חיפוש
לחיפוש משרות

איזור אישי

דרושים לפי תחומים

דרושים לפי אזור

דרושים לפי מילות מפתח

דרושים לפי חברות

משרות בלעדיות

דרושים ללא קובץ קו"ח

כניסה לסוכן המשרות

הרשמה לסוכן המשרות

משרות חמות

חברות מגייסות

סנטר נכסים אפ קארד AC נכסים GotFriends

16 - 1 מתוך 16

דרושים בתחום מהנדס תמיכה / שירות

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
 
NetHR

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

מגיע/ה מתחום התקשורת והNETWORKING? בוא/י לעשות את התפקיד הבא שלך! לחברת סייבר גלובאלית דרוש/ה Junior Pre-Sales Engineer
לתפקיד הכולל:
השתלבות בצוות הPre-Sales , עבודה מול לקוחות בארץ ובחו"ל הכולל שלב האיפיון ומכירה של מוצרי אבטחת מידע,
נסיעות לחו"ל במסגרת התפקיד, ניהול משא ומתן מול לקוח, הצגת מצגת המוצרים ועוד.
תנאים מעולים למתאימים

דרישות:

ניסיון של 1-3 שנים בתחום- התמיכה טכנית/NETWORK
גם ניסיון צבאי מספיק.
ידע בתחום הרשתות תקשורת- חובה!
מוטיבציה גבוהה לתחום
שליטה טובה בשפת אנגלית
היכרות עם מערכות הפעלה- לינוקס/ווינדאוס

סוג משרה:

משרה מלאה, לפי שעות

קוד משרה:

10316
 
 
NetHR

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברה טכנולוגית מובילה בתחומה בפריסה גלובלית, דרוש/ה מהנדס/ת תמיכה טכנית, לצורך בתמיכה בלקוחות החברה, בניתוח קריאות שירות ובאספקת פתרון טכני יעיל ללקוחות החברה ותקשור הנושאים הטכניים לתוך הארגון לצורכי שיפור.

דרישות:

ניסיון של לפחות שנתיים בתפקיד תמיכה טכנית בחברה טכנולוגית גלובלית -חובה
o יכולת לעבוד באופן עצמאי ולהיענות לבקשות מרובות בסביבת עבודה דינמית תוך הובלת קריאות שירות לסיומן המוצלח
o תואר ראשון בתחומי טכנולוגיה/ בהנדסה מכאנית -חובה
o יכולת ללמוד טכנולוגיות וכלים חדשים במהירות
o אנגלית שפת אם - חובה
o כישורים מעולים של תקשורת ועבודה בצוות

מיקום המשרה:

דרום, מרכז, ירושלים, שרון, אילת

סוג משרה:

משרה מלאה, לפי שעות

קוד משרה:

10237
 
 
NetHR

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברת אינטגרציה המספקת שירותי ענן דרוש\ה מנהל\ת תמיכה ושירות 

דרישות:

3 שנות ניסיון בתמיכת לקוחות 
ניסיון בפתרון תקלות מורכבות מתחום הIT 
ניסיון בניהול פרויקטים בתחום התשתיות, וירטואליזציה, מערכות גיבוי ואחסון ואבטחת מידע
לפחות 3 שנות ניסיון בניהול מוקדי שירות או תמיכה מחברות המספקות שירותי IT 

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

10355
 
 
Proactive-Team

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברה מעניינת באזור המרכז דרוש/ה איש/ת שירות ותמיכה גלובלי לעבודה בארץ ובחו"ל! 25% מהעבודה הינה בחו"ל!
מה מחפשים?
איש/ת תמיכה בעל ניסיון טכני מגוון ורחב.
מה התפקיד כולל?
ביצוע הכשרות, הדרכות ותמיכה טכנית בלקוחות מרחביי העולם
ניהול קריאות השירות במערכת CRM
ניהול מלאי חלקי שירות ועבודה שוטפת מול שרשרת אספקה.
עבודה שוטפת מול לקוחות מחו"ל
אנגלית טכנית ברמה גבוהה – דיבור, קריאה וכתיבה.
הדרכה והכשרת טכנאים בחו"ל
מתן מענה ותמיכת לקוחות גלובלית
תיעוד קריאות שירות במערכת
ניהול קריאות השירות במערכת CRM
ניהול מלאי חלקי שירות ועבודה שוטפת מול שרשרת אספקה.

דרישות:

הנדסאי/ת או מהנדס/ת אלקטרוניקה/מכונות/ מחשוב ובקרה או תואר ראשון (עדיפות לתחום טכנולוגי).
• הכרות עם מערכת Priority או מערכות דומות.
אנגלית טכנית ברמה גבוהה – דיבור, קריאה וכתיבה.
נכונות לנסיעות לחו"ל בהיקף משרה של 25 אחוז.
מינימום 3 שנים ניסיון בתפקיד דומה
ראיה והבנה מערכתית.
יכולת עבודה תחת לחץ.
רצון תמידי ללמוד ולהשקיע.
מולטיטסקינג.
עבודה בשעות לא שגרתיות.
תודעת שירות גבוהה.
עבודה בצוות ויחסי אנוש.

מיקום המשרה:

דרום, מרכז, שרון, אילת

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00186
 
 
אקסיומה

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: חן

תיאור:

Xioma Automotive is a software provider that delivers state of the art business solutions to the automotive retail market.
The Xioma Automotive solution provides automotive dealerships and importers with functionality that is fully integrated with SAP Business One’s processes.
We are currently looking for a Partners success associate

The ideal candidate

will possess both a business and technical background, that will enable them to engage with partners and end customer stakeholders as well as easily interact with the internal product and development teams.
These in order to communicate the required information both to partners and customers.


דרישות:

Requirements
· 1-2 years of experiences in implementing information system
· Proven experience in writing user/administration guides and training end users
· Proven experience in setting up system from scratch according to customer specification
· Good understanding of business processes and decomposing them to system processes
· Experience in processes definitions for internal/external customers
· Experiences in ERP/CRM system- advantage
· Highly motivated and self-learner
· Fluent English
· Very good F2F communication skills

מיקום המשרה:

דרום, מרכז, שרון, אילת

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

6191
 
 
מרטנס הופמן

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברה מובילה באזור המרכז דרוש/ה מהנדס/ת תמיכה טכנית

דרישות:

ניסיון של שלוש שנים בבתמיכה טכנית Tier 3
מתן תמיכה טכנית ברמה גבוהה ללקוחות המחוברים לשירות, משלב הפיתוח, דרך בדיקות אינטגרציה, ועד תפעול שוטף
ידע בSQL
בניית בקרות, ניטורים והתרעות
טיפול באירועים מול לקוחות

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

22442
 
 
אמת מיחשוב

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

דרוש/ה איש/ת Professional Services לפיתוח והטמעה של מוצר מוביל מעולם ה- Big Data, מוצר ה- Splunk!
Splunk הוא מוצר האנליטיקה המוביל והמתקדם בתעשייה. באמצעות Splunk לקוחותינו מנהלים אתגרי אבטחת המידע, משפרים תהליכים עסקיים ויוצרים קונסולידציה בין מערכות גדולות בארגון.

כמומחי Splunk תקבלו הזדמנות להשפיע תוך עבודה בסביבה עתירת טכנולוגיות, הכוללת כתיבת קוד ואתגרי ניתוח המידע מהגדולים בישראל.
עבודה בסביבה מאתגרת ומעצימה, בצוות של אנשי מקצוע ברמה הגבוהה ביותר.

דרישות:

לפחות שנתיים ניסיון בתפקידי ייעוץ טכני/ מומחה טכני ללקוחות /Professional Services - חובה
ניסיון במערכות הפעלה Linux או Windows- חובה
ניסיון בכתיבת אחד או יותר מהסקריפטים: Python ,Shell ,Perl ,JavaScript- חובה
ניסיון בפלטפורמות Big Data כגון Splunk או ELK - יתרון
סיווג בטחוני- יתרון 

מיקום המשרה:

דרום, מרכז, צפון, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00059
 
 
אר.ויי.בי. פלסמנט אגנסי בע"מ

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

Jerusalem IT company seeks a remote support/helpdesk technician to work from their office in Talpiyot.

דרישות:

• Native level Hebrew and English
• At least 3 yrs experience with remote support or helpdesk work
• Experience with support of internet lines (dsl/fiber/4G)
• Experience with support for Windows machines, MS Office and standard Windows tools
• Experience with support of Android and iOS based smartphones
• Experience with routers, switches and wireless APs
• Experience with basic management of domain users, security groups and permissions
• Willingness to learn and general technological aptitude and curiosity
• Any Microsoft or Cisco training programs, exams and certificates are an advantage
Full time position on site.

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-02060
 
 
עמותת ITWorks - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

Position Summary: Troubleshoot issues and respond to customer requests through a ticketing system

Work days Monday – Thursday – 12:30-18:00 21:00-24:00
Friday – 15:30-24:00

דרישות:

Qualifications: 5+ years’ experience in System Administration/IT – must
2+ years of experience in Technical Customer Support – must
Basic knowledge in MS SQL Server queries and administration
Knowledge and experience in Microsoft Windows server management & installations
Experience in automated testing

מיקום המשרה:

ירושלים

סוג משרה:

משרה מלאה, משמרות

קוד משרה:

JB-2688
 
 
Extreme Group

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: הילה

תיאור:

A leading provider of video telematics, analytics, safety and productivity solutions for commercial and public sector fleets, is looking for a Desktop Systems Specialist. This role will be to primarily support our Israel office and remote support for our UK office. This person will work from our queue of ongoing tickets and other projects as needed to help support. The role requires a hands-on technician who is up to date with current technologies, who has experience supporting and operating in afast-paced team environment and is continuously striving to expand their technology expertise.
You’ll Get To:
· Provide technical support for Windows and Mac platforms and related hardware/software and peripherals
· Support and maintain user and email account information including rights, security and systems groups
· Assist users at a distance with remote access tools (RDP, Zoom, etc)
· Help maintain hardware/software inventories and asset management tools
· Maintain, analyze, troubleshoot, and repair systems, hardware and computer peripherals, including mobile devices (iPhone, iPad, Android, etc.)
· Install, configure, and support desktop phones
· Work closely with System and Network administrators to troubleshoot and resolve technical issues
Should be able to participate on an “on call” rotation

דרישות:

· 5+ years minimum experience with PC hardware and software desktop support
· Experience tackling, troubleshooting and maintenance issues related to audio visual equipment.
· Strong Office 365 and Exchange trouble shooting skills.
· Seasoned candidate who has dealt with SCCM, WDS, WSUS, (or other software deployment systems).
· Knowledge of common ticket tracking systems like: ServiceNow
· Must have basic knowledge and fundamental skills around Networking
· Fluent in English - both written and verbal
· Candidate who has worked in a large enterprise environment (greater than 100 users).
· Able to quickly learn and support new technologies and take on new responsibilities as priorities change
· Able to manage multiple tasks in a fast-paced environment and demonstrate problem solving skills.
· Highly motivated, detail orientated individual
· Able to work both with a team and individually solving tough issues with a customer service mentality.
· Someone who is a highly effective communicator; strong written and verbal skills are a plus.

מיקום המשרה:

צפון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

19748
 
 
אנטריפוינט

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברה גלובאלית בירושלים דרוש/ה מוביל תמיכה טכנית למשרת תמיכה מול לקוחות בחו"ל, בעל ניסיון של מעל שנתיים בתמיכה טכנית מול חו"ל ואנגלית ברמה גבוהה מאוד.

דרישות:

5+ years’ experience in QA/software testing/System Administration/IT – must
2+ years of experience in Technical Customer Support - must
Basic knowledge in MS SQL Server queries and administration
Knowledge and experience in Microsoft Windows server management & installations
Experience in automated testing - advantage
Excellent communication skills (verbal and written)
Quick learner, efficient problem solver
Organized, responsive, detail oriented
Ability to work independently as well as in a team environment
Self-starter, able to prioritize tasks
Able to juggle multiple projects at once
Works well under pressure

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

3451
 
 
אלביט מערכות

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

Elbit in Raanana is seeking a R&D Level 4 Support team leader to improve the End-2-End product features and align the R&D team to the company growth to perform and achieve the development optimization targets and goals of cyber processes. The role will emphasize on managing a L4 development team over the lifecycle of post-delivery including bug fixes and customer change requests. The role will include the full development processes from product spec to design, development, testing and deployment following the Agile methodology with automated testing implementation based on legacy products together with our new product platform. The position will require a high degree of coordination with the customers world-wide and the company’s engineering, services, laboratory, R&D operations and business teams. The role includes travel to customer sites
Main Responsibilities:
Customer centric, becoming the person our customers trust and value, Problem solver, taking ownership and team player with hands-on ability that can work with other team members to accomplish various jobs, and to thrive in a collaborative to resolution
Working knowledge of cyber processes, development lifecycle, implementation and system operations
Working over on-prem environment  to participate in a multi-task environment
Familiarity with Support methodologies, practices and tools Set and meet the performances by KPIs

דרישות:

Master/Bachelor’s Degree in Computer Engineering
Leader with management experience of at least 3 years, team of 3-6 people
Java/C++ experience of at least 3 years (not scripting or automation, but pure backend with design patterns and OOB)
Ability to write high-performance, maintainable, reusable code
Proficient in a Unix/Linux environment
Working knowledge of cyber processes, agile development, system operations
Knowledge and experience in problem solving with Kibana, Prometheus and Grafana
Knowledge and experience of more than 3 years with no-SQL DB like Elastichsearch,, Mongo
Knowledge and experience of more than 2 years with: Docker, Kubernetes
Knowledge and understanding of End-2-End systems including, Git, Jenkins, DevOps
Knowledge and understanding of Cloud systems like AWS
Advantage - Experience with SQL databases, Windows, WTF
Advantage - Knowledge in telephony protocols (SIP, H323, SS7, GSM)
Advantage - Background in Machine Learning, NLP or related field
Advantage - Deep understanding of Cyber Security domain

מיקום המשרה:

שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

70046508
 
 
Experis TA3

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברה טכנולוגית העוסקת בניתוח דאטה לעולם הדיגיטלי דרוש/ה ראש צוות תמיכה טכנית וסיסטםבמסגרת התפקיד:
* ניהול צוות תמיכה במוצר מורכב בתחום אבטחת מידע וסיסטם בעבודה מול צוותי סיסטם של לקוחות בעולם
* שילוב עבודה מעשית hands on עם ניהול צוות קטן של מהנדסי תמיכה וסיסטם
* פתרון בעיות אפליקטיביות ובעיות סביבה, תקשורת ורשתות
* תמיכה מרחוק בלקוחות בעולם ברמה Tier 2-3 בהתקנה והגדרה של מוצר בתחום אבטחת מידע בסביבות מורכבות וגדולות בעולם
* הקמה ותחזוקה של סביבות ענן SaaS - Azure, AWS
* הקמה ותחזוקה של סביבות מעבדה מורכבות ובדיקות של תצורות עבודה שונות
* ביצוע הדרכות ומצגות טכניות של המוצר ללקוחות
* כתיבה של תיעוד ומדריכים
הבנה של צרכי אבטחת מידע של הלקוח ויכולת מתן מענה מתאים על בסיס מוצרי החברה
ניהול משימות סיסטם - הקמת סביבות מעבדה הכוללות אינטגרציה עם מוצרים אבטחה של חברות מובילות כדוגמת Symantec, McAfee, F5, IBM, VMWare.

דרישות:

* ניסיון בתמיכה בתחומי תקשורת, רשתות ואבטחת מידע - חובה* אנגלית רהוטה- דיבור וכתיבה
* היכרות עם נושאי סיסטם ותקשורת כמו Active Directory , Firewalls, Virtual machines, HTTPS, Certificates, DNS, SQL, AWS, AZURE,Proxy, DLP, MDM
* יום בשבוע נדרש עד השעה 9 ושישי פעם בחודש כוננות בבית.

מיקום המשרה:

ירושלים

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-47912
 
 
קווליטסט - ללא צורך בצירוף קובץ קו"ח -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לצוות Qualitest בחיפה דרוש/ה Hardware Operator
במסגרת התפקיד: מתן מענה ותמיכה לצוות הQA , הכנסה/הוצאה כרטיסים לתנורים ,עבודה עם צבד"ים ,תכיתבת סקריפטים ב Python

דרישות:

ידע Python and Linux- חובה!
רקע טכנאי/ת PC -יתרון משמעותי
ניסיון עם צבד"ים -יתרון
אנגילת- קריאה ,כתיבה ,דיבור- חובה!

מיקום המשרה:

מרכז, צפון, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה, משמרות

קוד משרה:

6352
 
 
AGAT Software

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

יהול צוות תמיכה במוצר מורכב בתחום אבטחת מידע וסיסטם בעבודה מול צוותי סיסטם של לקוחות בעולם
שילוב עבודה מעשית hands on עם ניהול צוות קטן של מהנדסי תמיכה וסיסטם
פתרון בעיות אפליקטיביות ובעיות סביבה, תקשורת ורשתות
תמיכה מרחוק בלקוחות בעולם ברמה Tier 2-3 בהתקנה והגדרה של מוצר בתחום אבטחת מידע בסביבות מורכבות וגדולות בעולם
הקמה ותחזוקה של סביבות ענן SaaS - Azure, AWS
הקמה ותחזוקה של סביבות מעבדה מורכבות ובדיקות של תצורות עבודה שונות
ביצוע הדרכות ומצגות טכניות של המוצר ללקוחות
כתיבה של תיעוד ומדריכים
הבנה של צרכי אבטחת מידע של הלקוח ויכולת מתן מענה מתאים על בסיס מוצרי החברה
ניהול משימות סיסטם - הקמת סביבות מעבדה הכוללות אינטגרציה עם מוצרים אבטחה של חברות מובילות כדוגמת Symantec, McAfee, F5, IBM, VMWare.
לא נדרשות נסיעות
לעיתים עבודה מעבר לשעות הרגילות מול לקוחות בזמני פעילות אחרים.

דרישות:

דרישות:
ניסיון בתמיכה בתחומי תקשורת, רשתות ואבטחת מידע - חובה
אנגלית רהוטה- דיבור וכתיבה
היכרות עם נושאי סיסטם ותקשורת כמו Active Directory , Firewalls, Virtual machines, HTTPS, Certificates, DNS, SQL, AWS, AZURE,Proxy, DLP, MDM
יום בשבוע נדרש עד השעה 9 ושישי פעם בחודש כוננות בבית.
יתרון:
ניסיון ויכולת עבודה מול לקוחות בחול
מגורים בירושלים / מודיעין והסביבה

מיקום המשרה:

ירושלים

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

215
 
 
חברה דסקרטית

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

לחברת הייטק בהרצליה דרוש/ה איש/אשת תמיכה טכנית Tier 2
לעבודה מול לקוחות חו"ל
ימי עבודה שני-שישי משמרת בוקר 11:00-20:00
משמרת ערב 20:00-03:00 (עבודה מהבית)
משמרת שישי כל 3 שבועות (עבודה מהבית)

דרישות:

תואר אקדמי-יתרון
ניסיון של שנה לפחות בחברת גלובאלית כאיש/ת תמיכה טכנית
ניסיון בתמיכה מול אופרציה בחו"ל הכוללת תחקור של אירועים, עבודה מול מחלקת הפיתוח, פתרון תקלות
שליטה מלאה באנגלית
שליטה מלאה בשאילתות SQL

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

1287
 
חיפוש עובדים Jobnet דרושים - חיפוש עבודה גיוס עובדים לימודי מקצוע קורות חיים הצהרת נגישות
Facebook Linkedin