תיאור תפקיד:
· אחריות על סידור יום העבודה/ניהול עומסים · מעקב ובקרה על זמני שיחות · תמיכה וטיפול בתקלות של נציגים · סיוע ומענה לנציגי שירות בשיחות מורכבות · מענה וגיבוי למוקד בעומסי שיחות
דרישות:
· ניסיון קודם במוקדים – יתרון משמעותי · ידע וניסיון קודם בתחום הרכב – יתרון · כושר ניהולי, יכולת הנעת עובדים · יכולת עבודה בצוות · יכולת ניהול משימות רבות בו זמנית · תודעת שירות ומוטיבציה גבוהה, הגדלת ראש, אמינות, מסירות · יכולת ביטוי טובה בע"פ ובכתב · יכולת להתמודד עם התנגדויות · נדרשת זמינות בטלפון בימי שישי
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-17
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|