חיפוש
לחיפוש משרות

איזור אישי

דרושים לפי תחומים

דרושים לפי אזור

דרושים לפי מילות מפתח

דרושים לפי חברות

משרות בלעדיות

דרושים ללא קובץ קו"ח

כניסה לסוכן המשרות

הרשמה לסוכן המשרות

משרות חמות

חברות מגייסות

lionbridge סנטר נכסים ESHET AC נכסים

12 - 1 מתוך 12

דרושים בתחום מהנדס תמיכה / שירות

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
 
לוג-און

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לארגון פיננסי גדול במרכז דרוש/ה מהנדס/ת אינטגרציה.
התפקיד כולל אחריות טכנית על כל שלבי האינטגרציה והתמיכה הטכנית, בדיקות אינטגרציה של ממשקים ועבודה עם בסיסי נתונים

דרישות:

ניסיון של שנתיים לפחות בתפקידים טכניים בפיתוח תוכנה- חובה.
ניסיון בעבודה עם SQL SERVER- חובה.
ניסיון בכתיבת סקריפטים ב- PYTHON- יתרון משמעותי.
ניסיון תעסוקתי ב- Deployment- יתרון.
יכולת תחקור בעיות והצעת פתרונות, יכולת עבודה בצוות, יכולת עבודה עצמאית.

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-01870
 
 
אקסיומה

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

Xioma Automotive is a software provider that delivers state of the art business solutions to the automotive retail market.
The Xioma Automotive solution provides automotive dealerships and importers with functionality that is fully integrated with SAP Business One’s processes.
We are currently looking for a Partners success associate

The ideal candidate

will possess both a business and technical background, that will enable them to engage with partners and end customer stakeholders as well as easily interact with the internal product and development teams.
These in order to communicate the required information both to partners and customers.


דרישות:

Requirements
· 1-2 years of experiences in implementing information system
· Proven experience in writing user/administration guides and training end users
· Proven experience in setting up system from scratch according to customer specification
· Good understanding of business processes and decomposing them to system processes
· Experience in processes definitions for internal/external customers
· Experiences in ERP/CRM system- advantage
· Highly motivated and self-learner
· Fluent English
· Very good F2F communication skills

מיקום המשרה:

דרום, מרכז, שרון, אילת

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

6191
 
 
אמת מיחשוב

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

דרוש/ה איש/ת Professional Services לפיתוח והטמעה של מוצר מוביל מעולם ה- Big Data, מוצר ה- Splunk!
Splunk הוא מוצר האנליטיקה המוביל והמתקדם בתעשייה. באמצעות Splunk לקוחותינו מנהלים אתגרי אבטחת המידע, משפרים תהליכים עסקיים ויוצרים קונסולידציה בין מערכות גדולות בארגון.

כמומחי Splunk תקבלו הזדמנות להשפיע תוך עבודה בסביבה עתירת טכנולוגיות, הכוללת כתיבת קוד ואתגרי ניתוח המידע מהגדולים בישראל.
עבודה בסביבה מאתגרת ומעצימה, בצוות של אנשי מקצוע ברמה הגבוהה ביותר.

דרישות:

לפחות שנתיים ניסיון בתפקידי ייעוץ טכני/ מומחה טכני ללקוחות /Professional Services - חובה
ניסיון במערכות הפעלה Linux או Windows- חובה
ניסיון בכתיבת אחד או יותר מהסקריפטים: Python ,Shell ,Perl ,JavaScript- חובה
ניסיון בפלטפורמות Big Data כגון Splunk או ELK - יתרון
סיווג בטחוני- יתרון 

מיקום המשרה:

דרום, מרכז, צפון, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00059
 
 
Credorax

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

  • Professional technical responsibility for the Way4 acquiring platform - a core leading financial system in our organization, a complex, interesting and challenging system based on advanced technologies.
  • Troubleshooting and solving of advanced problems that arise in the system.
  • Analysis and Design Processes on the finance system and related interfaces
  • Implementation of a commercial off-the-shelf system with varying volume and complexity
  • Support and lead integration process for various interfaces inside and outside the organization.
  • Working independently in a dynamic and global environment.
  • Participate in on-call duties in production 24x7 environmentThe Position includes flying abroad

דרישות:

  • Bachelor’s degree or equivalent in related field
  • 3+ years’ experience in hands on application support
  • Experience in mission critical system support (troubleshooting, deploy fixes, configuration)
  • Experience working with SQL – A must.
  • Experience working with Linux operating system - big advantage
  • Knowledge in fintech and payments industry - big advantage
  • Excellent English skills (written and verbal) - A must.
  • Team player, excellent interpersonal relations- A must.
  • High independent learning ability – a must.
  • Responsibility - a must.
  • Ability to work in highly pressure environment– a must.

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00083
 
 
Experis TA3

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברת מוצר טכנולוגית בתחום ה e-commerce היושבת בהרצליה פיתוח
דרוש/ה מהנדס/ת תמיכה טכנית עם הבנה בקריאת קודבמסגרת התפקיד:
* עבודה בסביבת B2B2C
* סיוע ללקוחות בנושאים טכניים
* בחינה, ניתוח ופתרון פעיות לצד סוגיות טכניות

דרישות:

• מוכנים לעבוד ביום שישי (במקום יום ראשון) במקרים בהם צריך
דרישות:
• ניסיון של לפחות שנתיים עם תמיכה טכנית Tier 2 בחברה גלובלית
• ניסיון בשאילתות SQL ובניהול נתונים
• הבנה וידע טוב ברשת
• ניסיון קודם בחברה מקוונת - יתרון
• אנגלית שוטפת (דיבור וכתיבה כאחד) - חובה
• נכונות לעבודה בימי שישי (במקום ראשון) בשעת הצורך
• תואר ראשון בתחומי טכנולוגיה (מדעי המחשב, הנדסה) - יתרון
• כישורי תקשורת מעולים
• יכולת לעבוד באופן עצמאי ולהיענות לבקשות מרובות בסביבת עבודה דינמית
• יכולת ללמוד טכנולוגיות וכלים חדשים במהירות
• שחקנ/ית צוות, יכולות רב משימות

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-46674
 
 
דיסקל תשתיות ומערכות מידע בע"מ

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: פליקס פלדמן

תיאור:

A leading provider of advanced data security solutions in Caesarea is seeking a System Administrator to also serve as a Professional Services Engineer and be in charge of tier 3-4 support for Israeli and international customers, including:

Assist tier 1-2 engineers and customers during the installation and configuration of the company’s system.
Help troubleshoot complex tier 3-4 technical problems and provide operational crisis management.
Maintain ongoing relations with customers and partners.
Help defining and improving the deployment and maintenance processes.
Write technical documents for the product.

דרישות:

Experienced in managing and working with Windows environments. High level knowledge of the operating system and its maintenance – must.
Experience and ability to diagnose database problems, write queries and maintain SQL Server and MySQL databases – must.
Experienced working with international customers – must.
Experienced working with the ESX and HV virtualization infrastructure – must.
Proven experience in providing support to enterprise customers of more than 500 employees – must.
High level of oral and written English - must.
Experienced in working with enterprise security software such as firewalls, AV, device control, and sandboxes – advantage.
Experienced in working with Cloud infrastructure (and specifically Azure) - advantage.
Experienced in working with E-mail infrastructure such as E-mail security gateway and server – advantage.
Experienced in writing scripts – advantage.
Experienced in managing and working with Linux environments – advantage.
Available for traveling abroad.

מיקום המשרה:

מרכז, צפון, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

3505
 
 
Experis Israel

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

לחברה גלובלית מובילה דרוש/ה מהנדס/ת תמיכה Tier3 מנוסה

דרישות:

- תואר ראשון בהנדסת תוכנה /מדעי המחשב - יתרון.
- ניסיון של שנתיים ומעלה בתפקיד דומה.
- ניסיון עם SQL.
- ניסיון בכתיבת סקריפטים ופיתוח כלים.
- ניסיון בסביבת Windows & Linux.
- אנגלית ברמה גבוהה.

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

45742
 
 
אנטריפוינט

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברה גלובלאלית מבוססת, הממוקמת באיירפורט סיטי, דרוש/ה DSP Support engineer,

דרישות:

    1st degree EE, signal processing courses
    At least 2-3 years in Telecom R&D
    DSP programming – advantage
    Signal Processing basic knowledge
    Basic HW knowledge
    Basic c knowledge
    VoIP knowledge – advantage
    Customer orientation – patience, presentably, ability to focus
    Troubleshooting experience
    Excellent communication and interpersonal skills
    Ability to handle multiple priorities
    Good English, both written and verbal communication
עריכה

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

3331
 
 
אנטריפוינט - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברת תקשורת מובילה בתחומה באיירפורט-סיטי דרוש/ה Professional Service Engineer - UCC solution architect.
Job Description 
    -Leading projects and knowledge of Microsoft Unified Communication (Teams and Skype for Business) in Professional Services Group .
    -Working with company’s customer as technical leading of the projects.
    -Plan & Design customer solutions based on Microsoft Unified Communication (UCC solution architect)
    -Tier 3 support for in house support engineers and external customers
    -Working with both internal personal (R&D, QA, Support) as well as external customers
    -Writing technical documents (Plan & Design, ATP, Configuration Notes).
    -Build lab and services infrastructure (AWS, Azure, local)
    -Visiting customers abroad for PoC, Training and Project implementing

דרישות:

    Required skills and experience:
    -At least 5 years’ experience as Microsoft system engineer
    -Experience with Active Directory, Exchange, SfB, Teams, OFFICE 365
    -Knowledge in cloud environments (AWS, Azure)
    -Experience in IP / Data Networking
    -Microsoft certifications in the relevant
    -Experience writing scripts/DevOp (power-shell and other )
    -At least 2 years’ experience in Customer Support
    -Fluent English (reading and writing)
Advantages
    -Education: Electronics/Computer/Electrical Practical Engineer / Engineer
    -Knowledge in VoIP or Telephony
    -Knowledge in Linux
    -Experience in virtual environments (VMware, Hyper-V, etc.)

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

3288
 
 
חברה דסקרטית

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

לחברת הייטק בהרצליה דרוש/ה איש/אשת תמיכה טכנית Tier 2
לעבודה מול לקוחות חו"ל
ימי עבודה שני-שישי משמרת בוקר 11:00-20:00
משמרת ערב 20:00-03:00 (עבודה מהבית)
משמרת שישי כל 3 שבועות (עבודה מהבית)

דרישות:

תואר אקדמי-יתרון
ניסיון של שנה לפחות בחברת גלובאלית כאיש/ת תמיכה טכנית
ניסיון בתמיכה מול אופרציה בחו"ל הכוללת תחקור של אירועים, עבודה מול מחלקת הפיתוח, פתרון תקלות
שליטה מלאה באנגלית
שליטה מלאה בשאילתות SQL

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

1287
 
 
אסנס סקיורטי

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: רקפת

תיאור:

· Provide technical assistance support in analyzing, diagnosing, replicating and troubles hooting customers reported issues to resolution.
· Communicate technically complex remedies, solutions or workarounds in a clear and concise manner.
· Install, demo and report back on installations of software (bugs/improvements).
· Create reproducible test cases,
· Report and submit product defects in the bug tracking system
· Lead the successful implementations of company solutions through channel partners.

דרישות:

· 2+ years’ experience in implementation and customer facing activities in an international environment- Must
· Experience with Databases (MS-SQL) and Web Servers -Must
· Experience in installations, configurations & maintenance of Operating Systems - Must
· Familiar with network software diagnostic tools, such as Wireshark and fiddler -Must
· Background in networking technologies (HTTP, DNS, SSL, TCP, UDP) and network components
· Excellent interpersonal communication and customer service skills are needed in order to work successfully with customers in high stress and/ or ambiguous situations
Fluent English (writing and speaking)

מיקום המשרה:

דרום, מרכז, שרון, אילת

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB - 227
 
 
סקיוריטידאם - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

Be part of our Networks Operation Center (NOC) team, operating SecurityDAM’s Scrubbing Centers for the delivery of state-of-the-art DDoS protection service. Support our customers, monitor network attacks and coordinate the attack mitigation process

דרישות:

    At least 2 years of experience in NOC operation (in ISP or carrier’s NOC)
    Experience with international customer support
    Experience and knowledge of TCP/IP networking infrastructure & technologies (LAN/WAN, routers, firewalls, anti-DDoS, etc.)
    Experience with network tracing tools (Sniffer, Wireshark, tcpdump, etc.)
    Experience with Radware security and ADC products – significant advantage
    Good written & verbal communication skills in Hebrew and English
    Willing to work in 24/7 shifts
    Knowledge at CCNA level


מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משמרות, לפי שעות

קוד משרה:

JB-00001
 
חיפוש עובדים Jobnet דרושים - חיפוש עבודה גיוס עובדים לימודי מקצוע קורות חיים הצהרת נגישות
Facebook Linkedin