חיפוש
לחיפוש משרות

איזור אישי

דרושים לפי תחומים

דרושים לפי אזור

דרושים לפי מילות מפתח

דרושים לפי חברות

משרות בלעדיות

דרושים ללא קובץ קו"ח

כניסה לסוכן המשרות

הרשמה לסוכן המשרות

משרות אליהן פנית

משרות מסומנות

משרות חמות

חברות מגייסות

RAMOT AC נכסים next work סנטר נכסים

19 - 1 מתוך 19

דרושים בתחום אנליסט

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
 
חברה דסקרטית - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

לחברה בתחום קידום דיגיטלי לשוק הבינלאומי דרושים
בוגרי/ות אוניברסיטאות מצטיינים/ות עם יכולות אנליטיות גבוהות ויכולות חזקות בתחום המספרים.
הכשרה מקצועית ברמה גבוהה במשך כ-3 שבועות
על חשבון החברה בתחום השיווק והפרסום הדיגיטלי, עולם הפייסבוק, כתיבה שיווקית ועוד.

יכול להתאים לבוגרי תעשיה וניהול, כלכלה, סטטיסטיקה, מנהל עסקים, משפטים וכו'

משכורת התחלתית : 10,000 -12,000 ש"ח,

כאשר כל חצי שנה יש דיון שכר ותוך שנתיים וחצי מגיעים ל-20,000 ש"ח שיכולות להגיע לבסוף עד ל-30,000 ש"ח !!

דרישות:

לא נדרש נסיון קודם בתחום השיווק הדיגיטלי.
יכולות אנליטיות גבוהות בתחום המספרים
מצטיינים בלימודים
ציון פסיכומטרי גבוה.
אנגלית ברמה גבוהה (בעיקר בכתיבה)

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

J-1654
 
 
מימון ישיר

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברת מימון ישיר דרוש/ה אנליסט/ית עם ניסיון במימון מובנה למחלקת גיוסי הון
• הכנת דוחות כלכליים/ פיננסיים
• ביצוע ניתוחי כדאיות כלכלית
• בניית מודלים עסקיים מורכבים – מודלי מימון מובנה
• ניהול, בקרה ודיווח של פעילות שוק ההון בחברה
• עבודה מול ממשקים רבים: עורכי דין, חברות דירוג, מחלקות בארגון

דרישות:

• בוגר/ת תואר ראשון בכלכלה/ניהול/חשבונאות – חובה.
• התמחות במימון/תואר שני במנהל עסקים – יתרון.
• ניסיון של שנתיים ומעלה בניתוחים כלכליים ופיננסיים - חובה
• ניסיון באנליזה של עסקאות מימון מובנה/מימון פרוייקטים – חובה
• ניסיון בעבודה מול חברות דירוג – יתרון
• אקסל ברמה מעולה (כולל VBA) – חובה
• ניסיון בהפקת דוחות BO - יתרון
• היכרות מעמיקה ועניין בשוק הפיננסי הישראלי
• יכולת הובלה של פרויקטים מקצה לקצה

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

1637
 
 
Cal - כרטיסי אשראי לישראל

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

ביצוע מחקרים כמותניים (quantitative) ואנליטיים בתחום ניהול סיכונים, עבודה בכלים מתקדמים כתהליך פיתוח והטמעה של מודלי חיזוי מ-א' עד ת':
    תחקור בסיסי נתונים בסביבות DataWareHouse ו-Big Data מורכבות
    איסוף, עיבוד וניתוח נתונים בכלים אנליטיים, מתמטיים וסטטיסטיים
    פיתוח מודלים (supervised & unsupervised) ואלגוריתמים של קבלת החלטות
    כתיבות מסמכי תיעוד עבור מודלים ואלגוריתמים שפותחו
    הובלת ממשקים מול מבקרים ומתקפי מודלים
    פיתוח תהליך של הטמעת מודל בעשייה עסקים
    תחזוקה וניטור ביצועים של המודלים

דרישות:

  • תואר ראשון רלוונטי לתחום עיבוד ותחקור נתונים ואנליזה מתקדמת – חובה
  • ניסיון בכתיבת שאילתות מורכבות ב-SQL של שנה לפחות – חובה
  • ניסיון עבודה מול נתוני DWH / Big Data כאנליסט או Data Scientist – חובה
  • ניסיון עיבוד נתונים ואנליזה מתקדמת בסביבת SAS או R או Python – חובה
  • ניסיון ניתוח ותחקור נתונים ובניית Dashboards בכלים כמו Tableau – יתרון משמעותי
  • ניסיון מוחשי בתחום אלגוריתמים לכריית מידע ומודלים לחיזוי – יתרון משמעותי
  • יכולת אנליטית, חשיבה לוגית ואוריינטציה טכנולוגיות גבוהות
  • יכולת למידה עצמית גבוהה

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-2608
 
 
HOT

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברת HOT דרוש/ה אנליסט/ית מדידה ובקרה
התפקיד כולל חיזוי ושיבוץ בעולם מוקדי השירות והשימור,
ביצוע חישובי תקינה למוקדים,
בניית תקציב והכרות עם סעיפי התקציב,
איסוף וניתוח נתונים לצורך סיוע בקבלת החלטות
וניתוח מגמות ביצועים ובניית דוחות ותהליכי בקרה שוטפים

דרישות:

שליטה גבוהה מאוד ב-Excel - חובה
שליטה בתוכנות ה- Office - חובה
שליטה בבניית דוחות ב- BOXI - יתרון
ניסיון של עד שנה כאנליסט/ סטטיסטיקאי - יתרון
ניסיון בעיבוד וניתוח בסיסי נתונים, הוצאת דוחות וניתוח ובקרה - יתרון

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-34
 
 
בנק דיסקונט בע"מ

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

* איתור וזיהוי לקוחות פוטנציאליים, הכנת חומרים מקדימים וניתוח הלקוח, פגישות עסקיות, ליווי תהליך המכירה וקליטת הלקוח בבנק.
*בניית תהליכי עבודה תומכים בגיוס לקוחות חדשים והרחבת פעילות בקרב לקוחות קיימים
*התמחות במוצרי אשראי הקיימים בבנק והתאמתם ללקוחות פוטנציאליים, ניהול ממשקים מול הגורמים העסקיים ומנהלי מוצר. 
*מעקב וניתוח נתונים עסקיים
*אחריות על תהליך בניית תכניות עבודה למיצוי פוטנציאל רווחיות לקוחות עסקיים. 

דרישות:

*תואר ראשון - חובה
*יכולות אנליטיות גבוהות - יכולת ניתוח נתונים ואינטגרציה של מידע.
*יכולות שיווק, יכולת ניהול עצמית, יכולת הנעה לפעולה. 
*יכולת ניהול מו"מ
*חשיבה יצירתית ומציאת פתרונות מחוץ לקופסא

מיקום המשרה:

דרום, מרכז, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00190
 
 
בנק דיסקונט בע"מ

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

*תחזוקת תיק הפקטורינג - מעקב ובקרה שוטפים אחר יתרות, מכסות ביטוח אשראי
*ממשקים פנים וחוץ ארגוניים, לרבות מול חברות ביטוח אשראי
*פתיחות חשבון והעברת דיווחים
*בחינת איכות הצדדים בעסקה, בהתאם לאסטרטגיה ולמדיניות
*עמידה ביעדי מכירות

דרישות:

*תואר ראשון בתחום הפיננסי - חובה
*ניסיון מוכח בתחום הפקטורינג 
*עבודה מול חברות ביטוח אשראי - יתרון 
*יכולת עבודה עצמאית ובצוות, מחוייבות לעבודה מאומצת.

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00223
 
 
תיגבור - מאגר כח אדם מקצועי זמני בע''מ

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברה גלובאלית דרוש/ה אנליסטי/ת עסקי/ת!
אחריות על נתוני BI, אנליטיקה וניתוחים גלובליים של החברה.
ומתן שירות לכל החברה על פי דרישה, במחלקות בארץ.
ואל מול חברות הבנות בחו"ל.

דרישות:

תואר בכלכלה/ מתמטיקה/ סטטיסטיקה.
קורסים ב-BI/אקסל - יתרון
3 שנות ניסיון לפחות בתחום כאנליסט עסקי/כלכלי.
שליטה מעולה בשפה האנגלית.
הכרות וניסיון בשימוש במחשב - שימוש מקיף באקסל ופיבוטים באקסל.
הכרת תוכנת BI (בעדיפות ל- QLIKVIEW/TABLEAU).

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

165316
 
 
מכון תימה - המכון לאבחון יעוץ והשמה

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברה קמעונאית מובילה במשק בנתניה-פולג דרוש/ה כלכלן/ית
• איסוף ועיבוד נתונים לשם הצבת יעדים ובקרה על פעילות החברה.
• ניתוח ביצועי החברה ויחידות עסקיות במגוון ממדים והכנת דוחות למנהלי החברה.
• הכנת והצגת מצגות לטובת סקירה עסקית של פעילות היחידות.
• פיתוח, תפעול ובקרה של מערכות התמריצים בחברה.
• הכנת והצגת פרזנטציות עבור פורומים שונים וממשק שוטף מול הנהלת החברה.
• עבודה אינטנסיבית על בסיסי נתונים גדולים באקסל.
• משרה מלאה 08:00-17:00.

דרישות:

• תואר ראשון (כלכלה/מנהל עסקים או דומה)
• 3 -2 שנות ניסיון בביצוע ניתוחים כלכליים- חובה.
• תואר ראשון בכלכלה - חובה. תואר שני בכלכלה/מנהל עסקים - יתרון..
• ניסיון מחברה קמעונאית - יתרון.
• שליטה מלאה ב Excel (vlookup, (pivot table ו- PowerPoint- חובה.
• יכולת אנליטית ורמה אישית גבוהה.
• המשרה פונה לגברים ונשים כאחד

מיקום המשרה:

שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-10851
 
 
חברה דסקרטית - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

We are looking for a passionate Strategy Analyst/Associate to be part of the team leading the design and execution of the company's long-term goals and growth engines.
What will you do?
· Constant and continuous thinking of the company's recommended DNA, its long term goals, determining the means to achieve these goals and execute upon such a plan
· Manage cross function tasks within the company to both receive input as well as see that tasks are executed as planned
· Translate information into an analytical knowledge
· Prepare business and financial analyses including preparation and update of the company's competitive and industry landscape
· Keep abreast of and analyze key market development and dynamics
· Build a bottom up cohesive business plan for the company to serve as its compass
· Have direct influence on the company's executive team and significant impact on the company’s future

דרישות:

· BA in an analytical field (outstanding performance) and background with financial modelling
· MBA from a premier school - advantage
· Native English; intact English writing and speaking skills
· Prior Investment banking/Corporate development/M&A experience - advantage
· Ability to interpret data and trends to derive valuable business insights
· Ability to multitask yet be highly diligent with exceptional attention to details
· Ability to independently drive work streams under pressure with tight deadlines
· Understanding of and experience with financial statements and various financial analyses
  Excel, PowerPoint and Word – extremely high proficiency

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00027
 
 
Experis TA3

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

חברת תקשורת מובילה מגייסת מנהל/ת מחלקת BIG DATA 
במסגרת התפקיד ניהול פעילות האנליזה בחטיבת השיווק לכלל מוצרי החברה
אחריות על ניתוחים שיווקיים ותחקור נתונים ממערכות הBI כולל בקרה הפקת לקחים והצבת מצפן עסקי למנהלי השיווק.

דרישות:

תואר BA בכלכלה/מנהל עסקים/סטטיסטיקה/הנדסה תעשייה ניהול/תקשורת
ניסיון של 3 שנים כאנליסט שיווקי/אנליסט BIG DATA 
ניסיון ניהולי- חובה!!
ניסיון בעבודה על מערכות אנליטיות לקמפיינים שיווקיים 
היכרות עם ענף התקשורת, בנקאות, ביטוח, אשראי- יתרון משמעותי 

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-45799
 
 
Deloitte

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: שירה

תיאור:

לDeloitte - הפירמה המובילה והגדולה בעולם לשירותי יעוץ וראיית חשבון, דרוש /ה אנליסט /ית - לתפקיד התחלתי בצוות מהמובילים בארץ בתחום ניהול הסיכונים אצל לקוחות מהגדולים בתעשייה.
במסגרת התפקיד:
ניתוח והבנה מעמיקה של תהליכים עסקיים וטכנולוגיים תוך כדי התמקדות בזיהוי מגוון סיכונים
תכנון ויישום פתרונות ללקוחות.
ייעול תהליכי עבודה.
ביצוע מחקרים והכנת דו"חות.
במשרה מלאה במשרדי הפירמה, מגדלי עזריאלי - תל אביב.

דרישות:

תואר ראשון בחשבונאות /כלכלה- חובה.
אנגלית ברמה גבוהה מאד - חובה, רמת שפת אם - יתרון .
זמינות למשרה מלאה + שעות נוספות - חובה.
יכולת התנסחות גבוהה בכתב ובעל פה - חובה.
נכונות לנסיעות לחו"ל - חובה. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00213
 
 
Experis - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

לחברת הייטק גלובאלית ברחובות (קו רכבת) דרוש/ה Business Analystבמסגרת התפקיד:
ניתוח נתונים הסקת מסקנות והצגת תובנות, קשר ישיר מול מחלקת הBusiness, הגדרה של KPI ומעקב אחריהם.
עבודה עם DATA. 

דרישות:

תואר ראשון במתמטיקה/ סטטיסטיקה/כלכלה/ניהול/ הנדסה תעשייה וניהול- חובה
EXCEL ברמה גבוהה - חובה
ניסיון בSQL- יתרון
ניסיון בTABLEAU-יתרון

מיקום המשרה:

דרום, מרכז, ירושלים, אילת

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-45441
 
 
שיכון ובינוי בע"מ - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

תחומי עבודה:
    ניתוחים כלכליים לפרויקטים בתחום התשתיות
    ליווי הגשת מכרזים לרבות חומרים פיננסים הנדרשים להכנתם
    הכנת ניתוחים תקציביים, בסיסי נתונים, ניתוח כדאיות, ועוד.
    עבודה מול גופים פנימיים וחיצוניים כגון מוסדיים בנקאיים, חברות ייעוץ, מטה החברה ועוד

דרישות:

    תואר ראשון בכלכלה/חשבונאות/מנהל עסקים – חובה, MBA – יתרון (ניתן גם רו"ח)
    ניסיון מקצועי של 2-4 שנים לפחות לאחר סיום התואר בתחום כלכלי/חשבונאי/מסחרי עם אוריינטציה פיננסית 
    עבודה בחברת ייעוץ פיננסי/כלכלי 
    ניסיון / הכרות עם פרויקטי BOT – יתרון
    רמת דיוק גבוהה, יכולת עיבוד נתונים, ניתוח וגיבוש אנליזות והמלצות בזמן קצר 
    שליטה מעולה ביישומי מחשב – OFFICE 
    מיומנויות אקסל גבוהות 
    יכולת מצוינת בעריכת מצגות ב – PPT 
    אנגלית ברמה גבוהה 
    זמינות יומיומית גבוהה, נכונות לעבודה תחת לחץ 
*** קו"ח העונים על הדרישות יש לשלוח לכתובת המייל בציון מספר המשרה בנושא המייל***

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

1700
 
 
Mars Media Group - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

Mars Media Group, a global online advertising group is looking for passionate Business and Strategy Manager to lead our growth and identify new growth engines.

What will you do?
    Responsible of finding new growth opportunities and close cooperation deals
    Lead cross company business initiatives and JVs with external parties
    Work closely with the group's CFO and management
    Research, pursue, and develop new, long term business relationships
    responsibility for post M&A integration

דרישות:

Must have-
    at least 2 years of relevant online experience
    English- fluent, both speaking and writing
    Strong communication, presentation and relationship building skills
    Ability to interpret data and trends to derive valuable insights and make recommendations
    Self-motivated and organized person
    Strong organization skills with the ability to multitask and lead projects from ideation through execution

Advantage:

    Excellent analytical skills
    Experience working with C level managers
    Experience with startups

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-116
 
 
Mars Media Group - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

Mars Media has experienced tremendous growth over the past years. As we continue to grow, it's important that our teams operate more efficiently than ever before.

We're looking for an Executive Assistant to help the operational team leaders operate at scale. You'll partner with and learn from our CEO & Founder, while getting a behind-the-scenes look at the operations of a high-growth online media company.

What You'll Do:

Reporting to our CEO and CFO, you'll manage calendars, attend meetings for operational departments, take notes, circulate to-dos, and action items follow up.
Schedule internal and external meetings; follow up with guests to confirm and support preparation of meeting materials.
Facilitate communication and organization between teams at Mars Media Group.

דרישות:

Who You Are:

You have a bachelor's degree and 1-3 years of work experience in any financial / biz dev role.
You have entrepreneurial passion and startup interest
You are the most organized person you know but flexible on the other hand
Execution oriented, Problem Solver and Tech Savvy
You enjoy taking on new challenges and are eager to do self-study to get ahead
You're intensively driven and proactive
You read email threads thoroughly before responding
You have the capacity to be aware of, control, and express your emotions, and to handle interpersonal relationships empathetically

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

jb-102
 
 
Payoneer

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

If you’re the kind of person that loves to get stuff done, collaborate with colleagues all over the world and is interested in joining a fast growth global company that is trusted by the world’s top digital brands and truly cares for its customers, join us at Payoneer!

We’re looking for - 
    We are looking for people with analytical capabilities , attention to the details and high-level focus and the ability to make adjustments to multiple banks and complexity while controlling the correctness of the data.
    Validate that bank and company records are aligned, using Excel Vlookup & Pivot

Is this you?

דרישות:

Have you done this kind of stuff?
    Exceptional analytical capabilities
    High level of English
    Ability to understand and reconcile complex data sets
    Excel skills, including complex formulas such as VLookup and Pivot
    Able to multi-task and work with many systems
    Bookkeeping experience - advantage
    The Ability to work overtime
Nice to have...
    Reconciliation Experience

    for CV's please click here- 
    https://grnh.se/3a82b2651

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00081
 
 
Payoneer

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

f you’re the kind of person that loves to get stuff done, collaborate with colleagues all over the world and is interested in joining a fast growth global company that is trusted by the world’s top digital brands and truly cares for its customers, join us at Payoneer!

What’s the job?
The Global Bank Transfer Project Manager will be responsible for seeing through the Daily communication with banks – via email and phone
Processing outgoing transactions to banks and providers
Monitoring outgoing transactions – statuses, rates, fees
Monitoring account balances of banks and providers
Checking for refunded transactions with our banking providers
Supporting other departments within Payoneer (questions regarding bank transfers)
Reconciling transactions in the database
Is this you?

דרישות:

Have you done this kind of stuff?
Microsoft Office – basic proficiency in Excel and Outlook
Excellent written and verbal communication skills in English
Mother tongue level English- advantage
Hebrew language proficiency - advantage
University graduate – MUST
Experience in Banks/FX industry –advantage
Good communication and service skills
Team Player

For CV's , please click-
https://grnh.se/604ff4e91

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00102
 
 
Payoneer

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

What’s the job?
The Global Bank Transfer Project Manager will be responsible for seeing through the execution of GBT’s inbound & outbound projects, and will be ultimately responsible for the delivery of high quality service in a timely manner.
This individual will manage the internal procedure and schedules of the service development plan from initiation to market release.
Planning and conducting project status meeting; facilitating technical / operational / functional requirements and definition for product initiatives; developing detailed baseline project plans; tracking/managing projects which require cross functional coordination to successful completion; communicating status, issues and risks to management and maintaining project documentation.

We’re looking for ...

    Someone with ability of mapping business needs, and translating it into technical implementations
    A strong candidate will be managing GBT’s projects interfacing Product, R&D and other Operational teams
    Integration with new Banks and PSP’s
    Building new automation procedures for GBT
    This individual must be able to handle a number of projects simultaneously, demonstrate a sense of urgency and ownership to drive projects to completion, and be successful in a collaborative environment.
Is this you?

דרישות:

Have you done this kind of stuff?
    2 years of experience in Project Management in a Hitech company (Preferably - Web / Online/ Banking)
    Initiative – always lead and initiate the proper way of handling, constant thinking and Improving
    Experience with process/ work flow management
    Experience with working with multiple parties simultaneously and operating in limited deadlines
    Experience working with: advance Excel, MS project, TFS
    Strong sense of ownership and ability to deliver
    Strong communication skills
    Experience working with SQL protocol - Advantage
    Degree in industrial business and management- Advantage

    For CV's, please click- 
    https://grnh.se/4bea006d1

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00097
 
 
Payoneer

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

As a global, multi-national company, we would like to ask that you please submit your resume in English.

If you’re the kind of person that loves to get stuff done, collaborate with colleagues all over the world and is interested in joining a fast growth global company that is trusted by the world’s top digital brands and truly cares for its customers, join us at Payoneer!
What’s the job?
Perform Risk analysis and investigations, draw insights and conclusions based on data and user behavior. Communicate clearly the findings. Cooperate with other team members, peers, and external partners. Ideally to have a proven track record in risk, online payments or related eCommerce fields.
We’re looking for...
    Perform Risk investigations and analyses
    Draw conclusions based on multiple data set and user behavior
    Provide data-driven analytical/risk insights
    Take risk related decisions and act upon them
    Communicate directly with external parties regarding Risk events

דרישות:

Have you done this kind of stuff?

    Bachelor’s Degree or relevant experience – an advantage
    Experience in online risk or fraud prevention or e-commerce or online payments – an advantage
    Experience with analysis\investigations to identify trends and patterns
    Proven critical, and problem-solving skills
    Proven ability to communicate effectively (both written and verbal)
    Excellent written and spoken English
Character\other Requirements
:
    Solid analytical skills, fast learner, problem-solving skills
    Flexible attitude and ability to cope with changing requirements
    A team player with strong cross-group collaboration
    Highly motivated, a can-do approach, committed, positive attitude
    Pays attention to small details and yet see the big picture
    Strong command of Excel and other MS Office Suite tools (Outlook, Word, etc.)
    Good communication skills, both written and verbal

    For CV's please click- 
    https://grnh.se/b20b5e7d1

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00098
 
חיפוש עובדים Jobnet דרושים - חיפוש עבודה גיוס עובדים לימודי מקצוע קורות חיים הצהרת נגישות
Facebook Google+ Linkedin