תיאור תפקיד:
אם חשוב לך לעבוד בעבודה עם משמעות, להשפיע על אנשים ולהיות חלק מצוות קטן ואיכותי – זה המקום בשבילך! אנחנו חברה ותיקה ומובילה בתחום הייעוץ וההכוונה ללימודים, מזמינים אותך להצטרף אלינו למוקד טלפוני אינטימי באשדוד במתחם OpenValley החדשני והמפנק מה בתפקיד? שיחות יזומות לפונים שמתעניינים בלימודים – לא מכירות בכלל – רק הקשבה, הבנה וייעוץ אמיתי. למה? - שכר מתגמל - ממוצע שכר של 45-50 לשעה
- אווירה משפחתית ותומכת
- אפשרות לעבודה היברידית בהמשך
- תנאים מצוינים למתאימים/ות.
- משרה שקטה, מקצועית ומדויקת – מתאימה למי שמחפש/ת יציבות, סדר ותחושת שליחות.
דרישות:
- תודעת שירות גבוהה ואהבה לאנשים
- רהיטות, כושר ביטוי ויכולת שכנוע עדינה
- אחריות אישית, התמדה ודיוק
- זמינות ל-4 משמרות שבועיות לפחות
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
JB-1445
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון
|
תיאור תפקיד:
חברת דלק מובילה מגייסת מנהל/ת אופרציה למשרה מלאה, ימים א-ה, בשעות 8:00-16:00 ללא שישי. עבודה מול לקוחות פרטיים ועסקיים, וחברות דלק. עבודה משולבת ב Backoffice -מיילים, מענה ללידים, מענה לקוחות וטיפול בתקלות. לידים חמים, מכירות ושיחות ללקוחות חדשים להצטרפות בסיס 9,000 + נסיעות + בונוסים 400/700 ממוצע (חודשי) עבודה ארוכת טווח עם עלייה בשכר
דרישות:
יחסי אנוש טובים, חריצות ואחראיות נסיון דומה - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00096
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
|
תיאור תפקיד:
מתן מענה לתלונות או בירורים בנוגע לכל תחומי פעילות הקבוצה (השכרה, מכירה, ליסינג).
דרישות:
וורבליות, שירותיות ברמה גבוהה, יכולת התנסחות בכתב ובע"פ ברמה גבוהה, יכולת תעדוף משימות וביצוע מעקב ובקרה, שליטה במערכות אופיס, אנגלית ברמת הבנה.
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות
קוד משרה:
JB-00063
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
|
תיאור תפקיד:
לחברה גלובלית מובילה בתחום האוטומציה הביתית דרוש/ה מנהל/ת תיק לקוחות טלפוני עם יכולות מכירה מוכחות ומוטיבציה בתחום. התפקיד כולל: בניית מערכות יחסים :יצירת קשרים ארוכי טווח עם לקוחות B2B, והבנת צרכיהם הייחודיים. הובלת תהליכי מכירה: מיצוי פוטנציאל המכירות בכל אינטראקציה עם הלקוח. ייצוג החברה: להיות השגריר/ה של המותג ולהעביר את הערך המוסף שלנו ללקוחות. ניתוח נתונים: שימוש במידע כדי לשפר ביצועים ולהתאים את אסטרטגיה. עבודה בצוות: שיתוף פעולה עם צוות השטח להשגת מטרות משותפות. מה אנחנו מציעים: סביבת עבודה חדשנית :עבודה עם טכנולוגיות מתקדמות ופרויקטים מרתקים. צוות תומך ומקצועי :סביבה מעודדת למידה והתפתחות. תנאים מעולים :שכר תחרותי, בונוס אטרקטיבי והטבות נוספות
דרישות:
ניסיון מוכח בביצוע מכירות טלפוניות ובהשגת יעדים. יכולת להשפיע על לקוחות ולהוביל שיחות משמעותיות. סקרנות ורצון ללמוד דברים חדשים בתחום הטכנולוגיה. יכולת עבודה בצוות, שיתוף פעולה והעברת ידע. יכולות אנליטיות, ניסיון בניתוח נתונים וקבלת החלטות מבוססות נתונים.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-4231
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
חברה יצרנית מובילה בפתח תקווה בתחומה מגייסת מנהל תיקי לקוחות – KEY ACCOUNT , לניהול הפעילות המסחרית של לקוחות בארץ וחו"ל בתחום הקוסמטיקה , בכפיפות למנהל/ת מסחרית . התפקיד כולל:
- גיבוש ויישום תוכנית מסחרית שנתית וחודשית.
- ניהול דאטה וקבלת החלטות על בסיס ביצוע ניתוחים, זיהוי הזדמנויות צמיחה.
- פיתוח קטגוריות ושיתופי פעולה עם הלקוחות השונים- והבאת חדשנות מסחרית.
- טיפול בלקוח מ א עד ת, הכוונה טיפול בלקוח החל מפיתוח מוצרים חדשים ועד קבלת הסחורה בסוף התהליך.
דרישות:
- ניסיון של 3 שנים ומעלה בתפקיד של Key Account /
- ניסיון מסחרי רלוונטי– חובה
- אנגלית ברמה טובה מאוד
- עברית כשפת אם
- יכולת עבודה תחת לחץ .
- עבודה בסביבה ממוחשבת
היקף משרה:
לפי שעות
קוד משרה:
JB-00067
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - רמלה לוד
|
תיאור תפקיד:
מתן מענה לשיחות של לקוחות במגון ערוצים (טלפון, וואטסאפ ומייל) שליחת הצעות מחיר, פירוט והסבר על חיובי תחזוקה , לווי והדרכה לשימוש בערוצים הדיגיטליים בארגון ניתוב ואבחנה של סוגי הפניות מלקוחות ושיבוץ לגורם המתאים בארגון
דרישות:
תודעת שירות גבוהה שירותיות ,אדיבות ,כושר ביטוי ומסירות מוטיבציה גבוהה עבודה תחת ריבוי משימות יחסי אנוש טובים, יכולת עבודה עצמאית וכחלק מצוות נסיון באדמיניסטרציה/שירות לקוחות – יתרון נסיון עבודה עם פריורטי - יתרון משרה מלאה א-ה 08:30-17:30 (אופציה לגמישות)
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-224
אזור:
מרכז - פתח תקווה, מודיעין
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
סינאל מלל פייוויי הינה אחת מקבוצות המחשוב הארגוני המובילות בישראל. החברה מספקת מגוון רחב של פתרונות תוכנה וחומרה לניהול המשאב האנושי בארגון (הפקת שכר וניהול נוכחות, סליקת כספי פנסיה, חסכון והשקעה) וכן ניהול ואנליטיקה חכמה של מערכי אבטחה פיזיים בארגון. כמו כן מספקת סינאל הדרכות ושירותי ייעוץ מקצועיים וטכנולוגיים המסייעים למעסיקים ולמנהלים להתמודד עם סוגיות ארגוניות קריטיות בצורה יעילה, חסכונית ורווחית. דרוש/ה רפרנט/ית פנסיה: אחריות מלאה על תיקי לקוחות בתחום הסליקה הפנסיונית. שירות למעסיקים בטלפון בעינייני גביית פנסיה, גישור בין קופות הביטוח ללקוחות שלנו. משרה מלאה במשרדנו בפתח תקווה בימים א-ה, בין השעות 08:00-17:00 (חמישי עד 16:00)
דרישות:
ניסיון בשירות לקוחות ואדמיניסטרציה הכרות עם תוכנות אופיס בדגש על אקסל סדר וארגון **המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00040
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
תיאור תפקיד: שירות 360 ללקוח- שירות, מכירות ותפעול · עבודה שוטפת מול לקוחות קמעונאים ומוסדיים. · שיווק מוצרי החברה וניהול ושימור מאגר של לקוחות הקיימים (קבלת שיחות ושיחות יזומות) · סיוע בשימור יחסים ארוכי טווח עם הלקוח, לאחר המכירה הראשונה · סיוע בריכוז משאבי הארגון בכדי להבטיח שהלקוחות מקבלים את הערך המיטבי מהמוצר/שירות וזאת על מנת להגדיל את היקף המכירות עם לקוחות קיימים. · תכנון אינטראקציות יזומות מול הלקוח, אחריות למתן מענה טכנולוגי (תמיכה טכנית באפליקציית הזמנות של חברת דיפלומט, ומענה בכל הפלטפורמות הדיגיטליות), טיפול במכירות וסיוע ללקוחות להגעה ליעדים שהציבה החברה · הקלדת הזמנות, עדכון הזמנות, הנפקת דוחות מכירה, אדמיניסטרציה. · מעקב אחר הזמנות, תעודת החזרה וטיפול בתקלות שוטפות · טיפול בכל עולמות הגבייה- זיכויים והפרשים ללקוחות, עדכון תנאי אשראי של הלקוח, הפקת חשבוניות והמרת לקוחות לגבייה דיגיטלית · הצעות מחיר ללקוחות בשיתוף מנהלי אזורי הלקוחות · מתן שירות למנהלי אזורי הלקוחות בשטח ותמיכה למנהל המכירות · תמיכה באפליקציית המכירות של הלקוחות (My Diplomat)
דרישות:
· בגרות מלאה- חובה · אוריינטציה שירותית, כושר ביטוי טוב - חובה · אוריינטציה מכירתית ושיווקית - חובה · ניסיון בעבודה בתחום שירות לקוחות ובתחום המכירות · ניידות והגעה עצמאית לאזור האיירפורט סיטי (ליד נתב"ג) - חובה · מוסר עבודה גבוה, ויכולת עבודה עצמאית · יכולת עבודה בתנאי לחץ
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
177095
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
בואו להיות חלק מצוות מקצועי ואיכותי! תנאים מעולים כבר מהיום הראשון – קרן השתלמות, ביטוח בריאות על חשבון החברה ומענק התמדה בגובה השכר לאחר שנה, וכל זה באווירה מפנקת עם שיעורי פילאטיס ובית קפה מגוון שיעשו לכם חשק לבוא לעבודה כל בוקר.מטח, המרכז לטכנולוגיה חינוכית, ארגון המשפיע על אלפי מורים ומיליוני תלמידים בארץ ובעולם מחפש רכז/ת שירות לקוחות עם תודעת שירות גבוהה, רצון ללמוד ולהתפתח וחיבור לאנשים!התפקיד כולל: - מתן מענה ללקוחות החברה בפלטפורמות השונות – פתרון בעיות ומתן ידע מקצועי - תמיכה במערך המכירות וההדרכות - קשר רציף עם ממשקים פנים ארגוניים ושיתופי פעולה חיצוניים - ניתור התנהגות וזיהוי סיכונים
דרישות:
- תודעת שירות גבוהה ותקשורת בין אישית מעולה - כושר ביטוי גבוה וייצוגיות - יכולת עבודה עצמאית עם גישה פראקטיבית לצד שיתוף פעולה עם צוות המחלקה - אוריינטציה טכנולוגית - עברית ברמה גבוהה (קריאה וכתיבה) – חובה, ערבית – יתרון היקף המשרה - 100% - במשרדנו בתל אביב זמינות מידית לתחילת עבודה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
1544
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
אוהבים את תחום השירות והשימור? התפקיד הבא שלכם נמצא ממש כאן! לצוות שירות ושימור בחברה מובילה מחפשים את הנציג/ה הבכיר/ה שישתלבו ויסייעו בטיפול בלקוחות. תפעול שיגרה יומיומית , שיחות מנהל ,שיחות שימור אונליין העבודה ממשרדי ההנהלה במרכז תל-אביב בסביבה משפחתית וחמה תחרויות, ימי כייף, שכר מתגמל מאוד!
דרישות:
ניסיון בשירות לקוחות ושימור ראש גדול, מהירות, יצירתיות, יכולת עבודה בצוות, תעדוף משימות, שירותיות ואסרטיביות כאחד משרה מלאה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00003
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
|
תיאור תפקיד:
לחברה המובילה בישראל בתחום מתקני המים דרושים נציגי שירות לקוחות לעבודה במשמרות בוקר בלבד + שישי לסירוגין. שיחול נכנסות מלקוחות החברה. תנאים מעולים, עבודה בארגון גדול ויציב עם אופציות קידום למתאימים. ארוחות מסובסדות, תחרויות פרסים ונופש חברה בחו"ל אחת לשנה!
דרישות:
ניסיון במוקד טלפוני - יתרון, ניסיון בשירות לקוחות - יתרון. סבלנות, חוסן מנטלי ויכולת עמידה בלחצים.
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משרה זמנית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
JB-543
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - אשדוד
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברת גיוס עובדים צעירה וייחודית בתל אביב, המתמחה בפלטפורמה טכנולוגית מתקדמת לגיוס עובדים דרוש/ה אחראי/ת קשרי לקוחות ותפעול עם זיקה לעולם הגיוס, אהבה לאנשים וראש גדול! מהות התפקיד: ניהול קשר שוטף ורציף עם לקוחות החברה מתן מענה מקצועי לצרכי הלקוחות בתחומי הגיוס העברת מועמדים ללקוחות וסינון ראשוני תפעול שוטף של תהליכים פנים-ארגוניים עבודה צמודה עם מחלקות הגיוס והשיווק שעות וימים: ימים א'-ה', 09:0017:00 גמישות קלה בשעות מה תקבלו? שכר מעולה + סיבוס + אפשרויות קידום! סביבת עבודה צעירה, משפחתית וחדשנית תפקיד עם אופק קידום למתאימים הזדמנות להשפיע ולצמוח בתפקיד מגוון ומעניין
דרישות:
יתרון לניסיון קודם בגיוס עובדים יתרון לניסיון קודם בעבודה מול לקוחות עסקיים יחסי אנוש מעולים, שירותיות ויכולת עבודה עצמאית יכולת סדר וארגון, תקשורת גבוהה וראש יוזם
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
13773
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
חברת שיווק מוצרים לעסקים בת"א מחפשת אחראי/ת הזמנות ושימור לקוחות ימים א' - ה', משרה מלאה. שכר - 11,000 ש"ח.
דרישות:
ניסיון באמיניסטרציה שירות ושימור לקוחות או מכירות - יתרון ידע וניסיון בפריוריטי, סאפ או חשבשבת - חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
J-3256
|
תיאור תפקיד:
חברת Mertens - MalamTeam מגייסת נציג/ת שיווק והסברה לארגון גדול בירושלים! תיאור משרה: תפקיד שטח דינמי הכולל מעבר בין מרפאות הארגון והצגת אפליקציה חדשה ללקוחות. במסגרת התפקיד תדריכו, תסבירו ותשכנעו את המשתמשים להצטרף ולהשתמש באפליקציה.
דרישות:
ניסיון קודם בתפקידי שירות / הסברה / שיווק / נציגות שטח – חובה גישה שירותית גבוהה, כושר ביטוי מעולה ויחסי אנוש מצוינים יכולת עבודה עצמאית וניידות בין אתרים בירושלים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
33199
אזור:
מרכז - מודיעין
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
מרכז שירות מוביל בראשל"צ, מוסך מורשה למותגי רכב מובילים, מחפש את נציג/ת השירות הבאה שלנו! אם את/ה אוהב/ת אנשים, שירות זורם לך בדם ורוצה להצטרף לצוות מקצועי באווירה משפחתית – אנחנו רוצים להכיר אותך. מהות התפקיד: – קבלת קהל ומתן מענה פרונטלי וטלפוני ללקוחות – ניהול יומן טיפולים – פתיחה וסגירת כרטיסי עבודה – גבייה וסגירת תיקי לקוח – עבודה משרדית שוטפת ותמיכה בצוות השירות שעות עבודה: – משרה מלאה– ימי עבודה: א’-ה’ – שישי לסירוגין שכר ותנאים: – תנאים מצוינים למתאימים – סביבת עבודה מקצועית, נעימה ויציבה – הזדמנות להיכנס לעולם הרכב ולהתפתח בתחום מעוניין/ת להצטרף לצוות מנצח בתחום הרכב? שלח/י קורות חיים והצטרף/י אלינו!
דרישות:
– ניסיון קודם בשירות לקוחות פרונטלי – יתרון – תודעת שירות גבוהה מאוד – יכולת עבודה בצוות, תקשורת בין-אישית מצוינת – סדר, ארגון, יכולת ריבוי משימות – שליטה בתוכנות אופיס וסביבה ממוחשבת – ניסיון קודם בענף הרכב – יתרון – זמינות למשרה לטווח ארוך – חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
13795
אזור:
מרכז - חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|