חיפוש
לחיפוש משרות

איזור אישי

דרושים לפי תחומים

דרושים לפי אזור

דרושים לפי מילות מפתח

דרושים לפי חברות

משרות בלעדיות

דרושים ללא קובץ קו"ח

כניסה לסוכן המשרות

הרשמה לסוכן המשרות

משרות אליהן פנית

משרות מסומנות

משרות חמות

חברות מגייסות

אלעל סנטר נכסים tleperformance Ramot

21 - 1 מתוך 21

דרושים בתחום Back Office

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
 
טריפל סי

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברת הייטק בפתח תקווה דרוש/ה פקיד/ת גביה

דרישות:

מנהל/ת חשבונות סוג 2 חובה, ניסיון בעבודת גביה 3 שנים לפחות,
יחסי אנוש טובים, יכולת ארגונית, יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת.
משרה מלאה, ימים א-ה, 9:00-18:00

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00027
 
 
לחברה מובילה

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

לחברה מובילה בתחומה שבין לקוחותיה נמנים קבוצת אריסון, גוגל ישראל ועוד ..
דרוש /ה פקיד /ה /עוזר /ת חשבת שכר דובר/ת רוסית
עיקר התפקיד דיווח וטיפול בדוחות נוכחות עובדים.

דרישות:

- ידיעת השפה הרוסית - חובה
- ידע בתוכנית פריוריטי - יתרון.
- ידע בתוכנת אקסל - יתרון.
- המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00044
 
 
ג'ובליסט

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברה בתחום האשראי ברמת גן , דרוש/ה פקידת בק אופיס.
 הקלדת נתונים למערכת , עזרה למחלקה בתחום המשרדי. 
 ניוד כספים, שילוב של עבודת ניירת.

דרישות:

נכונות  למשרה מלאה 8-17 , 5 ימים בשבוע. 
ראש גדול, בעל/ת ניסיון בתחום הבק אופיס.
יוזמה, ראש גדול ויכולת חשיבה קדימה
יכולת עבודה בצוות. אדיבות וכושר ביטוי הולם בכתב ובעל פה

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-01103
 
 
לין ביכלר משאבי אנוש - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: לין ביכלר משאבי אנוש

תיאור:

לחברת ביטוח בר"ג דרוש/ה פקיד/ת צוות איתור עמיתים ומוטבים
מהות התפקיד טיפול בהיבטי חוזר האוצר בנושא איתור עמיתים ומוטבים, מימוש זכויות והלוואות
טיפול בפניות המתקבלות בתורי עבודה ממבוטחים ומוטבים
מענה למכתבים המתקבלים מגורמים שונים
איתור עמיתים והוצאתם מניתוק קשר
הקמת הלוואות וביצוע חיתום
משרה מלאה א'-ה' 8:00-16:30 נכונות לשעות נוספות
שכר 7,500 קליטה ישירה לארגון, תנאים מעולים!

דרישות:

ניסיון בתפקיד תפעולי- חובה
ניסיון בקופות גמל- יתרון
תואר אקדמאי- יתרון
ידע בתחום הפנסיה והגמל והיכרות עם מערכות נוגה ומניפה - יתרון משמעותי
גישה ושליטה ביישומי מחשב בעיקר אקסל, קליטה מהירה לנושא הכרות מוקדמת.

--------------------------------------------------------------
למשרות נוספות היכנסו >> http://www.lynnbichler.co.il
מוזמנים גם לעשות לנו לייק: http://www.facebook.com/lynnbichler

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה, לפי שעות

קוד משרה:

25572
 
 
Payoneer

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

If you’re the kind of person that loves to get stuff done, collaborate with colleagues all over the world and is interested in joining a fast growth global company that is trusted by the world’s top digital brands and truly cares for its customers, join us at Payoneer!
We’re looking for
someone who will...
    Assist with monitoring and managing company’s daily cash position and ensure adequate liquidity;
    Assist with day-to-day Treasury related tasks (both internal and external) and investigation and resolution of queries;
    Assist with the Treasury Management System management including data capture and verification;
    Work with banks to resolve queries as needed; perform regular review of all bank accounts to ensure they are accurate and audit ready;
    Assist with development of Treasury policies, procedures, operational controls and standards;
    Assist with the allocation of incoming deposits to internal systems and client accounts;
    Assist the department in fulfilling all regulatory requirements and related reporting;
    Ensure compliance with internal controls, policies and procedures.

דרישות:

Have you done this kind of stuff?

    BA Degree (finance related discipline is a plus… Economics, Finance or Accounting)
    At least 1-3 years of relevant treasury/financial experience
    Working knowledge of cash management products and concepts
    English Speaker (native or at a high level)
    High level of excel
    Analytical thinking, customer centric (internal and external) detail oriented, IT oriented
For CV's please click- 
https://grnh.se/27d7179e1

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00112
 
 
חברות גדולות ומבוססות א'

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

מרכז החברה לכל שאלה ומתן תמיכה לעובדים בה
ניהול חשבונות החברה עד מאזן
חשבות שכר
טיפול בחומר שוטף
התאמות בנקים
הפקת חשבוניות מס
דיווח למוסדות
גבייה
ניהול שוטף של המשרד

דרישות:

ניסיון קודם בניהול חשבונות וחשבות שכר חובה
אנגלית ברמה טובה
שירותית

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00089
 
 
ג'ובליסט

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברה בהרצליה. דרוש/ה מתאמת בק אופיס.
עבודה ישירה מול סמנכ"ל מכירות.
הפקה ונתוח דוחות מכירה באקסל ובפריוריטי
טיפול בגיול חובות
הכנת הצעות מחיר
הכנת מצגות בפאור פוינט
כתיבת מללים שיווקים

דרישות:

אנגלית ברמה גבוהה, 
פריוריטי-אקסל-וורד-פאור פוינט
משרה מלאה מ 8 עד 17
יחסי אנוש טובים
יכולת הנעת אנשים
חריצות ונכונות לעבודה מאומצת

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-01086
 
 
פליינג קרגו DHL

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: ליאת א

תיאור:

חברת פליינג קרגו DHL חברת שילוח מובילה מחפשת אותך לתפקיד מתאם /ת סוכנים במחלקת הכספים.
התפקיד כולל התאמות חשבונאיות והתנהלות שוטפת במיילים מול סוכני חו"ל ותיאום מול גורמים נוספים.
.

דרישות:

יחסי אנוש טובים
יכולת עבודה בצוות ויכולת עבודה עצמאית
הגעה עצמאית לנתב"ג
עבודה במשרה מלאה 8:00-17:06 עם נכונות לשעות נוספות (רק מספר פעמים בחודש)
אנגלית ברמה טובה (יכולת הבנת טקסט ויכולת התכתבות) - חובה
שימוש וידע באקסל –חובה (ניסיון עם וילוקאפ ופיבוטים-יתרון)
גישה למספרים (נסין קודם בהנה"ח –יתרון)
ניסיון קודם בתחום השילוח/פיננסים-יתרון

*המשרה פונה לגברים ונשים כאחד*
*תינתן העדפה לבעלי מוגבלויות.
**המשרה מתאימה גם למועמדים/ות עם ניסיון באדמיניסטרציה/הנהח"ש/גבייה.
**המשרה פונה לגברים ונשים כאחד.

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

1671
 
 
Head Hunting Zeev Greenberg

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: מנהל קריירה - זאב גרינברג

תיאור:

מנהל/ת חשבונות ספקים

לחברה צומחת בתעשייה דרוש/ה מנהל חשבונות סוג 02 ומעלה למשרה מלאה .

עבודת הנהלת חשבונות ( באופן עצמאי) בצוות הנהלת חשבונות למול ספקים מהעולם .

עבודה על מערכת-תוכנת פריוריטי.עבודה מול ספקים. עמילי מכס ורשויות .יבוא ושחרור מוצרים. ביצוע סגירת חודש
 .
חלק מהעבודה נעשה בשפה האנגלית . ויש ממשקים רבים עם ספקי שירות מהעולם.

דרישות:


דרישות:
דרוש/ה מנהל חשבונות מוסמך סוג 02 ומעלה

ניסיון בעבודת הנהלת חשבונות בצוות הנהלת חשבונות למול ספקים מהעולם -כולל המרה של מטבעות.

חייב -ניסיון עבודה רציני עם -תוכנת פריוריטי. Priority

חייב ניסיון עבודה עבודה מול ספקים
 .
ניסיון קודם בעבודה עם עמילי מכס ורשויות .יבוא ושחרור מוצרים. ביצוע סגירת חודש
.
שליטה טובה בכתיבה בשפה האנגלית
 .
פרופיל אישי - שירותי. יכולת עבודה בצוות. "איש של אנשים " . יכולת לעבוד עצמאית ולפתור בעיות לבד. יעיל ובעל מוסר עבודה .

הערה- זו משרה מלאה. לעיתים רחוקות נדרשות שעות נוספות.
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

מיקום המשרה:

דרום, מרכז, ירושלים

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00727
 
 
היי קפיטל - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברה בינלאומית בתחום פינטק דרוש/ה קצין/ת ציות
במסגרת התפקיד אחריות על כל האספקטים של חשבונות לקוחות,
משלב הפתיחה עד סיום העברת כספים. התנהלות שוטפת מול בנקים
ומתן מענה לכל שאלה, ביצוע דיווחים שוטפים וטיפול בדיווחים חריגים תוך
התנהלות מול רשויות שונות. ניהול כל פעילות היומית, השבועית והחודשית
של הלקוחות ומתן מענה פנים ארגוני לצוות.
משרה מלאה בימים א' – ה' בין השעות 9:00-18:00
המשרה ממוקמת בירושלים

דרישות:

השכלה אקדמאית – יתרון
ניסיון בתחום הפיננסי – חובה
ניסיון בתחום מתן שירות – חובה
אנגלית ברמת שפת אם – חובה
שליטה מלאה ביישומי האופיס
ראש גדל, יחסי אנוש טובים, יכולת למידה מהירה וביטחון עצמי.

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

964
 
 
Go-Hire

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: טל

תיאור:

לחברה בחום הביטחוני בתל אביב דרוש/ה  דרוש/ה מנהל/ת חשבונות בתחום הספקים.
ידע מוכח בהתאמות, עבודה מול גורמים חיצוניים, תשלומים/תקבולים, רשום פקודות יומן ותקופות חתך.
העבודה היא כחלק מצוות הנהלת החשבונות בכפיפות לחשבת החברה.
פריורטי- חובה

דרישות:

2-5 שנים ניסיון בתור מנהל/ת חשבונות
סוג 2 - חובה, 3 –יתרון
תואר ראשון- יתרון
ידע מעשי בתוכנת priority- חובה
שליטה בoffice, excel , outlook
שירותי/ת ובעל/ת יחסי אנוש טובים.

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-585
 
 
Go-Hire

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: טל

תיאור:

לחברת תיירות גדולה בתל אביב דרוש/ה מנהל/ת חשבונות ספקים.
משרה מלאה

דרישות:

ניסיון דרוש – עד 3 שנים ניסיון בתחום הספקים-חובה!
משרה מלאה
שכר: 8K

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-570
 
 
לין ביכלר משאבי אנוש - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: לין ביכלר משאבי אנוש

תיאור:

לחברה מובילה בהרצליה דרוש/ה רפרנט/ית שכר ונוכחות מתחיל/ה- זמני לשנה + אופצייה!
התפקיד כולל:
טיפול בדוחות נוכחות, מילואים, תאונות עבודה, דוחות שעות, מענה לעובדים, עזיבת עובדים, סיומי העסקה וכו'
תנאים:
משרה מלאה 8.5 שעות ביום, ללא ימי שישי!
שכר- 7-8K בהתאם לניסיון + ארוחות מסובסדות! תנאים מעולים למתאימים/ות!

דרישות:

בגרות מלאה
ניסיון אדמינ' / תפעולי קודם- חובה!
תעודת חשבות שכר-חובה!
שליטה ביישומי ה-OFFICE -אקסל ברמת טבלאות- חובה!
ניסיון בתוכנת חילן- יתרון משמעותי!!
שירותיות, יחסי אנוש טובים, תקתקנות
---------------------------------------------------------
למשרות נוספות היכנסו >> http://www.lynnbichler.co.il
מוזמנים גם לעשות לנו לייק: http://www.facebook.com/lynnbichler

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

25597
 
 
לין ביכלר משאבי אנוש - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: לין ביכלר משאבי אנוש

תיאור:

דרוש/ה בנקאי/ת מנוסה בסניף בנק בירושלים!
במסגרת התפקיד : מתן מלוא השירותים הבנקאיים ללקוחות הבנק: מתן אשראי, הנפקת כרטיסי אשראי, פיקדונות, תוכניות חיסכון ופתיחת חשבונות.
ימי עבודה ושעות: 5 ימי עבודה בשבוע
(ראשון-חמישי או שני-שישי).
זמינות לעבודה בפיצולים בימי שני וחמישי !!
-קליטה לבנק מהיום הראשון !!-
**נא לציין ציפיות שכר**

דרישות:

1. תואר ראשון מנהל עסקים/כלכלה/חשבונאות - חובה!
2. ניסיון בתחום הבנקאות- חובה !
3. עבודת צוות, רצינות ואחריות.


------------------------------------------
למשרות נוספות היכנסו >> http://www.lynnbichler.co.il
מוזמנים גם לעשות לנו לייק: http://www.facebook.com/lynnbichler

מיקום המשרה:

ירושלים

סוג משרה:

משרה מלאה, משמרות, לפי שעות

קוד משרה:

23223
 
 
לין ביכלר משאבי אנוש - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: לין ביכלר משאבי אנוש

תיאור:

לארגון פיננסי מוביל בבורסה רמת גן דרוש/ה נציג/ת בק אופיס בתחום פנסיה וגמל.
חצי שנה עם אופציה לקבוע! קליטה לחברה מהיום ה- 1
תיאור התפקיד -
טיפול בק אופיס תפעולי במחלקת תפעול פנסיה וגמל
התפקיד הינו תפקיד בק אופיס ללא טלפונים בכלל!!!!!
משרה מלאה, א'-ה' 8:00-17:00 עם נכונות לשעות נוספות.
שכר 5,800 או 6000 (תואר ובלי תואר) + נסיעות + נכונות לשעות נוספות + 400 ש"ח אש"ל (ממוצע שכר 6500-7000!)
קליטה ישירה לחברה תנאים סוציאלים מעולים!

דרישות:

בגרות מלאה\ תואר ראשון
יכולת עמידה בלוח זמנים וכן עבודה תחת לחץ .
נכונות למשרת בק אופיס
זמינות מידית

--------------------------------------------------------------
למשרות נוספות היכנסו >> http://www.lynnbichler.co.il
מוזמנים גם לעשות לנו לייק: http://www.facebook.com/lynnbichler

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה, לפי שעות

קוד משרה:

25086
 
 
חפציבה משאבי אנוש

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברה פיננסית מובילה וגדולה דרושים/ות 2 רכז/ות תפעול לתפקידים מעניינים ומאתגרים:
משרה ראשונה- רכז/ת תפעול הלוואות בתחום ביטוח חיים/פנסיה.
מענה למיילים בנושא הלוואות ובנושאים כלליים
תיקי הלוואה, חישובי הלוואות ואדמיניסטרציה שוטפת.
.
משרה שניה- רכז/ת גמלאות ביטוח חיים
תפעול מערך הגמלאים בביטוח חיים, משלב הקמה ועד טיפול ביורשים,
מתן מידע למבוטחים, הוצאת סימולציות, הקמה והפקה במערכת, עבודה מול סוכנים, גמלאים ומחלקות שונות בחברה,ניתוח והפקה של דו"חות ועוד.
חלק נוסף ומשמעותי בתפקיד הוא להתעסק עם שליפת דו"חות, לכן חובה מועמד /ת שי /תוכל להבין את האקסל ולתמוך בכך, בהמשך גם בבדיקות מיכון וכו’.

דרישות:

לשני התפקידים: חובה תואר אקדמאי
חובה שליטה באקסל
חובה ניסיון תעסוקתי כלשהו
.
שעות עבודה- 8.00-16.30.
שכר- 7500 אלף +תנאים סוציאלים מעולים-(ביטוח מנהלים+קרן השתלמות מהיום הראשון, בונוסים שנתיים, מדובר בחברה שמאוד מפנקת את העובדים שלה בהמון הטבות ומתנות, נופשים רבים, ועוד.

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-01968
 
 
חפציבה משאבי אנוש

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לבנקים, חברות ביטוח, השקעות, ובתי השקעות מובילים, באזורים- חולון, תל אביב, פתח תקווה ,רמת גן
דרושים/ות לתפקיד מענין ומאתגר מועמדים/ות  איכותיים/ות להכשרה לביטוח,
הזדמנות פז להכנס לעולם הביטוח ושוק ההון, להתקבל להשתלב ולהתקדם !!!
המועמדים יעברו הכשרות והדרכות מהמומחים לביטוח יעברו קורסים והשתלמויות בתחום.
למשרת הכשרה לביטוח-עבודת בק אופיס /אדמניסטרטיבית/תפעולית' הכשרה לתפעול קופות גמל,השקעות הכשרה
לתפעול בביטוח פנסיוני,חיים,הכשרה למסלקי/ןת תביעות 'בריאות/אלמנטרי.
.
אופציות קידום בעתיד.
.
ביטוח-עבודה לכל החיים עד הפנסיה!!!!:)

דרישות:

שכר התחלתי-6500-7000 אלף +תנאים סוציאלים מעולים ביותר (משכורת 13+ביטוח מנהלים+קרן
השתלמות+ביטוח שינים+ביטוח בריאות+סופ’’ש ועוד הטבות מעולות לעובדי החברה
כל שנה השכר משתדרג בהרבה.
.
אופציות קידום בעתיד,
.
ביטוח-עבודה לכל החיים עד הפנסיה!!!!:

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00888
 
 
חברה דסקרטית

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

לחברה באזור השרון, משרה מלאה, ניהול אדמיניסטרציה תפעולית / חשבונאות. עבודה בצוות בתחום הספנות, יבוא / יצוא.
עבודה ישירה מול גורמי חו"ל, יבואנים ויצואנים.
עבודה אינטנסיבית, מרתקת ומאתגרת הנוגעת בכל האספקטים של המסחר הבינלאומי.

דרישות:

- אקדמאי/ת בעל/ת תואר ראשון
- אנגלית כשפת אם - שליטה על בוריה בדיבור, קריאה וכתיבה - הכרחי.
- אדיבות, שירותיות ויחסי אנוש טובים.
- אופי טמפרמנטי ומולטי טסקינג.
- ידע בהנהלת חשבונות ו / או שליטה באקסל.
- שליטה ברוסית מדוברת יתרון
- ניסיון קודם בתחומי הלוגיסטיקה, יבוא יצוא - יתרון

מיקום המשרה:

שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00005
 
 
Payoneer

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

If you’re the kind of person that loves to get stuff done, collaborate with colleagues all over the world and is interested in joining a fast growth global company that is trusted by the world’s top digital brands and truly cares for its customers, join us at Payoneer!

We’re looking for - 
    We are looking for people with analytical capabilities , attention to the details and high-level focus and the ability to make adjustments to multiple banks and complexity while controlling the correctness of the data.
    Validate that bank and company records are aligned, using Excel Vlookup & Pivot

Is this you?

דרישות:

Have you done this kind of stuff?
    Exceptional analytical capabilities
    High level of English
    Ability to understand and reconcile complex data sets
    Excel skills, including complex formulas such as VLookup and Pivot
    Able to multi-task and work with many systems
    Bookkeeping experience - advantage
    The Ability to work overtime
Nice to have...
    Reconciliation Experience

    for CV's please click here- 
    https://grnh.se/3a82b2651

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00081
 
 
Mars Media Group - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

Mars Media has experienced tremendous growth over the past years. As we continue to grow, it's important that our teams operate more efficiently than ever before.

We're looking for an Executive Assistant to help the operational team leaders operate at scale. You'll partner with and learn from our CEO & Founder, while getting a behind-the-scenes look at the operations of a high-growth online media company.

What You'll Do:

Reporting to our CEO and CFO, you'll manage calendars, attend meetings for operational departments, take notes, circulate to-dos, and action items follow up.
Schedule internal and external meetings; follow up with guests to confirm and support preparation of meeting materials.
Facilitate communication and organization between teams at Mars Media Group.

דרישות:

Who You Are:

You have a bachelor's degree and 1-3 years of work experience in any financial / biz dev role.
You have entrepreneurial passion and startup interest
You are the most organized person you know but flexible on the other hand
Execution oriented, Problem Solver and Tech Savvy
You enjoy taking on new challenges and are eager to do self-study to get ahead
You're intensively driven and proactive
You read email threads thoroughly before responding
You have the capacity to be aware of, control, and express your emotions, and to handle interpersonal relationships empathetically

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

jb-102
 
 
Payoneer

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

As a global, multi-national company, we would like to ask that you please submit your resume in English.

If you’re the kind of person that loves to get stuff done, collaborate with colleagues all over the world and is interested in joining a fast growth global company that is trusted by the world’s top digital brands and truly cares for its customers, join us at Payoneer!
What’s the job?
Perform Risk analysis and investigations, draw insights and conclusions based on data and user behavior. Communicate clearly the findings. Cooperate with other team members, peers, and external partners. Ideally to have a proven track record in risk, online payments or related eCommerce fields.
We’re looking for...
    Perform Risk investigations and analyses
    Draw conclusions based on multiple data set and user behavior
    Provide data-driven analytical/risk insights
    Take risk related decisions and act upon them
    Communicate directly with external parties regarding Risk events

דרישות:

Have you done this kind of stuff?

    Bachelor’s Degree or relevant experience – an advantage
    Experience in online risk or fraud prevention or e-commerce or online payments – an advantage
    Experience with analysis\investigations to identify trends and patterns
    Proven critical, and problem-solving skills
    Proven ability to communicate effectively (both written and verbal)
    Excellent written and spoken English
Character\other Requirements
:
    Solid analytical skills, fast learner, problem-solving skills
    Flexible attitude and ability to cope with changing requirements
    A team player with strong cross-group collaboration
    Highly motivated, a can-do approach, committed, positive attitude
    Pays attention to small details and yet see the big picture
    Strong command of Excel and other MS Office Suite tools (Outlook, Word, etc.)
    Good communication skills, both written and verbal

    For CV's please click- 
    https://grnh.se/b20b5e7d1

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00098
 
חיפוש עובדים Jobnet דרושים - חיפוש עבודה גיוס עובדים לימודי מקצוע קורות חיים הצהרת נגישות
Facebook Google+ Linkedin