תיאור תפקיד:
חברת SPD הממוקמת בראשון לציון מחפשת מנהל/ת תפעול שיצטרף לצוות המכירות ויתמוך הפעילות העסקית היומיומית. תיאור התפקיד: - מתן תמיכה אדמיניסטרטיבית ושירותית לצוות המכירות.
- מענה ראשוני לפניות.
- עדכון ותחזוקת נתונים במערכת ה-CRM.
- תיאום פגישות, שיחות ותפעול תהליכים מול המחלקות השונות בחברה – כספים, סיסטם, פרוייקטים וכו'
- טיפול בפניות לקוחות ומתן מענה ראשוני לצרכים שוטפים כמו בירור סטטוס הזמנה, שינויים בהזמנות, מידע על מוצרים וכו'.
דרישות:
- ניסיון קודם בתפקיד דומה – יתרון משמעותי.
- שליטה ביישומי Office – Word/Excel/PowerPoint – חובה.
- יכולת ניהול משימות מרובות במקביל ותעדוף נכון.
- רקע/ניסיון בחברה טכנולוגית
- כישורי תקשורת מעולים ותודעת שירות גבוהה.
- סדר, דיוק ויכולת עבודה בצוות.
- אנגלית ברמה טובה (דיבור וכתיבה).
- המשרה הינה במשרה מלאה במשרדי החברה בראשון לציון.
- המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-1484
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
ירושלים - בית שמש
דרום - קרית גת, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
מחפש/ת עבודה עם משמעות אמיתית והשפעה על החיים של אחרים? למוקד הלימודים הצעיר והאנרגטי של אתר וואלה! דרושים/ות יועצי/ות טלפוניים עם גישה שירותית, תקשורת מצוינת ורצון לעזור. מה מייחד אותנו? - מוקד קטן, צעיר ואיכותי
- אווירה משפחתית, צעירה ותומכת
- תפקיד עם ערך – ייעוץ וליווי מתעניינים בבחירת מסלול לימודים
מיקום:
משרדי וואלה, מרכז תל אביב – נגישות מעולה בתחבורה ציבורית שעות עבודה גמישות:
ראשון–חמישי 9:00–20:00, שישי – לבחירה היקף משרה:
מלאה או חלקית – גמיש לסטודנטים ולהורים שכר מתגמל: ממוצע 40–55 ש"ח לשעה + בונוסים חודשיים + תנאים מצוינים
דרישות:
- כישורי תקשורת גבוהים ויחסי אנוש מצוינים
- יכולת הקשבה וייעוץ טלפוני מקצועי
- יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת.
- שליטה טובה בעברית
- זמינות ל-4 משמרות שבועיות לפחות
- מתאים גם לסטודנטים ולהורים
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
JB-1446
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
השפלה - רמלה לוד
|
תיאור תפקיד:
חברת למימוש זכויות רפואיות מגייסת מנהל/ת תיקי לקוחות ! הגדרת התפקיד :
ניהול דוח לקוחות : בנייה וקידום תיקי לקוחות החברה. משימות התפקיד:
קביעת תורים, סריקת מסמכים, איסוף חומר רפואי, עדכון הלקוחות בהתקדמות התיקים, העברת תיקים למשרדי ממשלה להמשך טיפול. היקף משרה:
משרה מלאה בימים א-ה בשעות 08:00-16:00 מיקום:
צריפין, קניון אסף הרופא אסף הרופא. יש חניה לעובדים ! סביבת עבודה:צעירה, דינמית ותומכת. מתנות בחגים, מתנות בימי הולדת ועוד.
דרישות:
ניסיון בעבודה מול לקוחות, יכולת ניהול זמנים עצמאית, יכולת למידה , אחריות ועצמאות. נסיון במזכירות רפואית/ מימוש זכויות רפואיות - יתרון! יכולות ביטוי גבוהה בעל פה ובכתב עבודה מול מערכות מחשב.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-698
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - אשדוד, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
שכר ממוצע 12,000 ש"ח + קרן השתלמות והגנות שכר! עבודה עצמאית ותנאים מעולים כעובד.ת חברה מהיום ה- 1!פרמיות מטורפות, יום עבודה מהבית, ארוחה במסעדה ובבית הקפה של כאל, חופשות ואירועים, אפשרויות קידום, מתנות שוות בחגים ועוד המון הטבות שוות שלא תמצאו בשום מקום אחר, וכל זה במרחק 2 דקות הליכה בלבד מהרכבת הקלה! איך יראה היום שלך?
* טיפול בלקוחות החייבים של החברה בשלבים ראשוניים ומתקדמים של תהליך הגביה * מענה לשיחות גביה נכנסות והוצאת שיחות גביה יזומות * חתירה להגעה להסדרי תשלום ומניעת העברת הלקוח לטיפול משפטי הגישו מועמדות ועשו את הצעד הראשון לקריירה בחברה יציבה ומובילה!
דרישות:
* ניסיון קודם במוקדי שירות, מכירה או בתחום הגביה- יתרון * יכולת ניהול משא ומתן * יכולת עמידה ביעדים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-26540
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
פסח נגמר, עכשיו זה הזמן שלך לפרוח! כאל מגייסת נציגות שירות ומכירה למוקד נשי חרדי במודיעין עילית!עבודה במוקד הנותן מענה טלפוני ללקוחות פרטיים בנושאים מגוונים בעולמות הפיננסיים. מענקי הצטרפות עד גובה 14,000 ש"ח!!! אופציה למשרות בוקר / ערב + גמישות ל-3 משמרות לפחות בשבוע! הצטרפי למוקד המשפחתי שלנו ותוכל להנות ממגוון תנאים שווים:
*קליטה כעובדת חברה מהיום ה-1 *שכר הוגן ותנאים סוציאליים מורחבים *הטבות להורים ואירועים למשפחות *נופש חברה מותאם לחברה החרדית *ארוחות מסובסדות *מתנות בחגים *עבודה יציבה עם אפשרויות קידום ועוד ועוד! זו ההזדמנות שלך להשתלב במקום עבודה איכותי ומוביל- הגישי מועמדות!
דרישות:
- אוריינטציה שירותית ומכירתית
- זמינות לקורס הכשרה במשרה מלאה
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות
קוד משרה:
JB-26535
אזור:
מרכז - מודיעין, שוהם
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - רמלה לוד
|
תיאור תפקיד:
מענקים עד 15,000 ₪ למצטרפים + בונוסים ללא תקרה!
כאל מגייסת נציגי.ות שירות ומכירה עבור מענה טלפוני ללקוחות החברה במגוון תחומים פיננסיים, ומכירה של מוצרי אשראי מגוונים. עבודה בבניין משרדים הייטקיסטי חדש בסביבת עבודה מתקדמת - 2 דקות הליכה מהרכבת הקלה – גבול רמת גן בני ברק! *קיימת אופציה למשרת סטודנט גמישה ומותאמת אישית! ויש לכם עוד המון סיבות להצטרף אלינו...
* עובדי חברה החל מהיום ה-1 * ארוחות במסעדת השף ובבית הקפה של כאל * יום עבודה מהבית * החזרי נסיעות מוגדלים * נופש חברה בחו"ל * מסיבות שוות, אירועי חברה מושקעים, מתנות מטורפות בחגים * אפשרויות קידום נרחבות ועוד המון תנאים שווים שלא תמצאו בשום מקום אחר! הצטרפו לצוות מנצח בחברה מובילה!
דרישות:
- ניסיון קודם – יתרון
- תודעת שירות גבוהה
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות
קוד משרה:
JB-26542
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
רוצה להשתלב בחברה מובילה עם תנאים מהטובים בשוק ואווירה משפחתית? זה הזמן להצטרף אלינו! איך ייראה היום שלך?
• מתן שירות ללקוחות בנושאים הקשורים להלוואות רכב • תפעול ואישור עסקאות וליווי הלקוחות לאורך חיי ההלוואה • בדיקת תקינות מסמכים, רישומי שיעבוד ומשכון • טיפול בפוליסות משועבדות מול הלקוחות • עבודה במשרה מלאה במשמרות בין השעות 08:00-18:00 מה מחכה לך אצלנו?
• קליטה כעובד.ת Cal מהיום הראשון! • ארוחות מסובסדות בבית הקפה ובמסעדת השף של Cal • החזרי נסיעות מוגדלים • נופש חברה בחו"ל, מסיבות, מתנות ואירועי חברה שווים
דרישות:
• יכולת עבודה תחת לחץ ותגובה מהירה לשינויים בעומסי עבודה • יכולת התמודדות מול לקוחות, אחריות אישית ואוריינטציה שירותית גבוהה • יכולת עבודה עצמאית, ניהול זמן וניהול מספר משימות במקביל • יכולת עבודה בסביבה דינאמית ומשתנה
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
JB-26606
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
משרת שירות בלבד- ללא מכירות! משמרות בוקר - ללא ימי שישי! מחפשים עבודה משמעותית ומעניינת עם תנאים טובים? Cal זה המקום! מענקים עד 11,000 ש"ח למצטרפים!! מתן מענה טלפוני ושירותי בנושאי הונאה ופניות שירות לעסקאות בארץ ובחו"ל מתן תמיכה ומענה ללקוחות עבור עסקאות שסורבו מטעמי חשד להונאה ביצוע תחקור והשלמת נתונים מול לקוחות בהתאם לנסיבות הפנייה. עבודה עם ממשקים פנים ארגוניים אצלנו תקבלו המון תנאים שאין בשום מקום אחר -
* יום עבודה מהבית * קליטה כעובד.ת חברה מהיום ה-1 * כרטיס סיבוס * החזרי נסיעות מוגדלים * חנייה בשפע *מסיבות, אירועים, חדר כושר, מתנות שוות בחגים ועוד מלא תנאים שלא תמצאו בשום מקום אחר! הגישו מועמדות והצטרפו לצוות מנצח בחברה מובילה!
דרישות:
אוריינטציה שירותית גבוהה יכולת עבודה עצמאית ובצוות יכולת עבודה בסביבה מרובת משימות ותחת לחץ העבודה במשרה מלאה 8:00 עד 16:00 ועד אחרון הלקוחות, משמרת ערב אחת 11:00-19:00 - ללא ימי שישי! נכונות לביצוע שעות נוספות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-26545
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
שירות צ'אט, ללא מענה טלפוני! השירות הדיגיטלי שלנו הוא בעיקר אינפורמטיבי, שיחות קלילות בצ'אט. תנאים מדהימים! יש לנו חדר אוכל וחדר כושר. ומבחינת השכר, 45 ש"ח לשעה + אופציה להעלאת שכר לאחר חודשיים משרה מלאה ללא ימי שישי!
דרישות:
• התנסחות מעולה בכתב ובע"פ • תודעת שירות גבוהה • אחריות אישית ועצמאות בביצוע משימות • יכולת התנהלות מול ממשקים בכירים • יעילות וזריזות • דייקנות וירידה לפרטים • רקע וניסיון בתחום המוקדים ותקשורת כתובה–יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
1117
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
A leading cybersecurity consulting firm, providing information security services and advanced solutions for organizations, is recruiting a Customer Success Manager (CSM) - We are looking for a talented Customer Success Manager to join our team and help grow the company, liaise with customers and the company's professional teams to ensure maximum success. Key areas of responsibility: • Customer retention: maintaining contact with customers and maintaining a high level of satisfaction. • Accompanying new customers: ensuring successful implementation of products with customers and new transactions. • Identifying Upsell/Cross-Sell opportunities: understanding needs and offering customized solutions, monitoring existing offers. • Proactive support: identifying problems in advance and providing creative solutions. • Measuring success: monitoring success and satisfaction indicators for continuous improvement.cycle.
דרישות:
Required Skills: • Required - Experience in a similar role. • Excellent interpersonal communication and ability to build strong relationships. • Analytical thinking with basic technological understanding, especially in software or SaaS companies. • Proactive approach and identification of challenges before they arise. • Empathy, service-mindedness and a genuine desire to help customers succeed. If you are passionate about supporting customers to success, participating in leading the company to success and looking for a significant role in a developing organization - we want you with us! Full-time, hybrid The offices are located in Tel Aviv
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-4500
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה נציג/ת שירות לקוחות – בואו להצטרף למשפחה מנצחת! מיקום המשרה בחיפה (קו רכבת) חברה מובילה בתחומה מחפשת אותך – עם חיוך, גישה שירותית והמון אנרגיה טובה – להצטרף למוקד שירות לקוחות באווירה צעירה, תומכת ומשפחתית. אם את/ה אוהב/ת אנשים, שירות זה חלק ממך, ואת/ה מחפש/ת מקום יציב להתפתח בו – זו ההזדמנות שלך! מה מחכה לך? סביבת עבודה צעירה ודינאמית עם אווירה כיפית אפשרויות קידום ופיתוח אישי ומקצועי תנאים מעולים ושכר הולם למתאימים/ת השתלבות בחברה יציבה ומובילה בתחומה
דרישות:
מה אנחנו מחפשים? ניסיון של שנה לפחות בשירות לקוחות – חובה יתרון משמעותי לדוברי שפות (ערבית / רוסית) ניסיון בהדרכה – יתרון גדול יחסי אנוש מעולים, ראש גדול ואחריות אישית
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משרה זמנית, לפי שעות
קוד משרה:
JB-00124
אזור:
מרכז - רמת גן וגבעתיים
שרון - חדרה וזכרון יעקב
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
|
תיאור תפקיד:
מתאם/ת מכירות הוא/היא איש/אשת קשר מרכזי/ת בין מחלקת המכירות ללקוחות החברה ולמחלקות הפנים-ארגוניות. אחראי/ת על ניהול ותיאום תהליכי מכירה, טיפול בהזמנות, תמיכה באנשי המכירות וביצוע מעקב שוטף אחר לידים, הצעות מחיר והזמנות עד לסגירת העסקה ולשביעות רצון הלקוח. משרה מלאה ימים א-ה. תחומי אחריות : • הפקת הצעות מחיר, הזמנות ותיוקם.. • מענה לשיחות ופתרון בעיות. • ניהול יומני אנשי המכירות ותיאום פגישות,. • עדכון נתונים במערכת CRM ומעקב אחר סטטוס לידים ולקוחות. • תמיכה אדמיניסטרטיבית בצוות המכירות • תיאום בין גורמים פנים-ארגוניים (ייצור, לוגיסטיקה, שירות לקוחות וכו) להבטחת אספקה ושירות איכותי ללקוחות. • טיפול בתלונות לקוחות ומציאת פתרונות בשיתוף הגורמים הרלוונטיים.
דרישות:
- ניסיון קודם בתפקיד אדמיניסטרטיבי/מכירות- יתרון. - כושר ביטוי גבוה בעברית, בכתב ובעל פה חובה. - כישורי ארגון ותיאום, דייקנות, סדר ושיטתיות. - שליטה במיומנויות מחשב (אופיס לרבות אקסל). - תודעת שרות גבוהה מאד, יחסי אנוש טובים. - יכולת עבודה בצוות. - יכולת ביצוע מספר משימות במקביל, ראש גדול.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-4511
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
התפקיד כולל ניהול צוות נציגי שירות לקוחות מנוסה, מתן שירות ללקוחות פרטיים וכן לבתי מרקחת, אחריות לעמידה ביעדי שירות, ניהול תהליכים ושימוש בכלים טכנולוגיים מתקדמים, שימור ושיפור של רמת השירות ושביעות רצון הלקוחות, ניהול מדדי שירות, שיפור מתמיד ומדידה איכותנית. התפקיד מאופיין בסביבת עבודה דינאמית הדורשת גמישות, יוזמה ועבודה תחת לחץ, יחסי אנוש ויכולת הנעת צוותים וממשקים.
דרישות:
ניסיון בניהול מוקד שירות לקוחות– חובה שפות עברית/אנגלית – חובה הבנה וניסיון בעבודה עם מערכות CRM וכלי אוטומציה דיגיטליים – חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00197
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
מחלקת השירות העסקי בבזק בינלאומי TECH מגייסת אחראי/ת תיק שירות ללקוחות עסקיים (SME + ENT) זו ההזדמנות שלך להצטרף למחלקת השירות העסקי שלנו – מוקד דינמי, משפחתי ומגובש, שמוביל את תחום השירות ללקוחות האסטרטגיים של החברה. במסגרת התפקיד אחריות על מתן שירות שוטף ללקוחות העסקיים הגדולים של החברה (SME ו-ENT) • טיפול מקצועי בפניות שירות, ביטולי חיובים, זיכויים ועוד • עבודה שוטפת מול ממשקים פנימיים בחברה • תקשורת בעיקר במיילים, לצד מענה טלפוני וואטסאפ • אופציה לעבודה היברידית לאחר תקופת הכשרה
דרישות:
זמינות למשרה מלאה: א’-ה’ 8:30–17:00 + נכונות לשעות נוספות • שליטה ביישומי Office – חובה • ניסיון קודם בשירות לקוחות או עבודה עם ממשקים – יתרון • היכרות עם עולם התקשורת – יתרון משמעותי מה תקבלו אצלנו? מענק התמדה בגובה 3000 ש"ח!
קליטה כעובד/ת חברה מהיום הראשון חופשות בחו"ל, כרטיס תן ביס, אירועי חברה, מתנות אפשרויות קידום רבות ושילוב עבודה מהבית קרובים לרכבת הקלה, חניה חינם בשפע
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
12171
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
בזק בינלאומי TECH מגייסת מנהל/ת תיקי לקוחות לעבודה מול לקוחותינו העסקיים, בצוות מכירות שירותים מנוהלים SME.
זו ההזדמנות שלך להצטרף לתפקיד שמשלב השפעה ואתגר, בעבודה מול לקוחות עסקיים משמעותיים ומובילים. מה כולל התפקיד? • ניהול תיק לקוחות עסקיים– יצירת קשרים ארוכי טווח, הבנת צרכים עסקיים ומתן פתרונות מותאמים. • הובלת תהליכי מכירה בעולם ה-IT - שירותי תקשורת, פתרונות ענן, אבטחת מידע ועוד. • ניהול תהליכי מכירה מקצה לקצה- לרבות ניהול לקוחות קיימים, איתור הזדמנויות חדשות, שימור הלקוחות וההכנסות השוטפות. • העבודה מתבצעת באופן טלפוני, כחלק מצוות קטן, איכותי ומקצועי.
דרישות:
ניסיון קודם בתפקיד מכירות - חובה. ניסיון בניהול תיק לקוחות עסקיים – יתרון משמעותי. ניסיון במכירות וניהול מו"מ בעולמות האינטגרציה (System, תקשורת, אבטחת מידע, טלפוניה) – יתרון משמעותי. ניסיון במכירת פתרונות CLOUD, קישוריות, אירוח וכו' – יתרון משמעותי.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
12174
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|