תיאור תפקיד:
תפקיד ניהולי בכיר הכולל אחריות כוללת לניהול תחום השכר בארגון גדול ועתיר עובדים. תיאור התפקיד: - ניהול מקצועי ומנהלי של אגף השכר בארגון
- אחריות על הכנה, דיוק והוצאה לפועל של תלושי שכר לעובדים בהתאם לדיני העבודה, הסכמים קיבוציים ונוהלי הארגון
- פיקוח ובקרה על כלל תהליכי השכר, כולל קליטת עובדים, סיום העסקה, ריכוז נתוני שכר, מיסים והפרשות
- מתן מענה מקצועי למנהלים ולעובדים בנושאי שכר
- עבודה מול גורמי פנים (מש"א, כספים, בקרה) וחוץ (רשויות, ביטוח לאומי, מס הכנסה)
- אחריות ליישום תקנות, רגולציה ושינויים בתחום השכר
- ניהול והובלת צוות מקצועי, פיתוח תהליכים ושיפור מערכות קיימות
דרישות:
- תואר ראשון – חובה
- תעודת חשב/ת שכר בכיר/ה – חובה
- ניסיון של לפחות 5 שנים בעבודה בתחום השכר – חובה
- ניסיון ניהולי משמעותי – חובה
- ידע מעמיק בדיני עבודה, ביטוח לאומי, מס הכנסה ופנסיה
- שליטה במערכות שכר ויישומי אופיס, בדגש על אקסל
- אחריות אישית גבוהה, דייקנות, אמינות ויחסי אנוש מצוינים
המשרה פונה לגברים ונשים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
Y-NS
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|