חיפוש
לחיפוש משרות

איזור אישי

דרושים לפי תחומים

דרושים לפי אזור

דרושים לפי מילות מפתח

דרושים לפי חברות

משרות בלעדיות

דרושים ללא קובץ קו"ח

כניסה לסוכן המשרות

הרשמה לסוכן המשרות

משרות אליהן פנית

משרות מסומנות

משרות חמות

חברות מגייסות

tleperformance Ramot AC נכסים אלעל

25 - 1 מתוך 25

דרושים בתחום אנליסט

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
 
טופ-ג'וב בע"מ - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברה פיננסית בינ"ל מובילה דרוש/ה אנליסט/ית אשראי חוב לניתוח דוחות חברות גדולות מאד
ועבודה בשת"פ עם צוותים בארץ ובאירופה
*החברה נמצאת בקו הרכבת*

דרישות:


נסיון באנליזות אשראי/חוב - חובה
אנגלית ברמה גבוהה מאד - חובה (חלק מהראיונות מתקיימים באנגלית)

מיקום המשרה:

דרום, מרכז, צפון, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

jb-1316
 
 
מימון ישיר

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברת מימון ישיר דרוש/ה אנליסט/ית עם ניסיון במימון מובנה למחלקת גיוסי הון
• הכנת דוחות כלכליים/ פיננסיים
• ביצוע ניתוחי כדאיות כלכלית
• בניית מודלים עסקיים מורכבים – מודלי מימון מובנה
• ניהול, בקרה ודיווח של פעילות שוק ההון בחברה
• עבודה מול ממשקים רבים: עורכי דין, חברות דירוג, מחלקות בארגון

דרישות:

• בוגר/ת תואר ראשון בכלכלה/ניהול/חשבונאות – חובה.
• התמחות במימון/תואר שני במנהל עסקים – יתרון.
• ניסיון של שנתיים ומעלה בניתוחים כלכליים ופיננסיים - חובה
• ניסיון באנליזה של עסקאות מימון מובנה/מימון פרוייקטים – חובה
• ניסיון בעבודה מול חברות דירוג – יתרון
• אקסל ברמה מעולה (כולל VBA) – חובה
• ניסיון בהפקת דוחות BO - יתרון
• היכרות מעמיקה ועניין בשוק הפיננסי הישראלי
• יכולת הובלה של פרויקטים מקצה לקצה

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

1637
 
 
Cal - כרטיסי אשראי לישראל

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

ביצוע מחקרים כמותניים (quantitative) ואנליטיים בתחום ניהול סיכונים, עבודה בכלים מתקדמים כתהליך פיתוח והטמעה של מודלי חיזוי מ-א' עד ת':
    תחקור בסיסי נתונים בסביבות DataWareHouse ו-Big Data מורכבות
    איסוף, עיבוד וניתוח נתונים בכלים אנליטיים, מתמטיים וסטטיסטיים
    פיתוח מודלים (supervised & unsupervised) ואלגוריתמים של קבלת החלטות
    כתיבות מסמכי תיעוד עבור מודלים ואלגוריתמים שפותחו
    הובלת ממשקים מול מבקרים ומתקפי מודלים
    פיתוח תהליך של הטמעת מודל בעשייה עסקים
    תחזוקה וניטור ביצועים של המודלים

דרישות:

  • תואר ראשון רלוונטי לתחום עיבוד ותחקור נתונים ואנליזה מתקדמת – חובה
  • ניסיון בכתיבת שאילתות מורכבות ב-SQL של שנה לפחות – חובה
  • ניסיון עבודה מול נתוני DWH / Big Data כאנליסט או Data Scientist – חובה
  • ניסיון עיבוד נתונים ואנליזה מתקדמת בסביבת SAS או R או Python – חובה
  • ניסיון ניתוח ותחקור נתונים ובניית Dashboards בכלים כמו Tableau – יתרון משמעותי
  • ניסיון מוחשי בתחום אלגוריתמים לכריית מידע ומודלים לחיזוי – יתרון משמעותי
  • יכולת אנליטית, חשיבה לוגית ואוריינטציה טכנולוגיות גבוהות
  • יכולת למידה עצמית גבוהה

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-2608
 
 
Cal - כרטיסי אשראי לישראל

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

    בקרת סיכוני אשראי ושוק
    בחינת הקצאת הון כנגד אותם סיכונים
    הכרות עם העולם הרגולטורי בסביבה הבנקאית - יתרון
    המשרה זמנית

דרישות:

    תואר ראשון בכלכלה/מנהל עסקים
    ניסיון של שנתיים לפחות כאנליסט
    שליטה ביישומי ה-OFFICE (אקסל ברמה גבוהה-חובה)
    יכולת אנליטית גבוהה
    יכולת עבודה עצמאית
    היכרות עם ארגונים פיננסיים-יתרון
    תואר שני-יתרון

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה, משרה זמנית

קוד משרה:

JB-2447
 
 
Cal - כרטיסי אשראי לישראל

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

    · ביצוע ניתוחים אנליטיים התומכים בהשגת היעדים העסקיים בפעילות האשראי החוץ בנקאי של החברה
    · ניהול המידע השוטף ושדרוג תשתיות המידע בפעילויות הנ"ל
    · מעורבות בבניית תקציב האשראי של החברה
    · יצירת תובנות עסקיות התומכות ביעדי הארגון
    · עבודה מול ממשקים רבים

דרישות:

    תואר ראשון בחשבונאות / כלכלה / מנהל עסקים או תחום דומה – חובה
    מומחיות בExcel – חובה
    ניסיון בעבודה עם כלי BI – חובה
    ניסיון בניתוח מורכב של נתונים ובתשאול כמות גדולה של נתונים באמצעות SQL - יתרון משמעותי
    היכרות עם תחום האשראי בכאל
    חשיבה עסקית ואנליטית גבוהה
    יכולת העברת מסרים והצגה אפקטיבית בפורומים רחבים
    עבודה במשרה מלאה עם נכונות לשעות נוספות

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-2519
 
 
הראל חברה לביטוח

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

להראל ביטוח דרוש/ה אנליסט/ית - משרה זמנית.
התפקיד כולל: ביצוע עבודת אנליזה וניתוח נתונים מורכבים על בסיסי נתונים גדולים,
בניית דוחות בקרה ניהוליים לבעלי/ות תפקידים בכירים ביחידות העסקיות,
הובלה של ייעול תהליכי עבודה ואוטומציה של דוחות.
המשרה זמנית לכשנה עם אופציה לקבועה.
*המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

דרישות:

תואר אקדמאי רלוונטי (כלכלה /אקטואריה /סטטיסטיקה/מנהל עסקים/ חשבונאות) – חובה
ניסיון ורקע מקצועי רלוונטי של 1-2 שנים - חובה
שליטה מוחלטת ב-Excel- חובה
ניסיון בתפקיד דומה מחברת ביטוח בתחום האלמנטרי– יתרון
הכרות עם כלי BI – יתרון משמעותי
הבנה אנליסטית ועסקית
משרה מלאה באזור המרכז.

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה, משרה זמנית

קוד משרה:

120556
 
 
וריאנס ייעוץ כלכלי בע"מ

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לוריאנס אסכולה דרוש אנליסט/ית למחלקת מימון פרויקטים ותשתיות לאומיות.
המחלקה עוסקת במידול פרוייקטים מורכבים בתחום התשתיות ויצירת פתרונות מימון.
התפקיד כולל ליווי והגשה של מכרזים, בניית מודלים פיננסים מורכבים, תזרימי מזומנים, ניתוח ואופטמיזציה של חוב, וכן עבודה מול גורמים מממנים, יזמים וגופים ממשלתיים.

דרישות:

תותחים עם ראש גדול, שליטה מעולה באקסל.
תואר ראשון בכלכלה/ חשבונאות/ מנהל עסקים/מדעים מדויקים מאוניברסיטה מובילה.
יכולת אנליטית גבוהה וחשיבה עסקית.
יכולת עבודה תחת לחץ ובלוחות זמנים קצרים.
אנגלית ברמה גבוהה.
ידע והבנה בתחום מימון פרויקטים - יתרון.
תואר שני בתחום המימון – יתרון.

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00003
 
 
טאלנטס השמת עובדים

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

אנליסט/ית עסקי-חטיבה עסקית
מיקום: מטה הבנק-תל אביב 

תיאור המשרה:
-הכרות הלקוח, ניתוח דוחות כספיים של חברות.
- ניתוח צרכי אשראי של חברות
- מימוש החלטות עסקיות, וטיפול שוטף בתיקי הלקוחות.
- כתיבת ועדות אשראי, בקשות שוטפות, מתן הוראות וביצוע בקרה.
- קשר שוטף עם הלקוחות וקיום פגישות.
- טיפול בדוחות ודיווחים תקופתיים

דרישות:

- תואר פיננסי -חובה (עדיפות לרו"ח)
- ניסיון של שנה-שנתיים בעולם האשראי העסקי
- ידע והבנה בתחום האשראי
- יכולת אנליטית ולמידה מהירה
- יכולת ניהול והובלת ריבוי משימות
- יכולת ניסוח והבעה טובה בכתב ובעל פה
- דיוק, יסודיות, יכולת עבודה בתנאי עומס ולו"ז מוגדרים
- תודעת שרות גבוהה, תקשורת בינאישית גבוהה ויכולת עבודה בצוות
- יכולת גבוהה של עבודה עם ממשקים
- מוכוונות לפיתוח עסקים


היקף משרה: משרה מלאה בין השעות 8:00-16:00 , 5 ימים בשבוע , יום חופשי- יום ו'

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00368
 
 
בנק דיסקונט בע"מ

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

* איתור וזיהוי לקוחות פוטנציאליים, הכנת חומרים מקדימים וניתוח הלקוח, פגישות עסקיות, ליווי תהליך המכירה וקליטת הלקוח בבנק.
*בניית תהליכי עבודה תומכים בגיוס לקוחות חדשים והרחבת פעילות בקרב לקוחות קיימים
*התמחות במוצרי אשראי הקיימים בבנק והתאמתם ללקוחות פוטנציאליים, ניהול ממשקים מול הגורמים העסקיים ומנהלי מוצר. 
*מעקב וניתוח נתונים עסקיים
*אחריות על תהליך בניית תכניות עבודה למיצוי פוטנציאל רווחיות לקוחות עסקיים. 

דרישות:

*תואר ראשון - חובה
*יכולות אנליטיות גבוהות - יכולת ניתוח נתונים ואינטגרציה של מידע.
*יכולות שיווק, יכולת ניהול עצמית, יכולת הנעה לפעולה. 
*יכולת ניהול מו"מ
*חשיבה יצירתית ומציאת פתרונות מחוץ לקופסא

מיקום המשרה:

דרום, מרכז, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00190
 
 
בנק דיסקונט בע"מ

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

  • ניתוח דוחות כספיים, תכניות עסקיות ובקשות אשראי.
  • כתיבת חוות דעת שנייה על בקשות אשראי ותיקים ברשימת מעקב, גיבוש המלצות לפעולה.
  • כתיבת חוות דעת על חובות בעייתיים, גיבוש המלצות לסיווג של חובות וביצוע תחשיבים להפסדי אשראי.
  • בחינה ותקוף של דירוג חבות.
  • בחינת מסמכי מדיניות, מתודולוגיה ונהלי אשראי.
  • עריכת דוח רבעוני על אפקטיביות מדיניות האשראי.

דרישות:

  • תואר ראשון- חשבונאות/כלכלה/מנהל עסקים- התמחות במימון
  • ניסיון קודם של שנתיים לפחות בתחום האשראי ואנליזת אשראי.
  • כושר ביטוי גבוה בעל פה ובכתב.
  • שליטה בשפה האנגלית ברמה גבוהה.
  • יכולת התנהלות מול גורמים עסקיים.
  • העבודה בתל אביב
  • שעות העבודה- א'- ה' 8:00 עד 15:45- עם נכונות לשעות נוספות.

מיקום המשרה:

דרום, מרכז, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00175
 
 
עתידים גיוס והשמה - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

נליסט/ית מידע /עסקי
לחברה גלובלית בהרצליה פיתוח דרוש/ה אנליסט/ית מידע/ עסקי עם ניסיון של לפחות 3 שנים - חובה
ניסיון מוכח בעבודה עם בסיסי נתונים של SQL- חובה
אנגלית ברמה גבוהה/ שפת אם- יתרון משמעותי
ניסיון חזק עם תהליכים עסקיים חוצי ארגון
ניסיון תעסוקתי מארגון פיננסי- יתרון
משרה מלאה, תנאים מצויינים!

דרישות:

אנליסט/ית מידע/ עסקי עם ניסיון של לפחות 3 שנים - חובה
ניסיון מוכח בעבודה עם בסיסי נתונים של SQL- חובה
אנגלית ברמה גבוהה/ שפת אם- יתרון משמעותי

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00274
 
 
חפציבה משאבי אנוש

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברה פיננסית מובילה וגדולה דרוש/ה אנליסט/ית BI לתפקיד מענין ומאתגר.
חובה והכרחי -ניסיון באנליזה (5 שנים) - חובה
חובה והכרחי-היכרות והבנה של עולם ה- BI והתאמתו לצרכים העסקיים
תואר אקדמי רלוונטי
היכרות עם כליי תחקור לרבות cognos report - 
ניסיון מוכח ב SQL ברמת שאילתות מורכבות
ניסיון באפיון ויישומו דוחות ומודולים
• ניסיון עבודה בגופים פיננסיים - יתרון
• שליטה ברמה מתקדמת בתכנות office לרבות Excel ו PowerPoint
.
שכר- 15 אלף +תנאים סוציאלים מעולים
שימו לב -למועמדים עם ניסיון מחברות ביטוח או בתי השקעות השכר יהיה יותר גבוה- עד 20 אלף.
תנאים סוציאלים מעולים ביותר מדובר בחברה שמאוד מפנקת את העובדים שלה בהמון הטבות ומתנות, נופשים רבים, ימי כיף, בונוסים ועוד..

דרישות:

אפיון ופיתוח דוחות עסקיים ובקרות על פי דרישת משתמשים
• אפיון ופיתוח מודלים ודשבורדים בהתבסס על בסיסי נתוני BI
• ניהול המידע השוטף ושדרוג תשתיות המידע בפעילויות הנ"ל
• ביצוע ניתוחים אנליטיים התומכים בהשגת היעדים העסקיים בתחומי המכר, תפעול, תביעות ושיווק
• זיהוי מגמות וזיהוי אירועים המשפיעים על הפעילות העסקית ועמידה בתנאי מכרז ורגולציה
• יצירת תובנות עסקיות התומכות ביעדי הארגון ודיווח לגורמים העסקיים

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-01976
 
 
Higher - משאבי אנוש, גיוס והשמה

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברת אופנה גדולה דרוש/ה  בעל/ת ניסיון מוכח בקריאה וניתוח נתוני מכירות, ויצירת תובנות בפעילות האופליין, און ליין והשילוב ביניהם. לניתוח אפקטיביות קמפיינים שיווקיים ודיגיטליים, יצירת סיגמנטים ותובנות לשיפור ביצועים להגברת מכירות החברה באתר וברשת החנויות.

דרישות:

תואר אקדמי רלוונטי
ניסיון בבניית dashboard
היכרות ושליטה ב- google analytics
ניסיון בעבודה עם מערכת QLICK VIEW – יתרון
ניסיון בעבודה עם מערכות ERP - חובה
אנגלית ברמה גבוהה
יכולות אנליטיות גבוהות
תנאים טובים למתאימים

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-01124
 
 
Payoneer

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

What’s the job?
The Global Bank Transfer Project Manager will be responsible for seeing through the execution of GBT’s inbound & outbound projects, and will be ultimately responsible for the delivery of high quality service in a timely manner.
This individual will manage the internal procedure and schedules of the service development plan from initiation to market release.
Planning and conducting project status meeting; facilitating technical / operational / functional requirements and definition for product initiatives; developing detailed baseline project plans; tracking/managing projects which require cross functional coordination to successful completion; communicating status, issues and risks to management and maintaining project documentation.

We’re looking for ...

    Someone with ability of mapping business needs, and translating it into technical implementations
    A strong candidate will be managing GBT’s projects interfacing Product, R&D and other Operational teams
    Integration with new Banks and PSP’s
    Building new automation procedures for GBT
    This individual must be able to handle a number of projects simultaneously, demonstrate a sense of urgency and ownership to drive projects to completion, and be successful in a collaborative environment.
Is this you?

דרישות:

Have you done this kind of stuff?
    2 years of experience in Project Management in a Hitech company (Preferably - Web / Online/ Banking)
    Initiative – always lead and initiate the proper way of handling, constant thinking and Improving
    Experience with process/ work flow management
    Experience with working with multiple parties simultaneously and operating in limited deadlines
    Experience working with: advance Excel, MS project, TFS
    Strong sense of ownership and ability to deliver
    Strong communication skills
    Experience working with SQL protocol - Advantage
    Degree in industrial business and management- Advantage

    For CV's, please click- 
    https://grnh.se/4bea006d1

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00097
 
 
Payoneer

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

If you’re the kind of person that loves to get stuff done, collaborate with colleagues all over the world and is interested in joining a fast growth global company that is trusted by the world’s top digital brands and truly cares for its customers, join us at Payoneer!
We’re looking for
someone who will...
    Assist with monitoring and managing company’s daily cash position and ensure adequate liquidity;
    Assist with day-to-day Treasury related tasks (both internal and external) and investigation and resolution of queries;
    Assist with the Treasury Management System management including data capture and verification;
    Work with banks to resolve queries as needed; perform regular review of all bank accounts to ensure they are accurate and audit ready;
    Assist with development of Treasury policies, procedures, operational controls and standards;
    Assist with the allocation of incoming deposits to internal systems and client accounts;
    Assist the department in fulfilling all regulatory requirements and related reporting;
    Ensure compliance with internal controls, policies and procedures.

דרישות:

Have you done this kind of stuff?

    BA Degree (finance related discipline is a plus… Economics, Finance or Accounting)
    At least 1-3 years of relevant treasury/financial experience
    Working knowledge of cash management products and concepts
    English Speaker (native or at a high level)
    High level of excel
    Analytical thinking, customer centric (internal and external) detail oriented, IT oriented
For CV's please click- 
https://grnh.se/27d7179e1

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00112
 
 
Deloitte - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

פירמת Deloitte מגייסת יועץ/ת / מתמחה להשתלבות במחלקה הכלכלית בתחום ליווי פיננסי עבור קבוצות רכישה.
התפקיד כולל עבודה אל מול יזמים בתחום הנדל"ן, נציגויות הקבוצות וניהול תזרים מזומנים לקבוצות השונות.
משרה מלאה בעזריאלי בתל אביב
המשרה פונה לנשים וגברים כאחד

דרישות:

בוגר/ת תואר בחשבונאות לאחר בחינות מועצה או בוגר/ת תואר בכלכלה/ מינהל עסקים.
ניסיון של עד שנה לפחות בליווי פיננסי לקבוצות רכישה - יתרון
יכולת עבודה בצוות
תודעת שירות גבוהה
אנגלית ברמה טובה, בעיקר קריאה וכתיבה
נכונות להתפתח במחלקת ליווי פיננסי לאורך זמן
אקסל ברמה גבוהה

מיקום המשרה:

דרום, מרכז, ירושלים, שרון, חו"ל

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

5269
 
 
Deloitte

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לפירמת Deloitte, פירמת ייעוץ וראיית חשבון גלובלית, דרושים/ות עובדים/ות לפרויקט ייחודי בתחומו בארגון פיננסי גדול בתל אביב.
התפקיד כולל חיפוש מידע, איתור ותיעוד של נתונים ומתוכנן לתקופה של כחודשיים-שלושה חודשים עם אופציה למשרה קבועה בהמשך. הכשרה מלאה תינתן בכניסה לתפקיד.

דרישות:

  • זמינות מיידית למשרה מלאה (מינימום 80% משרה)
  • אופציה לעבודה במשמרות גמישות (מינימום 6 שעות)
  • אנגלית ברמה גבוהה

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה, משרה חלקית

קוד משרה:

5028
 
 
MalamTeam - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

לארגון פיננסי גדול דרוש/ה סטטיסטיקאי/ת עם אוריינטציה לתחום הBI/BO . אם את/ה בעל/ת יכולת לקיחת אחריות מרובה ורצון להשפיע, המשרה הזו בשבילך!
התפקיד כולל בניית מודלים סטטיסטיים, ניהול טריגרים אנליטים, מדידת אפקטיביות של תהליכים עסקיים והובלת פרויקטים חוצי ארגון!
משרה מלאה לטווח ארוך, רמת גן

דרישות:

- ניסיון מוכח בניתוחי BO/BI - חובה
- ניסיון בעבודה עם SQL (ברמת כתיבה של שאילתות מורכבות)- חובה
- ניסיון בעבודה עם SAS ברמה גבוה - חובה
- ניסייון בעבודה עם R, Python- יתרון משמעותי

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

521232
 
 
אופרטיב

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

Operative delivers software solutions for premium media companies. We are seeking a Financial Analyst for our FP&A Team. 
The position is in Jerusalem.
Roles & responsibilities:
· Support annual budget and ongoing budget control.
· Provide business partners with ongoing financial reporting and ad-hoc analysis to support business decisions.
· Prepare and analyze quarterly and annual forecast including input from business partners.
· Analysis of consolidated company worldwide results compared to prior periods, budget and forecast.

דרישות:


Requirements:

BA in Economics / Accounting -University graduate is an advantage

At least 2 years of experience in financial role

High level Experience in office applications, particularly Excel & power point - Mandatory.

Excellent analytical skills.

Comfortable working in a dynamic and changing environment.

Strong verbal, written, problem solving, and interpersonal skills.

Experience in ERP system (NetSuite/Hyperion – preferred) - Advantage

Matrix work within finance and other departments in the global organization.

Ability to drill down to the details as well as see the large picture.

Fluent English.


מיקום המשרה:

ירושלים

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

1012
 
 
Payoneer

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

If you’re the kind of person that loves to get stuff done, collaborate with colleagues all over the world and is interested in joining a fast growth global company that is trusted by the world’s top digital brands and truly cares for its customers, join us at Payoneer!

We’re looking for - 
    We are looking for people with analytical capabilities , attention to the details and high-level focus and the ability to make adjustments to multiple banks and complexity while controlling the correctness of the data.
    Validate that bank and company records are aligned, using Excel Vlookup & Pivot

Is this you?

דרישות:

Have you done this kind of stuff?
    Exceptional analytical capabilities
    High level of English
    Ability to understand and reconcile complex data sets
    Excel skills, including complex formulas such as VLookup and Pivot
    Able to multi-task and work with many systems
    Bookkeeping experience - advantage
    The Ability to work overtime
Nice to have...
    Reconciliation Experience

    for CV's please click here- 
    https://grnh.se/3a82b2651

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00081
 
 
חברה דסקרטית

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

דרוש\ה כלכלן\ית לעבודה בחברת אונליין גלובאלית מובילה בתחום האונליין גיימינג בתל אביב.
ביצוע התאמות של ארנקים אלקטרוניים ואמצעי סליקה אלקטרוניים.
בדיקה ואנליזה מול דוחות פנימיים של החברה.
עבודה שוטפת מול מחלקת הכספים, מחלקת האנליסטים וה-BI.

דרישות:

תואר ראשון בכלכלה\מנהל עסקים.
ידע נרחב באקסל.
ניסיון של שנתיים ככלכלן\ית, העדפה לחברות הייטק גלובאליות.
פדנטיות, יסודיות ויכולת ירידה לפרטים.
אנגלית ברמה גבוהה מאוד

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00062
 
 
Mars Media Group - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

Mars Media has experienced tremendous growth over the past years. As we continue to grow, it's important that our teams operate more efficiently than ever before.

We're looking for an Executive Assistant to help the operational team leaders operate at scale. You'll partner with and learn from our CEO & Founder, while getting a behind-the-scenes look at the operations of a high-growth online media company.

What You'll Do:

Reporting to our CEO and CFO, you'll manage calendars, attend meetings for operational departments, take notes, circulate to-dos, and action items follow up.
Schedule internal and external meetings; follow up with guests to confirm and support preparation of meeting materials.
Facilitate communication and organization between teams at Mars Media Group.

דרישות:

Who You Are:

You have a bachelor's degree and 1-3 years of work experience in any financial / biz dev role.
You have entrepreneurial passion and startup interest
You are the most organized person you know but flexible on the other hand
Execution oriented, Problem Solver and Tech Savvy
You enjoy taking on new challenges and are eager to do self-study to get ahead
You're intensively driven and proactive
You read email threads thoroughly before responding
You have the capacity to be aware of, control, and express your emotions, and to handle interpersonal relationships empathetically

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

jb-102
 
 
Proactive-Team

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

דרוש/ה אנליסט פיננסי
לחברת הייטק גלובאלית
התפקיד הינו גלובאלי

דרישות:

ניסיון כאנליסט פיננסי של כ 4 שנים לפחות - חובה
ניסיון בעולמות התפעול - חובה
ניסיון בסביבת עבודה יצרנית
ניסיון בתמחור מוצרים, עלויות ייצור, בקרה תקציבית, בניית תקציב
אנגלית ברמה גבוהה
ניסיון מחברה גלובאלית - יתרון

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-5222
 
 
Payoneer

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

As a global, multi-national company, we would like to ask that you please submit your resume in English.

If you’re the kind of person that loves to get stuff done, collaborate with colleagues all over the world and is interested in joining a fast growth global company that is trusted by the world’s top digital brands and truly cares for its customers, join us at Payoneer!
What’s the job?
Perform Risk analysis and investigations, draw insights and conclusions based on data and user behavior. Communicate clearly the findings. Cooperate with other team members, peers, and external partners. Ideally to have a proven track record in risk, online payments or related eCommerce fields.
We’re looking for...
    Perform Risk investigations and analyses
    Draw conclusions based on multiple data set and user behavior
    Provide data-driven analytical/risk insights
    Take risk related decisions and act upon them
    Communicate directly with external parties regarding Risk events

דרישות:

Have you done this kind of stuff?

    Bachelor’s Degree or relevant experience – an advantage
    Experience in online risk or fraud prevention or e-commerce or online payments – an advantage
    Experience with analysis\investigations to identify trends and patterns
    Proven critical, and problem-solving skills
    Proven ability to communicate effectively (both written and verbal)
    Excellent written and spoken English
Character\other Requirements
:
    Solid analytical skills, fast learner, problem-solving skills
    Flexible attitude and ability to cope with changing requirements
    A team player with strong cross-group collaboration
    Highly motivated, a can-do approach, committed, positive attitude
    Pays attention to small details and yet see the big picture
    Strong command of Excel and other MS Office Suite tools (Outlook, Word, etc.)
    Good communication skills, both written and verbal

    For CV's please click- 
    https://grnh.se/b20b5e7d1

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00098
 
 
מעוף ירושלים

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: מחלקת גיוס

תיאור:

לחברה טכנולוגית העוסקת בפיתוח  תוכנות בתחום הראייה דרוש/ה איש/ת בתחום השיווק והדיגיטל.
עבודה בפלטפורמות המנתחות מידע בתחום הדיגיטל 

דרישות:

ניסיון של שנתיים לפחות כ-PCC - חובה

מיקום המשרה:

ירושלים

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

144304
 
חיפוש עובדים Jobnet דרושים - חיפוש עבודה גיוס עובדים לימודי מקצוע קורות חיים הצהרת נגישות
Facebook Google+ Linkedin