| 
                        	
                            	
                                
                                	
                                        
                                        
                                    	תיאור תפקיד:קריירת נדל"ן מצליחה ללא הוצאות כסוכן או כזכיין? רק ב AC נכסים - רשת נדל"ן ארצית - AC נכסים.  - מתמחה בתיווך, שיווק וייעוץ בנדל"ן בפריסה ארצית.  - ניתן להשתלב כסוכנים או כזכיינים במסלול "הכל כלול".   - לא נדרש ידע/ניסיון קודם.  - משרד ראשי - מגדלי עזריאלי ת"א.  - הצטרפו להכשרה משולבת ויוקרתית בשני שלבים:  * שלב עיוני המקנה רישיון תיווך במקרקעין מטעם משרד המשפטים.  * שלב מעשי בתחום שיווק ומכירות בנדל"ן המקנה תעודת יועצי נדל"ן בכירים.   * לסוכנים מצטיינים תינתן במהלך השת"פ השתלמויות בתחום עיצוב הפנים,   משכנתאות והשקעות בנדל"ן.  - שת"פ מובטח ברשת באזור מגוריכם כיועצי נדל"ן בכירים. יתרונות המשרה:  * חבילות פרסום הזהב בשווי אלפי שקלים ע"ח הרשת.  * עסקה אחת שוות ערך ל - 6 משכורת של שכירים.  * 80% משלבי העסקה מתבצעים ע"י הרשת.   * ללא הוצאות פרסום ועבודות דפוס. (למעט דמי חבר).  * ללא התנגשות בין סוכנים על אותו נכס.   * קשרים ותיקים עם בנקים, עורכי דין ורשויות מקומיות.  * חשיפה גלובלית, ברשתות חברתיות ובמדיות השונות.  * ליווי הסוכנים ע"י הרשת עד להצלחתם. לרכישת זיכיון ובדיקת התאמה חייגו 07-222-222-70. 
                                             
                                         דרישות:
 
                                           אמינות, מוטיבציה גבוהה ורצון אמיתי לשינוי.  לא נדרש ידע / ניסיון קודם.זכיינים - "מסלול הכל כלול": כל העלויות השוטפות ע"ח הרשת-למעט אחזקת משרד. - רכישת הזיכיון כוללת: *חבילות פרסום יוקרתיות. *הקמת משרד מפואר ומאובזר. *עמלות גבוהות מעסקאות הזכיין וסוכניו. *הכנסות קבועות מאפיקים נוספים. *גיוס והכשרה של יועצי הנדל"ן ע"י הרשת. *מנהלות משרד לניהול שוטף. לרכישת זיכיון ובדיקת התאמה חייגו 07-222-222-70. למה אתם מחכים? הצטרפו עכשיו להצלחה! 
                                              
                                         היקף משרה: 
                                           משרה מלאה 
                                         
                                         קוד משרה: 
                                           JB-00022
                                         
                                         אזור: 
                                            
                                                    מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעיןשרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
 ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
 צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
 דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
 השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
 אילת - אילת והערבה
 חו"ל - חו"ל
 
 | 
			| 
                        	
                            	
                                
                                	
                                        
                                        
                                    	תיאור תפקיד: 
                                      דרוש/ה מתאמ/ת מכירות תותחית למוקד מכירות בתחום הרכב  מחפשים אותך – עם אנרגיות גבוהות, כישורי שיחה מצוינים ורצון להצליח בגדול! במסגרת התפקיד: הוצאת שיחות יזומות ללידים קרים וחמים תיאום פגישות איכותיות לצוות המכירות מתן מענה מקצועי, ממוקד וקולע ללקוחות פוטנציאליים עבודה בסביבה ממוחשבת מתקדמת שילוב של אתגר, עניין והזדמנות להתפתח מה אנחנו מציעים: תנאים מעולים למתאימים/ות  מקום עבודה משפחתי, עם אווירה מנצחת  תמיכה מלאה להצלחה שלך  שעות העבודה: ימים א’-ה’, בין השעות 09:00–17:00 
                                             
                                         דרישות:
 
                                           מוסר עבודה גבוה ויכולת התמדה שליטה בעבודה בסביבה ממוחשבת ניסיון או היכרות עם עולם המוקדים – יתרון כישורי ביטוי וורבליים גבוהים היכרות עם עולם הרכב – יתרון משמעותי 
                                              
                                         היקף משרה: 
                                           משרה מלאה 
                                         
                                         קוד משרה: 
                                           866120
                                         
                                         אזור: 
                                            
                                                    מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-יםהשפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
 
 | 
			| 
                        	
                            	
                                
                                	
                                        
                                        
                                    	תיאור תפקיד: 
                                      דרוש/ה יועצ/ת למידה מוכשר/ת ונמרצ/ת להובלת תהליכי מכירה   ב- FORE לימודי חוץ והכשרת מנהלים אוניברסיטת רייכמן בהרצליה    ייעוד התפקיד:  בעל/ת זיקה מובהקת למכירות עם אוריינטציה עסקית לצורך מתן יעוץ למידה טלפוני למתעניינים פוטנציאלים בקורסים בתחומים טכנולוגים ואחרים, תוך ליווי ומתן מעטפת עד להרשמתם הסופית.   תיאור התפקיד:  מתן מענה טלפוני שוטף להזדמנויות מכירה  עמידה ביעדי מכירות   ביצוע שיחות ייעוץ למידה טלפוניות לקהלי יעד מגוונים (מנהלים, דרג ביניים, אנשי מקצוע ועוד) לטובת הנגשת מגוון הקורסים  והתכניות שמתקיימות במסגרת FORE  שליטה בתכני הקורסים השונים תוך מתן ייעוץ ומענה מעמיק ואינטליגנטי  יכולת הובלת תהליך יעוץ למידה עד למכירתו הסופית של הקורס ללקוח קצה וגביה בפועל  הזנה מוקפדת של נתוני הלידים ותיעוד הטיפול בהם למערכת ממוחשבת מסוג SF  משרה מלאה (8 שעות ביום) 
                                             
                                         דרישות:
 
                                            ניסיון במכירות / שיווק / פיתוח עסקי (רצוי בתחום של מכירת קורסים)  הכרות עם העולם הטכנולוגי (רצוי); הכרות וניסיון בעבודה עם מערכת מסוג SF  תואר ראשון – חובה  מוטיבציה גבוהה ומסוגלות לעמידה ביעדים עסקיים   יכולת התנסחות ברמה גבוהה. רהיטות.   יכולת לעבוד בשותפות ובאווירה נעימה כצוות לטובת השגת היעדים המשותפים והאישיים  יוזמה. פרואקטיביות. יצירתיות. שחקן/ית נשמה   יכולת גבוהה לעבוד בצורה מסודרת ושיטתית: רישום וגביה  והכי חשוב... יכולת לקיים שיחות יעוץ למידה ומכירה טלפוניות בזו אחר זו ולהצליח גם בשיחה ה- 100 להתרגש ולרגש (-: 
                                              
                                         היקף משרה: 
                                           משרה מלאה 
                                         
                                         קוד משרה: 
                                           JB-00228
                                         
                                         אזור: 
                                            
                                                    מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואלשרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
 
 | 
			| 
                        	
                            	
                                
                                	
                                        
                                        
                                    	תיאור תפקיד: 
                                      פקיד/ת / מתאמ/ת הזמנות ושיווק בצוות מוביל ומקצועי,  התפקיד כולל מעקב ועדכון סטטוס הזמנות לקוחות,  הוצאת הצעות מחיר, תעודות משולח וחשבוניות, עבודה ששוטפת מול לקוחות וסוכנים,  פרסום ברתשות ורשימות תפוצה, מועמד/ת עם יכולות גבוהות, יחסי אנוש מעולים,  יתרון לניסיון קודם בטיפול בהזמנות לקוחות, 
                                             
                                         דרישות:
 
                                           חובה : 2+ שנות ניסיון בתפקיד דומה, ניסיון בעיבוד הזמנות לקוחות, שליטה מלאה בחשבשבת ותוכנת Office - אקסל וורד ואוטלוק כושר ארגון ויכולת ימידה בלוחות זמנים יכולת עבודה עמצאית ובצוות 
                                              
                                         היקף משרה: 
                                           משרה מלאה 
                                         
                                         קוד משרה: 
                                           845516
                                         
                                         אזור: 
                                            
                                                    שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפרצפון - קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
 
 | 
			| 
                        	
                            	
                                
                                	
                                        
                                        
                                    	תיאור תפקיד: 
                                      שימור ושירות פרונטלי ללקוחות HOT במרכזי השירות והמכירה של HOTmobile בקרה ומעקב על תהליך העסקה עד סגירתה עמידה ביעדי שירות ושימור איכותיים וכמותיים 
                                             
                                         דרישות:
 
                                           ניסיון בשירות – יתרון משמעותי ניסיון במכירות מוצרי HOT - יתרון משמעותי ניסיון במכירות טלפוני / פרונטלי- יתרון 
                                              
                                         היקף משרה: 
                                           משרה מלאה 
                                         
                                         קוד משרה: 
                                           JB-183
                                         
                                         אזור: 
                                            
                                                    מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהםדרום - קרית גת, באר שבע
 השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
 
 | 
			| 
                        	
                            	
                                
                                	
                                        
                                        
                                    	תיאור תפקיד: 
                                      מהות התפקיד ניהול כולל של צוות מתאמות המכירות ואחריות על תהליכי הליווי והבקרה של הזמנות לקוחות – החל מקבלת ההזמנה, דרך התיאום בין המחלקות ועד לאספקה ללקוח – תוך הקפדה על דיוק, עמידה בזמנים ושירות מקצועי. התפקיד מהווה חוליה מרכזית בין המכירות לבין הייצור ומחייב ראייה מערכתית, יכולת ניהולית גבוהה ועבודה בתנאי לחץ . תחומי אחריות עיקריים ניהול שוטף של צוות מתאמות מכירות (הכוונה, חלוקת עומסים, מדידה ובקרה). אחריות מלאה על תהליך טיפול בהזמנות לקוחות – החל מקבלת הזמנה ועד לאספקה. תיאום בין מכירות, תכנון, רכש וייצור – להבטחת עמידה בלוחות זמנים. בקרה על דיוק נתונים במערכת ה-ERP ניהול מקטים / מוצרים , מחירים, כמויות, מועדי אספקה טיפול בחריגות: עיכובים, שינויים, תלונות לקוח, תקלות איכות וכו’. בקרה על מדדי שירות - On Time Delivery, זמני תגובה, שביעות רצון לקוחות אחריות על ממשקי עבודה עם לקוחות אסטרטגיים ועמידה בהסכמי שירות (SLA) שיפור תהליכים פנים-ארגוניים ותיאום עם מחלקות תפעול – ייצור , איכות , לוגיסטיקה ניהול דוחות בקרה ודיווח שוטף לסמנכל"ית מכירות (דוחות מכירות, ניהול מלאי תוצ"ג , דוחות של הזמנות פתוחות, תפוקות צוות וכו’). 
                                             
                                         דרישות:
 ניסיון של לפחות 3–5 שנים בניהול צוות תיאום מכירות בחברה יצרניתהבנה בתהליכי ייצור, תכנון, רכש ולוגיסטיקה.
 יכולת גבוהה בניהול ממשקים ועמידה בעומסים.
 עבודה עם מערכות ERP , שליטה מלאה , Excel Power Point/ Power BI -/ Outlook.
 תודעת שירות גבוהה, סדר ודיוק, ויכולת הובלה של צוות.
 אנגלית ברמה טובה
 
                                         היקף משרה: 
                                           משרה מלאה 
                                         
                                         קוד משרה: 
                                           1489
                                         
                                         אזור: 
                                            
                                                    צפון - עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
 | 
			| 
                        	
                            	
                                
                                	
                                        
                                        
                                    	תיאור תפקיד: 
                                      לחברה יצרנית באזור התעשייה ברקן דרוש/ה מזכיר/ת מפעל . סביבת עבודה דינאמית ומשפחתית. טיפול בהזמנות, הצעות מחיר, תעודות משלוח,חשבוניות. הכנת תיקיי יצור ותיאום הרכבות. 
                                             
                                         דרישות:
 
                                           ניסיון קודם בתמיכת מכירותהיכרות עם תוכנות אופיס וגישה למערכות ממוחשבות. יכולת עבודה בריבוי משימות ותשומת לב לפרטים. יכולת הגעה עצמית לברקן .  שעות העבודה 08:00-16:00.  10K-12למשרה מלאה. 
 
 
                                         היקף משרה: 
                                           משרה מלאה 
                                         
                                         קוד משרה: 
                                           	JB-19432
                                         
                                         אזור: 
                                            
                                                    מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-יםשרון - ראש העין
 ירושלים - יהודה ושומרון
 השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
 
 | 
			| 
                        	
                            	
                                
                                	
                                        
                                        
                                    	תיאור תפקיד: 
                                      לג'גי ירום מקבוצת גטר דרוש/ה מתאם/ת מכירותתיאור התפקיד: תמיכה שוטפת במערך מכירות של צוות מכירות פנים למוצרים טכניים מתן תמיכה למנהל המכירות בניהול שוטף ועבודת הממשקים 
                                             
                                         דרישות:דרישות תפקיד:
 נסיון 3 שנים בתפקיד דומה "ראש גדול" ופתיחות מחשבתית יכולת עבודה בתחומים שונים תוך דייקנות וירידה לפרטים ניסיון בעבודת "בק אופיס" בתחום מכירות בממשק צמוד מול אנשי המכירות והלקוחות ידע בתוכנות אופיס עם דגש על אקסל ועבודה עם דוחותשעות עבודה: ראשון – רביעי 8:00-17:00 חמישי - 8:00-16:0 העבודה בפ"ת 
                                              
                                         היקף משרה: 
                                           משרה מלאה 
                                         
                                         קוד משרה: 
                                           2829
                                         
                                         אזור: 
                                            
                                                    מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
 | 
			| 
                        	
                            	
                                
                                	
                                        
                                        
                                    	תיאור תפקיד: 
                                      דרוש/ה רכז/ת בק אופיס מכירות לחולון מטרה עיקרית: תמיכה בתהליך המכירה מתחילתו ועד סופו תוך מתן שירות מקצועי ואדמיניסטרטיבי לצוות המכירה , הלקוחות והגורמים הרלוונטיים בארגון. תחומי אחריות: טיפול בהזמנות לקוח משלב הקליטה ועד האספקה. תיאום מול מחלקות רכש , לוגיסטיקה , כספים , מחסן. הפקת חשבוניות תעודות משלוח , מעקב אחר תשלומים. תמיכה באנשי המכירות בשטח – הכנת הצעות מחיר , מעקב אחר לידים טיפול בפניות שירות ומעקב אחר ביצוע פתרונות. שעות עבודה 08:00 – 16:00 / 07:00 – 15:00 
                                             
                                         דרישות:
 ניסיון קודם בתפקיד בק אופיס מכירות – חובה היכרות עם עולם התעשייה - יתרון שליטה טובה היישומי מחשב EXCEL יכולת עבודה עצמאית ובצוות, סדר וארכון ברמה גבוהה. תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מצוינים. יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות. 
                                              
                                         היקף משרה: 
                                           משרה מלאה 
                                         
                                         קוד משרה: 
                                           702324
                                         
                                         אזור: 
                                            
                                                    מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהםהשפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
 
 | 
			| 
                        	
                            	
                                
                                	
                                        
                                        
                                    	תיאור תפקיד: לקבוצת אודיס העוסקת בתכנון, ייצור והקמת מתקנים לטיפול במים בארץ ובחו"ל, דרוש/ה מנהל/ת תיקי לקוחות למערך השיווק הבינלאומי של החברה. העבודה כוללת: ניהול לקוחות קיימים - מתן הצעות מחיר, הזמנות, שימור והגדלת נפח פעילות. עבודה מרתקת ודינמית . משרה מלאה במשרדי החברה בפתח תקווה.
 
                                         דרישות:
 
                                           ניסיון של כחמש שנים לפחות בניהול תיקי לקוח או תמיכת מכירות מתקדמת במחלקת שיווק/ניהול לקוחות שליטה מלאה בתוכנת פריוריטי  אנגלית ברמת שפת אם שפות נוספות – יתרון השכלה אקדמאית 
                                              
                                         היקף משרה: 
                                           משרה מלאה 
                                         
                                         קוד משרה: 
                                           JB-00008
                                         
                                         אזור: 
                                            
                                                    מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהםשרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
 ירושלים - בית שמש
 השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
 
 | 
			| 
                        	
                            	
                                
                                	
                                        
                                        
                                    	תיאור תפקיד: לחברת ביטוח גדולה דרושים נציגי מכירות של ביטוחי פרט ללקוחות שהשאירו פרטים ומחכים להצעת מחיר. העבודה בימים א' -ה' במשמרות + שישי לסירוגין שכר בסיס + בונוסים גבוהים. 20,000 בממוצע. הגנת שכר 10,000 בחודשים הראשונים! עבודה כעובד/ת חברה מהיום הראשון.חדר אוכל, חדר כושר, תחרויות פרסים, אוירה צעירה ודינאמית ואפשרויות קידום
 
                                         דרישות:
 
                                           אסרטיביות, הובלת שיחה, ראש גדול. ניסיון במכירות- יתרון. 
                                              
                                         היקף משרה: 
                                           משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות, לפי שעות 
                                         
                                         קוד משרה: 
                                           JB-899
                                         
                                         אזור: 
                                            
                                                    מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהםשרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
 השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
 
 | 
			| 
                        	
                            	
                                
                                	
                                        
                                        
                                    	תיאור תפקיד: 
                                      עבודתBack Office מול לקוחות חדשים/קיימים בחברה. התאמת מתקנים ללקוח, הזנת הזמנות במערכת,  שליחת הצעות מחיר, תיאום אספקת הזמנות למתקנים, מציאת פתרונות במידת הצורך. עבודה תחת לחץ הדורשת מולטיטסקינג, אסרטיביות לצד סבלנות, שירותיות ומקצועיות. תפקיד משמעותי, מאתגר, עם אופציות קידום וסביבת עבודה משפחתית ,איכותית ונעימה!משרה מלאה בימים א’-ה’ בין השעות 8:00-17:00 (ללא שישי) תנאים מצוינים למתאימים ותנאים סוציאליים מלאים.עובד/ת חברה מהיום הראשון!רווחה מפנקת: ימי גיבוש, מתנות בחגים, מתנות בימי הולדת ועוד.חניה מסודרת לעובדים.מיקום המשרה: פתח תקווה (בקרבת הקניון הגדול והרכבת הקלה)
 
                                         דרישות:
 ניסיון בתפקיד דומה - יתרון!ידע במחשבים - חובה!כישורים מצוינים בתקשורת בין אישית ובניית יחסי אמון.ראש גדול ופתיחות ללמידה ולהתפתחות מתמדת.תודעת שירות גבוהה.נכונות לעבודה במשרה מלאה 8:00-17:00 (ללא גמישות)
 
                                         היקף משרה: 
                                           משרה מלאה 
                                         
                                         קוד משרה: 
                                           1221
                                         
                                         אזור: 
                                            
                                                    מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואלשרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
 
 | 
			| 
                        	
                            	
                                
                                	
                                        
                                        
                                    	תיאור תפקיד: 
                                      להייטק באזור המרכז, לתפקיד מגוון ומרכזי מתאמ/ת מכירות לתמיכה מלאה בפעילות מכירות בינלאומית.    טיפול מקצה לקצה בהזמנות לקוחות מחו"ל.הכנת הצעות מחיר, מעקב תשלומים והפקת דוחות.
 עבודה עם מערכות ERP ו־CRM.
 תיאום וממשקים שוטפים עם מחלקות פיתוח, ייצור, כספים ומכירות.
 שילוב בין אחריות אדמיניסטרטיבית, תפעולית, כספית ושירותית.
 
 
                                         דרישות:
 תואר ראשון רלוונטי.אנגלית ברמה גבוהה  (כתיבה ודיבור).
 ניסיון קודם כבק אופיס / אדמיניסטרציה / תיאום מכירות
 יכולת אנליטית וטכנית, שליטה טובה ביישומי מחשב.
 היכרות עם Priority – יתרון משמעותי.
 דיוק, ירידה לפרטים, שירותיות ויכולת עבודה בצוות.
 
 
 
                                         היקף משרה: 
                                           משרה מלאה 
                                         
                                         קוד משרה: 
                                           JB-01834
                                         
                                         אזור: 
                                            
                                                    מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהםירושלים - בית שמש
 דרום - קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
 השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
 
 | 
			| 
                        	
                            	
                                
                                	
                                        
                                        
                                    	תיאור תפקיד: 
                                      מתן הצעות מחיר ללקוחות שרכשו רכב מהחברה השוואת הצעות מול חברות הביטוח מכירה קלה, עמלות ובונוסים גבוהים עבודה מול המערכות של חברות הביטוח 
                                             
                                         דרישות:
 ניסיון במכירות - יתרוןניסיון מעולם הביטוח - יתרון
 
 
                                         היקף משרה: 
                                           משרה מלאה 
                                         
                                         קוד משרה: 
                                           228825 
                                         
                                         אזור: 
                                            
                                                    מרכז - פתח תקווהשרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין
 
 | 
			| 
                        	
                            	
                                
                                	
                                        
                                        
                                    	תיאור תפקיד: 
                                      למשרד רואי חשבון בצ'ק פוסט חיפה דרושים : * מתאמי פגישות ליועץ מס . *נציגי בודקי זכאות / מכירות של החזרי מס ללקחות החברה 
                                             
                                         דרישות:
 
                                           ידע והכשרה יועברו ע"י החברה למתאימים . 
                                              
                                         היקף משרה: 
                                           משרה מלאה 
                                         
                                         קוד משרה: 
                                           j_NXqdQtrHpHAG
                                         
                                         אזור: 
                                            
                                                    צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
 |