תיאור תפקיד:
חברה טכנולוגית המובילה מהפכה בתחום הנהלת החשבונות וניהול עסקים בישראל מחפשת Head of Customer Support. התפקיד כולל ניהול והובלת צוות תמיכה של 8 אנשי צוות – פיתוח, הכשרה והבטחת עבודה בסטנדרטים גבוהים. הגברת השימוש במוצר – הנגשת פתרונות ללקוחות, התאמת פיצ'רים לצרכים עסקיים והבטחת ערך מקסימלי. שיפור חוויית הלקוח – העלאת שביעות רצון, חיזוק מעורבות המשתמשים, ובניית קהילת לקוחות נאמנים. ייעול תהליכי תמיכה ואוטומציה – שיפור workflows, שימוש בטכנולוגיות מתקדמות והגדלת האפקטיביות. אופטימיזציה של ה-ROI – שיפור תהליכי עבודה, צמצום עלויות, ומקסום הערך העסקי מפעילויות המחלקה. ניתוח נתונים ושיפור מתמיד – מעקב אחרי KPIs, הפקת תובנות, ויישום תהליכים לשיפור מתמשך.
דרישות:
ניסיון קודם חובה – 3+ שנים בניהול צוותים בתמיכה / שירות לקוחות / CS, נסיון קודם מחברת SaaS B2B - יתרון משמעותי זיקה לתחום הפיננסי- הכרות או נסיון עם הנהלת חשבונות / ראיית חשבון - חובה יכולות ניהוליות ואנליטיות – תעדוף עומסים, חלוקת משימות, קבלת החלטות יומיומית, ומעקב רציף אחר ביצועים. הובלת צוות והנעת עובדים – תקשורת בין-אישית גבוהה, יכולת חניכה והנעה למקסום תוצאות. חשיבה עסקית ממוקדת ביצועים – הבנה של KPI’s, שיפור תהליכים, ושאיפה להגדלת הכנסות ושביעות רצון לקוחות. פתרון בעיות וקליטה מהירה – ניתוח תהליכים, למידה מהירה של מערכות וכלים חדשים, ושיפור מתמיד. שירותיות ו-DNA של Customer-First – מחויבות למצוינות בשירות, גישה פרואקטיבית, ויכולת עבודה עצמאית מרחוק.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-4142
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - חיפה והכרמל
|