דרושים בשרון- משרות פנויות בחשבונאות וכספים

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 165 משרות עבודה בשרון- משרות פנויות בחשבונאות וכספים

משרות וכן מגוון תפקידים המתאימים לתושבי השרון. איתור מקום העבודה החדש שלך גם בהרצליה ורמת השרון, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין.

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

רואה/ת חשבון למשרד מוביל עם אופק שותפות

רואה/ת חשבון למשרד מוביל עם אופק שותפות

סי אף און

05/07/2025

תיאור תפקיד:
למשרד רואי חשבון בוטיק ודינמי, בעל פעילות ענפה ומגוונת, הממוקם בצפון תל אביב/רמת השרון, אנו מחפשים רואה/ת חשבון מצוין/ת למשרה מלאה.

במשרדנו תיהנו מסביבת עבודה נעימה, גמישה ומשפחתית, לצד עבודה מאתגרת ומעניינת.
אנו מתמחים בביקורת חברות פרטיות, שירותי חשבות וניהול כספים לחברות ציבוריות וסטארט-אפים, וכן מלווים עסקאות מורכבות. למתאימים/ות יינתנו תנאים מעולים ואופק קידום משמעותי, כולל אפשרות להשתלבות כשותף/ה בעתיד.

אם אתם/ן רואי/ות חשבון עם תשוקה למקצוע, המעוניינים/ות לצמוח בסביבה תומכת ומאתגרת, נשמח להכיר אתכם/ן.

דרישות:
  • ניסיון: שנתיים עד שלוש שנים לאחר סיום הסטאז'.
  • רקע מקצועי: ניסיון ממשרדי רואי חשבון גדולים - יתרון משמעותי.
  • ידע חשבונאי: בקיאות גבוהה בתקינה בינלאומית (IFRS) ותקינה אמריקאית (US GAAP).
  • שליטה טכנולוגית: היכרות מצוינת עם מערכות מידע, ובפרט שליטה גבוהה ב-Word, Excel ו-Konto.
  • שפות: אנגלית ברמה גבוהה מאוד (קריאה, כתיבה ודיבור).
  • מאפיינים אישיותיים: מוטיבציה גבוהה, רצון להשקיע ולהתפתח מקצועית.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00003
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

משרת Audit Senior בפורביס מזארס ישראל

משרת Audit Senior בפורביס מזארס ישראל

Forvis Mazars

05/07/2025

תיאור תפקיד:
פורביס מזארס היא אחת מ-10 פירמות רואי החשבון והייעוץ הגדולות בעולם, עם למעלה מ-50,000 עובדים ברחבי העולם.
בישראל, אנו נמצאים בצמיחה משמעותית ומרחיבים את חטיבת הביקורת והייעוץ שלנו.
כעת אנו מחפשים לצרף Audit Senior מצטיינ/ת לצוות.

מה אנחנו מחפשים?
מועמד/ת בעל/ת גישה מקצועית, תשומת לב לפרטים, יכולת ניהול עצמי ועמידה בלוחות זמנים לעבודה מעניינת עם חברות הייטק בינלאומיות. תפקיד זה מתאים לאנשים עם חשיבה אנליטית, אהבה לנתונים פיננסיים, ורצון להתפתח בעולם הביקורת.

תחומי אחריות:
• ביקורת ועריכת דוחות כספיים של חברות בעברית ובאנגלית
• ניסיון וידע בתקינה הבינלאומית ,IFRS והתקינה החשבונאית הישראלית
• ניהול תיקי לקוחות באופן שוטף
• ביצוע מטלות תחת פיקוח תוך עמידה בסטנדרטים מקצועיים
• הכנה ובדיקה של דוחות כספיים והחזרי מס
• עבודה ישירה מול לקוחות
• מעורבות בפרויקטים מיוחדים במחלקה, לפי הצורך
דרישות:
• CPA מוסמך או בתהליך קבלת רישיון
• לפחות שנה ניסיון בעבודה בתחום הביקורת
• שליטה מלאה ב-Microsoft Office
• כישורים אנליטיים וארגוניים מצוינים
• דיוק וירידה לפרטים
• ידע בסיסי בפלטי שע"מ
• אנגלית ברמה גבוהה - חובה
• עברית ברמת שפת אם - חובה

מעוניינים להצטרף אלינו?
שלחו קורות חיים
נא לציין את שם המשרה.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00001
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

משרת Audit Senior בפורביס מזארס ישראל

משרת Audit Senior בפורביס מזארס ישראל

Forvis Mazars

05/07/2025

תיאור תפקיד:
פורביס מזארס היא אחת מ-10 פירמות רואי החשבון והייעוץ הגדולות בעולם, עם למעלה מ-50,000 עובדים ברחבי העולם.
בישראל, אנו נמצאים בצמיחה משמעותית ומרחיבים את חטיבת הביקורת והייעוץ שלנו.
כעת אנו מחפשים לצרף Audit Senior מצטיינ/ת לצוות.

מה אנחנו מחפשים?
מועמד/ת בעל/ת גישה מקצועית, תשומת לב לפרטים, יכולת ניהול עצמי ועמידה בלוחות זמנים לעבודה מעניינת עם חברות הייטק בינלאומיות. תפקיד זה מתאים לאנשים עם חשיבה אנליטית, אהבה לנתונים פיננסיים, ורצון להתפתח בעולם הביקורת.

תחומי אחריות:
• ביקורת ועריכת דוחות כספיים של חברות בעברית ובאנגלית
• ניסיון וידע בתקינה הבינלאומית ,IFRS והתקינה החשבונאית הישראלית
• ניהול תיקי לקוחות באופן שוטף
• ביצוע מטלות תחת פיקוח תוך עמידה בסטנדרטים מקצועיים
• הכנה ובדיקה של דוחות כספיים והחזרי מס
• עבודה ישירה מול לקוחות
• מעורבות בפרויקטים מיוחדים במחלקה, לפי הצורך
דרישות:
• CPA מוסמך או בתהליך קבלת רישיון
• לפחות שנה ניסיון בעבודה בתחום הביקורת
• שליטה מלאה ב-Microsoft Office
• כישורים אנליטיים וארגוניים מצוינים
• דיוק וירידה לפרטים
• ידע בסיסי בפלטי שע"מ
• אנגלית ברמה גבוהה - חובה
• עברית ברמת שפת אם - חובה

מעוניינים להצטרף אלינו?
שלחו קורות חיים
נא לציין את שם המשרה.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00001
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת חשבונות סוג 2

מנהל/ת חשבונות סוג 2

HR Key

05/07/2025

תיאור תפקיד:
דרוש/ה מנהל/ת חשבונות דובר/ת רוסית לחברת סטרטאפ בתחום הדיגיטל – עבודה היברידית ובהמשך הרוב מהבית!

לחברת סטרטאפ מובילה בתחום הדיגיטל דרוש/ה מנהל/ת חשבונות דובר/ת 3 שפות (עברית אנגלית, רוסית - חובה!) מנוסה עם יכולת עבודה עצמאית להצטרף לצוות משפחתי.
מושלם למי שיש לו/ה ניסיון קודם ממשרד רו"ח ,דובר/ת שפות ורוצה לעשות מקפצה בקריירה ולעבוד בסביבה גלובלית! 

מה בתפקיד?
· הכנת דוחות חודשים - הכנת דוחות נוכחות, דוחות נסיעה, תשלומים לספקים.
· עבודה מול חו"ל - התקשרויות מול חברות סליקה ובנקים, עבודה מול רו"ח, דירקטורים.
· הכנת תיק קבלות חודשי להנהלת החשבונות החיצוני.
· תקשורת שוטפות מול הבנקים בארץ.
· אישורי תקציב על הוצאות שוטפות (הוצאות משרד שונות וכדומה).
דרישות:
תעודת הנה"ח סוג 1+2 - חובה! 
ניסיון 5 שנים ממשרד רו"ח /או חברה בינלאומית קטנה – חובה.
שליטה טובה בשפות: עברית, אנגלית ורוסית - חובה, חובה! 
שליטה בתוכנות הנה"ח כמו פריוריטי - יתרון משמעותי!
אקסל ברמה טובה - חובה!

תנאים:
בתקופת החפיפה: עבודה במשרה מלאה של 3 ימים במשרדי החברה בגבעתיים + יומיים מהבית ,
בעתיד תיתכן הרחבה לעבודה מהבית!
תנאים טובים ונוחים למתאימים!
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00004
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

איש/אשת גבייה

איש/אשת גבייה

Synel-Mll Payway

05/07/2025

תיאור תפקיד:
איש/אשת גבייה
מיקום: פתח תקווה
היקף משרה: מלאה

סינאל מלל פייוויי הינה בין החברות המובילות בעולם בתחום מתן פתרונות לניהול פעילות העובד בארגון Workforce Management, ומספקת פתרונות מערכתיים כוללים בטכנולוגיה מתקדמת, הכוללים חומרה ותוכנה לניהול כולל של דיווח נוכחות, משאבי אנוש, שכר, בקרת כניסה, מערכות צפייה והקלטה.
סינאל מלל פייוויי הינה חברה ציבורית הנסחרת בבורסה לניירות ערך בתא, בעלת תקני איכות בינלאומיים CE, UL, ISO-9001, SAS-70. החברה מורשית התממשקות למערכות SAP ו- IBM והוסמכה על ידי מיקרוסופט כ- Gold Partner והינה שותף עסקי ומפיץ מורשה של חברת .Oracle
תיאור תפקיד:
אחריות על תהליך הגבייה מלקוחות החברה, כולל מעקב שוטף אחרי חובות פתוחים, תקשורת עם לקוחות, טיפול בהתנגדויות ומתן מענה מקצועי תוך שמירה על מערכת יחסים תקינה עם הלקוח.
תחומי אחריות עיקריים:
    טיפול בגבייה שוטפת מלקוחות עסקיים
    ביצוע מעקב אחר חובות פתוחים ודיווח שוטף
    ביצוע שיחות טלפוניות ללקוחות והפצת תזכורות/מכתבים
    טיפול בהתאמות כרטיסי לקוחות
    עבודה שוטפת מול צוות הנהלת החשבונות והסחר
    סיוע בהכנת דוחות גבייה ודוחות גיול לקוחות
דרישות:
דרישות התפקיד:
    ניסיון קודם בגבייה – חובה (לפחות שנה)
    ניסיון עבודה עם מערכות ERP – יתרון (עדיפות ל-SAP/פריוריטי)
    שליטה טובה באקסל
    תודעת שירות גבוהה, אסרטיביות, יכולת ניהול מו"מ
    סדר, ארגון ויכולת עבודה עצמאית
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00057
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה רו"ח/עו"ד לצוות מיסוי בינלאומי

דרוש/ה רו"ח/עו"ד לצוות מיסוי בינלאומי

Deloitte

05/07/2025

תיאור תפקיד:
צוות המומחים שלנו מספק ייעוץ ממוקד בנושאי מיסוי ישראלי ובינלאומי ומלווה חברות בכל הנוגע להיבטים אלו. את המחלקה מובילים אנשי מקצוע מהשורה הראשונה בעלי ניסיון עבר עשיר ומגוון.
התפקיד כולל:
    - ליווי שוטף של חברות ויחידים בכל הנוגע להיבטי מיסוי ישראלי ומיסוי בינלאומי לרבות ייצוג בדיוני שומות, השגת פרה- רולינג ואישורים מרשות המיסים, ומתן חוות דעת.
    - ליווי בעסקאות מקומיות או בינלאומיות- בדיקת נאות מיסויית, סיוע בהשלכות המיסוי של מבנה העסקה-תוך ראייה כוללת של כל היבטי והשלכות המס המקומיים והבינלאומים.
דרישות:
    - תואר ראשון בחשבונאות/ משפטים- חובה
    - אנגלית ברמה גבוהה - חובה
    - ניסיון של 3 שנים במיסים – חובה
    - ניסיון מפירמות רו"ח/ עו"ד גדולים/ רשות מיסים – יתרון
אנו ב-Deloitte מאמינים כי גיוון והכלה בקרב אנשינו הוא מרכיב קריטי בהצלחה שלנו ולכן אנו מטפחים תרבות ארגונית שמכילה ומאמצת גיוון על כל צורותיו.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00460
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לחברת תוכנה דרוש/ה רפרנט/ית גבייה

לחברת תוכנה דרוש/ה רפרנט/ית גבייה

Synel-Mll Payway

05/07/2025

תיאור תפקיד:
סינאל מלל פייוויי הינה אחת מקבוצות המחשוב הארגוני המובילות בישראל. החברה מספקת מגוון רחב של פתרונות תוכנה וחומרה לניהול המשאב האנושי בארגון (הפקת שכר וניהול נוכחות, סליקת כספי פנסיה, חסכון והשקעה) וכן ניהול ואנליטיקה חכמה של מערכי אבטחה פיזיים בארגון. כמו כן מספקת סינאל הדרכות ושירותי ייעוץ מקצועיים וטכנולוגיים המסייעים למעסיקים ולמנהלים להתמודד עם סוגיות ארגוניות קריטיות בצורה יעילה, חסכונית ורווחית.
דרוש/ה רפרנט/ית גבייה:
ניהול כרטסת, התאמות בנקים, וגבייה מלקוחות עסקיים.
משרה מלאה במשרדי החברה בפתח תקווה בימים א-ה, בין השעות 08:00-17:00 (חמישי עד 16:00)
דרישות:
ניסיון בתחום הגבייה - חובה.
ידע וניסיון על תוכנות אופיס בדגש על אקסל - חובה.
עבודה עם פורטלים של ספקים - יתרון משמעותי.
**המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00043
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל /ת כספים לחברה ציבורית מובילה בתחום קמעונאות

מנהל /ת כספים לחברה ציבורית מובילה בתחום קמעונאות

מגייסת

05/07/2025

תיאור תפקיד:
מנהל /ת כספים לחברה ציבורית מובילה בתחום קמעונאות לתעשיית הפארמה. החברה ממוקמת בהרצליה פיתוח.
אחריות על ניהול הכספים של חברת הבת.
התפקיד כולל: ניהול תקציב, ניהול תזרים מזומנים, וביצוע בקרה פיננסית. בנוסף כולל התפקיד עבודה עם בנקים, ספקים, ערבויות, ניהול קופות, מזומן.
אחריות על צוות של מנהלות חשבונות ועוזר/ת חשב.
דיווח לסמנכ"ל הכספים של קבוצת החברות.
דרישות:
רו"ח מוסמך/ת - חובה
ניסיון כחשב/ת או מנהל /ת כספים בחברה בתחום הקמעונאות.
ניסיון עבודה בחברה ציבורית - יתרון
יחסי אנוש טובים, יכולת ניהול והובלת תהליכים פיננסים.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-3225
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
צפון - חיפה והכרמל
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

גזבר /ת לחברה גדולה

גזבר /ת לחברה גדולה

סיגמא HR

05/07/2025

תיאור תפקיד:
לחברה גדולה ומובילה בתחום אנרגיה, ביצוע ותשתיות דרוש/ה גזבר/ית
עבודה תחת סמנכ"לית כספים
דרישות:
חובה ניסיון כגזבר/ית בחברה גדולה
ניסיון עבודה מול בנקים, אשראי, ערבויות
עבודה מול פרוייקטים
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 5137
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה גזבר/ית לחברה מצליחה בתחום האנרגיה- הרצליה

דרוש/ה גזבר/ית לחברה מצליחה בתחום האנרגיה- הרצליה

JobShop

05/07/2025

תיאור תפקיד:

לחברה יציבה וצומחת בתחום האנרגיה בהרצליה פיתוח דרושה גזברית עם ניסיון קודם לעבודה מגוונת מול בנקים ולקוחות.
המשרה כוללת אחריות תפעולית על תזרים, ניהול קשרים פיננסיים שוטפים, וטיפול בגבייה ותשלומים.
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
דרישות:

- ניסיון של לפחות 3 שנים כגזבר/ית – חובה
- זמינות מידית – חובה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 1445
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
אילת - אילת והערבה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

Payroll Accountant

Payroll Accountant

חברה דסקרטית

05/07/2025

תיאור תפקיד:
High-tech company near Tel Aviv is looking for a
Payroll Accountant
 Manage the end-to-end Israeli payroll process. Ensure timely and accurate payroll delivery, including salary payments, taxes, and other deductions. Coordinate with local payroll providers to ensure compliance with local labor laws and regulations.
 Collect and deliver all necessary global payroll data to local teams, ensuring accurate preparation, then review the final payroll results for compliance and correctness.
 Ensure compliance with all local, and international payroll regulations. Prepare and submit required payroll tax filings and reports. Maintain up-to-date knowledge of global payroll laws and regulations, implementing changes as necessary.
 Work with payroll software and systems to ensure data accuracy and process efficiency. Assist in the implementation and optimization of payroll systems and tools. Collaborate with IT and HR teams to troubleshoot and improve payroll system functionality.
 Address payroll-related inquiries from employees in a timely and professional manner, guide employees on payroll policies and procedures, and Support HR and finance teams with payroll-related matters.
דרישות:
Minimum 4 years of experience in a similar role within a multinational company – Must.
 Proficiency with Hilan Payroll – Must.
 Deep understanding of Israeli payroll laws and procedures, with the ability to process payroll independently – Must.
 Strong written and oral communication skills with a high proficiency in English – Must.
 Proficient in Excel and Word – Must.
 Familiarity with tax compliance, including estimated payments, VAT, Nikuim, and Odfot – Preferred.
 Proficient in NetSuite – Advantage.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00340
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - אשדוד
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

עוזר/ת חשב

עוזר/ת חשב

טאלנטס השמת עובדים

05/07/2025

תיאור תפקיד:
עוזר/ת חשב נכסים
    תיאור התפקיד
    ניהול מקצועי של צוות מנהלי חשבונות / כלכלנים
    אחריות על דיווחים לרשות שוק ההון
    בקרה על עסקאות בניירות ערך וניתוחים אנליטיים
    בקרה על הנהלת חשבונות
    אחריות מקצועית על תהליך חישוב תשואה יומי
    דיווחים רבעוניים –דוחות כספיים, מתן מענה לרו"ח על שאלות שונות
    מתן מענה למחלקות השונות בחברה







דרישות:
    תואר בראיית חשבון – יתרון משמעותי
    ידע וניסיון בדיווחים לרשות שוק ההון ובעבודה מול גופים מוסדיים – יתרון
    ידע בשוק ההון – יתרון
    ידע באקסל ברמה גבוהה – חובה
    ידע בדנאל – יתרון
    ניסיון בתפקיד דומה – יתרון

מיומנויות נוספות
    שירותיות
    יכולת עבודה בצוות
    יכולת למידה עצמאית
    יכולות ניהוליות
ממשקי עבודה
    אגפיה השונים של החברה
    חברות בשוק ההון


היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-01379
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

קריירת נדל"ן מצליחה ללא הוצאות כסוכן / כזכיין

קריירת נדל"ן מצליחה ללא הוצאות כסוכן / כזכיין

AC נכסים

05/07/2025

תיאור תפקיד:
קריירת נדל"ן מצליחה ללא הוצאות כסוכן או כזכיין? רק ב AC נכסים
- רשת נדל"ן ארצית - AC נכסים.
- מתמחה בתיווך, שיווק וייעוץ בנדל"ן בפריסה ארצית.
- ניתן להשתלב כסוכנים או כזכיינים במסלול "הכל כלול".
- לא נדרש ידע/ניסיון קודם.
- משרד ראשי - מגדלי עזריאלי ת"א.
- הצטרפו להכשרה משולבת ויוקרתית בשני שלבים:
* שלב עיוני המקנה רישיון תיווך במקרקעין מטעם משרד המשפטים.
* שלב מעשי בתחום שיווק ומכירות בנדל"ן המקנה תעודת יועצי נדל"ן בכירים.
* לסוכנים מצטיינים תינתן במהלך השת"פ השתלמויות בתחום עיצוב הפנים,
משכנתאות והשקעות בנדל"ן.
- שת"פ מובטח ברשת באזור מגוריכם כיועצי נדל"ן בכירים.
יתרונות המשרה:
* חבילות פרסום הזהב בשווי אלפי שקלים ע"ח הרשת.
* עסקה אחת שוות ערך ל - 6 משכורת של שכירים.
* 80% משלבי העסקה מתבצעים ע"י הרשת.
* ללא הוצאות פרסום ועבודות דפוס. (למעט דמי חבר).
* ללא התנגשות בין סוכנים על אותו נכס.
* קשרים ותיקים עם בנקים, עורכי דין ורשויות מקומיות.
* חשיפה גלובלית, ברשתות חברתיות ובמדיות השונות.
* ליווי הסוכנים ע"י הרשת עד להצלחתם.
לרכישת זיכיון ובדיקת התאמה חייגו 07-222-222-70.
דרישות:
אמינות, מוטיבציה גבוהה ורצון אמיתי לשינוי.
לא נדרש ידע / ניסיון קודם.
זכיינים - "מסלול הכל כלול":
כל העלויות השוטפות ע"ח הרשת-למעט אחזקת משרד.
- רכישת הזיכיון כוללת:
*חבילות פרסום יוקרתיות.
*הקמת משרד מפואר ומאובזר.
*עמלות גבוהות מעסקאות הזכיין וסוכניו.
*הכנסות קבועות מאפיקים נוספים.
*גיוס והכשרה של יועצי הנדל"ן ע"י הרשת.
*מנהלות משרד לניהול שוטף.
לרכישת זיכיון ובדיקת התאמה חייגו 07-222-222-70.
למה אתם מחכים? הצטרפו עכשיו להצלחה!
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00025
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
חו"ל - חו"ל
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לחברה בינלאומית דרוש/ה מנהל/ת חשבונות עד מאזן!

לחברה בינלאומית דרוש/ה מנהל/ת חשבונות עד מאזן!

פספורטכארד ישראל

05/07/2025

תיאור תפקיד:
• אחריות על רישומים במערכת הנהלת חשבונות עד מאזן
• ניהול פקודות יומן, מעקב אחר כספים וסליקות, גבייה
• מעקב, בקרה וביצוע של התאמות מול גורמים חיצוניים ופנימיים
• שליטה ובקרה מלאה על כספי החברה
• תשלומים לספקים, התאמות בנקים, מערכת תשלומים רב מטבעית (מט"ח)
• הכנת דוחות כספיים כולל הפרשות חשבונאיות
• דיווחים לרשויות- הכנת דיווחים ניכויים, מס הכנסה, מע"מ, 856
• תפקיד מגוון שכולל בתוכו אימוץ נהלים חדשים
דרישות:
• ניסיון של לפחות 3 שנים בתור מנהל/ת חשבונות/אנליסט/ית בחברה גדולה
• מנהל/ת חשבונות סוג 2 ומעלה
• התנהלות באנגלית ברמה גבוהה (קריאה,כתיבה,דיבור)
• שליטה בתוכנת BC – יתרון
• ניסיון בחברות פינטק/תשלומים - יתרון
• יכולת הבנה וניהול של תהליכים מורכבים, "ראש גדול"
• יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה בצוות
• דייקנות, יסודיות, עצמאות ואחריות אישית ברמה גבוהה
• נכונות לעבודה מאומצת ותחת לחץ, מסירות והתמדה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00003
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנה"ח עד מאזן לחברה בראש העין

מנה"ח עד מאזן לחברה בראש העין

Brooks-Keret Financial Management Ltd

05/07/2025

תיאור תפקיד:
לחברה הממוקמת בראש העין דרוש/ה בהקדם מנהל/ת חשבונות עד מאזן למשרה מלאה בכפיפות למנהל הכספים.  התפקיד כולל הנהלת חשבונות מא'-ת' על מערכת סאפ ביסנס 1.
דרישות:
מנה"ח סוג 3/מדופלם
ניסיון של לפחות 5 שנים כמנהל/ת חשבונות עצמאי/ת עד מאזן
ניסיון במערכת סאפ ביסנס 1 - יתרון
אנגלית ברמה טובה
יכולת עבודה עצמאית
נכונות לעבודה במשרה מלאה במשרדי החברה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-01201
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 >

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!