תיאור תפקיד:
למשרד עו"ד,בוררות ונוטריון מוביל ברח' הרכבת 58 (מגדל אלקטרה סיטי) ,ת"א דרוש/ה מזכיר/ת פקיד/ת קבלה למשרה מלאה - יושבים ליד תחנת רכבת ותחנה מרכזית ת"א.
במסגרת התפקיד:- אחריות על תפעול עמדת הקבלה - מענה טלפוני, ניתוב שיחות וקישור שיחות ועידה, קבלת אורחים.
- עבודות אדמיניסטרטיביות שוטפות - צילומים, סריקות, הדפסות, תאומי שליחויות ,ניהול יומן עבודה וכו'.
- היקף המשרה - משרה מלאה -ימים א-ה 9:00-17:00
- (המשרה לא מתאימה כמשרת הורה ו/או לסטודנטים).
תנאי משרה:- שכר: 50 ש"ח לשעה.
- בונוסים מפעם לפעם
- תנאים סוציאלים מלאים
- העסקה ישירה
דרישות:
- ניסיון בעבודה אדמיניסטרטיבית במשרד עו"ד כ-3 שנים לפחות , הכולל מתן שירות - חובה.
- אנגלית ברמה בסיסית - חובה.
- שליטה מלאה ב-Outlook.
- המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד .
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00004
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברת ייצור מובילה בתחום האלקטרוניקה והכבילה באזור פתח תקווה דרוש/ה פקיד/ת רכש. התפקיד כולל: - הקלדת הצעות מחיר והזמנות רכש בארץ ובחו"ל
- מעקב אחרי אישורים, מועדי אספקות וקליטות
- הכנת משלוחים לקבלני משנה
- עבודה שוטפת מול ממשקים פנימיים כגון תפעול, מחסן, יצור והנה"ח.
מדובר בתפקיד דינמי ומאתגר, המצריך יכולת עבודה בצוות, סדר וארגון, ויכולת ניהול זמן. המועמד/ת ייהנה/תיהנה מסביבת עבודה מקצועית ותומכת, עם אפשרויות להתפתחות מקצועית.
דרישות:
- ניסיון בעבודה אדמיניסטרטיבית/תפעולית
- היכרות עם עולם הרכש - יתרון
- שליטה באופיס
- אנגלית בסיסית - חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-1494
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
|
תיאור תפקיד:
פקידת תיאום פגישות לאנשי מכירות. ניתוב וטיוב לידים והפנייתו לאיש המכירות המתאים. בקרה והזנת נתונים. אווירה משפחתית. משרה מלאה - ללא ימי שישי ! שכר בסיס- 10K+ תוספות, נסיעות, ארוחות ועוד..
דרישות:
ניסיון עבודה בסביבה ממוחשבת- חובה. ידע במערכת crm- יתרון משמעותי. אחראית, חרוצה ומאורגנת. נכונות לעבודה בצוות. נכונות לעבודה בצור יגאל- משרה מלאה. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
17932
אזור:
מרכז - פתח תקווה, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
מנהלת קבלה במרכז שירות גדול בדרום ת"א טיפול בלקוחות פרימיום הפקת הצעות מחיר עבודה משרדית שוטפת יד ימינו של מנהל מרכז השירות משרה מלאה 5 ימים שכר 12,000+ תנאים
דרישות:
ניסיון כפקידת מוסך חובה רצינית, אחראית, יציבה תעסוקתית שירותית ונעימה מוסר עבודה גבוה נכונות לעבודה קבועה בת"א המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
18032
אזור:
מרכז - תל אביב
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
פקיד/ת תפעול ובק אופיס למשרדי המטה בחברת רכב גדולה טיפול ובקרה בהזמנות הנעת תהליכים, עבודה מול ממשקים פנימיים ומול הלקוח הסופי עבודה בצוות משרה מלאה , 5 ימים , שכר 10,000 + סיבוס (500) + נסיעות וחניה
דרישות:
ניסיון כפקידת תפעול לוגיסטיקה / תפקיד דומה שליטה באופיס נכונות לעבודה בפ"ת, משרה מלאה חרוצה ודייקנים המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
17822
אזור:
מרכז - פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
|
תיאור תפקיד:
פקידת מוסך מקצועית ובכירה לעבודה במרכז שירות גדול ללקוחות פרימיום של יבואנית רכב מובילה/ מוסך בוטיק ויוקרתי קבלה וטיפול בלקוחות, טיפול בהצעות מחיר עבודת משרד ואדמיניסטרציה סביבת עבודה נעימה שכר 12,000+ ארוחות ותנאים קליטה כעובדת חברה
דרישות:
ניסיון כפקידת מוסך- חובה שירותית ומקצועית נכונות לעבודה בפ"ת משרה מלאה וקבועה שליטה וניסיון עבודה באופיס ובמערכות ממוחשבות- חובה המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
17898
אזור:
מרכז - פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברה מקסימה וקטנה ברמת גן דרוש/ה מנהל/ת משרד (7 עובדים) יד ימינו של המנכ"ל. (נמצא בחו"ל - מגיע פעם בחודש לארץ)המשרה כוללת עבודות משרד- ניהול יומן-הזמנת כרטיסי טיסה-פתרון תקלות וכיו"ב אפשרות לעב' בין השעות 9:00-15:00 יום עב' מהבית תנאים ושכר מצויינים החלפה לחל"ד- חצי שנה עם אופציה מאד ממשית לקבועה
דרישות:
נדרש נסיון קודם אנגלית ברמה טובה מאד(כולל שיחה ומיילים)
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משרה זמנית
קוד משרה:
JB-00375
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
מרפאת חיות מובילה מחפשת עוזר/ת אישי/ת חרוץ/ה, אחראי/ת ועם אהבה לסדר ולבעלי חיים, לתפקיד מגוון ומשמעותי תחת המנכ"לית של המרפאה. תיאור התפקיד: תמיכה אדמיניסטרטיבית שוטפת במנכ"לית ובצוות הניהול תיאום פגישות, ניהול יומן והכנת חומרים לפגישות מענה טלפוני, תיוק וניהול מסמכים טיפול בהזמנות, ספקים וחשבוניות מעקב אחר משימות ותהליכים תפעוליים במרפאה סיוע בארגון אירועים פנימיים ופרויקטים מיוחדים
דרישות:
דרישות התפקיד: סטודנט/ית לתואר ראשון (עדיפות למנהל עסקים / שיווק/ תחום רלוונטי) שליטה טובה ביישומי מחשב ובאופיס אחריות, סדר, ויכולת עבודה עצמאית יחסי אנוש מעולים ותקשורת בינאישית גבוהה אהבה לסביבה עם בעלי חיים – חובה :) זמינות ל-3–4 משמרות בשבוע משרה בשעות גמישות המתאימה לסטודנטים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-4663
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
למשרד עו״ד מוביל בחיפה דרוש/ה מזכיר/ה מנוסה. התפקיד כולל: ניהול מזכירות המשרד. ניהול לו"ז ויומנים – פגישות, משימות. ביצוע הגשות לביהמ"ש. מעקב אחר התקדמות תיקים ומשימות במערכת נט המשפט. טלפונים, דואר, ספקים, תיוקים ועבודות משרד נוספות . עזרה שוטפת בזמן אמת לכל עורכי/ות הדין במשרד.
דרישות:
לפחות 3 שנות ניסיון בתפקיד אדמינ׳ במשרד עורכי דין - חובה ניסיון בתמיכה בתחום הליטיגציה האזרחית -מסחרית - יתרון הכרת מערכת נט המשפט ושליטה ביישומי Office - חובה רמה אישית גבוהה, יחסי אנוש טובים. יכולת עבודה תחת לחץ, ריבוי משימות וחלוקת קשב. כישורי ארגון וסדר ברמה גבוהה. ידיעת השפה האנגלית.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-4656
אזור:
מרכז - רמת גן וגבעתיים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
|
תיאור תפקיד:
חברה בתחום הרחפנים מחפשת מנהלת משרד מוכשרת ואחראית שתצטרף לצוות הקטן שלנו בתחום הרחפנים. התפקיד כולל ניהול כל התחום האדמיניסטרטיבי של החברה, כולל הנהלת חשבונות, ניהול משרד, ניהול יומן, טיפול במשאבי אנוש ועוד. המועמדת המתאימה תהיה בעלת רצון ללמוד ולהתפתח, ותהיה חלק מצוות צעיר ודינמי. אנו מצפים ממנה להראות יוזמה, יכולת ארגון גבוהה, ותשומת לב לפרטים. העבודה תתנהל בסביבה מאתגרת ומרתקת, עם הזדמנויות רבות לצמיחה מקצועית.
דרישות:
- תואר ראשון בתחומים רלוונטיים-יתרון - ניסיון בעבודה אדמיניסטרטיבית של לפחות שנה - ניסיון בהנהלת חשבונות - יתרון - יכולת עבודה בסביבה דינמית - רצון ללמוד ולהתפתח מקצועית
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-4649
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - חיפה והכרמל
|
תיאור תפקיד:
חברת הנדסת סביבה ואקוסטיקה, מהמובילות בארץ בייעוץ אקוסטי סביבתי, מגייסת עוזר/ת אדמיניסטרטיבית וקשרי לקוחות. אחד הפרויקטים הגדולים שאנו עוסקים בהם הוא מיגון אקוסטי דירתי של פרויקט המטרו. לצורך פרויקט זה אנו נדרשים למערך שיארגן את המידע, יתאם סיורים ויתן מענה לדיירים שיוצרים קשר. תכנון ותאום סיורים בדירות מענה לבעלי דירות ניתוב לגורם המטפל. ניהול מידע – תיעוד, הפקת מסמכים ותיקי מיגון, הדפסות וכו' ניהול צוות אדמיניסטרטיבי. - יתרון
דרישות:
מתן מענה וניהול תקשורת עם בעלי הבתים. – שיחות עם בעלי הנכסים הינו חלק לא מבוטל של המשרה תיעוד כל הפעולות שבוצעו בנכס במערת מידע משרדית בהתאם לשלבי ההתקדמות. איתור חוסרי מידע והשלמתו. – לגבי אפיון נכסים. תאום פגישות בין נציגי המינהלת לבעלי הנכסים. (נציגי המינהלת הינם העובדים שלנו שנמצאים פיזית בשטח ומגיעים לבצע סיור בדירות) הפניית בעיות לגורם המטפל. עיבוד נתונים בתוכנת Excel ועריכת מסמכים ומצגות בהתאם לנדרש (אופיס). תפקידים כלליים נוספים במסגרת מטלות המשרד - יודגש כי לעיתים יידרשו ממך תשומות בעזרה לפרויקטים אחרים בהתאם לצרכים ולסדרי העדיפויות הכלליים של המשרד הכוללים עבודות מנהלתיות, אדמיניסטרטיביות. הקף משרה: משרה מלאה, עבודה מהמשרד בהרצליה (אין אפשרות לעבודה היברידית)
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-4379
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
חברת הייטק וותיקה ומוכרת בתחום אבטחת המידע מגייסת פקיד/ת קבלה התפקיד כולל קבלת קהל, התנהלות מול לקוחות, גבייה, טיפול אדמיניסטרטיבי שוטף, טיפול ברכש, מענה טלפוני ופרונטאלי. משרה מלאה במשרדי החברה ברמת החייל, קריית עתידים - 08:30-17:30
דרישות:
*ניסיון של שנה לפחות בתחום האדמיניסטרציה. *ניסיון בשירות לקוחות - חובה. *בעל/ת רקע בהנהלת חשבונות - יתרון משמעותי. *הכרה של תוכנת חשבשבת - יתרון. *תודעת שירות גבוהה, יצירתיות, הבנת תהליכים, יכולת טובה לעבודה תחת לחץ *עבודה מול לקוחות ויחסי אנוש מצוינים!
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-4630
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברת השקעות בינלאומית ויוקרתית הפועלת בשווקים הפרטיים הגלובליים אנו מגייסות מנהל/ת משרד מנוסה לניהול שוטף של המשרד הכולל תמיכה במנכ"לית ובצוות המקומי, ולתפעול אדמיניסטרטיבי שוטף.תחומי אחריות עיקריים: תמיכה אדמיניסטרטיבית במנכ"לית ובעובדי המשרד. תיאום פגישות, שיחות ועידה וניהול יומנים תיאום נסיעות לחו״ל והזמנות טיסה / לינה / תחבורה הכנת דוחות הוצאות קבלת אורחים במשרד, מענה לטלפונים ודוא״ל נכנס ניהול רשומות, מסמכים ודוחות משרדיים סיוע בניהול תשתיות מחשוב ו-IT בשוטף ניהול תקציב המשרד, רכש ציוד משרדי והזמנות שמירה על סביבת עבודה מסודרת ונעימה ארגון פעילויות רווחה: ימי הולדת, חגים ואירועי צוות תמיכה בארגון כנס שנתי יוקרתי בהשתתפות מאות אנשי מקצוע מובילים מהענף. עבודה מול צוותים גלובליים: משפטים, כספים, השקעות, שיווק וקריאייטיב. משרה מלאה בהרצליה פיתוח א'-ה'
דרישות:
לפחות 5 שנות ניסיון בתפקיד אדמיניסטרטיבי בסביבה דינאמית ומשתנה (עדיפות לניסיון בחברה גלובלית) ניסיון בתיאום לוגיסטי וניהול משימות מרובות שליטה מלאה בעברית ובאנגלית ברמה עסקית שליטה ביישומי Microsoft Office (בעיקר Excel ו-PowerPoint) גישה פרואקטיבית לפתרון בעיות וביצוע עצמאי יכולת תפקוד בתנאי לחץ וריבוי משימות סדר ודיוק גבוהים, ארגון אישי מצוין וירידה לפרטים דיסקרטיות מלאה ויחסי אנוש מעולים אנרגיה חיובית ואמינות גבוהה תואר ראשון – יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-3287
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה מזכיר/ת מנכ"ל לחברה מובילה בתחום המזון - ירושלים לחברה מובילה ובעלת מוניטין בתחום המזון, הממוקמת בירושלים, דרוש/ה מזכיר/ת מנכ"ל אחראית, דיסקרטית ובעל/ת תודעת שירות גבוהה. תיאור התפקיד: ניהול שוטף של לשכת המנכ"ל ושמירה על סדר היום והממשקים מול גורמים פנים וחוץ ארגוניים תיאום פגישות, שיחות ומיילים מענה טלפוני מקצועי ואדיב תיעדוף משימות וניהול זמן יעיל מתן תמיכה אדמיניסטרטיבית כוללת למנכ"ל ולצוות הניהול
דרישות:
ניסיון קודם בתפקיד דומה – חובה שליטה באנגלית ברמה טובה (קריאה וכתיבה) שליטה טובה ביישומי Office שירותיות, סדר ודיוק ברמה גבוהה יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות אחריות, יוזמה ויכולת עבודה עצמאית זמינות למשרה מלאה, א’-ה’, בין השעות 8:00–17:00 אם את/ה מחפש/ת תפקיד משמעותי, דינמי ובעל אחריות גבוהה בלב העשייה הניהולית – זה המקום בשבילך!
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
jb-3295
אזור:
מרכז - מודיעין
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
לחברה גדולה, ותיקה ומובילה בפריסה ארצית בתחום מוצרי הגמר לבית (קרמיקה, כלים סניטריים ועוד), הפועלת מול לקוחות עסקיים ופרטיים – דרוש/ה עוזר/ת אישית דינאמית, מאורגנת ובעלת ראש גדול, לתפקיד שמשלב תחומי אחריות מגוונים: סיוע אישי להנהלה, ניהול תחום כח אדם ונגיעה בהנה"ח בסיסית. מה כולל התפקיד? • סיוע אישי שוטף למנכ"ל ולבעלים של החברה • טיפול בתהליכי גיוס עובדים: פרסום משרות, מיון, ראיונות, קשר עם חברות השמה • ליווי קליטת עובדים וטיפול ברווחה ומשאבי אנוש • ביצוע משימות אדמיניסטרטיביות מגוונות בליווי הנהלה בכירה • סיוע בסיסי בתחום הנהלת חשבונות: מעקב תשלומים, עבודה מול הנה"ח פנימית המשרה בבני ברק
דרישות:
ורבליות, סדר ויכולת תעדוף משימות ברמה גבוהה עד 3 שנות ניסיון בעבודה כמנהל/ת משרד - חובה ניסיון בגיוס עובדים ועבודה מול חברות השמה - יתרון משמעותי ניסיון קודם או היכרות עם תחום הנהלת חשבונות (בסיסי) - חובה שליטה בתוכנת Priority - יתרון משמעותי השכלה רלוונטית בתחום משאבי אנוש / מנהל עסקים / הנה"ח זמינות למשרה מלאה (התחלה בשעה 09:00) הזדמנות להשתלב בתפקיד מפתח קרוב להנהלה הבכירה בחברה מובילה בתחומה!
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-3266
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|