4 - 1 מתוך 4
דרושים בתחום מנהל מחלקה / תחום
המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
חברה פיננסית מובילה
- בלעדי לג'ובנט -
פרטי התקשרות
להגשת מועמדות - לחץ כאן
תיאור:
לפירמת רו"ח בינלאומית דרוש/ה מנג'ר/ית למחלקה המקצועית
התפקיד כולל מתן תמיכה מקצועית בנושאים חשבונאים במסגרת הפעילות המשרדית ובכלל זה עיון ובקרת איכות של דוחות כספיים, מתן מענה מקצועי לשאלות, ליווי חברות בתהליכי הנפקה, הדרכה, ליווי מקצועי של הפעילויות המשרדיות בתחום התקינה החשבונאית (IFRS, US-GAAP, תקינה ישראלית) ועוד.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד
דרישות:
ותק של 5 שנים כרואה חשבון- חובה,
נסיון במחלקה מקצועית/ תפקיד חשב בחברה ציבורית- חובה
אנגלית ברמה גבוהה - חובה
יכולות אנליטיות גבוהות
יכולת כתיבה מקצועית
יכולת עבודה פרזנטטיבית מול מגוון גורמים ואנשי מקצוע
נכונות לעבודה מאומצת
סוג משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-2010
חוצה ישראל
פרטי התקשרות
להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש
תיאור:
לחברת חוצה ישראל דרוש/ה מבקר/ת פנימי
מיקום המשרה בחולון
משרה מלאה
תחילת עבודה מיידית
המבקר הפנימי אחראי על בחינה והערכה של פעולות החברה. תכלית הביקורת הפנימית הינה לסייע לדירקטוריון, להנהלת החברה ולשאר עובדי החברה, במילוי יעיל של תפקידיהם ולהפנות את תשומת ליבם לסיכונים ולכשלים הטמונים בתפקודם או בתפקוד הארגון.
תפקידו של המבקר הפנימי יכלול, בין היתר, בדיקת התקינות של פעילויות שונות בחברה, סקירת היישום והאפקטיביות של ניהול הסיכונים בחברה, סקירת מהימנות וזמינות המידע הניהולי והחשבונאי וכל מידע שהוגדר על ידי ההנהלה כמידע רגיש או קריטי.
**הגשת מועמדות תעשה על ידי משלוח טופס שאלון והצהרה למילוי על ידי המועמד (הניתן להורדה באתר) מלא וחתום, בצירוף קו"ח, צילום ת.ז. תעודות המעידות על השכלה וכל מסמך אחר המתבקש במסגרת השאלון או שהמועמד/ת סבור/ה שהוא רלבנטי ("מסמכי המועמדות"). את מסמכי המועמדות יש להגיש עד לתאריך 15.3.2021 בדואר אלקטרוני בלבד אותם ניתן לראות ולהוריד באתר "חוצה ישראל" בדף קריירה.
באחריות המועמד לוודא קבלת אישור חוזר במייל כי מסמכי המועמדות נתקבלו.
המודעה פונה לנשים ולגברים כאחד
דרישות:
דרישות המשרה:
יחיד, תושב ישראל
בעל/ת תואר אקדמי ראשון באחד התחומים הבאים – משפטים, ראיית חשבון, ביקורת פנימית וציבורית, מינהל ציבורי, כלכלה, הנדסה.
בעל/ת ניסיון מוכח של 5 (חמש) שנים לפחות בעשר השנים האחרונות, בביקורת פנימית, ומתוכן לפחות 3 שנים בתפקיד מבקר פנימי או סגן מבקר פנימי (המועסק ביחסי עובד מעסיק) או כעובד בכיר במשרד המעניק שירותי ביקורת פנימית (במיקור חוץ), בגוף בעל היקף עסקים משמעותי.
שליטה מלאה בשפה העברית ושליטה טובה מאד בשפה האנגלית.
לא הורשע בעבירה שיש עמה קלון.
סוג משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00021
דיפלומט מפיצים (1968) בע"מ
- בלעדי לג'ובנט -
פרטי התקשרות
להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש
תיאור:
דרוש/הכלכלן/ית בכיר/ה לקבוצת דיפלומט ישראל המתמחה בהפצה ומכירות מוצרי צריכה
תיאור התפקיד-
•ניהול ישיר של כלכלן .
•עבודה עם ממשקים מרובים (בדגש על הנהלה בכירה מחלקות כלכליות, סמנכ"לים, מנכ"לים)
•ניהול הפעילות הFP&A ברמת הקבוצה – התוויית מדיניות אחידה למדידה ודיווח עבור כל היחידות העסקיות.
•אחריות על ריכוז התוצאות העסקיות של הקבוצה, ניתוחן והכנה להצגה להנהלה ולדירקטוריון.
•בנייה, מעקב ובקרה של תקציב מטה הקבוצה ויחידת הIT הגלובלית.
•אחריות על מערכות מידע פיננסיות (TM1, QLIKVIEW) – כולל תמיכה שוטפת ביחידות העסקיות, ריכוז דרישות לשו"שים, הובלת פרויקטים, ועבודה מול מפתחים פנימיים וחיצוניים.
•בדיקות כדאיות של פרויקטים ברמת הקבוצה וליווי כלכלי במהלך הביצוע ואחריו.
•בניית תכניות ומודלים עסקיים לרבות ביצוע הערכות שווי לחברות ופעילויות בישראל ובעולם לצורכי השקעה.
•שותפות עסקית מלאה לתהליכים אסטרטגיים בקבוצה.
דרישות:
• תואר ראשון בכלכלה.
• תואר שני – יתרון.
• ניסיון של 4 שנים בתפקיד כלכלן/ית בחברה דומה ( מסחרית / תעשייתית)– חובה.
• אנגלית ברמה גבוהה – חובה.
• ניסיון ב SAP – יתרון גדול.
• ניסיון ב TM1 - יתרון גדול.
• ניסיון בבניית תכניות עסקיות, תקציב, ניהול הוצאות.
• ראייה עסקית, יכולת הובלה, ניהול מורכבויות ריבוי משימות ועמידה בלו"ז תחת לחץ.
• יכולת ניהול ממשקים וספקים רבים.
• הכרת עולם החשבונאות.
• אקסל ברמה גבוהה מאוד.
סוג משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
142394
חברה דסקרטית
פרטי התקשרות
להגשת מועמדות - לחץ כאן
תיאור:
A leading Hi-Tech Company seeks a VP Finance.
The VP Finance is accountable for the financial, purchasing and risk management operations of the company, including the development of a financial strategy and the ongoing development and monitoring of control systems designed to preserve company assets and report accurate financial results.
Building and tracking budget, monitoring payment and expenses, analyzing business process operating controls, bank operations, pricing models, and legal aspects of the company related to financial issues.
דרישות:
Proven experience as a Global Controller– 3 years at least mandatory
Accounting experience in global companies- 5 years- mandatory
Extended experience in building and controlling budget- mandatory
Experienced in a trading company – an advantage
In depth knowledge of corporate financial law and risk management practices- mandatory
Reporting according to the IFRS- mandatory
Excellent knowledge of data analysis and forecasting methods
Proficient in the Office and financial management software (e.g. SAP)
Ability to strategize and solve problems
Strong leadership and organizational skills
Excellent communication and people skills
An analytical mind, comfortable with numbers
Perfect verbal and written English
BSc/BA in Accounting, Finance or relevant field; MSc/MBA is a plus- Mandatory
סוג משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00274