חיפוש
לחיפוש משרות

איזור אישי

דרושים לפי תחומים

דרושים לפי אזור

דרושים לפי מילות מפתח

דרושים לפי חברות

משרות בלעדיות

דרושים ללא קובץ קו"ח

כניסה לסוכן המשרות

הרשמה לסוכן המשרות

משרות חמות

חברות מגייסות

קבוצת ברן מכון תימה TMH AC נכסים

17 - 1 מתוך 17

דרושים בתחום אנליסט

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
 
ג'ובנפיט בע"מ - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברת הייטק בינלאומית דרוש/ה אנליסט/ית פיננסי/ת.
ביצוע דוחות רווח והפסד, תחזייות.

דרישות:

תואר ראשון בתחום הכלכלה- חובה.
ניסיון של שנה -שנתיים , עדיף מחברה גלובלית , לא חובה הייטק.
ניסיון קודם בתחזיות Forecast ודוחות רווח והפסד P&L - חובה.
ידע מתקדם ב MS Excel - חובה.
אנגלית ברמה גבוהה.

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

2579
 
 
HOT

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברת HOT דרוש/ה אנליסט/ית מדידה ובקרה
התפקיד כולל חיזוי שיחות ושיבוץ כוח אדם במוקדי השירות
ביצוע חישובי תקינה למוקדים,
איסוף וניתוח נתונים לצורך סיוע בקבלת החלטות
וניתוח מגמות ביצועים ובניית דוחות ותהליכי בקרה שוטפים

דרישות:

שליטה גבוהה מאוד ב-Excel - חובה
שליטה בתוכנות ה- Office - חובה
שליטה בבניית דוחות ב- BOXI - יתרון
ניסיון כאנליסט - יתרון
ניסיון בעיבוד וניתוח בסיסי נתונים, הוצאת דוחות וניתוח ובקרה - יתרון

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-34
 
 
הראל חברה לביטוח

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

להראל חברה לביטוח דרוש/ה אנליסט/ית עם יכולות אנליטיות גבוהות שאוכל/ת נתונים לארוחת בוקר, צהרים וערב.
התפקיד כולל: איסוף וניתוח נתונים, הכנת דו"חות, הפקת תובנות ועוד.
משרה מלאה במשרדי החברה ברמת גן.
*המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

דרישות:

תואר ראשון רלוונטי בתחום- חובה
ניסיון מוכח ב SQL- חובה
שליטה ברמה גבוהה באקסל- חובה
יכולת עבודה עצמאית.

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

125303
 
 
מגייסת

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

A Tel Aviv based mobile games startup with millions of players worldwide is looking for an experienced BI Analyst to join our Finance team.
As Bi Analyst, you will be responsible to analyze complex data, build and maintain reports as well as monitor performance.
Responsibilities
• Ad-hoc in-depth analysis of business KPIs
• Analyze large, complex data sets providing trends and conclusions
• Build and maintain reports, dashboards, and metrics to monitor performance
• Manage ad hoc projects/analysis
• Implement and work with a Business Intelligence Tool and Dashboard reports

דרישות:

Analytical mind with excellent data collection and analysis skills• At least 5 years of similar experience from FP&A departments in Hi-Tech companies (preferably online marketing)
• Strong SQL with experience in querying large, complex databases 
• Outstanding communication and interpersonal skills
• A Bachelor’s degree in Economics or Business Management - must
• Familiarity with a wide selection of business management software (CRM, ERP etc.) 
• Excellent Excel skills and English proficiency

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

jb-1034
 
 
בזק בינלאומי - מטה

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: דנה קליין

תיאור:

למחלקת כלכלה ותמריצים בבזק בינלאומי דרוש/ה אנליסטי/ת תקציב ותגמולים.
התפקיד כולל:
    אחריות על תקציב אגפי לצורך מקסום תוצאות ועמידה ביעדים תוך תכנון התקציב, שמירה על מסגרת התקציב ובניית תכנית עסקית לאגף.
    ניהול יעדי האגף, אחריות על בניית מודלי תגמול, ביצוע ניתוחים שונים בנושאי ביצועי מכר, הכנסות שירותים, מדדי שירות , שכר ותגמול.
    ביצוע בקרות שוטפות.
    עבודת ממשקים רבה מול יחידות ארגוניות נוספות (כלכלה, שכר, שיווק) וכן מול גורמים בכירים בחברה.
המשרה בפתח תקווה.

דרישות:

• תואר ראשון במנהל עסקים / כלכלה / מימון - חובה
• ניסיון מתפקיד בתחומי שכר/ הטבות/ אנליזה – חובה
• ידע נרחב בתוכנות Office, לרבות Excel ברמת ניתוח – חובה
• הכרות עם תוכנות BOXI /Qlikview - חובה
• ניסיון בבניית תכניות עסקיות ותקציב - יתרון
• ניסיון בעבודה מול מערכות בסיסי נתונים - יתרון
• נדרשת נכונות לשעות נוספות

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

11197
 
 
חברה דסקרטית - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

לחברה מובילה בענף הרכב דרוש/ה אנליסט/ית בראשל"צ
תאור התפקיד:
עיבוד וניתוח הדאטה בחברה על-מנת לייצר תובנות עסקיות, הכנת ניתוחים ומצגות למנהלים בחטיבה,
בניית דוחות ניהוליים ובקרה לטובת קבלת החלטות, תחזוקה ועדכון תשתית המידע במערכת ה- SAP. עבודה מול ממשקים רבים.
תנאים:
משרה מלאה- 08:00 - 17:00, ללא ימי שישי
נא לציין צ.ש

דרישות:

תואר ראשון: כלכלה/ מנהל עסקים/ מהנדס /ת תעשייה וניהול - חובה!
ניסיון לפחות של שנתיים בתחום האנליזה - חובה!
שליטה מלאה באקסל ו- PP - חובה!
SAP - יתרון משמעותי

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

28092
 
 
AFFILOMANIA

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

Affilomania specializes in internet marketing and optimization software development. Develops technology that enhances online affiliate marketing. Affilomania is leader in its technology solutions, providing remarkable results to affiliates around the world in different industries.

We’re located in BSR Tower and looking for a smart, passionate analyst that is seeking to transform complex data into valuable organizational insights/strategies.

Job Description:
- The position requires evening shifts:Minimum 2 days during weekdays: 14:00-23:00 and every Friday working from home: 11:00-21:00.

- Gather and analyze data to determine impact to business operations.
- Prepare and maintain various detailed records, documentation, and reports in order to provide information for summaries, presentations, and ad hoc reports.
- Translate data into accessible and meaningful forms
Identify, analyze, and interpret trends or patterns in complex data sets
- Prepare and distribute monthly reports to executive management and accounting
- Advise on data integrity problems while prioritizing multiple tasks
- Ability to utilize and understand different coding languages like SQL and SAS
- Ability to become a Data SME within Risk
- Perform other duties as assigned

דרישות:

Requirements:
    - Proven expertise in Excell
    - Strong quantitative, analytical, and problem solving skills
    - Ability to perform in a rapidly changing, high intensity environment
    - Intellectually curious and willing to challenge oneself by taking on new tasks
    - Strong communication skills and detail oriented
    - Bachelor’s Degree in a quantitative field such as Mathematics, Finance, Engineering, Statistics, or related field - Advantage

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00369
 
 
מישן שרותי השמה

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברה בינלאומית מובילה בתחום מוצרי הצריכה דרוש/ה אנליסט/ית מכירות
ניתוח דוחות מכירות, ניתוחי מבצעים, ניתוחי תנאים מסחריים עם לקוחות
בניית טמפלטים של דוחות חדשים
עבודה צמודה עם שיווק ומכירות, הכנת תוכניות שנתיות, השקות מוצר וכד'

דרישות:

כלכלן/נית ותואר רלוונטי
ניסיון בתפקידי אנליזה בחברות דומות
אקסל ברמה גבוהה מאודמינ' דרישה היא וילוקאפ ופיבוטים, יתרון משמעותי ל VBA, SQL, POWER BI
רצון להשתלב בחברה בינלאומית מובילה
יכולת עבודה בקצב גבוה מאוד וריבוי משימות

מיקום המשרה:

שרון

סוג משרה:

משרה מלאה, משרה זמנית

קוד משרה:

JB-00062
 
 
Proactive-Team - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:


Lead periodic Rolling Forecast
Budget management and control
Orders and Sales’ financial management
Successfully partner with Business and Operations Team Leaders & Managers to become their Trusted Business Partner.
Develop BI’s capabilities and deliverables in the organization
Support Accounting Close cycle review process and audits, through analysis of financial results as compared to prior periods, budget and forecast.
Work effectively within a global organization that spans multiple regions and cultures and operates in multiple time zones.
Support a culture of continuous improvement in day-to-day activities

דרישות:

Bachelor’s degree in Economics/Finance/Accounting and MBA.
7-10 years of FP&A experience, with at least one managerial position.
Work experience in a global, multinational company (an advantage).
Familiarity with Operations and Manufacturing environments (an advantage).
Excellent analytical skills.
Details and process oriented; understanding of processes’ flow and ability to challenge the status quo, identify opportunities and drive continuous processes improvements.
Strong systems savvy; Advanced Excel; Experience in ERP and Planning systems; Experience in BI systems, such as Tableau (an advantage).
Ability to work flawlessly in a multi tasks and demanding environment.
Strong communication, interpersonal and influencing skills.
Management skills - Build teams, performance management, communicate and align goals, mange projects.
Solid Team work skills- ability to work effectively and with full collaboration with local and global Finance business partners as well as with non-Finance stakeholders to accomplish quality results.
Fluent English

מיקום המשרה:

דרום, מרכז, אילת

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB- 5606
 
 
MEMO GLOBAL

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: איילת

תיאור:

Large Company within the Online Industry, looking for a sharp & smart Team leader to lead the ePayments operation team.
The role will take part of all payment & Risk activities (Fraud Detection/Risk Payment operation).

Responsibility:
Managing ePayments operation employees.
Research, monitor and Daily detection to resolve fraud activity.
Investigate and suggest proactive fraud and risk mitigation plans.
Payment Operation supporting Refund processing and Payment coordinating including Wire solutions and APM.
Manage Chargeback, Claim operation and Dispute Management routine from different payment schemes.
Reconciliation between the company's systems to the funds received from processing companies.


דרישות:

Full time position in a highly dynamic payment environment
Proven experience + 3 years in the field of Online Payment – with in a Merchant, credit cards company’s or an Acquirers.
High level of English - conversation, writing and reading.
Knowledge and control in Excel – mandatory.
An excellent problem-solver with strong analytical skills.
Active, self-management, ability to deal and manage with changing priorities.

מיקום המשרה:

שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB1002238
 
 
בנק דיסקונט בע"מ

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

* ניתוח מידע פיננסי- כלכלי, על לקוחות עסקיים וגיבוש המלצה/ חוות דעת למתן אשראי
* ניתוח דוחות כספיים, פריסת מאזנים, דירוג ותיקוף אשראי (הערכת איכות הלווה) והבנת פעילות הלקוח
* מתן המלצות על התניות, בחינת מדדי כושר החזר, בניית תחזית תזרים מזומנים וביצוע תרחישי קיצון
* גיוס לקוחות חדשים ופיתוח עסקי של השלוחה

דרישות:

* תואר ראשון בתחום פיננסי (כלכלה/מנהע"ס/ראיית חשבון)
* ניסיון בעבודה על גיליונות אקסל
* ניסיון בקריאה וניתוח של דוחות כספיים

מיקום המשרה:

דרום

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00234
 
 
בנק דיסקונט בע"מ

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

*תחזוקת תיק הפקטורינג - מעקב ובקרה שוטפים אחר יתרות, מכסות ביטוח אשראי
*ממשקים פנים וחוץ ארגוניים, לרבות מול חברות ביטוח אשראי
*פתיחות חשבון והעברת דיווחים
*בחינת איכות הצדדים בעסקה, בהתאם לאסטרטגיה ולמדיניות
*עמידה ביעדי מכירות

דרישות:

*תואר ראשון בתחום הפיננסי - חובה
*ניסיון מוכח בתחום הפקטורינג 
*עבודה מול חברות ביטוח אשראי - יתרון 
*יכולת עבודה עצמאית ובצוות, מחוייבות לעבודה מאומצת.

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00223
 
 
נורית אלון ייעוץ קריירה והשמה.

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברה בתחום אקטואריה דרוש/ה רו"ח /כלכלן לשווי חברות

דרישות:

השכלה אקדמאית-ראיית  חשבון/כלכלה /מנהל עסקים -חובה
ניסיון של  3  שנים ,לפחות,בתחום הערכת שווי חברות ועסקים-חובה
היכרות מצוינת עם שוק העסקים בישראל, בדיקת תום ניהול סיכונים, הערכת שווי ומתן חוות  דעת מקצועית-חובה
אנגלית  ברמה  גבוהה
התפקיד ברמתגן  
נא לציין ציפיות  שכר
קורות  חיים  לנורית  אלון     nurit-al@zahav.net.il

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

199
 
 
Memad1 - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברה מצליחה ויציבה בפ"ת דרוש/ה 1. אנליסט/ת מחקר .2. אנליסט מידע
ביצוע מחקרים עבור לקוחות במטרה לגבש עבורם המלצות אופרטיביות.
כל מחקר מתמקד בקטגוריה ובמותג אחר, מה שחושף האנליסט לעולמות תוכן שונים ומגוונים.
חובה- תואר ראשון רק מאונ' מוכרות

דרישות:

· תואר ראשון בכלכלה/מנהל עסקים- חובה! · יכולות אנליטיות גבוהות.
· יצירתיות גבוהה ויכולת להעמיק ולחשוב מ"חוץ לקופסא".
· שירותיות, תקשורתיות ויכולת יצירת קשרים עם לקוחות

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

jb-13371
 
 
רדוור בע"מ - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

The Analyst will take an active and important role in helping with Cloud-related activities including budget monitoring, cost analysis, examining cost-savings, analyzing the Company’s performance of various financial parameters, reviewing financial processes, and others. The position will include interfacing with other functions within the Finance department and the rest of the organization.
What will you do?
Analyzing and monitoring cloud providers services (AWS, Google cloud, etc.) and workin closely with R&D and Operation, in order to improve visibility on spending and efficiency/optimization
Working closely with purchasing team on cost saving plan and execusions for OPEX expenses based on actual Cloud hosting usage
Assist in analyzing the company’s cloud financial model including Bookings, Revenues, Expenses, and Profitability trends
Ongoing control on cloud bookings and revenue to ensure proper booking registration
Prepare and monitor actual vs budget reporting, monthly and quarterly forecasts
Help with ongoing and continuous data collection to expand the economic analysis base
Assist in various ongoing financial analyses, as requested, helping company business functions to financially model and project new initiatives and plans
Build and maintain strong relationships throughout the organization and with interfaces that the Analyst is engaged with

דרישות:

What do you need to succeed?
· At least 2 years of experience as an Analyst/Econimist in Cloud or SAAS companies
· Outstanding Graduate in Business Administration, majored in Finance or Economics and accounting
· Advanced Excel skills
· Possess a high level of analytical ability; problem-solving, prioritize multiple tasks in an efficient and effective manner
· Highly and self-motivated, service–oriented, with a strong analytical ability
· Good interpersonal communications and ability to work on a team
· Excellent English – writing and verbal skills
· Great motivation to learn

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

1900008C
 
 
אנטריפוינט - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

Our amazing finance team is looking for a highly motivated FP&A Analyst to join us. The finance team is responsible for all aspects from ensuring that we are compliant with all tax regulations and business obligations, through planning ahead and enabling the infrastructure needed to provide the company's extensive growth

What you will do?
 Delivering key financial forecasting, along with insightful performance reporting and analysis 
 Analyze actual, forecast and budget expenses on a monthly and quarterly basis. 
 Manage budget control and analysis to maintain expense control. 
 Prepare detailed budgets and providing monthly reports of usage. 
 Take on the monthly and quarterly closing process (provisions, analysis, monthly reports and presentations)
 Financial forecasting and budgeting while engaging various stake holders in the company 
 Be part of yearly budget plan

דרישות:

Business acumen and analytic abilities – ability to process data and ask the right questions.
 Advanced knowledge of MS Excel. 
 Ability to analysis complex information including numerical analysis
 Independence and ability to take on E2E tasks.
 Bachelor degree in economics and management – Must! 
 At least 2 years of working experience in a Hi-Tech company. 
 A high level of English – required.

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

3183
 
 
אסנס סקיורטי

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

Part of the accounting team.
Assisting in period close financials
Generate monthly, quarterly and annual reports.
Ensure quality control over financial transactions and financial reporting
Prepare financial analysis to monitor and facilitate the understanding of key operating and financial trends with respect to revenue, expenses, and headcount trending.
Economic feasibility analysis and implementation of enterprise-wide savings activities.
Taking part in preparation and management of the company’s budget and budget system
Leading annual planning and quarterly forecast cycles.
Performing budget control activities.
Provide ongoing financial support to different teams in the company and decision making analysis for projects, customer transactions and other initiatives
Prepare ad hoc reports and analyses as needed.

דרישות:

Bachelor's degree in economics, accounting or a related area
Authorized CPA - Advantage.
BIG 4 graduate - Advantage.
3 years of proven experience in an organization in a FP&A position - a Must
Experience in revenue analyses and management. - Advantage.
Familiarity with Israeli GAAP, IFRS, US GAAP (Focus on Revenue Recognition in high-tech companies) - Advantage.
Proficient in Microsoft office software, especially with Excel, Word and PowerPoint- Must
Ability to work in tight deadlines and in a dynamic environment
Lots of energy, motivation and Multitasking skills
Strong Microsoft Word and Excel skills
English-high level
Experience working with Priority,Oracle and PBCS software- an advantage

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-226
 
חיפוש עובדים Jobnet דרושים - חיפוש עבודה גיוס עובדים לימודי מקצוע קורות חיים הצהרת נגישות
Facebook Linkedin