תיאור תפקיד:
התפקיד כולל: • מענה לשיחות מלקוחות וקבלת דרישות לרכש חלקי חילוף: הבנת צרכי הלקוח והתאמת הפתרון המתאים. תיעוד מדויק של הדרישות. • הכנת הזמנות ואישורי תשלום: הקפדה על דיוק ועמידה בלוחות זמנים. • תיאום מול עמילי מכס: ניהול תהליך היבוא. מעקב אחר משלוחים. • תיאום איסוף מול הלקוח: תיאום מועדים ולוגיסטיקה מתן שירות אדיב ומקצועי
דרישות:
אנגלית ברמה גבוהה זמינות למ.מלאה : 8:00-17:00 (גמישות קלה) היכרות עם תהליך היבוא ועבודה מול עמילי מכס (יתרון) ידע/ ניסיון ברכש בארץ או בחו"ל (יתרון משמעותי): היכרות עם תהליכי רכש וניהול ספקים.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-18353
אזור:
מרכז - חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
דרום - אשדוד, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|