאי/ת מנוסה בסניף בנק בירושלים!
במסגרת התפקיד : מתן מלוא השירותים הבנקאיים ללקוחות הבנק: מתן אשראי, הנפקת כרטיסי אשראי, פיקדונות, תוכניות חיסכון ופתיחת חשבונות.
ימי עבודה ושעות: 5 ימי עבודה בשבוע
(ראשון-חמישי או שני-שישי).
זמינות לעבודה בפיצולים בימי שני וחמישי !!
-קליטה לבנק מהיום הראשון !!-
**נא לציין ציפיות שכר**

דרישות:

1. תואר ראשון מנהל עסקים/כלכלה/חשבונאות - חובה!
2. ניסיון בתחום הבנקאות- חובה !
3. עבודת צוות, רצינות ואחריות.


------------------------------------------
למשרות נוספות היכנסו >> http://www.lynnbichler.co.il
מוזמנים גם לעשות לנו לייק: http://www.facebook.com/lynnbichler

מיקום המשרה:

ירושלים

סוג משרה:

משרה מלאה, משמרות, לפי שעות

קוד משרה:

23223
 
 
Mars Media Group - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

Mars Media has experienced tremendous growth over the past years. As we continue to grow, it's important that our teams operate more efficiently than ever before.

We're looking for an Executive Assistant to help the operational team leaders operate at scale. You'll partner with and learn from our CEO & Founder, while getting a behind-the-scenes look at the operations of a high-growth online media company.

What You'll Do:

Reporting to our CEO and CFO, you'll manage calendars, attend meetings for operational departments, take notes, circulate to-dos, and action items follow up.
Schedule internal and external meetings; follow up with guests to confirm and support preparation of meeting materials.
Facilitate communication and organization between teams at Mars Media Group.

דרישות:

Who You Are:

You have a bachelor's degree and 1-3 years of work experience in any financial / biz dev role.
You have entrepreneurial passion and startup interest
You are the most organized person you know but flexible on the other hand
Execution oriented, Problem Solver and Tech Savvy
You enjoy taking on new challenges and are eager to do self-study to get ahead
You're intensively driven and proactive
You read email threads thoroughly before responding
You have the capacity to be aware of, control, and express your emotions, and to handle interpersonal relationships empathetically

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

jb-102
 
 
חפציבה משאבי אנוש

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לבנקים, חברות ביטוח, השקעות, ובתי השקעות מובילים, באזורים- חולון, תל אביב, פתח תקווה ,רמת גן
דרושים/ות לתפקיד מענין ומאתגר מועמדים/ות  איכותיים/ות להכשרה לביטוח,
הזדמנות פז להכנס לעולם הביטוח ושוק ההון, להתקבל להשתלב ולהתקדם !!!
המועמדים יעברו הכשרות והדרכות מהמומחים לביטוח יעברו קורסים והשתלמויות בתחום.
למשרת הכשרה לביטוח-עבודת בק אופיס /אדמניסטרטיבית/תפעולית' הכשרה לתפעול קופות גמל,השקעות הכשרה
לתפעול בביטוח פנסיוני,חיים,הכשרה למסלקי/ןת תביעות 'בריאות/אלמנטרי.
.
אופציות קידום בעתיד.
.
ביטוח-עבודה לכל החיים עד הפנסיה!!!!:)

דרישות:

שכר התחלתי-6500-7000 אלף +תנאים סוציאלים מעולים ביותר (משכורת 13+ביטוח מנהלים+קרן
השתלמות+ביטוח שינים+ביטוח בריאות+סופ’’ש ועוד הטבות מעולות לעובדי החברה
כל שנה השכר משתדרג בהרבה.
.
אופציות קידום בעתיד,
.
ביטוח-עבודה לכל החיים עד הפנסיה!!!!:

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00888
 
 
Payoneer

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

Payoneer empowers global commerce by connecting businesses, professionals, countries and currencies with its innovative cross-border payments platform.
With Payoneer’s fast, flexible, secure and low-cost solutions, businesses and professionals in both developed and emerging markets can now pay and get paid globally as easily as they do locally.
Additionally, thousands of leading corporations including Google, Airbnb, Amazon and Getty Images rely on Payoneer’s mass payout services.
Here at Payoneer we celebrate diversity and believe that our people are our greatest resources. We work hard to get things done and never forget to have fun along the way.
What will you do...
    Monitoring all incoming and outgoing payments into our Accountholders
    Detecting suspicious behavior patterns
    Contacting end users and reporting to internal and external providers while maintaining operational SLAs

דרישות:

    Degree in Business Management, Economics or a related field (not a must)
    Mother Tongue level English - writing, reading and speaking
    Ability to cope with changing requirements and different regulations per area\financial flow
    Hands on and team player
    Strong analytical skills
    Flexible hours (working with financial institutions across the globe)
    Experience in the world of online payments

    For CV's please click- 
    https://grnh.se/9e9a00681


מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה, לפי שעות

קוד משרה:

JB-00052
 
 
Payoneer

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

As a global, multi-national company, we would like to ask that you please submit your resume in English.

If you’re the kind of person that loves to get stuff done, collaborate with colleagues all over the world and is interested in joining a fast growth global company that is trusted by the world’s top digital brands and truly cares for its customers, join us at Payoneer!
What’s the job?
Perform Risk analysis and investigations, draw insights and conclusions based on data and user behavior. Communicate clearly the findings. Cooperate with other team members, peers, and external partners. Ideally to have a proven track record in risk, online payments or related eCommerce fields.
We’re looking for...
    Perform Risk investigations and analyses
    Draw conclusions based on multiple data set and user behavior
    Provide data-driven analytical/risk insights
    Take risk related decisions and act upon them
    Communicate directly with external parties regarding Risk events

דרישות:

Have you done this kind of stuff?

    Bachelor’s Degree or relevant experience – an advantage
    Experience in online risk or fraud prevention or e-commerce or online payments – an advantage
    Experience with analysis\investigations to identify trends and patterns
    Proven critical, and problem-solving skills
    Proven ability to communicate effectively (both written and verbal)
    Excellent written and spoken English
Character\other Requirements
:
    Solid analytical skills, fast learner, problem-solving skills
    Flexible attitude and ability to cope with changing requirements
    A team player with strong cross-group collaboration
    Highly motivated, a can-do approach, committed, positive attitude
    Pays attention to small details and yet see the big picture
    Strong command of Excel and other MS Office Suite tools (Outlook, Word, etc.)
    Good communication skills, both written and verbal

    For CV's please click- 
    https://grnh.se/b20b5e7d1

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00098
 
 
הפניקס חברה לביטוח בע''מ - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברת הפניקס דרוש/ה רכז/ת בק אופיס ניירות ערך זרים:

תפעול ושיערוך ניירות ערך ונגזרים לכלל הקבוצה
בקרה על דיבידנדים וריביות, התחשבנות חוזים ובטחונות
בקרות על סבירות התשואה בתיקי חול
מתן מענה ושיתוף פעולה עם צוות חו"ל

דרישות:

תואר ראשון במנהל עסקים וכלכלה - חובה
ניסיון בתפעול בק אופיס של ניירות ערך זרים ונגזרים – חובה
דנאל, מגמה, בלומברג, טריפל A- חובה
BI – יתרון
אנגלית – רמה גבוהה
יכולת עבודה עצמאית ויכולת עבודה בצוות
יכולת עבודה בסביבה לחוצה ומאתגרת ונכונות לשעות נוספות

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

50007816
 
חיפוש עובדים Jobnet דרושים - חיפוש עבודה גיוס עובדים לימודי מקצוע קורות חיים הצהרת נגישות
Facebook Google+ Linkedin