דרושים בתחום Back Office

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 8 משרות עבודה בתחום Back Office

בעמוד זה ניתן למצוא מגוון משרות ואף לבצע סינון של משרות דרושים בתחום "Back Office" לפי היקף משרה, אזור בארץ וסוג משרה. ניתן למצוא משרות כגון : מנהל חשבונות, רכז עסקים, מתפעל ניירות ערך ועוד.

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

רפרנט/ית תפעול, כספים ולקוחות בקבוצת חברות

רפרנט/ית תפעול, כספים ולקוחות בקבוצת חברות

קבוצת יעל

16/04/2024

תיאור תפקיד:
קבוצת יעל מגייסת רפרנט/ית תפעול, כספים ולקוחות בקבוצת חברות למשרה מלאה בכפר סבא!
תיאור התפקיד:
- אחריות על קליטה, בקרה והעברה לחיוב של שעות עובדים בסגירת כל חודש
- קבלה, קליטה ומעקב אחר הזמנות לקוח, חיובי לקוח ושליחת חשבוניות
- גביה מלקוחות
- הוצאת דוחות בקרה שוטפים בנושאים לעיל.
- עבודה מרובת ממשקים מול מחלקת הנהלת חשבונות, מנהלי אגפים וחטיבות, מנהלי מכירות, מנהלי פרויקטים, עובדים בחברה, לקוחות, קבלנים וספקים של הקבוצה.
דרישות:
- ניסיון קודם בתחום הכספים – יתרון
- אקסל – ברמה טובה - יתרון
- הכרת נטסוויט - יתרון
- יכולת עבודה בלחץ, בכפוף ללוחות זמנים
- נכונות לעבודה במשרה מלאה ושעות נוספות
- יכולת בינאישית גבוהה, אסרטיביות, ראיה רחבה, דיוק ותשומת לב לפרטים, ארגון וסדר, שירותיות, יכולת עבודה בצוות
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 21131
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לחברת תוכנה דרוש/ה רפרנט/ית גבייה

לחברת תוכנה דרוש/ה רפרנט/ית גבייה

Synel-Mll Payway

16/04/2024

תיאור תפקיד:
סינאל מלל פייוויי הינה אחת מקבוצות המחשוב הארגוני המובילות בישראל. החברה מספקת מגוון רחב של פתרונות תוכנה וחומרה לניהול המשאב האנושי בארגון (הפקת שכר וניהול נוכחות, סליקת כספי פנסיה, חסכון והשקעה) וכן ניהול ואנליטיקה חכמה של מערכי אבטחה פיזיים בארגון. כמו כן מספקת סינאל הדרכות ושירותי ייעוץ מקצועיים וטכנולוגיים המסייעים למעסיקים ולמנהלים להתמודד עם סוגיות ארגוניות קריטיות בצורה יעילה, חסכונית ורווחית.
דרוש/ה רפרנט/ית גבייה:
ניהול כרטסת, התאמות בנקים, וגבייה מלקוחות עסקיים.
משרה מלאה במשרדי החברה בפתח תקווה בימים א-ה, בין השעות 08:00-17:00 (חמישי עד 16:00)
דרישות:
ניסיון בתחום הגבייה - חובה.
ידע וניסיון על תוכנות אופיס בדגש על אקסל - חובה.
עבודה עם פורטלים של ספקים - יתרון משמעותי.
**המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00010
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

פקיד/ה

פקיד/ה

אופק פתרונות לעבודה בגובה בע"מ

16/04/2024

תיאור תפקיד:
לחברה הממוקמת במפרץ חיפה דרוש/ה פקיד/ת שירות ואדמיניסטרציה.
התפקיד כולל:
מתן שירות ללקוחות החברה, מענה טלפוני, ניהול צי ההשכרות של החברה ועבודה אדמיניסטרטיבית שוטפת.
הוצאת חשבוניות ללקוחות וגביה.
היקף משרה: מלאה לטווח ארוך.
בימים א’-ה’, בין השעות 8:00-17:00.
תנאים טובים למתאימים/ות.
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
דרישות:
  • ניסיון בתפקידי אדמיניסטרציה ותפעול.
  • שליטה ביישומי מחשב ובסביבה אינטרנטית - חובה.
  • יחסי אנוש מעולים.
  • יכולת עבודה תחת לחץ.
  • ידע בהנהלת חשבונות – יתרון.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00012
אזור: צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

רכז/ת עמלות סוכנים

רכז/ת עמלות סוכנים

הפניקס חברה לביטוח בע''מ

16/04/2024

תיאור תפקיד:
- תפעול הסכמים ועמלות מול סוכנים
- ביצוע בקרות על חישובי עמלות
- מתן שירות לגורמים פנים וחוץ ארגוניים בנושא עמלות
** המשרה זמנית, החלפה לחל"ד
דרישות:
- ניסיון קודם בתפקיד תפעול/שירות
- ידע טוב באקסל (לרבות vlookup)
- ניסיון מחברת ביטוח/פיננסי - יתרון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 50056827
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לחברת פינטק בתחום הלוואות חברתיות דרוש/ ה מנהל/ת כספים / מנהל/ת חשבונות

לחברת פינטק בתחום הלוואות חברתיות דרוש/ ה מנהל/ת כספים / מנהל/ת חשבונות

חברה דיסקרטית

16/04/2024

תיאור תפקיד:
מיקום המשרה: באר- שבע.
התפקיד כולל:
- הנהלת חשבונות שוטפת ועבודה אדמיניסטרטיבית.
- התנהלות מול ספקים.
- הנפקת חשבוניות.
- הזמנת ציוד משרדי.
- הכנת מאזנים והתאמות, דיווחים תקופתיים.
- ביצוע בקרות חודשיות, רבעוניות ושנתיות.
- ביצוע התאמות ועבודה מול ממשקים.
- הכנת דו"חות להנהלה.
- מעקב אחר תשלומים.
דרישות:
• ניסיון חובה
• חשב/ת שכר
• תעודת הנה"ח ,1 2 ו- .3
• שליטה בתוכנות אופיס ו- EXCEL
• אסרטיביות, יצירתיות ויכולת פתרון בעיות..
• ראש גדול, מסוגלות לעבוד במצבי עומס ולחץ.
• יחסי אנוש ועבודת צוות.
• זמינות לעבודה בימים א'-ה', 8.5 שעות ביום.
• נדרשת עבודה בשעות נוספות וכן בשעות בלתי שגרתיות לפי הצורך.
• נדרשת זמינות למענה טלפוני מעבר לשעות העבודה.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00003
אזור: דרום - קרית גת, באר שבע, דימונה, קרית מלאכי, ערד וים המלח
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לאמיר במות הרמה דרוש/ה פקיד/ת גבייה

לאמיר במות הרמה דרוש/ה פקיד/ת גבייה

אמיר חברה להנדסה וסחר בע"מ

16/04/2024

תיאור תפקיד:
לאמיר במות הרמה שיושבת בפתח תקווה
דרוש/ה פקיד/ת גבייה
משרה מלאה
עבודה מול לקוחות החברה
דרישות:
ניסיון בהנהלת חשבונות
ניסיון בגבייה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00151
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

נציג/ת פיננסי/ת לחברה ציבורית מובילה

נציג/ת פיננסי/ת לחברה ציבורית מובילה

Gal H.R - השמה בתחומי המדיקל, הפיננסים ושוק ההון

10/04/2024

תיאור תפקיד:
לחברה ציבורית מובילה דרוש/ה נציג/ת פיננסי/ת לסניף חדש שנפתח.
במסגרת התפקיד: קבלת קהל, מתן שירות פרונטלי ללקוחות החברה, בחינה ואישור עסקאות אשראי בכפיפות למנכ"ל החברה ועוד.
*המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד*
דרישות:
-בוגר/ת תואר ראשון.
-שליטה מלאה ביישומי OFFICE.
-ניסיון בתחום הפיננסים / בנקאות.
-אמינות, חריצות ועמידה במצבי לחץ.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 16191
אזור: ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת מדור הכנסות (בחשבות מינהל חינוך וערכים)

מנהל/ת מדור הכנסות (בחשבות מינהל חינוך וערכים)

עיריית הרצליה

02/04/2024

תיאור תפקיד:
מכרז פנים/חוץ מס' 24/2024
בהתאם לסעיף 3 לתקנות העיריות (מכרזים לקבלת עובדים), תש"ם – 1979,
מכריזה בזאת עיריית הרצליה על משרה פנויה כדלקמן:

דרוש/ה: מנהל/ת מדור הכנסות (בחשבות מינהל חינוך וערכים)

מינהל חינוך וערכים – חשבות המינהל

כפיפות: סגנית סמנכ"ל החינוך למנהל וכספים

היקף משרה: 100%

מתח דרגות: 38-40 בדרוג המח"ר או בדרוג מקביל

תיאור התפקיד:
ניהול, ריכוז ואחריות על תחום ההכנסות מגורמים משלמים למינהל חינוך וערכים.
· ניהול קולות קוראים במטרה למקסם הכנסות העירייה ממשרדים ממשלתיים לרבות מעקב אחרי הפרסומים, שליחה לגורמים רלוונטיים, ריכוז החומר, הגשה למשרדים ממשלתיים, טיפול ומעקב עד לקבלת הכספים
· ביצוע דיווחים למשרדים ממשלתיים
· בקרה ורישום הכנסות ממשרדיים ממשלתיים
· טיפול בהכנסות המגיעות מגורמים שונים כולל דיווח, בקרה ורישום
· הסעות חינוך רגיל (פר קפיטה) - דיווח ותשלום לתלמידים הזכאים לפי משרד החינוך
· גביית כספים מגורמים משלמים כגון בתי הספר ותלמידים, כולל ניהול קופה
· אישור תשלום שכר לימוד למורים בהתאם להכנסות
· טיפול בכספים המתקבלים ממשרד החינוך עבור בתי הספר כולל ביצוע תשלומים
· הפקה וניתוח דוחות ע"פ הצורך
· סיוע במשימות/ פרויקטים בכל תחומי אחריות המחלקה, בהתאם לצורך והנחיית הממונה
דרישות:
תנאי סף:
· תואר אקדמי מושלם אשר נרכש במוסד המוכר ע"י המל"ג, או שקיבל הכרה מהגף להערכת תארים
אקדמאיים מחו"ל
או
השכלה תורנית*
או
הנדסאי/טכנאי רשום (רשום בפנקס ההנדסאים/טכנאים) בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים
והטכנאים המוסמכים, התשע"ג – 2012

· ניסיון מקצועי בתחום הכספים

כישורים ודרישות נוספות:
· ידע וניסיון מוכח בהכנה ובקרת תקציב–יתרון
· תעודת הנהלת חשבונות - יתרון
· ניסיון בעבודה מול משרדיים ממשלתיים – יתרון
· ידיעה מושלמת של תוכנות אופיס בדגש על Excel
· תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש טובים, יכולת עבודה בצוות
· יכולת תכנון, ארגון, בקרה ומעקב
· יכולת עמידה בלוח זמנים צפוף ובעומסים

יש להעביר קורות חיים בצירוף אסמכתאות להוכחת עמידה בתנאי הסף (תעודות השכלה,
אישורי העסקה¹ ומסמכים נוספים ככל ונדרש) לאגף משאבי אנוש, רח' בן גוריון 22 הרצליה,
במייל² [email protected] עד ליום 15/04/2024.

¹על אישור העסקה לכלול תאריכי העסקה מלאים, היקף משרה, פירוט תוכן התפקיד וניסיון ניהולי ככל שנדרש
²בהגשת מועמדות/מסמכים באמצעות המייל - במידה ולא התקבל אישור אוטומטי על קבלת הפניה,
יש לדאוג ולהגיש מועמדות/מסמכים בדרכים חלופיות ( בפקס/ הגשה ידנית/ באמצעות חשבון email אחר).
- הצעות שאינן עונות על דרישות המכרז או הצעות שלהן לא יצורפו תעודות ומסמכים נדרשים לא תיענינה.
- תינתן עדיפות למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם אשר אינה מיוצגת כנדרש בקרב עובדי הרשות המקומית, אם המועמד הינו בעל כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים.
- תינתן עדיפות למועמד עם צרכים מיוחדים, וזאת בהתאם לכשירותו לביצוע העבודה הנדרשת.
- מועמד עם מוגבלות זכאי לקבל התאמות הנדרשות לו מחמת מוגבלותו בהליכי הקבלה לעבודה.
- מועמד שהנו קרוב משפחה של עובד עירייה אחר או נבחר ציבור נדרש להצהיר על כך וקליטתו
לעבודה מותנית באישור ועדה עירונית או ועדת השירות במשרד הפנים.
- על המועמד לפרט בדבר נושאים העלולים להעמידו בניגוד עניינים
- בכל מקום בו נכתב בלשון זכר, הכוונה גם ללשון נקבה ולהיפך.

- *רשאי להגיש מועמדות למכרז שבנדון מי שנתקיימה בו אחת מהחלופות הבאות (לעניין השכלה תורנית) ובתנאי שעומד ביתר תנאי הסף שבמכרז:
א. תעודת סמיכות לרבנות ( "יורה יורה" ) לפי אישור הרבנות הראשית לישראל
ב. אישור לימודים בתכנית מלאה בישיבה גבוהה או בכולל, שש שנים לפחות אחרי גיל 18 ומעבר שלוש בחינות לפחות מתוך מכלול הבחינות שמקיימת
הרבנות הראשית לישראל (שתיים משלוש הבחינות יהיו בדיני שבת ודיני איסור והיתר)
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 24/2024
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!