דרושים בתחום קשרי לקוחות

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 29 משרות עבודה בתחום קשרי לקוחות

בעמוד זה ניתן למצוא מגוון משרות ואף לבצע סינון של משרות דרושים בתחום "קשרי לקוחות " לפי היקף משרה, אזור בארץ וסוג משרה. ניתן למצוא משרות כגון : בנקאים ללא ניסיון, מנהל תיק לקוחות, אחראי התקשרויות ועוד.

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

אחראי.ת שירות ותפעול בתי עסק לחברת Cal

אחראי.ת שירות ותפעול בתי עסק לחברת Cal

Cal - כרטיסי אשראי לישראל

08/12/2025

תיאור תפקיד:
יש לך ניסיון במוקדי תפעול / שירות? הגיע הזמן לצעד הבא בקריירה, הצטרפו אלינו לצוות משפחתי ובוטיקי ולעבודה מול בתי עסק בתחום ה- E-commerce!

איך יראה היום שלך?
• מתן שירות תפעולי ומענה מקצועי לפניות ובקשות מצד בתי עסק/ שותפים עסקיים לחיבור לסליקת בתי עסק, כולל ליווי מקצועי עד תום הטיפול
• מתן שירות מקצועי למנהלי תיקי הלקוחות בגיוס בתי עסק
• תמיכה בפעילות ובמשימות השוטפות של הצוות- הפקת דוחות, שליחת נתונים וביצוע פעילויות במערכות ועוד
• עבודה מול ממשקים מרובים בארגון

ומה עוד מגיע לכם.ן כעובדי.ות Cal?
• עובד.ת חברה מהיום הראשון
• יום עבודה מהבית לאחר תקופת חניכה
• קרן השתלמות
• ארוחות במסעדת השף ובבית הקפה של כאל
• נופש חברה בחו"ל
• החזרי נסיעות מוגדלים
• אירועי חברה ומסיבות
• מתנות מדהימות בחגים
ועוד ועוד!
דרישות:
• ניסיון של שנה לפחות בתפקיד תפעולי/ במוקדי שירות ומכירות
• שליטה ביישומי ה- Office, בדגש על Excel
• יכולת ניהול משימות וסגירת מעגל טיפול מול ממשקים מרובים
• יוזמה וראש גדול, יכולת עמידה במצבי לחץ ותודעת שירות גבוהה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-26620
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

עוזר/ת אדמיניסטרטיבית וקשרי לקוחות

עוזר/ת אדמיניסטרטיבית וקשרי לקוחות

RecruitX

08/12/2025

תיאור תפקיד:

חברת הנדסת סביבה ואקוסטיקה, מהמובילות בארץ בייעוץ אקוסטי סביבתי, מגייסת עוזר/ת אדמיניסטרטיבית וקשרי לקוחות.
אחד הפרויקטים הגדולים שאנו עוסקים בהם הוא מיגון אקוסטי דירתי של פרויקט המטרו.
לצורך פרויקט זה אנו נדרשים למערך שיארגן את המידע, יתאם סיורים ויתן מענה לדיירים שיוצרים קשר.
תכנון ותאום סיורים בדירות
מענה לבעלי דירות ניתוב לגורם המטפל.
ניהול מידע – תיעוד, הפקת מסמכים ותיקי מיגון, הדפסות וכו'
ניהול צוות אדמיניסטרטיבי. - יתרון
דרישות:

מתן מענה וניהול תקשורת עם בעלי הבתים. – שיחות עם בעלי הנכסים הינו חלק לא מבוטל של המשרה
תיעוד כל הפעולות שבוצעו בנכס במערת מידע משרדית בהתאם לשלבי ההתקדמות.
איתור חוסרי מידע והשלמתו. – לגבי אפיון נכסים.
תאום פגישות בין נציגי המינהלת לבעלי הנכסים. (נציגי המינהלת הינם העובדים שלנו שנמצאים פיזית בשטח ומגיעים לבצע סיור בדירות)
הפניית בעיות לגורם המטפל.
עיבוד נתונים בתוכנת Excel ועריכת מסמכים ומצגות בהתאם לנדרש (אופיס).
תפקידים כלליים נוספים במסגרת מטלות המשרד - יודגש כי לעיתים יידרשו ממך תשומות בעזרה לפרויקטים אחרים בהתאם לצרכים ולסדרי העדיפויות הכלליים של המשרד הכוללים עבודות מנהלתיות, אדמיניסטרטיביות.
הקף משרה: משרה מלאה, עבודה מהמשרד בהרצליה (אין אפשרות לעבודה היברידית)
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-4379
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

נציג.ת קשרי לקוחות לחברת Priority Software

נציג.ת קשרי לקוחות לחברת Priority Software

Priority Software

08/12/2025

תיאור תפקיד:
חברת פריויריטי סופטוור מחפשת נציג.ת קשרי לקוחות טלפוני.ת.
התפקיד כולל אחריות על הקשר השוטף עם לקוחות הקצה ושותפים עסקיים.
טיפול שוטף הכולל: הצעות מחיר, פתיחת הזמנה, גבייה, מענה טלפוני ועדכון במערכת פריוריטי.
ממשקי עבודה עם המחלקות הבאות: כספים, IT, תמיכה טכנית.
דרישות:
ידע בעבודה בסביבת פריורטי - חובה
רקע וניסיון באדמיניסטרציה / שרות לקוחות - חובה
ידע בתוכנות מחשב – יתרון
אנגלית – ברמה גבוהה
ברמה הבין אישית – יכולת עבודתה בצוות, יחסי אנוש טובים, יכולת למידה עצמאית , שירותיות, התמודדות עם מצבי לחץ וריבוי משימות
העבודה בפארק אפק בראש העין
משרה מלאה (יום 1 מהבית)
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-358
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

Back Office (תחום מוסדי) - מודיעין

Back Office (תחום מוסדי) - מודיעין

קרביץ

08/12/2025

תיאור תפקיד:
מחפשים הזדמנות להובלת קשרי לקוחות? ניהול תהליכים? אולי מחפשים לעשות שינוי, ולהיות חלק מחברה גדולה ויציבה?
מקומכם איתנו,......

התפקיד כולל אחריות כוללת על ניהול ותפעול לקוחות מהמגזר המוסדי, מתן שירות שוטף ומענה מקצועי ללקוחות קיימים, ליווי תהליכי הזמנה והבטחת שביעות רצון הלקוחות לאורך כל שלבי העבודה.
תנאים טובים ובונוסים
קרן השתלמות
ארוחות מסובסדות
הסעות ממוקדים שונים באזור
אופק קידום והתפתחות אישית ומקצועית
דרישות:
ניהול ושירות מול לקוחות מוסדיים - יתרון
יכולת עבודה בצוות ועבודה עצמאית
תקשורת בינאישית טובה
אוריאנטציה שירותית גבוהה וירידה לפרטים
שליטה מלאה ביישומי OFFICE
היכרות וניסיון עם מערכת פריוריטי - יתרון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 908
אזור: מרכז - חולון ובת-ים, מודיעין
ירושלים - ירושלים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

שירות לקוחות נטו-43 לשעה בממוצע, מענק 5000

שירות לקוחות נטו-43 לשעה בממוצע, מענק 5000

רזומה שירותי השמה בע"מ

08/12/2025

תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בתחום דרושים נציגי/ות למוקדי השירות.
שיחות נכנסות בלבד - לא כולל מכירות!!!
אווירה צעירה, שמחה, דינאמית ועם פוטנציאל להתקדם
לתפקידים בעלי אופי ניהולי בעתיד.
משרה של 8.5 שעות ביום - 08:00 - 16:30
אופציה למשמרות ערב.
***ללא ימי שישי***
עבודה כעובדי חברה מהיום הראשון, חדר אוכל, חדר כושר, נופשי חברה לחו״ל, אופציות קידום רבות.
דרישות:
אוריינטציה שירותית - חובה.
ניסיון קודם - יתרון.
היקף משרה: משרה מלאה, משרה חלקית, משרה זמנית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה: JB-539
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, אשקלון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה מנהל/ת תיקי לקוחות בתחום הפנסיוני בפתח תקווה

דרוש/ה מנהל/ת תיקי לקוחות בתחום הפנסיוני בפתח תקווה

לין ביכלר משאבי אנוש

08/12/2025

תיאור תפקיד:
דרוש/ה מנהל/ת תיקי לקוחות בתחום הפנסיוני החברה בתל אביב במעבר לפתח תקווה באמצע ינואר

תיאור התפקיד:
  • עבודה על מערכות תפעוליות, בדיקת שידורים ותקלות במערכת. 
  • התנהלות מול מעסיקים (לקוחות קבועים), ריכוז ובקרה אחר דוחות.
  • מתן מענה באמצעות טלפונים ומיילים ללקוחות עסקיים.
  • א'-ה' 8:00-16:00.
  • 10 שעות נוספות בחודש (לא חובה)
  • קליטה ישירה לחברה
דרישות:
  • ניסיון בשרות לקוחות - חובה.
  • יכולת עבודה בסביבה מרובת משימות - חובה.
  • יכולת לימוד חומר חדש ומערכות ממוחשבות מוכחת - חובה.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 48696
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת מסעות ליווי תהליכי פונדקאות

מנהל/ת מסעות ליווי תהליכי פונדקאות

מגייסת

08/12/2025

תיאור תפקיד:
לחברה העוסקת בניהול וליווי תהליכי פונדקאות אנחנו מחפשים מנהל/ת לקוחות

• ליווי ותמיכה בלקוחות ישראליים לאורך כל תהליך הפונדקאות.
• תיאום בין הלקוחות לבין מחלקות החברה (ניהול תוכניות, כספים ועוד).
• שימור קשר ישיר עם הלקוחות, מתן מענה מקצועי, אמין וזמין לכל שאלה או צורך.
• תיווך בין הלקוחות לבין החברה, במטרה להבטיח חווית לקוח מיטבית.
• מתן שירות איכותי ומהיר, כולל העברת מידע מקצועי ואמין ללקוחות.
• הכנה והגשה של מסמכים נדרשים ללקוחות.
• יוזמה וניהול פרואקטיבי של התהליך לשמירה על מסע חלק ויעיל.
דרישות:
השכלה אקדמית
 ניסיון של 3 שנים לפחות בשירות לקוחות
תודעת שירות גבוהה ויכולת הכלה
יחסי אנוש מעולים
עצמאות ויכולת למידה
יכולות ארגוניות
יכולת עבודה בתנאי לחץ
אנגלית ברמה גבוהה
הבעה רהוטה בע"פ ובכתב
חיבור ערכי לעולם הפונדקאות - חובה
משרה מלאה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-3304
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

אחראי/ת פניות הציבור

אחראי/ת פניות הציבור

ג'רוזלם פוסט

08/12/2025

תיאור תפקיד:
טיפול בפניות ציבור מורכבות במייל – בעברית ובאנגלית
מתן מענה מקצועי ומכיל לפניות לקוחות
עבודה מול ממשקים פנימיים בארגון לצורך פתרון בעיות
גיבוי למענה טלפוני בשיחות נכנסות לפי הצורך
דרישות:
עברית ואנגלית ברמה גבוהה מאוד – חובה (התנסחות בכתב ובעל פה)
ניסיון בשירות לקוחות / פניות ציבור – יתרון
יכולת הכלה, סבלנות ויחסי אנוש מצוינים
יכולת ניסוח גבוהה, סדר וארגון
היקף משרה:
ימים א'-ו'
ימי א'-ה': משמרת של 7–8 שעות
יום ו': 4.5 שעות עבודה

המשרה במשרדי החברה בתל אביב / עבודה היברידית לאחר תקופת הסתגלות

היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00012
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהלת משרד למחלקת שיווק ותעשייה -פ"ת

מנהלת משרד למחלקת שיווק ותעשייה -פ"ת

ODIS Treating Water for Life

08/12/2025

תיאור תפקיד:
דרוש/ה מנהל/ת משרד לחברת תכנון וייצור בתחום התעשייה.
תחומי אחריות:  ניהול יומן, טיפול בפניות לקוחות עסקיים, מתן הצעות מחיר, הפקת הזמנות במערכת פריוריטי,  תיאום אספקות, תכנון ותיאום טכנאי שירות, מעקב אחרי חשבוניות, תשלומים וכד.
משרה מלאה במשרדי החברה בפ"ת, קרית אריה.
דרישות:
ניסיון כמזכיר/ה או מתאמ/ת בק אופיס במחלקת שיווק או קשרי לקוחות
ניסיון מחברה תעשייתית/יצרנית- יתרון משמעותי
ניסיון בעבודה על מערכת פריוריטי -יתרון
אנגלית ברמת טובה מאוד- חובה
מסירות, רצינות ואחריות
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 780829
אזור: מרכז - פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
השפלה - רמלה לוד
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

אחראי/ת פניות הציבור

אחראי/ת פניות הציבור

iilaberlin

08/12/2025

תיאור תפקיד:
מרכז אילה ברלין
מחפש מנהלת פניות הציבור שתהיה הכתובת האחראית, הרגישה והמנוסה לטיפול בפניות מהציבור הרחב.
תחומי אחריות:
    קבלת פניות מהציבור (דוא"ל, טלפון, מכתבים, פייסבוק, אינסטגרם)
    ניתוח וסיווג הפניות לפי תחומים
    תיאום טיפול מול גורמים רלוונטיים בתוך הארגון
    ניסוח תגובות רשמיות וענייניות בהתאם למדיניות החברה
    מעקב אחר סטטוס הפניות ודיווח להנהלה
    הפקת לקחים והמלצות לשיפור מדיניות השירות ללקוחות החברה
דרישות:
ניסיון בתפקיד דומה- חובה
ניסיון ניהולי
כושר ביטוי מצוין בכתב ובעל פה – חובה
גישה שירותית, סבלנות, דייקנות ויכולת הקשבה גבוהה
יכולת ארגון, סדר וניהול ריבוי משימות
שליטה מלאה ביישומי Office
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00012
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

נציג/ת תמיכה בחברת הייטק

נציג/ת תמיכה בחברת הייטק

Priority Software

08/12/2025

תיאור תפקיד:
Priority Software היא מובילה עולמית בפיתוח פתרונות ERP חדשניים וגמישים לעסקים קטנים ובינוניים. עם למעלה מ-30 שנות ניסיון, פיתחה Priority מערכת ERP בתחום המלונאות והתיירות הניתנת להתאמה אישית, המסייעת לבתי מלון לייעל את פעילותן ולהאיץ את הצמיחה העסקית.
אנחנו מחפשים Customer Support Representative להצטרף לצוות ה- Support המקצועי שלנו.
התפקיד כולל:
• מתן מענה ושירות טלפוני ללקוחות שלנו (בתי מלון בארץ ובחול)
• אבחון תקלות טכניות, תיעוד והכוונת משתמשים לפתרון
• הדרכות וליווי הלקוחות בשימוש נכון במערכת (מרחוק ופרונטלי בבית הלקוח)
• שיתוף פעולה עם ממשקים בארגון כמו בודקי תוכנה, אנשי פיתוח ומוצר למתן מענה מלא ללקוחות
• העבודה במשרדי החברה, במשרה מלאה, ימים א’–ה’, 08:30–17:30
דרישות:
• ניסיון קודם בתמיכה טכנית או שירות לקוחות בתחום מערכות מידע – חובה
• זיקה טכנולוגית והבנה תהליכית טובה
• תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש מצוינים ויכולת למידה מהירה
• תואר ראשון במערכות מידע או הכשרה מקצועית רלוונטית – יתרון
• היכרות עם בסיסי נתונים (SQL) – יתרון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00188
אזור: צפון - עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, חיפה והכרמל
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

קריירת נדל"ן מצליחה ללא הוצאות כסוכן / כזכיין

קריירת נדל"ן מצליחה ללא הוצאות כסוכן / כזכיין

AC נכסים

08/12/2025

תיאור תפקיד:
קריירת נדל"ן מצליחה ללא הוצאות כסוכן או כזכיין? רק ב AC נכסים
- רשת נדל"ן ארצית - AC נכסים.
- מתמחה בתיווך, שיווק וייעוץ בנדל"ן בפריסה ארצית.
- ניתן להשתלב כסוכנים או כזכיינים במסלול "הכל כלול".
- לא נדרש ידע/ניסיון קודם.
- משרד ראשי - מגדלי עזריאלי ת"א.
- הצטרפו להכשרה משולבת ויוקרתית בשני שלבים:
* שלב עיוני המקנה רישיון תיווך במקרקעין מטעם משרד המשפטים.
* שלב מעשי בתחום שיווק ומכירות בנדל"ן המקנה תעודת יועצי נדל"ן בכירים.
* לסוכנים מצטיינים תינתן במהלך השת"פ השתלמויות בתחום עיצוב הפנים,
משכנתאות והשקעות בנדל"ן.
- שת"פ מובטח ברשת באזור מגוריכם כיועצי נדל"ן בכירים.
יתרונות המשרה:
* חבילות פרסום הזהב בשווי אלפי שקלים ע"ח הרשת.
* עסקה אחת שוות ערך ל - 6 משכורת של שכירים.
* 80% משלבי העסקה מתבצעים ע"י הרשת.
* ללא הוצאות פרסום ועבודות דפוס. (למעט דמי חבר).
* ללא התנגשות בין סוכנים על אותו נכס.
* קשרים ותיקים עם בנקים, עורכי דין ורשויות מקומיות.
* חשיפה גלובלית, ברשתות חברתיות ובמדיות השונות.
* ליווי הסוכנים ע"י הרשת עד להצלחתם.
לרכישת זיכיון ובדיקת התאמה חייגו 07-222-222-70.
דרישות:
אמינות, מוטיבציה גבוהה ורצון אמיתי לשינוי.
לא נדרש ידע / ניסיון קודם.
זכיינים - "מסלול הכל כלול":
כל העלויות השוטפות ע"ח הרשת-למעט אחזקת משרד.
- רכישת הזיכיון כוללת:
*חבילות פרסום יוקרתיות.
*הקמת משרד מפואר ומאובזר.
*עמלות גבוהות מעסקאות הזכיין וסוכניו.
*הכנסות קבועות מאפיקים נוספים.
*גיוס והכשרה של יועצי הנדל"ן ע"י הרשת.
*מנהלות משרד לניהול שוטף.
לרכישת זיכיון ובדיקת התאמה חייגו 07-222-222-70.
למה אתם מחכים? הצטרפו עכשיו להצלחה!
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00026
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
חו"ל - חו"ל
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

רכז/ת קשרי לקוחות בחברת ביטוח- בירושלים

רכז/ת קשרי לקוחות בחברת ביטוח- בירושלים

גולדמן מיון והשמה

08/12/2025

תיאור תפקיד:
לחברה בתחום הביטוח דרוש/ה רכז/ת קשרי לקוחות
לעבודה במרה מלאה, בירושלים
מתן מענה מקצועי ללקוחות החברה בנושאי ביטוח שונים
ליווי הלקוח משלב הפנייה ועד לסיום הטיפול
תיאום שירותים מול גורמים פנימיים וחיצוניים
טיפול בפניות, בירורים ובקשות שירות
עדכון נתונים במערכות החברה ובקרה על תהליכי שירות
דרישות:
    ניסיון קודם בשירות לקוחות – חובה (ניסיון מעולם הביטוח יתרון משמעותי)
    יכולת הקשבה, שירותיות וסבלנות גבוהה
    סדר וארגון, יכולת עבודה עצמאית ובצוות
    יכולת עבודה בסביבה מרובת משימות
    שליטה טובה ביישומי Office ומערכות מחשוב
    היכרות עם מערכות ביטוח ומוקדי שירות
    יכולות ביטוי גבוהות בכתב ובעל פה
משרה מלאה, תנאים טובים וסביבת עבודה מקצועית ונעימה

המשרה פונה לנשים וגברים כאחד
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: H-GOLD
אזור: ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת תיקי לקוחות

מנהל/ת תיקי לקוחות

zap group

08/12/2025

תיאור תפקיד:
בזאפ אנחנו דואגים שכל לקוח חדש ירגיש בבית מהרגע הראשון – תהליך קליטה מסודר, פשוט ונעים שמתחיל בשיחת Welcome אישית, ומסתיים בתחושת ביטחון מלאה ובהבנה ברורה של השירותים שבחר.

על התפקיד:
  • ביצוע שיחות קליטה עם לקוחות חדשים: ברכה, הכרות, מענה לשאלות ראשוניות.
  • תיאום ציפיות מול הלקוח לגבי השירותים, לוחות זמנים ו־SLA.
  • ווידוא שהלקוח מבין את הערך המלא של המוצרים שרכש.
  • העברת פידבק פנימי למכירות/שירות במקרים של פערים או כשלים בתהליך.
  • שימור חוויית לקוח חיובית כבר מהיום הראשון כדי להפחית נטישה מוקדמת.
דרישות:
עם מה צריך להגיע?
  • ניסיון בשירות לקוחות / Customer Success / Onboarding.
  • גישה שירותית, סבלנות ויכולת להסביר דברים בצורה ברורה.
  • יכולת עבודה עצמאית, אחריות גבוהה ושיתוף פעולה עם ממשקים שונים.
  • יתרון לניסיון מחברות E-commerce / דיגיטל.

    למה אצלנו?

  • הזדמנות להיכנס לעולם הדיגיטל בחברה מובילה
  • עבודה עם לקוחות מעניינים ומגוונים
  • שימוש בכלים טכנולוגיים ו-AI שישימו אותך בחזית התחום
  • סביבת עבודה צעירה, מתפתחת ודינמית הכוללת מסלולי קריירה ואפשרויות קידום מגוונות.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 152655
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מיישם/ת מערכות – משרת הסבה מקצועית

מיישם/ת מערכות – משרת הסבה מקצועית

חילן בע"מ

08/12/2025

תיאור תפקיד:
חברת חילן, המובילה בישראל בתחום מערכות מידע לניהול ההון האנושי, מציעה הזדמנות ייחודית להסבה מקצועית לעולמות מערכות המידע.


המשרה מתאימה לבעלי ניסיון קודם בשירות לקוחות או בעבודה מול לקוחות עסקיים, המעוניינים להיכנס לעולם מערכות המידע ולהשתלב בתפקיד מאתגר, מתפתח ובעל אופק קריירה משמעותי.


מה התפקיד כולל?
-הקמה ויישום של מודולים מתקדמים במערכת השכר
-אפיון תהליכים ארגוניים וליווי הקמה מאפס בהתאם לצורכי הלקוח
-מתן מענה מקצועי ואיכותי ללקוחות החברה
-עבודה מול ממשקים מגוונים: פיתוח, תוכנה, ניתוח מערכות וגורמים עסקיים
-ניהול קשר שוטף עם לקוחות והובלת תהליכים מקצה לקצה


*משרה מלאה במשרדי החברה בתל אביב, בסמוך לקו רכבת.
*עבודה במודל היברידי.
דרישות:
-ניסיון תעסוקתי של שנתיים לפחות בתפקיד שירותי בארגון (שירות לקוחות / ניהול לקוחות / עבודה מול לקוחות עסקיים)
-יכולת למידה עצמאית ומהירה
-חשיבה תהליכית ויכולת פתרון בעיות
-תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מצוינים
-סדר, ארגון ויכולת תעדוף משימות
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB1286
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
1 2 >

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!