דרושים בתחום אדמיניסטרציה

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 135 משרות עבודה בתחום אדמיניסטרציה

בעמוד זה ניתן למצוא מגוון משרות ואף לבצע סינון של משרות דרושים בתחום "אדמיניסטרציה" לפי היקף משרה, אזור בארץ וסוג משרה. ניתן למצוא משרות כגון : מזכיר, מנהל משרד, קלדנות / כתבנות ועוד.

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מזכיר/ה בכיר/ה לסמנכ"ל משאבי אנוש

מזכיר/ה בכיר/ה לסמנכ"ל משאבי אנוש

גולדמן מיון והשמה

27/04/2024

תיאור תפקיד:
* ניהול לשכת הסמנכ"ל לרבות מענה אדמיניסטרטיבי שוטף ומתן מענה טלפוני ופרונטלי לפניות המגיעות ללשכה.
* תיאום, הכנה וריכוז של חומר מקצועי לקראת ישיבות ודיונים.
* סיכום ישיבות וכתיבת פרוטוקולים, כולל איסוף משימות לבקרה אל מול יתר האגפים בארגון.
* אחריות כוללת לניהול הרכש באגף משאבי אנוש- עבודה מול ספקים, קבלת הציוד וחלוקה לפי דרישות.
* אחריות על אוריינטציה לקליטת עובדים חדשים בארגון.
דרישות:
* תואר ראשון.
* ניסיון קודם מוכח בתחום המזכירות הבכירה - לפחות שנתיים.
* EXCEL ברמה גבוהה.
* אנגלית טובה.
* דיסקרטיות ויכולת ביצוע מספר פעולות במקביל.
* המשרה פונה לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: A-PNIOT
אזור: ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה פקיד/ת אשראי בסניף האונליין - באר שבע

דרוש/ה פקיד/ת אשראי בסניף האונליין - באר שבע

רמי לוי שיווק השקמה

26/04/2024

תיאור תפקיד:
לסניף האינטרנטי של רשת רמי לוי שיווק השקמה דרושה פקיד/ת אשראי בסניף באר שבע
  • מענה טלפוני, מיילים, מתן שירות, עבודה מול מחשב,
  • עבודה עם תוכנות אופיס ותוכנות ניהול משרדיות.
דרישות:
  • יכולת ניהול מספר משימות במקביל
  • שליטה ביישומי מחשב
  • עמידה בלחצים
  • ניסיון במתן שירות, מחויבות ואחראיות
  • נכונות ללמוד להצליח ולהתפתח.
  • רצון להשתלב בחברה לאורך זמן
  • משרה מלאה למשמרות ערב 14:00-22:00 ושישי לסירוגין 8:00-13:00
היקף משרה: משרה מלאה, לפי שעות
קוד משרה: JB038
אזור: דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה תמחירן/ית לסניף פתח תקווה - תנאים מעולים!

דרוש/ה תמחירן/ית לסניף פתח תקווה - תנאים מעולים!

רמי לוי שיווק השקמה

26/04/2024

תיאור תפקיד:
דרוש/ה תמחירן/ית בסניף פתח תקווה
  • תמחור ושילוט המוצרים בסניף
  • פיקוח על התמחור והשילוט באולם ובמדפים ותיקון תקלות
  • בדיקת מבצעים עתידיים והכנת שילוט עבורם
  • אחריות לעדכון מנהל מחלקה/מנהל אולם במבצעים/תגמולים עתידיים
  • ביצוע סיורים יומיים באולם על מנת לוודא שהמוצרים מתומחרים ומשולטים
  • תנאי העסקה הולמים - אופציות קידום, מתנות בחגים ובימי הולדת
דרישות:
  • ניסיון בתחום - יתרון משמעותי
  • אחריות, רצינות ושימת לב לפרטים
  • נכונות לעבודה במשרה מלאה ובמשמרות
  • עבודה 6 ימים בשבוע
היקף משרה: משרה מלאה, משמרות
קוד משרה: JB026
אזור: מרכז - פתח תקווה
שרון - ראש העין
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

רפרנט /ית בק אופיס לבית השקעות בת"א

רפרנט /ית בק אופיס לבית השקעות בת"א

כיוון השמה - הבית שלך לקריירה

26/04/2024

תיאור תפקיד:
לבית השקעות מוביל דרוש/ה רפרנט/ית תפעול.
במסגרת התפקיד:
* ביצוע תהליכי בק אופיס במערך התפעול של מוצרי הגמל והפנסיה
* שיוך הכספים עפ"י מיסוי קופות הגמל, ניהול תהליכי ניוד הכספים, טיפול במשיכות כספים
* התמחות בעולם התפעול בכל הקשור לחוק, לרגולציה ולתקנות המיסוי
דריסת רגל ראשונה בעולם הפיננסי עם אפשרויות קידום בחברה.
משרה מלאה
דרישות:
* ניסיון בתפקידי תפעול - יתרון
* סדר, ארגון ודייקנות ברמה גבוהה
* יכולת עבודה בריבוי משימות ויעדים
* שליטה גבוהה בתוכנות אופיס
* יכולת עמידה בתנאי עומס ולוחות זמנים
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-3990
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

פקיד/ת רכש ושירות לקוחות

פקיד/ת רכש ושירות לקוחות

ESR

26/04/2024

תיאור תפקיד:
לחברה ביטחונית במרכז דרוש/ה פקיד/ת שירות לקוחות ורכש.
במסגרת התפקיד:
עבודת אדמיניסטרציה
רכש ברמת תפעול.
תנאים מעולים- הסעות, חדר אוכל, קרן השתלמות ועוד 
דרישות:
ניסיון באדמיניסטרציה
ניסיון בסיסי ברכש
אנגלית ברמה טובה
היכרות עם SAP- יתרון
שירותיות
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 19314
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

פקידה למחלקת אחזקה | קרית מלאכי

פקידה למחלקת אחזקה | קרית מלאכי

ברקת it

26/04/2024

תיאור תפקיד:
לחברה יצרנית בתחום המזון דרוש/ה פקידה בקרית מלאכי תיאור התפקיד: אחראי/ת על מערך אנשי האחזקה - קריאות ,לוודא שנעשים התיקונים ,שליחת מיילים ,ניירת . א'- ה' שעות 8:00 - 16:30 38 שעתית + ש"נ + נסיעות קיים מערך הסעות: אשקלון, קרית גת
דרישות:
- *לאחר הגשת המועמדות למשרה ישלח אליך מייל מאתר "NETO שווה לעובדים" לצורך השלמת תהליכי הגיוס*
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-395486
אזור: דרום - קרית גת
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

עוזר/ת פיתוח עסקי ותפעול אדמינסטרטיבי

עוזר/ת פיתוח עסקי ותפעול אדמינסטרטיבי

נוביליס מערכות תוכנה

26/04/2024

תיאור תפקיד:
לחברתנו המספקת פתרונות תוכנה וטכנולוגיות מתקדמות לארגונים מובילים בישראל, דרוש/ה מועמד/ת עם מוטיבציה ויכולת ארגון לתפקיד עוזרת/ת בתחום הפיתוח העסקי ותפעול אדמינסטרטיבי שייצטרף לצוות הקיים שלנו.

תפקיד זה מיועד לאיש/ת מקצוע רב-תכליתי עם יכולת להניע את מאמצי הפיתוח העסקי שלנו תוך מתן תמיכה ברמת ההנהלה. המועמד/ת האידיאלי יהיה מיומן בזיהוי הזדמנויות עסקיות חדשות, ניהול צנרת מכירות וביצוע משימות אדמיניסטרטיביות כדי לייעל את התפעול ולתמוך בפעילות הצוות הניהולי.
דרישות:
אחריות בתחום הפיתוח העסקי:
  • זיהוי וחקר לקוחות פוטנציאליים.
  • פתיחה ותחזוקת צנרת מכירות באמצעות שיחות קרות, קמפיינים בדוא"ל והסברה במדיה חברתית.
  • תיאום פגישות עם לקוחות פוטנציאליים.
  • הכנת חומרים ומידע רלוונטיים עבור מצגות ללקוחות פוטנציאליים.
  • לשמור על ידע עדכני על התעשייה ועל היצע המוצרים שלנו.
  • בתחום התפעול האדמיניסטרטיבי:
  • תמיכה אדמיניסטרטיבית מקיפה לצוות ההנהלה.
  • ארגון ותיאום פגישות.
  • סיוע בהכנת דוחות, מצגות וניתוח נתונים.
  • פיקוח וניהול פרויקטים מיוחדים כפי שיוגדר על ידי הצוות המנהל.
כישורים:
  • תואר ראשון במנהל עסקים, שיווק או תחום קשור.
  • ניסיון מוכח בתפקיד פיתוח עסקי, עם רקורד של השגת יעדי מכירות.
  • ניסיון קודם כעוזר מנהל או בתפקיד אדמיניסטרטיבי דומה, רצוי בסביבה מהירה ודינאמית.
  • מיומנויות תקשורת ובינאישיות מצוינות, עם יכולת לעסוק ולשכנע לקוחות פוטנציאליים.
  • יכולת מוכחת להתמודד עם משימות וסדרי עדיפויות מרובים.
  • שליטה ב Microsoft Office  ותוכנות CRM.
  • יכולת עבודה עצמאית וכחלק מצוות, בעל יוזמה וגמישות ברמה גבוהה.

מיומנויות:
  • חשיבה אסטרטגית ומיומנויות אנליטיות לזיהוי הזדמנויות צמיחה ושיפור היעילות התפעולית.
  • רמה גבוהה של מקצועיות ודיסקרטיות בטיפול במידע סודי.
  • כישורי פתרון בעיות חזקים ויכולת הסתגלות לנסיבות משתנות.
  • חשיבה יצירתית וחדשנית לתרום לצמיחה עסקית ולשיפורים תפעוליים.
  • שליטה טובה באנגלית: קריאה, כתיבה ודיבור.
היקף משרה: משרה מלאה, משרה חלקית, לפי שעות
קוד משרה: JB-O250224
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

רפרנט\ית מט"י מט"ח באגף שו"ת ותפעול

רפרנט\ית מט"י מט"ח באגף שו"ת ותפעול

קומבלק איי.טי. בע"מ

26/04/2024

תיאור תפקיד:
חבררת Comblack מחפשת רפרנט\ית מט"י מט"ח באגף שו"ת ותפעול בחברה פיננסית מובילה בשפלה!
אפיון מערכות ותהליכים פיננסיים:
- נדרשת יכולת הבנת צרכי לקוח ותרגום צרכים עסקיים משלב הייזום לאפיון.
- כתיבת אפיונים פונקציונאליים/מפורטים הכוללים התייחסות גם לתהליך העסקי וגם לפן הטכנולוגי.
- ליווי תהליך הפיתוח והבדיקות ועד לכתיבת חוזר/נוהל לתהליך.
נדרשת יכולת ניהול ממשקי עבודה ויצירת שיתופי פעולה לקידום משימות בתחומי האחריות, יכולת להניע ולכוון מקצועית, למידה ועבודה עצמית, יסודיות, ביצוע מספר משימות במקביל.
דרישות:
שנות ניסיון: ידע וניסיון של שנה ומעלה בניתוח תהליכים עסקיים ואפיון דרישות- חובה.
מידע מקצועי (תוכנות וכדומה): מכוונים לאנשים שעבדו/עובדים בבנקים או מחברות אשראי- חובה
ניסיון בתחום מטי מט"ח, פתיחת חשבון או איסור הלבנת הון- יתרון משמעותי
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 17201
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

איש/אשת שירות למשרד קבלה

איש/אשת שירות למשרד קבלה

מגייסת

26/04/2024

תיאור תפקיד:
לבית החולים הוטרינרי, הגדול והמוביל בארץ, דרוש/ה איש/אשת שירות למשרד הקבלה.המשרה היא לשעות אחה"צ, לילה וסופי שבוע.
מתאימה לסטודנטים/יות, ולמי שצריך משרה בה עובדים במשמרות.
ערבים מה שעות 16 עד 01, סופי שבוע וחגים.
לקבל את הנכנסים לבית החולים, לבצע קליטה במערכות ולהפנות לגורמים המתאימים.
עבודה על מערכות מחשב וקבלת קהל.
דרישות:
שירותיות, רמה אישית טובה ונכונות לקבלת קהל.יחסי אנוש מעולים
גישה טובה למערכות מחשוב
משרה נוחה באווירה מקצועית ואיכותית.
היקף משרה: משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה: JB-2846
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

אקדמאי/ת דובר/ת אנגלית- למשרה מעניינת בירושלים!

אקדמאי/ת דובר/ת אנגלית- למשרה מעניינת בירושלים!

גולדמן מיון והשמה

27/04/2024

תיאור תפקיד:
למשרד קטן ומשפחתי דרוש/ה אדמיניסטרטור/ית דובר/ת אנגלית
לעבודה במשרה מלאה- בירושלים
קשר עם לקוחות דוברי אנגלית, טיפול בתיקים וחוזים, הנפקת אישורים וניירת
להשתלבות בצוות מקצועי ברמה גבוהה
לעבודה מאתגרת אך מספקת בסביבה דינאמית בקצב גבוה
דרישות:
תואר ראשון לפחות- חובה!
אנגלית ברמה גבוהה- יכולת לתקשר עם גורמים מחו"ל בכתב ובע"פ
יכולות ביטוי גבוהות
יכולת תיעדוף משימות, עבודה בתנאי לחץ ועומס
אחריות, ראש גדול, יחסי אנוש מעולים ורצון להצטרף לצוות
יכולות עבודה בסביבה ממוחשבת, שליטה באופיס ואקסל בפרט
ניסיון אדמיניסטרטיבי או משרדי- יתרון משמעותי

**המשרה פונה לנשים וגברים כאחד**
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: H-GOL
אזור: ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

נציג/ה תפעול מערכות ותמיכת לקוחות

נציג/ה תפעול מערכות ותמיכת לקוחות

נרשמים ללימודים

26/04/2024

תיאור תפקיד:
לקבוצת אתרי אינטרנט מובילים דרוש/ה נציג/ה תפעול מערכות ותמיכת לקוחות
במסגרת התפקיד:
תפעול אתרי האינטרנט של החברה- העלאת ועריכת תכנים,
ניהול קמפיינים וכלי מדיה שונים (כגון באנרים ודפי נחיתה),
תחזוקת עמוד הפייסבוק של החברה, הפקת דוחות אקסל וכו'.
תמיכה בלקוחות עסקיים ופרטיים
משרה מלאה עם גמישות – ללא ימי שישי.
משרה מיידית.
מקום העבודה: מתחם הבורסה, רמת גן – כ-5 דקות הליכה מתחנת רכבת סבידור
דרישות:
יכולת עבודה עצמאית וניהול זמנים - חובה
ידע וניסיון בעבודה על תוכנות האופיס (word, excel) – חובה
בעל/ת יכולות סדר וארגון
ניסיון בעבודה על תוכנות עריכת תמונות (painter, פוטושופ) – יתרון משמעותי
ניסיון בעריכת תוכן באתרי אינטרנט – יתרון משמעותי
היקף משרה: משרה מלאה, לפי שעות
קוד משרה: JB-1115
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה רכז/ת חשבונות וגבייה

דרוש/ה רכז/ת חשבונות וגבייה

Deloitte

26/04/2024

תיאור תפקיד:
ל- Deloitte הפירמה המובילה והגדולה בעולם לשירותי יעוץ וראיית חשבון דרוש/ה רכז/ת חשבונות וגבייה
התפקיד כולל עבודה בצוות ובמסגרתו נדרשת הפקת חשבונות שכר טרחה וטיפול בנושא הגבייה מלקוחות הפירמה וכן ניהול ממשקי עבודה פנימיים בחברה.
משרה מלאה במודל עבודה היברדי
דרישות:
שליטה באקסל
· אנגלית ברמה גבוהה - חובה
· אוריינטציה טכנולוגית
· ניסיון קודם בגבייה – יתרון משמעותי
· ניסיון הנהלת חשבונות – יתרון
· יכולת עבודה עצמאית ולמידה מהירה
· יכולת עבודה בסביבה דינאמית ובריבוי משימות
· סדר וארגון
· תודעת שירות גבוהה
· תואר ראשון – יתרון
המשרה פונה לנשים וגברים כאחד.
אנו ב-Deloitte מאמינים כי גיוון והכלה בקרב אנשינו הוא מרכיב קריטי בהצלחה שלנו, ולכן אנו מטפחים תרבות ארגונית שמכילה ומאמצת גיוון על כל צורותיו
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00419
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה עוזר/ת אישית לסמנכ"לית

דרוש/ה עוזר/ת אישית לסמנכ"לית

נ.ת.ב

26/04/2024

תיאור תפקיד:
· סיוע מקצועי ואישי לסמנכ"לית  תוך זמינות ומענה למטלות לכל צורך.
· אדמיניסטרציה שוטפת: ניהול יומנים, מענה למיילים, מענה לטלפונים, תיוק מסמכים, הכנת חומרים לישיבות ודוחות הנהלה.
· עבודה מול ממשקים פנימיים (עובדים) וחיצוניים (קבלנים, ספקים, לקוחות) במידת הצורך. לרבות עבודה מול דרגים ניהוליים בכירים פנימיים וחיצוניים.
דרישות:
שליטה טובה מאוד ביישומי Office (Word, Excel, Outlook)- חובה
עברית טובה- יכולת התנסחות בכתב והתבטאות בע"פ.
שירותיות ויחסי אנוש ברמה גבוהה
יציבות ונכונות לטווח ארוך - מוסר עבודה.
***משרה מלאה+נכונות לשעות נוספות*** 
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 1217
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב
צפון - עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

עוזר/ת אישית למנכ"ל

עוזר/ת אישית למנכ"ל

המימד השלישי גיוס והשמה 3

26/04/2024

תיאור תפקיד:
לחברה פיננסית מצליחה בפתח תקווה דרוש/ה עוזר/ת אישית למנכ"ל.
*ישיבה בקבלה של הנהלת החברה*
דרישות:
דרישות
ניסיון קודם כעוזרת אישית – חובה .
יכולת עבודה תחת לחץ
ניהול יומן מורכב מאוד
שירותיות ויחסי אנוש מצוינים.
יכולת בין אישית מצוינת, יסודיות, חשיבה על הפרטים הקטנים.
עבודה במשרדים בפתח תקווה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-18364
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

רכז/ת תפעול לחברת ביטוח בראשון לציון

רכז/ת תפעול לחברת ביטוח בראשון לציון

כיוון השמה - הבית שלך לקריירה

26/04/2024

תיאור תפקיד:
לחברת ביטוח בראשון לציון דרוש/ה פקיד/ת תפעול.
במסגרת התפקיד:
* מתן תמיכה ושירות לעורכי הדין במח' תביעות.
* מענה טלפוני ללקוחות החברה לעדכון פרטים.
* עמידה ביעדים מקצועיים יומיים/שבועיים/חודשיים.
דרישות:
* ניסיון שירותי - חובה
* ניסיון עבודה במערכות ממוחשבות - חובה
* ניסיון בתחום הפלת"ד - יתרון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-4133
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
< 1 2 3 4 5 6 7 8 9 >

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!