חיפוש
לחיפוש משרות

איזור אישי

דרושים לפי תחומים

דרושים לפי אזור

דרושים לפי מילות מפתח

דרושים לפי חברות

משרות בלעדיות

דרושים ללא קובץ קו"ח

כניסה לסוכן המשרות

הרשמה לסוכן המשרות

משרות אליהן פנית

משרות מסומנות

משרות חמות

חברות מגייסות

סנטר נכסים כצט אלעל AC נכסים

16 - 1 מתוך 16

דרושים בתחום Back Office

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
 
חברה דסקרטית

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

לחברה בינלאומית באיירפורט סיטי, בסביבת עבודה נעימה וידידותית.
דרוש/ה מנה"ח לתחום הספקים והיבוא עם אפשרות לקידום ופיתוח מקצועי.
קליטת חן ספקים, הכנת תשלומים, עבודה שוטפת מול ספקים, הכנה וקליטת תיקי יבוא ועוד.
משרה מלאה

דרישות:

ניסיון של שנתיים לפחות בתפקיד דומה.
אחריות, ארגון, סדר ויכולת ניהול סידרי עדיפויות.
שליטה וניסיון עם מערכת ERP ואופיס.

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00002
 
 
כמיפל בע"מ

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

דרוש/ה נציג/ת גבייה לניהול תיקי לקוחות
לחברה ותיקה המפיצה מוצרי צריכה ותרופות דרוש/ה נציג/ת גבייה לגבייה טלפונית.
מהות העבודה: זיכויים, שיחות ללקוחות, עבודה מול רשתות, גביית חובות.
משרה מלאה, 8-17, ימים א-ה.
אין צורך בניסיון.
שכר ממוצע של 6,000 ש"ח
כחודשיים חפיפה בתשלום.
עובד/ת חברה מהיום הראשון! ארוחות מסובסדות! ימי כייף! כרטיס הנחה לרשת סופר פארם!
בוא/י והצטרף/י למשפחה!

דרישות:

ידע בתוכנות מחשב כולל אקסל.
יכולת עבודה עצמאית וכן עבודה בצוות.
דייקנות, סדר וארגון.
הגדלת ראש.
תעודת הנהלת חשבונות 1+2 או במהלך לימודי התעודה.
**לא נדרש ניסיון

מיקום המשרה:

שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-12
 
 
בנק דיסקונט בע"מ

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לבנק דיסקונט דרושים/ות בנקאיים/ות סחר חוץ, עבודה מאתגרת ודריסת רגל ראשונה בתחום הפיננסי!
*מתן שירות וייעוץ ללקוחות יבואנים ויצואנים ולגורמים העסקיים בבנק, לרבות עסקאות מורכבות
* ניהול וסנכרון בין הממשקים השונים הרלוונטיים לפעילות הלקוח
*התאמה וניסוח של עסקאות מותאמות צרכי לקוח בהתבסס על חוקי הסחר הבינלאומי
*ביצוע עסקאות במערכת הייעודית בסחר חוץ
*שירות אישי יוזם

דרישות:

*תודעת שירות גבוהה
*יכולת עבודה בסביבה טכנולוגית
*שפה- אנגלית ברמה טובה
*תואר ראשון- חובה
*יתרון לידע קודם בסחר חוץ

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00191
 
 
בנק דיסקונט בע"מ

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לבנק דיסקונט דרושים עובדים/ות למרכז מזומנים!
* עבודה מול מכונות ספירה ועיבוד מזומנים
* טיפול בהפקדות מזומנים של לקוחות
* הכנת משלוחים לחברות בלדרות
* עבודה מול סניפים ויחידות מטה אחרות

דרישות:

* ידע בסיסי בתוכנת אופיס
* נכונות לעבודה פיזית ברמה נמוכה עד בינונית
* 12 שנות לימוד

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00196
 
 
חברות גדולות ומבוססות א'

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

מרכז החברה לכל שאלה ומתן תמיכה לעובדים בה
ניהול חשבונות החברה עד מאזן
חשבות שכר
טיפול בחומר שוטף
התאמות בנקים
הפקת חשבוניות מס
דיווח למוסדות
גבייה
ניהול שוטף של המשרד

דרישות:

ניסיון קודם בניהול חשבונות וחשבות שכר חובה
אנגלית ברמה טובה
שירותית

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00089
 
 
לין ביכלר משאבי אנוש - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: לין ביכלר משאבי אנוש

תיאור:

לארגון פיננסי מוביל בבורסה רמת גן דרוש/ה נציג/ת בק אופיס בתחום פנסיה וגמל.
חצי שנה עם אופציה לקבוע! קליטה לחברה מהיום ה- 1
תיאור התפקיד -
טיפול בק אופיס תפעולי במחלקת תפעול פנסיה וגמל
התפקיד הינו תפקיד בק אופיס ללא טלפונים בכלל!!!!!
משרה מלאה, א'-ה' 8:00-17:00 עם נכונות לשעות נוספות.
שכר 5,800 או 6000 (תואר ובלי תואר) + נסיעות + נכונות לשעות נוספות + 400 ש"ח אש"ל (ממוצע שכר 6500-7000!)
קליטה ישירה לחברה תנאים סוציאלים מעולים!

דרישות:

בגרות מלאה\ תואר ראשון
יכולת עמידה בלוח זמנים וכן עבודה תחת לחץ .
נכונות למשרת בק אופיס
זמינות מידית

--------------------------------------------------------------
למשרות נוספות היכנסו >> http://www.lynnbichler.co.il
מוזמנים גם לעשות לנו לייק: http://www.facebook.com/lynnbichler

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה, לפי שעות

קוד משרה:

25086
 
 
לין ביכלר משאבי אנוש - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: לין ביכלר משאבי אנוש

תיאור:

לחברת ביטוח (בקרבת רכבת) דרוש/ה מיישב/ת תביעות סיעוד
תיאור הפעילויות והמטלות המרכזיות בתפקיד:
ניהול תביעות מתחילתן לרבות, בדיקת מקרה ביטוח באם המבוטח עונה לתנאי הפוליסה
איסוף מידע על המבוטח בעזרת ספקי השירות כגון חברות לאיסוף מידע ממוסדות וקופ"ח, רופאים מומחים בתחומם וחברות המבצעות בדיקות למצבו של המבוטח
התנהלות מול מח' חיתום, גבייה, מוקד שירות; קבלת קהל טלפונית ופרונטאלית
משרה מלאה א'-ה 8:00-16:30 נכונות לשעות נוספות
קליטה ישירה לארגון, תנאים מעולים!!
שכר 7,000-7,500 בהתאם לניסיון

דרישות:

ניסיון ביישוב וסילוק תביעות ביטוח בתחומי הסיעוד, חיים או בריאות - יתרון
ניסיון מתחום הביטוח- יתרון משמעותי
תואר אקדמאי - יתרון
ניסיון עבודה עם מחשבים לרבות תכנות office - חובה



--------------------------------------------------------------
למשרות נוספות היכנסו >> http://www.lynnbichler.co.il
מוזמנים גם לעשות לנו לייק: http://www.facebook.com/lynnbichler

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה, לפי שעות

קוד משרה:

26082
 
 
לין ביכלר משאבי אנוש - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: לין ביכלר משאבי אנוש

תיאור:

לארגון פיננסי בפ"ת דרוש/ה רכז/ת גביה ותפעול חוזים בתחום הנדל"ן
תפקיד כולל גביה שוטפת של דמי שכירות משוכרי הנדל"ן , תפעול חוזים במערכת, הפקת דרישות תשלום וכו'.
משרה מלאה א'-ה'
שכר: 7500

דרישות:

ניסיון קודם בתחום - חובה.
ידע בגביה - חובה
זיקה לתחום נדל"ן - יתרון.
יחסי אנוש טובים .
יכולת עבודה בצוות .
.


-----------------------------------------------------
למשרות נוספות היכנסו >> http://www.lynnbichler.co.il
מוזמנים גם לעשות לנו לייק: http://www.facebook.com/lynnbichler

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה, לפי שעות

קוד משרה:

26108
 
 
חפציבה משאבי אנוש

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לבנקים, חברות ביטוח, השקעות, ובתי השקעות מובילים, באזורים- חולון, תל אביב, פתח תקווה ,רמת גן
דרושים/ות לתפקיד מענין ומאתגר מועמדים/ות  איכותיים/ות להכשרה לביטוח,
הזדמנות פז להכנס לעולם הביטוח ושוק ההון, להתקבל להשתלב ולהתקדם !!!
המועמדים יעברו הכשרות והדרכות מהמומחים לביטוח יעברו קורסים והשתלמויות בתחום.
למשרת הכשרה לביטוח-עבודת בק אופיס /אדמניסטרטיבית/תפעולית' הכשרה לתפעול קופות גמל,השקעות הכשרה
לתפעול בביטוח פנסיוני,חיים,הכשרה למסלקי/ןת תביעות 'בריאות/אלמנטרי.
.
אופציות קידום בעתיד.
.
ביטוח-עבודה לכל החיים עד הפנסיה!!!!:)

דרישות:

שכר התחלתי-6500-7000 אלף +תנאים סוציאלים מעולים ביותר (משכורת 13+ביטוח מנהלים+קרן
השתלמות+ביטוח שינים+ביטוח בריאות+סופ’’ש ועוד הטבות מעולות לעובדי החברה
כל שנה השכר משתדרג בהרבה.
.
אופציות קידום בעתיד,
.
ביטוח-עבודה לכל החיים עד הפנסיה!!!!:

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00888
 
 
קבוצת יעל - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

קבוצת יעל מגייסת אדמיניסטרטור/ית למחלקת הנהלת חשבונות.
העבודה הינה זמנית (החלפה לחופשת לידה) בכפר סבא.
התפקיד כולל גביה, עבודה מול לקוחות, הפקה ושליחת חשבוניות, עבודה על דוחות אקסל ועוד..

דרישות:

ניסיון בעבודה מול לקוחות
ניסיון בגביה- יתרון משמעותי
כושר ביטוי, אסרטיביות, ידע באקסל

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה, משרה זמנית

קוד משרה:

JB-12120
 
 
טלדור מערכות מחשבים (1986) בע''מ

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: שרוני

תיאור:

הפקת דוחות, הפקת חשבוניות ועדכון דוחות
עבודה מול ממשקים מרובים – פנים וחוץ ארגוני.
טיפול בנושאי אדמניסטרציה ובק אופיס

דרישות:

ניסיון בתפעול / בק אופיס!- חובה
שליטה מעולה ב OFFICE וב EXCEL
אנגלית ברמה טובה
תואר ראשון - חובה!

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

11103 HH
 
 
Payoneer

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

If you’re the kind of person that loves to get stuff done, collaborate with colleagues all over the world and is interested in joining a fast growth global company that is trusted by the world’s top digital brands and truly cares for its customers, join us at Payoneer!

We’re looking for - 
    We are looking for people with analytical capabilities , attention to the details and high-level focus and the ability to make adjustments to multiple banks and complexity while controlling the correctness of the data.
    Validate that bank and company records are aligned, using Excel Vlookup & Pivot

Is this you?

דרישות:

Have you done this kind of stuff?
    Exceptional analytical capabilities
    High level of English
    Ability to understand and reconcile complex data sets
    Excel skills, including complex formulas such as VLookup and Pivot
    Able to multi-task and work with many systems
    Bookkeeping experience - advantage
    The Ability to work overtime
Nice to have...
    Reconciliation Experience

    for CV's please click here- 
    https://grnh.se/3a82b2651

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00081
 
 
Mars Media Group - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

Mars Media has experienced tremendous growth over the past years. As we continue to grow, it's important that our teams operate more efficiently than ever before.

We're looking for an Executive Assistant to help the operational team leaders operate at scale. You'll partner with and learn from our CEO & Founder, while getting a behind-the-scenes look at the operations of a high-growth online media company.

What You'll Do:

Reporting to our CEO and CFO, you'll manage calendars, attend meetings for operational departments, take notes, circulate to-dos, and action items follow up.
Schedule internal and external meetings; follow up with guests to confirm and support preparation of meeting materials.
Facilitate communication and organization between teams at Mars Media Group.

דרישות:

Who You Are:

You have a bachelor's degree and 1-3 years of work experience in any financial / biz dev role.
You have entrepreneurial passion and startup interest
You are the most organized person you know but flexible on the other hand
Execution oriented, Problem Solver and Tech Savvy
You enjoy taking on new challenges and are eager to do self-study to get ahead
You're intensively driven and proactive
You read email threads thoroughly before responding
You have the capacity to be aware of, control, and express your emotions, and to handle interpersonal relationships empathetically

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

jb-102
 
 
Payoneer

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

What’s the job?
    Leading an operations Global Bank Transfer team (6 team members) who operates our banking infrastructure around the world, process outgoing transactions, handle exceptions and monitor this operations.
    Managing the team including achieving the operations objectives, meeting the SLAs and improving operational effectiveness.
    Working closely with operations Global Bank Transfers teams in global hubs – as a professional focal point.
    Managing workload between the team members and global hubs, and monitoring day to day work.
    managing relationships and procedures with providers and banks around the world
    Handling exceptions, building workflows with new banks and providers.
    Managing the communication between the GBT department and different departments within the company in Israel and globaly
    Supporting other departments within Payoneer answering questions regarding bank transfers

דרישות:

Have you done this kind of stuff?
    2+ years’ experience in customer facing / operations roles
    2+ years of managerial experience
    Degree graduated
    High level of written and verbal communication skills
    Organize, expiration with working under pressure
    Independent
    Excellent English and Hebrew
Not a must but a great advantage
    Experience in the world of online payments


    For CV's please click- 
    https://grnh.se/857fa5261

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00114
 
 
Payoneer

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

f you’re the kind of person that loves to get stuff done, collaborate with colleagues all over the world and is interested in joining a fast growth global company that is trusted by the world’s top digital brands and truly cares for its customers, join us at Payoneer!

What’s the job?
The Global Bank Transfer Project Manager will be responsible for seeing through the Daily communication with banks – via email and phone
Processing outgoing transactions to banks and providers
Monitoring outgoing transactions – statuses, rates, fees
Monitoring account balances of banks and providers
Checking for refunded transactions with our banking providers
Supporting other departments within Payoneer (questions regarding bank transfers)
Reconciling transactions in the database
Is this you?

דרישות:

Have you done this kind of stuff?
Microsoft Office – basic proficiency in Excel and Outlook
Excellent written and verbal communication skills in English
Mother tongue level English- advantage
Hebrew language proficiency - advantage
University graduate – MUST
Experience in Banks/FX industry –advantage
Good communication and service skills
Team Player

For CV's , please click-
https://grnh.se/604ff4e91

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00102
 
 
Payoneer

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

As a global, multi-national company, we would like to ask that you please submit your resume in English.

If you’re the kind of person that loves to get stuff done, collaborate with colleagues all over the world and is interested in joining a fast growth global company that is trusted by the world’s top digital brands and truly cares for its customers, join us at Payoneer!
What’s the job?
Perform Risk analysis and investigations, draw insights and conclusions based on data and user behavior. Communicate clearly the findings. Cooperate with other team members, peers, and external partners. Ideally to have a proven track record in risk, online payments or related eCommerce fields.
We’re looking for...
    Perform Risk investigations and analyses
    Draw conclusions based on multiple data set and user behavior
    Provide data-driven analytical/risk insights
    Take risk related decisions and act upon them
    Communicate directly with external parties regarding Risk events

דרישות:

Have you done this kind of stuff?

    Bachelor’s Degree or relevant experience – an advantage
    Experience in online risk or fraud prevention or e-commerce or online payments – an advantage
    Experience with analysis\investigations to identify trends and patterns
    Proven critical, and problem-solving skills
    Proven ability to communicate effectively (both written and verbal)
    Excellent written and spoken English
Character\other Requirements
:
    Solid analytical skills, fast learner, problem-solving skills
    Flexible attitude and ability to cope with changing requirements
    A team player with strong cross-group collaboration
    Highly motivated, a can-do approach, committed, positive attitude
    Pays attention to small details and yet see the big picture
    Strong command of Excel and other MS Office Suite tools (Outlook, Word, etc.)
    Good communication skills, both written and verbal

    For CV's please click- 
    https://grnh.se/b20b5e7d1

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00098
 
חיפוש עובדים Jobnet דרושים - חיפוש עבודה גיוס עובדים לימודי מקצוע קורות חיים הצהרת נגישות
Facebook Google+ Linkedin