חיפוש
לחיפוש משרות

איזור אישי

דרושים לפי תחומים

דרושים לפי אזור

דרושים לפי מילות מפתח

דרושים לפי חברות

משרות בלעדיות

דרושים ללא קובץ קו"ח

כניסה לסוכן המשרות

הרשמה לסוכן המשרות

משרות חמות

חברות מגייסות

Softwave סנטר נכסים AC נכסים פיגווין

30 - 1 מתוך 42

דרושים בתחום כלכלן

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
 
BDO - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: אלירז מאיר

תיאור:

התפקיד כולל אנליזות לאיתור הזדמנויות, הגשה למכרזים ובקשות להצעות מחיר.
עבודה כלכלית על פרוייקטים רבים ומגוונים.

משרה מלאה במשרדי הפירמה בתל אביב,
מיועדת לגברים ונשים כאחד.

דרישות:

תואר ראשון בכלכלה / הנדסת תעשיה וניהול / תחומי הניהול השונים
כשנתיים ניסיון בהגשה למכרזים ובקשות להצעות מחיר.

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-2093
 
 
BDO

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: שני מרקוביץ

תיאור:

לBDO ישראל דרוש/ה כלכלן/ית למשרת עיבוד נתונים מתוך פרסומים של המערכת הפיננסית בישראל לצורכי דוחות ניהוליים וצרכי שיווק.
הזדמנות לעבוד בעולם הפיננסי מול חברות ובנקים גדולים במשק, אפשרויות קידום ופיתוח אישי בפירמה מובילה.

דרישות:

· תואר בכלכלה/ מנהע"ס – חובה
· ידע רחב ב EXCEL, PIVOT – חובה
· יכולות אנליטיות טובות
· ידע בניתוח גרפים ובניית מצגות
· אנגלית טובה מאוד –קריאה ועיבוד טקסט

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-2116
 
 
BDO

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: שני מרקוביץ

תיאור:

לBDO ישראל דרוש/ה כלכלן/ית למשרת עיבוד נתונים מתוך פרסומים של המערכת הפיננסית בישראל לצורכי דוחות ניהוליים וצרכי שיווק.
הזדמנות לעבוד בעולם הפיננסי מול חברות ובנקים גדולים במשק, אפשרויות קידום ופיתוח אישי בפירמה מובילה.

דרישות:

דרישות:
· תואר בכלכלה/ מנהע"ס – חובה
· ידע רחב ב EXCEL, PIVOT – חובה
· יכולות אנליטיות טובות
· ידע בניתוח גרפים ובניית מצגות
· אנגלית טובה מאוד –קריאה ועיבוד טקסט

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-2116
 
 
BDO - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: שיר

תיאור:

מתמחים / רואי חשבון צעירים / כלכלנים בעלי אוריינטציה עסקית, הבנה כלכלית וטונות של מוטיבציה לתחום הייעוץ!
אנחנו מחפשים אתכם/ן!
זוהי ההזדמנות שלכם/ן להתקבל למסלול הסבה אינטנסיבי, ממוקד ויוקרתי לתחום היעוץ הכלכלי, שיאפשר לכם להשתלב מיידית בצוותי עבודה ופרויקטים בתחום מקצועי מבוקש תוך חשיפה לעולם העסקי ולמהלכים עסקיים בזמן אמת.
תחום היעוץ הכלכלי יתן לכם/ן נגיעה והבנה משמעותית בתחומים הבאים :
- הערכות שווי ובדיקות נאותות
- מודלים כלכליים ותוכניות עסקיות
- כתיבת חוות דעת כלכליות
- עבודה מול לקוחות עסקיים בארץ ובחו"ל
מסלול ההכשרה כולל הכשרה מקצועית וליווי אישי למתאימים/ות אשר ישתלבו בצוותי העבודה והפרויקטים.
אופק התפתחות עתידי עם אופציות השתלבות הן בצוותי העבודה בדרגי ניהול בחברת היעוץ והן בחברות וארגונים מובילים כמו קרנות השקעה, גופי חיתום ואנליזות כלכליות, תחום ניהול כספים ומיזוגים ורכישות.
** המודעה מתייחסת לנשים וגברים כאחד **

דרישות:

ניסיון של לפחות שנה בתפקידים הבאים:
- מתמחה בראיית חשבון
- רו"ח מוסמך/ת
- כלכלן/ית עם ניסיון רלוונטי בתחומי העסקאות

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-1984
 
 
חברה דסקרטית

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן

תיאור:

חברה קמעונאית גלובלית המתמחה בהפצה ומכירות מוצרי צריכה מגייסת כלכלן/ית מנוסה לעבודה מאתגרת ומגוונת!
• הכנת תקציב החברה.
•פיתוח דוחות וכלי בקרה במערכת ה- SAP.
•הובלת תהליכים ופרויקטים.
•ביצוע תקצוב ובקרת הוצאות החברה.
•עיבוד וניתוח של דוחות כספיים מול תקציב החברה.
•בדיקות כדאיות כלכלית של מוצרים, תהליכים ופרויקטים כלל חברתיים.

דרישות:

•תואר ראשון בכלכלה.
•2-4 שנות ניסיון ככלכלנ/ית בחברה דומה / גדולה
•שליטה מלאה בתוכנות ה- office ובעיקר ב- Excel.
•ידע בתוכנת SAP מודולים FI , BI , COPA – יתרון מובהק
•אנגלית ברמה גבוהה.
•בעל רכב פרטי – לצורך הגעה עצמאית.
•יכולת עבודה בשעות נוספות

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

142567
 
 
קרביץ

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

הכנה וניהול תקציבים, בניה וניתוח דוחות, ביצוע בקרות ואנליזות על מחלקות החברה,
בדיקת חשבוניות, הנעת תהליכים פיננסיים חוצי ארגון, תפקיד מעניין ומאתגר מאוד הכרוך בעבודה עם ממשקים רבים בחברה.

דרישות:

תואר ראשון בכלכלה – חובה
שליטה מלאה באקסל - חובה
ניהול מחלקה כלכלית – יתרון
ניסיון בחברה קמעונאית - יתרון
שירותיות , יחסי אנוש טובים, סדר ודיוק ורמה אישיותית גבוהה
זמינות מידית
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

773
 
 
מגייסת

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברת אד-טק משגשגת ומובילה דרוש/ה אנליסט/ית לתחום שכר ועמלות
תיאור התפקיד:
דיווח לראש צוות תכנון ובקרה, עבודה עם צוות הפיננסים, אחריות על מגוון נושאים כולל מתן תחזיות כלכליות עסקיות וייעוץ בנושאים פיננסים שונים
· הבנה מעמיקה של חישובים חודשיים ורבעוניים בכל נושא תכניות הטבה, עמלות וכד'
· להוות דמות מפתח בנושא העמלות
· מתן תמיכה שוטפת לשאלות הקשורות בעמלות וחישובי עמלות של צוות המכירות הגלובאלי
· דיווחים להנהלה הבכירה
· תמיכה בנושא שכר, ניתוח נתונים
· ניתוח מידע – יכולות אנליטיות מעולות, ניתוחים שונים של מידע אודות העובדים בחברה (עלות משכורת, עובדים חדשים, אופטומיזציה של תכניות הטבה)
· פרויקטים אד-הוק

דרישות:

· תואר בכלכלה/ חשבונאות או תואר אחר רלבנטי
· יכולות אנליטיות עם יכולת איסוף נתונים וניתוחם, יכולת עיבוד נתונים בעזרת כלים טכנולוגיים
· היכרות מעמיקה עם MS-Office, במיוחד EXCEL (MACRO)
הבנה רחבה של תהליכים עסקיים עם מערכות BI - Salesforce, NetSuite, Tableau etc.
יכולת עבודה על תהליך, תיעדוף מהיר, הובלת תהליך מא' – ת', גמישות
יכולות תקשורת מצוינות – כתיבה ודיבור
דייקנות וירידה לפרטים
יכולת עבודה עצמאית, עמידה בלו"ז, יכולת תיעדוף

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

jb-1543
 
 
מגייסת

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברה המספקת שירותים הנדסיים דרוש/ה כלכלן/נית.
התפקיד כולל התנהלות מול הבנקים, ניהול תהליך לקיחת הלוואות, משא ומתן,
טיפול באשראי החברה, ערבויות, רכבים, תמחור מכרזים וביצוע בקרה כלכלית על מכרזים, ביצוע ניתוחים כלכליים.
עבודה מול רו"ח חיצוני.
משרה מלאה בתל אביב

דרישות:

תואר ראשון בכלכלה - חובה
ניסיון בתפקיד דומה - יתרון
שליטה מעולה באקסל - חובה
ראש גדול, אחריות ומוסר עבודה גבוה.

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-1565
 
 
מגדל חברה לביטוח - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

מגדל, חברת הביטוח המובילה בישראל, מגייסת כלכלן/ית בקרה תקציבית.
במסגרת התפקיד:
סיוע בהתחשבנות בגין מבצעי הסוכנים
סיוע בבנייה וניהול תקציבים.
ביצוע ניתוחים כלכליים ע"פ תוכניות עבודה.
ביצוע בקרות ע"פ תוכנית עבודה

דרישות:

תואר ראשון בכלכלה - חובה
ניסיון מוכח באקסל - חובה
ניסיון קודם של לפחות שנה ככלכלן/ית – חובה
אסרטיביות ואחריות.
בעל/ת כושר ניהול פרויקט ויכולת עבודה עצמאית.
**מגדל‎ ‎מעודדת‎ ‎העסקת‎ ‎אנשים‎ ‎עם‎ ‎מוגבלויות‎ ‎ומנגישה‎ ‎את‎ ‎סביבת‎ ‎העבודה‎ ‎לצרכיהם.

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

131716
 
 
מגדל חברה לביטוח - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

מגדל, חברת הביטוח המובילה בישראל, מגייסת אחראי/ת מטה חיתום עסקי ורפואי.
במסגרת התפקיד:
# אחריות על פרויקטים בתחום (עשייה מגוונת)
# עיבוד, ניתוח והפקת דוחות אקסל ו - BO
# בחינה והפקת הצעות לדמי ניהול
# עריכת שאלוני בריאות
# סיוע בכתיבת נהלים
# כפיפות ישירה למנהל תחום חיתום עסקי ורפואי

דרישות:

# תואר ראשון בכלכלה/מנהל עסקים/משפטים - חובה
# הכרות טובה וניסיון בעבודה על דוחות אקסל – חובה
# הכרות עם תחום הביטוח - יתרון
# ידע ב- business objects - יתרון
# יכולת עבודה בצוות ,יסודיות
# יכולת למידה עצמית
# יכולת ביצוע משימות טכניות לצד משימות מורכבות
מגדל‎ ‎מעודדת‎ ‎העסקת‎ ‎גברים‎/נשים ‎עם‎ ‎מוגבלויות‎ ‎ומנגישה‎ ‎את‎ ‎סביבת‎ ‎העבודה‎ ‎לצרכיהם /ן.

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

131723
 
 
הבורסה לניירות ערך

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

הגדרת התפקיד
פיתוח ויישום של מודלים ומתודולוגיות לאמידת חשיפות לסיכונים ו/או ניהול/מזעור חשיפות מסוג זה; בחינת טיבם ורמת מהימנותם של מודלים קיימים ותוצאותיהם בפועל; עריכת חישובים מורכבים וניתוחים אנליטיים לעניין תחזיות צופות פני עתיד ומודלים המשמשים את קבוצת הבורסה; ביצוע משימות נוספות אשר באחריות המדור ו/או המחלקה לניהול סיכונים.

דרישות:

ניסיון תעסוקתי
    בוגר תואר ראשון ו/או שני בכלכלה/סטטיסטיקה/מתמטיקה.
    סיום תואר בהצטיינות / הצטיינות יתרה. יתרון.
    יכולות אנליטיות גבוהות ואוריינטציה כמותית.
    שליטה מלאה ביישומי Office לרבות שליטה ב-Excel ברמה גבוהה מאוד.
    שליטה ב-VBA ו/או Python – יתרון.
    היכרות עם שוק ההון (לרבות שוק הנגזרים).
    מעבר של מבחני רשות ניירות ערך לייעוץ השקעות / ניהול תיקים – יתרון.
    היכרות של מודלים סטטיסטיים ו/או לניהול סיכונים פיננסיים (VaR וכדומה) – יתרון.
    יכולת כתיבה וניסוח, בעברית ובאנגלית, ברמה גבוהה.
    יכולות ניתוח מידע והסקת מסקנות ברמה גבוהה.
    יכולת ירידה לפרטים ועמידה בלוחות זמנים, סדר, דיוק, יסודיות ויעילות.
    מוסר עבודה גבוה, נכונות לעבודה מאומצת ויכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות.
    יכולת לימוד ועבודה עצמאית, וכן יכולת עבודה בצוות ויחסי אנוש טובים.

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

3017
 
 
החברה לשירותי קורספונדנציה בע"מ

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן

תיאור:

לחברה לשירותי קורספונדנציה בע"מ דרוש/ה קצין/ת ציות ראשי/ת

אחראי/ת לסייע להנהלה בניהול אפקטיבי של סיכוני הציות העומדים בפני החברה, ולפתח ולהטמיע מתודולוגיה ותהליכים לזיהוי הערכה, מדידה ובקרה של סיכוני ציות הגלומים בפעילויות החברה, העומדים בדרישות הרגולטוריות ובסטנדרטים המקובלים בתחום. כפיפות ישירה: למנכ"ל/ית החברה
מיקום החברה: ת"א ו/או ירושלים
המועד האחרון להגשת מועמדות הינו עד לתאריך 2.5.2021 בשעה 10:00.
מובהר כי מועמדויות שיוגשו לאחר מועד זה לא תתקבלנה.
הגשת המועמדות תהא באמצעות טופס "שאלון למילוי על ידי המועמד לתפקיד קצין/ת ציות ראשי/ת" אשר נמצא בכתובת https://www.meitar.com/files/downloads/compliance_officer_new.docx כשהוא מלא וחתום, בצירוף קורות חיים מפורטים, מסמכים, תעודות ואישורים המעידים על התקיימותם של תנאי הכשירות לתפקיד, אישור שקילות (ככל ונדרש), שמות של ממליצים, וכן כל מסמך אחר הנראה למועמד/ת כרלוונטי לשקילת מועמדותו/ה על ידי ועדת האיתור (להלן – "הצעת המועמדות").
הצעת מועמדות ללא צירוף "השאלון למילוי על ידי המועמד לתפקיד קצין/ת ציות" כשהוא מלא וחתום לא תידון.
חברת "מכון קינן שפי בע"מ" הוסמכה לטפל בסיוע להליך האיתור. לפיכך, את הצעת המועמדות בצירוף כל המסמכים הנדרשים יש להגיש בציון משרה מספר 209. אין להגיש מועמדות אלא כאמור במודעה זו. מועמדות אשר תוגש בדרך אחרת, לרבות באמצעות פקס או דואר, או באמצעות "סוכן חכם" ואתרי מכרזים לא תידון.
רק פניות מתאימות תענינה.
המודעה מנוסחת בלשון זכר מטעמי נוחות אך מיועדת לנשים ולגברים כאחד.




דרישות:

תנאי סף:
בעל תואר אקדמי מוכר ממוסד אקדמי המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה.
בעל ניסיון מקצועי של 5 שנים לפחות במהלך שמונה השנים האחרונות, בתחום הציות והבקרה בסקטור הפיננסי.
ניסיון מקצועי של 3 שנים לפחות במהלך שמונה השנים האחרונות, בתכנון, ביצוע דיווח ותיעוד בקרות/בדיקות ציות ובחינת תאימות פעילויות לדרישות רגולטוריות.
יתרונות:
ניסיון קודם בעקרונות ביקורת – כגון: תכנון ביקורת, הערכות סיכונים, פיתוח מטריצות סיכונים ובקרות, הערכת איפיוני תהליכים ובקרות; ניסיון קודם בביצוע תפקידים בתחום הציות והבקרה; היכרות עם סביבת העבודה של הסקטור הפיננסי; ניסיון בתכנון, ביצוע דיווח ותיעוד בקרות/בדיקות ציות ובחינת תאימות פעילויות לדרישות רגולטוריות בינלאומיות; מועמד שמחזיק ו/או החזיק במהלך חמש השנים האחרונות רישיון עורך דין; תואר מתקדם באחד מהתחומים: כלכלה, מינהל עסקים, משפטים, ראיית חשבון, הנדסה, מתמטיקה, סטטיסטיקה, מערכות מידע, מדעי המחשב; עבודה מול גופים ממשלתיים, ציבוריים ורגולטוריים רלוונטיים לחברה.

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00053
 
 
סיגמא HR - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברת היי טק מובילה דרוש/ה Product Operations Business Analyst.
This role will reside within the Companys R&D and PM Operations Organization and will participate in Strategic Business decision making.
Develop and maintain the companys Product Portfolio from a business financial POV including cost accounting.
Develop and maintain Workforce and planning metrics and KPIs.
Analyze current and past trends in Product Org. key performance indicators.
Oversee and manage the continued development of Modeling tools and analysis methods.
Develop financial models and analyses to support strategic initiatives.
Analyze complex financial information and reports to provide accurate and timely financial recommendations to management for decision making purposes.
Supporting departments with analysis.
Prepare financial presentation.
Ad-Hoc Reporting and Analysis.

דרישות:

Requirements: Bachelor's Degree in Economics (C.P.A is an advantage).
4 years of related experience including budgeting, forecasting, and financial statement analysis.
Strong Microsoft Office capabilities (excel in particular).
Knowledge in R&D processes (advantage).
SaaS knowledge and KPIs.
Knowledge in financial and reporting business systems.
Ability to work well independently and as part of a cross-functional team with a particular focus on the ability to set priorities that correspond with business needs.
Highest standards of accuracy and precision; highly organized.
Ability to think creatively, highly driven and self-motivated.
English at a high level.

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

3324
 
 
סיגמא HR - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברה יצרנית הינלאומית דרוש/ה כלכלן/ית עם כ2-4 שנות ניסיון
בניית תקציב בקרה , אנליזות וניתוחים , תמחור מוצרים , הבנה בעצי מוצר .
עבודה מול הפיתוח תמחור מוצר

דרישות:

דרישות: כלכלנ/ית עם ניסיון של 2-4 שנים מחברה יצרנית בינלאומית
עדיפות לחברה טכנולוגית / מוצרים מדיקל .
אנגלית ברמה גבוהה

מיקום המשרה:

צפון, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

3353
 
 
ג'ובליסט

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברה גלובאלית גדולה בנתניה דרוש/ה כלכלן, המועמד/ת יהיה ציר מרכזי במחלקת הכספים .
תיאור התפקיד :
הכנת דוחות וניתוחים כלכליים
הכנת מצגות סטטוס חודשיות
ניתוח מידע
ניתוחי שוק
ניתוחים משתנים בהתאם לתוצאות העסקיות לקבלת החלטות
זיהוי פערים ונקודות לשיפור כתמיכה ביחידות העסקיות לטובת השגת היעדים
תמיכה בפרויקטים
סיוע בתהליך התקציב

דרישות:

3 שנים בתפקיד של כלכלן
עצמאי, שחקן צוות, יכולת למידה מהירה, תשומת לב לפרטים ויכולת לניהול מספר משימות במקביל
ידע נרחב ב Microsoft Office
ניסיון ב SAP – יתרון משמעותי
אנגלית – כתיבה, קריאה ודיבור
מיומנויות נדרשות:
דיוק
יכולת הנעת ממשקים בחברה ובגלובל, תוך שיתוף פעולה מול גורמים עסקיים
אוריינטציית שרות גבוהה
יכולת ביטוי והתנסחות ברמה גבוהה מאוד
יכולת עמידה ביעדים ובביצוע מספר רב של מטלות במקביל
אוריינטציה טכנולוגית
שליטה מלאה בכל יישומי OFFICE , אקסל בפרט
אוריינטציה עסקית גבוהה
השכלה:
תואר ראשון בכלכלה
*אנא לשלוח את קורות החיים בעברית ובאנגלית*

מיקום המשרה:

שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-01149
 
 
פרסייס שרותי ניהול כלכליים בע"מ - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברת פרסייס העוסקת בניהול כלכלי דרוש/ה בוגר/ת תואר ראשון בכלכלה לתפקיד כלכלנ/ית מתחיל/ה

דרישות:

בוגר /ת תואר ראשון בכלכלה
חרוץ /ה, בעל /ת כושר ארגון ויכולת למידה עצמית גבוהה,
בעל/ ת תודעת שירות גבוהה וכושר ביטוי בכתב ובע"פ.
עדיפות למצטיינים
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד

מיקום המשרה:

מרכז, צפון, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה, משרה חלקית

קוד משרה:

JB-00142
 
 
פרסייס שרותי ניהול כלכליים בע"מ

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברת פרסייס העוסקת בניהול כלכלי, דרוש/ה סטודנט/ית או בוגר/ת לתואר ראשון בכלכלה/ מנהל עסקים לתפקיד כלכלן/ית מתחיל/ה

דרישות:

חרוץ /ה, בעל /ת כושר ארגון ויכולת למידה עצמית גבוהה,
תודעת שירות גבוהה וכושר ביטוי בכתב ובע"פ.
עדיפות למצטיינים
*לא נדרש נסיון קודם
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות, לפי שעות

קוד משרה:

JB-00155
 
 
פרסייס שרותי ניהול כלכליים בע"מ - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברת פרסייס העוסקת בניהול כלכלי, דרוש/ה בוגר/ת לתואר ראשון בכלכלה/ מנהל עסקים לתפקיד כלכלן/ית מתחיל/ה

דרישות:

חרוץ /ה, בעל /ת כושר ארגון ויכולת למידה עצמית גבוהה,
תודעת שירות גבוהה וכושר ביטוי בכתב ובע"פ
עדיפות למצטיינים
*לא נדרש נסיון קודם
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד

מיקום המשרה:

צפון

סוג משרה:

משרה מלאה, משמרות, לפי שעות

קוד משרה:

JB-00162
 
 
ברק קפיטל ניהול השקעות בע"מ - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

הזדמנות חד פעמית לבוגר/ת תואר כלכלי/ריאלי להשתלב בחברה יוקרתית בתחום שוק ההון במרכז תל אביב.
לחברתנו דרוש/ה רפרנט/ית ניהול סיכונים.
אחריות על עסקאות מט"ח, ריביות, עבודה מול ברוקרים מהמובילים בארץ.
כניסה מדהימה לעולם המרתק של שוק ההון ביחד עם הטובים ביותר בתחום.

דרישות:


בוגר/ת תואר ראשון ריאלי- חובה.
אנגלית ברמה גבוהה מאוד- חובה
עבודה 4 ימים בשבוע ( שני- חמישי) בין השעות 09:00-18:00
שכר ותנאים מדהימים למתאימים/ות. התפקיד מיועד לבוגר/ת תואר ללא נסיון.

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00009
 
 
הפניקס חברה לביטוח בע''מ

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

להפניקס דרוש/ה אנליסט/ית תגמול, התפקיד כולל: 
• איסוף וניתוח נתוני תגמול סוכנים
• בקרה והתחשבנות מול סוכנויות
• הגדרה והפקת דוחות בתחום התגמול ומתן המלצות לשינויים
• חישוב הפרשות למאזן
• התחשבנויות בפרויקטים מיוחדים של סוכנים ובקרת תגמול סוכנים שוטף.
 

דרישות:

• ידע טוב באקסל
• ניסיון בבקרה
• ניסיון בעבודה עם SAP – יתרון
• רו"ח מוסמך
• כישורים ומאפייני אישיות
• יכולת עבודה עצמאית
• יכולת עבודה תחת לחץ
• יכולת עבודה בצוות

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

50054019
 
 
חברה דסקרטית - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן

תיאור:

1. בניית תקציב, בקרה ומעקב על הוצאות והשקעות
2. הכנת דיווחים חודשיים
3. ניתוחים כלכליים ובדיקות כדאיות
4. פיתוח דוחות וכלי בקרה לצורך ניתוח וקבלת החלטות
5. הכנת ניתוחי רווחיות והסקת מסקנות
6. ליווי אנשי מכירות בהיבטים כלכליים
7. יוזמה וניהול של מהלכים לחסכונות

דרישות:

1. תואר ראשון בכלכלה, יתרון לתואר שני
2. ניסיון של 2-5 שנים ככלכלן
3. בעל/ת רקע במדידת ביצועים בחברה קמעונאית.
4. בעל/ת יכולת אנליטית גבוהה, ירידה לפרטים ויכולת הבנת תהליכים
5. מוטיבציה גבוהה ונכונות לעבודה מאומצת
6. אסרטיביות, דיוק ויסודיות, יעילות, יוזמה וחריצות 
7. יחסי אנוש מצוינים ויכולת עבודה בצוות
8.יכולת עמידה בלוחות זמנים
9. אקסל ברמה גבוהה
10. אנגלית ברמה גבוהה

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00018
 
 
אילקס מדיקל

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברת מדטכניקה, מהמובילות בארץ בתחום הציוד הרפואי, דרש/ה כלכלן/ית
תחומי אחריות:
ניתוחי רווחיות עסקאות
ביצוע בקרות חודשיות ותקופתיות
ניתוח הוצאות מול תקציב
שיפור תהליכי עבודה קיימים בעולמות הלוגיסטיקה-כספים ועוד
אחריות על תהליכי SOX
ניתוחים אנליטיים וכלכליים
ליווי תהליך המכרזים מהצד הכספים

דרישות:

דרישות:
3-4 שנות ניסיון בעבודה ככלכלן
ידע בפריורטי - יתרון
תואר בכלכלה או תעשיה וניהול
הבנה עסקית/מסחרית
יכולות אנליטיות גבוהות מאוד
נכונות והבנה שהעבודה היא HANDS ON

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-265
 
 
אסם נסטלה

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

אסם נסטלה מגייסת כלכלנ/ית לחטיבת מזון תינוקות וילדים!
במסגרת התפקיד,
דיווח וניתוח שוטף של מכירות ורווחיות החטיבה אל מול התקציב השנתי
בקרה שוטפת וניתוח סטיות בסעיפי ההוצאה בדוחות הרווח והפסד
סיוע והובלת תהליכים בתכנון התחזיות של החטיבה על מותגיה
ניתוח מבצעים וכדאיות השקה של מוצרים חדשים כולל המלצות לשיפור
ניתוחי כדאיות כלכלית והחזר השקעות
הכנת תרחישי רווחיות לשינויים במוצרים
דיווחים פנימיים ולחברת האם בחו"ל
תמיכה בקבלת החלטות לשווק החטיבה

דרישות:

תואר ראשון כלכלה/חשבונאות – חובה
ניסיון קודם של שנתיים בתפקיד דומה בחברה עסקית- חובה
שליטה גבוהה מאוד בExcel ובאופיס
שליטה מלאה בפאואר-פוינט
ניסיון עבודה עם SAP - יתרון
יכולת אנליטית גבוהה
אנגלית ברמה גבוהה- חובה
זמינות מידית- יתרון
מיקום: מטה החברה בשוהם, המשרה כוללת רכב

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

106108
 
 
אסם נסטלה

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:


חטיבת הכספים של אסם סחר מגייסת כלכלנ/ית חטיבת הסחר לתפקיד מאתגר הכולל:
ניתוח ובקרה של הוצאות קבוצת אסם סחר ובכלל זה עלויות שכר ובקרה על ביצוע תקציב משאבי אנוש
ייעוץ ומתן כלים לאופטימיזציה של תקציב המשאבים, הובלת פרויקטים ושיפור תהליכים
תמיכה בתהליך התכנון השנתי של הוצאות שכר עבודה, ותחזית דינמית חודשית
אחריות על בניית תקציב שנתי לסעיפיו ובקרת יישומו (שמירה על תכנון מול ביצוע)
ניתוח של מדדי משאבי אנוש KPI בקבוצת אסם סחר

דרישות:

תואר ראשון כלכלה / חשבונאות- חובה
3-5 שנות ניסיון ככלכלנ/ית וניהול תקציב- חובה
ניסיון בשכר והטבות/כלכלת עבודה- יתרון משמעותי
ידע וניסיון מעשי באופיס (כולל מצגות , אקסל למתקדמים ועוד) – חובה
ניסיון בעבודה עם SAP – יתרון
ניסיון בעבודה עם חילן / BI חילן – יתרון
אנגלית ברמה גבוהה
העבודה באזור תעשיה חבל מודיעין, שוהם (משרה כוללת רכב)

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

103979
 
 
הדס שירותי השמה

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
טלפון: 0542347775
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

אנא צינו מספר תעודת זהות על מנת לייעל את התהליך 

תיאור התפקיד
ניהול, ניתוח, בנייה ובקרת תקציב המרכז הרפואי על רכיביו השונים.
ריכוז תכניות עבודה של יחידות המרכז הרפואי - מחלקות רפואיות, הנהלה ומטה לרבות הצגת נתוני הפעילות והנתונים הכלכליים.
ניתוח פעילות והכנסות המרכז הרפואי.
בקרה אחר פעילויות המרכז הרפואי בתחומים השוני (ח"נ, מרפאות, אשפוז, מיון).
ביצוע ניתוחים ובדיקות כדאיות כלכלית להרחבת או הוספת שירותים, שינויי שיטות, התייעלות או רכש ציוד.
בניית מודלי ניצולות ומכסות פעילות ובקרה אחר היחידות השונות בביה"ח.
ייעול וחיסכון בתהליכים שונים בתפעול השוטף בביה"ח.
אפיון וניהול דוחות ודשבורדי BI.
שותפות בצוות ניהול אקרדיטציה ותכלול פרק הניהול והמנהיגות (JCI).
שותפות בריכוז הפעילות הפיננסית מול משרד הבריאות - מסגרות תקציב על שינוייו, וקטורי בינוי ותקציב רב שנתי.

דרישות:

תואר ראשון בתחום כלכלי (מנהל עסקים, מנהל מערכות בריאות, כלכלה או תעשייה וניהול)
תואר שני - יתרון.
הכרות מוקדמת עם מערכת הבריאות (קופות חולים, בתי חולים, משרד הבריאות או האוצר).
ניסיון תעסוקתי בתחום דומה- חובה
יכולת התמודדות עם מספר משימות במקביל, עבודה בעומס ותחת לחץ.
יכולת ביטוי והבעה עצמית.
יכולת להתנהל עצמאית מול מנהלים, בכירים בבית החולים, הנהלת המרכז הרפואי.
נכונות לביצוע שעות נוספות.

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

925278
 
 
אספייר גלובל

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: HR

תיאור:

Aspire Global, a public traded online gaming company is seeking a Financial Analyst to join our financial department

- Collecting data from account managers and company systems
- Monitoring marketing department expenses
- Preparing weekly and monthly forecasts for management
- Monitoring and analyzing trends and KPIs on a monthly basis
- Taking part in the month-end reporting tasks
- Monitoring expenses Vs budget
- Monitoring prepayment accounts
- Verify reconciliation between Priority and other company systems/Source's
- Reviewing and approving payments to business partners
- Providing financial support to B2C and B2B account managers
- Communication with relevant departments
















דרישות:

- Bachelors' degree in Economics – a must
- 2-4 years of experience working in the financial department
- Experience and deep knowledge of Excel and BI tools
- Excellent written and verbal English level
- Budget monitoring experience – a big advantage
- Experience from an internet company (especially from the gaming industry) - an advantage
- Experience working on ERP system
- Advanced analytical skills, ability to learn quickly, to work independently and under pressure
- Details oriented, organized, motivated, dynamic, multi-tasking, team player, responsible

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00190
 
 
לין ביכלר משאבי אנוש - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: לין ביכלר משאבי אנוש

תיאור:

אנליסט/ית מוקד מכירות לארגון בנשר
תקן זמני לשנה עם אופציה גבוהה להמשך!!
התפקיד כולל ניתוח נתוני מכירות ,דוחות, מיכון תהליכים, ניתוח מגמות , זיהוי חריגים , יכוז נתונים עבור חישוב שכר של נציגי ומנהלי המכירות, שותפות בפרויקטים בתחום המכירות,השתתפות בישיבות סטטוס , השתתפות בכלל פגישות פרויקטי האנליזה הרלוונטיים למכירות. וכו'.
משרה מלאה בין השעות 8:00-16:30 עם נכונות לשעות נוספות במידת הצורך.
העבודה תהיה בנשר אך פעם בשבוע נדרשת הגעה למשרדים ברמת גן , ופעם בשבוע הגעה למוקד בבאר שבע 
נא לציין צ"ש
קליטה לארגון!

דרישות:

תואר פיננסי רלוונטי-חובה .
ניסיון באנליזה – כשנה שנתיים -חובה .
ניסיון באנליזת מוקדים – יתרון .

מיקום המשרה:

צפון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

32229
 
 
לין ביכלר משאבי אנוש - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: לין ביכלר משאבי אנוש

תיאור:

אנליסט/ית מחלקת תכנון וכלכלה לארגון ברמת גן .
התפקיד כולל שליפת נתונים עסקיים ,ביצוע אנליזות מורכבות תוך הבנת הצורך העסקי \תחקור הדאטה במאגרי המידע של הארגון והכנה של השליפות לניתוח ,בניה ותחזוקה של הדוחות השוטפים התומכים בפעילות העסקית , בקרה וניתוח כלכלי של התוצאות העסקיות ,הגדרת דרישות לטובת פיתוח במערכות מידע וליווי של הפרויקטים במערכות מידע, אפיון ובניה של המדדים העסקיים, הבנת הצרכים והתאמת המדידה לשינויים .
משרה מלאה 8 שעות
נא לציין צ"ש

דרישות:

תואר ראשון בכלכלה / תעשיה וניהול - חובה.
ניסיון בקוגנוס – יתרון .
הכרות עם BO / QS - יתרון .
ניסיון בתחום ניתוח הנתונים - חובה .
ידע נרחב ב EXCEL .

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

32112
 
 
לין ביכלר משאבי אנוש - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: לין ביכלר משאבי אנוש

תיאור:

לחברה מובילה בנתניה דרוש/ה כלכלן/ית
במסגרת התפקיד- הכנת דוחות וניתוחים כלכליים, מצגות סטטוס חודשי, ניתוחי שוק, זיהוי פערים ונקודות לשיפור כתמיכה ביחידות העסקיות לטובת השגת היעדים, תמיכה בפרויקטים השונים בחברה, סיוע בתהליך התקציב.
משרה מלאה עם נכונות לשעות נוספות לקראת סגירת החודש.
נא לציין צ"ש

דרישות:

תואר ראשון רלווטי
שנתיים ניסיון בתפקיד דומה- חובה
ניסיון ב SAP - יתרון משמעותי.
ידע נרחב ב Microsoft Office.
אנגלית ברמה גבוהה- חובה

מיקום המשרה:

שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

32191
 
 
לין ביכלר משאבי אנוש - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: לין ביכלר משאבי אנוש

תיאור:

למפעל גדול באשדוד דרוש\ה כלכלן\ית מתחיל\ה !
במסגרת התפקיד: הקצאת עלויות בין מחלקות החברה ותמחיר מוצרי החברה, תמחיר ערך המלאי.
ניתוח נתונים: מכירות, רכש, רווח גולמי וכיו"ב. בדיקת תצרוכת חומרים מול מנהלי המתקנים.מעקב אחרי פעילות החברה אצל קבלני משנה.
בדיקת כדאיות עסקה,אחריות על ספירות המלאי. עבודה מול חברות הקבוצה בחו"ל בנושאים שונים: מלאים, הכנת תחזיות , מעקב אחר מחירי מכירה ורכש של חומרי גלם ותוצרת.
הצגת נתונים למנהלי בכירים בחברה.
משרה מלאה
ימים א'-ה' 08:00-17:00
קליטה ישירה לחברה !
תנאים מעולים!
נא לציין ציפיות שכר !

דרישות:

תואר ראשון בכלכלה/ מנהל עסקים וכלכלה-חובה
ניסיון בחברה תעשייתית בתפקיד דומה – שנתיים לפחות חובה!
ניסיון בתמחור- יתרון
שליטה מלאה ביישומי מחשב וEXCEL -נוסחאות מורכבות-חובה





--------------------------------------------
למשרות נוספות היכנסו http://www.l-b.co.il
מוזמנים גם לעשות לנו לייק http://www.facebook.com/lynnbichler

מיקום המשרה:

דרום, מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה, לפי שעות

קוד משרה:

32124
 
חיפוש עובדים Jobnet דרושים - חיפוש עבודה גיוס עובדים לימודי מקצוע קורות חיים הצהרת נגישות
Facebook Linkedin