חיפוש
לחיפוש משרות

איזור אישי

דרושים לפי תחומים

דרושים לפי אזור

דרושים לפי מילות מפתח

דרושים לפי חברות

משרות בלעדיות

דרושים ללא קובץ קו"ח

כניסה לסוכן המשרות

הרשמה לסוכן המשרות

משרות אליהן פנית

משרות מסומנות

משרות חמות

חברות מגייסות

סנטר נכסים אלעל סופר פארם Ramot

18 - 1 מתוך 18

דרושים בתחום מהנדס תמיכה / שירות

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
 
חברה דסקרטית

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

איש /אשת תמיכה טכנית למשרה מידית! תנאים מעולים למתאימים /ות!
לחברת IT ותיקה ומובילה בתחומה הממוקמת ביהוד, דרוש /ה איש /אשת תמיכה למשרה מלאה.
במסגרת התפקיד:
אחריות על המחשבים במעבדה, תיקוני מערכת הפעלה, התקנות והגדרות וכן מתן מענה ראשוני ללקוחות העסקיים של החברה.
התפקיד הינו במשרד ולעיתים משלב יציאה ללקוחות כעוזר /ת לאיש שטח.
העבודה באווירה משפחתית ונעימה עם שכר הולם ותנאים טובים למתאימים /ות.

דרישות:

ראש גדול יכולת עבודה במקביל והנעת תהליכי עבודה.
רצון להתפתח ללמוד ולהתקדם.

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00002
 
 
Priority Software

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

We're looking for a Product Manager to help guide the direction, design and ultimate success of our ERP software expanding rapidly into the cloud. You'll assist an established, passionate Product Team in taking what is already an indispensable and well-loved application to the next level.




דרישות:

- Proven track record in creating both short and long-term strategies for SaaS products, based on an
understanding of the organizational strategic directions, technology, and business needs.
- Demonstrated experience migrating on-premises applications to cloud-based offerings.
- A deep understanding of services provided by AWS, Azure & GCP and their on-prem alternatives.
- Have exceptional oral and written communication skills and work well in a matrix-oriented organization.
- Strong technical background, including but not limited to Windows, Linux, clustering, networking, storage.

מיקום המשרה:

שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00019
 
 
פוינטר טלוקיישן בע''מ

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

Cellocator is a leading vendor in the growing TSP market with world-wide customers and partnerships.
As a member of the Global Support team, the Customer Support Engineer responsible to provide high-quality support services and customer management both to customers and prospects.
Cellocator’s Customer Support Engineer are challenged with BI and DB analysis over cloud infrastructure (IaaS) along with advanced technologies at Cellular/HW/Automotive.
As part of the main role you will require to be part of Pre-Sale activities with company’s potential customers and unique global projects, represent the customers internally to relevant departments (Sales, R&D, Product management, operation), Influence the product’s features and roadmap and act to improve world-wide colleague’s expertise.


דרישות:

· Experience with networking protocols and solutions (UDP, TCP, Switching, Routing)
· Experience with networking debugging methods and tools
· Proven ability creating presentations and formal documents
· Experience with CRM application
· Experience supporting global customers
· English – very good written and verbal capabilities
· Able to tackle unexpected challenges
· Willing to Travel up to 20%
Advantage requirements
· Technical Electronic HW background
· Familiarity with GSM/GPRS/GPS/Bluetooth
· Experience in DB (SQL)
· Experience with Cloud and Virtualization
· Experience with Pre-Sale process (answering RFI/RFQ etc.)
· Experience with Project Management
· Other foreign languages
· Foreign passport
Educational Qualifications
· Bachelor’s degree in Electronic Engineering, Computer science or equivalent
· Advanced professional certifications, such as: CCNA, SQL

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00080
 
 
SQLink - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

חברה בולטת בעולם הפינטק מגייסת Tier 2. הזדמנות מעולה להשתלב בתפקיד מעניין בחברה שמובילה כיום את אחד התחומים הבולטים בעולם הפינטק.
אווירה צעירה! צוות שכיף לעבוד בו! תנאים מעולים ואתגר רב!

דרישות:

-שנתיים כ- Tier 2
-SQL הכרחי
-ניסיון בכתיבת סקריפטים: Python, Shell
-הכרות עם סביבת WIndows

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

111588
 
 
Ingima

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברת הייטק מובילה באזור המרכז דרוש/ה מהנדס/ת תמיכה Tier 4 לצוות ה- Workstations.

דרישות:

ניסיון מקצועי כתומך/ת Tier 4 support - חובה
ניסיון בכתיבת סקריפטים -  PowerShell, Batch- יתרון משמעותי 
ניסיון בהתקנה ותחזוקה של תחנות קצה
ניסיון במערכות הפעלה Windows 7, Windows 10, Office 365 Cloud
יתרון משמעותי לניסיון עם Bigfix 
נכונות לעבודה מאומצת, בעל יכולת לימוד עצמית ורצון ללמוד דברים חדשים

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-04817
 
 
רדוור בע"מ

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

We are looking for a cloud operation manager to lead the cloud operations team in Radware’s cloud business unit. The cloud operations team oversees and manages a highly distributed, scalable and resilient global cloud infrastructure. The cloud infrastructure is utilized for securing customers (big enterprise and tier 1 companies) mission critical applications.

The operations team is built of two main functions:
· ROC (Radware operation center) – In charge of service monitoring (24x7)
· CloudOps: Cloud operation engineers team – In charge of building, maintaining and expanding Radware’s global cloud infrastructure


CloudOps Manager’s Responsibilities:
· Own the cloud infrastructure for Radware’s data centers around the world
· Manage, mentor, lead, and coach a team of cloud operation experts
· Drive automation of infrastructure activities
· Develop processes to manage operations (Monitoring, incidents’ resolution, availability, etc.)
· Be responsible for various hosting solutions (both hosting and other cloud solution, such as AWS and so on ) inclusive of a disaster recovery operations that include annual restore testing for customers, in addition to at time of disaster recovery

דרישות:

· Bachelor’s degree in Computer Science, Electrical Engineering, a related field, or equivalent education preferred.
· 5+ years Operations Experience for a highly scalable global cloud environment
· 2 years or more in network or Application security focusing on IPS/IDS, WAF, firewalls.
· 3+ years people management
· Excellent communication and interpersonal skills
· Ability to grasp new technologies quickly
· Customer-focused, service oriented approach
· Excellent communication and presentation skills. You can clearly communicate goals, processes, and policies. You are confident working with leadership teams and executive decision makers.
· Ability to excel in a fast-paced and challenging operations environment
· Ability to understand and resolve network and performance-related problems
· Strong computer skills and proficiency in productivity tools are required
· Good English, both written and verbal communication

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

4894
 
 
Experis - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

• Site Operations & Operation Center, Asset Management, Incident Management, Change Management Deployment Management, Capacity and Demand Management, Facilities Management, Setting up staging labs for the dev group
• Troubleshooting of service failures (Production and non-production)
• Product code deployment on staging, PPE, dev and production environments

דרישות:

• 2-5 years. experience in DC/Lab Management experience
• Basic networking, server hardware & Operating System troubleshooting skills.

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-44122
 
 
חברה דסקרטית

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

לחברת מיחשוב ענן דרוש/ה למרכז הפיתוח בעומר באר שבע:
Sys.Admin - תיאור המשרה:
פיתוח מערכות הפעלה, כלי פיתוח אוטומטים וסקריפטים תומכים לתשתיות מיחשוב ענן של ספק תשתיות ענן גלובלי.

דרישות:

ידע וניסיון של שנתיים בפיתוח ב- Python/Perl – חובה
ידע וניסיון בתקשורת עם מערכות מבוססות RestFUL API - חובה
ידע וניסיון בניהול המערכת הפעלה Linux - חובה
ידע וניסיון ב DEVOPS
ידע וניסיון בניהול מערכות הפעלה Microsoft Windows - יתרון
ידע וניסיון ניהול רשתות והכרות עם פרוטוקולים TCP/IP, DNS, SMTP, BGP
אנגלית ברמה גבוהה - חובה
רצון ללמוד ולהתפתח בעולם תשתיות הענן
המשרה פונה לגברים ונשים כאחד.

מיקום המשרה:

דרום

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00030
 
 
חברה דסקרטית

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

לחברת ActiveTrail, חברה בינלאומית המפתחת Email Marketing Automation platform,
דרוש/התומך/ת טכני/ת בכיר/ה, לטיפול מסור בלקוחות החברה, מהארץ ומחו"ל .
התפקיד כולל ניהול צוות התמיכה הטכנית שלנו, צוות אכותי ומשפחתי הנותן שרות אישי ללקוחות החברה, תוך טיפול בתקלות טכניות מורכבות, פתרונות אינטגרציה,API ותיפעול.


דרישות:

נסיון של שנתיים בעבודה מול לקוחות מהארץ ומחו"ל (מתפקידי שירות לקוחות, תמיכה טכנית וכדומה)- חובה.
שליטה באינטרנט ואוריינטציה טכנית גבוהה והיכרות עם עולם ה- Social- חובה.
נסיון בהבנת קשרי לקוחות, מתן מענה מקצועי התואם לצרכי הלקוחות.
אנגלית ברמה גבוהה מאוד - חובה (דיבור, קריאה וכתיבה)
החברה ממוקמת בת"א.
סביבת עבודה צעירה, משפחתית וכיפית.
שכר מתגמל למתאימים.

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00197
 
 
Experis Israel - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

לחברה מובילה בכפר סבא דרוש/ה מהנדס/ת תמיכה מנוסה

דרישות:

2+ שנות ניסיון בפיתוח C#/JAVA - חובה
ניסיון בעבודה עם SQL - חובה
אנגלית ברמה גבוהה - חובה

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00146
 
 
GENIE

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

מוכן/ה לעוף רחוק? מרגיש /ה שהשמיים הם לא הגבול? כנראה שמקומך איתנו.
חברת GENIE המובילה בתחומה מחפשת מנהלי/ות רשת למשרות תמיכה טכנית ומשרות שטח (בכל רחבי הארץ).
העבודה מול לקוחות עסקיים במערכות מיחשוב מתקדמות.
אפשרויות רבות לקידום מקצועי.

דרישות:

  • לפחות שנתיים ניסיון בסביבת ניהול רשתות מיחשוב.
  • שליטה גבוהה במערכות הפעלה וב- Office 
  • ידע מוכח ב-Exchange, Active directory.
  • ידע בתקשורת - יתרון משמעותי
  • הסמכות רלוונטיות - יתרון.
  • שירותיות, סבלנות ואדיבות - לפני הכל.
  • תשוקה למקצוע ולעולם המיחשוב
  • יכולת למידה עצמית גבוהה.
  • המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-4
 
 
אסנס סקיורטי

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

· Provide technical assistance support in analyzing, diagnosing, replicating and troubles hooting customers reported issues to resolution.
· Communicate technically complex remedies, solutions or workarounds in a clear and concise manner.
· Install, demo and report back on installations of software (bugs/improvements).
· Create reproducible test cases,
· Report and submit product defects in the bug tracking system
· Lead the successful implementations of company solutions through channel partners.

דרישות:

· 2+ years’ experience in implementation and customer facing activities in an international environment- Must
· Experience with Databases (MS-SQL) and Web Servers -Must
· Experience in installations, configurations & maintenance of Operating Systems - Must
· Familiar with network software diagnostic tools, such as Wireshark and fiddler  -Must
· Background in networking technologies (HTTP, DNS, SSL, TCP, UDP) and network components
· 1+ years' experience in C#, ASP.NET , JavaScript, Java -advantage
· Background in developing HTML5, JQuery, Web Services – advantage
· Experience at applications development and customizations (Java script at least) including uploading application to iOS and Android stores – advantage
Knowledge of APIs and web services terminology 
· Excellent interpersonal communication and customer service skills are needed in order to work successfully with customers in high stress and/ or ambiguous situations
· B.S. in Computer Science/ Software engineeringFluent English (writing and speaking) 

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-170
 
 
מרטנס הופמן

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לארגון רפואי מוביל בתל אביב דרוש/ה תומכ/ת SAP למוקד התמיכה של מערכות מידע
במסגרת התפקיד- תמיכה טלפונית במשתמשים ותמיכה בכירה וסיוע מקצועי לנציגים

דרישות:

ניסיון של שנתיים לפחות במוקד תמיכה/שירות
ידע ב-SAP מודלים MM/PM
ניסיון בתמיכה אפליקטיבית-יתרון

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

20244
 
 
דיאלוג

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

חברה המפתחת מוצרי אבטחת מידע מגייסת מהנדס/ת תמיכה.
במסגרת התפקיד תמיכה במוצר מורכב בתחום אבטחת מידע וסיסטם בעבודה מול צוותים טכניים של לקוחות בעולם, פתרון בעיות אפליקטיביות ובעיות סביבה, תקשורת ורשתות
תמיכה מרחוק בלקוחות בעולם ברמה Tier 2-3 בהתקנה והגדרה של מוצר בתחום אבטחת מידע בסביבות מורכבות וגדולות בעולם, הקמת סביבות מורכבות ובדיקות של תצורות עבודה שונות בשחרור גרסאות מוצר פיתוח ועוד.

דרישות:

ניסיון בתמיכה בתחומי תקשורת, רשתות, אבטחת מידע
אנגלית רהוטה- דיבור וכתיבה
היכרות עם נושאי סיסטם ותקשורת כמו Active Directory, Firewalls, Virtual machines
ניסיון בבדיקות בסביבת WINDOWS
יתרון לניסיון בתחום סיסטם
יכולת לימוד ומחקר עצמי

מיקום המשרה:

ירושלים

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

77978
 
 
נס טכנולוגיות

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לנס טכנולוגיות דרוש/ה איש/ אשת תפעול ותמיכה טכנית לעבודה בארגון רפואי באזור השרון.
התפקיד כולל השתלבות בצוות המעניק תמיכה בדרג גבוה (Tier 2+3), תמיכה מתקדמת במערכות ה- WEB של הארגון, עבודה מול מפתחי התוכנה, צוותי התשתיות וצוותי המערכות הפנים ארגוניות, התקנות בסביבות שונות, תמיכה בתקלות ותפעול שוטף באתר.
העבודה במשרה מלאה הכוללת כוננויות בעת הצורך.

דרישות:

ידע מעמיק בסיסטם/ תקשורת/ WEB/ SQL/ SharePoint - חובה.
ניסיון של שנתיים לפחות בתמיכה ברמת 2 Tier במערכות ארגוניות גדולות, עדיפות למערכות/ אתרי WEB - חובה.
ניסיון בכתיבת שאילתות מורכבות ב- SQL ותחקור בסיסי נתונים - חובה.
יכולת קריאה וניתוח של לוגים - חובה.
ניסיון בעבודה בסביבה מרובת צוותים: פיתוח/ סיסטם/ תקשורת/ אבטחת מידע - חובה.
ידע וניסיון בסביבת SharePoint - יתרון.
ידע וניסיון במערכות אבטחת מידע/ תקשורת - יתרון.

מיקום המשרה:

שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

27790
 
 
פינסטרה

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

Reporting to the Regional Team Leader, the Engineering Support Advisor is the key interface between Finastra clients on one side and clients on the other side, contributing to the overall delivery of software and services to ensure a world class customer experience. The holder of the role is a product specialist, with technical competencies, responsible for handling and resolving the raised issues in the shortest time possible. The Engineering Support Advisor also uses their technical expertise to assist functional consultants on a as needed basis. At times, this role may be called upon to do testing on beta deliveries or fixes before they are released to customers or be requested to go on site to handle issues on the client’s premises.

דרישות:

    Participate in client (phone) meetings, WebEx sessions, in order to ensure proper communication with the customers and/or to speed up the investigation of the issue reported
    Validate defects thoroughly by ensuring that the described scenarios are fixed
    Build and provide simple scripts with the assistance of senior colleagues when necessary
    Write technical specifications and best practices documentation
    Raise/ escalate issues with the Team Leader and/ or Manager where/ when needed
    Required Experience:
    University degree in Computer Science, Mathematics, Business IT or related major Basic expertise with Solaris and Linux Operating systems (medium- advanced expertise on Windows) Knowledge on CORBA (the Orbix implementation), JMS (ActiveMQ implementation) and Tomcat are a plus
    Excellent written and verbal communication in English 

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00008
 
 
אנטריפוינט

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

The escalation manager is Part of R&D organization , In this role, you will work as part of the customer-facing escalation management team.
You will provide highest technical support (T4- including Code) to our customers.
Key Objectives of the Escalation Manager include the following
1) Implementation and continued improvement of a standardized escalation policy ensuring timely and efficient solutions to resolve customer issues.
2) Manage Customer Crisis and make sure customer will be satisfied
3) Work to proactively identify situations that have the potential to become escalations, and resolve them before the customer is impacted.
4) Serve as a local focal point for questions on processes and procedures

דרישות:

1) Management experience of development teams vast experience managing and scaling R&D teams.
2) Experience with B2B products, continuous delivery, and customer-experience design.
3) Ability to manage, track, identify risks and challenges ahead of time, and oversee technical coordination in a matrix environment.

מיקום המשרה:

שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

2297
 
 
אפלייד מטריאלס

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

· Be part of our Global Office 365 engineering team
· Supports global messaging systems, database or utilities software.
· Plans, conducts and directs the analysis of business problems to be solved with automated systems.
· Helps implement new technology to reduce overall operational costs.

דרישות:

· BSc level degree in relevant field or equivalent work experience.
· MCSE/MCSA/MCITP (AD or Exchange) - (requires at least one).
· Strong analytical skills, problem solving and troubleshooting skills.
· Must have knowledge and experience with:
Office 365 services, Exchange email systems, calendaring, Skype for business, Teams, Stream,
Ironport Email/Web Security, SMTP, Outlook, Exchange 2013/2016, knowledge of Active Directory, Online Archiving, EOP, and integration with other systems.
· Knowledge of Office and Outlook mobile with experience in supporting these in an enterprise.
· Base knowledge of Powershell, .Net, and scripting languages.
· Working knowledge of ProPlus, Win10, and Microsoft’s upgrade processes.
· Base knowledge of ITIL standards a plus.
· Familiarity with ticket handling systems.
· Technical leadership in administration, and operation of IT systems technologies.

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00264
 
חיפוש עובדים Jobnet דרושים - חיפוש עבודה גיוס עובדים לימודי מקצוע קורות חיים הצהרת נגישות
Facebook Google+ Linkedin