דרושים בתחום כלכלן

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 35 משרות עבודה בתחום כלכלן

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

כלכלן /ית לחברה מצליחה, שכר ותנאים מצוינים!

כלכלן /ית לחברה מצליחה, שכר ותנאים מצוינים!

שאיפות הכוונה והשמה

05/11/2025

תיאור תפקיד:
לחברה גדולה ומצליחה בפתח תקווה - דרוש /ה כלכלן /ית עסקי /ת לחטיבת הכספים, תפקיד מאתגר ומרתק בעולם העסקי.
התפקיד כולל:
- בקרת הכנסות והוצאות.
- הכנת דיווחים חודשיים.
- עבודה מול פונקציות שונות ביחידות העסקיות.
- תמחור שירותים, ניתוחי רווחיות ובדיקות כדאיות.
- בניית תקציב ותחזיות ובקרה תקציבית.
- עבודה רציפה מול מערכות מידע ( ERP ו- BI ).
- תפקיד 360 הכולל את כלל הפעילות העסקית.
- עובד /ת חברה החל מהיום הראשון, שכר ותנאים מצוינים! ראיון אישי והתחלה מיידית.
דרישות:
- תואר ראשון בכלכלה - חובה.
- תואר שני - יתרון.
- 2-3 שנות ניסיון ככלכלן /נית בחברה עסקית.
- ידע רחב ב Excel (כולל פונקציות מורכבות) ו Power Point.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 1982
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

אנליסט/ית עם ניסיון מחברת יעוץ מובילה

אנליסט/ית עם ניסיון מחברת יעוץ מובילה

סיגמא HR

05/11/2025

תיאור תפקיד:
לקרן השקעות מובילה דרוש/ה אנליסט/ית עם ניסיון מחברת יעוץ מובילה
עם ניסיון בניתוחים
M A , DD , PPA , הערכות שווי , ניתוח שווקים
בניית תוכניות אסטרטגיות ועבודה מול מנכלים של חברות מובילות
דרישות:
תואר ראשון בכלכלה
תואר מאחת האוניברסיטאות מובילות
אנגלית ברמה גבוהה
יכולות אנליטיות ותרגום לתוכניות עבודה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 5256
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

כלכלנ/ית עם ניסיון בניהול כספים בחברה פרטית

כלכלנ/ית עם ניסיון בניהול כספים בחברה פרטית

סיגמא HR

05/11/2025

תיאור תפקיד:
לחברה פרטית בתחום הוולנס דרוש/ה מנהל/ת כספים עם ניסיון רלוונטי
עבודה מול משרד רו"ח חיצוני
עבודה מול ספקים
ניתוח של נתונים עסקיים ופיננסיים
דרישות:
תואר ראשון בלכלה /חשבונאות
ניסיון בניהול כספים בחברה פרטית קטנה
הבנה חשבונאית וכלכלית
אקסל ברמה גבוהה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 5253
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

PMO לו"ז - בקרה תקציבית

PMO לו"ז - בקרה תקציבית

טאלנטס השמת עובדים

05/11/2025

תיאור תפקיד:
 PMO לו"ז  בקרה תקציבית
• בנייה, ניהול ובקרה של תכנית עבודה מול מנהל הפרויקט, ספקים וקבלני משנה והצגתה ללקוח – שבועי וחודשי
• בניה , ניהול ובקרה של תקציב משאבי הפרויקט רבעוני ושנתי
• ניהול סיכונים והרמת דגלים באופל הפרויקט והנהלת החברה
• דיווח להנהלה לגבי סטטוס תכנית העבודה
• מעקב ובקרה אחר ביצוע הפרויקט בהתאם למתודולוגיה (עמידה בנהלים, מסמכים וכד')
• הכנת מצגות ודיווחים להנהלת החברה ומנהל הפרויקט
• הפקת לקחים והובלת תהליכי שיפור
• הטמעת תהליכי עבודה, מערכות וכלים חדשים
• ניתוח נתונים עסקיים, תקציביים, ניהוליים והצגת תובנות להנהלת החברה ומנהל הפרויקט

 
דרישות:
 תואר בהנדסת תעשייה וניהול / מנהל עסקים / או דומה - חובה
• ניסיון של 3 שנים לפחות כ- PMO בארגונים גדולים
• היכרות טובה מאוד עם OFFICE , בדגש על אקסל – חובה
• היכרות טובה מאוד עם MS Project – חובה
• ניסיון בבקרה על ניהול פרויקטים גדולים ומרובי אינטגרציה – יתרון משמעותי
• ניסיון בתחום הקבלנים / ענף הבניה – יתרון משמעותי
• הכרות עם מתודולוגיות ניהול פרויקטים - יתרון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-01339
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

כלכלן/ית מתחיל/ה בירושלים

כלכלן/ית מתחיל/ה בירושלים

פרסייס שרותי ניהול כלכליים בע"מ

05/11/2025

תיאור תפקיד:
חברת פרסייס הינה ספקית שירותי הניהול הפיננסי המובילה למשרדי אדריכלות, הנדסה ועורכי דין. פרסייס מתפקדת כמחלקה הכלכלית של לקוחותיה תוך דגש על רווחיות, התייעלות, שיפור ביצועים וקבלת החלטות.

דרוש/ה כלכלן/ית מתחיל/ה במשרה מלאה למשרדים הממוקמים בירושלים.
במסגרת התפקיד הכלכלן יהיה אחראי על המשימות היומיומיות הקשורות בתחום הכספים, מידול פיננסי, יצירה ובקרה של דוחות כספיים, עריכת תחזיות פיננסיות לצורך הגדלת רווחיות, זיהוי מגמות, תמחור, כדאיות פיננסית ועוד.
דרישות:
• תואר ראשון בכלכלה או במנהל עסקים או בתחום קשור אחר.
• יחסי אנוש, ייצוגיות ושירותיות ברמה גבוהה.
• תקשורת בינאישית טובה, הן בכתב והן בעל פה.
• יוזמה, כישורי סדר וארגון, ויכולת למידה עצמאית.
*אין צורך בניסיון קודם.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-126
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

כלכלנ.ית בקרה תקציבית

כלכלנ.ית בקרה תקציבית

אלביט מערכות

05/11/2025

תיאור תפקיד:
לאתר החברה ברחובות דרוש.ה כלכלנ.ית בקרה תקציבית

במסגרת התפקיד:
בקרה תקציבית של פרויקטים כולל בקרת שעות קבלנים וחומר
בניית תקציבים, תחזיות, וניהול פיננסי לאורך כל חיי הפרויקט
מעקב תכנון מול ביצוע, הכנת דוחות ניהוליים והרמת דגלים בזמן
פיתוח מדדי שליטה ובקרה - מידע זמין ואיכותי
עבודה מול ממשקים ומנהלים שונים בארגון
דרישות:
תואר ראשון בכלכלה / מנע"ס/תעשיה וניהול
תואר שני רלוונטי - יתרון
ניסיון של שנתיים לפחות בנושאי בקרה עסקית/פיננסית בסביבה מרובת פרויקטים
שליטה ב- Excel ברמה גבוהה
ניסיון מחברות תעשייתיות גדולות או ביטחוניות-יתרון
ניסיון קודם בעבודה בסביבת ERP- יתרון
יכולת אנליטית גבוהה, יכולת הנעה של גורמים שונים בארגון ותיאום מול ממשקים שונים, דייקנות
יכולת הובלת מהלכים באופן עצמאי
יכולת עבודה בתנאי לחץ ומחויבות אישית

*המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
**רק פניות מתאימות ייענו
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 5291
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

כלכלן/ית

כלכלן/ית

BDO

05/11/2025

תיאור תפקיד:
לחברת BDO זיו האפט, חברה לנאמנויות דרוש /ה כלכלן /ית ללא ניסיון / עד שנתיים ניסיון.
BDO ISRAEL הינה פירמת ראיית חשבון ויעוץ עסקי, הינה חלק מהרשת הבינלאומית BDO ומדורגת בין חמש פירמות ראיית החשבון המובילות בישראל.
הצוות מספק שירותי אדמיניסטרציה ונאמנות לגופים פיננסים מובילים בשוק ההון.

אחריות התפקיד:
  • שערוך ותפעול קרנות גידור.
  • התנהלות מול מנהלי קרנות הגידור.
  • ניתוח דוחות כספיים.
  • ליווי הלוואות ועסקאות מימון.
דרישות:
תואר אקדמי רלוונטי - חובה.
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00226
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

כלכלן/ית / אנליסט/ית

כלכלן/ית / אנליסט/ית

ריקרוטריקס

06/11/2025

תיאור תפקיד:
לחברה טכנולוגית מובילה דרוש.ה כלכלנ.ית
תחומי אחריות:
חלק מצוות כלכלנים
ביצוע ניתוחים פיננסיים, בניית תחזיות והפקת אנליזות לתמיכה בקבלת החלטות
אחריות על תמחורים, דוחות תקורה ובחינת מבני עלות
ניהול תזרים מזומנים, בדגש על עובדי מיקור חוץ
הובלת פרויקטים חוצי ארגון לשיפור תהליכים והטמעת תהליכים חכמים
ממשקי עבודה שוטפים עם הנהלה, מחלקות כספים ומשאבי אנוש.
דרישות:
תואר ראשון בכלכלה – חובה (תואר שני – יתרון)
ניסיון דומה - יתרון
שליטה גבוהה בדוחות תקורה וניסיון בניתוח עלויות
ניסיון בניהול תזרים, כולל תשלומים לעובדי קבלן ומיקור חוץ
שליטה גבוהה באקסל ובכלי BI – חובה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 770842
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

כלכלן/ית מנוסה

כלכלן/ית מנוסה

חברה דיסקרטית

05/11/2025

תיאור תפקיד:
לחברה ציבורית וגלובלית מובילה המפתחת ומספקת פתרונות מתקדמים בתחומי הביטחון, תשתיות ותקשורת דרוש/ה כלכלן/ית מנוסה. אנו מחפשים כלכלן/ית מוכשר/ת ובעל/ת מוטיבציה להצטרף לצוות הכלכלי שלנו. המועמד/ת האידיאלי/ת יהיה/תהיה בעל/ת ידע וניסיון בתחום הכלכלה. תפקיד זה מציע הזדמנות מצוינת לכלכלן/ית להתפתח ולהרחיב את מיומנויותיו/ה.

אחריות עיקרית:
- בניית תחזיות ותקציב שנתי לפרויקטי החברה.
- אחריות על מעקב שוטף של תקציב מול ביצוע.
- שליטה וניהול תקציב הפרויקט יחד עם מנהל הפרויקט תוך הצגת הנתונים לרמות הממונות.
- הובלת פרויקטים ותהליכים כלכליים במערכת ה-ERP, כולל פיתוח כלים ודו"חות מעקב.
- ניהול תהליכי אינטגרציה וממשקים בין פלטפורמת התקציב למערכות ה-ERP/HR.
דרישות:
- תואר ראשון בכלכלה / חשבונאות / מנהל עסקים - חובה.
- ניסיון בבניית תקציב ובקרה.
- ידע וניסיון בעבודה במערכת פריוריטי- יתרון.
- אקסל - שליטה מלאה.
- הכרת התחום החשבונאי – יתרון משמעותי.
- בעל/ת יכולת למידה עצמית גבוהה.
- בעל/ת יכולות אנליטיות גבוהות, כושר איסוף מידע, ניתוח נתונים ובקרה.
- אסרטיביות, ראש גדול ויסודיות.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 1140
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לחב' מובילה דרוש/ה כלכלן/ית מתחיל\ה - הרצליה

לחב' מובילה דרוש/ה כלכלן/ית מתחיל\ה - הרצליה

חבר הון אנושי

05/11/2025

תיאור תפקיד:
לחב' מובילה- דרוש/ה כלכלן/נית מתחיל/ה  - הרצליה

משרה מלאה

הזדמנות להשתלב בעולם הנדל"ן
מחלקת הליווי הפיננסי שלנו מחפשת כלכלן מתחיל להצטרף לצוות מקצועי ומוביל בתחום הנדל"ן
תיאור התפקיד:
התפקיד כולל ניתוח כלכלי שוטף של פרויקטים, עריכת דוחות, ליווי ובקרה
תיקוף נתונים על בסיס מגמות השוק במהלך ליווי הפרויקט
מענה לדרישות הגורמים המממנים ומתן ייעוץ ליזמים
ממשק עבודה עם מהנדסי ושמאי החברה
דרישות:
השכלה אקדמית בתחום הכלכלה / מנהל עסקים
היכרות עם יישומי האופיס בדגש אקסל
ניסיון תעסוקתי בתחום הנדל"ן – יתרון
שירותיות ותקשורתיות
אוטודידקטיות
יכולת תיעדוף יעילה וניהול ריבוי משימות
יכולת עבודה טובה עם ממשקים חוץ ופנים ארגוניים
העבודה במשרה מלאה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00903
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

כלכלן/ית למחלקה הכלכלית לוואן טכנולוגיות למטה בחולון

כלכלן/ית למחלקה הכלכלית לוואן טכנולוגיות למטה בחולון

one פתרונות טכנולוגיים

06/11/2025

תיאור תפקיד:
פתיחת פרויקטים, בקרת רווחיות.

הכנת דוחות רווח והפסד.

ביצוע התכנון העסקי של החברה (תחזיות, תכניות רב-שנתיות, תקציב).

עריכת אנליזה ותובנות פיננסיות.

ליווי ובקרת עסקאות.

בקרה ומעקב אחר צמיחה, חיובי לקוחות, גידול כח אדם ועדכוני רווחיות.

ליווי כלכלי לשותפים עסקיים כולל דרגי ניהול בכירים.

דיווח ישיר למנהלת מחלקה כלכלית.
דרישות:
תואר ראשון בכלכלה/חשבונאות/מנהל עסקים/לוגיסטיקה.

ניסיון ככלכלן/ית בחברה 1-3 שנים.

שליטה מלאה ב EXCEL - חובה

שליטה במערכות מחשוב ארגוניות לרבות מערכות BI ובסיסי נתונים גדולים-יתרון

יכולת אנליטית, סדר וארגון.

יכולת עבודה עם ממשקים ברמות שונות בארגון.

יכולת למידה ומוטיבציה.



* משרה זו פונה לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: NS
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

תמיכה אפליקטיבית במערכת ERP PRIORITY

תמיכה אפליקטיבית במערכת ERP PRIORITY

מידעטק טכנולוגיות מידע בע''מ

05/11/2025

תיאור תפקיד:
    תמיכה אפליקטיבית וליווי לקוחות על מערכת ERP.
    אפשרות לעבודה היברידית לאחר התמקצעות.

    משרה מלאה וקבועה
    תנאים מצויינים!

דרישות:
תואר ראשון או הנדסאי/ית בתחומים מגוונים כגון – חשבונאות / תעשיה וניהול / כלכלה / לוגיסטיקה ועוד.
ידע פיננסי - יתרון.
אוריינטציה למערכות ממוחשבות.
תודעת שרות גבוהה.
יכולת ביטוי גבוהה ושליטה מלאה בעברית- חובה.
    הכרת מערכת PRIORITY – או מערכות ERP אחרות - יתרון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00055
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
אילת - אילת והערבה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

חשב/ת עמלות

חשב/ת עמלות

חברה דיסקרטית

05/11/2025

תיאור תפקיד:
לסוכנות ביטוח דרוש/ה חשב/ת עמלות.
במסגרת התפקיד:
* בדיקה ובקרת עמלות סוכנים
* עבודה שוטפת מול מחלקות כספים של חברות ביטוח ובתי השקעות
* הכנת ניתוחים ותחשיבים כלכליים, תקציב מול ביצוע
* בקרה על הנהלת חשבונות
* פיקוח וניהול הסכמי סוכנות/סוכנים מול הגופים
דרישות:
* תואר ראשון פיננסי – חובה
* ניסיון ממחלקת כספים בחברות ביטוח/ בתי השקעות- חובה
* ניסיון בטיפול בחשבוניות סוכנים- חובה
* ניסיון בתפקיד דומה–יתרון משמעותי
* ניסיון בשוק ההון – יתרון
* ידע ושליטה מצוינת בoffice לרבות Excel ו PP
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00054
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת אגף זכיינות בחיטבת זכיינות חברת חוצה ישראל

מנהל/ת אגף זכיינות בחיטבת זכיינות חברת חוצה ישראל

נישה

05/11/2025

תיאור תפקיד:
חברת חוצה ישראל בע"מ ("החברה"), חברה ממשלתית המופקדת מטעם הממשלה על תכנון וביצוע פרויקטים של תשתיות תחבורה מורכבים בפריסה ארצית, פועלת לאיתור ובחירה של המועמד המתאים ביותר לתפקיד מנהל/ת אגף זכיינות.
תיאור התפקיד ותחומי אחריות:
· מנהל/ת אגף בכפיפות לסמנכ"ל חטיבת זכיינות.
ניהול אגף זכיינות כולל:
· ניהול תהליכי ייזום, בקרה וליווי של היבטים שונים בפרויקטים זכיינים שבאחריות החברה.
· הובלה של ניתוחים פיננסיים, בניית מודלים, ביצוע ניתוחים מקצועיים, הסקת מסקנות, גיבוש משמעויות ופתרונות בהתבסס על חומר אינטרדיסציפלינרי, והצגתם בחברה ומחוצה לה.
· הובלה וניהול פעילויות מגוונות ומורכבות מול גורמי הממשלה הרלוונטיים, הזכיינים וגורמים נוספים.
· הפעלת יועצים חיצוניים ועבודה מול ממשקים מרובים.
דרישות:
· אזרח/ית ישראלי/ת;
· בעל/ת תואר אקדמי* ראשון או שני בכלכלה ו/או ניהול ו/או מנהל עסקים ו/או חשבונאות ו/או סטטיסטיקה ו/או הנדסת תעשייה וניהול ו/או מדעים מדויקים. בעלי/ות תואר שני בחשבונאות נדרשים/ות להציג תואר ראשון באחד התחומים שפורטו/רישיון רו"ח.
· ניסיון מצטבר של לפחות 5 שנים, במהלך 12 השנים האחרונות, בניהול תהליכים בתחום הפיננסי בגוף עסקי ו/או בגוף בשירות הציבורי בעל פעילות בהיקף משמעותי ב**ארגון ו/או בחברת ייעוץ העוסקת בייעוץ עסקי ל**גופים בעלי היקף פעילות משמעותי
· בעל/ת ניסיון מצטבר של לפחות שנתיים, במהלך 12 השנים האחרונות, בפרויקטים מסוג PPP
· ניסיון ניהולי*** מצטבר של לפחות שנתיים, במהלך 10 השנים האחרונות.
* תואר המוכר ע"י המל"ג או בעל אישור שקילות מהגף להערכת תארים במשרד החינוך
** פעילות בהיקף משמעותי – לפחות 300 מלש"ח היקף פעילות שנתי.
*** ניסיון ניהולי – משמעו ניהול עובדים ו/או ספקים חיצוניים, באופן ישיר או עקיף, לרבות ניהול יועצים, קבלנים, ספקים והתקשרויות חיצוניות.
מועד אחרון להגשת מועמדות:הוארך ל 09/11/2025 בשעה 12:00 בצהריים. מועמדויות שיתקבלו לאחר המועד לא ידונו.
לפרטים נוספים ניתן לפנות למייל: [email protected]
כל עדכון או הבהרה אם יהיו להליך, מצויים באתר האינטרנט של החברה- www.transisrael.com תחת לשונית "קריירה".
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 412544
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
דרום - אשדוד, אשקלון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה כלכלן/ית לניהול תקציבי פרויקטים

דרוש/ה כלכלן/ית לניהול תקציבי פרויקטים

גולדמן מיון והשמה

05/11/2025

תיאור תפקיד:
לגוף ציבורי מוביל בתחום התרבות דרוש/ה כלכלן/ית לניהול ובקרה תקציבית של פרויקטים מגוונים, בארץ ובחו"ל.

 תיאור התפקיד:
  • אחריות כוללת על בנייה, ניהול ומעקב אחר תקציבי פרויקטים ופעילויות תרבותיות
  • הפקת דוחות כספיים וניתוחים תקציביים להנהלה ולגורמי מימון
  • בקרה על עמידה ביעדים תקציביים ולוחות זמנים
  • עבודה שוטפת מול מנהלי אגפים, גורמים מקצועיים וממשקים חיצוניים (משרדי ממשלה, ספקים, רשויות וכו’)
  • ליווי תהליכי התקשרות וחוזים, כולל מעקב אחר תשלומים ותקציבי תמיכות
דרישות:
  • תואר ראשון בכלכלה / מנהל עסקים / חשבונאות
  • ניסיון של לפחות שנתיים בניהול ובקרה תקציבית – חובה
  • ניסיון בעבודה מול גורמים ציבוריים או במוסד תרבותי – יתרון משמעותי
  • שליטה גבוהה באקסל ובמערכות ניהול תקציב
  • דיוק, אחריות ויכולת עבודה בצוות רב-תחומי

  • המשרה ממוקמת בירושלים.
    המשרה פונה לגברים ונשים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: Y-ECONL
אזור: ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
קרא עוד
1 2 3 >

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!