דרושים בתחום קשרי לקוחות

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 33 משרות עבודה בתחום קשרי לקוחות

בעמוד זה ניתן למצוא מגוון משרות ואף לבצע סינון של משרות דרושים בתחום "קשרי לקוחות " לפי היקף משרה, אזור בארץ וסוג משרה. ניתן למצוא משרות כגון : בנקאים ללא ניסיון, מנהל תיק לקוחות, אחראי התקשרויות ועוד.

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה רכז/ת תפעול למשרה מגוונת ומאתגרת!

דרוש/ה רכז/ת תפעול למשרה מגוונת ומאתגרת!

חברה דיסקרטית

15/12/2025

תיאור תפקיד:
  • מענה טלפוני ללקוחות החברה קיימים וחדשים.
  • מתן הצעות מחיר ללקוחות בהתאם למחירונים ועלויות.
  • סידור מערך הובלות נהגים.
  • תפעול וריענון ציוד - תזכורות לבדיקות מהנדס, ביטוחים ועוד.
  • מתן פתרונות תפעוליים ושירותים בזמן אמת.
היקף משרה: מלאה ימים א'-ה' (ללא שישי) , שעות: 8:00-17:00 
עם נכונות לזמינות טלפונית 24/7 במידת הצורך! (כולל שבתות , חגים וכו').
עובד/ת חברה מהיום הראשון.
תנאים מצוינים למתאימים (רווחה: ימי גיבוש, חו"ל, מתנות בחגים ובימי הולדת ועוד).
חניה מסודרת. 
דרישות:
  • אוריינטציה שירותית ויכולת ניהול משימות מרובות.
  • היכרות עם תחום התפעול ו/או התחום הטכני - חובה.
  • נכונות לזמינות 24/7 בטלפון במידת הצורך - חובה!
  • שליטה טובה במערכות מחשב.
  • אחריות, סדר וארגון.
  • נכונות למשרה מלאה.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 1224
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

אחראי/ת פניות הציבור

אחראי/ת פניות הציבור

ג'רוזלם פוסט

15/12/2025

תיאור תפקיד:
טיפול בפניות ציבור מורכבות במייל – בעברית ובאנגלית
מתן מענה מקצועי ומכיל לפניות לקוחות
עבודה מול ממשקים פנימיים בארגון לצורך פתרון בעיות
גיבוי למענה טלפוני בשיחות נכנסות לפי הצורך
דרישות:
עברית ואנגלית ברמה גבוהה מאוד – חובה (התנסחות בכתב ובעל פה)
ניסיון בשירות לקוחות / פניות ציבור – יתרון
יכולת הכלה, סבלנות ויחסי אנוש מצוינים
יכולת ניסוח גבוהה, סדר וארגון
היקף משרה:
ימים א'-ו'
ימי א'-ה': משמרת של 7–8 שעות
יום ו': 4.5 שעות עבודה

המשרה במשרדי החברה בתל אביב / עבודה היברידית לאחר תקופת הסתגלות

היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00012
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

נציג שימור לקוחות

נציג שימור לקוחות

ג'רוזלם פוסט

15/12/2025

תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בתחומה דרוש/ה נציג/ת שימור לקוחות
אם את/ה אוהב/ת לדבר עם אנשים, לפתור בעיות ולמכור בלי "לדחוף" – אנחנו מחפשים אותך!
דרישות:
מה בתפקיד?
* מענה ללקוחות טלפוני
* טיפול בהזמנות ושירות שוטף
* הצעת מוצרים משלימים והגדלת סל המכירה
מה אנחנו מחפשים?
* ניסיון בשירות לקוחות – יתרון
* גישה שירותית וסבלנות
* אהבה לאנשים ולשיחות
* כישורי מכירה
* סדר, אחריות ויחסי אנוש מעולים
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00001
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

נציג שירות בכיר

נציג שירות בכיר

ג'רוזלם פוסט

15/12/2025

תיאור תפקיד:
אוהבים את תחום השירות והשימור? התפקיד הבא שלכם נמצא ממש כאן!
לצוות שירות ושימור בחברה מובילה מחפשים את הנציג/ה הבכיר/ה שישתלבו ויסייעו בטיפול בלקוחות.
תפעול שיגרה יומיומית , שיחות מנהל ,שיחות שימור אונליין
העבודה ממשרדי ההנהלה במרכז תל-אביב בסביבה משפחתית וחמה
תחרויות, ימי כייף, שכר מתגמל מאוד!
דרישות:
ניסיון בשירות לקוחות ושימור 
ראש גדול, מהירות, יצירתיות, יכולת עבודה בצוות, תעדוף משימות, שירותיות ואסרטיביות כאחד
משרה מלאה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00003
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

אחראי.ת שירות ותפעול בתי עסק לחברת Cal

אחראי.ת שירות ותפעול בתי עסק לחברת Cal

Cal - כרטיסי אשראי לישראל

15/12/2025

תיאור תפקיד:
יש לך ניסיון במוקדי תפעול / שירות? הגיע הזמן לצעד הבא בקריירה, הצטרפו אלינו לצוות משפחתי ובוטיקי ולעבודה מול בתי עסק בתחום ה- E-commerce!

איך יראה היום שלך?
• מתן שירות תפעולי ומענה מקצועי לפניות ובקשות מצד בתי עסק/ שותפים עסקיים לחיבור לסליקת בתי עסק, כולל ליווי מקצועי עד תום הטיפול
• מתן שירות מקצועי למנהלי תיקי הלקוחות בגיוס בתי עסק
• תמיכה בפעילות ובמשימות השוטפות של הצוות- הפקת דוחות, שליחת נתונים וביצוע פעילויות במערכות ועוד
• עבודה מול ממשקים מרובים בארגון

ומה עוד מגיע לכם.ן כעובדי.ות Cal?
• עובד.ת חברה מהיום הראשון
• יום עבודה מהבית לאחר תקופת חניכה
• קרן השתלמות
• ארוחות במסעדת השף ובבית הקפה של כאל
• נופש חברה בחו"ל
• החזרי נסיעות מוגדלים
• אירועי חברה ומסיבות
• מתנות מדהימות בחגים
ועוד ועוד!
דרישות:
• ניסיון של שנה לפחות בתפקיד תפעולי/ במוקדי שירות ומכירות
• שליטה ביישומי ה- Office, בדגש על Excel
• יכולת ניהול משימות וסגירת מעגל טיפול מול ממשקים מרובים
• יוזמה וראש גדול, יכולת עמידה במצבי לחץ ותודעת שירות גבוהה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-26620
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

נציג/ת שירות לקוחות טלפוני לחברת אבטחת מידע

נציג/ת שירות לקוחות טלפוני לחברת אבטחת מידע

RecruitX

15/12/2025

תיאור תפקיד:

חברת הייטק וותיקה ומוכרת בתחום אבטחת המידע מגייסת מתאם/ת פגישות ונציג/ת שירות לקוחות טלפוני להשתלב בצוות מקצועי ובאווירה משפחתית.
התפקיד כולל מתן שירות טלפוני ללקוחות, Back Office, חידוש מנויים, מכירת מוצרי החברה ותיאום פגישות.
דרישות:

ניסיון של לפחות שנה בשירות לקוחות/מכירות בארגון- חובה.
ניסיון בתחום ה- Back Office - יתרון.
יכולת טובה לעבודה בצוות, תודעת שירות גבוהה, סדר וארגון, דינאמיות, יכולת עבודה תחת לחץ ויחסי אנוש מצוינים.
עבודה במשרה מלאה 08:30-17:30 בקריית עתידים תל אביב.
תנאים מעולים למתאימים/ות! ובונוסים מתגמלים!
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-4528
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

Customer Success Manager - CSM

Customer Success Manager - CSM

RecruitX

15/12/2025

תיאור תפקיד:

We are recruiting a Customer Success Manager (CSM) -
We are looking for a talented Customer Success Manager to join our team and help grow the company, liaise with customers and the company's professional teams to ensure maximum success - there is a business opportunity for candidates who succeed in their role.
Key areas of responsibility:
• Customer retention: maintaining contact with customers and maintaining a high level of satisfaction.
• Accompanying new customers: ensuring successful implementation of products with customers and new transactions.
• Identifying Upsell/Cross-Sell opportunities: understanding needs and offering customized solutions, monitoring existing offers.
• Proactive support: identifying problems in advance and providing creative solutions.
• Measuring success: monitoring success and satisfaction indicators for continuous improvement.
• Coordination with internal teams: Working closely with professional teams in the company.
If you are passionate about helping clients succeed, participating in leading the company to success and are looking for a significant role in a developing organization – we want you with us!
Full-time, hybrid
The offices are located in Tel Aviv, Railway Line
דרישות:

Required Skills:
• Required - Experience in a similar role.
• Excellent interpersonal communication and ability to build strong relationships.
• Analytical thinking with basic technological understanding, especially in software or SaaS companies.
• Proactive approach and identifying challenges before they arise.
• Empathy, service-mindedness and a genuine desire to help customers succeed.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-4540
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מיישם/ת מערכות – משרת הסבה מקצועית

מיישם/ת מערכות – משרת הסבה מקצועית

חילן בע"מ

15/12/2025

תיאור תפקיד:
חברת חילן, המובילה בישראל בתחום מערכות מידע לניהול ההון האנושי, מציעה הזדמנות ייחודית להסבה מקצועית לעולמות מערכות המידע.


המשרה מתאימה לבעלי ניסיון קודם בשירות לקוחות או בעבודה מול לקוחות עסקיים, המעוניינים להיכנס לעולם מערכות המידע ולהשתלב בתפקיד מאתגר, מתפתח ובעל אופק קריירה משמעותי.


מה התפקיד כולל?
-הקמה ויישום של מודולים מתקדמים במערכת השכר
-אפיון תהליכים ארגוניים וליווי הקמה מאפס בהתאם לצורכי הלקוח
-מתן מענה מקצועי ואיכותי ללקוחות החברה
-עבודה מול ממשקים מגוונים: פיתוח, תוכנה, ניתוח מערכות וגורמים עסקיים
-ניהול קשר שוטף עם לקוחות והובלת תהליכים מקצה לקצה


*משרה מלאה במשרדי החברה בתל אביב, בסמוך לקו רכבת.
*עבודה במודל היברידי.
דרישות:
-ניסיון תעסוקתי של שנתיים לפחות בתפקיד שירותי בארגון (שירות לקוחות / ניהול לקוחות / עבודה מול לקוחות עסקיים)
-יכולת למידה עצמאית ומהירה
-חשיבה תהליכית ויכולת פתרון בעיות
-תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מצוינים
-סדר, ארגון ויכולת תעדוף משימות
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB1286
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהלת פניות הציבור

מנהלת פניות הציבור

iilaberlin

15/12/2025

תיאור תפקיד:
מרכז אילה ברלין
מחפש מנהלת פניות הציבור שתהיה הכתובת האחראית, הרגישה והמנוסה לטיפול בפניות מהציבור הרחב.
תחומי אחריות:
    קבלת פניות מהציבור (דוא"ל, טלפון, מכתבים, פייסבוק, אינסטגרם)
    ניתוח וסיווג הפניות לפי תחומים
    תיאום טיפול מול גורמים רלוונטיים בתוך הארגון
    ניסוח תגובות רשמיות וענייניות בהתאם למדיניות החברה
    מעקב אחר סטטוס הפניות ודיווח להנהלה
    הפקת לקחים והמלצות לשיפור מדיניות השירות ללקוחות החברה
דרישות:
ניסיון בתפקיד דומה- חובה
ניסיון ניהולי
כושר ביטוי מצוין בכתב ובעל פה – חובה
גישה שירותית, סבלנות, דייקנות ויכולת הקשבה גבוהה
יכולת ארגון, סדר וניהול ריבוי משימות
שליטה מלאה ביישומי Office
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00012
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

בעל/ת תעודת חשב/ת שכר? משרה ללא ניסיון והיברידית בפ"ת

בעל/ת תעודת חשב/ת שכר? משרה ללא ניסיון והיברידית בפ"ת

לין ביכלר משאבי אנוש

15/12/2025

תיאור תפקיד:
לחברה ותיקה בפתח תקווה דרוש/ה בוגר/ת קורס חשבות שכר
התפקיד כולל:
מתן מענה מקצועי ללקוחות עסקיים - הדרכת משתמשים בתוכנה, פתרון בעיות באמצעות מיילים ושיחות טלפון.

תנאים:
5 ימים בשבוע 8:00-16:00
מודל היברידי לאחר תקופת ההכשרה יומיים מהבית
בתאריכים - 01-09 בחודש, עבודה עד השעה 17:00 (משולם כשעות נוספות)
קליטה לחברה מהיום הראשון.
דרישות:
תעודת חשב שכר - חובה
ניסיון בתפקידי שירות לקוחות - חובה
הכרות עם תוכנת שכר יתרון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 54251
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת מסעות ליווי תהליכי פונדקאות

מנהל/ת מסעות ליווי תהליכי פונדקאות

מגייסת

15/12/2025

תיאור תפקיד:
לחברה העוסקת בניהול וליווי תהליכי פונדקאות אנחנו מחפשים מנהל/ת לקוחות

• ליווי ותמיכה בלקוחות ישראליים לאורך כל תהליך הפונדקאות.
• תיאום בין הלקוחות לבין מחלקות החברה (ניהול תוכניות, כספים ועוד).
• שימור קשר ישיר עם הלקוחות, מתן מענה מקצועי, אמין וזמין לכל שאלה או צורך.
• תיווך בין הלקוחות לבין החברה, במטרה להבטיח חווית לקוח מיטבית.
• מתן שירות איכותי ומהיר, כולל העברת מידע מקצועי ואמין ללקוחות.
• הכנה והגשה של מסמכים נדרשים ללקוחות.
• יוזמה וניהול פרואקטיבי של התהליך לשמירה על מסע חלק ויעיל.
דרישות:
השכלה אקדמית
 ניסיון של 3 שנים לפחות בשירות לקוחות
תודעת שירות גבוהה ויכולת הכלה
יחסי אנוש מעולים
עצמאות ויכולת למידה
יכולות ארגוניות
יכולת עבודה בתנאי לחץ
אנגלית ברמה גבוהה
הבעה רהוטה בע"פ ובכתב
חיבור ערכי לעולם הפונדקאות - חובה
משרה מלאה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-3304
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

הזדמנות נדירה: שירות VIP ללקוחות מפתח בחברה מובילה

הזדמנות נדירה: שירות VIP ללקוחות מפתח בחברה מובילה

אורטל משאבי אנוש - אשדוד

15/12/2025

תיאור תפקיד:
לחברה פיננסית מובילה דרוש/ה רפרנט/ית לקוחות אסטרטגיים.
התפקיד כולל: ליווי אישי ללקוחות הגדולים של החברה, מתן שירות VIP במגוון ערוצים (טלפון, מייל, וואטסאפ), הכנת דוחות מעקב, עבודה מול ממשקים פנים-ארגוניים לקידום עסקאות ומתן פתרונות.

תנאי המשרה:
משרה מלאה א'-ה' במשמרות בוקר וערב
יום שישי אחת לחודש – מהבית
שכר בסיס גבוה + עמלות ובונוסים
הסדר חניה
תנאים מעולים למתאימים/ות!
דרישות:
דרישות:
יכולת ביטוי גבוהה בע"פ ובכתב, גישה יוזמת, יחסי אנוש מעולים ויכולת לבנות קשר אישי עם לקוחות אסטרטגיים.
אם שירות אישי, מקצועיות ושכר גבוה מדברים אליך – מקומך איתנו.
היקף משרה: משרה מלאה, משמרות
קוד משרה: 2000876 ERN
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

רכז/ת קשרי דיירים בבית דיור מוגן יוקרתי בירושלים

רכז/ת קשרי דיירים בבית דיור מוגן יוקרתי בירושלים

גולדמן מיון והשמה

15/12/2025

תיאור תפקיד:
לבית דיור מוגן מהיוקרתיים בארץ דרוש/ה רכז/ת קשרי דיירים
לעבודה במשרה מלאה, בירושלים
טיפוח קשר אישי ושוטף עם דיירי הבית ובני משפחותיהם
מתן מענה לפניות, בקשות ותיאומים יומיומיים
ליווי קליטת דיירים חדשים והשתלבותם בבית
עבודה מול צוותי תפעול, שירות והנהלה
שמירה על חוויית שירות גבוהה ואיכותית
טיפול באישורים, מסמכים, גבייה, ותהליכים בירוקרטיים מול מוסדות וארגונים חיצוניים
דרישות:
ניסיון קודם בתפקיד שירותי או קשרי לקוחות – יתרון
אוריינטציה אנושית גבוהה ויכולת הכלה והקשבה
כישורי תקשורת בין־אישית מצוינים
יכולת עבודה מול ממשקים מרובים
יכולת סדר, ארגון וניהול מספר פניות במקביל
זמינות למשרה מלאה בירושלים

המודעה פונה לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: H-GOLD
אזור: ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

אחראי/ת פניות הציבור

אחראי/ת פניות הציבור

iilaberlin

15/12/2025

תיאור תפקיד:
מרכז אילה ברלין
מחפש מנהלת פניות הציבור שתהיה הכתובת האחראית, הרגישה והמנוסה לטיפול בפניות מהציבור הרחב.
תחומי אחריות:
    קבלת פניות מהציבור (דוא"ל, טלפון, מכתבים, פייסבוק, אינסטגרם)
    ניתוח וסיווג הפניות לפי תחומים
    תיאום טיפול מול גורמים רלוונטיים בתוך הארגון
    ניסוח תגובות רשמיות וענייניות בהתאם למדיניות החברה
    מעקב אחר סטטוס הפניות ודיווח להנהלה
    הפקת לקחים והמלצות לשיפור מדיניות השירות ללקוחות החברה
דרישות:
ניסיון בתפקיד דומה- חובה
ניסיון ניהולי
כושר ביטוי מצוין בכתב ובעל פה – חובה
גישה שירותית, סבלנות, דייקנות ויכולת הקשבה גבוהה
יכולת ארגון, סדר וניהול ריבוי משימות
שליטה מלאה ביישומי Office
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00012
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהלת משרד למחלקת שיווק ותעשייה -פ"ת

מנהלת משרד למחלקת שיווק ותעשייה -פ"ת

ODIS Treating Water for Life

15/12/2025

תיאור תפקיד:
דרוש/ה מנהל/ת משרד לחברת תכנון וייצור בתחום התעשייה.
תחומי אחריות:  ניהול יומן, טיפול בפניות לקוחות עסקיים, מתן הצעות מחיר, הפקת הזמנות במערכת פריוריטי,  תיאום אספקות, תכנון ותיאום טכנאי שירות, מעקב אחרי חשבוניות, תשלומים וכד.
משרה מלאה במשרדי החברה בפ"ת, קרית אריה.
דרישות:
ניסיון כמזכיר/ה או מתאמ/ת בק אופיס במחלקת שיווק או קשרי לקוחות
ניסיון מחברה תעשייתית/יצרנית- יתרון משמעותי
ניסיון בעבודה על מערכת פריוריטי -יתרון
אנגלית ברמת טובה מאוד- חובה
מסירות, רצינות ואחריות
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 780829
אזור: מרכז - פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
השפלה - רמלה לוד
קרא עוד
1 2 3 >

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!