חיפוש
לחיפוש משרות

איזור אישי

דרושים לפי תחומים

דרושים לפי אזור

דרושים לפי מילות מפתח

דרושים לפי חברות

משרות בלעדיות

דרושים ללא קובץ קו"ח

כניסה לסוכן המשרות

הרשמה לסוכן המשרות

משרות אליהן פנית

משרות מסומנות

משרות חמות

חברות מגייסות

סנטר נכסים AC נכסים RAMOT next work

7 - 1 מתוך 7

דרושים בתחום מנהל מחלקה / תחום

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
 
חברה דסקרטית - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

מנהלת מח' שכר לחברה בין לאומית. חשבת שכר בכירה או רו"ח עם נסיון בתחום השכר.
מיקום: תל אביב (יש חניה).
עובדת חברה מהיום הראשון!

דרישות:

ניסיון של לפחות 5-4 שנים בתחום השכר- חובה.
תעודת חשבות שכר מטעם לשכת רואי חשבון - חובה.
ניסיון ניהולי- חובה.
אנגלית ברמה מצויינת- חובה (ההתנהלות השוטפת באנגלית כולל שיחות ותכתובות)
עברית - ברמה טובה מאוד (תכתובות ושיחה) - חובה.
אקסל ברמה גבוהה - חובה
שליטה בתוכנות שכר נפוצות- חובה
נסיון עבודה בחב' הייטק- יתרון מובהק.

מיקום המשרה:

דרום, מרכז, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

j-1372
 
 
ג'ובנפיט בע"מ - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברת הייטק בינלאומית דרוש/ה מנהל/ת תחום ספקים למחלקת הנהלת החשבונות.
ניהול צוות מנהלות חשבונות, הובלת תהליך אוטומציה.

דרישות:

תואר ראשון + הסמכה של הנהח'ש / רואה חשבון.
ניסיון של 5 שנים לפחות ב Accounting , מתוכן 3 שנות ניסיון בתחום ניהול ספקים- חובה.
ניסיון בניהול עובדים- חובה.
ניסיון בהובלת תהליך אוטומציה- חובה.
ניסין בעבודה בחברה גלובלית גדולה, קורפורייט - חובה.
רקע טכנולוגי, גישה למחשבים, ניסיון בשיפור תהליכים.
אנגלית ברמה גבוהה - חובה, עבודה מול הכספים של הגלובל וההנהלה הבכירה.

מיקום המשרה:

דרום, מרכז, ירושלים

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

2534
 
 
הד האנטר השמת בכירים בע"מ - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

ראש מחלקת Fp&a

דרישות:

ניסיון ב:
בניית תקציבים, תוכניות עבודה, בניית מודלים עיסקיים , ניתוחים והמלצות, BI, יסיון ניהולי בהובלת צוות וניהול עובדים, ניסיון מקצועי בתחום. 

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

Fpa2019
 
 
מרקסמן אינטרנשיונל פרסונל בע"מ

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

SENIOR BILINGUAL ACCOUNTANT- Credit Services or Banking
International global company is beginning to build a local finance team to grow its financing activities in
Israel
To have the overall responsibility for accounting, external and internal reporting, tax, funding, projection and related processes of the legal Israeli entity
He/she will be member of the Board of Directors and representative of the Israeli subsidiary company
Starting salary range : 18,000 to 26,000 NIS plus all “big company” benefits
Applications in strictest confidence
to company headhunter – Nat Gordon

CVs in English (including Skype name) to nat@marksman.co.il
Skype: nat_gordon www.marksman.co.il

דרישות:

- A degree, or equivalent, in finance/accounting/banking
- Working experience in a credit services, bank, or leasing company
- Sound knowledge of local Tax laws and regulations
- 2 or 3 years accounting background
- Experience in local bookkeeping (Books of Account in both Hebrew and English)
- Sound IFRS financial reporting knowledge
- Professional fluency in English plus Hebrew

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

N081
 
 
Proactive-Team

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

  • ניהול חטיבת הכספים הכוללת  חשבות, אבטחת הכנסה, מניעת הונאות, קשרי מפעילים, בקרת אשראי
  • אחריות מקצועית על תחומי חשבות, דיווח דוחות כספיים שנתיים / רבעוניים / חודשיים ע"פ כללי IFRS, הנה"ח, גבייה מלקוחות, מיסוי כולל בין היתר ביקורות מס הכנסה, ניכויים, מע"מ, ביטוח לאומי, חשבונאות מורכבת, ניתוחי הכנסות והוצאות ובקרה על מודלי התחשבנויות מורכבים.
  • ניהול מו"מ מול ספקים
  • עבודת ממשקים רחבה פנים וחוץ ארגונית

דרישות:

  • רו"ח מוסמך/ת - חובה
  • ניסיון משמעותי (לפחות 3 שנים) כמנהל כספים בחברה גדולה ומורכבת (מחזור
  • חברה מעל 600 מיליון ש"ח בשנה) - חובה
  • ניהול מערך כספים מורכב - חובה
  • ניהול צוות עובדים גדול (למעלה מ 15 עובדים) – חובה
  • הבנה בתחום מתן אשראי ללקוחות פרטיים ועסקיים

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

5505
 
 
חברה דסקרטית - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

We are looking for a passionate Strategy Analyst/Associate to be part of the team leading the design and execution of the company's long-term goals and growth engines.
What will you do?
· Constant and continuous thinking of the company's recommended DNA, its long term goals, determining the means to achieve these goals and execute upon such a plan
· Manage cross function tasks within the company to both receive input as well as see that tasks are executed as planned
· Translate information into an analytical knowledge
· Prepare business and financial analyses including preparation and update of the company's competitive and industry landscape
· Keep abreast of and analyze key market development and dynamics
· Build a bottom up cohesive business plan for the company to serve as its compass
· Have direct influence on the company's executive team and significant impact on the company’s future

דרישות:

· BA in an analytical field (outstanding performance) and background with financial modelling
· MBA from a premier school - advantage
· Native English; intact English writing and speaking skills
· Prior Investment banking/Corporate development/M&A experience - advantage
· Ability to interpret data and trends to derive valuable business insights
· Ability to multitask yet be highly diligent with exceptional attention to details
· Ability to independently drive work streams under pressure with tight deadlines
· Understanding of and experience with financial statements and various financial analyses
  Excel, PowerPoint and Word – extremely high proficiency

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00027
 
 
Payoneer

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

What’s the job?
    Leading an operations Global Bank Transfer team (6 team members) who operates our banking infrastructure around the world, process outgoing transactions, handle exceptions and monitor this operations.
    Managing the team including achieving the operations objectives, meeting the SLAs and improving operational effectiveness.
    Working closely with operations Global Bank Transfers teams in global hubs – as a professional focal point.
    Managing workload between the team members and global hubs, and monitoring day to day work.
    managing relationships and procedures with providers and banks around the world
    Handling exceptions, building workflows with new banks and providers.
    Managing the communication between the GBT department and different departments within the company in Israel and globaly
    Supporting other departments within Payoneer answering questions regarding bank transfers

דרישות:

Have you done this kind of stuff?
    2+ years’ experience in customer facing / operations roles
    2+ years of managerial experience
    Degree graduated
    High level of written and verbal communication skills
    Organize, expiration with working under pressure
    Independent
    Excellent English and Hebrew
Not a must but a great advantage
    Experience in the world of online payments


    For CV's please click- 
    https://grnh.se/857fa5261

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00114
 
חיפוש עובדים Jobnet דרושים - חיפוש עבודה גיוס עובדים לימודי מקצוע קורות חיים הצהרת נגישות
Facebook Google+ Linkedin