חיפוש
לחיפוש משרות

איזור אישי

דרושים לפי תחומים

דרושים לפי אזור

דרושים לפי מילות מפתח

דרושים לפי חברות

משרות בלעדיות

דרושים ללא קובץ קו"ח

כניסה לסוכן המשרות

הרשמה לסוכן המשרות

משרות אליהן פנית

משרות מסומנות

משרות חמות

חברות מגייסות

אלעל סנטר נכסים Ramot AC נכסים

8 - 1 מתוך 8

דרושים בתחום מנהל מחלקה / תחום

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
 
GoldJobs - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברה פיננסית מובילה דרוש/ה רו"ח :
במסגרת התפקיד :
· אחריות ותאום מערכות הכספים והנהלת החשבונות של החברות בקבוצה.
· ניהול תזרימי מזומנים ברמה יומית.
· ניהול מערך חיובים.
· הפקת דוחות תקציב ובקרה על בסיס שוטף, ניהול בקרות פנימיות, הפקת דוחות ר/ה על בסיס חודשי ואיחוד דוחות.
· עבודת גזברות.
· פעילות שוטפת מול הבנקים.

דרישות:

רו"ח בעל /ת ניסיון של שנתיים בתפקיד דומה.
· שליטה גבוהה מאוד באקסל, ניסיון בהפקת דוחות מורכבים.
· ניסיון בניהול תזרימי מזומנים מורכבים.
· הבנת עומק של עבודת ניהול חשבונות.
· ניסיון בניהול מנהל/ות חשבונות.
· יכולת עבודה בריבוי משימות ובתנאי לחץ.

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה, משרה חלקית

קוד משרה:

JB-00219
 
 
מכון ע.נ.ת - עיסוקים וניהול בתעשייה

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לניהול מחלקת הנהלת החשבונות של החברה, כולל לקוחות, ספקים, התאמת בנקים, שכר, גבייה וכו', בכפוף לסמנכ"ל הכספים.
קו"ח בקובץ וורד באנגלית, כולל כתובת מגורים
לתושבי הצפון – כרמיאל, משגב, עכו, נהריה, מעלות, הקריות וישובי הסביבה

דרישות:

רואה/ת חשבון מוסמכ/ת - תנאי סף.
תואר שני בכלכלה/ מנהל עסקים/ חשבונאות/ מדיניות ציבורית – יתרון
אנגלית ברמה גבוהה בכתב בע"פ
1-3 שנות נסיון כחשב, כולל ניהול צוות - חובה
ניסיון בעריכת דוחות כספיים - חובה
כושר ניהול וארגון, התמודדות עם הובלת תהליכים מורכבים.
יחסים בינאישיים מצוינים, תודעת שירות מפותחת, יכולת עבודה בצוות ועמידה בריבוי משימות במקביל.
מוכוונות לתוצאות ויכולת קבלת החלטות בזמן קצר, הסתגלות למצבים דינאמיים ולשינויים תכופים.
נכונות לעבודה מאומצת הכוללת שעות נוספות.

מיקום המשרה:

צפון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-01325
 
 
הד האנטר השמת בכירים בע"מ - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

ראש מחלקת Fp&a

דרישות:

ניסיון ב:
בניית תקציבים, תוכניות עבודה, בניית מודלים עיסקיים , ניתוחים והמלצות, BI, יסיון ניהולי בהובלת צוות וניהול עובדים, ניסיון מקצועי בתחום. 

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

Fpa2019
 
 
טופ משאבי אנוש בע"מ - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברה גדולה ומצליחה בעמק המעיינות
דרוש/ה מנהל/ת חשבונות סוג 3
להנה"ח עצמאית עד מאזן
שעות גמישות - 8:00-15:00/16:00
ללא ימי שישי
קליטה ישירה לחברה
תנאים מעולים ושכר הולם למתאימ/ה!

דרישות:

תעודת הנה"ח סוג 3
ניסיון בתוכנת פריוריטי - חובה
ניסיון בהנה"ח עד מאזן

מיקום המשרה:

מרכז, צפון, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

2669
 
 
הד האנטר השמת בכירים בע"מ - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

VP Operations
עבודה ישירות למול הCEO, ותפקוד כחבר הנהלה בכירה. 
ניהול כל נושא נושא התפעול בנושא גמל/השתלמות
עבודה למול צוותי ה R&D ואיפיון 

דרישות:

מנהל תפעול גמל / מנהל תפעול קרן השתלמות. 

5 שנות ניסיון מחברה המנהלת קופות גמל או קרנות השתלמות - MUST.
MUST - היכרות טובה בתפעול:
1. טיפול במסמכי הצטרפות עמיתים ופתיחת חשבונות.
2. טיפול בגביה כספית מעמיתים/מעסיקים ורישום במערכות.
3. העברות כספים בין קופות גמל, ניוד כספים בין מסלולי השקעה.
4. היכרות טובה עם ממשק מעסיקים (הליך גביה ממעסיקים).
5. בקיאות בעבודה מול המסלקה הפנסיונית.
6. ניהול שוטף של חשבונות העמיתים.
7. תשלומי כספים לזכאים.
8. טיפול בעיקולים, שעבודים וצווים.
9. ניהול תהליכי טיפול בפיגורי גביה ממעסיקים (מעסיקים שאינם משלמים בזמן עבור עובדים לקופת גמל/קרן השתלמות).
10. הפקת אישורים על פי הנחיות הגוף המוסדי, דוחות בקרה ודוחות ניהוליים.
עמידה ב-SLA ולו"ז עבודה
היכרות מעולה עם תהליכי העבודה של חברה המנהלת קופות גמל ובקיאות ברגולציה הרלוונטית.
יכולת להנחות, לנהל וללמד את צוותי התפעול.
עבודה מול צוותי פיתוח מערכות.
נכונות לעבוד גם בשעות לא שגרתיות.

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

VPO2019
 
 
יחידת סמך במשרד ראש הממשלה

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

ביצוע ביקורות מטה על תהליכים כספיים תוך שילוב הפקת מידע כספי, ניתוחו והצגת השלכותיו.
תיאור התפקיד:
    ביצוע ביקורות רוחב שוטפות בתחומים כספיים.
    הכנת תמצית מנהלים לסיכום הממצאים והבאת המלצות להחלטת החשב.
    מעקב אחר יישום המלצות מדו"חות ביקורת קודמים.
    בדיקת תהליכי עבודה בתחום הרכש/מכירות המשיקים לכספים וייעול, בהתאם לממצאים.
    ייזום פעולות להתייעלות וחסכון בראייה כלל ארגונית.
    הגדרה ויישום של תהליכי עבודה אחידים במערכת ה SAPבהיבטי החשבות והמשק הכספי.
    ניתוח ממצאי נתונים ממערכת ה SAP (במגוון מודלים) לצורך גזירת משמעויות והשלכות לניהול מיטבי.

דרישות:

    * תואר ראשון בחשבונאות/כלכלה/מנהל עסקים – חובה.
    * תואר שני – יתרון.
    * לפחות 5 שנים בחשבות, רצוי במגזר הממשלתי או בביקורות פיננסיות.
    * שנתיים לפחות בעבודה במערכת ה SAP.
    * עדיפות לניסיון בתחום הדיווח החשבונאי.
    * יכולת גבוהה של ניתוח נתונים מורכבים.
    * יכולת ביטוי גבוהה בע"פ ובכתב.
    * יכולת שכנוע והצגת נושא בפני גורמי הנהלה.
    * אוריינטציה מיחשובית גבוהה.
    * ידע ושליטה בתוכנות OFFICE בדגש על גיליונות אלקטרוניים. 

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00004
 
 
לין ביכלר משאבי אנוש - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: לין ביכלר משאבי אנוש

תיאור:

לבית תוכנה פיננסי בתחום הגמל והפנסיה דרוש/ה מנהל מחלקה
*** חובה ניסיון בתור מנהל/ת מחלקת תפעול קופות גמל ופנסיה! ***

במסגרת התפקיד:
אחריות ניהולית תפעולית בתחום קופות גמל וקרנות השתלמות- יכולת ניהולית מוכחת של צוותי תפעול, קפדנות, דייקנות, סדר וארגון. שליטה טובה בתוכנות אופיס, היכרות מעולה עם תהליכי העבודה של חברה המנהלת קופות גמל ובקיאות ברגולציה הרלוונטית, יכולת להנחות, לנהל וללמד את צוותי התפעול, עבודה מול צוותי פיתוח מערכות.

תנאים:
משרה מלאה, ימים א-ה
שכר 15-20K בהתאם לניסיון
קליטה לחברה מהיום הראשון!

דרישות:

ניסיון בניהול תחום תפעול קופות גמל (חברת ביטוח או חברה מנהלת קופות גמל)- חובה!
השכלה: אקדמאית - מנע"ס/כלכלה/חשבונאות/סטטיסטיקה חובה!
נכונות לעבוד גם בשעות לא שגרתיות.

------------------------------------------------------------------
למשרות נוספות היכנסו >> http://www.lynnbichler.co.il
מוזמנים גם לעשות לנו לייק: http://www.facebook.com/lynnbichler

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

25683
 
 
Payoneer

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

What’s the job?
    Leading an operations Global Bank Transfer team (6 team members) who operates our banking infrastructure around the world, process outgoing transactions, handle exceptions and monitor this operations.
    Managing the team including achieving the operations objectives, meeting the SLAs and improving operational effectiveness.
    Working closely with operations Global Bank Transfers teams in global hubs – as a professional focal point.
    Managing workload between the team members and global hubs, and monitoring day to day work.
    managing relationships and procedures with providers and banks around the world
    Handling exceptions, building workflows with new banks and providers.
    Managing the communication between the GBT department and different departments within the company in Israel and globaly
    Supporting other departments within Payoneer answering questions regarding bank transfers

דרישות:

Have you done this kind of stuff?
    2+ years’ experience in customer facing / operations roles
    2+ years of managerial experience
    Degree graduated
    High level of written and verbal communication skills
    Organize, expiration with working under pressure
    Independent
    Excellent English and Hebrew
Not a must but a great advantage
    Experience in the world of online payments


    For CV's please click- 
    https://grnh.se/857fa5261

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00114
 
חיפוש עובדים Jobnet דרושים - חיפוש עבודה גיוס עובדים לימודי מקצוע קורות חיים הצהרת נגישות
Facebook Google+ Linkedin