תיאור תפקיד:
חברת אנרגיה סולארית מובילה בישראל מגייסת מנהל/ת צוות למחלקת שירות הלקוחות!
צוות השירות נותן מענה מקיף ללקוחות חדשים וקיימים של החברה: - מענה טלפוני למתעניינים במערכת סולארית לבית ולעסק ותיאום פגישות לאנשי מכירות.
- טיפול בפניות של לקוחות קיימים.
- פתרון תקלות מרחוק לאחר התקנת המערכת הסולארית.
- מכירת מוצרים ושירותים משלימים.
במסגרת התפקיד: ניהול צוות של 7 עובדים והמשך הרחבתו בחודשים הקרובים, בניית תהליכי עבודה מול מחלקות מקבילות במטה ובשטח, שיפור מדדי השירות בצוות.
דרישות:
- ניסיון של 3 שנים לפחות במוקדי שירות טלפוניים - חובה.
- ניסיון ניהול של לפחות שנה במוקדי שירות - חובה.
- ניסיון בגיוס, הכשרה וחניכה של נציגי שירות.
- תשוקה אמיתית למתן שירות איכותי ומקצועי.
- אוריינטציה טכנית וטכנולוגית וכישורי ביטוי מצוינים בעל-פה ובכתב.
* עבודה במשרה מלאה במשרדי החברה בפתח תקווה. * אפשרות ליום עבודה מהבית. * אופק מקצועי ופוטנציאל פיתוח למתאימים/ות!
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
1264
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|