חיפוש
לחיפוש משרות

איזור אישי

דרושים לפי תחומים

דרושים לפי אזור

דרושים לפי מילות מפתח

דרושים לפי חברות

משרות בלעדיות

דרושים ללא קובץ קו"ח

כניסה לסוכן המשרות

הרשמה לסוכן המשרות

משרות חמות

חברות מגייסות

קבוצת ברן AC נכסים בזק בנלאומי TMH

16 - 1 מתוך 16

דרושים בתחום מהנדס תמיכה / שירות

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
 
קורן טק טכנולוגיות - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: רגינה

תיאור:

לחברה בתחום המכשור הרפואי ברמת גן (על קו הרכבת)
דרוש/ה מהנדס/ת שירות ותמיכה

דרישות:

ניסיון של שנתיים ומעלה בתמיכה טכנית בלקוחות גלובאליים (מרחוק ופרונטלית)
הכרות מעמיקה עם מערכות הפעלה שונות (Linux, Windows) ותקשורות
ניסיון בתמיכה מעולם המכשור הרפואי- יתרון בולט
רקע בתוכנה/כתיבת סקריפטים -יתרון
נכונות לנסיעות לחול (פעם בחודש, חודשיים)

מיקום המשרה:

דרום, מרכז, צפון, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

REG
 
 
אי.פי.אם - אגיב פרו מנפאואר בע''מ

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברת הייטק גלובאלית ומולטידיספלינארית המפתחת מוצר חדשני בתחום דרוש\ה מהנדס שירות - TIER 3
תמיכה במערכות מולטידסיפלינריות מתקדמות, התקנת מכונות חדשות בשטח הכוללות הדרכה והתאמת המערכת לתהליך, פתרון בעיות אצל לקוחות ברחבי העולם, איתור תקלות ומציאת פתרונות מתקדמים.

דרישות:

מהנדס/ת חשמל ואלקטרוניקה - חובה
שנתיים ומעלה ניסיון בתחום השירות - TIER 3 - חובה.
זמינות לחו"ל
עבודה שוטפת אל מול מהנדסי TIER 1 + 2 ברחבי העולם
עבודה בסביבה דינמית ומגוונת
אנגלית ברמה גבוהה

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-03733
 
 
אמת מיחשוב

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

דרוש/ה איש/ת Professional Services לפיתוח והטמעה של מוצר מוביל מעולם ה- Big Data, מוצר ה- Splunk!
Splunk הוא מוצר האנליטיקה המוביל והמתקדם בתעשייה. באמצעות Splunk לקוחותינו מנהלים אתגרי אבטחת המידע, משפרים תהליכים עסקיים ויוצרים קונסולידציה בין מערכות גדולות בארגון.

כמומחי Splunk תקבלו הזדמנות להשפיע תוך עבודה בסביבה עתירת טכנולוגיות, הכוללת כתיבת קוד ואתגרי ניתוח המידע מהגדולים בישראל.
עבודה בסביבה מאתגרת ומעצימה, בצוות של אנשי מקצוע ברמה הגבוהה ביותר.

דרישות:

לפחות שנתיים ניסיון בתפקידי ייעוץ טכני/ מומחה טכני ללקוחות /Professional Services - חובה
ניסיון במערכות הפעלה Linux או Windows- חובה
ניסיון בכתיבת אחד או יותר מהסקריפטים: Python ,Shell ,Perl ,JavaScript- חובה
ניסיון בפלטפורמות Big Data כגון Splunk או ELK - יתרון
סיווג בטחוני- יתרון משמעותי

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00059
 
 
חברה דסקרטית - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

לחברה בתחום תוכנות שכר וקופות רושמות דרוש/ה מנהל/ת צוות תמיכה טכנית
אחריות על מערך התמיכה של החברה
שכר: סביב 15,000

דרישות:

תואר ראשון בהנדסת מחשבים / הנדסת תוכנה/חומרה - חובה
נסיון בניהול עובדי תמיכה / מוקד / משרד - חובה
אקסל ברמה גבוהה, אופיס
נסיון בניהול מערך תמיכה בחברה טכנולוגית, בעל/ת יכולת ניהול ודיווח ברמה גבוהה
ניתוח וטיפול בבעיות טכניות מורכבות ומתן פתרונות יצירתיים.
מתן מענה ללקוחות במקרים בעייתיים, אחריות על יצירת תהליגי עבודה וניהולם
נסיון בבניית אסטרטגיות והתוויית תוכניות והצבת מטרות ויעדים
נסיון בהגדרת תהליכי בקרה על פעילות היחידה שבאחריותו לבחינת תשומות, משך זמן , ואיכות וזמינות המוצר
שירותיות ,ייצוגי/ת ובעל/ת כושר ניסוח.

מיקום המשרה:

שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

J-1681
 
 
Medulla

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: פאני

תיאור:

נושא האבטחה קרוב לליבך?
לחברה גלובלית ומצליחה בתל אביב, דרוש/ה Customer Support Engineer!
הזדמנות להצטרף לחברה מובילה המספקת פתרון תוכנה לאבטחת חוות שרתים ולהיכנס לתפקיד דינמי ומעניין של תמיכה טכנית בלקוחות החברה.

דרישות:

לפחות 2 ש"נ כ Tier 2-3 technical support- חובה
ניסיון בעבודה עם פרוטוקולי תקשורת מכסה את כל השורה הארוכה הזו.
ניסיון עבודה עם שרתים מבוססי Linux & Windows חובה
שנות נסיון:1-2 שנים

מיקום המשרה:

דרום, מרכז, צפון, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00085
 
 
NCR

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

    :NCR in Raanana is looking for a technical project engineer. The position includes
        Learning the current Loyalties application and interfaces.
        Understanding the business and to able being able to consult with the retailers.
        Working as a technical analyst to capture the retailer’s requirements and comparing those requirements against existing Loyalty functionality to determine gap analysis.
        Maintain the technical knowledge of the project and become familiar with all existing documentation.
        Technical documentation of the results of project tasks.
        Installation, configuration and system verification, targeted architecture to ensure that Loyalty is set up properly based on their intended usage.
        will diagnose technical problems during the project life cycle. Escalation when necessary.
        Provide content management in the project context: manage a list of deliverables and software components for each published package.
        Performing customer training and training in both business and technical aspect.
        Support the sales team in customer presentations




דרישות:

    Basic Qualifications
      3 years of experience of a technical role in a global technological company.
      Excellent customer service, communication and listening skills.
      The ability to work well within a team based over multiple sites.
      Strong communication skills both written and oral, and proven teamwork skills
      Strong technical troubleshooting skills
      The ability to work efficiently in a challenging and demanding environment.
      High motivated with a high ability for self-learning.
      Knowledge in MS technologies – Windows server operating systems, SQL server up to 2016 MS Office.
      Willingness to travel abroad as needed by the project..
      Very good English skills (Speaking and Writing).

    Preferred Qualifications
      Familiar with the software development lifecycle.
      Familiar with Networking and an ability to diagnose network issues.
      Networking (tcp/ip, http, https, firewalls), troubleshooting and diagnostics
      Experience in SaaS or Hosted application environments including system monitoring.
      Web technologies (HTML, XML, IIS, Apache, Java script, .Net).

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00082
 
 
חברה דסקרטית

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

This position is part of the global ACS Control, Support and Applications team.
Supervising the ACS Support & Applications team, developing the technical service functions, activities and processes while ensuring customer satisfaction and outstanding services and support.

דרישות:

B.Sc. in electrical, mechatronics or mechanical engineering, or a practical Eng. with relevant knowledge/experience
Proven experience in the motion control, mechatronics and automation fields
Experience managing customer support services or engineering teams
Personal skills - work well under pressure, professional demeanor, strong communication, interpersonal and cross functional team skills, strong critical thinking and analytical skills
Fluent in English, both writing and speaking
Ability to represent the company and capable of transferring information
Willingness to travel both domestically and international

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00007
 
 
לוג-און

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לארגון פיננסי גדול במרכז דרוש/ה מהנדס/ת אינטגרציה.
התפקיד כולל אחריות טכנית על כל שלבי האינטגרציה והתמיכה הטכנית, בדיקות אינטגרציה של ממשקים ועבודה עם בסיסי נתונים

דרישות:

ניסיון של שנתיים לפחות בתפקידים טכניים בפיתוח תוכנה- חובה.
ניסיון בעבודה עם SQL SERVER- חובה.
ניסיון בכתיבת סקריפטים ב- PYTHON- יתרון משמעותי.
ניסיון תעסוקתי ב- Deployment- יתרון.
יכולת תחקור בעיות והצעת פתרונות, יכולת עבודה בצוות, יכולת עבודה עצמאית.

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-01870
 
 
Experis Israel

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

לחברה גלובלית מובילה דרוש/ה מהנדס/ת תמיכה Tier3 מנוסה

דרישות:

- תואר ראשון בהנדסת תוכנה /מדעי המחשב - יתרון.
- ניסיון של שנתיים ומעלה בתפקיד דומה.
- ניסיון עם SQL.
- ניסיון בכתיבת סקריפטים ופיתוח כלים.
- ניסיון בסביבת Windows & Linux.
- אנגלית ברמה גבוהה.

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

45742
 
 
אתוסיה

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

תמיכה פנים ארגונים בעובדים, HELP DESK

דרישות:

במסגרת התפקיד מתן מענה טלפוני בלבד ל4500 עובדים בכל הנוגע לתקלות מחשוב.
ניסיון קודם בתפקידי שרות (טלפוני/פרונטאלי) – חובה
ניסיון עבודה במוקד – יתרון משמעותי
קורס מתקדם בניהול רשתות – יתרון משמעותי

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

115288
 
 
קרטיס השמה KertisHR - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

 לחברת הייטק  דרוש/ה מהנדס/ת אלקטרוניקה/מחשבים לתפקיד של  מנהל/ת תמיכה טכנית 
 
· ניהול תמיכה טכנית של לקוחות החברה בישראל ועולם.
· ניהול מערכת רישום ארועי תמיכה טכנית.
· זיהוי וחקירה של בעיות טכניות מדווחות על ידי לקוחות החברה.
· שימוש במערכות מידע של החברה ומקורות חיצוניות לצורך מתן פתרונות טכניים יעלים.
· עבודה צמודה עם מהנדסי פיתוח, ושיתוף פעולה עם כל הגורמים בחברה לצורך מתן שירות איכותי ומהיר ללקוחות
 

דרישות:

   מהנדס/ת אלקטרוניקה ו/או מחשבים
· ידע וניסיון בארכיטקטורת מחשב – חומרה ותוכנה - חובה
· הכרה של מעבדי Intel / Freescale/NXP - יתרון
· נסיון בפיתוח דרייברים, BSP ויישומים תחת מערכת הפעלה – Windows, Linux, VxWorks – יתרון
· ידע שפות תכנון שונות: C, C++, VHDL – יתרון.
· ידע בתחומי מחשוב נוספים: VIDEO,USB,SATA, Gigabit, רשתות מחשב ופרוטוקולי תקשורת – יתרון
· יכולת לקרוא ולהבין שרטוטים חשמליים - יתרון
· נסיון בתפקידי תמיכה טכנית - חובה
· אנגלית ברמה גבוה בכתב ובעל פה - חובה
· מגורים באיזור המרכז – יתרון
· הכרת מערכות וארכיטקטורות עם ממשקים כמו VME BUS,CPCI BUS, VPX - יתרון

מיקום המשרה:

שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

E-Ai7
 
 
חברה דסקרטית - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

לחברת אינטגרציה של פתרונות לתשתיות IT בפ"ת דרוש/ה איש/ת תמיכה בלקוחות לעבודה כחלק מצוות.

דרישות:

• ידע וניסיון במערכות מיקרוסופט תחנות ושרתים ברמת טכנאי/ת – יתרון לבעלי הסמכת MCIPT
• ידע וניסיון במערכות הפעלה נוספות (unix, linux) - יתרון
• ידע בתשתיות כולל מערכות אחסון בכלל ו Netapp בפרט
• הכרות עם מוצרי Netapp – תוכנה - יתרון
• הכרות עם מוצרי Netapp - חומרה - יתרון
• ידע והיכרות עם מוצרי VMware - יתרון
• יכולת למידה עצמית גבוהה
• יכולת עבודה עצמאית / בצוות
• יחסי אנוש מעולים
• יכולת עבודה בתנאי לחץ
• נכונות לעבודה בלילות / סופי שבוע
• התפקיד כולל תורניות אמצע / סוף שבוע.

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

2944
 
 
MalamTeam

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

לחברת Malam Team דרוש/ה תומך/ת Help Desk למשרדי החברה בירושלים.
התפקיד כולל מתן תמיכה בלקוחות חוץ ופנים ארגוניים, תמיכה בתקלות במערכות הפעלה, תמיכה במשתמשים ב- Active Directory ו-Exchange, עבודה עם תוכנות ייעודיות גנריות ועוד.
העבודה במשרה מלאה במשרדי החברה בירושלים.

דרישות:

ניסיון בתמיכה טכנית - שנתיים לפחות.
ניסיון בעבודה בסביבה מרובת משתמשים.
ניסיון במערכות הפעלה ותוכנות OFFICE.

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

521979
 
 
קבוצת ריסקו (רוקונט)

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברת ריסקו מובילה גלובלית בתחום מערכות אבטחה אינטגרטיביות דרוש/ה
מהנדס/ת תמיכה טכנית ללקוחות גלובליים

דרישות:

  • הנדסאי/ת תוכנה או אלקטרוניקה, מהנדס/ת תוכנה יתרון
  • 3-5 שנות ניסיון כמהנדס/ת תמיכה טכנית בחברה גלובלית
  • ידע באפליקציות 
  • הכרות עם Windows Server 2008, 2012, 2016
  • ניסיון בעבודה עם מערכות cloud עדיפות ל AZURE
  • ניסיון ב database יתרון לניסיון ב SQL 
  • ניסיון ב netwotking
  • אנגלית ברמה גבוהה
  • נכונות למתן תמיכה בתורנות סופי שבוע ובשעות לא שגרתיות

מיקום המשרה:

דרום, מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00397
 
 
חברה דסקרטית

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

לחברת מיחשוב ענן דרוש/ה למרכז הפיתוח בעומר באר שבע:
Sys.Admin - תיאור המשרה:
פיתוח מערכות הפעלה, כלי פיתוח אוטומטים וסקריפטים תומכים לתשתיות מיחשוב ענן של ספק תשתיות ענן גלובלי.

דרישות:

ידע וניסיון של שנתיים בפיתוח ב- Python/Perl – חובה
ידע וניסיון בתקשורת עם מערכות מבוססות RestFUL API - חובה
ידע וניסיון בניהול המערכת הפעלה Linux - חובה
ידע וניסיון ב DEVOPS
ידע וניסיון בניהול מערכות הפעלה Microsoft Windows - יתרון
ידע וניסיון ניהול רשתות והכרות עם פרוטוקולים TCP/IP, DNS, SMTP, BGP
אנגלית ברמה גבוהה - חובה
רצון ללמוד ולהתפתח בעולם תשתיות הענן
המשרה פונה לגברים ונשים כאחד.

מיקום המשרה:

דרום

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00030
 
 
סקיוריטידאם - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

Be part of the NOC team, operating SecurityDAM's Scrubbing Center for state-of-the-art DDoS protection service. Providing services to customers, follow-up network attacks and coordinate the mitigation process. Supporting NOC management including configuration and maintenance of network monitoring applications

דרישות:

· At least 2 years of experience in NOC operation (such as ISP NOC, etc)
· Experience with international customers support
· Experience and knowledge of TCP/IP networking infrastructure & technologies (LAN/WAN, routers, firewalls,anti-DDoS LBs, etc)
· Experience with network tracing tools (Sniffer, Wireshark, tcpdump, etc)
· Experience with Radware security and ADC products - significant advantage
· Good written & verbal communication skills in Hebrew and English
· Willing to work in 24/7 shifts
· Knowledge at CCNA level


מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משמרות, לפי שעות

קוד משרה:

JB-00001
 
חיפוש עובדים Jobnet דרושים - חיפוש עבודה גיוס עובדים לימודי מקצוע קורות חיים הצהרת נגישות
Facebook Linkedin