דרושים בתחום מנהל מחלקה / תחום

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 8 משרות עבודה בתחום מנהל מחלקה / תחום

בעמוד זה ניתן למצוא מגוון משרות ואף לבצע סינון של משרות דרושים בתחום "מנהל מחלקה / תחום" לפי היקף משרה, אזור בארץ וסוג משרה. ניתן למצוא משרות כגון : מנהל צוות שכר והטבות, מנהל חשבונות ראשי, Director of Finance / Senior Controller ועוד.

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

משרת רואה/ת חשבון בפורביס מזארס ישראל

משרת רואה/ת חשבון בפורביס מזארס ישראל

Forvis Mazars

02/11/2025

תיאור תפקיד:
פורביס מזארס היא אחת מ-10 פירמות רואי החשבון והייעוץ הגדולות בעולם, עם למעלה מ-50,000 עובדים ברחבי העולם.
בישראל, אנו נמצאים בצמיחה משמעותית ומחפשים לצרף רואה/ת חשבון מצטיינ/ת לצוות.

מה אנחנו מחפשים?
רואה/ת חשבון בעל/ת גישה מקצועית, ניסיון בעבודה עם חברות ישראליות, היכרות עם מערכות ERP ושכר מקומיות, והבנה מעמיקה בתחום המיסוי הישראלי. דרושים כישורי תקשורת מעולים, יכולת לעבוד מול ריבוי משימות ולוחות זמנים צפופים, וראש גדול בניהול קשרי לקוחות.

תחומי אחריות:
• ניהול שוטף של תיקי לקוחות.
• פיקוח על תהליכים חודשיים בתחומי כספים, מיסים ושכר עבור חברות ישראליות בבעלות תאגידים רב-לאומיים.
• תקשורת שוטפת ויעילה עם בעלי עניין בחו"ל ועם צוותים מקומיים בישראל.
• תכנון, ביצוע והשלמה של משימות תוך שמירה על סטנדרטים גבוהים של איכות וניהול סיכונים.
• הובלת צוות מנהלי חשבונות, כולל הכוונה והכשרה מקצועית.
דרישות:
• רואה/ת חשבון מוסמך/ת.
• 2-4 שנות ניסיון לאחר הסטאז' בפירמת ראיית חשבון או בחברת הייטק.
• שליטה מצוינת ב-Excel.
• ניסיון בעבודה עם מערכות Priority או NetSuite ותוכנות שכר ישראליות – יתרון.
• יכולות אנליטיות וארגוניות גבוהות.
• תשומת לב לפרטים ודיוק בביצוע.
• שליטה מלאה בעברית.
• שליטה מלאה באנגלית.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00004
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

סמנכ"ל/ית מנהל/ת כספים

סמנכ"ל/ית מנהל/ת כספים

טאלנטס השמת עובדים

02/11/2025

תיאור תפקיד:
לחברה בת של ציבורית דרוש/ה
1.מנהל/ת
2.סמנכ"ל/ית כספים
בניית תהליכי עבודה, מערכות בקרה וניהול, דוחות כספיים, ניהול מחלקה
דרישות:
ניסיון כחשב/ת מנהל/ת כספים או כסמנכ"ל
ניסיון מחברה ציבורית - יתרון
ניסיון בפעילות בהיקפים גדולים
ניסיון ניהולי - חובה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-01337
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

ר"צ הנהלת חשבונות - תחום לקוחות

ר"צ הנהלת חשבונות - תחום לקוחות

נ.ח אפיקים גיוס והשמה בע"מ

02/11/2025

תיאור תפקיד:
עבודה מול לקוחות אסטרטגיים/גדולים של החברה
ניהול שוטף של הצוות (כ- 4 עובדים)
ריכוז ובקרה של העבודה
ניתוח חיובים והתאמות של לקוחות גדולים
הזנת מבצעים
עבודה מול מנהלי לקוחות אסטרטגיים
דרישות:
הנה"ח סוג 3 – חובה
חמש שנות ניסיון בתחום
ניסיון בניהול צוות עובדים
ניסיון עבודה במחלקת לקוחות
אקסל ברמה גבוהה
העבודה ברחובות במשרה מלאה, א’- ה’ 08:00-17:00, נכונות לשעות נוספות במידת הצורך
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-2252
אזור: מרכז - בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

ראש צוות חשבות שכר - חילן תל אביב

ראש צוות חשבות שכר - חילן תל אביב

חילן בע"מ

02/11/2025

תיאור תפקיד:
חילן, החברה המובילה בתחום פתרונות SaaS לניהול ההון האנושי, מגייסת ראש צוות חשבות שכר.

התפקיד כולל:
-ניהול צוות של 6-8 חשבי שכר - ניהול אישי ומקצועי
-חניכה, קליטה והכשרת חשבי שכר חדשים, שימור ידע בצוות
-ניהול תיקי לקוחות, טיפול באסקלציות ושימור שביעות רצון
-אחריות ישירה על תיק לקוח. כ- 60% עבודה Hands-On: הפקת תלושים, תקשורת שוטפת עם לקוחות וטיפול בסוגיות מקצועיות
-הובלת תהליכי שיפור, בקרה ואוטומציה
-עבודה שוטפת מול גורמים פנימיים וחיצוניים, הטמעת שינויים רגולטוריים
דרישות:
-תעודת חשב שכר וניסיון מקצועי של לפחות 3-4 שנים - חובה
-ניסיון ניהולי הכולל ניהול אישי וחניכה מקצועית - חובה
-אנגלית ברמה גבוהה, לרבות יכולת ניהול שיח - חובה
-ניסיון בעבודה מול לקוחות וביצוע Hands-On בתחום חשבות השכר
-יכולת ניהול ממשקים, אסרטיביות ועמידה בלחץ
-ניסיון בעבודה על תוכנת חילן- יתרון משמעותי
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB1306
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

רו"ח למחלקת ביקורת - סניף ירושלים

רו"ח למחלקת ביקורת - סניף ירושלים

BDO

02/11/2025

תיאור תפקיד:

BDO, אחת מפירמות רואי החשבון והייעוץ המובילות בישראל, מחפשת רו"ח מנוסה להצטרף לצוות הביקורת שלנו בסניף ירושלים.
אם את/ה עם ראש גדול, אוהב/ת לעבוד עם לקוחות, להוביל תהליכים ולנהל צוותים – מקומך איתנו!

איך יראה יומך?
    ניהול תיקי ביקורת של לקוחות מגוונים, כולל חברות פרטיות, חברות ציבוריות ומכלרים
    עבודה שוטפת מול לקוחות – כולל תכנון ביקורת, תקשורת מול הנהלה, והצגת ממצאים
    ניהול צוות עובדים ו/או מתמחים.
    אחריות על עמידה ביעדים ובלוחות זמנים
    עבודה מרובת משימות תוך שמירה על איכות מקצועית גבוהה
    תיאום ממשקים עם מחלקות נוספות בפירמה
דרישות:
מה אנחנו מחפשים בך?
    רו"ח מוסמך/ת עם שנתיים/ שלוש שנות ניסיון לאחר התמחות בביקורת – חובה!
    ניסיון בניהול תיקי לקוחות באופן עצמאי – חובה
    יכולת התנסחות גבוהה בכתב ובע"פ בעברית – חובה
    ניסיון בניהול והובלת צוות – חובה
    חשיבה מערכתית ויכולת עבודה עצמאית
    יכולת ניהול משימות מרובות תחת עומס
    יחסי אנוש מעולים, גישה שירותית וראש גדול
    אנגלית ברמה טובה-  יתרון


למה דווקא BDO?
ב-BDO תיהנה/י מעבודה מקצועית משמעותית, לקוחות מעניינים, צוות איכותי וסביבה תומכת עם הזדמנויות להתפתחות מקצועית ואישית. אנחנו מאמינים באיזון, בשיתוף פעולה ובהעצמה.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-3638
אזור: מרכז - מודיעין
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל /ת כספים וחשב /ת איחוד

מנהל /ת כספים וחשב /ת איחוד

מגייסת

02/11/2025

תיאור תפקיד:
אנחנו מגייסים מנהל /ת כספים וחשב/ת איחוד לחברה ציבורית מובילה בתחום הקמעונאות לתעשיית הפארמה. החברה ממוקמת בהרצליה פיתוח.
התפקיד כולל אחריות על הדוח הכספי המאוחד, לרבות הכנת דוחות סולו ומס של מספר חברות בנות בקבוצה, ניהול תזרים מזומנים, עמידה בתקינות IFRS ועמידה בדרישות רגולציה.
כפיפות לסמנכ"ל הכספים של הקבוצה.
תחומי אחריות עיקריים:
הכנת דוחות כספיים רבעוניים ודוחות מאוחדים בהתאם ל-IFRS.
קשר שוטף מול רואי החשבון המבקרים ומול יועצים חיצוניים וטיפול בסוגיות חשבונאיות.
ניהול בקרות ה SOX והתנהלות שוטפת מול מבקרי פנים.
הכנת דוח תזרים מזומנים קבוצתי.
ניהול ובקרה על צוות הנהלת החשבונות.
הכנת דוחות מס וטיפול בסוגיות מיסוי שונות.
פיקוח על תהליכי הכרה בהכנסה, חיוב, גבייה ומדדי הכנסות
דרישות:
רו"ח יוצא/ת BIG 4 או בעל/ת ניסיון בחברות ציבוריות חובה.
ניסיון בהכנת דוחות כספיים מאוחדים, דוחות סולו ודוחות מס.
ניהול תזרים מזומנים מורכב בקבוצת חברות
אנגלית ברמה טובה מאוד חובה.
שליטה מלאה באקסל חובה
עבודה בSAP יתרון.
יכולת התנהלות באופן עצמאי, בלו"ז צפוף ובריבוי משימות.
מוטיבציה גבוהה ויחסי אנוש מעולים.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-3277
אזור: שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל.ת כספים לאגף החשבות

מנהל.ת כספים לאגף החשבות

אלביט מערכות

02/11/2025

תיאור תפקיד:
לחטיבת תקשוב וסייבר, לאתר בנתניה דרוש.ה מנהל.ת כספים לאגף החשבות

במסגרת התפקיד:
ניהול אגף החשבות והנהלת חשבונות: לקוחות, ספקים, בנקים
ניהול מערך הגזברות - ניהול ואחריות על תזרים המזומנים של החטיבה, הגבייה והתשלומים
הובלת גוף הדיווח החשבונאי והתקינה האמריקאית תוך יישומן בדוחות הכספיים
ניהול אפקטיבי ויעיל של הכנת דוחות כספיים חודשיים/רבעוניים/שנתיים– כולל כתיבת דוחות כספיים מלאים (רבעוני/שנתי), דוחות דירקטוריון, דוחות מס
אחריות כוללת בעבודה מול רואה החשבון בסגירת דוחות רבעונים/שנתיים כולל בעיות של תכנון מס, מע"מ, רשם החברות וכו'
ניהול סיכונים וצמצום חשיפה מטבעית תוך ביצוע גידור אפקטיביים
אחריות והובלת ה-SOX בחטיבה יחד עם ניהול מערך הבקרה הפנימית - כתיבת נהלים במערך הכספים, בקרה ויישום
בקרת עלויות של כלל מרכיבי ההוצאה ברמת P&L כולל בקרת חתך חשבונאי
אחריות כוללת לניהול ובקרה של כלל סעיפי המאזן
תמריצים ממשלתיים – ניהול מערך הגשת בקשות, דוחות וגביית מענקים (מדען ראשי ומרכז השקעות)
טיפול בתיק הביטוח החטיבתי
אישורי דרישות, הזמנות ותשלומים לספקים
ניהול צוות הכספים המקומי בחברות הבנות בחו"ל ובפעילויות החטיבה בחו"ל תוך אחריות על נהלי בקרה מקומיים, סגירות רבעוניות בהתאם לכללי החשבונאות של החטיבה ומתן מענה לסוגיות הפיננסיות המקומיות
דרישות:
השכלה אקדמאית, תואר שני- יתרון
רישיון רו"ח
ניסיון בניהול צוות מקצועי
ניסיון כחשב.ת בחברות ציבוריות של 5 שנים לפחות
ניסיון כחשב.ת בחברות תעשייתיות והייטק
יוצא.ת משרד רו"ח גדול – BIG4
ניסיון והכרות של התקינה האמריקאית – USGAAP


*הפניה מיועדת לנשים וגברים כאחד
**רק פניות מתאימות יענו
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 4769
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת תחום (תקציב ותוכניות עבודה) 1 - משרות.

מנהל/ת תחום (תקציב ותוכניות עבודה) 1 - משרות.

משרד האוצר

27/10/2025

תיאור תפקיד:
מכרז מספר : 134103 פומבי
מס' המשרה : 80027330
תואר המשרה : מנהל/ת תחום (תקציב ותוכניות עבודה) 1 - משרות.
היחידה : תקציב,תשלומים והכנסות
המקום : ירושלים
המשרד : המדפיס הממשלתי
הדרגה : דרגה 40 - 42 דירוג 11 מח"ר.
חלקיות : 100 אחוז
טווח שכר : ייקבע בהמשך
תאור התפקיד :
אחריות על תהליך התכנון השנתי של תכניות העבודה והתקציב, בהתאם ליעדים
ולסדרי העדיפויות של הנהלת המשרד/יחידת הסמך, ובתיאום עם מנהלי היחידות.
השתתפות בביצוע הערכת מצב שנתית, וניתוח העמידה ביעדי השנה הקודמת, הפקת
לקחים וגיבוש המלצות וכיווני פעולה לשנים הבאות.
ליווי יחידות המשרד בביצוע תהליך התכנון השנתי, על שלביו השונים, גיבוש
תכניות העבודה והתקציב תוך בחינת היעדים, המשימות המדדים.
הקצאת אמצעים תקציביים ליחידות השונות במשרד/יחידת הסמך, בהתאם לתכניות
העבודה, ובכלל זה כוח אדם, כספים, אמצעים פיזיים, וכדומה.
אחריות למעקב ובקרה שוטפים אחר ביצוע תכניות העבודה והניצול התקציבי בכל
יחידות המשרד, בהתאם למדדים וללוחות הזמנים שנקבעו.
הכנת הצעות לשינויים ולתוספות בסעיפי התקציב לפי צרכי המשרד, בתיאום עם
חשב/ת המשרד, וניהול הקשר מול אגף התקציבים.
ביצוע הערכות כלכליות של העלויות הצפויות מהמטלות והפרוייקטים שונים
שנקבעו ע"י הנהלת המשרד.
הכנת תחזיות של הוצאות והכנסות המשרד/יחידת הסמך, ברמה החודשית וברמה
השנתית, וביצוע מעקב שוטף אחר הניצול התקציבי בתיאום חשבות המשרד.
שותפות בוועדות משרדיות בכל הקשור להקצאת משאבים, גביית אגרות, הכנסות
והוצאות ונושאים נוספים הקשורים בתפקידו.
אחריות לפיתוח ולתחזוקה של מערכות מידע לניהול תכניות העבודה והתקציב,
בתיאום עם גורמי המחשוב
ייצוג המשרד/יחידת הסמך והשתתפות בצוותים מקצועיים ופורומים בין משרדיים
בתחומי אחריות התפקיד.
ביצוע פעולות נוספות בהתאם לצורך ולהוראות הממונים.
דרישות:
דרישות סף:
השכלה:
השכלה אקדמית באחד או יותר מהתחומים הבאים: כלכלה, מינהל עסקים,
חשבונאות במסגרת תואר דו חוגי או מי שהינו בעל רישיון לראיית חשבון
מטעם מועצת רו"ח בישראל.
ניסיון:
לבעלי תואר ראשון - 4 שנות ניסיון*
לבעלי תואר שני - 3 שנות ניסיון*
ניסיון בתחומי התקציב או הכלכלה
*הניסיון יכול להיות מצטבר או חופף וימנה טרם קבלת התואר הרלוונטי/ההסמכה
כישורים רצויים:
ידע בתחום ניהול מערכת כספים, תקציב ותמחיר
ניסיון בשימוש בגיליונות אלקטרוניים
כושר לשקול ולשפוט במסגרת התפקיד
כושר הבעה בכתב ובע"פ (בשפה העברית)
ידיעת השפה האנגלית כדי קריאת ספרות מקצועית
הערות:
שיבוץ דרך קבע במשרה מותנה בסיום תקופת הניסיון של העובד שפינה את המשרה
שיבוץ במשרה דרך קבע ייעשה בתום תקופת הניסיון
גיליונות הערכה ומשוב מהשנתיים האחרונות יתקבלו כמסמכים דיגיטליים שיוצגו
מתוך תיק העובד.עובד שתיק העובד אינו מנוהל במרכבה יצרף לבקשה גיליונות
הערכה ומשוב מהשנתיים האחרונות.
במידה שלא בוצעו הערכות עובד יש לצרף אישור על כך מאגף משאבי אנוש במשרד.
כל מקום בו מפורט תאור התפקיד בלשון זכר,הכוונה גם ללשון נקבה וכן להפך
העובד שיבחר ידרש לעבור, טרם שיבוצו במשרה, בדיקות סווג בטחוני לרמת
הסווג המתאימה למשרה.
מועמדים למשרה זו עשויים להיבחן במבחני כישורים כלליים והתנהגותיים.
ראה/י הסברים והנחיות למועמדים שייבחנו .
המכרז פורסם ביום : א' בחשון, תשפ"ו (23/10/2025)
היום האחרון להגשת בקשות למכרז זה הוא : טו' בחשון, תשפ"ו (06/11/2025)
בקשות למכרז זה יש להגיש באמצעות מערכת הגיוס האלקטרונית (הגשת מועמדות שאינה מקוונת
תתאפשר במקרים חריגים ובהתאם לכללים שנקבעו-במקרה זה יש להגיש המועמדות והטפסים
הנלווים למשרד הרלוונטי.)
על המועמדים המגישים בקשה יש למלא את טופס" שאלון המועמד "המקוון ולצרף תעודות השכלה
ממוסד להשכלה גבוהה המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה או המקביל לה בארץ בה נרכש ואושר
כשקול לתואר מהתארים האקדמיים הנהוגים בישראל על ידי האגף להערכת תארים מחו"ל ,כל זאת
על פי דרישות ההשכלה הנדרשות במכרז.
בנוסף יש להמציא העתקים מאושרים ומסמכים הדרושים לאימות הפרטים שנרשמו
בטופס" שאלון המועמד "המקוון ,כולל אישורי העסקה ממקומות עבודה קודמים הרלוונטיים לתפקיד
המבוקש תוך ציון של היקף המשרה ותיאור תמציתי של תוכן התפקיד וכן על כל עניין הקשור
בהתאמה למשרה.
במידה ונשלחה דרישה להמצאת מסמכים נוספים הרי שהמועמדות תיבדק רק אם יתקבלו המסמכים
תוך 5 ימים מתאריך הוצאת המכתב ובו בקשה להשלמת מסמכים חסרים ,אחרת תראה המועמדות
כמבוטלת.
בקשות שתגענה לאחר התאריך האמור לא תובאנה בחשבון.
במידה ותוך שבועיים מהמועד האחרון להגשת מועמדות לא קבלת הודעה על המשך ההליכים במכרז
עליך לפנות למרכז השירות האינטרנטי באמצעות מערכת הגיוס האלקטרונית.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00007
אזור: ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
קרא עוד

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!