חיפוש
לחיפוש משרות

איזור אישי

דרושים לפי תחומים

דרושים לפי אזור

דרושים לפי מילות מפתח

דרושים לפי חברות

משרות בלעדיות

דרושים ללא קובץ קו"ח

כניסה לסוכן המשרות

הרשמה לסוכן המשרות

משרות אליהן פנית

משרות מסומנות

משרות חמות

חברות מגייסות

tleperformance אלעל AC נכסים סנטר נכסים

19 - 1 מתוך 19

דרושים בתחום מהנדס תמיכה / שירות

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
 
IT CARE

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

דרוש/ה איש/ת סיסטם למשרה מלאה!
התפקיד כולל:
ידע מעמיק בשרתים, הקמת סביבות חדשות, תקשורת ברמה גבוהה.
* החברה ממוקמת בנתניה.
* אפשרות למשרת שטח אצל לקוחות החברה ברחבי הארץ.
* תנאים מצוינים יינתנו למתאימים/ות.
המשרה פונה לנשים וגברים כאחד.

דרישות:

* שנה/שנתיים ניסיון מוכח במתן שירות ותמיכה ללקוחות עסקיים - חובה.
* ידע מעמיק בשרתים.
* היכרות מעמיקה עם מערכות הפעלה של Microsoft.
* ידע מוכח בוירטואליזציה HyperV / VMWARE.
* הסמכות רלוונטיות – יתרון.

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00004
 
 
Priority Software

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

We're looking for a Product Manager to help guide the direction, design and ultimate success of our ERP software expanding rapidly into the cloud. You'll assist an established, passionate Product Team in taking what is already an indispensable and well-loved application to the next level.




דרישות:

- Proven track record in creating both short and long-term strategies for SaaS products, based on an
understanding of the organizational strategic directions, technology, and business needs.
- Demonstrated experience migrating on-premises applications to cloud-based offerings.
- A deep understanding of services provided by AWS, Azure & GCP and their on-prem alternatives.
- Have exceptional oral and written communication skills and work well in a matrix-oriented organization.
- Strong technical background, including but not limited to Windows, Linux, clustering, networking, storage.

מיקום המשרה:

שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00019
 
 
פוינטר טלוקיישן בע''מ

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

Cellocator is a leading vendor in the growing TSP market with world-wide customers and partnerships.
As a member of the Global Support team, the Customer Support Engineer responsible to provide high-quality support services and customer management both to customers and prospects.
Cellocator’s Customer Support Engineer are challenged with BI and DB analysis over cloud infrastructure (IaaS) along with advanced technologies at Cellular/HW/Automotive.
As part of the main role you will require to be part of Pre-Sale activities with company’s potential customers and unique global projects, represent the customers internally to relevant departments (Sales, R&D, Product management, operation), Influence the product’s features and roadmap and act to improve world-wide colleague’s expertise.

דרישות:

Must requirements
• Experience with networking protocols and solutions (UDP,
TCP, Switching, Routing)
• Experience with networking debugging methods and tools
• Proven ability creating presentations and formal documents
• Experience with CRM application
• Experience supporting global customers
• English – very good written and verbal capabilities
• Able to tackle unexpected challenges
• Self-learner, Autodidact
• Willing to Travel up to 20%
Advantage requirements
• Technical Electronic HW background
• Familiarity with GSM/GPRS/GPS/Bluetooth
• Experience in DB (SQL)
• Experience with Cloud and Virtualization
• Experience with Pre-Sale process (answering RFI/RFQ etc.)
• Experience with Project Management
• Other foreign languages
• Foreign passport
Educational Qualifications
• Bachelor’s degree in Electronic Engineering, Computer science or
equivalent
• Advanced professional certifications, such as: CCNA, SQL

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00089
 
 
Extreme Group

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: עדי פריץ

תיאור:

About us
DBmaestro is a pioneer and a leading Automation and DevOps for database solution provider. Its flagship product, DBmaestro TeamWork, enables Agile development and Continuous Integration and Delivery for the Database.
Responsibilities
• Be an expert of DBmaestro’s solutions from the technical aspect
• Provide DBmaestro customers (and potential ones) with technical solutions
• Support our professionals services teams - US and ROW
• Influence the way we support our users and improve it to make sure our customers’ experience is the best possible.
• Work with all other departments and product teams, and liaise with them about our customers’ needs.

דרישות:

• High abilities to jump into existing code (C# - WCF, windows services)
• Knowledge with MS-SQL and PLSQL
• Experience with Jenkins and other DevOps tools - advantage
• 2-3 years of proven experience in working in support team
• At least 2 years of experience working with international customers (mainly US)
• Proven experience in managing production issues
• Willing to work non-standard hours
• Native English speaker
• System administration background - advantage

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

18807
 
 
Infinidat

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

Infinidat is looking for a dedicated and highly motivated Hardware Integration Technician with an excellent teamwork and interpersonal communication skills to work with the IVT (Integration, Verification, Test) team at Infinidat as part of the manufacturing line.
The ideal candidate will be responsible for installing, running tests and monitoring the storage systems of Infinidat.
The position requires availability during the weekends and working in shifts.
Responsibilities
    Initiate, manage and follow all on-site manufacturing activities related to the testing phase - operationally, technically and logistically
    Run diagnostic programs to resolve problems
    Respond to queries through a ticket system
    Debug technical issues methodically

דרישות:

  • 1-4 years of experience as a Support Helpdesk/PC technician or at an equivalent position
  • Basic knowledge of computer hardware and/or experience as an IT Technician 
  • Excellent organizational skills, attention to details and ability to manage multiple tasks and projects at the same time
  • Technology-oriented with analytic thinking and problem-solving skills
  • English at a high level
  • Availability for 5 shifts a week
  • Team player (loves working with other people)
  • Fast learner and independent

Preferred Skills
  • Experience in similar roles - an advantage
  • Basic knowledge in Linux and computer networking - an advantage

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משמרות

קוד משרה:

JB-00016
 
 
SQLink - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לסטארטאפ מצליח המפתח חיישנים לעולם הרכבים דרוש/ה Field Application Engineer.
במסגרת התפקיד העברת דמואים ללקוחות, משקיעים, שותפים פוטנציאלים (בארץ ובחו״ל), מענה ראשוני ללקוחות על בעיות ותקלות, תחקור והעברת דוחות לאחר הדמואים לכלל החברה לשיפור ושימור.
הזדמנות מצוינת להצטרף לצוות חזק ואיכותי ולהיות חלק מחברה שצומחת במהירות.

דרישות:

ניסיון כ-Field Application Engineer או Technical support
ניסיון באינטגרציות
כישורי שיווק ועמידה מול קהל
אנגלית ברמה גבוהה
נכונות לטיסות מרובות לחו"ל.

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

113965
 
 
GotFriends - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

אחת מחברות הסייבר המובילות מגייסת Devops Engineer.
החברה- נחשבת לאחת המובילות בתעשיה. עובדים מול ארגונים מוכרים ברחבי העולם.
התפקיד כולל הקמה של תשתיות מאפס. ממומנים ויציבים!

דרישות:

-3 שנות ניסיון כ-Devops
-ניסיון בכתיבת סקריפטים ב-Python
-הקמת תשתיות של ענן
-GIT -הכרחי
-DOCKER הכרחי

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

113997
 
 
GotFriends - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

חברת סטארטאפ יציבה וממומנת היטב מגייסת איש/אשת תמיכה Tier 2/3.
עובדים על מוצר משמעותי שעושה את החיים של מחלקות IT לקלים יותר.
עבודה מול לקוחות גלובלים ומעניינים ברחבי העולם.
צוות תמיכה מגובש. יושבים במשרדים חדשים ויפהיפים

דרישות:

-2-3 שנות ניסיון בתמיכה Tier 2/3
-תואר ראשון במדעי המחשב או תחום משיק
-SQL
-נטוורקינג
-Linux
-אנגלית ברמה גבוהה

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

113996
 
 
מיינד-יו בע''מ

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

שירות ללקוחות קצה, תמיכה במחשבים נייחים/ניידים, מדפסות, TERMINAL, הקמת משתמשים בAD
תוכנות OFFICE ביצוע הזמנות ציוד. כחלק מהתפקיד יש צורך בהעברת עמדות (עבודה פיזית)
יידע ברכיבי מחשב.

דרישות:

ידע ברכיבי המחשב
ניסיון בתפקיד דומה-חובה
א-ה בין השעות 8-17

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-06046
 
 
אספייר גלובל

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

Aspire Global, a public traded online gaming company is seeking a Service Operations Team Leader to lead our Technical Operation team in Kiev.

Responsibilities:
  • Research and report issues found on the production environments (High Priority Issues)
  • Provide Tier 3/4 services for support center and third-party integrators
  • Monitor, and be responsible for the progress of all issues/bugs reported
  • Interface with various Departments, R&D and Customer Support groups to address product issues in complex environments
  • Maintain good internal and external customer communication, provide high level of support and minimize escalations to R&D
  • Prioritize daily missions/tickets and manage critical escalations

דרישות:

Requirements:
  • At least 2 years' experience of leading & managing Technical Operations team. 
  • Strong understanding of web and web-related technologies and Client/Server applications – Must
  • 1-3 years' experience in manual web testing or 3rd/4th level support position – An advantage 
  • Bachelor's degree in Computer Science / Software Engineering (or similar) 
  • Experience with Web debugging tools – An advantage
  • Previous experience in SQL
  • 24/7 availability in case of critical issues (on call duty)
  • Strong troubleshooting and problem solving skills
  • Excellent verbal and written communication skills in English
  • Service Oriented and good communication and interpersonal skills
  • Hard working, responsible, meticulous, detail-oriented, independent

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00162
 
 
פיקסלוט

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

Are you passionate about Sports and technology?
Come join our Support team and help us revolutionize sports production.
Pixellot’s automated sports production solutions revolutionize traditional video capture, production and distribution processes, enabling professional and amateur sports organizations to affordably cover and monetize their events.

We are looking for a talented and motivational support engineerto join our global support team and be part of our success!
In this role you will be working with an international team of top notch support engineers, supporting Pixellot’s customers around the world.
So, if you are a tech savvy, love working with people and customer-oriented, let’s talk!
Aspart of your role you will:
    Gain and maintain full knowledge of the company's' products and flows.
    Provide 2nd and 3rd tier support to any issue raised or found.
    Analyze logs of failed events, open technical tickets and learn from them.
    Be the highest level of support responsible for handling the most difficult or advanced problems
    Conduct Postmortem investigations
    Manage Special customer configurations
    Generate and implement workarounds
    Build and execute Dry Runs and Beta testing.

דרישות:

    Education – engineer – mandatory (systems, software, computer science, electronics)
    Experience in technical support 3 – Advantage
    Experience with multi-disciplinary systems from similar companies – Mandatory
    Experience in Linux – Big Advantage
    QA background – Advantage
    Experience writing tests – Advantage
    Experience in video – Advantage
    Experience in AWS – Advantage
    Experience in Linux – Big Advantage
    Experience in dynamic, fast paced, hi-tech environment – Advantage
    Excellent communication skills in English and Hebrew
    Availability to work weekend shifts from time to time.

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00002
 
 
רדוור בע"מ

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

We are looking for a cloud operation manager to lead the cloud operations team in Radware’s cloud business unit. The cloud operations team oversees and manages a highly distributed, scalable and resilient global cloud infrastructure. The cloud infrastructure is utilized for securing customers (big enterprise and tier 1 companies) mission critical applications.

The operations team is built of two main functions:
· ROC (Radware operation center) – In charge of service monitoring (24x7)
· CloudOps: Cloud operation engineers team – In charge of building, maintaining and expanding Radware’s global cloud infrastructure


CloudOps Manager’s Responsibilities:
· Own the cloud infrastructure for Radware’s data centers around the world
· Manage, mentor, lead, and coach a team of cloud operation experts
· Drive automation of infrastructure activities
· Develop processes to manage operations (Monitoring, incidents’ resolution, availability, etc.)
· Be responsible for various hosting solutions (both hosting and other cloud solution, such as AWS and so on ) inclusive of a disaster recovery operations that include annual restore testing for customers, in addition to at time of disaster recovery

דרישות:

· Bachelor’s degree in Computer Science, Electrical Engineering, a related field, or equivalent education preferred.
· 5+ years Operations Experience for a highly scalable global cloud environment
· 2 years or more in network or Application security focusing on IPS/IDS, WAF, firewalls.
· 3+ years people management
· Excellent communication and interpersonal skills
· Ability to grasp new technologies quickly
· Customer-focused, service oriented approach
· Excellent communication and presentation skills. You can clearly communicate goals, processes, and policies. You are confident working with leadership teams and executive decision makers.
· Ability to excel in a fast-paced and challenging operations environment
· Ability to understand and resolve network and performance-related problems
· Strong computer skills and proficiency in productivity tools are required
· Good English, both written and verbal communication

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

4894
 
 
חברה דסקרטית

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

לחברת ActiveTrail, חברה בינלאומית המפתחת Email Marketing Automation platform,
דרוש/התומך/ת טכני/ת בכיר/ה, לטיפול מסור בלקוחות החברה, מהארץ ומחו"ל .
התפקיד כולל ניהול צוות התמיכה הטכנית שלנו, צוות אכותי ומשפחתי הנותן שרות אישי ללקוחות החברה, תוך טיפול בתקלות טכניות מורכבות, פתרונות אינטגרציה,API ותיפעול.


דרישות:

נסיון של שנתיים בעבודה מול לקוחות מהארץ ומחו"ל (מתפקידי שירות לקוחות, תמיכה טכנית וכדומה)- חובה.
שליטה באינטרנט ואוריינטציה טכנית גבוהה והיכרות עם עולם ה- Social- חובה.
נסיון בהבנת קשרי לקוחות, מתן מענה מקצועי התואם לצרכי הלקוחות.
אנגלית ברמה גבוהה מאוד - חובה (דיבור, קריאה וכתיבה)
החברה ממוקמת בת"א.
סביבת עבודה צעירה, משפחתית וכיפית.
שכר מתגמל למתאימים.

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00197
 
 
NetHR

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברת סטארט אפ מדהימה דרוש/ה FAE
לתפקיד הכולל דמו ללקוחות, הדרכה על מוצרים
עבודה עם מוצר מולדיטיספלינרי

דרישות:

תואר ראשון בהנדסה
תואר שני - יתרון
רקע בעיבוד תמונה
4 שנות ניסיון בתפקיד דומה
אנגלית ברמה גבוהה מאוד

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

8883
 
 
QHR

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

We are looking for client service Level 2 analyst to join our client services team.
The position requires the ability to work shifts and holidays.
KEY ACCOUNTABILITIES:
" providing 2nd level support to global client facing teams and internal departments
" providing support and troubleshooting of the company's products

דרישות:

" 3-4 years' experience in a client services role - Must
" Experience in a technical role - Must
" Fluent English, preferably mother tongue - Must
" Ability to learn complex systems and applications - Must
" Ability to work flexible hours / shifts
" Experience dealing with client representatives at various levels
" Knowledge/experience in financial industry - Advantage
" Familiarity with TCP/IP, FTP, certificates, AD, Proxy and MQ - big advantage

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

11723
 
 
Extreme Group

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: הילה

תיאור:

חברה בטחונית מחפשת במיידיות טכנאי/ת PC , ל-tier 2 עם סיווג בטחוני קיים מעבודה קודמת.
במסגרת התפקיד:
טיפול בתקלות pc
פירוק והרכבת מחשבים
התקנת מערכות הפעלה
טיפול בתקלות אצל משתמשים

דרישות:

-סיווג בטחוני קיים - חובה!
-נסיון בטיפול בתקלות pc
-נסיון בפירוק והרכבת מחשבים
- נסיון בהתקנת מערכות הפעלה
-נסיון בטיפול בתקלות אצל משתמשים
- יכולת טכנית טובה
- ראש פתוח עם יכולת למידה עצמית
- יסודיות , עצמאות ויוזמה

מיקום המשרה:

צפון

סוג משרה:

משרה מלאה, משרה זמנית

קוד משרה:

18786
 
 
חברה דסקרטית

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

לחברת מיחשוב ענן דרוש/ה למרכז הפיתוח בעומר באר שבע:
Sys.Admin - תיאור המשרה:
פיתוח מערכות הפעלה, כלי פיתוח אוטומטים וסקריפטים תומכים לתשתיות מיחשוב ענן של ספק תשתיות ענן גלובלי.

דרישות:

ידע וניסיון של שנתיים בפיתוח ב- Python/Perl – חובה
ידע וניסיון בתקשורת עם מערכות מבוססות RestFUL API - חובה
ידע וניסיון בניהול המערכת הפעלה Linux - חובה
ידע וניסיון ב DEVOPS
ידע וניסיון בניהול מערכות הפעלה Microsoft Windows - יתרון
ידע וניסיון ניהול רשתות והכרות עם פרוטוקולים TCP/IP, DNS, SMTP, BGP
אנגלית ברמה גבוהה - חובה
רצון ללמוד ולהתפתח בעולם תשתיות הענן
המשרה פונה לגברים ונשים כאחד.

מיקום המשרה:

דרום

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00030
 
 
GENIE

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

מוכן/ה לעוף רחוק? מרגיש /ה שהשמיים הם לא הגבול? כנראה שמקומך איתנו.
חברת GENIE המובילה בתחומה מחפשת מנהלי/ות רשת למשרות תמיכה טכנית ומשרות שטח (בכל רחבי הארץ).
העבודה מול לקוחות עסקיים במערכות מיחשוב מתקדמות.
אפשרויות רבות לקידום מקצועי.

דרישות:

  • לפחות שנתיים ניסיון בסביבת ניהול רשתות מיחשוב.
  • שליטה גבוהה במערכות הפעלה וב- Office 
  • ידע מוכח ב-Exchange, Active directory.
  • ידע בתקשורת - יתרון משמעותי
  • הסמכות רלוונטיות - יתרון.
  • שירותיות, סבלנות ואדיבות - לפני הכל.
  • תשוקה למקצוע ולעולם המיחשוב
  • יכולת למידה עצמית גבוהה.
  • המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-4
 
 
אסנס סקיורטי

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

· Provide technical assistance support in analyzing, diagnosing, replicating and troubles hooting customers reported issues to resolution.
· Communicate technically complex remedies, solutions or workarounds in a clear and concise manner.
· Install, demo and report back on installations of software (bugs/improvements).
· Create reproducible test cases,
· Report and submit product defects in the bug tracking system
· Lead the successful implementations of company solutions through channel partners.

דרישות:

· 2+ years’ experience in implementation and customer facing activities in an international environment- Must
· Experience with Databases (MS-SQL) and Web Servers -Must
· Experience in installations, configurations & maintenance of Operating Systems - Must
· Familiar with network software diagnostic tools, such as Wireshark and fiddler  -Must
· Background in networking technologies (HTTP, DNS, SSL, TCP, UDP) and network components
· 1+ years' experience in C#, ASP.NET , JavaScript, Java -advantage
· Background in developing HTML5, JQuery, Web Services – advantage
· Experience at applications development and customizations (Java script at least) including uploading application to iOS and Android stores – advantage
Knowledge of APIs and web services terminology 
· Excellent interpersonal communication and customer service skills are needed in order to work successfully with customers in high stress and/ or ambiguous situations
· B.S. in Computer Science/ Software engineeringFluent English (writing and speaking) 

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-170
 
חיפוש עובדים Jobnet דרושים - חיפוש עבודה גיוס עובדים לימודי מקצוע קורות חיים הצהרת נגישות
Facebook Google+ Linkedin