תיאור תפקיד:
מסייע.ת למשתמש בהתגברות על תקלות תפעול ממוחשבות במשרד. משמש.ת איש קשר בין המשתמש ליחידת המחשב המקצועית ולהיפך. קו ראשון/ שני לתקלות מגוונות במערכת הפעלה system תקשורת ותוכנות שונות- כלליות או ייעודיות. סיוע למנהל המוקד בניהול המקצועי של צוות התמיכה, דרג שני לתמיכה בנושאים מורכבים בתמיכה ולפני הפעלת אסקלציה לדרגים הבאים (אנשי סיסטם, תקשורת וכו').
דרישות:
נדרשת שותפות בצוות. קליטה מהירה, חריצות, אמינות, נחישות,multitasking יכולת עמידה בלחץ וגמישות יתרון לנסיון בעבודה באקסל וניתוח דוחות סטטיסטים ניסיון קודם בניה בניהול מאגרי ידע בקרה על קריאות המועברות מ קו 1 לקו 2
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB15456
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|