תיאור תפקיד:
לחברה קמעונאית מובילה בהרצליה דרוש/ה אחמ"ש/ית למוקד שירות לקוחות (מענה דיגיטלי) במסגרת התפקיד:
מתן תמיכה מקצועית , ניהול הפסקות ומשימות ייעודיות. טיפול במקרים חריגים כגון: תלונות לקוחות, תקלות טכניות מעקב אחר עמידה ביעדי המשמרת – זמני תגובה ללקוח, תפוקות עבודה מול גורמים חוצי ארגון לצורך הצפת בעיות זיהוי תקלות ופתרון בעיות טיפול בשיחות מורכבות או בפניות רגישות – ביצוע שיחות מנהל מתן מענה מקצועי ואיכותי לנציגים וללקוחות תנאים:משרה מלאה בין השעות 08:00-17:00. נא לציין ציפיות שכר. תנאים מעולים למתאימים/ות.
דרישות:
ניסיון בניהול משמרת או תפקיד ניהולי דומה – חובה ניסיון בעבודה במוקד דיגיטלי (מייל, צ'אט, רשתות חברתיות) כישורי ניהול, הובלה והנעת עובדים יכולת עבודה בתנאי לחץ וקבלת החלטות מהירה גישה שירותית ויחסי אנוש מעולים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
50411
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|