תיאור תפקיד:
לחב' הייטק בתחום הטלקום באזור השרון דרוש/ה ר"צ להובלת תחום ה-VAS- כולל פתרונות מתקדמים דוג' SMSC MMSC VMS IP-SM-GWועוד. ניהול תיקי לקוחות קיימים וגיוס חדשים ניהול צוותי פיתוח ותמיכה טכנית(Tier 3) Delivery מול לקוחות-פרויקטים, אינטגרציה והטמעה שיתוף פעולה עם צוותי מכירות ושיווק PRE-SALE
דרישות:
מעל 5 שנ"ס בתפקיד מנהלי בתעשיית הטלקום- עדיפות מתחום הסלולאר הבנה מעמיקה בפרונות VASבדגש על Smsc-Mmsc-Messaging נסיון בניהול לקוחת Tier-1-Tier-2 וספקי תקשורת אנגלית ברמה גבוהה- כתיבה ודיבור
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00391
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
|
תיאור תפקיד:
Established Jerusalem IT company with focus on SME and SMB customers is searching for an experienced field engineer to join our dynamic team. Candidate will join a team providing on-site diagnostics, support and consulting to our customers and will be working tightly with our NOC/remote support team to handle larger projects and support incidents.
דרישות:
Requirements 5+ years experience in IT support in the field Networking background, including WiFi (Aruba, Ruckus) , switching and VLANs, VPN and routers/firewalls (Forti, Sophos), and experience with Israeli ISP WAN services (Fiber, 4G/5G) Experience with Windows Server environments is a plus Windows 11 endpoint support macOS support, MDM platforms such as Jamf/Kandji is a plus Experience with end user support for Microsoft 365 (Exchange Online, SharePoint, Teams) Experience supporting Google Workspace is a plus Strong cybersecurity awareness and sensitivity Experience with RMM platforms (N-able) and PSA/ticketing systems (Autotask) is a plus Desktop, laptop, and basic server hardware diagnostics (NAS experience a plus) Experience with IP CCTV systems, access control, PoE networks is a plus Valid driver’s license and willingness to work on-site, front facing customers Fluent English and Hebrew University degree – advantage
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
742682
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
תיאור משרה אנחנו ב-Priority Software מחפשים נציג/ת תמיכה טכנית מנוסה, עם היכרות מוכחת של לפחות שנה עם מערכת Priority לתמיכה בעובדים פנים-ארגונית. זו הזדמנות להצטרף למחלקת מערכות המידע של הארגון, בסביבה טכנולוגית מאתגרת ודינמית, ולקחת חלק בשיפור חוויית העובדים של החברה בארץ ובעולם. למה כדאי להצטרף אלינו? • סביבת עבודה מתקדמת ותומכת. • תפקיד עם אופק מקצועי והתפתחות לתפקידי יישום, ניהול פרויקטים וכדומה. • עבודה היברידית עם גמישות בשעות. • תנאים טובים למתאימים. • תהליך קליטה מקיף הכולל ליווי אישי והכשרות מותאמות. מה כולל התפקיד? • מתן תמיכה טכנית לעובדי חברת Priority בארץ ובעולם. • פתרון תקלות, ליווי לקוחות, והדרכה על שימוש נכון במערכת. • התמקצעות במודולים מגוונים בהתאם לרקע המקצועי של המועמד/ת. • עבודה בצוות מגובש עם ממשקים רבים בתוך הארגון.
דרישות:
• ניסיון של שנה לפחות בעבודה עם מערכת Priority מתוך ארגון. • הבנה מערכתית במודולים כגון: רכש, לוגיסטיקה, ייצור, פיננסים או שירות. • תודעת שירות גבוהה ויכולת תקשורת בין-אישית מצוינת. • אנגלית ברמה גבוהה (בע"פ ובכתב). • שליטה טובה בסביבה ממוחשבת ויכולת ניתוח ופתרון בעיות. יתרון משמעותי: • ניסיון קודם במתן תמיכה טכנית או שירות לקוחות. • רקע במערכות מידע, ניהול, חשבונאות או תחום תפעולי אחר. • ניסיון בעבודה עם ממשקים חוצי ארגון. * משרה זו פונה לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-360
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
קצת עלינו Priority Software היא מובילה עולמית בפיתוח פתרונות ERP חדשניים וגמישים לעסקים קטנים ובינוניים. עם למעלה מ-30 שנות ניסיון, פיתחה Priority מערכת ERP בתחום המלונאות והתיירות הניתנת להתאמה אישית, המסייעת לבתי מלון לייעל את פעילותן ולהאיץ את הצמיחה העסקית. אנחנו מחפשים Customer Support Representative להצטרף לצוות ה- Support המקצועי שלנו. התפקיד כולל: • מתן מענה ושירות טלפוני ללקוחות שלנו (בתי מלון בארץ ובחול) • אבחון תקלות טכניות, תיעוד והכוונת משתמשים לפתרון • הדרכות וליווי הלקוחות בשימוש נכון במערכת (מרחוק ופרונטלי בבית הלקוח) • שיתוף פעולה עם ממשקים בארגון כמו בודקי תוכנה, אנשי פיתוח ומוצר למתן מענה מלא ללקוחות • העבודה במשרדי החברה, במשרה מלאה, ימים א’–ה’, 08:30–17:30 - יום עבודה אחד מהבית
דרישות:
• ניסיון קודם בתמיכה טכנית או שירות לקוחות בתחום מערכות מידע – חובה • זיקה טכנולוגית והבנה תהליכית טובה • תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש מצוינים ויכולת למידה מהירה • תואר ראשון במערכות מידע או הכשרה מקצועית רלוונטית – יתרון * משרה זו פונה לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-355
אזור:
שרון - ראש העין
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
|
תיאור תפקיד:
לתפקיד מאתגר ומשמעותי אנו מגייסים ראש צוות תמיכה Hands-On לניהול תמיכת האפליקציה המובילה בארץ לקמפוס החכם. במסגרת התפקיד אחריות על תמיכה שוטפת באפליקציית העובדים (הזמנת אורחים, פתיחת קריאות שירות, הזמנת חדרי ישיבות והתממשקות למערכות חיצוניות כגון קמפוס ותן-ביס), קליטת גרסאות חדשות וטיפול בפניות משתמשים. התפקיד כולל עבודה קבועה באתר הלקוח, ניהול קשר שוטף מול ספקים וקבלני משנה בארץ ובחו״ל, יצירת דוחות וכלי BI, וכן ניהול של אנשי צוות נוספים. התפקיד דורש שירותיות גבוהה, אסרטיביות ויכולת הובלה מקצועית לצד עבודה אופרטיבית בשטח.
דרישות:
ניסיון מוכח במתן תמיכה טכנית Hands-On, כולל טיפול בתקלות חומרה, תוכנה ותקשורת היכרות טובה עם תמיכה באפליקציות סלולריות – חובה יכולת עבודה מול לקוחות ותודעת שירות גבוהה, כולל סבלנות ויחסי אנוש מצוינים הבנת מערכות ואינטגרציה בין מערכות מורכבות ניסיון בעבודה עם כלי BI ובבניית דוחות אנגלית ברמה טובה מאוד – כתיבה ודיבור יתרון: תואר ראשון בהנדסת תעשייה וניהול עם לפחות שנתיים ניסיון זמינות לעבודה קבועה בראשון לציון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
76111
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|