דרושים בתחום פקיד הנהלת חשבונות

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 45 משרות עבודה בתחום פקיד הנהלת חשבונות

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה מנהל/ת חשבונות עד למאזן – הזדמנות להצטרף לחברה מובילה ויציבה!

דרוש/ה מנהל/ת חשבונות עד למאזן – הזדמנות להצטרף לחברה מובילה ויציבה!

חברה דיסקרטית

15/11/2025

תיאור תפקיד:
מיקום: מרכז הארץ
שעות עבודה: ימים א’-ה’ 09:00-17:00
על התפקיד:
אם את/ה מנהל/ת חשבונות מנוסה שמחפש/ת מקום עבודה יציב, חם ומקצועי – מקומך איתנו !
אנחנו, חברה ותיקה ומובילה בתחום התכשיטים, מחפשים מנהל/ת חשבונות עד למאזן לתפקיד עצמאי, מאתגר ובעל משמעות.
  • ניהול מלא של הנהלת החשבונות עד למאזן
  • עבודה מול בנקים, ספקים ולקוחות
  • גבייה וגיול חובות
  • תמיכה בפעילות הכספית של החברה
מה מחכה לך אצלנו?
  • סביבת עבודה משפחתית, תומכת ומרווחת
  • משרה יציבה עם אופק ארוך טווח
  • חניה נוחה בקרבת מקום
  • חברה עם אווירה חיובית שמעריכה את עובדיה
דרישות:
מה נדרש כדי להצטרף אלינו?
  • ניסיון של לפחות 3 שנים כמנהל/ת חשבונות עד למאזן - חובה
  • שליטה בתוכנת פריוריטי - חובה
  • עברית ברמת שפת אם – חובה
  • שליטה טובה ביישומי אופיס - חובה
  • אנגלית ברמה טובה – יתרון
  • ניסיון בניהול תיקי ייבוא והיכרות עם מחולל דוחות – יתרון
מעוניינ/ת? שלח/י קורות חיים והצטרפ/י אלינו!
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00005
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לחברה בינלאומית במודיעין דרוש/ה מנהל/ת חשבונות דוברת רוסית ואנגלית

לחברה בינלאומית במודיעין דרוש/ה מנהל/ת חשבונות דוברת רוסית ואנגלית

אלפא ביו

15/11/2025

תיאור תפקיד:
מטרת התפקיד, תיאור הפעילות
עבודה במחלקה הפיננסית של החברה.
  • התפקיד כולל עבודה מול ספקים בארץ ובחו"ל
  • בסגרת התפקיד תיעוד רישום תנועות ספקי חו"ל בספרי החברה.
  • תיעוד רשום תנועות בספקים מקומיים גדולים כגון: פרטנר, שלמה סיקסט.
  • מענה לפניות ספקים.טיפול בדוחות נסיעות לחו"ל של עובדי החברה

  • משימות מרכזיות:  
  •  קליטת חשבוניות והכנת תשלומים 
  • פתיחת ספקים 
  • בדיקה ורישום של דוחות נסיעות לחו"ל של עובדי החברה 
  • אחת לרבעון ספירת רכוש קבוע, בקרה של ספירות מלאי
  • ליווי בסגירת חודש: דוחות, התאמות. 
  • סיוע בתחומים נוספים במחלקת כספים להחלטת מנהלת חשבונות ראשית 
דרישות:
ידע, השכלה,כישורים מיוחדים וניסיון תעסוקתי הנדרשים לתפקיד:

· תעודת הנהלת חשבונות סוג 2 לפחות- חובה
· ניסיון של 3 שנים לפחות בהנהלת חשבונות- חובה
· ניסיון מחברה תעשייתית- יתרון משמעותי
· ניסיון בעבודה מול ספקים- חובה
· אנגלית ברמה טובה, דגש על התכתבות מול ספקים בחו"ל
· ניסיון בעבודה באקסל- חובה
· ניסיון בתוכנת PRIORITY, SAP – יתרון משמעותי
· יכולת עבודה עצמאית ובצוות
נכונות לעבודה במשרה מלאה(שעות 8-17, או 7-16)' עבודה היברידית ( יומיים מהבית
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00002
אזור: מרכז - פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת חשבונות גביה

מנהל/ת חשבונות גביה

גטר גרופ

15/11/2025

תיאור תפקיד:
לקבוצת גטר דרוש/ה מנהל/ת חשבונות גביה
תיאור התפקיד
גביה מול לקוחות, ביצוע התאמות. טיפול במערך לקוחות החברה, השתלבות בצוות הנהלת חשבונות,
דרישות:


דרישות התפקיד
תעודת הנהלת חשבונות סוג 1+2
ניסיון קודם בגבייה
תודעת שירות
כושר ביטוי טוב בכתב ובעל פה
יכולת עבודה תחת לחץ
שליטה טובה ביישומי מחשב
******משרה מלאה בפ"ת, ימים א'-ה', 8:00-17:00.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 2774
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

Senior Bookkeeper

Senior Bookkeeper

אר.ויי.בי. פלסמנט אגנסי בע"מ

15/11/2025

תיאור תפקיד:
As a Senior Bookkeeper you’ll play a key role in strengthening our evolving finance department. You’ll manage accounts receivable, invoicing, deposits, and reconciliations, while also serving as a point of guidance for the bookkeeping team on more complex issues.


Key Roles and Responsibilities
    Manage AR, invoicing, and deposits.
    Upload and reconcile bank and credit card transactions.
    Perform reconciliations and record intercompany transactions
    Communicate regularly with customers, vendors, and internal stakeholders to resolve issues
    Support other bookkeepers with more complex financial questions
    Perform monthly, quarterly and annual closing procedures
    Contribute to improving and standardizing finance processes
    Performing other duties and ad-hoc special projects
    Ensure accuracy and compliance in financial records and reporting
דרישות:
Requirements:
    4+ years of experience in bookkeeping across a variety of tasks (not only one focus area)
    Bookkeeping certification (1+2 required, 3 an advantage)
    Strong Excel skills
    Professional English (written and spoken)
    Experience with ERP systems
    Strong attention to detail and accuracy
    Collaborative, team-player mindset with good communication skills
    Ability to work in a dynamic, changing environment with a positive can-do attitude
    Experience with NetSuite, a big plus
Full time position with a hybrid setup (3 days/week in our office the Azrieli Office building in Modiin)
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 539136
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה מנהל/ת חשבונות לחברה מובילה בתחום המימון לרכב

דרוש/ה מנהל/ת חשבונות לחברה מובילה בתחום המימון לרכב

דניאל פריזנט ייעוץ והשמה

15/11/2025

תיאור תפקיד:
חברת מימון מובילה בארץ מחפשת מנהל/ת חשבונות מנוסה
העבודה במשרדי החברה בתל אביב
עבודה בצוות, הכוללת:
ביצוע התאמות, תשלומים לספקים, מענה ללקוחות, הפקת דו"חות פנימיים,
הפקת חשבוניות בארץ ובחו"ל, גבייה והפקת קבלות, פקודות יומן ומשימות אחרות במחלקה.
היקף המשרה:
משרה מלאה
ימים א'-ה', שעות 8:00-17:00
דרישות:
ניסיון בהנהלת חשבונות ספקים / גבייה - לפחות שנתיים
תעודת מנהלת חשבונות סוג 3 עד מאזן - יתרון משמעותי
שליטה בתוכנת אקסל
ניסיון במלאי- יתרון
ניסיון בעבודה בחברות מימון, כרטיסי אשראי, ליסינג - יתרון
זמינות למשרה מלאה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 602906
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת חשבונות עד מאזן

מנהל/ת חשבונות עד מאזן

מור בית השקעות

15/11/2025

תיאור תפקיד:
למחלקת הכספים של מור בית השקעות דרוש/ה מנהל/ת חשבונות עדיפות עד מאזן.
התפקיד כולל פקודות יומן ללא מלאי, התאמות בנקים, ספקים , לקוחות, תשלומים (מס"ב) ופקודות חתך.
דרישות:
תעודת הנהלת חשבונות - חובה
ידע בחשבשבת - חובה
ידע באופיס ברמה טובה - חובה
דיווחים לרשויות - יתרון
ניסיון של 3 שנים בתחום - יתרון
חריצות , יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות במקביל
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 155743
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

פקיד /ת הזמנות עם ידע בהנה"ח לחברה בכוכב יאיר, שכר: 10,000 ש"ח

פקיד /ת הזמנות עם ידע בהנה"ח לחברה בכוכב יאיר, שכר: 10,000 ש"ח

חברה דיסקרטית

15/11/2025

תיאור תפקיד:
תפקיד פקידותי עם אחריות רבה על המערך ההזמנות של החברה.
העבודה כוללת הקלדת הזמנות , התנהלות מול הנהגים, בקרה על הזמנות, הוצאת תעודות משלוח , מעקב אחר תעודות יוצאות, סריקות, תיאום הובלות ועוד.
עבודה רבה מול מחשב.
ימים א'-ה' שעות 08:00 - 16:00 
שכר: 10,000 ש"ח
דרישות:
ידע בהנהלת חשבונות ( יתרון לsap)
ניסיון בתחום לפחות שנתיים
יכולת לשעות נוספות
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: J-3336
אזור: שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לone EXPERTS דרוש/ה רכז/ת בילינג ובק אופיס למשרה מלאה בחולון.

לone EXPERTS דרוש/ה רכז/ת בילינג ובק אופיס למשרה מלאה בחולון.

one פתרונות טכנולוגיים

15/11/2025

תיאור תפקיד:
במסגרת התפקיד:
אישורי שעות נוכחות ועדכון דוחות, הפקת חשבוניות, קליטת חשבוניות ספקים.
עבודה מול ממשקים מרובים – פנים וחוץ ארגוני.
טיפול בנושאי אדמיניסטרציה ובק אופיס.

תחילת עבודה מיידית.
פעם בשבוע עבודה מהבית לאחר תקופת ההכשרה .
דרישות:
ניסיון של עד 1-3 שנים בתחום האדמיניסטרציה/תפעול/בק אופיס - חובה !
שליטה טובה ב OFFICE וב EXCEL
תואר ראשון – יתרון
ניסיון בהנהלת חשבונות– יתרון

* משרה זו פונה לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: ns
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

אחראי/ת תחום מחלקת אכיפה

אחראי/ת תחום מחלקת אכיפה

חברה דיסקרטית

15/11/2025

תיאור תפקיד:
1. ניהול וביצוע גביה פרטנית מלקוחות , תושבים ועסקים. קבלת קהל ומענה טלפוני
2. ריכוז וטיפול בפניות תושבים ולקוחות
3. ריכוז ועדכון ה.ק בכרטיס אשראי/בנקאית ושוברים חוזרים
4. אכיפה וטיפול שוטף בחובות ובחייבים לרבות שליחת מכתבים ועדכון במערכת
5. קשר עם גורמי חוץ, משרדי עו"ד, פתיחת תיקי תביעה ובקרה אודות החובות בהוצל"פ
6. העדר חובות- מגורים
7. בניית דו"חות ומעקב
דרישות:
  • השכלה על תיכונית, השכלה אקדמאית רלוונטית – יתרון.
  • ניסיון מקצועי: ניסיון בתחום הכספי.
  • ידע וניסיון בעבודות גבייה ובהנה"ח.
  • ידע מוכח בעבודה בתוכנות גבייה והנהלת חשבונות.
  • ובתוכנות מחשב של OFFICE.
  • יכולת עבודה בצוות, יכולת עבודה בתנאי לחץ.
  • דיסקרטיות, אחריות, מסירות ויוזמה.
  • תודעת שירות גבוהה.
  • רישיון נהיגה ורכב – חובה.
  • היקף משרה – 100%
  • התחלת עבודה – מיידית.
רק פניות מתאימות תענינה.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00016
אזור: צפון - גליל, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, גולן
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנה"ח ספקים לחברה פיננסית מובילה בת"א

מנה"ח ספקים לחברה פיננסית מובילה בת"א

לין ביכלר משאבי אנוש

15/11/2025

תיאור תפקיד:
דרוש/ה מנה"ח ספקים לחברה פיננסית מובילה בת"א
עבודה בצוות
התפקיד כולל:
קליטת חשבוניות ספקים, טיפול בתשלומים לספקים, ביצוע התאמות ספקים, דיווח לרשויות, ניתוח כרטיסים, גיול חובות ספקים ועוד
תנאים:
משרה מלאה א'-ה' 8:00-16:30
נא לציין ציפיות שכר.
דרישות:
מנהל/ת חשבונות סוג 2- חובה!
נסיון בתחום הספקים- חובה
זמינות מידית לתחילת עבודה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 53800
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

חשב/ת לחברה ציבורית ברמת-גן

חשב/ת לחברה ציבורית ברמת-גן

חברה דיסקרטית

15/11/2025

תיאור תפקיד:
חברה ציבורית ברמת-גן מחפשת חשב/ת למשרה מלאה.

התפקיד כולל:
הכנת דוחות כספיים
עבודה עם ספקים ולקוחות
סיוע בתהליכי סגירה רבעוניים
ביצוע פעולות חשבונאיות שוטפות
דרישות:
רו"ח מוסמך - חובה
ניסיון קודם של 3-5 שנים - חובה
ניסיון במערכת Priority - יתרון משמעותי
שליטה מלאה ב-Excel
יכולת עבודה עצמאית ובצוות
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: P-8696601
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת משרד ועוזר/ת אישית

מנהל/ת משרד ועוזר/ת אישית

מגייסת

15/11/2025

תיאור תפקיד:
לחברה גדולה, ותיקה ומובילה בפריסה ארצית בתחום מוצרי הגמר לבית (קרמיקה, כלים סניטריים ועוד), הפועלת מול לקוחות עסקיים ופרטיים – דרוש/ה עוזר/ת אישית דינאמית, מאורגנת ובעלת ראש גדול, לתפקיד שמשלב תחומי אחריות מגוונים: סיוע אישי להנהלה, ניהול תחום כח אדם ונגיעה בהנה"ח בסיסית.
מה כולל התפקיד?
• סיוע אישי שוטף למנכ"ל ולבעלים של החברה
• טיפול בתהליכי גיוס עובדים: פרסום משרות, מיון, ראיונות, קשר עם חברות השמה
• ליווי קליטת עובדים וטיפול ברווחה ומשאבי אנוש
• ביצוע משימות אדמיניסטרטיביות מגוונות בליווי הנהלה בכירה
• סיוע בסיסי בתחום הנהלת חשבונות: מעקב תשלומים, עבודה מול הנה"ח פנימית
המשרה בבני ברק
דרישות:
ורבליות, סדר ויכולת תעדוף משימות ברמה גבוהה
עד 3 שנות ניסיון בעבודה כמנהל/ת משרד - חובה
ניסיון בגיוס עובדים ועבודה מול חברות השמה - יתרון משמעותי
ניסיון קודם או היכרות עם תחום הנהלת חשבונות (בסיסי) - חובה
שליטה בתוכנת Priority - יתרון משמעותי
השכלה רלוונטית בתחום משאבי אנוש / מנהל עסקים / הנה"ח
זמינות למשרה מלאה (התחלה בשעה 09:00)
הזדמנות להשתלב בתפקיד מפתח קרוב להנהלה הבכירה בחברה מובילה בתחומה!
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-3266
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

(Bookkeeper / Payroll Processor (Temporary Maternity Replacement

(Bookkeeper / Payroll Processor (Temporary Maternity Replacement

אר.ויי.בי. פלסמנט אגנסי בע"מ

15/11/2025

תיאור תפקיד:
We are a leading provider of Employer of Record and Employee Hosting services in Israel. We’re a growing scale-up in the fintech/employment space, dedicated to delivering exceptional solutions to our clients.
Position Overview:
We’re seeking an experienced, self-motivated Level 2 Bookkeeper to cover a temporary maternity leave for 3–5 months. The role offers flexible scheduling and can be structured as part-time employment or freelance (invoice). Ideal for a professional who is deadline-driven, detail-oriented, and can ramp up quickly.
Key Responsibilities:
    Assist in and prepare monthly payroll for 200+ employees.
    Expense reporting and tracking.
    Prepare monthly reports and statements.
    Bank monitoring and financial transactions.
    Accounts receivable / accounts payable.
    Ensure accurate handover and documentation at both the start and end of the coverage period.
דרישות:
Required Experience:
    Minimum 2 years bookkeeping experience (Israel).
    Israeli payroll accounting experience.
    Fluent Hebrew (required). English proficiency – advantage but not required.
    Proficiency in Microsoft Office, חשבשבת, עוקץ.
    Strong communication, organization, and attention to detail; consistent on deadlines; team player.
    Part-time (approx. 20–35 hours/week) with flexible hours (can be distributed across 3–5 days/week).
    Freelance/contract option available.

Location: Ramat Beit Shemesh (RBS) | Flexible hours | Part-time or Freelance
היקף משרה: משרה חלקית, משרה זמנית
קוד משרה: 619578
אזור: ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהלת משרד עם ניסיון בגבייה M לארגון מוביל בראשל"צ

מנהלת משרד עם ניסיון בגבייה M לארגון מוביל בראשל"צ

חברה דיסקרטית

15/11/2025

תיאור תפקיד:
מנהלת משרד לעבודה בארגון מוביל
עבודות משרד שונות
טיפול בגבייה
ריכוז החומר להנה"ח
סביבת עבודה צעירה ואיכותית
מקום מסודר
תנאים מעולים ארוחות +חנייה+מכון כושר
8-16
שכר התחלתי 9,500 ברוטו+ נסיע
דרישות:
סוג 2 בהנה"ח יתרון
יתרון לניסיון בעבודה משרדית הנה"ח
חרוצה ואחראית שליטה באופיס
נכונות לעבודה בגבייה והנה"ח
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 18133
אזור: השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת חשבונות עד מאזן

מנהל/ת חשבונות עד מאזן

RecruitX

15/11/2025

תיאור תפקיד:
תפקיד זה כולל אחריות על סגירת מאזן והכנת תשתית לביקורת רו”ח מבקר.
המועמד יהיה אחראי על עבודה שוטפת מול רו”ח מבקר, חישובי חתך ודוחות תקופתיים, ביצוע התאמות בנקים ודיווחים שוטפים למוסדות.
דרישות:
- תעודת הנהלת חשבונות מדופלם – חובה
- ניסיון קודם בתפקיד דומה, כולל עבודה מול רו”ח מבקר
- שליטה במערכות פריוריטי ורם ניהול – יתרון משמעותי
- יכולת עבודה עצמאית, אחריות ודיוק
- גישה חיובית ויכולת לעבוד בצוות
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-4569
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
1 2 3 >

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!